#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/06/2010 18:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Περίσσεψε η κοροϊδία με την ΔΕΗ



«Οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικράτησαν στην ηλεκτρική αγορά κατά το 2009, καθώς και αυτές που προβλέπονται για ολόκληρο το 2010, όπως για παράδειγμα η κατά πολύ αυξημένη υδροηλεκτρική παραγωγή στη χώρα μας, είχαν ως αποτέλεσμα τη διαμόρφωση χαμηλής τιμής στη χονδρεμπορική αγορά που δεν είναι επαρκής για να καλύψει τις νομοθετικά καθορισμένες τιμές για ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από ΑΠΕ»

Να το μεταφράσω; Η Ελλάδα είναι τυχερή που έχει φτηνό ρεύμα, από τα μη επιδοτούμενα υδροηλεκτρικά της ΔΕΗ.  Τυχεροί και οι Έλληνες που έχουν καλή τιμή στο ηλεκτρικό για τα σπίτια τους, τα μαγαζιά τους και τα εργοστάσιά τους.  Δυστυχώς, το φτηνό ρεύμα, δεν επιτρέπει στις ΑΠΕ να υπάρξουν γιατί η επιδότηση που χρειάζονται βγάζει μάτι και θα φάμε ξύλο.  Πρέπει να ακριβύνουμε το ρεύμα από τα Υ/Η της ΔΕΗ. Θέλουμε οπωσδήποτε να βάλουμε ΑΠΕ, είναι για το καλό σας, εμείς ξέρουμε, εσείς πληρώνετε.  Άαα,,, και είμαστε σοσιαλιστές. Θα φτιάξουμε μια νέα διαρθρωτική γραφειοκρατία για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο.  Σας κλέβουμε για χάρη της Iberdrola και της παρέας της, αλλά, στους φτωχούς θα δώσουμε κάτι, θα φτιάξουμε κάρτες φτωχών, και επιθεωρητές,  «πράσινες» θέσεις εργασίας.

Στόχος του ΥΠΕΚΑ είναι να ακριβύνει το ρεύμα, για να μην φάνε πολύ ξύλο για τις απάτες του. Χαίρομαι ωστόσο που επιτέλους κατάλαβαν ότι 400>250>100>40.  Και βρήκαν την λύση:  400>250>100>80.  Πως κάνεις έτσι βρε αδερφέ για €20 την μεγαβατώρα… 2 λεπτά την κιλοβατώρα… τίποτα, για σένα τσάμπα.

Περισσεύει η κοροϊδία .  Και για να καταλάβετε το μέγεθος και την κυνικότητα, πριν καλά καλά μάθει η Υπουργός πού είναι το Υπουργείο της, έλεγε τα ίδια:  «Καμμία αύξηση στα τιμολόγια της ΔΕΗ το 2010» πηχαίος τίτλος, και με ψιλά γράμματα «αύξηση το 2011».

Η ΝΔ έχει άποψη;

Archaeopteryx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/06/2010 18:24:14

    Τώρα περιμένω τις εξηγήσεις από τα παπαγαλάκια. Ξεδιάντροποι!

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ archaeopteryx 10/06/2010 18:27:37

      Κάτσε για να το καταλάβουμε, δεν το ξέρω το θέμα.
      Βάλαν σε πολλά μέρη αυτούς τους ανεμόμυλους και "γίναμε δανία". Επειδή "δε βγήκε η επένδυση", πληρώνουμε το λάθος? ή το έχω πάρει στραβά το μήνυμα?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ denkserotipota 10/06/2010 18:38:48

        με την ησυχία σου. Η περίληψη είναι ότι οι ΑΠΕ είναι ασύμφορες. Χρειάζονται επιδότηση. Επειδή είναι πολύ ασύμφορες, χρειάζοτναι γενναία επιδότηση. Η πειδότηση είναι μέσω της τιμής που θα αγοράζει ο ΔΕΣΜΗΕ το ρεύμα. 100, 250, 400 ευρώ ανα μεγαβατώρα.

        Τέτοια νούμερα όμως, βγάζουν μάτι, γιατί το συμβατικό ρεύμα είναι 35, 40, άντε 45, και στα Υδροηλεκτρικά της ΔΕΗ λιγότερο ανά μεγαβατώρα. Πως θα σταματήσουν τον ξεσηκωμό όταν πληρώνουμε 40 και μας γίνει 400; Βγάζουμε μια βρωμερή θεωρία ότι τα υδροηλεκτρικά είναι υπερβολικά φτηνά, και πρέπει να ακριβύνουν, για να μικρύνει η διαφορά με τις άλλες ΑΠΕ. ΜΕΓΙΣΤΗ και ΒΡΩΜΕΡΗ ΑΠΑΤΗ. Μας τιμωρούν επειδή έχουμε φτηνό ρεύμα.

