#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/02/2012 15:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πιέσεις, εκβιασμοί αλλά και πλήρης δικαίωση Σαμαρά



Το πρακτορείο Reuters μεταδίδει σήμερα ότι «η καχύποπτη Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ζητήσει από τους ηγέτες των δύο κομμάτων που έμειναν να στηρίζουν την κυβέρνηση του Λουκά Παπαδήμου να δώσουν γραπτές δεσμεύσεις ώς την Τετάρτη ότι οι αποφάσεις για περικοπές σε μισθούς, συντάξεις και θέσεις εργασίας θα εφαρμοστούν και μετά τις εκλογές που προγραμματίζονται για τον Απρίλιο».

Σύμφωνα με το ίδιο πρακτορείο, που αναφέρει αποσπάσματα από την ομιλία του προέδρου της ΝΔ στην Βουλή, «οι δηλώσεις του Αντώνη Σαμαρά δεν καθησυχάζουν την Ευρώπη», επειδή «ζήτησε από τους βουλευτές του να ψηφίσουν τη συμφωνία, αλλά ταυτόχρονα κατέστησε σαφές ότι θα ζητήσει να γίνουν αλλαγές μόλις η Ελλάδα ξεπεράσει τον κίνδυνο της χρεοκοπίας».

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η  Wall Street Journal, σύμφωνα με την οποία ο Σαμαράς ψήφισε αλλά δεν στήριξε τα μέτρα. «Ο Αντώνης Σαμαράς, ο άνθρωπος που σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις θα είναι πιθανότατα ο επόμενος πρωθυπουργός της χώρας, προχώρησε σε δημόσιες δηλώσεις που δείχνουν κάθε άλλο παρά ολόθερμη στήριξη του προγράμματος» γράφει συγκεκριμένα σε αφιέρωμά της για τις εξελίξεις στην Ελλάδα.

Και τα δύο δημοσιεύματα δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να δικαιώνουν την στάση του Σαμαρά για την επαναδιαπραγμάτευση όπως την εξέφρασε εκ νέου στην ομιλία του στην Βουλή:

"Να κρατήσω τη χώρα να μην πέσει! Να κάνω λίγα βήματα μακριά από την άκρη του γκρεμού, να κερδίσω χρόνο, να αντιστρέψω την πορεία. Με τη σημερινή μας απόφαση κάνουμε λίγα βήματα μακριά από την άκρη και κερδίζουμε χρόνο.

Μετά τις εκλογές όλοι μαζί, αφού έχουμε πει την αλήθεια στον ελληνικό λαό – την αλήθεια, όχι «λεφτά υπάρχουν, πάρε κόσμε» – κι αφού ο λαός έχει αποφασίσει κι έχει δώσει ισχυρή εντολή, θα αλλάξουμε την πορεία.

Αν αποφύγουμε τώρα τα χειρότερα, η χώρα μπορεί.

Αν θωρακιστούμε απέναντι στις διεθνείς επιπτώσεις που έρχονται, θα τα καταφέρουμε.

Αν προλάβουμε να αξιοποιήσουμε το μεγάλο πλούτο του υπεδάφους μας και του υποθαλάσσιου χώρου μας, της ΑΟΖ, σίγουρα θα τα καταφέρουμε.

Σήμερα, με την απόφασή μας κερδίζουμε χρόνο και περιθώρια, για να αλλάξουμε την πορεία της χώρας...."

Επιβεβαιώνει και ο ... Σόιμπλε

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σε σημερινές του δηλώσεις και ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας .... επιβεβαιώνει όσα είπε ο Σαμαράς στην Βουλή, εξηγώντας την στάση του.

Είπε λοιπόν ο κ. Σόιμπλε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο κανάλι ZDF, ότι η Γερμανία και η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι σήμερα καλύτερα προετοιμασμένες από ό,τι πριν από δύο χρόνια για μια ενδεχόμενη αποτυχία της Ελλάδας.

Είπε δηλαδή, με άλλα λόγια, ο Σόιμπλε  ότι η Γερμανία και η ΕΕ μπορούν να αντιμετωπίσουν σήμερα μια ελληνική χρεοκοπία, ενώ πριν από δύο χρόνια όταν ο Παπανδρέου έφερνε το Μνημόνιο και το ΔΝΤ στην Ελλάδα δεν ήταν.

Μετά τις παλαιότερες δηλώσεις του Στρος Καν ότι ο Παπανδρέου κάλεσε το ΔΝΤ στην Ελλάδα οι δηλώσεις αυτές του Σόιμπλε αποτελούν μέχρι στιγμής το ...δεύτερο πιο ισχυρό διεθνές επιχείρημα για το Ειδικό Δικαστήριο που θα εξετάσει πως και γιατί μας έβαλαν στο Μνημόνιο.

Και επιβεβαιώνουν πλήρως όσα είπε στην Βουλή ο Αντώνης Σαμαράς:

"Ρωτάνε επίσης: Αν δεν έχουμε αλλάξει στάση για το Μνημόνιο, τότε γιατί σήμερα ψηφίζουμε τη νέα δανειακή συμφωνία, ενώ τότε καταψηφίζαμε το Μνημόνιο;

Απαντώ: Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Γιατί σήμερα έχουν αλλάξει τελείως τα δεδομένα. Όχι η άποψή μας, όχι η θέση μας, αλλά τα δεδομένα.  Τώρα η χώρα βρέθηκε δεμένη χειροπόδαρα.  Τότε ήταν στριμωγμένη, αλλά δεν ήταν δεμένη χειροπόδαρα.  Τώρα το χρέος μας έγινε μη βιώσιμο.  Τότε ήταν μεγάλο, αλλά κανείς τότε δεν το χαρακτήριζε «μη βιώσιμο».  Κι ούτε κανείς προέβλεπε ότι θα καταλήξει μη βιώσιμο.  Μόνον εμείς τους προειδοποιούσαμε. Αλλά όπως αγνόησαν τις προειδοποιήσεις μας σε όλα τα άλλα, τις αγνόησαν και σε αυτό. Κι όπως έπεσαν έξω σε όλα τα άλλα, έπεσαν έξω και σε αυτό.

Τώρα αμφισβητείται ευθέως η παραμονή μας στην ευρωζώνη.  Τότε δεν έμπαινε από κανένα τέτοιο θέμα.

Τώρα μιλούν ευθέως για χρεοκοπία της χώρας.  Τότε δεν έθετε κανένας τέτοιο θέμα. Μόνον εμείς προειδοποιούσαμε ότι αυτή η πολιτική οδηγεί στη χρεοκοπία, δεν την αποτρέπει. Αλλά ήμασταν μόνοι μας…"

Εντείνονται οι πιέσεις

Στο μεταξύ σύμφωνα με τον διεθνή Τύπο το αυριανό Eurogroup είναι στον αέρα καθώς κάποιες χώρες – δορυφόροι της Γερμανίας όπως η Ολλανδία και η Φιλανδία, απειλούν να μην ψηφίσουν τη νέα δανειακή σύμβαση στα κοινοβούλιά τους αν πρώτα η Ελλάδα δεν.. σκύψει να παρακαλέσει. Ζητούν γραπτές εγγυήσεις και άμεσα μέτρα ώστε να βρεθούν πάνω από 300 εκατ. ευρώ για να μην κοπούν κι άλλο οι συντάξεις.

