19/01/2009 20:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παύση εργασιών στον Βοτανικό αποφάσισε το ΣτΕ

Το Συμβούλιο της Επικρατείας αποφάσισε τελικά (με ψήφους 2-1), την παύση των εργασιών για την κατασκευή του εμπορικού κέντρου Βωβού, που περιλαμβάνεται στο σχέδιο για το χτίσιμο του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό. Η παύση ισχύει έως τις 6 Μαρτίου, όταν θα βγει η απόφαση για την προσφυγή που έχουν κάνει 132 κάτοικοι της περιοχής. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αναστέλλεται μέχρι νεωτέρας η κατασκευή του γηπέδου του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό, με αποτέλεσμα να αρχίσουν ήδη να εξαγγέλλονται κινητοποιήσεις φιλάθλων.

Το σκεπτικό της απόφασης δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά, ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, Γ. Παναγιωτόπουλος, σε ανακοίνωσή του αναφέρεται στους «απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς που ακούστηκαν το τελευταίο διάστημα από μέσα μαζικής ενημέρωσης σχετικά με την εν λόγω υπόθεση» και επισημαίνει ότι οποιαδήποτε κριτική και αμφισβήτηση του θεσμού του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου και των δικαστών, που το απαρτίζουν, αποτελεί ευθεία παράβαση του Συντάγματος

Σε ανακοίνωση  του ο ΣΥΝ αναφέρει ότι «το Συμβούλιο της Επικρατείας με τη σημερινή του απόφαση αναστολής εργασιών στην περιοχή του Βοτανικού δέχθηκε πως δεν πρέπει να δημιουργηθούν στην περιοχή τετελεσμένα, που μπορεί να αποδειχθούν - κατά την εκδίκαση της υπόθεσης - εκτός νομιμότητας και συνταγματικού πλαισίου». Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, είναι έκθετοι όσοι, ασκώντας ισχυρές πιέσεις, προσπάθησαν το προηγούμενο διάστημα να βάλουν το ΣτΕ, κορυφαίο όργανο της Πολιτείας με πλούσια νομολογία για την προστασία του περιβάλλοντος, στη μέγγενη επιχειρηματικών και μικροπολιτικών επιδιώξεων. Καλεί επίσης όλους τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση της ανάπλασης στον Ελαιώνα να αναλάβουν πολιτικές και διοικητικές πρωτοβουλίες ώστε να προωθηθεί άμεσα η κατασκευή των αθλητικών εγκαταστάσεων του ΠΑΟ, μακριά από την εξυπηρέτηση οικονομικών συμφερόντων άσχετων με το γήπεδο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. fantomas avatar
    fantomas 19/01/2009 20:45:41

    που εισαι Αλεκο????

  2. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 19/01/2009 21:09:22

    Σωστο-Λαθος,ετερον εκατερον. Δεν γινεται να αποφασιζει κατι το ΣτΕπικ. και να βγαινουν ολοι οι ασχετοι που εχουν καποιο συμφερον,πολιτικο,οικονομικο η απλα οπαδικο να λενε μετ επιτασεως το μακρυ και το κοντο τους ακυρωνοντας τους ειδικους...

  3. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 19/01/2009 21:25:30

    Ο Χαζος του χωριου- αυτο αφορα και "τελικά (με ψήφους 2-1)"του αρθρου .Τι μας προσφερει???

  4. ink avatar
    ink 19/01/2009 21:57:06

    Tώρα ...καιρός είναι και το ΚΚΕ να βγάλει ανακοινωση ...ότι ο ΣΥΡΙΖΑ χαιδευει τα αυτιά υποπτων επιχειρηματικών συμφερόντων κόντρα στα αγνά λαικά συμφέροντα του "εργατη" ΒΩΒΟΥ !!!
    Ο μακαρίτης Τρίτσης είχε πεί ότι για να ομορφύνει η ΑΘΗΝΑ χρειάζεται να γκρεμιστούν (όχι να κτιστούν!!) εκατοντάδες ακίνητα.
    Επαινος στο "ΑΝΤΙ" που είκοσι σχεδόν χρόνια πριν μίλησε για τον ΕΛΑΙΩΝΑ αλλά και στον ΣΥΡΙΖΑ(κυρίως αλλά όχι μόνο) για την πρωτοβουλία που πήρε.
    ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ !!!ΕΛΕΟΣ!!!!

  5. κακιστος avatar
    κακιστος 19/01/2009 22:11:16

    ειναι το νεο μεγαλο σκανδαλο με αιχμη τον βωβο

  6. Factorx avatar
    Factorx 19/01/2009 22:15:44

    Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:


    «Αναφορικά με την σημερινή απόφαση του ΣτΕ για την συνέχιση της προσωρινής διακοπής των εργασιών στο γειτονικό προς το Γήπεδο Οικοδομικό Τετράγωνο, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός επισημαίνει τα ακόλουθα:

    Τον Μάρτιο του 2005, ο Παναθηναϊκός, αποδέχθηκε την πρόταση του Δήμου Αθηναίων να συμπεριληφθεί το Νέο Γήπεδο του Παναθηναϊκού στο Πρόγραμμα της Διπλής Ανάπλασης Βοτανικού - Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Το πλαίσιο της πρότασης αυτής, όπως είναι δημοσίως γνωστό, είχε νομικά και πολεοδομικά επεξεργασθεί ο Δήμος Αθηναίων σε συνεργασία με το ΥΠΕΧΩΔΕ και συγκεκριμένα με τον αρμόδιο Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας (ΟΡΣΑ). Αποτέλεσμα της διαδικασίας αυτής ήταν ο νόμος της Διπλής Ανάπλασης 3481/2006, ο οποίος υπερψηφίστηκε από την συντριπτική πλειοψηφία των βουλευτών του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

    Πιστή στις αρχές μιας ευνομούμενης πολιτείας, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, από την πρώτη στιγμή εργάζεται συστηματικά και μεθοδικά, εφαρμόζοντας κατά γράμμα τις κείμενες διατάξεις της κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας. Στο πλαίσιο αυτό, όπως είναι σε όλους γνωστό, έχουμε εκπονήσει, όλες τις απαραίτητες μελέτες οι οποίες έχουν ολοκληρωθεί και εγκριθεί από τους αρμόδιους δημόσιους φορείς βάσει των προβλεπόμενων από τον νόμο διαδικασιών. Τη δεδομένη χρονική στιγμή έχει ήδη εγκατασταθεί στο οικοδομικό τετράγωνο Ο.Τ 45-46-50 ο ανάδοχος κατασκευής του γηπέδου καθώς βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την έναρξη των εργασιών ανέγερσης.

    Στην πορεία του έργου αυτού, από την πρώτη στιγμή, παρελκυστικές τακτικές εκπορευόμενες από αλλότρια συμφέροντα πολεμούν με μένος το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού. Οι 131 προσφεύγοντες, η δημοτική και η πολιτική παράταξη που τους εκφράζει, καθώς και τα τυχόν επιχειρηματικά συμφέροντα που κρύβονται πίσω από αυτούς, με συγκεκριμένες ενέργειες προβάλλουν συνεχώς προσκόμματα ακολουθώντας παράλληλα ρητορική δήθεν υποστήριξης του γηπέδου.

    Οι πράξεις τους όμως φανερώνουν άλλα. Αρκεί να ανατρέξει ο κάθε ενδιαφερόμενος στα πρακτικά της Βουλής και του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων, στα κείμενα άλλων προσφυγών των ιδίων ανθρώπων, στις δημόσιες δηλώσεις τους και στις ανακοινώσεις στα ΜΜΕ.

    Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός θα ασκήσει άμεσα όλα τα μέσα που της παρέχουν το Σύνταγμα και οι νόμοι για την προστασία των συμφερόντων της. Με τη βαθιά πεποίθηση της συνολικής ωφέλειας που απορρέει από το έργο της Διπλής Ανάπλασης, τόσο για το κοινωνικό σύνολο όσο και για τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού, της ιστορικής ομάδας της πόλεως, συνεχίζουμε την πορεία για την περάτωση του νέου γηπέδου μας.

    Δηλώνουμε απερίφραστα προς όλες τις κατευθύνσεις ότι κάθε προσπάθεια σφετερισμού του οράματος των εκατομμυρίων φιλάθλων της ομάδας να αποκτήσουν το δικό τους γήπεδο και εκμετάλλευσής τους για πολιτικούς ή άλλους σκοπούς θα μας βρει αντιμέτωπους.

