#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/07/2008 22:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πιο σεμνά και ταπεινά δεν γίνεται...

Το νέο 14μετρο σκάφος του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας παρουσιάζει η Espresso.  

Πως το είχε πει ο Καραμανλής "Σεμνά και Ταπεινά" ... Πιο σεμνά και ταπεινά δεν γίνεται... (bollywood-greece.blogspot.com) 

Ο Γιώργαρος αγόρασε αυτό το σκάφος για να κυνηγάει λαθρομετανάστες αλλά και την ακρίβεια στα νησιά. Όπως αντιλαμβάνεσαι Μισέλ, άμα έχει τέτοιο λίαρ τζετ -θαλάσσης- ο Βουλγαράκης, πόσα μέτρα θα το έχουν κάποιοι γαλάζιοι ανώτεροι του; (kourdistoportocali.blogspot.com) 

Τι γνωρίζει ο κ. Βουλγαράκης για την επαναδιαπραγμάτευση του C4Ι; (www.antinews.gr)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Theodore avatar
    Theodore 21/07/2008 22:18:55

    Γιατι απορειτε και εκπλησσεσθε ρε παιδια; Η γυναικα του, εχει παρει "εργολαβια", ολα τα συμβολαια και η δηλωση της, ειναι πολλαααα χιλιαρικα. Δεν τα ειδατε, στο ποθεν εσχες του;

  2. aionios avatar
    aionios 21/07/2008 22:42:05

    Δηλαδή αν ο Βουλγαράκης πήρε το κατιτίς του για το C4I πως θα το δικαιολογούσε?
    Όπως και ο Ρουσσόπουλος. Όπως και ο Αλογοσκούφης.
    Με τη σύζυγο του και τις αποδοχές της.
    Παλιά κομπίνα.
    Την εφάρμοσε πρώτος ο Μητσοτάκης και ο Αχ. Καραμανλής

  3. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 21/07/2008 22:43:57

    Και αυτοί οι άνθρωποι..επιμένουν να μας κυβερνούν.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/07/2008 22:47:11

    καλά, πήγα στο κουρδιστό πορτοκάλι για το σεμνό και ταπεινό σκάφος και τι είδα?

    "Να κάνει κόμμα ο Ζορμπάς"!

  5. ε σιχτιρ πια avatar
    ε σιχτιρ πια 21/07/2008 22:48:42

    ..ούτε σεμνά ούτε ταπεινά !
    Τα κτήνη αποθρασύνθηκαν κι η αλαζονία τους κυρίεψε .
    Ωρα είναι να αφήσει ο αντάρτης των κοψιδιών τα nitendo ή ότι διάολο παίζει και ν΄αρχίσει τις κρουαζιέρες !

  6. Λαρα avatar
    Λαρα 21/07/2008 22:50:47

    Ακομα ενα σκαρι μιας ανηθικης κυβερνησης να σκαει πλωρη για ατολες και ερημικες θαλασσοσπηλιες.
    Η ΝΔ ταξιδευει με ουριους ανεμους την αποτυχια της σεμνοτητας σε ταπεινα λιμανια.

    Η κυβερνηση των αετονυχηδων κατατρωει λαιμαργα τα εναπομειναντα ψιχουλα του αμοιρου λαου για να τον παραδωσει στη συνεχεια μετα την πτωχευση στο θετο γονιο του.
    Αληθεια ποσο Ελληνες ηταν αυτοι, που επιβαρυνθηκε η χωρα να τους φιλοξενησει;
    λαρα

  7. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 21/07/2008 23:12:43

    αμα καταντησες και συ factor να μου αναδημοσιευεις τετοια θεματακια απο το κουρδιστοαγγουρι σωθηκαμε..ηταν καποτε το "αντι"..

  8. Factorx avatar
    Factorx 21/07/2008 23:18:12

    @Χρηματιστης Φυσικά ήταν κάποτε το Αντι. Εμείς όμως ήμαστε εδώ. Ετσι δεν είναι; Και δεν σου κάνει εντύπωση οτι ενω ο κόσμος καίγεται και όλοι ψάχνουν για μιζες στη ΝΔ, ο Βουλγαράκης προκαλεί με κανουργιο κότερο; Αρκεί ο υπουργικός μισθός;

  9. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 21/07/2008 23:22:38

    @ archaeopteryx Τα έχω γράψει πριν από τον κουρδιστό.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/07/2008 23:27:30

    Γεια σου εξάκτινε, επιτέλους, άντε γιατί μας έλλειψες! Γουστάρω κόμμα Ζορμπά

    @χρηματιστή, δεν είναι μόνο το κόστος αγοράς, ξέρεις πόσο κάνει το πετρέλαιο για Μύκονο? Η μαρίνα με το μήνα? η συντήρηση? Ο ναύτης?Τουλάχιστον δύο φορές την βουλευτική του...

  11. Λαρα avatar
    Λαρα 21/07/2008 23:29:06

    Εβαλα μπρος το τρολευ για μερικο αποσυντονισμο

    ΑΜΑΡΑΝΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

    factorx:βρε ΛΑΡΑ, γιατι κάθε φορά που γράφουμε για κάποιον γαλάζιο έσυ μας κατακλύζεις με άσχετα; 'Έτσι απο περιέργειοα ρωτάω

  12. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 21/07/2008 23:33:39

    Συγνώμη αλλά το Ποστ είναι ατυχές.
    Γιατί η Esspresso χτυπάει κάποιον, που η κοινή γνώμη (ακόμη και πολλοί καραμανλικοί) θεωρούν παιδοβούβαλο και που είναι ήδη πολιτικό πτώμα, ενώ στο ίδιο φύλλο παρουσιάζει τον Αβραμόπουλο σαν αδικοχτυπημένο παλληκάρι από ληστεία που έγινε στην εξοχική του μεζονέτα; Μόνο τα χρυσαφικά που κλαπήκανε από κει μέσα κοστίζουνε 150.000 ευρά. Γιατί κάποια λαμόγια μαυρίζονται, ενώ άλλα που μπορεί να είναι και πιο επικίνδυνα μένουν στο απυρόβλητο; Μήπως για να δέση η σάλτσα της Γιάννας με την κυβέρνηση συνασπισμού με το "νέο" κόμμα;
    Άμα είναι να αναπαράγουμε τη Γιάννα, να κλείσω την οθόνη για να μην παίρνω ακτινοβολία και να πάω να πάρω καμιά φυλλάδα από το περίπτερο.
    Όσο αφορά το πορτοκάλι δεν είναι κουρδιστό, αλλά κουρδίζει τους επισκέπτες του. Μια εκλιπαρεί το Βγενόπουλο να ρίξη τον Καραμανλή, μια τη Γιάννα, μια το Βενιζέλο, μια το Γιωργάκη. Γιατί δεν επιτρέπει σχόλια στη σελίδα του το φαιδρό παλληκάρι; Τελικά με αυτά που ξεράσαμε χθες θα ξαναβάλουμε τσουκάλι, μετατρέποντας την εικονική πραγματικότητα σε ντύσνεϋλαντ;

  13. Factorx avatar
    Factorx 21/07/2008 23:41:10

    @Μποτίλια στο πέλαγος
    δεν αναπαράγουμε κανέναν. μας άρεσαν οι ατάκες των δυο άλλων μπλογκς και τις βάλαμε. εστω και σαν ανταπόδωση επειδή αυτά μας αναπαράγουν συχνότατα. Και δεν είναι περίεργο κάποιοι απο εμας να ενοχλούνται με το στυλ τους κι αυτοί να μην ενοχολούνται καθόλου απο το δικό μας; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γραφτεί κάτι. Αρκεί οι προθέσεις να ειναι έντιμες

  14. Ιωάννης Εμμ.Νομικός avatar
    Ιωάννης Εμμ.Νομικός 21/07/2008 23:46:58

    Σκέτη πρόκληση!!!!
    Αλλά αν αναλογιστούμε ότι:
    1.- Ο "μπατίρης"τυπογράφος του Υ.Ε.Ν. έγινε εφοπλιστής....
    2.-"Ενας" Αρχηγός Λ.Σ.,για κάποιες...εξυπηρετήσεις ( παροχή υπηρεσιών την λέω εγώ) με εντολή του Υπουργού του,εισέπραττε για κάθε υπογραφή του 100.000.Δολλάρια Αμερικής σε Τράπεζα Εξωτερικού......
    Ο Υπουργός τι θα έκανε? Δεν θα συμμετείχε στην τούρτα αυτή των χιλιάδων δολλαρίων????

