#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/12/2012 14:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Πας μη αριστερός βάρβαρος»;



 Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Οι αριστεριστές, άλλοι ελευθέρας βοσκής κι άλλοι ενσωματωμένοι στον σκληρό πυρήνα του ΣΥΡΙΖΑ, που περιφέρουν τα ράκη τους στην «Αυγή» και στο διαδίκτυο, δεν είναι παρά εχθροί της ελευθερίας. Κατ’ αυτούς, «πας μη αριστερός βάρβαρος», όπως διαταραγμένως αντιλαμβάνονται το σκυφτό αριστεριλίκι τους και τα δικαιώματα όσων τολμούν να αμφισβητούν τις ιδεοληψίες τους.

Δικαίως το ΚΚΕ πάντα τους θεωρούσε τυχοδιώκτες. Η μετεξέλιξη τους συνήθως δικαιώνει την καχυποψία της «ορθόδοξης» αριστεράς, που όσο να’ ναι έχει τα εύσημα της στην αληθινή επανάσταση, απέναντι στις διάφορες γκρούπες που συνθέτουν μια χαλαρή ομοσπονδία μίσους και ρατσισμού έναντι του Ελληνισμού, με μπόλικη λαθρολαγνεία αλλά και ροπή στην, συνήθως εκ του ασφαλούς, βία, τον κοινωνικό πόλεμο και την «ευκαιρία» που θα φέρει το χάος μιας κοινωνικής σύγκρουσης.

Το ’χουμε ξαναπεί. Είναι ένα παράδοξο είδος «ιαχωβάδων» που όμως πιστεύουν και στον «ένοπλο αγώνα», ακόμη κι αν εννοούν τις πέτρες και τις μολότωφ. Μεσοτοιχία με την τρομοκρατία. Οι περισσότεροι από αυτούς μεγαλώνοντας «στρώνουν» και πρόθυμα στελεχώνουν, δεκαετίες τώρα, τους μηχανισμούς της λεηλασίας και της παρακμής. Πιο πρόθυμους λακέδες δεν θα βρει ποτέ το σύστημα από αυτούς. Μπετατζήδες, εκδότες, καναλάρχες, αντλούν καλούς λακέδες που θα γυαλίζουν το «καθεστώς», που κάποτε ήθελαν να γκρεμίσουν.

Πάντα όμως ο παρδαλός «χώρος», όπως αυτοαποκαλούνται, έχει κάβα νέα φυντάνια αλλά και ξεκουτιασμένους «ιερείς του μίσους», οι οποίοι κρατάνε ψηλά την κουρελιασμένη πατσαβούρα του μηδενισμού και του αμοραλισμού τους. Το σκουπιδαριό στις καταλήψεις, όπου αφοδεύουν ακόμη και στα έδρανα των αιθουσών διδασκαλίας, είναι κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν του ήθους που πρεσβεύουν.

Συνήθως ετεροκαθορίζονται, η δράση τους είναι αντίδραση στο Έθνος, στην έννοια του, στην Ιστορία του, στα συμφέροντα και στα σύμβολα του. Όσο πιο χολερικός μισέλληνας είναι κάποιος, τόσο πιο μεγάλη βαθμολογία παίρνει στην κλίμακα της αριστεροσύνης τους. Ο αναθεωρητισμός της Ιστορίας, με παράλληλη εκούσια ή ακούσια δουλική εξυπηρέτηση συμφερόντων ξένων σωβινισμών, πχ του τουρκικού ισλαμοφασισμού ή των ναζί επιγόνων του VMRO στα Σκόπια, ο χλευασμός για τα εθνικά σύμβολα και θεσμούς, όπως ο Στρατός ή η Εκκλησία και η ορθόδοξη πίστη του λαού μας, είναι must. Πάνε σετ με το παλαιστινιακό μαντήλι και την επιθετικότητα απέναντι σε όποιον δεν ανήκει στις ποικιλόχρωμες φράξιες τους. Όλες όμως, μα όλες, αυτές τις ομάδες τις διαπερνά ένα τυφλό ολοκληρωτικό μίσος για όποιον δεν ενστερνίζεται την μεταφυσική πίστη τους στον ροζ φασισμό τους.

Στην εποχή μας, όπου έχουμε περίσσευμα ασυδοσίας κι όχι έλλειμμα ελευθερίας, φυτρώνουν πολλά τέτοια δυσώδη φρούτα. Η επί χρόνια τραμπούκικη κυριαρχία τους στα πανεπιστήμια, η γκετοποίηση των Εξαρχείων, δημιούργησαν ένα μολυσμένο θερμοκήπιο, που εκτρέφει πολύ παράξενα φυτά, γεμάτα κοινωνικό δηλητήριο και μανιχαϊσμό. Έχουν πάντα πρόχειρους τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς και τις συκοφαντίες. Όποιος δεν είναι σαν τα μούτρα τους, είναι «χρυσαυγίτης», «φασίστας», «ρατσιστής», «πράκτορας των αφεντικών».

Το κύριο χαρακτηριστικό του περιθωριακού είναι πως νομίζει ότι κατέχει την απόλυτη αλήθεια, με έναν σχεδόν μεταφυσικό φανατισμό και ανύπαρκτη ανοχή προς τις πεποιθήσεις της πλειοψηφίας.

Ο μεγάλος τους όμως στρατολόγος είναι η αναξιοπιστία του κράτους, των θεσμών, του πολιτικού συστήματος. Πρώτα οι ίδιες οι «αστικοδημοκρατικές» δυνάμεις καθαίρεσαν τα εθνικά σύμβολα, αδιαφόρησαν για τον εκβαρβαρισμό της Παιδείας, μετέτρεψαν το πολίτευμα σε «Δημοκρατία των Κολλητών» και κυρίως υπονόμευσαν κάθε έννοια αξιοκρατίας και κοινωνικής δικαιοσύνης.

Η καταστολή λοιπόν είναι απολύτως απαραίτητη - και μάλιστα με ατσάλινο χέρι – αυτών που προσπαθούν να μετατρέψουν τους δημόσιους χώρους σε ζούγκλα βανδάλων και κοινωνικού πολέμου. Κυρίως όμως απαιτείται η επανελλήνιση της δημόσιας ζωής και των θεσμών απ’ άκρου εις άκρον, με πρώτη – πρώτη την Παιδεία, με όπλα τις αξίες του ανθρωπιστικού και πατριωτικού πυρήνα του Ελληνισμού. Οφείλουμε όχι μόνον να καταστείλουμε τους πάσης φύσεως ψευδοπροοδευτικούς φασίστες κι εχθρούς της ελευθερίας αλλά πρωτίστως να κερδίσουμε την μάχη των Ιδεών. Επιβάλλοντας τις, διοικώντας σύμφωνα με αυτές, διασφαλίζοντας την εθνική και κοινωνική ενότητα, με κύριο εργαλείο την κοινωνική δικαιοσύνη. Μόνο η βαθιά Ελλάδα σώζει…

(Δημοσιεύεται στην Κυριακάτικη Δημοκρατία)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Argiris avatar
    Argiris 16/12/2012 14:15:04

    Αψογος για μενα,αλλα δεν ειναι αρκετο να γραφονται μονο.Πρεπει να βρεθουν τα οργανωτικα ατομα*συν την θεληση*για να τα κανουν πραξη.Ο Καστανεντα μιλαει για θεση χωρις οικτο,ετσι πρεπει να αντιμετωπισθουν.Οσο οι ειδημονες δεν καταλαβαινουν οτι Αυτοι δεν καταλαβαινουν απο νουθεσιες,καλη θεληση,διαλογο,θα εξακολουθει να υπαρχει προβλημα.Ευχαριστω.

