#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/12/2013 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πετρέλαιο θέρμανσης: το μπάχαλο της κυβέρνησης και η επίθεση των λαθρεμπόρων



Υπάρχουν πολλά να ειπωθούν σε ότι αφορά την απόφαση της κυβέρνησης να μην προχωρήσει σε μείωση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης. Διότι πρόκειται περί συνολικής απόφασης την οποία ανακοίνωσε ο Στουρνάρας. Δεν κάνει του κεφαλιού του, συναπόφαση είναι, για να ξεκαθαρίζουμε ορισμένα πράγματα.

Κάποιοι θα μπορούσαν να πουν ότι η απόφαση αυτή δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα στη Νέα Δημοκρατία που υποτίθεται ότι είναι κοντά στο λαό. Αλλωστε, όταν θέτεις το δίλημμα «ζεστασιά για τους φτωχούς προκειμένου να μην πεθάνει κανείς ή περισσότερα έσοδα», ασφαλώς η απάντηση είναι αυτονόητη.

Κάποιοι άλλοι, όπως βλέπουμε και από τα σχόλια στο antinews, λένε ότι θα τους τιμωρήσουν στις εκλογές, και τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και τον Σαμαρά και τον Στουρνάρα. Ασφαλώς αυτό είναι μια δημοκρατική διαδικασία που έχει κάθε Έλληνας δικαίωμα να την επιλέξει.

Όμως, πρέπει πρώτα να συνυπολογιστούν και ορισμένα θέματα, τα οποία στα μέσα ενημέρωσης, και κυρίως στα κανάλια δεν θα τα ακούσετε ποτέ. Από την πρώτη στιγμή το antinews είχε πει ότι η αιθαλομίχλη μπορεί να… διαλυθεί μόνον εφόσον η κυβέρνηση δώσει πραγματικά στοιχεία και πει την αλήθεια σχετικά με το τι συμβαίνει με το πετρέλαιο θέρμανσης, τι γίνεται με το λαθρεμπόριο καυσίμων, πόσο θα χάσει το κράτος από μια πιθανή εξίσωση του ΕΦΚ.

Κι εδώ επικοινωνιακά τα έχει κάνει επιεικώς μαντάρα. Και ο Στουρνάρας που παρουσίασε στοιχεία από μελέτη του ΙΟΒΕ και έφερε ως παράδειγμα την… θέρμανση της πισίνας και το επιτελείο του Μαξίμου που πήγε χριστουγεννιάτικες διακοπές κι άφησε τους τρεις «μουτζούρηδες» υπουργούς να βγάλουν το φίδι από την τρύπα.

Να δείτε που η αιθαλομίχλη θα κάνει πολύ περισσότερο κακό από την τρόικα, επειδή ακριβώς δεν έχουν συνηθίσει να λένε τις αλήθειες που πρέπει και να καταλαβαίνουν και τον κόσμο. Διότι ο κόσμος δεν βάζει πετρέλαιο όχι γιατί είναι ήπιος ο χειμώνας αλλά γιατί δεν έχει λεφτά να βάλει. Ας αφήσουν λοιπόν τις ανοησίες και ας αντιληφθούν σε τι κατάσταση βρίσκονται τουλάχιστον 8 στους 10 Έλληνες. Πάνω απ’ όλα, το antinews θέτει ορισμένα ερωτήματα που καλούνται να απαντήσουν άμεσα. Αν δεν το κάνουν αυτοί θα χάσουν. Και θα σκάσουν στο έδαφος από πολύ ψηλά, από εκεί που νομίζουν ότι βρίσκονται όλοι τους.

 

Ερώτημα 1: Μα πόσο δύσκολο είναι να πουν την αλήθεια και να καταλάβει ο κόσμος τι συμβαίνει;

 

Ερώτημα 2: Πόσο δύσκολο να είναι μελετήσουν τα συστήματα που χρησιμοποιούν 22 από τις 28 χώρες οι οποίες δεν έχουν εξισώσει τον ΕΦΚ στα καύσιμα;  Ας κάνουν μια μελέτη και να την παρουσιάσουν στον κόσμο να καταλάβει τι ιδιαιτερότητες έχει η Ελλάδα και πρέπει να πληρώνει το πετρέλαιο θέρμανσης 1,30 ευρώ εν μέσω σφοδρής κρίσης.

 

Ερώτημα 3: Είναι αλήθεια ότι πετρελαιάδες από την Ελλάδα, γνωστοί νταβατζήδες της αγοράς καυσίμων, πιέζουν για να μειωθεί ο φόρος και να κερδίσουν αυτοί εκατομμύρια, όπως έκαναν άλλωστε επί χρόνια; Έχει τα κότσια η κυβέρνηση να δώσει τα ονόματα των λαθρεμπόρων καυσίμων που έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν μπίζνες πάνω στις στάχτες της Ελλάδας; Να πει ότι είναι αυτοί κι αυτοί και να αφήσει τις βλακείες;

 

Ερώτημα 4: Ο καθένας έχει τη γνώμη του για τον Στουρνάρα, τον Αδωνι την κυβέρνηση όλο το σύστημα. Όμως, πόσο τυχαίο είναι το γεγονός ότι τις τελευταίες ημέρες συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης επιτίθενται σφοδρά στην κυβέρνηση και ζητούν να μειωθεί ο ΕΦΚ; Μήπως έχουν σχέσεις με τους πετρελαιάδες; Μήπως πληρωμένοι κονδυλοφόροι ξεκίνησαν εκστρατεία εκβιασμών κατά Στουρνάρα; Διότι το να ζητάς μείωση του ΕΦΚ χωρίς να έχεις όλα τα στοιχεία στα χέρια σου «μυρίζει» χειρότερα από την αιθαλομίχλη;

 

Ερώτημα 5: Είναι γεγονός ότι ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ πάσχουν από υπερβολική… ευαισθησία και πάντα το παίζουν προστάτες του λαού. Αλλά μήπως στην περίπτωση του πετρελαίου εξυπηρετούν συγκεκριμένα συμφέροντα με τα οποία βρίσκονται κοντά από καιρό; Για σκεφτείτε με ποιους επιχειρηματίες παίζει «μπάλα» ο κ. Κουβέλης ή ποιοι επιχειρηματίες νταραβερίζονται με την Κουμουνδούρου και θα καταλάβετε από πού προέρχεται αυτή η ευαισθησία τους.

 

Τα πράγματα είναι απλά, άσχετα αν η κυβέρνηση τα έχει κάνει μούσκεμα. Δώστε τρία – τέσσερα ονόματα λαθρεμπόρων που εκβιάζουν για να βγάλουν λεφτά στην πλάτη του λαού και παράλληλα δώστε κίνητρα για αγορά πετρελαίου ή για πιο καθαρές μορφές ενέργειας. Για παράδειγμα, αν δεν πάνε να πάρουν τα 200 εκατ. ευρώ που περισσεύουν από το πετρέλαιο θέρμανσης, γιατί παρακαλάνε τους δικαιούχους. Ας αυξήσουν την επιδότηση για όσους έχουν κάνει αίτηση και προφανώς το έχουν μεγαλύτερη ανάγκη.

Επίσης, ας δώσουν οικονομικά κίνητρα για χρήση του φυσικού αερίου αντί να στρέφουν τον κόσμο στο πετρέλαιο. Και τέλος, ας πάνε να κάνουν ελέγχους σε όλους τους «ξυλάδες» που πουλάνε καυσόξυλα αμφιβόλου ποιότητας που έρχονται από τη Βουλγαρία και όχι μόνο. Εκεί γίνεται ο μεγάλος χαμός, αλλά δεν έχει πέσει ούτε ένα πρόστιμο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. George avatar
    George 26/12/2013 08:46:34

    Μα η αποτυχία φθηνού τρόπου θέρμανσης ενισχύει τους λαθρέμπορους. Τους δίνει την δικαιολογία στο πιάτο. Τελικά τα επιχειρήματα για θερμαινόμενες πισίνες φέρνουν την μείωση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης από το παράθυρο. Δηλαδή ο Στουρνάρας θα τα καταφέρει να περάσει την μείωση λόγω ανικανότητας και κουτοπονηριάς και όχι φυσικά από πρόθεση.
    Ενα σωστό μέτρο στα χέρια ανίκανων γίνεται μπούμερανγκ. Ενιαία τιμή λοιπόν αλλά ΜΟΝΟ για την πάταξη του λαθρεμπορίου και όχι για εισπρακτικούς λόγους που είναι και ανήθικο και αναποτελεσματικό.
    Μπλέκει τα δύο (λαθρεμπόριο, εισπρακτικά) και φυσικά θα χάσει και στα δύο. Πρέπει να δώσεις για να πάρεις! (Γι αυτό χρειάζεται ο υπουργός οικονομικών να έχει κολλήσει κανά ένσημο στον ιδιωτικό τομέα αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση).
    Επομένως:
    A. Ανάλογα με τα τετραγωνικά και την περιοχή πρώτης κατοικίας όσα λίτρα πετρελαίου πραγματικά χρειάζονται με επιστροφή φόρου σε όλους την στιγμή της αγοράς ή έστω την επομένη. Εχεις 100τμ στην Αθήνα? παίρνεις 1500 λίτρα σε μειωμένη τιμή κι ας θες να τα πιείς ή να τα κάψεις για την θερμαινόμενη πισίνα σου :-) Ετσι κι αλλιώς κι από αυτούς κάτι θα βγάλει μια και η τιμή πετρελαίου είναι κυρίως φόροι. Οι βενζινάδες θα είχαν κάθε κίνητρο να συνεργασθούν ακόμα και με κατάθεση των χρημάτων σε ειδικούς λογαριασμούς από όπου το κράτος θα τράβαγε αμέσως τους φόρους για να πιστώσει τον καταναλωτή την επομένη.
    Β. Πόσο πρέπει να είναι η επιστροφή? Οχι στο 1 Ευρώ το λίτρο όπως παλιά αλλά στα 70-80 λεπτά. Αρα θα χάσει το κράτος συγκριτικά με πρόπερσι? ΟΧΙ γιατί θα έχει πατάξει τη φοροδιαφυγή με την ενιαία τιμή, με πολλά επιπλέον έσοδα και ΤΜΗΜΑ τους θα το δώσει για να επιδοτήσει την ανάγκη θέρμανσης των Ελλήνων. Αν δεν έχει επιπλέον έσοδα από την πάταξη της φοροδιαφυγής προφανώς δεν χρειάζεται η εξίσωση τιμών. Γιατί να το κάνει? Γιατί έχει μειωθεί το εισόδημά των Ελλήνων και η θέρμανση είναι βασική ανάγκη. Γιατί σε όλους? Γιατί αλλιώς οι με μεγαλύτερα εισοδήματα/περιουσία θα μπλοκάρουν την απόφαση για χρήση στις πολυκατοικίες ή θα επιλέγουν τα τζάκια. Δηλαδή αιθαλομίχλη.

