23/02/2011 20:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πεδίο μάχης το κέντρο της Αθήνας















ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dora avatar
    Dora 23/02/2011 20:52:57

    Κυριε Ιησου Χριστε ,ελεησον ημας!!!!!!!!!!

    Αδερφος τον αδερφο!Τι καταντια!

    • Misha avatar
      Misha @ Dora 23/02/2011 23:24:21

      Αυτός ο πραιτωριανός που έγινε φλαμπέ, μήπως ήταν ο ίδιος που νωρίτερα χτύπησε με τη μηχανή και παρέσυρε διαδηλωτή;
      h--p://www.iskra.gr/images/stories/ergasia/apergies/syntagma_police_23.12.2011b5.jpg

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Misha 24/02/2011 00:02:16

        Μήπως ήσουν εσύ καβάλα και ξέρεις καλύτερα;

        • Misha avatar
          Misha @ αποκατάσταση 24/02/2011 00:07:46

          ??????

          • αποκατάσταση avatar
            αποκατάσταση @ Misha 24/02/2011 00:48:36

            "Φλαμπέ πραιτωριανός", οι συμπάθιες δεν κρύβονται και οι παρομοιώσεις κάθε άλλο παρά αγαθές είναι.

    • Giwrgos avatar
      Giwrgos @ Dora 24/02/2011 01:09:03

      Afou oloi xarhkame kata vathos!!

  2. Kostas D avatar
    Kostas D 23/02/2011 21:01:45

    Βλεποντας αυτες τις φωτ/φιες με τους αστυνομικους σε φλογες....εχω να τονισω τα εξης
    - Αυτοι οι ανθρωποι ειναι ΑΔΕΡΦΙΑ μας, και δυστυχως εχουν αναλαβει το ΑΧΑΡΟ εργο ΔΙΑΦΥΛΑΞΗΣ της Δημοσιας Περιουσιας.....!! ( ΟΧΙ της κυβερνησης, οπως ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ πιστευουν καποιοι.. Μιας και ειναι κι αυτοι ΘΥΜΑΤΑ των ιδιων κυβερνωντων.. Αλλα πως να το κανουμε σε μια οποιαδηποτε χωρα του κοσμου ΚΑΠΟΙΟΣ πρεπει να φυλαξει τη Δημοσια Περιουσια , οταν γινονται διαδηλωσεις η πορειες κτλ)

    - Επισης να προσθεσω το οτι πολλοι απο αυτους τους αστυνομικους, ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, μιας και αυτοι ΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ μετρα, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ εχουν ξανα τον ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ ΡΟΛΟ
    του να πανε κοντρα σε ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ τους οποιους μεσα τους ομως δικαιωνουν....

    - Και το τελευταιο που θελω να πω.... ΘΥΜΑΣΤΕ το Διαμαντη Μαντζουνη??
    Τον ηρωικο αστυνομικο 21 ετων , που τον Ιανουαριο του 2009, αμεσως μετα
    τα "δεκεμβριανα του 2008" καποια αποβρασματα ως αντιποινα τον πυροβολησαν ανανδρα????
    Ειναι τα ιδια αποβρασματα που ηταν πιονια στον πολεμο εναντια στον Καραμανλη καιγοντας την Ελλαδα.... τα ιδια αποβρασματα που ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ σημερα τη δημοσια περιουσια, την υπολοιπη δημοσια περιουσια τη
    λεηλατει η κυβερνηση πασοκ/τροικας....
    Αυτα....

    • panos133 avatar
      panos133 @ Kostas D 23/02/2011 21:21:30

      ειμαι σε καθε πορεια ενεργος και δυστηχως εχω εκφρασει πολυ ασχημες αποψεις για τους κρατικους η αλλιως παρακρατικους μηχανισμους...αλλα σε οτι λες,με το βαθος που το λες και με την διαυγεια της σκεψης σου,...απλα εχεις δικιο....αλλοι ειναι το προβλημα,πιο πισω απο τις στολες......οι στολες που υπαρχουν στην βιτρινα, αν κατι παει ασχημα,ειμαι σιγουρος οτι θα ερθουν να δωσουν χερι να σε σηκωσουν απο το πατωμα......

    • loretta avatar
      loretta @ Kostas D 23/02/2011 21:35:54

      Συμφωνω απολυτα μαζι σας....και ειναι απιστευτα λυπηρο το θεαμα..
      ειλικρινα λυπαμαι και στεναχωριέμαι.

    • juliet avatar
      juliet @ Kostas D 23/02/2011 21:36:00

      δεν ειναι ακριβώς έτσι,οι καημένοι οι μπάτσοι,κυνηγούσαν άτομα που διαδήλωναν ειρηνικότατα...άσε λοιπόν οι καημένοι οι αστυνομικοί.Οταν έβλεπες μεγάλες γυναίκες,μεσήλικες,να τους φωνάζουν δεν είστε ΕΛΛΗΝΕΣ εσείς;;μη μας σπρώχνετε.
      Φίλοι ,δεν είναι ώρα για το ποιός είναι ο καλός και ο ποιός ο κακός.Τα παραδείγματα δεν είναι συγκρίσημα.Δεν έχουμε να κάνουμε με κακοποιούς και καλούς αστυνομικούς,έχουμε κοινό αγώνα για το καλό ολων μας.

      • loretta avatar
        loretta @ juliet 23/02/2011 21:47:13

        εχω μια απορια και μην το παρεις προσωπικα γιατι οι περισσοτεροι το κανουν γιατι τους απαξιωνουμε εκ προιμιου και τους αποκαλουμε Μπατσους??

        οταν και αν σε προστετευσουν η σου σωσουν την ζωη...τοτε παλι μπατσοι θαναι ??

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ juliet 23/02/2011 21:56:54

        "Kυνηγούσαν άτομα που διαδήλωναν ειρηνικότατα" που κουβαλούσαν μαζί τους ειρηνικότατες μολότωφ!
        Τι πάει να πει "δεν είναι ώρα για το ποιος είναι ο καλός και ποιος ο κακός" ? Αν δεν το ξεκαθαρίσουμε αυτό και αν δεν συμφωνήσουμε για τι σόι "κοινό αγώνα" μιλάς?

      • Dora avatar
        Dora @ juliet 23/02/2011 22:17:01

        Oχι καιγοντας ζωντανο καποιον Juliet!Οχι.
        Και του αστυνομικου η μανα και η αδερφη του τα ιδια προβληματα με ολους εχουν! Αυτος πρεπει δυστυχως να κανει την αχαρη δουλεια του....

    • ΚΑΝΕΝΑΣ avatar
      ΚΑΝΕΝΑΣ @ Kostas D 23/02/2011 22:35:24

      οι αστυνομικοι θα επρεπε να προστατευουν το κρατος και και τον λαο και οχι τους προδοτες του. εφοσον διαλεγουν την αντιθετη πλευρα τοτε και λιγα τους κανανε

      • LOKROS avatar
        LOKROS @ ΚΑΝΕΝΑΣ 23/02/2011 22:58:50

        Ο προβληματισμός και ο εσωτερικός μας φόβος προέρχονται προφανώς από την κληρονομικά ενσωματωμένη υποσυνείδητη μνήμη μας, από τις αποθηκευμένες στα γονίδια μας πληροφορίες, οι οποίες μας επιβεβαιώνουν την πλήρη απουσία της έννομης τάξης στο απώτερο παρελθόν μας και τον αφόρητο πόνο που θα μπορούσε να προκαλέσει σε όλους μας η επαναφορά της μη έννομης τάξης στην κοινωνία μας.

      • Α.Μ. avatar
        Α.Μ. @ ΚΑΝΕΝΑΣ 23/02/2011 23:07:35

        Σίγουρα δεν είναι ωραίο θέαμα να καίγονται αστυνομικοί, τουλάχιστον για την δική μου «αισθητική».

        Απ την άλλη σίγουρα δεν είναι ωραίο θέαμα ένας μόνο διαδηλωτής να είναι πεσμένος στην άσφαλτο και να τον δέρνουν 5 ΜΑΤατζήδες.
        Κάνουν υπέρβαση καθήκοντος, ενεργούν με εμπάθεια και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για να δεχτούν αντίποινα.

        Το όλο πρόβλημα βέβαια έχει να κάνει με το ότι κάποιοι έχουν χωρίσει τους πολίτες σε άσπρα και μαύρα πιόνια και αυτοί παίζουν παρτίδα με τα πιόνια.

        Ο εχθρός δεν είναι ο αστυνομικός σε καμμία περίπτωση αν και στα πλαίσια διαταγών που παίρνει γίνεται ο άμεσος αντίπαλος σε μια διαδήλωση και μπορεί να τραυματιστεί όπως και οι διαδηλωτές.
        Δεν είναι προσωπικό ζήτημα ο τραυματισμός ενός αστυνομικού σε μια διαδήλωση.
        Είναι «παράπλευρη απώλεια» κατά την συνηθισμένα τα τελευταία χρόνια έκφραση.

        Εχθρός είναι αυτός που δίνει τις εντολές στον αστυνομικό, η κυβέρνηση δηλαδή.
        Και παρόλο που μπορεί κάποιος να συγκρούεται με τους αστυνομιούς, εκείνη την στιγμή ουσιαστικά συγκρούεται με την κυβέρνηση και όχι με τους αστυνομικούς.
        Σε κάθε άλλη περίπτωση και οι πολίτες ενεργούν με εμπάθεια κατά των αστυνομικών.
        Και όσο δεν είναι σωστό οι αστυνομικοί να ενεργούν καθ' υπέρβαση καθήκοντος και με εμπάθεια άλλο τόσο δεν είναι σωστό και οι πολίτες να χαίρονται όταν βλέπουν αστυνομικούς να καίγονται.

        Η γνώμη μου, προφανώς.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ ΚΑΝΕΝΑΣ 23/02/2011 23:28:28

        Διαβασε αυτο που εγραψα πιο πανω

    • Misha avatar
      Misha @ Kostas D 23/02/2011 23:05:13

      Τα κτήνη αυτά δεν διαφυλάσσουν καμμιά δημόσια περιουσία.
      Φυλάνε σαν καλά μαντρόσκυλα όσους ξεπουλάνε, δια του κατοχικού μνημονίου , την δημόσια περιουσία.
      Ακόμα και αν καούν όλα τα υπουργεία η ζημιά αποκλείεται να φθάσει στο ποσό των 50 δις ευρω, ήτοι 17 ΤΡΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΔΡΑΧΜΕΣ (!!!), όσα δηλαδή έχει δεσμευθεί να ξεπουλήσει η κυβέρνηση Τσολάκογλου του Β.

      Η παρατεθείσα επιχειρηματολογία για τον «αγαθό» ρόλο των μπάτσων, είναι έωλη καθώς με βάση την αστεία δικαιολογία των φυλάκων της δημόσιας περιουσίας μπορούν ν α «δικαιολογηθούν» από την προδοσία των ταγματασφαλιτων και γερμανοτσολιάδων της κατοχής μέχρι τα εγκλήματα του ΕΑΤ ΕΣΑ και το ανοσιούργημα της φράξιας Ιωαννίδη στο Πολυτεχνείο.

      Οι μπατσοι, και ειδικά αυτοί των ΜΑΤ , είναι αλήθεια πως σημερα χρειάστηκαν πολλές πάνες ακράτειας καθώς ειχαν απέναντι τους αποφασισμένους, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, διαδηλωτές.

      Και ήταν τόσο και τέτοιο το μένος εναντίον τους, ως εκπροσώπων και μαντρόσκυλων της εξουσίας, που ο κόσμος δεν έφευγε παρά τις εκατοντάδες «μπουμπουνιέρες» που έπεφταν από όλες τις μεριές.

    • la poderosa II avatar
      la poderosa II @ Kostas D 23/02/2011 23:16:39

      Οταν καταχθηκαν στην Ελληνικη αστυνομια, εκαναν μια επιλογη: Να γινουν οι γενιτσαροι της νεας ταξης πραγματων. Ειναι εχθροι της πατριδας και δικοι μου. Αλλιως να δικαιολογησουμε και το λεφουσι του Ιμπραημ, οι ανθρωποι οταν κατεκαιγαν την Πελοπονησο την δουλεια τους εκαναν. Δεν προστατευουν τον νομο και την ταξη, αλλα τον νομο της νεας ταξης πραγματων. Κι αν τωρα σου φαινονται υπερβολικα αυτα που γραφω περιμενε να δεις πως θα εχει καταντησει η Ελλαδα σε μια δεκαετια.

      • Misha avatar
        Misha @ la poderosa II 23/02/2011 23:25:37

        Α-Κ-Ρ-Ι-Β-Ω-Σ !!!