  2. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 16/12/2012 14:52:27

    Τώρα μάλιστα που το συνονθύλευμα, μαζί και τα πράσινα ρετάλια, οσμίστηκαν νομή εξουσίας [και όχι μόνο-στην πλειοψηφία τους είναι νηστικοί], θα γίνονται όλο και περισσότερο επικίνδυνα.
    Σε καμιά περίπτωση υπέρ των μνημονίων [στον εαυτό μου αναφέρομαι] αλλά όχι στο χάος.

  3. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 16/12/2012 14:58:42

    «Ἐπανελλήνιση τῆς δημόσιας ζωῆς καί τῶν θεσμῶν ἀπ' ἄκρου εἰς ἄκρον,μέ πρώτη-πρώτη τήν Παιδεία...»
    Μεγάλη κουβέντα,μπράβο Φαήλο!Αὐτό πιστεύω χρειάζεται πρῶτο νά γίνει σιγά σιγά,γιά νά ἀρχίζει νά ἀλλάζει κάτι στή χῶρα μας.
    Δέν εἶναι μόνο οἰκονομική ἡ κρίση πού μαστίζει τήν Ἑλλάδα μας.Ἀπό χρόνια ἔχει κορυφωθεῖ ἡ κρίση ἀξιῶν,ἔχουμε φτάσει στόν πάτο,πιό κάτω δέν πάει,τῆς ἠθικῆς κατάπτωσης καί ξεφτίλας,πού ἄν δέν γίνει κάτι,ἡ ὑποδούλωσή μας σέ ξένα ἀφεντικά θά εἶναι πιό κοντά καί πιό εὔκολη ἀπ' ὅ,τι νομίζουμε...
    Μακάρι τέτοιες φωνές,ἄξιες,σάν τή δική σου νά βγοῦν μπροστά κι ἄλλες!
    Μήπως καί ἔχουμε ἔτσι κάποια ἐλπίδα...

  4. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 16/12/2012 15:02:13

    Φαηλε σε γουσταρο αντε γιατι αρκετα χρονια μας καθισαν στον σβερκο οι μονοχτονοι απλητοι καιρος να φυγουν για εκει που αγαπουν πιο πολυ σκοπια,τουρκια,παλαιστηνη,αφγανησταν,πακισταν οπου νανε μονομακρια απο εδω

    • tinton avatar
      tinton @ Διηνεκης 17/12/2012 11:39:32

      με τα ελληνικά, δεν τα πας καλά ε?

  5. aN-AN avatar
    aN-AN 16/12/2012 15:23:23

    Η πλούσια καρποφορία της αριστερής μπουρδολογίας, οφείλεται στην απεγνωσμένη προσπάθεια της αστικής τάξης να διατηρήσει για τους κλώνους της θέσεις και κεκτημένα, με αποτέλεσμα τον παραγκωνισμό των νέων εκτός παρατάξεων......

    Αν ο Σαμαράς δεν γκρεμίσει τα τείχη που προστατεύουν τους βολεμένους (αστούς και αριστερούς) θα μείνει και αυτός μια παρένθεση της ιστορίας....

    Τα παιδιά μου είναι εκτός Ελλάδος και έχω σαφή γνώση των κανόνων της σταδιοδρομίας στις δυτικές κοινωνίες...

  6. AIK avatar
    AIK 16/12/2012 15:44:43

    "Μόνο η βαθιά Ελλάδα σώζει…" H πιο μεγάλη κουβεντα που ειπώθηκε επί πολύ καιρό.
    Η αριστερά ήταν πάντα μια εγκληματική συμμορία η οποία είχε μόνο αντικοινωνική και αντεθνική δράση. Από τότε που επέχαιρε για "την αστικοτσιφλικάδικη ήττα του 1922, μέχρι την 5η ολομέλεια του 1949 και από την δράση της ως συνεργάτη του πασοκαριού κατα την καταστροφή της χώρας τη δεκαετία του 80 μέχρι την καθαρά προδοτική στάση της σήμερα με τους λάθρο, η αριστερά δεν έχει ιστορία, έχει ποινικο μητρώο. Και τώρα ετοιμάζεται με την βοήθεια των εκμαυλισμένων από την μακρά πασοκασθένεια να κάνει τις εμμονές της πραγματικότητα ενδεδυμένη μάλιστα κυβερνητικό μανδύα.
    ΟΧΙ αυτό δεν γίνεται. Αν χρειάστηκε 20 έτη η Πατρίδα για να ορθοποδήσει μετά την κομμουνιστική επιδρομή 43-49 τώρα θα χρειαστεί 20 αιώνες. Καλλίτερα λοιπόν να κλαψουρίζουν αυτοί για "χαμένους αγωνιστές" παρά οι Έλληνες να μείνουν χωρίς Πατρίδα. Ο Λαός πια ξέρει και δεν είναι μαζίτους.

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ AIK 16/12/2012 17:22:53

      Μεταξύ 1922 και 1949 υπάρχουν κάποια έτη κατά τα οποία μέρος της δεξιάς στην Ελλάδα συμπορεύθηκε με τον γερμανό κατακτητή.
      Το επισημαίνω για να μην υπάρχουν μεγάλα χρονολογικά κενά στο τόσο "ψαγμένο" σχόλιό σας.
      Υ.Γ. Μόλις είδα ότι στο τέλος αναφέρεσθε στην "κομμουνιστική επιδρομή 43-49"... Ξέρετε το 43 υπήρχε ακόμη γερμανική κατοχή (εκτός αν δεν μετράει λόγω του αντικομμουνισμού των...)

      • AIK avatar
        AIK @ kapar13 16/12/2012 20:49:00

        Αν "μέρος της Δεξιάς που συνεργάστηκε με γερμανούς" ήταν οι Πάγκαλος, Γονατάς, Πούλος, Χριστοφοράκος, Μερκούρης Λαμπράκης και η λοιπή συμμορία έχετε δίκιο. Αλλά αυτοί ήταν προοδευτικοί πολίτες εκείνου του καιρού. Η Δεξιά πολεμούσε τους γερμανούς, τους βούλγαρους, τους τσάμηδες (αυτούς που αργότερα ζήτησε από τον Χότζα ο ζαχαριάδης σαν ενίσχυση στον "ΔΣΕ") και στα μεσοδιαστήματα απέκρουε επιθέσεις των εαμοβουλγάρων - όχι πάντα επιτυχώς
        ΟΝΤΩΣ ΤΟ 43 ΗΤΑΝ ΕΔΩ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ. Ίσως γιαυτό οι κομμουνιστές εφάρμοζαν το δόγμα Ζέγγου στην ορεινή Έλλάδα που δεν υπήρχαν γερμανοί για να διαλύσουν τα στρατόπεδα εξόντωσης του "10% που ήταν αντίδραση"

        • kapar13 avatar
          kapar13 @ AIK 16/12/2012 22:11:16

          Με χαροποιεί η απάντησή σας, διότι κατακρίνω εξίσου τους "αριστερούς" που έβαζαν την Σοβιετική Ένωση πάνω από την Ελλάδα και τους "δεξιούς" που έκαναν το αυτό με την Αγγλία/Αμερική.
          Το ΕΑΜ όμως ήταν επί κατοχής ο κύριος εκφραστής του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα άσχετα με τα μετέπειτα (που είναι πολύ μεγάλη κουβέντα).

      • ΚΠ avatar
        ΚΠ @ kapar13 16/12/2012 22:11:16

        Έλα αγαπητέ στην Δυτική Μακεδονία να τα πεις αυτά.Γιά να μάθεις τι πάθαιναν το '43 όσοι τολμούσαν και διαφωνούσαν με τον ΕΛΑΣ.Γιά να μάθεις από πρώτο χέρι τι τράβηξαν οι κάτοικοι της υπαίθρου που δεν εντάσσονταν στον ΕΛΑΣ.Τα ποσοστά δεν είναι τυχαία να ξέρεις......

    • ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ avatar
      ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ @ AIK 16/12/2012 17:33:02

      AIK

      Με συγχωρείς που σε σκούντησα και ξύπνησες,αλλά τώρα έχουμε 2012 και σε λίγο 2013,το 49 τελείωσε!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ 16/12/2012 23:27:28

        Να το πεις στη Δούρου που όταν την τσίγκλισε ο Κασιδιάρης στη συζήτηση που έπεσε το μπουγέλο απάντησε για αντεκδίκηση των κομμουνιστών στη βάση της υπόσχεσης που έδωσαν πριν υπογράψουν τη συμφωνία όταν έληξε ο εμφύλιος στη Βάρκιζα...

  7. kimon avatar
    kimon 16/12/2012 16:07:45

    κ. Κρανιδιώτη,
    Είναι παρήγορο ότι υπάρχουν πολίτες με δημόσιο λόγο όπως εσείς, που έχουν αντιληφθεί σε βάθος την ουσία των πολιτικών και κοινωνικών δρώμενων στην χώρα μας χωρίς να εκφέρεται έναν «δήθεν», «ορθό», συγκαλυμμένο πολιτικό λόγο, όπως σήμερα εκφέρουν όλα τα δημόσια πρόσωπα στην χώρα μας.
    Ο Ελληνικός λαός είχε και έχει την ατυχία (και την παγκόσμια πρωτοτυπία), να διοικείται από μία «δήθεν», αριστερόστροφη καλοβολεμένη βλαχομπαρόκ αστική τάξη με κυρίαρχη ιδεολογία τον «αριστερό» ρατσιστικό ανθελληνισμό. Δυστυχώς ο Ελληνικός λαός έχοντας αποβλακωθεί από τα ΜΜΕ και τις «αριστερές προοδευτικές» πολιτικές θέσεις, που σκοπίμως καλλιεργήθηκαν στην χώρα μας με σκοπό να μειώσουν τις αντιστάσεις του στην μετάλλαξη του σε άμορφη πολυεθνική κοινωνία , οδεύει ως πρόβατο προς σφαγή, ειρηνική σήμερα στην ιδεολογική αρένα του «προοδευτικού διεθνισμού», εκρηκτική αύριο όταν η πληθυσμιακή υποκατάσταση του από τους τριτοκοσμικούς λαθρομετανάστες θα υπερβεί την «κρίσιμη μάζα». Η χώρα μας είχε την ατυχία να επικρατήσει ιδεολογικά μία ανθελληνική αριστερόστροφή ελίτ, σε αντίθεση με αυτή των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών που έχουν πρώτα εθνικά χαρακτηριστικά και δευτερευόντως διεθνιστικά. Οι αριστεροί στην χώρα μας διέπονται από τα πλέον ισχυρά ένστικτα εκδίκησης, που με θρησκευτικό φανατισμό οι ηττημένοι του εμφυλίου πολέμου μεταβίβασαν στους απογόνους τους . Μισούν κάθε τι που τους θυμίζει την ιδεολογία των αντιπάλων τους. Μισούν την γλώσσα, την θρησκεία, τον πολιτισμό, τα ήθη και έθιμα μας. Δεν ξέχασαν και δεν συγχώρησαν ότι έχασαν. Προετοιμάστηκαν μεθοδικά μετά την ήττα τους για τον τέταρτο γύρο. Έτσι κατάφεραν να πλήξουν το έθνος μας στην ουσία της ύπαρξης του, την πολιτισμική ιδιαιτερότητα και στην ιστορία του. Συνεργάτες της υπήρξαν τα διεφθαρμένα αστικά κόμματα. Κατόρθωσαν επιβάλλουν την πλέον στυγνή δικτατορία, ελέγχοντας και ενισχύοντας τα χυδαιότερα ένστικτα της μάζας, με σκοπό την οικονομική εκμετάλλευση της. Όπλα τους υπήρξαν η καταστροφή της παραγωγής, ο άκρατος δανεισμός, ο υπέρ καταναλωτισμός, η αποκαθήλωση των εθνικών συμβόλων και η ενθάρρυνση της λαθρομετανάστευσης. Δούρειος ίππος της υπήρξαν τα δήθεν αστικά ιδεολογικά αναχώματα, που έντεχνα χρησιμοποιήθηκαν δολίως, για να αναχαιτίσουν το όλο και αυξανόμενο πατριωτικό κίνημα που άρχισε να αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα ήδη από την περασμένη δεκαετία. Η αφύπνιση όμως των Ελλήνων ξεκίνησε, οι ρατσιστές γραικύλοι ανθέλληνες έχουν επιτέλους αντίπαλο, ο πόλεμος μόλις τώρα αρχίζει...

    • BLACK QUEEN IN STORM avatar
      BLACK QUEEN IN STORM @ kimon 16/12/2012 17:02:48

      ''Οι αριστεροί στην χώρα μας διέπονται από τα πλέον ισχυρά ένστικτα εκδίκησης, που με θρησκευτικό φανατισμό οι ηττημένοι του εμφυλίου πολέμου μεταβίβασαν στους απογόνους τους . Μισούν κάθε τι που τους θυμίζει την ιδεολογία των αντιπάλων τους. Μισούν την γλώσσα, την θρησκεία, τον πολιτισμό, τα ήθη και έθιμα μας. Δεν ξέχασαν και δεν συγχώρησαν ότι έχασαν. ''

      Τι θα ακούσουμε ακόμα κ. Κίμωνα;; Ωστε είστε οι ...νικητές!! Και με ποιά ομάδα παίζατε;;; ''Εσείς'' είστε οι αποκλειστικοί αντιπρόσωποι της Ελληνικής γλώσσας, του Ελληνικού πολιτισμού, των ελληνικών ηθών και εθίμων και αυτοπροσδιορίζεστε ως ''Δεξιοί'' σε αντιπαράθεση με τους σιχαμένους, κατάπτυστους, αχρείους ... ''αριστερούς'' που ...μισούν και αποκηρύττουν μετά ...βδελυγμίας ότι Ελληνικό ενώ παράλληλα και ταυτοχρόνως ευθύνονται για όλα τα δεινά του τόπου ΕΝΩ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΠΟΤΈ !!!!! Σας βολεύει βέβαια να βαφτίζετε ''αριστερά'' το από το 1985 και μέχρι σήμερα δεξιοαριστεροτραβεστί Πασόκ που καταχράστηκε τα συνθήματα ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ της Αριστεράς, αλλά πολιτεύτηκε ως αισχρότατη νεοφιλελεύθερη, ληστοσυμμορία. Είναι τόσο απλοϊκά όσα με περισσό πάθος και φανατισμό περιγράφετε, που κανονικά δεν χρήζουν καν απάντησης....Εκτονωθείτε όμως αν αυτό σας ευχαριστεί. :-)
      Όσον αφορά δε το σύνθημά σας '' ο πόλεμος μόλις τώρα αρχίζει…'', αν έχετε τσαγανό και αντοχές, βγείτε στα ...μαρμαρένια αλώνια να παλέψουμε ενάντια στα μνημόνια, στις τρόϊκες, στις Μέρκελ, στους επιβουλευόμενους την Εθνική μας κυριαρχία, στους Ψυχάρηδες, στους Μπομπολαίους, στους τοκογλύφους - Τραπεζίτες και σε τόσους άλλους κοινούς εχθρούς που εν αφθονία διαθέτουμε.
      Τα λοιπά, είναι άδικα χαμένα βόλια αγαπητέ.....
      Ξεπερασμένη κομματική προθέρμανση εν όψει Πανελλήνιων αγώνων....
      Από εδώ και πέρα όμως, ή κατεβαίνουμε ως ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ, ή μας διαλύουνε. Αν δεν το καταλάβετε όλοι εγκαίρως, θα είμαστε άξιοι των δεινών που θα επιφέρει η κατά κεφαλήν... ανοησία που μας διακρίνει ως λαό......