  2. JIM BIM avatar
    JIM BIM 26/12/2013 08:49:27

    Άνεργοι, υπό απασχολούμενοι, συνταξιούχοι των 350 €, ιδιωτικοί υπάλληλοι απλήρωτοι 5-15 μήνες και τέλος χιλιάδες αλλοδαποί χωρίς μεροκάματο πως θα ζεσταθούν ?????

    Κάνουμε πολιτική δυτικού τύπου σε κοινωνία αφρικανικών οικονομικών δυνατότητων

  3. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 26/12/2013 09:36:46

    Τον παντοιοτρόπως χειμαζόμενο Έλληνα, ποσώς νοιάζεται για τα συμφέροντα του μεγαπεπιχειρηματία πετρελαιά, προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετήσει την στοιχειώδη ανάγκη που έχει και ο τελευταίος κάτοικος της ΕΕ,τη θέρμανση!!
    Πολύ σωστά επισημαίνετε ότι το θέμα είναι "πιασάρικο" τόσο για τα ΜΜΕ,όσο και την Αντιπολίτευση, αλλά και οι πολίτες έχουν κάτι παραπάνω από δικαίωμα να αντιδρούν, έχουν υποχρέωση απέναντι στον εαυτόν τους και στα παιδιά τους, για την προστασία της ίδιας της υπόστασης τους!
    Ίσως ακούγεται μελοδραματικό και τραβηγμένο, αλλά εδώ είναι και το λάθος της Κυβέρνησης που δεν αφουγκράζεται την υποβόσκουσα αγανάκτηση και επίσης συγχέει (και αυτό είναι το σπουδαιότερο) την προσωρινή ανοχή των πολιτών. ή οποία έχει απρόσμενα έχει δοθεί απλόχερα στην Κυβέρνηση, με την αποδοχή των μέτρων.
    Η ανοχή έχει δοθεί με την ελπίδα ότι θα ξεπεράσουμε τον σκόπελο, και το αύριο θα είναι καλλίτερο.
    Αν όμως πιστέψει ότι οι σκόπελοι πολλαπλασιάζονται και τα μέτρα αντί να μειώνονται γίνονται χειρότερα, τότε δεν χρειάζονται και πολλές γνώσεις ψυχολογίας των Μαζών, για να καταλάβει κανείς ότι το ξέσπασμα δεν είναι μακρυά και όταν λέμε ξέσπασμα δεν εννοούμε δυστυχώς παθητική αντίσταση!
    Και πάλι δυστυχώς οι κραυγές των σειρήνων θα πιάσουν τόπο, και οι τελευταίες αντιστάσεις των νοικοκυραίων και των σωφρόνων, που είναι η θρησκεία και το μεταναστευτικό, θα σπάσουν και έτσι θα δώσουν στον ΣΥΡΙΖΑ την δυνατότητα να καταστρέψει την Ελλάδα.
    Και την ευθύνη θα την έχει εξ ολοκλήρου η Σημερινή Κυβέρνηση, που κατά γενική πεποίθηση δεν προέβαλε τις δέουσες αντιστάσεις στους ...εταίρους μας , πριν τις υπογραφές των Μνημονίων, όπως με αυτά που είπε η Μέρκελ στη Le Monde, έδωσε να καταλάβουμε!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΝΤΙΝΟΣ 26/12/2013 12:31:53

      Ποιες αντιαστασεις και επι ποσων θεματων;
      Ηδη τον τελευταιο καιρο η κυβερνηση εχει κανει του κεφαλιου της παρα τις αντιρρησεις της τροικας στο φορο ακινητων,στο νομο των πλειστηριασμων,στο ΦΠΑ εστιασης 13% ενώ και τα ΕΑΣ σωζονται και δεν γινονται απολυσεις αλλά εθελούσιες.
      Δηλαδη σε ποσα θεματα νομιζετε ότι μπορει να παραβιασει τις γραμμες της τροικας;
      Που βλέπετε να πολλαπλασιάζονται τα εμποδια;Στην επανασυνδεση του ηλεκτρικου που διαταχθηκε και χωρις αιθαλομιχλη;στο δωρεαν ρευμα από το κοινωνικο τιμολογιο που λεει θα βγει από το πρωτογενες πλεονασμα;να δουμε τι θα πρωτοβγει από το πλεονασμα αυτό.

      • Apostolos Vlahos avatar
        Apostolos Vlahos @ ψυχραιμια 26/12/2013 19:03:35

        Το θέμα είναι ποιος τα πληρώνει αυτά. Όταν βλέπω 2,97 δις στους γνωστούς "φίλους" αλλά να πληρώνω εγώ το τζάμπα ρεύμα που μοιράζει ο κάθε υπουργός, τότε μην απορείς για τη συνέχεια.

  4. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 26/12/2013 09:39:05

    Όλες οι κυβερνήσεις στον πλανήτη μπορούν και εξασφαλίζουν θέρμανση για τον πληθυσμό τους εκτός από 2-3 στην αφρική.

    Το ότι υπάρχουν λαθρέμποροί δεν είναι δικαιολογία. Κατά τον ίδιο τρόπο να μην εισπράτουν φόρους γιατί υπάρχουν παραχαράκτες και μπορεί να τους δώσουν πλαστά ευρώ. Κατά τον ίδιο τρόπο να διαλύσουν την Ελληνική αστυνομία γιατί υπάρχουν διεφθαρμμένοι αστυνομικοί.

    ΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΟΎΣ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΓΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ.
    Με την στάση τους δηλώνουν ανίκανοι ή απρόθυμοι να πράξουν και το ένα το άλλο.

    • Mariana avatar
      Mariana @ Γιώργος Αχαιός 26/12/2013 11:29:12

      Βρε μήπως οι λαθρέμποροι έχουν νταραβέρια με το "κράτος"? Μήπως αυτοί ΕΙΝΑΙ το κράτος?
      Απαπα, ανοησίες λέω, δε θα το επέτρεπε η... τρόικα.

  5. my way avatar
    my way 26/12/2013 09:53:38

    Μπορεί το κράτος να κάνει τα πάντα, ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να αγοράζει το φτηνότερο δυνατό πετρέλαιο θέρμανσης ενώ, ταυτόχρονα, θα προσπαθεί σκληρά, να μην χάνει χάνει ούτε σεντ τσακιστό απ' τη λαθρεμπορία;
    Αυτός ο διττός σκοπός, μπορεί να εξυπηρετηθεί;
    Υπάρχει βούληση; Υπάρχει θέληση;

    • Δαρβινος avatar
      Δαρβινος @ my way 26/12/2013 20:43:24

      Oh my God, αυτο αναρρωτιεμαι κι εγω ! Μα επιτελους, μηπως δεν υπαρχει βουληση ; Δεν τολμω να το πιστεψω. Σε λιγο θα μας πουν καποιοι αθεοφοβοι οτι η κυβερνηση δεν νοιαζεται για την ευημερια του ελληνικου λαου και για την σωτηρια της χωρας , αλλα ενδιαφερεται μονο να παραμεινει οσο γινεται περισσοτερο στην εξουσια, μεχρι να προλαβει να ξεπουλησει οσο-οσο οτι προλαβει, βασει των διαταγων των ξενων δανειστων και των επιθυμιων των εγχωριων μεγαλοπατριωτων. Αυτα ομως δεν γινονται. Μαλλον η κυβερνηση εχει τις καλλιτερες των προθεσεων και καποιοι ανοητοι στα υπουργεια δεν ξερουν να κανουν καλα τη δουλεια τους. Δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.

