#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/09/2011 13:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πιο πολύ κινδυνεύουμε από τον ... Βενιζέλο



της effie B.

Όταν στις 22 Ιουνίου, και μετά τα τραγελαφικά καμώματα του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου, ναι παραιτούμαι - όχι δεν με αφήνουν, ανέλαβε ως αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός των οικονομικών να βγάλει το φίδι από την τρύπα ο Βαγγέλης Βενιζέλος, πολλοί αναρωτήθηκαν (http://www.antinews.gr/2011/08/06/116686/) το γιατί. Πρώτον, γιατί δεν ήξερε από φίδια και δεύτερον, γιατί η τρύπα ήταν βαθειά και άπατη. Αυτός βέβαια επέμενε ότι θα έβαζε πάτο... πριν τον πιάσει ο ίδιος... και πάει τελικά άπατος!

Έτσι, μετά τις χαρές και τα πανηγύρια της 21ης Ιουλίου αποδείχτηκε ο ίδιος για τα πανηγύρια! Από γκάφα ολκής σε γκάφα απροσδιορίστων διαστάσεων, τόσο που να σείονται τα οικονομικά της αντιπέρα όχθης του Ατλαντικού και να προκαλούν παρεμβάσεις πλανητάρχη.

Μετά την ανεκδιήγητη διμερή «συμφωνία» εγγυήσεων του Βαγγέλη Βενιζέλου με τους Φιλανδούς, ακολούθησε ο «τζάμπα μάγκας» εκβιασμός του στην τρόικα και ο «ιδιοφυής(!) καπνικός» φόρος επί των ακινήτων. Ακολούθησαν όμως οι τηλεδιασκέψεις, όπου Κύριος οίδε και άκουσε τα «γαλλικά» του Σαρκοζί και τα «αλλαμανικά» της Μέρκελ στον μαθητευόμενο οικονομολόγο! Και επήλθε σωφρονισμός. Τέτοιος που ως άλλος Σημίτης ευχαρίστησε δημόσια στην ελληνική Βουλή την τρόικα που επιτέλους ήρθε να μας σώσει! Εμείς μόνοι είμαστε ανίκανοι να σωθούμε! Τέτοια αυτοεκτίμηση «μελλοντικού» πρωθυπουργού», κατά τη φαντασία του και τους σχεδιασμούς του! Τρομάρα του!

Και όλα με μιας ξαναβρέθηκαν στον αέρα. Οι Έλληνες κινδυνεύουμε πιο πολύ από τον Βενιζέλο και τους σχεδιασμούς του παρά από τους δανειστές μας! Οι διασώστες τώρα απαιτούν νέο μεσοπρόθεσμο, «επικαιροποιημένο» και αυτό, και ακόμη πιο δυσβάσταχτα μέτρα. Ούτε να τα ανακοινώσει δεν τόλμησε ο κος. Βενιζέλος! Αρκέστηκε σε μια γραπτή ανακοίνωση του εκπροσώπου. Και κρυβόμενος στα πλείστα όσα γραφεία που διαθέτει, του αντιπρόεδρου, του υπουργού (ενδεχομένως να υπάρχουν και άλλα), με το αζημίωτο βεβαίως-βεβαίως των 900.000 χιλιάδων ευρώ κόστους έκαστον, αναχώρησε για την Αμερική. Άλλο ξύλο τον περιμένει εκεί! Θα γυρίσει με νέα μέτρα!

