#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/01/2011 07:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πλήρες ξεχαρβάλωμα του κράτους



Μια χώρα σκέτο μπάχαλο, αυτό δηλαδή για το οποίο ο Γ. Παπανδρέου κατηγόρησε τον ... Συνασπισμό, ζούμε τις τελευταίες ημέρες. Τα όσα συμβαίνουν στη Νομική αποκαλύπτουν το πλήρες ξεχαρβάλωμα του κράτους, μια διάλυση που πιθανότατα να βολεύει” κάποιους και μέσα στην κυβέρνηση.

Ας αφήσουμε τους μετανάστες που μπήκαν στη Νομική, γι' αυτό έχουν γραφτεί πάρα πολλά. Από εκείνη τη στιγμή και έπειτα όλα τα γεγονότα έδειξαν ότι η χώρα πελαγοδρομεί με αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης.

Το υπουργείο Παιδείας ρίχνει το μπαλάκι στους πρυτάνεις να άρουν το άσυλο και να μπουν μέσα οι αστυνομικοί. Για τις δικές της ευθύνες η κ. Διαμαντοπούλου δεν είπε απολύτως τίποτε, ούτε γιατί επί 18 μήνες δεν έκανε τίποτε για να αλλάξει αυτή την άθλια κατάσταση.

Μήπως δε γνωρίζει ότι στο Πολυτεχνείο εδώ και μήνες έχει καταληφθεί αίθουσα από ομάδα Ιρανών που έχουν κάνει το κτίριο καταφύγιό τους;

Ή μήπως δε γνωρίζει ότι η οδός Στουρνάρη έχει γίνει το νέο γκέτο της Αθήνας με εκατοντάδες ναρκομανείς να περιφέρονται μέσα κι έξω από το Πολυτεχνείο; Είδατε να γίνεται τίποτε;

Το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δεν ήξερε αυτό που γνώριζαν όλοι. Οτι ερχόταν μια καραβιά καθοδηγούμενων μεταναστών από την Κρήτη. Εκανε τίποτε ο κ. Παπουτσής για να προλάβει το μπάχαλο της Νομικής; Το μόνο που έκανε είναι να πιέζει άλλους να πάρουν αποφάσεις για να μη χρεωθεί αυτός κάποια αιματοχυσία.

Το υπουργείο Εσωτερικών, αρμόδιο για τη μεταναστευτική πολιτική, είδατε να κάνει κάτι εδώ και μήνες; Ακούγαμε πριν από μερικούς μήνες έκπληκτοι την Αννα Νταλάρα ότι θα λύσει το μεταναστευτικό λες και επρόκειτο για... συναυλία συμπαράστασης. Ο κ. Ραγκούσης τις τελευταίες ημέρες απλά μεταθέτει τις ευθύνες για το κενό πολιτικής του.

Οι πρυτανικές αρχές, άβουλες, δεν μπορούν να πάρουν αποφάσεις τρέμοντας το ξύλο που θα φάνε αν ζητήσουν άρση του ασύλου. Φοιτητοπατέρες που δεν τολμούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.

Το εντυπωσιακό είναι ότι ακόμη κι όταν όλοι συμφωνούν να βρεθεί κάποιο άλλο καταφύγιο για τους μετανάστες, όλοι κάνουν την πάπια. Ο Καμίνης λέει ότι δεν μπορεί να αναλάβει το βάρος άλλων και δε δίνει δημοτικό χώρο. Ενώ απορρίφθηκε και η ιδέα του Χημείου διότι κι εκεί άσυλο έχει.

Μέσα σ΄ όλα αυτά ο πρωθυπουργός, σε μια επίδειξη ετεροχρονισμένης πυγμής έδωσε τελεσίγραφο να εκκενωθεί η Νομική πάση θυσία διότι έτσι, λέει, καταστρέφεται η εικόνα της κυβέρνησης.

Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη να βρει λύση; Αυτό ήταν το ερώτημα όλων.

Μπορεί να μην είμαστε συνωμοσιολόγοι, αλλά μήπως αυτό το μπάχαλο βολεύει την κυβέρνηση;

Σκεφτείτε ότι τις ημέρες αυτές, δόθηκε στη δημοσιότητα το φορολογικό νομοσχέδιο, το πήραν πίσω γιατί κατάλαβαν τη γκάφα με το αυτόφωρο, ο κόσμος βοά ότι πάμε σε πτώχευση, ανακοινώθηκε ότι μειώνονται οι μισθοί όσων μετατάσσονται από 1/1/2011,θα μειωθούν σημαντικά οι επικουρικές συντάξεις.

Κι εμείς ασχολούμαστε με τη Νομική...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 27/01/2011 08:31:04

    Καλημέρα!!!
    Στην πρωινή του εκπομπή ο Παπαδάκης έπαιρνε τ/φ συνέντευξη από τον Αμπντούλ, Μαροκινό, μέσα από την Νομική.
    Κάποια στιγμή ο Π.τον ρώτησε: ’’Αμπ .η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα & δεν μπορεί να δεχθεί τόσους μετανάστες…’’ & ο Αμπ. απήντησε, δίνοντας χωρίς να το θέλει, πιστεύω, τους στόχους των νταβατζήδων που τους έφεραν ‘’τα κράτη της δύσης καταστρέφουν τις χώρες τους & η Ελλάδα έχει στείλει στρατό…’’ με τον Π. να τον διακόπτει αμέσως.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ αλλήθωρος 27/01/2011 09:28:34

      Ποια χώρα έχει στείλει στρατό στο Μαρόκο, που έχουν το θράσος και μιλάνε τα μαροκινά αποβράσματα; Η χειρότερη φάρα από όλες (ρωτήστε και όσους έζησαν ή ζουν στη Γαλλία).
      Επειδή τον δασκάλεψαν οι ελληνόφωνοι αληταράδες τον μαροκινό αληταρά, σημαίνει ότι θα τον ακούσουμε; Ποντάρει στην άγνοια του κόσμου.
      Οι μόνοι που ληστεύουν γριές στον δρόμο στην Ελλάδα και τις ρίχνουν κάτω για να τους κλέψουν τον σταυρό, στην ψύχρα, είναι Μαροκινοί, Αλγερινοί και Τυνήσιοι.
      Αν είχε το δίλημμα φυλακή, τάισμα στα ψάρια του Αιγαίου ή απέλαση στη χώρα του, θα βλέπαμε τι θα διάλεγε...

      • NM avatar
        NM @ ΒΙΣ 27/01/2011 12:18:57

        +1000

    • Σαος avatar
      Σαος @ αλλήθωρος 27/01/2011 11:00:09

      Αυτά που είπε ο Αμπντούλ είναι όντως αυτά που τους δασκαλεύουν οι παρακρατικοί δουλέμποροι που πληρώνονται σε ζεστό πετροδολάριο από την Σ.Αραβία.

  2. anonymous avatar
    anonymous 27/01/2011 08:52:01

    η καταληψη ειναι μουσουλμανων λαθρομεταναστων και γινεται για να πιεσει η ακρα αριστερα το πασοκ να δωσει πολιτικα δικαιωματα σε ολους τους μουσουλμανους λαθρομεταναστες να μεταφερθει εδω το μεσανατολικο θεατρο

    ηδη στις τηλεορασεις οι εκπροσωποι και οι βουλευτες του πασοκ εχουν αρχισει να απολογουνται στους ακρους αριστερους γιατι δεν δινουν και αλλα δικαιωματα εκτος απο το νομο της ιθαγενειας

    αν διαβαζουν εδω μελη και φιλοι του πασοκ που πονανε τη χωρα τους ας κανουν μια προσπαθεια να πεισουν τους φιλους τους στο κομμα να μην υποχωρησει και να εκκενωσει αμεσως την καταληψη χωρις να φοβηθει πολιτικο κοστος

    μη γινουν στην αθηνα τα ιδια για τα οποια κατηγορηθηκε ο καραμανλης οτι αφησε την αθηνα να καει απο το πλιατσικο γιατι υποχωρησε στην ακρα αριστερα

    καθε μερα που περνα με τους καταληψιες μεσα στη νομικη ειναι εις βαρος της χωρας

    λεγεται οτι τους δινεται κτιριο στον αγ. παντελεημονα η στα πατησια

    αν ισχυει αυτο η προβοκατσια πολλαπλασιαζεται

  3. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 27/01/2011 08:58:22

    Εχτές το βράδυ είπε το Μεγκα ότι οι λαθρομετανάστες θα φύγουν μέσα το βράδυ. Χοχοχοχοχοχοχο. Μάλλον δεν έχουν ιδέα από φανατικούς αριστερούς φονταμενταλιστές του Σύριζα και του φίλου τους Αμπντούλ. Ξεφτυλισμένο κράτος κάνε επέμβαση τώρα! ΜΗΔΕΝ ΑΝΟΧΗ! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! Η είμαστε Κράτος ή είμαστε σπίτι με κόκκινο λαμπάκι!

  4. STATHIS avatar
    STATHIS 27/01/2011 09:01:49

    Το "ξεχαρβάλωμα" του "Κράτους" άρχισε ΟΤΑΝ Η ΕΛΙΤ της Χώρας αποφάσισε να μας πάει στη "ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ" και να μας "ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΗΣΕΙ" (με βάση την ιδεοληψία του "ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ , ΜΙΑΣ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ , ΕΝΟΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΙΔΕΩΔΟΥΣ" ) αρχίζοντας να "εισάγει " "μετανάστες" (για την υποτιθέμενη κάλυψη αναγκών (τεχνητά δημιουργημένων με την "γήρανση του παραγωγικού δυναμικού" ή με τη παραγωγική κατεύθυνση της παιδίας προς την "ανωτέρου" επιπέδου εργασία των "γηγενών" ώστε να υπάρχει ΤΕΧΝΗΤΑ ανάγκη εργατικού δυναμικού που "έπρεπε" να εισαχθεί ) και στη συνέχεια ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΣ (τη συνέργεια του μηχανισμού προπαγάνδας - MEDIA) τη ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ως μιά "μοναδική" παγκόσμια πραγματικότητα (κρύβοντας επιμελλώς το γεγονός του ότι οι Πολυπολιτισμικές κοινωνίες Αμερικής και Αυστραλίας δημιουργήθηκαν ΕΞ ΑΡΧΗΣ από απόβλητους της Ευρώπης ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ που επικράτησαν διά της ΒΙΑΣ στους γηγενής πλοιθισμούς των Ηπείρων αυτών ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ ΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ πολεμώντας ΟΛΟΙ μαζί για ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥΣ μέλλον & συμφέρον ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΘΝΟΣ ) πράγμα που στην ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΠΕΙΡΟ δεν αποτελλούσε ζήτημα , μιας και ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΙΛΛΙΕΤΙΩΝ που ΟΡΓΑΝΩΣΕ και διαμόρφωσε μιά πολυετή ΟΜΑΛΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ (με τα μεμονομένα πολιτισμικά χαρακτηριστικά των λαών να λειτουργούν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ως ενωτικός ΠΑΡΑ ως διασπαστικός παράγων ). Στη βάση του σχεδιασμού τους αυτού και με την αύξηση των ΔΑΠΑΝΩΝ (χρέους) για δικαιολογία προχωρούν σήμερα στην ΑΠΟΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της λειτουργίας του "ΚΡΑΤΟΥΣ" , στη παραπέρα ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΗΣ προς τους ΠΟΛΙΤΕΣ με στόχο την προσφορά στη συνέχεια ΩΣ ΛΥΣΕΩΝ τις προσχεδιασμένες (με τη δημιουργία των προβλημάτων) ΛΥΣΕΙΣ (που σε κάθε περίπτωση θα είναι περιοριστικού χαρακτήρα σε επίπεδο ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ).

    Ας μή μπαίνουμε λοιπόν στη διαδικασία του να στεκόμαστε στο επιφαινόμενο και ας ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ επιτέλους ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΛΥΣΗΣ με την ΕΠΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ(χωρίς εισαγωγικά)που θα εκφράζει το ΕΘΝΟΣ των ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ και το ΡΟΛΛΟ ΜΑΣ στην ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ (και των ΕΘΝΩΝ).



    *Μιά άποψη.-(όσο συνοπτικά , πιθανά ατελώς, μπόρεσα)

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ STATHIS 27/01/2011 15:34:00

      Τά 'πες όλα ! Κέρδισες τη θέση σου στο τιμημένο μου μονόστηλο ! ))

    • ΝΙΚΟΣ Λ. avatar
      ΝΙΚΟΣ Λ. @ STATHIS 27/01/2011 17:34:51

      Συμφωνώ απολύτως

  5. Τάκης avatar
    Τάκης 27/01/2011 09:17:01

    Καλή φάμπρικα βρήκαν τα δυο μεγάλα κόμματα με τους μετανάστες ώστε να ξεχασθεί η αθώωση τους για το σκάνδαλο της siemens. Πμήκαν 250 μετανάστες στο άδειο και εκτός λειτουργίας κτίριο της Νομικής και σιγά τι έγινε. Βρήκατε ότι κινδυνεύει το ελληνικό κράτος. Που δεν κινδύνεψε κατελάχιστο από το ξεπουλημά του στο siemens.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Τάκης 27/01/2011 09:32:59

      Σωστά, τί έγινε; Αδειο το κτίριο. Λες και αν ήταν γεμάτο εσείς οι αριστερούληδες θα το σεβόσασταν. Οπως τα σέβεστε τα ΑΕΙ τόσα χρόνια, που τα έχετε κάνει απόπατο με λεφτά των φορολογουμένων.
      Το πηγαίνετε φιρί φιρί για εμφύλιο (πάλι), δεν θα ησυχάσετε. Και επειδή είστε κοτούλες, θα βάλετε μπροστά τους λάθρο αλήτες να καθαρίσουν για εσάς. Μέχρι που στο τέλος να στραφούν και εναντίον σας. Το οποίο είναι και το καλύτερο φυσικά και το εύχομαι διακαώς.