    Μην διερωτάστε λοιπόν πως κτίζονται οι βίλλες και οι θαλαμηγοί.
    Ω Μίζα!!!!!!!!

  15. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 21/07/2008 23:48:50

    ρε σεις ειλικρινα τωρα,ξερετε τι λεφτα κουβαλαει η κατερινα?οχι τωρα που παιρνει και κανα"συμβολαιακι" παραπανω..εμεις ειμαστε παλιοι ρε παιδια..ξερουμε προσωπα και πραγματα..αλλου ειναι το κοκο,σε καποιους που ηντουσαν[που λεει και ο αποδυτηριακιας} φτωχοι και τωρα δεν ξερουνε τι εχουνε..factor ετσι ειναι φιλε,sorry αν ημουνα λιγο καυστικος..

  16. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 21/07/2008 23:53:28

    Υποκλίνομαι μπροστά στις προθέσεις σου και την τεράστια προσφορά σου. Το σχόλιο μου αφορούσε μόνο την τακτική επιλογή και έγινε με αισθήματα συμπάθειας και εκτίμησης

  17. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 22/07/2008 00:09:15

    H Διακήρυξη των ΔIKAIΩΜΑΤΩΝ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ της γαλλικής επανάστασης του 1789 όσο κυρίως αυτή του 1793 όχι μόνο αναγνώριζε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ενάντια στην καταπίεση (άρθρο 33) αλλά στην ΕΝΟΠΛΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ...

    «Όταν η κυβέρνηση παραβιάζει τα δικαιώματα του λαού, η ένοπλη εξέγερση είναι, είτε για ολόκληρο το λαό είτε για οποιοδήποτε τμήμα του, το ΠΙΟ ΙΕΡΟ και το ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ του», (άρθρο 35)».

    ***

    Πόσο πίσω ήταν οι κακόμοιροι οι άνθρωποι, 215+ χρόνια πριν! Για λύπηση!! ΒΑΡΒΑΡΟΙ!! Ευτυχώς που δεν τους ακολουθήσαμε κι εμεις, κι έχουμε τους βουλγαράκηδες να αγαλιάζει η ψυχή μας με την μαγκιά τους και να εμπλουτίζεται το πνεύμα μας από τον πλούτο τους !!! ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ!..

    ΤΙΜΗ και ΔΟΞΑ, στον κάθε Βουλγαράκη μας! (δις ...ις νοτ α πρόμπλεμ)

    ΖΗΤΩΣΑΝ, οι υπερήφανοι ψηφοφόροι του (τρις -και το λουρί της μάνας)


    ΥΓ. Εύχομαι να μην καταλήξουν τα μπλογκ ..."Speaker's Corner", ή μόνο βαλβίδα πολιτικής εκτόνωσης, -αδέρφια...

  18. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/07/2008 00:11:23

    @Μποτίλια στο πέλαγος

    Kαλά το πρόβλημα είναι Γιατί η Esspresso χτυπάει κάποιον, που (...)είναι ήδη πολιτικό πτώμα, ή οι πράξεις και οι προκλήσεις ενός Υπουργού της σεμνότητας και της ταπεινότητας, που παραμένει ακόμα υπουργός;

  19. ira avatar
    ira 22/07/2008 00:12:47

    @χρηματιστή Ακόμα και πολλά χρήματα να εχει η κατερινα δεν ξερω ποια ειναι αυτή είναι όλα προκλητικά. Ολα. και σίγουρα δεν αρέσουν στον Πρωθυπουργό. Οπως πρέπει να καταλάβουν ότι από εδώ και στο εξής πολιτικός που πλουτίζει στην βουλευτική του η την υπουργική του διαδρομή είναι για αυτόματο σουτάρισμα. πως είναι το κάθισμα του πιλότου που εκτινάσεται όταν η πτήση κυνδινεύει?
    είναι γελοιότητα να προβάλοναι πολιτικοι που μέχρι πρότεινος γνώριζαν όλοι την οικονιμικ΄΄η τους κατάσταση (περίπου). Πάντως διακρίνω μία επιθετικότητα όλων των συγκροτημάτων εναντίον των κυβερνητικών και όχι άστοχα. καλά να πάθουν με τους δούλους του χρήματος και της πολυτέλειας.

  20. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 22/07/2008 00:28:34

    @ira η κατερινα ειναι η γυναικα του,οσον αφορα τα υπολοιπα συμφωνω μαζι σου,οχι τυχαια το πρωτο πραγμα που τους ειπε ο χοντρος πριν 5 χρονια,ηταν το σεμνα και ταπεινα που εγινε και σλογκαν..για καποιους λοιπον μην παραξενευτεις αν τους φαει η μαρμαγκα,ειναι στραβοξυλο ο χοντρος,εδω θαμαστε..

  21. stavrosx1 avatar
    stavrosx1 22/07/2008 00:44:06

    ... πω, πω, πω εκπλήξεις...
    ... έτσι ε, ο Βουλγαράκης πήρε 14μετρο ταχύπλοο και ΟΛΟΙ οι σοσιαλδημοκράτες, ένθεν κακείθεν, βάλθηκαν να ξεσκίζουν τα καλσόν τους...
    ... άσε τους "άλλους", που ΚΑΛΟΥΝ τον Καραμανλή να βάλει κάποια τάξη στα του οίκου του...
    ... λες και ο Κωστάκης είναι εξ ορισμού α-μέτοχος...
    ... πώς το 'λεγε, πώς το 'λεγε ο Φιδίας προχθές...
    ... α, μάλιστα: "Το σύστημα χρειάζεται μια καλύτερη ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ"...!!!
    ... άντε, καλά κρασά κύριοι κύριοι διαχειριστές...
    ... κι όταν ματαξανάλθετε στην εξουσία - μόνοι σας ή μετα πολλών - βγείτε στις θάλασσες με πιρόγες "Γκούτσι"...
    ... καληνύχτα μας ...

  22. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 22/07/2008 01:12:12

    @Δημήτρης
    Βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε από τα μάτια μας το δάσος.
    Ο Βουλγαράκης είναι λύκος με προβιά γουρουνιού. Υπάρχουν όμως λύκοι με προβιά αρνιού. Αυτούς θα μας τους φορέσουνε αύριο και τότε θα πάψης να ζητάς αίμα. Δεν είναι φίλε το πρόβλημα τα κότερα. Ο Χίτλερ έτρεχε με μια μπαλωμένη κυλότα στα συσσίτια απόρων βετεράνων και τον χειροκρόταγε η εργατιά για να γίνη στη συνέχεια κρέας για τα κανόνια.
    Στα παλιά μου τα παπούτσια το σεμνά και ταπεινά και η προπαγάνδα του κάθε παλαβιάρη μεγαλοαστού. Λαϊκό Ηγέτη θέλω που να μην είναι χαφιές.