Διότι οι μπαρούφες με τις οποίες μας γέμιζε και μας γεμίζει κάθε φορά που παίρνει το λόγο είναι σαν τα καθρεφτάκια στους ιθαγενείς. Και απευθύνονται μόνο σ’ αυτούς. Όταν όμως ανακατεύονται διεθνή κοράκια, αρχίζει και τρέμει σαν το ψάρι ο «κουταλιανός». Οι δηλώσεις εκφοβισμού των εγχωρίων για Αργεντινή και πείνα διαρκείας, προκάλεσαν την έντονη δυσφορία της κας. Λαγκάρντ, η οποία ως φαίνεται αρχίζει και χάνει την υπομονή της με τον ευτραφή κο. υπουργό. Για να μη μιλήσουμε για τα μέτρα που πήρε και είναι όλα στο πόδι καθώς οδηγούν σε μεγαλύτερη ύφεση μια οικονομία που σβήνει. Ο φόρος ακινήτων, άλλη μια αστοχία του κου. Deputy Prime Minister, δεν συζητείται καν και δεν τον υπολογίζουν. Όλοι εις την αλλοδαπή γνωρίζουν ότι η είσπραξη του είναι ανέφικτη! Η επιστροφή από την Αμερική θα είναι οδυνηρή καθώς η εξασφάλιση της 6ης δόσης συνεπάγεται ακόμη πιο αυστηρά μέτρα!

Τι απομένει λοιπόν σε κάποιον που σχεδίαζε με κάθε τρόπο να γίνει... Βενιζέλος;

Το πολιτικό του τέλος διαγράφεται ζοφερό όμοιο με εκείνο του «αιωνίου» αντιπάλου του, του Γ. Α. Παπανδρέου. Ξέρει ότι η 7η δόση δεν είναι εξασφαλισμένη. Με αυτήν πληρώνουμε τους δανειστές!! Που δεν αστειεύονται αυτή τη φορά. Ξέρει ότι προ των πυλών υπάρχει γενναία αναδιάρθρωση στο φημολογούμενο 50%. Άρα; Υπάρχει τρόπος και τόπος διαφυγής; Θα τελειώσει στα ξεχαρβαλωμένα αμφιθέατρα του ΑΠΘ διδάσκοντας πώς παρακάμπτεται το Σύνταγμα; Ενδεχομένως, μετά την εξασφάλιση της 6ης δόσης να επιχειρήσει ηρωική έξοδο! Ανεμίζοντας «παντιέρα» αδήλωτου χρώματος και δηλώνοντας ότι εγώ υποθήκευσα το πολιτικό μέλλον μου για να εξασφαλίσω τα χρήματα, θα τα αφήσει όλα ανοικτά! Και θα προσπαθήσει να θέσει υπό την κηδεμονία του ενα άτακτο ασκέρι χωρίς μέλλον. Ο Στρατηγός της στρατιάς των νεκρών...

Απευθυνόμενος στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αντώνη Σαμαρά, ο Βαγγέλης Βενιζέλος είπε: “Θα πρέπει να ξαναγνωριστούμε όλοι σε αυτόν τον τόπο , να ξανασυστηθούμε, να δούμε ο καθένας τη διαδρομή του για να μην μιλάμε αόριστα και απρόσωπα”.

Δεν γνωρίζω, και κρίνοντας από τον λόγο του αμφιβάλλω πολύ, αν ο Βαγγέλης Βενιζέλος διαβάζει T.S. Elliot. Στα ‘Τέσσερα Κουαρτέτα’ λοιπόν, ο Elliot γράφει περίπου: “Δεν θα σταματήσουμε την αναζήτηση. Και στο τέλος θα φτάσουμε εκεί απ’ όπου ξεκινήσαμε και θα δούμε τα πράγματα απ’ την αρχή”

Να ξανασυστηθούμε, λοιπόν, κε. Αντιπρόεδρε με το “στερνή μου γνώση να σ’ είχα πρώτα”, κατά νου αυτή τη φορά!

Δεν είμαι σίγουρη ότι σας συμφέρει όμως!

Το σίγουρο είναι ότι όλοι εμείς οι ιθαγενείς θα αναφωνήσουμε:

Πόσο ελάχιστος αποδειχτήκατε κε. Αντιπρόεδρε! Και πόσο βαριά υπερτιμημένος! Η μεγαλύτερη φούσκα των αγορών, για να μιλήσουμε και με την γλώσσα της πιάτσας!!

