#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/09/2012 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παστίτσιο ...«η Ελλάς»



Στη χώρα του διεθνούς οικονομικού ελέγχου, των αυτοκτονιών, της εγκληματικότητας και της μιζέριας, ξαφνικά συμβαίνουν απίθανα πράγματα:

Τρεις πρώην Υπουργοί, φέρονται να διακίνησαν τεράστια ποσά, γεγονός που αν ισχύει έδωσαν ανάσα στην κτηματαγορά.

Ο ένας διαλαλεί ότι κάποιοι επιθυμούν την πολιτική του εξόντωση, ενώ η ενασχόληση του με τα κοινά έχει λάβει τέλος εδώ και καιρό…

Ο άλλος απαιτεί δικαιοσύνη εδώ και τώρα, με την οποία άλλωστε είναι γνωστοί από παλιά…

Ο Πρόεδρος της Βουλής δεν παραιτείται για λόγους ευθιξίας και προκειμένου να διευκολύνει τις διαδικασίες της δικαιοσύνης, αλλά αναστέλλει (;;;) τις αρμοδιότητες του, σαν να είναι μετοχή υπό διαπραγμάτευση.

Στην υπόθεση Τσοχατζόπουλου, άλλοι πέντε απολογούνται για ξέπλυμα, μεταξύ των οποίων και η Γερμανίδα πρώην σύζυγος.

Ο σκληρά εργαζόμενος Έλληνας Άκης και η συμπατριώτισσα της Μέρκελ.

Αν πάντως προφυλακισθεί και η πρώην, οι συναντήσεις του Άκη με τι συζύγους θα μπουν στο κουπόνι του Στοιχήματος…

[caption id="attachment_181246" align="alignnone" width="600" caption="Υπάρχει και η Wolf ... Pasticcio"][/caption]

Έτερο θέμα: αποβιώσας μοναχός, ο πιο γνωστός ίσως του Αγίου Όρους, εμφανίζεται σε προφίλ στο Facebook με παστίτσιο στο πρόσωπο λες και είναι κομπάρσος σε επιθεώρηση του Σεφερλή.

Τη διακωμώδηση του, αλλά και όσων πιστεύουν στη διδασκαλία του, αποκαλύπτεται ότι είχε αναλάβει ένας ημεδαπός νεαρός , που είχε υπηρετήσει στις ειδικές δυνάμεις!

Την υπεράσπιση του αναλαμβάνει εργολαβικά η Αριστερά, στην οποία πάντοτε η αντίθετη άποψη τιμωρούνταν με διαγραφή (κατά τις καλές εποχές).

Ευελπιστούμε ότι τώρα που διαφώνησε και ο Άνθιμος με τη δίωξη του νεαρού, ο Παπαδημούλης θα παραστεί στη δίκη ως μάρτυρας κατηγορίας…

Ο ΓΑΠ επανασχεδίασε την Ευρώπη από την άλλη άκρη του Ατλαντικού, χωρίς να την ενημερώσει, ενώ μας πληροφορεί ότι είχε ασχοληθεί και με τη διαφθορά (σε φιλοσοφικό επίπεδο πάνω στο κανό).

Βουλευτές της ΧΑ ψάχνουν –χαριτολογώντας- στα κάγκελα της Τρίπολης σβάστικες, λόγω έλλειψης θεματολογίας που θα τους κρατήσει στην επικαιρότητα…

Φέρονται προβληματισμένοι και με τον «αστυνομικό» της γειτονιάς και την επικάλυψη αρμοδιοτήτων  με τον χρυσαυγίτη της ενορίας…

Την ίδια στιγμή, κάπου σε μια στάνη της επικράτειας Πακιστανός μαχαιρώνει νεαρό ομοεθνή του, καθώς δεν πίστεψε στιγμή στον έρωτα  τους…

Η μόνη σταθερή παράμετρος στον τόπο, είναι τα «μέτρα που δεν κλειδώνουν»…

Φρενοκομείο «η Ελλάς»…

Ή μάλλον, ορθότερα, ..."παστίτσιο η Ελλάς"

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νικόλας avatar
    Νικόλας 26/09/2012 13:18:40

    Εδώ ο κόσμος καίγεται και ασχολούμαστε ακόμη με τον Παστίτσιο. Καλά έκανε ο νεαρός, ελευθερία λόγου έχουμε, ευρωπαϊκή χώρα θέλουμε να είμαστε και όχι Ιράν, ΤΕΛΟΣ, τελεία και παύλα.

    Δε θα ασχολούμαστε 50 μέρες με τον Παστίτσιο. Έχουμε άλλα φλέγοντα θέματα.

    • DexMax avatar
      DexMax @ Νικόλας 26/09/2012 13:30:12

      Καλά έκαναν και οι μουσουλμάνοι που τα έκαναν λαμπόγυαλο την Κυριακή στην Ομόνοια εφ' όσον σε αυτή τη χώρα παραέχουμε ελευθερία λόγου (περισσότερη και από αυτήν που ορίζουν το Σύνταγμα και οι νόμοι...)

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Νικόλας 26/09/2012 13:50:03

      "ελευθερία λόγου έχουμε, ευρωπαϊκή χώρα θέλουμε να είμαστε και όχι Ιράν"

      Σωστά. Μόνο στο Ιράν θα είχε αποκλειστεί απο τους Ολυμπιακούς Αγώνες μια πρωταθλήτρια ,επειδή είπε ένα καλαμπούρι , που κάποιοι ανεγκέφαλοι θεώρησαν...ρατσιστικό.

      Το περίεργο είναι πως όσοι επιδοκίμασαν τον αποκλεισμό της Παπαχρήστου, τώρα τσιρίζουν (ΣΥΡΙΖΟΥΝ!) για...την ελευθερία του λόγου!

      Ετσι ,για να καταλαβαίνουμε τι παιγνίδια παίζονται δηλαδη...

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ ΣΤΕΛΙΟΣ 26/09/2012 14:12:02

        Καλώς αποκλείστηκε η Παπαχρήστου. Θα φώναζα αν έμπαινε φυλακή. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες δεν είναι κάποια δημόσια εκδήλωση που έχουν όλοι δικαίωμα συμμετοχής. Λέει η ΔΟΕ ότι θα συμμετέχουν όποιοι εγκρίνω εγώ. Την Παπαχρήστου δεν την εγκρίνω γιατί δε γουστάρω, ό,τι θέλω κάνω στους Ολυμπιακούς, αν σας αρέσει.

        Είναι σα να μην αφήσω να λεει κάποιος "Ζήτω ο Ολυμπιακός" στο σπίτι μου. Δικαίωμά μου. Όμως δεν μπορώ να βάλω φυλακή αυτόν που λέει "ζήτω ο Ολυμπιακός". Έτσι και με την Παπαχρήστου. Δεν την ήθελε η ΔΟΕ, δεν πάει τελεία και παύλα. Ό,τι θέλουν κάνουν, τσιφλίκι τους είναι. Τώρα αν της απαγορεύσεις να πει το ανέκδοτό της δημοσίως, αυτό είναι απαράδεκτο για τη χώρα που θα το κάνει αυτό.

        Απορώ τι δεν καταλαβένετε. Υποτίθεται εδώ μέσα συχνάζουν μορφωμένοι άνθρωποι, γιατροί, δικηγόροι κλπ. Είναι δυνατόν να κολλάτε σε τέτοια απλοϊκά θέματα;

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Νικόλας 26/09/2012 14:44:18

          Μάλλον εσύ δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά ανάμεσα σε μιά...Ανώνυμη Εταιρία , όπως ο Ολυμπιακός ,και σε έναν πανανθρώπινο θεσμό όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες!

          Ο Ολυμπιακός μπορεί να είναι τσιφλίκι του όποιου Μαρινάκη ,αλλα οι Ολυμπιακοί Αγώνες δεν είναι δυνατόν να είναι τσιφλίκι κανενός Κούβελου ή Καπράλου.

          Εσύ που "καταλαβαίνεις" θα έπρεπε να ξέρεις πως τη Βούλα δεν την απέκλεισε η ΔΟΕ, όπως γράφεις ,αλλα οι ευθυνόφοβοι της ΕΟΕ, παρά τη συντριπτική υποστήριξη του Ελληνικού λαού στην κοπέλα.

          Αλλα, βλέπεις ,όταν ο ΣΥΡΖΑ δηλώσει"

          "επιβεβλημένη ενέργεια χαρακτήρισε ο ΣΥΡΙΖΑ την απόφαση της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής να αποκλείσει την αθλήτρια του τριπλούν Βούλα Παπαχρήστου"

          τότε τελειωσε το θέμα ,είναι γνωστό πως δεκαετίες τώρα την χώρα την κυβερνάει η Αριστερά...

        • Lampros avatar
          Lampros @ Νικόλας 26/09/2012 16:30:30

          Καλώς αποκλείστηκε η Παπαχρήστου. Θα φώναζα αν έμπαινε φυλακή. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες δεν είναι κάποια δημόσια εκδήλωση που έχουν όλοι δικαίωμα συμμετοχής. Λέει η ΔΟΕ ότι θα συμμετέχουν όποιοι εγκρίνω εγώ. Την Παπαχρήστου δεν την εγκρίνω γιατί δε γουστάρω, ό,τι θέλω κάνω στους Ολυμπιακούς, αν σας αρέσει.

