#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/02/2010 07:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Περί περικοπών επιδομάτων και άλλων ανορθολογικών

 



Ότι το ΠΑΣΟΚ δεν είχε ουσιαστικό πρόγραμμα διακυβέρνησης ήταν λίγο πολύ εμφανές αλλά ότι θα έφταναν τα πράγματα σε αυτό το σημείο δεν το περίμενε σχεδόν κανένας. Η  έλλειψη προγράμματος, οι πιέσεις από τις ξένες αγορές και την Ε.Ε. είχε ως αποτέλεσμα την παλινωδία αναγγελιών οικονομικών μέτρων και προϋπολογισμών από την Κυβέρνηση χωρίς όραμα, και στόχο,  μόνο με την αποτύπωση ανέφικτων αριθμών σε σχέδια χωρίς  ποιοτική αξιολόγηση.

Κάνοντας μια μικρή αξιολόγηση σε δυο από τα βασικά στοιχεία του προγράμματος σταθερότητας για τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων και την περικοπή οργανισμών του δημοσίου μπορεί να τεκμηριωθεί ότι  έχουν γίνει χωρίς καμία ποιοτική αξιολόγηση.

Ενδεικτικά θα πρέπει να αναφερθεί ότι η Κυβέρνηση στα πλαίσια του προγράμματος σταθερότητας αποφάσισε να πάψει την αυτοτελή φορολόγηση του πτητικού επιδόματος των Αξιωματικών της Πολεμικής Αεροπορίας και να το εντάξει στην φορολόγηση εισοδήματος διότι σκοπεύει να συλλέξει ως φόρο κάποιο ποσό μεγαλύτερο από αυτό που συλλέγει τώρα.  

Δυστυχώς όμως για τους οικονομικούς εγκεφάλους της Κυβέρνησης υπήρχε καλύτερος τρόπος όπου θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερο κέρδος σε χρήματα από ΜΕΙΩΣΗ ΔΑΠΑΝΩΝ με εξοικονόμηση πόρων από ανελαστικές δαπάνες- μισθούς εάν, από το να εισπράττουν το πτητικό επίδομα ΟΛΟΙ οι ιπτάμενοι Αξιωματικοί της Πολεμικής Αεροπορίας ασχέτως εάν πετούν σε μοίρα αεροσκαφών ή όχι, το λαμβάνουν ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΩΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΑΧΗΜΗ ΜΟΙΡΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ. Μια τέτοια ρύθμιση θα είχε ως αποτέλεσμα και την μείωση δαπανών (μεγαλύτερη των εσόδων που υπολογίζει ότι θα συλλέξει από τον κλάδο αυτό) αλλά και την διασφάλιση ότι δεν θα παρατηρηθούν τυχόν εκφυλιστικά φαινόμενα όπως οι μαζικές  αποστρατείες μάχιμων Αξιωματικών κτλ  

Άλλο ενδεικτικό παράδειγμα της έλλειψης ποιοτικού εξορθολογισμού  στην περικοπή οργανισμών του δημοσίου είναι η 359   Μ.Α.Ε.Δ.Υ.   Η 359 Μ.Α.Ε.Δ.Υ που είναι ένας δημόσιος οργανισμός αεροπυρόσβεσης του Γ.Ε.Α.  και αποτελείται ουσιαστικά από 20 μονοκινητήρια ψεκαστικά αεροπλάνα PEZETEL, τεχνολογίας της δεκαετίας του 1980.

 Τα οικονομικά στοιχεία όπως παρουσιάζονται από τον επίσημο προϋπολογισμό που έχει κατατεθεί και ψηφιστεί στην Βουλή των Ελλήνων λένε ότι το 2001 το Υπουργείο Οικονομικών  δαπανά  για πάγιες ανάγκες  λειτουργίας της  359 Μ.Α.Ε.Δ.Υ / Γ.Ε.Α. το ποσό των   25.068.231,85  € .