Υπάρχει, όμως, κι ένας ακόμη πιο σκληρός όρος που ακούγεται τις τελευταίες ώρες. Πρόκειται για την πρόβλεψη στη νέα σύμβαση, να αποβληθεί η Ελλάδα από το ευρώ αν δεν επιτύχει τους στόχους της σε ένα αυστηρό και ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο.

Αν δηλαδή το χρέος δεν καταστεί βιώσιμο μετά το κούρεμα η Ελλάδα να χρεοκοπήσει μετά βαίων και κλάδων.

Πάντως, στους κόλπους της ΕΕ ήδη έχει αρχίσει να γίνεται κουβέντα για τη σκληρή στάση της Γερμανίας και κυρίως του Σόιμπλε. Πολλοί εκλαμβάνουν όλη αυτή τη στάση ως επιχείρηση κυριαρχίας σε όλη την Ευρώπη και κάποιοι εμφανίζονται οργισμένοι με τη Μέρκελ και την κυβέρνησή της που έχει δυναμιτίσει το όραμα της ενωμένης και αλληλέγγυας ΕΕ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aggeliki avatar
    aggeliki 14/02/2012 14:17:42

    οι γερμανοι γινονται πιο γουρουνια απο οτι ειναι και θελουν κι αλλα.τωρα ζητανε υπογραφες για να γινει ακομα κι αυτο το eurogroup!ζητανε ...ζητανε...λενε οτι ο ΑΣ λεει οτι θα κανει αλλα μετα τις εκλογες και να το ξανασκεφτουμε λενε για τις εκλογες γιατι προεχει το μνημονιο.ρωταω λοιπον ως που θα φτασει το μαλιστα κυριε του αρχηγου;θα κανει πισω παλι;θα δωσει τηνυπογραφη που ζητανε;θα κανει πισω για το εκλογες τωρα;αν υπογραψει πως θα εχει το δικαιωμα μετα να διαπραγματευτει οπως λεει αφου θα τον εχουν δεμενο χειροποδαρα;κι εμεις ως ποτε θα τον εμπιστευομαστε;αφου ειναι φως φαναρι .οι κωλοναζι αποφασισαν να μας πεταξουν εξω με τομικροτερο δυνατο κοστος.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥς ΔΙΑΟΛΟΣΤΕΛΝΕΙ ΤΩΡΑ ;

  2. Φωτης Λεο avatar
    Φωτης Λεο 14/02/2012 14:18:15

    Δεν διέκρινα την δικαίωση, μάλλον το αντίθετο.
    Τότε το ίδιο δικαιώθηκε και ο Γιωργάκης, καθώς τα ίδια ισχυριζόταν;;

    • factorx avatar
      factorx @ Φωτης Λεο 14/02/2012 14:36:01

      Με συγωρείς, αλλά δεν το κατάλαβες. Τι λέει ο Σόιμπλε; ¨οτι πριν απο δυο χρόνια δεν μπορούσαν να μας χρεοκοπήσουν. Ενω τωρα χαρις στον ΓΑΠ μπορούν

  3. Φωτης Λεο avatar
    Φωτης Λεο 14/02/2012 14:23:23

    Ρίξτε μια ματιά εδώ για τη συμφωνία να μπούνε Επίτροποι σε όλα τα υπουργεία και να διαχειρίζονται αυτοί τα πάντα

    http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/679817/Article.aspx

  4. parsifal avatar
    parsifal 14/02/2012 14:32:22

    Σε λίγο θα ξεπεράσεις το ΤΑΣΣ επί Μπρέζνιεφ...

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ parsifal 14/02/2012 21:14:40

      Ο Χρυσοχοίδης είναι καλά;

  5. μχ avatar
    μχ 14/02/2012 14:38:01

    To μονο που επιβεβαιωνει η αναρτηση ειναι οτι καποια στιγμη ολες οι παρτιδες ποκερ τελειωνουν και καποιος στο τραπεζι καλειται να ανοιξει τα χαρτια του....
    Εκβιασμος ατελειωτος.....

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ μχ 14/02/2012 19:31:50

      Ένας από τους λόγους της καχυποψίας είναι ότι επί 10 χρόνια τους λέμε ψέμματα για το έλλειμα και ότι τα τελευταία 2 χρόνια κωλυσιεργούμε σε μεταρρυθμίσεις αυτονόητες που δεν κοστίζουν πολλά όπως η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας μέσω πάταξης της γραφειοκρατείας.

      Φοβαούνται ότι και ο Σαμαράς θα κωλυσιεργήσει για ψήφοθηρικούς λόγους, ή ότι η μετά τον Απρίλιο πλειοψηφία [ΝΔ ~120, Κεντρώοι (Παπαδήμος, Διαμαντοπούλου, Ραγκούσης) ~20 και το ΠΑΣΟΚ-Τσάτσου (Βενιζέλος, Λοβέρδος) ~30] δε θα έχουν ισχυρή πλειοψηφεία για να εφαρμόσουν τα νέα μέτρα έναντι στους 130 βουλευτές της Αριστεράς, του ΠΑΣΟΚ-original, του ΛΑ.Ο.Σ., των Οικολόγων και της Χ.Α.

  6. franc avatar
    franc 14/02/2012 14:48:44

    Factorx γειά σου.
    Αναφέρεις στο τέλος:
    "Πάντως, στους κόλπους της ΕΕ ήδη έχει αρχίσει να γίνεται κουβέντα για τη σκληρή στάση της Γερμανίας και κυρίως του Σόιμπλε. Πολλοί εκλαμβάνουν όλη αυτή τη στάση ως επιχείρηση κυριαρχίας σε όλη την Ευρώπη και κάποιοι εμφανίζονται οργισμένοι με τη Μέρκελ και την κυβέρνησή της που έχει δυναμιτίσει το όραμα της ενωμένης και αλληλέγγυας ΕΕ."