        Πως πριμοδοτούμε την ιδωτική τράπεζα; Κάνουμε την δημόσια χάλια. Πως πριμοδοτούμε την ιδιωτική αςεροπορική εταιρία, κάνουμε την δημόσια χάλια. Πως πριμοδοτούμε την ιδιωτική εταιρία παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος; Κάνουμε την δημόσια χάλια. Αυτό είναι. Και ένα δωράκι πολλών εκατ ευρώ στους αιολικούς.

        Και γίνεται πιο εύκολη η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ -- και είμαι ...υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων (αλλά όχι α λα Γρεκ).

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ denkserotipota 10/06/2010 18:42:37

        Είναι τόσο απλό να κατανοήσει κανείς το φαγοπότι που στήθηκε από το 1990 μέχρι και σήμερα εις βάρος της χώρας, τόσο απλό...

        Α, ρε Αρχαίε, σε δυο προτάσεις όλη η κακοδαιμονία της χώρας.

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ denkserotipota 10/06/2010 18:43:12

        Κατάλαβα.
        Διάβασα και αυτό και δε χρειάζεται να μάθω παραπάνω. Αν αυτό δεν είναι ΧΟΥΝΤΑ, τότε τι είναι ? Αυτοί είναι ικανοί, να "χαλάσουν" και τα ποτάμια.
        Κάτι λίγο άσχετο. Για πάτε να δείτε, όσοι είστε κοντά πόσο νερό έχει η λίμνη στο Μαραθώνα...........Και φέτος είχαμε Δόξα τω Θεώ βροχούλες.

        Αποφασίζομεν και διατάσσομεν. Πληρώστε μ@@@@ Ελληνες, πληρώστε.


        Ευχαριστώ πολύ, για τις διευκρινίσεις!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ denkserotipota 10/06/2010 18:52:27

        "Να χαλάσουν και τα ποτάμια". Μα η περίφημη εκτροπή του Αχελώου, δεν θα στερήσει σημαντικό υδάτινο δυναμικό από την Τριχωνίδα κλπ.; Θα μειωθεί πολύ η δυνατότητα παραγωγής ρεύματος σε εκείνα τα σημεία.

        Και από το να υδροδοτηθεί η Θεσσαλία για να παράγει βαμβάκι, προτιμώ να συνεχίσει να παράγει σιτάρι. Τόσα χρόνια μια χαρά περνούσαν με το σιτάρι οι Θεσσαλοί, χωρίς εκτροπή.

        Προτιμώ τη χώρα μου ενεργειακά αυτόνομη.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ denkserotipota 10/06/2010 18:52:45

        μα αυτό είναι προκλητικό. Όλα τα εισάγουμε όλα είναι πανάκριβα, και κάθε μέρα κάποιος φτάνει σε οικονομικό αδιέξοδο. Δύο πράγματα είχε η Ελλάδα. Το τοπίο της και φτηνά υδροηλεκτρικά της. Όχι ότι δεν άλλαξαν την Ευρυτανία, όχι ότι δεν εκτόπισαν κόσμο. Αλλά είναι, δουλέυουν. ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ (αλλα φιλοΤέρνες)

    • αθανασιος Ι. avatar
      αθανασιος Ι. @ archaeopteryx 10/06/2010 18:41:40

      Και η ύφεση ..πουφ στο -10% ..και άσε τα παπαγαλάκια να μας λένε
      -2,5%

  2. Η ΝΔ εχει αποψη avatar
    Η ΝΔ εχει αποψη 10/06/2010 18:28:40

    Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Ενέργειας & Φυσικών Πόρων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Βοιωτίας, κ. Μιχάλης Γιαννάκης, σχετικά με την αύξηση του τέλους υπέρ ΑΠΕ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Η σημερινή αιφνιδιαστική απόφαση για θεαματική αύξηση του Ειδικού Τέλους υπέρ ΑΠΕ, μετά την επιβολή του ΕΦΚ στο ηλεκτρικό ρεύμα και την αύξηση του ΦΠΑ, δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από τα υποτιθέμενα «κοινωνικά τιμολόγια».