        • fantomas avatar
          fantomas @ Misha 23/02/2011 23:59:47

          Παρότι διαβάζω συνεχώς το antinews (προτού πάρα πολλοί από εδώ μέσα το γνωρίσουν) το τελευταίο χρόνο για λόγους που έχουν να κάνουν με τον χρόνο μου δεν γράφω. Όμως κάτι τέτοιες φασιστικές απόψεις θα με αναγκάσουν να καθίσω να γράψω κάποια στιγμή και τότε να δω τι θα πείτε !!!

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ la poderosa II 24/02/2011 00:09:29

        Σωστά ας καταργήσουμε την αστυνομία. Η νέα τάξη πραγμάτων τους δίνει εντολές. Οπότε είναι προδότες, δεν τους χρειαζόμαστε. Βρε δε πάτε καλά λέω εγώ...

        • Μisha avatar
          Μisha @ αποκατάσταση 24/02/2011 00:21:18

          Mεταξύ του ρόλου των πραιτωριανών του ΔΝΤ και της κατάργησης της αστυνομίας , υπάρχει μια τεράστια γκάμα επιλογών.

    • ZXSpectrum avatar
      ZXSpectrum @ Kostas D 24/02/2011 06:22:45

      +++++++

  3. Σμπιρος avatar
    Σμπιρος 23/02/2011 21:02:01

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GthZEd35xwI

    • ekiourk avatar
      ekiourk @ Σμπιρος 24/02/2011 00:46:54

      Παραθέτω αυτές τις φωτογραφίες
      Είναι εύκολο να δει κάποιος ότι οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν ακριβώς πριν το συμβάν στο βίντεο
      δηλαδή ένας "μπάτσος" χτύπησε με την μηχανή του έναν ΑΝΘΡΩΠΟ πάνω στην ηρωική του προσπάθεια να προστατέψει την δημόσια περιουσία (τον κλώτσησε κιόλας αφού τον έριξε κάτω)
      έτσι έχασε την ισορροπία του το δεύτερο καλό παιδί με την μηχανή και έπεσε κάτω και έφαγε την μολότοφ στο κεφάλι αφού ήταν ακίνητος στόχος
      http://4.bp.blogspot.com/-qkRupOOcnRA/TWVgB4RfdmI/AAAAAAAAifY/YMDn2pEpp2s/s400/tromaktiko60.jpg
      http://3.bp.blogspot.com/-2XHCBfuXHPc/TWVgCTWdMoI/AAAAAAAAifc/9rH-EusxZyo/s400/tromaktiko61.jpg

      Από ανεγκέφαλα άτομα που πετάνε μολότοφ δεν μπορώ να περιμένω κάτι, από τους αστυνομικούς οι οποίοι υποτίθεται είναι εκπαιδευμένοι και είναι η δουλεία τους, απαιτώ να την κάνουν σωστά και να μην είναι ούτε τραμπούκοι ούτε να χάνουν την ψυχραιμία τους, ούτε να τραβούν όπλα γιατί έχουν νεύρα ούτε να χτυπάνε κόσμο με τις μηχανές τους ούτε να σπάνε κεφάλια ανθρώπων που τους έχουν συλλάβει
      απαιτώ τουλάχιστον αυτά και ας συνεχίσουν να προστατεύουν τα συμφέροντα των αφεντικών τους και όχι του πολίτη

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ ekiourk 24/02/2011 02:37:13

        εγώ πάντως στην δεύτερη είκόνα βλέπω έναν νεοναζί με μαυρη κουκούλα και λοστό ξύλινο, τάχα μου κοντάρι σημαίας να ειναι ετοιμος να κοπανήσει κάπου... και τον βλέπω και αρκετά εξοπλισμένο ενδυματολογικά.

        Εδω ποιά δεν μιλάμε για τάχαμου παιδάκια αναρχικούς αλλά για κανονικά storm troopers.

        • Misha avatar
          Misha @ Ευθύμης 24/02/2011 13:42:19

          Ο Mad Max που περνάς για αναρχικό, είναι μπάτσος της ομάδας Δίας .Ξεχωρίζει από το εθνόσημο στο μπράτσο.

  4. stathis avatar
    stathis 23/02/2011 21:23:46

    Ας κάνουμε μια υπόθεση..
    Αύριο ο Γιωργάκης αποφασίσει και διατάζει με «νόμο» ότι όλοι θα έχουμε μισθό 50ευρω το μήνα, θα κυκλοφορούμε με ένα αγγούρι στον κωλ* μας από τις 13.00 μέχρι 15.00 και θα μας γαμ* την γυναίκα μας την πρώτη νύχτα του γάμου..
    σε ποσοστό 99% ο λαός θα είναι αντίθετος με την παραπάνω διαταγή!!
    Και φυσικά θα πάει στο σύνταγμα να διαδηλώσει ή και να κάψει την βουλή και καλά θα κάνει..
    Ποια η στάση της αστυνομίας??
    Θα είναι μαζί με το 99%... ή θα φυλά τον ολιγάρχη Γιωργάκη??
    Άρα η αστυνομία φυλά το άδικο.. τα συμπεράσματα δικά σας..

    Πολιτική Χούντα, πολιτική δικτατορία έχουμε και στο τιμόνι στη Χώρα μας βρίσκεται η νεοφασιστική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
    Ίδιες πολιτικές δικτατορίες έχουν και όλες οι Χώρες του κόσμου
    Το πολιτικό σύστημα του κοινοβουλευτισμού έχει τόση σχέση με τη Δημοκρατία όση έχει το κουνούπι με το δεινόσαυρο.

    Δημοκρατία είναι εκείνο το πολιτικό-οικονομικό σύστημα κατά το οποίο η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ανήκει στο λαό.

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ

    bezedakos.blogspot.com

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ stathis 23/02/2011 21:46:29

      Θα είναι μαζί με το 99%… ή θα φυλά τον ολιγάρχη Γιωργάκη??
      Άρα η αστυνομία φυλά το άδικο.. τα συμπεράσματα δικά σας..

      1) Σε υποθετικες ερωτησεις ΔΕΝ υπαρχουν υποθετικες απαντησεις..
      2) Αν οντως γινοταν αυτο που λες, ε τοτε ΔΕ θα υπηρχε θεωρητικα ΟΥΤΕ η αστυνομια..... γιατι και γι αυτους τα ιδια θα ισχυαν με αυτα που λες....
      οποτε ουτε αυτοι δε θα το δεχοντουσαν....

      Τι να πω πολυ υποθετικη η κουβεντα.. τι λεμε τωρα..

    • LOKROS avatar
      LOKROS @ stathis 23/02/2011 22:39:11

      Σύσσωμο το ΚΚΕ και oi λοιποi πατριωταράδες, βγάλατε πάλι τα λάβαρα από τα σεντούκια.

  5. Κάποιος avatar
    Κάποιος 23/02/2011 21:28:20

    Η αδελφική ιδιότητα δεν είναι μονόπλευρη.

    Κανείς ψυχικά υγιής άνθρωπος δεν θέλει να καίγονται και να πυροβολούνται άλλοι άνθρωποι, αλλά οι αστυνομικοί με τις συχνότατες καταχρήσεις εξουσίας που κάνουν δημιουργούν αντίστοιχο αρνητικό κλίμα εναντίον τους.
    Η βία φέρνει πάντα βία, και όσο συνεχίζεται, νεκροί και τραυματίες θα υπάρχουν απ'όλες τις πλευρές.
    Ωστόσο επειδή η αστυνομία έχει a priori την εξουσία και την νομιμότητα με το μέρος της, θα πρέπει πρώτη να δίνει το καλό παράδειγμα, να μην κάνει κατάχρηση του ρόλου της και να ελέγχει αποτελεσματικότερα τα όργανα της.

    • loretta avatar
      loretta @ Κάποιος 23/02/2011 21:45:11

      δυστηχως η ευτηχως υπαρχουν καποιοι ανθρωποι που ασκουν αυτα τα "δυσαρεστα" και επικίνδυνα επαγγελματα με οτι συνεπαγεται και εκτελουν εντολες αυτος ειναι ο ρολος τους(αστυνομικος..στρατιωτικος.... πιλοτος ..κτλ κτλ) .Αυτο δεν σημαινει οτι παυουν να ειναι πανω απο ολα Ανθρωποι.

      • corfiot avatar
        corfiot @ loretta 23/02/2011 21:53:37

        Κοιτα την φωτογραφια του "οργανου"με την μηχανη να περναει πανω απο διαδηλωτη και ξανασκεψου αν αξιζει να ονομαζεται ανθρωπος αυτο το υποκειμενο......

        • loretta avatar
          loretta @ corfiot 23/02/2011 22:07:24

          δεν θα διαφωνουσα καθολου με την ιδεα αν η αστυνομια ολοκληρη σημερα εκανε λευκη απεργια και συνοδευε και συμμετειχε στην πορεια ειρηνικα...αλλα αγαπητε φιλε ολοι δεν ειναι φονιαδες μπατσοι και καθαρματα...μερικοι σαφως και ειναι αλλα οχι ολοι.

        • loretta avatar
          loretta @ corfiot 23/02/2011 22:28:54

          σε ποια φωτο αναφερεσαι γιατι εγω εδω μπροστα μου βλεπω εναν αστυνομικο να καιγεται ζωντανο να εχει πεσει μια μηχανη επανω του....

          αναφερεσαι σε αλλη φωτο αλλου???

          • corfiot avatar
            corfiot @ loretta 24/02/2011 13:22:03

            Μα πραγματικα δεν την εχεις δει;

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ loretta 23/02/2011 21:56:54

        Το ότι κάποιος είναι στρατιωτικός ή αστυνομικός δεν συνεπάγεται αυτόματα, ούτε ότι είναι άνθρωπος, ούτε ότι δεν είναι.
        Από τις πράξεις μας κρινόμαστε και όχι από την επαγγελματική ιδιότητα μας.

        Στην συγκεκριμένη περίπτωση οι δυνάμεις καταστολής δεν στρέφονται εναντίον κλεπτών,ληστών,βιαστών,τρομοκρατών αλλά εναντίον πολιτών που διαδηλώνουν τα δίκαια αιτήματα τους, τα οποία αφορούν και τους ίδιους.
        Προσωπικά έχω δει παλιότερα στην πλατεία Συντάγματος δυνάμεις των ΜΑΤ να προπηλακίζουν συνδικαλιστές συναδέλφους τους αστυνομικούς που διαδήλωναν.
        Αυτά τα άτομα θεωρείς ότι μας βλέπουν σαν αδέλφια τους ;
        Εδώ δεν διστάζουν να ορμήξουν στους ίδιους τους συναδέλφους τους.

        • Dora avatar
          Dora @ Κάποιος 23/02/2011 22:37:33

          Ωστοσο Καποιε,δεν κρινεται αυτος που καιγεται αν ειναι ανθρωπος,αλλα αυτος που τον καιει,η επιθυμει να τον καψει.Καταλαβες?

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Dora 23/02/2011 22:58:58

            Νομίζω ότι ήμουν σαφής πριν, ότι δεν επικροτώ τα καψίματα ανθρώπων ή τους πυροβολισμούς απ'όπου κι αν προέρχονται.
            Θύματα άλλωστε υπάρχουν απ'όλες τις πλευρές.

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ Κάποιος 24/02/2011 00:13:04

          Αυτοί που καίνε αστυνομικούς με μολότωφ, πρόκειται περί επαγγελματιών, όχι αγανακτισμένων πολιτών όπως θες να λες βάζοντας τους στο ίδιο τσουβάλι, συνεπώς κατατάσσονται με την κατηγορία των κλεπτών,ληστών,βιαστών,τρομοκρατών, είναι δηλαδή μιάσματα.

    • juliet avatar
      juliet @ Κάποιος 23/02/2011 21:48:18

      συμφωνώ!!!!!

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 23/02/2011 21:50:32

        η απάντηση είναι για τον κάποιο

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Κάποιος 23/02/2011 21:48:41

      Τα ρασα ΔΕΝ κανουν τον παπα....σε ολα μα ολα τα επαγγελματα υπαρχει καθε καρυδιας καρυδι....καλοι κακοι, βιαιοι, εντιμοι, κτλ κτλ....ετσι ειναι η ζωη...
      Οποτε δεν θα καταδικασω το συνολο....

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Kostas D 23/02/2011 21:59:04

        Θα καταδικάσεις τον ρόλο που ασκεί το συγκεκριμένο σύνολο, στην συγκεκριμένη περίπτωση οι δυνάμεις καταστολής.
        Διάβασε το προηγούμεο σχόλιο μου για να καταλάβεις τι εννοώ!

