#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/11/2012 17:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Περίεργα παιχνίδια των Γερμανών, πριν την ψηφοφορία



Πολλά ερωτήματα δημιουργεί το δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Allgemeine Zeitung το οποίο λέει ότι πλησιάζει το πολιτικό τέλος του Αντώνη Σαμαρά. Και δημιουργεί ερωτήματα, όχι γιατί πρέπει να ασχολούμαστε με το τι γράφει μια εφημερίδα αλλά για το γεγονός ότι δύο 24ωρα πριν από την κρίσιμη ψηφοφορία οι Γερμανοί δημιουργούν κλίμα.

«Στην πραγματικότητα πληθαίνουν οι ενδείξεις ότι και ο τέταρτος από τον Οκτώβριο του 2009 Έλληνας πρωθυπουργός ενδέχεται να οδεύει προς το πολιτικό του τέλος. Εάν δεν αλλάξει κάτι την τελευταία στιγμή, τότε τουλάχιστον η ΔΗΜΑΡ (…) αναμένεται να καταψηφίσει ή να απόσχει. Αυτό και μόνο του δεν θέτει σε κίνδυνο την κυβερνητική πλειοψηφία, ωστόσο και εντός του ΠΑΣΟΚ εντείνεται η δυσαρέσκεια».

Αυτό λέει το ρεπορτάζ αλλά από πού εξάγει το συμπέρασμα ότι θα πέσει η κυβέρνηση. Εδώ ούτε καν ο… Τσίπρας δεν το λέει αυτό, γιατί το υποστηρίζει η γερμανική εφημερίδα;

Αλλά δεν είναι μόνο αυτή που «κάνει παιχνίδι» και σπέκουλα με την ελληνική πολιτική πραγματικότητα. Το περιοδικό Focus γράφει:

«Δύσκολες μέρες για την Ελλάδα πριν από την ψηφοφορία για το πρόγραμμα περικοπών…Η Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπη με μια νέα δοκιμασία: την ώρα που το κοινοβούλιο στην Αθήνα αποφασίζει για το νέο πρόγραμμα περικοπών, οι πολέμιοι της πολιτικής λιτότητας θέλουν να παραλύσουν τη χώρα με απεργίες».

Η εφημερίδα Tagesspiegel θέτει το ερώτημα: «Το ελληνικό κοινοβούλιο πρέπει να αποφασίσει νέα δραματικές περικοπές. Υπάρχει πλειοψηφία για τις σχεδιαζόμενες μεταρρυθμίσεις;».

Ο αρθρογράφος Γκερντ Χέλερ κάνει λόγο για μια «μοιραία εβδομάδα» στην Ελλάδα καθώς η ψήφιση των μέτρων «δεν είναι μόνον προϋπόθεση για την εκταμίευση της τόσο αναγκαίας επόμενης δόσης», καθώς κρίνεται «και η συνοχή της κυβέρνησης του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά».

Και συνεχίζει: «Οι νέες εκλογές θα μπορούσαν να μεταβάλουν ριζικά το πολιτικό τοπίο στην Ελλάδα. Ισχυρότερο κόμμα, σύμφωνα με όλες τις τελευταίες δημοσκοπήσεις, αναδεικνύεται ο ΣΥΡΙΖΑ, ο αρχηγός του οποίου Αλέξης Τσίπρας θέλει να διαγράψει μονομερώς το χρέος και να κρατικοποιήσει μεγάλο τμήμα της οικονομίας. Αυτό θα σηματοδοτούσε την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ και την ΕΕ».

Γιατί λοιπόν τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης παίζουν ακόμη και ως ενδεχόμενο την κατάρρευση της κυβέρνησης και την άνοδο του Τσίπρα στην εξουσία;

Ένας λόγος θα μπορούσε να είναι ότι θέλουν να «προειδοποιήσουν» τους Έλληνες, και κυρίως τους βουλευτές, να μην ψηφίσουν κάτι άλλο, παρά τα μέτρα. Όμως, από την άλλη δημιουργούν στη γερμανική κοινή γνώμη την αίσθηση ότι στην Ελλάδα δεν αξίζει να δοθεί καμιά ευκαιρία. Δημιουργούν κλίμα στη Γερμανία ότι στη χώρα μας είναι αχάριστοι διότι παίρνουν λεφτά κι αυτοί δε δέχονται τα μέτρα.

Αν οδηγούν το Σαμαρά και την κυβέρνηση στο πολιτικό τους τέλος, θα μπορούσαν να το πουν καθαρά. Ακόμη και η Μέρκελ θα προτιμούσε ίσως να έχει για συνομιλητή της τον Τσίπρα. Θα πρέπει να καταλάβουν οι Γερμανοί ότι η Ελλάδα έχει κάνει απίστευτες θυσίες για να πληρώσουν τα τεράστια κέρδη της Γερμανίας από τα δάνεια που δίνουν. Η καταστροφή της Ελλάδας μέχρι τώρα ήταν κέρδος για τους Γερμανούς.

Αν απεργάζονται την καταστροφή της τελευταίας ελπίδας, της σημερινής κυβέρνησης, θα πρέπει να ξέρουν ότι με μια πιθανή ελληνική χρεοκοπία θα πληρώσουν κι αυτοί τα επίχειρα των παιχνιδιών που παίζουν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟΣ 05/11/2012 17:18:26

    δλδ ρε παιδια τι περιμενατε; να παρει ο Σαμαρας μετρα 19δις ευρω και να μην τελειωσει πολιτικα; περιμενατε να βγει ο κοσμος στους δρομους και να τον ανακυρηξει εθνοπατερα;

    να περασει ο επομενος (Τσίπρας) λοιπον και να προετοιμάζεται ο μεθεπομενος (Κασσιδιαρης);

  2. Νιόβη avatar
    Νιόβη 05/11/2012 17:29:21

    Συνήθως αηδιάζω με τα δημοσιεύματα των Γερμανικών εντύπων, αλλά εδώ δεν μπορώ να καταλογίσω πρόθεση στο Allgemeine Zeitung. Λέει ό,τι λέει η μισή τουλάχιστον Ελλάδα. Αν τα μέτρα περάσουν, η κυβέρνηση αυτή δεν έχει μέλλον και μόνο εν μέρει θα φταίει η Γερμανία. Η Γερμανία προσπαθεί να επιβάλει μέτρα για τους δικούς της (σκοτεινούς) σκοπούς. Η ευθύνη της σταματά εκεί και από κει και πέρα αρχίζουν οι ευθύνες του κ. Σαμαρά μιας και η αποδοχή των μέτρων αυτών έγκειται στον ίδιο και την κυβέρνησή του. Αν δεν θέλει να πέσει η κυβέρνησή του και ο ίδιος να βιώσει τον πολιτικό αφανισμό του ΓΑΠ (και όλων των υπολοίπων που έπαιξαν με τη φωτιά και τα Μνημόνια και πολιτικά κάηκαν δια παντός), ας μην τα αποδεχθεί. Είναι τόσο απλά τα πράγματα.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Νιόβη 05/11/2012 17:42:06

      Τον είδαμε, λόγου χάρη, τον «Τσάρο» της Οικονομίας Παπακωνσταντίνου πώς κατάντησε. Στέλνει επιστολές απολογίας σαν συνταξιούχος στους...Financial Times γιατί εδώ ούτε ο τόπος τον χωράει ούτε τα έντυπά του. Τον είδαμε τον γόνο ΓΑΠ, πώς τρέχει από ᾽δω κι από κει για να σώσει ό,τι σώζεται και να βρει καμιά γωνίτσα να παίζει μιας και θα είναι μάλλον ο τελευταίος από την οικογένειά του που είχε κάποτε πολιτική καριέρα στη χώρα του. Αν νομίζει ο κ. Σαμαράς ότι του αξίζει τέτοιος εξευτελισμός τώρα που κατάφερε να ξαναβγεί μπροστά ύστερα από την πολιτική του ακινητοποίηση για 11 συναπτά έτη, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Εγώ προσωπικά, και πείτε με αφελή αν θέλετε, νομίζω ότι δεν του αξίζει.

      • Simon Bolivar avatar
        Simon Bolivar @ Νιόβη 05/11/2012 19:42:34

        Αφελή

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Simon Bolivar 05/11/2012 20:00:42

          Σχήμα λόγου ήταν, αμέσως να το εκμεταλλευτείτε. :)

  3. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 05/11/2012 17:33:06

    Είτε ψηφίσει είτε όχι η ΔΗΜΑΡ, η τρισυπόστατος ήδη ανήκει στά ληγμένα, όπως άλλωστε καί ο φαιδρός προϋπολογισμός τού 13!