    Είναι σαφές ότι στα «κοινωνικά κριτήρια» της Υπουργού δεν περιλαμβάνονται οι αγρότες, όπως είναι επίσης βέβαιο ότι οι αυξήσεις του τέλους υπέρ ΑΠΕ για τα βιομηχανικά και εμπορικά τιμολόγια θα μετακυλισθούν στον τελικό καταναλωτή.

    Οι σημερινές ανακοινώσεις του Υπουργείου Περιβάλλοντος, μας έκαναν σοφότερους μόνο ως προς το ότι η ευθύνη για αυτές τις αυξήσεις βαραίνει τον «καιρό» και την «αυξημένη υδροηλεκτρική παραγωγή».

    Πόσο άραγε βοηθούν οι αποφάσεις της κας Μπιρμπίλη τις προσπάθειες της κυρίας Κατσέλη για καταπολέμηση της ακρίβειας; Την απάντηση στους Έλληνες πολίτες οφείλει να την δώσει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, ο οποίος αδυνατεί να συντονίσει την ίδια του κυβέρνησή του».

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Η ΝΔ εχει αποψη 10/06/2010 18:36:00

      Και για το πάπλωμα, αυτά που μας λέει δηλαδή ο Αρχαίος, κουβέντα.

      Να χαρώ εγώ άποψη!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Η ΝΔ εχει αποψη 11/06/2010 00:33:50

      Η Μπιρμπίλη είναι αριστερή βορειοπροαστιώτισσα. Περιμένετε να ενδιαφερθεί για τα μικροαστικά νοικοκυριά; Σιγά μην ρίξει το επίπεδό της η μαντάμ, sorry, η συντρόφισσα.
      Συγγνώμη, έχω την απορία: αυτή η χώρα από την "ανανεωτική Αριστερά" και πρώην μαοϊκούς κυβερνάται; Αν δεν κάνω λάθος, και ο Παπακωνσταντίνου από εκεί προέρχεται (άλλος πτωχός, με βιλάρα με πισίνα στη Σέριφο).

      • anonymous avatar
        anonymous @ ΒΙΣ 11/06/2010 01:11:16

        Συγγνώμη, έχω την απορία: αυτή η χώρα από την “ανανεωτική Αριστερά” και πρώην μαοϊκούς κυβερνάται;
        Ναι. Τώρα το κατάλαβες; Όλοι οι εσωτερικάκηδες είναι κάπου χωμένοι σε θέσεις ευθύνης. Η Β' Πανελλαδική σου λέει κάτι;

        Αυτός είναι και ο λόγος που η χώρα πάει κατά διαόλου καθώς και το ότι η κοινωνική μας οργάνωση είναι αταξική κοινωνία με κομματική νομενκλατούρα όπως στα κράτη του ανατολικού μπλοκ.

  3. Γιώργος avatar
    Γιώργος 10/06/2010 18:29:03

    Σωστό το ερώτημα, δεν έχω δει τις θέσεις της ΝΔ στα ενεργειακά. Καλές οι ιδεολογικές αναζητήσεις αλλά...

    Δείτε κι αυτό,
    Το ΠΑΣΟΚ έσκουζε εναντίον των εργοστασίων λιθάνθρακα που προωθούσε η ΝΔ, λόγω αρνητικών οικολογικών συνεπειών.
    Τώρα τι λέει για αυτό εδώ;

    http://www.capital.gr/news.asp?id=986937

    Η ΝΔ ποία θέση έχει για το LPG, συμφωνεί η διαφωνεί;

  4. Πολίτης της Μπανανίας avatar
    Πολίτης της Μπανανίας 10/06/2010 18:31:18

    Μόλις μου ήρθε 134 ευρώ ρεύμα. Το καθαρό ρεύμα; 83 ευρώ.

    83 ευρώ!

    και 134 ευρώ!

    Τι άλλο να κάνω ρε γαμώτο, να ζω με κεριά; Να πάω στις σπηλιές; Τι να κάνω πείτε μου;

  5. Πολίτης της Μπανανίας avatar
    Πολίτης της Μπανανίας 10/06/2010 18:32:31

    27 ευρώ είναι το τέλος χρήσης! Ποιο τέλος χρήσης;;;; Δεν υποτίθεται πως ήδη την πληρώνω αυτή την χρήση;

    Να μη σώσουν ρε, να μην σώσουν, για να μην πω τίποτα πιο βαρύ εδώ μέσα!

