#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/09/2011 12:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Περί δημοσίων υπαλλήλων

[caption id="attachment_121177" align="alignnone" width="600" caption="Οι πραγματικοί «φταίχτες»"][/caption]

Αντιγράφοντας από το site, http://apografi.gov.gr/2010/07/379 και ελπίζοντας ότι δε θα κατέβει στις αμέσως προσεχείς μέρες, παρουσιάζεται γλαφυρά η εικόνα των κατά Λοβέρδο «φταιχτών για το χάλι της Ελλάδας»:

Αποτελέσματα

 Σύνολο απογραφέντων

Με βάση τα στοιχεία που είχαν συγκεντρωθεί έως 29/7/2010 (ώρα 11:37) το σύνολο των μοναδικών απογραφέντων ήταν 768.009 άτομα.

 Απογραφέντες κατά ηλικία




Ηλικία

Αριθμός Υπαλλήλων







>60

43743





50-60

168958





40-50

258280





30-40

205277





20-30

86246





<20

4174







 Απογραφέντες ανά κατηγορία εκπαίδευσης




Βαθμίδα Εκπαίδευσης

Αριθμός Υπαλλήλων




Ποσοστό %





ΠΕ

300905




39%





ΔΕ

212574




28%





ΕΙΔΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ

73305




10%





ΥΕ

69559




9%





ΤΕ

66669




9%





ΑΝΕΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

43540




6%





ΔΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ

142




0%







 Απογραφέντες ανά φύλο




Φύλο

Αριθμός Υπαλλήλων




Ποσοστό %





ΑΝΔΡΑΣ

412607




54%





ΓΥΝΑΙΚΑ

355150




46%







 Απογραφέντες ανά σχέση εργασίας της κύριας απασχόλησης



Εργασιακή σχέση

Αριθμός Υπαλλήλων




Ποσοστό %





ΜOΝΙΜΟΙ ΥΠAΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣIΟΥ /ΔΙΚΑΣΤΙΚΟI ΛΕΙΤΟΥΡΓΟI /ΔΗΜOΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟI

625738




82%





ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

53833




7%





ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

44811




6%





ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΕΡΓΟΥ

14345




2%





ΑΙΡΕΤΟΙ

12609




2%





ΕΠΙ ΘΗΤΕΙΑ

7495




1%





ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ/ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΟΙ

4614




1%





ΜΕΤΑΚΛΗΤΟΙ

1175




0%





ΕΜΜΙΣΘΗ ΕΝΤΟΛΗ

1003




0%





ΜΕΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ

493




0%





ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ, ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

380




0%






 Επομένως,

(α) στις 29/7/2010 και σύμφωνα με τα στοιχεία της απογραφής του ΠΑΣΟΚ, οι Δημόσιοι Υπάλληλοι είναι 768.009 άτομα!!! Πού το Λοβερδέικο ένα εκατομμύριο;;;;;; Εκτός και αν το ΠΑΣΟΚ τον τελευταίο χρόνο προσέλαβε 231.991 άτομα!!!!!

(β) Από τους 768.009 οι 142.271 είναι ΙΔΑΧ, ΙΔΟΧ, Αιρετοί κλπ, όπως φαίνεται στον τελευταίο πίνακα. Ιδιαίτερα οι αιρετοί πρέπει να έχουν μειωθεί σημαντικά ελέω Καλλικράτη. ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΠΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!!!!

(γ) Από τους 768.009 οι 88.438 είναι μη μόνιμοι και μη αορίστου χρόνου. Άρα και αυτοί πρέπει να έχουν μειωθεί σημαντικά.

(δ) Στην πρώτη κατηγορία (ΜOΝΙΜΟΙ ΥΠAΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣIΟΥ /ΔΙΚΑΣΤΙΚΟI ΛΕΙΤΟΥΡΓΟI /ΔΗΜOΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟI) περιλαμβάνονται:

Υπηρετούντες στο Στρατό
Υπηρετούντες στα Σώματα Ασφαλείας (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Λιμενικό)
Ιερωμένοι
Δικαστικοί Λειτουργοί
Λειτουργοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Διδάσκαλοι)
Λειτουργοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Καθηγητές Μ.Ε.)
Λειτουργοί Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Ε.Π. – Ε.Π.)
Υπάλληλοι Α.Ε.Ι., μη μέλη Δ.Ε.Π. – Ε.Π. (Ε.Τ.Ε.Π. – Ε.Τ.Π. – Ε.Δ.Π. κλπ)
Νοσοκομειακοί Ιατροί
Νοσηλευτικό Προσωπικό Νοσοκομείων
Διοικητικό Προσωπικό Νοσοκομείων


Βοηθητικό Προσωπικό Νοσοκομείων

Επομένως ο Λοβέρδος και τo ΠΑΣΟΚ:

(α) Θέλουν να καταργήσουμε το Στρατό

(β) Θέλουν να καταργήσουμε τα Σώματα Ασφαλείας

(γ) Γιατί δε διαχωρίζουν το Κράτος από την Εκκλησία, επιστρέφοντας την Εκκλησιαστική περιουσία που παραχώρησε η Εκκλησία τη δεκαετία του ’50 «υπέρ ακτημόνων»;

(δ) Θέλουν να καταργηθεί η Δικαιοσύνη (Άλλωστε οι πράξεις τους χαρακτηρίζονται από την έννοια της ΑΔΙΚΙΑΣ!!!)

(ε) Θέλουν να καταργηθεί η έννοια της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας

(ς) Θέλουν να καταργηθεί η έννοια της Δημόσιας Δωρεάν Υγείας

Με όλα τα παραπάνω, στόχος είναι να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Οι Δημόσιοι Υπάλληλοι σε καμιά περίπτωση δε φταίνε για το σημερινό χάλι της Ελλάδας. Απλώς οι ΠΑΣΟΚοι εκμεταλλεύονται καταστάσεις ώστε να πετύχουν το στόχο τους: Καμία Ελληνικών συμφερόντων εργοδοσία στην Ελλάδα.

Και το δεύτερο στόχο τους: Κανένας Δημόσιος έλεγχος από Κρατικούς φορείς στα ξένα συμφέροντα που πρόκειται να έρθουν στην Ελλάδα ως Οικονομικοί Επικυρίαρχοι (επενδυτές).