  23. ira avatar
    ira 22/07/2008 01:13:48

    καλά 14μετρο σκάφος δεν είναι. ούτε είναι και κανένα καράβι ούτε κοστίζει πολλά για αυτούς που γνωρίζουν. Ασε που πιστεύω ότι είναι 12μετρο για να μη θέλει καπετάνιο και πλήρωμα. μέχρι 12 μέτρα το πας μόνος με το διπλώμα του λιμεναρχείου. Ηρεμείστε λοιπόν για αυτούς που γνωρίζουν δεν είναι και καμία αγορά του αιώνα αλλά η εικόνα πολιτικού με σκάφος επικοινωνιακά και μόνο είναι κόκκινο πανί. Ιδια αξία με ένα καλό φουσκωτο 10μετρο. Κρίμα γιατι ο Βουλγαράκης άρεσε πολύ εχει ωραία επιτυχημένη οικογένεια με 4 παιδιά και είχε όλες τις προυποθέσεις να εχει πολυ δυνατή εξέλιξη. Καποιες αξίες είναι αδιαπραγμάτευτες και αφθαρτες στο χρόνο

  24. ira avatar
    ira 22/07/2008 01:25:36

    Φίλε μποτίλια στο πέλαγος για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα και όλους και ο ΓΑΠ και Ο ΚΚ έχουν καλή πρόθεση το θέμα είναι θα το πάνε το καράβι στο λιμάνι η θα το ρίξουν στα βράχια? θα πετάξουν στη θάλασσα τους μούτσους και τους αχρηστους λοχαγούς η θα τους το πάρει άλλος πειρατης το καράβι? οσο για τους λαικούς ηγέτες και τους μεγαλοαστούς εχεις μείνει σε άλλο αιώνα. Η παιδεία και η κουλτούρα ανήκει σε όλους πια και τα προνόμια τα έχουν όλοι μόνο οι γκρινιάρηδες δεν απολαμβάνουν.

  25. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 22/07/2008 01:28:53

    @ira: πιστεύω, φιλενάς, να συμφωνείς:

    ΦΩΤΙΑ και ΤΣΕΚΟΥΡΙ στους ΚΛΕΦΤΕΣ!

    Ή "στους ΚΛΕΦΤΕΣ με σκάφος πάνω από 12 μέτρα";

  26. Φιδίας avatar
    Φιδίας 22/07/2008 01:34:55

    @χρηματιστης: ειναι στραβοξυλο ο χοντρος,εδω θαμαστε

    Τι υπονοεις, οτι θα τους κανει ντα αμα τους παρει ειδηση? Στα ποσα χρονια (και στα ποσα εκατομυρια) τους παιρνει ειδηση συνηθως ο χοντρος?



    @ιρα: Κρίμα γιατι ο Βουλγαράκης άρεσε πολύ εχει ωραία επιτυχημένη οικογένεια με 4 παιδιά και είχε όλες τις προυποθέσεις να εχει πολυ δυνατή εξέλιξη. Καποιες αξίες είναι αδιαπραγμάτευτες και αφθαρτες στο χρόνο

    Δεν νομιζω οτι θεωρειται κριτηριο ικανου πολιτικου το αν εχει 4 παιδια και "ωραια οικογενεια"(!). Οπως επισης ολα αυτα που ακουγονται στο ΥΕΝ για γραμματεις-διμετρες-μοντελα δεν ειναι κριτηριο. Ποσο ικανος ειναι καποιος που οταν εφυγε απο Δημ Ταξης μονο το κτιριο δεν ειχε καταρευσει; Τωρα στο ΥΕΝ τι κανει; Μηπως "Χαμηλου Προφιλ Λουφα";

    Φιδιας

  27. ira avatar
    ira 22/07/2008 01:39:29

    26 αν γνωρίζεις ότι είναι τόσα πάω πάσο.Επειδή εχω λίγο σχέση με το χώρο διαιρεσε τα όλα δια του 3. Μόνο τα καυσιμα εχουν μεγάλο κόστος αλλα πολλοι σκαφάτοι τα απολαμβάνουν μόνιμα στη μαρίνα αραγμένα δεν τα μετακινούν

  28. Φιδίας avatar
    Φιδίας 22/07/2008 01:43:51

    Α, και για το C4I ακουσε τιποτα ή ηταν απασχολημενος με την ωραια του οικογενεια?

    Εχουμε πήξει απο τισ "ωραιες οικογενειες" με τα ωραια τους βαφτισια, τους ωραιους τους γαμους, τους ωραιους τους γαμπρους, τις ωραιες τους νυφες, τους ωραιους τους κουμπαρους, τους ωραιους τους γονους που κληρονομικω δικαίω γινονται "αξιοκρατικα" βουλευτες, υπουργοι, πρωθυπουργοι.

    Τελικα εμεις δεν εχουμε πολιτικους, οικογενειακο αλμπουμ "Φαμίλιας" εχουμε (παντως "ωραιο" αλμπουμ, δεν μπορω να πω...)

    Bacio la mano Don Corleone

    Φιδιας

  29. ira avatar
    ira 22/07/2008 01:44:08

    σωστός Φιδία εγώ μαζί σου είμαι αλλά η σωστή οικογένεια είναι και δείκτης καθαρότητας πίστευα κάποτε επειδη δεν είναι ευκολη υποθεση να εχεις 20 χρόνια γάμο με 4 παιδιά. καλό το χαμηλού προφίλ λούφα

  30. Podilatis avatar
    Podilatis 22/07/2008 01:44:55

    Θαύμα θαύμα της μονής Βατοπεδίου

  31. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 22/07/2008 01:50:02

    Ολη η λοβιτουρα ξεκιναει απο τον μπαμπα της Κατερινας τον δικηγορο Πελεκη, τσατσο του Αγιου Ορους...
    Το γραφειο(Πελεκης και υιοι δικηγοροι,Κατερινα-κορη- συμβολαιογραφος)και ο Θαλασσολυκος υπουργος που φερνει τις δουλειες.
    Περα απο το τι δουλεις κανει το γραφειο,να σας πω και τι δουλειες ΔΕΝ κανει.Πληστειριασμους για να μην χαλασει το ιματζ του πουλεν! Τους πληστειριασμους τους δινουν εργολαβια σε αλλα γραφεια που φερνουν και τα κορακια τους μαζυ!!!
    Στο δε πελατολογιο του εχει ενα απο τα μεγαλυτερα καθηκια της Αθηνας απο ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και μονο...
    (Οπως παλαι ποτε στα περιοδικα,η συνεχεια στο επομενο...)
    Ο Φασιστας Βουλγαρακης εχει την παρακμη της Νεοελληνικης κοινωνιας ζωγραφισμενη πανω του.Γκε Γκε?

  32. Φιδίας avatar
    Φιδίας 22/07/2008 01:51:00

    ιρα, στο ΥΕΝ καποιοι λενε οτι βοηθανε και 2-3 διμετρες ξανθες "γραμματεις" στην μακροημερευση ενος γαμου.

