#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/02/2011 20:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πιάσαμε πάτο



Πολλές φορές κι από αυτή εδώ την ιστοσελίδα, αλλά και οι αναγνώστες με τα σχόλιά τους, κατακεραυνώνουμε τους πολιτικούς, τους επιχειρηματίες, τα λαμόγια, τους συνδικαλιστές, τους γιατρούς, τους ελεύθερους επαγγελματίες και κάθε ένα που μας φαίνεται, ή έτσι είναι, ότι μας καταδυναστεύουν τη ζωή.

Δυστυχώς τις περισσότερες φορές δεν κοιτάμε την καμπούρα μας, δεν κάνουμε την αυτοκριτική μας, δεν κοιτάμε το χάλι της κοινωνίας μας. Αγαπάμε την Ελλάδα αλλά αρνούμαστε να δεχθούμε ότι έχει πέσει στην πιο βαθιά σήψη από γεννήσεώς της. Ούτε όταν ο κόσμος δεν είχε να φάει στην Κατοχή δεν είμαστε τόσο άθλια κοινωνία, τόσο άθλιοι και ταυτόχρονα τόσο απαθείς και φιλοτομαριστές.

Και τελικά, η οικονομική κρίση είναι ίσως το λιγότερο μέσα στην βαθύτατα κοινωνική, πολιτιστική και ιδεολογική κρίση που βιώνει η Ελλάδα. Και γι’ αυτό το κατάντημα δεν φταίνε οι άλλοι, δεν είναι όλοι οι άλλοι οι κακοί που μας παρασύρουν κι εμείς οι καλοί και άγιοι που δεν μπορούμε να κάνουμε καλό γιατί δε μας αφήνουν αόρατες δυνάμεις. Είναι θέμα παιδείας, κι όλα τα περιστατικά που κατά καιρούς μας ενοχλούν (μπάτε σκύλοι αλέστε στη Νομική, ο Γκλέτσος στις εθνικές σε ρόλο Λεωνίδα, κάποιοι να σπάνε τα μηχανήματα των εισιτηρίων γιατί διαφωνούν με την αύξηση λες και δε θα τα πληρώσουν πάλι κ.λπ.) είναι φαινόμενα ανησυχητικά. Η Ελλάδα βουλιάζει. Ούτε αλλάζει, ούτε εντυπωσιάζει, που λέι ο ΓΑΠ. Απλά βουλιάζει.

Αφορμή για το κείμενο αυτό είναι δύο περιστατικά που έγιναν τις τελευταίες ώρες και δείχνουν την κατάντια μας.

Το πρώτο έγινε στη λεβεντογέννα Κρήτη που έχει γεννήσει ήρωες, πραγματικούς άντρες άξιους, έχει μια απίστευτη ιστορία και κουλτούρα. Πήγε λοιπόν στην πατρίδα του ο…Γιάννης Φουκάκης και τον υποδέχθηκαν σα λαϊκό ήρωα πάνω από 3.000 Κρητικοί. Ποιος είναι ο Φουκάκης θα αναρωτηθούν κάποιοι που δεν ξέρουν. Είναι ο νικητής του Big Brother του τηλεπαιχνιδιού που κλείνονται πέντε μήνες μέσα σ’ ένα σπίτι, δε βλέπουν τίποτε, αποτρελαίνονται κι όποιος αντέξει περισσότερο και τον ψηφίσει ο κόσμος, είναι ο νικητής. Ο λαϊκός ήρωας Φουκάκης λοιπόν ήταν ο νικητής, πήρε 170.000 ευρώ και γύρισε στην πατρίδα του. Εκεί οι συμπατριώτες του φόρεσαν τα καλά τους, πήραν τις λύρες τους, έμαθαν τις μαντινάδες τους, πήραν τα όπλα και άρχισαν τις μπαλωθιές διότι το άξιο τέκνο που γέννησε ο τόπος τους, νίκησε στο Big Brother. Αφού τον είδαν επί πέντε μήνες να τα ξύνει με όλους τους τρόπους, να τσακώνεται για απίθανους λόγους, να μεταμφιέζεται σαν παιδάκι 4 ετών, να πουλάει την προσωπική και οικογενειακή του ζωή, είπαν να το δουν και ζωντανά.



Η υποδοχή που του έκαναν ήταν απίστευτη. Λες και πήρε το Νόμπελ, λες και κατέκτησε χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς. Μήπως γύρισε νικητής από κάποιο πόλεμο που δόξασε την πατρίδα και τη χώρα του, Μήπως διακρίθηκε στα γράμματα και τις τέχνες και οι ξένοι παραμιλούσαν για κάποιο ταλέντο του, Ή μήπως βρήκε τη λύση στο ελληνικό πρόβλημα χρέους κι άνοιξε τα μάτια στον κ. Παπανδρέου;

Τίποτε απ’ όλα αυτά, απλά νίκησε σε ένα μιντιακό σόου της ξεφτίλας. Σ’ έναν τέτοιο ήρωα λογικό να τον υποδέχονται με τέτοιο τρόπο.

Το δεύτερο περιστατικό έχει να κάνει με τις απίστευτες καταστροφές στο Εθνικό Θέατρο από χούλιγκανς οι οποίοι μετέφεραν τις πρακτικές του γηπέδου σε ένα χώρο τέχνης επειδή κάποιοι τόλμησαν να ανεβάσουν παράσταση για την ιστορία του ΠΑΟΚ. Θα μπορούσε να είναι για οποιαδήποτε ομάδα, άλλωστε το ποδόσφαιρο είναι λαϊκό άθλημα που συγκινεί δεκαετίες τώρα, εκτός από τους κάφρους που το μόνο που κατάλαβαν ήταν ότι η παράσταση είναι… ΠΑΟΚτζίδικη.

Αφωνοι οι ηθοποιοί έβλεπαν το θέατρο να καταστρέφεται από τους ξεφτίλες και δεν πίστευαν στα μάτια τους.

Τα συμπεράσματα από τα δύο περιστατικά είναι ότι έχουμε πιάσει πάτο ως κοινωνία. Δεν υπάρχουν γεγονότα να μας κάνουν περήφανους, δεν υπάρχουν άνθρωποι φωτεινοί να μας δείξουν το δρόμο, δε γεννιούνται παραδείγματα. Και δεν γεννιούνται διότι η κοινωνία που δομήσαμε είναι τόσο σάπια που δεν αφήνει κανένα λουλούδι να ανθήσει.

Ας μη βρίζουμε λοιπόν τους πολιτικούς που έχουμε διότι τέτοιοι μας αξίζουν. Ας γίνουμε εμείς καλύτεροι να βρούμε τους ηγέτες που θέλουμε Ως τότε, και μέχρι να αποκτήσουμε παιδεία, καλύτερα να σιωπήσουμε γιατί τέτοιοι είμαστε και τέτοια καταντήσαμε αυτή την πανέμορφη και με τέτοια ιστορία και πολιτισμό χώρα.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/02/2011 21:12:06

    Δύσκολα θα μπορούσα να μην προσυπογράψω ακόμα και το τελευταίο σημείο στίξης του κειμένου. Εύγε!

    Δεν πιάσαμε ακόμα πάτο, κύριοι. Έχει δρόμο ακόμα. Και πολλή εξαθλίωση. Η ανάκαμψη θα αρχίσει μόνον όταν η τελευταία μοδάτη καφετέρια του κοπροσκυλιάσματος καεί με τα κάρβουνα του τελευταίου σκυλάδικου.

  2. αφροδίτη avatar
    αφροδίτη 06/02/2011 21:14:10

    Μωρέ δεν είναι πρόβλημα 3000 κουζουλοί ή γαύροι. Το μεγάλο προβλημα είναι ,που την υποδοχή αυτού του φουκαρά την μετέδωσε το α κανάλι ζωντανό, διακόπτοντας το κανονικό πρόγραμμα. Και διέσπειρε έτσι την εικόνα της κατάντιας μας

  3. dim avatar
    dim 06/02/2011 21:25:40

    Πολύ καλό άρθο και πιστεύω ότι θα μπορούσα να είναι πολύ μεγαλύτερο. Το βασικό είναι ότι μιλάει για αυτοκριτική. Γιατί δεν μπορεί να φταίνε πάντα οι άλλοι! Φταίμε και εμείς, ο καθένας μας. Και δύσκολα θα μας σώσει κάποιος σωτήρας αν δεν κάνουμε κάτι εμείς για αυτό.

  4. TopGunZ avatar
    TopGunZ 06/02/2011 21:27:39

    Ειδικά για το πρώτο είχα απηυδήσει κι εγώ! Τιμές ήρωα σε έναν αυθεντικό κοπρίτη! Δεν το πιστεύω ότι το νησί που γέννησε τόσους λεβέντες στους οποίους χρωστάμε οι Μακεδόνες την ελευθερία μας την ίδια, έχει καταντήσει έτσι!

  5. parsifal avatar
    parsifal 06/02/2011 21:28:42

    Συγχαρητήρια, επιασες τα δυο κομβικά σημεία της γενικής εκπτώσεως της χώρας - και πρωτίστως του Εθνους. Τον "φιλαθλητισμό" - μήν τον μπερδεύομε με τον αθλητισμό , εξ'αλλου οι περισσότεροι "φίλαθλοι" είναι τυπικοί σαπιοκοιλιάδες αγύμναστοι - και την τηλεοπτική σκουπιδολαγνεία.
    Είναι τραγικό ο κόσμος κυριολεκτικώς να φλέγεται στην γειτονιά μας και η μόνη "αυθόρμητη" κουβέντα που μπορεί να ανοίξη κανείς σε δημόσιους χώρους να είναι η μπάλλα (σε κάθε μορφή της) και τα σκουπιδο - παιχνίδια - σόου με μάγειρες, εκκολαπτόμενες βιζιτούδες και κακόφωνες πόρνες της τηλεοράσεως.