    Aφου ο Σαμαράς επέλεξε ενώπιον του πανισχυροτέρου εχθρού την μέθοδο Γκάντι, την οποία και εγώ υποστήριζα σε παλαιότερο σχόλιό μου:
    “franc είπε:
    07/02/2012 στις 2:37 pm
    Απ’ την εξέλιξη των πραγμάτων εγώ αντιλαμβάνομαι οτι οι Γερμανοί εχουν μεγάλο πρόβλημα να μας πετάξουν έξω απο την ΕΕ αν και θα το επιθυμούσαν, τώρα που πιστεύουν οτι έχουν προφυλάξει τα νώτα τους.
    Αν μπορούσαν θα το είχαν κάνει ήδη.
    Αρα θα τους προσφέραμε στο πιάτο τη λύση άν φεύγαμε μόνοι μας πρίν αρχίσει να ανακάμπτει η ΙΤΑΛΙΑ η οποία είναι και το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ μαζί με την ΙΣΠΑΝΙΑ.
    Πιστεύετε όλοι σας σ’ αυτό το site επειδή οι κουτόφραγκοι συνεχίζουν να μας προσβάλλουν όλο και πιό έντονα, πρέπει να τους αφήσουμε να πετύχουν τό στόχο τους? Να γίνουμε εμείς κουτότεροι απ’ αυτούς και να κόψουμε μόνοι μας τα πόδια μας?. Ο ήρωάς μας αυτή τη στιγμή πρέπει να είναι ο ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ και όχι οξύθυμος Αχιλλεύς.
    Ο Σαμαράς πρέπει αύριο να βγεί χαμογελαστός και να πεί στους Γερμανούς: Αφού πιστεύετε οτι οσο μικρότερος ο μισθός τόσο μεγαλύτερη η ανταγωνιστικότητα, δεχόμαστε ελάχιστο μισθό 50 ευρώ. Καταργούμε 13 , 14 και 12ο μισθό . Δεχόμαστε Αγγλικό και όποιο άλλο δίκαιο θέλετε. To PSI το κλείσαμε, φέρτε τώρα τα 145 δις .(Δεν έχω την ψευδαίσθηση οτι θα τα δώσουν όλα, αλλά θα έχουν αθετήσει άλλη μια φορά την υπογραφή τους που απο εμάς απαιτούν να τηρήσουμε)
    Το τι θα κάνει στη συνέχεια θα του το πώ εγώ στο τηλέφωνο . Εχετέ μου εμπιστοσύνη. Ετσι κι αλλοιώς δεν έχουμε τίποτε παραπάνω να χάσουμε.
    Πρίν το τέλος του 2012 η κρίση θα τελειώσει. Τα Funds και οι Υπερ-τράπεζες θα ορμήξουν στα χρηματιστήρια για να αρπάξουν τα φιλέτα της Νότιας Ευρώπης κοψοχρονιά.Αν ο Σαμαράς κρατήσει τουλάχιστο την Αγροτική συγχωνευμένη με το Ταμιευτήριο και κάνει τουλάχιστο μία κρατική εταιρεία holding με τα καλύτερα φιλέτα του Δημοσίου, έτσι ώστε μόλις τελειώσει η κρίση (στην Ιταλία πρώτα) και ανάψουν τα λαμπάκια στη wall street θα έχει μια καβάντζα που να του γεμίζει το ταμείο με γρήγορο εικονικό χρήμα (300% άνοδο σε ένα μήνα είχε η Alpha σε 3 βδομάδες) και δεν θα περιμένει να ξοφλήσει ο Ελληνικός λαός το εικονικό χρέος με πραγματικό χρήμα σε 50 χρόνια…"

    Πρέπει τώρα να προχωρήσει στο μονοπάτι του Χριστού. Της παθητικής αντίστασης...Ητοι να υπογράψει με κόκκινο μελάνι αυτό που ψήφισε την Κυριακή. Να δηλώσει στους Γερμανούς οτι δεν έχει καμμία αντίρρηση αν θέλουν να μας στείλουν επίτροπο. (εννοείται με δική τους ευθύνη, αφού έχουν δει την ταινία 300...) Να υπογράψει κείμενο οτι αν δεν γίνει βιώσιμο το χρέος θα κηρύξουμε πτώχευση. Και να τους ρωτήσει ευγενικά πάντα μήπως έχουν και καμμιά άλλη απαίτηση. Θα πρότεινα μάλιστα όλα αυτά να τα κάνει ον κάμερα σε πανευρωπαικό δίκτυο στις 8 το βράδυ για να ενημερώνονται οι εταίροι μας απο πρώτο χέρι...

  7. Νικόλας avatar
    Νικόλας 14/02/2012 14:52:00

    Εδώ ταιριάζει μια παλιά γνωστή τουρκική παροιμία...Ε τι έγινε, υπογράφουμε...ξεχνάμε!

  8. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/02/2012 14:52:32

    Εδώ η φυλλάδα τους, η Bild, έφτασε στο σημείο να απαιτήσει να... μην τους αποκαλεί "ναζί" ο ελληνικός λαός που υποφέρει κάτω από τη μπότα τους, απειλώντας μάλιστα ότι η Γερμανία πρέπει να... λάβει μέτρα (σωφρονισμού;) αν δεν σταματήσουν αυτοί οι χαρακτηρισμοί!

    • JOHN Q avatar
      JOHN Q @ Αυριανιστής 14/02/2012 15:54:03

      Η κ@λ@φυλλάδα τους μάλλον θες να πεις..

  9. Tonia G. avatar
    Tonia G. 14/02/2012 15:01:03

    Σφάξε με Αγά μου ν΄αγιάσω... για να θυμηθούμε και το πρόσφατο εθνικό μας παρελθόν.

  10. αγγελικη avatar
    αγγελικη 14/02/2012 15:19:08

    συμφωνω με τον franc και πολυ θα ηθελα,μα παρα πολυ να τους κανει να σκυλιασουν!μηπως ομως απο το πολυ σκυψε σκυψε στο τελος παθουμε ,ας πουμε κανενα λουμπαγκο.δεν ξερεις ποσο θα ηθελα να πιστεψω οτι θατους δουλεψει ο Αντωνης και θα τους παρει τα σωβρακα.και μετα ξυπνησα.εκει που ολοι νομιζουμε οτι θα τους δουλεψουμε να σκασει καμια χρεοκωπεια και παπαλα.ερωτηση΄΄ΠΩς ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ;πως;περιμενω μια κινηση απο τον αρχηγο να μας δωσει κουραγιο...να βγει στον κοσμο,να μας μιλησει,να μας δωσει ελπιδα...βαρεθηκα να διαβαζω εδω και δυο μερες ποσο προδοτης ειναι ο ΑΣ και οτι μας πουλησε...γιατι σκυλιασαν ολοι;

  11. Γιώργος Ρ avatar
    Γιώργος Ρ 14/02/2012 15:25:21

    Φίλοι συντονιστές
    Ευχαριστώ για την ...απάντηση σας.
    Κατά τα άλλα ζήτω η νέα μεταπολίτευση!

  12. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 14/02/2012 15:49:09

    Μήπως είναι καιρός να αδιαφορήσουμε για το τι λένε και να ανασυνταχτούμε ως κοινωνία κι ως Κράτος;
    Μήπως είναι καιρός να δώσουμε απάντηση ως συντεταγμένη, ως αποφασισμένοι να αναγεννήσουμε τη χώρα μας.