  6. ADASK avatar
    ADASK 26/12/2013 10:25:19

    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω, δηλαδή αν δοθούν στη δημοσιότητα ονόματα λαθρεμπορων πετρελαίου, ο κόσμος θα συναινέσει στο να παγώνει? Τι θα καταλάβουμε? Ότι επειδή κάποιοι έκαναν η κάνουν λαθρεμπόριο, πρέπει όλοι οι άλλοι να πληρώνουν 1,30 το λίτρο? Και στο τέλος τέλος οι λαθρέμποροι (εφόσον ειναι λαθρέμποροι) παραπέμπονται στην ανεξάρτητη, αδέκαστη δικαιοσύνη, και τιμωρούνται όπως αρμόζει.
    Όσο για επικοινωνιακή τακτική κλπ.... με συγχωρείτε...επίσης δεν το καταλαβαίνω. Αυτό που καταλαβαίνω (μετά και την δήλωση Στουρνάρα για Αριστοτελη, Πλατωνα, Μαρξ και Λένιν) ειναι ότι διαβούμε σε ολοκληρωτικό καθεστώς. Ειναι πλέον η εφαρμογή της ιδεολογίας του (του κου Στουρνάρα και των συν' αυτώ). Προσπαθεί να στρέψει όλη την κοινωνία εναντίων της μεγάλοαστικής τάξης, (θερμαινόμενες πισίνες, λαθρέμποροι κλπ). Αλήθεια ως σπουδαίος τεχνοκράτης μπορεί να μας πει πόσες θερμαινόμενες πισίνες υπάρχουν? (προσοχή, όχι σε ξενοδοχεία, γυμναστήρια κλπ. Σε σπίτια. Σε βίλες. 100? 200? 300?) Και βέβαια, επειδή η μεγαλοαστική τάξη εχει τη δύναμη να αμυνθεί και να προστατευθεί, το μένος,η λαίλαπα και η ρομφαια, που θα επιπέσουν? στην μεσαία τάξη βέβαια. Που τόσα χρονια στήριζε το αστικό καθεστώς.
    Και μιας και αναφέραμε το Αριστοτελη (κατόπιν παραινέσεως του ΥΠ.ΟΙΚ) θέλω να παραθέσω ασχολίαστο ένα απόσπασμα απο τα Αριστοτελους Πολιτικά.
    "Επιδίωξη της τυραννίας ειναι να πτωχεύσουν οι πολίτες , αφενός για να συντηρείται με τα χρήματα τους η φρουρά του καθεστώτος και αφετέρου για να ειναι απασχολημένοι οι πολίτες και να μην τους μένει χρόνος για επιβουλες. Σε αυτό το αποτέλεσμα αποβλέπει η επιβολή μεγάλων φόρων, η απορρόφηση των περιουσιών των πολιτών, όσο και η κατασκευή μεγάλων έργων που εξαντλούν τα δημόσια οικονομικά"
    Εντάξει, δεν αντέχω, θα κάνω μόνο ένα σχόλιο. Η κατασκευή μεγάλων έργων αντικαταστάθηκε με την πληρωμή του δυσβασταχτου χρέους στους διεθνείς τοκογλυφους. Που επίσης εξαντλεί τα δημόσια οικονομικά.....

    • Apostolos Vlahos avatar
      Apostolos Vlahos @ ADASK 26/12/2013 19:05:58

      Τη δικιά μου πισίνα τη ζεσταίνω με ξύλα.

  7. kritwn avatar
    kritwn 26/12/2013 10:32:25

    Το μόνο ενδιαφέρον ερώτημα είναι το εξής. Γιατί η κυβέρνηση δεν μπορεί να πατάξει το λαθρεμπόριο καυσίμων; Όλα τα υπόλοιπα είναι φληναφήματα. Ή θα αποφασίσουν να κάνουν τη δουλειά τους ή θα τους στείλουμε σπίτι τους. Η ανοχή τελείωσε και καλό είναι κάποια στιγμή εκεί στο Μαξίμου να το καταλάβουν. Δεν είναι επικοινωνιακό το πρόβλημα.

    • aitherovamon avatar
      aitherovamon @ kritwn 26/12/2013 12:00:46

      Συμφωνώ απόλυτα με kritwn. Η κυβέρνηση να αφήσει τις δικαιολογίες και να ελέγξει το λαθρεμπόριο καυσίμων, κάτι που μπορεί - αν θέλει- να το κάνει. Και να μαζέψει τους γραφικούς υπουργούς της, που λένε ανοησίες για πισίνες και δεν συμμαζεύεται. Άλλωστε και σήμερα, με την εξίσωση των τιμών κίνησης και θέρμανσης, λαθρεμπόριο υπάρχει- έστω και σε μικρότερη κλίμακα - στα transit ναυτιλιακά καύσιμα και στα transit καύσιμα που παίρνουν οι οδικοί μεταφορείς τρίτων χωρών (έστω μικρές ποσότητες οι τελευταίοι).

      Το πρόβλημα της ακριβής ενέργειας, βέβαια, είναι γενικότερο στις φτωχές χώρες του ευρωπαϊκού νότου. Δείτε και:
      http://www.vaasaett.com/wp-content/uploads/2013/05/European-Residential-Energy-Price-Report-2013_Final1.pdf
      Και αυτά δεν τα λένε φυσικά οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ, ούτε αυτοί που υπονοεί το άρθρο...

    • MCA avatar
      MCA @ kritwn 27/12/2013 10:16:33

      .…΄΄Γιατί η κυβέρνηση δεν μπορεί να πατάξει το λαθρεμπόριο καυσίμων;΄΄…..Αυτό είναι το ουσιώδες ερώτημα, που οι αρμόδιοι πρέπει να μας απαντήσουν , με σοβαρά επιχειρήματα. Μάλλον όμως δεν πρόκειται να το κάνουν.

  8. kritwn avatar
    kritwn 26/12/2013 10:34:00

    Επίσης δουλειά της κυβέρνησης δεν είναι να δίνει ονόματα λαθρεμπόρων στη δημοσιότητα αλλά να τους οδηγεί στη δικαιοσύνη κι από εκεί στον Κορυδαλλό. Δεν μπορούν όλα τα θέματα να αντιμετωπίζονται με επικοινωνιακά κριτήρια. Απαιτείται λίγη σοβαρότητα.

  9. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 26/12/2013 10:48:21

    Γιατί ξεχωρίζεται τό θέμα τοῦ πετρελαίου θέρμανσης ἀπ' αὐτό τοῦ κίνησης καί τῆς βενζίνης; Ἡ αὔξηση τοῦ ΕΦΚ τῶν καυσίμων ἔγινε γιά τήν πάταξη τῆς λαθρεμπορίας,γιατί συζητιόταν μέχρι τῶρα ἡ μείωση μόνο τοῦ πετρελαίου θέρμανσης,στά ἄλλα δύο εἴδη πατάχθηκε ἡ λαθρεμπορία,ἤ μπορεῖ πάλι ὁ ἕλληνας νά φουλάρει τό ἀμάξι του γιά νά πάει στή δουλειά του;
    Ρητορικό βέβαια τό ἐρώτημα,ἀφοῦ δέν ὑφίσταται θέμα μείωσης σέ τίποτα...

  10. Beppe Grillo avatar
    Beppe Grillo 26/12/2013 10:55:29

    Μόνο μια αιτία μπορώ να σκεφτώ για την οποία αρνείται ο Στουρνάρας να μειώσει το φόρο στο πετρέλαιο θέρμανσης. Είναι επιλογή τους να μειώσουν τη κατανάλωση , άρα και την εισαγωγή πετρελαίου, ώστε να βελτιωθεί το ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών, κάτι σαν την εσωτερική υποτίμηση που μας έχουν επιβάλει τα τελευταία χρόνια. Όλα τα υπόλοιπα επιχειρήματα είναι από αίολα έως λαϊκίστικα π.χ. ότι οι πλούσιοι θα θερμαίνουν τις πισίνες τους. Κάποιος θα πρέπει να εξηγήσει στο κύριο Στουρνάρα ότι αυτοί που έχουν θερμαινόμενες πισινές έχουν και τα χρήματα να τις ζεστάνουν ανεξάρτητα από τη τιμή του λίτρου. Σχετικά με τους λαθρέμπορους , όσους δε μπορούν να συλλάβουν λόγω ανικανότης, δε θα με πείραζε να πλουτίζουν και μερικοί αν πρόκειται να ζεσταίνεται η υπόλοιπη κοινωνία. Όσο για την επιδοματική πολιτική πόσοι χειμώνες αποτυχίας θα πρέπει να περάσουν για να πεισθούν (όχι ο Στουρνάρας διότι αυτός γνωρίζει) ότι το μέτρο είναι ανεφάρμοστο και αποφασίστηκε μόνο και μόνο για λόγους εντυπωσιασμού.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Beppe Grillo 26/12/2013 11:28:21

      Φίλε beppe έτσι είναι τα πράγματα όπως τα θέτεις. Οι Ελληνες παγώνουν για να περιοριστεί το έλλειμα του ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ και όλα τα άλλα είναι μπούρδες......Άλλωστε στον προυπολογισμό του 14 σελίδα 21 αναφέρονται τα εξής Το όφελος από τον περιορισμό εισαγωγών καυσιμων είναι 2,1 ΔΙΣ(26,3%). Η ΑΠΛΗΣΤΙΑ των κυβερνώντων έχει πλέον ξεφύγει και χωρίς να ενδιαφέρονται για τον ΑΝΘΡΩΠΟ κοιτάζουν τα νούμερα, βάζοντας τους πολίτες σε κίνδυνο, όταν καίγονται μαδέρια, λάστιχα, καδρόνια και ότι άλλο καίγεται.....Και όλα αυτά για μην πειράξουν το πελατειακό κράτος των άχρηστων οργανισμών του δημοσίου τομέα, όπου επί χρόνια έβαζαν τους κομματικούς ΚΥΦΗΝΕΣ με αποτέλεσμα το άρμεγμα της αγελάδας με ΔΑΝΕΙΚΑ. Το παράδοξο είναι ότι θα περίμενε κανείς να ζημιωθούν τα ΕΛΠΕ και η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ με την μείωση των εισαγωγών.....Η αλήθεια είναι διαφορετική γιατί παραδόξως γίναμε από τους πρώτους σε ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ με τα επίσημα στοιχεία που από το 2009 πού ήταν 3ΔΙΣ εκτοξεύτηκαν το 2012 στα 7.5 ΔΙΣ.......Για αυτούς βέβαια ο κάθε.....ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ καταθέτει τροπολογίες για ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ προστίμων γιατί μάλλον δεν εχουν λεφτά να αγοράσουν πετρέλαιο και φοβάται να μην ΠΑΓΩΣΟΥΝ.........