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ BLACK QUEEN IN STORM 16/12/2012 18:09:41

        Πόσα παρόμοια πονήματα πρέπει να γράψει ο ΦΚ ("Δεν είμαστε σαν αυτούς", κλπ.) για να αντιληφθείτε ότι αυτό ακριβώς προσπαθεί να εκμαιεύσει και να ζυμώσει σε ώτα προθύμων εδώ που τα λέμε. Ο πολιτικός σχεδιασμός κάποιων απαιτεί να εμφανισθούν ως απόγονοι του Άρη ο Παπαδημούλης, η Δούρου, και ο Μπαλάφας (που δεν τον βοηθάει και το όνομά του) συνεπικουρούμενοι από τον Κουρουπλή.
        Για τα άλλα που λέτε, αν παλαίψουν ενάντια στα μνημόνια στη Μέρκελ, τον Μπόμπολα και τον Ψυχάρη θα είναι σαν να κάνουν χαρακίρι ...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ τηλέμαχος αναγνώστου 16/12/2012 23:33:57

          Ο Παπαδημούλης, η Δούρου κι ο ...Μπαλάφας, έχουν τόση σχέση με τον Άρη, όση εγώ με την πυρηνική φυσική. Αν κάποιος Συριζαίος εκφωνούσε έναν λόγο σε συνέδριο τους, με την φρασεολογία του Άρη στον λόγο του στην Λαμία, θα τον διέγραφαν για "χρυσαυγίτικη απόκλιση".

          • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
            τηλέμαχος αναγνώστου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/12/2012 00:43:38

            Πάντα καταλαβαίνεις ότι θέλεις να καταλάβεις. Τον Άρη τον χρησιμοποίησα για το αιμοσταγές και το αγριωπό του πράγματος (το οποίο εμένα μου κάνει αλλά βέβαια δεν έχει καμια σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ). Δεν ρωτάς αυτούς που σε χειροκροτούν (Κίμωνα, ΑΙΚ κλπ) τι γνώμη έχουν για τον Καπετάνιο;

          • BLACK QUEEN IN STORM avatar
            BLACK QUEEN IN STORM @ τηλέμαχος αναγνώστου 17/12/2012 05:55:26

            Eίναι απαραίτητο αν συμφωνούμε σε κάποια επί μέρους, να συμφωνούμε απόλυτα ΚΑΙ στα σημεία; Τόση ''ομοιομορφία'' πια, θα καταντούσε ύποπτη, αφήστε που θα ήτανε κι εξόχως πληκτική κ. Αναγνώστου !!!

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ τηλέμαχος αναγνώστου 19/12/2012 11:44:58

            Ε, δεν πειράζει, αγαπητέ Τηλέμαχε. Τόσα ξέρω, τόσα καταλαβαίνω ο τάλας. Ευτυχώς που υπάρχεις εσύ και μου τα εξηγείς.

        • BLACK QUEEN IN STORM avatar
          BLACK QUEEN IN STORM @ τηλέμαχος αναγνώστου 17/12/2012 05:46:14

          Κανένας, μα κανένας ΔΕΝ είναι ότι δηλώσει αγαπητέ. Όπου και αν ανήκει και οποιανδήποτε προβιά κι αν επιλέξει να ...ενδυθεί. Δε χρειάζεται ''πολεμική'' - φθοροποιός ....προπαγάνδα !!! Είναι εμφανέστατη και η ανικανότητα και η υποκρισία που περισσεύει επί του συνόλου των 300 υψηλόμισθων ...εθνοπατέρων. Απλά, ας μη διαθέτουμε επιλεκτική οπτική, γιατί αν τους εξετάσουμε έναν-έναν......

      • Bixiou avatar
        Bixiou @ BLACK QUEEN IN STORM 16/12/2012 20:20:48

        Βεβαιως Εθνικη Ελλαδος. Αλλα ομως πραγματικη Εθνικη Ελλαδος. Με πατριωτες αριστερους που να μην ειναι gauche caviar και πουν να εχουν πατριωτικες θεσεις στα εθνικα ζητηματα (υπαρχουν). Που να διαφωνουν με την Ρεπουση, τον Μπουταρη τον Μπερισα, τον Γκρουεφσκυ, τον Ερντογαν. Που να διαφωνουν με τους αρνητες του Αλβανικου Επους και που να αποτιουν φορο τιμης στους σαραντα νεκρους Ελληνες που τους σκοτωσαν λαθρομεταναστες το 2012. Με αυτους, ναι, μαζι Black Queen in Storm.

        • enas αριστος avatar
          enas αριστος @ Bixiou 16/12/2012 22:14:28

          Αγαπητή Bixiou λες τα αυτονόητα. Διάβασε την κριτική που έχει ασκήσει ο πλέον αντιπροσωπευτικός κατα τη γνώμη μου Συριζαίος διανοούμενος και καλλιτέχνης Στάθης Σταυρόπουλος στη μόνιμη στήλη του Ναυτίλος στην Ελευθεροτυπία όπου εξευτελίζει όπως της αξίζει την "Γαλλικού" που γλύφοντας κατάφερε να αποσπάσει Πανεπιστημιακούς τίτλους με την γνωστή Πασοκική μέθοδο και χρησιμοποίησε και την Μαριέττα Γιαννάκου για να μετατραπεί σε "πολύπειρη Ιστορικό" και να συγγράψει την Ιστορία που θα διδασκόταν οι Νεοέλληνες για τον συνωστισμό της Σμύρνης...Διάβασε γενικά τις απόψεις του για τον Ελληνισμό και την Ελληνικότητα και θα καταλάβεις γιατί ο Συριζα έφτασε απο 4% να είναι η αυριανή κυβέρνηση της Ελλάδος...Οι άλλες "απόψεις" περί μη πατριωτών αριστερών και περί αρνητών του Αλβανικού έπους κλπ. Δεν αφορούν τον Σύριζα αλλα αποτελούν τεχνητά κατασκευασμένη αισχρή Πασοκική προπαγάνδα στην αποτυχημένη απέλπιδα προσπαθειά του να φορτώσει την δική του αποτυχία και την λαική δυσαρέσκεια στον Σύριζα, μεγενθύνοντας δολίως θέσεις μεμονωμένων ηλιθίων αριστεριστών που όπως 'ελεγε και ο Λένιν πάσχουν απο παλιμπαιδισμό...

          • O Bixiou avatar
            O Bixiou @ enas αριστος 17/12/2012 00:34:25

            Ειμαι ο, οχι η Βixiou. Εχω συγγενεις και φιλους που ψηφιζουν ΣΥΡΙΖΑ και ειναι πατριωτες. Απο την αλλη μερια ομως διαβαζω στην Αυγη περισπουδαστα κειμενα που δεν ειναι "πατριωτικα". Και οι επισημες θεσεις του κομματος για τα εθνικα θεματα ειναι ανησυχητικες. Επομενως νομιζω οτι δικαιουμαι να ειμαι, ας πουμε, δυσπιστος. Οσο για το περασμα απο το 4ο/ο σε διψηφια νουμερα, αυτο οφειλεται στη διαλυση του ΠΑΣΟΚ.