  6. Νίκος avatar
    Νίκος 06/02/2011 21:36:25

    Μα, αριστερέ ψάλτη, δίχως να διαφωνώ επι της ουσίας του άρθρου σου, δεν είναι τίποτα καινούργιο αυτό. έχεις έλθει στα -ο Θεός να τα κάνει-πανεπιστήμια-αχούρια μας που επειδή είναι δημόσια, άρα κοινα (οπως λέμε κοινή γυναίκα) είναι ό,τι χειρότερο έχουν δεί τα μάτια μου. Και απο ποιούς; απο τους φοιτητές που ορκίζονται στο όνομα της δημοκρατίας και της προοδυετικότητας, αρκεί να πληρώνουν οι άλλοι φυσικά. Δεν έχω δει χαμηλότερο επιπεδο κοινωνικού πολιτισμού. Πάτε να δείτε τα τουρκικά πανεπιστήμια, δεκάδες χρόνια μπροστά. Εδώ κομματόσκυλα, λενινίσκοι και σταλινίσκοι του κ.....λου, ζουν το όνειρό τους κάνοντας μία Οκτωβριανή επανάσταση κάθε τρεις μήνες. Δεν κάνω συγκρίσεις πλέον με τα αμερικάνικα ή δυτικοευρωπαϊκά διότι είναι σαν να συγκρίνουμε ουραγκοτάγκους και ανθρώπους.

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/02/2011 21:37:18

    Δυστυχώς τέτοιοι είμαστε. Δεν έχουμε μόνο Βέλτσους ή Νανόπουλους, έχουμε και σούργελα. Και δυστυχώς, ανέκαθεν τα σούργελα ήταν και είναι η συντριπτική πλειοψηφία.
    Ποιος πουλάει πιο πολλούς δίσκους; Ο Χατζιδάκης ή ο Πετρέλης;
    Τι πουλάει πιο πολύ; Ένα σοβαρό περιοδικό ή μια "αθλητική" εφημερίδα;
    Αν στο ένα κανάλι παίζει ντοκιμαντέρ, και στο άλλο η Πάνια, ποιο θα έχει μεγαλύτερη τηλεθέαση; Αν στο ένα μιλάει ο Καστοριάδης και στο άλλο η Βάνα Μπάρμπα, τι λέτε να προτιμά η πλειονότητα του λαού μας;
    Όλα αυτά αθροίζονται συσσωρευτικά χρόνο με το χρόνο, ώσπου φτάνουμε στο σημείο που είμαστε τώρα. Ένα τσαφ δηλαδή πριν σκάσει το καπάκι της χύτρας, στα μούτρα μας.

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ Strange Attractor 06/02/2011 23:33:12

      Τώρα τι βάζεις τον Βέλτσο δίπλα στον Νανόπουλο; Ο Νανόπουλος είναι επιστήμονας κι ο Βέλτσος επαγγελματίας της αποχαύνωσης του Σιμητικού καθεστώτος...

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Μάρκος 06/02/2011 23:53:49

        Πες τα χρυσόστομε. Ο Βέλτσος είναι ο ούτως καλούμενος καθηγητής του Παντείου Πανεπιστημίου από τα χέρια του οποίου η κόρη Λαλιώτη βγήκε με άριστα δέκα(10)! ωσάν να ήταν το πρώτο μυαλό του Πανεπιστημίου. ΄Η ήταν αυτός ο μισότρελος εμπαθής ,κομπλεξικός και ανερμάτιστος καθηγητάκος ο οποίος παρακινούσε τους φοιτητές τους να πηδήσουν το διαχωριστικό της Λεωγ. Συγγρού για να αποδείξουν δεν θυμάμαι τί.....

  8. tiger avatar
    tiger 06/02/2011 21:37:46

    Πριν λιγες μερες ταξιδευα στο εξωτερικο και ειδα νεα ελληνοπουλα να μεταναστευουν για να βρουν εργασια!! Που ειναι ο Ηγετης? Οι σημερινοι πολιτικοι ειναι για τα "μπαζα."

  9. Decodex avatar
    Decodex 06/02/2011 21:57:21

    Δεν ειναι καπακι χυτρας αλλα καπακι ντενεκε σκουπιδιων. Μαζευτηκαν πολλα και θα αρχισουν να ξεχειλιζουν. Εκρηξη δεν προκειται να γινει. Μονο αν καποιος βαλει φωτια και ξεκινησει το καψιμο αλλα δυστυχως θα αναπνευσουμε τις διοξινες.

  10. Κάποιος avatar
    Κάποιος 06/02/2011 21:59:05

    Ο καθένας μας έχει την ευθύνη του εαυτού του.
    Αν κάποιοι προτιμούν να βλέπουν μόνο big brother αντί history channel, να ακούν Φοίβο αντί Χατζιδάκη και να διαβάζουν βίπερ αντί Ντοστογιέφσκι, θα ζήσουν με τις επιλογές τους.
    Προσωπικά πιστεύω ότι μπορούμε κάλλιστα να αφιερώνουμε ανάλογο χρόνο σε πολλά διαφορετικά αντικείμενα αναλόγως με τις προτεραιότητες μας.
    Δηλαδή δεν θεωρώ αντιφατικό να παρακολουθείς reality show και στην συνέχεια να διαβάσεις ένα λογοτεχικό έργο, να ακούς στο σπίτι σου "νέο κύμα" και το βράδυ να πας με μια παρέα στα μπουζούκια ή, μετά το γήπεδο να πας θέατρο να παρακολουθήσεις έργο του Μπέκετ.
    Και φεύγοντας να χτυπήσεις ένα "βρώμικο" στο δρόμο.
    Νομιζω ότι η μονομέρεια είναι γενικά πιο επικίνδυνη, είτε ακούς όλη μέρα Τερλέγκα, είτε κλασσική μουσική.

  11. Aris. A avatar
    Aris. A 06/02/2011 22:06:13

    Συγνώμη αλλά αυτά τα καραγκιοζιλίκια μόνο στην Κρήτη γίνονται.

    Οπως Ζωνιανά υπάρχουν μόνο στην Κρήτη, όπως μόνο στην Κρήτη Παρασκευή βράδυ σε μαθητικό πάρτυ αλληλοπυροβολήθηκαν μαθητές, όπως μόνο στην Κρήτη πριν δύο χρόνια ισοβίτης έσφαξε φοιτητή επειδή του έπεσε το σουβλάκι στο πόδι του.

    Εδώ και πολλά χρόνια στην Κρήτη έχει παρεξηγηθεί η λεβεντιά με τον κουτσαβακισμό η φιλία με την κλίκα και τα λοιπά.

    Είναι ένα θέμα που πρέπει να αντιμετωπίσει με σοβαρότητα η τοπική κοινωνία γιατί κοινωνικές συμπεριφορές που αναπτύσονται στο νησί αποκτούν άλλες φορές τα στοιχεία τραγωδίας και άλλες κωμωδίας.

    • καινός avatar
      καινός @ Aris. A 06/02/2011 23:23:26

      Επειδή χαρακτηρίζεις συνολικά την Κρήτη... Μιλάς από προσωπική σου πείρα ή... απλά λες;

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ καινός 06/02/2011 23:27:53

        Δεν χαρακτηρίζω συνολικά την Κρήτη.

        Δεν πρέπει και η τοπική κοινωνία να αντιδράσει δυναμικότερα σε φαινόμενα ιδιαίτερα αυτά της εγκληματικότητας που συμβαίνουν με τέτοια ένταση και συχνότητα μόνο ε

      • lampros avatar
        lampros @ καινός 07/02/2011 03:15:08

        Τι προσωπική πείρα ρε φίλε;

        Σου ανέφερε ήδη 4 πραγματικά περιστατικά.

        • καινός avatar
          καινός @ lampros 07/02/2011 18:26:46

          1. δεν είσαι φίλος μου, και ούτε θες να γίνεις φίλος με κρητικό απ' ότι φαίνεται :) Και ούτε και εμείς θέμε τέτοιους φίλους ;)

          2. Δικηγόρους δεν χρειάζεται ο Aris.A, τα καταφέρνει μια χαρά και μόνος του, πολύ καλά. Τον ρώτησα για να δω αν είναι κρητικός ο ίδιος.

          3. Τα 4 περιστατικά που λες είναι 2 άρα πρέπει να μάθεις να μετράς.

          4. Σε κάθε μέρος της Ελλάδας γίνονται διάφορα. Το ότι έχετε μάθει εσείς και τα ΜΜ(Ε) να παρουσιάζετε μόνο τα άσχημα της Κρήτης είναι ενδεικτικό της πορείας που έχουν αποφασίσει να χαράξουν τα μεγάλα κέντρα, βλέπε και αυτονόμηση και λοιπός μπούρδες.