    Για παραδειγμα θα αναφερω οτι και ενας αναμφισβητητα ικανος και αγαπητος ηγετης (καμια σχεση με τον σκαφατο που συζηταμε τωρα), o JFK, πολυτεκνος ηταν και η οικογενειακη φωτογραφια του, αψογη. Αλλα βοηθαγε παρασκηνιακα και η Μεριλυν (κριμα ο κοριτσι, της στοιχισε πολυ η νυκτερινη βάρδια)

    Φιδιας

  33. ira avatar
    ira 22/07/2008 01:54:52

    Φίλε νήπιε δεν πα να καούνε όλοι. τον κοσμάκι σκεφτομαι που ταλαιπωρείται να τα βγάλει πέρα. και εγώ ειμαι στους αδύνατους όχι όμως στους ανιδεους. αλλα δεν εχουμε και εναλλακτικές επιλογές ρε γαμωτο

  34. ira avatar
    ira 22/07/2008 02:01:56

    πολύτεκνος ο Κένεντυ δεν νομίζω αλλά και αυτή η αγία οικογένεια όλες τις κατάρες είχε πανω της.
    Συμφωνω με την ταυτιση των πηδηχτούληδων.

  35. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 22/07/2008 02:06:53

    Χωρις ισως να ξερεις Φιδια επιασες φλεβα χρυσου!
    Βλ.34
    Ειπες για τον JFK. O JK με το καφε στο Κολωνακι τι σχεση εχει με τον υπουργο?
    Απο λαχειοπολης ξεκινησε και εχει την μιση διανομη των κρατικων λαχειων...Εχει και 4 η 5 μαγνητικους τομογραφους. Εχει και αλλα...Ολα με τον ιδιο τροπο αποκτημενα...
    Βρε τον Βουλγαρακη με τα συνθηματα...

  36. ira avatar
    ira 22/07/2008 02:08:54

    Ειναι δυνατόν να ξενυχταω για να συζητώ για το Βουλγαράκη και που ξοδευει τα κερδη του ενω τα προηγούμενα ποστ ήταν πολύ αξιολόγα και τα σχολιασαμε ελάχιστα? αυτη είναι καταντια. αυτοκριτική κάνω τώρα

  37. Φιδίας avatar
    Φιδίας 22/07/2008 02:14:27

    Χαζος του χωριου, οντως αυτο δεν τοξερα. Ηξερα οτι το ατομο εσκασε με αλεξιπτωτο αλλα δεν ηξερα περι υπουργου.

    Μη μας σκασεις, με το σταγονομετρο τα λες. Ελεος! (πεστα ολα!!! εστω και "κωδικοποιημενα")

  38. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 22/07/2008 02:23:02

    Γνωρίζετε ποιο είναι το λαμπρό άστρο που οδηγεί τους σημερινούς μας φωστήρες ? Απολαύστε τι έχουμε να θυμηθούμε από την πρώτη Ελληνική κυβέρνηση τον καιρό του 1821 :
    «Περί το τέλος της επανάστασης , όταν η Ελληνική κυβέρνηση είχε παραγγείλει μια σειρά ατμοκίνητα πολεμικά πλοία στα αμερικάνικα ναυπηγεία, σημειώθηκε κανονικό σαμποτάζ από τους αμερικάνικους κύκλους, ώστε στο τέλος να παραδοθεί μόνο ένα, που κι’ αυτό ουσιαστικά δεν πρόλαβε να πάρει μέρος στον ναυτικό αγώνα. Με την παραγγελία των « τρικρότων » στα αμερικάνικα ναυπηγεία συνδέεται και το πρώτο μεγάλης έκτασης οικονομικό σκάνδαλο σε συνεργασία των Αμερικανών ιδιοκτητών ναυπηγείων και του Χιώτη μεγαλοσαράφη Κοντόσταυλου, ειδικού απεσταλμένου της Ελλάδας στην Αμερική, για την παρακολούθηση της ναυπήγησης και την παραλαβή τους. Ο Κοντόσταυλος εξαγοράστηκε με μεγάλα ποσά και τα χρήματα που πήρε από τους Αμερικάνους για να μην εφαρμόσει εναντίον τους τις ρήτρες της συμφωνίας τα χρησιμοποίησε για να χτίσει μέγαρο στην Αθήνα, στον σημερινό χώρο της Παλαιάς Βουλής.» ( Τάσος Βουρνάς – Ιστορία της Νεότερης Ελλάδας ).
    Κοντά δύο αιώνες πέρασαν από τότε και τι άλλαξε ?

  39. ira avatar
    ira 22/07/2008 02:23:35

    φιδία είχε ρεπορταζ καποια στιγμή το θέμα για αυτόν αν θυμάμαι καλά. τα γραφε πραγματι πως συνδεονται τα πραγματα

  40. Factorx avatar
    Factorx 22/07/2008 02:28:42

    Μήπως πρέπει να βάζω και λίγο life style στις ειδησεις τώρα που είναι καλοκαίρι. ΄Πολύ ενδιαφέρον βλέπω. ΄
    Προτείνω επίσης για να αρχίσουμε να δουλεύουμε και πιο συστηματικά ένας εξ ημών να αναλάβει να κάνει βάρδια καθημερινά στο JK. Δεν ξέρετε τι λαυράκια θα βγάλουμε.

  41. Factorx avatar
    Factorx 22/07/2008 02:29:45

    Ερώτηση κρίσεως: Γιατί ο Βουλγαράκης ενω ήταν ο υπεύθυνος υπουργός των υποκλοπών δεν έφυγε αλλά αντίθετα ο Καραμανλής πήγε στην Αράχωβα για να πέσει μαλακά στο ΥΠΠΟ;

  42. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 22/07/2008 02:30:12

    Kωδικοποιημενοι ειναι οι λογαριασμοι τους.
    Γνωριζω αρκετες περιπτωσεις (Εθνικη Οδος,Βορεια Προαστεια κλπ) οπου ο JK με ονομα (για να κωδικοποιησω) που παραπεμπει σε κορυφαιο Μπασκετμπωλιστα του Παναθηναικου καθως και σε παιχνιδι οπως αυτο που παιζουμε τωρα,εξωθουσε-με τον φρικτο τροπο που ολοι καταλαβαινουμε-πληστειριασμους! Μαλιστα υπαρχουν περιπτωσεις που εξελιχθηκαν σε δραματα. Ολες οι διαδικασιες,χωρις ομως να φαινεται, εκπορευονται απο τον μαπαμπα της Κατερινας. Ο JK στο γραφειο του στην Ομονοια εχει μια φωτογραφια του με τον Εθνικο - πηγα με φορα να γραψω ευεργετη -προμηθευτη και μια με τον ΟΥΚ Υπουργο...
    Να γινει συνεστιαση των Αντινιουιτων απανταχου γης να πουμε και περισσοτερα!!!