    Όλοι ξέρουμε τι φταίει.
    Το να τσιμπάμε στις προκλήσεις μας καταντά γραφικούς.

    Μήπως είναι καιρός να σταματήσουμε την δικολαβική και τον πολιτικαντισμό και να ασχοληθούμε με το ουσιώδες;

    Ποιό είναι το ουσιώδες;
    Η παραγωγή!

    Η παραγωγή, αν θέλουμε να ανακτήσουμε τη χαμένη μας τιμή.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Μανιάτης 14/02/2012 18:03:18

      Μανιάτη, διαβάζοντας για πάνω από ένα χρόνο συστηματικά το αντινιούς, με ελάχιστες τιμητικές εξαιρέσεις, η μεγάλη πλειοψηφία των σχολιαστών δε θέτουν το ουσιαστικό αυτό θέμα της παραγωγής. Το πρώτιστο είναι απών.
      Αναρωτήθηκα όντως γιατί. Κάθε απάντηση που προσπάθησα να δώσω έχει μόνο αρνητικό αποτέλεσμα.
      Ο κόσμος της παραγωγής στην Ελλάδα αντιμετωπίζεται υποτιμητικά. Ο αγρότης, ο κτηνοτρόφος, ο ψαράς, ο προσφέρων τα βασικά με λίγα λόγια προς το ζην. Η αναξίως διορισμένη κι ως εκ τούτου ακατάλληλη και κατά συνέπεια κομπλεξική υπαλληλική συνομωταξία ακόμη κι όταν προέρχεται από αυτές τις πληθυσμιακές ομάδες στην προσπάθεια να δείξει το νέο της στάτους λειτουργεί αρνητικά κι ως τροχοπέδη όπου εμπλέκονται υποθέσεις των μεν και των δε. Αρχοντοχωριατισμός.
      Στην ελάχιστη βιομηχανία που μας έχει απομείνει ο συνδικαλισμός κι ο κομματισμός συντηρούν τεχνητά ψευδαισθήσεις ταξικής πάλης. Η τέχνη της διαπραγμάτευσης, του διαλόγου, της αναζήτησης της κοινής συνισταμένης άγνωστη.
      Το κράτος το ίδιο στην Ελλάδα είναι εχθρικό προς την παραγωγή. Ακόμη χειρότερα το πολιτικό σύστημα. Βλέπουμε με ποιά κριτήρια ορίζονται όχι μόνο οι διοικήσεις αλλά κι οι σύμβουλοι και παρατρεχάμενοι στις αμαρτωλές ΔΕΚΟ.
      Ο φατριασμός είναι ένα άλλο αγαπημένο σπορ των καφενόβιων αργόσχολων, πλην όμως, από το δημόσιο πρυτανείο σιτιζομένων.
      Ο κατάλογος μακρύς. Η νέα γενιά δεν γνωρίζει τη λέξη παραγωγή, εργασία. Γνωρίζει εξίσου καλά τόσο στο χωριό όσο και στην πόλη ότι προσφέρει μια καφετέρια σε όποια άλλη δυτική αναπτυγμένη πρωτεύουσα (άσχετο αν ο καφές είναι φθηνότερος στην "επικατάρατο" για κάποιους δύση).
      Είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους δεν κατανοούν και τις κινήσεις Σαμαρά τελευταία. Ζουν με την ψευδαίσθηση ότι θα γίνουν όλα όπως πριν το 2009! Καιρός να επωθεί και να γίνει αντιληπτό ότι δεν είμαστε καν στο '50.
      Το πλέον εξωφρενικό. Διέσχιζα την εθνική οδό από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα. Καταμεσής στο θεσσαλικό κάμπο!!! φωτοβολταϊκό πάρκο. Τα λέει όλα από μόνο του το γεγονός.

      • Heaven avatar
        Heaven @ Εύμηλος 14/02/2012 18:42:21

        πόσο δίκαιο έχεις!!!
        ποιος όμως έδωσε άδειες για φωτοβολταικά καταμεσής στον ευφορο θεσσαλικό κάμπο;
        αν πάμε με τα κέφια των αγροτων σε λίγο δεν θα υπάρχει σπιθαμή καλλιεργησιμης γης!

  13. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 14/02/2012 15:50:04

    μηπως η Hochtief να πληρωνε τα 500εκ ευρω του ΦΠΑ που χρωσταει στο ελληνικο δημοσιο και να αφησουν τις αηδιες τους οι "ευρωπαιοι εταιροι/φιλοι μας/γερμανοι φιλοι μας(εδω γελαμε)?

    ps
    οσο για τις υπογραφες το εχουμε δει το εργο. να δουμε ποσες φορες θα το δουμε ακομα καθως ταζουν λεφτα(αραγε τα εχουν? εγω αμφιβαλλω) αλλα ολο και κανουν πως εχουν ενστασεις και αλλα κουλα!!! ασχετο η φιλανδια πως ειναι ΑΑΑ?

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Ιωαννης Τ 14/02/2012 16:18:22

      Η Φινλανδία είναι παραγωγική. Λειτουργεί με βάση εθνικό σχέδιο σε όλους τους τομείς.
      Η περίπτωση της ΝΟΚΙΑ δεν είναι τυχαία. Τα πανεπιστήμια και τα κέντρα ερευνών είναι σε πλήρη συνεργασία με τις εταιρίες.
      Από την άλλη, μεθοδικά και με βάση στρατηγικό σχέδιο επιδιώκουν τα τελευταία 15 χρόνια να προσαρμόσουν τις κοινωνικές παροχές στις δυνατότητες της παραγωγής.
      Ποτέ δε στην ιστορία της δεν άφησε απλήρωτες τις οικονομικές της υποχρέωσεις.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Μανιάτης 14/02/2012 16:59:31

        Γνωρίζεις ότι η "μη τυχαία" ΝΟΚΙΑ απο-ευρωπαΐζει τάχιστα την παραγωγή της τελευταία, καθώς και ότι (στην κατασκευή τηλεφώνων τουλάχιστον) ετοιμάζεται να καταστεί απλή φασονίστρα της Micro$oft;

  14. Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
    Κωστας Ε. Χριστοδουλου 14/02/2012 16:02:34

    Έσύ, καλά τό λές, άλλά ό Έλληνας προτιμά τήν κουβέντα !!!