    • Mariana avatar
      Mariana @ Beppe Grillo 26/12/2013 11:33:34

      Τι? βελτίωση των αριθμών εις βάρος της κοινωνίας? Να ευημερούν οι αριθμοί και ο πληθυσμός να πένεται? Πές μου ένα παράδειγμα χώρας που να συνέβη αυτό κατά τη διάρκεια διάσωσής της από το ΔΝΤ για να με πείσεις. Δε γίνονται αυτά τα πράματα από φιλολαϊκές κυβερνήσεις.

      • Beppe Grillo avatar
        Beppe Grillo @ Mariana 26/12/2013 19:02:10

        Δε γίνονται αυτά τα πράματα από φιλολαϊκές κυβερνήσεις.
        "συ είπας" ... μόνο που δεν είναι αυτή η περίπτωση στη χώρα μας !

    • T. S. avatar
      T. S. @ Beppe Grillo 26/12/2013 12:00:14

      Πολύ σωστά τα γράφετε κύριε. Με καλύψατε πλήρως.

  11. christof avatar
    christof 26/12/2013 11:25:36

    Το ποταμι δεν γυριζει πισω.Οσο και να μειωθει η τιμη του πετρελαιου οι περισσοτεροι αγορασαν ξυλοσομπες , θερμοπομπους, υπερυθρες, γκαζιου,βολευονται .Εαν δεν αποσβεσουν το εξοδο που εκαναν δεν επανερχονται στο πετρελαιο. Τη πατατα τη κανανε και δυστυχως θα τη πληρωσουμε.Το λαθρεμποριο καυσιμων ειναι μεσω του ναυτιλιακου.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ christof 26/12/2013 20:37:21

      Έτσι ακριβώς! Δεν έχει κανένα νόημα τώρα η αρση του μέτρου της εξίσωσης. Μόνον επιχορήγηση για φ.α.

  12. m.s avatar
    m.s 26/12/2013 11:38:41

    Στην πολυκατοικία μου που αποφασίσαμε να μην βάλουμε πετρέλαιο θέρμανσης οι περισσότεροι βάλαμε φυσικό αέριο (ατομικά) και οι υπόλοιποι (φοιτητές κυρίως ) προτίμησαν ηλεκτρισμό (αερόθερμα...) Βέβαια όλοι μας αν και δικαιούμαστε επίδομα θέρμανσης το χάνουμε.
    Η σκέψη μου είναι αυτά τα χρήματα που θα περισσέψουν να δοθούν σαν επίδομα -κίνητρο εγκατάστασης φυσικού αερίου . Νομίζω ότι είναι η πιο φτηνή και καθαρή θέρμανση (ειδικά αν το λεβητάκι έχει και ζεστό νερό )

  13. o deksios avatar
    o deksios 26/12/2013 11:43:53

    πως να αντιμετωπισθει το γεγονος, οτι ολοι παλια φουλαραν τρακτερ, κτλ, με πετρελαιο θερμανσης?? να υπαρξει ενας αστυνομικος για καθε πολιτη???
    αιθαλομιχλη τωρα??
    για να δειτε τι θα γινει, με την απελευθερωση της πετρελαιοκινησης, ετσι και δοθει φθηνο πετρελαιο θερμανσης, και αρχισουν ολα τα πετρελαιοαυτοκινητα και αρχισουν και καινε το φτηνο πετρελαιο θερμανσης?

  14. T. S. avatar
    T. S. 26/12/2013 11:59:21

    Ο,τι μα ο,τι και να επικαλεστουμε σαν δικαιολογία, όταν στερείται ο γενικός πληθυσμός ενός ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟΥ αγαθού όπως η θέρμανση κατά τον χειμώνα, πάει να πει ότι το σκεπτικό που μας έφερε εδώ, όσο και να το έχουμε βασανισει, είναι αποτυχημένο. Είναι λάθος. Θα μου πείτε ότι δεν υπάρχουν μηχανισμοί ελέγχου. Σύμφωνοι. Απολυστε τους λοιπόν ΟΛΟΥΣ χωρίς εφάπαξ και μερακλήδικες συντάξεις και προλάβετε στη θεση τους νέους ελεγκτές. Να δείτε τι ωραία που θα λειτουργήσει ο έλεγχος μετά. Είναι δυνατόν να ξεπαγιαζουν τα νεογέννητα στην Ορεστιάδα επειδή οι διορισμενοι απ το παραθυρο στην Αθήνα δεν κάνουν τη δουλειά για την οποία προσληφθηκαν; Έλεος δεν υπάρχει;

  15. roadrunner avatar
    roadrunner 26/12/2013 12:29:19

    θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση:
    Αυτό το φαινόμενο της αιθαλομίχλης είναι στ’ αλήθεια πρωτοφανές ;
    Δηλαδή, είναι άραγε η πρώτη φορά στα χρονικά, που τα νοικοκυριά στα αστικά κέντρα θερμαίνονται με καύσιμη ύλη (δηλ. ξυλεία), διαφορετική του πετρελαίου ;

    Νομίζω (ας με διαψεύσει όποιος έχει άλλα στοιχεία), ότι, ας πούμε στη δεκαετία του ’50, οι κάτοικοι της Αθήνας θερμαίνονταν επίσης με καύση ξυλείας.
    Και αν εστιαστούμε στο 1951, ο δήμος Αθηναίων αριθμούσε πάνω από μισό εκατομμύριο πληθυσμού (στην απογραφή του 1951 στο δήμο Αθηναίων καταμετρήθηκαν 565.084 κάτοικοι). Δηλαδή, το 1951 ο Δήμος Αθηναίων είχε υπερδιπλάσιο πληθυσμό από ότι ο Δήμος Πατρέων σήμερα (στην απογραφή του 2011, ο πληθυσμός του Δήμου Πατρέων προσδιορίστηκε στους 214.580 κατοίκους).
    Πώς τότε εξηγείται, η Πάτρα του 2012, με μισό πληθυσμό από την Αθήνα του 1951 (που έκαιγε ξυλεία) να «πνίγεται» στην αιθαλομίχλη, ενώ η Αθήνα του 1951 ήταν μια καθαρή πρωτεύουσα ; Διαθέτω δυο εξηγήσεις:
    -Είτε η Αθήνα του 1951 είχε τουλάχιστον το ίδιο "αχαρτογράφητο" πρόβλημα αιθαλομίχλης που καταγράφουν οι «ειδικοί» στην Πάτρα του 2012…
    - Είτε κάτι άλλο συμβαίνει…

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ roadrunner 26/12/2013 19:55:10

      Είναι πολυ δύσκολη η σύγκριση που επιχειρείς. Απορώ πως την σκέφτηκες. Ας λάβουμε υπόψη κάποια πράγματα:

      1)Το 1951 μόλις είχε τελειώσει ο εμφύλιος κανένας δεν νοιαζόταν για αιθαλομίχλη. Και να υπήρχε, κανένας δεν έδινε σημασία. Αμφιβάλλω ότι η Αθήνα ήταν μία "καθαρή πόλη". Μπορεί κάλλιστα να πνιγόταν η Αθήνα του 51 αλλά να τους φαινόταν εντάξει, όπως τους φαινόταν εντάξει να γκρεμίζουν νεοκλασσικά για να φτιάχνουν πολυκατοικίες εκτρώματα.

      2)Αμφιβάλλω αν πριν 60 τόσα χρόνια μπορούσαν να μετρήσουν την πυκνότητα της αιθαλομίχλης, απο τι αποτελείται, τι επιπτώσεις έχει στον άνθρωπο. Ούτε καν την πρόθεση δεν είχαν. Μιλάμε για εποχές που στην ευρώπη δεν υπήρχαν καλά - καλά τουαλέτες και που αν έβλεπαν αυτοκίνητο, έτρεχαν όλα τα παιδιά πισω του ουρλιάζοντας γιατί ήταν τόσο σπάνιο όσο το διαστημόπλοιο (το είδα πρόσφατα σε αγγλική ταινία του 50).

      3)Εδώ περα, ακόμη και το 1980 που πραγματικά υπήρχε πρόβλημα, ένας υπουργός δήλωσε "δείξτε μου έναν νεκρό απο το νέφος". Εννοώ ότι η ευαισθησία σε θέματα υγείας ήταν περιορισμένη όχι μόνο στο μακρινό 1950 αλλά και 30 χρόνια μετά.

      4)Άλλο ένα παράδειγμα είναι το τσιγάρο που εκείνες τις εποχές το θεωρούσαν ακόμη υγιεινή συνήθεια και σε μερικές περιπτώσεις συνιστούσαν την κατανάλωσή του ακόμη και γιατροί!!!! Αλλά και όσοι είχαν πάρει πρέφα ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα, υποτιμούσαν τρομερά τις βλαβερές του επιπτώσεις. Σιγά, ξαναλέω, μην νοιάζονταν για το νέφος.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ roadrunner 26/12/2013 20:35:35

      Πολύ σωστά!