    • chrisss avatar
      chrisss @ Τάκης 27/01/2011 12:38:57

      Πάρ' τους σπίτι σου ρε..αριστερούλη της δεκάρας

  6. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 27/01/2011 09:21:56

    Έπρεπε να δείτε χθες την εκπομπή του Κούλογλου.
    Παρουσίασε έναν πρώην πράκτορα των Αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών αυτοχαρακτηριζόμενο ως "οικονομικό δολοφόνο".
    Αποστολή του ήταν να παρεμβαίνει σε αναπτυσόμενες χώρες, που διέθεταν πλουτοπαραγωγικές πηγές όπου με απειλές ή δωροδοκίες αλλά και δολοφονίες πολιτικών ηγετών που αντιστέκονταν να εφαρμόσουν το εξής σχέδιο.
    Δάνειζαν μέσω της Παγκόσμιας τράπεζας και ΔΝΤ τεράστια δάνεια για μεγάλα έργα υποδομής τα οποία προέβλεπαν ότι ήταν αδύνατον να εξυπηρετηθούν.
    Το επόμενο στάδιο ήταν η εκμετάλευση των πλουτοπαραγωγικών πηγών ΄των χωρών (πετρελαίου, ορυκτών κ.λ.π) αντί πινακίου φακής.
    Δε σας θυμίζει τη δική μας περίπτωση σε συνδυασμό με την ξαφνική αναζωπύρωση των σεναρίων περί Ελληνικών πετρελαίων και φυσικού αερίου?

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ΣΟΝ ΠΕΝ 27/01/2011 11:25:35

      Απόλυτα. Και θα γίνει και στην Ελλάδα ότι στο Εκουαδόρ και τον Παναμά αφού κάποιος μακάκας υποθήκευσε τη χώρα.

    • victoria avatar
      victoria @ ΣΟΝ ΠΕΝ 27/01/2011 11:36:34

      Βιβλίο η Αξία της Ζωής, Αρουντάτι Ρόι.

  7. χρηχα avatar
    χρηχα 27/01/2011 09:26:30

    εδώ ο κόσμος καίγεται....

    κι εμείς ασχολούμαστε με τους ταλαίπωρους στην νομική.....

    αυτός είναι ο στόχος τους φίλοι μου.....να ασχολούμαστε με μ@@κίες,.....

    όπως ποιός τους έβαλε ή δεν τους έβαλε.... και ποιός πρέπει να τους βγάλει .....

    ΄'οπως πού καπνίζουμε ή δεν καπνίζουμε(έναν καφέ είχαμε να απολαύσουμε και μας τον βγάλανε ξινό οι "εθνοσωτήρες")......

    έτσι.... βοηθούντων και των παπαγάλων της καταστροφής( ΜΜΕ)......ο κόσμος σχεδόν ξεχνάει σε τί λούκι τον έχουν ρίξει.....

    σχεδόν.......

    αλλά η πραγματικότητα δεν μπορεί να περιμένει.....
    ούτε να ξεχαστεί......
    θα τα βρείτε μπροστά σας κύριοι της πράσινης "σωτηρίας" μας..... και θα φροντίσουμε να σας σώσουμε όπως ακριβώς μας σώζετε κι εσείς σήμερα......
    με τον ίδιο τρόπο.....

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ χρηχα 27/01/2011 09:35:20

      Είναι θέμα αρχής να φύγουν οι λαθρο αλήτες από το ΑΕΙ, όπως είναι και θέμα αρχής να μπει επιτέλους ένας φραγμός στην έκνομη δράση της άκρας Αριστεράς. Με όποιο κόστος. Εχετε ξεπεράσει τα όρια ανοχής των πολιτών και πρώτη φορά είναι τόσο μεγάλο ποσοστό του κόσμου εναντίον σας.

  8. anonymous avatar
    anonymous 27/01/2011 09:29:25

    τωρα ειπαν στο μεγα οτι δεν προκειται να φυγουν,δεν υπαρχει κρατος,ολοι κρυβονται η εχουν δραπετευσει και ο στοχαστης ειναι στο νταβος για να ικανοποιησει τη ματαιοδοξια του που θα συρει μια χωρα στον ολεθρο

  9. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 27/01/2011 09:52:44

    Φίλε ΒΙΣ, πέτυχες διάνα. Μαροκινοί, Αλγερινοί, Τυνήσιοι. Δεν ξέρεις πόσο στόχο βρήκες. Τρία στα τρία. Αλβανοί και λοιπές δυνάμεις είναι αγγελούδια μπροστά τους. 10 χρόνια στη Γαλλία ήταν αρκετά για να δω απίστευτα πράγματα.

    Θρασύδειλοι, πάνε μπουλούκι και αν τους πεις τίποτε, μπορεί να σου χτυπήσουν την πόρτα σου και να δεις μέχρι κάτω στην εξώπορτα όλο τους το σόι, καμιά σαρανταρέα γυναικόπαιδα και κάτι "γενναίους" που το παίζουν ψευτοπαλίκαρα μέσα στο μπούγιο.

    Κατά σειρά, ιεραρχώντας σε 'αποβρασματικότητα', Αλγερινοί (χρυσό ολυμπιακό), τυνήσιοι (αργυρό) και μαροκάνοι (χάλκινο). Το περίφημο μαγκρέμπ. Μάλλον δεν έχει καταλάβει ο κόσμος για τι 'φίδι' μιλάμε.

    Και δεν πρόκειται για ρατσιστική κορώνα και άλλα τέτοια φαιδρά, δεν ήμουν προκατειλημμένος, δεν γνώριζα καν τι σόι άνθρωποι είναι.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Βούρδουλας 27/01/2011 11:24:14

      Μα και εγώ έχω περάσει από Γαλλία και έχω ίδιαν πείρα. Στα μετάλλια θα διαφωνήσω. Το χρυσό λένε μερικοί το παίρνουν οι Τυνήσιοι, τα άλλα δύο τα μοιράζονται οι δύο άλλοι. Οι Μαροκινοί είναι οι περισσότερο καθυστερημένοι και κάφροι, αλλά όλοι τους έχουν μία κουλτούρα άκρως επιθετική.
      Δες και τον ποδοσφαιριστή τον Τζιμπούρ τι κ..παίδι είναι και κρίνε. Και είναι και, υποτίθεται, "Γάλλος", γεννημένος στη Γαλλία.
      Μέχρι και οι αριστεροί Γάλλοι τους αντιπαθούν. Οι συνοικίες που μένουν είναι επικίνδυνα γκέτο, επιβάλλουν ακόμα και σε χασάπηδες να μην πουλούν χοιρινό κρέας παρά μόνο χαλάλ.
      Οι Οθωμανοί τους χρησιμοποίησαν για να καταλάβουν και να ερημώσουν τα νησιά του Αιγαίου. Οι Μπερμπερίνοι πειρατές ήταν στη δούλεψη των Τούρκων και ήταν διαβόητοι για την αγριότητά τους. Δεν έχουν αλλάξει και πολύ. Και μην περιμένεις να δεις δημοκρατία στην Τυνησία (για Μαρόκο δεν το συζητάμε, εκεί έχουν το βασιλιά Χασάν, απευθείας απογονο του Μωάμεθ, κατά την παράδοση, και ιδιοκτήτη χαρεμιού).
      Και σκέψου ότι εδώ έρχονται όσους δεν δέχεται ούτε η Γαλλία. Δηλαδή, τα σκουπίδια...
      Αν αρχίσουμε να δίνουμε πράσινες κάρτες στα αποβράσματα του Μαγκρέμπ, θα τελειώσουμε ως χώρα σύντομα.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ ΒΙΣ 27/01/2011 11:51:53

        Δεν έχω να συμπληρώσω και πολλά, πλην της διαφωνίας μου για τα μετάλλια ))).

        Δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψεις τις συνοικίες τους, ξέρεις πως αν τύχει να περάσεις από εκεί, παίζεις 50-50 να βγεις ακέραιος. Για Τζεμπούρ που όντως είναι και γεννημένος στη Γαλλία (Γκρενόμπλ) αλλά και άλλους μαγκρεμπίνους ποδοσφαιριστές και αθλητές γενικότερα, άπειρα τα παραδείγματα κολοπαιδαρισμού και αλητείας.

        Επειδή ζω στη Θεσσαλονίκη, μέχρι πρόσφατα δεν είχα αντιληφθεί το μέγεθος του φαινομένου, άκουγα για αλγερινούς κλπ και πίστευα πως είναι υπερβολές. Μου φαινόταν παράξενο πως γίνεται από το Μαρόκο να ξεκίνησαν οι καμηλιέρηδες και να έφτασαν στην Αθήνα. Παλιά πήγαιναν και Ισπανία που είναι απέναντι, φαντάζομαι θα έγιναν τροφή σε σαλάχια και το' κοψαν το πέρασμα.

        Δε μπορώ να καταλάβω πως στήθηκε αυτή η γραμμή, από εκεί μέχρι εδώ. Μέσω Αιγύπτου, Τουρκίας ? Και τι στόχο έχουν ? Να σφάξουν (το κατέχουν το σπορ) ή να το παλέψουν μέσω Ελλάδας να πάνε στη Γαλλία να βρούνε τα ξαδέρφιά τους ?

        • anonymous avatar
          anonymous @ Βούρδουλας 27/01/2011 15:52:45

          Μόνο η Ελλάδα έχει τόσο ελαστικές διατάξεις-διαδικασίες που τους επιτρέπουν να μείνουν εδώ ή να φύγουν για άλλη χώρα, κατά προτίμηση Γαλλία. Λεφτά τους στέλνουν οι δικοί τους από τη Γαλλία μέχρι να πάνε εκεί.

        • co avatar
          co @ Βούρδουλας 27/01/2011 16:15:49

          μεσω τουρκιας απο την στιγμη που κατηργησε την βιζα, οι ανθρωποι πανε με το αεροπλανακι τους εκει

    • BABIS avatar
      BABIS @ Βούρδουλας 27/01/2011 16:18:02

      Συμφωνά απόλυτα. Και το πρόβλημα είναι ότι αυτά είναι όλα γραμμένα στο DNA τους. Δεν πρόκειται να αλλάξουν ούτε μετά απο 10 γενεές. Εάν δοθεί σε αυτούς άσυλο θα διαλύσουν την Αθήνα. Βρώμικη φάρα. Η Γαλλία είναι γεμάτη απο αυτούς.
      Το Βέλγιο έχει τρομακτικό πρόβλημα με τους Μαροκινούς.

  10. WY avatar
    WY 27/01/2011 10:02:50

    Σε τηλεοπτική του δήλωση,σήμερα τό πρωί,ό εκπρόσωπος(!!!) τών ΛΑΘΡΟ-καταληψιών τής Νομικής,κάποιος αμπντούλ,εδήλωσε ότι :
    ""διατί διαμαρτύρεσθε??? Εσείς διατί έχετε στείλλει τίς στρατιωτικές δυνάμεις σας στίς χώρες μας καί μάς πολεμάτε καί σκοτώνετε τούς λαούς μας????""".

    Νά τολμήσω νά ρωτήσω ταπεινά τόν Υ.Ε.Α Βενιζέλο,τόν ΠΡΟ.ΠΟ ή τόν Ραγκούση ή ακόμη καί τόν gap :

    Είμεθα σέ εμπόλεμη κατάσταση κ.κ. τής κυβέρνησης ή έχει τελειώσει ό πόλεμος ήδη κι ευρισκόμεθα υπό ΚΑΤΟΧΗΝ????

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ WY 27/01/2011 10:05:38

      Δεν βρέθηκε κανείς όμως να ρωτήσει το δασκαλεμένο απόβρασμα από το Μαρόκο: Εχεις ξένο στρατό στη χώρα σου;;;;
      Φτάσαμε να απολογούμαστε στη λυματολάσπη της Μπαρμπαριάς...

    • Τάκης avatar
      Τάκης @ WY 27/01/2011 10:08:43

      Υπό κατοχήν βρίσκεσαι, τη ερώτηση είναι αυτή; Αλλά όχι από τους ταλαίπωρους μετανάστες αλλά από την τρόικα και το ΔΝΤ. Οι μετανάστες είναι το άλλοθι του συστήματος για να ξεχνάμε την πραγματικότητα.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Τάκης 27/01/2011 10:59:49

        Η αριστερή κατοχή της Ελλάδας είχε ξεκινήσει πολλά χρόνια πριν έρθει η κατοχή του ΔΝΤ. Τώρα έχουμε απλά συγκυριαρχία άκρας Αριστεράς και ΔΝΤ. Με θύματα τους δημοκρατικούς και νομοταγείς πολίτες της χώρας.

        • Τάκης avatar
          Τάκης @ ΒΙΣ 27/01/2011 12:06:59

          Α καλά, καλά κρασιά. Ανέξου τα μέτρα της τρόικας και του ΔΝΤ που επιβάλουν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και ξεσηκώσου για τη τυρανία της αριστεράς. Μια χαρά θα τα πας.

          • Α.Κ. avatar
            Α.Κ. @ Τάκης 27/01/2011 12:40:23

            Μία Αριστερά που θέλει να αυτοαποκαλείται έτσι (δηλ. Αριστερά) που, υποτίθεται νοιάζεται για τους λαθρομετανάστες, θέλει το καλό τους και έχει ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΚΡΙΤΙΚΗ σκέψη, θα έπρεπε να διαμαρτύρεται (και να ουρλιάζει ακόμα) για τα ακόλουθα:

            Τί ώθησε αυτούς τους ανθρώπους να φύγουν από τις πατρίδες τους;
            -Πόλεμοι των ΗΠΑ (Ιράκ, Αφγανιστάν),
            -ασύλληπτα καιρικά φαινόμενα και φτώχεια (Μπαγκλαντές),
            -καθεστώτα που δεν τους ενδιαφέρει η ευημερία των πολιτών τους (Αίγυπτος, Μαρόκο, Τυνησία, Πακιστάν),
            -κοινωνικά φαινόμενα αιώνων (κάστες – Ινδία),
            -πολιτικές πετρελαϊκών εταιρειών στη Δυτική Αφρική (Νιγηρία, Δ. Νίγηρας),
            -σύγχρονο εμπόριο σκλάβων (ουκ έστι αριθμός χωρών !),
            -θρησκευτικοί/οικονομικοί πόλεμοι (Σουδάν, Σομαλία,,Ακτή Ελεφαντοστού, Λιβερία),
            -αδυναμία χωρών να ανταπεξέλθουν σε έναν παγκοσμιοποιημένο τουρμπο/καζινο-καπιταλισμό (ουκ έστι αριθμός χωρών επίσης),
            -αγροτική πολιτική Ε.Ε. (και όμως !)
            -αδυναμία εξεύρεσης λύσης στο Παλαιστινιακό πρόβλημα (παλαιστίνιοι λαθρομετανάστες)
            -επεκτατική εμπορική πολιτική Κίνας (μη νομίζουμε ότι οι Κινέζοι έρχονται μόνοι τους εδώ !)

            Οι λαθρομετανάστες, εάν δεν είχαν αυτά τα προβλήματα, δεν θα έφευγαν από τις χώρες τους in the first place !!!!! Εκεί, στις πατρίδες τους θέλουν να περνάνε καλά. Οχι εδώ !! Στοιχειώδης σχέση αίτιου αποτελέσματος και λογικής. Οχι για την Αριστερά στην Ελλάδα όμως.