Επιπλέον, καθιστούν, σύμφωνα με την πάγια τακτική τους, μια κοινωνική ομάδα στόχο των υπόλοιπων ώστε να προξενήσουν ρωγμές στον κοινωνικό ιστό.

Η ευθύνη για το σημερινό χάλι της Ελλάδας ανήκει αποκλειστικά στο σύστημα ΠΑΣΟΚ (ΠΑΣΟΚ και παρακλάδια της ΝΔ που νόμισαν ότι θα γίνουν ΠΑΣΟΚ στη θέση του ΠΑΣΟΚ) και αντιστρέφοντας τα Λοβερδέικα λόγια:

«Τα δύο εκατομμύρια ΠΑΣΟΚων, που ταλαιπωρούν δέκα εκατομμύρια πολίτες για πάνω από τριάντα χρόνια, με την βεβαιότητα ότι το ΠΑΣΟΚ πρέπει να Κυβερνά αιώνια, μας έφτασαν εδώ»

Ας τον κρίνει (και ας τους κρίνει) αν έχει ακόμα ψήγματα κρίσεως, η Ελλάδα

Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 09/09/2011 12:59:21

    Oποτε συμφωνα με τα επισημα στοιχεια καταρριπτεται ο μυθος περι υπερπληθησμου των Δ/Υ οπως επισης η πλειοψηφια αυτων ειναι ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ , οποτε για ποιους αγραμματους μιλανε?
    Ας τα βλεπουνε οι κοινωνικοι αυτοματιστες που μας εχουν πρηξει με την προπαγανδα του πασοκ περι αχρηστων και αμορφωτων και οτι πρεπει να απολυθουν ολοι

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Nikos Draxma 09/09/2011 15:41:51

      Οι κοινωνικοί αυτοματιστές δεν βλέπουν. Ομιλούν μόνο.

  2. Tem avatar
    Tem 09/09/2011 12:59:23

    Tα είπες όλα.
    «Τα δύο εκατομμύρια ΠΑΣΟΚων, που ταλαιπωρούν δέκα εκατομμύρια πολίτες για πάνω από τριάντα χρόνια, με την βεβαιότητα ότι το ΠΑΣΟΚ πρέπει να Κυβερνά αιώνια, μας έφτασαν εδώ»

    • Dimitris avatar
      Dimitris @ Tem 09/09/2011 14:50:43

      Η καλύτερη ατάκα που έχω διαβάσει

  3. A.K. avatar
    A.K. 09/09/2011 13:22:01

    Το έχω ξαναγράψει και θα συνεχίσω να επιμένω: το θέμα δεν είναι η κακή κατάσταση εξυπηρέτησης του πολίτη από τους δημ. υπαλ. Είναι μεν υπαρκτό αλλά μπορεί να λυθεί σχετικά εύκολα.

    Αυτό που επιδιώκεται με τη στοχοποίηση των δ.υ. είναι η ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ με το ξεπούλημά του και η ΑΝΟΔΟΣ του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ. Μέσω της μη λύσης των προβλημάτων του δημόσιου τομέα, επιχειρείται το γνωστό "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι". Και βέβαια, το τελευταίο αποκοκούμπι, η τελευταία ασφαλιστική δικλίδα, το τελευταίο καταφύγιο των δ.υ. που τιμούν τον όρκο τους και δεν γίνονται οσφυοκάμπτες, Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ, βάλλεται πανταχόθεν. Η μονιμότητα φταίει για τα προβλήματα του δημόσιου τομέα; Όχι βεβαια.

    Και για να μην ξεχνιόμαστε: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ η φράση "είναι πολλοί οι δ.υ." ή "είναι μεγάλος ο δημόσιος τομέας". ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ και με τί συγκρίνεται για να βγει το αποτέλεσμα "πολλοί" και "μεγάλος";
    Πρώτα μια κοινωνία αποφασίζει τί θέλει ιδιωτικό και τί δημόσιο και μετά ακολουθούν όλα τα άλλα.
    Π.χ. εάν μία χώρα (υποθετικά μιλώντας αλλά θα πιάσετε το νόημα) αποφασίσει ότι, συνταξιοδοτικά συστήματα, παιδεία και νοσοκομεία θα είναι ιδιωτικά, θα έχει ελάχιστους δ.υ. ενώ, αντιθέτως μία άλλη, με τον ίδιο πληθυσμό, αποφασίσει αυτά να είναι παρεχόμενα από το δημόσιο, ο αριθμός των δ.υ. θα είναι πολύ μικρότερος στην πρώτη χώρα. Ε, και τί έγινε;; Δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη ! Είναι άλλη η φιλοσοφία συγκρότησης των δύο κοινωνιών ! Ποιος και με ποιο κριτήριο θα αποφασίσει ότι η μία χώρα έχει "μεγάλο" αριθμό δ.υ. και η άλλη "μικρό";

    Ακόμα βαθύτερα, ποιος και με ποιο κριτήριο θα αποφασίσει ότι η πρώτη/δεύτερη χώρα είναι "καλύτερη" από τη άλλη; Ποιος και με ποιο κριτήριο θα υποχρεώσει τη μία χώρα να μοιάσει στην άλλη;

    Τέλος, μία μικρή ανάλυση για να ξέρουμε για τί συζητάμε: από τους 600.000 περίπου ΜΟΝΙΜΟΥΣ δ.υ., έχουμε περίπου 180.000 υπαλλήλους του Υπ. Παιδείας (από μόνιμους νηπιαγωγούς μέχρι μόνιμους μέλη ΔΕΠ, υπαλληλους της κεντρικής υπηρεσίας του Υπ. Παιδείας, εκπαιδευτικούς σε σχολεία του εξωτερικού κτλ.) και περίπου 80.000 μόνιμους στρατιωτικούς, λιμενικούς, αστυνομικούς, πυροσβέστες κτλ.

  4. ΘΑΝΑΣΗΣ avatar
    ΘΑΝΑΣΗΣ 09/09/2011 13:33:18

    Ο κος Λοβέρδος που τόσο εύκολα κατηγορεί τους Δ.Υ. για το χάλι της χώρας ας μας πει σαν Υπουργός (δημόσιος λειτουργός - καλοπληρωμένος) τι έκανε για να εξαλείψει το φακελάκι από τα Δημόσια Νοσοκομεία. Γιατί από λόγια χορτάσαμε, έργα δεν βλέπουμε...