          Δηλαδή η απαντησή σου είναι «της ΔΟΕ είναι οι Ολυμπιακοί, ό,τι θέλουν κάνουν»; Έλεος, δηλαδή.

          Πέραν του ότι οι Ολυμπιακοί αποτελούν αναβίωση των ελληνικών ολυμπιακών αγώνων, δηλαδή κλοπυράιτ, για τους «Ολυμπιακούς Αγώνες» και την ΔΟΕ σκάσαμε κάτι δεκάδες ΔΙΣ ΕΥΡΩ πριν 8 χρόνια, και όλοι αυτοί οι Σάμαρανγκ και ο κάθε γύφτουλας καλοφάγανε στη χώρα μας. Δεν είναι λοιπόν τσαρδί τους που το έχτισαν με τα χέρια τους, για να κάνουν ό,τι γουστάρουν...

          (Άσε που και ο «δικός μας» στη ΔΟΕ τώρα, είναι ο γνωστός του Δρακουλαίικου, που έβγαλε κάτι εκατομμύρια ευρώ έξω λαθραία. Αυτός θα κάνει ηθικό δίδαγμα στο κοριτσάκι με τις αξίες της ΔΟΕ;;;)

          Αλλά και τελείως ιδιωτική υπόθεση να ήταν, ένα κλειστό κλαμπάκι, και πάλι θα πρέπει να το κρίνουμε άγρια όταν κάνει ο,τιδήποτε θεωρούμε λάθος.

          Δεν κατάλαβα δηλαδή, αν αύριο απορρίψουν τους Έλληνες γενικά ας πούμε, επειδή τους θεωρούν κατώτερους ας πούμε, θα πείς και πάλι «τσαρδί τους η ΔΟΕ, ό,τι θέλουν κάνουν»;;;

          Και πες ότι εσένα στα @@ σου για τους Έλληνες. Αν στους επόμενους Ολυμπιακούς λέγανε π.χ. «όχι γκέυ αθλητές» νομίζεις ότι θα έλεγε ο κόσμος «εντάξει, της ΔΟΕ είναι οι αγώνες ό,τι θέλουν κάνουν»; Ή άμα λέγανε «όχι εβραίοι»;

          Ή θα έτρωγε άγριο κράξιμο και ένα σκασμό μηνύσεις;

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ Lampros 26/09/2012 17:22:22

            Λυπαμαι Lampros αλλά αυτή είναι η απάντησή μου. Διαφωνώ που είναι τσιφλίκι κάποιου οι Ολυμπιακοί Αγώνες αλλά έτσι είναι και κάνουν ό,τι θέλουν, μας αρέσει δε μας αρέσει, όπως ακριβώς κάνω ό,τι θέλω σπίτι μου.

        • arcane avatar
          arcane @ Νικόλας 26/09/2012 19:01:55

          Οι Ολυμπιακοί Αγώνες γιά την Παπαχρήστου ήταν επάγγελμα. Τι θα λέγαμε αν ο "Παστίτσιος" απολυότανε από τη δουλειά του γιά όσα έγραψε; Μάλλον θα διαφωνούσαμε, εγώ θα διαφωνούσα. Η Παπαχρήστου απολύθηκε από την Ολυμπιακή δουλειά της όμως ακριβώς γιά όσα έγραψε, γιά μένα οι δύο περιπτώσεις είναι ολόϊδιες.

          Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι μία εταιρία, όπως και η ΠΑΕ Ολυμπιακός, μόνο που οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι πολύ μεγαλύτερη εταιρία από την ΠΑΕ. Η συμμετοχή είναι περιορισμένη, γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια τα οποία η Παπαχρήστου είχε εκπληρώσει.

          Προσωπικά υποστηρίζω την ελευθερία του λόγου, δεν βλέπω πως μπορεί κανείς να υποστηρίζει την ελευθερία λόγου του Παστίτσιου και να μην υποστηρίζει την ελευθερία λόγου της Παπαχρήστου.

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ arcane 26/09/2012 20:19:14

            Όχι δεν είναι δουλειά οι Ολυμπιακοί. Είναι οργάνωση όπου η ΔΟΕ κάνει ό,τι γουστάρει. Έδιωξε την Παπαχρήστου γιατί έτσι ήθελε. Στο σπίτι της ό,τι θέλει κάνει. Δεν μπορεί όμως να τη βάλει φυλακή. Το ίδιο και η Εκκλησία. Μπορεί να απαγορεύσει στον 27χρονο να μπαίνει σε ναούς ή να του αρνηθεί την κηδεία του. Δεν μπορεί όμως να μπαίνει φυλακή. Αυτό λέμε οι φυσιολογικοί φιλοδυτικοί άνθρωποι.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Νικόλας 26/09/2012 16:20:31

      Εδώ ο κόσμος καίγεται και ασχολούμαστε ακόμη με τον Παστίτσιο. Καλά έκανε ο νεαρός, ελευθερία λόγου έχουμε, ευρωπαϊκή χώρα θέλουμε να είμαστε και όχι Ιράν, ΤΕΛΟΣ, τελεία και παύλα.

      Την είπες την σαχλαμάρα περί Ιραν καμμιά 2000 φορές.

      Όχι, χίλιες φορές να είμαστε Ιραν, δηλαδή μια κοινωνία με συνοχή και αξίες,

      παρά «Ευρώπη»,

      δηλαδή οι παγκόσμιοι αποικιοκράτες, τοκογλύφοι, που όλο κόπτονται για τα δικαιώματα του καθένα εκτός από τους λαούς τους (των γκαίυ, των λαθρομεταναστών, των «μειονοτήτων», και ό,τι προκύψει).

      Λένε μερικοί «Ευρώπη» και μελώνει το στόμα τους.

      Λες και τα δεκάδες εκατομμύρια νεκρών και σκλάβων ανά τον κόσμο, οι 300,000 Έλληνες νεκροί της Κατοχής, και τα σημερινά θύματα της κάθε Μέρκελ και του κάθε Βαν Ρομπούι, είναι ωραία πράγματα για να γουστάρουμε και εμείς...

      Και από την άλλη, λένε «Ιραν» με περιφρόνηση.

      Ο πανάρχαιος δηλαδή Περσικός πολιτισμός (που ορισμένοι τους θεωρούν ...άραβες), ο οποίος είχε δημοκρατία κανονικότατη πριν την ρίξουν οι Αμερικάνοι για να φέρουν τον δικό τους ΓΑΠ, το Σάχη, και οδηγήσουν το λαό στο αντίθετο ρεύμα.

      Ό,τι μαλ... τους πεί το CNN και τα παπαγαλάκια του, να το αναπαράγουν.

      Αλλά η Ευρώπη έχει μπιντέδες, ντιβιντί, μπε-εμ-βε και γκέι πράιντ, τα ιδανικά του σύγχρονου πολιτισμού. Αυτά και μόνο. Γιατί τα περί «δημοκρατίας», κλπ, χέσε μέσα Πολυχρόνη στην Ευρώπη της Ε.Ε.

      Καλύτερα Ιραν, λοιπόν.

      Αλλά δεν θα γίνουμε Ιραν. Θα γίνουμε Καμπούλ ή Νιγηρία. Με τις ευλογίες τις Ευρώπης...

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Lampros 26/09/2012 17:51:02

        Όχι, χίλιες φορές να είμαστε Ιραν, δηλαδή μια κοινωνία με συνοχή και αξίες,

        παρά «Ευρώπη»,

        Τα είπες όλα. ΟΚ απλά διαφωνώ και δεν έχει νόημα να συζητήσουμε. Δεκτό το ότι είσαι αντι-Ευρωπαίος αλλά εγώ είμαι φιλοδυτικός και δε θέλω να γίνω Ιράν. Θέλω να αποκτήσει ευρωπαϊκή νοοτροπία η Ελλάδα και όχι ανατολίτικη. 1000 φορές Αμερικανοί τοκογλύφοι παρά χριστιανοισλαμοταλιμπάν πάνω από το κεφάλι μου.