  15. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 14/02/2012 16:20:01

    Η άποψή μου είναι πως αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, να βλέπουμε τριγύρω μας αυτό που πραγματικά συμβαίνει, χωρίς να μετατρέπουμε τις επιθυμίες ή τις ελπίδες μας σε "αλήθεια" ή "γεγονός", αλλά και χωρίς να καταφεύγουμε σε γνωμικά και κρίσεις που εκφράζουν το θυμικό και όχι τη λογική, λίγο μετά τη ψήφιση της δανειακής σύμβασης έχουμε τα εξής δεδομένα:

    α) Αναδεικνύεται ολοένα και περισσότερο μέσα στην Ευρώπη ο πόλεμος μεταξύ του σκληρού προτεσταντικού πυρήνα που πιστεύει πως «αν βγει η άσωτη Ελλάδα από τη μέση θα φύγει η οικονομική χολέρα από την ήπειρο» και όλων των άλλων, που κατηγορούν την πολιτική της σκληρής λιτότητας. Διαβάστε τις δηλώσεις Σόρος κατά Μέρκελ, την άποψη του Γερμανού «Σοφού», Πέτερ Μπόφινγκερ, τις δηλώσεις Ολάντ στη Γαλλία ή ακόμα και τη διάσταση απόψεων μεταξύ Μέρκελ και Σόϊμπλε. Θυμηθείτε, επίσης, πως σύμφωνα με τους Αμερικάνους, η Λανγκάρντ του ΔΝΤ είναι έτοιμη να δώσει χρήματα στην Ελλάδα για να αναχρηματοδοτήσει το μεγάλο ομόλογο του Μαρτίου, έστω και χωρίς το ΟΚ του Eurogroup. Τέλος, διαβάστε για τους φόβους των Πορτογάλων πως είναι σε πιο δεινή θέση από την Ελλάδα (αναζητήστε τις δηλώσεις του Αρμένιο Κάρλος), αλλά και τις δηλώσεις Μόντι για άμεση εκταμίευση του πακέτου βοήθειας στην Ελλάδα με χαλάρωση των μέτρων λιτότητας.

    β) Αν και εν πολλοίς παραμένει ακόμα αδιευκρίνιστο αν το "ναι" που είπε η Ελλάδα (Βουλή) θα της βγει σε καλό ή σε κακό, ήδη αχνοφέγγουν δύο στοιχεία: Το πρώτο είναι πως αυτό που λέει ο Σαμαράς περί αλλαγής της «συνταγής» δεν είναι μόνο δική του άποψη, αλλά άποψη πολλών ακόμα σε Ευρώπη και Αμερική και δεύτερον, πως το μπαλάκι πέρασε πλέον στο γήπεδο των Ευρωπαίων. Είναι ευθύνη δική μας να το αναδείξουμε. «Κύριοι, εμείς κάναμε αυτό που θέλατε, υλοποιήστε τώρα τις υποσχέσεις σας. Δικαιολογίες, τέλος!». Και είναι επίσης δική μας ευθύνη, να χτυπηθεί εδώ και τώρα, το βαθύ, κρατικοδίαιτο και πελατειακό σύστημα της χώρας. Προσοχή: Δεν μιλάω για περικοπές μισθών και συντάξεων των απλών δημοσίων υπαλλήλων. Μιλάω για αλλαγή δομών. Να μπει τέλος στις δεκάδες ή και εκατοντάδες «προϊστάμενους» και «διευθυντές» των δημοσίων υπηρεσιών. Κάθε υπηρεσία πρέπει να αποκτήσει κάθετη και απολύτως αντιγραφειοκρατική δομή. Πρέπει να μπει λουκέτο σε παθητικούς και παθογόνους φορείς και επιτέλους, να αξιοποιηθεί η κρατική περιουσία. Εδώ και τώρα, προκηρύξεις στον αέρα! Εδώ και τώρα ΑΟΖ και αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου! Αν το κάνουμε αυτό, τους έχουμε… ξεδοντιάσει πλήρως και ίσως έχουμε δημιουργήσει την πιο ισχυρή αμυντική γραμμή απέναντι στη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα που απειλεί να σαρώσει την Ευρώπη.


    Υ.Γ. Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο!

    • μχ avatar
      μχ @ Πηνελόπη 14/02/2012 17:38:15

      Η πορογαλια δεν εχει ορυκτο πλουτο

    • franc avatar
      franc @ Πηνελόπη 14/02/2012 18:49:15

      Αγαπητή Πηνελόπη, τα σέβη μου...
      Συμφωνώ απόλυτα!!!

  16. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 14/02/2012 17:22:05

    Να την "δώσει" την επιστολή ο Σαμαράς. Ίδια με την προηγούμενη θα είναι: και τότε έκαναν εκβιασμό, και δέχτηκαν μια ασαφή δέσμευση Σαμαρά, και έδωσαν την 6η δόση. Αν εκείνη η δέσμευση ήταν "βράχος", δεν θα ξαναζητούσαν νέα επιστολή τώρα. Μια επιστολή ΔΕΝ είναι κρατική σύμβαση! Ας τους γράψει για "δεσμεύσεις, ισχυρή πρόθεση, κοινή προσπάθεια, ανάπτυξη", ας βάλει κι ένα "I love you, Angela" (μέρα που είναι σήμερα) και πάμε για εκλογές.

    Εμένα, ΕΝΑ πράγμα με πείθει ότι ο Σαμαράς είναι ο μόνος κατάλληλος να φέρει ανάπτυξη και να εγγυηθεί την Πατρίδα: η φράση που είπε κλείνοντας την δευτερολογία του στην Κ.Ο. πριν την ψηφοφορία: "Εμπιστευθείτε με". Αυτό το λες μόνο όταν είσαι "μπροστάρης".

    • Giwrgos P avatar
      Giwrgos P @ Δημήτρης 14/02/2012 17:29:57

      ή όταν δεν έχεις τι άλλο να πεις

  17. Aggelos avatar
    Aggelos 14/02/2012 17:33:48

    ναι,,ασς στειλει οτι επιστολες θελουνε
    και οταν ερθει στην εξουσια να κανει οτι καλυτερο για την πατριδα

    κωλοχαρτα ειναι ολα,,

  18. Giwrgos P avatar
    Giwrgos P 14/02/2012 17:33:53

    ΕΜΠΕΙΣΤΕΥΘΕΙΤΕ ΜΕ

    Σας παρακαλώ, πείτε μου αν σας προκάλεσα ρίγη συγκίνησης, και με νοιώθετε ώς τον πλέον κατάλληλο να φέρω ανάπτυξη και να εγγυηθώ την Πατρίδα.

    • tak avatar
      tak @ Giwrgos P 14/02/2012 17:46:10

      Είσαι εκτός τόπου και χρόνου: Προφανώς δεν έχεις αντιληφθεί τίποτα!

      • Giwrgos P avatar
        Giwrgos P @ tak 14/02/2012 19:13:21

        Δεν έχω την δικιά σου διάνοια και οξυδέρκεια, γιαυτό.