Τo 2004 (ολυμπιακή χρονιά) το Υπουργείο Οικονομικών δαπανά για πάγιες ανάγκες λειτουργίας της 359 Μ.Α.Ε.Δ.Υ    το ποσό των 32.000.000, 00 €. Το  2009  το Υπουργείο Οικονομικών δαπανά  για   πάγιες ανάγκες    λειτουργίας της 359   Μ.Α.Ε.Δ.Υ   το  ποσό των 40.700.000,00€ και το 2010 προϋπολογίζει το πόσο των 40.465.000,00€ !!!!!

Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος της σπατάλης αυτού του αναποτελεσματικού οργανισμού που φέτος το καλοκαίρι είχε και έναν νεκρό σε αεροπορικό ατύχημα  θα πρέπει να αναφερθεί ότι κοστίζει  βάσει των επισήμων στοιχείων  113.000 ευρώ την ημέρα !!! Κοστίζει δηλαδή περίπου τα 2/10 των εξόδων της παλιάς Ολυμπιακής!!!

Αυτόν τον οργανισμό ούτε που σκέπτονται να τον καταργήσουν!!!

Και η εξήγηση είναι απλή: ο οργανισμός αυτός αποτελείτε κατά 70% από αποστράτους οι οποίοι εργάζονται εκεί ενώ έχουν αποστρατευτεί και επανέρχονται στην ενέργεια για να μπορούν να παίρνουν παχυλούς μισθούς. Η 359 Μ.Α.Ε.Δ.Υ είναι το κομματικό καταφύγιο των εκάστοτε  κυβερνητικών αποστράτων της Πολεμικής Αεροπορίας.

Αντί λοιπόν να δουν την ουσία της περικοπής δαπανών κυνηγούν αριθμούς σε σχέδια και χαρτιά.

 Fantomas

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ψάλτης avatar
    Ψάλτης 08/02/2010 09:04:54

    Aγαπητέ Φαντομά, τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν σε όλο το Δημόσιο, οι δε προτεινόμενες περικοπές θα αποδειχθούν καταστροφικές κατά περιπτώσεις, όπως στο Αμυνας και το Εξωτερικών .

  2. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 08/02/2010 10:19:26

    Θα φορολογήσουν τελικά και το πτητικό επίδομα των πιλότων;

    Τέτοια ξεφτίλα οι ξετσίπωτοι;

    Τουλάχιστον ας τους αυξήσουν ο επίδομα να έρθει μία η άλλη, είναι δυνατόν να τους βάζουν στην ίδια μοίρα με άλλους ΔΥ; πόσο βόδια είναι;

    Όσο για την Μ.Α.Ε.Δ.Υ. προσφέρουν το καλοκαίρι δεν μπορώ να πω, αλλά το κόστος των 40εκ σε σχέση με την παλαιότητα των αεροσκαφών, τον κίνδυνο που διατρέχουν οι πιλότοι μιας και πρέπει να κάνουν τις ρίψεις πολύ χαμηλά για να είναι αποτελεσματικοί τελικά δεν αξίζει τον κόπο.

    Απλά να θυμίσω ότι τα S-64 τα νοικιάζουμε ανα σεζόν +4εκ € και Mil-Mi 26 +2,5, καλύτερο θα ήταν να νοικιάζαμε 10-15 ελικόπτερα παραπάνω και ποιο αποτελεσματικά και μεγαλύτερη ασφάλεια για τα πληρώματα.

    Ακόμα καλύτερη λύση αν προσθέτουμε το κόστος ενοικίασης ελικοπτέρων και της ΜΑΕΔΕΥ και καινούργια καναντέρ θα είχαμε σε σχέση με τα παλιά χάρχαλα 215, και δικά μας ελικόπτερα.