  2. Ανεμος avatar
    Ανεμος 26/09/2012 13:19:11

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟΣ......ΑΛΛΑ ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ.....ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ.....!!!! ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΟΧΙ ΤΟ ΕΝΑ ,,,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ...ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ.....(ΜΗΝ ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΤΕ ΒΛΑΣΦΗΜΟ)

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Ανεμος 26/09/2012 23:33:08

      Να είσαι καλά Άνεμε. Δεν χρειάζεται να διαφωνούμε για να σχολιάσεις

  3. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 26/09/2012 13:30:52

    Εγώ θα σχολιάσω την αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ. Αν δεν κάνω λάθος το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ περιέχει το διαχωρισμό Κράτους-Εκκλησίας. Ωραία. Συμφωνώ κι εγώ. Αλλά θα πρέπει να εξηγήσει ο ΣΥΡΙΖΑ στους κάθε είδους τεμπέληδες πως αυτό σημαίνει αυτόματα την κατάργηση της αργίας της Κυριακής (μη ξεχνάμε: η Κυριακή καθιερώθηκε ως αργία με μόνο στόχο το...εκκλησίασμα), και όλων των αργιών που έχουν σχέση με την Εκκλησία (π.χ. Χριστούγεννα, Πάσχα, Αγίου Πνεύματος, τοπικοί Άγιοι, Επιφάνεια κλπ.κλπ.)...έχει τα παπάκια ο ΣΥΡΙΖΑ για να ανοίξει η συζήτηση κάτι τέτοιο; Για επιπλέον 59 εργάσιμες ημέρες στο έτος (με τον ίδιο μισθό;) Μήπως την πάτησαν την μπανανόφλουδα ακόμη μία φορά οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ως άσχετοι; Ή μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ δουλεύει για τον ΣΕΒ;;; Διαλιέχτε...

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Τί να λέμε; 26/09/2012 13:43:17

      Όταν εσύ πας στη δουλειά το Σάββατο και δουλεύεις 8ωρο (ή 12ωρο με απλήρωτες υπερωρίες) θα πάω κι εγω που θέλω διαχωρισμό Εκκλησίας-Κράτους να δουλεψω Κυριακή. Μα είσαι σοβαρός; Σε όλες τις πολιτισμένες χώρες που Εκκλησία-Κράτος είναι χωριστά, δε δουλεύουν Κυριακές. Τι θες να μας πεις τώρα; Ότι όλοι αυτοί είναι ηλίθιοι και εσύ έξυπνος που τα λες αυτά;

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Νικόλας 26/09/2012 15:06:29

        Νικόλα,
        Σημασία έχει νομίζεις τί λέω ή τί σκέφτομαι εγώ; (και σίγουρα δεν έχω ψηφίσει ποτέ μου ΝΔ και ΠΑΣΟΚ..ποτέ....εσύ;)
        Σημασία έχει τί σκέφτονται άλλοι Νικόλα...αυτοί οι οποίοι σκέφτονται με τη λογική που σχολίασα...οι οποίοι θα βρουν τρόπους και "παράθυρα"...και μάθε να κρατάς την ψυχραιμία σου...

        • Τί να λέμε; avatar
          Τί να λέμε; @ Τί να λέμε; 26/09/2012 15:10:25

          Επιπλέον μάθε πως σε πολλές χώρες της ΕΕ ανάλογα με τα επαγγέλματα εργάζονται και τις Κυριακές...ακόμη και στην Ελλάδα συμβαίνει το ίδιο...π.χ. στις τουριστικές περιοχές, οι ελεύθεροι επαγγελματίες εργάζονται και τις Κυριακές...οι ναυτικοί εργάζονται και τις Κυριακές...σύνελθε...δεν ζεις στην εποχή του Μεταξά...ή μήπως προτιμάς την εποχή του Μεταξά;;;;

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Τί να λέμε; 26/09/2012 13:43:53

      Πραγματικά τρομάζω που σκέφτομαι ότι ψήφισες κιόλας.

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ Νικόλας 26/09/2012 15:09:13

        Συγγνώμη που δεν σκεφτόμαστε όπως εσύ, Νικόλα!
        Στις επόμενες εκλογές θα σε πάρω τηλέφωνο να μου πεις τι να ψηφίσω.

        • Νικόλας avatar
          Νικόλας @ Γιάννης 26/09/2012 16:56:04

          Τρομάζω με ανθρώπους που δεν μπορούν να μιλήσουν με επιχειρήματα και να εκφράσουν την άποψή τους με λογικές επαγωγές και όμως ψηφίζουν. Με τον Lampro για παράδειγμα που είπε "Στα @@ μου όλα, έτσι μας αρέσει εμάς και έτσι κάνουμε" δεν τρομάζω γιατί είναι άποψη λογική (με την οποία απλά διαφωνώ προσωπικά αλλά δέχομαι) και δεν πέφτει σε αντιφάσεις όπως οι άλλοι.

          • Τί να λέμε; avatar
            Τί να λέμε; @ Νικόλας 26/09/2012 17:44:40

            Νικόλα,
            σου απέδειξα με απλό τρόπο πως πολύ εύκολα μπορούν να ανοίξουν κάποια θέματα από κει που δεν το περιμένεις (όχι εσύ προσωπικά...ο κάθε πολίτης)...ειδικά οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ πρέπει να προσέχουν πολύ τί εύχονται μέσω του προγράμματός τους...πολλές φορές η ευχή βγαίνει αληθινή...και θα την φάμε όλοι μας...εκτός και αν ο ΣΥΡΙΖΑ, παίζει το παιγνίδι του ΣΕΒ και των τραπεζών...όσο εξωφρενικό και να ακούγεται ας σκεφτούμε ποιοί θα βγουν κερδισμένοι, εμμέσως, από το διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας...ποιοί; Οι τράπεζες και ο ΣΕΒ...

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/09/2012 13:30:54

    Άν οι τρεις πρώην Υπουργοί διακίνησαν σε αγοραπωλησίες ακινήτων τα τεράστια ποσά που ανέφεραν οι μεσιτάδες, δεν έδωσαν απλώς "ανάσα στην κτηματαγορά", αλλά είναι ....μόνοι τους, η μισή Ελληνική κτηματαγορά (και μάλιστα με τα μέτρα του παλιού καλού καιρού των παχειών αγελάδων - πρό 2009).
    Το έψαξα (όχι μόνον από περιέργεια, αλλά και από επαγγελματική διαστροφή) και κυριολεκτώ.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 26/09/2012 13:33:37

      Άν υπήρχε περίπτωση να είναι πραγματικά τα νούμερα, θα επρόκειτο για "παστίτσιο με ακίνητα" τουλάχιστον κινεζικών διαστάσεων...
      Αλλά δεν υπάρχει, οι μεσιτάδες έβαλαν πολλά περίσσια μηδενικά...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 26/09/2012 13:38:14

      Μια και μιλάμε για νούμερα (και "νούμερα"):
      h**p://www.antinews.gr/2012/09/25/181104/#comment-1054882

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 26/09/2012 13:49:34

    Η δε "τρίτη εξουσία" (η δικαστική), ενώ γύρω γίνεται το μπάχαλο της αρκούδας με φοροδιαφυγή, με πανθομολογούμενη φοροκλοπή και εισφοροκλοπή, με διαφθορά επιχειρηματιών και πολιτικών και λοιπά ωραία, προσηλώθηκε στον ...στόχο, κατάφερε και έλαβε επείγοντα μέτρα σε χρόνο dt για τον "Παστίτσιο"....
    Μήπως πρόκειται για ..."πιαστίτσιο";
    "Πιασμένα" όλα τα καραούλια, αγώνας κάτς-σικέ;

  6. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 26/09/2012 13:49:49

    Κάνουν θόρυβο γιά νά διώξουν τά κακά πνεύματα καί τούς καλικατζάρους πού βγήκαν στίς πλατείες καί διεκδικούν ότι απέμεινε από τήν πίτα .

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 26/09/2012 14:02:32

    Άμα αρπάξει η μπεσαμέλ, άστα και βράστα... Πάει το παστίτσο

    Σε ότι αφορά το φρενοκομείο του οποίου οι κλίνες δε φτάνουν για να μας περιθάλψουν, η πρώτη (αν δεν κάνω λάθος) ψυχιατρική κλινική, το Δρομοκαΐτειο, ιδρύθηκε στα τέλη του δεκάτου ενάτου αιώνα από τον Χιώτη εθνικό ευεργέτη Ζωρζή Δρομοκαΐτη. Ο Σουρής δεν έχασε την ευκαιρία και δημοσίευσε στο ΡΩΜΗΟ το ακόλουθο, πάντα επίκαιρο, στιχούργημα

    Ώ Εορτή των εορτών! Ώ ευτυχής ημέρα!
    Ώ τώρα πρέπει ο καθείς του Άστεως πολίτης
    να βάλη στο μπαλκόνι του μια κόκκινη παντιέρα
    με μια χρυσή επιγραφή «Ζωρζής Δρομοκαϊτης».
    Ναι τώρα πρέπει στολισμός με δάφνας και μυρσίναις
    Ναι τώρα πρέπουν Κανονιαίς, Φανάρια και ρετσίναις.

    Φρενοκομείον κτίζεται και στην σοφήν Ελλάδα.
    Ώ! Ο θεός εφώτισε τον Χιώτη τον Ζωρζή
    Και τώρα μέσα στου Δαφνιού την τόση πρασινάδα
    θα βρίσκωμε παρηγοριά και η μνήμη του θα ζη.
    Ώ μέγα ευεργέτημα των ευεργετημάτων
    Ώ μόνον οικοδόμημα των οικοδομημάτων.