    Π.Α.Ε. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ»

  7. Factorx avatar
    Factorx 19/01/2009 22:16:03

    Η ανακοίνωση του Γιώργου Παναγιωτόπουλου, προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας:


    «Τις τελευταίες εβδομάδες γράφονται και ακούγονται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί εις βάρος του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με την υπόθεση που αφορά στην ανέγερση εμπορικού κέντρου στον Βοτανικό.

    Η λειτουργία του Συμβουλίου της Επικρατείας και η άσκηση των δικαιοδοτικών του αρμοδιοτήτων κατοχυρώνονται σε σειρά άρθρων του Συντάγματος. Σύμφωνα με αυτές τις συνταγματικές διατάξεις, το Συμβούλιο της Επικρατείας κρίνει κάθε υπόθεση που εκκρεμεί ενώπιόν του, με βάση τις εφαρμοστέες κοινοτικές και εθνικές νομοθετικές διατάξεις. Των τελευταίων δε ελέγχει παρεμπιπτόντως και την συνταγματικότητα.

    Συνεπώς, οποιαδήποτε κριτική και αμφισβήτηση του θεσμού του Συμβουλίου της Επικρατείας και των δικαστών που το απαρτίζουν αποτελεί ευθεία παράβαση του Συντάγματος.

    Σημειωτέον δε ότι οι προαναφερθέντες χαρακτηρισμοί διατυπώθηκαν σε χρόνο προγενέστερο της έκδοσης της αποφάσεως, στην οποία υποτίθεται ότι αναφερόταν.

    Οι αποφάσεις όλων των Ελληνικών Δικαστηρίων υπόκεινται βεβαίως μετά την δημοσίευσή τους σε κριτική, η οποία όμως, πρέπει να στηρίζεται σε επιστημονικά δεδομένα και να έχει ως βάση νομικά και μόνο επιχειρήματα.

    Γιώργος Παναγιωτόπουλος»

  8. bgt avatar
    bgt 19/01/2009 22:35:49

    ΑΚουσα στο ραδιο οτι ο ΣΥΡΙΖΑ (συγκεκριμενα οΨαριανος) ειχε καταθεσει στη βουλη προταση για μεταφορα των ΚΤΕΛ στον Ελαιωνα. Αυτο συνεβη το Δεκεμβριο του 2008.

    Ειναι αληθεια??

  9. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 19/01/2009 22:58:44

    Ο Παναθηναικος νοικιαζε τον χωρο της Λεωφορου.

    Με χρησικτησια (και στραβα ματια ουκ ολιγων) βρισκεται ιδιοκτητης φιλετου της Αθηνας!

    Και βεβαια να χτισει γηπεδο. Αλλα σεβομενος τους νομους και πληρωνοντας το.

    Οι δε εμπορικες χρησεις να ειναι αναλογες του Καραισκακη,και δεσμευση οτι και η ΑΕΚ θα τυχει της ιδιας αντιμετωπισης,καθως και οποια αλλη ομαδα θελησει να αποκτησει γηπεδο.

    Οχι ο ενας-ασχετα ποιος ειναι-να πληρωνει και ο αλλος να μην βαζει δραχμη...

  10. MIG-21 avatar
    MIG-21 19/01/2009 23:40:56

    ink

    αγαπητε φιλε

    1.συμφωνεις ή διαφωνεις με το γκρεμισμα του γηπεδου της λεωφορου?

    2.συμφωνεις ή διαφωνεις οτι ο ΠΑΟ πρεπει να εχει γηπεδο?

    3.μπωρεις να μου πεις, εαν γινει το αναφερομενο σχεδιο....ποσος χωρος(στρεματα) θα γινει τσιμεντο και ποσος χωρος (στρεματα) θα γινει πρασινο, σε σχεση με τα σημερινα ?

    απαντησε σε αυτα τα ερωτηματα και μετα μου λες για τα φουμαρα του ΣΥΡΙΖΑ και τα πολιτικα παιχνιδακια εκβιασμου του Αλεκου!

  11. Anonymous avatar
    Anonymous 19/01/2009 23:50:20

    Ναι φιλε MIG σαν τη άλλη κατασκευή στους αμπελόκηπους. Ολο πράσινο!!!!!!!!!

  12. ink avatar
    ink 20/01/2009 01:21:06

    Προς ΜIG και ανώνυμο 13
    Θέλω να αλάξει ο ΕΛΑΙΩΝΑΣ και να γίνει χώρος πρασίνου!!!
    Μα μην γίνει κανένα γήπεδο κανένα εμπορικό κέντρο!!!
    Οχι άλλο τσιμέντο όχι άλλο κάρβουνο ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΒΩΒΟΥΠΟΛΗ!!!
    ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΟΠΙΟ(ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ).
    Τι μου λέτε έχει τόση δύναμη ο ΣΥΡΙΖΑ για να σταματάει αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας.
    Και μιά τελευταία ερώτηση.
    Γιατί θα πρέπει να γίνει επιπλέον τσιμέντο στην περιοχή για να πηγαίνει να εκτονώνεται ο κάθε αληταράς χουλιγκάνος.
    Γήπεδο υπάρχει στο ολυμπιακό στάδιο ας μείνει εκεί.
    Και η ΡΟΜΑ στο ολυμπικο παίζει είναι κακό άραγε???
    Ελεος όχι αλλο τσιμέντο ( ούτε απο ΒΩΒΟ ούτε απο DEVELOPMENT)
    Oσοι ήταν παλιοί αναγνώστες στο ΑΝΤΙ γνωρίζουν ότι η ανάγκη για Πράσινο ήταν απο την δεκαετία του 1980.
    Αν δεν κάνω λάθος και ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗΣ είναι ένας απο τους 131 πολίτες που υπογράφουν.
    Μίλησε για τον ελαιώνα απο την δεαετία του 1980.
    Αλήθεια υπήρχε και τότε DEVELOPMENT???

  13. tha ginei avatar
    tha ginei 20/01/2009 01:42:57

    tsipraioi syrizaioi to gipedo tha ginei...kai ama ta spasoume ta grafeia stin poreia min peite tipota gia astynomia ktl..koukouloforoi tha eimaste kai emeis...tora tha katalabete tin orgi...

  14. Προφήτης avatar
    Προφήτης 20/01/2009 03:10:00

    @tha ginei
    ποια οργή ρε καραγκιόζη ;
    Ποιος είσαι;

    Ο Βαρδινογιάννης, ο εξηνταβελόνης padrone που έχει χαντακώσει την ομάδα ;
    Ο Βγενόπουλος, ο μπροστινός των μαύρων που θέλει πελατεία για την τράπεζα ;
    Ο φαρμακάς που πουλάει χαπάκια με 2000% κέρδος ;

    Γιατί αν δεν είσαι ένας απ' αυτούς, που δεν είσαι, είσαι ή κουφιοκέφαλος ή χασισωμένος.

    Μού έχεις και "οργή" ...
    Για τα τσιμέντα των άλλων.

    Που μένεις ; Έχεις δει πράσινο, άλλού απ' τη φανέλλα ;

    Σημείωση : καμμία σχέση με ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά τα κοινοβουλευτικά κόμματα "καίγονται" εκλογικά. Όχι από αλήτες.

  15. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/01/2009 07:32:45

    Δεν μου αρέσει η αφόρητη τυπολατρία του Συμβουλίου της Επικρατείας, αλλά δεν θέλω και τσιμέντο στον Ελαιώνα.

    Όταν διαβάζεις αποφάσεις άλλων δικαστηρίων, καταλαβαίνεις περίπου τι λένε. Έχει και πέντε νομικά μέσα, αλλά δεν έχει μόνο νομικά. Και τα νομικά του τα συνδυάζεις με τα πραγματικά και βγάζεις άκρη. Όταν διαβάζεις απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, από όσα καταλαβαίνεις, που δεν τα καταλαβαίνεις όλα, κάθεσαι μετά και αναρωτιέσαι, αυτό είναι το δίκαιό μας;

    Δεν θέλω να προχωρήσω την κριτική μου, πάντως γενικά οι αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας δεν μου φαίνονται και πολύ σόι ώστε να γίνω υπερασπιστής του.