          • enas αριστος avatar
            enas αριστος @ O Bixiou 17/12/2012 15:27:41

            Τώρα μιλάς λογικά αγαπητΕ Bixiou.
            Bεβαίως και δικαιουσαι να εισαι, ας πουμε, δυσπιστος. Και αυτό θα μας σώσει απο τους πολιτικούς λύκους που μας γυροφέρνουν. Το να είσαι ΒΕΒΑΙΟΣ οτι ο πολιτικός σου αντίπαλος είναι όπως τον παρουσιάζουν τα ΜΜΕ είναι ΛΑΘΟΣ.
            Στους πολιτικούς ποτε δεν πρέπει να δίνουμε προκαταβολή. Μετά τα έργα, πρέπει να τους κρίνουμε . Ποτέ απ' τα λόγια, ακόμα και αν είναι "δικοί μας"βέροι Νεοδημοκράτες ή Συριζαίοι...
            Και ΟΛΟΥΣ πρέπει να τους δοκιμάσουμε για να ξέρουμε ποιός μας είπε αλήθεια.

      • enas αριστος avatar
        enas αριστος @ BLACK QUEEN IN STORM 16/12/2012 22:22:45

        Βασίλισσά μου την λατρεία μου!!!

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ BLACK QUEEN IN STORM 17/12/2012 08:07:32

        Εκεί στα μαρμαρένια αλώνια που παλεύεις,δώσε χαιρετίσματα στο......Διγενή...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ kimon 16/12/2012 17:37:04

      Κίμωνα, προσυπογράφω πλήρως αυτά που έγραψες.

    • Siegfried avatar
      Siegfried @ kimon 16/12/2012 18:53:15

      Κίμων, γράφεις ότι ο Ελληνικός λαός έχει αποβλακωθεί από τα ΜΜΕ και τις "αριστερές προοδευτικές" πολιτικές θέσεις. Δεν αναρωτήθηκες γιατί οι μη αριστερές κυβερνήσεις τόσων δεκαετιών απέτυχαν στο να δημιουργήσουν "δεξιές προοδευτικές πολιτικές θέσεις"; Μήπως γιατί συνεκτικός πυρήνας τους δεν ήταν κάποιες αξίες και ιδανικά, αλλά η νομή της εξουσίας και το βόλεμα των ημετέρων;

      Τι αξία να δώσουν σήμερα οι νέοι στα πανεπιστήμια που έχουν καταντήσει άντρα νεποτισμού και ευνοιοκρατίας; Ποια σύζυγος πρώην πρωθυπουργού που έγινε εν μια νυκτί γιατρός, με "αγροτική" θητεία στην Κόρινθο, θα εμπνεύσει δεξιές πολιτικές θέσεις; Ποιος νέος δεν μισεί το πανεπιστήμιο που του δίνει έναν τίτλο άνευ αξίας, όταν ο πρόεδρος της βουλής τακτοποιεί αυθημερόν την πολύξερη κορούλα του; Οι αριστεροί (που δεν κυβέρνησαν) παραβίασαν ανοιχτές θύρες για να κυριαρχήσουν στο ιδεολογικό στερέωμα.

      Η έλλειψη πειστικού δεξιού πολιτικού λόγου (εντός του πανεπιστημίου και γενικότερα στο χώρο της διανόησης και της τέχνης) είναι παραπάνω από προφανής. Η έλλειψη εφαρμογής στην πράξη του όποιου έστω υπάρχοντος δεξιού λόγου είναι επίσης προφανής.

      Ο για δεκαετίες αποκλεισμός των αριστερών (με πιστοποιητικά εθνικοφροσύνης, με Αη-Στράτηδες και λοιπά θέρετρα "αναψυχής"), η μεγάλη συμμετοχή της αριστεράς στον αντιδικτατορικό αγώνα, που έγινε απουσία του διαφυγόντος "Τριανταφυλλίδη", απλά γιγάντωσε αυτό το αριστερό ρεύμα στο μυαλό και στη συλλογική συνείδηση του λαού. Το Πα.Σο.Κ. το καπηλεύθηκε εντέχνως για να κυβερνά περί τα 20 χρόνια.

      Σήμερα αντί για σκιαμαχίες με ξόανα του εμφυλίου (ο ΑΙΚ γράφει για το ΚΚΕ που επέχαιρε το '22, αλλά ξεχνά το "Στρατηγέ, ιδού ο στρατός σας" προς τον Βαν Φλιτ) πρέπει να συνασπίσουμε τις δυνάμεις μας και να χρησιμοποιήσουμε τις αρετές και τα πλεονεκτήματα όλων μας (έτσι κι αλλιώς είμαστε απελπιστικά λίγοι), αν θέλουμε να χαράξει μια καλύτερη μέρα για τα παιδιά μας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kimon 16/12/2012 23:34:57

      Φίλε Κίμωνα, προσυπογράφω.

  8. MCMLII avatar
    MCMLII 16/12/2012 17:31:32

    Στην εποχή μας, όπου έχουμε περίσσευμα ασυδοσίας κι όχι έλλειμμα ελευθερίας...

    Αυτό σηκώνει μεγάλη κουβέντα: θυμηθείτε πότε ερωτηθήκατε τελευταία φορά (και λήφθηκε σοβαρά υπ' όψιν η γνώμη σας για τη λήψη της σχετικής απόφασης) στα μείζονα ζητήματα: Ε.Ο.Κ., Ν.Α.Τ.Ο., ευρώ, ευρωσύνταγμα, εκστρατείες σε ξένες χώρες, μέγεθος κράτους, διέλευση ξένων στρατευμάτων από την χώρα, σχέσεις κράτους - εκκλησίας, (μη) ευθύνη υπουργών, μονιμότητα δημοσίων υπαλλήλων, πρακτική ακύρωση της συνταγματικής πρόβλεψης για διαχωρισμό των εξουσιών (σήμερα ουσιαστικά έχουμε την εκτελεστική εξουσία να σφετερίζεται ξεδιάντροπα την ισχύ των άλλων δύο, δεν το βλέπετε;), ανάληψη ολυμπιακών αγώνων με δανεικά για το βόλεμα των γνωστών εργολάβων, υποστήριξη συντεχνιών (π.χ. τραπεζών, υπαλλήλων βουλής), οροφή δαπανών δημοσίου ως ποσοστό του Α.Ε.Π., ή καλύτερα έλλειψη τέτοιας, μέγιστος αριθμός οικονομικών μεταναστών εντός της επικράτειας και χίλια ακόμη. Κανένα από τα παραπάνω δεν ετέθηκε ποτέ ξεκάθαρα στην κρίση της ελληνικής κοινωνίας, είτε με ρητές αναφορές σε προεκλογικά προγράμματα, είτε με δημοψήφισμα.

    Σήμερα έχετε την "ελευθερία" να είστε "σκλάβος" ενός διεφθαρμένου, ακριβού και αναποτελεσματικού κράτους, που καταδικάζει εξαρχής λόγω του βάρους και της αδρανείας του, κάθε προοδευτική και παραγωγική προσπάθεια, προσδεδεμένου με ξεφτισμένη κολλητική ταινία στην ουρά της ευρωζώνης, κράτους παρίας και καρπαζοεισπράκτορας, χωρίς ποτέ να ερωτηθείτε ευθέως αν συμφωνείτε στη διαμόρφωσή του ως τέτοιου. Είχατε φυσικά την δυνατότητα να επιλέξετε αν το μαντήλι που σκέπαζε τα μάτια σας θα έχει μορφή γαλάζιας, πράσινης ή οποιουδήποτε άλλου χρώματος κομματικής σημαίας.

    Η περισσευούμενη ασυδοσία περί των ελασσόνων (πλην σημαντικών, για τη ζωή μας και την πρεσβευόμενη υπό του κράτους ηθική) που καταγγέλετε σήμερα (και συμφωνώ σ' αυτό μαζί σας), κρύβει δυστυχώς από τα μάτια μας την ολική σχεδόν έλλειψη ελευθερίας να επιλέξουμε τα μείζονα. Αυτά τα τελευταία έχουν προαποφασισθεί από πάνω (εντός και εκτός της χώρας) και ο ρόλος της εκάστοτε κυβέρνησης (ανικάνων και μη) είναι να επιδίδεται σε επικοινωνιακά τεχνάσματα για το πώς θα γίνουν αποδεκτά από το ("αφελές") πόπολο.