    Θέλει λαμπρόν Μαυσώλειον αυτός ο Κληροδότης
    Παιάνας και αποθέωσιν εις τρίτους ουρανούς!
    Ευρέθη μέσ΄ στους Χιώτηδες με γνώση κ΄ ένας Χιώτης.
    Και εσκέφθη ο μεγάλος του και πρακτικός του νούς
    Πως μέσα στην Ελλάδα μας που πλημμυρούν τα φώτα
    Φρενοκομείον έπρεπε να γίνη πρώτα – πρώτα.

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/09/2012 16:12:24

      Το 1888 όταν κάποιοι μηχανικοί πήγαν στη σημερινή θέση που βρίσκεται το Δρομοκαΐτειο (Άσυλο ψυχοπαθών) στην Ιερά οδό (Αθήνα) προκειμένου να μετρήσουν με μετροταινία το χώρο για την θεμελίωση του θεραπευτηρίου κάποιος περίεργος εκεί διαβάτης τους ρώτησε: "Ε, εσείς, τι ήρθατε να κάνετε εδώ;" Όταν εκείνοι του απάντησαν ότι ήρθαν να μετρήσουν το χώρο για να κτιστεί τρελοκομείο τότε εκείνος ο διαβάτης υψώνοντας και κουνώντας το χέρι του δείχνοντας προς την Αθήνα τους είπε: "Αμ τότε... τράβα κορδέλα!, δηλαδή κάντο μεγάλο για να χωρέσει πολλούς!

  8. Νικόλας avatar
    Νικόλας 26/09/2012 14:09:17

    Δεν έκαναν καλά, μη λέμε ηλιθιότητες. Σοβαρός άνθρωπος δε θίγεται με θρησκευτική σάτυρα. Η συγκέντρωση των μουσουλμάνων έπρεπε να μη γίνει καθόλου και να μη βρίσκονται καν στη χώρα.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Νικόλας 26/09/2012 15:07:03

      Άρα, όλοι μας έχουμε ελευθερία έκφρασης φτάνει να μη διαφωνούμε μαζί σου.

  9. franc avatar
    franc 26/09/2012 14:26:03

    Και πάλι συγχαρητήρια για την photo. Luis Royo Ο μέγας Νότιος...

  10. Ίωνας avatar
    Ίωνας 26/09/2012 14:39:50

    Η παρομοίωση της Ελλάδας, ή έστω και ο φόβος ότι θα γίνει Ιράν είναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.Είδε κάποιος εδώ θρησκευτική βία;είδε να προωθείται θρησκευτικός πόλεμος;να μειώνεται και να ξεφτιλίζεται η γυναίκα δημοσίως;Ας χαλαρώσουμε λίγο και ας προσπαθήσουμε να αλλάξουμε κάποια άλλα πράγματα που είναι πιο καίρια, δεν κινδυνεύουμε από τη θρησκεία την οποία ούτως ή άλλως δεν την επιβάλλει κανείς σε κανέναν.Η λεγόμενη ελευθερία έκφρασης μεταφράζεται από τον καθένα μας όπως του γουστάρει και όπως τον βολεύει.Στην χώρα της ανομίας, της καταγωγικής αναξιοκρατίας της πλήρους ελευθερίας, σε αυτή την χώρα τουρλουμπούκι δεν νομίζω ότι στερείται από κάποιον η ελευθερία έκφρασης.Απεναντίας και το κέντρο της Αθήνας το έχουμε κάψει καμιά 20αριά φορές (μετά λεηλασιων) και τότε οι αριστεροπροοδευτικοί έλεγαν ότι εξεγέρθηκαν οι νέοι οι οποίοι ήθελαν να εκφραστούν.Στην τελευταία πορεία των μουσουλμάνων είχε αναρτηθεί ένα μήνυμα το οποίο τα έλεγε όλα, συγκεκριμένα έγραφε ότι η ελευθερία και η δημοκρατία τελειώνουν έρχεται το Ισλάμ.

  11. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/09/2012 15:42:48

    Το πιο χυδαίο δεν είναι το "χιούμορ" του ντενεκέ για τον Παΐσιο. Είναι η γραφιστική απεικόνιση της Παναγίας σαν εξωγήνο τέρας και του Χριστού στην αγκαλιά της με μορφή γαϊδάρου. Ο μυαλοφυγόδικος "χιουμορίστας" το πολύ - πολύ να έχει μια καταδίκη λίγων μηνών με τριετή αναστολή. Για φαντάσου να απεικόνιζε σε ισλαμική χώρα τον Μωάμεθ ή τον Αλλάχ με μορφή γαϊάρου. Θα 'χε φάει χώμα, αφού θα τον είχαν πρώτα "περιποιηθεί" οι μερακλήδες πιστοί του Προφήτη. Να ευχαριστεί λοιπόν αυτούς που χλευάζει, που γεννήθηκε σε αυτή τη χώρα, όπου η βλακεία και η βλασφημία τιμωρούνται τόσο πολιτισμένα.

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/09/2012 16:16:34

      Τότε και ο Ιρανός που θα λιθοβολούνται πρέπει να ευχαριστεί το Θεό που γεννήθηκε στο Ιράν και όχι στο Αφγανιστάν που θα βασανιζόταν πρώτα.

      Καταλαβαίνετε ότι η λογική "Αλλού γίνονται χειρότερα άρα να κάνουμε κι εμείς κάτι κακό" δε στέκει.

      • Lampros avatar
        Lampros @ Νικόλας 26/09/2012 16:34:59

        Τότε και ο Ιρανός που θα λιθοβολούνται πρέπει να ευχαριστεί το Θεό που γεννήθηκε στο Ιράν και όχι στο Αφγανιστάν που θα βασανιζόταν πρώτα.

        Ναι, θα πρέπει.

        Καταλαβαίνετε ότι η λογική “Αλλού γίνονται χειρότερα άρα να κάνουμε κι εμείς κάτι κακό” δε στέκει.</b.

        Εμείς θα κάνουμε ό,τι μας λένε οι αξίες μας και οι νόμοι μας.

        Και στα @@ μας αν θα θυμίζουμε Ιραν ή θα θυμίζουμε Ευρώπη.

        Δεν προσπαθούμε ούτε να γίνουμε κάποιοι άλλοι, ούτε να αποφύγουμε να είμαστε σαν κάποιους άλλους. Προσπαθούμε να εκφράσουμε αυτό που θέλει να ισχύει ο λαός εδώ.

        Τώρα, αν κάποιοι ζηλεύουνε Ευρώπη ή ζηλεύουνε Ιραν, προβλημά τους.

        • Νικόλας avatar
          Νικόλας @ Lampros 26/09/2012 16:52:11

          Έτσι μάλιστα. Αυτό το δέχομαι. Διαφωνώ, καθώς δε θέλω να γίνουμε Ιράν, αλλά το δέχομαι και αν οι περισσότεροι θέλετε να γίνουμε Ιράν ή Τουρκία ας γίνουμε.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Νικόλας 26/09/2012 17:00:00

            Δεν μπορούμε να γίνουμε Ιράν ή Τουρκία.
            Αυτοί που το θέλουν (άν υπάρχουν), πρέπει να περάσουν πρώτα πάνω από τα πτώματα ημών των υπολοίπων.
            Για να μην έχουν αυταπάτες (άν και ηχεί κυνικά), θα πώ επίσης ότι εμείς που δεν θέλουμε, έχουμε και τις συμμαχίες μας. Οι άλλοι δεν έχουν.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Lampros 26/09/2012 16:56:26

          Όπως και να το κάνουμε είμαστε στην Ευρώπη, και μάλιστα "υπερασπιζόμαστε την πύλη της", διαγωνίως απέναντι στην Ιταλία, δίπλα στη Βουλγαρία και στην Fyrom.
          Όχι δίπλα στο Ιράν ούτε κολλητά στο Αφγανιστάν και στο Ιράκ.
          Και ανάλογα με την θέση μας και τις "οικογενειακές αρχές" μας θα πράττουμε.
          Δεν θα μάς αλλάξουν μερικοί και την ...γεωγραφία.

    • arcane avatar
      arcane @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/09/2012 20:00:20

      Φαήλο ίσως να μην είσαι ενήμερος γιά τον "Πασταφαριανισμό" (Pastafarianism) που ισχυρίζεται ότι δημιουργός του κόσμου είναι το "Ιπτάμενο Μακαρονοτέρας". Πρόκειται γιά μία σατιρική θρησκεία που δημιουργήθηκε τα τελευταία χρόνια στην Αμερική στα πλαίσια της διένεξης γιά τη διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης του Δαρβίνου στην Αμερικανική δημόσια εκπαίδευση. Οι προσβλητικές εικόνες του "Παστίτσιου" που αναφέρεις δεν είναι δικά του δημιουργήματα αλλά των Πασταφαριανών και κυκλοφορούν ευρύτατα στο διαδίκτυο. Μπορείς να δεις πληροφορίες και εικόνες εδώ, όποιος προσβάλλεται ας μην ανοίξει το τρίτο:

      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CF%80%CF%84%CE%AC%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF_%CE%9C%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%82
      http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
      http://www.venganza.org/2012/06/fsm-and-raptor-jesus/

      Προφανώς μετά την ηχητική σύνδεση Παΐσιου - παστίτσιου στα Ελληνικά ο τύπος πέρασε όλο το υλικό της υπάρχουσας σατιρικής "μακαρονοθρησκείας" που το βρήκε έτοιμο στο διαδίκτυο.