            (Ασκηση για το σπίτι: σε όλες τις παραπάνω αιτίες, υπολογίστε το ποσοστό στο οποίο ευθύνεται η καπιταλιστικά ανύπαρκτη Ελλάδα και συγκρίνετέ το με τους αριθμούς των λαθρομεταναστών που δέχεται σε σχέση με τους άλλους παίκτες του καπιταλιστικού πολέμου)

            Ασφαλώς πρόκειται για απλουστεύσεις. Σίγουρα έχω ξεχάσει κάτι ή έχω υπερτονίσει κάτι άλλο. Αλλά:

            Μία Αριστερά που σέβεται τον εαυτό της, δεν θα έπρεπε να πολεμάει αυτές τις ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΕΣ ΑΙΤΙΕΣ της λαθρομετανάστευσης αντί να πετάει την μπάλα στην εξέδρα κατηγορώντας τους Ελληνες που δεν θέλουν να γίνουν μειοψηφία στον τόπο τους;
            Είδατε εσείς την Αριστερά να πολιορκεί τις Πρεσβείες Αιγύπτου, Ινδίας, Μαρόκου κτλ;
            Είδατε εσείς την Αριστερά να εισβάλλει στα γραφείς της Shell ή όποιας εταιρείας έχει εξανδραποδήσει ολόκληρες χώρες στο Δέλτα του Νίγηρα στη Δυτ. Αφρική;
            Είδατε εσείς καμία Αριστερά να αλυσοδένεται πάνω στα αυτοκίνητα της Πρεσβείας του Πακιστάν;
            Είδατε εσείς αριστερούς να πετάνε μολότωφ σε εταιρείες διαμαντιών που έχουν αιματοκυλίσει χώρες ολόκληρες στην Αφρική;
            Είδατε εσείς καμία Αριστερά να κάνει απεργία πείνας έξω από την Πρεσβεία της Κίνας;
            Είδατε εσείς καμία Αριστερά να κατεβαίνει στους δρόμους για να κάνει πορεία διαμαρτυρίας ενάντια στη ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ;;;;;
            Είδατε εσείς καμία Αριστερά να στέκει αλλυλέγγυα στην εφημερίδα της Δανίας στο γνωστό θέμα με τα σκίτσα του Μωάμεθ; Που είναι η “προοδευτική” Αριστερά να υπερασπιστεί την ελευθερία του Τύπου από το σκοταδισμό;;;
            Είδατε εσείς καμία Αριστερά να οργανώνει σεμινάρια σε λαθρομετανάστες για να τους υποδείξει ποια ήθη και έθιμά τους δεν είναι συμβατά με τον τρόπο ζωής στην Ελλάδα;

            Οσο λοιπόν δεν υπάρχει μία τέτοια Αριστερά και η υπάρχουσα ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ (!) να κατηγορεί τους Ελληνες για ρατσισμό, αντιδημοκρατικότητα, έλλειμμα ευαισθησίας και αλτρουισμού (εμάς, που στο τσουνάμι του 2004 στον Ινδικό ωκεανό, είμασταν δεύτεροι στον κόσμο σε προσφορά χρημάτων προς τις πληγείσες περιοχές !!), τόσο θα απομακρύνεται από τον κόσμο.

            Και επειδή η υπάρχουσα Αριστερά, δεν “κάνει γκελ” στο λαό, ζητάει να αλλάξει ο λαός με μαζικές πολιτογραφήσεις!!! Κόμπλεξ, μικρότητες, ηλιθιότητες, ελιτισμός. Στερημένοι από προσοχή άνθρωποι. Αν δεν ήταν επικίνδυνο, θα ήταν γελοίο.

          • co avatar
            co @ Α.Κ. 27/01/2011 16:18:16

            +++

          • WY avatar
            WY @ Τάκης 27/01/2011 13:48:24

            @ Τάκης

            Άν ""πρόκειται"" νά αφανισθώ,σού ομολογώ ότι θά '''προτιμούσα''' τό ΔΝΤ καί τούς αριστερούς,ώς δολοφόνους μου, από τούς Μαροκινούς κι άλλους ομοεθνείς τους βορειο-άφρο ή γενικότερα άφρο!!!!
            Καί τήν ίδια επιλογή,άν πρόκειται ποτέ νά επιλέξης, σού συνιστώ καί διά ΄σένα!!!!

            Διά τό μέγιστο πρόβλημα τής ''κάθοδου τών μυρίων μουσουλμάνων δολοφόνων'',γενικώς στήν Ευρώπη,αναφέρεται ακόμη κι ό Αδόλφος στό Mein Kapf (κεφ.""Αίτια τής κατάρρευσης""),από τό 1920!!!!

  11. BABIS avatar
    BABIS 27/01/2011 10:10:20

    Tα ιδιωτικά κανάλια ΜΕGA, ANT, STAR , ALTER κλπ είναι το πρόβλημα. Εάν τα κανάλια δεν το είχαν παίξει τόσο δυνατά και συνέχεια για τόσες μέρες ως πρώτο θέμα με πολλές ώρες συνεντεύξεων με τους ΛΑΘΡΟ , λες και μόνο αυτό ήταν το πρόβλημα της ΕΛΛΑΔΑΣ δεν θα ένδιαφερόταν κανένας. Τι ωραίοι που ήταν οι ΛΑΘΡΟ με τα στρώματά τους με τις κουβερτούλες τους και με το σήμα της ΝΙΚΗΣ.
    Ας πάει και ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ να δώσει και μια συναυλία στην σχολή για να βάλει το κερασάκι στην τούρτα.
    Κατά τα άλλα οι ΜΑΡΟΚΙΝΟΙ οι ΑΛΓΕΡΙΝΟΙ και οι ΤΥΝΙΣΙΟΙ είναι οι χειρότερες φάρες της Αφρικής. Τεμπέληδες, εγκληματίες , κλέφτες χωρίς οίκτο.
    Όλα αυτά είναι γραμμένα στο DNA τους. Πετάξτε τους έξω αλήτες πολιτικάντηδες του κερατά.

  12. man8os avatar
    man8os 27/01/2011 10:27:37

    Οταν δεν μπορεις να δωσεις λυση σε απλα προβληματα, θα δωσεις λυση στα δυσκολα?
    Δε νομιζω....

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ man8os 27/01/2011 10:31:14

      ΕΙΔΙΚΑ ..... ΟΤΑΝ ΤΑ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ" ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΗ "ΛΥΣΗ" , Τ'ΑΦΗΝΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΟΡΙΜΑΣΟΥΝ !!!!!!

      ΜΗ ΜΑΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ...... ΜΗ "ΚΑΤΑΠΙΝΕΙΣ" το παραμύθι !!


      *Μια άποψη.-

  13. Tassos avatar
    Tassos 27/01/2011 10:38:20

    O Κουρασμένος μας φόρεσε καπέλλο Βερέμη και Ρεπούση. Εκ των έσω πέφτει το κάστρο. Κούρεμα και βόλτα πάνω στο κάρο θέλει πολύς κόσμος...

  14. φωτεινη avatar
    φωτεινη 27/01/2011 11:02:30

    το λεω απο χθες,οικημα με 300 κλινες στο κεντρο και με ολες τις υγειονομικες προυποθεσεις για να χρησιμευσει ως ξενωνας,χρειαζεται πολυ προετοιμασια.ασε που με το που αναγγελθηκε η «λυση»στην τηλεοραση υπηρχανε και αυτοι που ποσταρησαν σχολια 5 σελιδων με ολα τα στοιχεια,δραστηριοτητεςκ.λ.π.των μκο που το προτειναν.μα και για να γραφτει καποια ωρα θα επαιρνε.ετοιμο ηταν απο ωρα και περιμενε να σταλει,κατα τη γνωμη μου.στρατηγικη κλεφτοκοταδων.

  15. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 27/01/2011 11:03:58

    Τόση θάλασσα έχουμε για τους αληταράδες Μπερμπερίνους και ψάχνουμε στη στεριά;

  16. τσελεκος avatar
    τσελεκος 27/01/2011 11:04:29

    κουράστηκα.
    φάβλος κύκλος.
    φωτια και τσεκουρι ειναι η λυση.

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ τσελεκος 27/01/2011 11:15:47

      "Στούς ΠΡΟΣΚΗΝΗΜΕΝΟΥΣ" ή τούς ΠΡΟΣΚΗΝΗΤΕΣ ?????
      (Για να έχουμε & επιλογή)




      *Μιά άποψη.-

  17. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/01/2011 11:20:41

    Εγώ κατ' εξακολούθηση έχω παρουσιάσει τις απόψεις μου σχετικά με τη λαθρομετανάστευση. Πιστεύω ότι τα σύνορα θα πρέπει να κλείσουν και να ελέγχονται όσο το δυνατόν καλύτερα, τα ναρκοπέδια θα πρέπει να ξαναστρωθούν σε όλο το μήκος του Έβρου και ειδικά στο Καρααγάτς, παράλληλα όμως να περιφραχθούν και να σημανθούν αποτελεσματικά για να μη σκοτώνονται άνθρωποι (δεν φονεύονταν μόνο αλλοδαποί αλλά και Έλληνες, πολίτες και στρατιωτικοί), να προβλεφθούν εξοντωτικές ποινές για τους «εμπόρους ανθρώπων», τους διακινητές, τα κυκλώματα και όσους συνεργάζονται μαζί τους από τα σώματα ασφαλείας, να εφοδιαστεί το λιμενικό με τα απαραίτητα μέσα (πλωτά και επιτήρησης των θαλασσίων συνόρων), να φύγουν οι συνοριοφύλακες από τα αστικά κέντρα και το Κολωνάκι και να πάνε στα σύνορα, να γίνεται ουσιαστικός έλεγχος καταγραφή και σήμανση των εισερχομένων, η χορήγηση ασύλου και η άδεια παραμονής καθώς και η απόδοση της ιθαγένειας να γίνονται κάτω από πολύ αυστηρές προϋποθέσεις, να κάνουν τα στραβά τα σώματα ασφαλείας και το λιμενικό στα σημεία εξόδου της χώρας αναφορικά με την έξοδο των μεταναστών, να καταγγελθεί το Δουβλίνο-2 και μέχρι να γίνει αυτό η Ελλάδα να μην αποδέχεται πίσω λαθρομετανάστες που δεν αποδεικνύεται επίσημα ότι έφυγαν από τη χώρα μας.

    Θα πρέπει να αποδεχθούμε ότι η είσοδος των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα ουδέποτε θα ανακοπεί μια και τα σύνορα είναι τεράστια και επίσης επειδή είναι ηθικά απαράδεκτό η χρησιμοποίηση βίας εναντίον απελπισμένων ανθρώπων που προσπαθούν να εισέλθουν παράνομα στη χώρα. Θα πρέπει όμως να μπουν σοβαρά εμπόδια για να δυσκολέψει και να περιοριστεί η είσοδός τους και να μη παρουσιάζεται η πατρίδα μας ως ένας εύκολος προορισμός, ή ως ξέφραγο αμπέλι. Ας αναζητήσουν και άλλα σημεία εισόδου στην ΕΕ. Υπάρχει και η Βουλγαρία και η Ιταλία και η Γαλλία και η Ιβηρική χερσόνησος.

    Εκείνο όμως που πρέπει να μας κάνει ιδιαίτερη εντύπωση αναφορικά με τα γεγονότα στην Νομική είναι η χρονική στιγμή που αυτά εκδηλώθηκαν. Κατά την άποψη μου η όλη ιστορία βρωμάει και κάποιοι πέταξαν και πάλι τη μπάλα στην εξέδρα. Όλοι ως δια μαγείας έστρεψαν το βλέμμα στη νομική και στα εκεί διαδραματιζόμενα και όχι στις απεργίες των φαρμακοποιών και των ΜΜΜ. Ξεχάστηκε το φορολογικό και η νέα έλευση της τρόικας και τα νέα μέτρα που έρχονται. Έπαψε η συζήτηση για την ΑΟΖ. Καμιά συζήτηση για τη Τουρκική φρεγάτα που ξεκίνησε από τα Δαρδανέλια, πέρασε «αβλαβώς» ανάμεσα στην Εύβοια και Σκύρο, μας τράβηξε και πάλι ένα φτύσιμο για να μας ξεματιάσει και αποχώρησε.

    Το μόνο φλέγον ζήτημα της Ελλάδας είναι η νομική και οι «θέσεις για την παγκόσμια οικονομία και διακυβέρνηση» που θα παρουσιάσει ο «μέγιστος ηγέτης της νεώτερης Ελλάδας» στο Νταβός.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αρματιστής 27/01/2011 11:31:49

      Και όμως φίλε, αν μας επιτρεπόταν ανάσχεση των εισβολέων διά των όπλων, θα έβλεπες για πότε θα σταματούσε η ροή.
      Το κατάλαβες τώρα με τους Μαροκινούς στη Νομική ότι είναι εχθρικοί εισβολείς;
      Πώς αντιμετωπίζει μία χώρα εχθρική εισβολή;
      Εσύ περιμένεις κήρυξη πολέμου;
      Προκειμένου να σώσουμε τη χώρα μας, στα τσακίδια να πάει και η ΕΕ και οι περιορισμοί της πολιτικής ορθότητας που μας επιβάλλει.
      Το λέω καθαρά ότι είμαι υπέρ της επιλεκτικής χρήσης των όπλων. Και δεν θα χρειάζονταν πολλές τουφεκιές. Το νέο γρήγορα θα μαθευόταν και θα διάλεγαν άλλους τρόπους και τόπους να πάνε στην Ευρώπη.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ ΒΙΣ 27/01/2011 12:09:32

        Αυτά που γράφεις για χρήση των όπλων, είναι το λιγότερο αφελή. Καμιά κυβέρνηση δεν μπορεί να διατάξει κάτι τέτοιο. Αλλά και στην απίθανη περίπτωση που γινόταν αυτό, κανένας αξιωματικός δεν θα εκτελούσε αυτή τη διαταγή. Κανένας στρατιώτης δεν θα σήκωνε το όπλο να πυροβολήσει.

        Φίλε μου δεν σκοτώνεις αθώους ανθρώπους έτσι για πλάκα. Όσο και να μας είναι ενοχλητικό αυτό που γίνεται στη χώρα μας αναφορικά με τη λαθρομετανάστευση, δεν μπορείς, δεν επιτρέπεται ηθικά, δεν το επιτρέπει η ιστορία μας και ο πολιτισμός μας, δεν είναι ανεκτό από κανένα να σηκώνεις το όπλο και να πυροβολείς ανθρώπους και μάλιστα απελπισμένους.