  4. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 05/11/2012 17:44:05

    Δηλαδή ο Σαμαράς μπορεί αλλά δεν θέλει να εφαρμόσει αυτά που προτεινε στο Ζάπειο? Το ίδιο μήπως και ο Κουβέλης (που δέχεται όλα τα δημοσιονομικά)?
    Καταλάβετέ το. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ στην παρούσα συγκυρία. ¨Η υπακούουμε στους δανειστές, παίρνουμε τη δόιση και μένουμε στο Ευρώ (μέ μείωση βιοτικού επιπέδου 35% από το 2009) ή μένουμε από χρήμα και τυπώνουμε δραχμές (με μείωση βιοτικού επιπέδου 60-80%).
    Για να μην λαικίζουμε εδώ πέρα καλό θα είναι όποιος αμφισβητεί τα μέτρα:
    1) Να ροτείνει ρεαλιστική εναλλακτική λύση
    2) Να μην κρύβεται και να πεί εάν προτιμά την έξοδο από την Ευρωζώνη και την επιστροφή στη δραχμή.
    Τέλος, για τα "ισοδύναμα" κλπ: Οταν η Τρόικα δεν δέχεται τίποτα, όταν οι δομές (ΕΚΤ κλπ) είναι τόσο ασφυκτικές που δεν επιτρέπουν άλλες διεξόδους (π.χ. δανεισμός από ΕΚΤ), όταν οι ίδιοι οι υπουργοί σαμποτάρουν και δεν εφαρμόζουν τα μέτρα (π.χ. Ρεππας, Ρουπακιώτης, Βοριδης κλπ), τότε αυτά είναι ανέφικτα και εάν πρώτα εμείς δεν δείξουμε διάθεση για βελτίωση μην περιμένουμε από τους δανειστές μας να αποδεχθούν "ισοδύναμα".

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ GreekinEurope 05/11/2012 18:30:45

      Κάποιος είπε ότι αν το 1940 υπήρχε τηλεόραση, στο μέτωπο δεν θα πήγαινε κανείς.
      Και το ιστορικό ΟΧΙ θα είχε γίνει ΝΑΙ σε όλα.
      Κάπως έτσι η τηλεόραση δημιούργησε και το μύθο της επόμενης δόσης.
      Ότι δηλαδή είναι αναγκαία και αναπόφευκτη.
      Αφού είμαστε δήθεν υποχρεωμένοι να την πάρουμε, γιατί αλλιώς θα πάθουμε ασφυξία, θα πεινάσουμε, θα πτωχεύσουμε, θα βγούμε από το ευρώ, θα γυρίσουμε στη δραχμή, θα κλείσουν οι τράπεζες και θα χάσουμε της καταθέσεις μας.
      Η αναγκαιότητα της επόμενης δόσης είναι ο νέος αστικός μύθος που επινόησε το δόγμα του σοκ, για να μας υποτάξει στην προπαγάνδα του συστήματος που καταρρέει και λειτουργεί πλέον όπως ο αγχωμένος χαρτοπαίκτης, αυτός που ιδρωμένος από την αγωνία ποντάρει τα ρέστα του, επιχειρώντας να μαζέψει τα τελευταία ψιλά από το τραπέζι.
      Όχι μόνο δεν τη χρειαζόμαστε αλλά, στην περίπτωση που δεν εκταμιευθεί, θα γλυτώσουμε την επιβάρυνση του δημόσιου χρέους με ακόμη 31,5 ΔΙΣ.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Κώστας 05/11/2012 18:52:06

        Μαζί σας.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Νιόβη 05/11/2012 18:52:38

          Σχόλιο για τον Κώστα.

    • J. Van Helsing avatar
      J. Van Helsing @ GreekinEurope 05/11/2012 18:40:15

      Και τα 29-35 δις που προβλεπεται απο το νεο μνημονιο να ληφθουν ως το 2016 θα τα πληρωσεις εσυ; Αν ειναι ετσι, ενταξει. Γιατι εγω δεν εχω για να πληρωσω αλλο. Το επαναλαμβανω για να το ακουσεις καλυτερα. ΔΕΝ ΕΧΩ για να πληρωσω αλλο! Ουκ αν λαβεις παρα του μη εχοντος.

      • J. Van Helsing avatar
        J. Van Helsing @ J. Van Helsing 05/11/2012 21:28:09

        Αυτο το σχολιο απευθυνεται στον GreekinEUROPE.

    • Σταράτα avatar
      Σταράτα @ GreekinEurope 05/11/2012 18:51:01

      Μέ τά νέα μέτρα πάμε στό 60% έτσι καί αλλιώς.ό καθένας μπορεί νά θέλει καί νά λέει πολλά .εκ τού αποτελέσματος κρίνετε.ευρώ δολλάριο δραχμή γιέν ε'ιναι τό πρόβλημα? ή εθνική κυριαρχία καί ανεξαρτησία?εκτός καί άν θέλουμε νά ολοκληρώσουμε τό όνειρο τού γαπ γιά νά γίνουμε καί εμείς παγκόσμιοι πολίτες

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ GreekinEurope 05/11/2012 18:56:45

      Γκρικ, δεν το καταλαβαίνουν, νομίζουν ότι οι "πολιτικοί" είναι μαζόχες ή μάλλον σαδιστές και τους αρέσει να βασανίζουν τον κόσμο. Αποφάσισαν να λειτουργήσουν ξαφνικά έτσι ενώ μπορούσαν να κάνουν άλλα, ευεργετικά.
      Ποιοι ; Οι ΙΔΙΟΙ που μέχρι το 2009 μοίραζαν και μοίραζαν και πάρε κόσμε, παροχές, έργα, βολέματα, αυξήσεις, επιδόματα, θέσεις κλπ. Αν μπορούσαν αυτοί οι μαυρογυαλούροι θα μοίραζαν -από τα δανεικά βέβαια- μέχρι να σταματήσει να γυρνάει ο ήλιος. Γι αυτό εξάλλου και για 30 χρόνια έπαιρναν 85%. Στα εύκολα, τότε, ο κόσμος όπως αποδεικνύεται από τα ποσοστά ήταν μαζί τους. Στα δύσκολα όμως τους γύρισαν την πλάτη και ψάχνουν να βρούνε άλλον που θα τους χαϊδέψει τα αυτιά και για την ώρα μόνο τάζει.

      Οσο για τις λύσεις, είναι γνωστές. Ο αλέξης με τις λίρες που έχει κρυμμένες στον κήπο και ο κατακαημένος ο καμμένος που όταν πάει να μιλήσει πιστεύεις πως θα πέσει κάτω από ανακοπή. Τον φουκαροΠάνο που μέχρι το 2011 ζούσε σε άλλο πλανήτη και δεν γνώριζε πως παιζόταν το παιχνίδι, τον περιμένει ο πούτιν και αδημονεί για να του δώσει ρούβλια.

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ Βούρδουλας 05/11/2012 19:30:00

        Πιάσε τον ένα και χτύπα τον άλλο είναι δυστυχώς και οι δύο τους. Ο Μιχαλολιάκος μου φένεται πιο σοβαρός σαν αντιπολίτευση από αυτά τα παρτάλια....

      • noldor avatar
        noldor @ Βούρδουλας 06/11/2012 00:30:25

        Μόνο που οι πολιτικοί αυτοί βρίσκονται σε ..... λίστες πολλές λίστες που βρίσκονται σε λάθος χέρια.

    • Tasos avatar
      Tasos @ GreekinEurope 05/11/2012 19:04:40

      Να συνεννοηθούν επιτέλους οι ηγέτες (λέμε τώρα...) των χωρών που έχουν το χοντρό πρόβλημα και αντί να προσπαθούν να φτωχύνουν τους λαούς τους ελπίζοντας σε 2η φάση σε λύση απ' έξω, να απαιτήσουν πρώτα τη λύση απ' έξω (ΔΝΤ-ΕΕ-ΕΚΤ) χτές κι ας πιέσουν με κάθε θεμιτό ή αθέμιτο τρόπο - όλοι μαζί όμως - προβάλοντας το κοινό του προβλήματος κι όχι τις ιδιαιτερότητες της κάθε χώρας. Μετά ας παρουν εσωτερικά μέτρα με τρόπο και χρόνο που να τον αντέχει χωριστά η κάθε οικονομία.

