16/02/2009 20:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Περικοπές ανακοίνωσε ο Σαμαράς

Περικοπές μισθών στελεχών αλλά και ...οργανισμών που εποπτεύονται από το υπουργείο Πολιτισμού ανακοίνωσε ο Αντώνης Σαμαράς, κατά τη διάρκεια της πρώτης συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε μετά την ανάληψη των καθηκόντων του. Έτσι μεταξύ άλλων:

Μειώνεται ο μισθός του προέδρου του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού πολιτισμού (ΟΠΕΠ) από 8.200 ευρώ σε 3000 ευρώ.

Κλείνει η Γενική Γραμματεία Ολυμπιακής Αξιοποίησης, οι αρμοδιότητες της οποίας θα ενταχθούν στο υπουργείο

Ακυρώθηκε ο διαγωνισμός για τη μεταφορά του ΥΠΠΟ στον Ρέντη, όπως και αυτός για τη διεξαγωγή των εγκαινίων του Νέου Μουσείου Ακροπόλεως.

Για τους συμβασιούχους του ΥΠΠΟ και εκτός από τη επικείμενη προκήρυξη για πρόσληψη 194 φυλάκων, μέσω ΑΣΕΠ σε όλη την Ελλάδα, ο υπουργός Πολιτισμού δήλωσε ότι έχει δραστηριοποιηθεί για να εξασφαλίσει έγκριση για μια νέα, μεγάλη προκήρυξη εποχικών υπαλλήλων, χρήσιμων για το διευρυμένο θερινό ωράριο

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 16/02/2009 20:42:01

    Σωστός!

  2. Στελιος avatar
    Στελιος 16/02/2009 20:49:30

    Δυσκολευομαι να το πιστεψω.

    Μπραβο.

  3. tony avatar
    tony 16/02/2009 21:01:34

    Έγιναν περικοπές στο υπουργείο πολιτισμού?
    Σωθήκαμε.
    Επόμενοι τομείς για περικοπές?Παιδεία και υγεία.
    Τά χρήματα που θά εξοικονομηθούν θά πάνε στο υπ.Δημόσιας τάξης.
    Α και μια αύξηση της άμεσης φορολογίας.Παλιά δοκιμασμένη συνταγή της δεξιάς.Πενήντα χρόνια φούρναρης.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/02/2009 21:07:08

    Γεια σου ρε Αντώνη. Κάνεις ότι θα έπρεπε να κάνουν όλοι τους.

  5. kanis avatar
    kanis 16/02/2009 21:08:23

    Αξιος.
    Να δούμε,ποιός θα είναι ο επόμενος υπουργός, που θα τον ακολουθήσει και θα προβεί σε περικοπές.

  6. Lakis avatar
    Lakis 16/02/2009 21:20:09

    @Tony,

    βγαλτε τα πρασινα γυαλια.

    Κι εδω λαθος τα βλεπετε;;;

    Ακου "σωθηκαμε"...

    Δηλαδη εαν ο μισθος του Γραμματεα δεν μειωθει στα 3 χιλιαρικα αλλα παραμεινει στα 8 χιλιαρικα τοτε σωθηκες ή τοτε θα παραχθει περισσοτερος πολιτισμος;;;

    Εκτος αν το πας για Γραμματεας με την Κυβερνηση Πασοκ...

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/02/2009 21:27:52

    Αυτή η πρωτοβουλία πρέπει να εφαρμοστεί αν είναι δυνατόν, σε όλα τα υπουργεία. Αν συνεχίσει η κρίση θα εφαρμοστεί θέλοντας και μη ...
    Θα μείνει μόνος του στο βήμα αυτό, σαν άλλος Δον Κιχώτης; Δεν δημιουργούνται αυτομάτως χίλια μύρια προβλήματα, όσοι είναι οι πρόεδροι διαφόρων οργανισμών;

  8. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 16/02/2009 21:29:41

    -ΟΠΕΠ :μέτρο η μι σωστό, θα αρκούσε να είναι μια Διεύθυνση στο Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων, αρμοδιότητες αλληλεπικαλυπτόμενες....

    -ΓΓΟΑ: σωστό

    -Σωστό, γιατί αφενός η μεταφορά του ΥΠΠΟ, σε μέρος που δεν εξυπηρετείται με μέσο σταθερής τροχιάς μόνο προβλήματα δυσλειτουργίας και προσβασιμότητας θα δημιουργούσε, αφετέρου 6,000,000 € ήταν πολλά για εγκαίνια.