    Άλλο ότι ίσως είναι σωστό τελικά αυτό που έγινε στον Ελαιώνα. Δεν μπορώ παρά να πω ότι είναι τεκμηριωμένα τα (πολιτικά) σχόλια σχετικά με το αν θέλουμε ή όχι κι άλλο τσιμέντο, σχετικά με το αν θέλουμε να ενισχύσουμε αυτή τη μορφή κοινωνικής (και πολιτικής;) εκτόνωσης που ακούει στο όνομα ποδόσφαιρο. Αλλά κάτι να γίνει βρε παιδιά εκεί πέρα στον Ελαιώνα. Δεν γίνεται τίποτα. Είναι τυχαίο; Μήπως θέλουν να το φάνε το φιλέτο με οποιαδήποτε αφορμή - και ποια καλύτερη από ένα γήπεδο "για το λαό του ΠΑΟ";

  16. zapata avatar
    zapata 20/01/2009 08:50:48

    @15 μην εισαι κορόιδο, ο πρώτος που θα φάει πόρτα στο νέο γήπεδο του Παναθηναικού εισαι εσύ και οι όμοιοί σου. Δεν σε περιλαμβάνει το πρότζεκτ του Βγενόπουλου. Θα φάτε πόρτα όλοι οι σύνδεσμοι, εκτός κι αν γίνετε εγγλεζάκια, να κάθεστε ήσυχα, να τρώτε πατατάκια και να κάνετε όλε. Εκεί είναι επιχείρηση, εσας σας έχουν για στρατό μεγαλοκορόιδα...

  17. MIG-21 avatar
    MIG-21 20/01/2009 09:20:22

    ink

    αγαπητε φιλε

    και εγω θελω ο βασικος μισθος του υπαλληλου 2000 ευρω.
    θελω ολο το ιστορικο κεντρο να πεζοδρομιθει.
    θελω, θελω, θελω......
    το θεμα δεν ειναι τι θελω εγω!!!
    το θεμα ειναι εσυ να μου απαντησεις στα ερωτηματα που σου επαναλαμβανω


    1.συμφωνεις ή διαφωνεις με το γκρεμισμα του γηπεδου της λεωφορου?

    2.συμφωνεις ή διαφωνεις οτι ο ΠΑΟ πρεπει να εχει γηπεδο?

    3.μπωρεις να μου πεις, εαν γινει το αναφερομενο σχεδιο….ποσος χωρος(στρεματα) θα γινει τσιμεντο και ποσος χωρος (στρεματα) θα γινει πρασινο, σε σχεση με τα σημερινα ?

    (φυσιακα δεν περιμενω οτι θα απαντησεις)

  18. MIG-21 avatar
    MIG-21 20/01/2009 09:23:01

    anonymous Says:
    January 19th, 2009 at 11:50 pm
    Ναι φιλε MIG σαν τη άλλη κατασκευή στους αμπελόκηπους. Ολο πράσινο!!!!!!!!!


    αγαπητε φιλε

    δεν ξερω γιατι μιλας!!
    εχει γκρεμιστει και αλλο γηπεδο στους αμπελόκηπους ?
    εκει ζω.... στην οδο τσελιου και δεν ξερω κατι τετοιο!!!

  19. MIG-21 avatar
    MIG-21 20/01/2009 09:26:35

    κοιτα....που καταντησα !!!
    ενας ολυμπιακος να υπερασπιζετε το δικιο του παναθηναικου!!!!
    και οχι μονο αυτο.....εφτασα στο αλλο ακρο να υποστηριζω και τον νικιτα!!!
    κοιτα πως τα φερνει η ζωη!!!

  20. Siopilos avatar
    Siopilos 20/01/2009 09:59:50

    Προς ΜIG-21
    (Για το σχόλιο 21)
    Μην τα αφήσεις έτσι(που υπερασπίζεσαι τον ΝΙΚΗΤΑ) να πας να σε δεί κανένας γιατρός πριν είναι αργα.
    Εάν μάθεις ορθογραφία(μπ(ω)ρείς!!!!) ίσως να καταλάβεις ότι η ποιότητα της ζωής στην τερατούπολη της Αθήνας δεν μπορεί να συμψηφίζεται με το τι θέλει(ή πρέπει) και τι δεν θέλει(ή δεν πρέπει) ο ΠΑΝΑθΗΝΑΙΚΟΣ (και κάθε ποδοσφαιρική ομάδα)
    Προφανώς και τα τρία ερωτήματα που θέτεις σε κάποιον άλλο (ink) τα απάντησαν προσωρινά οι ποιό ειδικοί ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ!!!
    Και για να μην στεναχωριέσαι ρίξε και μια ματιά εδώ http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=14799564
    Ασχετο το ΜIG-21 δεν πιστεύω να παραπέμπει στον Ομιλο επιχειρήσεων του ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ???

  21. Helmut avatar
    Helmut 20/01/2009 10:03:26

    Σε όλη αυτή την υπόθεση μόνον αηδία προκαλεί η συμπεριφορά Κακλαμάνη ο οποίος είναι μακράν πιο ακραίος και απαράδεκτος στους χαρακτηρισμούς και τις αντιδράσεις του όχι μόνο από την ΠΑΕ ΠΑΟ, αλλά και από τον ίδιο τον Βωβό!

    Είναι να αναρωτηθείς αν τα συμφέροντα του (προσωπικά, πολιτικά, οικονομικά, δεν ξέρω...) θίγονται περισσότερο και από αυτά του Βωβού, του Βγενόπουλου ή και του Τζίγγερ σε αυτή την υπόθεση.

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/01/2009 10:20:29

    Σε άλλο ποστ έχω γραψει γιατί κατά τη γνωμη μου είναι λάθος η απόφαση αυτή.Πολύ απλά η θα γινει αυτό η κάτι παρομοιο ή ο Ελαιωνας και οι Αμπελόκηποι θα μείνουν στο χάλι που είναι.
    Ο λόγος είναι ότι η διαμορφωση και συντηρηση παρκων και χωρων πρασίνου στοιχίζουν και λεφτά δεν υπάρχουν.
    Η πρόταση να γίνει όλος ο Ελαιωνας πράσινο είναι το ιδιο ανεδαφική με την πρόταση να γινει όλο το παλιο αεροδρομιο του Ελληνικού πράσινο χωρίς καθόλου πολυκατοικίες η αντιπαροχή των οποιών θα χρηματοδοτήσει το παρκο.
    Δεν υπάρχουν λεφτα.
    Κινητηριος δύναμη όλης της ιστορίας είναι τα έσοδα από εισιτηρια,ψωνια των φιλαθλων κλπ.Χωρίς αυτούς ο Ελαιωνας θα μείνει όπως είναι.
    Το Συμβουλιο Επικρατείας έχει εξελιχθεί σε σαμποτερ της οικονομικής ανάπτυξης σε πολλές περιπτωσεις.

  23. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/01/2009 10:36:40

    Δεν είναι τόσο ότι έχει εξελιχθεί σε σαμποτέρ της οικονομικής ανάπτυξης. Εγώ θα το έβλεπα διαφορετικά. Είναι διαφορετικό πράγμα η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και διαφορετικό η ανάπτυξη του αστικού τοπίου. Σαφώς και χρειάζονται πάρκα στις πόλεις. Αλλά το Συμβούλιο της Επικρατείας δίνει καμιά φορά την εντύπωση ενός ρομαντικού περιηγητή που θέλει να βλέπει ελαφάκια να ξεπηδούν πίσω από τα δεντράκια. Δεν είναι αυτό ρεαλιστική προσέγγιση της προστασίας του αστικού μας περιβάλλοντος.

    Δεν ξέρω τι ακριβώς είπε η απόφαση και πού βασίστηκε και, ακόμη κι αν το δω δεν θα είμαι ίσως σε θέση να το κρίνω. Ως πολίτης θα έχω βέβαια άποψη, αν καταλάβω τι είπαν, αλλά δεν μπορώ να αποκλείσω εκ των προτέρων να υπάρχει όντως πρόβλημα. Αυτό όμως που δεν θα ήθελα να δω θα ήταν μια ακόμη προσέγγιση του τύπου "ρομαντικός περιηγητής της πραγματικότητας". Δεν ξέρω καν αν είναι σωστή (νομικά) αυτή η στάση μου, αλλά αυτή την αίσθηση μου δίνουν ορισμένες φορές.