    • μχ avatar
      μχ @ GreekinEurope 05/11/2012 19:33:23

      Καταλάβετέ το. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ στην παρούσα συγκυρία. ¨Η υπακούουμε στους δανειστές, παίρνουμε τη δόιση και μένουμε στο Ευρώ (μέ μείωση βιοτικού επιπέδου 35% από το 2009) ή μένουμε από χρήμα και τυπώνουμε δραχμές (με μείωση βιοτικού επιπέδου 60-80%).

      Το ευρώ = μνημόνιο =downward spiral=εθνοκάθαρση...=ΜΗ ΛΥΣΗ

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ GreekinEurope 05/11/2012 19:42:37

      Αν μπορούσαμε να τυπώσουμε δραχμές, σίγουρα δεν θα μέναμε από χρήμα. Το αν θα ήταν ψεύτικο είναι άλλο θέμα. Ψεύτικο είναι και θα είναι και το ευρώ σε συνθήκες εξαθλίωσης. Δεν κάνει το νόμισμα την οικονομία, αλλά η οικονομία το νόμισμα. Όταν η οικονομική κατάσταση της χώρας είναι τέτοια που οι πολίτες της εξαθλιώνονται, και χρυσές λίρες να έχεις το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Δεν έχουν την αξία που θα είχαν σε καιρούς ευημερίας. Φτάνουν για έναν τενεκέ λάδι, όχι για την αγορά έπαυλης. Άρα, αν δεχτούμε ότι η οικονομία μας κατέρρευσε, το νόμισμα δεν έχει σημασία. Σε περίπτωση που παραμείνουμε στο ευρώ, η αξία του νομίσματος θα είναι μόνο συμβολική, για να μην λέμε ότι ήμαστε κάποτε στο κλαμπ των «μεγάλων» και τώρα πια δεν είμαστε.

      Η ευρωζώνη έχει δομηθεί έτσι που να μην υφίσταται ενιαία οικονομική πολιτική, μόνο ενιαίο νόμισμα. Η δε νομισματική πολιτική της εμπίπτει αποκλειστικά στην απόλυτη εξουσία της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, στην οποία δεν επιτρέπεται να δώσει οδηγίες κανείς. Η ανεξαρτησία της είναι πρωτοφανής, αλλά συγχρόνως είναι θεσμοθετημένη από τη Συνθήκη για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Για να το πω πιο απλά, ο Πρόεδρος της ΕΚΤ δίνει τριμηνιαίες αναφορές στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, αλλά το τελευταίο δεν μπορεί να της δώσει οδηγίες για το τι θα κάνει περαιτέρω. Ούτε και κανείς άλλος, είτε σε Ευρωπαϊκό είτε σε εθνικό επίπεδο. Επιπλέον, στο άρμα της έχουν προσδεθεί και οι Κεντρικές Τράπεζες των μελών της Ευρωζώνης, που πάει να πει ότι έχουν και αυτές απωλέσει κάθε εξουσία παραγωγής εθνικής νομισματικής πολιτικής (δεν μπορούν να τυπώσουν χρήμα για να εξυπηρετήσουν εθνικά χρέη). Όσο μια χώρα δεν μπορεί να τυπώσει νόμισμα, ακόμα κι αν αυτό είναι πληθωριστικό, δεν μπορεί να χαράξει ανεξάρτητα ούτε οικονομική ούτε άλλη πολιτική, αλλά εξαρτάται απόλυτα από αυτόν που της το παρέχει.

      Και να εξαρτιόταν μόνο σε επίπεδο οικονομικό, πάει στα κομμάτια. Σ᾽ εμάς, όμως, η εξάρτηση δεν είναι μόνο οικονομική, αλλά μετατρέπεται σε εθνική κι αυτό εντελώς ανήθικα και παράλογα διότι τα χρήματα δεν μας τα χαρίζουν για να αντλούν από την πράξη τους αυτή δικαιώματα άλλου τύπου. Μας τα δανείζουν. Η μοναδική μας υποχρέωση είναι να βρούμε τρόπο να τα δώσουμε πίσω την ώρα που πρέπει. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις δανειακές συμβάσεις που έχω δει και, λόγω εργασίας, έχω δει πολλές. Δάνειο με άλλους όρους από πλευράς του δανειστή πέραν των αυστηρά οικονομικών (πόση είναι η δόση, πότε η προθεσμία αποπληρωμής και τι γίνεται σε περίπτωση αδυναμίας εξυπηρέτησης του δανείου) δεν έχω δει ποτέ μου. Δεν έχω δει, δηλαδή, δάνειο που να λέει «σου δανείζω 100 ευρώ αλλά εγώ θα σου πω πού και πώς θα τα ξοδέψεις ή δεν θα τα ξοδέψεις», ούτε δανειστή να δίνει 100 ευρώ σε δανειζόμενο και να απαιτεί ο τελευταίος να πετάξει τη μάνα του από το σπίτι επειδή επιβαρύνει τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Αυτό μας συμβαίνει σήμερα και όσοι το φωνάζουν δεν λαϊκίζουν, αλλά λένε την πικρή αλήθεια.

      Το πιο ωραίο είναι ότι δεν έπρεπε καν να είμαστε στην Ευρωζώνη αυτή την στιγμή που μιλάμε. Έχουμε προ πολλού υπερβεί τα κριτήρια που θεσπίστηκαν για τις χώρες-μέλη της (χρέος ίσο ή μικρότερο με το 60% του ΑΕΠ και έλειμμα του προϋπολογισμού ίσο ή μικρότερο από το 3% του ΑΕΠ). Είμαστε ακόμα μέλη της «καταχρηστικά» κι αυτό επειδή η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενεργοποίησε τη ρήτρα «εξαιρετικών συνθηκών» του Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης, αλλά κι αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί εσαεί. Από την άλλη, όσο παραμένουμε δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από το εθνικό μας αδιέξοδο διότι δεν μπορούμε να τυπώσουμε χρήμα και διότι με τα χρήματα που παίρνουμε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο παρά να εξυπηρετούμε τα δάνεια.

      Δεν γνωρίζω γιατί μας κρατάνε ακόμα, αλλά για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω δεν φαίνεται να το κάνουν από φιλανθρωπία. Αν ήταν φιλάνθρωποι, δεν επέτρεπαν ούτε την εξαθλίωση ούτε την ανάμιξη στα εσωτερικά μας με τον πιο «αντιΕυρωπαϊκό» τρόπο.

      • GEORGE SPOROS avatar
        GEORGE SPOROS @ Νιόβη 05/11/2012 20:27:20

        ξαδέρφη της Παπαρήγα είσαι;

        • GEORGE SPOROS avatar
          GEORGE SPOROS @ GEORGE SPOROS 05/11/2012 20:27:53

          @Νιόβη

          • γιωργος avatar
            γιωργος @ GEORGE SPOROS 05/11/2012 21:03:11

            για πες μας τη δουλεια κανεις να σου πω τι σημαινει 580 μεικτα δηλαδη καθαρα 490 που θα παιρνεις μολις ληξει η κλαδικη σου συμβαση και υπαχθεις στη ε.γ.σ.ε.ε.υπογραφεις?οχι.τοτε δρομο.μηπως μπορεις να ζησεις με 480 ευρω.δε νομζω τακη.και στο λεω εγω λογιστης σε μεγαλη εταιρεια που διαφημιζεται στη τηλεοραση.αυτο κανουν εληξε η κλαδικη και τους καλουμε ολους να υπογραψουν για 580 μεικτα και 6 ωρα.ασχετοι ολοι ακομα υποστηριζετε το σαμαρα και το ευρω?καλυτερα να πεινασουμε τελειως για καποιο διαστημα παρα να ζουμε πεθαμενοι.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ GEORGE SPOROS 05/11/2012 20:57:16

          Σας έχουν κόψει το ρεύμα και δεν βλέπετε τηλεόραση ή βλέπετε και δεν καταλαβαίνετε τι βλέπετε; Η Παπαρήγα είναι άλλο ένα δεκανίκι του μνημονίου, διαφορετικά το ΚΚΕ θα είχε βγάλει ήδη τον κόσμο στους δρόμους.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Νιόβη 05/11/2012 21:02:29

            Για τον κ. Σπόρο.

      • ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ @ Νιόβη 05/11/2012 21:13:38

        Νιόβη, μας λένε να πετάξουμε την μάνα μας από το σπίτι, γιατί όσες φορές μας δανείζαν στο παρελθόν, εμείς αντί να τα ξοδεύουμε με την μάνα μας, τα ξοδεύαμε με την φιλενάδα μας. Αυτή είναι η αλήθεια. Την ανεξαρτησία μας εμείς την βγάλαμε στο σφυρί.
        Βαρέθηκα να ακούω ότι η Ελλάδα κατοικείται από αγγέλους ενώ η υπόλοιπη Ευρώπη είναι γεμάτη με διαβόλους.
        Κάνε απλώς την υπόθεση ότι ένας φίλος σου σου ζήταγε δανεικά για να πληρώσει την δόση του στεγαστικού του, γιατί αλλοιώς θα του πέρνανε το σπίτι. Εσύ σαν καλή φίλη του τα έδινες. Αυτός, αντί να πληρώσει τό στεγαστικό, τα έτρωγε στα μπουζούκια. Έτσι, την επόμενη σου ξανάρχεται και κλαίγοντας σου λέει "μου πέρνουν το σπίτι, σώσε με". Εσύ, που η καρδιά σου είναι γεμάτη συμπόνοια, τα ξαναέδινες για να σώσει το σπίτι του. Αυτός τα σπαταλούσε στην τράπουλα, και ξαναερχόταν πάλι με δάκρυα στα μάτια. Ε ! αυτό που θα έκανες την τρίτη φορά θα ήταν να πήγαινες μόνη σου στην τράπεζα και θα του πλήρωνες την δόση εσύ. Τότε αυτός αγανακτησμένος θα σου φώναζε ότι του περιόρισες την ανεξαρτησία !!! Νιόβη μου, αυτή είναι δυστυχώς η ιστορία της Ελλάδας που κατοκείται αμιγώς από αγγέλους...

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 05/11/2012 21:35:52

          «[...] θα πήγαινες μόνη σου στην τράπεζα και θα του πλήρωνες την δόση εσύ». Ούτε αυτό γίνεται στην περίπτωσή μας. Αυτός που πάει στην τράπεζα και πληρώνει τη δόση του φίλου του την πληρώνει και φεύγει. Δεν βάζει τον φίλο του να του δώσει το ρολόι του για ενέχυρο. Απλά του ζητά να είναι συνεπής στη φιλία του και να ξεπληρώσει τα δανεικά του, αλλιώς δεν θα του ξαναδανείσει. Έντιμη φιλία, έντιμο δάνειο.

          Δεν θυμάμαι ποτέ να είπα ότι είμαστε κοινωνία αγγέλων.

      • μχ avatar
        μχ @ Νιόβη 05/11/2012 21:22:04

        Ούτε ένα σχόλιο για την αξία του ορυκτού πλούτου που έχει από κάτω το οικόπεδο που λέγεται Ελλάδα...

        Τελικά μας ψεκάζουν δεν εξηγείται.

    • Hrthe _to _telos avatar
      Hrthe _to _telos @ GreekinEurope 05/11/2012 21:53:48

      Δηλαδη αν καταλαβα τα "ισοδυναμα" υπαρχουν αλλα δεν τα εφαρμοζουμε γτ δεν μας αφηνει η "τατανα" η τροικα για να μην μεγαλουργησουμε ως Ελληνες?
      Μπορω να εχω και εγω λιγο απο αυτο που πινετε ?

  5. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 05/11/2012 17:49:09

    Ασχέτως Γερμανών, της δεδομένης τους κακοήθειας καθώς και των ύπουλων και ύποπτων σχεδίων και πλάνων τους, ο κ. Αντώνης Σαμαράς μετά τον Αρμαγεδδώνα των μέτρων, πιστεύει άραγες πως κάποιο ''θαύμα'' θα συντελεστεί και θα συμβάλλει καθοριστικά στη συνέχιση της πορείας του; Δεν μπορεί να αυτοκτονεί πολιτικά τόσο άδοξα... Σίγουρα με κάποιον περίεργο, μυστηριώδη τρόπο έχει πεισθεί, οτι τραβάει ο μονόδρομο-Γολγοθά και στο τέλος μετά και τη σίγουρη σταύρωση (του), επίκειται κάποιου είδους...δικαίωση-Ανάσταση !!! ;;;;
    Εκδοχές :
    1) Ή κάτι βλέπει που δεν βλέπουμε (ευχή), ή
    2) Το Μέγαρο Μαξίμου απομονώνει και συντηρεί οδυνηρές αυταπάτες στους ατυχείς ενοίκους του...... (κατάρα).

  6. pasokos avatar
    pasokos 05/11/2012 18:18:42

    "Και δημιουργεί ερωτήματα, όχι γιατί πρέπει να ασχολούμαστε με το τι γράφει μια εφημερίδα"

    Δεν πρόκειται για "μια εφημερίδα" αλλά για ΤΗΝ γερμανική εφημερίδα. Βεβαίως και πρέπει να ασχολούμαστε.

  7. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 05/11/2012 18:25:43

    Κυρία Νιόβη μου αν πιστεύετε στα αλήθεια ότι η κυβέρνηση θα σωθεί με το να μη ψηφισει τα μέτρα προφανώς δεν θέλετε να γνωρίζετε ότι σε λίγες μέρες πρέπει να πληρώσουμε στις τράπεζες μας, και όχι στους εξαποδώ, 5-6 δις που πήραμε πριν κανά εξάμηνο για να σπρώξουμε λίγο χρόνο και να απορούν οι τσιπροκαμένοι που βρέθηκαν τα ευρά για μισθούς αργόσχολων και μη δημοσίων υπαλλήλων και αυντάξεις αγάμωνθυγατέρων και τυφλών ταξιτζήδων.
    Αλλιώς θα πρέπει να μας τα ανανεώσουν πληρώνοντας τους επιτόκια.
    Και λοιπόν, όταν εμείς τους πούμε ,ότι λεφτά θα πάρουν με το καλό στο γελαδοκούρεμα ,και βάζουμε πλώρη υποχρεωτικά για τους καταράχτας της δραχμής (ο λαός ακόμη θυμάται και ονομάζει τα κατοχικά πληθωριστικά δραχμόχαρτα καταράχτες), νομίζεις ότι θα βρεθούν πολλοί που θα μας δώσουν τα ευρόπουλα τους?
    Και άνευ αυτών μισθοί γιόκ, κυρία Νιόβη μου ,οπότε ο αντώνης όχι δεν σώνεται αλλά πρέπει να φέυγει νύκτωρ και δρομαίος αν θέλει να κάνει χριστούγεννα ζωντανός.
    Αυτή είναι η μοίρα οποιουδήποτε πρωθυπουργού εν ελλάδι θελήσει να παίξει τον ρόλο του μάγκα στα μαρμαρένια αλώνια της δραχμής...
    Ολα τα άλλα είναι για να ασχολούμαστε στα καφενεία μας.
    Αν έχει μια ελπίδα να διασωθεί ο πρωθυπουργός είναι να διατηρήσει την κυβέρνηση του, ψηφίζοντας όσα έχει συμφωνήσει ε,λπίζοντας ότι και οι εξαποδώ θα δώσουν όσα έχουν συμφωνήσει με την σειρά τους.
    Το να ελπίζουμε ότι Χριστουγεννιάτικα θα πάμε σε εκλογές για να παίζει ο δραχμαζάνης με την ρένα την επανάσταση είναι για γέλια και για κλάματα.
    Λεφτά για να τυπώσουμε ψηφοδέλτια θα έχουμε ή θα τα φέρνει ο καθένας απο το σπίτι του σε οτιδήποτε χαρτί μπορεί?
    Κατά τα άλλα αναρωτιόμαστε γιατί τα έγραψαν αυτά οι γερμανοί. Για το πως έγινε υπορυγός αυτός ο απερίγραπτος ρουπακιώτης έχουμε αναρωτηθεί εμείς?
    Δικαιολογημένα ανησυχούν με αυτά που βλέπουν και ακούν.
    Παράκρουση έχουν πάθει και αυτοί.
    Συμφωνούμε σε περικοπές δέκα τόσα δίς και μετά σηκώνουμε μπαιράκι για το επίδομα γάμου και την αποζημιωση μερικών φίλων και γνωστών οταν απολυθούν.
    Είναι να μην μας θεωρούν τελειωμένους?
    Γιαυτούς ο ρουπακιώτης δεν είναι κανένας αποτρελαμένος βιολοντσελίστας ,είναι υπουργός της ελληνικής δημοκρατίας και τον αντιμετωπίζουν έτσι.
    Γιαυτό και μας θεωρούν τελειωμένους.