    Σοβαρότης ικανότης μηδέν.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ «Κασσάνδρα» 08/02/2010 10:41:12

      Μιας και το ξέχασα η Μ.Α.Ε.Δ.Υ. έχει τώρα πια 19 PZL και 10 Grumman

  3. Φουλατσικλής avatar
    Φουλατσικλής 08/02/2010 11:00:04

    Αυτό το αερόπλανο στη φωτογραφία είναι το περίφημο πολωνέζικο ΠΕΤΖΕΤΕΛ; Ψόφιο μου μοιάζει.Κάνει ακροβατικους ψεκασμούς;

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ Φουλατσικλής 08/02/2010 12:43:45

      Χούμορ;

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Φουλατσικλής 08/02/2010 13:08:52

      Η Ολλανδία έχει και το πιο καινούργιο (με το λιοντάρι) J-015

    • provocateur avatar
      provocateur @ Φουλατσικλής 08/02/2010 13:32:04

      Σωστη η παρατηρηση. Ηθελα να δειξω την βουτιά των μισθών, αλλά βγηκε πατατα

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Φουλατσικλής 08/02/2010 17:12:41

      Συγγνώμη, αλλά με ψυχοπλακώσατε με τη φωτο του -τί είναι αυτό τώρα;
      PZL M-18 Dromader; αυτά δεν έχουμε;
      Σας παρακαλώ, βάλτε πάλι την φωτογραφία με το F-16 J-055 της Βασιλικής Ολλανδικής Αεροπορίας :)

  4. ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ avatar
    ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ 08/02/2010 16:58:00

    ΟΛΟΙ οι ιπτάμενοι Αξιωματικοί της Πολεμικής Αεροπορίας ασχέτως εάν πετούν σε μοίρα αεροσκαφών ή όχι, λαμβάνουν το πτητικο επιδόμα διοτι τους φορτωνους πλασματικες εικονικες ωρες πτησεων, βαζοντας τους να πετουν ως επιβατες σε μεταφορικα αεροσκαφη !!!!

  5. fantomas avatar
    fantomas 08/02/2010 22:25:52

    Ζητώ συγγνώμη από όλους όσους σχολίασαν το ποστ και δεν συμμετείχα …… αλλά η σημερινή μέρα ήταν χάλια……. άμα μπλέξεις με κλεφτρόνια, τρως όλη την μέρα σου στην βροχή και όχι μόνο !!!

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ fantomas 18/02/2010 19:12:18