  43. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 22/07/2008 02:54:02

    @ira
    Φίλη (ή φίλε;) ira: Δεν αμφισβήτησα ποτέ τις καλές προθέσεις των ΚΚ και ΓΑΠ. Αντίθετα έχω αναφερθεί διεξοδικά σ΄αυτές, γιατί δεν έχω κανένα πρόβλημα να επικροτήσω (και να ενισχύσω)κάθε καλή ανθρώπινη προαίρεση. Όμως "ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με τις αγαθότερες προθέσεις", ειδικά γι΄αυτούς που επωάστηκαν στα θερμοκήπια της Μπίλντερμπεργκ. Στη διελκυστίνδα ατόμου και συστήματος επικρατεί πάντοτε το σύστημα. Οι καλές προθέσεις αποτελούν θείο δώρο για το σύστημα, στην προσπάθειά του να εξωραϊζεται και να αποκτά νομιμοποίηση.
    Σε άλλο αιώνα βρίσκονται αυτοί που οικοδομούν το σύγχρονο μεσαίωνα, που στηρίζεται σε συνθήκες εκ νέου "άγριου καπιταλισμού" που χαρακτήρισε το απώτερο παρελθόν της κεφαλαιοκρατίας (φάση της πρωταρχικής συσσώρευσης) και το κράτος πλήρους αστυνόμευσης, που μας ανάγει στα χρόνια πριν από την διακήρυξη από το Ρουσώ του "χειραφετημένου πολίτη" στο "Κοινωνικό Συμβόλαιο".
    Η κουλτούρα και η παιδεία ανήκαν, ανήκουν και θα ανήκουν μόνο σε αυτούς που διαθέτουν πνεύμα και έφεση για μάθηση. Τουναντίον τα κωλόχαρτα του Χάρβαρντ είναι προσβάσιμα μόνο στους γόνους της ελίτ (καθώς και σε κάποια ορφανά που επιλέγονται για γενιτσαρισμό) για να αναπαράγουν αυτή την ελίτ.
    Όσο αφορά τα προνόμια δεν μπορούμε να μιλήσουμε γενικά. Άλλοι έχουν το προνόμιο στον πλούτο, άλλοι έχουν το προνόμιο να μπορούν να εκστασιάζονται μπροστά σε ένα τριαντάφυλλο. Ο Χρήστος Γιανναράς έκανε λόγο για "Το Προνόμιο Στην Απελπισία". Το μόνο προνόμιο που διεκδικώ είναι να αμφισβητώ τα προνόμια, γιατί ονειρεύομαι όλα - και πάνω απ΄ όλα η ομορφιά - να είναι προσβάσιμα σε όλους.
    Δυστυχώς οι μεγαλοαστοί υπάρχουν και στον αιώνα που ζούμε (ρώτα κάποιον από αυτούς που ζητιανεύουνε στα φανάρια και θα στο επιβεβαιώσει).
    Αυτό που σπανίζει πράγματι στον αιώνα μας είναι οι Λαϊκοί Ηγέτες. Όμως αυτοί σπάνιζαν σε όλους τους αιώνες. Γιατί δεν αποτελούν ζαριά της δημιουργίας, αλλά αναδύονται όπως η Αφροδίτη μέσα από το πέλαγος της λαϊκής καλοσύνης και αυταπάρνησης. Σαν Έλληνας όμως ελπίζω στο λαό μας, στις αρετές του και στην ιστορία που έγραψε με το αίμα του, ακόμη και όταν το σκοτάδι πυκνώνει. Γιατί το σκοτάδι μπορεί να οριστή μόνο ως προς το φως.
    Όσο αφορά το καράβι και το που θα παν να το ρίξουν, αυτό δε με ενδιαφέρει γιατί εγώ είμαι μια μποτίλια στο πέλαγος. Μεταφέρω το μήνυμα κάποιων ναυαγών της συνείδησης, που νοσταλγούν την πραγματική τους πατρίδα. Εκεί που δεν κυριαρχεί το εγώ αλλά το εμείς.
    Τέλος αυτοί που μπορούν να απολαύσουν είναι αυτοί που είναι έτοιμοι να πονέσουν. Απλά επειδή δεν αρνήθηκαν την ευαισθησία.
    Έχεις δίκιο είμαι γκρινιάρης. Άκουσα τόσα πολλά μπλούζ όταν σε μια ακρογιαλιά το φεγγάρι μου μίλαγε για μια αταξική κοινωνία.

  44. thanos avatar
    thanos 22/07/2008 05:52:19

    # Δημήτρης Says:
    July 21st, 2008 at 10:43 pm

    Και αυτοί οι άνθρωποι..επιμένουν να μας κυβερνούν.

    @Nai Dhmhtrh...otan tria ekatommyria touvla epimenoun na tous pshfizoun, pou einai h aporia?

  45. thanos avatar
    thanos 22/07/2008 06:11:00

    kai ayto apo to "Kourdisto portokali"

    "Ενας τρίτος υπουργός, παντρεμένος με ευκατάστατη, πηγαίνει τις γκόμενες προκλητικά σχεδόν σε σουίτες κεντρικών ξενοδοχείων και προκαλεί τα ανάλογα σχόλια. Ισως γι αυτό τελευταία ανακάλυψε μια "πλωτή λύση" για να περνάει απαρατήρητος."

    @ ira mia kai xereis apo pleoumena gia pes mas "πλωτή λύση" ti ennoei?

  46. thanos avatar
    thanos 22/07/2008 06:21:12

    @ira...Οταν θα ξανα σε διατεταγμενη υπηρεσια,μπορεις να μας κανεις το " Family tree" των καλων οικογενειων? το εχομε πολυ αναγκη.

  47. Φιδίας avatar
    Φιδίας 22/07/2008 06:45:13

    @Χαζος του χωριου

    thanks for the info, mate!

    Ειπαμε, για οσους δεν το καταλαβαν ακομα οι Σικελοι Don τουλαχιστον χειραγωγουν κυβερνησεις αλλα δεν εκαναν κυβερνηση αυτοπροσωπως (ακομη). Εδω τους εχουμε αφησει ετη φωτος πισω...

    Bacio la mano Don Ciccillo, Don Corleone, Don Calogero, Don Greco,

    e tutti i capi delle famiglie onorabili!

    Φιδιας

    YΓ ο προσεκτικος θα παρατηρησει οτι πολλες φαμιλιες μαφιοζων σιτσιλιανων εχουν ελληνογενη ονοματα (food for thought)

  48. Φιδίας avatar
    Φιδίας 22/07/2008 06:58:34

    ...ακομα και οι φιεστες τους, τα βαφτισια τους, οι κουμπαροι τους (compare), οι νονοι τους (padrino), τα τσιρακια τους (scugnizzi), η θρησκευτικη τους ευσεβεια (la Madonna e la chiesa), η κιτς νεοπλουτιστικη επιδειξιομανια τους, η ελειψη παιδειας και αληθινης κουλτουρας και υποκριτικη τους προσυλωση στην οικογενεια, ιδιες ειναι!

  49. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 22/07/2008 08:27:41

    ποιος μπορεί να με φωτίσει?
    Βουλγαράκης-Μειμαράκης τι έχουν σπουδάσει και αν
    πράγματι έχουν βγάλει στη ζωή τους ένα μεροκάματο..
    εκτός από αφισοκολλητές στην ΟΝΝΕΔ και να ρίχνουν
    ξύλο με τους Ρέιτζερς.