          @aris.a: Το να λες ότι αυτά τα καραγκιοζιλίκια μόνο στην Κρήτη γίνονται είναι ανακρίβεια και νομίζω ότι ένα άτομο σαν εσένα το ξέρει πολύ καλά αυτό - και το λέω με σιγουριά επειδή παρατηρώ τα σχόλια του κάθε ένός εδώ μέσα και πάνω κάτω ξέρω τι... "πουλιά πιάνει"

          Αλλά τίθεται και άλλο ένα θέμα...

          Ακόμα και αν τα θεωρείς καραγκιοζιλίκια, εμείς τα θεωρούμε αδερφοσύνη. Δεν πανηγύρισαν εις βάρος κάποιου, δεν έβρισαν τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους, ούτε μείωσαν την συμμετοχή κάποιου... Χάρηκαν με τη χαρά κάποιου. Πανηγύρισαν επειδή ένας δικός τους άνθρωπος κατάφερε κάτι. Άσχετα αν αυτό που κατάφερε (θεωρούμε οι περισσότεροι ότι) δεν είναι άξιο πανηγυρισμού και δεδομένων των συνθηκών πάντα (γιατί δε είπαμε τα ίδια με τα πανηγύρια που είχαν στήσει για τον τσάκα και τον Ιάκωβο στο πρώτο BB, πχ)

          Γενικά, δε θα συμφωνήσω με το συγκεκριμένο σημείο του άρθρου, και όχι επειδή είμαι κρητικός αλλά επειδή θεωρώ ότι είναι δυο ασύνδετα πράγματα - ο πανηγυρισμός των κρητικών για τη νίκη κάποιου συντοπίτη τους (που στο φινάλε είναι μια έκφραση χαράς) και ο πάτος που ο συγγραφέας γράφει οτι πιάσαμε και τον οποίο μπορεί να εκφράσει με χιλιάδες άλλες παρατηρήσεις ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΣΟΒΑΡΟΣ (το να καταγγέλεις τη συμπεριφορά της μάζας σε κάνει... λαϊκιστή).

          Αντί να τα χώσετε στα κανάλια που τρέξανε να το κάνουνε live stream, τα χώνετε σε αυτούς που χάρηκαν επειδή ο ξάδερφός τους ή ο φίλος τους ή ο συντοπίτης τους κέρδισε;

          και εγώ θα σε ρωτήσω κάτι άλλο... βλέπεις οτι όπου πχ παρουσιαστεί ο ρουβάς ή η βίσσυ (τυχαία ονόματα) στην Αθήνα γίνεται χαμός. Και καθημερινά. Αλλά περιμέναμε να νικήσει στο ΒΒ ένας κρητικός για να πιάσουμε πάτο. Γιατί ο συγγραφέας δεν λέει ότι πιάνουμε πάτο κάθε βράδυ στα ξενυχτάδικα όταν λυκνίζονται στα τραπέζια λυγερόκορμες παρουσίες ή όταν ο κάθε γκιόζης κολλάει στο κούτελο του μπουζουκτζή το κατοσταεύρω;

          έλεος ρε παιδία, το πολύ γαρ της θλίψεως κλπ κλπ...

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ καινός 08/02/2011 10:00:07

            καινός
            Στην Κρήτη υπάρχει πρόβλημα με συγκεκριμένες κοινωνικές συμπεριφορές που δεν αποδοκιμάζονται έντονα από την τοπική κοινωνία και στοιχίζουν με αίμα κυρίως νέων ανθρώπων.

            Στο νησί υπάρχουν από τους μεγαλύτερους δείκτες τροχαίων ατυχημάτων σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα μίλησε με ανθρώπους της τροχαίας για να καταλάβεις πως σκοτώνονται άνθρωποι χωρίς λόγο.

            Για την διακίνηση όπλων και ναρκωτικών ξέρεις τι γίνεται όπου κάποιοι το έχουν επαγγελματοποιήσει και θησαυρίζουν.

            Δεν μιλάμε για το απλό έθιμο της οπλοκατοχής που δεν είναι άσχημο ως συνέχεια απελευθερωτικών καταβολών ακόμα και κάποιες μπαλωθιές που πέφτουν σε χαρές με ασφάλεια συμφωνώ ότι έχουν την δική τους ομορφιά.

            Ολα τα παραπάνω που τα πληρώνουν με αίμα και θανάτους οι ίδιοι οι Κρητικοί οφείλονται σε μια διαστρέβλωση της κακώς εννούμενης παληκαριάς. Δεν είναι λεβεντιά να κάνεις χρήση όπλου για ασήμαντη αφορμή σε συντοπίτη σου.

            Μόνο εάν δεν κανακεύονται τέτοιες συμπεριφορές αλλά αντίθετα καταδικάζονται υπάρχει περίπτωση κάποιοι να σοβαρευτούν.

            Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των ιστοριών αντίστασης που σου αφηγούνται παππούδες στα Σφακιά και στην Κάντανο και νοιώθεις περήφανος και των πιτσιρικάδων που κυκλοφορούν με όπλα σε Χανιά και Ρέθυμνο και μπορεί να απειλείσουν με όποιο αντιδικίσουν.

            Τα ίδια πιστεύω και όταν διαβάζω για νεκρούς και τραυματίες από τα έθιμα της ανάστασης με βαρελότα σε άλλες περιοχές της Ελλαδας.

            Επιθετικές συμπεριφορές ενοχλούν την συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων της Κρήτης άσχετα αν δεν το φωνάζουν επειδή δεν θέλουν να προσβάλουν συμπολίτες τους.

    • of8almos avatar
      of8almos @ Aris. A 07/02/2011 01:07:07

      ++

    • manos avatar
      manos @ Aris. A 07/02/2011 17:03:45

      έχεις δίκιο aris.A είναι καραγκιοζιλίκια, αλλά υπάρχει τοπική κοινωνία σοβαρότατη που όμως δεν πουλάει στα ΜΜΕ της Αθήνας, δυστυχώς σερβίρεσται τα άκρα τραγωδία ή κωμωδία.

  12. Νορβηγός avatar
    Νορβηγός 06/02/2011 22:14:03

    Tο υπουργείο Πολιστισμού θα καλύψει τις ζημιές του Θεάτρου Τέχνης!!! Δηλαδή εμείς οι φορολογούμενοι! Μα είστε καλά κ. Γερουλάνε; Γιατί να μήν πληρώσει τις ζημιές ο Μαρινάκης; Ή μήπως πιστεύετε ότι δέν ήταν οπαδοί του Ολυμπιακού οι συγκεκτριμένοι χούλιγκανς; Τί φταίω εγώ ο φιλότεχνος να πληρώσω; Δεν μου φτάνει η Τροϊκα, να πληρώνω ως φορολογούμενος και τις ζημιές των Ολυμπιακών;

  13. Misha avatar
    Misha 06/02/2011 22:23:39

    Δεν έχει λογικό ειρμό η συνδεση του Μπιγκ Μπράδερ με το κίνημα πολιτικής ανυπακοής. Ο Μπιγκ Μπράδερ συνδέεται όμως εύκολα με την ρουφιανοκάρτα του πολίτη, ως ψυχοδιανοητική προετοιμασία και εξοικείωση των πολιτών με την διαρκή και παντοιότροπη παρακολούθηση.

    Τα παιδιά που μετεχουνσε τέτοιες διαδικασίες , επιβεβαιωνουν με τον πιο ηχηρό τρόπο τον καταλυτικό ρόλο που έχουν παιξει τα ΜΜΕ στη σημερινη κατάντια.πχ Μέχρι πρόσφατα οι μονοπύθμενοι είχαν απευθείας μεταδόσεις από αμερικάνικα μπουρδέλα..
    Οι Τζουλιες και οι Τσάκες και οι Προδρομοι και οι Τατιάνες είναι η φυσική συνέπεια του Νιτρο, του Μαξ, του Ρουβά, τού Μαλέλη.
    Τι περιμένουμε να γεννηθούν από την κυοφορία του κοπρομούμουλου;Αετόπουλα; Σκατοβαβούλες θα βγουν!
    Το ζήτημα είναι πώς θα ελεγχθεί αυτή η ξεφτίλα και κυρίως από ποιον.

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/02/2011 23:03:20

    αριστερέ ψάλτη, πολύ φοβάμαι ότι πάει και πιο βαθιά, ακόμα

  15. Μάρκος avatar
    Μάρκος 06/02/2011 23:31:52

    θα συμφωνήσω με τον aris A. και θα πω επίσης:
    @καινός, ούτε το πως παρουσιάζονται γενικά οι Κρητικοί και η Κρήτη χαρακτηρίζει ούτε όλους τους Κρητικούς, ούτε φυσικά την πραγματικότητα.
    Η... λεβεντογέννα Κρήτη που έχει γεννήσει ήρωες, πραγματικούς άντρες άξιους κι έχει μια απίστευτη ιστορία και κουλτούρα, όπως λέει ο συντάκτης της ανάρτησης, έχει επίσης όλα όσα λέει ο aris A.
    Έχει επίσης γεννήσει και τον Παττακό, και να μη ξεχνάμε ότι 7 χρόνια Χούντας, δεν έσκασε ούτε στρακαστρούκα από τους...λεβέντες Κρητικούς. Φτάνει πια με αυτή την υποκρισία να λέμε λεβέντες και ...προοδευτικούς τους πιο συντηρητικούς Έλληνες που υπάρχουν. Γιατί δεν νομίζω το να ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ 35 χρόνια σε κάνει προοδευτικό....