    Θα χαρώ ιδιαίτερα να διαπιστώσω ότι σφάλλω και στο μέλλον μας οι νέοι πολιτικοί (υμών μη εξαιρουμένων) θα δώσουν πραγματική ουσία στα λόγια περί ελευθερίας.

  9. BLACK QUEEN IN STORM avatar
    BLACK QUEEN IN STORM 16/12/2012 17:42:48

    Εγώ προτιμώ το ...πατροπαράδοτο ''Πας μη Έλλην βάρβαρος'', στο οποίο και εμμένω αμετακίνητα :-). (Όσον αφορά την ψυχοπνευματική καλλιέργεια και ανωτερότητα, που αποτελεί και το ουσιαστικό κριτήριο του διαχωρισμού).
    Αριστερός δεν είναι όποιος δηλώνει αριστερός. Αριστερός δεν είναι κάθε σκουπιδιάρης, ασυνείδητος, καιροσκόπος γύφτουλας που αυτοχρίζεται ως .... Τα είπαμε αυτά. Η ''παραδοσιακή αριστερά'' είναι τρομερά συμπαθής στους ιδεολογικούς αντιπάλους της Αριστεράς, απλά γιατί είναι εντελώς απονευρωμένη, περιθωριακή, συνταξιούχα κάθε αγώνα, παρούσα-απούσα σε κάθε διεκδίκηση, βολική, γραφική και βολεμένη εισπράκτωρ της κρατικής επιχορήγησης, ένα αξιόπιστο δεκανίκι του παραπαίοντος συστήματος, ένα πρόθυμο δουλικό της διαπλοκής και ένα χρήσιμο ανάχωμα που φρενάρει, ποδηγετεί και εγκλωβίζει στην απάθεια τη λαϊκή ορμή. Εχθρός βαφτίζεται κάθε φορά, αυτός που διεκδικεί την εξουσία, κόντρα σ΄''εμάς'' . Χθές ήταν το Πασόκ. Σήμερα ο Σύριζα και λίγο η Χ.Α που κλέβει τους ...πελάτες. Παλιό και φθαρμένο το παιχνίδι και τους νεότερους μας κούρασε, πολύ πριν αρχίσει.... Βρείτε λοιπόν κάτι καινούργιο, βάλτε φαντασία !!!! Κάτι που να μας ιντριγκάρει... :-) Αυτά τα επί παραγγελία συγκρουσιακά, είναι πολύ ξεπερασμένα. Συγκινούν μονάχα τους παππούδες με τα εμφυλιοπολεμικά απωθημένα τους, αλλά δεν έχουν τίποτε να υποσχεθούν στους 35άρηδες. Αυτοί σας γυρίζουν την πλάτη και φεύγουν.....
    Αγαπητέ Φαήλο, περίμενα οτι με κάποιο τρόπο θ΄απαντούσες στα UFO του διαδικτύου που έσπευσαν να σε χαρακτηρίσουν ...ακροδεξιό, ηθελημένα παρερμηνεύοντας την πρόσκλησή σου στους πρώην νεοδημοκράτες που επέλεξαν να σας ''εκδικηθούν'', κοσμώντας με την ψήφο τους το Κυνοβούλιο με καταπληκτικούς Χρυσαυγίτες !!!! Δεν ξέρω αν τελικά θα τους πείσεις, αλλά δικαίωμά σου είναι να τους καλείς. Στο γενικό πνεύμα του άρθρου σου συμφωνώ όπως πάντα, αφαιρώ μόνο τις λεκτικές ακροβασίες και τις ...αντι ''αριστερές'' υπερβολές :-). ΜΟΝΟ Η ΒΑΘΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΩΖΕΙ… Καλά λες.

  10. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 16/12/2012 18:00:23

    Χρειάζεται μια πιο διεισδυτική ματιά και φυσικά πιο προσεγμένος λόγος με λιγότερες εντάσεις.Η σημερινή κρίση της Ελληνικής κονωνίας, κρίση πολυεπίπεδη- κατέδειξε το χαμηλό επίπεδο Παιδείας των Ελλήνων, ότι γράφουμε λοιπόν θα πρέπει να υπηρετεί και να εξυπηρετεί την ανάπτυξη της δημιουργικής κριτικής σκέψης που αποτελεί προυπόθεση της δημοκρατικής προσωπικότητας του Πολίτη Μην ξεχνάμε ότι ο "Κοινός Νούς" αποτελούσε για την Δηmοκρατία της Αρχαίας Αθήνας βασική παράμετρος για την εύρυθμη λειτουργία του πολιτεύματος

    Η Αντιπαράθεση στις ιδεολογικές θέσεις ενός χώρου πρέπει να ξεφύγει της γενικολογίας,να μην είναι διχαστική και να εξιδικευτεί.Θα αποκτήσει έτσι δυναμική και θα επιτύχει το αυτονόητο, να απευθύνεται στην ευρύτερη κοινωνία και όχι σε ενα στενό πυρήνα ατόμων

    -Απουσία θέσεων,αοριστολογίες,απόψεις διαμετρικά αντίθετες επί θεμάτων καίριας σημασίας για την Ελληνική κοινωνία
    -Απουσία θέσεων,αοριστολογίες,απόψεις διαμετρικά αντίθετες επί Εθνικών Θεμάτων
    -Ανάλυση του σημαντικού ευρήματος των δημοσκοπικών ερευνών που παρά τον λαικιστικό λόγο-εποχής 81- δίδουν στον χώρο μικρό προβάδισμα με δημοσκοπικά ευρήματα που το καθιστούν το πλεονέκτημα του ακόμα πιο ισχνό

    Αποτελούν τα τρωτά σημεία του φαινόμενου ΣΥΡΙΖΑ.Τα οποία και είναι αδύνατον να "διορθωρούν" καθώς αποτελούν δομικά χαρακτηριστικά του σχηματισμού του.

    Ο Αριστερισμός αποτελούσε και αποτελεί μια απο τις παιδικές ασθένειες της Αριστεράς αλλά όχι την βασική.Απο την στιγμή λοιπόν που αφορά και χαρακτηρίζει μια μικρή ομάδα- η οποία όντως κινείται στα όρια της νομιμότητας-δεν θα πρέπει σωστά να διαφεύγει της προσοχής μας.
    Θα πρέπει να καταγράφεται, αλλά οχι να αποτελεί την αιχμή του δόρατος της κριτικής.Αυτό που δεν μπορεί να το επιτύχει απο μόνη της η Ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ δεν πρέπει να της προσφέρεται .Το κλειδί είναι η δυσπιστία της Ελληνικής κοινωνίας και εκεί πρέπει να επικεντρώθουμε.Και η δυσπιστία της δεν οφείλεται στα όσα στο άρθρο αναφέρει (..αριστεριστές, άλλοι ελευθέρας βοσκής κι άλλοι ενσωματωμένοι στον σκληρό πυρήνα του ΣΥΡΙΖΑ, που περιφέρουν τα ράκη τους στην «Αυγή» και στο διαδίκτυο, δεν είναι παρά εχθροί της ελευθερίας. Κατ’ αυτούς, «πας μη αριστερός βάρβαρος», όπως διαταραγμένως αντιλαμβάνονται το σκυφτό αριστεριλίκι τους και τα δικαιώματα όσων τολμούν να αμφισβητούν τις ιδεοληψίες τους...)