  12. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/09/2012 15:44:35

    Τα επιχειρήματα των υπερασπιστών της βλάσφημης ανοησίας, και οι οιμωγές περί φονταμενταλισμού, αποδεκνύουν απλώς ότι μπορεί η ψευτοπροοδευτική μ@λ@κί@ να μην τυφλώνει αλλά σίγουρα αποβλακώνει.

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/09/2012 16:26:19

      Δεν είναι σωστό να κατηγορείτε ως μ@λ@κες ανθρωπους με τους οποίους διαφωνείτε. Δεν άκουσα κάποιον να σας υβρίζει.

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ Νικόλας 26/09/2012 20:00:34

        Ούτε είναι σωστό να λες τον άλλο αγράμματο ή να αναρωτιέσαι πως και γιατί ψηφίζει...

        • Νικόλας avatar
          Νικόλας @ Γιώργος1 27/09/2012 01:08:46

          Είπα ότι φέρεται ΣΑΝ αγράμματος, σαν να μην τελείωσε το λύκειο διότι δεν τεκμηριώνει τα λεγόμενά του με ευσταθή επιχειρήματα, παρ ότι στο λύκειο μάθαμε επιχειρηματολογία. Δεν είπα π.χ. ότι είναι "κούτσουρο" απελέκητο.

  13. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 26/09/2012 15:47:57

    Δεν είναι τόσο μεγάλο θέμα η σύλληψη αυτού του γελοίου που νομίζει ότι έχει χιούμορ. Το ερώτημα είναι γιατί σε πιο κραυγαλέες περιπτώσεις, όπως το indymedia, ακόμα περιμένουμε να δράσει η πολιτεία

    • Μακεδών avatar
      Μακεδών @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 26/09/2012 16:29:46

      Οχι μονο για το indymedia αλλα και για ολες τις αναρχικες γιαφκες σε υπο καταληψη πανεπιστημιακους χωρους.
      Το τραγικο βεβαια ειναι οτι ομαδες αναρχικων (που μισουν την εννοια του κρατους) βρισκουν καταφυγιο στο...κρατος!
      Αυτα μονο στην Ελλαδα γινονται!Και οι πρυτανεις μαλιστα τους χορηγουν τα παντα ητοι ρευμα,θερμανση,νερο,ιντερνετ,σερβερς κλπ!

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Μακεδών 26/09/2012 17:11:23

        Α μπράβο. Σε αυτό συμφωνούμε όλοι. Τι περιμένουμε λοιπόν και ασχολούμαστε ακόμα με τον 27χρονο;

  14. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/09/2012 15:51:15

    Συμφωνώ και επαυξάνω.

  15. factorx avatar
    factorx 26/09/2012 15:55:44

    Φαήλο, μην ξεχνάς ποτέ: "Διαφωνώ με αυτά που λες, αλλά θα πεθάνω προκειμένου να έχεις το δικαίωμα να το λες". Δεν θυμάμαι τώρα ποιος το είπε, ο Βολταίρος; - με έχει πεθάνει η μέση μου - αλλά δεν θα γίνουμε και θεοκρατικό μεσαιωνικό κράτος επειδή μακακίζεται η αριστερά και μαζί της η χαζοχαρούμενη δεξια (μας αντιγράφει μεχρι και ο Μιχαλολιάκος - έλεος)

  16. Νικόλας avatar
    Νικόλας 26/09/2012 15:56:11

    Συγνώμη κιόλας αλλά τι ασυναρτησίες είναι αυτές; Έχεις ελευθερία λόγου συμφωνείς ή όχι μαζί μου. Οι μουσουλμάνοι δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν πορεία είπα.

    • ΟΞΥΣ avatar
      ΟΞΥΣ @ Νικόλας 26/09/2012 16:18:16

      Θες λοιπον χαρην της "ελευθεριας λογου" να κανουμε αντιστοιχα γκρουπακια π.χ για τους νεκρους συγγενεις σου;

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ ΟΞΥΣ 26/09/2012 17:57:27

        Αν δεν τους βρίζεις και σατυρίζεις τα λεγόμενά τους άνοιξε όσα γκρουπάκια θέλεις. Απλά κανείς δε θα το βρει αστείο και δε θα μπει οπότε σκασίλα μου. Τώρα αν τους βρίζεις θα σου κάνω μήνυση για περιύβριση νεκρού. Όχι όμως για βλασφημία!

  17. Ίωνας avatar
    Ίωνας 26/09/2012 16:06:40

    Αν ποτέ γίνει κάτι για το indymedia θα βγουν οι προοδευτικοί και θα πουν ότι κάνει σάτιρα, ότι πρέπει να έχουμε ελευθερία έκφρασης μπλα...μπλα...μπλα, οι αριστεροί βουλευτές θα ανέβουν στα κάγκελα και θα τελειώσει το πανηγύρι.Ακριβώς και για αυτά τα θέματα είμαστε χώρα για γέλια.

  18. Νιόβη avatar
    Νιόβη 26/09/2012 16:37:35

    Γίνεται πολύς λόγος για την ελευθερία του λόγου και ταυτόχρονη καραμελοποίησή της. Αν όμως κάνουμε τον κόπο να ξαναθυμηθούμε το Σύνταγμα της Ελλάδας, θα δούμε ότι η ελευθερία του λόγου δεν κατοχυρώνεται άνευ περιορισμών. Σε δυο τουλάχιστον περιπτώσεις, η ελευθερία του λόγου περιορίζεται σε ένδειξη σεβασμού: η μία είναι η προσβολή του Προέδρου της Δημοκρατίας, η άλλη η προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος των πολιτών. Οι λόγοι είναι φανεροί. Για τη Δημοκρατία, ο θεσμός του θεματοφύλακά της είναι ιερός, όπως είναι και η θρησκεία για τους πιστούς. Το Σύνταγμα της Ελλάδας, λοιπόν, στο άρθρο 14α προβλέπει ρητώς ότι:

    «Η κατάσχεση εφημερίδων και άλλων εντύπων, είτε πριν από την κυκλοφορία είτε ύστερα από αυτή, απαγορεύεται. Κατ' εξαίρεση επιτρέπεται η κατάσχεση, με παραγγελία του εισαγγελέα, μετά την κυκλοφορία: α) για προσβολή της χριστιανικής και κάθε άλλης γνωστής θρησκείας [...]».

    Είναι λογικό ότι το Σύνταγμα της Ελλάδας δεν θα μπορούσε να έχει μεριμνήσει για τις περιπτώσεις ηλεκτρονικών δημοσιεύσεων. Εν τούτοις, κατ᾽ αναλογίαν, θα μπορούσε να επιτραπεί στις μέρες μας το κλείσιμο ιστοσελίδας (αντί «κατάσχεσης») εφ᾽ όσον «προσβάλλει τη χριστιανική ή άλλη γνωστή θρησκεία». Δεν τίθεται θέμα Ιρανοποίησης. Πρόκειται για θεσμοθετημένη διαδικασία του Συντάγματος της Ελλάδας με την οποία προστατεύεται το θρησκευτικό αίσθημα των θρησκευόμενων πολιτών της χώρας, όπως σε άλλο άρθρο του προστετεύεται η ανεξιθρησκεία και, κατ᾽ αναλογίαν θα μπορούσε να πει κάποιος, και η αθεΐα.

    Και μιας και αναφερθήκαμε στην αθεΐα... ίσως για τους άθεους η προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος των μη άθεων να μην σημαίνει τίποτα και είναι κατανοητό. Ακριβώς όμως επειδή είναι άθεοι οι ίδιοι (άνευ θρησκευτικού αισθήματος) το λογικότερο θα ήταν να μην αποφαίνονται για το θρησκευτικό αίσθημα των θρησκευόμενων. Με άλλα λόγια, να μην αποφαίνονται για κάτι που οι ίδιοι δεν γνωρίζουν: τι είναι θρησκευτικό αίσθημα, τι ρόλο παίζει η πίστη στο Θεό για έναν θρησκευόμενο, τις ψυχικές διεργασίες που συνδέονται μ᾽ αυτό και για το αν είναι ιερό ή όχι. Κοντολογίς, το θρησκευτικό αίσθημα για τους άθεους είναι terra incognita, καλύτερα να μείνουν απ᾽ έξω σεβόμενοι απλώς το γεγονός ότι οι άλλοι συμπολίτες τους έχουν μία ακόμη αξία που διέπει την ύπαρξή τους για την οποία αξιώνουν σεβασμό, όπως κι ένας άθεος θα αξίωνε σεβασμό για την οικογένεια ή την πατρίδα του.