      Ας συνδυάσουμε αυτά που υπαινίσσεται το άρθρο, ότι δηλαδή οι "μεγάλοι" λαθρέμποροι μέσω των καναλιών που ελέγχουν κάνουν χαμό για την άρση της εξίσωσης, και ας αναρωτηθούμε μήπως και ο χαμός για την αιθαλομίχλη έχει παρόμοια κίνητρα και το πρόβλημα είναι μικρότερο από όσο λένε.

  16. ΑΝΤΟΝΙΟ Β avatar
    ΑΝΤΟΝΙΟ Β 26/12/2013 12:31:07

    Ποτέ κανείς δεν πρόκειται να σου λύσει κάποιο πρόβλημα , όταν το πρόβλημα δεν το έχει και ο ίδιος , σε έναν όμως από αυτούς,που έλαβαν μέρος στην σύσκεψη για το πετρέλαιο ,του είχε πεθάνει ένας δικός του από μαγκάλι , φωτιά απο σόμπα κλπκλπ θα βλέπατε πως θα αντιδρούσαν , αλλά ο κ Στουρναρας προτιμάει να πεθαίνουν οι άνθρωποι λόγω του κρύου , παρά να ζεσταίνει κάποιος πλούσιος την πισίνα του.
    Και επ' ευκαιρία ετοιμαστείτε για τον καινούργιο φόρο μέσω των αποδείξεων ,εκτός εάν έχετε συγγενείς και φίλους υδραυλικούς , ηλεκτρολόγους κλπκλπ για να σας κόβουν αποδείξεις και γλυτώνετε το πρόστιμο , αααα να μην ξεχάσω μείωσαν και τις αντικειμενικές Ψυχικό και Φιλοθέης ,μπράβο στην κυβέρνηση , όλα για τον φτωχό, όλα !! Δεν πειράζει έρχονται και οι εκλογές !!!

  17. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 26/12/2013 12:44:33

    Όσο το σκέπτομαι τόσο εξοργίζομαι με την δικαιολογία της φτηνής θερμάνσεως των πισίνων των πλουσίων!
    Πόσες πισίνες θερμαινόμενες υπάρχουν και πόσα ευρώ θα εξοικονομήσουν οι πλούσιοι κάτοχοί τους;
    Δεν νομίζω ότι κανένας από εμάς τους "φτωχούς", θα έχει αντίρρηση, προκειμένου να έχουμε φτηνό πετρέλαιο , να επιβαρυνθούμε και ένα δέκατο του λεπτού του ευρώ ανά λίτρο ,για να επιδοτούμε τις πισίνες!!
    Νομίζω ότι το συσσωρευμένο ποσό θα είναι υπέρ αρκετό να καλύψει όλες τις ...αδικίες που θα προκύψουν , υπέρ των πλουσίων, από την εφαρμογή του μέτρου!!
    Νομίζω ότι η"λογική" αρχίζει να απουσιάζει από τη Χώρα που τη γέννησε!!

  18. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 26/12/2013 12:55:31

    Αυτοί που αποφασίζουν είναι ωραία βολεμένοι στην Αθήνα. Πάτε στα Γιάννενα, πάτε στην Κοζάνη, τη Φλώρινα ή και την Θεσσαλονίκη. Ας εξηγήσει κανείς γιατί η εξαθλίωση πρέπει να περιλαμβάνει και το να κρυώνεις χωρίς λόγο. Κανένας Αθηναίος δεν θα άντεχε να ζει με τις θερμοκρασίες που ζούμε στο βορρά. Κανένα Ευρωπαίος δεν πληρώνει το πετρέλαιο θέρμανσης 1,35.
    Αν κρυώνω, δεν είναι ζήτημα επιτυχημένης επικοινωνιακής πολιτικής της κυβέρνησης. Είναι ζήτημα ανικανότητάς της, και γι'αυτό θα τιμωρηθεί στις εκλογές.

  19. GLAD avatar
    GLAD 26/12/2013 13:09:39

    Καλημέρα και χρόνια πολλά.
    Εγώ έχω την εξής απορία :
    Από το σύνολο των υπαρχόντων στη χώρα αλλά και στο εξωτερικό οικονομολόγων , μόνο ο Στουρνάρας είναι κατάλληλος για την κυβερνητική θέση που έχει ή μόνο αυτός απολαμβάνει της απολύτου εμπιστοσύνης της τρόικας για να φέρει εις πέρας την αποστολή του φοροεισπράκτορα ?
    Διότι μόνο αυτή τη δουλειά κάνει τώρα.
    Δεν μπορώ να πιστέψω ότι για μια θέση σαν αυτή , όπου τα μόνα εργαλεία που χρειάζονται είναι "οι τέσσερις πράξεις της αριθμητικής και το ποσοστό" δεν υπάρχει άλλος κατάλληλος , εκτός βέβαια αν όντως δεν υπάρχει άλλος "διαθέσιμος για θυσία" όπως προβάλλεται προς τα έξω.
    Σε κάθε περίπτωση η θέση του φοροεισπράκτορα πάντα , αλλά ιδιαιτέρως στην παρούσα φάση είναι θέση συγκεκριμένης αποστολής και αυτός που την εκτελεί θα πρέπει να ελέγχεται μόνο για τον αν κάνει καλά τη δουλειά του.
    Εν προκειμένω ο Στουρνάρας φαίνεται ότι δεν μπορεί να κάνει καλά τη δουλειά του όσον αφορά το θέμα των διαφευγόντων φόρων εξ αιτίας του λαθρεμπορίου καυσίμων - αλλά και άλλων διαφευγόντων φόρων - και επομένως πρέπει να απομακρυνθεί.
    Η γενικότερη στάση του που περιγράφεται με τη φράση "τόσα μου λείπουν και θα τα πάρω από όπου μπορώ" είναι σκληρή , άδικη και ανήθικη γι' αυτούς εξ ημών που δεν μπορούν να αντιδράσουν.
    Τον ίδιο δεν τον ενδιαφέρει διότι δεν είναι πολιτικός καριέρας , αλλά οι συνέπειες στον πυρήνα της κοινωνίας και της χώρας που θεωρώ ότι λίγο ακόμη εκφράζεται στον χώρο της Ν.Δ. (ανεξαρτήτως των ιδεολογικών και λοιπών επιμέρους διαφοροποιήσεων ) είναι διαλυτικές.
    Περαιτέρω πιστεύω ότι η Ν.Δ. δεν πρέπει να επιμείνει άλλο να "σώσει" την χώρα μόνη της χωρίς την συναίνεση του λαού , όπως καταγράφεται πλέον συστηματικά στις δημοσκοπήσεις και δεν είναι λάθος.
    Δεν πρέπει να αναλάβει άλλη ευθύνη μόνη της , διότι ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει αφού όλη η πελατεία του έχει μετακομίσει στον ΣΥΡΙΖΑ.
    Την επαύριο της με δημοκρατικό τρόπο "κατάληψης" της εξουσίας από τον ΣΥΡΙΖΑ και του χάους που θα επέλθει , δεν θα υπάρχει εναλλακτική λύση , απλά διότι δεν θα υπάρχει Ν.Δ. αλλά ούτε και άλλο αξιόπιστο διάδοχο σχήμα.
    Ας σκεφτεί κανείς που ήταν μετά την κατοχή οι δημοκράτες πάσης αποχρώσεως , τότε που οι αριστεροί -όντας ελάχιστη μειοψηφία στο λαό όπως συστηματικά απεδείχθη έκτοτε -"έκαναν πάρτυ" με κοκτέιλ αίματος . Πουθενά .
    Διότι δεν υπήρχαν οργανωτικές δομές και όπου προσπαθούσαν να "κτιστούν" τις διέλυαν εύκολα οι κομμουνιστές .
    Τα υπόλοιπα είναι γνωστά.
    Πρέπει λοιπόν να σταματήσουν όλα τώρα και γρήγορα , διότι σε έξη μήνες απλά θα επισημοποιηθεί τυπικά το τέλος και μπορεί πολλοί εκ της ηγεσίας να μη βρίσκονται εδώ , αλλά εμείς μάλλον θα είμαστε .

  20. Ιαβέρης avatar
    Ιαβέρης 26/12/2013 13:12:05

    Κύριε Διαχειριστή κύριοι και κυρίες συνταξιδιώτες Χρόνια σας πολλά.
    Καλά κανετε και στηρίζετε Σαμαρά είναι αναφαίρετο δικαίωμα σας. Καλά κάνω και εγώ και διαφωνώ μαζί σας.
    Αν τολμάει ο Σαμαράς ας τα βάλει με τον θείο της κας υπουργού Τουρισμού και τους άλλους "νταβατζήδες".Δυστυχώς δεν τολμά γιατί εξασφαλίζει την πολιτική του επιβίωση όχι στην δύναμη του λαού αλλά του ισχυρού καρτέλ των πετρελαιάδων.
    Ο πατέρας μου είναι ογκολόγος και λέει σε μερικούς μηνες ή σε δυο -τρια χρόνια θα δειτε πόσο θα αυξηθούν οι καρκίνοι στη χώρα μας εξ αιτίας της εισπνοής των μικροσωματιδίων που αιωρονται με την αιθαλομίχλη.
    Αλλά πποιός νοιάζεται γιαυτο. Ο Στουρνάρας ή ο Σταικουρας η ο Χρυσοχοϊδης;