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΘΑΝΑΣΗΣ 09/09/2011 18:22:42

      Και πόσους έχει διορίσει ο ίδιος...οπουδήποτε...

  5. george avatar
    george 09/09/2011 13:39:06

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ. ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ.ΠΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΑΜΕ.

    • A.K. avatar
      A.K. @ george 09/09/2011 14:20:22

      Από το 1994 και μετά (ΑΣΕΠ) οι ΜΟΝΙΜΟΙ δ.υ. μπήκαν στο δημόσιο ή μέσω ΑΣΕΠ, ή μονιμοποιήθηκαν μετά από δικαστικές αποφάσεις (λίγοι), ή μέσω της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης (έτος ίδρυσης 1983 περίπου) και Εθνικής Σχολής Τοπικής Αυτοδιοίκησης (έτος ίδρυσης 2007 ή 2008).

      • alakran avatar
        alakran @ A.K. 09/09/2011 14:41:34

        Φίλε Α.Κ.
        Λές πιο πάνω ότι είναι εύκολο να λυθεί το πρόβλημα της κακής εξυπηρέτησης του πολίτη.Μπορείς να μας πεις περισσότερα?
        Λες επίσης ότι δεν μπορούμε να λέμε ότι "είναι πολλοί οι δ.υ" γιατί δεν υπάρχουν κριτήρια.Συμφωνώ μαζί σου.Με την ίδια λογική όμως δεν μπορούμε να λέμε ούτε "είναι λίγοι οι δ.υ".
        Για τη μονιμότητα,πάλι θα συμφωνήσω μαζί σου.Η μονιμότητα δεν είναι πρόβλημα.Η διαφθορά είναι όμως.Και η ατιμωρησία.
        Για το ΑΣΕΠ,μακάρι να λειτουργούσε από πιο παλιά και να λειτουργούσε και καλύτερα.Οι προσλήψεις όμως δεν άρχισαν το 1994.Και ούτε υπάρχει πίνακας με τους δ.υ που πήραν σε διάφορες ευκαιρίες πρόωρη σύνταξη.Θα΄θελα επίσης ένα σχόλιο σου για την κατηγορία "απογραφέντες ανά κατηγορία εκπαίδευσης".
        Φιλικά.

        • tpe avatar
          tpe @ alakran 09/09/2011 15:09:34

          Αν το e-gov ήταν στο μέσο όρο της ΕΕ, ο αριθμός των ΔΥ που θα χρειαζόμασταν θα ήταν απείρως μικρότερος. Κι έτσι, το e-gov μένει στις εξαγγελίες κι εγώ περιμένω 4 ημέρες ένα πιστοποιητικό γέννησης.΄

          Για να καταλάβετε τη γελοιότητα του πράγματος που λέγεται Ελληνικό Δημόσιο:
          Η κόρη μου πηγαίνει στον ίδιο παιδικό σταθμό 3 χρόνια τώρα. Κάθε χρονιά, πρέπει να υποβάλλω πιστοποιητικό γέννησης. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ! Ναι, το ίδιο παιδί, στον ίδιο παιδικό σταθμό, πρέπει να έχει το ΝΕΟ πιστοποιητικό γέννησης! Γιατί προφανώς, από χρόνο σε χρόνο αλλάζει! Ο σταθμός την έχει ήδη "πατήσει" μία φορά με μία (ναι, ναι) ΔΥ που δεν καταλάβαινε τίποτα.
          "Έτσι λέει η εγκύκλιος... Πάρε το πρόστιμο!"

          Υποψιάζομαι πως η Μποτσουάνα θα είναι ελαφρώς πιο ελαστική στο συγκεκριμένο θέμα, ε;

          • alakran avatar
            alakran @ tpe 09/09/2011 15:21:39

            Για το e-gov,όταν η Κοινωνία Της Πληροφορίας πήγαινε σε δήμους για να εγκαταστήσει υπολογιστές και λογισμικό,ξέρεις τί τους απαντούσαν?
            "ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ" γιατί και καλά "ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ"
            Και όταν η ΚτΠ ανταπαντούσε "Μα το κονδύλι περιλαμβάνει και τη σχετική εκπαίδευση",ξέρεις τί απάντηση έπαιρναν?
            "ΒΡΕ, ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ!ΑΜΑΝ ΠΙΑ!"
            Η προσωπική επαφή υπαλλήλου και πολίτη γεννά τη διαφθορά και μερικοί δεν είναι διατεθειμένοι να χάσουν τις ευκαιρίες εκβιασμού που τους παρέχει η θέση τους.
            Για το πιστοποιητικό που ζητάνε για την κορούλα σου,κουφάθηκα!