Υστερόγραφη απορία: Συνέλληνες, η Ελλάδα έχει πρωθυπουργό;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 24/09/2011 13:45:44

    Πιο πολύ κινδυνεύουμε από τον ίδιο το πασοκισμό που ΟΛΟΙ αυτοί,που μας κυβερνούν,ΠΙΝΟΥΝ ΝΕΡΟ στ'όνομά του...Προσωπικώς,δεν ξεχωρίζω ΚΑΝΕΝΑΝ αν κινδυνεύουμε περισσότερο ή λιγότερο.ΟΛΟΙ αυτοί,οι πράσινοι ΤΑΧΥΔΑΚΤΥΛΟΥΡΓΟΙ και ''μεσσίες'' της πεντάρας,ευθύνονται ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ για τη ΦΡΙΚΤΗ κατάσταση την οποία βιώνουμε...

  2. ARMAGGEDON avatar
    ARMAGGEDON 24/09/2011 14:04:52

    EINAI ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ . ΚΑΝΑΝ ΤΟΝ ΓΑΠ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟ , ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΣΧΕΤΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΤΡΟΙΚΑΝΟΙ ,ΝΑ ΛΗΣΤΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ....

  3. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 24/09/2011 14:09:14

    Ο Βενιζέλος ως πολιτικός ξεφούσκωσε από εκείνο το βράδυ των εκλογών του 2007, όταν πήγε στο Ζάππειο και ενώ το κόμμα του βρισκόταν στο χώμα, αυτός χωρίς να τηρήσει ούτε τα ελάχιστα προσχήματα ευγένειας, ήθους, μεγαθυμίας, ευπρέπειας και πολιτικής ψυχραιμίας και σοβαρότητας, πήγε εκεί για να δώσει τη χαριστική βολή στον ΓΑΠ. Δεν είχε την υπομονή να περιμένει να ξημερώσει η επομένη ημέρα. Δεν είχε ούτε το πολιτικό κριτήριο, να βάλει τους δικούς του να θέσουν θέμα ηγεσίας και όχι αμέσως, αλλά να υπάρξει πρώτα η ανάλογη ζύμωση μέσα στο πασόκ.

    Μπορεί ο Βενιζέλος να είναι ικανός ρήτορας και καλός συνταγματολόγος (να το διδάσκει, όχι να το τηρεί), αλλά ως πολιτικός και μάλιστα ως επικεφαλής οικονομικού υπουργείου, είναι για σφαλιάρες... Και ο πολιτικός ηγέτης, αυτός που θέλει την υπέρτατη εξουσία, στη φωτιά φαίνεται. Και στη φωτιά της οικονομικής κρίσης, ο Βενιζέλος αποδείχτηκε ότι είναι κάλπικος. Έλιωσε ή τον έλιωσαν.

    • madprof avatar
      madprof @ Αρματιστής 24/09/2011 21:25:45

      « … Η θωράκιση και η ιδεολογική , πολιτική και ηθική επαναθεμελίωση της δημοκρατίας απαιτεί μια σειρά από μέτρα που αφορούν κυρίως τη σχέση και τα όρια μεταξύ της πολιτικής , της οικονομικής , της επικοινωνιακής και της δικαστικής εξουσίας »
      Ευ! Βενιζέλος ( εφ. Τα νέα 24-01-01 )