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ Πολίτης της Μπανανίας 10/06/2010 19:08:12

      Ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω για την Aegean Power και την Verbunt; Αφου υπάρχουν ιδιωτικές εταιρείες παροχής ρεύματος γιατί δεν διαφημίζονται;

      Ειναι αυτοί εδώ:

      http://www.verbund.gr/

      http://www.aegeanpower.com/default.aspx

      • gtsat avatar
        gtsat @ Πολίτης της Μπανανίας 11/06/2010 07:16:09

        Διαφημίζονται και πολυ φιλε μου. Πουλανε ρεύμα σε μεγαλους και σταθερούς καταναλωτες που εισαγουν απο την Ευρώπη (Αυστρία κ.λ.π.) σε τιμές dubbing. Ειναι η αιτία για την οποία η ΔΕΗ επιδιώκει την απελευθέρωση των τιμολογίων ώστε να αυξήσει το οικιακό τιμολόγιο και να μειώσει το εμπορικό για να μείνει στον ανταγωνισμό. Η παρουσία τους θα έχει σαν συνέπεια την αύξηση της τιμής του ρεύματος στο σπίτι σου.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ Πολίτης της Μπανανίας 10/06/2010 20:09:13

      Δείτε και αυτό με τα σχόλια Λοβέρδου για την ΔΕΗ: http://tinyurl.com/33ld5ym

      Άιντε...

  6. Greg avatar
    Greg 10/06/2010 18:35:17

    Ποια είναι τελικά η αύξηση; Άκουσα το πρωί για 85%!!!!

  7. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/06/2010 18:37:26

    Και μην τυχόν θεωρήσει κανείς ότι τα υδροηλεκτρικά είναι ΑΠΕ! Μην τυχόν! Ούτε ανανεώσιμα είναι, και ως γνωστόν, παράγουν και πολύ CO2 όταν δουλεύουν. Πάρα πολύ. Α, και κάτι άλλο. Δεν χρειάζονται και προσωπικό. Ελάχιστο, μηδενικό. Καμία εξουσία δηλαδή για τη ΓΕΝΟΠ. Μα τσάμπα πληρώνονται για να κάθονται οι της ΓΕΝΟΠ και να κάνουν ρουσφέτια για τους κολλητούς τους; Πολύ κακό πράγμα τα υδροηλεκτρικά, τι να σας λέω.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Επώνυμος 10/06/2010 18:42:58

      μα είχα γράψει ένα κομμάτι για τα Υ/Η της ΔΕΗ που αποφάσισε ο Σημίτης ότι ...δεν ήταν ΑΠΕ. Και είπα το κάνουν για να πριμοδοτήσουν Τέρνες και σ_ατά. Όταν είδα την αντίδραση από τα πράσινα τρολάκια λέω μέσα μου κάτι άλλο θίξαμε εδώ. Να το. ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ επιδή έχουμε φτηνό ρεύμα από την ΔΕΗ, και καλά ο λιγνίτης κλάμα για το CΟ2. Τα Υ/Η της ΔΕΗ; βάλτους μια προσάυξηση να βοηθησουμε την Iberdrola και την Ζήμενς. Μόνο που ΕΜΕΙΣ πληρώνουμε, και η Ελλάδα πάει πίσω. Αν είναι δυνατόν!

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Επώνυμος 10/06/2010 22:14:55

      Η Νορβηγία παράγει σχεδόν όλη της την ηλεκτρική ενέργεια από υδροηλεκτρικά. Το κόμμα του "Πράσινου Μύλου" θέλει να μας κάνει Δανία του Νότου, η οποία είναι ταψί χωρίς ούτε ένα λόφο. Ισοπέδωση. Η ορεινή Νορβηγία δεν τους κάνει σαν πρότυπο. Για ευνόητους λόγους. Θα αντισταθούμε στην ισοπέδωση;

  8. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/06/2010 18:50:20

    Κάποιος μου είπε πρόσφατα ότι η Ελλάδα έχει επιπλέον υδάτινο δυναμικό για υδροηλεκτρικά, που δεν αξιοποιείται.

    Τα τελευταία εργοστάσια παραγωγής της ΔΕΗ τελείωσαν μέσα στη δεκαετία του 1980 (τα είχε ξεκινήσει φυσικά η δεξιά) και έκτοτε δεν έγινε τίποτε άλλο από τη ΔΕΗ.

    Εντωμεταξύ, η ΔΕΗ είναι από τις τελευταίες βαριές βιομηχανίες που έχουμε. Σε λίγο δεν θα έχουμε τίποτα. Ούτε αυτό.

    Πάμε για πλήρη απαξίωση.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Επώνυμος 10/06/2010 19:25:46

      Αν ψάξεις τα νοσοκομεία της χώρας τότε θα διαπιστώσεις ότι έγιναν επί επάρατης δεξιάς. Νοσοκομεία, σχολεία, έργα υποδομής κλπ. όλα επί επάρατης.

