#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/03/2008 13:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πετάει αθόρυβα προς την AEGEAN η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ

Τη στιγμή που η κυβέρνηση ψαλιδίζει συστηματικά την Ολυμπιακή, και η διορισμένη διοίκησή της έχει δημιουργήσει συνθήκες διοικητικού χάους και διάλυσης του αερομεταφορέα, με αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, ακόμα και τις ματαιώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων, η ιδιωτική Aegean ενισχύεται. Δεν λείπουν μάλιστα, οι καταγγελίες που αφήνουν σαφείς αιχμές για ευνοιοκρατική αντιμετώπιση της ιδιωτικής εταιρείας από το κράτος, ενώ έντονες είναι οι υποψίες ακόμα και για σαμποτάρισμα της Ολυμπιακής, προκειμένου να ωφεληθεί η Aegean. Ενδεικτική είναι η ανακοίνωση των ανεξάρτητων κινήσεων της τεχνικής διεύθυνσης της ΟΑ (Πρωτοβουλία και Παρέμβαση), όπου καταγγέλλεται η επιλεκτική μεταχείριση της ιδιωτικής εταιρείας, με αφορμή το αίτημά της για κατασκευή υπόστεγου συντήρησης Αεροσκαφών στον ΔΑΑ, σύμφωνα με μελέτη που διαφημίστηκε στην ιστοσελίδα της εταιρίας «Ελληνική Μελετητική». Οι εργαζόμενοι υπογραμμίζουν ότι «το αίτημα της εταιρίας απαιτούσε παρέκκλιση από το εγκεκριμένο MASTER PLAN του αεροδρομίου», ενώ σημειώνουν ότι «εάν το ελληνικό Δημόσιο έχει παραπέμψει το ζήτημα της κατασκευής υπόστεγου της AEGEAN στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), τότε αυτό αποτελεί πολιτικό σκάνδαλο, καθώς γνωρίζουν ότι η αδειοδότηση κατασκευής υπόστεγου συντήρησης στο συγκεκριμένο σημείο και με την συγκεκριμένη διαδικασία είναι παράνομη. Εκτός αυτού παραβιάζει την συμφωνία (MOU) μεταξύ ΔΑΑ-ΟΑ του 1998 και θέτει ζητήματα αποζημιώσεων και ζητήματα ίσης μεταχείρισης». Τέλος οι εργαζόμενοι καλούν «τη Διοίκηση και τις πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων Μεταφορών και Εθνικής Οικονομίας να λάβουν θέση επί του ζητήματος επιβεβαιώνοντας ή διαψεύδοντας τα παραπάνω και να λάβουν όλα τα απαραίτητα νομικά και άλλα μέσα, προκειμένου να υπερασπιστούν τα συμφέροντα της δημόσιας περιουσίας .

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολυβώτης avatar
    Πολυβώτης 22/03/2008 13:58:33

    Τώρα, κάτι μας είπες! Δε θέλει και πολλή σοφία για να δει κανείς ότι η Ολυμπιακή απαξιώνεται συστηματικά με την ανοχή - ή μάλλον συνδρομή - της κυβέρνησης. Δυστυχώς, ο κοσμάκης κοιμάται και αφήνει τις κυβερνήσεις να εκμεταλλεύονται την (δικαιολογημένη) οργή του για την κατάντια του δημοσίου τομέα (για την οποία ευθύνονται οι ίδιες). Έχω όμως μια ερώτηση: Αληθεύουν οι φήμες που είχαν βγει ότι ο ευρωπαίος επίτροπος για τις μεταφορές, Jacques Barrot, ο οποίος θέλει να κλείσει την Ολυμπιακή, κάνει τα καλοκαίρια διακοπές με τον πρόεδρο της Aegean Θ.Βασιλάκη; (Δες εδώ: http://www.apomesa.info/2007/12/blog-post_4104.html )Αν είναι έτσι, δε θα έπρεπε τα κόμματα που ενδιαφέρονται για μια δημόσια Ολυμπιακή να εξωθήσουν την κυβέρνηση να το καταγγείλει και να ζητήσει παραίτηση του επιτρόπου;

  2. Nick avatar
    Nick 22/03/2008 14:36:23

    Ωχ, λέτε η Air France-KLM να κάνει πρόταση για την Ολυμπιακή;;

    Αν και χλωμό το κόβω γιατί θα πρέπει να πληρώσει χοντρά για την Alitalia και δεν νομίζω να έχουν όρεξη για νέα εξαγορά, ιδίως τώρα με τις υψηλές τιμές πετρελαίου.