  50. ira avatar
    ira 22/07/2008 09:04:02

    φίλε μποτίλια καταπληκτικό το κείμενο σου. Μπράβο.
    και αγαπητέ Θανο δεν γνωρίζω τι σημαίνει διατεταγμένη...... επειδή δεν κατηγορώ εύκολα. είμαι φιλοξενουμένη εδώ και αν μη τι άλλο σεβομαι την φιλοξενία για να κατηγορώ οποιονδήποτε με φήμες που κυκλοφορούν όταν είναι πασιφανές ότι θα κριθεί απο τον πολιτικό του προιστάμενο σύντομα. Βέβαια αυτό με την Αράχωβα που είπε ο Φακτωρ κάτι σημαίνει. δεν είναι αυτός ο σκοπός εδώ. Σπάνιες φορές καταφέρνουν να με τσαντίζουν όλα αυτά γιατί η αηδία είναι γενικευμένη και κυκλοφορεί σε πολλα προσωπα. Πολιτικοί, επαγγελματίες, ιδίωτες. εχω αηδιάσει με την νεοκουλτούρα του Νεοέλληνα να γίνει Κροίσος με κάθε μέσο. Φυσικά το κακό ξεκίνησε από τα μέσα του Κωστοπουλου που πλάσαρε όλη την κουλτούρα του από τα φτηνοπεριοδικά που μας κατακυριέψαν πια με τα λαιφ σταιλ τους και απευθυνόμενα σε ενα λαό με πολλά σύνδρομα στέρησης. Γι αυτό επιμένω ότι μόνο ο πολιτισμός μας αρμόζει ακόμα και στον τρόπο που θα κρίνουμε και αυτόν που είναι στο στόχαστρο και εχω ακουσει πάρα πολλα εις βάρος του αλλα δεν ημουν μπροστά για να τα επιβεβαιωσω ούτε και να τα πω. αυτό θα ηταν διασπορά φημών και δεν είναι εγκυρο.

  51. 14 Ιουλίου avatar
    14 Ιουλίου 22/07/2008 09:07:20

    @ira

    Διαβάζω τα παραπάνω και σκέπτομαι. Κοίτα, έχει ανθρωπάρια που προσπαθούν να με πείσουν οτι δεν πειραζει να κλέβεις λίγο, ότι το σκάφος δεν κάνει 300 ή 400 χιλιάδες αλλά 100 ή 130. Ότι εν ταξει, είναι και καλό παιδί. (στις τιμές μηχανοκίνητων 42 ποδιών είσαι άσχετος/η.)

    Δεν με νοιάζει αν είσαι βαλτός/η, δεν με νοιάζει άν είσαι τρολ ή τι είσαι. Με νοιάζει, ότι ασπάζεσαι ηθική του στυλ "έ ένα δωράκι πήρε" ή "δεν τον έβαλε όλο μέσα"

    Δεν υπάρχουν λίγο κλέφτες και πολύ κλέφτες. Δεν υπάρχουν λίγο απατεώνες και πολύ απατεώνες.

    Είσαι εκφραστής της αλητείας, της παρακμής,του συμβιβασμού, της μετριότητας, της αντιγραφής στις εξετάσεις, του ρουσφετιού. Μπορεί στην έκφραση της ηθικής κατάπτωσης να είσαι εκφραστής της πλειοψηφίας. Είσαι η παρακμή της νεοελληνικής δημοκρατίας.

    Για αυτό με εμπνέεις, γιατί με βγάζεις από την απάθειά μου και με κάνεις ενεργό υποστηρικτή της επνανάστασης που νομοτελειακά θα έρθει.

    Να φροντίσεις εσύ και η παρέα σου να μην είσαι τότε μπροστά μου.

  52. ira avatar
    ira 22/07/2008 09:25:00

    απλα χαμογελάω στην επίθεση σου...και αν όλα αυτα κατάλαβες απο τα γραπτα ξαναδιαβασε τα.

  53. 14 Ιουλίου avatar
    14 Ιουλίου 22/07/2008 09:34:35

    σε διατεταγμένη υπηρεσία, να με πείσεις ότι η τιμιότητα έχει διαβαθμίσεις. ΟΥΣΤ

  54. χαμένη αξιοπρέπεια avatar
    χαμένη αξιοπρέπεια 22/07/2008 09:41:10

    Θυμάμαι τον κ. Βουλγαράκη κάπου το 2000 να βγαίνει σεμνά και ταπεινά από το φουσκωτό του σε μαρίνα πλησίον του Λαυρίου και μετά τον ξανασυναντώ σε high μπαρ της Αράχωβας να γλεντάει γυρνώντας τα τραπέζια ανάποδα (ήταν υπουργός πολιτισμού) και η αξιοθαύμαστη συζυγός του να χορεύει όλο το βράδυ στο τραπέζι, φοβερή εικόνα το ΠΡΙΝ και το ΜΕΤΑ. Οσο για το σκάφος μπορεί να μην συναγωνίζεται της Γιάννας ανήκει στην κατηγοριά των μεγάλων σκαφών που άντε και καταφέρνεις να το αγοράσεις θέλει πολλά λεφτά για να το συντηρείς !
    Φάκτωρ θυμάσαι κάτι γκαζάκια που σκάγανε σαν πυροτεχνήματα δίπλα στο σπίτι του περήφημου ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ? Τι να ήταν άραγε μπορείς να φανταστείς ?

  55. ira avatar
    ira 22/07/2008 09:56:50

    ανωνυνε τιμητή της τιμιότητας ο πολιτισμός σου είναι ανύπαρκτος ως προς την εκφραση σου. Η επανασταση σου θα πέσει στο κενό. μόνο καμιά ρουκέτα σε βλεπω να πετας αισχρότητας ή πυριτιδας για να καταγράψεις την αγανάκτηση σου. κάποια οργάνωση που είχε ρίξει ρουκέτα στην πρεσβεία των ΗΠΑ εγραφε ότι σε μία γενικευμένη λαική δυσαρέσκεια έχει σειρά το κοινοβούλιο ψαξε να γραφτείς εκεί θα έχετε πολλα να λέτε.

  56. aris avatar
    aris 22/07/2008 10:05:14

    από ερωτηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ,ένα χρόνο πριν για παραχώρηση εκτάσεων στη Μονή Βατοπεδίου

    Δόθηκαν:

    - 76 οικόπεδα συνολικής έκτασης 25 στρεμμάτων από τις περιοχές Καρδίας, Ν. Επιβατών, Ν. Ραιδεστού, Πανοράματος και Ωραιοκάστρου, με τα υπ’ αριθμ. 2195/21.12.2005 , 2196/21.12.2005 κσι 2335/12.4.2006 της συμβολαιογράφου κα Πελέκη – Βουλγαράκη.

    - 46 επιπλέον οικόπεδα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, από τους Δήμους Μίκρας, Θερμαϊκού, Θέρμης, Πανοράματος, Νέας Μεσημβρίας και Ωραιοκάστρου στη Θεσσαλονίκη, με συμβόλαια της συζύγου του Υπουργού Πολιτισμού κατά τα έτη 2006 – 2007. Σε αυτά σκανδαλωδώς συμπεριλαμβάνονται και τα οικόπεδα που το Υπουργείο Υγείας δήθεν θα έδινε στο Δήμο Μίκρας για να διευκολύνει την ανέγερση του Ογκολογικού και Παιδιατρικού Νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης τα οποία με στόμφο και μεγάλες δόσεις υποκρισίας ανήγγειλε ο Πρωθυπουργός.

    - περίπου 1240 στρέμματα στο Νομό Καβάλας με συμβόλαια επίσης της κ. Πελέκη – Βουλγαράκη τον Μάιο του 2007.

    - περίπου 9.000 στρέμματα στις περιοχές Ουρανούπολης, Αμμουλιανής, Ιερισσού του Δήμου Ακάνθου Ιερισσού με τα υπ’ αριθμ. 2816/9-5-07, 2815/9-5-07, 2823/22-5-07 και 2824/22-5-07 συμβόλαια – και αυτά – της κα Πελέκη Βουλγαράκη.

  57. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/07/2008 10:09:48

    @ira

    θα σε βόλευε να δηλώνεις ότι θα πετάει, κάποιος που δεν συμπαθεί την μετρότητά σου, ρουκέτες.