        • LOKROS avatar
          LOKROS @ Κάποιος 23/02/2011 23:07:41

          Η διασφάλιση της έννομης τάξης είναι υποχρέωση όλων μας, όχι μόνο του απρόσωπου κράτους και της εκάστοτε εξουσίας, αφού αποτελεί το μοναδικό θεμέλιο λίθο της, της προόδου και της αποτελεσματικής λειτουργίας εν γένει της παγκοσμιοποιημένης πλέον κοινωνίας μας.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ LOKROS 23/02/2011 23:12:42

            Το κράτος ωστόσο αυτό που κάνει συχνά είναι να παραβιάζει πρώτο το Σύνταγμα και τους νόμους και παράλληλα να έχει την απαίτηση από τους απλούς πολίτες να είναι νομοταγείς.
            Είναι σαν φυλάει ο λύκος τα πρόβατα.

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ Κάποιος 23/02/2011 23:33:38

          Καποιος 9.59

          Ναι δες και το αρχικο μου σχολιο....
          Εχουνε αναλαβει τον "αχαρο ρολο" να πηγαινουν κοντρα στα ιδια τα πιστευω τους πολλες φορες...... δεν ειναι ευκολο επαγγελμα....

      • The Saint avatar
        The Saint @ Kostas D 23/02/2011 22:06:59

        Σύμφωνοι, το σύνολο δεν το καταδικάζουμε, μήπως όμως θέλεις την ώρα της διαδήλωσης, να τους ψάχνουμε και έναν-έναν τι κουμάσι είναι?
        Δεν γίνονται αυτά...
        Εκείνη την ώρα είναι μαζί με τους ΦΑΣΙΣΤΕΣ που μας κυβερνούν, και το ξέρουν.
        Εχουν κάνει την επιλογή τους, και θα αντιμετωπιστθούν ανάλογα,
        αλλιώς ας κατεβουν ΟΣΟΙ είναι με τον λαό, ΜΑΖΙ στην ΕΙΡΗΝΙΚΗ πορεία, ΕΝΣΤΟΛΟΙ, και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να περιφρουρούν, γιά τυχον αναρχικά στοιχεία που μπορεί να έχουν παρεισφρίσει μέσα σε αυτήν...
        Ελα όμως που δεν το κάνουν....
        Οπότε...

  6. corfiot avatar
    corfiot 23/02/2011 22:07:08

    Παιδιά μου!
    Εἰς τὸν τόπο τοῦτο, ὁποὺ ἐγὼ πατῶ σήμερα, ἐπατοῦσαν καὶ ἐδημηγοροῦσαν τὸν παλαιὸ καιρὸ ἄνδρες σοφοί, καὶ ἄνδρες μὲ τοὺς ὁποίους δὲν εἶμαι ἄξιος νὰ συγκριθῶ καὶ οὔτε νὰ φθάσω τὰ ἴχνη των.....
    Ἐγὼ ἐπιθυμοῦσα νὰ σᾶς ἰδῶ, παιδιά μου, εἰς τὴν μεγάλη δόξα τῶν προπατόρων μας, καὶ ἔρχομαι νὰ σᾶς εἰπῶ, ὅσα εἰς τὸν καιρὸ τοῦ ἀγῶνος καὶ πρὸ αὐτοῦ καὶ ὕστερα ἀπ᾿ αὐτὸν ὁ ἴδιος ἐπαρατήρησα, καὶ ἀπ᾿ αὐτὰ νὰ κάμωμε συμπερασμοὺς καὶ διὰ τὴν μέλλουσαν εὐτυχίαν σας, μολονότι ὁ Θεὸς μόνος ἠξεύρει τὰ μέλλοντα. Καὶ διὰ τοὺς παλαιοὺς Ἕλληνας, ὁποίας γνώσεις εἶχαν καὶ ποία δόξα καὶ τιμὴν ἔχαιραν κοντὰ εἰς τὰ ἄλλα ἔθνη τοῦ καιροῦ των, ὁποίους ἥρωας, στρατηγούς, πολιτικοὺς εἶχαν, διὰ ταῦτα σας λέγουν καθ᾿ ἡμέραν οἱ διδάσκαλοί σας καὶ οἱ πεπαιδευμένοι μας. Ἐγὼ δὲν εἶμαι ἀρκετός. Σᾶς λέγω μόνον πὼς ἦταν σοφοί, καὶ ἀπὸ ἐδῶ ἐπῆραν καὶ ἐδανείσθησαν τὰ ἄλλα ἔθνη τὴν σοφίαν των.

    Εἰς τὸν τόπον, τὸν ὁποῖον κατοικοῦμε, ἐκατοικοῦσαν οἱ παλαιοὶ Ἕλληνες, ἀπὸ τοὺς ὁποίους καὶ ἠμεῖς καταγόμεθα καὶ ἐλάβαμε τὸ ὄνομα τοῦτο. Αὐτοὶ διέφεραν ἀπὸ ἡμᾶς εἰς τὴν θρησκείαν, διότι ἐπροσκυνοῦσαν τὲς πέτρες καὶ τὰ ξύλα. Ἀφοῦ ὕστερα ἦλθε στὸν κόσμο ὁ Χριστός, οἱ λαοὶ ὅλοι ἐπίστευσαν εἰς τὸ Εὐαγγέλιό του, καὶ ἔπαυσαν νὰ λατρεύουν τὰ εἴδωλα. Δὲν ἐπῆρε μαζί του οὔτε σοφοὺς οὔτε προκομμένους, ἀλλ᾿ ἁπλοὺς ἀνθρώπους, χωρικοὺς καὶ ψαράδες, καὶ μὲ τὴ βοήθεια τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἔμαθαν ὅλες τὲς γλῶσσες τοῦ κόσμου, οἱ ὁποῖοι, μολονότι ὅπου καὶ ἂν ἔβρισκαν ἐναντιότητες καὶ οἱ βασιλεῖς καὶ οἱ τύραννοι τοὺς κατέτρεχαν, δὲν ἠμπόρεσε κανένας νὰ τοὺς κάμῃ τίποτα. Αὐτοὶ ἐστερέωσαν τὴν πίστιν.

    Οἱ παλαιοὶ Ἕλληνες, οἱ πρόγονοί μας, ἔπεσαν εἰς τὴν διχόνοια καὶ ἐτρώγονταν μεταξύ τους, καὶ ἔτσι ἔλαβαν καιρὸ πρῶτα οἱ Ρωμαῖοι, ἔπειτα ἄλλοι βάρβαροι καὶ τοὺς ὑπόταξαν. Ὕστερα ἦλθαν οἱ Μουσουλμάνοι καὶ ἔκαμαν ὅ,τι ἠμποροῦσαν, διὰ νὰ ἀλλάξη ὁ λαὸς τὴν πίστιν του. Ἔκοψαν γλῶσσες εἰς πολλοὺς ἀνθρώπους, ἀλλ᾿ ἐστάθη ἀδύνατο νὰ τὸ κατορθώσουν. Τὸν ἕνα ἔκοπταν, ὁ ἄλλος τὸ σταυρό του ἔκαμε. Σὰν εἶδε τοῦτο ὁ σουλτάνος, διόρισε ἕνα βιτσερὲ [ἀντιβασιλέα], ἕναν πατριάρχη, καὶ τοῦ ἔδωσε τὴν ἐξουσία τῆς ἐκκλησίας. Αὐτὸς καὶ ὁ λοιπὸς κλῆρος ἔκαμαν ὅ,τι τοὺς ἔλεγε ὁ σουλτάνος. Ὕστερον ἔγιναν οἱ κοτζαμπάσηδες [προεστοί] εἰς ὅλα τὰ μέρη. Ἡ τρίτη τάξη, οἱ ἔμποροι καὶ οἱ προκομμένοι, τὸ καλύτερο μέρος τῶν πολιτῶν, μὴν ὑποφέρνοντες τὸν ζυγὸ ἔφευγαν, καὶ οἱ γραμματισμένοι ἐπῆραν καὶ ἔφευγαν ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα, τὴν πατρίδα των, καὶ ἔτσι ὁ λαός, ὅστις στερημένος ἀπὸ τὰ μέσα τῆς προκοπῆς, ἐκατήντησεν εἰς ἀθλίαν κατάσταση, καὶ αὐτὴ αὔξαινε κάθε ἡμέρα χειρότερα· διότι, ἂν εὐρίσκετο μεταξὺ τοῦ λαοῦ κανεὶς μὲ ὀλίγην μάθηση, τὸν ἐλάμβανε ὁ κλῆρος, ὅστις ἔχαιρε προνόμια, ἢ ἐσύρετο ἀπὸ τὸν ἔμπορο τῆς Εὐρώπης ὡς βοηθός του ἢ ἐγίνετο γραμματικὸς τοῦ προεστοῦ. Καὶ μερικοὶ μὴν ὑποφέροντες τὴν τυραννίαν τοῦ Τούρκου καὶ βλέποντας τὲς δόξες καὶ τὲς ἡδονὲς ὁποὺ ἀνελάμβαναν αὐτοί, ἄφηναν τὴν πίστη τους καὶ ἐγίνοντο Μουσουλμάνοι. Καὶ τοιουτοτρόπως κάθε ἡμέρα ὁ λαὸς ἐλίγνευε καὶ ἐπτώχαινε.

    Εἰς αὐτὴν τὴν δυστυχισμένη κατάσταση μερικοὶ ἀπὸ τοὺς φυγάδες γραμματισμένους ἐμετάφραζαν καὶ ἔστελναν εἰς τὴν Ἑλλάδα βιβλία, καὶ εἰς αὐτοὺς πρέπει νὰ χρωστοῦμε εὐγνωμοσύνη, διότι εὐθὺς ὁποὺ κανένας ἄνθρωπος ἀπὸ τὸ λαὸ ἐμάνθανε τὰ κοινὰ γράμματα, ἐδιάβαζεν αὐτὰ τὰ βιβλία καὶ ἔβλεπε ποίους εἴχαμε προγόνους, τί ἔκαμεν ὁ Θεμιστοκλῆς, ὁ Ἀριστείδης καὶ ἄλλοι πολλοὶ παλαιοί μας, καὶ ἐβλέπαμε καὶ εἰς ποίαν κατάσταση εὐρισκόμεθα τότε. Ὅθεν μᾶς ἦλθεν εἰς τὸ νοῦ νὰ τοὺς μιμηθοῦμε καὶ νὰ γίνουμε εὐτυχέστεροι. Καὶ ἔτσι ἔγινε καὶ ἐπροόδευσεν ἡ Ἑταιρεία.

    Ὅταν ἀποφασίσαμε νὰ κάμωμε τὴν Ἐπανάσταση, δὲν ἐσυλλογισθήκαμε οὔτε πόσοι εἴμεθα οὔτε πὼς δὲν ἔχομε ἅρματα οὔτε ὅτι οἱ Τοῦρκοι ἐβαστοῦσαν τὰ κάστρα καὶ τὰς πόλεις οὔτε κανένας φρόνιμος μᾶς εἶπε «ποὺ πᾶτε ἐδῶ νὰ πολεμήσετε μὲ σιταροκάραβα βατσέλα», ἀλλὰ ὡς μία βροχὴ ἔπεσε εἰς ὅλους μας ἡ ἐπιθυμία τῆς ἐλευθερίας μας, καὶ ὅλοι, καὶ ὁ κλῆρος μας καὶ οἱ προεστοὶ καὶ οἱ καπεταναῖοι καὶ οἱ πεπαιδευμένοι καὶ οἱ ἔμποροι, μικροὶ καὶ μεγάλοι, ὅλοι ἐσυμφωνήσαμε εἰς αὐτὸ τὸ σκοπὸ καὶ ἐκάμαμε τὴν Ἐπανάσταση.

    Εἰς τὸν πρῶτο χρόνο τῆς Ἐπαναστάσεως εἴχαμε μεγάλη ὁμόνοια καὶ ὅλοι ἐτρέχαμε σύμφωνοι. Ὁ ἕνας ἐπῆγεν εἰς τὸν πόλεμο, ὁ ἀδελφός του ἔφερνε ξύλα, ἡ γυναῖκα του ἐζύμωνε, τὸ παιδί του ἐκουβαλοῦσε ψωμὶ καὶ μπαρουτόβολα εἰς τὸ στρατόπεδον καὶ ἐὰν αὐτὴ ἡ ὁμόνοια ἐβαστοῦσε ἀκόμη δυὸ χρόνους, ἠθέλαμε κυριεύσει καὶ τὴν Θεσσαλία καὶ τὴν Μακεδονία, καὶ ἴσως ἐφθάναμε καὶ ἕως τὴν Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τοὺς Τούρκους, ὁποὺ ἄκουγαν Ἕλληνα καὶ ἔφευγαν χίλια μίλια μακρά. Ἑκατὸν Ἕλληνες ἔβαζαν πέντε χιλιάδες ἐμπρός, καὶ ἕνα καράβι μίαν ἁρμάδα...