      Φίλε Φαντομά, έχεις δίκιο για το κόστος της ΜΑΕΔΥ. Πλην όμως εδώ και αρκετά χρόνια εχουν γίνει μελέτες για την ανανέωση του στόλου της Μοίρας. Τα υπάρχοντα αεροσκάφη, παρά τις ηρωικές προσπάθειες ιπταμένων και τεχνικών, θα έπρεπε να αποσυρθούν εδώ και χρόνια. Αυτό γιατί οι αεροψεκαασμοι, που ήταν η αρχική τους αποστολή έχει μετατραπεί εδώ και χρόνια σε αεροπυρόσβεση. Μεταφέροντας 2- 2,5 τόνους νερού τα χρησιμοποιούν για σκοπούς επιτήρησης και αρχικής προσβολής εστιών φωτιάς. Η αλήθεια είναι πως έχουν προλάβει πολλές φωτιές στην αρχή τους και γι' αυτό κανείς ποτέ δεν ασχολήθηκε με το έργο τους. Ωστόσο λόγω παλαιότητας θα έπρεπε να αντικατασταθούν άμεσα. Το ίδιο θα έπρεπε να γίνει και με τα CL-215. Και για αυτά το κόστος συντήρησης ανα ώρα πτήσης είναι πολύ υψηλό.
      Από όσο γνωρίζω, η τελευταία μελέτη έγινε το 2007, για την αγορά συγχρονων αεροσκαφών πυρόσβεσης. Με αυτά σε λίγα χρόνια θα γινόνταν σίγουρα απόσβεση και μόνο από το πολύ χαμηλότερο κόστος συντήρησης.
      Επίσης θα ήθελα να πω δυο λόγια για τους επίστρατους πιλότους της ΜΑΕΔΥ. Για να λειτουργήσει η μονάδα χρειάζεται περίπου 90 ως 100 πιλότους, έτσί ώστε να καλύπτουν τις υπηρεσίες του καλοκαιριού, κατα το οποίο βρίσκονται, αυτοί και τα αεροπλάνα τους σε 15' ετοιμότητα. Φαντάσου αυτούς τους 90 πιλότους να τους έπαιρναν από τις υπόλοιπες Μοίρες της αεροπορίας που έτσι κι αλλοιώς αντιμετωπίζουν πρόβλημα επάνδρωσης. Επιπλέον στη ΜΑΕΔΥ δεν υπηρετούν μόνο επίστρατοι αλλά και κάποιοι εν ενεργεία πιλότοι, πολλοί εκ των οποίων έχουν παραγκωνισθεί εκεί. Χαρακτηριστικό είναι πως η κατηγορία πτητικού επιδοματος των PZL είναι λιγότερο από το μισό των μαχητικών. Για το λόγο αυτό δεν πιστεύω πως πρόκειται για κομματικούς επίστρατους, αλλά για ανθρώπους που κάποτε αποφάσιασαν να αποστρατευθούν, και στη συνέχεια επέστρεψαν στην ενεργό δράση. Συνεχίζουν την "καριέρα" τους χωρίς δυνατότητες περεταίρω εξέλιξης, από απλοί χειριστές, τη στιγμή που αρκετοί αξιωματικοί της σειράς τους, είναι ανώτατα στελέχη της αεροπορίας. Τα λέω αυτά γιατί γνωρίζω από κοντά τις συνθήκες, καθώς έχω θείο που επι σειρά ετών υπηρετούσε στη ΜΑΕΔΥ

    • ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ avatar
      ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ @ fantomas 18/02/2010 19:43:17

      Φίλε Μαύρε Πητ το άρθρο αναφέρετε στον λόγω ύπαρξης της ΜΑΕΔΥ.
      Και αν συμπεραίνω καλά από τα λόγια σου …….
      Δεν βρίσκεις λόγους ύπαρξης και συντήρησης της υπάρχουσας νοσηρής κατάστασης αφού και εσύ παραδέχεσαι εμμέσως το μεγάλο κόστος που έχει η μονάδα αυτή σε συνάρτηση με την αποδοτικότητα της !!

      Εάν μας λέει την αλήθεια η Κυβέρνηση έχει φτάσει το κράτος στο χείλος της οικονομικής καταστροφής και δεν νομίζω ότι έχει λόγω ύπαρξης αυτός ο οργανισμός !!!

      Συμφωνείς ή διαφωνείς ????

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ fantomas 19/02/2010 15:21:23