    • καινός avatar
      καινός @ Μάρκος 07/02/2011 19:03:12

      Κοίτα, γεγονός είναι ότι φαινόμενα όπως αυτά που περιγράφει ο Aris. A λαμβάνουν χώρα σε όλη την επικράτεια, και σίγουρα όχι μόνο στην Κρήτη. Άσχετα που οτιδήποτε κακό γίνει στην Κρήτη υπερπροβάλλεται από τα ΜΜ(Ε)

      Σου θυμίζω την πρόταση "αυτά τα καραγκιοζιλίκια μόνο στην Κρήτη γίνονται" με την οποία ξεκινάει το σχόλιό του ο Aris. A.

      Εν κατακλείδι, θέλω να σου εφιστήσω την προσοχή γιατί και εσύ γίνεσαι ολίγον τι εριστικός με τις εκφράσεις σου. Είσαι σίγουρος ότι θες να διαχωρίζεις έτσι την Κρήτη από την υπόλοιπη Ελλάδα; Γιατί κάτι τέτοιο είναι βούτυρο στο ψωμί κάποιων κέντρων, που βοηθούμενοι από σχόλια σαν τα δικά σου σχεδιάζουν... και σχεδιάζουν... και σχεδιάζουν... και φυσικά βρίσκουν ευήκοα ώτα χάριν της προπαγάνδας που εσείς οι ίδιοι κάνετε άθελά σας.

      Επιτέλους, όλη αυτή την οργή, ας την διοχετεύσετε εκεί που πρέπει και όχι στα αδέρφια σας τους Κρητικούς. Ναι, συμβαίνουν και στην Κρήτη πολλά άσχημα. Δεν καταφέρνουμε τίποτα αν τα προβάλλουμε ειρωνικά, παρά μόνο να αποξενώνουμε τους νοήμονες κρητικούς και να τους πικραίνουμε.

      ΥΓ: Για το: "Φτάνει πια με αυτή την υποκρισία να λέμε λεβέντες και …προοδευτικούς" κλπ κλπ.. σε ενημερώνω ότι εμείς οι κρητικοί δεν θέλουμε να χαρακτηριζόμαστε, ούτε λεβέντες, ούτε κότες, ούτε προοδευτικοί, ούτε συντηρητικοί ούτε τίποτα. Είμαστε Έλληνες και αυτό είναι όλο. Ποτέ δε ζητήσαμε αναγνώριση λεβεντιάς. Αλλά δεν ανεχόμαστε και χαρακτηρισμούς. Τις ταμπέλες, κρατήστε τις. Και τις καλές, και τις κακές.

  16. Χάρρυ Κλυνν avatar
    Χάρρυ Κλυνν 06/02/2011 23:33:13

    Η «συνηθισμένη» για μας τους μεγάλους «αριστερίστικη» τακτική, κοντά στα ξερά πάρτε και άνα-δυο χλωρά, που συμβαίνουν μια στα δέκα χρόνια!
    Αν δεν τη χτυπήσεις καλά στο μπλέντερ, η αλοιφή θα σου κάνει σβωλάκια…
    Να και η λεβεντογέννα Κρήτη, να κι ο Φουκάκης, να και η Νομική, να και ο Γκλέτσος, να και το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ…
    Αφήσαμε τίποτα απ’ όξω, σύντροφε;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Χάρρυ Κλυνν 07/02/2011 11:15:51

      Δεν έχετε άδικο, δυστυχώς η γενίκευση είναι η πρώτη μας και ευκολότερη άμυνα απέναντι στις προσωπικές ευθύνες. Μεγάλο στοίχημα, να διαχωρίουμε τα ξερά από τα, έστω λίγα, χλωρά που μας απέμειναν. Και επειδή εγώ αναφέρθηκα στη λεβεντογέννα Κρήτη, δεν ξεχνώ και τις δικές μας ευθύνες, των Μακεδόνων, που έχουμε κάνει πλούσια τα παραμεθόρια καζίνο και ρεταλάδικα.

  17. Misha avatar
    Misha 06/02/2011 23:51:07

    ΓΑΠ και Μητσοτάκη...

  18. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 07/02/2011 00:02:15

    Η οικονομική κρίση έρχεται και φεύγει,τα πράγματα κάποτε θα φτιάξουν(το πότε θα γίνει αυτό παίζεται,πάντως κάτι θα γίνει)....Αυτό που δεν μπορεί να διορθωθεί είναι η αποχαύνωση του νεοέλληνα,η ηθική και πολιτιστική κατάπτωση,το κυνήγι του χρήματος,το όνειρο για ένα ταξίδι στο Μιλάνο κ η αγορά ενός τζίπ.Αυτά δυστυχώς είναι τα ιδανικά των ελλήνων σήμερα....Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις που προσπαθούν να επιβιώσουν μέσα στη βρώμα,τη μπόχα και τη σκα....λα.Όλα αυτά έχουν συνέπειες και στην πολιτική ζωή όταν οι συμπολίτες μας ψηφίζουν πρωθυπουργούς ''λεφτά υπάρχουν''.....Δεν πιστεύω οτι πιάσαμε πάτο,έχει και πιο κάτω,τα φρένα έχουν σπάσει,ο ελληνισμός ζεί τα πιο μαύρα χρόνια απο τον καιρό της τουρκοκρατίας

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Μαύρος Ιάκωβος 07/02/2011 11:20:16

      Όσοι είχαμε όνειρο να δημιουργήσουμε κάτι αγαπητέ πλέον χάνουμε και το σπίτι μας. Κυριολεκτώ. Γιατί αν επένδυες σε ντουβάρια, μηχανήματα και, πρωτίστως, ανθρώπους, είχες όλο το "χωριο" να εύχεται να σου ψοφήσει η κατσίκα και το κράτος παράλληλα να σε αρμέγει μέχρι να βγάλεις αίμα. Αν επένδυες σε αμάξια και πουτ@νες ή μιζέριαζες μετρώντας την υποδιαστολή του επιτοκίου στα "κλεισμένα" σου ήσουν πρώτος μάγκας.

  19. LOKROS avatar
    LOKROS 07/02/2011 00:49:40

    Για να φτάσεις στην κορυφή πρέπει να πιάσεις πάτο πρώτα. στην πραγματικότητα η διαφορά μεταξύ του πάτου και της κορυφής Καμία. Αυτό είναι το κλίμα αυτής της εποχής φοβισμένοι, αν όχι τρομοκρατημένοι, και σε βαριάς μορφής κατάθλιψη τελούντες αδιάφοροι οι περισσότεροι, έχοντες εγκαταλείψει κάθε προσπάθεια συμβολής στην ανάκαμψη• απαξιωτική η στάση όλων των πολιτών για την εκάστοτε παραπαίουσα πολιτική ηγεσία λαϊκίζουσες παρατάξεις και ανεύθυνες , Φτάσαμε στον πάτο, Λένε όλοι, Δεν βαριέσαι καημένε, εγώ θα αλλάξω αυτόν τον τόπο; προτρέπουν και αποθαρρύνουν και τους ελαχίστους που έχουν απομείνει. Στο τέλος του κατήφορου είναι σίγουρα ο πάτoς.-

  20. blue nile avatar
    blue nile 07/02/2011 01:04:52

    Φίλη μου με πατημένα τα τριανταεφτά δουλεύει σε γνωστή εταιρία της πόλης έχοντας καλή θέση. Πριν από δέκα περίπου χρόνια που παντρεύτηκε οι γιατροί τη βεβαίωσαν ότι δεν μπορεί να τεκνοποιήσει και αυτή εξηγήθηκε με τον άντρα της και αποφάσισαν να συνεχίσουν χωρίς απογόνους. Ρίχτηκε με τα μούτρα στη δουλειά της εργαζόμενη νυχθημερόν με αυταπάρνηση και ζήλο. Λες και ήταν δική της η εταιρία που δούλευε που παρεπιμπτόντως παρά την κριση είναι σε πολύ καλή τροχιά χωρίς να αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα.
    Ξαφνικά πριν από ένα μήνα μαθαίνει ότι είναι έγκυος και το κοινοποιεί τρισευτυχισμένη στο εργασιακό της χώρο. Οι συνάδερφοι της χάρηκαν μόνο που τα αφεντικά της εταιρίας έδειξαν να απογοητεύονται από το γεγονός ότι θα τη χάσουν για κάποιους μήνες και θα πρέπει να επιβαρυνθούν τα νόμιμα για τη κύηση της.
    Με περισσή μοχθηρία της κάνουν πλέον τη ζωή πανδύσκολη για να τη φέρουν σε σημείο να παραιτηθεί μόνη της πριν την έναρξη της νόμιμης της άδειας.
    Η φίλη μου είναι σε απόγνωση, από την μία δεν θέλει να παραιτηθεί από την άλλη φοβάται μη χάσει το παιδί.
    Προσπαθούμε τώρα μέσω γιατρών και δικηγόρων να φέρουμε κάποιο ευνοικό γι'αυτήν αποτέλεσμα κάτι που να την προφυλάξει χωρίς να χρειαστεί να παραιτηθεί.
    Όμως εξοργίζει και πονάει η απανθρωπιά κάποιων...
    Τόσο αναλγησία πια...για μερικά ευρώ να τα βάζουν με μια έγκυο...και με αυτήν την έγκυο που αν χτύπα ξύλο αποβάλει δεν θα έχει δεύτερη ευκαιρία.
    Για πενταροδεκάρες να μαυρίζεις μια ψυχή που περιμένει με λαχτάρα την ώρα και τη στιγμή να χαρεί τη μητρότητα...
    Που έχουμε φτάσει, μπορούμε να το συνειδητοποιήσουμε?
    Κάποιοι θα απαντήσουν: εμείς δεν είμαστε έτσι δεν θα φερόμασταν έτσι...όμως κάποιοι άλλοι έτσι φέρονται και είναι έτοιμοι να κατασπαράξουν σάρκες στο βωμό μιας ελάχιστης κερδοφορίας.
    Οι υπόλοιποι ας βγούμε στα λιμάνια να υποδεχθούμε τους νικητές αποχαυνωτικών τηλεριάλιτυ...ή ας σπάμε θέατρα μόνο με το άκουσμα του ονόματος αντίπαλης ομάδας.
    Η παρακμή είναι εδώ, παντοδύναμη πλέον στοιχειώνει σχεδόν κάθε πτυχή του δημόσιου βίου και της κρατικής συμπεριφοράς εφιαλτική επωδός στην κολακεία των ενστίκτων .
    Δε ξέρω τι σόι μηδενισμός μας έφερε ως εδώ... δεν ξέρω...