        Αυτό που πιστεύω εγώ, είναι αυτό που γράφω παραπάνω. Η χώρα μας δεν θα πρέπει να είναι μια εύκολη είσοδος και η άδεια παραμονής, το άσυλο και πολύ περισσότερο η ιθαγένεια, θα πρέπει να παρέχονται με το σταγονόμετρο και κάτω από πολύ αυστηρές προϋποθέσεις και ειδικά με τη σκέψη ότι οι Μουσουλμάνοι και μάλιστα όσο αυξάνεται ο αριθμός τους, είναι σχεδόν αδύνατο να ενσωματωθούν στη δική μας κοινωνία και να αισθανθούν Έλληνες πολίτες. Είναι μια άλλη θρησκεία και μια άλλη κουλτούρα που καμιά σχέση δεν έχουν με τον Ευρωπαϊκό πολιτισμό.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Αρματιστής 27/01/2011 12:39:08

          Ο Μαροκινός που έρχεται εδώ να πουλήσει πρέζα και να αρπάξει την καδένα της γιαγιάς είναι απελπισμένος;
          Τυχοδιώκτης είναι.
          Ξέρει καλά ότι εδώ δεν έχει δουλειά, έχει μιλήσει με το κινητό με φίλους και γνωστούς εδώ, υπάρχει το διαδίκτυο για ενημέρωση.
          Να μην είμαστε αφελείς.
          Και δεν είπα να αρχίσεις να θερίζεις. Ενας πυροβολισμός στον αέρα, και αν δεν ακούσουν και ένας στα πόδια...
          Μετά θα μαθευτεί ότι εδώ δεν παίζουν και το παραμύθι θα σταματήσει.
          Αν δεν είναι αυτό που γίνεται χερσαία εισβολή μουσουλμάνων με τη βοήθεια της Τουρκίας, τότε τί είναι;

        • occultist avatar
          occultist @ Αρματιστής 27/01/2011 13:37:51

          Αρματιστής είπε:
          ''Αυτά που γράφεις για χρήση των όπλων, είναι το λιγότερο αφελή. Καμιά κυβέρνηση δεν μπορεί να διατάξει κάτι τέτοιο. ''
          Νομίζω οτι η Ιταλία παλαιότερα βύθισε Αλβανικό σκάφος εν ψυχρώ και ΔΕΝ περιμάζεψε τους ναυαγούς. Αποτέλεσμα ήταν να μειωθεί αισθητά η λαθρομεταναστευση των Αλβανών προς την Ιταλία.

          • Misha avatar
            Misha @ occultist 27/01/2011 21:46:36

            Πήγα σχετικά προσφατα στη Βόρεια Ιταλία.Πέρασα να δω κάτι παλιούς γνωστούς σε ένα προάστιο κοντά στη Μπολώνια κι έμοιαζε με συνοικία της Λαχώρης!!!

    • Δόκ avatar
      Δόκ @ Αρματιστής 27/01/2011 11:44:45

      Συμφωνώ σε όλα Αρματιστή. Το θέμα είναι να το καταλάβουν οι Έλληνες. Και νομίζω ότι τα κόλπα του ΠαΣοΚ αρχίζουν και βρωμάνε και στους πιο ανυποψίαστους (αν υπάρχει κανένας ακόμη κι ετούτη την ώρα)

    • ΝΙΚΟΣ Λ. avatar
      ΝΙΚΟΣ Λ. @ Αρματιστής 27/01/2011 17:46:13

      Και το πόρισμα για τη ΖΗΜΕΝΣ ξεχάστηκε. Εξαιρετική χρονική συγκυρία.

  18. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 27/01/2011 11:37:32

    Οπως είμαι και υπέρ της "εξαφάνισης" (τυχαίας...) αλλοδαπών πρεζεμπόρων και νταβατζήδων, που η αστυνομία ξέρει καλά αλλά κάνει τα στραβά μάτια ή έχει δεμένα τα χέρια.
    Πήγε ο Νιγηριανός νταβατζής για τσιγάρα και δεν γύρισε...
    Αν περιμένεις δικαστήρια και πειστήρια και δικαιοσύνη, σώθηκες.
    Ασε που θα έχει από δίπλα του και καμιά 10ριά ξεμαλλιασμένες Κούρτοβικ να τον υποστηρίζουν και να απειλούν το δικαστήριο...

  19. SAVAS avatar
    SAVAS 27/01/2011 11:44:06

    Χτές όλοι πιστέψατε ότι υπάρχει λύση. Απλά προτεινανε λύση για να μην κατηγορηθούν γι' αυτό. Το θέμα είναι ότι αυτούς τους μετανάστες που εκμεταλλεύτηκαν το ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ (Μη μπερδεύεστε το ίδιο είναι) θα τους εκμεταλλευτούν μέχρι τέλους. Σκοπός της κυβέρνησης απο την αρχη και στόχος ήταν να μπουκάρουν η αστυνομία στο Πανεπιστήμιο, έστω και συμβολικά.

    Είσοδο των ΜΑΤ σε Πανεπιστήμιο δεν θα κάνανε με φοιτητές ή ΚΥΠατζίδες μέσα, αλλά με μετανάστες θα κάνουνε οπωσδήποτε. Μη φοβάστε ότι δεν θα μπούν μέσα. Θα μπούν αλλά θα θέλουν να ελαττώσουν τις επικοινωνιακές απώλειες.

    Το άσυλο θα καταργηθεί εις βάθος σήμερα.

    Η επικοινωνιακή φούσκα συνεχίζει να φουσκώνει κι' αλλο παραπλανώντας το λαό. Όμως φούσκα είναι και κάποια στιγμή θα σκάσει, που θα πάει.....

    Περιμένουμε.....

  20. φωτεινη avatar
    φωτεινη 27/01/2011 11:44:27

    χθες διαβασα, στην ΚΟ απολαυσαν ενα αλλο φιλμακι με το μαρτιν λουθερ κινγκ,λογω επετειου,και τοYES WE CAN.απαιτειται αμεσα tso,(trattamento sanitario obbligatorio)

  21. Pikis avatar
    Pikis 27/01/2011 11:56:50

    Το άσυλο είναι μια αριστερίστικη κωμωδία που πρέπει να τελειώσει. Κανένας φοιτητής δεν έχει πρόβλημα για να καταφύγει στο άσυλο. Το Πανεπιστήμιο είναι για τους φοιτητές και μόνο. Χρόνια τώρα το γεμίζουν οι παρατάξεις (όλες) με αφίσες και άλλα ηλίθια λες και ζούμε στο 1960. Θυμάμαι που το 2001 είχαν κατάληψη κάτι αριστεροί τεμπελχανάδες και δεν με άφηναν να πάρω backup του διδακτορικού μου για να το δουλέψω στο σπίτι! Αριστεροί κοπρίτες για πάντα (το λέω εγώ που πάντα είχα αριστερίζουσες ιδέες ώσπου κατάλαβα τι άθλιοι τύποι είναι).
    Για τους μετανάστες τώρα:
    Η Ελλάδα τους έμπασε για να κάνουν φτηνά για τους μεγαλοεργολάβυος τα ολυμπιακά έργα που θα χρωστάμε μια ζωή. Για 15 χρόνια καμία κυβέρνηση δεν έλαβε μέτρα γιατί το μόνο που ένοιαζε τους πολιτικούς ήταν (και είναι) να αρπάξουν όσο περισσότερο δημόσιο χρήμα μπορούσαν. Τώρα φτάσαμε στον πάτο. Ο κάθε Αμπντούλ βγαίνει και απαιτεί δικαιώματα! Αντί να τους χορτάσουν σφαλιάρα τους αφήνουν και λένε τα δικά τους. Ο Έλληνας πολίτης έχει διακαιώματα σε αυτή τη χώρα ή μόνο υποχρεώσεις; Πληρώνω εφορία, εισιτήριο, διόδια, ΦΠΑ, ΙΚΑ, τέλη κυκλοφορίας και ένα σωρό άλλα νταβατζιλίκια για να έχω ανασφάλεια, μείωση του μισθού, κακούς δρόμους, χάλια νοσοκομεία, άθλια σχολεία. Που θα πάει αυτή η κατάσταση;
    ΕΞΩ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    Σε λίγο καιρό θα παρακαλάμε για χούντα.

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ Pikis 27/01/2011 12:06:57

      Δηλαδή η σημερινή "ΠΡΑΣΙΝΗ" δεν ΕΙΝΑΙ ??????

      Κατ'εμέ αυτό που πρέπει να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ και όχι να "παρακαλάμε" είναι ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (απ'το ΛΑΟ για το ΛΑΟ) ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΗΚΟΤΗΤΑΣ (οι φόροι δε δίδονται για την ενδινάμωση του Κράτους "νταβατζή" αλλά ..... για την ΙΣΟΝΟΜΙΑ & την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ στη κατανομή του Α. Ε. Π. του ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ).


      *Μιά άποψη.-

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Pikis 27/01/2011 12:35:37

      Να κάνουμε διάκριση μεταξύ νόμιμων και ενταγμένων μεταναστών από λαούς πολιτισμικά συγγενικούς με εμάς (βάζω μέσα και τους αιγυπτιους και αιθίοπες κόπτες χριστιανούς) και μεταξύ μουσουλμάνων Αφροασιατών.
      Αν δεν κάνουμε τη διάκριση αυτή, που είναι ουσιώδης, παίζουμε το παιχνίδι των ανθελλήνων αριστεριστών που θέλουν να κολλήσουν την ταμπέλα της ξενοφοβίας συλλήβδην στη Δεξιά και να κάνουν αλληλέγγυους τους μετανάστες ευρωπαϊκής καταγωγής και χριστιανικής κουλτούρας με τα λύματα του ισλαμισμού.

  22. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 27/01/2011 12:01:11

    Και το Δεκέμβριο του 2008 με τον... Πάκη Υπουργό ΠΡΟ.ΠΟ
    (και τον "Ραφινάτο" να παίζει playstation αντί να πάρει τις δύσκολες αποφάσεις ) είχαμε πλήρες ξεχαρβάλωμα του κράτους....

  23. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 27/01/2011 12:18:47

    Εαν το θέμα δεν ήταν τόσο σοβαρό θα μπορούσε να γραφτεί μια ...επιθεώρηση και να σπάσει ταμεία.
    Η κυβέρνηση σεν θέλει να καταλάβει ότι και να "αντιμετωπίσει" το θέμα μέσω διαπραγμάτευσης- άρα μέσω παράβασης του νόμου και κάθε κανόνα λογικής- θα έχει κάνει μια τρυπα στο νερό και θα πρέπει να ετοιμάζεται για τις επόμενες καταλήψεις ή δεν ξέρω τι άλλο.
    Ισως σας φανεί παρατραβηγμένη η σκέψη αλλά ο τρόπος που αντιμετωπίζεται το πρόβλημα μου θυμίζει έντονα το πως αντιμετώπιζαν οι Αγγλο-Γάλλοι την επεκτατικότητα του Χίτλερ μέχρι το 1939. Η ανεκτικότητα και η μη τήρηση των νόμων αποθρασύνει.

  24. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 27/01/2011 12:32:06

    Θα το επαναλάβω: Ρώτα Γάλλους ή ανθρώπους που έχουν ζήσει στη Γαλλία ή ναυτικούς να σου πουν τι εστί Μαροκάνος, Αλγερινός, Τυνήσιος...

  25. φωτεινη avatar
    φωτεινη 27/01/2011 12:37:55

    λαιλαπας.

  26. Orestios avatar
    Orestios 27/01/2011 12:42:51

    Λίμνασε το πρόβλημα εξαιτίας της ανικανότητας της κυβέρνησης να ανταποκριθεί στα καθήκοντά της.
    Και όσο λιμνάζει τόσο η Siemens δεν ακούγεται.
    Οι μιζαδώροι κάνουν πάρτυ εις υγείαν των κορόιδων Ελλήνων

  27. Maximilien avatar
    Maximilien 27/01/2011 12:49:55

    Αν είχατε τσίπα εσείς που παριστάνετε τα "γεράκια" και φαντασιώνεστε ότι παίζετε στο CSI από το σαλόνι τους σπιτιού σας, θα είχατε την ίδια αντίδραση και προς αυτούς που υποθήκευσαν μια χώρα, εσάς και τα παιδιά σας στους τραπεζίτες ξένων χωρών. Δεν θα καμωνόσασταν τους μετριοπαθείς και τους συνετούς απέναντι στο Μνημόνιο στο στυλ δεν ξέρω δεν άκουσα δεν είδα. Δεν έχω καμία συμπάθεια ούτε προς το ΣΥΡΙΖΑ ούτε προς την ΑΝΤΑΡΣΥΑ αλλά γελάω με την κατάντια μερικών που ζητάνε να βγουν εκτός νόμου κόμματα και που λένε ότι το Πανεπιστήμιο έχει τα χάλια του εξαιτίας της αριστεράς. Γιατί δεν ζητάτε να βγουν εκτός νόμου τα κόμματα που υπέγραψαν αποδεδειγμένα προδοτικές συμφωνίες με το ΔΝΤ; Γιατί το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ που ξεχαρβάλωσαν τα σύνορα και κατέστησαν τη χώρα ξέφραγο αμπέλι παίρνουν συγχωροχάρτι; Αυτοί δεν επέτρεψαν σε 1000000 ανθρώπους να εγκατασταθούν στην Ελλάδα; Αυτοί δεν άνοιξαν τα σύνορα; Αυτοί που κατέλαβαν τη Νομική πότε μπήκαν στην Ελλάδα; Δεν μπήκαν όταν τα σύνορα τα φύλαγε η ΝΔ;