    Να αλλάξεις ψευδώνυμο και να αυτοαποκαλείσαι Κοτζαμάνης.

    Είμαι 100% με τον "14 Ιουλίου". Αν με κόβειος ότι είμαι υποψήφιος και εγώ για τέτοια, αποδεικνύεις περίτρανα ότι η συγχρονη "τρομοκρατία" είναι "δεξιά" προβοκάτσια και είσαι η "δεξιά" προβοκάτσια. Όχι η δικιά μου "δεξιά", η δικιά μου είναι ελεύθερη και τίμια.

    Η δικιά σου είναι πλαδαρή και κουτή, και με Κοτζαμάνηδες.

    Χαίρομαι και εγώ που γράφεις εδώ γιατί ξεκαθαρίζεις την σκέψη μου και μας συσπειρώνεις.

    Ακου να πετάει ο αμερικανοπτέρυξ ρουκέτες στην πρεσβεία...θα πέσει φωτιά να σε κάψει.

  58. Φιδίας avatar
    Φιδίας 22/07/2008 11:13:30

    archaeopteryx & 14 Ιουλίου καλημερα.

    Εχω παρατηρησει οτι καποιοι/ες που ειναι λιγο "περιεργοι" μολις εντοπιστουν και φανε ενα κραξιματακι απο 2-3 αμεσως γραφουν μια Απολογια abstract, λιγο με "παιδικοτητα", λιγο στυλ, "τι εχεις μπαρμπα; κουκια σπερνω" και τετοια (λιγο "λαρισια" θα το προσδιοριζα καλυτερα).

    Αναρωτιεμαι: ποιον να εχει προσλαβει ο Θοδωρης να παραδιδει μαθηματα; Εχει ενδιαφερον λογοτεχνικο το στυλ τους. Θυμιζει καπως τον υπαλληλακο των Λαζοπούλειων Μητσων ή κανω λαθος;

  59. ira avatar
    ira 22/07/2008 11:15:16

    χαίρομαι που εμπνέω και συσπειρώνω. Εδωσα μία μικρή κλωτσιά στη συνειδηση σου. Και που να ακουγες όλη την αλήθεια
    αλήθεια ποιος είναι ο Κοτζαμάνης? καποιος δεξιός ιδεολόγος? Αρχεοπτέρυξ παρόλα αυτα σε συμπαθώ αλλα δεν κατάλαβα εσυ εξίβρησες νωρίτερα? δεν ταιριάζει στο υφος σου οι εκφράσεις που γράφτηκαν το πρωι εδώ

  60. Φιδίας avatar
    Φιδίας 22/07/2008 11:20:01

    ποιος είναι ο Κοτζαμάνης? καποιος δεξιός ιδεολόγος?

    Οχι, ήταν ντηζάινερ πρωτοποριακος (εφτιαχνε καλα τρικυκλα) και σύχναζε Μυκονο

  61. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 22/07/2008 11:36:27

    Τα θέματα που σχετίζονται ή έστω ξυπνούν την υποψία ότι από πίσω έχουμε να κάνουμε με διαφθορά έχουν μεγάλο αριθμό σχολίων.

    Στο προκείμενο τώρα. Όταν το κότερο δευτεροκλασάτων επιχειρηματιών είναι μερικές δεκάδες μέτρα τα 14 μέτρα του Βουλγαράκη δεν είναι υπερβολικά. Οι συνειρμοί που δημιουργούνται είναι αυτοί που το κάνουν να φαίνεται ως υπερβολή.

    Επίσης η espresso δεν έκλεψε τις φωτογραφίες. Κάποιος την κάλεσε και φωτογράφησε. Άρα δεν έχουμε θέμα με το ότι ήθελε να εκθέσει. Απλά άλλους σκοπούς εξυπηρετούσε η δημοσίευση. Από το πουλάμε μούρη μέχρι του παραμένουμε ταπεινοί γιατί τα 14 μέτρα δεν είναι πολλά. Επίσης το κόστος δεν είναι απαγορευτικό για ένα μέσο πολίτη όπως έγραψε η ira.

  62. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 22/07/2008 11:38:28

    @χαμένη αξιοπρέπεια: ο "Επαναστατικός Αγώνας" είναι πλαστό δημιούργημα μυστικών υπηρεσιών.

    ΔΙΟΤΙ: αποκλείεται αριστερός να γράψει σε κείμενό του “εναντίον του άντρου”", (όταν ακόμα κι ο Κωστάκης χρησιμοποιεί το “ενάντια”), “ασθμαίνοντας”, “γονυπετείς”, “εναντίον του Λιβάνου”, “επιτευχθεί ο στόχος”, “συμπεριλαμβανομένης”, “δημοσίως”, “ως” (σαν), “συμπεριλαμβανομένων”, “οριζοντίως”, “εμφυλίου” (τρις, σε 27 σειρές μονόστηλου!), “πλήρως”, “εύρυθμη”, “συνεχώς”, (ώς εδώ, προκύρηξη για την πρεσβεία, ”τα Νέα”), “εντεινόμενη καταστολή”, “βιοπραγούν ασυστόλως”, “εναντίον των διαδηλωτών”, “καθεστηκυία τάξη” (παρακάτω την αναφέρει κανονικά: “καθεστωτική τάξη”), “πειθήνια αφοσίωση”, “μένος”, “λοιδωρούσαν δημοσίως”, “εναντίον του κοινοβουλίου”, “ανέργων”, “όλος τυχαίως (κρατήθηκε η ορθογραφία του κειμένου σε όλες τις αναφορές), “καθεστηκυίας τάξης”, “αντιστεκομένων”, “φειδωλή”, (προκύρηξη για αστ. τμήμα Περισσού, [”Το ποντίκι”]).

    Σημειώστε, "χαμένη αξιοπρέπεια" και λοιποί φίλοι, ότι αυτά είναι μόνο από δυο προκηρύξεις. Στις οποίες το “Καραμανλής” αναφέρεται ΜΟΝΟ ΜΙΑ φορά, κι αυτή όχι για πολιτική κριτική: “εκατό αστυνομικοί φυλάνε μόνο τον Καραμανλή”. Το “Νέα Δημοκρατία” καμία!!! Φυσικά, δεν γίνεται καμία κριτική στην Κυβέρνηση, αλλά κάτι γενικόλογες χιλιοειπωμένες διαπιστώσεις για τους μπάτσους, (που σε πολλά σημεία, όπως το προαναφερθέν για τον Καραμανλή, είναι έμμεσα …συνδικαλιστικά αιτήματα), και, φυσικά, τα γνωστα και τετριμμένα περί Αμερικανών στο Ιράκ! Αν αυτοί είναι αντάρτες πόλεων, μάλλον, ινστρούχτορας- καθοδηγητής τους είναι ο …Χαρδαβέλας!

    Πού είναι ο “ΕΑ”, τόσο καιρό; Γιατί έχει σιγήσει, ενώ θα ‘πρεπε έτσι όπως είναι τα πολιτικά ζητήματα στην Ελλάδα να κάνουν ...υπερωρίες.

  63. Ιωάννης Εμμ.Νομικός avatar
    Ιωάννης Εμμ.Νομικός 22/07/2008 11:56:53

    Δεν αγόρασε αυτό το ταχύπλοο ο Υπουργός.Άντικατέστησε το φουσκωτό του ,με μεταχειρισμένο σκάφος.Τώρα θα πέσουν και μηνύσεις για"σπορά ψευδών ειδήσεων.."

