13/01/2009 01:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Περί συνηγόρων

Προσπάθησα με ψυχραιμία να εξετάσω τα γεγονότα που έλαβαν χώρα με αφορμή την πρόσφατη προσαγωγή 16 δικηγόρων στη ΓΑΔΑ. Για  «θεσμική ανατροπή του πολιτεύματος» μίλησαν μερικοί. Για «θλιβερούς ambulance chasers» μίλησαν άλλοι.  Που είναι η αλήθεια;

Δυστυχώς, απ` ότι εγώ κατάλαβα παρακολουθώντας τα σχετικά βίντεο, τις ειδήσεις, τα μπλόγκ αλλά και τις ανακοινώσεις των δικηγόρων, το συμπέρασμα είναι ένα. Οι εν λόγω δικηγόροι (κυρίως γυναίκες) ως μέλη (!) άτυπης νομικής ομάδας προσπάθησαν να παρεμποδίσουν σύλληψη περικυκλωμένων διαδηλωτών. Έτσι απλά.

Καλώς ή κακώς όμως και εφόσον αναγνωρίζουμε Κράτος και Νομοθεσία, οφείλουμε (ειδικά ως δικηγόροι) να σεβόμαστε και την εκτελεστική εξουσία. Ποιος δίνει το δικαίωμα στον δικηγόροι να κρίνει το ποιος θα συλληφθεί ή μη; Θα τρελαθούμε τελείως;  Μήπως οι δικηγόροι είναι ή θεωρούν τους εαυτούς τους υπεράνω νόμων;

(By the way, που ήταν όλοι αυτοί οι δικηγόροι την περίοδο της χούντας; Απείχαν; Ή παρίσταντο κανονικά στις δίκες αναγνωρίζοντας έτσι το όποιο καθεστώς; Ρωτάω.)

Τα δικαστήρια λοιπόν (ως ανεξάρτητα) θα κρίνουν τελικά  για το ορθόν ή μη της όποιας σύλληψης και εκεί είναι που παίζει σημαντικό ρόλο ο ιερός θεσμός του συνηγόρου. ¨Όχι αλαλάζοντας στα οδοφράγματα και απειλώντας αστυνομικούς.

Έτσι πρόχειρα λοιπόν εγώ ο άσχετος αντελήφθην:

1-Παρεμπόδιση σύλληψης

2-Εξύβριση λόγω και έργω

3-Απειλή

4-Καταγραφή με κινητά (χωρίς συναίνεση βέβαια)

5-Σπρωξίδια, κλωτσιές, φτυσίματα.

 Και όλα τα παραπάνω από λειτουργούς της δικαιοσύνης! (Δικηγόρους.)

Ο ΔΣΑ ή ο εισαγγελέας δεν αντιλήφθηκαν τίποτα από τα παραπάνω;

Και για να κλείνουμε. Δικηγόροι μάγκες είναι αυτοί που ασκούν το λειτούργημα σε συνθήκες δίωξης και καταστολής (βλ. δικτατορίες κλπ.) με πραγματικές συνέπειες ζωής. Όχι εκ του ασφαλούς.  Όχι με το κινητό στο ένα χέρι, την ΓΚΟΥΤΣΙ στο άλλο και με τις πλάτες των ΜΜΕ να μας στηρίζουν.

Και όλα αυτά μέσα σε ένα σούπερ χαλαρό κοινοβουλευτικό πολίτευμα όπου η βασική αρχή έχει γίνει η ατιμωρησία. Αλλιώς δικαιούται ο καθένας να ομιλεί περί ambulance chasers και δικηγόρους life style.

Έτσι απλά.

Flatliner.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. giankoulas avatar
    giankoulas 13/01/2009 02:00:57

    Dustuxos, ola deixnoun oti exeis dikio. Den isxuoun oute ta autonoita sti xora. Autos o pardalos aristerismos tis plakas, stelnei ti mesaia taksi kateutheian stin aggalia tou karamanli. Gia na exoun auta ta agrammata noumera logo uparksis kai na zoun to mutho tous...

  2. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 13/01/2009 02:10:00

    Είχα τη χαρά τις κυρίες να τις ακούσω ραδιοφωνικά αμέσως μετά τα επεισόδια και να απολαύσω την έλλειψη των ...ελληνικών τους. Μάλλον θα ήταν από την προσπάθεια να πείσουν για τον όμορφο ηθικό αγγελικά πλασμένο κόσμο που εκπροσωπούσανε στην δεδομένη στιγμή. Από το πολύ γκρικλις δεν τους έβγαινε...
    Τουλάχιστον υπάρχουν και οι αξιοπρεπείς και λένε τα πράγματα με το ονομά τους στο Αντι-νέα.
    Μόνον που μέσα σ΄ αυτό τον ορυμαγδό έχουμε φθάσει να κάνουμε επιλογή που θα πρωτοστρέψουμε την προσοχή μας κι έτσι οι γκουτσένιες πήγαν εκεί που τους άξιζε εξαρχής... στην πλήρη απαξίωση και λήθη.

  3. Orestios avatar
    Orestios 13/01/2009 02:17:00

    @ Βασιλική

    Χαρά στο κουράγιο σου να αντέξεις το ρεσιτάλ ψυχοπαθητικής συμπεριφοράς από "δικηγόρους".

  4. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 13/01/2009 02:24:49

    Ας παρουν ολοι αυτοι οι δικηγοροι,συλληβδην, τον Κουγια ως συνηγορο υπερασπισης και ολα θα πανε μελι-γαλα (η εστω ξυδι-ουισκυ)

  5. Νικόλας avatar
    Νικόλας 13/01/2009 03:08:28

    Μπράβο φάκτορα και γαμώ τα κείμενα, ιδιαίτερα εκεί που ρωτάει τι κάναν οι εν λόγω κύριοι στη δικτατορία... μου άρεσε και το γκούτσι με τα κεφαλαία.

  6. ATHENA avatar
    ATHENA 13/01/2009 03:39:39

    FLATLINER ΕΙΣΑΙ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΜΑ

    ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΒΛΕΠΩ ΕΔΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΕΙΣ ΣΥΜΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΟΥΝΤΕΣ.

    ΙΣΩΣ ΖΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ

    ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΡΕΣΙΤΑΛ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣ,
    ΕΙΔΑ ΝΑ ΣΠΑΝΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΤ, ΕΙΔΑ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΟΔΟΠΑΤΙΕΤΑΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΣ, ΕΙΔΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ, ΕΙΔΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ
    ΕΙΔΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΞΥΛΟΚΟΠΗΜΑ ΓΙΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ, ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΑΖΑ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΟΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΥ ΣΕ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΜΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΩΣ ΕΙΡΗΝΙΚΟΥ (ΜΕΤΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΛΟΓΕΡΟ ΔΕΚΕΜΒΡΗ) ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ.

    ΝΟΜΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΤΑΙ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ

    ΤΑ ΡΑΤΣΙΤΣΙΚΑ ΤΑΞΙΚΑ ΚΑΙ ΔΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΘΑ ΤΑ ΑΦΗΣΩ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΑ

    ΤΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕΝΩ...

  7. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 13/01/2009 04:55:47

    Υο μόνο σίγουρο είναι ότι έχουμε να κάνουμε με θεατρίνους και καταγκιόζηδες τόσο από τη μια όσο και από την άλλη πλευρά.

    Οι ακτιβιστές του Κολωνακίου και οι καραμήτροι αστυνομικοί ας μας αφήσουν ήσυχους.

  8. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 07:18:26

    IΣΩΣ ΖΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ

    ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΡΕΣΙΤΑΛ ΜΑΓΚΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ,
    ΝΟΜΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.(ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΕΒΗ)

    ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΟΥΝ.

    (ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΕΑ ΜΟΔΑ, ΒΙΑΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ADVOCATUS DIAVOLI)

    ΥΓ
    Ούτε στη Γάζα δεν συμβαίνουν τέτοια πραγματα...

  9. koinos_nous avatar
    koinos_nous 13/01/2009 07:45:25

    Εγινε η χώρα οίκος αντοχής ή ανοχής;

  10. Μάρκος avatar
    Μάρκος 13/01/2009 08:06:46

    Μπράβο. Ωραίο το άρθρο. Έτσι ακριβώς αισθάνομαι και εγώ. Λαμόγια δικηγορίνες που τσιρίζουν εκ του ασφαλούς σε καθεστώς τηλεοπτικής δημοκρατίας και πλήρους ατιμωρησίας.

  11. pk avatar
    pk 13/01/2009 08:27:05

    Που το καταντήσατε ρε Φάκτορα !!!
    Πού !!!!

    Άντε λοιπόν γιά να τελειώνουμε ....

    α) Ας δημιουργήσουμε επιτέλους το Πατριωτικό Κόμμα.
    β) Έχουμε αρκετή μαγιά με την σύγκλιση ΛΑΟΣ και ΚΚΕ, με χαρακτηριστικό παράδειγμα σύγκλισης των τριών (Πατριωτισμός, ΛΑΟΣ,. ΚΚΕ) την μέγιστη Λιάνα.
    γ) Από αρχηγό δεν πάσχουμε είναι προφανής η προτίμησή μας εδώ και καιρό. Παίρνουμε τον Αντώνη Σαμαρά και καθαρίζουμε.
    δ) Η ανταπόκριση είναι προφανής. Ήδη εδώ και καιρό μέσα στον χώρο των σχολιαστών σας, έχουν ήδη εμφυλοχωρήσει και τα απαραίτητα μελλοντικά στελέχη.

    Άντε επιτέλους γιά να εμφανισθούν τα πραγματικά πρόσωπα και να ξεμπερδεύουμε από τις καταχρήσεις ονομάτων, πολιτικών και οραμάτων. Αυτά ήταν γι' άλλες εποχές. Δύσμοιρε Παπουτσάκη..

    Τέλος πρέπει κι εγώ (κι όποιοι άλλοι) να ξαναβρούμε έναν τόπο ενημέρωσης. Δύσκολο, ανύπαρκτο μέχρι τώρα, αλλά όπως γεννήθηκε και ενηλικιώθηκε το antinews (παλιότερα blog.anti.gr γιά να θυμίζει την ιστορία), γιά να γεράσει μέσα σε Νίκους και Ορέστιους κι άλλους συμπαραμαρτούντες, έτσι θα ξαναβρεθεί κάτι νέο με όρεξη.

    Περιμένοντας γι αυτό, άντε γειά.......

    ΥΓ : Σαν το τσιγάρο χρειάζεται λίγος χρόνος να το κόψεις.
    Σαν το τσιγάρο, όταν αρχίσεις να συχαίνεσαι γίνεται ευκολότερο.

  12. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 08:27:54

    Σε ΄μία χώρα μπουρδέλο που ο καθένας κάνει ότι γουστάρει τα φαινόμενα των δικηγόρων με τα κινητά και τα ακριβά ρούχα που εμπόδιζουν τηνΑστυνομία να κανει την δουλειά της είναι φυσιολογική εξέλιξη.

    Όπως επίσης φυσιολογική εξέλιξη είναι η Αστυνομία της κακομοιριάς να δίνει ρεσιταλ ανυεθυνότητας και ανικανότητας αλλά και συνάμα ηλιθιότητας όλο αυτό το διάστημα.


    Φυσιολογική εξέλιξη ειναι ακόμη να έχουμε τα ΜΜΕ στους γνωστούς νταβαντζήδες και τους πάσης φύσεως δημοσιογράφους να τους υπηρετούν με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο.

    Φυσιολογικό είναι να έχουμε τις δημοσίες υπηρεσίες ανενεργές και όλους τους -με ρουσφέτι -διορισμένους να ασχολούνται είτε με το πως θα την κοπανήσουν είτε με το πως θα δωροδοκηθούν.

    Είναι τέλος φυσιολογική εξέλιξη η νέα κατάσταση που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία ένα -δύο χρόνια με τους περισσότερους "σχολιαστές των μπλογκσ" (και όχι τους διαχειριστές-το ξεχωρίζω).

    Όπου ο καθένας μπορεί να πει τζάμπα και βερεσέ τη μεγαλύτερη μαλακία του, να κατηγορήσει (κυρίως ανώνυμα) όποιον θέλει, από τον επώνυμο πολιτικό ή επιχειρηματία μέχρι κάποιον άλλον σχολιογράφο, να σιχτιρίσει προς πάσα κατεύθυνση και μετά να πάει να "κοιμηθει" μιας και είναι πεπεισμένος πως για αυτό το μπουρδέλο φταίνε πάντοτε όλοι οι άλλοι (εντός ή εκτός της χώρας) και ποτέ ο μαλάκας ο εαυτός του.

    Σήμερα μας μάραναν οι δικηγόροι χθες οι δημοσιογράφοι προχθες οι αστυνομικοί, αντιπροχθές οι δημοσιογράφοι,κάποια άλλη φορά οι αγρότες και πάμε λέγοντας.

    Ενώ όλοι οι σχολιαστές (εδώ και αλλού) οι έχοντες γνώμη και κρίση είναι κρυμμένοι σε σπηλιές και φαράγγια και δεν έχουν συμμετοχή και ευθύνη σε αυτό το μπουρδέλο που λέγεται Ελλάδα, ούτε οι ίδιοι, ούτε οι οικογένειες τους, ούτε το εργασιακό τους περιβάλλον, ούτε ο διπλανός της πολυκατοικίας τουςκλπ κλπ κλπ.

  13. LeProvocateur avatar
    LeProvocateur 13/01/2009 09:18:51

    Συμφωνώ με το άρθρο και επαυξάνω. Και όπως θα έλεγαν οι Αμερικάνοι "προστάτες" μας: legal dream team.... My Ass!!!
    Πιο χουντάρες και από τα ΜΑΤ μου φάνηκαν οι τσιρίζουσες δικηγορίνες με τα κινητα. Αν παρ`ελπίδα τους κόψουν την σύνδεση, δεν θα μπορούν ούτε να αυτοεξυπηρετηθούν. Κιόσσες θα της έλεγε ο παππούς μου.

  14. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 13/01/2009 09:19:52

    Άψογον. Επιπλέον χρειάζεται να ψάξουμε και ποιός τους πληρώνει. Διότι αυτές οι ψωμόλιζες κατά βάθος ότι κάνουν το κάνουν για τα λεφτά και μόνο.