    Και για το Πανεπιστήμιο: Δεν φταίνε σε τίποτα οι ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας όλα αυτά τα χρόνια για την κατάσταση; Αυτοί δηλαδή που είναι οι ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ υπεύθυνοι για την εκπαίδευση; Δεν φταίνε καθόλου αυτοί που καταρτίζουν τα προγράμματα σπουδών; Αυτοί που κάθε λίγο και λιγάκι αλλάζουν την εκπαιδευτική πολιτική όπως τους καπνίσει; Δεν είναι οι Πρυτάνεις και τα κεφάλια των Πανεπιστημίων οι κολαούζοι των κομμάτων σας, της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ; Δεν τους γλύφουν οι κομματικοί σας ταγοί για να ελέγχουν τα πανεπιστήμια; Δεν έχουν τα κονέ οι ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ που είναι και πλειοψηφία και πρώτες μούρες στα ΑΕΙ και ΤΕΙ;
    Όλο οι άλλοι φταίνε, οι ΜΚΟ, οι κουκουλοφόροι, ο Σόρος, οι εξωγήινοι ξέρω γω... αλλά προς Θεού, όχι η ΝΔ που κυβέρνησε πχ τα τελευταία 6 χρόνια. Δεν φταίει αυτοί για την κατάσταση στα σύνορα γιατί παρέλαβε χάος. Ούτε φταίει για την Παιδεία γιατί και εκεί παρέλαβε χάος. Ούτε φταίει για την εγκληματικότητα γιατί και εκεί παρέλαβε χάος. Και το ΠΑΣΟΚ επίσης δε φταίει γιατί και αυτό παρέλαβε χάος. Αλλά το κόλπο είναι γνωστό. Κάθε 4-8 χρόνια το κοντέρ της μνήμης των κομματόσκυλων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ μηδενίζει. Κάτι συμβαίνει και με το που εκλέγεται νέος πρόεδρος ή αλλάζει το λογότυπο, το κόμμα ξεπλένεται από τις αμαρτίες του παρελθόντος, ό,τι έγινε έγινε, το λοιμοκαθαρτήριο εξαγνίζει τους απατεώνες της προηγούμενης ηγεσίας που τώρα μετατρέπονται σε πιστούς συνεργάτες της τωρινής ηγεσίας. Οι εκδιωγμένοι από την κυβέρνηση γίνονται μάρτυρες, τα μεγάλα συμφέροντα τους έφαγαν, αυτοί ήταν αγνοί και είχαν καλές προθέσεις. Και όλα από την αρχή. Σαν να μην υπήρξαν ποτέ τα κόμματα που κλαίγονται για την πατρίδα (και καλά) κυβέρνηση, σαν να μην είχαν ποτέ αναλάβει τα ηνία του κράτους και οι "αγανακτισμένοι πατριώτες" του Antinews σαν να μην είχαν επικυρώσει ποτέ με την ψήφο τους το ξεχαρβάλωμα του κράτους, της ασφάλειας και της ανεξαρτησίας της χώρας. Έρχεται και ο Απρίλης μην ξεχνάμε. Ο Αντώνης και ο Γιωργάκης πρέπει να συμμαζέψουν την εκλογική τους πελατεία. Όλα για την Πατρίδα βεβαίως βεβαίως.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Maximilien 27/01/2011 12:58:53

      χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Αυτό που βλέπουμε είναι οι αριστεροί να καταπατούν τους Νόμους και να προστατεύουν το οργανωμένο έγκλημα. Το ΠΑΣΟΚ να αθωώνει τους μιζαδώρους της Siemens και το Τσίριζα να προστατεύει δουλεμπόρους.

      • Maximilien avatar
        Maximilien @ Orestios 27/01/2011 13:08:27

        Ναι, εν αντιθέσει με την ΝΔ που σέβεται τους νόμους. Γιατί ο Σαμαράς που καίγεται τόσο για το άσυλο (που στη τελική ας καταργηθεί, στα π@@ια μου) δεν προτείνει και την κατάργηση του ασύλου για τους βουλευτές; Γιατί δεν θέλει; Μαζί ΝΔ και ΠΑΣΟΚ φάγανε μέχρι σκασμού και τώρα στις εξεταστικές τα κουκουλώνουνε. Είναι αυτός σεβασμός στους νόμους; Η ΝΔ γιατί δεν αστυνόμευσε τα σύνορα για να μην μπουν οι Τυνήσιοι και οι Μαροκινοί; Γιατί τα δις που έδινε στους τραπεζίτες και που χάριζε στους επιχειρηματίες ήταν το βάζο με το μέλι. Και άσε τους άλλους να κουρεύονται. Αυτοί είστε. Μια ζωή μαριονέτες και μάγκες με δανεικά α@@@ια. Γιαυτό σας φτύνει (όχι προσωπικά αλλά τα στελέχη της ΝΔ) ο κόσμος, γιαυτό και οι κλεφταρματωλοί τύπου Κρανιδιώτη με τα παχιά λόγια και τους ψευτοτακτικισμούς δεν θα ανακόψουν την πορεία σας προς τον πάτο της κοινωνικής απαξίωσης.

        ΥΓ. Όσο για το ΣΥΝ καλά μην οργίζεστε τόσο. Οι συνδικαλιστές του μια χαρά τα βρίσκουν με την ΔΑΚΕ και την ΠΑΣΚΕ στα σωματεία. Κολλητάρια είστε στα εργασιακά, τις συμβάσεις και τα της ΕΕ. Σαν αδερφάκια.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Maximilien 27/01/2011 13:53:56

          Αυτή την στιγμή βλέπουμε σοσιαλιστές να συμμετέχουν στο οργανωμένο έγκλημα.
          Όλα τα άλλα που λες είναι σάλτσες

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Maximilien 27/01/2011 13:05:22

      @Maximilien: Όσον τουλάχιστον με αφορά (αλλά και πάρα πολλοί άλλοι εδώ σχολιαστές, από τον δεξιό χώρο) ασκήσαμε δριμύτατη κριτική στον Παυλόπουλο και τον ίδιο τον ΚΚ τον Εξαφανισμένο για το χάλι του μεταναστευτικού.
      Πιο σκληρά σχόλια εδώ μέσα για τον Παυλόπουλο από τους σχολιαστές που πρόσκεινται στη Δεξιά δεν θα διαβάσεις. Μπορείς να ανατρέξεις λίγο στις αναρτήσεις.
      Στις επισημάνσεις σου έχεις δίκιο. Και αν θες, θα έλεγα ότι τα δύο κόμματα εξουσίας είναι ένοχα για πάρα πολλά ων ουκ έστιν αριθμός. Και για πράξεις και για παραλείψεις που ζημίωσαν το κράτος με ποσά δυσθεώρητα.
      Στην προκειμένη όμως περίπτωση, έχουμε κάτι αριστερίστικες ομαδούλες με την κάλυψη του ΣΥΡΙΖΑ, που παίζουν με τη φωτιά και προσπαθούν να επιβάλουν στο κράτος τη μεταναστευτική πολιτική που επιθυμούν με δόρυ μία ομάδα Μαροκινών, που ίσως θα έπρεπε να βρίσκονται και φυλακή, αν δεν είχαν ήδη απελαθεί. Εδώ είναι το τραγικό της όλης υπόθεσης. Και για το αισχρό αυτό νταβατζηλίκι υπεύθυνη είναι η άκρα Αριστερά.

      • Maximilien avatar
        Maximilien @ ΒΙΣ 27/01/2011 13:25:44

        Μα δεν διαφωνώ ότι πρόκειται για μια ακόμα "καμπάνια" του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος όντας μικροαστικό κόμμα έτσι αντιλαμβάνεται τον κόσμο και έτσι ενεργεί. Δεν γνώρισα τον ΣΥΝ και τις παραφυάδες του χτες. Της ήξερα από το '90. Όταν όμως βγαίνουν κάποιοι (βασικά άλλους είχα στο μυαλό μου) που για το Μνημόνιο (που αποδεδειγμένα ισοδυναμεί με εθνική καταστροφή τύπου 1987 ή 1922) έσκυβαν δουλικά σαν Αρτέμης Μάτσας καλλιεργώντας με που@ικο τρόπο ενοχικά σύνδρομα, τώρα μετατρέπονται σε κριτές των πάντων. Άλλος έλεγε να έρθει η Χούντα και ο Παπαδόπουλος, άλλος έλεγε να κηρυχθούν εκτός νόμου κόμματα, άλλος έλεγε που είναι η αστυνομία και δεν επεμβαίνει (η ίδια η αστυνομία που πριν λίγο κατηγορούσε για νεοταξίτικη lol). Για το νταβατζιλίκι φταίνε πρώτα και κύρια αυτοί που κατέστησαν μια χώρα ξέφραγο αμπέλι. Όλα τα υπόλοιπα ΒΙΣ είναι λόγια και κηρύγματα για να ξεθυμαίνουμε από την οργή, πικρία και μελαγχολία που μας πλακώνει. Δυστυχώς αυτός είναι ο Έλληνας. Σκυλί στο πείραμα του Παβλοφ. Και μετά λέμε γιατί δεν ξυπνά ο κόσμος.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ Maximilien 27/01/2011 13:13:58

      Maximilian,
      δεν είναι ιδιαίτερα λειτουργικό να βλέπουμε το κάθε ζήτημα απο κομματική σκοπιά. Ας δούμε και ας συμφωνήσουμε πρώτα τι φταίει, ας δούμε τι είδους νοοτροπίες μας οδήγησαν στα λάθη , ας αποφασίσουμε προς τα που οφείλουμε να κινηθούμε και μετά συζητάμε ποιος φταίει λιγότερο, ποιος φταίει περισσότερο και ποιος μπορεί να αλλάξει την κατάσταση. Το θέμα είναι να δούμε τα ζητήματα επί της ουσίας.
      Και για να μην θεωρηθεί ότι υπεκφεύγω: Ναι, η ΝΔ έχει και αυτή ευθύνες! Γιατί δεν συγκρούστηκε με συγκεκριμένες αρρωστημένες νοοτροπίες και πρακτικές και σε ορισμένες περιπτώσεις τις υιοθέτησε. Αυτό καθόλου δεν αλλάζει το γεγονός ότι φορείς και "καλλιεργητές" αυτών των νοοτροπιών είναι ά λ λ ο ι πολιτικοί χώροι που μόνο μετανιωμένοι δεν δείχνουν.

      • Maximilien avatar
        Maximilien @ firiki2010.wordpress.com 27/01/2011 13:40:37

        Όχι firiki. Δεν είναι γιαυτό υπεύθυνη η ΝΔ. Αυτό που λες είναι ο εύσχημος τρόπος όλων των ΝΔημοκρατών για να νιώθουν καλύτερα με τον εαυτό τους και με το κόμμα τους. Δεν συγκρούστηκε η ΝΔ γιατί δεν ήθελε να συγκρουστεί και γιατί η ΊΔΙΑ δημιούργησε αυτές τις καταστάσεις. Γιατί στα π@@ια της αν εσύ ή εγώ ζούμε αυτή τη στιγμή σε υποβαθμισμένες γειτονιές που τρέμει το φυλλοκάρδι μας κάθε φορά που κάποιος πετάγεται από τους παράδρομους. Και ξέρεις γιατί; Γιατί Firiki οι στρατιές των μεταναστών που κατέκλυσαν την Ελλάδα από το 1990 (τον καιρό που ο Σαμαράς ήταν υπουργός εξωτερικών στην κυβέρνηση Μητσοτάκη) χρησιμοποιήθηκαν σαν αναλώσιμο και φτηνό εργατικό δυναμικό. Ποιος νομίζεις δούλευε στα Ολυμπιακά έργα; Ποιος δούλευε στα έργα του ΜΕΤΡΟ; Ξέρεις πόσοι από δαυτους σκοτώθηκαν στα λαγούμια της ΑΤΤΙΚΟΝ ΜΕΤΡΟ και στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις; Ξέρεις ότι στους Δήμους δουλεύουν ανασφάλιστοι ξένοι όπως αυτός που σκοτώθηκε στο Υπουργείο Εργασίας; Σε μια χώρα που η εργατική δύναμη ήταν ακριβή συγκριτικά με αυτή των γειτονικών χωρών, η έλευση των λαθρομεταναστών υπήρξε ευλογία αλλά για ποιους; Για αυτούς που χρηματοδότησες εμμέσως από το υστέρημά σου ενώ δεν το ήθελες. Μας ενοχλούν οι μαροκινοί; οκ. Γιατί δεν μας ενοχλούν οι φιλιππινέζοι που έδιωξαν τους Έλληνες ναυτικούς από τις δουλειές; Επειδή δεν μένουν στο διπλανό από μας σπίτι; Καλλιεργητές νοοτροπιών είναι η ωραία παρέα των δύο μεγάλων κομμάτων μαζί με τους εργολάβους. Οι πρώτοι εξασφάλισαν στους δεύτερους φτηνό και ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟ εργατικό δυναμικό και οι δεύτεροι ΜΜΕ κάλυψη και χρηματοδότηση στους πρώτους. Όλα τα άλλα είναι φούμαρα.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Maximilien 27/01/2011 14:06:06

          Φίλε, αυτά που γράφεις, τα προσυπογράφω με τα δύο χέρια (είμαι και από ναυτική οικογένεια). Αλλά πρόσεξε ένα πράγμα: Ο Φιλιππινέζος με ενοχλεί επειδή έδιωξε τον έλληνα ναυτικό (μειώθηκε όμως και η αναζήτηση δουλειάς στη θάλασσα, γιατί καλομάθαμε και εμείς...), αλλά ο Φιλιππινέζος δεν θα υποβαθμίσει τη γειτονιά μου, ακόμα και αν έρθει και η γυναίκα του και τα παιδιά του εδώ.
          Ο Μαροκινός θα την υποβαθμίσει, γιατί έχει μάθει στην επιθετικότητα και αν φέρει και τη μαντιλοφορούσα γυναίκα του, τότε είναι που τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα.

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ ΒΙΣ 27/01/2011 14:22:09

            Μα εγώ δεν παραβλέπω τον κίνδυνο του φονταμενταλισμού. Πιστεύω στο ρητό του Σαιν Ζυστ: Καμία ελευθερία στους εχθρούς της ελευθερίας . Όμως να αντιλαμβανόμαστε και δύο πράγματα παραπάνω. Όχι να χαριεντιζόμαστε με την Τρέμη στα κανάλια όπως έκανε η Πιπιλή. Ούτε να δίνεται πάτημα στον ΓΑΠ να παίξει μπάλα.

            ΥΓ. Εγώ νομίζω ΒΙΣ ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι ναυτικοί που θα σκότωναν για μεροκάματο. Και δεκάδες εφοπλιστές που θα πούλαγαν και τη μάνα τους για μερικές μπίζνες παραπάνω.

          • Misha avatar
            Misha @ ΒΙΣ 27/01/2011 14:35:48

            ΒΙΣ

            Κανε μια βόλτα στο δρόμο πίσω από τον Αγ Σπυρίδωνα, να δεις στους καφενέδες εκατοντάδες ναυτικούς να παρακαλάνε για ένα μπάρκο.
            Φίλος μου ψάχνει βαπόρι να μπαρκάρει εδω και ένα χρόνο και δεν βρίσκει ούτε σκούνα...
            Οι εφοπλιστάδες έχουν άλλες έγνοιες -πώς θα αγοράσουν τον ΔΟΛ, τον Ολυμπιακό κλπ- και δε δίνουν μια για τους έλληνες ναυτεργάτες.