      Το ΠΑΣΟΚ έφτιαξε κάτι αυτοκινητόδρομους λειψούς το αεροδρόμιο το μετρό και τη γέφυρα.
      Μπροστά όμως σε αυτά που είχε φτιάξει η δεξιά είναι σταγόνα στον ωκεανό.
      Τα υπόλοιπα λεφτά τα φάγανε. Τα κάνανε βίλες στα Βόρεια προάστια και χρεοκόπησαν τη χώρα.

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ anonymous 10/06/2010 19:34:16

        Εαν δεν κάνω λάθος και αυτά που αναφέρεις τα χρυσοπληρώνουμε με διόδια, τέλη αεροδρομίου κλπ.

      • anonymous avatar
        anonymous @ anonymous 10/06/2010 20:26:12

        Αγανάκτηση

        σε αυτό που λες έχεις δίκιο.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ anonymous 10/06/2010 20:32:54

        Το μετρό το ξεκίνησε η δεξιά (Μάνος). Για να καταλάβουμε ότι αυτό είναι "το ήμισυ του παντός" (και παραπάνω, σε αυτή την περίπτωση), ας δούμε τι γινόταν με το μετρό της Θεσσαλονίκης, που 11 χρόνια το ΠΑΣΟΚ δεν μπορούσε να το ξεκινήσει, και ο Καραμανλής το ξεκίνησε σε δύο χρόνια (και ας λέει ο Στέργιος ότι θέλει, το θέμα είναι να ξεκινήσει - α, και το 2008 ξεκίνησε ο Μετροπόντικας, υπάρχουν και άλλες δουλειές που ξεκίνησαν το 2006).

        Το αεροδρόμιο επίσης το δρομολόγησε η δεξιά. Ο Ανδρέας επαναδιαπραγματεύτηκε τη σύμβαση για να πάρει την πλειοψηφία το ελληνικό Δημόσιο (καλά έκανε κατά τη γνώμη μου, αν και μας κόστισε ένα σωρό λεφτά αυτό).

        Η γέφυρα δεν ήταν καν έργο ΠΑΣΟΚ ή οποιασδήποτε άλλης κυβέρνησης. Ο Λαλιώτης το ανέθεσε εν λευκώ στους Γάλλους, που τα έκαναν όλα, ακόμη και τις μελέτες, και εισπράττουν φυσικά όλα τα διόδια.

        Η Εγνατία (αν εξαιρέσουμε την Καστανιά) είχε μόνον τα "εύκολα" σημεία φτιαγμένα από το ΠΑΣΟΚ. Ξέρω από πολύ υψηλά ιστάμενο πρόσωπο που μου είπε το 2003 ότι δεν ήθελαν να προκηρύξουν άλλα τμήματα γιατί δεν είχαν ελεύθερο δυναμικό για να εργαστούν οι δικοί τους (πασόκοι) εργολάβοι! Το μεγαλύτερο και δυσκολότερο μέρος της Εγνατίας έγινε στα πεντέμιση χρόνια Καραμανλή. Ας μην μιλήσουμε καν για τους κάθετους άξονες που ήταν σχεδόν ξεχασμένοι επί Σημίτη.

        Τι να λέμε τώρα. Αν δεν είχε αλλάξει η κυβέρνηση το Μάρτιο του 2004 ίσως να μην είχαμε καν Ολυμπιακούς. Το 20% των έργων τελείωσε από τη ΝΔ! Θα είχαν ξοδευτεί τόσα λεφτά και εισπράξεις, όσες είχαμε, δεν θα είχαμε καν!

        Υπάρχει τεράστια ποιοτική διαφορά στο θέμα της λειτουργίας του κράτους. Το ΠΑΣΟΚ ανέκαθεν έβλεπε το κράτος ως πεδίο ασυδοσίας και γκλαμουριάς. Η δεξιά μπορεί να έτρωγε μεν (και πάλι όχι όλοι, μόνον οι κολλητοί και οι υπουργοί), αλλά τουλάχιστον προχωρούσαν όσα έπρεπε να προχωρήσουν.