  15. zapata avatar
    zapata 13/01/2009 09:21:14

    Αγαπητέ σχολιαστή, μόνο ψύχραιμα δεν είδες τελικά τα γεγονότα, είναι σαφές πως καν δεν μπήκες στον κόπο να δεις τα πράγματα από την άλλη πλευρά. Συμφωνώ απόλυτα με τον σχολιαστή 7, σε όσα είδε και κατάλαβε. Αυτό που θέλω να προσθέσω είναι πως δεν είναι δύσκολο-αν προσπαθήσεις- να καταλάβεις πως όσοι εθελοντικά και με αυταπάρνηση δίνουν μάχες για να σωθεί έστω και ένα κοινωνικό και πολιτικό δικαίωμα, όσοι βάζουν πάνω από όλα τις ελευθερίες και όχι την καταστολή, βρίσκονται σε κάθε πορεία. Φυσικά δεν θέλω ούτε καν να σχολιάσω τις γελοιότητες πως βρίσκονται εκεί γιατί είναι υπεράνω νόμων, ούτε για να βρουν πελατεία. Και δεν είναι μόνο δικηγόροι, σε κάθε πορεία υπάρχει και ομάδα ιατρικής βοήθειας, γιατροί που αντί να κάνουν καριέρα γλύφοντας Βγενόπουλους πότε είναι στο Αφγανιστάν, πότε είναι στην Ινδονησία, πότε είναι σε κάθε πορεία που έχει μπροστά της να αντιμετωπίσει τη βία του κάθε πικραμένου ματατζή. Αν ια σένα η συλλογικότητα και ο εθελοντισμός σταματάνε στο στρατό που έφτιαξε η Γιάννα για την ολυμπιάδα, για κάποιους άλλους είναι στάση ζωής στα βουνά στις παραλίες στα ιδρύματα και στις πορείες. Όσο για το αφελές επιχείρημα πως οι δικηγόροι μαγνητοσκοπούσαν τις δυνάμεις καταστολής στο θεάρεστο έργο τους, μήπως μπορεί κανείς να μου θυμίσει εκείνον τον νόμο που λέει πως οι αστυνομικοί πρέπει συνεχώς μνα φέρουν τα διακριτικά τους και τον αριθμό τους? Εκτός αν ο ματατζής είναι πολύ άντρας όταν δέρνει μία δικηγόρο ετών 55, αλλά όταν τον έχει πάρει η κάμερα τρέχει να κρυφτεί στην ανωνυμία του. Αλήθεια εκείνος Ο "άντρας" ματατζής που σημάδευε με το όπλο τους διαδηλωτές έξω από την Γαδα, βγήκε να πεί εγώ το έκανα όταν ξεκίνησαν τις διαδικασίες της ΕΔΕ ή ακόμα κρύβεται? Συμφωνώ με τον 14, ζούμε σε άλλα μπλογκς και σε άλλους κόσμους.

  16. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/01/2009 09:25:09

    Eγω ειδα μια απ αυτες της ομαδας,και τρομαξα απο το μενος της.Τι διαολο,ποιος την εβαλε προστατη των φτωχων και των αδυνατων;
    Η Αστυνομια εκανε συλληψεις καιαν δεν ηταν σωστες,θα ειχε συνεπειες,αρα;

  17. Yellow Kid avatar
    Yellow Kid 13/01/2009 09:27:27

    Δεν μπορώ πάρα να συμφωνήσω με Athena.

    Κύριοι μου, δεν έχει καμία σημασία αν η δικηγόρος κρατάει γκούτσι τσάντα και αν οι φωτογραφίες είναι χωρίς συναίνεση του φωτογραφιζόμενου. Διαφορετικά, δείξτε μου επεισόδια με συναίνεση, δείξτε μου δικηγόρους χωρίς γκούτσι. Και οι δύο εξυπηρετούν κάποιο θεσμό. Οι μεν πρώτοι την υπεράσπιση δικαιωμάτων των συλληφθέντων ή προσαγωγέντων, οι δε δεύτεροι να μεταφέρουν εικόνες από απίστευτα έκτροπα. Και πριν κατηγορήσουμε τους πρώτους για εξύβριση αρχών, ας καθίσουμε να αναλογίσουμε αν οι κύριοι αστυνομικοί δεν στάθηκαν και αυτοί υβριστικοί απέναντί τους, ακόμα και όταν αυτοί δείχνουν ταυτότητα. Και αν και οι δύο δεν σέβονται το θεσμό που υπηρετούν εκτοξεύοντας ύβρεις ο ένας στον άλλον, ας δεχτούμε το αναμφισβήτητο γεγονός των δημοσιογράφων που σε αντίθεση με τα ΜΑΤ που τραβάνε γκλόμπ, εκείνοι απλώς τραβάνε φωτογραφία.

    Αν στην τελική η ελληνική αστυνομία δεν είναι περήφανη για το έργο της, ώστε να φοβάται φωτογραφίες που θα την εκθέσουν, ε, τότε ας ζητήσει δημόσια συγνώμη και ας αλλάξει επιτέλους στάση.

  18. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 09:30:24

    @19
    Μόνο από το μένος της δικηγορίνας τρόμαξες αυτές τις ημέρες;
    Από το μένος της Αστυνομίας δεν ένοιωσες τίποτε;

  19. KaryID avatar
    KaryID 13/01/2009 09:39:34

    Δεν είμαι δικηγόρος, αλλά θα μιλήσω με την όποια κοινή λογική μου.
    Μια αξιολόγηση νομίζω ότι πρέπει να συνεκτιμά και το κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο διαδραματίζονται τα διάφορα γεγονότα.
    Κοινωνικές συνθήκες, οι οποίες είναι ηλεκτρισμένες - για να το εκφράσω ήπια - παράγουν ηλεκτρισμένες αντιδράσεις στην κοινωνία.
    Η ανάρτηση περιγράφει κοινωνικές συνθήκες Δανίας ή Νορβηγίας, όπου ο δείκτης ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ και ΕΥΤΥΧΙΑΣ (άρα και ΝΟΜΙΜΟΦΡΟΣΥΝΗΣ) των κατοίκων μέχρι στιγμής είναι ίσως ο υψηλότερος στην Ευρώπη.
    Οι κοινωνικές συνθήκες που δυστυχώς έχουν διαμορφωθεί στην χώρα μας το τελευταίο διάστημα απέχουν από τις επιθυμητές.
    Ερώτηση: αν ένας γιατρός έσπευδε (ή αν έσπευσε, δεν το γνωρίζω αυτό) να προστρέξει π.χ. τον δις τραυματισθέντα θα αντιμετώπιζε και αυτός κάποια από τις ανωτέρω κατηγορίες - με δεδομένη την κατάσταση που επικρατούσε γύρω από τη συγκεκριμένη πολυκατοικία;

  20. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/01/2009 09:51:22

    factorx: Αγαπητέ, μήπως θα έπρεπε να είσαι πιο συγκρατημένος;

  21. Vrennus avatar
    Vrennus 13/01/2009 09:52:27

    Το νεοφασισταριό που βλέπει παντού Prada και εγκαλεί αγέννητους γιατί δεν αντιστάθηκαν στη χούντα, αλλά καταπίνει αμάσητη την παραβίαση οικογενειακού ασύλου και τη βιαιοπραγία σε καταστηματάρχες και γιαγιάδες, "άλωσε" και το antinews. Κι εις ανώτερα...

  22. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 10:04:59

    Εντάξει ρε παιδιά σας καταλάβαμε.

    Τα τανκς φέρτε μας τα τανκς

  23. τιραμολα avatar
    τιραμολα 13/01/2009 10:11:16

    Δεν υπαρχει κοινωνικη ομαδα που να διεκδικησει ή να διαμαρτηρηθει για κατι και αμεσως να μην μπει σε λειτουργια ο μηχανισμος συκοφαντισης της...
    Αγροτες
    Μαθητες
    Δικηγοροι
    Εκπαιδευτικοι
    και παει λεγοντας....

    Μετα το αθλιο "αρθρο" του προφητη ανεβαινει προς σχολιασμο το επισης αθλιο του Flatliner....
    Φανταστειται την γελειοτητα να κατηγορουνται δικηγοροι οταν την ιδια ωρα δεν απορει κανενας για το πως ειναι δυνατον με 12-13000 αστυνομικους στην Αττικη να μην μπορουν να κανουν καλα 300 ταραξιες αντιεξουσιαστες...
    Εχει και η γελειοτητα τα ορια της...

  24. KaryID avatar
    KaryID 13/01/2009 10:15:13

    Θα μεταφέρω εδώ κάτι που διάβασα στον i-reporter, και αυτό όχι για λόγους ισορροπίας, αλλά γιατί με θλίβει πικρά.
    Γράφει ότι μείωσαν το μισθό του 20χρονου αστυνομικού που δίνει τη μάχη για τη ζωή του, επειδή δεν εργάζεται προς το παρόν!
    Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια. Αν είναι, δεν υπάρχουν λόγια να χαρακτηρίσουν την τυφλή αυτή εφαρμογή του γράμματος του νόμου.

  25. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 13/01/2009 10:15:38

    19@
    Δεν είχε όμως ποτέ συνέπειες και αυτό είναι το θέμα.

  26. τιραμολα avatar
    τιραμολα 13/01/2009 10:16:34

    Η Ντορα-βαμπιρ χθες βραδυ...
    "Πρεπει να συμφωνησουμε τι αστυνομια θελουμε..."
    5 χρονια και ακομα να συμφωνησουν...

  27. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/01/2009 10:22:44

    Ξαναγραφω.Η Αστυνομια,ειναι υπευθυνη γι αυτα που κανει.Δε χρειαζεται να πανε οι "Ρομπεν των δασων", scrive δικηγοροι,να καθαρισουν για τα δικαιωματα των συλλαμβανομενων.
    Στην προσαγωγη, θα τη βρισκανε την ακρη.Τι διαολο,δεν εχουμε δικτατορια,αλλα αν συνεχιστει αυτη η κατασταση,βλεπω,η να διαλυεται το μαγαζι, και να πλακωσουν οι διαφοροι "γυφτοι",scrive γειτονες,Αλβανοι,Βουλγαροι,Σκοπιανοι,Τουρκοι,να παρουν τα υλικα,η να εφαρμοστει, κατ αρχας το αρθρο 11 του Συνταγματος,και αν αυτο δε φτανει,και τα αλλα συναφη...
    Με ποιο δικαιωμα και βασει ποιου νομου, παριστανουν αυτοι οι δικηγοροι κατι που δεν ειναι;
    Αμα θελουν πελατες, αυτο ειναι ενα αλλο ζητημα.Ας μοιραζουν φειγ βολαν.

  28. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 10:31:58

    Ρε συ προβοκάτορα στον θεο σου δηλαδή, η δικηγορίνα με το κινητό που φωνάζει στον κομπλεξικό βλάκα μπάτσο διαλύει το μαγαζί της Ελλάδας;

    Δεν το διαλύουν όλα τα οικονομικά σκάνδαλα εδώ και χρόνια;

    Δεν το διαλύουν οι καρταγκιόζηδες πολιτικοί που έχουν ξεσχίσει όλα τα υπουργεία και όλες τις υπηρεσίες.

    Δεν το διαλύουν όλοι οι καθως πρέπει μαλάκες δημόσιοι υπάλληλοι που εδω και χρόνια κωλοβαράνε στα γραφέια τους όλη μέρα.

    Δεν το διαλύουμε όλοι εμείς που μας ενδιαφέρει μόνο και μόνο πως θα κάνουμε μία αρπαχτή και στα τέτοια μας όλα τα υπόλοιπα;

    Γιατί εάν όλοι εμείς είμασταν σωστοί και
    -διαλέγαμε τους ικανούς πολιτικούς και
    - απαιτούσαμε τη τιμωρία των αλητήριων οι οποίοι μπήκαν στη πολιτική με ένα ζευγάρι παπούτσι και έφυγαν με βίλες και
    - απαιτούσαμε ο καθένας συμπολίτης μας να κάνει την δουλειά του σωστά και χωρίς δωροδοκίες,

    τότε δεν θα μιλάγαμε σήμερα για την δικηγορίνα και το κινητό της

  29. LeProvocateur avatar
    LeProvocateur 13/01/2009 10:38:18

    Το να λέει κανείς το αυτονόητο στην Ελλάδα είναι πλέον "φασισμός". Δηλαδή δεν μπορεί ενας αριστερός να φρίττει με την πλήρη τσαμπουκαλοσύνη μαινόμενων καρακαλτάκων που επειδή πήγαν 4 χρόνια σε ένα ΑΕΙ (πραγματικός χρόνος σπουδών 1 6μηνο αν αφαιρέσεις τις καταλήψεις κτλ) δηλώνουν δικηγόροι και χέστηκε η φατμέ.... Είναι υπεράνω νόμων οι δικηγόροι; Στην πάλαι ποτέ Σοβιετία δεν υπήρχε νόμος και τάξη; Το ΚΚΕ που είναι απόλυτα πειθαρχημένο μήπως δεν είναι αριστερό; Θα μας τρελλάνετε τελείως; ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ και λίγα λέει.

  30. LeProvocateur avatar
    LeProvocateur 13/01/2009 10:42:34

    Οsapera φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο. Πλήν όμως μιλάς για πλήρη ανάλυση της εγγενούς σαπίλας του καπιταλιστικού και όχι μόνο συστήματος. Η ανάρτηση όμως αφορά ενα και μονο περιστατικό μέσα στο γενικευμένο μπάχαλο. Δηλαδή επειδή έκλεβε ο Ζαχόπουλος ή ο Κοσκοτάς ή ο Τρικούπης θα πρέπει να ανεχόμαστε τις καρακαλτάκες δικηγορίνες να προπηλακίζουν μπάτσους και σε τελική ανάλυση να ξεφτιλίζουν την όποια δημοκρατία. Δες το πιο βαθιά και θα καταλάβεις ότι τέτοιο μικροί κρίκοι ενας ενας συνταλούν στην απαξίωση. Επαναλαμβάνω. Πολύ καλό το άρθρο και λίγα λέει.

  31. τιραμολα avatar
    τιραμολα 13/01/2009 10:44:05

    Δηλαδη 33 αυτα που γραφει ο osaperas 32 δεν ειναι αυτονοητα?

    Εχουν χασει οι λεξεις τη σημασια τους....

  32. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 10:50:58

    @34
    Όχι φυσικά δεν θα πρέπει να τις ανεχόμαστε ούτε αυτες τις δικηγορίνες ούτε τις άλλες τις δημοσιογραφίνες. Αμφότεροι οι κλάδοι έχουν "ξεφύγει"

    Όμως το να ενοχλούμαι επειδή η δικηγόρίνα φώναζε (με άσχημο τρόπο) στο μπάτσο ο οποίος καθημερινά το τελευταίο διάστημα κάνει κατάχρηση εξουσίας (έστω και χωρίς τη θέληση του επειδή έτσι ειναι το σύστημα)

    και να μην έχω ενοχληθεί που ο Ζαχόπουλος για παράδειγμα κυκλοφορεί ακόμη ελέυθερος που ο Κυριάκος (της Ζίμενσ) εξελίσσεται πολιτικά, που ο Άκης (για να πάμε στους πιο παλιούς) προκαλεί όλο τον κόσμο με τον τρόπο ζωής του

    τότε βλέπω το δένδρο και όχι το δάσος.

  33. τιραμολα avatar
    τιραμολα 13/01/2009 10:53:32

    factorx: εκτός θέματος, βάλτα αλλού

  34. LeProvocateur avatar
    LeProvocateur 13/01/2009 10:55:04

    Τιραμόλα είναι αυτονόητα αυτά που γράφει. Αλλά είναι γενικά. Το ποστ ήταν συγκεκριμένο. Για ενα και μόνο ζήτημα. Αντιστρέφοντας το σχόλιό του ΟΣΑΠΕΡΑ λέω: Αν βλέπουμε το δάσος μόνο, τότε χάνουμε το δένδρο και άρα δεν βλέπουμε στο τέλος τίποτα. Ή μαλλον βλέπουμε τη ζούγκλα....