    Ας σχολιάσω και κριτικά όμως:

    -το Πάσχα των Καθολικών είναι σε 40 ημέρες, ήδη θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει η διαδικασία της επάνδρωσης των αρχαιολογικών χώρων για το διευρυμένο ωράριο, ενώ αγωνίζεται για να "...δραστηριοποιηθεί για να εξασφαλίσει έγκριση για μια νέα, μεγάλη προκήρυξη εποχικών υπαλλήλων,"

    -σωστή η μη μεταφορά, ποια όμως η λύση για την στέγαση των Υπηρεσιών που είναι διάσπαρτες σε όλη την Αθήνα, με κόστος ενοικίασης κτιρίων και λειτουργικά προβλήματα? τι γίνεται με το ΑΚΡΟΠΟΛ?

    -πότε θα αξιοποιηθεί η τεράστια ακίνητη περιουσία του ΥΠΠΟ?

    -αλήθεια με τον διαγωνισμό που είχε γίνει στη ΓΓΟΑ, κανένα νέο ή απλά στις....καλένδες.

    -έχει γίνει καταγραφή του προσωπικού του ΥΠΠΟ και διαχείριση των 3,500 που ταχτοποιήθηκαν με το ΠΔ 164, (των αναγκών του ΥΠΠΟ) για να υπάρξει κάλυψη των πραγματικών κενών?

    -τι θα γίνει με τους περιορισμούς του ΠΔ 164, τους απλήρωτους συμβασιούχους, το προσωπικό με ασφαλιστικά κλπ? Θα εφαρμοστεί το ΠΔ σε όλες τις περιπτώσεις? οι νέες προσλήψεις θα γίνουν με τις διατάξεις του ΠΔ 164?

    -με τις υποχρεώσεις των Υπηρεσιών και τα οφειλόμενα?

    Αντιλαμβάνομαι ότι πολλά από τα παραπάνω ερωτήματα είναι "κληρονομιά" ετών, ορισμένα δε από το 1997 και ένθεν, όμως είναι ταυτόχρονα και προβλήματα που κάποτε θα πρέπει να επιλυθούν.
    Ελπίζω σε μελλοντική απάντηση και επίλυση αυτών.

  9. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 16/02/2009 21:32:36

    Το θετικότερο όλων βέβαια, ότι επιτέλους κάποιος κάνει κάτι στο Υπουργείο που αποτελεί βιτρίνα της χώρας και μάλιστα προς την θετική κατεύθυνση.
    Ελπίζω να τον μιμηθούν και οι υπόλοιποι Υπουργοί.

  10. tony avatar
    tony 16/02/2009 21:44:27

    @6
    Έχεις δίκιο έχω κακιώσει.Δεν φοράω πράσινα γυαλιά.
    Μαύρα γυαλιά φοράω ίσως και για αυτό τά βλέπω όλα έτσι.
    Σωστή η κίνηση,έστω και καθυστερημένα,έστω και αποσπασματικά.Πολιτικά είμαι απλά αγανακτισμένος.

  11. potamiotis avatar
    potamiotis 16/02/2009 21:53:12

    ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑ ΣΑΜΑΡΑ,ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΘΥΣΙΕΣ ΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ,ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ,ΔΙΟΙΗΚΗΤΗΣ,Δ/ΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΕΚΟ ΚΛΠ ΕΤΗΣΙΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50000 ΕΥΡΩ.....ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΓΑΛΑΖΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΑΣ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΕΚΑΣ,ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΟΓΑ,ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ...ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΩ?

  12. Orestios avatar
    Orestios 16/02/2009 21:54:33

    "Οι νεοσυντηρητικοί της Νέας Δημοκρατίας πιστεύουν ότι κοινωνική πολιτική σημαίνει φιλανθρωπικά επιδόματα ως εισοδηματικές ενισχύσεις. Εμείς, οι σοσιαλιστές, το ΠΑΣΟΚ, λέμε, για το δικαίωμα του πολίτη, όχι φιλανθρωπικά επιδόματα, ανάλογα με κάθε συγκυρία και τι χρειάζεται"
    Και ο GAP υποστηρίζει περικοπές. Στα επιδόματα γιατί είναι -λέει- φιλανθρωπία. Αχαχουχα

  13. ataktos avatar
    ataktos 16/02/2009 22:02:38

    Strange Attractor -Αν ξεκινούσε από περικοπές του εαυτού του και του προσωπικού γραφείου κάτι θα έλεγε τώρα δεν γνωρίζω λεπτομέρειες μπορεί να πρόκειται και για εκδίκηση . Αυτό αφόρα όλοι την κυβέρνηση και όλα τα κόμματα της βουλής .