  21. m.s avatar
    m.s 26/12/2013 14:21:42

    ενώ άμα καίμε πετρέλαιο θέρμανσης θα φτιάξουμε πνευμόνι μαραθωνοδρόμου.
    Η κάπνα του πετρελαίου με άπνοια διαλύεται;
    Οι φτωχότερες οικονομικά τάξεις (που τώρα καλά κάνουν και έχουν ξυλόσομπες... δε μιλάω για τζάκια ,εκεί παίζει και καρμιριά του χαζοέλληνα) θα μπορούν να αγοράζουν( 70-80 λεπτά ) πετρέλαιο;
    Και γιατί δε λες να επετκαθεί (τουλάχιστον εκεί που έχει φτάσει ) η χρήση του φυσικού αερίου ( με επιδότηση της εγκατάστασης) αφού καίγεσαι για την υγεία μας;

  22. Φανούριος Αττάρδ avatar
    Φανούριος Αττάρδ 26/12/2013 14:23:29

    Κατ' αρχήν δεν υπάρχει αίτηση για επίδομα θέρμανσης, υπάρχει αίτηση για επίδομα .... "πετρελαίου" θέρμανσης !
    Σαν να λέμε "Ελληνικός Χρυσός".... αλλά δεν λέμε ότι ο χρυσός αυτός καταλήγει αλλού !!!!!!!
    Υπάρχει γενικώς αυτό το πνεύμα στον αέρα...το πνεύμα της κοροϊδίας !!!
    Βγείτε έξω το βράδυ και αναζητείστε με τους οφθαλμούς σας τα συνηθισμένα Χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια στα μπαλκόνια των σπιτιών.
    Θα παρατηρήσετε ότι, δεν υπάρχουν πια .... πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Αυτή είναι η αλήθεια κι όλα τα άλλα ... παραμύθια !!
    Λίγο μας ενδιαφέρει τι δεν μπορεί να κάνει η κάθε Κυβέρνηση με τους μεγαλο-απατεώνες και τα λοιπά αρπακτικά....
    Σημασία έχει τι μπορεί να κάνει για το λαό της !! Διότι, ψηφίστηκε για να μπορεί !
    Απ' εκεί και πέρα .... τον λόγο έχει ο λαός !!!!

  23. Eva avatar
    Eva 26/12/2013 14:32:14

    Προφανώς υπάρχουν πολλές θεμαινόμενες πισίνες χα, χα
    που μάλλον εμείς οι πτωχοί δεν μπορούμε να φανταστούμε...

  24. Κριτική Σκέψη avatar
    Κριτική Σκέψη 26/12/2013 14:51:42

    Δεν ξέρω αν φταίνε οι πετρελαιάδες, οι βαμβακοπαραγωγοί ή οι μανταρίστρες της γειτονιάς, εκείνο που ξέρω είναι πως ο επικεφαλής της χώρας (ο πρωθυπουργός ή πρόεδρος της κυβέρνησης ή ο Σαμαράς) πρέπει να βγει και να πει στους Υπουργούς: Θα μειώσω τον φόρο στο πετρέλαιο θέρμανσης αλλά οι υπουργοί θα μου φέρετε τους λαθρέμπορους και τους συναυτώ παρανομούντες μπροστά στις κάμερες, για διαπόμπευση!!!!! Η αδυναμία του κράτους στον έλεγχο της παρανομίας δεν μπορεί να μεταφέρεται στις πλάτες των μη παρανομούντων και του απλού πολίτη. 'Αλλωστε αυτό δεν θα έκανε και ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ Κωνσταντίνος Καραμανλής? (σ.σ Θα τους έπαιρνε ο διάολος όλους)

  25. Κώστας ,Πεύκη avatar
    Κώστας ,Πεύκη 26/12/2013 15:34:36

    Έλεος δηλαδή, αλλά λαθρέμποροι αυτού του είδους υπάρχουν σε όλο τον κόσμο από την πολιτισμένη δύση και ανατολή ,ως τις τριτοκοσμικές χώρες της Αφρικής.Δεν είναι Ελληνικό το πρόβλημα και θα μπορούσα να παραθέσω παραδείγματα, αλλά θα ήταν κουραστικό.Στην Ελλάδα βεβαίως ,βεβαίως υπήρχαν και υπάρχουν ΜΕΓΑΛΟλαθρέμποροι πετρελαίου που έκαναν περιουσίες με διάφορους τρόπους.,γιατί να το κρύψουμε άλλωστε, ο ναυτιλιακός κόσμος στον Πειραιά ξέρει ποιοι και πως έκλεβαν πετρέλαιο από το κράτος (ναι,ναι χωρίς κανέναν έλεγχο ΕΚΛΕΒΑΝ κανονικότατα πετρέλαιο, να μην μπω σε λεπτομέρειες) ενώ στο κοντινό σχετικά παρελθόν ,να μην αναφερθώ στον αθάνατο της ΔΟΕ και του Αντέννα με την κοπελίτσα που έχει για γυναίκα.Ναι αυτός ο τυπάς είχε σπάσει κάθε εμπάργκο στη Μέση Ανατολή και το κράτος έπαιρνε μίζες για να σωπαίνει.Γιατί σε τέτοιου και άλλου είδους λαθρεμπόρια, από ναρκωτικά μέχρι πετρέλαια σε κάθε νοθεύσεις και απατεωνιές, υπάρχουν βαθιές ρίζες που καμιά βούληση και θέληση δεν ξεριζώνει, πέρα πολιτικών με ...καρύδια, με όλο το σεβασμό πάντα στους αναγνώστες.Και επειδή είμαι ΚΚΕ και δεν το έχω κρύψει , και για να προλάβω φίλους που θα πουν α πάγαινε στη Βενεζουέλα και στη Βόρεια Κορεα,το λαθρεμπόριο ανθεί βεβαίως βεβαίως για πολλούς λόγους και στη Κίνα ( αν και το κυβερνών κόμμα είναι το Κ(απιταλιστικό) Κόμμα Κίνας και όχι Κομμμουνιστικόν), ή στη Κούβα ,Βιετνάμ, Κορέα,σοσιαλιστική Βενεζουέλα, αριστερή Αργεντινή κλπ κλπ

    .Σημασία έχει όμως το κράτος να ελέγχει κάπως την κατάσταση στον λεγόμενο υπόκοσμο της διαφθοράς και να μην βρίσκει φτηνές δικαιολογίες όταν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές.

    Πριν 30 χρόνια ίσως το πρόβλημα να ήταν μερικές εκατοντάδες άστεγοι στις πόλεις, και κάποιες χιλιάδες φτωχοί μετανάστες που μας φόρτωσαν Παπούλιας και Σαμαράς από τα βόρειοδυτικά σύνορα μας και αργότερα ιμπεριαλιστικοί πόλεμοι σε βαλκάνια και μέση ανατολή, τώρα είναι δίπλα μας όμως μέσα στις οικογένειες μας, που παθαίνουν πνευμονίες τα παιδάκια και οι γέροντες μας , ή κινδυνεύουν ευαίσθητες ομάδες πληθυσμών από την αιθαλομίχλη ... Διαβάστε παρακάτω:


    Σήμα κινδύνου για τον ελληνικό πληθυσμό στέλνουν καθηγητές του ΑΠΘ, τονίζοντας ότι η αιθαλομίχλη που πνίγει τα αστικά κέντρα έχει άμεσες και μακροχρόνιες συνέπειες στην υγεία. Εξηγούν ότι υπάρχει άμεση συσχέτιση πρόκλησης νοσηρότητας και θνησιμότητας σε καταστάσεις οξείας περιβαλλοντικής επιβάρυνσης ενώ αναφέρουν ότι τα σωματίδια που αποτελούν την αιθαλομίχλη έχουν καρκινογόνο δράση, της οποίας τα αποτελέσματα θα γίνουν αντιληπτά μετά από λίγα χρόνια και όχι σήμερα.

    "Η εκρηκτική αύξηση της αιθαλομίχλης αυτές τις ημέρες αναδεικνύει τόσο τις τρομερές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την υγεία των ανθρώπων που προκαλούν οι μνημονιακές πολιτικές λιτότητας, όσο και την αδιέξοδη ενεργειακή, οικιστική και αναπτυξιακή μεταπολεμική στρατηγική στη χώρα μας", τονίζει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση, την οποία υπογράφουν ο καθηγητής Οικολογίας Ιωάννης Παντής και ο καθηγητής Υγιεινής, Κοινωνικής Ιατρικής και πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας Αλέξης Μπένος.

    "Η αιθαλομίχλη, προϊόν κυρίως καύσης βιομάζας και χημικά επεξεργασμένης ξυλείας, επιβαρύνει περαιτέρω την ήδη βεβαρημένη ατμόσφαιρα των πόλεων και έχει άμεσες και μακρόχρονες επιπτώσεις στην υγεία του ανθρώπινου πληθυσμού. Ο δραματικός πολλαπλασιασμός των αέριων ρύπων, αποτελεί σημαντικό κίνδυνο για την υγεία και απαιτεί άμεσα και δραστικά μέτρα για την αντιμετώπισή του", τονίζουν.

    "Στη διαδικασία της καρκινογένεσης δεν υπάρχουν ασφαλή όρια έκθεσης" σχολιάζουν και υπογραμμίζουν την ανάγκη λήψης μέτρων, που, όπως τονίζουν, "θα δώσουν τη δυνατότητα άμεσης θέρμανσης με βάση την υπάρχουσα κατά περίπτωση οικιακή υποδομή (πετρέλαιο, αέριο, ηλεκτρικό), ώστε να σταματήσει η υπάρχουσα κατάσταση".