    Αμ δε.
    Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι.Και εμείς θα τους φάμε καμιά πενηντάρα δίς ακόμη, και με τον ρουπακιώτη υπουργό, και θα τους αποτρελάνουμε εντελώς κυρία Νιόβη μου.
    Και μη φοβάσαι.Αν χρειαστεί ο δραχμαζάνης θα κλέψει την κάλπη για να μην πέσει η κυβέρνηση.
    Η θα κλειδώσει τους δικούς του στο υπόγειο για να μην ψηφίσουν..Είναι καιρός τώρα χειμωνιάτικα να τρέχουμε σε εκλογές?

    • Δημήτρης Πολλάτος avatar
      Δημήτρης Πολλάτος @ ορεσείβιος 05/11/2012 23:56:16

      Αν και ορεσίβιος κάπου χαμηλά στα πεδινά κοντά στην αλήθεια βαδίζει ο συλλογισμός σου και σε μερικά συμφωνώ μαζί σου. Όμως θα επαναλάβω αυτό που γράφει παρακάτω η Νιόβη (καλησπέρα της). «Είτε περάσει είτε δεν περάσει τα μέτρα διότι όποιο δρόμο και να πάρει στον ίδιο γκρεμό οδηγεί, αλλά από αλλού και με χρονική καθυστέρηση.» Η καταστροφή είναι παρούσα ας το καταλάβουν όλοι. Άλλο κρίση και άλλο καταστροφή. Χωρίς μεγάλες εξαγωγές ανταγωνιστικών προϊόντων σε αγορές της επιρροής μας ( υπήρχαν ποτέ για να υπάρξουν και τώρα;) χωρίς εξαγωγές πρώτων υλών αυξημένης ζήτησης (μεταλλεύματα γαιάνθρακες) αντίο στα όνειρα για ταχεία έξοδο από την κρίση. Μπορούμε να κάνουμε αναφορές για ελληνικό χρυσό, φυσικό αέριο, πετρέλαιο, solar energy. Δεν κοστίζουν. Ανέξοδες ήταν και οι βαρύγδουπες συζητήσεις στους καφενέδες του ’30 για την μεγάλη Ελλάδα. Θυμίζουν παλιό ελληνικό σινεμά με τον θείο από το Αμέρικα με τα "τσέκια, ασουπί. Αμ πως" και το μπαούλο με τον θησαυρό του τσιφούτη. Παρακολουθώ πολλά σχόλια με την ευγενή άποψη του κάθε ενός σας πατριώτη που αγαπάει τον τόπο. Μακάρι να επιτευχθούν τα όσα καλλίτερα συμπεραίνετε για τον τόπο μας. Εγώ απλά λέω μακάρι τα εγγόνια μας να έχουν ένα καλλίτερο μέλλον από αυτό το σχεδόν τίποτα που θα αφήσουμε εμεις στα παιδιά μας.

  8. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 05/11/2012 18:29:10

    Κύριοι πρέπει όλοι να το πάρουμε απόφαση. Ή θα αλλάξουμε τώρα ή ποτέ. Ο Σαμαράς παράγει πολιτική με πράξεις και όχι με λόγια. Παίρνει αποφάσεις άμεσα και δεν παίζει με τα λόγια. Ανάκτηση εμποστοσύνης, ρευστότητα στην αγορά και προχωράμε. Αυτό κατά την ταπεινή μου γνώμη προσπαθεί να κάνει. Υπάρχει άλλη λύση; Ας την πεί κάποιος.

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ ΝΙΚΟΣ 05/11/2012 19:35:26

      Βεβαιως και υπαρχει "αλλη λυση". Απλως εσεις δεν την βλεπετε, γιατι δεν θελετε να την δειτε. Τις προαλλες μιλουσα με ενα ατομο που εργαζεται στην Commission στις Βρυξελλες. Μου μετεφερε λοιπον αυτα που λεγονται στους διαδρομους (που ειναι πολυ πιο εγκυρα, ως μεταφορα "κλιματος", απο τις επισημες ανακοινωσεις των διορισμενων εκπροσωπων των τραπεζιτων) . Μου ειπε επι λεξει οτι οι ανθρωποι γελανε με τα χαλια μας και λενε πως θα αρκουσε μια αρνηση της Ελλαδας να δεχτει την δοση για να κανει τους παντες να κατεβασουν τα βρακια τους ! Βλεπετε, τρεμουν το "ντομινο" και τα 17,5 τρισεκατομμυρια που θα επιβαρυνε την παγκοσμια οικονομια μια χρεωκοπια της χωρας μας (εκ των οποιων, τα 75 δις περιπου θα επεφταν στην πλατη της Γερμανιας). Κι αυτο ειναι κατι που εχει λεχθει απο εγκριτους Γερμανους αναλυτες κι οχι απο δικους μας αριστερους. Εδω ομως η τριανδρια που παριστανει την "γραμμη Μαζινο" ειναι διατεθειμενη να καταστρεψει τα παντα, προκειμενου να κερδισει λιγο ακομα πολιτικο χρονο.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ ΝΙΚΟΣ 05/11/2012 19:37:23

      Να και μια σωστη τοποθετηση !Διαβαζοντας κανεις τα σχολια των επισκεπτων θα νομιζε οτι δεν τους νοιαζει τι θα γινει η Ελλαδα και αυτος ο λαος που ''τελειωσε τον Σαμαρα '' και νομιζει οτι θα καταναλωνει χωρις να πληρωνει και θα στελνει τους λογαριασμους στους Ευρωπαιους οπως εκανε 30 χρονια τωρα !Ε ρε ας μην ψηφιστουν τα μετρα και εχει να πεσει πεινα και εξαθλιωση Συριζοτσιπρεικη που θα παει συννεφο !

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ Ραβινος 05/11/2012 21:20:23

        Πείνα έχει πέσει εσείς οι προνομιούχοι δεν την βλέπετε μετά θα σας φταίει ο Τσίπρας!

    • Simon Bolivar avatar
      Simon Bolivar @ ΝΙΚΟΣ 05/11/2012 19:44:05

      Ζάππειο Ι,ΙΙ,ΙΙΙ ,

      • Hrthe _to _telos avatar
        Hrthe _to _telos @ Simon Bolivar 05/11/2012 21:45:07

        Και ενα και δυο "πηδαω" τα κυματα , :) :)

  9. Γιάννης avatar
    Γιάννης 05/11/2012 18:36:37

    GreekinEurope, κάθε πράγμα έχει το κόστος του. Πρίν 2-3 χρόνια η απόφαση να μείνουμε στο ευρώ είχε νόημα. Τώρα πιά, είναι μόνο θέμα γοήτρου.

    Η επιστροφή στη δραχμή τότε ήταν μια τρελλη ιδέα, αλλά με τα σημερινά δεδομένα είναι μια γενναία απόφαση για να πάνε τα πράγματα μπροστά. Όσο μένουμε στο ευρώ το καλύτερο που θα μπορύμε να κάνουμε είναι να βγάζουμε κυβερνήσεις νέων μέτρων που θα πούλάνε φτηνά την εθνική περιουσία για την επόμενη δόση. Με τη δραχμή θα τον πιούμε για κανα χρόνο αλλά θα έχουμε κυρίαρχη χώρα. Ακόμα και αν το τελευταίο δεν είναι και τόσο σίγουρο, καλύτερα να το προσπαθείσουμε απο το να το αφίσουμε στο Spiegel και στο Bild. Εκτός και αν ο κόσμος του αρέσει να ασχολείται με το σίριαλ των μέτρων και όχι να βλεπει μπροστά.