      Είμαι από αυτούς που πίστεψα (τρομάρα μου!) ότι ο Benny θα μπορούσε να αποτελέσει "το μη χείρον βέλτιστον" το 2007, για την πάλαι ποτέ "Δημοκρατική παράταξη" και επικρότησα την πρωτοβουλία του για "φυγή προς τα μπρός" και το "όραμά" του για μια "Ανοιχτή κοινωνία"! Η βουλιμικότητα που επέδειξε έκτοτε, απέδειξε πόσο επικίνδυνος μπορεί να γίνει ένας αρχομανής, λεξηλάγνος, δημαγωγός και δικολάβος πολιτικάντης!
      Τελευταία ενημερώθηκα και για τον νόμο περί ατιμωρησίας των υπουργών που εμπνεύστηκε και υλοποίησε ο και Πινόκιο αρχομανής δικολάβος το 2001, τότε δηλαδή που άνοιγε την άνω ωπή του (sic!) για τις ως άνω επικοινωνιακές πομφόλυγες.
      Συμφωνώ απολύτως με την "αγιογραφία" της effie B. :
      Το πολιτικό του τέλος διαγράφεται ζοφερό όμοιο με εκείνο του ομοίου του Φ. Γκαπ. Θα πρέπει να ξαναγνωριστούμε όλοι σε αυτόν τον τόπο, να ξανασυστηθούμε, να δούμε ο καθένας τη διαδρομή του για να μην μιλάμε αόριστα και απρόσωπα. Πόσο ελάχιστος αποδειχτήκατε κε. Αντιπρόεδρε! Και πόσο βαριά υπερτιμημένος! Η μεγαλύτερη φούσκα των αγορών, για να μιλήσουμε και με την γλώσσα της πιάτσας!
      Κλείνω με την ατάκα του Strange Attractor :
      Που πας βρε Βενιζέλο;

  4. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 24/09/2011 14:17:39

    ΤΟΧΑΜΕ ΠΕΙ Σ'ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ SITE ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    ΕΙΝΑΙ ΕΥΦΡΑΔΗΣ, ΚΑΛΟΣ ΡΗΤΟΡΑΣ ΑΛΛΑ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
    ΤΩΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ , ΝΟ.1 ΓΚΑΦΑΤΖΗΣ .
    ΖΑΠΕΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΟΛΕΘΡΟΥ.
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ,ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ,
    ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΠΟΣΟ ΦΕΛΛΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΝΟ.2 ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ Γ.Α.Π.
    ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΜΑΣ.

  5. antanistimi avatar
    antanistimi 24/09/2011 14:23:29

    Δυο χρόνια χαμένα.Δυο χρονια μέ ψέματα,απειλές,εκφοβισμούς τα οποία καταβύθισαν την αγορά,το εισόδημα καί την ψυχολογία τού κόσμου οδηγώντας τήν κοινωνία σέ άγνωστα μονοπάτια.Δύο χρόνια έφταναν γιά νά μιλά ο Βενιζέλος τήν Πέμπτη γιά κουρεμα και ο Παπανδρεου την Παρασκευη γιά τό πώς νά το κάνουμε νά φανεί πιο ανωδυνο στόν κοσμο το οτι πάμε γιά λύση αντίθετη με οσα μας έλεγαν.

  6. blue nile avatar
    blue nile 24/09/2011 14:24:46

    Μπράβο Έφη.

  7. Theo avatar
    Theo 24/09/2011 14:34:54

    Ευάγγελος Βενιζέλος: Ο Στρατηγός της στρατιάς των νεκρών…
    Έγραψες!!!!!!!!!

  8. a824 avatar
    a824 24/09/2011 14:35:58

    Κοπελια δεν αφησες κατι και για μας.Η μεγαλυτερη πολιτικη κινηση του ακατανομαστου ηταν που εκανε αντιπροεδρο και υπουργο οικονομικων τον αχρηστο.Φαινεται αυτος το γνωριζε και ηθελε να το μαθουμε και μεις με οδυνηρο τροπο βεβαια.Οι αλλοι δελφινοι στο Πασοκ τριβουνε τα χερια τους αν και σαν κομμα τελιειωσανε αυτοι.

  9. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/09/2011 14:57:25

    Εφη τον αδικείς.
    Ορισμένοι σίγουρα φοβούνται περισσότερο από άλλους την Αργεντινή: πείνα, θάνατοι, ταραχές, λύτρωση, ελικόπτερα .... (δεν υπάρχουν όμως για όλους τους Φερνάντους Δε ΛΑ Ρούα) οπότε δικαίως ανησυχούν και η ανησυχία του καθενός είναι ανάλογη της θέσης, της ευθύνης και της οπτικής του γωνίας.

    ΥΓ

    Θα έπρεπε να είσαι ηπιότερη για το μεγαλείο του ανδρός που έχασε από ένα φραπέ .