          • A.K. avatar
            A.K. @ tpe 09/09/2011 15:42:49

            Μία απάντηση και στους δύο (alakran και tpe) και ευχαριστώ για την ευκαιρία:
            ΛΥΣΕΙΣ:
            1) Τα πειθαρχικά συμβούλια των δ.υ. να αποτελούνται κατά πλειοψηφία από δικαστές και όχι δ.υ.
            2) Ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ήτοι ΝΑ ΜΗΝ χρειάζεται ο πολίτης να έρθει σε επαφή με τον δ.υ. για την διεκπεραίωση οποιουδήποτε εγγράφου ή εργασίας. (Όποτε θέλετε συγκεκριμενοποιώ).
            3) Απλοποίηση - κωδικοποίηση νόμων ! Βασικό και κεντρικό. Δεν φαντάζεστε πόσο.
            4) Ειδικά για τον tpe και το πιστοποιητικό: φαντάζομαι θα παρατήρησες ότι δεν φταίει ο δ.υ. που σου ζητάει το πιστοποιητικό αλλά ο νόμος (βλ. βουλευτές που τον ψήφισαν !) [Όσο παράξενο και αν φαίνεται, πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας μία βασική ΔΙΑΦΟΡΑ του ιδιώτη-πολίτη από τον δ.υ. Ο ιδ.-πολίτης επιτρέπεται να κάνει ό,τι ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ο νόμος, ενώ ο δ.υ. επιτρέπεται να κάνει ό,τι ΡΗΤΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ο νόμος. Η αρχή αυτή του διοικητικού μας δικαίου είναι ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ και αν την ήξεραν οι πολίτες θα γλιτώναμε, όλοι, από πολλές παρεξηγήσεις].
            5) Καλύτερα μικρές ποινές και συχνές παρά μεγάλες και σπάνιες. Άρα, δικαίωμα στον προϊστάμενο για επιβολή μικρών ποινών (και χορήγηση μικρών μπόνους βεβαίως !) ΠΡΟΣΟΧΗ: αυτό το μέτρο συνδυάζεται, οπωσδήποτε, με δικαίωμα στους υφισταμένους να κρίνουν, ανώνυμα, τους προϊσταμένους ! Αλλιώς ξεχάστε το!
            6) Βαθμολόγηση (βλ. π.χ. σύστημα ISO) των δημοσίων υπηρεσιών. ΠΡΟΣΟΧΗ: για τον πρώτο χρόνο, σε υπηρεσίες που πατώνουν, πρέπει να γίνει με γνώμονα στο να βρούμε τί φταίει και όχι την τιμωρία ! Η Διοίκηση Αλλαγών έχει πολλά να πει για το πώς πρέπει να εφαρμόζεται η εισαγωγή τέτοιων συστημάτων.
            7) Κοινές συνελεύσεις/συναντήσεις/συνευρέσεις δ.υ. μιας υπηρεσίας και συχνών χρηστών-πολιτών της ίδιας υπηρεσίας για ανταλλαγή απόψεων, παραπόνων, επεξηγήσεων κτλ.

            Αυτά για να παρουμε μια ιδέα.
            Ευχαριστώ

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ tpe 09/09/2011 15:50:24

            Το κακό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι είναι πολύ "ευαίσθητες" (οι περιπτώσεις) για να μπορούμε να πάμε κόντρα.

            Αν, για παράδειγμα, ήθελες να επιμείνεις και να βάλεις την κλώσσα στη θέση της, θα το σκεφτόσουν διπλά ή όχι, όταν ξέρεις ότι επί 8 ώρες τη μέρα το παιδί σου θα είναι στα χέρια τους;

            Δυστυχώς, αυτά καταπίνουμε όλοι, δεν αλλάζει τίποτα, και μετά ξεσπάμε στο πληκτρολόγιο λέγοντας "απολύστε τους, όλους".

          • alakran avatar
            alakran @ tpe 09/09/2011 16:05:00

            Α.Κ.
            Αν οι δημόσιοι υπάλληλοι προωθήσουν με επιμονή τις προτάσεις σου, εγώ θα τους υπερασπιστώ περισσότερο και από τον Αυριανιστή!
            Είναι πάντα καλύτερο να ανταλλάσουμε απόψεις για τη βελτίωση του δημοσίου (και του ιδιωτικού) τομέα από το να σπαρασσόμαστε σε στείρες αντιπαραθέσεις στη λογική του "άσπρου-μαύρου".
            Για το δημόσιο,πιστεύω ότι η συζήτηση για τον αριθμό των δ.υ είναι παραπλανητική.Καλύτερα να εστιάσουμε στη βελτίωση των θεσμών,για να εξυπηρετείται ο πολίτης.

  6. tpe avatar
    tpe 09/09/2011 15:04:20

    @Δεξιός: Μπορεί ότι λες να είναι αλήθεια. Η ανάλυσή σου, έχει αρκετά και σημαντικά κενά βέβαια.
    Αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικό να σημειώσω (έχω βαρεθεί να το λέω εδώ μέσα, διαβάστε λίγο τα σχόλια, δεν κάνει κακό), ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΕΚΟ. Πόσες φορές να το πω;
    Για βάλτε, λοιπόν αυτούς και τότε βλέπουμε αν είναι 1.000.000 ή αρκετά πάνω από αυτό. Ο Λοβέρδος ξέρει τι λέει και δεν το είπε τυχαία.

    Ότι είπε το είπε γιατί ξέρει πως ένα μεγάλο ποσοστό των υπαλλήλων που διορίστηκε το 80 φεύγει. Και ο μόνος τρόπος να βάλει άλλους είναι να απολύσει και να προσλάβει... Το πιάσατε;

    • A.K. avatar
      A.K. @ tpe 09/09/2011 16:03:51

      Τί εννοείς ΔΕΚΟ; (καλή ερώτηση ε ;!;!)
      Αυτές που είναι στο χρηματιστήριο με διοικητικό συμβούλιο δικό τους; Αυτές που είναι στο χρηματιστήριο με διευθ. σύμβουλο διορισμένο από την κυβέρνηση; Αυτές που έχουν ΜΟΝΙΜΟΥΣ δ.υ. ή αυτές που δεν έχουν; Μήπως εννοείς αυτές που λέγονται ΔΕΚΟ αλλά είναι Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου και οι υπάλληλοί τους ΑΠΟΓΡΑΦΗΚΑΝ υποχρεωτικώς; Μήπως εννοείς Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου που το 50,1% του προϋπολογισμού τους προέρχεται από τον κρατικό προϋπολογισμό ή τα άλλα που έχουν ιδία έσοδα;

      Καταλαβαίνεις ότι δεν έχουν όλες αυτές ΜΟΝΙΜΟΥΣ δ.υ. αλλά έχουν ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΥΣ από το δημόσιο (και βέβαια περιλαμβάνουν και υπαλλήλους με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου); Καταλαβαίνεις ποιον και γιατί βοηθάει η ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ συμπερίληψη όλων κάτω από τον τίτλο "ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ" ;;

      • tpe avatar
        tpe @ A.K. 09/09/2011 19:53:25

        Εγώ καταλαβαίνω ΠΛΗΡΩΣ. Οι άλλοι;;;;
        Και χαίρομαι που υπάρχει ένας (τουλάχιστον) ακόμα που το καταλαβαίνει... Αλλά δυστυχώς, ο κόσμος ΔΕΝ το καταλαβαίνει...
        Το θέμα όπως ξέρεις είναι η μισθοδοσία. Αλλά κανείς πχ δεν λέει για 77000 της ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ του Δήμου Θεσσαλονίκης...