  26. ΑΡΠΑΞ avatar
    ΑΡΠΑΞ 26/12/2013 17:21:59

    Ας αφήσουν επιτέλους, τις γελοίες δικαιολογίες των θερμαινόμενων πισίνων, γιατί με τον τρόπο αυτό, κάνουν πολιτική των... πισινών!

  27. GLAD avatar
    GLAD 26/12/2013 17:29:34

    Καλή ερώτηση.

  28. Stefanos Rallis avatar
    Stefanos Rallis 26/12/2013 17:59:54

    αφου η τροικα σας ειπε να καταναλωσετε ρευμα για να αυξηθει η αξία της ΔΕΗ
    για να πουληθει σε υψηλη κεφαλαιοποιηση και να μειωθει το δημόσιο χρεός
    Απαγορεψε δια ροπάλου την κατανάλωση πετρελαιου γιατι είναι το μόνο εξαγωγιμο
    προιον μετα το λάδι, για να ερθει ο κυριος Προβόπουλος για να μας μιλήσει για το θαυμα των ελληνικών εξαγωγων και το θαυμα του πλεονάσματος στο ισοζυγιο τρεχουσων συναλλάγων. Τι δεν καταλαβαινεις? Τόσο δύσκολο ειναι να κάνετε υπομονή 2 χρονια για να βοηθηθει η ερμη η οικονομία.
    Αλλωστε αν πάρεις μια ηλεκτρική σόμπα με 100 ευρώ θα καταναλώσεις 150 ευρώ
    ρευμα, θα ειστε όλοι μαζι και ζεστα, θα σου περισσέψουν 1000 ευρώ από το πετρέλαιο, θα πας 2 εβδομάδες στην Τουρκική Ριβιερα με 600 ευρώ (ολα πληρωμένα οπως παει ο Γερμανος) και θα σου μείνουν 400 ευρώ ρέστα.

    Στουρνάρα μην υποκύπτεις και βάλε φόρο στα ξύλα γιατί αν δεν το κάνεις εσυ θα
    το κάνουν οι επόμενοι. Και απαγόρευση στα τζάκια στις μεγάλες πόλεις οπως στο Λονδίνο. Ελεος με τις απαιτήσεις σας. Χωρίς εθνική προσπάθεια δεν θα μέινει τίποτα ορθιο ουτε οι συντάξεις των 360 ευρώ. Καλομαθημενοι, οι γονείς μας
    διάβαζαν για το πανεπιστήμιο με την γκαζόλαμπα και πηγαιναν 2 ωρες μεσα στο κρύο με τρυπια παπουτσια και σεις δεν μπορείτε να κανετε υπομονή 2 χρόνια.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Stefanos Rallis 27/12/2013 10:57:28

      Σωστά μιλούσαν για "Ράλληδες" (και μάλιστα με ξενικούς χαρακτήρες) οι παλιοί...
      Ως προς την σκοπούμενη αύξηση της καταναλώσεως του ρεύματος έχεις δίκιο.
      Οι γονείς σου ζοριζόντουσαν (ίσως, αλλά το σκεπτικό σου δείχνει ότι μάλλον έκλεψες την ατάκα από ταινία του Ξανθόπουλου). Εσύ δεν φαίνεται να ζορίζεις ούτε το μυαλό σου. Αν ήταν θέμα ανέσεων η καύση ξύλων, θα γινόταν και όταν "σέρναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα". Τώρα είναι θέμα ανάγκης. Καταλαβαίνεις; Ανάγκης! Και την ανάγκη δεν την πατάσσεις με φόρους. Αν φορολογήσεις τα ξύλα, θα βρεθείς χωρίς δέντρα, όχι στο δάσος, αλλά και στο πεζοδρόμιό σου. Μήπως νομίζεις ότι θα διστάσει, αυτός που ξυλιάζουν τα παιδιά του;
      Σιχτίρ, με την ραστώνη του μυαλού σας! Και των κυβερνώντων, βέβαια.

    • Κριτική Σκέψη avatar
      Κριτική Σκέψη @ Stefanos Rallis 27/12/2013 15:56:28

      Μα τι λες τώρα αγαπητέ, οι γονείς σου? Το 1873 δεν καίγανε ούτε ξύλα. το 1754 κυκλοφορούσαν με αρκουδοτόμαρα για να ζεσταθούν!!!! Τι ακούμε ΘΕΕΕ ΜΟΥ. Τι ακούμε? Αλήθεια ο κ. Στέφανος Ράλλης τα πιστεύει αυτά που γράφει ή του ξεφεύγουν? Άνθρωποι οι οποίοι θέλουν να γυρίσουν το κόσμο πίσω!!!!!!!!!!!
      Γιατί μπήκαμε στην ΕΟΚ, μετά ΕΕ και συγκεκριμένα στην Ευρωζώνη? Για να πάμε πίσω? Αν ναι τότε οι υποστηρικτές αυτής της διαδρομής είναι το λιγότερο προδότες!!! Υποστηρίζετε κύριε Ράλλη την εξομοίωσή μας με τις χώρες της ΝΑ Ευρώπης? (Αυτό έγραφε το 2ο Μνημόνιο στη σελίδα 914 αν δεν με απατά η μνήμη μου) Εξομοίωση με χώρες εκτός Ευρωζώνης? Οι υποστηρικτές αυτής της άποψης είναι το λιγότερο άσχετοι και αφελείς, το περισσότερο δε προδότες και ανθέλληνες!!!! ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΟΥ? Δεν μπορείς να μειώνεις μισθούς και συντάξεις, να μην έχεις κανένα σχέδιο παραγωγικής ανασυγκρότησης, να μην θέλεις να μειώσουν τον δικό σου το μισθό και παράλληλα να μην ζητάς μείωση των βασικών αγαθών!!! Μισθός 489 ΕΥΡΩ δεν συνάδει με κόστος πετρελαίου αυτής της τιμής και κόστος υπηρεσιών - διόδια, φόροι, ασφάλιστρα κλπ - ανάλογων με την τιμή του πετρελαίου. ΑΠΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ (Όλα τα άλλα χαρακτηρίζονται ως ΛΑΜΟΓΙΑΡΙΚΑ).

    • κππ avatar
      κππ @ Stefanos Rallis 29/12/2013 00:30:07

      Πολλοι λενε οτι το θεμα με το πετρελαιο δεν ειναι τα εσοδα απο το φορο (ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ μειωμενα ετσι και αλλοιως) αλλά η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ εξωτερικων πληρωμων, με την μειωση καταναλωση καυσιμων.

      Και κοιταω το λογαριασμο της ΔΕΗ, Λιγνιτης πλεον 40% (παμφθηνος και "βρώμικος" αλλα σε καμια περίπτωση πιο βρωμικος απο τα τζακια, Φυσικο ΑΕΡΙΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟ 20%!!! Ολο εισαγωμενο ολα ακριβο.

      Και προτεινω: Αμεση μειωση πετρελαιου θερμανσης και κινησης. Για να κινηθει η οικονομια. Θα εχει αποτελεσμα την αυξηση των φορολογικων εσοδων, μειωση κοστους ενεργοβορων βιομηχανιων.
      Και ως αντιμετρο για το την αυξηση του ελλειματος εισαγωγών/εξαγωγών ΑΥΞΗΣΗ της παραγωγής απο ΛΙΓΝΙΤΗ και ΜΕΙΩΣΗ ΩΣ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ της παραγωγής απο ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ.

      Μην μιλησει κανεις για Κυοτο περιβαλλον κλπ. Α) Υπαρχει ΕΘΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ σε ΕΞΕΛΙΞΗ! Β) ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΛΙΓΝΙΤΗΣ + ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ σε συγκριση με το ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ + ΤΖΑΚΙΑ θα ειναι ΑΝΑΜΒΙΦΟΛΑ υπερ της Πρωτης ΕΠΙΛΟΓΗΣ (ΛΙΓΝΙΤΗΣ+ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ) ΑΜφιβαλει κανεις;

      Η Μηπως τα συμφεροντα των φυσικοαεριαδων στον Ηλεκτρισμο ειναι ΤΟΣΟ μεγαλα;

  29. τοξο avatar
    τοξο 26/12/2013 18:08:15

    Άλλο επιστροφή ειδικού φόρου ντήζελ και άλλο επίδομα θέρμανσης.Άλλο πάταξη λαθρεμπορίου και άλλο πάταξη παράνομης χρήσης ντήζελ.Αν γινότανε σωστή χρήση των ονομασιών ανά περίπτωση,δεν θα γινότανε τόσο εύκολη η προπαγάνδα.Εκός και αν έχωμε πάλι καμιά κούραση και υποχρέωση γιά εκλογές ,λόγω εκλογής προέδρου Δημοκρατίας,δηλ.επανάληψη της ίδιας ιστορίας του 2009 ως φάρσας,φυσικά,αυτήν την φορά.

  30. tk avatar
    tk 26/12/2013 18:28:31

    Λυπάμαι που οι άνθρωποι είναι τόσο ανεπαρκείς ή και δόλιοι πιθανότατα. Χαίρομαι όμως που έστω και αργά μόνοι τους ξεμπροστιάζονται ασύστολα, έτσι δεν χωράει αμφιβολία πλέον για το ποιόν τους, τα σχέδια τους κλπ κλπ.
    Ακόμα κι ο πιο καλόπιστος δεν μπορεί αν μην δει την απάτη!

    Χριστός γεννάτε σήμερον λοιπόν....στην φάτνη.....με το αρνάκι και το μοσχαράκι δίπλα να τον ζεστένουν με τα χνώτα τους...
    Χρόνια Πολλά σε όλους!