  10. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 24/09/2011 14:57:53

    Ο Τούρκογλου είναι δημιούργημα του ασφαλούς πανεπιστημιακού περιβάλλοντος όπου μιλάς χωρίς αντίλογο εκ των πραγμάτων, διότι το ακροατήριο είναι μειωμένης αντιπαράθεσης και γνώσεων (λόγω ηλικίας και απειρίας). Υπερεκτιμημένος φούσκας που όταν ήρθε σ'επαφή με την πραγματική ζωή , έσκασε με θόρυβο αποκαλύπτοντας το κενό , τη ματαιοδοξία ,το υπερεκτιμημένο εγώ σε συνδυασμό πάντα με την υποτίμηση των πάντων,τη δουλικότητα προς αυτούς που θεωρεί ανώτερους ,τη φασίζουσα νοοτροπία του σε ότι έρχεται αντίθετο με τις φιλοδοξίες του και τους στόχους του και προπάντων την αρχομανία του, τόσο ισχυρή ,που ούτε τα προσχήματα δεν του επέτρεψε να τηρήσει ( Ζάππειο 2007). Οσο για το ότι είναι ρήτωρ, τον ρήτορα τον ακούς και κρέμεσαι από τα χέιλη του, δεν αποστρέφεις το βλέμμα επί τη εμφανίσει, ούτε και κλείνεις την τηλεόραση μη αντέχοντας την αντιπαθητική και διαπεραστική όλο μίσος φωνή σύμφωνη και ευθυγραμμισμένη με το αντίστοιχο βλέμμα της ύαινας.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Diamond Angel 24/09/2011 15:59:04

      +100000

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Diamond Angel 24/09/2011 16:00:16

      h--p://www.antinews.gr/2011/06/20/107602/

    • Γιώργος msn avatar
      Γιώργος msn @ Diamond Angel 24/09/2011 16:15:04

      Αυτό το σχόλιο -σκληρό μεν- αντικατοπτρίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την πραγματικότητα.
      "έγραψες"...!!

    • Bella Donna avatar
      Bella Donna @ Diamond Angel 24/09/2011 17:18:46

      Είναι ο πληρέστερος και πιο αντικειμενικός χαρακτηρισμός που έχω διαβάσει για τον ...φούσκα!!! Όταν οι επόμενες γενιές θα συναντούν τ' όνομά του στα βιβλία της ιστορίας, θα πρέπει να υπάρχει δίπλα και το ανωτέρω κείμενο.... Αν δεν το έχει .."κόψει" η Διαμαντοπούλου εκείνης της εποχής!!!

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ Diamond Angel 24/09/2011 17:37:07

      +1
      'Αψογος!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Diamond Angel 24/09/2011 17:49:34

      Σωστότατος χαρακτηρισμός!

  11. karenin avatar
    karenin 24/09/2011 15:05:49

    Στην Φινλανδία όταν ρωτάτε η υπουργός οικονομικών πως τα κατάφερε και πηρε τόσο εύκολα εγγυήσεις απο τον Βενιζέλο, η Ουρπιλάινεν εξηγεί πως ήξερε σαν αρχηγός σοσιαλιστικου κόμματος , πως οι έλληνες σύντροφοι ακόμη και στα οικονομικά ζητήματα λειτουργουν και σκεφτονται πολιτικά. Ετσι του εξήγησε
    το προβλημα με τους ακροδεξιούς και την πίεση που δέχονται για την χορήγηση βοήθειας, οπότε μια εγγύηση θα τις έλυνε τα χέρια. Ο βενιζέλος έδειξε βαθεια κατανόηση και συμφώνησε. Στην συνέχεια η υπουργός του είπε
    ότι γιανα σταματήσει η σπέκουλα της ακροδεξιας, μήπως οι εγγυήσεις μπορουν να είναι σε ρευστό. Αρχοντας όπως είναι ο Ευάγγελος της απάντησε πως δεν υπάρχει πρόβλημα, και υπόγραψε. Βέβαια η Μέρκελ όταν το έμαθε έψαχνε τα χάπια της.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ karenin 24/09/2011 19:38:26

      Αν μπορείς, σε παρακαλώ, στείλε το σχετικό link, διότι η υπόθεση είναι απίστευτης γελοιότητας. Άρχοντας ο Βενιζέλος, κιμπάρης με τα λεφτά του ελληνικού κράτους (έχει προϋπηρεσία στο συγκεκριμένο τομέα, άλλωστε...).