  35. τιραμολα avatar
    τιραμολα 13/01/2009 10:57:35

    Την ιδια ωρα εκατονταδες τεχνικοι , μηχανολογοι , ηλεκτρολογοι , πολιτικοι μηχανικοι εργαζονται στα εργοταξια και σχεδιαζουν γεφυρες , τουνελ με μισθους που δεν ξεπερνουν τα 25.000 το χρονο...

  36. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/01/2009 11:05:36

    Η δουλειά των δικηγόρων είναι να υπερασπίζονται κατηγορουμένους και όχι να αποτρέπουν συλλήψεις.
    Η αστυνομία θεώρησε ότι οι καταδιωκόμενοι και περικυκλωμένοι πιθανόν να είχαν κάνει προηγουμένως αδικήματα - καταστροφές και καψίματα.
    Δουλειά των δικηγόρων εφ όσον ήθελαν να τους υπερασπισθούν ήταν να τους ακολουθησουν στη ΓΑΔΑ,να φροντίσουν να τηρηθούν όλες οι διαδικασίες και τα δικαιωματα τους και εφ όσον ασκηθεί δίωξη να αποδείξουν την αθωοτητα τους.
    Αλλά δεν μπορούν την ώρα των επεισοδίων να παρεμβαίνουν και να υποδεικνύουν ποιοι είναι αθωοι και ποιοι ένοχοι εμποδίζοντας την αστυνομία.
    Ο πραγματικός λόγος όμως όσων έγιναν είναι άλλος.
    Η αστυνομία δεν είχε διάθεση να φυλακίσει κάποιους αλλά να τους προσαγάγει απλώς και αυτό ήθελαν να αποτρέψουν οι δικηγόροι.
    Το 1995 ο Βαλυράκης διέταξε την είσοδο στο Πολυτεχνείο της αστυνομίας και συνέλαβε πάνω από 500 ατομα.Σχεδόν όλους τους άφησαν αλλά με τη φωτογράφησση και τα δακτυλικά αποτυπώματα πλέον πολλοί γνωστοί - άγνωστοι έγιναν γνωστοί και για ένα διάστημα απέφυγαν τα επεισόδια.
    Αυτό προσπάθησε και τώρα η αστυνομία το Σάββατο και αυτό ήθελαν να σταματησουν οι δικηγόροι.

  37. Γιώργος avatar
    Γιώργος 13/01/2009 11:08:38

    Δεκτόν κ.κ. συντάκτες, άλλαξε το payroll

  38. Kostas avatar
    Kostas 13/01/2009 11:20:48

    Δικηγόροι που ενδιαφέρθηκαν για συνανθρώπους του και όχι με στόχο το προσωπικό όφελος μοιάζει λίγο με ανέκδοτο

  39. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 11:22:18

    Ψυχραιμία,

    Συμφωνώ με την ανάλυση σου για την δουλειά των δικηγόρων. Έτσι είναι όπως τα γράφεις.

    Όμως ρωτάω. είναι νόμιμο αυτό που ήθελε να κάνει η αστυνομία; ποιος νόμος λέει ότι η Αστυνομία όποιον βρίσκει μπροστά της μπορεί να τον κουβαλάει στα κεντρικά (και ασ τον αφήνει μετά ελύθερο);

    Την στιγμή που ο πολίτης δείχνει την αστυνομική ταυτότητα και δεν κατηγορείται για κάποιο αδίκημα η Αστυνομία δεν μπορει να τον πάει -βάσει νόμου φυσικά-στα κεντρικά.

    Επίσης λησμόνησες να γράψεις ότι η εμπειρία όλων (γενικά) των συλληφθέντων και αφεθέντων στην συνέχεια πολιτών ήταν ιδιαίτερα "περιποητική" στα κεντρικά της Αστυνομίας.

    Και μάπες έπεσαν και κλωτσιές δόθηκαν και φωνές ΄και απειλές ακούσθηκαν (αναφέρομαι σε ανθρώπους οι οποίοι απλά είχαν οδηγηθεί στα γραφεία για να τους πάρουν τα στοιχεία για τον λόγο που προανέφερες).

    Τέλος, είναι λυπηρό να εντοπίζεται μόνο ότι η συμπεριφορά των δικηγόρων δεν είναι νομότυπη και από την άλλη να αποσιωπάται το γεγονός ότι η εν γένει συμπεριφορά της Αστυνομίας είναι πολλές φορές παράνομη.

    Ένα μικρό αλλά χαρακτηριστικό κομμάτι της παρανομίας είναι άλλωστε και αυτό που αφορά τους συγκεκριμένους δικηγόρους. Αφού (σωστά λοιπόν) συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στην ΓΑΔΑ τους απαγορεύθηκε -κατά παράβαση του νόμου-να συναντηθούν με τον δικηγόρο τους, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση ήταν ο Παξινός.

    Παράτυπη λοιπόν η δικηγορίνα που ΄προσπάθησε- χωρίς να εχει το δικαίωμα -να εμποδίσει συλλήψεις. Κατά τα άλλα νόμιμη η Αστυνομία που στερεί στον συλληφθέντα τα προβλεπόμενα από το νόμο δικαιώματα του;

  40. LeProvocateur avatar
    LeProvocateur 13/01/2009 11:26:23

    @40 Τι μου θύμισες; Ακόμη βλέπω μπροστά μου την εικόνα των 500 σε παράταξη με ύφος χεσμένου κουταβιού όταν έκαναν το ντου τα ΜΑΤ. Πριν από λίγο και επί ημέρες έκαιγαν το σύμπαν ατιμώρητοι λόγω "ασύλου". Μετά είδαν το φόβο κατάματα. Τελικά όμως η "Ελληνική Δικαιοσύνη" τους χάιδεψε ολίγον τα αυτιά. Πάντως το ύφος τους μόλις τους μπουζούριασαν είναι όλα τα λεφτά. Κάποιος να ανεβάσει καμιά φωτό να θυμόμαστε. Αριστεροί ήταν αυτοί που ρίσκαραν τα πάντα σε δύσκολες εποχές με συνέπειες σοβαρές. Όλα τα άλλα είναι γιαλαντζί.

  41. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/01/2009 11:30:45

    Είπα ότι έπρεπε να διεκδικησουν τα δικαιωματα τους μέσα στη ΓΑΔΑ.Δεν μπορούν να αποτρέπουν όμως τις συλλήψεις.Δεν είναι απλή εξακριβωση στοιχείων σε ανύποπτο χρόνο καθώς περπατάς στο δρόμο.Είναι μετά από επεισόδια σε συλλαλητηριο.Εάν δε συμμετέχεις στα επεισόδια μπορείς μόνος σου ή με το δικηγορο να το αποδείξεις αλλά δεν μπορείς εκ των προτέρων να αρνείσαι την έρευνα.
    Οσο για το νόμιμο και το παράνομο ζούμε υπό καθεστως γενικής ανομίας.πχ. όλες οι καταλήψεις σχολικών κτιριων είναι παράνομες και κανείς δε συγκινείται.Η κατάληψη της ΕΣΗΕΑ είναι παράνομη και δεν ασκείται δίωξη.Οι αποκλεισμοί δρόμων είναι παράνομοι και συνεχίζονται.Οι εισβολές σε θέατρα ή την ΕΡΤ ήσαν παράνομες.

  42. KaryID avatar
    KaryID 13/01/2009 11:39:14

    Υπόθεση εργασίας είναι ότι ήθελαν να αποτρέψουν την προσαγωγή.
    Η Ασκληπιού είναι "δικηγορικός" δρόμος.
    Βρέθηκαν πολλοί δικηγόροι στο σημείο, απλά είναι τα πράγματα.
    Για τα Prada και τα Guzzi δεν έχω να πω τίποτα, τα θεωρώ υποβιβαστικά, οι δικηγόροι είναι υποχρεωμένοι να έχουν φροντισμένη εμφάνιση για λόγους σεβασμού προς την έδρα. Δεν θα δεις δικηγόρους με μπλου τζιν και πουκάμισο χωρίς γραβάτα. Οι δικαστές το "κακοχαρακτηρίζουν" αυτό.

  43. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 11:41:33

    Και κάτι ακόμη προς όλους ανταλλάξαμε απόψεις για το συγκεκριμένο θέμα.

    Τη κυρία με το κινητό και το Γκούτσι που έκανε ό,τι έκανε και αναστάτωσε όλους εμάς τους καθώς πρέπει πολίτες αυτής της χώρας, ούτε την ξέρουμε, ούτε θέλουμε να την ξέρουμε, και είναι γενικά επιλογή δική μας να μην την ξαναδούμε μπροστά μας και να μην συνεργασούμε ποτέ μαζί της-αφού δεν μας αρέσει ο τρόπος της και η φιλοσοφία της

    Τον αστυνομικό με τα κρυμμένα διακριτικά και τη φιλοσοφία που βρίσκεται πίσω από την κίνηση αυτή, τον αστυνομικό που δέρνει συλληφθέντες, θέλοντας και μη θα τον βρούμε (έστω και με άλλο πρόσωπο) όλοι ξανά μπροστά μας.

    Στο αστυνομικό τμήμα όταν θα πάμε για να ζητήσουμε βοήθεια γιατί μας άνοιξαν το σπίτι ή μας έκλεψαν το αυτοκίνητο,

    Στο δρόμο όταν οδηγούμε το αυτοκίνητο μας

    Στην εργασία μας, στην καθημερινότητα μας γενικότερα.

    Και τότε θα δούμε από άλλο χέρι όλοι μας τι σημαίνει αυτή η φιλοσοφία που σήμερα δεν μας ενοχλεί επειδή απλά συμβαίνει στους άλλους

  44. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 11:46:16

    Φάκτορα έχεις την εκτίμηση μου

  45. νέος avatar
    νέος 13/01/2009 11:50:44

    Δεν θα με εξέπληττε καθόλου, αν ο υπογράφων το συγκεκριμένο άρθρο ήταν κάποιος από τους γνωστούς στα τηλεπαράθηρα υπερασπιστές του δίκαιου του ισχυρού.

  46. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/01/2009 11:54:36

    Δικηγόροι - Κοράκια.

    ΠΠ

  47. τιραμολα avatar
    τιραμολα 13/01/2009 11:54:53

    Ο νομος και το Συνταγμα προβλεπουν οτι ολοι ειναι ισοι απεναντι στο νομο!
    Για αυτους τους "επωνυμους" που πλουτιζουν εκμεταλευομενοι τους κολλητους τους δικαστες , τους πουλημενους πολιτικους και τους υπαλληλους τους τηλεδημοσιογραφους θα βγεις στο δρομο κυριε ιδιοκτητα καμμενου μαγαζιου?
    Για ολους τους χαραμοφαηδες συγγενεις και κουμπαρους των πολιτικων θα βγεις στο δρομο?
    Για τους αθλιους πολιτικους που δεν ξερουν ακομα τι αστυνομια θελουν οταν 13.000 αστυνομικοι δεν μπορουν να κανουν καλα 300 ταραξιες θα βγεις στο δρομο?
    Ειναι αλλου οι προδοτες κυριε ιδιοκτητα καμμενου μαγαζιου και οχι οι 300 ταραξιες...

  48. LeProvocateur avatar
    LeProvocateur 13/01/2009 12:02:51

    Το διάβασα αλλού. Το βρήκα ενδιαφέρον και το μεταφέρω:
    Τελικά αποζημιώθηκαν οι καλτάκες του ΛΙΓΚΑΛ ΤΙΜ για τα σχισμένα τους καλσόν;
    Αληθεύει ότι θα κάνουν αγωγή και μετά όλες μαζί θα πάνε στο κολωνάκι για φρεντουτσίνο ως γνήσιες αγωνίστριες της δημοκρατίας;
    Όντως γιαλαντζί δικηγορίνες.

  49. Giannis avatar
    Giannis 13/01/2009 12:06:30

    ερώτηση: οι αστυνομικοί γιατί δεν εχουν διακριτικά?

  50. Factorx avatar
    Factorx 13/01/2009 12:08:16

    @pk. Επειδή προφανώς δεν αντέχεις τον διάλογο, ούτε την έκφραση διαφορετικών απόψεων απο τις δικές σου μπορείς να αποχωρήσεις και να πας αλλού μεγάλε. Τοσα μπλογκς υπάρχουν. Αλλωστε πρώτη φορά μπαίνεις εδω. δεν θα μας λείψεις. Μπάι ...

  51. Factorx avatar
    Factorx 13/01/2009 12:11:29

    @osaperas32. Εκτός θέματος. Για τα΄σκάνδαλα έχουμε κάνει εκατονταδες αλλες αναρτήσεις

  52. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 12:15:28

    @56
    Φαίνεται ότι δεν διάβασες καλά το κείμενο μου. Στον προβοκάτορα έλεγα τη γνώμη μου. Δεν αναφερομουν στο μπλογκς σου

  53. Factorx avatar
    Factorx 13/01/2009 12:17:45

    Προς όσους παριστάνουν τους αριστερούς και διαρρυγνήουν τα ιμάτιά τους με το σχόλιο:

    1. Δεν συμφωνούμε κατ΄ανάγκη με κάθε άποψη που εκφράζεται εδώ. Την δημοσιεούμε όμως αν είναι επαρκής. Αυτό λέγεται και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΔΙΑΛΟΓΟΣ.

    2. Η εμπορία των προοδευτικών ιδεών είναι συνήθης τρόπος πλουτισμού γνωστών δισεκατομμυριούχων δικηγόρων των καναλιών και μη. Θυμάστε τον κύριο που μήνυσε τη χούντα;

    3. Δεν μπορεί να επικαλούμαστε το Κράτος Δικαίου για τους μεν και για τους δε όπως μας βολεύει

    4. Το "Αντί" έκλεισε

  54. δίκαιος avatar
    δίκαιος 13/01/2009 12:32:20

    Factox,

    o osaperas έκανε και το σχόλιο 49

  55. pk avatar
    pk 13/01/2009 12:32:45

    # Factorx Says:
    January 13th, 2009 at 12:08 pm
    @pk. Επειδή προφανώς δεν αντέχεις τον διάλογο, ούτε την έκφραση διαφορετικών απόψεων απο τις δικές σου μπορείς να αποχωρήσεις και να πας αλλού μεγάλε. Τοσα μπλογκς υπάρχουν. Αλλωστε πρώτη φορά μπαίνεις εδω. δεν θα μας λείψεις. Μπάι …

    # Γιώργος Says:
    January 13th, 2009 at 11:08 am
    Δεκτόν κ.κ. συντάκτες, άλλαξε το payroll

    Γιώργο σωστά λές ότι άλλαξε το payroll, φοβάμαι όμως ότι άλλαξαν και οι συμβασιούχοι αυτού του payroll.
    Λοιπόν νέε συμβασιούχε, μιά απλή αναζήτηση στα αρχεία σου γιά τα αρχικά pk, θα σε οδηγήσουν στις λοιπές αναγνώσεις και παρεμβάσεις μου και δυστυχώς και στο κανονικό μου email, το οποίο μπορείς να παραδώσεις στους εδώ παρεπιδημούντες διά πάσαν χρήσιν.
    Διατελών μετά τιμής
    pk

  56. damianos avatar
    damianos 13/01/2009 13:05:18

    Θα πρεπει λοιπον να συμφωνισουμε,τουλαχιστον να τηρουνται οι νομοι.Εχουμε εμπιστοσυνη στην δημοκρατια μαs?Πιοι θα την αλλαξουν οι προοδευτικοι αριστεροι,οι πατριωτεs αριστεροι,οι πατριωτεs δεξιοι,οι κεντρωοι μετριωπαθεis,πιοι? Ταμπελεs,ταμπελεs παντου.Και πολλοι απο μαs ανεξοδα βαζουμε ταμπελεs, οπωs θελουμε και οπου θελουμε.Αν θελουμε να βελτιωσουμε την δημοκρατια μαs,γιατι ναι υπαρχει,η μαγια ειναι ακομα καλη,πρεπει να παλεψουμε ολοι μαζι,κατακρινονταs kai διωρθονονταs οτι κακωs kειμενο συνανταμε στο δρομο μαs ενεργα.Αυτοs ειναι ο πατριωτηs,με την υγειη ενοια,αυτοs που νοιαζεται για την προοδο,τηs γειτονιαs του,τηs ποληs toυ, τηs πατριδαs toυ.