      Όχι φίλε ΙΠΤΑΜΕΝΕ, δεν συμφωνώ με την κατάργηση μια μονάδας που προσφέρει με αυταπάρνηση και αυτοθυσία (Πιλότων και Τεχνικών) τόσα πολλά στην προστασία και την καταστολή των πυρκαγιών. Όχι και πάλι ΌΧΙ. Αυτό που λέω και νομίζω συμφωνείς και εσύ, αλλά είμαι σιγουρος και οι ίδιοι οι ΜΑΕΔΥΤΕΣ, είναι η ανανέωση του στόλου τους με πιο σύγχρονα αεροσκάφη. Το κόστος συντήρησης, και μόνο των αεροπλάνων (πχ air tractor) θα είναι πολύ πολύ χαμηλότερο του PZL και σαφώς πιο αποδοτικό στην αποστολή του. Όσο για το κόστος της αγοράς μπορεί να καλυφθεί με ανάλογα κονδύλια της ΕΕ αφού δεν πρόκειται για αμυντικό εξοπλισμό αλλά για εξοπλισμό πολιτικής προστασίας, οικολογικής σημασίας κλπ. Το ίδιο ισχύει και για την αγορά νέων ΚΑΝΑΝΤΕΡ. Φίλε μου, δεν είναι νοσηρός ο οργανισμός. Σαν οργανισμός έιναι υγειέστατος, αφού παρά το μέσο που τους διαθέτει η πολιτεία, συνεχίζουν να εκτελούν την αποστολή τους κάτω από οριακές συνθήκες και καταστάσεις. Ψάξε και λίγο στο You Tube και δες πως μπαίνουν στη φωτιά και πως εκτελούν βολές στα 10 μέτρα πάνω από την εστία. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ, ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Και πίστεψέ με, αν δεν υπήρχαν και αυτά τα PZL και τα Grumman θα κλαίγαμε πολύ περισσότερα δάση σ' αυτή την κατακαμμένη χώρα. Τό έργο τους είναι τεράστιο, έστω και αν δεν πολυδιαφημίζεται.

    • IΠTAMENOΣ avatar
      IΠTAMENOΣ @ fantomas 27/02/2010 13:06:46

      Αγαπητέ Μαυρος Πητ

      Παρότι σε πάρα πολλά από αυτά που γράφεις στον ιστότοπο αυτό, συμφωνώ ….. δυστυχώς εδώ είσαι λάθος !!!

      Το παρακάτω κείμενο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ

      ‘’Όσο για το κόστος της αγοράς μπορεί να καλυφθεί με ανάλογα κονδύλια της ΕΕ αφού δεν πρόκειται για αμυντικό εξοπλισμό αλλά για εξοπλισμό πολιτικής προστασίας,’’

      Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ

      Η Π.Α. λειτουργεί με στρατιωτικό ποιοτικό τρόπο λειτουργίας.
      Τα ιπτάμενα μέσα του δημοσίου (π.χ. ΕΚΑΒ, ΠΣ, κτλ) πρέπει βάσει των ευρωπαϊκών ποιοτικών προδιαγραφών JAR FCL (οι οποίες έχουν πάρει μορφή ελληνικής κείμενης νομοθεσίας ) θα πρέπει να έχουν πολιτικό ποιοτικό σύστημα λειτουργίας.
      Από την στιγμή που η Π.Α. είναι στρατιωτικός οργανισμός και λειτουργεί με στρατιωτικά ποιοτικά πτητικά πρότυπα ΔΕΝ ΔΙΝΑΤΕ να χρηματοδοτηθεί από την Ε.Ε.

      ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΡΗΤΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε.

      Δεν έχει σχέση το έργο που εκτελείς εάν είναι πολιτικής προστασίας αλλά ποιος ο οργανισμός που το κάνει, κάτω από ποιο ποιοτικό σύστημα λειτουργεί και τέλος εάν δίνατε η Ε.Ε. να ελέγξει ανά πάσα στιγμή τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος αυτού !!

      Παράδειγμα….. η Π.Α. θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι ….. ‘’παίρνω χρήματα από την Ε.Ε.και αγοράζω c-130 για να κάνω αεροδιακομηδες’’ και αυτοί να τα χρησιμοποιούν για ρήψεις αλεξιπτωτιστών !!

      Οι κουτόφραγκοι δυστυχώς για μας τους έξυπνους ελληνάρες …… ξύπνησαν !!!

      Επειδή η Πολιτεία είναι ουσιαστικά ανίκανη να εκπληρώσει τις βασικές υποχρεώσεις της για οργάνωση του δημοσίου δεν πάει να πει ότι είναι σωστό η Π.Α. να έχει αναλάβει το έργο της έρευνας και διάσωσης και πετάει τα 4 ελικόπτερα SP του Λ.Σ. και να έχει αναλάβει την διεξαγωγή των αεροδιακομηδών του ΕΚΑΒ με τα 3 δικά του ε/π αλλά και όλα τα άλλα α/σ που διαθέτει η Π.Α.