  14. ετερος avatar
    ετερος 16/02/2009 22:09:19

    προεκλογικές μαγκιές του καλαματιανού. Αφού διέλυσε την ελληνική διπλωματία το 93 με το μακεδονικό και μετέτρεψε την ελληνική πολιτική σκηνή εκτός ΚΚΕ [ προς τιμή του ] σε ένα χαλβατζίδικο πλουραλιστικό τσίρκο [ από Κύρκο Δαμανάκη μέχρι ακροδεξιούς ],ήλθε η ώρα της διάλυσης του εναπομείναντος υπουργείου πολιτισμού.

  15. Ο Ελέφαντας και τα μυρμήγκια avatar
    Ο Ελέφαντας και τα μυρμήγκια 16/02/2009 22:12:15

    Κάποτε ένας ελέφαντας πάτησε κατά λάθος ένα μυρμήγκι.
    Το μαθαίνει, λοιπόν, ο αδερφός του μυρμηγκιού, μαζεύει όλα τα μυρμήγκια και αποφασίζουν να κάνουν 'ντου' στον ελέφαντα.
    Ανεβαίνουν όλα μαζί σε ένα δέντρο και μόλις περνάει ο ελέφαντας από κάτω, πέφτουν όλα πάνω του.
    Ο ελέφαντας αισθάνθηκε μια ενόχληση στην πλάτη του και κουνήθηκε λίγο... Έτσι έπεσαν όλα τα μυρμηγκιά κάτω και έμεινε μόνο ένα πάνω του.
    Τότε φωνάζουν όλα τα υπόλοιπα από κάτω:
    - Πνιξ' τον, ρε, πνιξ΄ τον.

  16. Lakis avatar
    Lakis 16/02/2009 22:13:50

    @Tony,

    κι εγω ως αγανακτισμενος δεν φορω χρωματιστα γυαλια (και σιγουρα οχι μπλε).

    Πλεον φοραω μαυρα (μπορει να ερμηνευθει ποικιλοτροπως)...

    Την Δημοκρατια που εφηρμοσε ο Περικλης και ο Κλεισθενης την καταργησαμε.

    Αυτη η Οχλοκρατια και Αναρχια που υπαρχει τα τελευταια χρονια στην Ελλαδα (1950-2009) ΔΕΝ εχει καμια σχεση με τη Δημοκρατια του Περικλη.

    Η τωρινη ερμηνεια και αντιμετωπιση του "πανεπιστημιακου ασυλου" ΔΕΝ ειναι δειγμα Δημοκρατιας ουτε θεμελιωδη αρχη!

    Το να μπορει οποιος θελει να βγαινει στην Τηλεοραση, να ξεβρακωνεται, να βριζει, να συκοφαντει οποιονδηποτε κτλ. ΔΕΝ ειναι δειγμα Δημοκρατιας ουτε θεμελιωδη αρχη!

    Η Δημοκρατια βιαζεται (κατα το βιασμος) στην Ελλαδα και απο τους λειτουργους και απο το λαο συστηματικα.

    Το μεγαλυτερο ποσοστο εχει την νοοτροπια της "αρπαχτης"...

    Δηλ. πως θα επενδυσω 10 να τα κανω 100 σε μια εβδομαδα και χωρις κοπο μαλιστα...

    Τα (υπαρχων) Κομματα λιγο-πολυ ξερουμε ολοι τι ρολο βαρανε...

    Σε αυτο το σημειο που εχουνε φτασει τα πραγματα, πλεον μετραει η αποτελεσματικοτητα και οχι τα μεσα (δυστυχως).

    Τεινω να πιστευω οτι πλεον το προβλημα δεν ειναι πολιτικο αλλα πολιτειακο.
    Δηλ. οχι ποιο Κομμα (αλλωστε εχουν δοκιμαστει ολα) αλλα ποιο πολιτευμα θα μας κυβερνησει καλυτερα...