  24. zapata avatar
    zapata 20/01/2009 10:37:02

    Για το κτήμα Θων σου μιλάει ο άνθρωπος, εσύ που είσαι Αμπελοκηπιώτης θα θαυμάζεις το πράσινο που έκανε ο Βωβός εκεί... όσο για τον σαμποτέρ της οικονομικής ανάπτυξης που είναι το ΣτΕ δεν έχω τι να πω...

  25. zapata avatar
    zapata 20/01/2009 10:38:29

    Α ωραία, έχει κατι χιλιάδες στρεμματάκια ελεύθερα πια στην Πάρνηθα. Πάμε για οικονομική ανάπτυξη?

  26. zapata avatar
    zapata 20/01/2009 10:42:12

    Από όλη την απόφαση-κόλαφος για αυτόν που υποδύεται τον δήμαρχο Αθηναίων και τον αντιαισθητικό εργολάβο που μου έχει ανεβάσει 4 βαθμούς την θερμοκρασία στην γειτονιά μου- είναι η δήλωση του Προέδρου του ΣτΕ. Προσοχή αυτός είναι που μειοψήφισε στο 2-1, διαβάστε την προσεκτικά για να καταλάβετε ότι δεν είναι Μπουρμπούλιες όλοι οι δικαστές στην Ελλάδα. Εγώ πάω να την τρίψω στα μούτρα του Νικήτα και του Παπουτσή.

  27. Siopilos avatar
    Siopilos 20/01/2009 11:28:05

    Προς ψυχραιμία (σχόλιο 21)
    Δεν υπάρχουν λεφτά???
    Προφανόν πήγαν στους κουμπάρους, στα δομημένα όμόλογα στο Βατοπέδιο στους "πολιτιστικούς" συλόγους που χρηματοδοτούσε ο ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ (Ακου εκεί Σύλογος Ροδιτών με έδρα Θεσσαλονίκη !!!)
    στις βίλες και στα κότερα!!!!
    Που βρήκαν λεφτά (δεκάδες δις ) για τους ολυμπιακούς αγώνες ??
    Που βρήκαν λεφτά για τα 28 δις τραπεζών.
    Που βρίσκει λεφτά ο δήμος Αθηναίων για να χρηματοδοτεί ένα ραδιόφωνο (ή μάλλον δύο ραδιόφωνα τον 9,84 και ένα ξενόγλωσσο)και το έλειμμα του είναι δεκάδες εκατομυρια ευρώ!!!(η ακροαματικότητα του είανι κάτω απο 1%!!!)
    Το ΣτΕ σαμποτέρ???Χα χα χα ...καινούργιο συκώτι θα κάνω απο τα γέλια!!!
    Τσιμέντο λοιπόν να γίνει όπως στην Ισπανία που τώρα άρχισαν να γκρεμίζουν κτίσματα στις ακτές (κινδυνευει όλη η χώρα με ερημοποίηση!!!)
    Κατά τα άλλα συνφωνώ με κάποιους απο την ομύγηρη
    ο ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ είναι απο τους χειρότερους δημάρχους που έχουν περάσει ποτέ απο τον Δήμο.
    Οι δηλώσεις που έκανε ότι "απο την μιά μεριά θα αναρτήσει στήλη με τους ευεργέτες και απο την άλλη μεριά μια άλλη στήλη τα ονόματα αυτών που πολέμησαν το έργο" μόνο θυμηδία προκαλεί!!

  28. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/01/2009 11:33:57

    Ο Πρόεδρος του ΣτΕ έχει δίκιο γιατί οι αντιδράσεις δεν είναι θεσμικά σωστές. Μπορεί να έχει κανείς άλλη γνώμη από το Συμβούλιο της Επικρατείας, αλλά και αυτή η πίεση πάνω στην κρίση των δικαστών δεν είναι και πολύ σόι. Πολλές φορές θέλει να τα βάλεις φωτιά κάποια δικαστήρια, αλλά να έχεις και κάποιο ουσιαστικό δίκιο, όχι "νόμος είναι το δίκιο του λαού του ΠΑΟ". Γιατί αυτή την νοοτροποία πάνε να περάσουν.

    Ε, με αυτό εγώ δεν μπορώ να συμφωνήσω. Η τήρηση των προσχημάτων καμιά φορά αποφέρει και ουσία, γιατί προάγει τη δυνατότητα να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον ακόμη και σε αυτό που θεωρούμε λάθος. "Ντου" μπορείς να κάνεις σε ένα δικαστήριο όταν βλέπεις μια άκαμπτη και αλαζονική στάση. Τώρα δεν έπαιξε αυτό, έπαιξε επηρεασμός της κρίσης των δικαστών και το άδικο (σε αυτό το θέμα τουλάχιστον) είναι με την πλευρά των οπαδών του ΠΑΟ.

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/01/2009 12:19:41

    Είναι άλλο πράγμα τα νομιζόμενα και προπαγανδιζόμενα σκάνδαλα και άλλο η πραγματικότητα.Η πιθανότητα να βγει κάποιος κρατικός φορέας και να ρίξει εκατομμυρια για να γίνουν πράσινο ερημωμένες περιοχές όταν υπάρχουν τόσα ελλείμματα ανηκει στη σφαιρα της φαντασίας.
    Τα πράγματα στον Ελαιωνα αν δεν προχωρήσει το σχέδιο θα μείνουν ως έχουν.
    Τέλος δεν μπορω να επαναλάβω σε καθε ποστ γιατί δεν ήταν δυνατόν να δοθουν αλλιως τα 28 δις παρά μόνο μέσω τραπεζών με τα σχετικά για τη Συνθηκη του Μααστριχτ κλπ.

  30. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/01/2009 12:26:30

    Με οποιαδήποτε βιαιη ενεργεια τύπου ντου είμαι τελειως αντίθετος όπως ήμουν και στα αναλογα των αναρχικών.
    Από εκεί και πέρα το δικαιωμα της κριτικής υπάρχει.Το Συμβούλιο Επικρατείας έχει καταστεί τροχοπέδη όπου νομικοι παριστάνουν τους πολεοδομους και τους μηχανικούς αλλά και τους οικονομολογους όπου ανατρεπουν διαρκώς τους προυπολογισμούς του κρατους επιδικάζοντας και αναδρομικά επιδόματα.
    Οι αποφάσεις τους είναι πάντα προς τη μειωση της οικονομικής δραστηριοτητας με ακυρωσεις πάσης φυσεως επενδύσεων και ταυτοχρονα προς την αυξηση των δαπανών του κράτους με παροχές.
    Οταν θα ψάχνετε τους ενόχους για την υπερχρεωση της χωρας αφηστε και μια θέση για το Συμβουλιο Επικρατείας.

  31. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/01/2009 12:54:01

    Τα πράγματα είναι ακόμη χειροτερα Ψυχραιμία, γι' αυτά που λες, σύμφωνα κάτι που μου είχε πει παλιότερα ο δικηγόρος μου. Μου έλεγε ότι μέχρι το 1990 που αποφάσισαν να δώσουν για πρώτη φορά μόνοι τους αυξήσεις στους εαυτούς τους, δεν υπήρχε ο θεσμός των "αναδρομικών" που έχει καθιερωθεί σήμερα και είναι κανονική βιομηχανία για πολλούς δικηγόρους. Ο θεσμός αυτός καθιερώθηκε για πρώτη φορά τότε για να μπορούν να πάρουν αυξήσεις οι ίδιοι τους οι δικαστές, ενώ μέχρι τότε πάντοτε το απέρριπταν. Έβαλαν δηλαδή βόμβα στα θεμέλια του ελληνικού κράτους για να μπορέσουν να πάρουν αυτοί αυξήσεις. Και δεν λέω, να πάρει και αυξήσεις ο κοσμάκης, όμως μήπως αυτό είναι αρμοδιότητα της εκλεγμένης Βουλής; Μήπως δεν είναι αρμοδιότητα των δικαστηρίων; Το πράγμα έχει ξεφύγει, μαζί με τους δικαστές.

    Πάντως, πίστεψέ με, έχω νιώσει να θέλεις να κάνεις "ντου" σε δικαστήριο. Ελπίζω να μην το νιώσετε εσείς οι υπόλοιποι.