  57. damianos avatar
    damianos 13/01/2009 13:17:16

    Και οσον αφορα το μπαχαλο που βλεπουμε τα τελευταια χρονια,ειναι γιατι αμφοτεροι,εξουσια και λαοs,δεν εχουν κανενα σεβασμο στην δημοκρατια και στουs νομουs τηs.

  58. Factorx avatar
    Factorx 13/01/2009 13:23:42

    @pk: Σωστό, έχεις ξαναμπεί εδώ μέσα. Ακόμα χειρότερα όμως, δεν κατάλαβες τίποτα. Και όσο για τις 'συμβάσεις" και τα "payroll", έρχεσαι τελευταίος και καταιδρωμένος μεγάλε. Μας τα είπαν κι άλλοι αυτα, της Αγίας Οικογενείας, της Πράσινης Επανάστασης, της Ανέξοδης Αριστερής Επανάστασης κλπ. Μέχρι τρελούς μας είχε βγάλει κάποτε η Αυριανή. Συγχαρητήρια λοιπόν που συμμετέχεις πλέον κι εσύ στο κλαμπ

  59. Μ avatar
    Μ 13/01/2009 13:39:44

    Έχοντας ζήσει και σπουδάσει επί αρκετά χρόνια στο εξωτερικό και έχοντας κάποιες μικρές εμπειρίες (λόγω εποχών) από διαδηλώσεις κλπ. τόσο στην Ελλάδα όσο και εκεί, δικαιούμαι νομίζω να καταθέσω μερικές προσωπικές απόψεις για το ζήτημα της «αστυνομικής βίας και καταστολής» που τίθεται έντονα το τελευταίο διάστημα.
    Πολύ συνοπτικά αναφέρω ότι στις ΗΠΑ και προκειμένου να γίνει διαδήλωση πρέπει να υπάρχει άδεια από την αστυνομία! Τυχόν μη συμμόρφωση επισύρει συνέπειες που θα αναφέρω παρακάτω. Τα ίδια περίπου ισχύουν και στον Καναδά. Αμφιβάλλει κανείς μας ότι αυτές οι χώρες απολαμβάνουν δημοκρατικού πολιτεύματος; Δεν νομίζω. Οι χώρες αυτές έχουν ουσιαστική δημοκρατία και την εμπλουτίζουν με αμοιβαίο σεβασμό κράτους προς πολίτη και τούμπαλιν. Σε αντίθεση με εμάς που θεωρούμε ως δημοκρατία το δικαίωμα να τιμωρούμε, άνευ συνεπειών, τους συμπολίτες μας με το να κλείνουμε δρόμους, να σπάμε βιτρίνες και γενικά να αλαλάζουμε αλλόφρονες. Αυτό όμως μάλλον φρενοκομείο θυμίζει παρά σύγχρονο κράτος.
    Έρχομαι τώρα στις συνέπειες της μη συμμόρφωσης με τις όποιες εντολές της εκεί αστυνομίας οι οποίες σε τελική ανάλυση βασίζονται στην προστασία του συνόλου των πολιτών. Εκεί λοιπόν στην Εσπερία εκτός του ότι οι αστυφύλακες είναι άπαντες άνω του 1.80μ, διαθέτουν και εξοπλισμό που σε πρώτη θέα θυμίζει μάλλον robocop. Όταν λοιπόν αποφασίζουν να αντιμετωπίσουν ταραχές, καταστροφές, πλιάτσικο κλπ. έχουν στην διάθεσή τους: Άλογα, αστυνομικά σκυλιά, μάνικες νερού υψηλής πίεσης, αύρες, συσκευές εκκένωσης ηλεκτρικού ρεύματος, πλαστικές σφαίρες, σφαίρες μπογιάς κλπ κλπ κλπ. Και φυσικά αν δεχτούν μολότοφ, τότε αυτό θεωρείται απόπειρα δολοφονίας και μάλιστα Α`βαθμού –1st degree (καθότι εναντίον αστυνομικού) και αντιδρούν ανάλογα, ήτοι πυροβολούν στο ψαχνό και με αληθινές σφαίρες.
    Οι εν Ελλάδι αντίστοιχοι «φρουροί της τάξης» καλώς ή κακώς είναι αρνάκια συγκρινόμενοι με τους προαναφερόμενους. Διαθέτουν μόνο ασπίδες και κλόμπ. Σε περιπτώσεις δε διαδηλώσεων είναι και (συνήθως) απαθείς στόχοι κάθε είδους επιθετικότητας. Πόσες φορές δεν βλέπουμε κάποιον ΜΑΤατζή να καίγεται ζωντανός από ρίψη μολότοφ;
    Για όλα τα παραπάνω συνοπτικά, εγώ καταλήγω σε ένα και μόνο συμπέρασμα. Δεν υπάρχει ούτε καταστολή αλλά ούτε και αστυνομικό κράτος στη χώρα μας. Τουλάχιστον από το 1974 και εντεύθεν. Υπάρχει απλά η παραποίηση της έννοιας , την οποία έννοια την έχουμε διαστρεβλώσει πλήρως όπως και σχεδόν όλες τις άλλες. Καλώς ή κακώς είμαστε μπανανία. Ψευδοκράτος. Και για αυτό ευθυνόμαστε όλοι μας.

  60. ATHENA avatar
    ATHENA 13/01/2009 13:40:37

    ΤΟ ΑΝΤΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ PAYROLL ΑΛΛΑΞΕ

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΚΟΜΑ


    α) Ας δημιουργήσουμε επιτέλους το Πατριωτικό Κόμμα.
    β) Έχουμε αρκετή μαγιά με την σύγκλιση ΛΑΟΣ και ΚΚΕ, με χαρακτηριστικό παράδειγμα σύγκλισης των τριών (Πατριωτισμός, ΛΑΟΣ,. ΚΚΕ) την μέγιστη Λιάνα.
    γ) Από αρχηγό δεν πάσχουμε είναι προφανής η προτίμησή μας εδώ και καιρό. Παίρνουμε τον Αντώνη Σαμαρά και καθαρίζουμε.
    δ) Η ανταπόκριση είναι προφανής. Ήδη εδώ και καιρό μέσα στον χώρο των σχολιαστών σας, έχουν ήδη εμφυλοχωρήσει και τα απαραίτητα μελλοντικά στελέχη.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΚ, ΣΑΠΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΠΑΣΑΤΕ ΤΗ ΜΑΥΡΙΛΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΦΡΙΚΑΡΑ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΝΤΙ ΕΝΟΙΩΣΑ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΡΩΚΤΙΚΟ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ.

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΡΩΤΑΕΙ ΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΝΑ ΣΥΝΔΡΑΜΟΥΝ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΤΟΥΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΤΙ ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΦΑΓΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ.

  61. stelios avatar
    stelios 13/01/2009 13:43:30

    Εγω ειδα μπατσους χωρις διακριτικα,με μασκες δικην κουκουλας να σερνουν κατω μια γρια 70 χρονων και να σπαν το χερι ψιλικατζη που δεν τους εφταιξε σε τιποτα.
    Αν οι δικηγορινες παρεβησαν το νομο γιατι τις αφησαν ελευθερες?
    Οι μπατσοι ειναι ανικανοι τεμπεληδες,που αν δεν ειχαν ερθει Αλβανοι θα εβοσκαν προβατα στην καλυτερη περιπτωση.
    Μονιμως αθωωνονται για περιστατικα σαν τις Σινδου,
    εξαναγκαζουν τραβεστι να ποζρουν στα κινητα τους και δεν ειναι ικανοι να χωρισουν ουτε σανο για δυο γουμαρια.
    Πειθαρχικα χαιδευονται και ποινικα αθωωνονται ακομη και οταν βγαζουν ταυτοτητα στον υπ.αρ. 1 καταζητουμενο,προφανως για να ειναι υποχρεωμενοι να υπακουν τα κελευσματα του καθε Ζωνιανακη.
    Οσο γι αυτους που μιλαν για γιαλατζι αγωνιστες,υπαρχουν και για την παρτη τους αυθεντικα πεδια αγωνα,αν αντεχει η σουφρα τους περισσοτερο απο οτι μιας κοπελλας 27 χρονων,ας παν να αποδειξουν οτι δεν ειναι κοτες,προσοχη μονο μην σκονιστει το λειρι τους.

  62. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 13/01/2009 13:50:07

    Μ τον πιτσιρικά που τον καθάρισαν στο Όκλαντ προχθές οι αστυνομικοί που τόσο πολύ σου αρέσουν τους είδες και μετά τα επεισόδια επίσης φαντάζομαι τα είδες άσε λοιπόν τις συγκρίσεις γιατί μπανανία είμαστε αλλά για άλλους λόγους. Εξάλλου το να μην σκοτώνεται ο κόσμος στους δρόμους από οποιονδήποτε είναι ανθρώπινο δικαίωμα πλέον όσο και αν αυτό μερικούς τους στενοχωρεί αφάνταστα.

  63. Factorx avatar
    Factorx 13/01/2009 14:13:49

    @ATHENA: Αυτό που πραγματικά δεν καταλαβαίνω είναι γιατί αφου έχεις το δικό σου μπλογκ έρχεσαι εδώ και γράφεις ανώνυμα.Φοβάσαι τη γνώμη σου; Εγω φυσικά δεν θα αποκαλύψω ποιος είσαι. Αν όμως έχεις το θάρρος της γνώμη σου πρέπει να το πείς εσύ. Αλλιώς θα είσαι κουκουλοφόρος φλούφλης

  64. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 14:17:09

    Ο FLATLINER έβαλε φωτιά...
    Κρίνοντας απο τις αντιδράσεις ορισμένων "αριστερών" συνειδητοποίησα πόσο έχουν ξεφύγει ορισμένοι αγωνιστές κατα του "φασισμού"...

    Εδώ φαίνεται οτι άλλαξε το payroll το οποίο μερικοί κρίνοντας εξ ιδίων, το θεωρούν δεδομένο και πάντοτε απαραίτητο αλλιώς δεν θα έγραφαν τίποτα ποτέ και πουθενά...

    Καλά ρε φάκτορα γιατί δεν μας δίνεις το e-mail του Υπερασπιστή της Δημοκρατίας, Ελευθερίας και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και μέλλοντα βουλευτή μας?(60) Να έχουμε εμείς οι εδώ παρεπιδημούντες διά πάσαν χρήσιν πάσαν μαλακίαν και πάσαν νόσον...

    Διατελών μετά τιμής
    (150 Δολλάρια ανα "αριστερό" σχόλιο)

    Ένας Φασίστας

  65. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 15:06:01

    @ 71 Anonymous

    Εχει πέσει και το δολλάριο...

  66. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 15:17:49

    @ 73 Anonymous

    Μπορεί,

    Αλλά δέν είμαι ένας απλός κουκουλοφλώρος...

  67. amerikanaki avatar
    amerikanaki 13/01/2009 15:21:35

    Είναι άραγε τυχαίο οτι όποιον διαφωνεί με τις απόψεις τους οι αριστερούληδες τον κατατάσουν αυτομάτως είτε σε μισθολογικές είτε σε σκοτεινές καταστάσεις, λίστες και pay roll; Για τους ίδιους όμως ο Παύλος Τσίμας (του Λαμπράκη) ο Στέλιος Κούλογλου (της κρατικής τηλεόρασης επι 20ετια) και ο Σταύρος Θεοδωράκης (της Κρήτης) είναι ΄πρότυπα αντικειμενικης και δεοντολογικής δδημοσιογραφίας, αρκει να τους βγάζουν στα παράθυρα.

    Και με την ευκαιρία, Φάκτορα: Εχουμε μάθει όλοι απέξω πόσο κακό μας έκανε η επάρατος δεξια. Γιατί δεν ανεβάζετε και ένα ποστ για το κακό που μας έκανε και το Μακρονήσι;

  68. Yellow Kid avatar
    Yellow Kid 13/01/2009 15:38:06

    Προβοκάτορα στο 53:

    Σε πειράζει που είναι δικηγόροι, γυναίκες ή που έχουν γκούτσι; Γιατί έχω ακούσει πολλές σεξιστικές βλακείες. Φρεντουτσινο, Κολωνάκι και ξερό ψωμί γιατί έτσι γουστάρουν λοιπόν και δεν μας πέφτει λόγος! Εσύ πες μας τι κάνεις για να συνεισφέρεις σε αυτήν την αστυνομική ασυδοσία...

  69. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/01/2009 15:41:28

    Οχι φιλε μου,δεν το διαλυει το μαγαζι η κοπελλα.Το κλιμα εχει χαλασει πια,και εχει γινει απροβλεπτο.
    Ο καθε ενας, κανει αυτο που νομιζε,αγνοωντας νομους και διαταξεις.Και αυτο, δεν ισχυει μονο γι αυτα ου γραφουμε εδω.Ισχυει για ολα.
    Οταν ενας θελει να χτισει ενα σιτι, δεν παει δια της νομιμου οδου, να κανει αυτο που πρεπει,αλλα κανει ολα οσα ξερουμε.Αυθαιρεσια,με οσα αυτη συνεπαγεται.
    Συν το οτι διαφθειρει με την επιμονη του και τους υπαλληλους, που μετα, καλομαθαινουν και ζητανε μονοι τους πλεον το σχετικο μπαγιοκο.Ετσι τελικα, ολοι οι υπαλληλοι, το θεωρουν δεδομενο, οτι για να δουλεψουν, πρεπει να παρουν παραπανω,γιατι το μισθο,τον εχουν για χαρτζηλικι.
    Ας φιλαγαν κατουρημενες ποδιες για να μπουν εκει που ειναι.
    Και βεβαια, υπαρχουν και οι καλοθελητες,που τους"κουρντιζουν" για να ζητανε κι αλλα,πως σημερα ο Κακαουνακης,που φωναζε συνεχεια,οτι οι αστυνομικοι,δε δουλευουν,επειδη δεν πληρωνονται,λες και τους πιασανε απ το λαιμο να πανε εκει.
    Και παιρνουν,λεει 700Ευρω,ενω στο χερι,παιρνουν απο 1200 και πανω.(Με προσθετη εργασια βεβαια).
    Εν πασει περιπτωσει, και σε καιρους ανεργιας,που αλλοι κλαινε,που δεν εχουν ,οχι 700,αλλα ουτε 200,το να φωναζουν καποιοι,με μονιμη δουλεια,συνεχεια,οτι παιρνουν λιγα,δεν ειναι και ο,τι καλυτερο.
    Τελος παντων,η φτωχεια,φερνει γκρινια,λενε.