    Θα το δειτε οτι θα κερδισει το ΠΑΣΟΚ και εδω θα ειμαστε και του χρονου να φωναζουμε για σκανδαλα, για Βατοπαιδια, για διορισμους πρασινων παιδιων και τα συναφη...

    Τα ιδια Παντελακη μου, τα ιδια Παντελη μου...

    Σε μια συνεντευξη ρωτησαν τον Παττακο (δεν ειμαι Χουντικος) "γιατί διωξατε το Βασιλια;".

    Κι απαντα ο Παττακος: "Γιατι δεν μπορει o ανωτατος αρχων να ζητα απο το λαο να εφαρμοσει το Συνταγμα οταν ΔΕΝ το εφαρμοζει ουτε ο ιδιος"...

    Κατι παρομοιο πρεπει να κανουμε κι εμεις με τους "ανωτατους αρχοντες" (και αρχοντισσες) που λυμαινονται τον τοπο...

    Αει σιχτιρ μα πουμε με δαυτους...

  17. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 16/02/2009 22:14:10

    Μαλλον για σπεκουλα προκειται εν οψει εξελιξεων στην ΝΔ .Γιατι οσο καιρο ηταν εκτος κυβερνησης δεν ελεγξε την κυβερνηση του με μια εστω ερωτηση για τους υπερογκους μισθους και μπονους των golden boys????

  18. kanis avatar
    kanis 16/02/2009 22:27:13

    @19 Σκορπιέ

    ...δίκιο έχεις. Ο Αλογοσκούφης θα του απαντούσε με μεγάλη προθυμία!

  19. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 16/02/2009 22:41:32

    Σκορπιε ο Σαμαρας οταν αποφασιζει να μιλησει το κανει μονο με πραξεις.

  20. μούτρο avatar
    μούτρο 16/02/2009 22:58:44

    μπράβο στον Σαμαρά

  21. tiramola avatar
    tiramola 16/02/2009 23:10:29

    Μπράβο λοιπόν στον Σαμαρά.
    Μόνο στο υπουργείο του θα έχουμε περικοπές μισθών?
    Οι άλλοι υπουργοί θα δώσουν και αυτοί συνέντευξη να το ανακοινώσουν?
    Υπάρχει απόφαση από το Μαξίμου για περικοπές μισθών σε όλα τα υπουργεία?
    Μην τα πάρει τα "μπράβο" μόνο ο Αντώνης....

  22. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 16/02/2009 23:24:26

    @19Hλιας Εννοεις πραξεις ,τις πραξεις του 1992??για να καταλαβαινομαστε!!

  23. donaE avatar
    donaE 16/02/2009 23:36:55

    Ο Σαμαρας τουλαχιστον ειναι χορτατος.Παραειναι μαλιστα.Και δεν εχει σημασια αν κανει σπεκουλα,στην πολιτικη μετρα η αποτελεσματικοτητα.

  24. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 16/02/2009 23:40:37

    @24 donaE Για ποια αποτελεσματικοτητα μιλαμε και που?????Ειναι πολυ νωρις να τον κρινουμε!!!

  25. donaE avatar
    donaE 16/02/2009 23:49:56

    @25 Skorpios Συμφωνω.Για την κατευθυνση των ενεργειων του μιλαμε,προς το παρον.

  26. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 17/02/2009 00:02:42

    @26 donaE ,Πραγματι ειναι προς την σωστη κατευθυνση και επειδη τυχαινει να τον γνωριζω και προσωπικα ,πραγματι ειναι χορτατος και εξαιρετικο ατομο!!

  27. nemo avatar
    nemo 17/02/2009 00:05:11

    μπραβο σαμαρα!!!! εδειξε εστω και καθυστερημενα οτι εχει διαθεση για πραξεις και οχι για φιεστες τυχαρπαστων θολοκουλτουριαριδων που εχουν φαει το σκυλι με το μαλι.πρεπει να γινει γενικος μπουσουλας της κυβερνησης οι σωστες αποφασεις του 3000 ευρω μπραβο

  28. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 17/02/2009 00:07:44

    Σκορπιε τι να καταλαβεις..απο μαγκες καταλαβαινεις...απο αρχες καταλαβαινεις...οτι εισαι Ελληνας το ξερεις...

  29. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 17/02/2009 00:15:00

    Συγγνώμη, αυτός είναι ο Σαμαράς που ζητούσε την ανεξαρτησία της Βορείου Ηπείρου ή άλλος; Μέγιστον πολιτικόν κεφάλαιον δια τον τόπον.