  19. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 14/02/2012 17:45:36

    Δυστυχως επαληθευομαι οπως και χιλιαδες (..ισως και εκατομμυρια Ελληνων) που ισχυριζομαστε οτι προς το παρον δεν συμφερει την Τροικα να μας πτωχευσει, πλην ομως ο χρονος τελειωνει, αν δεν εχει ηδη τελειωσει και τοτε θα μας πεταξουν σαν τη μυγα απ το ζυμαρι !!!! Οποτε τοτε πραγματι ειμαστε πραγματικα χαμενοι!!!!!

  20. elina avatar
    elina 14/02/2012 18:52:48

    Παιδιά χαλαρώστε!!!
    Τι πιο βολικό για το Σαμαρά να έλεγε όχι και να βγει με 65% στις εκλογές.Αρα ή είναι τόσο μαζόχας και χαζός ή πραγματικά κοίταξετο συμφέρον της χώρας.Είμαστε όλοι πολλοί ζορισμένοι για να σκεφτούμε λίγο πιο πέρα απ την επιφάνεια.Απλά σκεφτείτε πως θα είμαστε σε δυο μέρες αν κατέρρεαν τα πάντα.Θα ψάχναμε στα σκουπίδια για λεμονόκουπες εκτός αν είχαμε βγάλει χρήμα στο εξωτερικό.Θα τρώγαμε ο ένας τον άλλο και όσο για τα πετρέλαια κι αυτά που τώρα είναι μια ελπίδα δεν θα υπήρχε περίπτωση να τα δούμε.Μάλλον κάτι γείτονες θα μας την πέφτανε κι ούτε κανείς θα βοηθούσε ούτε σφαίρα δεν θα είχαμε να προστατευτούμε.

    • Giwrgos P avatar
      Giwrgos P @ elina 14/02/2012 19:06:28

      Προφανώς αυτή ειναι η δικαιολογία που σκαρφίστηκες για να γεφυρώσεις την αλλαγή στάσης σου, απο αντι σε υπερ μνημονιακό.

      • Giwrgos P avatar
        Giwrgos P @ Giwrgos P 14/02/2012 19:11:51

        Γιατί πέρυσι ήσουν σίγουρα αντιμνημονιακός, τελικά ο μόνος που δεν ήταν κωλοτούμπας είναι ο Σαμαράς, που ήταν πάντα υπέρ του μνημονίου. Όλοι οι άλλοι αλλάξατε γνώμη.

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Giwrgos P 14/02/2012 19:34:44

          Ειρωνεύεσαι πετυχημένα.
          Αλλά παρά τον οίστρο του τελευταίου τριημέρου, επιχείρημα δεν έχεις πει.

          • Giwrgos P avatar
            Giwrgos P @ victoria (true) 14/02/2012 20:00:03

            Eυχαριστώ Victoria, μου είσαι μάλλον η πιο συμπαθής εδώ μέσα και αυτό δεν ειναι ειρωνία.

    • Giwrgos P avatar
      Giwrgos P @ elina 14/02/2012 19:36:07

      Tι εννοείς "τι πιο βολικό" αυτό δεν έκανε επι δύο χρόνια? να λέει όχι? αν έλεγε απο την αρχή ΝΑΙ θα είχε τώρα 30%, δυστυχώς όλα τα καλά πράγματα τελειώνουν σε αυτή τη ζωή.

  21. tak avatar
    tak 14/02/2012 18:59:53

    Πώς το απέδειξε; Ποια είναι τα στοιχεία που έχεις υπόψη σου και διαφεύγουν σε μας τους υπόλοιπους;

  22. elina avatar
    elina 14/02/2012 19:19:03

    Mην σε ζορίζουν οι λέξεις.Εμένα με ενδιαφέρει αν θα σωθεί η Ελλάδα κι όχι αν θα είμαι μνημονιακός ή αντιμνημονιακός.Δεν είμαι με τον όχλο.Ούτε μ ενδιαφέρει τι θα πουν οι φίλοι μου.Διάβασα πολύ προσεκτικά το μνημόνιο πράγμα που δεν ξέρω αν έχουν κάνει όλοι αυτοί που φωνάζουν.Το καλύτερο θα είναι πριν ταχθούμε με τον όχλο να ενημερωθούμε.Αν το δείτε προσεκτικά θα δείτε πόσο πρόχειρο για να μην πω άλλη λέξη άπρεπη κράτος είμαστε.Κάπου βολευτήκαμε στην προχειρότητά μας, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι δεν διαφέρουμε και πολύ απ την Ουγκάντα.Ισως είναι μια ευκαιρία να διορθώσουμε το μπάτε σκύλοι αλέστε και να γίνουμε σοβαροί.Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ δύσκολα αυτά που πρέπει να κάνουμε αλλά αν δεν βρέξεις κώλο ψάρι δεν τρως.Το πιο εύκολο πράγμα είναι να παρασυρθούμε επειδή η οργή μας έχει ξεχειλήσει.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ elina 14/02/2012 19:46:56

      Σωστό κι αυτό.
      Ή θα είναι μια ευκαιρία αναμόρφωσης και μετά με ανακτηθείσα εθνική αυτοπεποίθηση να πετάξουμε τα ...προσβλητικά κομμάτια του από πάνω μας, ή θα σκοτωθούμε μεταξύ μας.

      • Giwrgos P avatar
        Giwrgos P @ victoria (true) 14/02/2012 19:53:21

        Έτσι ακριβώς το ονομάζει και η Naomi Klein, αναμόρφωση, μια παράπλευρη δράση της οικονομικής θεραπείας σόκ, είναι και η αλλαγή νοοτροπίας. (θα συμφωνήσω μαζί σου ότι τουλάχιστον φαίνεται θετικό)

      • Giwrgos P avatar
        Giwrgos P @ victoria (true) 14/02/2012 20:05:39

        Aυτή η αναμόρφωση είναι το μόνο πράγμα που με κρατά αισιόδοξο, (και δεν είναι ειρωνία).

      • Giwrgos P avatar
        Giwrgos P @ victoria (true) 14/02/2012 20:35:08

        ευχαριστω Victoria η αναμορφωση που ανεφερες ειναι το μονο πραγμα που με κραταει αισιοδοξο,και δεν ειιναι ειρωνια

    • Giwrgos P avatar
      Giwrgos P @ elina 14/02/2012 19:49:48

      Για να σωθεί η χώρα πρέπει να πεθάνει το ντόπιο οικοσύστημα. Αν αυτό πεθάνει, τότε θα πεθάνει και ο ξενιστής του, το οικονομικο-πολιτικό κατεστημένο. Έπειτα μπορούμε να αναστηθούμε καθάριοι και άσπιλοι για να ξεκινήσουμε απ την αρχή, με ηλεκτροσόκ και τεχνικές ανάληψης. Αυτή είναι η συνταγή των μάγων οικονομολόγων όπως την εφάρμοσαν στη Πολωνία, την Αργεντινή, την Κούβα, την πρώην Σοβιετική ένωση, ακόμη και στη μεταπολεμική Γερμανία. Aν θέλετε να μάθετε τι θα συμβεί τα προσεχή έτη στην Ελλάδα, αρκεί να μελετήσετε τα εκεί μοντέλα εφαρμογής. Θα εκπλαγείτε απο την ομοιότητα. Το σχέδιο τέθηκε επι τάπητος, όταν ακόμη ο καταλληλότερος ήταν ο Χοντρούλης, σχεδιάστηκε και τώρα εκτελείται. Το σχέδιο δεν αλλάζει μεχρι την ολοκλήρωσή του. Τέτοιας κλίμακας έργα δεν είναι 'βλέποντας και κάνοντας'