  32. Siopilos avatar
    Siopilos 20/01/2009 13:24:10

    Για το σχόλιο 32
    "Είναι άλλο πράγμα τα νομιζόμενα και προπαγανδιζόμενα σκάνδαλα και άλλο η πραγματικότητα."
    Α ώστε έτσι!!! νομιζόμενα και προπαγανδιζόμενα σκάνδαλα έτσι???(δηλαδή δεν έγιναν ποτέ!!!???Μα τόσοι υπουργοί φαγώθηκαν)
    Ρίξε και μια ματιά αγαπητέ(ή) στους ισολογισμούς του δημοτικού ραδιοφώνου για να δεις ότι όχι μόνο υπάρχουν τεράστια ελλείματα αλλά συνεχίζουν να διογκώνονται.
    Υπερχρέωση της χώρας???Δηλαδή όταν ξεφυτρώσουν εμπορικά κέντρα (στα οποία καταναλώνονται αμιγώς εισάγωμενα προιόντα ) θα πάψει η χώρα να είναι υπερχρεωμένη???
    Μπράβο διατύπωση καινουργιας οικονομικής θεωρίας!!!
    Και όπως λέει και ο σοφός λαός "άρμεγε λαγούς κούρευε χελώνες)

  33. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/01/2009 13:39:17

    Σιωπηλέ, μην εξάπτεσαι. Κάτσε και άκου τι έχει να σου πει ο άλλος. Όλοι έχουμε τις διαφωνίες μας εδώ μέσα. Άμα δεν ακούμε ο ένας τον άλλον καήκαμε, να πάμε να φύγουμε.

    Το πιο προφανές από αυτά που εννοεί ο Ψυχραιμία είναι αυτό με τα 28 δις, που είναι μεγάλο ψέμα να λέγεται ότι "η κυβέρνηση δίνει 28 δις στους τραπεζίτες". Η κυβέρνηση καταρχάς δεν δίνει δραχμή μετρητό. Ότι "ρευστό" είναι το δίνει σε ομόλογα, με την προοπτική να βγάλει κιόλας, γιατί αυτή δανείζεται τα ομόλογα που δίνει με επιτόκιο 4 κόμμα κάτι αυτόν τον καιρό και το επιτόκιο του μετρητού που θα γίνει προνομιούχες μετοχές είναι 10% φιξ. Άρα το δημόσιο κάνει μια συναλλαγή και βγαίνει κερδισμένο χωρίς να δώσει φράγκο από τα δικά του λεφτά.

    Είναι κι άλλα αλλά βιάζομαι, οπότε δεν έχει σεντόνι προς το παρόν.

  34. Siopilos avatar
    Siopilos 20/01/2009 15:25:27

    Προς σχόλιο 36

    Πως βγαίνει κερδισμένο το δημόσιο δεν καταλαβαίνω όταν δανείζεται με το επιτόκιο 4 κομα κάτι αλλά παραχωρεί ομόλογα με τα οποία στην διατραπεζική οι τράπεζες απολαμβάνουν επιτόκιο μόλις 2 κόμα κάτι για να δανείσουν τον λαό με επιτόκιο κοντά στο 10 και κάτι!!!.
    Χμμμ... ότι χάνει κάποιος χάνει το θέμα είναι ποιός δεν γίνεται να είναι όλα τα εμπλεκόμενα μέρη κερδισμένα!!!

    Κατά τα άλλα ενοείται πως δεν εξάπτομαι !!! Με επιχειρήματα μιλώ(και ενίοτε με παροιμίες).

  35. MIG-21 avatar
    MIG-21 20/01/2009 16:03:10

    Siopilos Καλό το σχόλιο σου ,μου αρέσουν οι παρατηρήσεις διορθώνομε !!

    Μόνο που δεν μπορείς, με το να σχολιάζεις τα ορθογραφικά λάθη να φιμώσεις την λογική !! Δεν μπορείς ή δεν ξέρεις ή δεν θες να απαντήσεις στα ερωτήματα που υπάρχουν!!! Για τον λόγω αυτό με σωστή ορθογραφία στα ξανά λέω!!!
    1.συμφωνεις ή διαφωνείς με το γκρέμισμα του γηπέδου της λεωφόρου?
    2.συμφωνεις ή διαφωνείς ότι ο ΠΑΟ πρέπει να έχει γήπεδο?
    3.μπωρεις να μου πεις, εάν γίνει το αναφερόμενο σχέδιο….πόσος χώρος (στρέμματα) θα γίνει τσιμέντο και πόσος χώρος (στρέμματα) θα γίνει πράσινο, σε σχέση με τα σημερινά ?
    Οσο για τις……….. που λες ότι τα απάντησαν προσωρινά οι ποιό ειδικοί ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ!!!
    Σε παραπέμπω στην δήλωση που υπάρχει σε αυτό το ποστ.
    «το Συμβούλιο της Επικρατείας με τη σημερινή του απόφαση αναστολής εργασιών στην περιοχή του Βοτανικού δέχθηκε πως δεν πρέπει να δημιουργηθούν στην περιοχή τετελεσμένα, που μπορεί να αποδειχθούν - κατά την εκδίκαση της υπόθεσης - εκτός νομιμότητας και συνταγματικού πλαισίου».
    Εξάλλου όπως γνωρίζουν και οι περαστικοί διαβάτες από την οδού Σινα και Σόλωνος……. Άλλο τα ασφαλιστικά μέτρα……. Και άλλο η ουσία και επιδίκαση της αγωγής!!!
    Πρέπει να υπάρχει σεβασμός στην δικαιοσύνη και οι αποφάσεις της να είναι αποδεκτές!! ( αυτό κρατάτω θα σου χρειαστεί!!)
    Όσο για το MIG-21 καλό θα ήταν να διαβάζεις κάπου κάπου και καμιά εφημερίδα!!!
    Θα μπορούσα να έχω ψευδώνυμο και f-16ή f-4 κτλ χαχαχαχαχαχα!!!

  36. Siopilos avatar
    Siopilos 20/01/2009 17:18:43

    Προς ΜΙG 21
    χι,χι,χι,χι
    Απαντήσεις στα ερωτηματά σου με την σειρά που τα θέτεις

    1)Συμφωνώ με την κατεδάφιση του γηπέδου της λεωφόρου και οποιουδήποτε κτισματος είναι εφικτό να γκρεμιστεί στο λεκανοπαίδιο έστω και με την απαλοτρίωση-αποζημίωση αυτών( αν θυμάμαι καλά απο τα ελάχιστα καλά που έκανε ως δήμαρχος ή Ντόρα Μπακογιάνη ήταν το γκρέμισμα των παραγκών κιντά στο σταθμό του θησίου απένατι απο το γκάζι)
    2)Το έχω αναφέρει τι πάει να πεί "πρέπει" να έχει γήπεδο ο ΠΑΟ???.Υπάρχει νομοθεσία που λέει ότι ο ΠΑΟ πρέπει να έχει γήπεδο???Μήπως πρέπει να να απευθυνθείς στους περαστικούς διαβάτες της ΣΙΝΑ και Σόλωνος για μια να σου απαντηθεί το ερώτημα.
    Και η Ρομα στην ιταλία γιατί να μην έχει δικό της γήπεδο και παίζει στο ΟΛΥΜΠΙΚΟ ???
    Εγώ είμαι στο ενοίκιο .Πρέπει να έχω και εγώ ένα δικό μου σπίτι ???
    3)Ο χώρος συνολικά έχει έκταση 220 στρέματα.Απο αυτά παραχωρούνται στον ΒΩΒΌ 72 στρέματα(72.000) και στο παναθηναικό περίπου 97 στρέμματα(97.000) που ενώ το γήπεδο θα καλύψει περίπου 40 στρέμματα θα οικοδομηθούν και άλλα βοηθητικά κτήρια όπως γήπεδο μπασκετ του ΠΑΟ κ.λ.π.
    Αν είμαι καλός στις πράξεις μας μένει 220-97-72=51 στρέμματα υπόλοιπο!!!
    Υπομονή φίλε ΜΙG-21 έχουμε και άλλα!!
    Στα υπόλοιπα 51 στρέματα θα οικοδομηθεί το το Δηµοτικό Πολυλειτουργικό Κτίριο και έχει ο Θεός...
    Δηλαδή υπολόγισε υπόλοιπο καμιά 30 αριά στρέματα "πρασίνου" (προσοχή όχι ενιαίου αλλά ατάκτως κατανεμημένου ανάμεσα στα τσιμεντένια κτήρια!!!)