  30. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 17/02/2009 00:22:17

    @29ΗΛΙΑ .Αδυνατω να σε παρακολουθησω!!Μηπως μπορεις να μου πεις τι εννοεις??

  31. res avatar
    res 17/02/2009 01:51:23

    Μετά από τόσα χρόνια διακυβέρνησης της χώρας από τη ΝΔ βρέθηκε κάποιος υπουργός της να πεί οτι θα κάνει τα αυτονόητα και τον κάνατε ήρωα! Τόσο απελπισμένοι είστε όλοι σας;

  32. rs avatar
    rs 17/02/2009 07:32:49

    Στο επόμενο σχόλιο για την Ντόρα αναφέρεσθε σε ...παπαγαλάκια.Εσείς εδώ για τον Σαμαρά τί είστε;
    Σε λίγο θα τους επιβραβέβουμε μόνο και μόνο επειδή...πήγαν στο υπουργείο.
    Και φυσικά για άλλη μια φορά έχουμε ξεχάσει για ποιόν πολιτικό "ογκόλιθο" μιλάμε.
    Άκου ... Σαμαράς!!!Τέτοια ένδεια!!

  33. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 17/02/2009 08:37:17

    Ο Αντωνης εμπλεξε με τα σκατ. του και κινδυνευει να το φαν οι κοτες.

  34. παλιός συντάκτης avatar
    παλιός συντάκτης 17/02/2009 09:16:50

    τι θα γίνει με τον ανεκδιήγητο Χουβαρδά και το λαμόγιο τη Θεοδώρου στο Εθνικό; τι θα γίνει με τον άλλο ανεκδιήγητο ΠΑΠΑΛΙΟ στο Ελλ. Κέντρο Κινηματογράφου; κ. Υπουργέ τα ξέρετε;

  35. Helmut avatar
    Helmut 17/02/2009 11:26:12

    rs μαζί σου. Το antinews -ή κάποιοι του antinews- θεοποιούν τον Σαμαρά για ψύλλου πήδημα και βγάζουν συνέχεια "είδηση" ότι "η Ντόρα τα έκανε θάλασσα", ή "η Ντόρα έξαλλη με τον Καραμανλή" ή "αμηχανία στο ΥΠΕΞ γιατί είναι άσχετη η Ντόρα" και τέτοια...

    Σημείωσε ότι σιχαίνομαι το ίδιο την Ντόρα όσο και τον Σαμαρά... για να καταλαβαινόμαστε δλδ

    Φαίνεται όμως ότι αλλού τα παπαγαλάκια είναι... παπαγαλάκια, και αλλού τα παπαγαλάκια είναι "έγκυρες πηγές".

  36. stelios avatar
    stelios 17/02/2009 11:36:31

    Mαλλον θελει να εξοικονομησει χρηματα για το ΜΑΙΜΟΥ διαγωνισμο του ΟΠΑΠ που θα προσληφθουν παιδια των σφουγγοκολαριων του Αβερωφ...

  37. Αρις avatar
    Αρις 17/02/2009 11:41:51

    Τι έγινε παιδιά δεν σας κάθεται ο FACTOR X στο Payroll όπως σας έκατσε ο Παπαγιάννης στο pressmme που απο τις φωτογραφίες στα PRADA κατέληξε σε κωλοτούμπες για την Ντόρα, ή το kourdisto portokali που έχει να γράψει κάτι για τη Ντορούλα Μητσοτάκη 2 μήνες!!!
    Αυτά είναι παπαγαλάκια κ μάλιστα με πληρωμή.
    Ρε FactorX αφού θέλουν να στα σκάσουν,δεν τα τσεπώνεις για κάνα δυο αρθράκια το 10ήμερο...μην ανησυχείς η Ντόρα το κόμμα δεν το παίρνει, να'χεις ήσυχη τη συνείδησή σου απέναντι στη χώρα

  38. Anonymous avatar
    Anonymous 17/02/2009 15:22:45

    Μα δέν καταλαβαίνετε γιατί το έκανε?
    Θέλει να διαδεχτεί τον Καραμανλή στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας αντί για την Ντόρα και θα τα καταφέρει όπως φαίνεται. Θα γίνει αμέσως και πρωθυπουργός αφού ο Γιώργος είναι ανίκανος.