        • firiki2010.wordpress.com avatar
          firiki2010.wordpress.com @ Maximilien 27/01/2011 14:45:09

          Maximilien,
          νομίζω ότι μεταθέτεις τη κουβέντα από το προηγούμενο σχόλιο σου. Λοιπόν ναι! Το Πανεπιστήμιο έχει τα χάλια που έχει εξ αιτίας αρρωστημένων νοοτροπιών που καλλιέργησε η Αριστερά και με τις οποίες δεν συγκρούστηκε αποφασιστικά η ΝΔ. Στο ΔΝΤ φτάσαμε λόγω επίσης αρρωστημένων νοοτροπιών που καλλιέργησε η Αριστερά σε πλήρη συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ. Η λογική της "ήσσονος προσπάθειας" με την οποία επίσης δεν κατάφερε να συγκρουστεί αποτελεσματικά η ΝΔ σε συνδυασμό με τους απιθανοαπίθανους χειρισμούς του Λ.Υ.Παπανδρέου μας φόρεσαν το μνημόνιο. Το είδος της ευθύνης του καθενός τους είναι διαφορετικό.
          Πάμε και στους μετανάστες Καμμία σχέση ποιοτικά και ποσοτικά η μετανάστευση της δεκαετίας του 1990 με το σήμερα. Απόδειξη? Η πλήρης αφομοίωση και ένταξη εκείνων των μεταναστών που πολοί -και μπράβο τους- σήμερα είναι αφεντικά. Ηταν λίγοι, οι περισσότεροι από άλλες χώρες πιο κοντά στη κουλτούρα μας, ήταν και διαφορετικές οι συνθήκες (πχ δεν υπήρχε Δουβλινο ΙΙ)
          Μην περιμένεις να υπερασπισθώ την ανασφάλιστη και ανασφαλή εργασία για την οποία οι εκάστοτε κυβερνήσεις έχουν τις ευθύνες τους.Το θέμα πάντως δεν είναι απλό γιατί έχει να κάνει και με θέματα εκμετάλλευσης αλλά και δυσκαμψιών της αγοράς εργασίας.
          Προσωπικά δεν με ενοχλεί ούτε ο Μαροκινός, ούτε ο Φιλιππινέζος, ούτε ο Αφγανός, ούτε ο Αλβανός επειδή είναι αυτός που είναι. Με ενοχλεί οποισδήποτε έρχεται απρόσκλητος, σχεδόν με τον ταμπουκά του τη στιγμή που ούτε μια δουλειά μπορώ να του εξασφαλίσω ούτε καν να τον φιλοξενήσω με αποτέλεσμα να καταλήγει στην παρανομία. Με ενοχλεί αν έρχεται αποφασισμένος να μην ενταχθεί αλλά να επιβληθεί. Κι ακόμα περισσότερο με ενοχλούν αυτοί που είτε θεωρούν πως η χώρα μπορεί και οφείλει να λειτουργήσει σαν Κιβωτός του Νώε για όλους τους αναξιοπαθούντες της υφηλίου και μάλιστα στη λογική της παραβίασης των νόμων είτε το παίζουν ευαίσθητοι και διεθνιστές για να πάρουν κανένα ψηφαλάκι. Που κινούνται πολλιτικά όλοι αυτοί το καταλαβαίνεις.

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ firiki2010.wordpress.com 27/01/2011 15:00:16

            Ναι δεν συγκρούστηκε γιατί σε ΑΥΤΟ το Πανεπιστήμιο κουμάντο κάνουν οι φοιτητές της ΝΔ ως πρώτη δύναμη και οι καθηγητάδες των κομμάτων σας. ΑΥΤΟΙ παίρνουν τα ευρωπαικά προγράμματα, τις επιδοτήσεις, αυτοί τρώνε τον αγλέορα μαζί με τους δικούς σας 'επιστημονικούς συνεργάτες". Αυτά περί νοοτροπίας τα ακούω βερεσέ. Οι δικοί σας καθηγητάδες είναι εντελώς αναξιόπιστοι στο εξωτερικό, οι δικοί σας καθηγητάδες ΔΕΝ παράγουν έργο, οι δικοί σας καθηγητάδες διδάσκουν τα δικά τους συγγράμματα που είναι για κλάματα, οι δικοί σας καθηγητάδες παράγουν αγράμματους επειδή η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ τους συντηρεί, τους στηρίζει, τους γλύφει και κάνει μπίζνες μαζί τους. Ό,τι υπάρχει στο Πανεπιστήμιο σήμερα φέρει την σφραγίδα των πασόκων (κυρίως) και των νεοδημοκρατών πολιτικών που μαγειρεύουν εκλεκτορικά σώματα και σώματα συνδιοίκησης. Ασχολείσου εσύ με τις "νοοτροπίες". Η καλή αλλά άτολμη ΝΔ που αν και τόσο το ήθελε και το επιθυμούσε έμπλεη πατριωτισμού και αγνού εθελοντισμού δεν κατάφερε να επανιδρύσει το κράτος σεμνά και ταπεινά και υπέκυψε στα μεγάλα συμφέροντα που την πολεμούσαν από την πρώτη στιγμή. Παραμύθι για αφελείς που ούτε τους ίδιους τους νεοδημοκράτες πείθει πια.
            Όσο για τους μετανάστες, κουραφέξαλα. Όποιος κυβέρνησε από το 1990 μέχρι το 2010 είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για το μεταναστευτικό. Τελεία και παύλα. Και αυτοί είναι η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ που έβαλαν την τζίφρα τους για να μετατρέψουν την χώρα μας σε ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ μεταναστών με τις συνθήκες Σενγκεν και Δουβλίνου. Όλα τα άλλα είναι παραμύθια της χαλιμάς για να τρώνε τα παιδιά το φαΐ τους. Το τι έχει ο καθένας στη κούτρα του για τους μετανάστες, δεν με αφορά αρκεί να μην παίζει με την νοημοσύνη μου.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Maximilien 27/01/2011 14:05:20

      Το γνωστό παραμύθι. Οι "κακοί αριστεροί" που καταστρέφουν την Ελλάδα και δεν σέβονται τους νόμους και το "πανεπιστημιακό άσυλο", το "πατριωτικό σοσιαλιστικό και νεοφιλελεύθερο" πασοκ που υπόγραψε τη δανειακή σύμβαση και η "εθνικιά" ΝΔ που θα τηρήσει τις υπογραφές του πασοκ.

      Προσωπικά τη κατάσταση την βλέπω σαν ένα γεμάτο βόθρο.
      Η Ελλάδα; Ας γελάσω... χεσμένη την έχουν όλοι τους.

      Δανειακή σύμβαση!!! Όλοι κάνουν ότι δεν την βλέπουν. Ποιος ξέρει; Μπορεί να εύχονται τα ομόλογα που διαθέτουν, να τα ανταλλάξουν με κανά στρέμμα στο Ελληνικό.....

      • Misha avatar
        Misha @ Αρματιστής 27/01/2011 14:32:30

        Aρματιστή, σε χαίρομαι που βλέπεις το παζλ ολόκληρο...
        Για τους άλλους, με τα πρασινομπλέ γυαλιά, η δανειακή σύμβαση δλδ το ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ της ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ είναι παρωνυχίς...

        • Maximilien avatar
          Maximilien @ Misha 27/01/2011 14:44:11

          Τώρα τουλάχιστον το παζλ συμπληρώθηκε. Μάθαμε ποιο χαρτί θα παίξουν όταν σφίξουν τα πράγματα και ο κόσμος ξεσηκωθεί. Αφού τσιμπάει η κοινή γνώμη, καλά να πάθει...

          • Misha avatar
            Misha @ Maximilien 27/01/2011 14:52:28

            Μαξιμιλιανέ

            Έχουν πολλά πλάνα, Α-Β-C-D και πολλαπλάσιες εναλλακτικές. Πανε by the book. Στοχάσου τι έγινε στον τόπο την τελευταία 20ετία , από το Μάαστριχτ, τον Σημίτη μέχρι την Ολυμπιάδα και το ΔΝΤ. Κατεδάφιση με σύστημα της πατρίδας, των συμβόλων, των κοινωνικών κατακτήσεων, της πολιτισμικής ομοιογένειας και so on...
            Είμαστε χαμένοι από χερι, γιατί οι ροζ αριστεροί αυνανίζονται με τα «ανθρωπινα δικαιωματα» και οι υπόλοιποι είναι τοσο υποταγμένοι στον φασιστικό ευρωλιγουρισμό που φοβούνται και τη σκιά τους....
            Μαυροφόρα απελπισιά και χειροπιαστό σκοτάδι που λέει ο Σολωμός

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ Misha 27/01/2011 15:08:48

            Ακριβώς. Μαυρίλα και απελπισία με έναν λαό ανίκανο να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Αλίμονο και η ιστορία δεν συγχωρεί.

            ΥΓ. Νομίζω είναι του πολεμη

  28. nikosw avatar
    nikosw 27/01/2011 13:21:52

    Λοιπόν τι περιμένουν όλοι και δε λύνουν το πρόβλημα με τους ισλαμιστές;
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ..ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΜΑ ΤΥΠΟΥ ΜΟΣΧΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ;

    • Misha avatar
      Misha @ nikosw 27/01/2011 14:58:09

      2-3 εκατομμύρια είναι.Πώς θα λύσεις και τι;
      Με ποιους; Με τους μπάτσους που φυλάνε τη χωματερή του Μπόμπολα στον αρχαιολογικό χώρο του Οβριοκαστρου;

  29. Κάποιος avatar
    Κάποιος 27/01/2011 13:44:35

    "Κι εμείς ασχολούμαστε με τη Νομική…"

    Αυτή είναι όλη η ουσία του άρθρου.
    Στην τελική είναι ένα ζήτημα που αφορά την πανεπιστημιακή κοινότητα και όχι το σύνολο του ελληνικού λαού.
    Δηλαδή λες κι αν αποχωρήσουν οι 300 λαθρομετανάστες από την Νομική, θα φύγουν μαζί και οι υπόλοιποι 300.000 και μαζί η τρόικα, τα λαμόγια επιχειρηματίες και οι απατεώνες πολιτικοί.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κάποιος 27/01/2011 13:57:47

      Τί λες βρε κάποιε?
      Και από ποιούς πληρώνεται η Πανεπιστημιακή κοινότητα?
      Από το Ελληνικό λαό ή από το οργανωμένο έγκλημα?
      Το θέμα είναι πως οι σοσιαλιστές ξεκάθαρα δείχνουν πως έγνοια τους είναι η προστασία του οργανωμένου εγκλήματος και η προώθηση του HUMAN TRAFFICKING. Ακόμα περισσότερο να αφορά τον Ελληνικό λαό μια και με τα λεφτά του επιβιώνει αυτό το τσίρκουλο που λέγεται πανεπιστημιακή κοινότητα.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ Κάποιος 27/01/2011 14:55:22

      Οχι αγαπητέ. Η αποχώρηση των 300 από τη Νομική δεν θα σου λύσει το πρόβλημα. Πολύ περισσότερο απο τη στιγμή που θα γίνει κατόπιν διαπραγματεύσεων και με την ανοχή στη παραβίαση του νόμου. Εχεις όμως την εντύπωση πως μια Πολιτεία που δεν μπορεί να χειρισθεί με υπευθυν'οτητα και αποφασιστικότητα αυτό το θέμα μπορεί να είναι αποτελεσματικη κάπου αλλού.
      Και κάτι ακόμα. Το πως χειριζόμαστε σήμερα τη "Νομική" θα μας υποχρεώσει αύριο να χειρισθούμε άλλα προβλήματα που θα σε αφορούν άμεσα και δεν θα μπορείς να είσαι όπως σήμερα "υπεράνω".

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ firiki2010.wordpress.com 27/01/2011 19:18:50

        Δηλαδή περιμένουμε να κρίνουμε την κυβέρνηση ως αποτελεσματική από τον χειρισμό της συγκεκριμένης κατάστασης στην Νομική ;
        Hδη έχει αποδείξει την ανεπάρκεια της, όχι μόνο στο θέμα της μεταναστευτικής πολιτικής αλλά και στην οικονομία, την εξωτερική πολιτική, την παιδεία κτλ.
        Ακόμα κι αν την χειριστεί τώρα αποτελεσματικά, το πολύ-πολύ να πάρει κανά συγχωροχάρτι από τα κυβερνητικά ΜΜΜ που θα αρχίσουν αμέσως τις θριαμβολογίες.

  30. Δόκ avatar
    Δόκ 27/01/2011 13:47:47

    Ακούστε και αυτό: "Δεν είναι Έλληνας όποιος ζητάει την κατάργηση του ασύλου, όπως ο κ. Σαμαράς", υποστήριξε ο κ. Αλέκος Αλαβάνος μιλώντας το πρωί στην τηλεόραση του Σκάι, υποστηρίζοντας ότι "το άσυλο είναι οργανικό στοιχείο του ελληνικού πολιτισμού".

    χοχοχο ... κάποιοι τρέμουν...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Δόκ 27/01/2011 13:58:11

      Φοβάται ο γέρος.

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ Δόκ 27/01/2011 16:27:31

      Πως είπατε κ.Αλαβάνο?...οργανικό στοιχείο του ελληνικού πολιτισμού είναι?
      Παιχνίδια με τις λέξεις παίζει ο αλέκος,καλα δεν βαρέθηκε να κρύβεται πίσω απ'το δαχτυλό του!?
      Το άσυλο είναι μια ελληνικής πρωτοτυποίας εφεύρεση,όπου κρύφτηκαν απο πίσω του οι φοβίες του παρελθόντος μας,και βοήθησε να γέννηθούν επιπλέον αστείρευτα κόμπλεξ και μύθοι σχετικά με το τι εγκυμονεί μια κατάργηση του...απο απώλεια των δικαιωμάτων μας και των πολιτικών ελευθεριών μέχρι και να θεωρήσουμε οτι μπορεί να πέσει ο ουρανος στο κεφάλι μας!
      Συνεχίζουν να δημιουργούν την αίσθηση λοιπόν και σχεδόν μετά απο τόσες δεκαετίες το καταφέρνουν ,οτι δεν θα μπορείς να αποζητάς τα δικαιώματα σου αποδώ και στο εξής ούτε να αγωνίζεσαι για αυτά,αν επέλθει τυχόν κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου..
      Είναι η δύναμη των συμβολισμών που το κρατάνε το άσυλο,αλλά είναι επίσης νομοτελειακά σίγουρο οτι ακόμη και αυτοί είναι καταδικασμένοι να χάσουν την σημασία τους.