    Και κάτι τελευταίο η πλειοψηφία τού Δηµοτικού Συµβουλίου της ΑΘΗΝΑΣ η οποία αποφάσισε να αναλάβουν οι Αθηναίοι τη δαπάνη για την κατασκευή τού γηπέδου, και µάλιστα υπερτιµολογηµένη κατά 65 εκατ. ευρώ, και ουχί η ΠΑΕ ΠΑΟ.(Αρα αντιστρέφωντας το ερωτημά σου σε ρωτάω εγώ πρέπει ο ΠΑΟ να έχει τέτοιο γήπεδο που δεν βάζουν τα λεφτά οι ιδιοκτήτες ή κάποιοι ιδιώτες αλλά ο ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ για να το φτιάξει???)
    Τώρα που ξέρεις και τις απαντήσεις μου (αλήθεια κερδίζω κάποιο δώρο???)
    Μήπως μπορείς να απαντήσεις εσύ στις ερωτήσεις που εσύ θέτεις???
    Και όπως ευστοχα αναφέρεις(συμφωνώ απόλυτα) και εσύ "Πρέπει να υπάρχει σεβασμός στην δικαιοσύνη και οι αποφάσεις της να είναι αποδεκτές!! ( αυτό κρατάτω θα σου χρειαστεί!!)

    Θα περιμένω τις δικές σου απαντήσεις στα 3 ερωτήματα (εν τω μεταξύ βρές απο το google και ρίξε μια προσεκτική ματιά στο αρχιτεκτονικό σχέδιο που εκπονήσανε!!!)

  37. adbusters avatar
    adbusters 20/01/2009 18:31:54

    siopile EGRAPSES!!!!!!!!!!!

  38. MIG-21 avatar
    MIG-21 20/01/2009 18:53:25

    Siopilos

    Οι δικές μου απαντήσεις είναι οι εξής.
    1. Ο ΠΑΟ παράνομα και καταχρηστικά είχε στην κατοχή του την ‘’περιβόλα’’. Αλλά από την στιγμή που έστω με την διαδικασία της χρησικτησίας έχει στην κυριότητα του την Λεωφόρο……. Θα ήταν πάρα πολύ καλό να κατεδαφιστεί. Όπως καλό θα ήταν να κατεδαφιστούν και οι εγκαταλυμένες εργατικές κατοικίες που είναι δίπλα στο γήπεδο.(Άσχετο ….αλλά δεν μας είπες ? τι λες για αυτό? Δεν θα ήταν καλό να γίνει όλος αυτός ο χώρος πράσινο? Το ρωτώ διότι από όσο ξέρω σε αυτό το κομμάτι δεν θα υπάρχει κανένα κτίσμα!!)
    2. Ναι θα ήθελα ο ΠΑΟ να έχει γήπεδο δικό του αρκεί να γίνει ο ανωτέρω αναφερόμενος τόπος πράσινο!
    3. Δεν ανήκω στην ΜΙG όπως ειρωνικά αναφέρεις σε προηγούμενο σχόλιο σου για να ξερώ ακριβώς εάν οι περίεργοι αριθμητικοί υπολογισμοί σου είναι έτσι ακριβώς……. Αυτό που ξέρω είναι αυτό που θα ήθελα να σου δείξω με μια φωτο!!! Μια εικόνα χίλιες λέξεις!!! Δυστυχώς για εσένα έχω χθεσινή αεροφωτογραφία στα χέρια μου που είναι πάρα πολύ κατατοπιστική για τις οποιεσδήποτε πολιτικές και οικολογικές σου απορίες!!!!
    4. Θα ήθελα να ξέρεις ότι υποστηρίζω φανατικά τον ολυμπιακό….. αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι είμαι στραβός για να μην βλέπω από οποιασδήποτε μορφής φανατισμό…… όπως εσύ!!!!
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ(ΤΟΥ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥ) ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΗΝΕΙΣ Siopilos !!!!!!

  39. ink avatar
    ink 20/01/2009 20:29:23

    Τι μου λές έχεις αεροφωτογραφία ???Να την καταθέσεις στο συμβούλιο της επικρατείας σαν τεκμήριο!!!
    Αχ δύστυχε σιωπηλέ έχει ...αεροφωτογραφία (αληθεια τι δείχνει πως θα ...είναι μελοντικά ο χώρος μετά τα χτισίματα του ΒΩΒΟΥ???)
    Σιωπηλέ προτείνω να εγκαταλείψεις κάθε προσπάθεια ανταπάντησης μάλον ο mig-21 θα έχει κανένα οικοπεδάκι(εξού και η αεροφωτογραφία και μάλιστα χθεσινή) και θέλει να δώσει αξία!!!

  40. MIG-21 avatar
    MIG-21 20/01/2009 23:03:09

    ink

    Όσο και να προσπαθείς να λοιδορείς ……. Το μόνο που κάνεις είναι να εκτίθεσαι!!
    Η εμπάθεια και ο φανατισμός είναι δείγμα ατόμου που δεν έχει λογική και σύνεση που απαιτητέ για να σκέφτεται και να τον αντιλαμβάνονται οι άλλοι με σοβαρότητα.
    Προσωπικά δεν έχω ούτε ένα μέτρο γης σε όλη την Ελλάδα. Και την αεροφωτογραφία μαζί με τον γειτνιάζον γύφτικο μαχαλά την έχω διότι είναι η δουλειά μου αυτή.
    Εάν θες έλα αύριο το πρωί στο πάρκο του ρέντη πάρε μέρος στην κλήρωση και ίσως κερδίσεις μια βόλτα με ελικόπτερο όπου θα δεις με τα μάτια σου και εσύ την αλήθεια. (ελπίζω σε αυτά να έχεις εμπιστοσύνη!)
    Εσύ όμως δεν απάντησες ακόμη εάν θες να γκρεμιστεί το γήπεδο της λεωφόρου κτλ ?????

    Τι να απαντησεις φουκαρα μου!!!
    σε αφηνει η τυφλα σου?

  41. ink avatar
    ink 21/01/2009 00:39:13

    !!!???
    NA ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ!!

  42. MIG-21 avatar
    MIG-21 21/01/2009 08:19:18

    ink Says:
    January 21st, 2009 at 12:39 am
    !!!???
    NA ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ!!


    καλα σου ειπα
    Τι να απαντησεις φουκαρα μου!!!
    σε αφηνει η τυφλα σου?

    δες το σχολιο 19 !!!!

  43. Anonymous avatar
    Anonymous 21/01/2009 09:30:39

    MIG πολή εμπάθεια βλέπω. Μην μεταφέρεις εδω ποδοσφαιρική νοοτροπία.

  44. MIG-21 avatar
    MIG-21 21/01/2009 13:57:43

    anonymous Says:
    January 21st, 2009 at 9:30 am
    MIG πολή εμπάθεια βλέπω. Μην μεταφέρεις εδω ποδοσφαιρική νοοτροπία.


    αντιθετως!!!
    ολυμπιακος ειμαι και υποστηριζω το αιτημα του παναθηναικου!!!

  45. Siopilos avatar
    Siopilos 21/01/2009 14:51:44

    Ναι αλλά γιατί το υποστηρίζεις???
    Επειδή έκανες βόλτα με το ελικόπτερο του fun park (συμφερόντων ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ να μην ξεχνιόμαστε)και είδες κατάντια???
    Προτείνω να πάς με τα πόδια (όχι ελικόπτερο) το Επόμενο Σαββατοκύριακο να δείς και τι τερατούργημα θα γίνει μετά το χτίσιμο του μπετόν στις μακέτες.
    Και αν δεν βαριέσαι πετάξου στην γωνία Αλεξάνδρας και Κηφησίας για να δείς τι φοβερό πράσινο κληρονόμησε ο ΒΩΒΟΣ που πέρασε σαν σίφουνας εκεί.
    Και επειδή με έπρηξες εχθές όλη την ημέρα με ερωτήματα-σοφιστείες να κάνω και εγώ ένα
    Να χτίσει ο ΠΑΟ γήπεδο με λεφτά(δημοτικά τέλη) των Αθηναίων πολιτών (που δεν τους ρώτησε καικανένας) ναι ή όχι??