  7. straydog avatar
    straydog 09/09/2011 15:08:13

    Να συμπληρώσω,για παράδειγμα,οτι στην Μ.Βρετανία(χώρα που είναι και η χαρά της Thatcher)οι απασχολούμενοι στον Δημόσιο Τομέα είναι 6.100.000 σε
    μια χώρα 60.000.000-ο κ.Λοβέρδος πρίν αυτογελιοποιείται,ας ρώταγε τον
    αγγλοτραφή κ.Μόσιαλο,καθημερινά τον βλέπει.Αν δε πάμε στις Σκανδιναυϊκές
    χώρες,ο αριθμός των δ.υ. είναι ακόμη υψηλότερος αναλογικά με τον πληθυσμό.

    • tpe avatar
      tpe @ straydog 09/09/2011 19:56:39

      Δεν έχει σημασία αυτό. Νομίζω πως όλοι πλέον έχουν καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα. Επίσης, αυτό που λες είναι γενίκευση. Κι απλά "λαϊκισμός". Γιατί πχ, έχει σημασία να δούμε που ανήκουν αυτοί οι υπάλληλοι. ΠΧ, έχει τόσους διοικητικούς; Ή περισσότερους γιατρούς; Ή μήπως πχ είναι νηπιαγωγοί/βρεφοκόμοι; Δεν το ξέρω, αλλά μπορώ κάλλιστα να το φανταστώ το τελευταίο, όταν ξέρω πως στη Σκανδιναβία γενικώς, οι δημοτικοί/δημόσιοι παιδικοί σταθμοί καλύπτουν ένα τεράστιο ποσοστό, που αν θυμάμαι καλά, το 2001, 2002 ήταν το ΑΝΑΠΟΔΟ από την Ελλάδα. Καταλαβαίνεις λοιπόν πως έχει σημασία κι η κατανομή.

  8. λαλακης avatar
    λαλακης 09/09/2011 15:22:36

    To προβλημα δεν ειναι μονο ο μεγαλος αριθμος των ΔΥ αλλα και αλλα πολλα
    οπως:
    -Οι εξωφρενικα ψηλοι τους μισθοι πχ στις ΔΕΚΟ σε σχεση με τους ΙΥ
    - Οι εξωφρενικες προωρες συταξ/τησεις που τις πληρωνει με αιμα η κοινωνια
    Αληθεια εχει Γερμανια 40αρηδες συντ/χους;
    - Οι αχρηστες θεσεις στο δημοσιο πχ σφραγιδουχοι, θυρωροι , υπαλ ΔΟΥ
    υπαλλ ΟΑΕΔ-γιατι να ειναι κρατικος; και πολλα αλλα.

    Σε γενικες γραμμες περα απ ολα αυτα οι κρατικες δομες ειναι υπερδιογκωμενες
    πχ επαρχιακα κεντρα υγειας και νοσοκομεια οπου οι υπαλληλοι βαρανε μυγες
    και δεν τολμα το κρατος να τα κλεισει γιατι οι νοσοκομοι και οι γιατροι
    ειναι πανισχυρη ομαδα ψηφοφορων
    Μη μιλησουμε και για τις συνταξεις των γεροντοκορων των ΔΥ...

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ λαλακης 09/09/2011 16:30:16

      Καλά, πλάκα κάνεις τώρα; Γιατί να είναι κρατικοί οι υπάλληλοι των ΔΟΥ; Μήπως προτιμάς να εισπράττει τους φόρους ο Λάτσης, ο Κόκκαλης, ο Χ. Ψ ή μήπως να φέρουμε Τούρκους εισπράκτορες όπως ήταν επί 400 χρόνια;Το ΥΠ.ΟΙΚ δεν είναι απλά στενός δημόσιος τομέας, είναι η καρδιά του κράτους. Σε κάθε χώρα. Οι Αμερικανοί είναι κορόιδα δηλαδή που έχουν την ...κρατικότατη και εξαιρετικά καλοπληρωμένη IRS κι όσοι λέτε τέτοιες αρλούμπες είστε οι έξυπνοι'Ολα κι αν τα ξεπουλήσει το κράτος μέχρι τέλους θα κρατήσει Ένοπλες Δυνάμεις, Σώματα Ασφαλείας , Εφορίες-Τελωνεία.

      • Βολιώτης avatar
        Βολιώτης @ μεταρρυθμιστής 09/09/2011 16:49:04

        Καλησπέρα σε όλους.
        Κι όμως, αγαπητέ μου μεταρρυθμιστή.
        Το ΠΑΣΟΚ το 'κανε κι αυτό (για πρώτη φορά, όπως έλεγαν οι αλήστου μνήμης Πασόκοι της πρώτης περιόδου...).
        Στο μεσοπρόθεσμο, στις αρχές Αυγούστου, ψήφισαν διάταξη (άρθρο 18, παρ. 8α και 8β), με την οποία μπορεί να ανατίθεται η είσπραξη φόρων σε ιδιωτικές εταιρείες.
        Το 'μαθε κανένας?
        (Αμφιβάλλω, μάλιστα, κι αν το ξέρουν όλοι οι βουλευτές της Ν.Δ. ...)

        Με τις υγείες μας...

  9. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/09/2011 15:29:46

    Α, θέλεις και τον... ΟΑΕΔ ιδιωτικό, ε; Πες το βρε παιδάκι μου, να καταλάβουμε!

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/09/2011 15:31:57

    Όσο για τα επαρχιακά κέντρα υγείας, βάρδα κακομοίρη να μην πας για ένα Σαββατοκύριακο "απόδρασης" σε κανένα τέτοιο μέρος, και χρειαστείς γιατρό επειγόντως αν κλείσουν. Σαν το σκυλί στ' αμπέλι σε βλέπω να πηγαίνεις.

    • tpe avatar
      tpe @ Αυριανιστής 09/09/2011 19:57:53

      Γιατί τώρα έχει; Όχι πως έχεις άδικο... Για όλα πρέπει να έχουμε ένα μέτρο.