      Έτσι που πάει η Π.Α. θα απολέσει οριστικά τον ουσιαστικό ρόλο της που είναι η άμυνα του εναερίου χώρου της Πατρίδας και καταντήσει ανώνυμη εταιρεία μεταφορών !!!

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ fantomas 28/02/2010 01:42:37

      Φίλε Ιπτάμενε, η Ελλάδα συμμετέχει στον ενιαίο μηχανισμό πολιτικής προστασίας της ΕΕ, διαθέτοντας προσωπικό διαφόρων ειδικοτήτων και μέσα (συμπεριλαμβανομένων 2 CL-415 της ΠΑ) κατά τις εκάστοτε απαιτήσεις. Οι κουτόφραγκοι, πιέζουν και για παραπάνω, αλλά λόγω πεπαλαιομένου στόλου η χώρα δεν μπορεί να διαθέσει προς το παρόν γιατί πρέπει να καλύπτει ταυτόχρονα και τις ανάγκες της. Πιστεύω πως κάποια φόρμουλα θα βρεθεί, γιατί θα βολέψει και την ΕΕ. Πριν από μερικά χρόνια έγινε μια προσπάθεια να απεμπλακεί η ΠΑ τόσο από την πυρόσβεση όσο και από την έρευνα και διάσωση. Οστόσο θα έπρεπε τα μεσα να πάρουν πολιτικό νηολόγιο και να βρεθεί πολιτικό προσωπικό που να έχει εμπειρία στις αποστολές αυτές. Αν υποθέσουμε πως θα εύρισκες πιλότους!!! πόσο νομίζεις πως θα κόστιζαν στο ελληνικό δημόσιο; Για ρώτησε πόσο και γιατί πληρώνονται με 7000 ευρώ το μήνα Γάλλοι και Ιταλοί πιλότοι των Καναντέρ. Στο εξωτερικό θεωρείται μια από τις πιο επικίνδυνες αεροπορικές δουλείες του κόσμου. Φίλε η Ελλάδα έχει βολευτεί με τους Ιπτάμενους της ΠΑ, που ούτε συνδικαλίζονται και λίγα λεφτά (συγκριτικά παίρνουν, 2000 - 2500 αναλόγως του βαθμού μαζί με το πτητικό).Όσο για την ΜΑΕΔΥ συμφώνησα για το υψηλό κόστος λειτουργίας της. Αυτό που δεν ξέρω όμως είναι, αν δεν αντικατασταθεί με κάτι άλλο και την καταργήσουμε, αν θα μπορέσουμε να καλύψουμε το κενό και το τίμημα θα είναι πολύ πιο βαρύ. ΄΄Εχω ξαναπεί πως έχουμε γλιτώσει πολλές φορές από μεγάλες καταστροφές χάρη σ'αυτά. Στην ουσία δεν διαφωνούμε στο γεγονός, αλλά στην αντιμετώπιση του. Εσύ προτείνεις "πονάει χέρι κόψει χέρι", εγώ λέω πήγαινε στο γιατρό.
      Τέλος τα VIP της ΠΑ δεν πετουν κατά JAR FCL; Το Υπ. ΠΡΟ ΠΟ λοιπόν μπορεί να αγοράσει τα αεροπλάνα, και η ΠΑ να διαθέσει τα εμπειρότατα πληρώματά της, πιστοποιώντας τα κατά JAR, ώστε όλα να είναι και σύμφωνα με τους νόμους. Λύσεις αν θέλουμε υπάρχουν.