    Δεν φταίει κανείς αν για τους άθεους αποτελεί «ταμπού» και «οπισθοδρόμηση» αυτό που για τους υπόλοιπους είναι ιερό και όσιο. Κι επειδή ακριβώς το θέμα της πίστης ή της μη πίστης είναι άκρως πνευματικό και προσωπικό, το Σύνταγμα της Ελλάδας (το οποίο και οι άθεοι επικαλούνται συχνά-πυκνά) έχει μεριμνήσει ούτως ώστε αφ᾽ ενός να παρέχει στους πολίτες του την ελευθερία να πιστεύουν ή να μην πιστεύουν ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ και αφ᾽ ετέρου να προστατέψει τους πολίτες και την κοινωνία (ακόμη και με κυρώσεις αν χρειαστεί) από φαινόμενα απαξίωσης που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε άσκοπους και επικίνδυνους διχασμούς. Και, ναι, η προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος, εν προκειμένω των Χριστιανών Ορθόδοξων (και μάλιστα μέσα στο ίδιο τους το σπίτι), θα μπορούσε να γίνει αιτία μείζονος διχασμού στις μέρες που ζούμε και περαιτέρω διάλυσης του κοινωνικού ιστού. Τις κοινωνικές, οικονομικές, ακόμη και γεωπολιτικές συνέπειες ενός τέτοιου διχασμού είναι βέβαιο ότι τις αντιλαμβάνονται και οι άθεοι. Έχουμε διχασμούς πολλούς, δεν χρειαζόμαστε ακόμα έναν και μάλιστα τόσο ισχυρό. Ας ησυχάσουμε λοιπόν, ας βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει, ας επιδείξουμε λίγη ομόνοια και λίγη σωφροσύνη τώρα που είμαστε σ᾽ ένα καζάνι που βράζει και ας αφήσουμε αυτό ειδικά το ζήτημα (της θρησκείας, και δη της Χριστιανικής) για άλλες εποχές, ακίνδυνες. Τώρα υπέρ πάντων η πατρίδα.

  19. geopan avatar
    geopan 26/09/2012 16:48:26

    Μια απορία για τη σάτυρα:Αν πεθάνει ο πατέρας σας ή η μητέρα σας και έρθει κάποιος και σας πει ένα αστειάκι σατυρικό όπως "ψωλοβρόντης ο μπαμπάς ε;" ή "πλακομούνοβα η μαμά" τι θα κάνετε;θα υπερασπηστείτε την ελευθερία της έκφρασης και της σάτυρας;Διαφωνώ με τη σύλληψη του ΗΛΙΘΙΟΥ αλλά και η σάτυρα και μάλιστα σε νεκρό έχει κάποια όρια..

  20. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 26/09/2012 16:59:15

    Ενα σοβαρότατο θέμα που προκύπτει με την περίπτωση ''Παστίτσιο'' ( δεν είδα να το αναφέρει κανείς εδώ ) είναι η μέθοδος του εντοπισμού στο Διαδίκτυο του συγκεκριμένου με την εν λόγω ιστοσελίδα.

    Εγινε ο εντοπισμός του απόλυτα νόμιμα, ή όχι ?

    -Διαβάζοντας το νομικής φύσης, άρθρο παρακάτω, εγείρονται πολλά ερωτήματα για την μεθοδολογία του εντοπισμού και της σύλληψης του ''ενόχου'' :

    http://elawyer.blogspot.gr/2012/09/facebook.html

  21. Μακεδών avatar
    Μακεδών 26/09/2012 17:00:18

    Η Ελλαδα ειναι η χωρα της τσαμπα μαγκιας με πρωτον διδαξασα τον Ανδρεα που το επαιζε αντιαμερικανος (κατοπιν συννενοησεως).
    Δεν ειδα κανεναν τυπο σαν τον "πατερ παστιτσιο" να κανει κατι αναλογο για τον Μωαμεθ γιατι ο φοβος φυλαει τα ερμα!
    Μονο στην ιδεα αλλαζουνε 50 σωβρακα το λεπτο!
    Ετσι ειναι.Το παιζουμε προοδευτικοι εκει που μας παιρνει!Αλλου γινομαστε αρνακια και μιλαμε για θρησκευτικες ελευθεριες και σεβασμο στις αλλες θρησκειες ζητωντας επιμονα τζαμια σε ολη την Ελλαδα!
    Τσαμπα μαγκες...

  22. Νικόλας avatar
    Νικόλας 26/09/2012 17:09:49

    Ε ρε Θείε δε γίνεται όμως και Ευρώπη και φυλακή για νόμο περί βλασφημίας. Να διαλέξουμε. Ή Ευρώπη με ευρωπαϊκή κουλτούρα και ανοχή στη θρησκευτική σάτυρα μεταξύ άλλων ή εκτός Ευρώπης και ας γίνουμε Ιράν, Τουρκία, Αφγανιστάν, Πακιστάν και ό,τι άλλο θέλουν οι άνθρωποι τέλος πάντων.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Νικόλας 26/09/2012 20:32:34

      Αυτό λέω.
      Άν και απορρίπτω την προσβλητική και προκλητική σάτιρα εναντίον των Θείων (του δικού μου αλλά και οποιουδήποτε άλλου θρησκεύματος, από τον Μουσουλμανισμό μέχρι τον ...Δωδεκαθεισμό), αυτό δεν σημαίνει ότι είναι θεμιτό να την λογοκρίνει ή να την καταστείλει το κράτος δικαίου με τα όργανά του.
      Η απόρριψη αυτή (όπως και η απόρριψη εκ μέρους μου κάθε υβριστικού δημόσιου λόγου που προσβάλλει την ανθρώπινη υπόσταση), οφείλει να γίνεται με λογικά και ηθικά επιχειρήματα, με πειθώ και όχι με αστυνομία και δίκες.
      Τα δικαστήρια και η καταστολή είναι για τους συκοφάντες, τους ψευδομάρτυρες, τους απατεώνες και τους εγκληματίες. Όχι για τους ασεβείς και τους αθυρόστομους. Γι αυτούς, το πιό αποτελεσματικό αντίδοτο είναι να τους "βάζεις στη θέση τους" με λογικά και ηθικά κριτικά επιχειρήματα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Νικόλας 26/09/2012 20:39:43

      Αυτό λέει η παράδοση 2500 ετών Ευρωπαικού πολιτισμού. Τουλάχιστον από την εποχή του Σωκράτη, η καταδίκη κάποιου που όχι με έργα αλλά με λόγους και γνώμη "διαφθείρει την νεολαία" (ή "προσβάλλει τα χρηστά ήθη" ή "βλασφημεί"), έχει καταχωρηθεί ως ανεπίστρεπτα άδικη, έξω από τον νομικό μας πολιτισμό.
      Σε χώρες με "ελέω Θεού μοναρχία" ή με "δικτατορία του κλήρου", ισχύουν άλλοι κανόνες και αρετές, βεβαίως.

  23. Νικόλας avatar
    Νικόλας 26/09/2012 17:13:50

    Δεν κάνει γιατί δεν υπάρχουν τόσοι οπαδοί του Μωάμεθ στην Ελλάδα να τρολλάρουν. Η σελίδα "γέροντας Μαιπρίσιους" από ότι μου είπε γνωστός είχε γελοιογραφία με το Μωάμεθ πάντως.

    • Μακεδών avatar
      Μακεδών @ Νικόλας 26/09/2012 17:24:16

      1 εκ.+ ειναι οι μουσουλμανοι στην Ελλαδα.
      Απλα οταν εισαι τσαμπα μαγκας εισαι τσαμπα μαγκας!Ολοι στον δρομο που χαραξε ο Ανδρεας (εξω η Ελλας απ' το ΝΑΤΟ αλλα οι βασεις πληθυναν οσο κυβερνουσε).
      Ειδικα μετα τις εικονες με τον Αμερικανο πρεσβη στην Λιβυη ο φοβος χτυπησε κοκκινο!
      Ορθοδοξοι σου λεει ο τυπος!Προβατα!Το πολυ πολυ να γινω διασημος και να τα κονομησω!
      Στην Θρακη μαινομενοι μουσουλμανοι κοντεψαν καποτε να σκοτωσουν ολοκληρο θιασο ηθοποιων γιατι βρηκε καταφυγιο απο την βροχη σε ενα παλιο τζαμι!
      Οι προοδευτικοι της αριστερας τοτε εκαναν τουμπεκι ψιλοκομμενο!Οπως εγραψα και πριν "50 σωβρακα/sec"

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Μακεδών 26/09/2012 17:52:49

        Ρε φίλε είπαμε ότι είναι ΖΩΑ 10 φορές περισσότερο οι μουσουλμάνοι αυτοί. Τι άλλο να κάνω; Να βγω με το όπλο και να πάω στη Θράκη; Η πολιτεία έπρεπε να τους κλείσει μέσα και να προστατεύσει το θίασο. Τι άλλο θες να πω; Ε ρε που μπλέξαμε.

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Μακεδών 26/09/2012 17:54:01

        Επίσης οι μουσουλμάνοι που λες δεν έχουν facebook για να μπουν να δουν τις τρολλιές. Γι αυτό δεν έχει τόσο πλάκα. Πλάκα έχουν οι """χριστιανοί""" που ρίχνουν κατάρες για καρκίνο σε οικογένειες και κατεβάζουν μπινελίκια.