  23. elli avatar
    elli 14/02/2012 20:08:03

    Αυτό που είδε ο κόσμος είναι έναν Αντώνη Σαμαρά να έχει πάρει την ίδια κασσετούλα που έπαιζε για 2 χρόνια ο ΓΑΠ: ¨Αν δεν υπογραφεί η δανειακή σύμβαση δεν θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις, δεν θα έχουμε φάρμακα, δεν θα έχουμε πετρέλαιο, θα κλείσουν μαζικά επιχειρήσεις, δεν θα δανείζουν οι τράπεζες¨.
    Αυτό που ήδη ζούμε τώρα που μας σώζουν: Οι μισθοί και οι συντάξεις κοντεύουν να γίνουν ¨αόρατες¨ ενώ έξω οι τιμές είναι πιο ψηλές και απο τις ευρωπαικές, βενζίνη-πετρέλαιο απλησίαστο, πιο ακριβό από τις περισσότερες ευρωπαικές χώρες, φάρμακα με πολλές ελλείψεις γιατί τα περισσότερα εξάγονται (δεν συμφέρει πια η ελληνική αγορά) και με συμμετοχή υψηλή που θα ανέβει κι άλλο για τους ασφαλισμένους, τα μαγαζιά κλείνουν το ένα μετά το άλλο, οι τράπεζες έχουν κλείσει τις στρόφιγγες και δε δανείζουν ούτε ευρώ εδώ και 3 χρόνια.
    Για ποιά σωτηρία μας μιλάνε? Ο κόσμος είναι εδώ και καιρό χρεωκοπημένος αλλά αυτοί έχουν χάσει τόσο την επαφή με το κοινωνικό σύνολο που δεν το έχουν καταλάβει και περιγράφουν ως χρεωκοπία καταστάσεις που ο κόσμος ήδη ζει! Και σε όλα τα παραπάνω πρασθέστε και τον εξευτελισμό και τις προσβολές που πρέπει να υποστούμε, από ποιούς? Από αυτούς που αιματοκύλισαν 2 φορές την ανθρωπότητα!
    Δεν χρειάζεται μεγάλη φιλοσοφία για το τι θα γίνει αν επιμείνουμε στην ίδια συνταγή και δεν αντιδράσουμε, απλά δείτε τις χώρες που είναι ή υπήρξαν κάποια στιγμή στο ΔΝΤ. Και αυτά τα περί ανάπτυξης που ακούγονται με ρυθμούς και λοιπά ΄φούμαρα¨, φυσικά όταν σε έχουν φτάσει στον πάτο ή το βιοτικό επίπεδο είναι υπό του μηδενός, μόνο προς τα πάνω μπορείς να πάς . (βλέπε Τουρκία, γιατί συχνά την χρησιμοποιούν ως παράδειγμα!)

  24. Inno avatar
    Inno 14/02/2012 23:05:44

    να κάνω μια ηλίθια ερώτηση?
    γιατί ο ΑΣ, στο θέμα των υπογραφών και ΑΝ τελικά υπογράψει αυτό το γελοίο αίτημα, δεν ζητάει και την υπογραφή του Μπένι?

  25. GEORGE_SPOROS avatar
    GEORGE_SPOROS 15/02/2012 01:57:13

    Η ΑΘΗΝΑ(ΚΑΙΓΕΤΑΙ-ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΖΟΜΕΝΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ)


    Μία προσεκτική συσχέτιση πολιτικών γεγονότων και παρεμβάσεων-δηλώσεων πολιτικών προσωπικοτήτων έχουν την ερμηνεία τους.

    Ο ιστορικός θα τις καταγράψει με ασφάλεια αλλά μεγαλύτερη αξία έχει η σημερινή-τωρινή ερμηνεία τους για να πάρουμε σήμερα τις σωστές αποφάσεις.

    Οι πάντες γνωρίζουν οτι οι δρόμοι ενέργειας και η γεωπολιτική οικονομία είναι στην κορυφή της πυραμίδας της παγκόσμιας οικονομίας.

    ΓΕΓΟΝΟΤΑ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΠΡΟΣΩΠΑ

    1)Εποχή διακυβέρνησης Κώστα Καραμανλή(του νεότερου):

    α)Αντίσταση Καραμανλή στο Βουκουρέστι με το περίφημο 'ΟΧΙ' απέναντι στον Μπούς για την ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ (η εφημερίδα ΠΑΡΟΝ την εποχή εκείνη γράφει οτι η Ντόρα διαβεβαίωνε την Κοντολίζα Ράις υπουργό εξωτερικών των ΗΠΑ οτι ο Κώστας Καραμανλής δεν θα πει 'ΟΧΙ'.

    β)Ο Καραμανλής προχωράει με μεγαλύτερα βήματα την συνεργασία με Πούτιν (Ρωσία) για τους αγωγούς ενέργειας οι οποίοι θα καταλήγουν στην ΘΡΑΚΗ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.Ο ρεπουμπλικάνος Πρόεδρος Μπούς ανακοινώνει την εγκατάσταση πυραύλων σε Πολωνία και Τσεχία και η Ντόρα η μοναδική υπουργός εξωτερικών Ευρωπαικής χώρας με δημόσιες δηλώσεις επιβραβεύει αυτή την τοποθέτηση πυραύλων τους οποίους αργότερα ο Ομπάμα ακύρωσε.Αποτέλεσμα αυτής της δήλωσης ήταν να δυναμιτίσει την σχέση εμπιστοσύνης Καραμανλή-Πούτιν.Την ίδια εποχή στην Αθήνα γίνεται πολιτική επίθεση στον Προκόπη Παυλόπουλο οτι το πεδίο αρμοδιοτήτων του είναι μεγάλο και στην συνέχεια τοποθετείται ο Μαρκαντωνάκης ως υφυπουργός με αρμοδιότητες στον τομέα δημόσιας τάξης.

    Η πίεση στον Κώστα Καραμανλή μεγαλώνει ,έρχεται ο Δεκέμβριος, η ΑΘΗΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ και ο Καραμανλής λυγίζει.Οι πολιτικές δυνάμεις πίεσης είναι και μέσα στην ΝΔ(Ντόρα κλπ) που σχεδιάζει την μετάβαση της στην Αρχηγία της ΝΔ και μέσα στο ΠΑΣΟΚ(ΓΑΠ) που ζητάει εκλογές με το πρόσχημα-δικαιολογία οτι δεν θα συνενέσει στην εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας τον Μάρτιο.