    Ἐγώ, παιδιά μου, κατὰ κακή μου τύχη, ἐξ αἰτίας τῶν περιστάσεων, ἔμεινα ἀγράμματος καὶ διὰ τοῦτο σᾶς ζητῶ συγχώρηση, διότι δὲν ὁμιλῶ καθὼς οἱ δάσκαλοί σας. Σᾶς εἶπα ὅσα ὁ ἴδιος εἶδα, ἤκουσα καὶ ἐγνώρισα, διὰ νὰ ὠφεληθῆτε ἀπὸ τὰ ἀπερασμένα καὶ ἀπὸ τὰ κακὰ ἀποτελέσματα τῆς διχονοίας, τὴν ὁποίαν νὰ ἀποστρέφεσθε, καὶ νὰ ἔχετε ὁμόνοια. Ἐμᾶς μὴ μᾶς τηρᾶτε πλέον. Τὸ ἔργο μας καὶ ὁ καιρός μας ἐπέρασε. Καὶ αἱ ἡμέραι τῆς γενεᾶς, ἡ ὁποία σας ἄνοιξε τὸ δρόμο, θέλουν μετ᾿ ὀλίγον περάσει. Τὴν ἡμέρα τῆς ζωῆς μας θέλει διαδεχθῆ ἡ νύκτα τοῦ θανάτου μας, καθὼς τὴν ἡμέραν τῶν Ἁγίων Ἀσωμάτων θέλει διαδεχθῆ ἡ νύκτα καὶ ἡ αὐριανὴ ἡμέρα. Εἰς ἐσᾶς μένει νὰ ἰσάσετε καὶ νὰ στολίσετε τὸν τόπο, ὁποὺ ἠμεῖς ἐλευθερώσαμε· καί, διὰ νὰ γίνῃ τοῦτο, πρέπει νὰ ἔχετε ὡς θεμέλια της πολιτείας τὴν ὁμόνοια, τὴν θρησκεία, τὴν καλλιέργεια τοῦ θρόνου καὶ τὴν φρόνιμον ἐλευθερία.
    Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

    • Dora avatar
      Dora @ corfiot 23/02/2011 22:25:14

      Corfiot,εχω την ομιλια του εδω στον τοιχο απεναντι μου σε μια κορνιζα,για να θυμαμαι απο που ερχομαι,ποιους αντιπροσωπευω εδω στον ξενο τοπο και να προσευχομαι για ολη την Ελλαδα.

      Ασχετα απ' οτι πιστευουμε για ομαδες ανθρωπων,ελληνων η ξενων,κανεις δεν πρεπει να ευχεται το καψιμο ζωντανου ανθρωπου!!!!!!!!
      Αν ειμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ ακομα...

  7. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 23/02/2011 22:39:30

    Θερμοπύλες

    Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των
    ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
    Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
    ...δίκαιοι κ’ ίσιοι σ’ όλες των τες πράξεις,
    αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία·
    γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
    είναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι,
    πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
    πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
    πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.

    Και περισσότερη τιμή τούς πρέπει
    όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
    πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
    κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

    Και αυτό ταιριάζει και στους δυο: και στους διαδηλωτές, και στους απλούς αστυνομικούς...
    Αλλά οι αστυνομικοί έπρεπε να φυλάνε τον πολίτη, και όχι τους ΔΩΣΙΛΟΓΟΥΣ

    • Dora avatar
      Dora @ Γιωργος Χ 23/02/2011 23:27:48

      Γιωργο χ, το ποιημα αυτο το μετεφρασα και το εστειλα σε καποιον πολιτικο εδω.

      Τιμη σ'αυτους που φυλαγουν Θερμοπυλες,λοιπον!

  8. παράλογος avatar
    παράλογος 23/02/2011 23:06:46

    Μόνο που οι δοσίλογοι είναι η νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση.

  9. LOKROS avatar
    LOKROS 23/02/2011 23:13:16

    Η έννομη τάξη αποτελεί ένα δεδομένο για όλους μας και μας παρέχεται από την υφιστάμενη έννομη τάξη, όσο και όπου καλύτερα τουλάχιστον λειτουργεί.

  10. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 23/02/2011 23:28:34

    Μου φαίνεται ότι η κουβέντα γίνεται επί ενός φανταστικού σεναρίου.
    "Αστυνομικοί επιτίθενται αναιτίως σε ειρηνικούς διαδηλωτές που δεν έχουν μολότωφ, τόξα (!!!) και τσεκούρια".
    Για να γίνει δε το σενάριο πιο ηρωικό βαφτίζουμε και μια εκλεγμένη κυβέρνηση (που δεν μου αρέσει, δεν την ψήφισα και προφανώς δεν πρόκειται να ψηφίσω) κατοχική, δοσιλογική, χούντα κλπ.

    • LOKROS avatar
      LOKROS @ firiki2010.wordpress.com 23/02/2011 23:52:17

      O κυρίαρχος λαός Δημοκρατικά επέλεξε τους αντιπροσώπους του και δεν είναι καθόλου φανταστικό σενάριο , ήτοι


      ΠΑ.ΣΟ.Κ 43.92 %

      Νέα Δημοκρατία 33.48 %

      Κ.Κ.Ε. 7.54 %

      • Misha avatar
        Misha @ LOKROS 23/02/2011 23:55:40

        43.92 με το «λεφτά υπάρχουν» , «θα αυήσω μισθούς και συντάξεις πάνω από τον πληθωρισμό», «το ΔΝΤ φέρνει υπανάπτυξη και φτώχεια» κλπ
        Αυτό λέγεται λαμογιά πρώτου μεγέθους , όχι δημοκρατική εκλογή.

        • LOKROS avatar
          LOKROS @ Misha 24/02/2011 00:03:33

          Σύντομα θα μιλήσει ο Ελληνικός λαός και θα πρέπει όλοι μας να αποδεχτούμε την ετυμηγορία του.

          • The Saint avatar
            The Saint @ LOKROS 24/02/2011 02:18:53

            Πολύ σωστά τα λέει ο Misha...
            Τη σήμερον, γιά να υποστηρίζεις ΑΥΤΟ το ΠΑΣΟΚ, πρέπει:
            1) Nα είσαι διανοητικά καθυστερημένος
            2) Να "τα έχεις φάει" με τον Πάγκαλο
            3) Και τα δύο μαζι τα παραπάνω

            Οσοι ένθερμοι υποστηρικτές του νεοφασιστικού κατοχικού καθεστώτος, μπορείτε να διαλέξετε....

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Misha 24/02/2011 00:03:49

          Misha έχεις δίκιο στην επισήμανση που κάνεις.
          Το ΠΑΣΟΚ κυβερνά με εντελώς διαφορετική πολιτική ατζέντα από αυτήν που είχε παρουσιάσει προεκλογικά στον ελληνικό λαό.

          • αποκατάσταση avatar
            αποκατάσταση @ Κάποιος 24/02/2011 00:20:52

            Καλώς ή κακώς το ΠΑΣΟΚ μπορεί να κορόιδεψε τον ελληνικό λαό αρπάζοντας του έτσι την ψήφο άλλα είναι ΝΟΜΙΜΗ κυβέρνηση ακόμη.
            Παρ'όλ'αυτά είδα σήμερα όλους αυτούς που διαδηλώνανε. Είμαι σίγουρος ότι η πλειοηφία αυτών ήταν μέρος της αποχής στις προηγούμενες εκλογές. Και λέω, γιατί γαμώτη μου αυτοί οι άνθρωποι να διάλεξαν την αποχή και να μην ψήφισαν ενάντια σε αυτό που τους τυραννά. Λες και τους ταρακούνησε η αποχή νομίζουν. Η αποχή τους, τουναντίον δικαίωσε τούτη τη κυβέρνηση και της έδωσε το άλλοθι της νομιμότητας.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ αποκατάσταση 24/02/2011 00:40:40

            Η αποχή και τα λευκά/άκυρα στην συγκεκριμένη συγκυρία δεν νομίζω ότι εξέφραζαν πολιτική αδιαφορία.
            Μάλλον έλλειψη πειστικής εναλλακτικής πολιτικής πρότασης.
            Διαφορετικά δεν θα είχε παρατηρηθεί μείωση και των ψηφοφόρων της αξιωματικής αντιπολίτευσης στις περιφερειακές εκλογές.

            Η κυβέρνηση είναι μεν τυπικά νόμιμη από την άλλη όμως λαμβάνει αντισυνταγματικές αποφάσεις, όπως για παράδειγμα η υπογραφή του μνημονίου, οι όροι της δανειακής σύμβασης και η περιστολή εργατικών δικαιωμάτων.

          • αποκατάσταση avatar
            αποκατάσταση @ Κάποιος 24/02/2011 00:57:31

            Οι αντισυνταγματικές αποφάσεις πράγματι συνέβησαν. Τολμώ να πω πως θα έπρεπε να υπάρξει δημοψήφισμα που να είχε το ερώτημα προσφυγή στο ΔΝΤ ή στάση πληρωμών. Μαζί όμως και με ένα 10% της βουλής να έμπενε στη στενή γιατί κάποιοι πρέπει να πληρώσουν (όχι αποδιοπομπαίοι τράγοι αλλά οι αληθινοί θύτες του νεοελληνικού ναυάγιου).
            Αν υπήρξε έλλειψη πειστικής εναλλακτικής πολιτικής πρότασης όπως λες και αυτό δεν οφείλεται στην απογοήτευση μας αλλά στην πραγματικότητα που λέει ότι δεν έχουμε πλέον ικανούς πολιτικούς που να εμπνεύσουν τότε φοβάμαι ότι υπάρχει πράγματι αδιέξοδο στη δημοκρατία μας.

          • Μisha avatar
            Μisha @ Κάποιος 24/02/2011 01:02:41

            αποκατάσταση

            Η κυβέρνηση είναι τοσο νόμιμη , όσο νόμιμη ήταν η κυβέρνηση που αθώωσε τους ναζί εγκληματίες , και η κυβέρνηση που θα αποφάσιζε να παραχωρήσει την Κρήτη και την Ρόδο στους Τουρκους.
            Ας μη παίζουμε με τις λέξεις.

        • firiki2010.wordpress.com avatar
          firiki2010.wordpress.com @ Misha 24/02/2011 00:17:14

          Το ότι κοροιδεψε τον κόσμο μπορεί να την κάνει κυβέρνηση καραγκιόζηδων αλλά όχι "κατοχική". Ο κόσμος αυτή την κυβέρνηση ήθελε το 2009- του άρεσαν τα ροζ συννεφάκια βλέπεις- αυτήν έβγαλε. Το 2010 ο λαός είχε την ευκαιρία του και παρά την κοροιδία ψήφισε όπως ψήφισε. Τι να κάνουμε τώρα? Να καταργήσουμε τις εκλογές, να καταργήσουμε τον λαό ή να αποφασίσουμε μόνοι μας ότι ο λαός θέλει το ΚΚΕ?

          • Μisha avatar
            Μisha @ firiki2010.wordpress.com 24/02/2011 00:58:52

            Κυβέρνηση απατεώνων την έκανε το «λεφτά υπάρχουν»,
            Κυβέρνηση κατοχικών απατεώνων και ΧΟΥΝΤΑΡΑ, την έκανε το κατοχικό μνημόνιο και η επαίσχυντη αποικιοκρατική δανειακή συμβαση που δεν τολμούν ακόμα να φέρουν προς ψηφιση στη Βουλή.

          • αποκατάσταση avatar
            αποκατάσταση @ firiki2010.wordpress.com 24/02/2011 01:01:39

            Θα περιμένουμε τις επόμενες εκλογές αλλά δε χρειάζεται να σιωπούμε κιόλλας. Η δυσαρέσκεια και ο θυμός να είναι έκδηλος αλλά να μη στρέφεται ενάντια στις ίδιες μας τις ζωές.