  11. λαλακης avatar
    λαλακης 09/09/2011 15:42:22

    Aυριανιστη που μαλλον εισαι ΔΥ- συγνωμη αν κανω λαθος ,για ποιο
    λογο ο Οαεδ να ειναι κρατικος;
    Ποιον εξυπηρετει ενας κρατικος οαεδ περα απο διορισμους αχρηστου προσωπικου ;
    Και ναι ,μακαρι να γινοταν σε καθε χωριο να εχουμε νοσοκομεια ,ομως αυτο
    δε γινεται γιατι δεν αντεχει η ιδιωτικη οικονομια τα βαρη.
    Oτι βαρανε μυγες στην επαρχια και παιζουν ταβλι ειναι γεγονος αφου τα περιστατικα σπανιζουν

    Αλλα γιατι δε μιλας για τις προωρες συνταξ/τησεις στο δημοσιο και τις απαραδεκτες συνταξεις αγαμων κορασιδων των ΔΥ;
    Οι υπολοιποι δεν ειναι Ελληνες ;
    Μονο οι ΔΥ ειναι Ελληνες;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ λαλακης 09/09/2011 15:46:44

      Αφού λες ότι ο ΟΑΕΔ έχει ως αποστολή να "διορίζει άχρηστο προσωπικό", πάω πάσο. Για το αν κάποιοι Λοβέρδοι (και οι μέντορές τους) έκαναν τον ΟΑΕΔ παραμάγαζο διορισμού της πελατείας τους, δεν φταίει όμως η αποστολή για την οποία οφείλει να υπάρχει.

      • A.K. avatar
        A.K. @ Αυριανιστής 09/09/2011 16:13:07

        Δεν θέλουν να καταλάβουν φίλε Αυριανιστή. Από το '80 και μετά, με την απίστευτη επίθεση παγκοσμίως εναντίον του δημόσιου τομέα, έχει πέσει πολλή λάσπη και συκοφαντικό ψέμα. Όχι ότι είναι άμοιροι ευθυνών οι δ.υ. αλλά οι λύσεις που προτείνονται είναι η εξής μία: μείωση αριθμών και ιδιωτικοποίηση τομέων του δημοσίου. Αυτό είναι το ζουμί.

        Να ρωτήσω κάτι όλους τους συν-σχολιαστές: άντε και το Ελληνικό Δημόσιο είναι άχρηστο και οι Ελληνες δ.υ. οι χειρότεροι (υπόθεση εργασίας). Μα καλά, πώς γίνεται τότε και ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο προσπαθούν να μειώσουν το δημόσιο τομέα ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ περί αναποτελεσματικότητας, μη παραγωγικότητας κτλ. Δεν υπάρχει πουθενά άξιος διατήρησης Δημόσιος Τομέας;

        Με λίγα λόγια, δεν βλέπετε ότι το παιχνίδι είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟ για την υποστήριξη συγκεκριμένων συμφερόντων;

        [και μη βρεθεί κανένας έξυπνος και πει ότι αφού το κάνει όλος ο πλανήτης δίκιο θα'χει !]

        • tpe avatar
          tpe @ A.K. 09/09/2011 16:15:34

          Νομίζω πως είσαι λίγο αυστηρός. Προσωπικά, επιμένω, δεν είναι θέμα ΔΥ. Στη δουλειά μου, ο διπλανός μου έχει τρελαθεί στο facebook κι εγώ στο antinews, αντί να δουλεύουμε full steam ahead. Ξέρεις γιατί; "Διαδικασίες" ονομάζεται το κόλπο. Και μετά θα μας πουλήσουν σε κάποιον Γερμανό.

  12. tpe avatar
    tpe 09/09/2011 16:13:21

    @alakran , @ΑΚ, @Αυριανιστής:
    Διευκρίνηση: Ιδιωτικός Παιδικός Σταθμός. Αν και ΠΙΣΤΕΥΩ στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς, όταν είναι μία κυρία (>50 ετών, πως στην ευχή να αντέξει η γυναίκα με 30 κουτσούβελα;;;) για 30 παιδιά, sorry, η ΚΑΛΥΤΕΡΗ να είναι δεν την εμπιστεύομαι. Γιατί ΘΑ ΓΙΝΕΙ η στραβή κι η κακομοίρα ΔΕΝ θα το προλάβει, τι να πρωτο-προλάβει άλλωστε;

    Χαίρομαι που συμφωνούμε ΟΛΟΙ στο ίδιο πράγμα. Αλλά η ΗΓΕΣΙΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ. Δεν περιμένει από τους υπαλλήλους να δεχθούν(!!!!!!!!!!!!!!!) τους υπολογιστές. Αν δεν γουστάρουν, σπίτι τους...

    @Α.Κ.: Τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ λέω. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου. Αλήθεια, από τη ΝΔ πότε τα ακούσαμε τελευταία φορά;;;;;; Ποτέ, ε;

    Ναι, alakran, δεν το ξέρω από πρώτο χέρι (όπως ίσως εσύ), αλλά ξέρω και την ανάποδη πλευρά ας πούμε, που η γυναίκα μου ζητάει καινούργιο υπολογιστή και δεν της πηγαίνουν (3 χρόνια τώρα), ενώ ο δικός της είναι ένας ταχύτατος Pentium 2 (τσιγκουνιές θα κάνουμε τώρα;) με την εκπληκτική ανάλυση των 800χ600 στην τεράστια οθόνη των 15''......

    • A.K. avatar
      A.K. @ tpe 09/09/2011 16:31:26

      Φίλτατε tpe,

      Για αρχή ευχαριστώ για τα σχόλια. Πάμε τώρα:

      Μα δεν βλέπεις ότι ο ιδιωτικός σταθμός θα έχει μία νηπιαγωγό για π.χ. 40 παιδιά; Η λύση για μένα είναι 2 νηπιαγωγοί στο δημοτικό σταθμό και όχι η ιδιωτικοποίηση του δημοτικού σταθμού ! [Λεφτά υπάρχουν. Μην μου πεις τίποτα για το κοστος των μισθών !]

      Για αυτούς που αρνούνται τα καινούρια συστήματα θα συμφωνήσω μαζί σου.

      Είπες τη μεγάλη αλήθεια: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ. Θα περίμενε κανείς σε μία δημόσια διοίκηση με εργασίες/διαδικασίες/υποχρεώσεις κτλ . ΣΤΑΘΕΡΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ, να υπάρχουν σχεδιασμένα αλλεπάληλα βήματα για να τελειώνουν πιο γρήγορα. Δεν γίνεται.

      Επίσης είναι τεράστιο θέμα το πώς επιλέγονται οι προστάμενοι. Από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις !

      Ολα αυτά είναι καλά και άγια αλλά δευτερεύοντα. Ολα.

      Το ΚΥΡΙΟ θέμα, για μένα, είναι να αποφασίσουμε ως κοινωνία τί θέλουμε να είναι ιδιωτικό και τί δημόσιο. Αυτό είναι το "1" και το "Α".

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ tpe 09/09/2011 17:19:51

      Και τι ποσοστό ΔΥ αυτού του Βυζαντινού Κράτους αξιοποιεί έναν ΗΥ με τρόπο, που να δικαιολογεί έναν καλύτερο από αυτόν, που περιγράφεις; Γιατί, μάλλον δεν γνωρίζεις ότι, σαν τερματικός (η συνήθης περίπτωση), αυτός που λες είναι επαρκέστατος (εκτός εφαρμογών τύπου autocad). Και για OFFICE κλπ εφαρμογές γραφείου, ακόμα παραπάνω. Βέβαια, τραυματίζει την ματαιοδοξία της κομψής γραμματέως, που την ώρα εργασίας, που άλλες υπάλληλοι καθαρίζουν φασολάκια, πασχίζει μέσω ΗΥ την κοινωνική της δικτύωση -να περάσει και η ώρα για να πάει σπίτι της. Αλλά, επειδή πρέπει να της τον πληρώσουμε, στους χαλεπούς καιρούς μας, ας αρκεστεί σ'αυτόν που έχει.

      • tpe avatar
        tpe @ ΠΗΛΕΑΣ 09/09/2011 20:04:19

        Εσύ δηλαδή έχεις τέτοιο; Από αυτόν μάλλον γράφεις, ε;
        Αλλά μάλλον είσαι εκτός τόπου και χρόνου, όσον αφορά τη νέα τεχνολογία γενικώς... Αλήθεια, την τελευταία φορά που κατάφερες να δουλέψεις σε ένα MS Excel με αρκετές εκατοντάδων κελιών, σε ΤΙ υπολογιστή το έκανες;
        Επίσης, στο 95% του δημοσίου τομέα, Internet έχουν οι διευθυντές μόνο. Επίσης, οι απαιτήσεις των τελευταίων συστημάτων (πχ) στις ΔΟΥ είναι ιδιαίτερα αυξημένες, ρώτα πρώτα.
        Η ισοπέδωση των πάντων είναι αυτό που επιδιώκουν οι προδότες που μας κυβερνούν. Το πρόβλημα δεν είναι (μόνο) οι ΔΥ. Αλλά όλα τα άλλα.

        Επίσης, ίσως ήταν προτιμότερο όπως οι ΑΚ, alakran και τόσοι άλλοι, να καταθέσεις ΠΡΟΤΑΣΗ. Δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται.

  13. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 09/09/2011 17:21:10

    Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας.
    Σημειώνω ότι με την εφεδρεία και τα υπόλοιπα περί μείωσης αριθμού Δ.Υ.
    υπολογίζουν για φέτος επί πλέον της μείωσης από συνταξιοδοτήσεις που δεν λένε πόση είναι αλλά μπορεί να είναι και 50.000 έναν αριθμό 5000 πεταμένων υπαλλήλων και καταστροφής των οικογενειών τους.
    Από την άλλη με το 1 προς 10 θα προσλάβουν 5000 και με το πρόγραμμα για την απασχόληση των παλαιοανέργων μέσω τις μίζας και του ρουσφετιού των ΜΚΟ θα δαπανήσουν 3 δις ευρώ=μισθούς ΕΤΗΣΙΟΥΣ 150.οοο παλαιοεργαζόμενων εμπείρων Δ.Υ.
    ΙΟΝΕΣΚΟ ΚΑΙ ΘΡΙΛΛΕΡ ΜΑΖΙ.

  14. συνταξιουχος avatar
    συνταξιουχος 09/09/2011 18:32:47

    ως συνταξιουχος εκπαιδευτικος [8/2010] περιλαμβανομαι στους απογραφεντες ως εν ενεργεια! αφαιρουμε λοιπον κ τους συνταξιοδοτηθεντες αυτον τον 1.5 χρονο [π.χ. εκπαιδευτικοι=17.000]

  15. sxolioblog avatar
    sxolioblog 09/09/2011 19:41:57

    Ειναι καιρος να σταματησει το παραμυθι με τον υπεραριθμο δημοσιο τομεα. ΔΕΝ ειναι υπεραριθμος, ΟΥΤΕ σε αριθμο, ΟΥΤΕ σε ποσοστο δαπανων σε σχεση με το ΑΕΠ, με βαση τους ευρωπαικους μεσους ορους.

    Αντιπαραγωγικος ειναι, διαπλεκομενος ειναι κατα κλαδους, ερμαιο των πολιτικων τυπου Λοβερδου και Παγκαλου ποθ τωρα τον καταγελλουν ειναι, αλλα υπεραριθμος δεν ειναι.

    Οι γενικευσεις κατα των δημοσιων υπαλληλων ειναι ιδεολογηματα υποπτα που επιτρεπουν να καιγονται τα χλωρα μαζι με τα ξερα γιατι τα ξερα την γλυτωνουν ακομα χαρη στην γενικευση.

    Δεν υπαρχει μεγαλυτερη απατη απο τον ισχυρισμο οτι για ελλειματα και χρεη φταιει ο αριθμος των δημοσιων υπαλληλων.

    Φταινε οι δημοσιοι υπαλληλοι πολιτικων, υπουργων και διαπλεκομενων και οχι οι δημοσιοι υπαλληλοι γενικα.

    Αλλα αυτοι ακριβως βολευονται με τις γενικες καταγγελιες.

    • tpe avatar
      tpe @ sxolioblog 09/09/2011 20:05:16

      +1000

  16. East avatar
    East 09/09/2011 22:16:02

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ!

    Η Γραφειοκρατία κατέστρεψε την Ελλάδα!

    Έχουμε ΑΠΕΙΡΕΣ δυνατότητες και μπορούμε να είμαστε η πλουσιότερη χώρα!

    Όμως έχουμε την κατάρα της γραφειοκρατίας!

    Η γραφειοκρατία έγινε μόνο και μόνο για να υπάρχει δικαιολογία να προσλάβουν τόσους μη παραγωγικούς ΔΥ.