  6. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 09/02/2010 23:33:56

    Η ΜΑΕΔΥ κάνει κατά κανόνα αεροψεκασμούς καλλιεργειών και κατ' εξαίρεση πυροσβέσεις, ρίχνοντας επιβραδυντικό διάλυμα.
    Και, όσο άσχημο είναι το PZL, τόσο άξιο για τη δουλειά του είναι. Σαφώς ανώτερο του GRUMMAN.

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ ΠΗΛΕΑΣ 18/02/2010 19:14:25

      Μάλλον ανάποδα είναι τα πράγματα. Εδώ και πολλά χρόνια η ΜΑΕΔΥ έχει ως κύριο έργο την πυρόσβεση και πάρεργο τους ψεκασμούς που έτσι κι αλλοιως έχουν σχεδόν μηδενιστεί.

  7. IΠTAMENOΣ avatar
    IΠTAMENOΣ 27/02/2010 13:09:00

    Α ....Μαυρος Πητ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΣΤΟ ΟΤΙ

    Δεν υπαρχουν λόγουι ύπαρξης και συντήρησης της υπάρχουσας νοσηρής κατάστασης οπου παραδέχεσαι εμμέσως το μεγάλο κόστος που έχει η μονάδα αυτή σε συνάρτηση με την αποδοτικότητα της !!

  8. rotor avatar
    rotor 09/03/2010 14:50:51

    Ο πητ έχει δίκιο σχετικά με τη χρηματοδότηση. Τα Super Puma χρηματοδοτήθηκαν απο την Ε.Ε, αγοράστηκαν από το λιμενικό και τα πετούν χειριστές της Π.Α. επ' ωφελεία του Λ.Σ (και φυσικά των χιλιάδων ανθρώπων που έχουν βοηθήσει!).

    Τα χρήματα που πάνε στη ΜΑΕΔΥ πάντως δεν καταλήγουν στους πιλότους. (ρωτήστε τις χήρες και τα ορφανά που έχουν αφήσει κατά καιρους πίσω τους!!!)

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ rotor 10/03/2010 02:04:05

      Τα χρήματα πάνε σε κωδικό που διαχειρίζεται η ΜΑΕΔΥ, και αφορούν την αεροπυρόσβεση συνολικά. Μοιράζονται τόσο στη ΜΑΕΔΥ όσο και στις 112 ΠΜ και 113 ΠΜ (CL-215 & CL - 415 αντίστοιχα) Αφορούν τα καύσιμα και ελαιολιπαντικά που καταναλώνουν τα αεροπλάνα, εξοπλισμό των κλιμακίων μεταστάθμευσης και συντήρησή τους, και τα έξοδα μεταστάθμευσης των αεροπλάνων και των πληρωμάτων τους στα αεροδρόμια διασποράς. Από αυτά τα χρήματα το μεγαλύτερο ποσό πάει στη ΜΑΕΔΥ και στην 112 που τα αεροπλάνα τους καίνε βενζίνη υψηλών οκτανίων (που κοστίζει κάτι τις παραπάνω). Μπορεί τα χρήματα να μην καταλήγουν στο χέρι των πιλότων αλλά με αυτά τα χρήματα βελτιώνονται και οι εγκαταστάσεις που ζουν 5 μήνες τον χρόνο, και που σηκώνουν ακόμα πολύ μεγάλη βελτίωση. Αν δείτε τις εγκαταστάσεις των κλιμακίων θα καταλάβεται για τι ακριβώς μιλάω (isobox κλπ.

      • IΠTAMENOΣ avatar
        IΠTAMENOΣ @ Μαυρος Πητ 26/04/2010 22:05:00

        http://www.mof-glk.gr/proypologismos/2009/books/proyp/index.html

        τα γεγονοτα σε διαψευδουν !!!