  70. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 13/01/2009 16:32:46

    Το σχόλιο Νο 78 είναι του Σπατζιώτη

  71. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 13/01/2009 16:36:06

    Πολλοι για πρακτορες ακουμε εδω . Mηπως ... λεω μηπως μπερδευτηκε η κοινωνια μας με το ΚΙΝΟ ?

  72. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 16:38:30

    @ 78

    Σπατζιώτη μη τα λες αυτά, κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς φασίστας. (Μπορεί και Νεοναζί)

    Την Δεξιά πολλοί εμίσησαν, το χρήμα ουδείς...

  73. sfirao kleftika avatar
    sfirao kleftika 13/01/2009 16:38:55

    @80 Τo πολλοι να αντικατασταθει μετο πολυ .

  74. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 16:51:49

    @78
    Εξοχότατε κύριε,

    Δεν χρειάζεται να κουράζετε την φαντασία σας για να βρείτε τι θα γινόταν εάν οι γκεμπελίσκοι, όπως χαρακτηρίζετε όλους όσους έχουν διαφορετική γνώμη με το συγκεκριμένο ποστ είχαν κάποια πραγματική εξουσία στα χέρια τους.

    Απλά χρησιμοποιείστε τη μνήμη σας για να θυμηθείτε τι έχει συμβεί σε αυτήν την χώρα που η εξουσία ήταν στα χέρια συγκεκριμένων ανθρώπων.

    Μέχρι το 1974 οι πολίτεςι διώκονταν και φυλακίζονταν και βασανίζονταν για τις πολιτικές τους ιδέες.

    Και κάτι ακόμη που δεν σας αφορά προσωπικά.

    Ο διάλογος είναι το χαρακτηριστικό δείγμα της κάθε Δημοκρατίας.

    Και σε αυτή την χώρα,εδώ και πολλά χρόνια, ο διάλογος άπαγορευόταν σταθερά και πάντα από αυτούς που ποτέ δεν είχαν να πούνε τίποτε.

    Σήμερα όμως οι μέχρι πρότινος απαγορεύοντες τους διαλόγους ζητάνε το "δικαίωμα" τους στον διάλογο στο πλαίσιο μίας πολιτισμένης συζητησης όπως υπαγορεύεται από την Δημοκρατία μας.

    Κωμικό και συνάμα τραγικό.

  75. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 16:57:31

    Νεαρός συνελήφθη επ' αυτοφώρω ενώ τοποθετούσε γκαζάκια

    Νεαρός συνελήφθη επ' αυτοφώρω στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης και ανακρίνεται στην Ασφάλεια με την κατηγορία ότι τοποθέτησε γκαζάκια στο κτήριο της δημοτικής αστυνομίας.

    Όπως ανακοίνωσε η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, ο 26χρονος φέρεται ότι τοποθέτησε στην είσοδο του κτηρίου της δημοτικής αστυνομίας Ευόσμου, στην οδό Παπάγου 6, επτά φιαλίδια γκαζιού. Από την έκρηξη προκλήθηκαν μικρής έκτασης ζημίες στο κτήριο, ενώ ο δράστης δεν πρόλαβε να απομακρυνθεί από το σημείο της έκρηξης και συνελήφθη.

    Η Ασφάλεια Θεσσαλονίκης ερευνά το ενδεχόμενο συμμετοχής του νεαρού και σε άλλες επιθέσεις με αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς.


    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_13/01/2009_263085

    Δυστυχώς ΔΕΝ είχε δικηγόρους μαζί του.
    Έτσι ο ηρωικός αυτός αγωνιστής και αγνός ιδεαλιστής ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ τελικά.
    (Στη πραγματικότητα περνούσε τυχαία...)

    ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ την βάρβαρη και φασιστική συμπεριφορά της Αστυνομίας απέναντι στον λαικό αυτό αγωνιστή ο οποίος στην συνείδησή μας στέκεται δίπλα στον Ιωάννη Καποδίστρια και τον Καραισκάκη...

    (Και τον Κανάρη διότι ήταν Μπουρλοτιέρης)

  76. Orestios avatar
    Orestios 13/01/2009 17:00:29

    Διαβάζοντας εκ νέου το κείμενο και βλέποντας το βίντεο που κυκλοφορεί, μοιάζει να υπάρχει ένας έντονος ερωτισμός που εκδηλώνεται με την αγωνιώδη προσπάθεια της νεαρής να αποσπάσει τα στοιχεία του νεαρού.Να μάθει για αυτόν. Τον προσκαλεί να τις τα δώσει και στην άρνησή του αυτή λέει ότι θα τα βρεί. Η ερωτική έξαψή της μεγενθύνεται βιντεοσκοπώντας τον σαν να θέλει να κρατήσει την εικόνα του για προσωπικές στιγμές. Στην συνέχεια κορυφώνεται η έξαψη της με απειλές. Είναι παιχνίδι ερωτικό όπου το αμάμητο θηλυκό προσκαλεί το αρσενικό να την ικανοποιήσει. Ο τρόπος της είναι λίγο πρωτόγονος βέβαια. Ο σκοπός είναι όμως εμφανής.:))))

  77. Yellow Kid avatar
    Yellow Kid 13/01/2009 17:02:52

    Ανωνυμε 78:

    Αν είναι φίλε μου, όλοι να συμφωνούμε και οι υπόλοιποι που διαφωνούν να χαρακτηρίζονται αυτομάτως αριστεροί εντός εισαγωγικών, τότε να κλείσουμε το μαγαζί να πάμε σπίτια μας!

  78. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 17:11:17

    Μπράβο ρε συ Ορέστιε που το πρόσεξες.

    Απορώ πως διέφυγε αυτή η ερωτική έξαψη της κοπέλας από τους παρόντες αστυνομικούς.

    Προφανώς είναι νέοι και δεν έχουν ακόμη αποκτήσει τη κατάλληλη εμπειρία.

    Ενώ πιο παλιά, σε άλλες εποχές, θα το είχαν πάρει αμέσως χαμπάρι οι συνάδελφοι τους.

    Θα την βουταγαν λοιπόν, θα την πήγαιναν στο τμήμα και θα της έριχναν κι ένα πήδημα.

    Έτσι κι αλλιώς τα "δικα μας τα παιδιά" δεν φταίνε "είχαν προκληθεί από την συμπεριφορά της κοπέλας"

    Θυμάσαι Ορέστιε;

  79. Yellow Kid avatar
    Yellow Kid 13/01/2009 17:17:07

    Ε ρε χυλόπιτες που θα σας ρίχνανε οι δικηγορίνες με αυτά που γράφετε!

  80. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 13/01/2009 17:22:03

    Κωλοπετσωμένη δηκηγορίνα παρενοχλεί σεξουαλικά νεαρό και άπειρο αστυνομικό.

  81. Orestios avatar
    Orestios 13/01/2009 17:24:38

    @ osaperas
    Δεν θα διαφωνίσω με την υπόδειξή σου ότι οι νεαροί δεν έχουν εμπειρία. Και αυτό γεννά την σύγκρουση. Τα θηλυκά κουβαλόντας όλο το φαντασιακό των εκπαιδευτών, σε αντίθεση με τους νεαρούς αστυνομικούς, ολίσθησαν σε αυτό που για εμάς φαντάζει ως ακρότητα. Το φαντασιακό της άγριας ικανοποίησης από τον νεαρό, στον χώρο δράσης του, τις οδήγησε στις βακχικές κραυγές. Όσο δεν γινόταν όμως πραγματικότητα τόσο μεγάλωνε η επιθυμία. Η άρνηση των νεαρών να χρησιμοποιήσουν τα γκλόπ επάνω σε αυτές τις υπάρξεις υποδηλώνει το έντονα σαδομαζοχιστικό τους χαρακτηριστικό.

  82. pk avatar
    pk 13/01/2009 17:32:08

    Πρωτοσυνάντησα το site σας, πριν αρκετό καιρό σε κάποιο link του ΄Πιτσιρίκου'.
    Μέσα σε αυτό βρήκα φρέσκες ειδήσεις, απόψεις και σχόλια. Από συντάκτες με μεράκι και σχολιαστές υψηλού επιπέδου.
    Στον ευτυχή χρόνο που κράτησε η συμβίωσή μας το blog.anti και μετά antinews με ενημέρωνε καθημερινά και έγκαιρα με πληροφόρηση που δεν είχα από από το internet και τον τύποι.
    Από την τηλεόραση ας μην συζητάμε καλύτερα.
    Αίφνης ( αίφνης; ) άρχισαν να εμφανίζονται αναρτήσεις 'πατριωτικού' περιεχομένου (σαν έτοιμοι από καιρό) και ταυτόχρονα οι αναφορές στον Α Σαμαρά σαν τον πόλο συσπείρωσης απέναντι
    στην εξωνημένη (πράγματι) Ντόρα και την 'Αγία Οικογένεια', καθώς και ένας σχολιαστικός πέπλος προστασίας στον ΚΚ Β' μέσα σε συνωμοσιολογικά σενάρια από Πούτιν και ΗΠΑ μέχρι αλβανούς και
    κοσοβάρους. Οφείλω να δεχθώ ότι η 'γραμμή' τηρήθηκε απαρέγκλιτα μέχρι και την υπουργοποίηση του Αντωνάκη και πέρα από αυτήν.
    Ταυτόχρονα η 'πατριωτική' αυτή στροφή (που πιθανόν να υπήρχε εξ αρχής χωρίς να την έχω προσέξει) προσέλκυσε έναν ολόκληρο κόσμο νέων σχολιαστών - αναγνωστών με εμφανή την καταγωγή
    από τους χώρους του 'Νόμου και της Τάξεως', της 'Ηθικής' και της 'Δημοκρατίας' όπως αυτή εκφράζεται στις ημέρες μας.
    Ένα μέρος των παλαιών σχολιαστών αποχώρησε διακριτικά ή μη καί απέμειναν πλην εξαιρέσεων (του συμπαθούντος 'αρχαιοπτέρυγος' και κάπιοων ολίγων διαφωνούντων, οι οποίοι αραίωσαν την παρουσία τους)
    οι νεόκοποι πατριώτες, επώνυμοι και ανώνυμοι.
    Καλώς ή κακώς το blog παρέμενε ένας χώρος που μέσα από κάποιες αναρτήσεις ή σχόλια, μπορούσε κανείς να έχει μια πρόσθετη πληροφόρηση. Λέγοντας πρόσθετη αφού τύπος και TV είναι πιά εκτός,
    απέμενε το ραδιόφωνο και το διαδίκτυο για να πληροφορηθούμε γεγονότα που αποσιωπούνταν, παρότι συνέβαιναν δίπλα μας.
    Την ίδια ακριβώς εποχή, την εποχή της Siemens και της Βατοπεδιάδας, η δολοφονία του 15χρονου τάραξε την αταραξία μας και τα νερά. Τάραξε τελείως όμως το antinews που παρακολούθησε τα γεγονότα
    μέσα από αντιφατικά σχόλια (λογικό) και ποικίλες αναρτήσεις (επίσης λογικό).
    Μέχρι που ορκίστηκε η νέα διακυβέρνηση οπότε από τον χώροι των σχολίων αναβαθμίσθηκαν κάποιοι σε επίσημες αναρτήσεις, 'εκφράσεις της άλλης άποψης' κατά τους διαχειριστές. Αναρτήσεις που το ύφος και
    κυρίως το ήθος μακρυά ήταν από τα συνηθισμένα (καληώρα οι αναφορές 84, 89 του παρόντος).

    Θα ήθελα λοιπόν η συνεισφορά μου αυτή, αφού αφορά έναν κοινό χώρο ανταλλαγής ιδεών να αναρτηθεί όπως κι άλλες συνεισφορές σχολιαστών και να τεθεί κι αυτή στην ανταλλαγή απόψεων και ιδεών γιά το σήμερα και το αύριο.

  83. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 17:33:08

    @89

    Απορώ πως δεν έχεις σκεφθείς να προτείνεις αυτή τη λύση:

    Σε κάθε διμοιρία των ΜΑΤ να υπάρχουν και δυο παλιοί και έμπειροι αστυνομικοί.

    Και όταν διαπιστώνεται ανάλογο περιστατικό να συλλαμβάνονται οι προκλητικώς συμπεριφέρουσες και προκαλούσες τα οργανα της τάξεως, να οδηγούνται στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα και να επαναλαμβάνονται οι ιστορίες του παρελθόντος, με τους ομαδικούς βιασμούς.

    Σου έχει λείψει αυτή η Αστυνομία Ορέστιε;

  84. Orestios avatar
    Orestios 13/01/2009 17:37:45

    Βέβαια, τρόπος με τον οποίο προσέγγισαν τους νεαρούς εμπεριέχει και τον φθόνο του πέους. Η επιδεικτική χρήση του κινητού στα μάτια του νεαρού να δηλώνει την προσπάθεια να εμφανίσουν κι αυτές έναν φαλλό, ανύπαρκτο μεν. Η γενετήσια ορμή τους όμως τις έκανε να μοιάζουν ευνουχιστικές και ίσως γι' αυτό να μην χρησιμοποίησαν το μεγαλιώδες γκλόπ τους. Πάραυτα η ουσία είναι ότι ο πόθος παραμένει και ως συνέπεια αυτού συνεχίζονται οι δακρύβραχτες ιστορίες από νεαρές να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Κρίμα, που δεν τους τα έμαθαν καλά οι ινστρούχτορές τους.

  85. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 17:40:40

    Ορέστιε,

    Σε ένδειξη σεβασμού προς το πρόσωπο σου σου αφιερώνω το παρακάτω:

    "Προς όσους παριστάνουν τους αριστερούς και διαρρυγνήουν τα ιμάτιά τους με το σχόλιο:

    1. Δεν συμφωνούμε κατ΄ανάγκη με κάθε άποψη που εκφράζεται εδώ. Την δημοσιεούμε όμως αν είναι επαρκής. Αυτό λέγεται και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΔΙΑΛΟΓΟΣ.

    2. Η εμπορία των προοδευτικών ιδεών είναι συνήθης τρόπος πλουτισμού γνωστών δισεκατομμυριούχων δικηγόρων των καναλιών και μη. Θυμάστε τον κύριο που μήνυσε τη χούντα;

    3. Δεν μπορεί να επικαλούμαστε το Κράτος Δικαίου για τους μεν και για τους δε όπως μας βολεύει

    4. Το “Αντί” έκλεισε"

  86. Orestios avatar
    Orestios 13/01/2009 17:49:54

    @ osaperas
    osaperas this is nothing, c'est rien, c'est rien du tout. It's a game, it is only a game

  87. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 18:05:44

    @ 93 osaperas


    "Και όταν διαπιστώνεται ανάλογο περιστατικό να συλλαμβάνονται οι προκλητικώς συμπεριφέρουσες και προκαλούσες τα οργανα της τάξεως, να οδηγούνται στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα και να επαναλαμβάνονται οι ιστορίες του παρελθόντος, με τους ομαδικούς βιασμούς.
    Σου έχει λείψει αυτή η Αστυνομία Ορέστιε;"

    ------------------------------

    Εξήγησέ μας λίγο, ΠΟΤΕ και ΠΟΥ συνέβησαν αυτά,γιατί έχω την εντύπωση ότι εισάγεις καινά (Γκαιμπελικά) δαιμόνια.
    Άντε γιατι ο καθένας γράφει ότι του κατέβει.