  31. Orestios avatar
    Orestios 27/01/2011 13:54:46

    Τί πίνεις?

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ Orestios 27/01/2011 14:01:12

      Καφέ.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Maximilien 27/01/2011 14:05:08

        από το Μαγκρέμπ?

  32. εδεσσα46 avatar
    εδεσσα46 27/01/2011 14:10:05

    θέλω να σχολιάσω μόνο το πως έφθασαν στην ΑΘΗΝΑ οι μετανάστες :
    Εδώ στην Βόρεια Ελλάδα αν σε πιάσουν να μεταφέρεις μετανάστες σε συλλαμβάνουν σου κατάσχουν το αυτοκίνητο και έχεις κάποιες συνέπειες......
    Οι μετανάστες (της Νομικής) δεν νομίζω ότι ήλθαν από την Κρήτη κολυμπώντας μέχρι τον Πειραιά και από εκεί περπαντώντας πήγαν στο κτήριο της Νομικής????
    Τώρα τα γιατί :
    Δεν έγινε κατάσχεση α) του πλοίου που τους μετέφερε, β) και τον αυτοκινήτων που τους πήγαν στην Νομική......... γιατί δεν έγινε σύλληψη του πλοιοκτήτη του πλοιάρχου, των οδηγών

    ΓΙΑΤΙ δεν ζητούν ευθύνες ?????????????

    • Orestios avatar
      Orestios @ εδεσσα46 27/01/2011 14:30:18

      Σε ένα ευνομούμενο κράτος θα είχαν παραιτηθεί όλοι αυτοί οι αρλεκίνοι που κάνουν τους Υπουργούς.
      Όμως στην Ελλάδα του σοσιαλιστή GAP κουμάντο κάνει το οργανωμένο έγκλημα και η Siemens.
      Oι Υπουργοί είναι για να τα αρπάζουν και να τα κουκουλώνουν

  33. karenin avatar
    karenin 27/01/2011 14:30:01

    Τι θα έκανε ένα καλά οργανωμένο, και όχι ξεχαρβαλομένο, και πολιτισμένο κράτος αν είχε ίδιο πρόβλημα;
    1. Θα είχε ιδρύσει πολλούς χώρους υποδοχής με αξιοπρεπεί διαβίωση, και θα είχε όλους τους λαθρομετανάστες εκεί.
    2. Θα έπαιρνε όλα τα αιτηματά τους ,ανάλογα σε ποιά χώρα της ΕΕ ήθελε να πάει ο καθένας και θα τα έστελνε στις ανάλογες Ευρωπαικές κυβερνήσεις για την ικανοποίηση η μη του αιτήματος. Η χώρα μας είναι επικράτεια της ΕΕ και δεν χρεάζεται να πηδάνε στα φορτηγά για να ζητήσουν άσυλο στην Ρώμη, η στο Ελσίνκι. Η αίτηση μπορεί να γίνει κάλιστα απο εδώ.
    3. Θα είχε εξιδεικευμένει επιτροπή που θα συνεδρίαζε κάθε εβδομάδα για απόρριψη η ικανοποίηση αιτημάτων σε ότι αφορά την χώρα μας. Τα κριτήρια θα είχαν προαποφασιστεί απο διακοματική επιτροπή, παιρνοντας υπόψιν και την διεθνη νομοθεσία αλλά και το εθνικό συμφέρον.
    4. Οσων τα αιτήματα ικανοποιούνταν θα τους προωθούσαμε στις αντίστοιχες ευρωπαικές χώρες, για τους υπόλοιπους θα αποφασίζαμε απο κοινού. Ως τότε η φύλαξη των χώρων θα γινόντανε απο κοινού με την ΦΡΟΝΤΕΞ, για να είναι συνυπεύθυνοι στο πρόβλημα.
    4. Για να είναι ανθρώπινες οι συνθήκες κράτησης, θα προσλαμβάναμε αντίστοιχο προσωπικό, η σίτηση θα γίνεται με εγχώρια προιόντα, και θα στέλναμε τον λογαριασμό στις Βρυξέλες. Θα πληρώσουν και με το παραπάνω, όπως πληρώνουν για τα τοξικά απόβλητα, αρκεί να βρεθεί χώρα να τα αποθηκεύσει.

    • Orestios avatar
      Orestios @ karenin 27/01/2011 14:31:47

      Τί μου λες?
      Το οργανωμένο έγκλημα των δουλεμπόρων και των ΜΚΟ τα θέλει όλα αυτά?

      • karenin avatar
        karenin @ Orestios 27/01/2011 15:30:57

        Εσύ συνέχισε τις προσευχές μπας και ανοιξει η γη και τους καταπιεί. Καμιά φορά πιάνουν.

        • haliki avatar
          haliki @ karenin 28/01/2011 03:25:22

          karenina, τράβα να βρείς το νταλάρα και πηγαίνετε μαζί να τραγουδήσετε στην αυλή του δουλέμπορα που υπηρετείς.
          Πάρε μαζί σου και τη χρυσή βίβλο του έμπορα των ψυχών να την έχεις για ταυτότητα, γιατί εδώ μας είναι όχι μόνο άχρηστη αλλά και επιζήμια...μεταφέρει μικρόβια επικίνδυνα μολυσματικά.

  34. GREEK COMMANDO avatar
    GREEK COMMANDO 27/01/2011 14:31:12

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑΒΑΣΤ E: MOROCCAN MAFIA IN THE NETHERLANDS STO GOOGLE H STO YAHOO.
    ΟΙ ΜΑΡΟΚΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΒΕΛΓΙΟ.
    ΚΛΕΒΟΥΝ, ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΟΛΛΑΝΔΟΥΣ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΩΣ LOVERBOYS ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΝΕΑΡΕΣ ΟΛΛΑΝΔΕΖΕΣ!!!!!
    ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ LOVERBOYS.

    ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΟΛΛΑΝΔΟΙ ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΣΔΕ ΟΛΥΣ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΕΧΕΣΤΕ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΑΤΙΜΗ ΦΑΡΑ Ο ΜΠΟΥΓΙΕΡΙ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΒΑΝ ΚΟΓΚ, ΔΙΑΝΑΣΤΕ,

    ΟΙ ΟΛΛΑΝΔΙΚΕΣ ΦΥΛΣΚΕΣ ΤΙΓΚΑ.
    ΔΕΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΑΡΟΚΑΝΟΥΣ ΚΙΚΜΠΟΞΕΡ BADR HARI, CHALID OULAD EL HADJ, KASSRIOUI, MAFIES.
    POYLANE NARKVTIKA ROTTERNTAM , AMSTERNTAM, XΑΓΗ, ΑΜΒΕΡΣΑ. ΟΙ ΒΕΛΓΟΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΜΟΥΝ

    ΔΕΙΤΕΡ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ YOU TUBE:
    GRAPSTE MOROCCAN CRIMINALITY

    AISXOS@!!!!!ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΟΛΟΛΚΩΛΟΦΑΡΑ

    ΑΠΕΛΑΣΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ
    ΑΠΕΕΛΑΣΗ
    ΧΑΙΡΕΤΙΣΔΜΑΤΑ
    Α
    ΕΛΛΑΣ

  35. WY avatar
    WY 27/01/2011 14:32:03

    Mεταφέρω,μέ τήν blog-ική άδεια φυσικά τού διαχειριστή τού antinews, τό εξής εκπληκτικότατο από τήν zougla.gr,σχετικά μέ τούς ΛΑΘΡΟ καί παρακαλώ νά δώσετε ιδιαίτερη προσοχή,στήν τελευταία παράγραφο τής ανακοινώσεώς τους(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).


    Quote

    Συναυλία αλληλεγγύης προς τους μετανάστες στα Προπύλαια την Παρασκευή
    Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011, 13:50

    Με αφορμή τη λιποθυμία, στα Προπύλαια, Αφγανού απεργού πείνας, ο οποίος μεταφέρθηκε πριν από λίγο στην Πολυκλινική στην Ομόνοια, ο δημοτικός σύμβουλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Πέτρος Κωνσταντίνου, απηύθυνε έκκληση στην κυβέρνηση, τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη να λάβουν άμεσα μέτρα για τη συγκρότηση των επιτροπών ασύλου.

    «Οι επιτροπές πρέπει να συγκροτηθούν σήμερα. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος» δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνου.

    Στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, εξάλλου, που δόθηκε στα Προπύλαια από τις επιτροπές Αφγανών, Ιρανών και Παλαιστινίων και μέλη κινήσεων υπέρ των μεταναστών, ανακοινώθηκε η διοργάνωση, αύριο στις 19:00, συναυλίας αλληλεγγύης στα Προπύλαια με αιτήματα:
    «πολιτικό άσυλο σε όλους τους πρόσφυγες, νομιμοποίηση όλων των μεταναστών, όχι κατάργηση του ασύλου, κάτω τα χέρια από τους πρόσφυγες και τους μετανάστες».

    Unquote

    Ένα ΄δικό μου μικρό καί ταπεινό σχόλιο/διαπίστωση :

    ""Αξιομακάριστη"" Ελλάς, Αιωνία Σου ή Μνήμη!!!!!!!!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ WY 27/01/2011 15:12:38

      Ποιός πληρώνει την νοσηλεία του κ. Λοβέρδε???????????????????????

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Orestios 27/01/2011 15:16:29

        Πιθανότατα ο ίδιος κρατικός κορβανάς που χρηματοδοτεί τις «Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις» που τους ταΐζουν μέσα στην Νομική αυτές τις μέρες. Δηλαδή, στην τελική, εσύ.

        (-Απεργία πείνας είπατε; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε...)

        • Orestios avatar
          Orestios @ ΚΜ 27/01/2011 15:17:46

          Πουτανοκαμώματα τα λένε αυτά στην καθομιλουμένη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ WY 27/01/2011 15:13:46

      Τα σοσιαλιστικά καθεστώτα καταρρέουν στον Αραβικό κόσμο και εδω οι σοσιαλιστές μαζεύουν κάθε κατακάθι που διαφεύγει από εκεί.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Orestios 27/01/2011 15:51:34

        Μάλλλον φεύγει όπου νάναι και ο "σοσιαλιστής" Μπερλουσκόνι!
        h**p://www.nooz.gr/world/neos-fakelos-me-stoixeia-kata-tou-mperlouskoni
        h**p://news.in.gr/world/article/?aid=1231076229
        Ούτε μυρμήγκι θηλυκό δεν άφησε ο αθεόφοβος λατίνος "σοσιαλισταράς".
        Αλλά σαν τσουνάμι είναι πιά: Ούτε ρουθούνι "σοσιαλιστικό" δεν θα μείνει!
        Ώρα είναι να ρωτήσουμε τον Τιραμόλα:
        Πώς θ' αντέχεται μετά,
        η τόση μοναξιά;

        • Orestios avatar
          Orestios @ Ο Θείος 27/01/2011 16:44:07

          Μουμπάρακ στην Σοσιαλιστική Διεθνή
          Μπεν Άλι στην Σοσιαλιστική Διεθνή
          Θες κι άλλα σοσιαλιστικά καθάρματα?

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Orestios 27/01/2011 15:54:29

        Είναι ακριβώς πάνω από την Τυνησία ο καβαλι(νι)έρε. Άν το τσουνάμι περάσει και τις Άλπεις, ώχ, αλίμονο και στην σοσιαλ(κομμουν)ίστρια Άνγκελα!

  36. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/01/2011 14:57:17

    Να τους ενημερωσει καποιος εκει στο ΠΑΣΟΚ οτι η Ελλαδα ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ, ΔΕΝ ΤΗ ΣΚΙΑΖΕΙ ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΜΙΑ..!
    “Ειναι Αριστερη Πολιτικη να Επενδυεις στο Κοινωνικο Μπαχαλο?”
    - τι να του πεις του ΓΑΠ τωρα??

    Σε λιγο θα ειμαστε ολοι τρομοκρατες, οσοι δε γουσταρουμε τυπους Παπαγελα και Θοδωρα οι οποιοι θελουν να ισοπεδωσουν την Ιστορια μας απαξιωνοντας το ΑΙΜΑ που εχει χυσει ο Λαος μας για να ερθουν αυτοι σημερα να σολαρουν με πρασινιες. Θα ειμαστε τρομοκρατες οσοι δεν γουσταρουμε το ΔΝΤ την επικηκυνση και την χωρις ορους Παραδοση της Χωρας μας.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ !

    Αφαιρουν το καθε τι “Εθνικο” απο παντου.. οι Τουρκοι ειναι φιλοι μας και στη σκλαβια περνουσαμε χαρμα.. και οι λαθρομεταναστες ειναι δυνητικα ψηφοφοροι μας. Η κατοχη ήταν ευτυχια για τοπο. Οι Γερμανοι ειναι φιλοι μας και δεν ζητουμε καμια αποζημιωση, και κανουμε παρασηνιακα εξωδικαστικο συμβιβασμο με Μιζενς για να μπουν οι σχεσεις μας σε νεο πλαισιο…

    Οι φρεγατες και τα υποβρυχια κανουν βολτες στι Αιγαιο…
    Δε θελεις βια να βγαλεις τους εισβολεις-οχι καταληψιες, της Νομικης.. διοτι ολοι σους εχεις φερει μεσα θα στο κανουν Καμπουλ-Τυνησια κ Αιγυπτο.. διοτι θα σου πουν ΕΣΥ στελνεις στρατα και κατεχεις τη Χωρα μου.. ΕΓΩ θα καταλαβω τη δικη σου τσαμπουκα. ετσι… τι να πεις?

    Ζητανε νομιμοποιηση ΟΛΩΝ ΟΛΩΝ των λαθρομεταναστων και ΖΗΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ… ο Αλεξις μιλα για τα ΔΙΚΑΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ..!! χαχα

    Εμεις εδω ρε ΠΑΣΟΚΟΙ σε ποια ΜΚΟ να παμε να μας ελευθερωσει απο εσας το ΔΝΤ και τους λαθρομεταναστες????

    ΠΠ

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/01/2011 15:15:33

      Έχουμε ήδη την ΜΚΟ που μας σώζει. Λέγεται "Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - Λεφτά υπάρχουν - κοπρίτες Έλληνες". χαχαχαχαχαχαχα

  37. φωτεινη avatar
    φωτεινη 27/01/2011 15:01:17

    γιατι τωρα τελευταια οι ευρωπαιοι της κατ επιφασην δημοκρατιας ,λεγανε κατι να μας βγαλουνε απ την σενγκεν?οπως επισης για τη ρουμανια και βουλγαρια να μην μπουνε?το δουβλινο δυο και οι ανθελληνες ,δεν ξερω ποιοι ητανε που το υπογραψανε,γιατι αναθεωρειται?