  46. MIG-21 avatar
    MIG-21 21/01/2009 16:11:40

    Ρωτάς γιατί υποστηρίζω την λογική? Θέλει απάντηση αυτό? Ήμαρτον!!!
    Δεν θα απολογηθώ για μια βόλτα που κέρδισα στο fun park ούτε και για αυτό που είδανε τα μάτια μου!!! Ήμαρτον!!!
    Δεν ξέρω από μακέτες (έχω χορτάσει από αυτές από την εποχή Λαλιωτη οπου το πρωην αεροδρόμιο Ελληνικού φαίνεται τροπικό δάσος!!!) ούτε εάν ο δήμος Αθηναίων ή οποιοδήποτε άλλος δημόσιος φορέας έκανε κάποια δωρεά στην γωνία Αλεξάνδρας και Κηφησίας και έχτισε εκεί ο ΒΩΒΟΣ.
    Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι με το σχέδιο αυτό θα γκρεμιστεί η ‘’περιβόλα’’!!! θα γίνει πράσινο και δεν θα χτιστεί τίποτα στην Λεωφόρο!!!(μακάρι να γκρεμιζόντουσαν και οι απέναντι εγκαταλυμένες εργατικές κατοικίες)
    Όσο για τα οικονομικά η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω πάρα πολλά……… εσύ όμως που κόφτεσαι και ζορίζεσαι τόσο πολύ…….. μήπως το ουσιαστικό σου πρόβλημα είναι ότι το έργο το πήρε ο ΒΩΒΟΣ και όχι ο Ακτωρ…….. και θα μείνεις χωρίς δουλειά!!!

  47. Siopilos avatar
    Siopilos 21/01/2009 16:18:19

    Xμμμμ το πέτυχες!!!
    Είμαι καθηγητής φυσικής σε Λύκειο της ΔΑΦΝΗΣ και μένω στον ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ (πληρώνω δημοτικά τέλη ξέρεις απο εκείνα που θα πληρώσουν το κόστος κατασκευής του γηπέδου)
    Η ερώτηση που επιμελώς δεν απαντάς και περίπου(την μισή)την έθεσες εσύ ισχύει και περιμένει να απαντηθεί!!!(όλο το σκέλος της ερώτησης και όχι ζαβολιές παρακαλώ)
    Να χτίσει ο ΠΑΟ γήπεδο με λεφτά(δημοτικά τέλη) των Αθηναίων πολιτών (που δεν τους ρώτησε καικανένας) ναι ή όχι??

  48. MIG-21 avatar
    MIG-21 21/01/2009 17:40:03

    Ασε φιλε μου τα παραμυθια σου!
    Ο ΠΑΟ ΔΕΝ θα χτισει γήπεδο με λεφτά(δημοτικά τέλη) των Αθηναίων πολιτών. Ο Δημος Αθηναιων θα κανει δικες του εγκαταστασεις, δρομους, παρκα κτλ για αυτα τα εργα θα υπαρχει κοστος και θα τα πληρωσει ο δημος !!!
    εσυ γιατι δεν απαντας ξεκαθαρα σε αυτα που εχω ρωτησει?
    πρεπει να γκρεμιστει η ΄΄περιβολα''?
    πρεπει να γκρεμιστουν οι απέναντι εγκαταλυμένες εργατικές κατοικίες?
    θες αυτοι οι χωροι να γινουν πρασινο?

  49. KORMORANOS avatar
    KORMORANOS 21/01/2009 19:15:03

    Γιατί τοσα χρόνια
    δεν έχει κάνει
    κανείς τίποτα στον Βοτανικό;

    Γιατί ΚΟΣΤΙΖΕΙ
    και κανένας (δήμος)
    δεν έχει τα τρελά φράγκα που χρειάζονται για να γινει αυτό που θέλετε (και εγώ φυσικά θέλω πράσινο στη αθήνα,αλλα θέλω και πολλά άλλα
    που δεν υπ΄΄αρχουν,καλούς δρόμουσ,καλα ΜΜΜ,
    σοβαρούς πολιτικούς,πραγματικούς μισθούς καλη λειτουργία των υπηρεσιών κλπ.
    είναι καταπληκτικό πώς μία ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ομάδα
    (και πρίν πει καποιος την π@@@@@ρια του να δεί πως θα μοιράζονται τα κέρδη και στα 22 ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ τμήματα που έχει ο ΠΑΟ)να έιναι στο κυνήγι .
    για το ποσο κοστίζει η διαμόρφωση της περιοχής δείτε στα ρεπορτάζ,
    και φυσικά ΤΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ έσοδα του Δήμου,
    μονο απο την ονομασία του γηπέδου απο τα 22,5 εκατομύρια μόνο τα 2,5 πάνε στον Παναθηναικό!!!
    βέβαια όλα αυτά δεν σας λένε κάτι,

    εγω δεν ταυτίζομαι με τον βιενοπουλο κ τον βαρδηνογιαννη αλλα θέλω να πηγαίνω σε ένα ΑΣΦΑΛΕΣ γηπεδο για να απολαμβάνω αυτό το θέαμα που μου αρέσει
    και το πρασινο που θα δημιουργηθει στον βοτανικό ειναι σίγουρα
    περισσότερο απο ότι τώρα.

    αλλα μάλλον εσείς
    πιστεύετε ότι θα δώσει ο δήμος ή το κράτος χρήματα σε μία περιοχή που δεν έχει κατοίκους ούτε κ φυσικά έχει ψήφους
    για αυτό και εδώ και 30 χρόνια είναι η χαβούζα της αθήνας.

    υγ. και φυσικά να μην ξεχνάμε ότι ήταν η 4η λύση
    για να κανει γηπεδο ο παναθηναικος μετα την λεωφορο.το γουδι και το πρώην αεροδρόμιο
    κανένας δεν ηθελε να πανε στην χαβούζα αλλα το φορτώσαν στον παναθηναικο για να αναβαθμησουν την περιοχή ...και ο παο το δεχτηκε
    με την λογικη ότι τουλαχιστον θα γινει γρηγορα
    αφου ψηφίστηκε νομος για την διπλη αναπλαση (το γηπεδο της λεωφορου θα γινει παρκο κ υπογειο parking για όσους θέλουν να το ξεχνουν αυτό.

  50. KORMORANOS avatar
    KORMORANOS 21/01/2009 19:22:26

    καποιοι λενε οτι ο δημος θα πληρωσει το γηπεδο του παο!!!!!!!!!!!!!!!!

    το δανειο του παο θα ειναι 90 εκατομυρια
    αν βαλουμε κ την εκταση που κανει δωρο ο Bωβος
    αλλα και τα 15 εκατομυρια για αδεις κ πρωτες
    εργασιες...ποιος λεει οτι πληρωνει ο δημος;;;;


    ξανα λεω ο δημος θα έχει τρομακτικά έσοδα απο το γηπεδο

    μονο απο την ονομασία ο ΜΙG
    ΔΙΝΕΙ 22,5
    και φανταστείτε ότι βάση συμφωνίας
    ο δήμος θα πάρει κ ο παναθηναικος 2,25!!!!
    ποιος είναι κερδισμένος και ποιος χαμένος;

    δεν βάζω τα άλλα μηνιάτικα έσοδα του δήμου.