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ blue nile 07/02/2011 10:30:17

      O ίδιος μηδενισμός που κάνει τον αρθρογράφο να λέει:

      "Ας μη βρίζουμε λοιπόν τους πολιτικούς που έχουμε διότι τέτοιοι μας αξίζουν. Ας γίνουμε εμείς καλύτεροι να βρούμε τους ηγέτες που θέλουμε Ως τότε, και μέχρι να αποκτήσουμε παιδεία, καλύτερα να σιωπήσουμε γιατί τέτοιοι είμαστε και τέτοια καταντήσαμε αυτή την πανέμορφη και με τέτοια ιστορία και πολιτισμό χώρα."

      Ναι ρε φίλε.Έτσι όπως το λες.Κι εσείς που συμφωνείτε μαζί του μπράβο σας.Να μην βρίζουμε τους πολιτικούς.Όοοοοοχι.Δεν φταίνε αυτοί.Εμείς φταίμε.Εμείς φταίμε για όλα.Εμείς ξυπνήσαμε μια μέρα κι από ράτσα φιλότιμη και εργατική και προκομένη γίναμε λαμόγια κι απατεώνες και τεμπέληδες και λάτρες του lifestyle (!!!) το οποίο ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΣΕΡΒΙΡΕ κανένας...εμείς αφ'εαυτού μας το ανακαλύψαμε...!!!!Ναι βρε σε λέω...εκεί που καθόμασταν και δουλεύαμε στα χωράφια ξαφνικά ΤΣΟΥΠ...λέει ο Μήτσος στην κυρα-μαρίκα "άκου γυναίκα...πλέον δεν θα με λες Μήτσο...θα με λες Μισελ κι εγώ θα σε λέω Μαρι-Αν...θα πουλήσουμε το χωράφι και θα πάμε να ζήσουμε στην Εκάλη ή στο Πανόραμα και θα γίνουμε επενδυτές και θα κυκλοφοράμε με Καγιεν και θα πίνουμε φρεντοτσίνο στο ΝταΚάπο και θα βλέπουμε τηλεριαλιτυ και θα κάνουμε κλαμπινγκ....γκε γκε;;;"...
      Και φυσικά η κυρα-Μαρίκα/Μαρι-Αν συμφώνησε ενθουσιασμένη...

      Μόνοι μας τα σκαρφιστήκαμε όλα αυτά.Ξυπνήσαμε ένα πρωί και αποφασίσαμε να μαστε τεμπέληδες και χωρίς όνειρα και φιλοδοξίες παρά μόνο πως θα τρώμε τα έτοιμα και πως θα κοροιδεύουμε τον συνάνθρωπο...και τον πρώτο που κοροιδέψαμε ήταν οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ...αυτοί οι άγιοι άνθρωποι που πιάστηλκαν κορόιδα από τους απατεώνες Έλληνες.
      Και μετά αποφασίσαμε να κοροιδέψουμε και να χλευάσουμε και να υποτιμήσουμε την παιδεία μας την ΕΛληνική και την πίστη μας την Ορθόδοξη και την 3000χρονη ιστορία μας .
      Αποφασίσαμε ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ να φέρουμε τζόγο μέσα στα σπίτια μας...να χουμε κληρώσεις ανά 5 λεπτά για να μην βαριόμαστε μπροστά στο play station όλη την ώρα.
      Αποφασίσαμε να καταστρέψουμε την εγχώρια παραγωγή και την αγροτιά και τις βιοτεχνίες ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ γιατί δεν θέλαμε να δουλεύουμε και φέραμε τις πολυεθνικές και τα malls και τα μεγάλα εμπορικά για να δουλεύουν τα παιδιά μας υπάλληλοι για 3 κι 60 αλλά εμείς να ταίζουμε τα γερμανικά και γαλλικά και αμερικάνικα ταμεία...!!!
      Αποφασίσαμε να καταστρέψουμε και το στράτευμα και το ηθικό και την αμυντική λειτουργία της χώρας επειδή "έλα μωρέ τώρα δε γ*μείς ποιος ασχολείται με τέτοια πράγματα, εδώ ο άερας φυσάει βαρδάρης και ρίχνει σημαίες κι ελικόπτερα".
      Αποφασίσαμε ότι η χώρα μας είναι πολύ μεγάλη και θα πρεπε να δώσουμε ένα κομματάκι της στον σκοπιανόγυφτο για να χουμε λιγότερο έδαφος να μας αγχώνει επειδή είμαστε ριψάσπιδες.
      Αποφασίσαμε να φέρουμε όλων των λογιών τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ στη χώρα μας και να τους νταντεύουμε και να συζητάμε για το πόσο πολύ τους καταπιέζει η Ορθόδοξη πίστη μας και δεν μπορούν να μας βιάζουν και να μας σκοτώνουν ευκολότερα.
      Φέραμε από μόνοι μας και όλα τα ξέκωλα του κόσμου.Τα βάλαμε φόρα παρτίδα μέσα στο σπίτι μας και τα λατρέψαμε γιατί τα ξέκωλα και η βλακέια και το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ είναι αυτό που λατρεύουμε ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ γιατί δεν γουστάρουμε τα παιδιά μας να χουν αξίες και ιδανικά και όνειρα στη ζωή τους.
      Μετά παίξαμε και στο χρηματιστήριο...το οποίο εμείς φτιάξαμε....ναι ρε εμείς μόνοι μας...εκεί που καθόμασταν ξαφνικά ΤΣΟΥΠ...ιδέα-κυρος-γρανάζης....δεν πάμε ρε μάγκες να χάσουμε τα ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ;;;;Και φυσικά το κάναμε.Για να βάλουμε σε περισσότερους μπελάδες τους πολιτικούς μας που πάλευαν να μας κάνουν ανθρώπους και να μας διδάξουν την ευνομία και την ισότητα με τον νόμο περί ευθύνης υπουργών....
      Μετά το χρηματιστήριο κλέψαμε και τις τράπεζες.Ναι σου λέω δικέ μου...εμείς τις κλέψαμε.Οι τράπεζες σε όλο τον κόσμο εδώ και εκατοντάδες χρόνια κλέβουν και ληστεύουν το βιος του κοσμάκη αλλά στην Ελλαδίτσα οι ποίτες κλέβουν τις τράπεζες.Πηγαίναμε εμείς από μόνοι μας και τους αναγκάζαμε να βάζουν αισχρούς και καταχρηστικούς όρους στα δάνεια επειδή θέλαμε να ΒΑΖΟΥΜΕ ΥΠΟΘΗΚΗ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ...!!!!
      Ναι ρε σε λέω...εμείς το κάναμε.Τους πιέσαμε πάρα πολύ και οι πολιτικοί μας έτρεχαν να μας μεταπείσουν.
      Φυσικά εννοείται ότι ελέγχουμε ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΟΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.
      Εννοείται...εμείς την ελέγχουμε...επειδή είμαστε τεμπέληδες και χαραμοφάηδες και απατεώνες ρε.Ναι.Εμείς φταίμε που δουλεύουν τα παιδιά για ένα ξεροκόματο.Εμείς τους στερούμε την πρόοδο και την ευτυχία.Εμείς κρύψαμε το χρήμα και αποφασίσαμε να πληρώνουμε πιστωτικές κάρτες με επιτόκιο 20% ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΟΙ Μ*Λ*Κ*Σ.
      Και τρέχαν οι φουκαράδες οι πολιτικοί να διορθώσουν τα λάθη μας και την λαμογιά και την ψευτιά μας.
      Κάψαμε τα δάση μας για να χτίσουμε πολυκατοικίες να κονομήσουμε, βάλαμε κοριούς να παρακολουθούν τον πρωθυπουργό μας από ζήλεια, αγοράσαμε ότι σάπιο υποβρύχιο βρήκαμε για να κονομήσουμε γερμανικές μίζες, φτιάξαμε τον Θείο και τον Μπομπ και τον κάθε τυχάρπαστο λαμόγιο επειδή γουστάρουμε να πληρώνουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΗΜΕΝΑ και να μας κάνουν κουμάντο τα σκυλιά του κάθε "κομιστή", φτιάξαμε το συνδικαλιστικό κίνημα έτσι ώστε να καταστρέφεται ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (επειδή είμαστε τεμπέληδες βεβαίως-βεβαίως), φάγαμε και τα λεφτά των ασφαλιστικών μας ταμείων τζογάρωντας σε ξένα χρηματιστήρια, τοποθετήσαμε κάθε ΑΣΧΕΤΟ ΤΣΟΜΠΑΝΟΒΛΑΧΟ σε καίριες διοικητικές θέσεις ώστε να χωλαίνει όσο το δυνατόν περισσότερο η δημόσια διοίκηση και φυσικά εμείς καταστρέψαμε την τεράστια κοινωνική προσφορά του "δημοσίου" τεμπελιάζοντας και αποχαυνωμένοι μπροστά σε ένα γκισέ τρώγοντας τα νύχια μας και ξύνωντας τα...φρύδια μας.