    • GreekinEurope avatar
      GreekinEurope @ Γιάννης 05/11/2012 20:28:05

      Το πρόβλημα είναι ότι είτε με δραχμή είτε με Ευρώ, η Ελλάδα θα ορθοποδησει μόνο εάν αποκτήσει ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
      Καμία κυβέρνηση έως τώρα και ιδιαίτερα το ΠΑΣΟΚ 2010-2012 δεν το έκανε αυτό. Ολοι περιμένουν το μάννα εξ'ουρανού (δηλ. τις δόσεις...). Η διαφορά είναι ότι εντός του Ευρώ αυτό μπορεί να γίνει πιο "ομαλά" ενώ εκτος Ευρώ θα φτωχύνομε όλοι απότομα και θα έχουμε πολλά απονενοημένα διαβήματα (π.χ. όταν ο άλλος δεν έχει να ζήσει και εξανεμιστούν και οι οικονομίες του τι θα γίνει εφ'όσον ακόμα και πολλά τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης είναι εισαγώμενα?)....
      Οσον αφορά την προοπτική επιστροφής στη δραχμή θα έχει νόημα αν συνδυαστεί με δασμούς, περιορισμούς στις κινήσεις κεφαλαίων (για να μην ξεμείνει η χώρα από συναλλαγματικά αποθέματα) κλπ. Τότε όμως θα έπρεπε η Ελλάδα να θέσει τον εαυτό της και εκτός ΕΕ. Και το ερώτημα είναι: Ο Κ.Καραμανλής ο Α' το 1980 αγωνίστηκε να μας βάλει στην ΕΕ για να πούμε σήμερα ότι η σωτηρία της χωρας είναι εκτός ΕΕ την στιγμή που όλοι οι Βαλκάνιοι γει΄ονές μας παρακαλάνε να μπούν εντος??

  10. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 05/11/2012 18:58:10

    Μας έχουν ζαλίσει τον έρωτα οι γερμανοί. Μα τι σκατά θέλουν; Να περάσουν τέτοια μέτρα και να είμαστε και ευχαριστημένοι; Αντίκειται στην λογική.

  11. blue eye avatar
    blue eye 05/11/2012 19:13:53

    Εσείς, ενώ η χώρα βουλιάζει καθημερινά περισσότερο, μη και θιγεί ο Σαμαράς!! Λες κι είναι άμεμπτος, άσπιλος, αμόλυντος. Λες και δεν αποτελεί κομμάτι του πολιτικού συστήματος. Δε με νοιάζει κι αν εξαφανιστούν όλοι τους. Μικρή η ζημία και μεγάλη η ωφέλεια της χώρας. Ας σκεφτεί ο Σαμαράς πόσα ψέματα έχει πει μέχρι τώρα, πόσα λέει ακόμα και πόσα θα πει. Ας σκεφτεί ποιούς επέλεξε για συνεργάτες κι αν είναι αντάξιοι του ρόλου και των συγκυριών.
    Στο καλό και να μη μας γράφει. Δε θα μας λείψει διόλου, όπως και τόσοι άλλοι. Κι αλήθεια κείνο το ταξίδι στις ΗΠΑ που πληρώνουμε, εν μέσω περικοπών βεβαίως βεβαίως, για να "ελέγξουν" (!!!!!!!) οι έλληνες βουλευτές τα αποτελέσματα των αμερικάνικων εκλογών ως παρατηρητές ήταν τόσο αναγκαίο; Τι είναι η Αμερική τριτοκοσμική χώρα και θα πάνε οι έλληνες να τσεκάρουν; Για όνομα του Θεού(όχι αυτού που μίλησε ο Σαμαράς!!).

  12. μχ avatar
    μχ 05/11/2012 19:19:35

    " Θα πρέπει να καταλάβουν οι Γερμανοί ότι η Ελλάδα έχει κάνει απίστευτες θυσίες για να πληρώσουν τα τεράστια κέρδη της Γερμανίας από τα δάνεια που δίνουν. Η καταστροφή της Ελλάδας μέχρι τώρα ήταν κέρδος για τους Γερμανούς."


    Μόνος σου τα λες...

    Η frau Mέρκελ το ξεκαθάρισε...5 χρόνια ακόμη τουλάχιστον( η όσο χρειαστεί).
    Το "γλέντι" θα ξεκινήσει όταν μαθευτεί που πάνε τα λεφτά που πληρώνουμε

    • μχ avatar
      μχ @ μχ 05/11/2012 19:26:52

      Όσοι βλέπουν την Γερμανία βλέπουν το δάχτυλο...

      • μχ avatar
        μχ @ μχ 05/11/2012 19:48:53

        Σφίγγει ολοένα και περισσότερο ο κλοιός γύρω από την Ελλάδα, την ώρα που η ελληνική κυβέρνηση βρίσκεται αντιμέτωπη με το σκόπελο της κρίσιμης ψηφοφορίας των νέων μέτρων....
        Όπως διαμηνύουν ανώτατοι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι, το ενδεχόμενο να υπάρξει συμφωνία για το ελληνικό ζήτημα στο Eurogroup της 12ης Νοεμβρίου κρίνεται πλέον απίθανο...
        Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, δεν αποκλείεται να υπάρξει συμφωνία για την ελληνική περίπτωση, με αιχμή την απόφαση για την εκταμίευση της επόμενης δόσης, ύψους 31,5 δισ. ευρώ, εντός του μήνα...
        "Το Eurogroup της 12ης Νοεμβρίου είναι απίθανο να δώσει λύση για την Ελλάδα" τονίζουν χαρακτηριστικά οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι.
        Κατά τους ίδιους, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο εμμένει στη θέση πως πρέπει να υπάρξει μια νέα αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους.
        Όπως υποστηρίζουν μεταξύ άλλων οι ίδιοι αξιωματούχοι, η Ελλάδα πιθανότατα θα προχωρήσει στην έκδοση εντόκων γραμματίων, προκειμένου να αποπληρώσει τα ομόλογα που λήγουν στις 16 Νοεμβρίου.

  13. gior avatar
    gior 05/11/2012 19:41:43

    Σε παρακαλώ πολύ ας ολοκληρώσουμε το σκεπτικό σου……………ας πούμε ότι ο Σαμαράς λέει όχι δεν περνάνε τα μέτρα ………………. λέμε αντίο στους Γερμανούς και «στους σκοτεινούς τους σκοπούς» αλλά και στους άλλους Ευρωπαίους που συμφωνούν μαζί της , επίσης και στους Αμερικανούς που το ίδιο λένε (τρόικα την λένε) και τα ………… και την άλλη μέρα τι γίνεται?.......μπορείς περιγράψεις ένα αισιόδοξο σενάριο για τον λαό (οικονομία) και την Ελλάδα (εθνικά θέματα) κατά κύριο λόγο και έπειτα και για τον Σαμαρά……………….

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ gior 05/11/2012 19:49:07

      Όχι, και λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω. Δεν υπάρχει αισιόδοξο σενάριο. Είμαστε κατεστραμμένοι. Το θέμα είναι τώρα πώς θα αποφασίσουμε να πεθάνουμε, με δραχμή ή με ευρώ, ο βαθμός της υποδούλωσής μας και τα ψήγματα της αξιοπρέπειάς μας.

      • GEORGE SPOROS avatar
        GEORGE SPOROS @ Νιόβη 05/11/2012 20:25:28

        Καλά μωρέ εσύ πέθανε με δραχμή, εμείς θέλουμε με ευρώ. Γούστο μας καπέλλο μας.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ GEORGE SPOROS 05/11/2012 21:00:55

          Καμία αντίρρηση ότι είναι γούστο και καπέλο σας. Δεν αμφέβαλε κανείς, αυτό έλειπε. Μόνο, όταν έρθει η ώρα και το καπέλο σας πέσει πολύ στενό και δεν υπάρχει άλλο για να το αντικαταστήσετε, μην παραπονεθείτε. Να θυμάστε ότι εσείς το φορέσατε αυτόβουλα, εκούσια και ενσυνείδητα.

      • μχ avatar
        μχ @ Νιόβη 05/11/2012 20:41:47

        Ο Πνευματικός:

        «Kι αυτοί οι ανελέητοι εχθροί ενώθηκαν στα δακρυά μου. Γλυκειά πνοή της ξάστερης νύχτας, ένα χαμόγελο πάνω στα νερά και παντού στην εξοχή... Ο σεισμός άνοιξε στο σκληρό βράχο βαθύ χάσμα που σκεπάστηκε με λουλούδια που έτρεμαν στην αύρα και στον ήλιο...

        Αν τύχει να γίνει κάτι απ' αυτό που τώρα μοιάζει ανέφικτο, θα το συνοδέψει το μαρτύριο καί το αίμα. Γιατί μου φαίνεται αδύνατο να μπορέσει να περάσει απέναντι και ένας μόνο από μας.