  3. Maria avatar
    Maria 22/03/2008 17:26:19

    Γιατί βρε παιδιά είναι τόσο σοκαριστικό να γίνεται μια διευκόλυνση και παρέκκλιση από το master plan για μια πολύ πετυχημένη ελληνική ιδιωτική εταιρεία, όταν τόσο χρόνια πληρώνουμε τα μαλλιά μας για μια καρα-αποτυχημένη επιχείρηση που το μόνο που έχει να επιδείξει είναι τα πανίσχυρα συνδικάτα της. Οι υπάλληλοι των άλλων κρατικών επιχειρήσεων του ΟΤΕ κλπ είναι κορόιδα που μένουν στο δρόμο και μονάχα της ΟΑ είναι τα μαγκάκια; Σκασίλα μου αν πετάω με τους πέντε κύκλους ή με μια κατσίκα ή μια λεοπάρδαλη στην ουρά. Όταν αγοράζω εισητήριο ψάχνω πρώτα από όλα καλές τιμές και προφανώς ασφάλεια. Και πολύ συχνά μ'αυτά και μ'αυτά διαλέγω την Aegean.

  4. Theodore avatar
    Theodore 22/03/2008 19:20:48

    Επειδη ταχω τα χρονακια μου, εχω βαρεθει πια να μιλαμε για την Ολυμπιακη.
    Απο τοτε που την πηρε το δημοσιο απο τον Ωναση, δουλευε για τα κομματα,(μεταφορα ψηφοφορων) και τους υπαλληλους της.
    Εχετε υπ οψιν σας, τι μαζευανε καθε μηνα απο τα ταμεια αυτοι;Και με τι προσοντα;Οδηγοι αυτοκινητων πληρωνοντουσαν σαν να ηταν καθηγητες Πανεπιστημιου, και παραπανω.Χωρια τα αλλα. Τα εισητηρια για ολη την οικογενεια,τα κολπα με τα λαθραια και τοσα αλλα ωραια.
    Και χρησιμοποιωντας τη γλωσσα Πασοκ, βαφτιστηκε Εθνικος αερομεταφορεας και ανεγγιχτος τομεας.
    Και τα εκατομμυρια ερρεαν και το χρεος μεγαλωνε, μαζι με το θρασος τους.
    Και βεβαια καποια στιγμη, επιασε πατο. Τοτε τρομαγμενοι, προσπαθησαν να τη σωσουν, πετωντας λιγη σαβουρα στη θαλασσα, η μαλλον στο κενο, αλλα ελα που ειχαν συνηθισει στη χοντρη μασα και δε θελανε να χασουν τιποτα αν και εβλεπαν το χαος.
    Και οι κυβερνησεις, τοσο Σημιτη, οσο και χοντρου, κανανε συνεχεια πισω, γιατι φοβοντουσαν,τα διαφορα παπαγαλακια που βγαινουν τα βραδυα σαν τους βρυκολακες στα καναλια και φοβιζουν τον κοσμο.
    Και η ΕΟΚ φωναζε, αλλα ποιος την ακουγε, Και εβαζε προστιμα.Κι εμεις πληρωναμε. Και η κατασταση συνεχιζοταν.(Και συνεχιζεται ακομα μεχρι τελικης πτωσεως),γιατι αυτοι εχουν γατζωθει πανω στο πτωμα της εταιριας και δεν ξεκολλανε με τιποτα.
    Στο τελος, προβλεπω καμμια εθελουσια απιθανη, αλα ΟΤΕ και τους υπολοιπους να τους βαζουν σε κανα "ψυγειο", με τα ιδια προνομια, μεχρι να φυγουν κι αυτοι. Ειναι βλεπεις τα δικα τους παιδια, (δεν εβαζαν οποιον κι οποιον εκει),πως θα τα στενοχωρησουμε;
    Και οι υπολοιποι; Μα τους υπολοιπους, εσας δηλαδη, σας εχουν γραψει ΣΤ χχχχχχ ΤΟΥΣ.
    Καλα να παθετε. Αφου δε φωναζατε τοτε που επρεπε;

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/03/2008 20:32:15

    Η ΟΑ δεν μπορεί να κάνει εθελούσια, ή ο,τι δήποτε εκληφθεί σαν επιδότηση. Αν μπορούσε θα το είχε κάνει...Οι Air France, KLM, Lufthansa, ΒΑ κλπ. έχουν απορίψει στο παρελθόν προτάσεις για συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της ΟΑ --ένας μάλιστα είχε πεί "εμείς θα πάρουμε το πτητικό έργο της ΟΑ χωρίς να παρουμε ούτε μία μετοχή" και το έκανε.

  6. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 23/03/2008 00:14:26

    Η ολυμπιακη επρεπε να εχει κλεισει εδω και πολλα πολλα χρονια
    Νισαφι πια!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.