    ΥΓ
    Συγγενής σου σου μετέφερε αυτή την πληροφορία?

  88. Factorx avatar
    Factorx 13/01/2009 18:06:56

    @pk 92
    1. antinews, σημαίνει αντι- ειδήσεις, δεν σημαίνει αντι-δεξιός, ούτε αντι- αριστερός
    2. Κυρίως όμως σημαίνει «αντι» σε κάθε μορφή κατεστημένης σκέψης και βλακείας.
    3. Δεν μπορούμε να κάνουμε συζήτηση με κάποιον που θεωρεί την πολλαπλότητα της (σοβαρής και έγκυρης) ενημέρωσης / σχολιασμού ως «αντιφατική».
    4. Η «άλλη άποψη» που τόσο σε κάνει να δυσανασχετείς είναι εξίσου σεβαστή με αυτή που πρεσβεύεις εσύ, στα πλαίσια φυσικά των κριτηρίων που θέσαμε εξαρχής
    5. Αυτά περί «ήθους» των σχολιαστών είναι ντροπή και που τα αναφέρεις.
    6. Φυσικά και αναρτούμε το πόνημά σου, κυρίως επειδή εντάσσεται στο πλαίσιο των συστηματικών προσπαθειών που καταβάλλονται τελευταία να κατηγοριοποιηθούν τα «Αντινέα» και να ενταχθούν σε κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση, ομάδα, pay roll κλπ. Βλ. και προηγούμενα σχόλια
    7. Μάταιος ο κόπος σας

  89. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 18:14:40

    @97
    έχουμε διαβάσει διαφορετική ιστορία.
    Για σένα δεν υπήρξαν ποτέ εξορίες και ξερονήσια.

  90. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 13/01/2009 18:15:04

    Αξιοσέβαστε κύριε Σαπέρα,
    κατ' αρχήν, για να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους, θέλω να σας ενημερώσω ότι αυτά που συνέβησαν πριν το 1974 με αφορούν ΚΑΙ προσωπικά, μια που ο πατέρας μου (τόσο μετά το αντάρτικο όσο τον καιρό της χούντας) γνώρισε με πολυετείς (πάνω από δέκα χρόνια) φυλακίσεις και εξορίες, έτσι ξέρω πολύ καλά το τι σημαίνει να έχεις αντίθετη άποψη με την κρατούσα.
    Ίσως αυτό να με κάνει κάπως πιο ιδιαίτερα ''ευαίσθητο'', όσον αφορά την ελευθερία τού να έχει κάποιος αντίθετη γνώμη και να μπορεί να την εκφράζει και δημόσια.Είμαι ούτως ή άλλως φανατικά υπέρ του διαλόγου. Άλλωστε, γι' αυτό και (σποραδικά) συμμετέχω στην ανταλλαγή απόψεων μέσω της σελίδας του Antinews.
    Αλλά, ας συνεννοηθούμε κάποτε, υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στον διάλογο με αμοιβαίο σεβασμό και ανταλλαγή ουσιωδών επιχειρημάτων, και τη λοιδορία του άλλου με λάσπη, ταμπέλες και υπονοούμενα. Γι' αυτό και ενοχλούμαι αφάνταστα με μερικούς από τους σχολιαστές που αντί να πάρουν θέση επί του θέματος που αναρτάται, μετατρέπονται είτε σε λαγωνικά που μυρίστηκαν κάποια σκοτεινή συνωμοσία του blog, ύποπτες συναλλαγές των συντακτών του, ποικιλόμορφους δακτύλους, payrolls και της Παναγιάς τα μάτια.
    Κι αν οι περισσότεροι είναι προσεκτικοί (ίσως ωφελιμιστικά) με τους ''κτήτορες'' της συγκεκριμένης ιστοσελίδας, κυριολεκτικά αφηνιάζουν με κάποιους -υποτίθεται- επί ίσοις όροις συν-φιλοξενούμενους της, που λένε, οι έρμοι, τη δική τους γνώμη. Έτσι και δεν συμφωνούν μαζί τους, είναι φασίστες, ρατσιστές, καρατζαφέρηδες, ελληναράδες, μικρόνόνοι, πράκτορες, τσιράκια - για να περιοριστώ στους πιο ''ευγενικούς'' χαρακτηρισμούς, γιατί τις περισσότερες φορές γράφονται βρισίδια...
    Η Αριστερά του σήμερα πρέπει να επιζητά τον διάλογο (ακόμα και την πολεμική) γιατί πιστεύει στη δύναμη των επιχειρημάτων της. Μόνο όποιος δεν έχει επιχειρήματα, γλιστράει στην εύκολη λύση των μπινελικίων.
    Επέτρεψέ μου, λοιπόν, αυτούς τους τελευταίους ''αριστερούς'' να συνεχίζω να τους βάζω σε εισαγωγικά.
    Όλα τα παραπάνω ισχύουν -ως απάντηση- και για τον φίλτατο Yellow Kid, συμβουλεύοντάς τον (αν μου το επιτρέπει)να μην το κλείσει το μαγαζί και να μην πάει σπίτι του. Καλύτερα να κάτσει να το φυλάει και τη νύχτα, γιατί υπάρχει κίνδυνος του το κάψουν, κι άντε μετά να τα βγάλει πέρα με τους δικηγόρους που που θα τρέξουν (αμισθί, είμαι βέβαιος, γιατί οι περισσότεροι εξ αυτών δεν έχουν άλλο στο νου τους πάρεξ την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του πολίτη) να υπερασπίσουν τους μπουρλοτιέρηδες και το δικαίωμά τους να εκφράζουν την όποια αγανάκτησή τους με τη φωτιά.

  91. stelios avatar
    stelios 13/01/2009 18:21:14

    84@
    Να'σαι σιγουρος οτι θα τιμωρηθει αυστηροτερα απο τους μπατσους που:
    Bιασαν τη Βουλγαρα που πηγε για καταγγελια σε τμημα στη Ροδο,
    που βιαζαν την Ουκρανη στην Ηλεια αλλα μετα απο απειρες αναβολες ουσιαστικα παραγραφηκε το αδικημα,που αγοραζαν ολα τα κουπονια Στοιχηματος που κερδιζαν καθε βδομαδα για να ξεπλενουν το λαδωμα απο τα φρουτακια σε Θεσσαλονικη και Πιερια,
    διοτι ολοι οι παραπανω δεν καθησαν ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΦΥΛΑΚΗ.

  92. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 18:23:31

    @ 99 osaperas

    Δέν απάντησες στην ερώτησή μου. Αυτό τα εξηγεί όλα.

    Ξερονήσια και εξορίες υπήρξαν, αλλα όχι στην Πατρίδα σου.(USA - Correct?)

    ΟΤΑΝ απαντήσεις με καποια στοιχεία η αναφορές τότε να το παίξεις Αριστερός.

    Μέχρι τότε θα σε θεωρώ απλώς έμμισθο όργανο ξένου κράτους.

    Ενας Φασίστας

  93. pk avatar
    pk 13/01/2009 18:26:39

    Factorx Says:
    "3. Δεν μπορούμε να κάνουμε συζήτηση με κάποιον που θεωρεί την πολλαπλότητα της (σοβαρής και έγκυρης) ενημέρωσης / σχολιασμού ως «αντιφατική»."
    Λάθος έκφραση πράγματι, αλλά ίσα-ίσα δεν εξέφρασα απαρέσκεια, αλλά ευαρέσκεια γιά το γεγονός.

    Factorx Says:
    "5. Αυτά περί «ήθους» των σχολιαστών είναι ντροπή και που τα αναφέρεις."
    Αρκεί να διαβάσεις κάποια σχόλια παραπάνω και να απαντήσεις γιά το ύφος ΚΑΙ γιά το ήθος.

    Factorx Says:
    "6. Φυσικά και αναρτούμε το πόνημά σου, κυρίως επειδή εντάσσεται στο πλαίσιο των συστηματικών προσπαθειών που καταβάλλονται τελευταία να κατηγοριοποιηθούν τα «Αντινέα» και να ενταχθούν σε κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση, ομάδα, pay roll κλπ. Βλ. και προηγούμενα σχόλια"
    Το 'payroll' πράγματι είναι βαρύ σαν κατηγορία. Γι' αυτό και το παρέθεσα από άλλον σχολιαστή. Γιά τα υπόλοιπα (πατριωτισμός - Σαμαράς) αν βρώ κουράγιο και καιρό θα στα στείλω με email προφανώς, να μην ενοχλούμε και τους λοιπούς.

    Factorx Says:
    "7. Μάταιος ο κόπος σας"
    Σε βεβαιώ ότι δρώ και αντιδρώ σχεδόν κατά μόνας, εδώ και πολλά χρόνια -δυστυχώς-. Κι επειδή είναι η πρώτη ουσιαστική απάντηση (χωρίς σχετλιαστικά 'μεγάλε', που είμαι -σε ηλικία- πράγματι) που λαμβάνω, σε καλώ να το λάβεις υπ' όψιν σου. Δεν γνωρίζω τι αναγνώστες θέλεις, αλλά προσωπικά σε δικό μου blog θα σε ήθελα (τον τελευταίο φάκτορα) και θα με ήθελα ως αναγνώστη.

  94. Orestios avatar
    Orestios 13/01/2009 18:36:33

    @ stelios
    Μένω στο ερωτικό κομμάτι των ανάφορών σου και με συμπληρωνοντας την δική μου ερμηνεία για τα συμβάντα στη Ασκληπιού, να τονίσω πως με επιβεβαιώνουν. Τίποτα δεν έμαθαν οι δυσλειτουργικές δικηγορίνες από αυτές τις "γατούλες του ανατολικού μπλόκ", το οποίο τόσο πολύ ελάτρεψαν μέσω των εκπαιδευτών τους. Κι αυτό γιατί οι καιροί άλλαξαν.

  95. stelios avatar
    stelios 13/01/2009 18:44:52

    7@η διαθεση για πνευμα και χαβαλε μπορει να σου φυγει αν συμβει κατι τετοιο στη γυναικα σου η στην κορη σου,εξαλλου μηδενα προ του τελους μακαριζε,ποσο μαλλον αν ζει στην Ελλαδα του σημερα.

  96. Orestios avatar
    Orestios 13/01/2009 18:55:32

    Τίποτα δεν συμβαίνει αν δεν το επιθυμείς φίλε stelios και τίποτα δεν έρχεται αν δεν το προσκαλέσεις.
    Μόνο ο θάνατος.

  97. Βαρυποινίτης avatar
    Βαρυποινίτης 13/01/2009 19:03:06

    @Asapera
    To οτι απειλεί τον αστυνομικό δεν είναι μεμπτό για σένα.
    Μπορούν και οι τρεις ανοργασμικές να πανε σε σωφρονιστικά ιδρύματα και να μάθουν πότε παίρνουν άδεια οι βαρυποινίτες. Το κάνουν πολλές συναδέλφισές τους με επιτυχία, μερικές τους παντρεύονται κι απο πάνω.
    Δηλαδή ρε πάνσοφη, ο αστυνομικός που της γυάλισε, είπε: "τώρα που μου γκάβλωσε, θα πάω να κλείσω την Ασκληπιού". Άρα με το δίκιο της η τρίτη της παρέας συμφωνεί "ατομικά πλέον", κάτι σαν τις άσκοπες συλλήψεις ένα πράμα, αφού ξέρουμε οτι δε θα γίνει τίποτα, να πάρουμε το τέταρτο του Γουόρχολ, να μάθουμε και για τον τύπο, που ξέρεις μετά....

  98. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 19:12:37

    @ 107 Βαρυποινίτη,

    Εδώ,(σχόλια 87, 93) ο osaperas μας έλεγε οτι η Αστυνομία βίαζε κόσμο στο παρελθόν, δεν λέει που και πότε, κάτι τελοσπάντων, και εσύ τον ρωτάς για τα προχθεσινά?

    Απλή φτηνή προπαγάνδα ρίχνει, περιμένεις να ακούσεις κάτι σωστό?
    (Η ακόμη χειρότερα, κάτι αληθινό?)

  99. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 19:13:15

    Με την άδεια του φάκτορα και μιας και η συζήτηση έχει πάει, εδώ και αρκετή ώρα, σε άλλα (κατά την άποψη μου) πλαίσια απαντάω στο βαρυποινίτη ότι είναι πραγματικά μία καλή ιδέα να πάνε οι δικηγορίνες στα σωφρονιστικά ιδρύματα και να ρωτήσουν για το πότε παίρνουν άδεια οι βαρυποινίτες.
    Καλού κακού όμως θα πρέπει να ρωτήσουν και κάποιον από τους σωφρονιστικούς υπαλλήλους νωρίτερα για να έχουν εικόνα για το τι ακριβώς συμβαίνει με τον κάθε βαρυποινίτη γιατί πολλά λέγονται και ακούγονται.
    Να μην τους γυαλίσει δηλαδη κάποιος βαρυποινίτης και να έιναι τελικά (δηλαδή να μην τον έχουν μετατρέψει οι άλλοι) -τόσο καιρό μέσα όλα συμβαίνουν-στην άλλη κατηγορία. Την παθητική δηλαδή.
    Επειδή κάτι τέτοιο ειναι συνηθισμένο λένε με κάποιους βαρυποινίτες-Εσύ βεβαια θα ξέρεις τα πράγματα καλύτερα από μένα

  100. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 19:18:48

    Decay,

    Είσαι καλά; Γιατί ανησύχησα με αυτά που διαβασα στο προηγούμενο ποστ.

    Δείχνει μια διαταραχή.

    Εσύ΄που υπογράφεισ ως φασίστας (το είδαμε και αυτό) επιτίθεσαι σε μένα και ταυτόγχρονα με αποκαλείς έμμισθο όργανο ξένου κράτους (USA).

    Τι λογικός συνειρμός είναι αυτός;

    Αφού είναι έτσι τα πραγματα τότε εμείς μαζί δεν δουλεύουμε τόσα χρόνια. Από το ίδιο ταμείο δεν πληρωνόμαστε;

    Μία ζωή οι φασίστες ήταν υπάλληλοι μας (των οργάνων ξένου κράτους). Τι έγινε τώρα; Κάνατε την επανάσταση σας;

  101. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 19:22:50

    @ 110 osaperas

    Γιατί δεν απαντάς με κάποιο στοιχείο, "δικέ μου"?
    Μήπως επειδή ψεύδεσαι ασυστόλως?

    Μιλάμε για πολλή "Αριστερά" σήμερα...

  102. Factorx avatar
    Factorx 13/01/2009 19:23:00

    @pk 103 : Ένα μόνο: Μεταξύ άλλων δέχεσαι οτι "το ‘payroll’ πράγματι είναι βαρύ σαν κατηγορία". Και το προσπερνάς έτσι αβρόχοις ποσί. Την μια μας κατηγορείς δηλαδή οτι "τα παίρνουμε" και την άλλη "συγνώμη έκανα λάθος". Αρες μάρες φίλε και λυπάμαι.