        • A.M. avatar
          A.M. @ Misha 24/02/2011 19:38:46

          @Misha
          Κανένας δεν υποχρέωσε την ψηφοφόρο να πιστέψει το GAP και το πασοκ.
          Προεκλογικά ΌΛΟΙ γνωρίζουμε ότι ΌΛΟΙ υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια.
          Έχουν ΕΥΘΎΝΗ οι πολίτες που πίστεψαν τον ΓΑΠ!
          Εγώ για παράδειγμα γιατί δεν τον πίστεψα;
          Είμαι εξυπνότερος; προφανώς όχι!
          ΔΈΝ έχω όμως ΚΑΝΈΝΑ ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΣΥΜΦΈΡΟΝ απ την κυβέρνηση πασοκ (και μεταξύ μας ούτε και από καμμία άλλη).
          Ψηφίζω με κίνητρο τι θεωρώ καλύτερο για την κοινωνία γενικά και για την πατρίδα.
          Ξέρεις όμως πόσοι Έλληνες πολίτες έχουν ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΣΥΜΦΈΡΟΝ να είναι στην κυβέρνηση το πασοκ;
          Ξέρεις πόσους πολίτες έχει εμμέσως πλήν σαφώς «δεσμεύσει» εδώ και 30 χρόνια το πασοκ για να το ψηφίζουν συνέχεια;
          Εκατοντάδες χιλιάδες μην πω εκατομμύρια!

          Έχουν ευθύνη ΌΛΟΙ όσοι ψήφισαν πασοκ και επειδή πίστεψαν εντός ή εκτός εισαγωγικών τον GAP.

          • αποκατάσταση avatar
            αποκατάσταση @ A.M. 25/02/2011 22:11:59

            Νομίζω εδώ στηρίζεται το σημερινό αδιέξοδο. Το σύστημα ΠΑΣΟΚ με αυτόν το τρόπο αποθεώνεται για την επιτυχή τακτική του στη διατήρηση 20+ χρόνων στην εξουσία. Πολύς μα πολύς κόσμος θέλει το ΠΑΣΟΚ, για λόγους ευγνωμοσύνης και η πελατεία επιβραβεύεται. Κρίμα για τους υπόλοιπους από εμάς.

      • ekiourk avatar
        ekiourk @ LOKROS 24/02/2011 01:20:25

        Αυτά που λέτε μου θυμίζουν κάτι κουβέντες που γινόντουσαν περί νομιμότητας και ηθικής

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ ekiourk 25/02/2011 22:14:46

          Το σίγουρο είναι ότι το νόμιμα δικαίωμα (πέρα από την εκχώρηση εξουσίας στην τρόικα) το έχει η κυβέρνηση. Το ηθικό δικαίωμα όμως το έχει απεμπολήσει προ πολλού...

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ firiki2010.wordpress.com 24/02/2011 00:14:22

      Σαν να λέμε τα 50δις ξεπουλήματος που απαίτησε η τρόϊκα ενώ ο γιωργάκης έκανε τον ανήξερο ο καυμένος μόλις πριν μερικές μέρες, είναι ένα φανταστικό σενάριο για σένα ,που ποτέ δεν έγινε και όλοι έχουμε παραισθήσεις λοιπόν..
      Και δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό εδώ για σένα κάτι που να φέρνει έστω σε δοσιλογική κυβέρνηση?(μην πω κατοχική γιατι θα πάθεις έμφραγμα)
      Αναίτιες και οι διαδηλώσεις λοιπόν που βοηθούν απλά να ηρωοποιήται ένα σενάριο ?
      Μάλλον εσύ έχεις πολύ φαντασία..

  11. Misha avatar
    Misha 23/02/2011 23:33:01

    l ami

    To κακό για εμάς ξεκίνησε από τη στιγμή που έπεσε η ΕΣΣΔ , το αντίπαλο δέος γα τους διάφορους Σόρος.
    Μετά φέρανε Μάαστριχτ και Κ.α.π. και Σένγκεν, και Δουβλίνα και Μαδρίτες και Λισαβώνες και τα κέρατα τους τα δίφορα, που έλεγε κι ο συχωρεμένος ο μπάρμπας μου ο Γιώργος.
    Χάθηκε η ισορροπία, το σύστημα φορτωσε εντροπία και ψάχνει το νέο σημείο που θα καταλαγιάσει...

  12. Dora avatar
    Dora 23/02/2011 23:36:12

    Μην λες καλα τους κανανε Κανενας!
    Η καταρα ειναι γαιδαρα και γυρναει στον αφεντη της....προσεχε.

  13. Misha avatar
    Misha 23/02/2011 23:51:34

    Η κυβέρνηση είναι δοσιλογική, κατοχική και χουντική
    Γιατί παρέδωσε τη χώρα βορά στους ξένους τοκογλύφους, εξαθλιώνοντας τον ελληνικό λαό αφού πρώτα τον εξαπάτησε με τον χυδαιότερο τρόπο που έχει καταγράψει η νεοελληνική ιστορία , ώστε να υφαρπάξει την ψήφο του και να αρπάξει την κουτάλα της εξουσίας για να φέρει σε πέρας την αποστολή που της είχε ανατεθεί , όπως μαρτυρεί και η συγκλονιστική αποκάλυψη που έκανε ο Στρός Καν

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ Misha 24/02/2011 00:05:43

      Μisha
      Την κακή κυβέρνηση που έχουμε μπορεί σε πείσμα της κοινής λογικής να την βαφτίζεις όπως θες , αλλά τι να κάνουμε είναι εκλεγμένη (εντάξει , το ξέρω ότι δεν τρελλαίνεσαι με τις εκλογές) και δυστυχώς για σένα εξελέγη -και τώρα και παλιότερα- πατώντας σε νοοτροπίες, πρωτομάστορες των οποίων ήταν και είναι οι σύντροφοι σου.

      • Μisha avatar
        Μisha @ firiki2010.wordpress.com 24/02/2011 00:56:38

        Φιρίκι

        δε μπορείς να κρύψεις πόσο σου αρέσει η νεοφιλελεύθερη πολιτική που ασκεί η κατοχική κυβέρνηση γι αυτό παλεύεις με νυχια και δόντια να της αποδώσεις δημοκρατική νομιμοποίηση η οποία όμως έχει αναιρεθεί από τα ψεύδη , τις απάτες και το ίδιο αυτό το κατοχικό μνημόνιο που παραδίδει ,αντισυνταγματικώς, ,την πολιτική εξουσία σε ξένες, εχθρικές προς τη χώρα και τον λαό, δυνάμεις.
        Για χούντα μιλούν οι πάντες πια, πλην των οπαδών των «διεθνών αγορών» .

        • firiki2010.wordpress.com avatar
          firiki2010.wordpress.com @ Μisha 24/02/2011 10:50:07

          Προφανώς δεν μπορώ να δώσω εγώ δημοκρατική νομιμοποίηση στη κυβέρνηση. (Αυτά τα "μου αρέσει η νεοφιλελεύθερη πολιτική που ασκεί" είναι αστειότητες)Απλώς θεωρώ- όπως γράφω και πιο κάτω- ότι οι υπερβολικοί και ανακριβείς χαρακτηρισμοί υπονομεύον την αξιοπιστία του χαρακτηρίζοντος και οδηγούν μακριά από το ουσιαστικό ςρώτημα. Ποιο είναι? Είναι κακή αυτή η κυβέρνηση? Για ποιους λόγους? Ποια είναι η καλύτερη εναλλακτική? Τι κάνουμε γι αυτό?

          • Misha avatar
            Misha @ firiki2010.wordpress.com 24/02/2011 11:08:00

            Οι χαρακτηρισμοί είναι ακριβείς και δίκαιοι.
            Οφείλεις εσύ που υποστηρίζει τη νομιμότητα της να απαντήσεις ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ;
            Μήπως γιατί είναι εκδήλως αντισυνταγματική και παράνομη;
            Όσο για την λατρεία σου προς τις νεοφιλελέυθερες πολιτικές, αρκεί να κάνει κανείς μια αναδρομή στις παρεμβασεις στο ΑΝΤΙ.
            Το πού θα καταλήξει ο αγώνας δεν είναι προαπαιτούμενο του. Όταν ξεσηκώθηκαν οι νεοι το 1973 δεν είχαν στο μυαλό τους τον Καραμανλή, ούτε οι αγωνιστές του 1821 τον Όθωνα...

          • A.M. avatar
            A.M. @ Misha 24/02/2011 19:32:42

            @Misha έγραψε:
            «ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ;
            Μήπως γιατί είναι εκδήλως αντισυνταγματική και παράνομη;»

            Αυτό βέβαια από μια άλλη οπτική είναι ΠΛΕΟΝΈΚΤΗΜΑ.
            Για την επόμενη κυβέρνηση εννοώ που ΔΈΝ θα είναι πασοκ.
            Κρίνει ως αντισυνταγματική την σύμβαση και ως κακώς υπογραφείσα και την θέτει υπό αμφισβήτηση.
            Την φέρνει προς ψήφιση στην βουλή και την καταψηφίζει ως αντισυνταγματική.
            Και την ΑΚΥΡΏΝΕΙ.

            Ή όχι;;;

  14. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 24/02/2011 00:37:21

    Μην μπερδεύεις τα πράγματα! Το φανταστικό σενάριο περιλαμβάνει "ειρηνικούς διαδηλωτές με μολότωφ".
    Το ότι ο Παπανδρέου κοροιδεύει τον κόσμο είναι άλλο θέμα. Τις συνέπειες που δεν υπέστη το 2010 ελπίζω να τις υποστεί στις επόμενες εκλογές.
    Οσο για τα περίφημα 50 δις
    1. Η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας είναι υποχρέωση του κράτους
    2. Η περιουσία αυτή έχει επί πολλά χρόνια παραμείνει αναξιοποίητη.
    3. Τα 50 δις είναι φιλόδοξος στόχος που η κυβέρνηση με τα μυαλά που κουβαλάει δεν μπορεί να τον πετύχει
    4. Δεν αποκλείω απο την αξιοποίηση ΚΑΙ την πώληση εάν κριθεί συμφερότερη
    5 Αν συνεχίσουμε να καμαρώνουμε τα " ασημικά της οικογένειας" να απαξιώνονται θα μας τα πάρουν μαζί με τη βιτρίνα και το σπίτι την ώρα που εμείς θα συνεχίσουμε βλακωδώς να κουτσουρεύουμε μισθούς και συντάξεις και να αυξάνουμε φορολογικούς συντελεστές ... μειώνοντας τα φορολογικά έσοδα!!!

  15. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 24/02/2011 00:49:44

    Καλύτερα τώρα. Συμφωνώ.

  16. ΦωΚ avatar
    ΦωΚ 24/02/2011 00:50:05

    Μαρτυρία από την προβοκάτσια στο Σύνταγμα: Έτσι διέλυσαν την συγκέντρωση

    Έχω κάποιες ώρες που γύρισα από την πορεία στο Σύνταγμα και ακόμα δεν έχουν συνέλθει τα μάτια μου από τα δάκρυα και το τσούξιμο. Η Δημοκρατία του ΓΑΠ και του συστήματος λειτούργησε για μία ακόμη φορά άψογα!

    Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πάρκαρα σε ένα στενό κάτω από την Πατησίων και το "έκοψα" με τα πόδια ως το Σύνταγμα. Ήμουν στο Πεδίο του Άρεως 11.15 και ο κόσμος ήταν ήδη αρκετός. Προχώρησα κατά μήκος όλη την Πατησίων μέχρι την Ομόνοια. Ο κόσμος ήταν πάρα πολύς. Άλλοι ανηφορίζαν προς το Σύνταγμα και άλλοι πηγαίναν αντίθετα για να ενταχθούν σε κάποια πορεία. Η κινητικότητα ήταν μεγάλη.

    Ήμουν στο Σύνταγμα γύρω στις 12.00. Είχε μαζευτεί και εκεί αρκετός κόσμος και ήμασταν όλοι στην αναμονή για να φτάσουν οι διάφορες πορείες. Τότε γύρω στις 12.30 αρχίζει να φτάνει η πορεία του ΠΑΜΕ. Το θέαμα ήταν εντυπωσιακό!

    Κοιτάζοντας το πλήθος του ΠΑΜΕ από το Σύνταγμα έτσι όπως ξεπρόβαλε από την Σταδίου το θέαμα ήταν εκπληκτικό. Χιλιάδες κόσμου, ο ένας δίπλα στον άλλο, δίνοντας σου την εντύπωση ότι δεν θα σταματήσουν ποτέ να καταφθάνουν και άλλοι και άλλοι! Και τότε έγινε το ανεξήγητο. Η πορεία του ΠΑΜΕ δεν σταμάτησε στο Σύνταγμα, ώστε να ενωθεί με τον υπόλοιπο κόσμο που είχε κατέβει αυθόρμητα αλλά συνέχισε! Οι χιλιάδες του ΠΑΜΕ απλά έφυγαν! Έκαναν την παρέλαση τους και εξαφανίστηκαν! Ήταν σαν να έβλεπες ένα τεράστιο τρένο με αμέτρητα βαγόνια που αντί να σταματήσει στον σταθμό αυτό συνέχιζε την πορεία του μέχρι να εξαφανιστεί από τον χάρτη!