  9. IΠTAMENOΣ avatar
    IΠTAMENOΣ 26/04/2010 22:02:32

    Μαυρος Πητ

    Eστω μετα απο καιρο σου απαντω οτιολα αυτα που λες δεν ανταποκρινονται στην αληθεια.
    Η' ο επισημος προυπολογισμος λεει ψεματα ή εσυ φιλε μου !!
    http://www.mof-glk.gr/proypologismos/2009/books/proyp/index.html

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ IΠTAMENOΣ 28/04/2010 14:54:36

      Μάθε να παραδέχεσαι το λάΘος σου, ο Κωδικός αναφέρεται στη ΜΑΕΔΥ γιατί η μονάδα έχει έργο της αποκλειστικά κοινωφελές, δηλαδή δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει και για άλλες δράσεις. Το κονδύλι μοιράζεται αναλόγως με τη συμμετοχή της 112 και της 113 στο αντικείμενο της αεροπυρόσβεσης (δηλαδή στα 3). Η Π.Α. ΔΕΝ πληρώνει δραχμή για την αποστολή αυτή.΄Αν μπορείς βρες μου κωδικό για την αεροπυρόσβεση. Δεν θα βρεις. Η ΠΑ λαμβάνει μέσω της ΜΕΑΔΥ το ποσό και το μοιράζει αναλόγως. Άκου και κάποιον που γνωρίζει. Όσο για το υψηλό κόστος επαναλαμβάνω έχεις δίκιο, πλην όμως βρες πρώτα αντικαταστάτη και μετά κάνε ότι θες με τα PZL.
      Α! και κάτι άλλο μην χαρακτηρίζεις ανθρώπους χωρίς να γνωρίζεις το ποιόν τους και την ιστορία τους.

  10. xpap avatar
    xpap 27/04/2010 15:43:21

    Συμφωνώ με τον Πητ, όσο αφορά τον προϋπολογισμό.

    Θα ήθελα να πω και κάτι ακόμα.
    Συμφωνώ με την αντικατάσταση των Grumman G-164 με νέο τύπο και όχι με την απόσυρση τους ως αντιοικονομικά και αναποτελεσματικά διότι υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές των κατά τόπους πυροσβεστικών διοικήσεων αλλά και τοπικών φορέων που λένε το αντίθετο. Μπορώ να στείλω σε κάθε ενδιαφερόμενο, ευχαριστήριες επιστολές και δημοσιεύσεις του --τοπικού-- τύπου, διότι δεν "πουλάει" η ΜΑΕΔΥ στα μεγάλα ΜΜΕ... Μία πρόχειρη εδώ. http://pa-info.net/fusion/news.php?readmore=42

    Επιπλέον δεν μπορεί να είναι τα Grumman αντιοικονομικά όταν υπάρχουν στην Ελλάδα πληθώρα αποθηκευμένων εξαρτημάτων αλλά και πιστοποιημένων κατασκευαστών ανταλλακτικών, για τον συγκεκριμένο τύπο. Το P.Z.L το Grumman και το CL-215 χρησιμοποιούν το ίδιο καύσιμο, μόνο που το Grumman καίει λιγότερο.

    Πιστεύω στην έγκαιρη πρώτη βολή ως μοναδικό όπλο του μηχανισμού καταστολής για να σβήσει μια δασική πυρκαγιά. Έτσι θεωρώ ότι πρέπει να επενδύσουμε σε αεροπλάνα αρχικής προσβολής. Λόγω της οικονομικής κρίσης δεν μπορούμε αντικαταστήσουμε τα P.Z.L ή τουλάχιστον αν πάρουμε 20 air tractor fireboss (http://pa-info.net/fusion/news.php?readmore=814) αυτά δεν είναι αρκετά για το μοντέλο της έγκαιρης επέμβασης ανά την επικράτεια. Έτσι χρειάζονται και τα ήδη υπάρχοντα P.Z.L.

    Όσο για το άρθρο.... έχουν υπάρξει και στο παρελθόν οι ίδιες επιθέσεις κατά της ΜΑΕΔΥ όπως εδώ. http://pa-info.net/fusion/forum/viewthread.php?forum_id=7&thread_id=15

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.