        Σαν σκιά πλανιέται το κοπαδάκι μου μέσα στη νύχτα με τ' άστρα, νύχτα δροσερή από τις προσευχές, γαλήνια σαν να είχε βρέξει ψωμί ο ουρανός».

      • gior avatar
        gior @ Νιόβη 05/11/2012 21:35:32

        Ευχαριστώ για την απάντηση............θυμήθηκα ένα τραγούδι του Χατζιδάκι που έλεγε....... «στον πόλεμο σαν πάς για να πεθάνεις…………..τότε για πόλεμο δεν κάνεις……» διαφωνώ μαζί σου , η Ελλάδα θα σηκωθεί ξανά στα πόδια της …………πιο δυνατή ……….και στο μέλλον ας προσέχουμε τι ψηφίζουμε …………όχι αυτούς που μας χαϊδεύουν τα αυτιά, αλλά αυτούς που λένε την αλήθεια………… αυτό ισχύει και για μένα……..

        • αρέλεγος avatar
          αρέλεγος @ gior 05/11/2012 23:25:43

          Στο πόλεμο πάς όταν λές ΟΧΙ και είσαι ήδη 'αθάνατος'
          Όταν λες ΝΑΙ έχεις ήδη παραδοθεί , και είσαι κιόλας ζωντανός 'νεκρός'...

        • Stratis avatar
          Stratis @ gior 07/11/2012 07:06:06

          Μόνο που ξέχασες να μας ονομάσεις έστω και έναν από τους μέχρι σήμερα γνωστούς αλλά και τους εκολαπτόμρνους Έλληνες πολιτικούς με λόγο και μπέσα. Όπως το ίδιο ισχύει και για το ακαίρεο των Ελλήνων ψηφοφώρων Αυστραλός

    • Αποδημος Εθνικιστης avatar
      Αποδημος Εθνικιστης @ gior 05/11/2012 21:35:31

      Υπαρχει και αλλη μια χωρα συμμαχος,που λεγεται Ρωσια...Και μηπως αν ειχαμε κοιταξει απο την αρχη προς τα εκει ολα να ηταν διαφορετικα? Λεω εγω ο αφελης,μηπως?

      • Lamproukos avatar
        Lamproukos @ Αποδημος Εθνικιστης 06/11/2012 00:47:24

        Αυτό, ως ένα από πολλά άλλα βήματα, θα μπορούσε να το κάνει μια χώρα αυτόνομη και κυρίαρχη, που σκέπτεται με βάση τα στρατηγικά της συμφέροντα.

        Τη αποικία της Ε.Ε Ελλάδα ποιός θα την άφηνε να κάνει ένα τέτοιο βήμα; Ούτε η Γερμανία, ούτε από την άλλη η ΗΠΑ.

  14. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 05/11/2012 19:45:39

    Παραμυθάκια τα Ζάπεια δηλαδή?

    • Hrthe _to _telos avatar
      Hrthe _to _telos @ Simon Bolivar 05/11/2012 21:59:01

      Ενταξει τωρα , δεν ηταν και επιπεδου αδελφων Γκριμ. :)

  15. μχ avatar
    μχ 05/11/2012 19:46:09

    +++

  16. μχ avatar
    μχ 05/11/2012 19:47:17

    Τα πολλά πρόσωπα της κρίσης χρέους που ταλανίζουν τις ευρωπαϊκές οικονομίες, φέρνοντάς τις αντιμέτωπες με την ανεργία και τη φτώχεια, επιχειρεί να αναλύσει σε νέο του άρθρο ο Mohamed A. El-Erian, επικεφαλής της Pimco, του μεγαλύτερου fund διαχείρισης ομολόγων παγκοσμίως.
    Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο El Erian, δύο είναι οι κύριες παραλλαγές της κρίσης χρέους που γονατίζουν τις ευρωπαϊκές οικονομίες. Η πρώτη είναι εκείνη που αφορά στις κυβερνήσεις και καταγράφεται καθημερινά από τον Τύπο και τα μέσα ενημέρωσης. Η δεύτερη, όπως ο ίδιος εξηγεί, είναι η λιγότερο ορατή, που αφορά στην κατάσταση των μικρών επιχειρήσεων και των νοικοκυριών.
    Μέχρι και οι δύο εκφάνσεις αυτές της κρίσης αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά, υποστηρίζει ο El Erian, η Ευρωζώνη θα βρίσκεται δέσμια της αναιμικής ανάπτυξης και της υπερβολικά υψηλής ανεργίας.
    Η κρίση στην Ελλάδα τείνει να λάβει μόνιμο χαρακτήρα, αναφέρει στη συνέχεια ο επικεφαλής της Pimco, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως η ελληνική κυβέρνηση δεν μπορεί να παράσχει στους πολίτες της χώρας... φως στην άκρη του τούνελ.
    Η Ελλάδα, συνεχίζει ο ίδιος, έχει ήδη χρεοκοπήσει. Σε ορισμένες υποχρεώσεις της δεν κατόρθωσε να ανταπεξέλθει, σημειώνει επίσης.
    Αναφερόμενος ο ίδιος στα υψηλά ποσοστά ανεργίας που καταγράφονται σε χώρες όπως η Ελλάδα (25%), προειδοποιεί πως μια τέτοια κατάσταση μπορεί να οδηγήσει σε κοινωνική έκρηξη, σε πλήρη απώλεια της εμπιστοσύνης προς την πολιτική ηγεσία. Ο κίνδυνος για μια... χαμένη γενιά είναι ορατός, εκτιμά ο El Erian.

  17. μχ avatar
    μχ 05/11/2012 19:50:09

    για την Νιοβη..τα +++

  18. elli avatar
    elli 05/11/2012 19:54:59

    Από την ομιλία πάντως εχθές του Αντώνη Σαμαρά , ένα πράγμα βγήκε και ελπίζω να κάνω λάθος. Λίγο - πολύ είπε ότι από αυτή τη δόση το 10% θα δοθεί στους δανειστές( για τους τόκους που πληρώνει η Ελλάδα) και το άλλο 90% θα πάει στις τράπεζες!
    Άρα αν καταλάβαμε καλά , ούτε από αυτή τη δόση πρόκειται να πληρωθούν οι οφειλές του κράτους προς τους ιδιώτες, όπως είχε εξαγγείλει προεκλογικά, για να τονωθεί η ρευστότητα στην ελληνική αγορά . Τώρα το κράτος μεταθέτει τις οφειλές του προς τους Έλληνες πολίτες στο άγνωστο μέλλον και στην "επόμενη δόση" για την οποία θα τεθούν πάλι τα ίδια εκβιαστικά διλλήματα.
    Αλήθεια δεν βαρεθήκατε το ίδιο σήριαλ?

  19. Νιόβη avatar
    Νιόβη 05/11/2012 20:07:50

    Κύριε ορεσείβιέ μου, τα είπα όλα σε ένα σχόλιό μου παρακάτω. Σε ένα άλλο σχόλιό μου παραπάνω υποστήριξα ότι είμαστε ήδη μελλοθάνατοι κι ότι το μόνο που έχουμε να επιλέξουμε είναι το πώς θα πεθάνουμε και τι θα έχουμε ίσως κατορθώσει να περισώσει για να χτίσουμε πάνω του εμείς μπας και το βρουν τελειωμένο τα εγγόνια μας. Προσωπικά νομίζω ότι η κυβέρνηση Σαμαρά είναι τελειωμένη ό,τι και να κάνει. Είτε περάσει είτε δεν περάσει τα μέτρα διότι όποιο δρόμο και να πάρει στον ίδιο γκρεμό οδηγεί, αλλά από αλλού και με χρονική καθυστέρηση. Αυτό που θα μπορούσε ίσως να περισώσει ο κ. Σαμαράς θα ήταν το πολιτικό του κεφάλαιο για το απώτερο μέλλον αν έπαιρνε τον έναν δρόμο αντί του άλλου γιατί ο άλλος θα τον κάψει πολιτικά δια παντός, όπως έκαψε και τους προκατόχους του. Χαιρετώ. Ελπίζω να βρείτε πετρέλαιο ή καυσόξυλα φέτος για να ζεσταθείτε στο όρος σας, είτε με δραχμή είτε με ευρώ.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Νιόβη 05/11/2012 20:09:07

      «να περισώσουμε»

    • Hrthe _to _telos avatar
      Hrthe _to _telos @ Νιόβη 05/11/2012 21:41:33

      Ορεσειβιε μου θα μπορουσε να αφησει τον Παπαδημο να παρει τα μετρα αυτα, αλλα ηθελε βλεπεις να γινει πρωθυπουργος.