  31. victoria (true) avatar
    victoria (true) 26/12/2013 19:47:39

    Κάποτε το 2008 προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός από το υπουργείο ανάπτυξης για κοστολογική μελέτη όλης της αλυσίδας πετρελαιοειδών. Με κριτήρια από τη ρυθμιστική αρχή ενέργειας και υποχρεωτική επίδοση στοιχείων από τους σχετικούς κλάδους, διύλιση, εμπορία, πρατήρια, όλοι. Στο τέλος το πόρισμα θα συνέκρινε και με άλλα κράτη μέλη της ΕΕ.
    Δεν θυμάμαι αν ηταν ο νυν υπουργός ενέργειας τότε ως υφυπουργός ή η υπουργός κα. Μπιρμπίλη (τι θυμήθηκα ε;) που ματαίωσε τη μελέτη. Βλακεία ή πρόθεση, ή δεν έχει σημασία... Ψάχνουμε τώρα να βρούμε ποιος κλέβει και εντωμεταξύ αναπνέουμε στάχτη. Και άντε να πεις στον φτωχό να μην καίει κιόλας, ντροπή. Άλλο που δεν ειναι φτωχοί όλοι που ανάβουν φυσικά, όμως έστω κι ένας να είναι, είναι ντροπή.

  32. Διογένης avatar
    Διογένης 26/12/2013 20:50:32

    Αγαπητοί φίλοι, χρόνια πολλά. Η λύση είναι μία. Γενική μείωση του ΕΦΚ σε πετρέλαιο και βενζίνη κατά 20 ή και 30 λεπτά, και ας σκούζει η τρόικα. Δεν θα λύσει το πρόβλημα της αιθαλομίχλης, αλλά: 1) Θα το βουλωσουν τα κανάλια, καθώς η κυβέρνηση θα έχει κάνει ένα γενναίο βήμα κόντρα στην τρόικα. 2) Η σαφής αύξηση της κατανάλωσης θα αυξήσει τα έσοδα σε βάθος χρόνου, όπως και με τον ΦΠΑ εστίασης που τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα του αναμενομένου. 3) Θα είναι ένα πολυ αναπτυξιακό μέτρο και θα αποτρέψει στρεβλώσεις ανταγωνισμού με τις διαφορές με την τιμή της βενζίνης, εάν τυχόν και εκτιναχθεί η διαφορά μεταξύ των δύο. 4) Για άρση της εξίσωσης, ούτε λόγος.

    Έτσι όπως ληρθαν τα πράγματα, η κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο παρά να βγει ο Σαμαράς και να πάρει πάνω του όλη την μείωση, αδειαζοντας τους Υπουργούς.

  33. foros1 avatar
    foros1 26/12/2013 21:24:03

    γιατι δεν επιδοτητε αμεσα το φυσικο αεριο ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (εγκατασταση και τιμη χρησης) οπου υπαρχει δικτυο;
    ετσι στις μεγαλες πολεις μας δεν θα συμφερει το πετρελαιο για θερμανση, ουτε και το ξυλο (εφοσον στις πολεις αυτες φορολογηθει ή ακομα και απαγορευτει η χρηση του) και φυσικα θα ειναι απολυτα ελεγχομενη φορολογικα η διανομη του.
    οσο για την μελλοντικη χρηση φυσικου αεριου στα οχηματα, αυτο μπορει να ελεγχθει με ειδικα τελη κυκλοφοριας για την κατηγορια αυτη.

  34. Ανέστης avatar
    Ανέστης 26/12/2013 23:35:41

    Μόνο μία απλοϊκή ερώτηση: Αφού η εξίσωση έγινε για την πάταξη του λαθρεμπορίου γιατί δεν επιστρέφεται η διαφορά τιμής σε όλους χωρίς εισοδηματικά και άλλα κριτήρια, αλλά μόνο με βάσει τετραγωνικών και περιοχής;

  35. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 27/12/2013 01:29:03

    Αυτό, που υποτίθεται ότι, εμποδίζει η υψηλή τιμή του "κόκκινου" πετρελαίου είναι η χρήση του εκτός θερμάνσεως, πχ στα τρακτέρ. Αυτός δεν είναι, ακριβώς, ο ορισμός του "λαθρεμπορίου".
    Το πραγματικό λαθρεμπόριο είναι αυτό που γίνεται με το πετρέλαιο των καραβιών και των εξαγωγών, το "τράνζιτ", που κοστίζει περίπου 40 λεπτά. ΑΥΤΟ ΕΥΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ, αφού η υψηλή τιμή του "κόκκινου" αφήνει χώρο για νέες "δουλειές".
    Κάποιοι κοροϊδεύουν κάποιους. Γιατί;
    Ο κος Στουρνάρας δεν το έχει σκεφτεί, ότι, πιθανόν, γιγαντώνει το πιό κακόηθες είδος λαθρεμπορίου πετρελαίου;

    • κππ avatar
      κππ @ ΠΗΛΕΑΣ 29/12/2013 00:28:51

      +++

  36. νικος avatar
    νικος 27/12/2013 14:45:47

    εγω ενα εχω να πω,αν η αθηνα βρισκονταν γεωγραφικα στην φλωρινα,η κυβερνηση αυτη δεν θα υπηρχε απο τον προηγουμενο χειμωνα.

    • George Ν avatar
      George Ν @ νικος 29/12/2013 06:54:57

      Τελικά ίσως η λύση που θα σκεφτεί προσεχώς ο Στουρνάρας να είναι η μεταφορά της στην Γαύδο :-)

  37. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 28/12/2013 00:12:01

    Η διαπόμπευση δεν προβλέπεται από τον ποινικό μας κώδικα και οι κατηγορούμενοι θεωρούνται αθώοι μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου πέραν αμφιβολιών. Αν υπάρχουν αποδείξεις (και υπάλληλοι καθαροί για να καταγγείλουν πράξεις με ονόματα και στοιχεία στο δικαστήριο) η ποινή θα αποφασισθεί από τους δικαστές.

    Εμείς καλύτερα να ζητούμε να λειτουργεί η δικαιοσύνη και όχι να ζητάμε εκτός δικαστηρίων απονομή της. Είναι ολισθηρός (και) αυτός ο κατήφορος. (Ο άλλος είναι ο βιασμός του πνεύματος και του γράμματος του συντάγματος, για μικροπολιτικά οφέλη, πρακτική που ακολουθείται κατά κόρον από την συγκυβέρνηση).

    Αν οι "διαπομπευόμενοι" αθωωθούν στις δικαστικές αίθουσες, σίγουρα θα στραφούν και εναντίον όσων τους κατήγγειλαν χωρίς στοιχεία. Αλαζόνες, πολυλογάδες υπουργοί και τηλεεισαγγελείς καλύτερα να φοβούνται να ομιλήσουν, παρά να καταστρέψουν την υπόληψη έστω και ενός αθώου.

  38. ΚΠ avatar
    ΚΠ 28/12/2013 16:59:30

    Δεν με νοιάζει το λαθρεμπόριο καυσίμων.
    Δεν με νοιάζει η απώλεια κρατικών εσόδων.
    Ας βρουν οι αρμόδιοι τις λύσεις.
    Με νοιάζει που δεν μπορώ να ζεστάνω την οικογένεια μου,είμαι έξαλλος.
    Είμαι εξαγριωμένος με τα ανθρωπάκια που παριστάνουν τους υπουργούς και ψελλίζουν γελοίες δικαιολογίες όντας βαθιά νυχτωμένοι τι σημαίνει χειμώνας στην δυτική Μακεδονία.Μας πήγαν πενήντα χρόνια πίσω που ζεσταινόμασταν με ξυλόσομπες.
    Άμεση επαναφορά της τιμής του πετρελαίου στα 600 €, διαφορετικά δεν θα πιστεύουν τα μάτια τους από τα ποσοστά στις εκλογές που έρχονται.
    Είπα και ελάλησα,και αμαρτίαν ουκ έχω.
    Θα "ακούσουν" οι χαρτογιακάδες της πρωτεύουσας που ξαναλέω,είναι βαθιά νυχτωμένοι του τι εστί χειμώνας στην βόρειο Ελλάδα;

  39. Ρηνα avatar
    Ρηνα 28/12/2013 18:56:01

    Να σας το εξηγησουν αυτοι που εισπραττουν τις μιζες. Γιατι για καθε τι που γινεται καποιοι παιρνουν το δωρακι τους η μηπως κανω λαθος;

  40. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΡΥΣΤ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΡΥΣΤ 01/01/2014 20:50:24

    Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το λαθρεμπόριο καυσίμων δεν αντιμετωπίζεται με 2-3 συνεργεία στις Εθνικές Οδούς και με άμεση δήμευση του οχήματος που χρησιμοποιεί λαθραίο καύσιμο, αλλά βάζουν σε περιπ'ετεια όλη την Ελλάδα και αφήνουν ανοικτές τις πόρτες και τα παράθυρα στους λαθρεμπόρους.
    Αν το μέτρο είναι καθαρά εισπρακτικό τότε είναι συζητήσιμη η βαρειά φορολογία.
    Αν όμως ενδιαφέρονται για το λαθρεμπόριο, με τα σημερινά μέσα μπορούν να "μαρκάρουν" το πετρέλαιο θέρμανσης με τέτοιο τροπο (όχι μόνο με διαφορετικό χρώμα) ώστε να ανιχνεύεται με ένα απλό μηχάνημα στα διόδια και αμέσως να επιβάλονται οι κυρώσεις. Έτσι δεν θα κινείται όχημα με λαθραίο καύσιμο και να του το χάριζαν ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.