    Η γραφειοκρατία παράγει την διαφθορά, κοστίζει αφάνταστα στο κράτος, και εμποδίζει την ανάπτυξη!

    Πρέπει να καταργηθεί το 95% των εγράφων/προυποθέσεων/διαδικασιών/απαγορεύσεων/δικαιολογητικών!

    Όλα αυτά ΜΕΙΩΝΟΥΝ την ανταγωνιστικότητα!

    Με την γραφειοκρατία που υπάρχει δεν αφήνουν τον Έλληνα να κάνει τίποτα!

    Μόνο οι καταθέσεις των τραπεζών στην Ελλάδα είναι 200δις! Αν αυτά τα 200δις επενδυθούν στην οικονομία, τότε θα γίνουμε πλούσιοι!

    Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να μειωθεί ΔΡΑΣΤΙΚΑ η γραφειοκρατία!

  17. magneto avatar
    magneto 10/09/2011 03:07:33

    Συνεχιστε να γραφετε τις ιδια γραφικα τσιτατα, π.χ, οτι οι δημοσιοι υπαλληλοι ειναι ολοι πασοκοι...και να δουμε ποιος θα ψηφισει στο τελος τον μεσσια σας... Αντι να αναρωτηθειτε, γιατι ενα καθαροαιμο δεξιο και (νεο)φιλελευθερο πολιτικο ον, σαν τον Μανο, μπορεσε και ποδηγετησε ολακερη ΝΔ και το συρομενο ΠΑΣΟΚ να ακολουθησουν την ερμαφροδιτη "εργασιακη εφεδρεια", εσεις αρκειστε στο να βαφτιζετε συλληβδην ολους τους ΔΥ..."κομματοσκυλα της κλαδικης του ΠΑΣΟΚ". Παρτε το χαμπαρι επιτελους! Στους ψηφοφορους αναφερομαι της συντηρητικης παραταξης...(προσπαθηστε να μην ενοχληθειτε απο τον χαρακτηρισμο., αλλωστε κατα καιρους καταδεικνυει αρετη)...Υπαρχουν και ζουν αναμεσα σας, χιλιαδες ωφελημενοι ΔΥ με γαλαζια κομματικη ταυτοτητα και προσπαθουν να συγκρατησουν το τσουναμι που τους επιτιθεται. Δεν θυμαμαι ομως να εδειξαν την ιδια σπουδη και ευαισθησια στους χιλιαδες νεοανεργους που παρελαυνουν καθημερινα στον ΟΑΕΔ. Και γαμω τις πατριωτικες θεσεις.....στον πισινο μας να μην μπει κι ολα μελι-γαλα. Για αυτο σας λεω.....κρατηστε και καμια επιφυλαξη...μην τα γενικευετε ολα, γιατι παλι μπροστα σας θα τα βρειτε. Κι επιτελους! αποφασιστε με αμεσες και συνοπτικες διαδικασιες, σε τι βαθμο προσεγγισης -μεταξυ του- μπορει να φτασει το ετεροκλητο κοινο μιας...γενικης....."δεξιας παραταξης". Υπαρχει πραγματικη και ουσιαστικη συγκλιση μεταξυ των συντηρητικων-εθνικιστων οταν απεναντι τους βρισκονται οι νεοφιλελευθεροι-διεθνιστες? Αναλυστε τα αυτα στο κοσμο, ξεκαθαριστε τα, καντε τα του "ταληρα", που λεγανε παλια στα λιμανια, και βγειτε μπροστα να ηγηθειτε μιας -"ουτοπικης"- πατριωτικης διακηρυξης. Αν το θεωρειτε εφικτο κι οχι απλως ιδεατο, τοτε αναψτε μας το φως στο βαθος του τουνελ, να ακολουθησουνε κι αυτοι που εχουνε χασει την πολιτικη τους οραση και τον κομματικο τους προσδιορισμο. Μεχρι τοτε ομως.....χρειαζομαστε πολυ ζυμωση ακομη.....δυστυχως.....για ολους.

  18. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 10/09/2011 20:57:46

    Και μερικά στοιχεία για τον "αγιοποιημένο" ιδιωτικό τομέα και τις ευθύνες του για την κατάντια μας:
    "Σύμφωνα με μελέτη της AlphaBank το 2010 η απώλεια εσόδων για τον προϋπολογισμό από τη φοροδιαφυγή ανήλθε σε 12 δισεκατομμύρια ευρώ, από αυτά τα 5 δις. από το ΦΠΑ και τα 7 από το φόρο εισοδήματος και περιουσίας.
    Επίσης (παρακάτω):
    Εδώ οι άμεσοι φόροι που εισπράχθηκαν ήταν ίσοι με το 7,3% του ΑΕΠ, ενώ στην Ευρώπη των 27 ο μέσος όρος ήταν 12,2%. Αν φτάναμε στο ίδιο επίπεδο, τότε θα έμπαιναν στα ταμεία περίπου 7,5 δις. ευρώ κάθε χρόνο χωρίς νέους φόρους.
    Επιπλέον:
    "Οι μισθωτοί και συνταξιούχοι δηλώνουν το 76% του συνολικού εισοδήματος φυσικών προσώπων και οι ελεύθεροι επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι το 4%, αναφέρει ο ΣΕΒ σε αποψινή (Απρίλιος 2011) ανακοίνωση με την οποία ασκεί κριτική στον τελευταίο φορολογικό νόμο."
    Κι εδώ:
    " Το Υπ. Οικονομικών ανακοίνωσε τον Μάιο του 2010 ότι η φοροδιαφυγή ανέρχεται στα 100 δις ευρώ ετησίως, και προσδιόρισε την έκταση της φοροδιαφυγής στο 40% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ). Αυτό περιλαμβάνει εισοδήματα που....αποκρύφτηκαν, και τη μαύρη οικονομία, όπως, παράνομες δραστηριότητες. Η Εθνική Τράπεζα μάλιστα εκτιμά ότι ξεπερνά τα 110 δις ευρώ."

    Περισσότερα στοιχεία:
    h**p://kastorianoblog.blogspot.com/2011/01/12.html
    και
    h**p://kastorianoblog.blogspot.com/2011/04/76-4.html
    και
    h**p://kastorianoblog.blogspot.com/2011/06/blog-post_5432.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.