  103. stelios avatar
    stelios 13/01/2009 19:24:30

    6@ οταν ο Σοριν Ματει μπηκε στο σπιτι της Αμαλιας Γκινακη,ηταν απρσκλητος,αλλα μετατραπηκε σε θανατο οταν κατευθασε κουστουμαρισμενος ο θιασος της ηγεσιας της ΕΛΑΣ,για να παρει τηλεοπτυικα μπονους.
    Τιποτα το περιεργο για μια χωρα τσομπανων οπως η Ελλαδα,αλλα ας τιμωρηθει καποιος επιτελους εκτος απο το ατυχο κοριτσι.
    Αντιστοιχα καποιοι φροντισαν μολις κατεληφθη απο τον Αλβανο το λεωφορειο στο Σχολαρι,να δειξουν την αστυνομικη τους ιδιοφυια,ειπαν:δεν το στελνουμε στους μαλακες τους Αλβανους να βγαλουν αυτοι το φιδι απο την τρυπα?
    Οι Αλβανοι επειδη την ψυλιαστηκαν οτι απο δω και περα ο,τι θελουν να ξεφορτωθουν οι μπατσοι στην Ελλαδα θα το στελναν στην Αλβανια,εκαναν κοσκινο το φουκαρα ομηρο,κοβοντας μια και καλη καθε διαθεση για μελοντικες μαλακιες.
    Απροσκλητος οντως ηταν ο Αλβανος,αλλα εγινε θανατος επειδη δεν εκαναν ο,τι στην επομενη λεωφορειοπειρατια,να φερθουν σαν Ευρωπαιοι,με θετικο αποτελεσμα και τον πειρατη νεκρο.
    Και στην 1η πειρατια,ο Αλβανος ουρλιαζε οτι τον επνιγε το δικιο για στησιμο που ειχε γινει εις βαρος του απο μπατσους της περιοχης για να του φορτωσουν εγκληματα στα οποια ηταν ανακατεμενοι.
    Το οτι εφτασε μεχρι το θανατο σημαινει οτι κατι ετρεχε οντως.
    Η ατιμωρησια δεν ειναι τυχαια,κρατα ομηρους και τους ιδιους τους αστυνομικους,ωστε να πληρωνουν την προστασια απο το νομο με ανοχη στις λαθροχειριες των ανωτερων.
    ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ το Βαβυλη,που καταζητουμενος οντας πουλουσε στολες και εξοπλισμο στην ΕΛΑΣ και..ποζαρισε και στο εξωφυλλο του περιοδικου της!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ουτε στην Ουγκαντα δε γινονται αυτα.

  104. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 19:26:50

    @111
    Σου είπα και πριν
    έχουμε διαβάσει διαφορετικά βιβλία ιστορίας.
    Έγώ έχω διαβάσει βιβλία για εξορίες και ξερονήσια.
    Εσύ προφανώς όχι.
    Δικαίωμα σου.
    Μαθήματα ιστορίας σε φασίστες -όπως λες ότι είσαι-δεν έχω διάθεση να κάνω.
    Ο δρόμος σου και ο δρόμος μου.

  105. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 19:31:29

    @ 114 osaperas


    Εσύ έχεις διαβάσει βιβλία για εξορίες και ξερονήσια.
    Εγώ προφανώς όχι. Δες το σχόλιο 102 - αυτό που σε πόνάει..
    Και κάτι άλλο
    Τωώρα κατάλαβες τι εστί φασισμός?

  106. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 19:36:30

    @115
    Έτσι από περιέργεια.
    ΚΑταλαβαίνω να με λες έμμισθο όργανο ξένου κράτους.
    Εδώ μέσα (εννοώ στο μπλογκ) όποιος διαφωνεί με τον άλλον τον βρίζει ή τον κατηγορέί ότι τα παίρνει (λεπτομέρεια : εγώ δεν το έχω κάνει ποτέ και σε κανένα)
    Αλλά από που έβγαλες το συμπέρασμα για USA που έγραψες;
    Είναι θέμα περιέργειας. Εάν θες μου απαντάς εάν θέλεις όχι.

  107. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/01/2009 19:40:58

    Οι υπαλληλοι που εχουμε γενικως,ειναι δηθεν, γιατι τους θελουμε δηθεν.Αμα τους θελαμε αλλοιως,θα τους ειχαμε.
    Μαθαμε στην παρανομια και αυτην θελουμε.
    Μην κανετε την κοροιδα τωρα.

  108. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 19:42:54

    @ 116 osaperas

    1 Ακόμα δέν απάντησες στην ερώτησή μου. Αυτό τα εξηγεί όλα.(Και το έμμισθος)

    2 Απο πού λες να έβγαλα συμπέρασμα?

  109. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 19:46:21

    @118
    1. Σου απάντησα. Άσχετα εάν σου αρέσει ή όχι. Σου είπα ότι μαθήματα ιστορίας σε ανθρώπους που λένε ότι ειναι φασίστες δεν κάνω. Απλό είναι.
    2. Δεν μπορώ να βγάλω συμπερασμα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως σκέφτεται εάνς φασίστας. Δεν είχα ποτέ μου πάρε δώσε μαζί τους.

  110. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 19:50:44

    @ 119 osaperas

    Μήν τρέφεις αυταπάτες φίλε μου.
    Κοίτα γύρω σου, υπάρχουν πολλοί.
    Αυτοί ειναι οι ΑΛΗΘΙΝΟΙ φασίστες.

  111. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 13/01/2009 19:56:06

    Εκεινο που δεν μπορω να καταλαβω,ειναι γιατι τοσοι ανθρωποι σημερα,το 09,εξακολουθουν να πιστευουν σε φαντασματα και ιδεες,που εχουν οδηγησει σε πολυ αιμα και δακρυα.
    Και ακομα,δεν εχουν καταλαβει, οτι τα καθεστωτα,ο,τι ταμπελα και να εχουν,καθεστωτα ειναι.Που πα να πει, οτι αμα πας να τα βαλεις μαζι τους,σε γαμανε ανευ σιελου.Τελος.
    Μη μου πειτε οτι εχετε ακουστα,καποιο Σταλιν πχ.

  112. ATHENA avatar
    ATHENA 13/01/2009 19:58:20

    ΦΑΚΤΟΡΑΧ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

    # Factorx Says:
    January 13th, 2009 at 2:13 pm

    @ATHENA: Αυτό που πραγματικά δεν καταλαβαίνω είναι γιατί αφου έχεις το δικό σου μπλογκ έρχεσαι εδώ και γράφεις ανώνυμα.Φοβάσαι τη γνώμη σου; Εγω φυσικά δεν θα αποκαλύψω ποιος είσαι. Αν όμως έχεις το θάρρος της γνώμη σου πρέπει να το πείς εσύ. Αλλιώς θα είσαι κουκουλοφόρος φλούφλης


    1. ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΜΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ. ΣΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ ΑΚΟΜΑ ΣΑΦΕΣΤΕΡΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ.

    2. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΙ ΓΝΩΜΗ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΝΙΟΥΖ?

    3. ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ

    4. ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ (ΕΦ ΟΣΟΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ)ΜΗΝ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΣΧΕΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.

    ΤΑΥΤΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ

    ΥΓ. ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΩ ΣΤΑ 19 ΜΠΛΟΓΚΣ ΠΟΥ ΕΧΩ-ΕΥΜΜΕΤΕΧΩ, ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΕΔΩ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ. ΘΕΩΡΗΣΑ ΟΜΩΣ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΕΔΩ.

    Η ΙΔΙΑ

  113. pk avatar
    pk 13/01/2009 20:00:40

    Factor-x γιά να τελειώνουμε.

    Διάβασε παρακαλώ :
    α) σχόλιο #14 -> απάντηση #55 'μεστή και σοβαρή' και 'μεγάλη'.
    β) απάντηση (γενική) #58, όλο χάρη, δημοκρατία και χωρίς χαρακτηρισμούς -> σχόλιο #60 ανάλογα επιθετικό και με ανάλογο ύφος.
    γ) ανάλογη απάντηση στο #63, αναπάντηση δεν υπάρχει πλέον λόγος
    δ) ανάρτηση #92, μιά γενική τοποθέτηση. Απάντηση #98 η πρώτη -ας πούμε- ΄σοβαρή'.
    ε) μετά την απάντηση αυτή ανάρτηση #103 και απάντηση #112. Τι να κάνω να πέσω γονυπετής γιά να ζητήσω συγννώμη;

    Τα λέμε εν καιρώ.........

  114. Βαρυποινίτης avatar
    Βαρυποινίτης 13/01/2009 20:06:44

    ΑΣΑΠΕΡΑ
    Σίγουρα ο δικός μας μικρόκοσμος δεν έχει σχέση με τον δικό σου πλανήτη. Σ' εμάς υπάρχει σεβασμός ανεξάρτητα απο τη μαλακία που έχεις κάνει στο συμαβατό κόσμο. Το θέμα είναι οτι ούτε κατα διάνοια δε πρόκειται να αποκτήσεις αυτό το σεβασμό, ούτε καν απο την "Κατίγκω". Επειδή μοιάζεις με δικηγόρο, πάγματι ελάχιστοι ήταν μέσα, αλλά όλοι "καλοπερνούσαν" λόγω ειδικότητας.
    Αν πράγματι ενδιαφέρεσαι στη Λάρισα ξέμειναν μερικά παιδιά, εξ αιτίας σου ή έστω "συναδέλφων" σου, Θα χαρούν να σε συναντήσουν.
    Επίσης την επόμενη βδομάδα βγαίνουν τρεις ισοβίτες απο την Κέρκυρα. Για να δείχνεις τόσο ενδιαφέρον, πρέπει να είσαι απο τις τρεις αναργασμικές, ή κατα λάθος όπως είπε και ο Ηλιού "αριστερός κώλος" κατά το αριστερός ψάλτης, δηλαδή αριστερός του κώλου

  115. adbusters avatar
    adbusters 13/01/2009 20:07:57

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ κ.ΣΚΟΜΠΥ
    Το ανακονωθεν υπ αριθ.33 του στρατηγού εκδοθέν την μεσημβρίον σήμερον έχει ως εξής
    Καλή πρόοδος εσημειώθη εις την εκκαθάρισην περιοχών εις τον Πειραιά. Κατά τη νύχτα οι δυνάμεις μας εξεκαθάρισαν ένα ισχυρώς κρατούμενον σημείον ανατολικώς της Ασκληπιού. Αι μάχαι εξακολουθούν εις τν Λάρισα και εις Θεσσαλονίκη και αμφότερα τα μέρη υπέστησαν απώλειες. Πολεμικά του Βασιλικού ναυτικού υποστηρίζουν την Χωροφυλακήν.

    Ευτυχές το 1949 σε όσους έχουν σκέψη και επιχειρήματα Μπαλάσκα.

  116. Μάρκος avatar
    Μάρκος 13/01/2009 20:11:29

    Βρε παιδιά, όλα καλά και όλα ωραία (περί μίσθαρνων, πρακτόρων κτλ.) Η ουσία όμως είναι η ανάρτηση και εγώ προσωπικά την βρίσκω άκρως ενδιαφέρουσα ώς ανάλυση του φαινομένου των άκαπνων αριστερών δικηγορίνων. Γιατί ξεφύγατε; Άλλωστε ο αριθμός των σχολίων φανερώνει και το αρχικό ενδιαφέρον της εν λόγω ανάρτησης. Απάντηση όμως δεν δόθηκε ακόμη. Αποζημιώθηκαν οι κυρίες για τα σχισμένα καλσόν ή όχι; Να περιμένουμε αγωγές κατά των ΜΑΤ; Εν ολίγοις θέλω κι`άλλο. Θέλω συνέχεια. Σίκουελ που λένε και τα Αμερικανά πρακτόρια. Μπράβο ρε ΦΛΑΤΛΑΙΝΕΡ. Μας έφτιαξες καλά.

  117. osaperas avatar
    osaperas 13/01/2009 20:14:22

    @125

    Άσε μας ρε βαρυποινίτη που στο κόσμο σας υπάρχει σεβασμός.

    αυτά μόνο στο σινεμά γίνονται ή στο μυαλό του σύριζα υπάρχουν.

  118. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 20:22:37

    @ 126 adbuster

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
    Αρχηγείου ΕΑΜ - ΕΛ.ΑΣ.

    Ευχαριστούμε adbuster για την αντικειμενική ενημέρωση.

  119. adbusters avatar
    adbusters 13/01/2009 20:37:04

    Παρακαλώ.