  39. isnogood avatar
    isnogood 17/02/2009 15:31:56

    Χα, χα, χα

    Μπράβο Φάκτορα!
    Σε πάω με χίλια!

    Τα κάνεις τα Ντοράκια καλές πλάκες...

  40. Helmut avatar
    Helmut 17/02/2009 15:35:42

    Αρις μάλλον δεν κατάλαβες... είτε η επόμενη μέρα στη ΝΔ λέγεται Ντόρα είτε Αβραμόπουλος είτε Σαμαράς για μένα είναι ένα και το αυτό.

    Όμως αυτό που με ενοχλεί είναι ότι ενώ είναι και οι τρεις για τα πανηγύρια, δεν αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο.

    Και όσο για τον ποιός είναι πιο επικίνδυνος για τον τόπο, αν βασιστούμε στο πόσο έχουν ζημιώσει τη χώρα μέχρι στιγμής, ο Σαμαράς έχει το πάνω χέρι με μεγάλη διαφορά από τους άλλους 2.

    Βέβαια κάποιοι τον θεωρούν ήρωα μόνο και μόνο επειδή έριξε τον Μητσοτάκη. Οι ίδιοι βέβαια σήμερα φρίττουν με την συμπεριφορά των πολιτικών της FYROM και βρίζουν τον Γκρουέφσκι.

    Αυτό που δεν καταλαβαίνουν όμως (ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν....) είναι ότι ο αγαπημένος τους Σαμαράς είναι ο δημιουργός των κάθε Γκρουέφσκι -ως νέος Dr. Frankenstein της νοτίου Βαλκανικής-, και νομιμοποίησε τον κάθε υπερεθνικιστή "ηγέτη" των Βορείων γειτόνων μας.

    Χαρείτε λοιπόν τον Σαμαρά επειδή έκανε... "περικοπές" στο ΥΠΠΟ.

  41. Anonymous avatar
    Anonymous 17/02/2009 16:08:58

    Το ζήτημα είναι οτι κάποιος πρέπει να διαδεχτεί τον Καραμανλή στην θέση του πρωθυπουργού. Ούτε η Ντόρα, ούτε ο Γιώργος είναι αποδεκτοί απο τον κόσμο ο ένας λόγω προβλεπόμενης ανικανότητας, η άλλη λόγω του πατέρα της. Ο Σαμαράς μπαίνει σφήνα στην μέση δυναμικά θυσιάζοντας μερικές χιλιάδες ευρώ απο μερικά υπερπλουσιόπαιδα ενώ είναι δημοφιλής σε δεξιούς και αριστερούς που προβλέπουν οτι θα κυβερνήσει χωρίς την αυταρχικότητα του Καραμανλή.

  42. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 17/02/2009 17:02:35

    Πολλοί λένε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είναι το ίδιο, λένε ΓΑΠ και Βενιζέλος είναι το ίδιο. Καραμανλής/Ντόρα/Σαμαράς/Αβραμόπουλος/Σουφλιάς είναι το ίδιο.

    Εγώ θα έλεγα το εξής, σε γενικές γραμμές. Πράγματι όλοι οι πολιτικοί κομμάτων εξουσίας είναι το ίδιο. Σε τι όμως; είναι περίπου το ίδιο σε ρεμούλες, σε αναξιοκρατία, σε πολιτικαντισμό, σε σχέσεις με ΜΜΕ και παπαγαλάκια, στο να τρώνε οι δικοί τους, στο να ενδιαφέρονται 100% για την επανεκλογή τους και όχι για τη χώρα.

    Υπάρχουν όμως διαφορές. Εγώ από τον Καραμανλή κρατώ τη στροφή στη Ρωσία και το ανοιχτό μυαλό στο Σχέδιο Ανάν. Θα έκαναν όλοι οι προαναφερθέντες το ίδιο; Δε νομίζω. Ούτε ο ΓΑΠ, ούτε η Ντόρα, ούτε ο χέστης Αβραμόπουλος, ούτε ο Σουφλιάς. Για το Βενιζέλο και τον Σαμαρά δεν είμαι βέβαιος.

    Άλλο η κριτική στα ενδο-μικροκομματικά, στα σκάνδαλα, στην οικονομία και γενικά εσωτερικά, και άλλο στα εξωτερικά.

    Όταν έρθει η ώρα εκλογής αρχηγών στο μπλε και πράσινο στρατόπεδο, ας τα σκεφτούν αυτά οι οπαδοί τους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.