  64. aionios avatar
    aionios 22/07/2008 12:09:49

    Μπα, και ποιον θα μυνήσει ο "Υπουργός"?
    Τον Βαρδινογιάννη?

  65. χαμένη αξιοπρέπεια avatar
    χαμένη αξιοπρέπεια 22/07/2008 12:36:06

    @ Νήπιε ειλικρινά νιώθω ότι έχω να κάνω με κινητή εγκυκλοπαίδεια. Συμφωνώ μαζί σου στο ότι είναι κατευθυνόμενες πράξεις αλλα γιατί ο συγκεκριμένος?
    @ Ιωάννης Εμμ.Νομικός Και μεταχειρισμένο να είναι το κόστος παραμένει το ίδιο εκτός και σαν υπουργός ναυτιλίας που είναι του παρέχονται δωρεάν ή με έκπτωση ο ελλιμενισμός και τα καύσιμα.
    Κάτι τελευταίο όταν κάτι έχει αποκτηθεί από τον ίδρωτα σου και την δουλειά σου μπράβο και να ζήσεις και να το χαρείς όταν έχει αποκτηθεί μη νόμιμους τρόπους είναι που σε θλίβει.

  66. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 22/07/2008 13:19:23

    @χαμένη αξιοπρέπεια: γιατί όποιος δέχεται τέτοια επίθεση προκαλεί την συμπάθεια του πλήθους. Και τότε είχε φάει στραπάτσο από τις υποκλοπές, ενώ ήταν και είναι επίδοξος δελφίνος, που δεν πρέπει να χαλάει το (κατά "ήρα") ίματζ του. Αυτό μπορεί να είναι μια καλή εξήγηση.

    Αυτό που θέλει έρευνα είναι μια άλλη σύμπτωση: στην Αστυνομία (Τάξεως) και στο Λιμενικό (Ναυτιλίας) υπάρχει παρακράτος, που συγκοινωνεί, μάλιστα, -ναρκωτικά, τράφικινγ ΚΑΙ υπόθεση "πληρωμένου δολοφόνου λιμενικού", όπου το όπλο για το "συμβόλαιο" κατά τού μποζουκομαγαζάτορα της Συγγρού τού το είχε δώσει αστυνομικός εν ενεργεία! ΠΟΙΟΣ;;; Δεν μάθαμε ποτέ, κ. Δικαιοσύνη μας, ΑΝ ΚΑΙ τον κατονόμασε ο λιμενικός.

  67. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/07/2008 13:21:21

    @ira

    δεν "εξίβρησα" εγώ νωρίτερα, απλά συμφωνώ και επαυξάνω με τον 14 Ιουλίου, είτε με συμπαθείς είτε όχι. Στο είπε ο φιδίας, εύγλωτα: Εσύ και μια παρέα εμφανίζεστε όταν ακουμπάνε οι υπαινιγμοί ή κατηγορίες διαφθοράς το περιβάλλον σου (δεν γκρινιάξατε με τον Κυριάκο, αλλά με τον Λιάπη, π.χ. δώσατε παράσταση).

    Αρα, και εγώ, οπαδός της ελευθερίας του λόγου, σε βλέπω σαν παράρτημα του εκπροσώπου Τύπου, τον οποίον, θεσμικά, και συγκεκριμένα, oh so sorry, δεν πολυεκτιμώ, και αν είχα το ελεύθερο θα παρακρατούσα από τους φόρους μου αυτό που αντιστοιχεί στην δικιά του και την δικιά σου αμοιβή.

    Πληρώνω κάποιους υπαλληλίσκους πραιτωριανούς να με παραμυθιάζουν...τι ωραία!

  68. 14 Ιουλίου avatar
    14 Ιουλίου 22/07/2008 13:59:49

    προφανώς ο Ira δεν ξέρει τον Κοτζαμάνη. Μήπως είναι ο νονός σου;

  69. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 22/07/2008 14:32:18

    @ira
    Χαίρομαι αν είπα κάτι που σε άγγιξε. Η βία απέτυχε παντού και πάντοτε. Η αγάπη μπορεί να μετουσιώση τα πάντα γιατί δεν διεκδικεί τίποτε. Το απαλό χνούδι της κινείται με τον άνεμο της δικαιοσύνης.

  70. μπάμιας avatar
    μπάμιας 22/07/2008 15:15:20

    φαντάσου κατάντια. Η προσπάθεια διαμόρφωσης κοινής γνώμης από την ΝΔ του 2008, βασίζεται σε κουστουμάκια και "ύφος" πάνω από το γιαλί πρεσβυωπίας (βάλε και αλυσιδάκι χρυσό μεγάλε), σαρες, μαρες, χνούδια και ροζ κουνελάκια.

    Η αλήθεια μασκαράδες δεν κρύβεται. Τα έχετε πάρει. Παρασιτολογείτε σε βάρος του κόσμου. Με λίγη τύχη θα αρπάξετε κανένα παράσημο στην Μύκονο και θα σας ξεφορτωθούμε.

  71. Φιδίας avatar
    Φιδίας 22/07/2008 15:32:26

    @Factorx #15

    Να υποθεσω οτι ξερει πολλα που δεν πρεπει και ο Fat Man Rafina φοβηθηκε πως αν τον πεταγαν εξω θα τα ξερναγε;

    (ή οτι έχει φιλο τον Rodrigues και τον Tarantino και θα τους γυριζαν ταινια "Η Ξανθια Χειρουργος Απ' Την Κολαση)

    Φιδιας

  72. χαμένη αξιοπρέπεια avatar
    χαμένη αξιοπρέπεια 22/07/2008 16:13:15

    @ Νήπιε ο Χριστός να μας φυλάει αν αυτοί είναι οι επίδοξοι δελφίνοι!!!!! Δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα για την υπόλοιπη ζωή μας.

  73. isnogood avatar
    isnogood 22/07/2008 17:22:48

    'Χα, χα, χα
    Γελώ...'
    Αυτά ήταν τα σχόλια του Μητσοτάκαρου, όταν του είπαν πως σχολιάζει τις μεταγραφές του Ανδριανόπουλου και του Μάνου στο ΠΑΣΟΚ....
    Μόνο που την απάντηση αυτή, δεν την έδινε για πρώτη φορά!
    Είχε ξαναπεί το αχτύπητο 'γελώ', όταν του κάρφωσαν οι ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ, τότε στα παλιά της Εμ.Μπενάκη, οτι ο Βουλγαράκης έλεγε στους διαδρόμους φωναχτά στους συνεργάτες του το αμίμητο ανέκδοτο για την Ντόρα: Γιατί αυτή και όχι εγώ!
    Και φυσικά εννούσε το να γίνει κάποτε αρχηγός του κόμματος!
    Ο άνθρωπος ευνοήθκε τότε απο τον Ψηλό,΄όπως και ο Μειμαράκης και ο Κωστής, με την προοπτική να στηρίξουν την Ντόρα όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου...
    Μόνο ο Κωστής έμεινε Πιστός...
    Δεν ξέρω για πόσο ακόμα!

    Ας αφήσουμε λοιπόν το Εγγλέζικο χιούμορ περί ...Βουλγαράκη δελφίνου!!!

  74. salmonellas avatar
    salmonellas 23/07/2008 16:15:42

    Koteraki sto nero,
    kaiei tin wra 2,800 evrw,

    pare volta kai emas,
    twra poufyge o Zorbas.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.