    κ φυσικα μια περιοχή χαβούζα θα γινει ανθρώπινη

  51. ink avatar
    ink 21/01/2009 23:23:10

    Kαμία έκταση δεν κάνει δώρο ο ΒΩΒΟΣ κυριε Κορμοράνε είναι υποχρεωμένος απο το νόμο να παραδώσει 58 περίπου στρέματα στο δημόσιο για να χτίσει το ΒΩΒΟ κτίριο
    απο το http://elaionas.wordpress.com/

    ρίξε μια ματιά δεν βλάπτει
    Αφου ο δήμος θα έχει τρομακτικά έσοδα απο το γήπεδο πως το δημοσιο εκποεί σε ιδιώτες ενα προς ένα ή ερημοποιεί όλα τα στάδια των ολυμπιακών αγώνων.(Μέχρι στιγμής του έχει ξεφύγει το Ολυμπιακό Στάδιο αλλά που θα πάει θα το πουλήσει και αυτό)
    Κάποιοι απο τους 131 πολίτες που υπογραφουν τις ενστανσεις για την τσιμεντοποίηση του Ελαιώνα μίλησαν για την αξιοπίηση του Ελαιώνα ως χώρου Πρασίνου απο την δεαετία του 1980(π.χ. Παπουτσάκης-ΑΝΤΙ).Κάποιοι άλλοι όμως φρόντισαν να απαξιώσουν τον χώρο τόσο πολύ ουτως ώστε να πωληθεί αργότερα όσο-όσο.
    Αλήθεια πόσο αποτιμάται κυριε Κορμοράνε η Καταστροφή της φύσης ( σε ετήσια έσοδα του δήμου) 5 ή μήπως 10 ή μήπως 15 εκατομύρια ευρώ.
    (Ρίξε μια ματιά στα ελείματα του δημοτικού ραδιοφώνου 9,84 για να καταλάβεις πως εκατομύρια ευρώ χάθηκαν για 1% ακροαματηκότητα-δημοσιότητα του εκάστοτε Δημάρχου.
    Η Αθήνα έχει πήξει στο τσιμέντο και στα εμπορικά κέντρα στα οποία το μόνο ελληνικό που πουλάνε είναι Ο καφές που σερβίρουν(χμμ ψέματα ουτε και αυτός είναι Ελληνικός)
    Η δύναμη της κάθε κοινωνίας είναι η γνώση,η παιδεία.Ποτέ δεν ήταν και δεν θα είναι η κουλτούρα της κατανάλωσης και το θέαμα του ποδοσφαίρου(το όποιο του λαού).
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να παίζει ο Παναθηναικός σώνει και καλά στο ΒΟΤΑΝΙΚΟ και όχι στο Ολυμπιακό Στάδιο(να βγάζει και κανένα ένοίκιο το δημόσιο!!)
    Ευχομαι ο επόμενος αγώνας θα είναι όταν θα προσπαθήσει ο ΚΟΚΑΛΗΣ να τσιμεντοποιήσει όλο το χώρο έξω απο το ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ (με το πρόσχημα της αξιοποίησης γκρεμίζοντας τα εγκαταλειμένα εργοστάσια!!!) ήδη μπλοκαριστηκε η απόφαση μια φορά!!!
    Δεν έχω αντίρηση να παρακολουθήσεις ποσόσφαιρο δες στη τηλεόραση το ΡΕΑΛ ΜΠΑΡΤΣΑ (Έτσι και αλιώς καμία ομάδα δεν έχει έλληνες παίκτες)

  52. Siopilos avatar
    Siopilos 22/01/2009 10:49:39

    Xμμμμ κάποια... απόδειξη ότι τα πήραν απο τον μπόμπολα??? Ισως αν υπάρχει θα με βοηθούσε να εκφέρω καλύτερη γνώμη.
    Αφελής απορία και γιατί να μην τους τα δώσει ο ΒΩΒΟΣ(ακόμα μεγαλύτερη αμοιβή για να προχωρήσει το οικοδόμημα???)
    Προσφυγή στο ελληνικό???
    Χτίστηκε κάτι (ή επιχειρήθηκε να κτισθεί) στο Ελληνικό και δεν έγινε προσφυγή???
    Για βοήθησε μας να καταλάβουμε πότε έγινε κάτι τέτοιο???

  53. Siopilos avatar
    Siopilos 22/01/2009 14:25:38

    Nαι έχω πάει(έκθεση αυτοκινήτου κ.λ.π), ο εκθεσιακός χώρος υπάρχει εκεί εδώ και καμιά εικοσαριά χρόνια !!! (δεν έχει γίνει εχθές !!!).
    Τα κτίσματα-γήπεδα που έγιναν στο χώρο έγιναν για τους ολυμπιακούς αγώνες εάν εννοείς αυτά.
    Ο Συνασπισμός (Τότε δεν υπήρχε Σύριζα) ήταν το μοναδικό κόμμα(Νομίζω και το ΚΚΕ) που εναντιώθηκε στους ολυμπιακούς Αγώνες(Ψάξε στο google την αρθρογραφία της εποχής σε αθλητικές και πολιτικές εφημερίδες για να πεισθείς καθώς και τις επερωτήσεις που κατέθεσε στην ΒΟΥΛΗ)
    Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένας πολιτικός σχηματισμός (π.χ. ΣΥΡΙΖΑ) εναντιώνεται στους ολυμπιακούς αγώνες προωθώντας τα συμφεροντα του ΜΠΟΜΠΟΛΑ (για παράδειγμα) ο οποίος έπνιξε στο μπετό την ΑΘΗΝΑ το 2004!!!Λίγο αντιφατικό δεν ακούγεται???Να σου θυμίσω ότι τα έργα για τους ολυμπιακούς αγώνες κόστισαν αρκετά δισεκατομύρια € (κοντά στα 10???).Την πίτα του λέοντος την πήρε ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ.θέλεις να με πείσεις ότι για τα μάτια του κόσμου ο ΣΥΝ εναντιωνόνταν στους ολυμπιακούς αγώνες και απο την πίσω πόρτα έπαιρνε χρήματα!!! Κάποιες αποδείξεις για να με πείσεις ίσως???
    Για "την προσφυγη κατα της αποφασης γκρεμισματος των αναφιωτικων αφου κοπτονται για το πρασινο?" που λες, φάνταζομαι ότι αποτελεί χώρο με ιστορική αξία για αυτό προσέφυγε.Εξάλουν είναι νωπή στην μνήμη όλων μας τι έγινε στο κτήμα ΘΩΝ (δεν υπάρχει ούτε για δείγμα πράσινο όπως έταξε ο ΒΩΒΟΣ!!!) ποιός εγγυείται ότι δεν θα γίνει κάτι κακό και εκεί που αναφέρεις.
    Ας πάμε όμως και λίγο παραπέρα .
    Ψάξε προσεχτικά ποιά ήταν η θέση του ΣΥΝ για το ΜΑLL Aμαρουσίου (μαζί με την στάση της ΣΑΚΟΡΑΦΑ τωρινής βουλευτή του ΠΑΣΟΚ).Μάλλον τότε τα πέρνανε απο τον ΒΩΒΟ για να σαμποτάρει την DEVELOPMENT.
    Oπως έχουμε πει η περιουσία του κάθε λαού είναι η Γνώση .Οταν την κατακτήσει θα μάθει και να γραφει σωστά την λέξη διαφ(υ)!!!μίσεις .Ισως τότε να μάθει τότε ο λαός αυτός να σκέφτεται σοβαρά και άρα ουσιαστικά!!!
    Εάν εσύ αποκαλείς καποιους τσιράκια εγώ μπορώ να θεωρώ το ίδιο και για σένα (σαν τσιράκι του ΒΩΒΟΥ και του ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ)???
    Σε παρακαλώ να με βοηθήσεις να κατευθύνω την σκέψη μου κάπου σωστά(με κάποιες αποδείξεις βρε αδερφέ αν γίνεται???)
    Μέχρι τώτε ρίξε μια ματιά στο ψύχραιμο επώνυμο και σοβαρό δημοσίευμα
    http://www.enet.gr/online/online_text/c=115,id=88186588

    Θα ήθελα εκ νέου τις θέσεις σου(και όποιου άλλου)!!!

  54. ink avatar
    ink 22/01/2009 21:04:47

    προς ανώνυμο 60 & 61
    Μάθε πρωτα ορθογραφία (δυμοσίου,χτημα,οποισήποτε,εκλείπει κ.λ.π) και έλα ξανα να μας τα πείς τα νομικά (τσιράκι του ΒΩΒΟΥ!!!)
    Ξοοουυτ λοιπόν απο εδώ!!!Μπρος το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία !!!

  55. ink avatar
    ink 22/01/2009 23:51:43

    Σωστό συμφωνώ
    "την λογικη την εχεις ή δεν την εχεις!!!
    η λοβοτομη εχει καταργηθει!!!"
    Αρχισε λίγο practice και τα ξαναλέμε Βωβόπαιδο που ανακάλειψες την λογική!!
    Πάντως είσαι σίγουρος ότι μεταξύ 2001-2004 κτισθηκε κτήριο στο Ελληνικό. Ο χώρος των εκθέσεων να αποτελεί την Αίθουσα Αναχωρήσεων του παλαι ποτέ Ανατολικού Αεροδορομίου την απορίπτεις εξυπνάκια??? Πάρε το ελικόπτερο ξανά του ΦΑΝ-ΠΑΡΚ
    και πήγαινε να εποπτευσεις τον χώρο (στο Ελληνικό) Βωβόπαιδο!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.