  120. Ο Μονδέρνος avatar
    Ο Μονδέρνος 13/01/2009 21:11:08

    Αγαπητοί Συνέλληνες, αγαπητοί νέοι.Δια του παρόντος σημειώματος θέλω εν πρώτοις και στεντορεία τη φωνή τονίσει ότι εις ουδεμίαν περίπτωσιν δεν διακατέχομαι ως άτομον από πνευματικάς αγκυλώσεις ή από πολιτικόν μένος εναντίον των όσων νεανίσκων αποκαλούσιν εαυτούς "αγωνιστάς" και ρίπτουσιν λίθους εν τοις υαλοπινάκοις τραπεζικών και άλλων δημοσίων ή μη καταστημάτων. Τουναντίον. Έτερον, όμως, εκάτερον. Και ημείς υπήρξαμεν νεανίες και μάλιστα πόλλω οργισμένοι. Ορισμένοι δε εξ ημών εθρέψαμεν και χαίτη θεωρούσασα τω καιρώ εκείνω ως έκφρασις "τεντυμποική" και δή επαναστατική! αναλαμβάνοντας όμως πάντα μετά παρρησίας τας όσας ευθύνας και αδίκους συχνάκις συνεπείας μας καταλογίσθησαν και ίσως μας αναλογούσαν.Πλήν όμως ουδέποτε και ουδαμώς επαρασύρθημεν από τας σειρήνας του εκ της αλλοδαπής αφιχθέντος ιδεολογήματος του αναρχισμού, ώστις ως θεωρία μηδενιστικών καταβολών και προεκτάσεων, ελκύει ομού μετά της μονδέρνας μουσικής τύπου πόπ, σαγηνευτικώς την νεολαίαν μας και ωθεί απαρεγκλίτως αυτήν προς τον αναποφεύκτως επερχόμενον σκοτεινόν και επικίνδυνον κοινωνικόν και προσωπικόν κρημνόν. Αι γλυώδεις και λιπαραί βεντούζαι των εν λόγω καταχθόνιων δαιμόνων (ήτοι ποπ και αναρχισμός) αρπάζουσιν τον σφριγηλόν ανθόν της Ελληνικής νεολαίας και ως άλλη Σαλώμη ή και Κίρκη τυλίγουσιν και καταστρέφουσιν τον πυρήνα αυτών αποφλοιώνοντας και εκχυμώντας αυτούς και παραδίδοντας τους εις την κοινωνίαν ως απόκοσμα πλέον όντα τύπου "ζόμπι" άτινα επιδίδονται ανερυθριάστως και απανταχού εις παντός είδους ακολασίας και καταστροφάς όπως φερ`ειπείν το πίρσιγκ. Δια ταύτα και παντελώς νηφαλίως έχω να προτείνω τα κάτωθι:Προς την νεολαίαν μας. "Αγαπάτε την μάθησιν. Σεβόσαστε τους διδασκάλους σας και τιμάτε τους γονείς σας. Αφήσατε κατά μέρος τας πέτρας και τας Μολότοφ και συγκεντρωθείτε εν τη μελέτη σας καθώς μόνον δι` αυτής θέλετε προκόψει εις την κοινωνίαν και αποφύγετε τα δεσμά της εξαχρειωμένης επιβίωσης η οποία και θα χαρακτηρίσει τους αμελείς και αποκλίναντες συνομηλίκους σας. Μελετάτε καθημερινώς τας γραφάς καθόσον αύται σφύζουν από μεστήν ουσία και πειθαρχείτε προς τας εντολάς των πρεσβυτέρων σας αποφεύγοντας μοχθηρούς σκοπέλους τύπου τσατ και καπουτσίνο που ο Εωσφόρος ως άλλος μπολσεβίκος θέτει προ των ποδών σας με μοναδικόν σκοπόν την αποπλάνησήν σας". Προς την Πολιτείαν:"Επαναφέρατε αμέσως και παντοιοτρόπως, κύριοι κύριοι Κυβερνώντες την απωλεσθείσαν τάξιν εις την καθημαγμένην Ελληνικήν κοινωνίαν. Ο σώφρων λαός και μεθ`αυτού και οι ευ ποιούντες νέοι μας θέλει συνταχθώσι εν χορώ μεθ`υμίν. Εν ανάγκιν αναστείλατε περιττάς Διατάξεις και άρθρα του ισχύοντος Συντάγματος, πάντα όμως κοινοβουλευτικώ τω τρόπω. Κλείσατε πάραυτα και επ`αόριστον τα επονομαζόμενα ΑΕΙ ανακαλώντας το άσυλον αυτών οίτινα ΑΕΙ αποτελώσιν πλέον κυρίως κρησφύγετα αναρχοσυνδικαλιστών και λοιπών κακοποιών στοιχείων επιβαλαβών για την ελευθερίαν του Έθνους μας απλώς πτύουσιν προς την λογικήν των Ελλήνων." Κε Πρωθυπουργέ της χώρας μας, Είμεθα απαξάπαντες οι μονδέρνως σκεπτόμενοι Έλληνες, μαζί σας αναφανδόν ομού μετά των ορθώς σκεπτόμενων αλλοδαπών συνΕυρωπαίων μας.Λάβετε τα ανωτέρω σοβαρώς υπ`όψιν και εφαρμόσατέ τα άνευ περαιτέρω καθυστερήσεως.Η Ελλάς η οποία και προόρισται να ζήσει διατελεί μεθ`υμών και παρακαλούμε άπαντες οι υγειώς φερόμενοι γονυπετώς δια τα καθ` υμάς.

    Ένας Μονδέρνος Έλλην.

    Υ.Γ.-(Αναρωτιέμαι πόσοι από τους οργισμένους 16άρηδες ή και 20άρηδες είναι σε θέση να καταλάβουν γλωσσικά και κυρίως νοηματικά το παραπάνω κείμενο το οποίο και γράφτηκε χιουμοριστικά από κάποιον που τελείωσε το σχολείο 30 χρόνια πριν. Αλήθεια πόση διαφορά έφεραν αυτά τα 30 χρονάκια στη μάθηση.)

  121. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/01/2009 22:09:27

    Η Ελλάδα ζει σε κατάσταση γενικευμένης ανομίας και δεν είναι δικαιολογία η ατιμωρησία μιας ομάδος να για την ατιμωρησία μιας άλλης.
    Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να γίνουν για την ατιμωρησία της εξουσίας ήτοι :
    1. Κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας.
    2. Καταργηση του νόμου περι ευθυνης υπουργών.
    3. Επιλογή μιας ευρωπαικής χώρας με μακρά δημοκρατική παραδοση (Αγγλία - Γαλλία)και αναδιοργάνωση της αστυνομίας κατά τα πρότυπα των αστυνομιών αυτών.
    Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μπορεί ο καθενας να αυθαιρετεί και να το ονομάζει δημοκρατικό δικαίωμα.Δημοκρατικά δικαιωματα είναι η ελευθερία του λόγου και του τύπου,η ελευθερία του συνέρχεσθαι,ειρηνικά βέβαια και όχι με μολότοφ,το δικαιωμα της απεργίας και της αποχής για φοιτητές.
    Δικαίωμα κατάληψης δημοσίων κτιρίων δεν υπάρχει γιατί πρόκειται για περιουσία όλου του λαού που δεν μπορεί να την οικειοποείται μία ομάδα.
    Δικαίωμα κλεισίματος δρόμων δεν υπάρχει γιατί οι δρόμοι ανήκουν σε όσους τους χρειάζονται για να κυκλοφορούν.Ούτε δικαίωμα για σπασίματα υπάρχει ή για εμπρησμούς.
    Οι επικλήσεις δικτατοριών είναι σύνηθες τέχνασμα για να ενοχοποιησουν κάποιοι την αντίθεση στον τραμπουκισμό τους.Στην πραγματικότητα οι "εξεγερμένοι" δεν ήταν σε θέση να μαζέψουν πάνω από το ένα δέκατο του κόσμου που μάζεψε ο Χριστόδουλος.Επειδή λοιπόν ήσαν λίγοι ήταν αναγκασμένοι να χρησιμοποιήσουν βία για να εχουν απήχηση.Χωρίς βία δεν θα τους έδινε σημασία κανείς μια και τα αιτηματα τους είναι τελείως ασαφή.
    Ζητούν λοιπόν από τους υπόλοιπους να ανεχθούν τη βία τους που δεν έχει και κάποιο αίτημα αλλιώς υποστηρίζουν δικτατορία.

  122. Decay avatar
    Decay 13/01/2009 23:18:34

    @ 132 ψυχραιμια,

    Θα προτιμούσα το Γαλλικό πρότυπο για την Αστυνομία μας αλλά άν εφαρμόζονταν κάτι τέτοιο, οι εδώ κουραμπιέδες θα ήταν είτε στη στενή είτε στα σπιτάκια τους.

    Μετά όμως τι θα κάναμε χωρίς τους Βαρβάρους?
    Θα είχαμε ένα αποτυχημένο πολιτικό σύστημα...
    (Δέν θα φαινόμασταν αρκετά Δημοκράτες)
    Φαντάζεσαι Αθήνα χωρίς ΜΑΤ?
    Τα ΜΑΤ δεν θα είχαν φανερό λόγο ύπαρξης.

    Ο κρυπτός είναι να δέρνουν τους συνταξιούχους.
    (Για να θυμόμαστε και λίγο τον Κινέζο)

    Χωρίς Βαρβάρους θα φαινόταν η γύμνια του βασιλέως...
    Τότε θα έπρεπε να τους ξαναδημιουργήσουμε.
    (Οχι εμείς αλλά η Ελίτ)
    Γιατί λες οι μεγαλοδημοσιογράφοι να υμνούσαν τους "εξεγερθέντες"?

    Αυτά τα ολίγα...

  123. Μάρκος avatar
    Μάρκος 13/01/2009 23:23:19

    Συμφωνώ και επαυξάνω με το @133 & @131 βεβαίως βεβαίως.

  124. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 14/01/2009 02:00:13

    @ATHENA: Αθηνά ή Αθήνα είναι; Ή ...και τα δυο;

  125. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 14/01/2009 02:11:49

    Απ' όλη το "Merry Crisis & A Happy New Fear", αυτό που έμεινε είναι ότι, ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ!

  126. A-nomimous avatar
    A-nomimous 14/01/2009 02:45:59

    _Γεια σου μπαμπάκο! Όπα! Όπα! Όπα!
    _Α, ρε γλέντια, μανούλα μου, όπα, όπα, όπα

    Μα γιατί κάποιοι σχολιαστές εκπλήσσεστε με την εξέλιξη του blog σε εθνικιστικό αχταρμά;

    Ο Φάκτορας το είχε δηλώσει προ πολλού ότι θέλει ένα Νέο Πατριωτικό Μέτωπο.

    Με τον καιρό μαζί με τους τέως (πολύ τέως όμως) κνίτες εμφανίστηκαν και οι πατριώτες τέως πασόκοι (κάτι μεταξύ του αείμνηστου Μαρούδα και του Μιχάλη Χαραλαμπίδη) και μετά έσκασαν και μύτη, σαν τα κοράκια, και μερικοί ομοΪδεάτες από Πλεύρη μεριά για να φτιάξουν μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα.

  127. damianos avatar
    damianos 14/01/2009 03:39:19

    Kaλα λεω εγω, οτι ολοι ειμαστε χαμενοι στην μεταφραση!

  128. zapata avatar
    zapata 14/01/2009 09:03:58

    Μα γιατί το "θέλει" το πατριωτικό μέτωπο ο Φάκτορας. Έχει ήδη φτιαχτεί, ετερόκλητη πολιτική συμμαχία έχει φτιαχτεί, οικονομικοί παράγοντες μπερλουσκονίζουν γαργαλώντας όλα τα χυδαία ένστικτα, εφοπλιστές αγοράζουν κανάλια και εφημερίδες, φασίστες δέρνουν στους δρόμους και ξερνάνε στα μπλογκς. Είμαστε μία ωραία ατμόσφαιρα.

  129. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/01/2009 09:47:43

    Eίναι ενδιαφέρον ότι η αντίθεση σε εμπρησμούς και καταστροφές θεωρείται πατριωτισμός.
    Επίσης είναι ενδιαφέρον ότι γίνεται προσπάθεια να αποκλεισθεί από τη συζητηση η έννοια της δημοκρατικά συντεταγμένης Πολιτείας με εκλεγμένη από το ελεύθερες εκλογές κυβέρνηση αρμόδια να τηρεί την έννομη τάξη και να πεισθούν όλοι ότι το δίλημμα είναι δικτατορία ή βανδαλισμοί.

  130. KaryID avatar
    KaryID 14/01/2009 09:55:54

    @40: μήπως θυμάσαι από που δυστυχώς ξεκίνησαν όλα και άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου; άντε να τα μαζέψεις τώρα, ένθεν και ένθεν.

  131. μπαμπαλης ιωαννης avatar
    μπαμπαλης ιωαννης 14/01/2009 09:57:36

    αποκαλυπτεται ολη η αρσιτερη φολοκουλτουρα τοσων ετων ...απο αυτη την αποψη χαιρομαι που εκτιθενται μπας και ξυπνησουμε

  132. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/01/2009 10:17:55

    Γι αυτον που μιλησε για Κινεζο και το ξυλο που επεσε στην Ηρωδου του Αττικου,θα του πω,οτι οι συνταξιουχοι, δεν ειναι ολοι ιδιοι, αοπ αποψεως σωματικης διαπλασεως,αλλα και ηλικιας.
    Ετσι, οικοδομοι,οι του ΚΚΕ δηλαδη,ειναι κατι θηρια μεχρι εκει πανω, και αυτοι ηταν τοτε που πηγαν να μπουκαρουν με το ετσι θελω στο Μαξιμου.
    Ειναι γνωστη η τακτικη του ΚΚΕ,εδω και 10ετιες.Παντα η ιδια.Τραβαμε τα πραγματα στα ακρα,για να αντιδρασει η κυβερνηση, και να την κατηγορησουμε μετα,για αυταρχισμο, και να βαλουμε τους αλητες των καναλιων,αλλα και καποιων αλλων,ασχετων, να το αναμασανε μετα απο 10 χρονια και βαλε.
    Ποιος σου ειπε εσενα,οτι μπορει ο καθενας,να μπουκαρει στο Μαξιμου, με το ετσι θελω, για το ενα η το αλλο;Αν ηταν ετσι, καθε μερα,θα γινοταν το ιδιο.
    Και ετσι που τα εχουμε κανει, με το να πιεζεται η κυβερνηση να δινει παραπανω απο ο,τι μπορει να αντεξει το Ταμειο, φτασαμε να χρειαζεται να δανειστουμε για να μπορουν να ληρωθουν οι μισθοι και οι συνταξεις.Και να δυσκολευομαστε γι αυτο.
    Αν αυριο λοιπον, δεν μπορουμε να βρουμε, πως δειχνουν τα πραγματα,φανταστηκες ποτέ τι θα γινει;

  133. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 14/01/2009 12:13:21

    Το συμπέρασμα που βγαίνει μετά από 143 σχόλια είναι ένα και μοναδικό :

    Εδώ δεν μπορούμε να τα βρούμε μεταξύ μας για ένα ΓΕΓΟΝΟΣ (δεν μιλάω για την ερμηνεία που δίνει το κύριο ποστ) θα απαιτήσουμε και σωστή κυβέρνηση ??

    Ρε καλά μας κάνουν και μας κοροιδεύουν στα μούτρα οι πολιτικοί μας αυνάνες , το αξίζουμε όσο δε πάει .

    Και μιας και αναφέρθηκε (αριστοτεχνικά πρέπει να πω) η γυνή ως ερωτικά αδηφάγα να θυμίσω ένα κομματάκι του Νιόνιου :

    "Μελαψές φυλές
    κοντοπόδαρες
    σειληνοί του κράτους
    που ξερνάει και να τους
    τσιφτετέλληνες

    Με γονείς ληστές
    των συντρόφων τους θήτες
    για μνηστήρα οι αλήτες
    τώρα διοικητές
    κράτος ασυστόλων
    και πεσμένων κώλων
    κωλοέλληνες"

  134. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 14/01/2009 12:38:00

    οι αλήθεια είναι πως μετά τα 100 σχόλια και αφού έχουν λεχθεί τα πάντα οι σχολιαστές αρχίζουν και μαλακίζονται όπως εξάλλου και σύσσωμο το ελληνικό έθνος.

  135. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/01/2009 12:49:43

    Γιατι στενοχωριεσαι ρε φιλε,ετσι δεν ειναι;

  136. damianos avatar
    damianos 14/01/2009 13:25:14

    Νεο κομα πατριωτικο με ισχυρη λαικη βαση.Πατριωτικο ειπα ετσι? Οχι εθνικιστικο,αριστερο κ.λ.π. Πατριωτεs δεν ειναι μονο αυτοι.

  137. LeProvocateur avatar
    LeProvocateur 14/01/2009 14:07:48

    Κανένας όμως δεν στάθηκε στο σχόλιο του @64 που από μόνο του είναι και μια ανάρτηση. Μήπως δεν μας βολεύουν τελικά οι συγκρίσεις είτε είμαστε αριστεροί είτε δεξιοί είτε οτιδήποτε; Δυστυχώς ή ευτυχώς η αστυνομία μας είναι από τις πιο ήπιες έως χαβαλέ του κόσμου. Βρίστε (όσο επαναστάτες και αν είσαστε) Αμερικάνο ή Άγγλο ή Γάλλο ή .... αστυνομικό. Αν τολμάτε.

  138. andy avatar
    andy 14/01/2009 14:57:18

    τζάμπα μάγκες οι δικηγόροι!

  139. Λούλης avatar
    Λούλης 14/01/2009 16:10:39

    Γάζες στη Γάζα δεν θα πάνε οι δικηγορίνες μας;

  140. Μάρκος avatar
    Μάρκος 14/01/2009 16:11:42

    Kai kaltson.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.