    Και κάτι ακόμα τελευταίο βασική παράμετρος της επικοινωνιακής πρακτικής και τακτικής αποτελεί οτι το Μέσο είνα ιτο Μήνυμα. Ο τίτλος του άρθρου βαρύγδουπος , προκαλεί ευφορία, όμως είναι κα ιτο Μήνυμα παρά το ότι το κείμενο προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις που προκαλεί

    Ας ξεφύγουμε απο την οποία επιθυμία της αυταράσκειας -προσωπικής και συλλογικής - σε όποιο επίπεδο κι αν βρίσκεται-πολλές φορές σε λανθάνουσα μορφή- ας βγούμε ανοιχτά στην κοινωνία η οποία διγά πραγματικά για συνθέσεις , διψά για ανοιχτοσύνη στην σκέψη, διψά για σεβασμό απέναντι στον Πολίτη ακόμα κιαν αυτός φέρει αντίθετης ιδεολογική άποψη, διψά για νέες ιδέες, για συνθέσεις,διψά να δεί αυτοκριτική και αμφισβήτηση

    Αυτή την τακτική θα επιβραβεύσει η κοινωνία με αυτή την στρατηγική θα μπολιαστεί καιμε αυτή θα συμπορευτεί.

  11. Ν.Καραβαζάκης avatar
    Ν.Καραβαζάκης 16/12/2012 18:06:35

    Αν προλάβουμε την "επανελλήνισή" μας θα είναι από θεϊκή εύνοια και μόνον.

  12. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 16/12/2012 18:07:49

    Το ΚΚΕ έιναι επάγγελμα και μάλιστα πολύ καλό, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μόδα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΠΕΛΙΑΣ 16/12/2012 19:50:29

      Ήταν!!!

      • enas αριστος avatar
        enas αριστος @ anonymous 16/12/2012 22:19:48

        Πράγματι ήταν!!! Τώρα γίνεται εξουσία...

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ enas αριστος 17/12/2012 00:54:41

          "Τώρα γίνεται εξουσία…"

          Καί μετά ξύπνησες!! ῾Ωραῖο τό ὄνειρο σου ἀλλά ὄνειρο θά μείνη!

          • enas αριστος avatar
            enas αριστος @ Φωτεινή 17/12/2012 15:17:15

            Δεν το λέω εγώ. προσωπικά πιστεύω οτι ενας πραγματικός ευγενής Αριστερός δεν επηρεάζεται απο την εξουσία. Οι επικριτες του Τσίπρα το λένε, τώρα που τα γκάλλοπ δβγάζουν πρώτο τον Σύριζα. Μάλιστα τον στολίζουν δεόντως για την δεξιά στροφή του ακόμα και εδώ στο αντινιούζ.

  13. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 16/12/2012 18:19:09

    Μια ένσταση μόνο...Ποτέ η Αριστερά,σε καμιά της μορφή,δεν διέπραξε αληθινή,ελληνική ή όπως αλλιώς θες επανάσταση.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μεγάλες στιγμές 16/12/2012 23:40:39

      Ο ένοπλος αγώνας της Αριστεράς 1944-49 για κατάληψη της εξουσίας ήταν με ιστορικούς και πολιτικούς όρους επανάσταση, ήτοι ένοπλος αγώνας με μαζικό χαρακτήρα σε τμήμα του λαού, στην αρχή. Στην πορεία εκφυλίστηκε, απομονώθηκε από τις μάζες των Ελλήνων, ειδικά με τις θέσεις περί "εθνικής αποκατάστασης" των "μακεδόνων", την συνεργασία με το ΣΝΟΦ, τις ακρότητες και τελικά, χωρίς εφεδρείες και λαϊκή στήριξη, ηττήθηκε από έναν Στρατό στελεχωμένο κυρίως με στρατευμένους αγρότες, εργάτες, υπαλλήλους και υπό την πολιτική καθοδήγηση κυβερνήσεων με κορμό και ηγεσία το Κέντρο (Σοφούλης).

  14. popaia avatar
    popaia 16/12/2012 21:57:04

    Το κκε της Αλέκας σε τίποτα δεν διαφέρει απ' όλη την υπόλοιπη σαβούρα. Λέει ότι διαφέρει κι επιδεικνύει την υποτιθέμενη ανωτερότητά του αλλά είναι ίδιο στο
    ήθος. Ήθος σκουπιδιών, τραμπουκισμών, βανδαλισμών, λαθρολαγνείας, εγκληματολαγνείας, μίσους προς το φτωχόκοσμο.
    Δεν μισούν τους Έλληνες όλ' αυτά τα δήθεν αριστερά καθήκια. Μια χαρά τα βρίσκουν με παρανοϊκούς, τραμπούκους και αδίστακτους Έλληνες. Μισούν τη λογική, την ομορφιά, την ευγένεια, τους φτωχούς, τους μόνους, και πάνω απ' όλα την αριστερή ιδέα.
    Εκτός πια κι αν είναι αριστερό ν' αφοδεύεις στ' αμφιθέατρα, να ρίχνεις σκουπίδια στα χριστουγεννιάτικα δέντρα, να εξυμνείς τη δολοφονία γερόντων, κλπ, κλπ.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ popaia 17/12/2012 07:11:10

      ΘΕΕ ΜΟΥ ΠΟΣΗ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΨΥΧΙΚΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ, ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΣΥΓΧΑΡΗΤ
      ΗΡΙΑ!! ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ; ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΡΓΑΖΕΣΤΕ ΣΚΛΗΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΤΟΣΟ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗΣ :-)

  15. fe avatar
    fe 16/12/2012 22:02:53

    για αυτο επισκεφτομαι το σαιτ αυτο...για την ευγενεια,την αγαπη και τον σεβασμο που εχουμε ολοι εδω μεσα.

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/12/2012 22:37:05

    Φαήλο, ένα πράγμα έχω να πω, και αυτό είναι λυδία λίθος του ήθους της πλειονότητας της Αριστεράς.
    Ο 15χρονος Τηλέμαχος, παιδί πολύτεκνης χριστιανικής ορθόδοξης οικογένειας, που έπεσε αυτοθυσιαστικά στη φωτιά στο Παγγαίο για να σώσει τα δύο αδελφάκια του, ήταν ήρωας. Οι λόγοι είναι προφανείς. Προφανώς, επίσης, η βαθύτατα χριστιανική οικογένεια του Τηλέμαχου δεν ήταν της μηδενιστικής και αντιχριστιανικής ιδεολογίας του Σύριζα. Γι' αυτό και θα ξεχαστεί γρήγορα από τα ΜΜΕ, αλλά θα είναι πάντοτε ζωντανός στη Χώρα των Ζώντων. Και βέβαια, στις καρδιές των δικών του και των φίλων του...
    Ορίστε εδώ μερικές λεπτομέρειες:
    http://christianvivliografia.wordpress.com/
    Ο συνομήλικός του Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος, παιδί πλούσιας χωρισμένης οικογένειας, που έπεσε νεκρός από σφαίρα ημιπαράφρονος αστυνομικού την ώρα που, εκτός γονεϊκής επιμέλειας, έκοβε αργά το βράδυ βόλτες στα Εξάρχεια, χιλιόμετρα μακριά από το πατρικό του, είναι ήρωας για την Αριστερά. Προσωπικά αδυνατώ να βρω τον λόγο για την ηρωοποίηση αυτή, παρά αναζητώντας τον στο ίδιο το ήθος της Αριστεράς....
    Είναι, εντέλει, τα πρόσωπα και τα γεγονότα που κρίνουν το ήθος της κάθε πλευράς. Η προσχώρηση στις ιδέες του Σύριζα θέτει ένα γενικότερο ζήτημα ήθους....