  38. Χρήστος avatar
    Χρήστος 27/01/2011 16:01:19

    ΙΣΑ ΡΕ ΚΟΥΡΑΔΟΜΑΓΚΕΣ... "...η αστυνομία πιάνει τους Πυρήνες
    της Φωτιάς και όχι 250 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ που κόβουν βόλτες... Όλο το
    κείμενο εδώ:
    http://logia-starata.blogspot.com/2011/01/blog-post_8305.html

  39. hasu avatar
    hasu 27/01/2011 16:03:21

    Σε 10 χρόνια απο τώρα στο κέντρο της Αθήνας θα υπάρχουν ελάχιστοι Έλληνες και αν υπάρχουν και αυτοί...
    Εμπορικά οι αλλοδαποί έχουν στήσει πολλές επιχειρήσεις στο κέντρο της Αθήνας την δεκαετία που μας πέρασε είτε είναι Πακιστανοί,Κινέζοι κλπ.
    Το θέμα είναι οτι όλο το σκηνικό έφτασε σε σημείο μη αναστρέψιμο.
    Γίνεται ότι προσπαθούν να κάνουν τώρα στις ΗΠΑ με τους Μεξικάνους.Το ίδιο ακριβώς.

  40. φωτεινη avatar
    φωτεινη 27/01/2011 16:17:07

    νομιζω οτι καποιο προβλημα ειχε ο συγκεκριμενος σε μια ταβερνα στα γιαννενα...ετσι ειπωθη...

  41. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 27/01/2011 16:18:02

    Και επειδή μιλάτε για εθνική αλλοίωση δείτε με προσοχή το
    παρακάτω συγκλονιστικό ντοκουμέντο :
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2FAqKQrf95s

  42. ΒΕΝ avatar
    ΒΕΝ 27/01/2011 16:24:19

    Το ζήτημα δεν είναι το Πανεπιστημιακό άσυλο. Είναι η
    γελιοποίηση και η απαξίωση του πολιτισμού στη Χώρα. Οι νόμοι είναι
    το βασικό και το χαρακτηριστικό στοιχείο πολιτισμού μιας χώρας.
    Διασχίζουν καθοδηγούμενοι τη χώρα ('οπως υποβρύχια, πλοια,
    αεροπλάνα, μουφτήδες κ.τ.λ) και κανείς δεν κάνει τίποτα. Όταν έγινε
    τετελεσμένο γεγονός, ζητάνε έπειτα από τις Πρυτανικές αρχές να
    κάνουν εφημερία στα Πανεπιστήμια όπως στα σχολεία (μπήκαν
    εξωσχολικοί καλέστε την αστυνομία). Αλλοίμονό τους αν τολμήσουν να
    κάνουν χρήση του Πανεπιστημιακού ασύλου.

  43. μαρια avatar
    μαρια 27/01/2011 17:08:11

    Δεν αντιλαμβάνομαι τι νόημα έχει το Πανεπιστημιακό άσυλο σε καιρούς "κατ' επίφασιν δημοκρατίας" ,όπου τελωσπάντων ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει ελευθέρως την γνώμη του .... Γιατί δηλαδή αν έρθει κάποιος στο σπίτι σου και το καταλάβει έχεις εκ νόμου δικαίωμα να τον αποβάλλεις και δεν μπορείς να πράξεις το ίδιο όταν πρόκειται για δημόσια περιουσία (εκτός και αν όπου μας βολεύει είναι σύμβολο και όπου μας ξεβολεύει είναι δημόσια περιουσία) . Τότε γιατί αν κάψει τη σημαία της χώρας μου διώκεται για προσβολή των συμβόλων και όταν τα καταλαμβάνει δεν έχει καμμία συνέπεια ;;;;;

  44. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 27/01/2011 17:09:22

    Εγώ πιστεύω ότι είναι μία ακόμη προβοκάτσια για να ξεχαστούν τα σκάνδαλα και τα προβλήματα της Ελλάδας. Πολύ καλοστημένη, όπως και οι προηγούμενες.

  45. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 27/01/2011 17:17:45

    Το επικοινωνιακό του ΠΑΣΟΚ - ΛΟΙΠΈΣ ΚΑΤΟΧΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    πάλι άλλαξαν γήπεδο .
    Εμείς γιατί παιζουμε σε αυτό το στημένο παιγνίδι;

    Η τελευταία παράγραφος της αναρτησης είναι η ουσία.
    Ποιος είπε ότι οι λαθρομετανάστες στην Ελλάδα του Μνημονιου
    δεν βρίσκουν ''δουλειά'' να κάνουν;

  46. anonymous avatar
    anonymous 27/01/2011 17:19:15

    Οι μεταναστες αποφασισαν: μενουν στη νομικη
    Θεωρούν ακατάλληλο το νέο κτίριο οι λαθρομετανάστες
    - Αποχώρησαν τα πούλμαν που είχαν φτάσει για να τους μεταφέρουν
    - Έκτακτη σύσκεψη στη Βουλή των συναρμόδιων υπουργών για να καθορίσουν τη στάση τους

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ anonymous 27/01/2011 17:36:44

      Δεν άρεσε στους Μαροκινούς το κτίριο του φίλου του πρύτανη;
      Γιατί; Αφού οι λουτροκαμπινέδες ήταν πρόσφατα ανακαινισμένοι και τα είδη υγιεινής γερμανικά.
      Μήπως δεν είχε το καθιστικό τζάκι; Μήπως η τηλεόραση πλάσμα ήταν μικρή; Μήπως επειδή είχε ιταλικό πλακάκι και όχι γρανίτη; Μήπως δεν είχε διπλά τζάμια;
      Αυτά διορθώνονται, ας το ξαναδει λίγο ο κ. Πελεγρίνης, να τα βοηθήσει τα παιδιά. Μπορεί να καλέσει και τη Σίσσυ Φειδά με τον Γιώργη Λαμπαθάκη να βάλουν κανένα χεράκι να βελτιωθεί το οίκημα.
      Υπάρχει όμως και το Ιλίου Μέλαθρον του Σλήμαν, στην Πανεπιστημίου.
      Βέβαια, στεγάζει το Νομισματικό Μουσείο, αλλά δεν νομίζω να έχει καμία σημασία αυτό. Κάτι παλιονομίσματα, όλα παλιά είναι. Ας τα δώσουν στους "δυστυχισμένους" Μαγκρεμπίνους να τα σκοτώσουν στο Μοναστηράκι να αυτοχρηματοδοτηθεί η Κομμούνα τους.

  47. μαρια avatar
    μαρια 27/01/2011 17:29:09

    Την οικονομική κρίση και την κατάντια της χώρας μου σε επίπεδα εξωτερικής πολιτικής δεν μπορώ να την ξεχάσω ούτε για μία μέρα. Ντρέπομαι να διαβάζω Ιστορία με το παιδί μου ειδικά από αυτά τα "καταπληκτικά" εκπαιδευτικά χειρίδια . Ούτε η κατάληψη της Νομικής (στην οποία φοίτησα κιόλας και γνωρίζω τα δεινά της) ούτε οι κορώνες των πατριδοκάπηλων κυβερνόντων αυτήν μπορούν να ηρεμήσουν τις ανησυχίες μας για το μέλλον της πατρίδας και την θέση μας στο χάρτη πραγμάτων όπως μας εθίζουν σιγά - σιγά να αρχίζουμε να βλέπουμε και να συνηθίζουμε ....

  48. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 27/01/2011 18:04:54

    Επαναλαμβάνω : να τους πάρουν στα σπίτια τους αυτοί που τους οδήγησαν στη Νομική, στα εξοχικά τους, και στα σκάφη των γονιών του-γιατί έχουμε και τέτοιους-και να πληρώσουν και τα έξοδα, και τότε θα κάνουμε την επανάσταση μαζί τους !
    Το σχέδιο: http://www.topontiki.gr/article/13260 , προχωρεί πολύ καλά. Η παραπλάνηση πάει σύννεφο, το ΔΝΤ είναι εδώ και τρίβει τα χέρια του...

  49. Σπύρος avatar
    Σπύρος 27/01/2011 23:24:48

    Ευτυχώς πού οι Maximilian ,Karenin καί Κάποιος ,ο καθένας απ΄τήν οπτική του δίνουν έναν άλλο τόνο σέ μιά συζήτηση μισαλλοδοξίας,ισλαμοφοβίας(μάς διδάσκουν και ανθρωπογεωγραφία οι ''Ανώτεροι '' γιά τό τί ειναι συλλήβδην οι Τυνήσιοι,οι Αλγερινοί και οι Μαροκινοί,λές και μιλούν γνήσιοι απόγονοι τού Αδόλφου)και σκοταδιστικού ρατσισμού πού απαιτεί αίμα λές και ξαναζούμε τήν περίοδο τών ΜΑΥΔΩΝ καί τών Χιτών..

    Ελληναράδες πού απαξιωνουν ολο τον Αραβικό κόσμο νομίζοντας οτι γίναν ευρωπαίοι και κάνουν διαγωνισμό μισαλλοδοξίας στό ποιός πρώτος θά λιθοβολήσει,πυροβολήσει μαχαιρώσει ή εξοστρακίσει Αριστερούς ,Αραβες και κάθε λογής μετανάστη...
    Πού φτάνουν στο σημείο νά χρεώνουν στην Αριστερά τήν ψόφια Μεταπολίτευση ,γιά νά μήν αποδεχτούν οτι ως κόμμα εξουσίας τάκαναν μπάχαλο όσο και το ΠΑΣΟΚ..

    Δήθεν αντιμνημονιακοί πού απλά περιμένουν νά νικήσει ο δικός τους Μνημονιακός πού μιά χαρά τά βρήκε μέ τον GAP στά παζάρια μέ την Siemens..
    Πού δήθεν σκούζουν γιά ''ξεσηκωμούς'',αλλά ανατριχιάζουν σε οιαδήποτε κινητοποίηση γιατί σέ κάθε μιά απ΄αυτές ''βλέπουν'' τον ίδιο κίνδυνο πού βλέπουν οι υποστηρικτές τού GAP πού αποδίδονται σέ αντικομμουνισμό εποχής Λογοθετόπουλου..
    Νά μού λείπει η ''ανάπηρη ελευθερία πού τάζετε''..
    Νά μού λείπει ο δήθεν ''αντιμνημονιακός'' λόγος,πού θά πάψει αμέσως μόλις ο λουφές επανέλθει στήν ''Γαλάζια Γενιά''..

    Η Ελλάδα βουλιάζει γιατί δικαιώνεται ο μακαρίτης ο Βασίλης ο Ραφαηλίδης πού έγραφε οτι ο μικροαστισμός ειναι ο μεγαλύτερος σύμμαχος τού φασισμού...

    Καλή δύναμη σε αυτούς πού μπορούν ακόμα νά μιλούν τον λόγο τού ανθρωπισμού και τής αλληλεγγύης σέ μιά Χώρα πού ο ''Κοινωνικός αυτοματισμός '' έχει πλέον επικρατήσει ,ανεξαρτήτως τού άν κυβερνάει η κλίκα GAP ή ο ''φέρελπις'' Αντώνης...
    Καλή συνέχεια και περαστικά στό μίσος..

    • factorx avatar
      factorx @ Σπύρος 27/01/2011 23:44:57

      Ζήτω οι παρωπίδες και η Αλέκα Σπύρο. Αλλά μάλλον το 73 δεν θα ήσουν στην ταράτσα της Νομικής για να τα λές αυτά. Και τόσο μίσος πια με τον Αντώνη; Τόση άκριη αποδοχή της προπαγάνδας του ΠΑΣΟΚ;

  50. Σπύρος avatar
    Σπύρος 27/01/2011 23:58:44

    Ποια προπαγάνδα τού ΠΑΣΟΚ ρε σύ??Σέ μένα τά λές αυτά??
    Και ποιο μίσος για τον ''Αντώνη''??
    Τά γεγονότα μιλούν μόνα τους..

    Μέ αντικομμουνιστές δεκαετίας τού 50 θά προχωρήσει ο Αντώνης??
    Εσείς οι ίδιοι τά χώνατε όταν δήθεν αντιμνημονιακοί χαιρέτιζαν τον παπού τού παπατζή στο θέμα τών Δεκεμβριανών πού είχατε ανοίξει..
    Εσείς οι ιδιοι τούς λέγατε οτι μέ τετοια μυαλά εξουσια δεν θά δούν..
    Τά ξέχασες φάκτορα??
    Αντε βρές τά γραπτά σου.

    • factorx avatar
      factorx @ Σπύρος 28/01/2011 00:14:48

      Δηλαδή η αγωνία του κοσμάκη απο την λαθρομετανάστευση και όσα συνεπάγεται είναι αντικομμουνισμός; Θα μας τρελάνεις; Κι άσε τον κόσμο, εγω δεν είμαι αντικομμουνιστής. Κι αισθάνθηκα ξεφτίλα με την κατάληψη της Νομικής που είναι σύμβολο του αντιχουντικού αγώνα. Εντάξει; Αλλά ξέρεις καλά τι είναι όλοι αυτοί οι αριστερούληδες και οι "πατέρες" τους εκ Πρισίων. Κομπλεξαρισμένοι επειδή δεν φάγαν ξύλο στην επταετία.

  51. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/01/2011 00:31:09

    Αλλο πράγμα η αγωνία τού κόσμου απ΄το υπαρκτό ζήτημα τής Μετανάστευσης καί άλλο οι φωνές πού επικρατούν σήμερα..
    Αλλως τε δεν ειναι τυχαίο ότι πλέον αυτές οι φωνές δέν τά βάζουν μέ τούς Αλβανούς,αλλά μέ οσους προέρχονται απ΄τον Αραβικό κόσμο..
    Πρόσεξε μήν πέσετε εσείς στην παγίδα τής δήθεν Ελληνο-Ισραηλινής συνεργασίας,πού μόνον καταστροφές θά επιφέρει..

    Γιά τούς ''αντιστασιακούς''εκ Παρισίων τά λέγαμε απο παλιά..

  52. κοστας avatar
    κοστας 28/01/2011 10:51:38

    ΕΠΕΙΓΟΝ!!!
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΙ: MOROCCAN MAFIA IN THE NETHERLANDS.
    MOROCCAN TAXI MAFIA IN AMSTERDAM.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ

  53. κοστας avatar
    κοστας 28/01/2011 10:52:36

    ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΟΛΛΑΝΔΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΟΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΒΕΛΓΙΟ!!!!!
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ , ΑΝΕΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ.
    ΕΠΕΙΓΙΝ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.