    Ο κόσμος ο υπόλοιπος εν τω μεταξύ είχε μεγαλώσει κατά πολύ. Υπήρχε παλμός, υπήρχε ενθουσιασμός και όλοι έδειχναν αποφασισμένοι να μην το κουνήσουν έως ότου λάβει το μήνυμα και έρθει και άλλος κόσμος, έως ότου οι χιλιάδες γίνουν εκατομμύρια και επιτέλους ξεκινήσει η πτώση του σάπιου κομματικού συστήματος. Ιδιαίτερα συγκινητική και φορτισμένη ήταν η στιγμή που ο κόσμος άρχισε να τραγουδάει το ‘Πότε θα κάνει ξαστεριά’ του αειμνήστου Νίκου Ξυλούρη.

    Το σύστημα όμως είχε άλλη γνώμη. Σε κάποια στιγμή ακούγονται κάτω από το Σύνταγμα, προς το μέρος του Υπουργείου Οικονομικών, έντονοι κρότοι, στο βάθος υπήρχαν καπνοί και ήταν προφανές ότι οι γνωστοί άγνωστοι με τους "συνάδελφους" τους, τους μπάτσους ξεκίνησαν να παίζουν τα γνωστά τους παιχνίδια.

    Ο κόσμος παρόλα αυτά, απτόητος, να ακούγονται φωνές που να λένε, "αφήστε τους προβοκάτορες, εμείς καθόμαστε εδώ και δεν το κουνάμε". Εν τω μεταξύ οι κροτίδες και οι καπνοί όλο και πλησιάζαν. Τότε ξαφνικά δύο κουκουλοφόροι οι οποίοι ήταν στα 2 μέτρα από εμένα και οι οποίοι εισχώρησαν στο πλήθος κάποια ανύποπτη στιγμή, πετάξαν μολότοφ στα ΜΑΤ που ήταν μπροστά από το Σύνταγμα. Αυτό ήταν.

    Το σύστημα "έπιασε το υπονοούμενο" και τότε άρχισαν να πέφτουν βροχή οι κροτίδες και τα καπνογόνα προς το πλήθος που ήταν μαζεμένο στο Σύνταγμα. Ακόμα και τότε ο κόσμος δεν ήθελε να φύγει, αναγκαστικά υποχώρησε λίγο αλλά στο τέλος ήταν αδύνατον να σταθεί κάποιος εκεί.

    Το σύστημα είχε για μία ακόμη φορά νικήσει. Το σύστημα με το μακρύ του χέρι, τους γνωστούς-αγνώστους είχε για μία ακόμη φορά κάνει την δουλειά του. Διέλυσε μία ειρηνική συγκέντρωση εν τη γεννέσει της. Η ‘δημοκρατία’ τους είχε πάλι νικήσει.

    Αύριο ένα άλλο πλοκάμι του συστήματος θα συνεχίσει την ‘δουλειά’. Οι διορισμένοι δημοσιογράφοι θα εστιάσουν στα επεισόδια (τα οποία τα έχει προκαλέσει το ίδιο το σύστημα!), θα προσπαθήσει να τρομοκρατήσει τον κόσμο ώστε να μην κατέβει στην επόμενη διαδήλωση αφού γίνονται έκτροπα, ενώ παράλληλα για την ταμπακιέρα τσιμουδιά. Αντιθέτως θα περάσεθ το μήνυμα ότι η ‘νομιμοποιημένη’ κυβέρνηση παρά τις αντίξοες συνθήκες προσπαθεί να τελέσει το έργο της για να σώσει την χώρα μας. Τόσο όμορφα.

    Ερωτήματα που δημιουργούνται αυθόρμητα σε όποιον παρευρέθη στην συγκέντρωση:

    1. Γιατί ρε "σύντροφοι" του ΠΑΜΕ δεν σταμάτησατε στο Σύνταγμα ώστε να ενωθείτε με τον απλό κόσμο; Γιατί δεν ενώσατε τις φωνές σας με τις δικιές μας;

    2. Τι είναι η πορεία; Πασαρέλα; Έτσι θα πέσει το απολυταρχικό καθεστώς; Θα δίνουμε κάθε 2 μήνες "ραντεβού", θα έρχεστε εσείς στρατιωτάκια το ένα πίσω από το άλλο με τις σημαιούλες σας, θα κάνετε την βόλτα σας και μετά σπίτι; Νομίζετε ότι έτσι τρομάζετε το σύστημα; Μήπως τελικά είστε μέρος του συστήματος;

    3. Τι θα γίνει επιτέλους με τους γνωστούς-αγνώστους; Είναι πια τόσο προφανές που έχει καταντήσει γελοίο. Ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί η αστυνομία να τους πιάσει. ο κόσμος προσπαθούσε να τους διώξει και τα ΜΑΤ απλά τους κοιτούσαν. Πόσο φανερό είναι πια ότι εξυπηρετούν τέλεια τους σκοπούς σας, λαμόγια του συστήματος και δημοκράτες της πεντάρας. Τρέμετε μην εξεγερθεί ο κόσμος και έχετε τους γνωστούς-αγνώστους για την καταστολή και διάλυση των διαδηλώσεων. Ξεφτυλισμένοι. Θα έρθει όμως σύντομα η στιγμή που την οργή του κόσμου ότι και να κάνετε δεν θα μπορέσετε να την σταματήσετε. Και τότε … απλά να έχετε τις μηχανές των ελικοπτέρων αναμένες…

    • kiki avatar
      kiki @ ΦωΚ 24/02/2011 16:50:48

      @ Φωκ,
      Ετσι ακριβως εγινε, οπως τα περιγραφεις,
      ειμαι τοσο αγανακτισμενη και με το ΚΚΕ, που χαθηκε, και ενω του φωναζαμε να μεινει ακουγοταν μια φωνη γρηγορα γρηγορα, και με τους δηθεν αναρχικους, οπως εγραψα σε αλλη αναρτηση ηταν ομαδες τεσσαρων οχι οι γνωστοι που φαινονται αν μη τι αλλο, τα παιδακια, αλλα γυμνασμενοι γεροδεμενοι με μαυρα βεβαια και φατσες κακοποιων, καμμια σχεση με τα χλεμονιαρικα, σκαμμενες φυσιογνωμιες , οι οποιοι πιασαν θεσεις μολις περασε το ΚΚΕ κατοπιν εντολης ενος εξ αυτων πισω απο τα ΜΑΤ, και μετα αρχισε.
      αλλα δεν φυγαμε .
      Η ερωτηση που κανω και δεν απαντα κανεις ειναι που ειναι οι αλλοι?
      Ενας εκπροσωπος απο τους αλλους, απαντηση δεν παιρνω.

  17. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 24/02/2011 00:51:08

    Δεν τα μπερδεύω,απλά ο καθένας βλέπει οτι θέλει να δεί.
    Οι "μολοτοφώροι" είναι ένα ανάξιο λόγου ποσοστό μπροστά στον αριθμό των πολιτών που βγήκαν πραγματικά να διαδηλώσουν.Αλλά δυστηχώς πάμε να επιγκεντρωθούμε σε αυτό το θέμα υποβιβάζοντας την πραγματικότητα σε φαντασιακά σενάρια.
    Είναι νόμιμη η κυβέρνηση?..ασφαλώς και είναι αφού ψηφίστηκε κατά πλειοψηφεία,δυστηχώς είναι πραγματικότητα.
    Είναι και δοσιλογική ταυτόχρονα? ..ασφαλώς και είναι αφού πάει να ξεπουλήσει δημόσια περιουσία!Και σίγουρα όχι να αξιοποιήσει που ίσως πέσουν πολλοί στην παγίδα και πιστέψουν.
    Το ένα δεν αναιρεί το άλλο,εκεί θέλω να καταλήξω..

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ EtsiMareSei 24/02/2011 01:17:36

      ΕtsiMareSei
      Ο δικός μου αρχικός σχολιασμός αφορούσε την κουβέντα που γινόταν με αφορμή τις ανηρτημένες φωτογραφίες. Προφανώς λοιπόν η αρχική συγκεκριμένη ανάρτηση ήταν αυτή που δεν επικεντρώθηκε στους "ειρηνικούς διαδηλωτές" αλλά στην καθόλου αμελητέα δράση των "μολοτωφόρων" και επομένως εκεί επικεντρώθηκα κι εγώ γιατί ορισμένοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι οι "πραιτωριανοί" έγιναν "φλαμπέ" επειδή επιτέθηκαν σε ειρηνικούς διαδηλωτές.
      Η κακή κυβέρνηση που έχουμε κρίνεται από τις πράξεις της. Αυτές θα έπρεπε να μας ενδιαφέρουν και το γιατί είναι κακές.
      Οι διάφοροι υπερβολικοί χαρακτηρισμοί εις βάρος της είναι βούτυρο στο ψωμί της γιατί λόγω της προφανούς ανακρίβειας υπονομεύουν την αξιοπιστία των ...χαρακτηριζόντων. Ελπίζω το καταλαβαίνεις.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ firiki2010.wordpress.com 24/02/2011 01:22:18

        Είναι και κάτι αλλες φωτογραφίες στις οποίες λίγο πριν ο "άτυχος" αστυνομικός προσπαθούσε να πατήσει με την μοτοσυκλέτα του διαδηλωτές.
        Πρακτική που την συνηθίζουν αρκετά τώρα τελευταία.
        Αυτό δεν το γράφω για να δικαιολογήσω αυτόν που του έσκασε την μολότωφ στο κεφάλι αλλά για να επιβεβαιώσω αυτό που έγραψα πρωτύτερα, ότι η βία παράγει βία.

        • loretta avatar
          loretta @ Κάποιος 24/02/2011 02:23:24

          ....δεν θα πρεπει να παραβλεψεις και το γεγονος οτι υπαρχει ομαδα ανθρωπων που εχει προβλημα με οτι παραγει η ασκει εξουσια ...και τα αποτελεσματα αυτης της επιλογης τους παραγει βια!!

      • EtsiMareSei avatar
        EtsiMareSei @ firiki2010.wordpress.com 24/02/2011 02:24:35

        Κοίτα η ανάρτηση εξυπηρετεί σαν ένας αφηρημένος καμβάς,όπου ο καθένας βλέπει σε αυτόν οτι θέλει να δεί πάνω του..
        Πέρα απ'την αποτύπωση των γεγονότων σε αυτά, δεν καθοδηγεί κανέναν για την γνώμη που θα εκφράσει ο καθένας τελικώς.
        Έτσι ακριβώς, θα τα δείς και εσύ όπως πιστεύεις οτι συνέβηκαν.Αλλά και ο κάθε "εσύ" για να μην νομίζεις οτι έχω κάτι προσωπικό μαζί σου.
        Τώρα όσον αφορά στους διάφορους υπερβολικούς χαρακτηρισμούς εις βάρος της κυβέρνησης ως δοσίλογης ή κατοχικής,να το αντιστρέψω λίγο.
        Για τους άλλους υπερβολικούς χαρακτηρισμούς που γίνονται υπέρ της κυβέρνησης και το "αδιαμφισβήτητο" της νομιμότητας της, που δεν δέχονται καμία αναφορά στην αποχή,καμία αναφορά στις ψεύτικες υποσχέσεις που προηγήθηκαν ή στις αντιδράσεις των πολιτών που διογκώνονται και επιμελώς αποκρύπτωνται, αυτό δεν αποτελεί βούτυρο στο ψωμί της τρόϊκας της κυβέρνησης και του κάθε Στρος καν?
        Λόγω της σίγουρης ανακρίβειας τους δεν υπονομεύεται η αξιοπιστία αυτών που σιγοντάρουν τέτοιες απόψεις?
        Ελπίζω και εσύ το καταλαβαίνεις..και ο κάθε "εσύ"

        • firiki2010.wordpress.com avatar
          firiki2010.wordpress.com @ EtsiMareSei 24/02/2011 02:34:01

          Οι υπερβολικοί χαρακτηρισμοί και οι ανακρίβειες προς οποιαδήποτε κατεύθυνση ειναι αυτουπονομευτικοί.
          Η ανάρτηση και τα σχόλια δεν είναι ένας αφηρημένος καμβάς. Και η εικόνα που προσπαθούν να παρουσιάσουν κάποιοι -επιχαίροντας για "φλαμπέ πραιτωριανούς"- περί ΜΑΤατζήδων που επιτίθενται σε ειρηνικούς διαδηλωτές δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα.