        • Γιώργος1 avatar
          Γιώργος1 @ Νικόλας 26/09/2012 18:58:50

          Ο Πακιστανός βιαστής της Πάρου είχε facebook...

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ Γιώργος1 26/09/2012 20:20:38

            Εντάξει εσύ τρολλάρεις. Το ότι ο Πακιστανός βιαστής της Πάρου είχε facebook σημαίνει ότι η πλειοψηφία των λαθρομεταναστών έχει facebook; Σαν απόφοιτος λυκείου/ΤΕΙ μιλάς.

  24. Νικόλας avatar
    Νικόλας 26/09/2012 17:20:46

    Να εργαζόμαστε Κυριακές αλλά να πληρωνόμαστε extra. Και οι γονείς μου δουλεύουν Κυριακές με τη θέλησή τους αλλά πληρώνονται extra.

  25. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 26/09/2012 18:09:32

    Επειδή πολλά έχουν γραφτεί και μας παρομοιάζουν (την Ελληνική κοινωνία) με άλλου τύπου κοινωνίες (βλ.Ιράν κτλ κτλ.), νομίζω πως είναι εντελώς άστοχο, άτοπο και επικίνδυνο.

    Στο Ιράν, τη Σαουδική Αραβία, τη Νιγηρία ή και αλλού (εξαιρούνται οι βορειοαφρικανικές χώρες λόγω της αποικιοκρατίας) το να ασκείς δημόσια τα θρησκευτικά σου καθήκοντα αν είσαι χριστιανός είναι απο ποινικώς κολάσιμο ως και επικίνδυνο για τη σωματική σου ακεραιότητα.

    Στην Ελλάδα πέρα απο τις λογικές ενστάσεις περί του χώρου ανέγερσης τεμένους για τους μουσουλμάνους δεν νομίζω να διώκεται κάποιος επειδή είναι μη ορθόδοξος χριστιανός. Ούτε επειδή είναι Καθολικός,Προτεστάντης,Παγανιστής ή ακόμη ακόμη και μάρτυρας του Ιεχωβά, Πεντηκοστιανός και ούτω καθεξής.

    Όμως έχουμε παρεξηγήσει ορισμένα πράγματα. Η ελευθερία κάθε ανθρώπου τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου. Και καλώς ή κακώς αυτά τα όρια υπάρχουν είτε πρόκειται για γραπτό δίκαιο είτε για ηθικές αρχές. Μπορεί να μη σου αρέσει ο γέροντας Παίσιος για κάποιο λόγο, μπορείς να τον θεωρείς "τσαρλατάνο" κτλ, όμως με το να δημιουργείς μια τέτοιου τύπου σελίδα που να προσβάλλει παράλληλα όσους ΔΕΝ έχουν τα ίδια πιστεύω με σένα είναι κάτι που προκαλεί. Και όσοι προκαλούνται είναι το δικαίωμα να ασκήσουν κάθε νόμιμο μέσο εις βάρος σου. Γιατί αυτό θα πρέπει να θεωρείται πως σε οδηγεί στο να γίνεις κράτος-Χομεινί ? Επειδή το λένε οι αριστερούληδες ?

    Τώρα για τους Μουσουλμάνους, αν και δεν είναι το θέμα μας αυτό... Το Ισλάμ είναι μια αυστηρά ανεικονική θρησκεία - για όσους δεν το ξερουν - και απαγορεύεται αυστηρά το να απεικονίζεται ο προφήτης Μωάμεθ. Όποιος το κάνει είναι προφανές πως θέλει να προκαλέσει και η οργή των μουσουλμάνων είναι εν μέρει δικαιολογημένη...

    Όχι οι ακρότητές τους, σε καμία περίπτωση πάντως.

  26. xp avatar
    xp 26/09/2012 18:42:59

    Αφού υπάρχει ανεξιθιρησκεία ειναι γελοιο να εμπαιζεις την θρησκεια του αλλου !
    Αλλά πιστεύω οτι επειδή το κουμπι των μουσουλμανων ειναι η ρησκεια κάποιοι παόυν με αυτό!!

  27. Ίωνας avatar
    Ίωνας 26/09/2012 19:10:49

    Ο μάγκας έκανε την πλάκα του λοιδορόντας τον παϊσιο και παραμορφώνοντας αισχρά την Παναγία και τον Χριστό.Εκ του ασφαλούς το έπαιξε μάγκας, καθώς εάν έκανε τα ίδια στο Ιράν, που αναφέρονται μερικοί, τώρα θα τον έψαχναν ή μάλλον θα τον είχαν ξεχάσει, απλά πράγματα.Εδώ στην χώρα της ανεξέλεγκτης ελευθερίας οδηγήθηκε στην δικαιοσύνη και με φθηνές δικαιολογίες (μη υποστηρίζοντας αυτά που έκανε καθώς είναι τζάμπα μάγκας) την γλίτωσε και απέκτησε και δημοσιότητα.Όσο για τους μουσουλμάνους, η θρησκεία τους είναι ίσως ο κυριότερος λόγος που είναι αιώνες πίσω τα μουσουλμανικά κράτη και σε αυτά τα χάλια οι λαοί.Δεν πρόκειται να τους φτάσουμε και ας επιχειρούν κάποιοι να το καταφέρουν.

  28. xp avatar
    xp 26/09/2012 19:42:25

    Σε ορισμένες χωρες ισλαμικές, επιτρέπεται η δημοσια λατρεία όπως καταρ και ομαν , όπου έχουμε και ναους . Μάλιστα στο Ν.Ομάν υπάρχει ο τάφος του Ιωβ που ειναι μουσουλμανικός , αλλά τον επισκέπτονται και χριστιανοί .Από την περιοχή της Σαλαλα -κοντά στα σύνορα με Υεμένη- ξεκίνησε ο μαγος με το λιβάνι,διότι παράγεται εκει το φυτό ! Σε αντίθεση με τον Λίβανο ,που δεν παράγει λιβάνι!!!!! Στο ίδιο μέρος έχει και κάποιες βροχούλες.Αλλά η επιφάνεια του εδάφους ειναι διαμορφωμένη εντονα με αποσαθρωμένες κοιλάδες απο κατακλυσμιαίες βροχές μιας παλιάς περιοδου.Οι κοιλάδες ονομάζονται Wadi.Ενας Ελληνας και ενας Αγγλος εφτιαξαν ένα κλαμπ με όνομα Wet-Wadi.(Στο Ομάν επιτρέπεται το ποτό για χριστιανούς βασικα).Ενας Ελληνας λοιπον εφτιαξε 'ενα
    Wet-Wadi ,ενα κατακλυσμό στην Αραβική χερσόνησο!!!

  29. TARAMAS avatar
    TARAMAS 26/09/2012 21:44:56

    Από όλους σας σχεδόν έχει διαφύγει στο σχολιασμό σας, ότι το ίντερνετ δεν έχει σύνορα. Αν ο συγκεκριμένος είχε στήσει την ιστοσελίδα του ας πούμε στη Γερμανία, τι θα γινόταν; Θα στέλναμε στις Γερμανικές αρχές αίτημα σύλληψης; Δε θα μας διαολόστελναν; Και τι διαφορά θα είχε αν μια ιστοσελίδα που θα ήταν ορατή από την Ελλάδα και από τον κόσμο όλο, είχε την έδρα της εδώ ή στο εξωτερικό; Γι αυτό η ιντερνετική λογοκρισία είναι γελοία και αναποτελεσματική, το να εφαρμόζεται μάλιστα για τέτοιες περιπτώσεις, δείχνει πως, διανοητικά, πάμε στον 21ο αιώνα με τον αραμπά. Άντε ρε λεβέντες να μπλοκάρουμε και το google, γιατί μια ανεύρεση μ' αυτό, πανεύκολα θα δώσει χιλιάδες ιστοσελίδες ανά τον κόσμο υβριστικές για το Χριστιανισμό, για τον Ελληνισμό κλπ

    • franc avatar
      franc @ TARAMAS 26/09/2012 21:58:23

      Aγαπητέ ΤΑΡΑΜΑ, έβαλες το καπάκι στην κατσαρόλα.
      Θάπρε να κυφτούν άνθρωποι που έχουν απολυτήριο λυκείου και σκέφτηκαν να καταγγείλουν τον νεαρό, να τους αφαιρεθεί το απολυτήριο και να υποχρεωθούν να πάνε πάλι στα θρανία.
      Μπράβο στον νεαρό για το σπουδαίο Αριστοφανικό Ελληνικότατο σάιτ του...Και μην ξεχνάμε "Θρησκεία= το όπιο των λαών"

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ franc 26/09/2012 23:11:24

        Θα του λέγαμε όλοι μπράβο αν το έκανε επώνυμα και όταν ο Παΐσιος ήταν εν ζωή (ο οποίος βέβαια ούτε κατά διάνοια δεν θα τον δίωκε ή οτιδήποτε τέτοιο...).