        Όσο σκέφτομαι ότι η πρώτη κυβερνητική ενέργεια του ΠΑΣΟΚ ήταν να ακυρώσει τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού (5,7 δις με ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ!, δηλαδή φρέσκο χρήμα στην ελληνική οικονομία), μου έρχεται να σκάσω. Και μόνον αυτό είναι σκάνδαλο, για το οποίο κανένας δεν μιλάει, διότι αν μιλήσει θα θεωρηθεί οπαδός της διαπλοκής (Μπόμπολα). Δεν με νοιάζει όμως αν το έπαιρνε ο Μπόμπολας, κάποιος θα το έπαιρνε. Με νοιάζει ότι θα δούλευε κόσμος και θα ερχόταν φρέσκο χρήμα και πολύ χρήμα στην αγορά. Και θα δημιουργούνταν ΥΠΟΔΟΜΕΣ στο Λεκανοπέδιο.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Επώνυμος 10/06/2010 20:49:58

      Υπάρχει η δυνατότητα χωρίς φαραωνικά έργα ειδικά στην Ήπειρο που έχει ποτάμια να φτιάξουν μικρά Υ/Η, χωρίς τεχνητή λίμνη. Απλά το νερό θα περνάει μέσα από μια φτερωτή και θα γυρίζει το μηχάνημα.

  9. rocknrolla avatar
    rocknrolla 10/06/2010 19:16:01

    δυστυχώς όλοι νομίζουν ότι η αύξηση του ρεύματος θα μετακυλιστεί στον τελικό καταναλωτή αλλά τα πράγματα δεν είναι έτσι όταν μιλάμε για την παραγωγική βιομηχανική βάση της χώρας. Και αυτό γιατί απλούστατα η αύξηση της τιμής κάνει τα ελληνικά προιόντα λιγότερα ανταγωνιστικά εκαι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την περαιτέρω μείωση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας μας, απώλειες θέσεις εργασίας, κλπ. Κάποτε πρέπει να δουν τη μεγάλη εικόνα αυτοί που χαράζουν πολιτική με την ενέργεια και μας σερβίρουν οικολογική ευαισθησία.

    Η ΔΕΗ, που μάλλον θα κέρδιζε σε πανευρωπαικό επίπεδο τον τίτλο της worst run company, αντί να παράγει πάμφτηνο ρεύμα αφού δεν πληρώνει για το κάυσιμό της, κουβαλάει την κληρονομιά των ρουσφετιών δεκαετιών και όλοι εμείς πληρώνουμε για να κάθονται χιλιάδες άτομα ή να πληρώνονται υπέρογκους μισθούς. Μακάρι να σπάσει και να υπάρξει ανταγωνισμός, αρκεί αυτός να είναι υγιής.

    Η πρόσφατη άυξηση υπέρ ΑΠΕ νομίζω ότι έρχεται να βάλει την ταφόπλακα στις λίγες ανταγωνιστικές μας βιομηχανίες, κρίμα που όταν το συνειδητοποιήσουν θα είναι αργά.

    • gtsat avatar
      gtsat @ rocknrolla 11/06/2010 07:26:00

      Δεν πληρώνει για τα καυσιμα της; Το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο είναι δωρεάν; Ο λιγνίτης που βγαίνει σχεδόν σαν λάσπη από την γη δεν κοστίζει μέχρι να φθάσει σε μορφή που να καίγεται; Και το κόστος επένδυσης (τόκοι δανείων) για τα υδροηλεκτρικά (για την λειτουργια των οποίων παρεπιμπτοντως γίνεται και συνεννόηση με το Υπουργείο Γεωργίας για να συντονιστούν τα ποτισματα); Οταν πετύχουν τον στόχο τους και διαλύσουν την ΔΕΗ θα καταλάβουμε πόσο well run company ήταν.

      • rocknrolla avatar
        rocknrolla @ gtsat 12/06/2010 01:21:44

        αφού προφανώς θεωρείς πως η ΔΕΗ είναι well run company, εξήγησέ μου λοιπόν πως γίνεται να έχει τριπλάσιο προσωπικό από to benchmark της αγοράς? ποιο είναι το κόστος της ΓΕΝΟΠ και ποιον επιβαρύνει αυτό? και πως η μεγαλύτερη βιομηχανία της χώρας έχει έναν ...καθηγητή με μηδέν επιχειρηματική εμπειρία για να τη διευθύνει? πως έχει καταφέρει να έχει τόσο χαμηλή περιβαλλοντική επίδοση δημιουργώντας προβλήματα υγείας στις τοπικές κοινωνίες? Η ΔΕΗ θα μπορούσε να είναι μία εξαιρετικά κερδοφόρος επιχείρηση αλλά καταστράφηκε από τον συνδικαλισμό και την αναξιοκρατεία στην επιλογή στελεχών από πολιτικά πρόσωπα. Ο λιγνίτης αποτελεί, και ορθώς, το καύσιμο βάσης του διασυνδεδεμένου συστήματος και όχι το πετρέλαιο ή το φυσικό αέριο, δες τις μεγαβατώρες που προήλθαν από το κάθε ένα και μετά πες μου.