  12. Kostas avatar
    Kostas 24/09/2011 15:13:30

    Diamond....
    Δε θα μπορούσε να γίνει καλύτερη και ακριβέστερη περιγραφή!

  13. kaτσεβρεστος avatar
    kaτσεβρεστος 24/09/2011 15:22:28

    -μερος απο τα κατωθη γραφτηκαν και σε αλλο αρθρο- *ευτυχως εγω βρισκομαι πολυ μακρια απο αυτον τον αγριο σκυλο . **λοιπον κατα την γνωμη μου τωρα ειναι η ευκαιρια να ξεφυγη η ελλαδα μια για παντα απο την οικογενειοκρατια και πρωσοπολατρεια και να ανηξουμε πανια για αλλους οριζοντες,αστους αυτους να πνηγουν. αμαν πια..... μας (εχουμε) καταντηση τριτοκοσμικη χωρα το 2011 τι χωρα θα παραδοσουμε στα παιδια μας; οι παπουδες μας και γενικος οι προγωνοι μας,για ποια ελλαδα θυσιαστηκανε; εγω τα βλεπω τα πραγματα απο μακρια ,και ισως ,λεω ισως ,λιγο πιο καθαρα, η ελλαδα αυτη την στγμη βρισκεται αυτη την στιγμη στο πιο κρισημο σημειο τις μεταπολεμικης ιστορια της ο αντωνης πρεπει να πει σε-τροικα και σια εμεις αυτο θελουμε και αυτο θα κανουμε....η αλλοιος .....ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ εστι για να τον γραψη η ...ΙΣΤΟΡΙΑ και να καταλαβουν οι ξενοι,τουρκοι και υπολιποι οτι οι ελληνες εχουν ΨΥΧΗ προσοχη ομως, οχι ολα το αυγα μας σε ενα καλαθη ολα τα λεφτα στον σαμαρα και τι θα γινη αν αυριο … “τον πατηση το τρενο”,η καμια καμαριερα ποιο ειναι το σχεδιο β γιατι δεν αξιωπιοιται ο δημας ;-ισως ο ποιο αξιος πρωην επιτροπος της εε, τι τον εχει αντιπροεδρο τον πρωην δημαρχο και υπουγρο υγειας -κυριο αβραμοπουλο- την στιγμη που θεωρηται κατα την γνωμη μου…αποτιχειμενος, αυτος θα μας κυβερνηση σε περιπτωση που χρειαστη; ας σταματησουν επιτελους τα πολιτικα "παζαρια". αν βαλη μονο νεους αφθαρτους ανθρωπους για υπουργους -τοτε θα δηται πως θα εκτιναχθουν τα ποσοστα στα υψη- και ετοιμαση την επομενη κυβερνηση και να την ανακοινωση στον λαο τωρα, μαζι με αναλητικο προγραμμα, και με το που περνουμε την επομενη δωση να παρετηθουν ολοι οι βουλευτες τις νδ. και οπως ειπε και ο “αποριας”ας κυβερνησουν μονοι τους γιατι με το που παραβρισκεται στην βουλη τους δινη νομιμοτιτα, εγω νομιζω οτι τωρα ειναι η καλητερη ευκαιρια για εργα και οχι λογια ιδου η ροδος ιδου και το πηδιμα -οσο για την εκδοχη “οριμο φρουτο”….αυτο σαπισε και βρομησε και η μποχα εχει φταση μεχρι εδω (αυστραλια).