          • EtsiMareSei avatar
            EtsiMareSei @ firiki2010.wordpress.com 24/02/2011 03:05:30

            Αναφέρομαι στην συγκεκριμμένη ανάρτηση (με τον τρόπο που έγινε) φέρει μόνο φωτογραφικό υλικό και είναι σαν να εξυπηρετεί ως καμβάς.
            Τα σχόλια σαφώς και δεν μπορείς να τα θεωρήσεις αφηρημένα σε καμία περίπτωση.
            Αλλιώς θα κάναμε φαντασιακή συζήτηση..που δεν γίνεται!

          • Misha avatar
            Misha @ firiki2010.wordpress.com 24/02/2011 11:17:43

            Όταν βλέπεις μισή την εικόνα θα εξάγεις και μισά συμπεράσματα. Οι μπάτσοι συνόδευσαν τους κουκουλοφόρους τρέχοντας απο Ομόνοια προς το Σύνταγμα, όπου και άρχισαν το μεταξύ τους σώου.

            Στη συνέχεια οι μπάτσοι άρχισαν να εκτοξεύουν δακρυγόνα, χειροβομβίδες και σπρέι προς πάσα κατεύθυνση με προφανή σκοπό να διαλύσουν τους συγκεντρωμένους στην πλατεία Συντάγματος.

            Αυτό εδειχνε όλη η μεθόδευση των ενεργειών των πραιτωριανών, την οποία όμως ο απλός κόσμος αντιλήφθηκε και έκραζε άγρια τους μπάτσους σε όλα τα «μέτωπα».

  18. Μisha avatar
    Μisha 24/02/2011 00:51:17

    Θα έλεγα το ίδιο και για σένα...αλλά δεν έχει νόημα.

  19. ψιλιασμενος avatar
    ψιλιασμενος 24/02/2011 01:02:48

    Ρε δεις πάτε καλα; Τι είναι αυτα που λέτε; Σήμερα βρέθηκε κατα τύχη διαβόλικη απέναντι απ τον γιο μου που υπηρετεί στα ΜΑΤ. Εγώ με του διαδηλωτές και εκείνος στη ...δουλειά του. Ηρθα αντιμέτωπος με το παιδι μου, πιαστηκαμε στα χερια!!! Τι ειναι αυτα που γραφετε; Με ποιο δικαιωμα βαζετε ολουσ στο ιδιο τσουβαλι; Ποιους εξυπηρετειτε;

    • Μisha avatar
      Μisha @ ψιλιασμενος 24/02/2011 01:12:57

      «Εκάεν υλέε κι ίνας μάνα π' εγέννεσεν οφίδ' είπεν, αϊλί εμέν, θα καίγεται τ' οφίδ' ιμ'»

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ψιλιασμενος 24/02/2011 01:17:54

      Συγγνώμη, αναφέρεις ότι πλακώθηκατε στην πορεία με το γιο σου που είναι ματατζής και μετά κατηγορείς αυτούς που τα χώνουν στις δυνάμεις καταστολής ;
      Δηλαδή αν δεν είσασταν συγγενείς πρώτου βαθμού τι θα γινόταν, θα καταλήγατε στο νοσοκομείο ;

  20. corfiot avatar
    corfiot 24/02/2011 09:11:28

    Τοτε γιατί ο κόσμος δεν ενώνεται με τις χιλιάδες του ΠΑΜΕ και πρεπει το ΠΑΜΕ να διαδηλωσει μαζι με αυτους που μας ξεπουλησαν ;
    Για σκεψου και αυτη την εκδοχη.

  21. ANNITA avatar
    ANNITA 24/02/2011 10:09:14

    θα συμφωνήσω με τον Κosta D, οι αστυνομικοί επιτελούν ένα άχαρο και επικίνδυνο επάγγελμα, καλά θα κάνουν όσοι κατηγορούν να μπούν στην θέση αυτών και να σκεφτούν τι θα έκαναν σε δεδομένη περίπτωση; ΄Οταν σηκώνουν το όπλο για να προστατευτούν η να μας προστατέψουν ποιός ΝΟΜΟΣ τους καλύπτει; Ποιός υπουργός η πρωθυπουργός είναι αντικειμενικός στην κρίση του απέναντι σ αυτούς τους ανθρώπους που έχουν αναλάβει να επιτελέσουν την πιο μεγάλη αγγαρεία; προστάτες της τωρινής κυβέρνησης. Ποιός ενδιαφέρθηκε να ακούσει τα προβλήματά τους; Ποιός νοιάστηκε για την δική τους ασφάλεια; Μια ζωή μένουν με το στίγμα ΜΠΑΤΣΟΙ. Οτι και να γίνει είτε σε διαδηλώσεις είτε σε κυνηγητό κλεφτών είτε ληστειών ειτε, είτε, σε ότι λάθος προκύψει από λάθος χειρισμούς και κακούς συντονισμούς εντολών η σχεδιων για τέτοιες περιπτώσεις στο παραμικρό λοιπόν ποιος φταίει; H Aστυνομία.Αυτή είναι η απάντηση που δίνεται από όλο τον κόσμο. Εδώ δεν τους στηρίζει ούτε η ομοσπονδία τους, ούτε το σωματείο τους, το οποίο εκπροσωπούν άτομα πουλημένα, πορωμένα με την καρέκλα, ναι αυτού του είδους οι Αστυνομικοί να φύγουν από το Σώμα , ναι να μην υπάρχουν σε αυτές τις καρέκλες που δεν ξέρω με ποιό τρόπο βρέθηκαν και παραμένουν χρόνια εκεί. Ας αισθανθούν τον κίνδυνο κάθε μέρα στο πετσί τους όσοι βιάζονται να κατηγορήσουν η ένα όπλο στο κεφάλι να τους απειλεί και ας μιλήσουν κατόπιν αυτού. Το μόνο λάθος των αστυνομικών είναι ότι θάπρεπε χθες, προχθές και πάντα να ενωθούν με την φωνή του κόσμου που ζητά δικαιοσύνη. Τώρα και πάντα οι αστυνομικοί θάπρεπε να αψηφούν τις όποιες εντολές περί καταστολής, που δίνουν δειλοί άνθρωποι από την καρέκλα. Και που οι περισσότεροι από αυτούς τους καρεκλάτους δεν τους στηρίζουν ποτέ πουθενά.Να σκεφτούν ότι και αυτοί ζουν σε μια ΚΟΙΝΩΝΙΑ αδικίας και περιφρόνησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

  22. Κωστας avatar
    Κωστας 24/02/2011 10:58:18

    Φιλοι και φιλες μου γεια σας.
    Εαν δεν ητανε η αστυνομια σημερα θα ειμασταν σε αλλες καταστασης.
    Το πολυ μεγαλο ποσοστο των αστυνομικων ειναι ατομα που εχουνε ολα τα χαρακτηριστηκα ενος ανθρωπου που πρεπει να σεβομαστε και να αγαπαμε.
    Φυσικα ειναι και ατομα στην Ελληνικη αστυνομια που οχι αστυνομικοι δεν θα επρεπε να ειναι, αλλα ακομη και φυλακη θα επρεπε να τους εχουνε.
    Εμεις, οπως λεει και η παροιμια, μαζι με τα ξερα καιμε και τα χλωρα.

    Η αληθεια ειναι πως χρειαζεται παρα πολυ καλη εκπαιδευση στην αστυνομια και
    πανω απο ολα να ισχυουνε οι νομοι.

    Τι εννοω: Οταν ενας αναρχικος καιει ενα αυτοκινητο, πεταει μολοτωφ, σπαει τζαμια η οτιδηποτε αλλο κανει που δεν εχει δικαιωμα, να ισχυει οτι ακριβως λεει
    ο νομος για να δουμε εαν το ξανακανει.

    Θα το ξανακανει, εαν ναι τοτε τριτη φορα δεν θα πρεπει να μπορει να κανει ουτε
    το παραμικρο σε κανεναν.

    Για ποιον λογο μιλαω ετσι για τους αστυνομικους;
    Γιατι γνωριζω ατομα που ειναι ανθρωπακια αστυνομικοι με χρυση καρδια,
    καλοσυνη, δεν προκαλουνε, δεν πειραζουνε, σεβονται και αγαπουν, οπους γνωριζω και καποιους που ουτε βοσκοι δεν θα επρεπε να ειναι, αλλα αυτοι ειναι λιγοι. Αρα λοιπον δεν ειναι ολοι το ιδιο.
    Μαλιστα καποιες καταστασεις οπως να στειλουνε καποιους αστυνομικους καπου,
    διαταγη, τη να πουνε οχι, δεν γινεται, εξω απο το σωμα και τι δουλεια να παει να βρει μετα... που και πως θα ζησει;
    Πανε να εκτελεσουνε καποιες εντολες και εκει που βρισκονται στον χωρο και εχουνε ετοιμαστοι για μαχες, γκλομπ μολοτωφ, σιδερολοστους πετρες και αλλα αντικειμενα, εχουνε σχεδιο και προθεση.
    Αν λοιπον ο αστυνομικος οι οι αστυνομικοι που δεχτουνε την επιθεση, φανε πετρα η μολοτωφ, η αλλο αντικειμενο τι να κανουνε;
    Δυστυχως η πολυ Δημοκρατια βλαπτη. Εννοω οτι περα απο την ειρηνικη και σωστη πορεια διαμαρτυριας, η καταστροφη ξενης περιουσιας, να μην τιμωρειτε, πηγαινει στην συνεχεια να κανει οτι θελει ο καθενας.

    Για να φερουμε ο καθενας μας παραδειγμα εαν σπασουνε η καψουνε το αυτοκινητο μας, η το σπιτι μας η η η... τοτε ειναι καλα, η αν δεν επεμβει η αστυνομια η η πυροσβεστικη τι θα γινει, θα τους δινουμε και ποσοστο απο αυτα
    τα χρηματα που βγαζουμε με τοσο κοπο, αγχως και δεν φτανουνε ουτε για εμας;
    Οπως πηγαινουνε και περνουνε σε μαγαζια βραδυνα η αλλα για να μην τα πειραζουνε; Για πειτε μου εαν εχω δικαιο η οχι και γραψτε τα δικα σας, εσεις
    πως τα βλεπετε...

    Σας χαιρετω ολους Κωστας.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Κωστας 24/02/2011 13:03:51

      Η βία έχει ψυχολογικά αλλά και κοινωνικά αίτια.
      Κατά βάση την κοινωνική βία την υποθάλπει η ίδια η κοινωνία και κυρίως οι έχοντες και κατέχοντες.

      Ένας πολίτης που έχει λυμένα τα προβλήματα επιβίωσης και βιοπορισμού, που έχει πρόσβαση στην ανώτερη παιδεία και την δυνατότητα να πάει στον ειδικό επιστήμονα και να λύσει τα ψυχολογικά του, δεν έχει κανέναν λόγο να είναι βίαιος.
      Το ζήτημα είναι όμως ότι, πρόσβαση σε αυτές τις δυνατότητες έχει η μειοψηφία των πολιτών και όχι η πλειοψηφία.

      Όσο δε εξαπλώνεται το μοντέλο του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού, οι οικονομικές ανισότητες εντείνονται και μαζί τους και οι κοινωνικές ανισότητες.
      Γιατί πολύ απλά μαζί με την οικονομική ψαλίδα έρχεται και η μείωση του κράτους πρόνοιας που αποτελεί μαξιλάρι για τις πλατιές λαϊκές μάζες σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας.