      • rocknrolla avatar
        rocknrolla @ gtsat 12/06/2010 17:28:42

        φίλε του λαού, έχεις εντελώς διαφορετική αντίληψη πραγμάτων, βλέπεις το δέντρο και χάνεις (παντελώς) το δάσος, μείωση προσωπικού στη ΔΕΗ σημαίνει ανταγωνιστικότερες τιμές ενέργειας, κάτι που αυτή τη στιγμή κοστίζει πανάκριβα σε σειρά βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένου και εκεί που δουλεύω εγώ και σε διαβεβαιώνω ότι το πρόσφατο τέλος ΑΠΕ έρχεται να κλείσει τη λιγοστή ανταγωνιστική βιομηχανία. Εσύ βλέπεις τη ΔΕΗ και το Δημόσιο σαν μία μορφή κοινωνικής πρόνοιας, να έχουμε άτομα να κάθονται και να είναι όλα μέλι γάλα. Τα αποτελέσματα τα βλέπεις...χρεωκοπήσαμε. Τολμώ να πω πως αν η ΔΕΗ έτρεχε σωστά, οι τιμές ηλεκτρικού θα ήταν πολύ χαμηλότερες με ότι αυτο συνεπάγεται για όλη την κοινωνία.
        Η φτηνή πυρηνική ενέργεια στη Γαλλία συνέβαλλε σε μεγάλο βαθμό σε αυτό που είναι σήμερα η Γαλλία.

        Ανταγωνιστική παραγωγή συνεποάγεται αυτό που και εσύ ζητάς, δηλαδή βελτίωση του επιπέδου ζωής. Όταν το Δημόσιο ΄(και η ΔΕΗ) είναι σπάταλο, τότε λίγοι καρπώνονται και πολλοί υποφέρουν. Τι άλλο πρέπει να γίνει για να γίνει κατανοητό ότι να πληρώνεις κόσμο να "ανοίγει τρύπες και
        άλλους να τις κλείνουν" δεν είναι βιώσιμο. Στο κάτω κάτω, το Δημόσιο κάνει διαχείριση των δικών μας χρημάτων, βάλε και εσύ κάποιον ηλίθιο στο μαγαζί σου (αν έχεις) να στο τρέξει, να στο φουντάρει προσλαμβάνωντας αχρείαστα άτομα και να δούμε αν σου αρέσει. Κατά τα άλλα θα έχεις συμβάλει στην πολυπόθητη για σένα "συμβίωση της κοινωνίας" αφού θα έχεις δώσει θέσεις εργασίες πλην όμως το μαγαζί θα κλείσει αφού δεν είναι βιώσιμο

      • Ψυλλιασμένος avatar
        Ψυλλιασμένος @ gtsat 12/06/2010 17:42:19

        rocknrolla συμφωνώ μαζί σου, αλλά αυτά είναι της φιλελεύθερης οικονομίας ενός "αστικού" κράτους. Οταν ο αλλος θέλει να φτιάξει την αταξική κομμουνιστική κοινωνία, με όποιον τρόπο φαντάζεται αυτός ή το κόμμα ή το γκρουπούσκουλο όπου ανήκει, μην περιμένεις να συμφωνήσει σε τίποτα. Στην καλύτερη περίπτωση, αν είναι ειλικρινής, θα σου πει ότι επιδιώκω όχι να βελτιωθεί, αλλά να καταστραφεί το υπάρχον καθεστώς, για να μου δοθεί η αφορμή να φτιάξω την κοινωνία που ονειρεύομαι. Δυστυχώς, οι περισσότεροι από όσους πιστεύουν σε ουτοπιστικά οράματα, δεν μας λένε το πώς θα φτάσουμε εκεί.

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/06/2010 20:53:14

    Οι τελωνιακοι ειναι ΑΠΕ ??

    Οι ΑΠΕ ειναι του Κανταφι ??

    ΠΠ

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 10/06/2010 21:04:58

      Οι τελωνειακοί, φυσικά και είναι ΑΠΕ. Τους βάζεις 8 ώρες σε ένα ποδήλατο με δυναμό και παράγουν 120W * 8 hr = 0,96 kWhr o κάθε ένας την ημέρα. Επί 100 τελωνειακούς * 320 μέρες τον χρόνο = 34,56 MWhr τον χρόνο... Δεν μένει παρά να συμφωνήσουμε σε τι τιμή τους αγοράζει ο ΔΕΣΜΗΕ. Τώρα που καπελώθηκαν τα υδροηλεκτρικά, θα συμφέρουν οι τελωνειακοί.