  30. τάσος avatar
    τάσος 26/09/2012 21:54:02

    +ΧΕΙΡΑΓΩΓΗCON+

  31. Ίωνας avatar
    Ίωνας 27/09/2012 00:51:14

    Άκου Αριστοφανικό σάιτ, τι άλλο θα διαβάσουμε;Η μπούρδα και η κακοήθια να συγκρίνεται με τον Αριστοφάνη.

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ Ίωνας 27/09/2012 00:53:30

      κακοήθεια

  32. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 27/09/2012 03:39:59

    Αφελής ερώτηση πρώτη: ποιον ενοχλούν τα γραφόμενα κάποιου σε ιστοσελίδα (ή στον μανδρότοιχο σπιτιού που είναι η υλική της εκδοχή), όταν κανείς δεν σε υποχρεώνει να την επισκεφθείς (ή να περάσεις έξω από τον μανδρότοιχο);

    Οι κατηγορίες περί βλασφημίας μού θυμίζουν κινητοποιήσεις (μισαλλόδοξου) κλήρου, (αγράμματων) τοπικών αρχών και (εύπιστων μέχρι αφελείας) πιστών στην Ερμιονίδα μερικές δεκαετίες νωρίτερα, επειδή οι ξένοι τουρίστες θα έκαναν γυμνοί ηλιοθεραπεία στην παραλία και στην πισίνα συγκεκριμένου ξενοδοχείου της περιοχής. Μιλούσαν και τότε, όπως και τώρα, για βλασφημία και προσβολή των χρηστών ηθών. Σημαντική λεπτομέρεια: η χερσαία πρόσβαση προς την συγκεκριμένη παραλία σταματούσε έξω από την αρκούντως υψηλή μάνδρα του ξενοδοχείου, η οποία μαζί με τη βλάστηση απέκοπταν την θέα προς την παραλία. Παρά ταύτα οι λιβανιστήρια, ευαγγέλια κι εξαπτέρυγα φέροντες χριστιανοί διαμαρτυρόμενοι χρειάσθηκε να επιβιβασθούν σε λέμβους για να προσεγγίσουν την απομονωμένη ακτή από θαλάσσης, ώστε να μπορούν να λοιδορήσουν, να τρομάξουν και να καταραστούν τους παρασυρμένους από το διάβολο, άπιστους και αμαρτωλούς τουρίστες (που με τα φερσίματά των τούς κόλαζαν). Δηλαδή έπρεπε να μεταβούν επιτούτου με ασυνήθη μέσα εκεί που κάποιοι θα τους προσέβαλλαν τα χρηστά ήθη! Παραλογισμού το εγκώμιον. (Κανείς στην μικρή τοπική κοινωνία τους δεν είχε μάθει περί του κινήματος γυμνισμού που έθαλλε τότε στη Β.Δ. Ευρώπη). Η κυρίαρχη θρησκεία του κράτους λοιπόν είχε λόγο για τι (δεν) θα φορούν αλλοδαποί τουρίστες σε απομονωμένη ακτή...

    Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν.

    Αφελής ερώτηση δεύτερη: αν η συγκεκριμένη ιστοσελίδα ήταν γραμμένη στην σανσκριτική πόσοι Έλληνες θα την διάβαζαν και θα ζητούσαν την ποινική δίωξη του συγγραφέα; Υποθέτω ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ από όσους θα την είχαν διαβάσει, ούσα στην ελληνική, αν ΔΕΝ ασχολείτο η δικαιοσύνη και ο τύπος μαζί της. Ή, θα διωκόταν ο γράφων, αν χρησιμοποιούσε την αγαπημένη στα παιδιά ψευδογλώσσα που προκύπτει επαναλαμβάνοντας την προηγούμενη συλλαβή και αλλάζοντας τα σύμφωνά της σε λάμδα ή κάπα;

  33. Μητσος ο Αδειος! avatar
    Μητσος ο Αδειος! 27/09/2012 03:53:09

    "Μη μασας" διάβαζα πριν λίγο κάπου....
    "Η-Λιθιος"!
    "Εστι ουν Ηλίθιος, Ο προς λίθον ομοιάζων, ο ανευ συναισθημάτων!"
    Μη και πεί ότι τον βρίζω!
    Το μόνο που μου δημιούργησε σαν αίσθημα βλέποντας τα βλακολογήματά του, είναι αηδία!
    Εμετός....
    Δεν θα αντέξω να φάω παστίτσιο ξανά!
    Θάρχετε στα μάτια μου μπροστά η εικόνα του κάτισχνου παππούλη, όπως την κατάντησε και θα τον σκέφτομαι με άηδία και σιχασια! Μ απελπισία...Πόσο ξερατό γεννάει ό,τι "εξαίρετο" επαινούν οι ελληνοβάτες που θα σπεύσουν να τον υπερασπιστουν!
    Εφτυσε στα μουτρα την μάνα του, την γιαγιά του! την γεννιά του! Αν είναι Ελληνας!
    Εφτυσε στα μουτρα την εικόνα της μάνας του, που τον κράτησε στην αγκαλιά της....
    Κι εναν νεκρό γερακο που δεν του εφταιξε σε τίποτα...
    Ασέβεια βλακεία ηλιθιότητα!
    Αραγε Ξέρει την ιστορία του Παίσιου ο ΛεβεντοΨαράς;
    Ενας Α-λήτης του κόσμου ήτανε στην νιοτη του!
    Περιπατητής, αναζητητής. Εψαξε έτρεξε, υπέμενε, βρήκε...
    Αυτος ο έρημος εκτός απο τις ψαροκασέλες του, έχει περπατήσει το βίο του, ο βλητομάμας, ο κεχηνώς;

    .Κατα τάλα, όταν μας ταιριάζει, φκιάνομε Αντιγόνες και Κρέονες!
    Το σεβας στον νεκρό και τον αγραφο νόμο τοτε, τον κάνουμε σημαία!
    Το χουμορ, όταν το κάνουν οι "μίμοι και οι διασκεδαστές", αποδομώντας και συμβολοκτονώντας, είναι πράξη δικαιου....και του ...ΑριστεροΦάνους, αυτοπροσώπως!
    Του ορθού!
    Αφού δεν ντρέπονται μερικοί, τον σταυρό που κάνανε μικρά παιδιά, το δάκρυ της μάνας τους στην απελπισία της μπροστά στην Παναγία, τί να πεί κανένας!
    Αν δε βλέπουν με σιχασια την εικόνα με τα μακαρόνια σκουληκια στο λιπόσαρκο πρόσωπο του γέροντα, τι να πώ!
    Προφανώς ούτε μάνα είχαν, ούτε παππου!
    Ουτε τη στιγμή της εκταφής ενός προσώπου που αγαπήσανε, είδαν!
    Μη θαρρεί κανείς ότι προσέβαλε το θρησκευτικό μας συναίσθημα. Ως άνθρωποι που σεβόμαστε τους νεκρούς, αντιδράσαμε...
    Για προσβολή νεκρού θα τον κατήγγειλα τον Η-Λιθιο ΛεβεντοΨαρά!
    Σαν τυμβωρύγχο, σαν τους αθλιους που χαλουν νεκροταφεία, που ανέσκαψαν και σκυλεψαν το κιβούρι του παππού μου!
    Αλλά το θέμα δεν είναι η καταγεγραμμένη και μετρημένη απυθμενη βλακεία του συγκεκριμένου! Θέμα είναι η κατα κεφαλή παιδεία που προσμετράτε και συνυπολογίζεται, μεσω όρω, για όλους μας! Μ΄αυτόν μαζί!

    • Ίωνας avatar
      Ίωνας @ Μητσος ο Αδειος! 27/09/2012 10:17:48

      Μάλλον κάπου εδώ πρέπει να κλείσει ο σχολιασμός είσαι φοβερός, κυρίως στην ανάλυση που κάνεις για την ηλιθιότητα

  34. Giovanni avatar
    Giovanni 27/09/2012 08:09:33

    Χαχαχα να'σαι καλά ανθρωπέ μου με έκανες και γέλασα με αυτά που λες!

  35. Giovanni avatar
    Giovanni 27/09/2012 08:42:43

    Όταν αποφασίζεις να πιστέψεις σε οτιδήποτε δεν αποδεικνύεται - είτε είναι κάποιος Θεός, είτε είναι το Spaghetti Monster, ή μια Θεϊκή Τσαγιέρα στον Ουρανό, πρέπει να είσαι προετοιμασμένος και να χλευαστείς. Το ότι αποφάσισες να πιστέψεις σε κάτι δικό σου δεν σου δίνει καμία ασυλία απ' το χιούμορ.

    • chris avatar
      chris @ Giovanni 27/09/2012 18:45:43

      Αν πραγματικά πίστευες στις ιδέες σου,σ αυτά που έγραφες, θα χρησιμοποιούσες το ονοματεπώνυμο σου,προφανώς δεν τα πιστεύεις τα θεωρείς ψεύτικα,
      γι αυτό κρύβεσαι πίσω από ένα ψευδώνυμο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.