      Όλο και περισσότεροι πολίτες μένουν άνεργοι, ανίκανοι να συντηρήσουν τους εαυτούς τους και τις οικογένειες τους, βλέπουν τα χρήματα που κατέβαλλαν επί χρόνια μέσω των φόρων και των υποχρεωτικών εισφορών στο δημόσιο ταμείο προκειμένου να εξασφαλίσουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, παιδεία και μια σύνταξη για τα γηρατειά, να λεηλατούνται από επιτήδειους ή ανίκανους πολιτικούς και δημόσιους λειτουργούς και παράλληλα βλέπουν ότι δεν υπάρχει πειστική εναλλακτική πολιτική λύση για το αδιέξοδο που βιώνουν.
      Ακόμα και τα παιδιά, οι έφηβοι και οι νέοι δεν βιώνουν άμεσα ή έμμεσα παρόμοια αδιέξοδα ;

      Όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι λογικό να συσσωρεύουν μέσα τους άγχος, οργή και αγανάκτηση για τους κυβερνώντες αλλά και για τους έχοντες και κατέχοντες που συχνά πλουτίζουν σε βάρος του μόχθου των λαϊκών στρωμάτων ;
      Όταν βγουν στους δρόμους για να εκφράσουν όλες αυτές τις ανησυχίες, τα άγχη και το θυμό τους προσδοκώντας σε κάτι καλύτερο ή τουλάχιστον στο μη χείρον, ποιους βρίσκουν απέναντι τους ;

      Τις δυνάμεις καταστολής, τους γενίτσαρους της εξουσίας και της πλουτοκρατίας, τα παιδιά των ΜΑΤ που κατά βάση προέρχονται από λαϊκά στρώματα αλλά για ένα ξεροκόμματο και μια θέση στο δημόσιο δέχονται πρόθυμα να ψεκάζουν με παράνομα χημικά και να ξυλοκοπούν τους συμπολίτες-διαδηλωτές και να διαλύουν τις συγκεντρώσεις τους.
      Πώς να δούμε σαν αδέλφια ή συντρόφους, άτομα που έχουν συνειδητά επιλέξει να στρατολογηθούν στα ΜΑΤ παίζοντας τον ρόλο του μαντρόσκυλου της άρχουσας τάξης, των πολιτικών και των μεγαλοεπιχειρηματιών ;

      Γιατί θα πρέπει να νιώσω έκπληκτος, όταν εισπράττουν την βία την οποίοι οι ίδιοι εφαρμόζουν πρώτοι, σε συνταξιούχους, φοιτητές, εργάτες, πολίτες ακόμα και σε συναδέλφους τους αστυνομικούς, πυροσβέστες που διαδηλώνουν ;

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Κάποιος 25/02/2011 22:32:49

        Εγώ νομίζω ότι το κύριο πρόβλημά τους είναι οι γνωστοί άγνωστοι. Αυτοί έρχονται με κύριο στόχο να τους επιτεθούν. Το κύριο μέλημά των μπαχαλάκιδων είναι η σύγκρουση (εξού και το φερώνυμο) και όχι η ειρηνική πορεία. Πιστεύω ότι από ένα σημείο και μετά δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν εύκολα διαδηλώτες και ταραχοποιούς διότι ενίοτε οι κλάδοι αυτοί μέσα στο χάος εμπλέκονται, ο ένας μπαίνει στα χωράφια του άλλου και τα ματ προσπαθούν να επιβιώσουν. Μη νομίζετε ότι επειδή τους βλέπετε να επιβάλλονται στο τέλος, ότι δε είναι αμυνώμενοι. Οι τραυματίες τους νιώθουν πιο μόνοι και αμυνώμενοι ακόμα και από όσους από εσάς διαδηλώνουν πρώτη φορά. Είναι δύσκολο να κοιτάς τον κόσμο και να βλέπεις ότι θέλει να σε κάνει κομμάτια. Σίγουρα νιώθεις δέος και φόβο.
        Εν πάσει περιπτώσει αυτές οι δουλειές είναι μια αρρωστημένη κατάσταση και κάθε σόφρων αστυνομικός οφείλει να φεύγει από εκεί το συντομότερο (αν και ακούγεται πλέον ότι θέλει μέσο για να φύγεις λόγω μεγάλης τάσης φυγής μετά τις ταραχές του δεκεμβρίου).

    • Misha avatar
      Misha @ Κωστας 24/02/2011 13:19:06

      Η πλειοψηφία των αστυνομικών , και ειδικά αυτών που ειναι ενταγμένοι στις μονάδες καταστολής διαδηλώσεων, χρήζουν ψυχιατρικής αρωγής.
      Όταν βγούν τα αστεία τεστάκια που περνάνε στις μονάδες τους , θα φρίξει το σύμπαν...
      Μόνο ημίτρελοι ψυχοπαθείς θα μπορούσαν να πετάνε δακρυγόνα στις μανάδες και τους πατεράδες τους, μέσα στις αυλές των σπιτιών πνιγοντας σε δηλητηριώδη αέρια παιδιά και εγκύους, για να υπερασπίσουν ποιον αλήθεια;

  23. κωστας avatar
    κωστας 24/02/2011 11:05:44

    οι αστυνομοι προστατευουν τους πολιτιλους. ειναι οι ιδιοι που θα πιασουν ενα φτωχοδιαβολο και την ιδια στιγμη αφηνουν εξω τους κλεφτες πολιτκους.... ειναι αξιοι της μοιρας τους

  24. ANNITA avatar
    ANNITA 24/02/2011 11:55:30

    Για να μην τα μπερδεύουμε τα πράγματα, δεν αφήνει εξω η αστυνομία τους μεγαλοαπατεώνες πολιτικούς και μη η αστυνομία, αλλά το κρατικό σύστημα που τους καλύπτει παντοιοτρόπως αυτούς τους " κυρίους". Ας μάθουμε να διαχωρίζουμε ορισμένες καταστάσεις και πρόσωπα και να σκεφτόμαστε πιο βαθιά.Δόθηκε ποτέ εντολή από Εισαγγελέα να πιαστεί κάποιος από όλους αυτούς και η αστυνομία δεν εκτέλεσε την εντολή; ΟΧΙ. Δόθιηκε ποτέ εντολή από Εισαγγελέα να μπεί φυλακή Ο Παππάς του Γηροκομείου Αθηνών και οι δύο Διευθυντές που τον συντροφεύουν στις μεγαλοαπάτες του και η αστυνομία δεν εκτέλεσε την εντολή; ΟΧΙ. Μόνο ένας εισαγγελέας είχε την αντρίκια συμπεριφορά να γκρεμίσει από το βάθρο του τον Νίξον της Αμερικής και τα σώματα ασφαλείας εκτέλεσαν την εντολή του για όποιες κινήσεις έγιναν τότε για το σκάνδαλο watergate. ';Αρα δεν φταίνε οι αστυνομικοί για αυτήν την κατάσταση, ας μην ψάχνουμε εξιλαστήρια θύματα όταν τις εντολές πρέπει να τις δώσουν άλλοι και άλλοι να ψάξουν να βρούν την αλήθεια την οποία θα εκτελέσουν οι αστυνομικοί. Ας σκεφτόμαστε και λίγο συνειρμικά,απλά.Τόσο δύσκολο είναι;

    • Misha avatar
      Misha @ ANNITA 24/02/2011 13:03:56

      Τον Γιουνγκ της Ζημενς ποιος ώφειλε να τον φυλάει για να μη την κοπανήσει από την Πάρο; Ο εισαγγελέας του Αρείου Παγου;
      Για κάνε μια βόλτα στην Πατησίων το απογευματάκι να δεις τους μπάτσους των ΜΑΤ δίπλα διπλα με τους νταβατζήδες, τις αλλοδαπές πουτάνες και τους εμπόρους ναρκωτικών με τις ζυγαριές και την ηρωΐνη ανά χειρας...

      • A.M. avatar
        A.M. @ Misha 24/02/2011 22:56:06

        Έχεις δίκαιο στο ότι πολλοί αστυνομικοί είναι μπλεγμένοι σε διακίνηση ναρκωτικών, πορνών, προστασίες, κλπ παράνομες πράξεις.
        Δεν χαρακτηρίζουν όλο το αστυνομικό σώμα οι εμπλεκόμενοι σε αυτές τις αλητείες, είναι όμως ένα μεγάλο ζήτημα που απ όσο εγώ καταλαβαίνω δεν πολυενοχλεί - πολλοί το θεωρούν και μαγκιά να τα παίρνουν νταβατζηλήκι οι ίδιοι ή άλλοι συνάδελφοί τους - τους υπόλοιπους «καθαρούς» αστυνομικούς ούτε και τους αξιωματικούς - και απ αυτούς κάποιοι είναι στην βρώμα - παρά μόνον εάν κάτι τέτοιο έρθει στην δημοσιότητα οπότε και όλοι νίπτουν τας χείρας και δεν ήξεραν ποτέ τι γίνεται.

        offtopic
        τώρα είδα το h**p://www.filokalia.tk/ (φαντάσου .. παρατηρητικότητα) και διάβασα κάτι πολύ ωφέλιμο που μου διέφευγε χρόνια και σε ευχαριστώ γι αυτό. Ο Θεός να σου ανταποδώσει πολλαπλάσια την ωφέλεια.

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Misha 25/02/2011 22:47:54

        Τα αποτελέσματα των εξετάσεων σε δίσκους του Χριστοφοράκου τα έκαναν όμως εργαστήρια της αστυνομίας και τα αποτέλεσματα ήταν χιλιάδες έγγραφα τα οποία δόθηκαν στην εξεταστική επίτροπη.

        Μπορεί ο νόμος να είναι σαν τον ιστό της αράχνης και να πιάνει συνήθως τα μικρά έντομα ενώ τα μεγάλα να τον ξεσκίζουν αλλά σε καμία περίπτωση δε φταίει η αστυνομία σε αυτό. Ευθύνεται το θεσμικό πλαίσιο κυρίως το οποίο στήθηκε έντεχνα για τη διαιώνιση του συστήματος. Όταν ο ανώτατος αξιωματικός της αστυνομίας δεν είναι αιρετός και ορίζεται από την πολιτική ηγεσία τι περιμένεις; Να φτάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο; Όταν η δικαιοσύνη δεν μπορεί να ελέγξει τους βουλευτές, πως περιμένεις τολμηρές κινήσεις.

        Όσον αφορά την αδράνεια στο κέντρο είμαι σίγουρος ότι τα ματ βρίσκονται εκεί για την αποκατάσταση της τάξης σε περίπτωση εξεγέρσεων των μεταναστών. Για τα κοινά εγκλήματα ασχολούνται άλλοι κλάδοι της αστυνομίας. Η καλύτερη απάντηση πάντως που μου έδωσε γνωστός μου αστυνομικός ήταν ότι "τρεις πιάνεις, ογδώντα ξεφυτρώνουν την ίδια μέρα". Όταν το πράγμα λοιπόν ξεφύγει από τον έλεγχο είναι δύσκολο να το συμαζέψεις θα πω εγώ. Απο κει και πέρα δυστυχώς δε περιμένω από κανένα αστυνομικό να σώσει τον κόσμο. Δημόσιοι υπάλληλοι εξάλλου δεν είναι;

  25. Αργοναύτης avatar
    Αργοναύτης 24/02/2011 19:24:45

    Φέτος δεν είδα του δυο Αμερικανούς και τους δύο Κροάτες να κατευθύνουν τις ταραχές.

  26. ANNITA avatar
    ANNITA 25/02/2011 10:14:55

    Τους αστυνομικούς τους οδηγούν να φτάσουν σε αυτά τα επίπεδα ο διαχωρισμός των κοινωνικών τάξεων. Οταν η παιδεία και η οικονομική αντοχή της κάθε οικογένειας είναι μηδαμινή ποιο επάγγελμα θα ακολουθήσει ένας νεος άνθρωπος για να ζήσει; Και πάντα για την φύλαξη ορισμένων απατεώνων πρέπει να υπάρχει απόφαση εισαγγελέα για να την εκτελέσει η αστυνομία. Ο αστυφύλακας η ο Υπαστυνόμος από μόνος του δεν έχει δικαίωμα για τέτοιες εκτελέσεις αποφάσεων. Και ότι αφορά την προσωπική φύλαξη των διπλωματών, βουλευτών, κ.α. μεγαλοτιτλούχων για τους αστυνομικούς που βρίσκονται σε αυτές τις θέσεις είναι ενα μικρό εισόδημα παραπάνω όταν έχουν να μεγαλώσουν παιδιά και αρκετοί από αυτούς είναι σε άθλια οικονομική κατάσταση.Αν σας έδιναν και σας την ίδια ευκαιρία δεν θα πηγαίνατε; Θα λέγατε οχι ευχαριστώ;Δεν το πιστεύω. ΄Οσον αφορά τους αστυνομικούς της Ομόνοιας και της οδού Πατησίων και του Αγίου Παντελεήμονα σίγουρα πρέπει να εκδιωχθούν από το Σώμα. Για εκτελέσεις αποφάσεων τέτοιων περιπτώσεων τον πρώτο λόγο έχει ο Εισαγγελέας, αλλά και για την εκτέλεση κάθε απόφασης.

  27. tony avatar
    tony 25/02/2011 11:25:47

    Από όλα δεν τά σχόλια δεν γραψαμε το ωραιότερο.
    Υπάρχει σοβαρη περίπτωση, οι αστυνομικοί να πληρωθουν γιά τις ευγενεις
    τους υπηρεσιες στην κυβέρνηση, με ομολογα του Ελληνικού Δημοσίου.
    Εαν συμβει αυτο, μετα θα αρχίσουν να δερνουν καλύτερα και τους σωστούς ανθρώπους.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ tony 25/02/2011 22:51:17

      Αυτά μόνον στον Καντάφι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.