      Αλλά πάνω από όλα ΕΜΕΙΣ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟ MEDIAKO ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ...για να διαφθείρουμε τους πολιτικούς μας βεβαίως βεβαίως...όπερ και εγένετο.
      Πόσο να αντέξουν και οι φουκαράδες οι πολιτικοί αυτόν τον βαθιά διεφθαρμένο και απατεώνα λαό...;;;Έπεσαν κι αυτοί στην "απώλεια".

      Τώρα τελευταία προσπαθούμε εναγωνίως να ξεπουλήσουμε και την τελευταία πλουτοπαραγωγική πηγή μας και εθνικό έδαφος στους "ξένοι" επειδή τελειώνουν τα φράγκα και πρέπει να πάμε διακοπές το καλοκαιράκι sto Mykonos.
      Κι αυτός ο καημένος ο πρωθυπουργός μας κάνει ότι μπορεί για να το σώσει το πράγμα...αλλά με τέτοιους απατεώνες πολίτες τι να κάνει κι αυτός ο καημένος...
      Και είμαστε τόσο αθεόφοβοι και οπορτουνιστές που κόβουμε και το μεροκάματο από τους εργολάβους διοδίων...καθώς τεμπέλης και φαφλατάς ο Έλληνας σιγά μην δεχόταν να πληρώνει το "δίκαιο" του εργολάβου...

      Απατεώνα Έλληνα αυτό το πολιτικό σύστημα σου αξίζει γιατί εσύ τα κανες όλα.
      Εσύ φταις για όλα κυρΜήτσο-Μισελ και κυραΜαρίκα-ΜαριΑν.
      Κάτσε τώρα να σε "κουρέψουν" οι ενάρετοι πολιτικοί και γράψε για τιμωρία 1000 φορές "δεν θα ξαναπώ ψέμματα στους αρχηγούς μου" και περίμενε να σε σώσει η μεγαλοψυχία του πρωθυπουργού σου.

      Μλκ Έλληνα...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ blue nile 07/02/2011 11:26:37

      Χωρίς να ξέρω περισσότερες λεπτομέρειες και χωρίς να θέλω σε καμία περίπτωση να δικαιολογήσω άνθρωπο που μπορεί και να σκεφτεί να βλάψει έγκυο γυναίκα, αντιλαμβάνεσαι γιατί μιλάμε? Αέρα μισθό και ΙΚΑ από το ταμείο της εταιρείας? Χωρίς να υπάρχει το παραμικρό έργο? Αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό που εύκολα εσύ κι εγώ απεμπολούμε ως παλιανθρωπιά, μπορεί να είναι το break even point ένα σωρό θέσεων εργασίας? Εννοείται πως πρέπει να υπάρχουν οι μέγιστες δυνταές διευκολύνσεις σε τέτοιες περιπτώσεις, η εγκυμοσύνη αγγίζει τα όρια του ιερού, αλλά αυτά κανονικά έπρεπε να καλύπτονται 100% από το κράτος. Δεν είναι δυνατόν να κάνεις κοινωνική πολιτική στου κασσίδη το κεφάλι!!!

  21. karenin avatar
    karenin 07/02/2011 01:10:36

    Ετσι εξηγείται το γεγονός γιατι στηρίζουμε τόσο ανίκανες και άχρηστες κυβερνήσεις. Για να μπορούμε να βρίζουμε και να κάνουμε ανέξοδη κριτική, και να περνιόμαστε για σπουδαίοι και μάγκες.

  22. LOKROS avatar
    LOKROS 07/02/2011 01:22:35

    Αλκυονίδες Μέρες
    Ήρθαν, έρχονται δεν ξέρω ακριβώς, αλλά σήμερα η αλήθεια είναι τα χειρότερα έπονται, και θα είναι τέτοιας έκτασης και τέτοιας μορφής που καμιά γλυκιά περιγραφή δεν θα μπορεί πια να τα κουκουλώνει.

  23. Άναυδος avatar
    Άναυδος 07/02/2011 01:42:57

    «Τίποτε απ’ όλα αυτά, απλά νίκησε σε ένα μιντιακό σόου της ξεφτίλας.»

    Αυτός είναι και ο λόγος που οι πολιτικοί, και οι αντίστοιχοι χώροι, λαϊκίζουν μέχρις αηδιαστικής αηδίας. Αυτά βλέπουν ότι πιάνουν, αυτά και κάνουν χωρίς να ρωτούν πολλά-πολλά.
    Μπορεί να μην είμαστε εμείς οι ίδιοι έτσι, και να αναρωτιόμαστε για ότι γίνεται γύρω μας, αλλά φαίνεται ότι υπάρχει μια πλειοψηφία συμπολιτών μας που είναι έτσι, και άρα είναι υπολογίσιμη.
    Πολλές φορές, περπατώντας στον δρόμο και βλέποντας διάφορα, σκέφτομαι: «αυτός/αυτή ψηφίζει κιόλας!». Άρα, πράγματι ισχύει το συμπέρασμα του κειμένου:
    «Ας μη βρίζουμε λοιπόν τους πολιτικούς που έχουμε διότι τέτοιοι μας αξίζουν.».

  24. Άναυδος avatar
    Άναυδος 07/02/2011 01:44:55

    Παρεμπιπτόντως, μια ερώτηση.
    Θα έχει τύχει σε όλους σας, και σε μένα, να χρειαστεί να μαζέψετε κόσμο, όχι πολλούς, πχ 5-10, για μια υπόθεση, διασκέδαση, οτιδήποτε. Ο ένας βαριέται, ο άλλος αναιρεί, ο άλλος αναβάλλει, κάποιος δεν βολεύεται ή δεν μπορεί, και στο τέλος μαζευόμαστε 2-3. Πως και μαζεύτηκαν όλοι αυτοί, ορεξάτοι-ορεξάτοι («πάνω από 3.000 Κρητικοί»);
    Το ρωτώ γιατί από κάτι τέτοια βγαίνουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα και για διάφορα άλλα «περίεργα» που βλέπουμε γύρω μας.

  25. ΦωΚ avatar
    ΦωΚ 07/02/2011 02:10:31

    χαλια ,οπως και πολλα ακομα

  26. lampros avatar
    lampros 07/02/2011 03:21:28

    Είναι θέμα παιδείας, κι όλα τα περιστατικά που κατά καιρούς μας ενοχλούν (μπάτε σκύλοι αλέστε στη Νομική, ο Γκλέτσος στις εθνικές σε ρόλο Λεωνίδα, κάποιοι να σπάνε τα μηχανήματα των εισιτηρίων γιατί διαφωνούν με την αύξηση λες και δε θα τα πληρώσουν πάλι κ.λπ.) είναι φαινόμενα ανησυχητικά.

    Ανησυχητικό είναι και το ότι τα μπερδεύεις όλα τουρλού-τουρλού, τα όντως αρνητικά φαινόμενα τύπου Μπιγκ Μπράδερ και Νομικής, με το κίνημα ενάντια στα διόδια και τα εισητήρια.

    Λίγη διάκριση. Θα έπρεπε σαν τα χαϊβάνια της Ευρώπης να πληρώνουμε κερατιάτικα δρόμους 3-4 φορές υπερτιμολογημένους και καπάκι διόδια σε μεγαλοεργολάβους και άλλα λαμόγια για μια ζωή; Μπορεί ο Γκλέτσος να είναι όποιος είναι, αλλά η πράξη καθεαυτή δεν είναι αρνητική, ούτε βέβαια η αντίδραση στα εισητήρια.

    Σε μια εποχή που μας έχουν ταράξει στους φόρους, με την βενζίνη στα χάι της, με λουκέτα στα μαγαζιά και απολύσεις, με 20% κοντά ανεργία, και ανεβάζουν τα εισητήρια 40%;

    Φωτιά και τσεκούρι ―και εκεί και αλλού.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ lampros 07/02/2011 11:29:08

      Άλλο το κίνημα των διοδίων, άλλο ο Γκλέτσος. Αν και εγώ δεν μπορώ να πω ότι η κίνησή του με ενόχλησε ιδιαίτερα, σε πολλούς φαίνεται σαν προσπάθεια καπελώματος του κινήματος και "γραφικοποίησής" του. Κάτι σαν τον πατριωτισμό και το ΛΑΟΣ.