  11. ανωνυμους avatar
    ανωνυμους 10/06/2010 23:32:07

    Άλλος ένας λόγος που φούσκωσαν τα Υ/Η

    Η στροφή προς τα υδροηλεκτρικά έργα φαίνεται ότι αρχίζει να αποκτά τα χαρακτηριστικά γενικότερης τάσης στην εγχώρια αγορά, με δεδομένη και την καλή υδραυλικότητα των τελευταίων ετών. Αρκεί εδώ να θυμίσουμε ότι ο όμιλος της Τέρνα Ενεργειακής, ο οποίος έχει συνεργαστεί και με την ΔΕΗ Ανανεώσιμες, στο πλαίσιο των δύο τελευταίων κύκλων της ΡΑΕ (Δεκέμβριος 2009 και Φεβρουάριος 2010) έχει υποβάλει στην Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας συνολικά 9 αιτήσεις για μεγάλα υδροηλεκτρικά έργα, συνολικής ισχύος άνω των 1.500 μεγαβάτ.

    Τα οκτώ, δε, εξ αυτών προορίζεται να εγκατασταθούν στο νομό Αιτωλοακαρνανίας (Δήμοι Ινάχου, Αμφιλοχίας, Παρακαμπυλίων και Στράτου) και το ένατο στον Δήμο Βλαχέρνας στην Άρτα.Όπως έχει επισημάνει πρόσφατα το energiagr., οι υδροηλεκτρικοί σταθμοί έδωσαν το 23,5% της συνολικής ηλεκτροπαραγωγής τον Μάρτιο, ήτοι σχεδόν 1 εκατ. μεγαβατώρες, διπλάσιες σε ετήσια βάση.

    Η ΤΕΡΝΑ χρειάζεται πιο εύκολη χρηματοδότηση και καλύτερη απόσβεση

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ανωνυμους 11/06/2010 08:57:45

      Ααααα, τώρα ίσως να εξηγούνται και αλλιώς τα μαντάτα.

      Κρεμάλες!...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ανωνυμους 11/06/2010 08:59:22

      Και δεν κατάλαβα, η ΔΕΗ δεν μπορεί να τα εκτελέσει αυτά για λογαριασμό της και έχει ανάγκη την Τέρνα; Δηλαδή τον εθνικό μας πλούτο (το υδροηλεκτρικό δυναμικό μας) πρέπει να τον δώσουμε να τον καρπώνεται η Τέρνα;;;

      Τι λε ρε!!!

      Κρεμάλες!

  12. GreenHorses avatar
    GreenHorses 10/06/2010 23:37:28

    Πράσινη ανάπτυξη δεν θέλανε; ας κάτσουν πάνω να το ευχαριστηθούν τώρα.

    Αύξηση του τέλους ΑΠΕ 1700%

  13. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 11/06/2010 02:20:24

    Τα καλά κορίτσια πάνε Φάληρο.

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/06/2010 08:32:48

    Η ΔΕΗ ήταν πάντα έρμαιο των πολτικών και των μανδαρίνων του Υπουργείο, κάποτε Βιομηχανίας, αργότερα Ανάπτυξης, και τώρα Κλιματικής Αλλαγής(!)

    Από το 1996 και μετά, ελέω Σημίτη, ήταν και έρμαιο 3-4 κρατικοδίαιτων "επιχειρηματιών".

  15. Πολίτης της Μπανανίας avatar
    Πολίτης της Μπανανίας 12/06/2010 06:40:41

    Δηλαδή κανένα βάθος στο τούνελ ρε παιδιά;

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/06/2010 09:24:20

    Φίλε του λαού, μέχρι που έγινε στόχος, ή υποψήφια για ιδιωτικοποίηση, η ΔΕΗ ήταν κινητήρια δύναμη για την Ελλάδα.

    Μετά άρχισαν πρώτα οι δικοί μας και μετά οι ξένοι να βλέπουν φιλετάκια. Για να πετύχουν τον σκοπό τους άρχισαν να λαδώνουν όποιον έπρεπε, και οι συνδικαλιστες δεν ήταν εξαίρεση. Ίδιο μοτίβο και στην Ολυμπιακή. Δεν είναι η πηγη του προβλήματος οι συνδικαλιστές, αλλά μερικοί πληρώηκαν για να προδώσουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.