  14. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 24/09/2011 15:42:14

    Έφη, μαζί με την Μπακογιάννη είναι οι μεγαλύτερες πολιτικές φούσκες της τελευταίας 20ετίας

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/09/2011 15:44:30

    Προχθές ο αντιπρόεδρος εξέφρασε τις πραγματικές προθέσεις του θίασου που μας κυβερνά λέγοντας ότι άλλο πράγμα η πτώχευση των Ελλήνων, και άλλο αυτή της Ελλάδας.
    Ήτοι, εμείς ας πεθάνουμε της πείνας, αρκεί η χώρα να διατηρήσει τη φερεγγυότητά της, εξοφλώντας στο ακέραιο τους ξένους μπόσηδες δανειστές μας.
    Εξ' άλλου Έφη, αυτός προσωπικά δεν ανησυχεί, διότι ως γαμπρός βολεύτηκε με βαρβάτη προίκα.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Strange Attractor 24/09/2011 15:52:36

      Περιοδεύοντας θίασος "Ο Μπαμπούλας της Χρεωκοπίας"

  16. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 24/09/2011 15:47:58

    τι να πει κανεις για ενα παιδι που απο μικρος σε ηλικια 26 ετων διδασκε στο πανεπιστημιο επειδη τον ανεδειξε ο πασοκος τσατσος .μετα παντρευτηκε την κορη του μεγιστανα μπακατσελου.αργοτερα γνωρισε τον ανδρεα παπανδρεου ελεω παλι τσατσου .νομικος συμβουλος του ανδρεα.κ.λ.π. δικαιολογειται το παιδι για ολα αυτα που κανει γιατι δεν εζησε φυσιολογικα οπως ολα τα αλλα παιδακια. να αναδειχτει μεσα απο τη ζωη, να φαει σφαλιαρες στη ζωη του , να πονεσει να περασει δυσκολα .τιποτα απο ολα αυτα. ολα αυτα καποτε στη ζωη βγαινουν και δυστυχως αυτος ο ανθρωπος ξεσπαει πανω στον ελληνικο λαο και βγαζει ολα τα αποθημενα του. βοηθεια μας.

  17. Zanetta avatar
    Zanetta 24/09/2011 15:59:20

    Έφη δεν σε γνωρίζω, ομολογώ ότι από τις αναρτήσεις σου που διαβάζω πρέπει να είσαι πολύ... testiculati!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Zanetta 24/09/2011 16:00:37

      Είναι....

  18. lampros avatar
    lampros 24/09/2011 16:50:41

    Έτσι, μετά τις χαρές και τα πανηγύρια της 21ης Ιουλίου αποδείχτηκε ο ίδιος για τα πανηγύρια!

    Μόνο άσχετοι τον είχαν σε εκτίμηση.

    Ένας παρατρεχάμενος ήτανε, που εμφανίστηκε στα τελευταία του Αντρέα...

    Ούτε ως επιστήμονας, ούτε ως πολιτικός έκανε ποτέ ο,τιδήποτε αξιόλογο.

    Όσο για το «λόγο» του, χέσε μέσα. Εντυπωσιάζονταν πολλοί που μίλαγε επί δεκάλεπτο χωρίς σαρδάμ (στα παράθυρα). Αλλά το εντυπωσιακό δεν είναι να μιλάς χωρίς σαρδάμ, είναι να έχει και περιεχόμενο αυτό που λες ―και από περιεχόμενο μηδέν. Κλισέ, προπαγάνδα, αηδίες πλαισιωμένα με μεγάλες λέξεις και στογγυλές φράσεις. Απλά εξέλιξε τα παλιά «πασοκικά» για την εποχή του εκσυγχρονισμού...

  19. lampros avatar
    lampros 24/09/2011 16:52:06

    Η Μπακογιάννη δεν είναι καν φούσκα, γιατί ουδέποτε φούσκωσε, έστω με αέρα.

    Όλοι γνωρίζαν και γνωρίζουν ότι είναι η κόρη του μπαμπά της.

    • lampros avatar
      lampros @ lampros 24/09/2011 16:52:43

      Και με ανάγκασε να ψηφίσω και στις εσωτερικές της Νέας Δημοκρατίας, αριστερός άνθρωπος...