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Νιόβη 05/11/2012 21:42:06

      Α κυρία Νιόβη μας, αν περιμέναμε εμείς οι ορεσείβιοι να έρθει ο νοέμβριος για να βρούμε καυσόξυλα θα το είχαμε χαμένο.
      Μπορεί τα δάση μας να μην έχουν δένδρα που βγάζουν ευρά ώστε να μπορέσει ο δραχμαζάνης και η ρένα να κάνουν με το καλό και επιτυχία την επανάσταση,αλλά για τις σόμπες καλά είναι.
      Πολύ λίγοι θα αγοράασουν πετρέλαιο.Οσοι μπορούν άγορασαν ένα αλυσοπρίονο (σχεδόν όλοι), έχουν και μερικά χωραφάκια στα χωριά ακόμη και αυτοί που ζούν στις πόλεις της επαρχίας, βγάζουν μια άδεια κοπής απο το δασαρχείο και εξασφαλίζουν τα ξύλα της χρονιάς.
      Στα χωριά βρήκαν ένα καλό τρόπο για μεροκάματο,αφού οι σκιτζίδες του κολωνακίου νόμισαν ότι θα καθήσουν οι χωρικοί να πληρώνουν για πετρέλαιο.
      Μέτρησε ανάποδα η υπερβολή και η ανικανότητα του κράτους να βάλει τάξη στους βενζινάδες (που πληρώνουν και αυτοί την ύβρι των προηγούμεων ετών)και στους άρχοντες των πετρελαίων.
      Η κατανάλωση έπεσε κατά 80% τουλάχιστον, δεν βλέπεις ούτε ένα βυτιοφόρο στον δρόμο και μάλλον του χρόνου θα έχουμε μια μαγική μείωση των τιμών,γιατί τα κέρδη των πετρελαιάδων μας θα συρικωνθούν δραματικά ,αλλά εις μάτην.

      Κατά τα άλλα ,μάλλον δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι τι μας περιμένει αν επιλέξουμε δραχμή.
      Κατ αρχάς να ξεχάσουμε τις διαμαρτυρίες μας εδώ στα ιντερνέτια, για τα υπόλοιπα το συζητάμε.
      Και δεν προκειται για γκρεμό , για το έρεβος πρόκειται κυρία Νιόβη μου...
      Αυτά που περνάμε τώρα θα ευχόμαστε να τα πετύχουμε..
      Δεν είναι το ίδιο λοιπόν.
      Αν μιλάμε τώρα για 500 ευρώ ,τότε θα έχουμε κανά 50.000 δραχμές σε πραγματικη ΄δύναμη και αξία.
      Μέχρι εκεί είμαστε ως παραγωγή,ότι παραπάνω παίρνουμε τώρα είναι ο αέρας που πασχίζουμε να κρατήσουμε.
      Χωρίς ευρά ,αέρας γιόκ και ο καθένας στον ίσκιο του.
      Εκεί να δείς βίαιη προσαρμογή ...
      Ενα κατοστάρικο ο φραπές όχι ενάμισυ χιλιάρικο, και το ματσάκι ο μαιντανλος ένα πενηντάρικο όχι τριακοσιες εβδομήντα δραχμούλες σκληρές και ασήκωτες όπως σήμερα.
      Με τους μισθούς σε αντισοιχία...Αλλιώς πάμε στον καταράχτη και τότε γίναμε επιτέλους όλοι δισεκατομυριούχοι και αγοράζουμε ψωμί με εκατομμύρια.
      Που και αυτό εισαγόμενο θα είναι.
      Τα πετρέλαιο όμως κυρία Νιόβη όσο έχουμε ευρω, λίγα μενα αλλά έχουμε το αγοράζουμε, όπως και τα φάρμακα, τα σκόρδα ,τα λεμόνια, τα κρέατα, τα στάρια ,το γάλα..
      Οταν αρχίσουμε να τυπώνουμε δραχμούλες στο πόσο λές θα μας πουλάνε οι γείτονες βούλγαροι το κρέας και τα καυσόξυλα.Σε δραχμούλες ενοώ.
      Δεν ξέρω αν θυμάσαι ,αλλά οι πιό ψαγμένοι και πονηροί ήθελαν χρυσές λίρες ή δολλάρια σε αγοροπωλησίες εν ελλάδι μέχρι κατά το 2000 που πήραμε το καταραμένο ευρώ.
      Με 25% πληθωρισμό κατά την δεκαετία του 90 ποιος τρελλός θα έπερνε δραχμές αν μπορούσε να κάνει διαφορετικά, εκτός απο τους δημοσίους υπαλλήλους ,για τον κανονικό τους μισθό.
      Στο πόσο λές να καθίσει το κοντέρ του πληθωρισμού με δραχμούλα στο πρώτο έτος εφαρμογής?
      Θα καταφέρουμε να κρατήσουμε διψήφιο νούμερο?
      Η υποτίμηση ?
      Το 80% ειναι ικανοποιητικό για πρώτο εξάμηνο?

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ ορεσείβιος 05/11/2012 21:57:52

        Πότε ενικός και πότε «κυρία Νιόβη». Αποφασίστε, αγαπητέ ορεσείβιε, το στιλ. :) Προσωπικά, θα προτιμούσα «Νιόβη» κι ό,τι άλλο θέλετε, ενικό ή πληθυντικό, δεν με πειράζει. Αλλά αυτό το «κυρία Νιόβη»... Σας παρακαλώ, αφήστε το στην άκρη. Μου θυμίζει κάτι θείες μου και, εκτός του ότι δεν τις χωνεύω, θέλω να νιώθω ότι έχω πολύ δρόμο μπροστά μου για να φτάσουν να δέσουν καλά μέσα μου η προσφώνηση «κυρία» με την ηλικία μου. Έχω που έχω ένα ψυχολογικό θέμα με την ηλικία και τον χρόνο που περνάει, μην μου το επιβαρύνετε. :)

  20. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/11/2012 20:23:11

    Δεν κατάλαβα, είναι ψεύδη ή συκοφαντίες αυτά που γράφει η FAZ (συντηρητική-φιλελεύθερη εφημερίδα για την ακρίβεια); Οποιοσδήποτε δημοσιογράφος στην Αθήνα, αυτά θα έγραφε....
    Μπορεί η λογική να υπαγορεύει για τις επόμενες εκλογές μία κυβέρνηση σταθερότητας, αλλά να μην ξεχνούμε ότι υπάρχει και το θυμικό. Και δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι η τρικομματική θα βαστάξει ακόμα 3 χρόνια.
    Το θέμα, από την άλλη, είναι ότι ο διάδοχος του Σαμαρά θα είναι βασιλιάς χωρίς βασίλειο, κάτι σαν Βενιζέλος δηλαδή, σε ένα κόμμα που αν υπερβαίνει το 15%, θα είναι εξαιρετική επιτυχία.

  21. γιωργος avatar
    γιωργος 05/11/2012 21:06:15

    ζηστε με 480 στο χερι και χαρατσια ενοικια τραπεζες να σας κυνηγουν να μας παρουν και εθνικη κυριαρχια για να μεινουμε στο ευρω.καλα κοιμαστε?

  22. GEORGE SPOROS avatar
    GEORGE SPOROS 05/11/2012 21:11:46

    δηλαδή είσαι πιο δυναμική κι απ΄την Παπαρήγα; Στ΄άρματα στ΄άρματα εμπρος στον αγώνα;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ GEORGE SPOROS 05/11/2012 21:40:02

      @GEORGE SPOROS

      Υποψιάζομαι ότι δεν έχω λόγο να συζητήσω άλλο μαζί σας.

  23. ares avatar
    ares 06/11/2012 01:27:32

    έτσι ακριβώς, ++++

  24. ares avatar
    ares 06/11/2012 01:30:26

    έτσι ακριβώς, +++++

    • ares avatar
      ares @ ares 06/11/2012 01:34:01

      για τον Κώστα 05/11/2012 στις 6:30 pm

  25. pprs avatar
    pprs 08/11/2012 08:10:05

    Συγνώμη ρε παιδιά; αν δηλαδή πάμε στη δραχμή, θα πάψουμε να είμαστε ελλειματικοί σε ετήσια βάση; Τι σχέση έχει το νόμισμα με τη νοικοκυρεμένη διαχείριση;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.