    Ο Καραμανλής με την πρόταση για πάγωμα στις αμοιβές άνοιξε εκλογές κάτω απο το σύνθημα λεφτά υπάρχουν του ΓΑΠ.

    2)Εποχή διακυβέρνησης ΓΑΠ:

    α)Προγραμματίζεται-σχεδιάζεται και εκτελείται η ένταξη της χώρας στο ΔΝΤ.Στο ίδιο χρονικό διάστημα οι πολίτες,ο λαός της ΝΔ τους χαλάει την σούπα και στέλνει στην κορυφή της ΝΔ τον Σαμαρά αντί της Ντόρας όπως μεθοδευόταν απο το σύστημα.Έτσι την ένταξη στο ΔΝΤ στηρίζει ο ΓΑΠ,η Ντόρα και ο Καρατζαφέρης,απέναντι τους ο Σαμαράς.

    β)Επί δύο χρόνια ο Σαμαράς δίνει διμέτωπο αγώνα.Εντός της χώρας δίνει προτάσεις οικονομικού περιεχομένου (ΖΑΠΠΕΙΟ 1 και 2) για να μειώσει τις οικονομικές επιπτώσεις στην κοινωνία και στο εξωτερικό επαναλαμβάνει οτι η συνταγή-πρόγραμμα του μνημονίου είναι λάθος.

    Όποιο τμήμα του οικονομικού προγράμματος είναι σωστό το στηρίζει στην Βουλή δηλαδή δεν κάνει στείρα αντιμνημονιακή πολιτική(τύπου Τσίπρα και λοιπόν αριστερών δυνάμεων).

    γ)Έρχονται τα γεγονότα του Νοεμβρίου (Κάννες) η χώρα κινδυνεύει να βγεί εκτός ΕΕ και σχεδιάζεται άρον άρον η κυβέρνηση Παπαδήμου.

    Ο Σαμαράς δέχεται να στηρίξει αυτό το σχήμα,με όρο πολιτικό,να γίνουν εκλογές μόλις ολοκληρωθούν κάποια βήματα και το ίδιο βράδυ μεσάνυχτα στέλνει τους Λαζαρίδη,Σταικούρα και Σταμάτη και μετρώντας τα πράγματα με τον Βενιζέλο επιλέγουν την 19η Φεβρουαρίου ως πιθανή ημέρα εκλογών.

    Στο ίδιο διάστημα αυτο, ο Σαμράς κάνει δύο ταξίδια στο εξωτερικό στο Ισραήλ και Μόσχα(Πούτιν) για να ξανα επαναφέρει στην επικαιρότητα την άλλωτε συνεργασία που είχε δρομολογήσει επι εποχής Καραμανλή.

    δ)Ερχόμαστε τώρα στην κομβική ψηφοφορία 12-2-12 μέρα Κυριακή,εν όψη του δευτέρου μνημονίου.

    Κάποιοι ποντάρουν οτι ο Σαμαράς λόγω της 2ετούς πορείας θα πει οχι στην νέα σύμβαση και θα του φορτώσουν την άτακτη χρεοκοπία και την έξοδο της χώρας απο την Ευρωζώνη.

    Στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ ο Κ.Καραμανλής λέει στηρίξτε τον Σαμαρά να πάμε γρήγορα σε εκλογές.Ο Σαμαράς τελειώνοντας τον λόγο του στην Βουλή υπενθυμίζει στους βουλευτές του οτι έχει εκλεγεί απο τον λαό και δίνει εξηγήσεις μόνο στον λαό.

    ΠΡΟΤΙΝΕΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ.

    Το δίλλημα που θέτει είναι η αμφιβολία της σωτηρίας ή η άμεση,άτακτη χρεοκοπία.Το βράδυ της Κυριακής,νύχτα η ΑΘΗΝΑ ξανα ΚΑΙΓΕΤΑΙ όπως τον Δεκέμβριο του 2010 και ο Σαμαράς ζητάει σοφρωσύνη,πατριωτισμό και Ενότητα.

    Κάτω απο το βάρος της λαικής πίεσης και της απαξίωσης των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ λόγω της 2ετίας κάποιοι βουλευτές της ΝΔ δεν στηρίζουν την στρατηγική επιλογή του Αντώνη Σαμαρά.

    Η μαχαιριά που δέχεται ο Αντώνης Σαμαράς είναι σημαντική αλλά όχι καθοριστική.Αμέσως παίρνει ρηξικέλευθες αποφάσεις (διαγραφές) και προχωράει.

    Την Δευτέρα 13-2-12 αναγκάζεται για πρώτη φορά η κυβέρνηση Παπαδήμου να μιλήσει για εκλογές μέσα στον Απρίλιο.


    (Σημειώστε εδώ οτι οι ΓΑΠ,Καρατζαφέρης,Ντόρα κλπ ζητούσαν οι εκλογές να πάνε αργότερα,πολύ αργότερα).


    Την Τρίτη 14-2-12 ο Σόιμπλε υπουργός οικονομικών της Γερμανίας και την ίδια μέρα ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης προτίνει κατι παρεμφερές να γίνει κυβέρνηση -μίγματος τεχνοκρατών -πολιτικών.

    Συμπεράσματα: 1) Οι δυνάμεις (ΓΑΠ,Ντόρα,Μητσοτάκης,Βενιζέλος,Παπαδήμος,Καρατζαφέρης) είναι εκφραστές της πολιτικής Σόιμπλε στην Ελλάδα.

    (Σημειώστε εδώ οτι ο Σόιμπλε έχει άριστες σχέσεις με τους ρεπουμπλικάνους της Αμερικής και πολύ κακές με τον Πρόεδρο Ομπάμα και τον υπουργό οικονομικών της Αμερικής οι οποίοι πιστεύουν οτι τα προβλήματα του Νότου της Ευρώπης θα λυθούν με ανάπτυξη και όχι με μέτρα λιτότητας).

    2)Οι Σαμαράς-Καραμανλής είναι όντως ευρωπαιστές αλλά θέλουν την απεξάρτηση της χώρας και την ανάπτυξη αυτής και σε ταυτόχρονη συνεργασία και με άλλες δυνάμεις όπως Ρωσία και Κίνα προς ώφελος της χώρας μας.

    Οι πρώτοι σχεδιάζουν διαχρονικά την λεηλασία της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ και οι δεύτεροι την ισότιμη συνεργασία με εταίρους και όχι υποταγή στα αφεντικά της Ευρώπης.

    Ζητούν επενδύσεις σε Μακεδονία-Θράκη και όχι λεηλασία.

    Έτσι λοιπόν η ΑΘΗΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ-ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.