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ lampros 24/09/2011 21:45:50

        Δεν θα το μετανιώσεις Λάμπρο μου.

  20. Diogenis avatar
    Diogenis 24/09/2011 16:54:03

    "Greece’s government scrambled to reassure investors that it would abide by the terms of a €110bn bail-out deal after the country’s finance minister was quoted as telling ruling party legislators that a default that would see creditors lose half their money appeared to be Athens’ “best” option. " Apo ton xthesino Financial Times!!!!! Einai safes apo poion kindynevoume kai to arthro einai akrivos ston stoxo!

  21. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 24/09/2011 17:15:02

    Το σίγουρο είναι ότι όλοι εμείς οι ιθαγενείς θα αναφωνήσουμε:

    Πόσο ελάχιστος αποδειχτήκατε κε. Αντιπρόεδρε! Και πόσο βαριά υπερτιμημένος! Η μεγαλύτερη φούσκα των αγορών, για να μιλήσουμε και με την γλώσσα της πιάτσας!!

    Υστερόγραφη απορία: Συνέλληνες, η Ελλάδα έχει πρωθυπουργό;

    Καλά το έλεγαν οι αρχαίοι: ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ...

  22. μαρικα avatar
    μαρικα 24/09/2011 17:32:38

    Μπραβο effi immer so!Ως για το αν υπαρχει πρωθυπουργος...κοριτσι μου
    ουτε κυβερνιση δεν υπαρχει τουλαχιστον δεν εχουν βαλει ουτε τον αυτοματο πιλοτο εχουν αφησει την χωρα να παισει στα βραχια,ευτυχως που υπαρχει ο Σαμαρας και ελπιζουμε.

  23. lianos avatar
    lianos 24/09/2011 17:39:11

    Νομίζω ότι σε όλα τα κυβερνητικά σχήματα και σε όλους του πολιτικούς σχηματισμούς υπήρξαν και ενδεχομένως ξαναυπάρξουν ¨φούσκες¨, ετούτο το γκουβέρνο, όμως, έχει καταφέρει να τις ενσωματώσει όλες μαζί στην κυβέρνηση.
    Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις................................
    (δεν έχει νόημα να γράψω ονόματα, φοβάμαι μήπως παραλείψω κάποιον!!!!!!!)

  24. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 24/09/2011 17:55:44

    Πάντως ο Γαπούλης πέτυχε 2 πράγματα με τον Βενιζέλο: από τη μία τον αποδόμησε από μνηστήρα, κι από την άλλη ήξερε ότι θα αποδεικνυόταν κατάλληλος, για να ολοκληρώσει την καταστροφική οικονομική , κι όχι μόνο, πολιτική..γι΄αυτό κι έχει εξαφανιστεί τελευταία..

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/09/2011 18:54:17

    ...γιατί ρε παιδιά βαράτε τον άνθρωπο, που του αρέσει και ο Ελύτης ...

  26. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 24/09/2011 19:27:42

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ... ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΙΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ... ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΦΟΒΕΡΟ... «Δεν θα γίνει κανένα θαύμα να μας σώσει. Το θαύμα θα γεννηθεί εδώ"... ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ 'ΚΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΘΑΥΜΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ!!!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΜΑΝΙΑ 24/09/2011 20:32:17

      Αυτός θα το γεννήσει; ή θα έχουμε καμιά εσωκομματική αντιπαράθεση με Πάγκαλο;

  27. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 24/09/2011 20:14:52

    τον τουρκογλου πρεπει οι ψηφοφοροι του πασοκ να τον στειλουν στον πεθερο του και μακρυα απο την πολιτικη.
    θα μου πειτε , σιγα μην χρειαστει ανικανους στην επιχειρηση του ο πεθερος του...
    παντως ευτυχως που ανελαβε θεση υπουργου οικονομικων ο κωμικος μπενυ της πολιτικης , γιατι ετσι φανερωθηκε ποσο ''λιγος''-ανικανος-ανθελληνας-χυδαιος ειναι.
    και λιγα του λεω...