  27. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/02/2011 07:58:48

    Δεν πρόλαβε λοιπόν να καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός που προέκυψε με τον «ντιντισμό», ως μια αξιοσημείωτη παράμετρο της νεοελληνικής πολιτικής σκηνής, και νάσου ξεπετάχτηκε ένα άλλο φρούτο, πολύ πιο διαδεδομένο, και με πολύ περισσότερους θαυμαστές. Μιλάω για το φρούτο του πολιτικού «κουτσαβακισμού», της νεοελληνικής μαγκιάς, του πολλά βαρύ, του άντρακλα που δεν σηκώνει πολλά πολλά. Φρούτο το οποίο ευδοκιμεί κυρίως σε πολιτικούς επιπέδου τοπικής αυτοδιοίκησης, επειδή η εκεί πιο περιορισμένη και σαφώς πιο συμμαζεμένη μικρή εκλογική πελατεία το σηκώνει. Μιλάω για πολιτικούς, οι οποίοι αναφέρονται στον εαυτό τους πάντα σε τρίτο πρόσωπο, π.χ. «ο Νομάρχης λέει…, όταν ο Δήμαρχος μιλάει…», κ.ο.κ.

    Άλλος ντύνεται Ζορρό, καβαλάει άλογο ή σκούτερ (χωρίς κράνος) και ξαμολιέται στους «αγρούς» για να λύσει τα προβλήματα του τόπου του, όπως αυτός νομίζει καλύτερα. Άλλος σκαρφαλώνει σε γκρέϊντερ, και ξεκινάει επανάσταση ενάντια στα μεγάλα συμφέροντα, στους λεφτάδες που μας πατάνε, στη διαπλοκή, και τελικά ηρεμεί μόλις του δίνουν κάποιες κάρτες ελεύθερης διέλευσης από τα διόδια. Οι καντίνες μαζεύονται, τα τηλεοπτικά συνεργεία αποχωρούν, και ο εμβρόντητος λαός, που διψάει για άρτο και θεάματα, αναμένει το επόμενο πιασάρικο event κολλημένος σταθερά στο ΣΤΑΡ Τσάνελ .
    Βέβαια υπάρχουν βαρύμαγκες πολιτικοί ταγοί και στη κεντρική μας πολιτική σκηνή. Άλλωστε, εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι Μπουτάν! Η μαγκιά και το αντριλίκι, ο κουτσαβακισμός δηλαδή, βρίσκονται βαθιά χαραγμένα στο γονιδιακό μας δικτύωμα. Αμ πως; Απλώς οι δεύτεροι είναι λίγο πιο ραφιναρισμένοι, φοράνε κοστούμια, χρησιμοποιούν πιο ξύλινη γλώσσα, και η μαγκιά τους εξαντλείται κυρίως σε λεκτικές επιθέσεις. Κλασικό παράδειγμα ο σοσιαλιστής αντιπρόεδρος της σοσιαλιστικής μας κυβέρνησης, που πρόσφατα μας θύμισε τις παλιές καλές εποχές, τότε που ως ταύρος εν υαλοπωλείο, τα έβαζε με τη Γερμανία, τους Τούρκους, τον κ. Τίποτα, κλπ. (παίρνοντάς τα όμως πίσω σε χρόνο ντε-τε). Αυτή τη φορά είπε να τα βάλει, μεταξύ άλλων, και με τους δημόσιους υπαλλήλους, χαρακτηρίζοντάς τους ως κοπρίτες. Και ως εδώ όλα καλά. Έλα όμως, που πριν καλά καλά κοπάσει ο θόρυβος, ο αντιπρόεδρος αναδιπλώθηκε και πάλι. «Δεν εννοούσα αυτό… τους τεμπέληδες εννοούσα… αυτούς που μπήκαν με τηλεφώνημα», και άλλα τέτοια.
    Υποτίθεται ότι δυσαρεστήθηκε μαζί του ο πρωθυπουργός και του τράβηξε το αυτί. Δεν ξέρω γιατί, αλλά όλη αυτή η ιστορία μου θυμίζει το κλισέ του αμερικανικού κινηματογράφου «καλός και κακός μπάτσος». Λες και εκτελεί διατεταγμένη αποστολή ο κ. Πάγκαλος, πετώντας κάθε τόσο ρουκέτες για να μετρηθεί η αντίδραση, για να δημιουργηθεί κλίμα, για να διαιρεθεί η κοινή γνώμη, και άλλα διάφορα Μακιαβελικά. Σημασία όμως έχει, πως όπως αναδιπλώθηκε κι ο έτερος «τσαμπουκαλεμένος» μόλις πήρε μερικές δωρεάν κάρτες, έτσι και ο αντιπρόεδρος μαζεύτηκε μόλις του «τράβηξαν» λιγουλάκι το αυτί. Μιλάμε δηλαδή για άτομα με μπέσα. Με συνέχεια. Που δεν λογαριάζουν τίποτα. Άντρακλες ρε παιδάκι μου.
    Ζούμε σε ενδιαφέρουσες εποχές. Το ασήμαντο κυριαρχεί, όπως κυριαρχεί και η σαχλαμάρα. Σε όλους μα όλους τους τομείς της δημόσιας μας ζωής. Και άντε οι ντιντίδες περιορίζονται σε κάποιον δευτερεύοντα εσωκομματικό ρόλο, παίζοντας τον ρόλο τους σε επίπεδα που δεν πολυαπασχολούν τη μεγάλη μάζα, και δεν επηρεάζουν γενικά. Και εν πάση περιπτώσει έχουν και τη χάρη τους. Άλλο οι εσάρπες, τα μπουρνούζια, τα κοχίμπας, και άλλο οι ξινισμένες φάτσες, οι σαπιοκοιλιές, και οι εκσκαφείς.
    Οι ψευτόμαγκες όμως; Αυτοί που έχουν μονίμως ένα οργισμένο ύφος, λες και κουβαλάνε τα προβλήματα της ανθρωπότητας στη πλάτη τους; Τι γίνεται με αυτούς τους τύπους που επειδή τους ψήφισαν μερικές χιλιάδες άνθρωποι, την είδαν ξαφνικά αυτοκράτορες και είναι έτοιμοι να μας πλακώσουν όλους στα χαστούκια; Νομάρχες που δεν παράγουν κανένα ουσιαστικό έργο, αλλά που οδηγούν τρακτέρ, μπουγελώνονται, πέφτουν με αλεξίπτωτο, κάνουν ακόμη και μπάντζι τζάμπιγκ; Δήμαρχοι που νομίζουν ότι εξελέγησαν Spiderman, και που αψηφώντας διαδικασίες, νομοθεσίες, δημοτικά συμβούλια, αποφάσεις, εισαγγελείς, και άλλα τέτοια ασήμαντα, σκαρφαλώνουν στα τρακτέρ, γκρεμίζουν στηθαία, αλαλάζουν μπροστά στις κάμερες, και γενικά αδιαφορούν για τις όποιες αντιδράσεις και την όποια νομιμότητα. Και αν τυχόν ερωτηθούν από κανέναν δημοσιογράφο για τις πράξεις τους, αρχίζουν το τρίτο πρόσωπο: «ο νομάρχης αποφάσισε», «ο δήμαρχος ξέρει», και μάλιστα τον λούζουν και με χαρακτηρισμούς του στυλ «είσαι γελοίος», ή «είσαι άσχετος»…. Λες και η εκλογή τους σε κάποιο αξίωμα τους κατέστησε αυτομάτως υπεράνω νόμων και υπεράνω δημοκρατικών διαδικασιών. (Για αυτό και δεν φοράνε ποτέ και κράνος).

    Καλοί οι ρόλοι του νταή, του δεν μασάω, του άντρακλα, του τσαμπουκά… αλλά για τον κινηματογράφο και τα σίριαλ. Καλός ο Ζορρό και ο Ironman, αλλά για τα καρτούν. Αν θέλαμε οξύθυμους μάγκες που «δεν μασάνε Χριστό» και που δεν δίνουν λογαριασμό σε κανέναν, τότε θα ψηφίζαμε για ηγέτες μας κάποιους παλαιστές του κατς, ή κανέναν πρωταθλητή του kickbox. Δεν θα ψηφίζαμε ούτε τον Πάγκαλο, ούτε τον Πανίκα, ούτε τον άλλο τον σιτεμένο ζεν πρεμιέ. Δεν ψηφίζουμε όμως αυτοκράτορες, ούτε ψηφίζουμε καρικατούρες δικτατόρων. Ψηφίζουμε ηγέτες οι οποίοι θα πρέπει να ηγούνται μέσα στα πλαίσια της δημοκρατίας, και όχι σαν σερίφηδες του άνομου Φαρ Γουέστ.
    Για αυτό, καλά θα κάνει ο κόσμος, παρόλη την οργή του με τους κυβερνώντες μας, παρόλη την οικονομική του στενοχώρια, να συγκρατηθεί λιγουλάκι στον θαυμασμό που επιδεικνύει σε αυτούς τους μικρούς ανόητους Καίσαρες, διότι εκτός του ότι απαξιώνονται η δημοκρατική λειτουργία και οι δημοκρατικοί μας θεσμοί, κινδυνεύουμε να δημιουργήσουμε και κάποιους νέους «μαύρους καβαλάρηδες» ή φαιδρούς Πατακούς, που αντί για άλογα ή τανκς, καβαλάνε σκούτερ και φορτωτές, και που μόνοι αυτοί ξέρουν το καλό μας, και πώς να το επιδιώξουν. Άσχετα αν στο φινάλε, πάντα μας δένουν χεροπόδαρα, και είμαστε εμείς που τρώμε τις σφαλιάρες τους.
    Εν ολίγοις, καλή η σαχλαμάρα, αλλά για τη οθόνη και για να γελάμε, όχι για να μας κυβερνά καβάλα στο άλογο ή σκαρφαλωμένη στον εκσκαφέα…

    • Λιζα Αλεξίου avatar
      Λιζα Αλεξίου @ Strange Attractor 07/02/2011 19:49:30

      Strange,
      Ο λαός αισθάνεται και βιώνει προτωφανείς αδικίες. Δεν δείχνει θαυμασμό, συμπαράσταση βρίσκει, κάθε αντί τον εκφράζει, ταυτίζεται μαζί του, είτε αυτό που κάνουν οι "σκούτερ"είναι σωστό είτε όχι.Θέλει να ενωθεί μαζί του γιατί έχουν κοινό εχθρό και θέλει να τον εξουδετερώσει,να τον διαλύσει. Θα ζητήσει με λύσσα το δίκιο του και θα αγωνιστεί και θα αγκαλιάσει τον καθένα που είναι πρόθυμος να παλέψει μαζί του για να το διεκδικήσει.Δεν βλέπει μπροστά του τίποτα, παρά μόνο φτώχεια, άνεργα τα παιδιά του, χρέη, δυστυχία, λίγο τον νοιάζει λοιπόν άν ο συναγωνιστής του απαξιώνει την δημοκρατική λειτουργία,σ'ένα κράτος που φρόντισε πρώτο αυτό, να καταλύση κάθε τί δημοκρατικό.

  28. factorx avatar
    factorx 07/02/2011 10:36:40

    εκτός θέματος τσιλιβίθρα. Ούτε που κατάλαβες λέξη απο το κείμενο. Κρίμα....

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ factorx 07/02/2011 10:50:46

      Εμένα η τελευταία παράγραφος με πείραξε κι από κει πιάστηκα.Για τα υπόλοιπα που περιγράφουν την παρακμή των κοινωνικών αξιών δεν χρειάζεται να πω ότι συμφωνώ...έχω γράψει κι εγώ σχετικά.

      Δεν είναι κρίμα.Ας έχουν οι άλλοι δίκιο κι ας έχω άδικο εγώ.Αρκεί να βγαίνει έξω η αλήθεια και ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ για τον μεγαλύτερο αγώνα που είναι μπροστά μας μετά την χούντα.

  29. empedocle avatar
    empedocle 07/02/2011 10:46:53

    Η πλάκα είναι ότι οι γονείς του (του Φουκα-ρά-κη)όπως και άτομα από το σόϊ του δήλωναν στα κανάλια ...περήφανοι για το...κατόρθωμα του Γιαννάκη.
    Όπως παλιά με κείνον τον Πόντιο καράφλα που είχε γίνει πανικός στην χώρα με τη...βράβευσή του ! Και τώρα όπως μαθαίνουμε είναι στο περίπου ένας Τίποτας.
    Δε με χαλάει καθόλου πάντως όλο το σκηνικό,είναι η απλή διαβεβαίωση της επισήμανσης που έχω κάνει από τις αρχές της δεκαετίας του 1980,όταν και απεφάνθην ότι η Ελλάδα σήμερα είναι ένα έθνος γεμάτο από στρατιές ηλιθίων Καζαντζίδηδων, no surprise at all.
    Καλό είναι σιγά σιγά να ξεχωρίζουν αυτοί που θα επιβιώσουν της καταστροφής.
    Για τους υπόλοιπους,όπως έστρωσαν θα κοιμηθούν,ας ανοίξουν τα στραβά τους,ας διώξουν την απίστευτη εγκεφαλική τους μ*****α,αν θέλουν να λένε ότι για κάτι πάλεψαν στη ζωή αυτή.

  30. parsifal avatar
    parsifal 07/02/2011 11:31:26

    Ως παρηγοριά, σκεφθείτε οτι στην "ανοδο της ασημαντότητος" ο Καστοριάδης ανεφέρετο σε ολη την Ευρώπη και την Αμερική. Ας πούμε οτι εδώ οπως σε ολα η ασημαντότητα και η ανοδος της υπήρξαν υπερβολικές.
    Πόσο σκουπίδι μπορεί να είναι ενας (μία) υπουργός Εξωτερικών που πάει ... διακοπές στην αιματοκυλισμένη Τυνησία στην διάρκεια των ταραχώνμε αεροσκάφος διαπλεκόμενου επιχειρηματία ? Τι να μας πεί μετά ο πιτσιρικάς που μεγάλωσε με Νίτρο και Κλίκ οπως λέγει κάποιος παραπάνω ?

  31. χαριδημος avatar
    χαριδημος 07/02/2011 19:47:21

    τι να πω τωρα κι εγω.να διαχωριστει η κρητη απο την ελλαδα για να σκασετε ολοι?

  32. SAVAS avatar
    SAVAS 07/02/2011 19:48:52

    Πραγματικά τους ηγέτες που ψάχνουμε θα τους βρούμε κάποτε, αν εμείς τους επιβάλουμε, ωστόσο..... η πλειοψηφία των προβάτων κυβερνά και κυβερνιέται απο το πρώτο πρόβατο που ενώ αυτό πέφτει στο γκρεμό και τα υπόλοιπα ακολουθούν. Δηλαδή η πλειοψηφία είναι γνώρισμα της Δημοκρατίας όσο αφορά τους ανθρώπους όχι τα πρόβατα.

  33. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ"gaidaros" avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ"gaidaros" 07/02/2011 20:53:21

    Εχετε δικιο.! Κοιτάξτε γύρω μας φίλε Αριστερέ ψάλτη και καλοί μου φίλοι.Νεόπλουτοι ,Ψευτονταήδες, Ανεγκέφαλοι, συνθέτουν το ανθρώπινο δυναμικό αυτού του πανέμορφου τόπου. Είμαι κρητικός και ντρέπομαι πραγματικά γιά το κατάντημά μας.!

  34. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 22/05/2011 12:46:10

    Η Ελλάδα και τα παιδιά της θα έχουν ανθρώπινο μέλλον μόνο εάν θα ξυπνήσει ο Λαός και θα πάψει να ασχολείται με Ποδοσφαιρο-μπάσκετ (Γιά να κερδίζει το Κεφάλαιο και από αυτά και γιά να διχάζει τον Λαό έτσι το Σύστημα) ΚΑΙ εάν πάψει να αποβλακώνεται από όλες αυτές τις σκουπιδο-εκπομπές που τον ταίζουν τα τηλεοπτικά Πανελλαδικά κανάλια τού Συστήματος. Λαός που έχει τόσο χαμηλό επίπεδο δεν έχει μέλλον.

  35. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 22/05/2011 12:52:32

    Εξαφανίζεις μία Χώρα και τον Λαό της με ειρηνικά μέσα όταν τής διαλύσεις την Ιστορία της, την Παιδεία της, την Υγεία της, διαλύσεις τον Θεσμό τής Οικογένειας. Το Σύστημα ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Λαέ ξύπνα για να έχουν ανθρώπινο μέλλον τα παιδιά σου, τα παιδιά που εσύ τα γέννησες ανεύθυνα. Το Σύστημα θέλει μέλλον με πορνεία, τζόγο και ναρκωτικά, απο αυτά κερδίζει.

  36. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 22/05/2011 12:57:03

    Ας αφήσουμε τώρα πιά την κακή Ελληνική συνήθεια να φταίει πάντα κάποιος άλλος. Εμείς ο Λαός φταίμε γιά όσα έχουν συμβεί και θα φταίμε γιά όλα όσα θα συμβούν. Ο Λαός θα ξυπνήσει όταν θα φάει κλωτσιές από τα παιδιά του επειδή τα γέννησε και δεν ενδιαφέρεται να έχουν μέλλον σαν άνθρωποι.

  37. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 22/05/2011 12:59:36

    Λαέ ξεπούλησες ακόμη και την Ελληνική Γλώσσα σου γράφωντας στο Διαδίκτυο με Γκρίκλις όπως θέλει το Σύστημα. Γιά τα πάντα εσύ φταις Λαέ.

  38. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 22/05/2011 13:01:40

    Το Σύστημα θα εξαφανίσει κάθετι το Κοινωνικό, εξαφανίζει ακόμη και την λέξη Εθνικό.

  39. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 22/05/2011 13:06:26

    Όποιος σκέπτεται, όποιος προβληματίζεται, όποιος ενδιαφέρεται να υπάρχει ανθρώπινο μέλλον γιά τα παιδιά στην Χώρα, Ας ακούει ραδιόφωνο στην Αττική ή και στο Διαδίκτυο 97,8 FM από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή 8-12 το πρωί. Ας μάθουμε να σκεπτόμαστε.

  40. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 22/05/2011 13:10:04

    Αφού το επίπεδο νοημοσύνης τού Λαού μας είναι τηλεοπτικές σκουπιδο-εκπομπές όπως το Πλάκα Κάνεις τού Αντέννα, τότε ας αυτοκτονήσουμε ομαδικά όλοι οι Έλληνες αφού το επίπεδό μας είναι στον πάτο.

  41. Αγανακτισμένος Πολίτης avatar
    Αγανακτισμένος Πολίτης 22/05/2011 13:12:44

    Λαέ σύντομα δεν θα έχεις τίποτα άλλο εκτός από τις εκπομπές σκουπίδια που θα σε ταίζει το Σύστημα με τα τηλεοπτικά Πανελλαδικά κανάλια του καθημερινά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.