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΒΙΣ 17/12/2012 00:41:17

      ΒΙΣ σε συγχαιρω, εκπληκτικη η συγκριση και καταλυτικη. Μεσα σε λιγες γραμμες κατεδειξες την παρανοια που διακρινει τη σημερινη κοινωνια και τις καταρρακωμενες ηθικες αξιες του Νεοελληνα που βλεπει τα παντα μεσα απο παραμορφωτικο καθρεπτη. Μπραβο σου και παλι για την καθαρη ματια σου στα γεγονοτα.

      [τ. Φανη]

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΒΙΣ 17/12/2012 07:18:33

      ΣΤΟΥΣ ΑΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΧΑΣΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥΣ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΌ!! ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΣ ΤΟ...ΧΡΥΣΟ. ΑΞΙΟΣ !!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ BLACKQUEEN 17/12/2012 13:17:06

        Περιμένω αντεπιχειρήμα όμως....

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ ΒΙΣ 21/12/2012 06:43:49

      Ξεπερνάω την σιχαμάρα που μου προκαλεί η άποψή σου περί χριστιανικών και μη οικογενειών, δικαίωμά σου να πιστεύεις ότι θέλεις. Επειδή όμως δεν είναι δικαίωμά σου να κρίνεις αβίαστα, και μάλιστα τόσο αισχρά, θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις και τις δύο οικογένειες προσωπικά, αν δηλαδή μπορείς να μαρτυρήσεις αξιόπιστα για τα δύο παλικαράκια, το ήθος τους καθώς και το ήθος των γονέων τους. Μόνο την λέξη "προφανώς" και τις ταυτόσημες αυτής μην χρησιμοποιήσεις πάλι.

      Υ.Γ. Ανεξαρτήτως απο την απάντησή σου, και προκειμένουνα διευκολύνω την έκφρασή σου, να ξεκαθαρίσω ότι σε θεωρώ ιδιαιτέρως επικίνδυνο πρέσβη του ζόφου και της ακραίας μισαλλοδοξίας. Γι' αυτούς που σε συγχαίρουν δε, δεν έχω λόγια που να μπορούν να αποδώσουν το μέγεθος της ανοησίας και του εγκεφαλικού κενού..

  17. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 16/12/2012 22:40:57

    "Τελικὰ μποροῦμε νὰ μιλᾶμε γιὰ δύο καὶ μόνο «παραδείγματα» πολιτισμοῦ (τρόπου τοῦ βίου) στὴν Ἱστορία: Τὸ ἑλληνικὸ κοινωνιοκεντρικὸ-πολιτικὸ καὶ τὸ βαρβαρικὸ ἀτομοκεντρικό. Τὸ δεύτερο ἀποδείχθηκε ἀκαταμάχητο, κατάπιε καὶ ἐξαφάνισε πολλὲς καὶ μακραίωνες παραδόσεις κοινοτισμοῦ, κατορθώματα προτεραιότητας τοῦ δημόσιου ἀπέναντι στὸ ἰδιωτικὸ – εἶναι ὁ θρίαμβος τοῦ πρωτογονισμοῦ τῶν ἐνστίκτων, τῶν ἐνορμήσεων θωράκισης τοῦ ἐγώ. Κορυφαῖο ἐπίτευγμα τοῦ βαρβαρικοῦ «παραδείγματος» μοιάζει ὁ ἀτομοκεντρικὸς χαρακτήρας τῆς νεωτερικῆς «Ἀριστερᾶς»: Αὐτῆς ποὺ μιλοῦσε γιὰ κοινωνιοκεντρισμὸ (σοσιαλισμὸ) καὶ ἐννοοῦσε πληρέστερη θωράκιση τοῦ ἀτόμου στὴ μαζική, ἀπρόσωπη ἐκδοχή του ὡς παραγωγικῆς καὶ καταναλωτικῆς μονάδας, συντεχνιακὰ συντονισμένης στὴν τυφλὴ (ἀντικοινωνικὴ) διεκδίκηση προνομίων.
    Ἡ ἱστορικὴ ἀνυπαρξία ἀντιπρότασης στὴν βαρβαρότητα εἶναι πανανθρώπινη τραγωδία."
    Χρήστος Γιανναράς

    • BLACK QUEEN IN STORM avatar
      BLACK QUEEN IN STORM @ ΒΙΣ 17/12/2012 14:32:24

      Δε χρειάζεται να προσθέσω κάτι, με καλύπτει απόλυτα ο κ. Χρήστος Γιανναράς.
      Απλά η σύγκριση, οι ακραίοι χαρακτηρισμοί και η χυδαία κατά τη γνώμη μου παρουσίαση των δύο 15άχρονων, υπό το πρίσμα της εμπάθειας και της απελπισμένης προσπάθειας να προσεταιριστούμε παντοίοις τρόποις το ...''ανώτερο ηθικά'', ενώ ταυτόχρονα χρεώνουμε στους ''άλλους'' το φωταγωγημένο ως ''ευτελές'' (και καλά), με βρίσκει τελείως αντίθετη. Είναι ζήτημα ''προσωπικής ηθικής''. Μη δίνετε σημασία. Αν όταν γράφατε το σχόλιό σας δε σας εμπόδισε κάτι, να εκφραστείτε και να παρουσιάσετε το θέμα με τον τρόπο που το κάνατε, δεν πρόκειται να με καταλάβετε ποτέ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΠΩ.......

      • akenaton avatar
        akenaton @ BLACK QUEEN IN STORM 17/12/2012 15:05:19

        Εύγε!

        • akenaton avatar
          akenaton @ akenaton 17/12/2012 15:07:16

          (Να προσθέσω πως έχω την άποψη πως η ηθική είναι πάντα προσωπική υπόθεση. Γεμίσαμε ηθικολόγους και ηθικολογούντες που προσπαθούν να βάλουν την ηθική ο καθείς στην δική του νόρμα!)

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΒΙΣ 17/12/2012 16:06:10

      BΙΣ τα σέβη μου. Συνέχισε να προκαλείς δυσφορία στους συριζαίους (και στους ροζ, καί στους μπλε).

      • BLACKQUEEN IN STORM avatar
        BLACKQUEEN IN STORM @ ΚΜ 18/12/2012 09:17:57

        Ξεχάσατε όμως να υπογραμμίσετε και την ... ψυχική ''ανάταση'' που προκαλεί στους μαυροκιτρινοπρασινοπορτοκαλοροδακινί.
        Το σημαντικότερο παραλείψατε :-) !!!

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ BLACKQUEEN IN STORM 21/12/2012 08:59:20

          Άντε να στο μεταφράσουμε, μπας και νογήσεις:

          «BΙΣ τα σέβη μου. Συνέχισε να προκαλείς δυσφορία καί στους ροζ συριζαίους καί στους μπλε συριζαίους.»

  18. Micchael avatar
    Micchael 17/12/2012 00:08:07

    Το να έχεις να φορτώνεις κάπου τα πάντα, λαμβάνοντας το δικαίωμα να διατυπώνεις βαρειές αφοριστικές εκφράσεις και απειλές για μέτρα καταστολής στο όνομα γεν. αρχών όπως η Δημοκρατία ή η Ελληνικότητα, τη στιγμή μάλιστα που σμπαραλιάζεται διεθνώς η εικόνα της Ελλάδος, κυρίως δια της καταπατήσεως της εθνικής μας αξιοπρέπειας, ομοιάζει με ταχύ δρόμο δημιουργίας φάσματος εσωτερικού αντιπάλ. και κινδύνου προκειμένου να καλυφθούν τα μείζονα, τα οποία συντελούνται σε επίπεδο κορυφής. Δεν θα έλεγα πως η ύπαρξη αυτών χώρων επισφραγίζει και την ύπαρξη της Δημοκρατίας αλλά όταν το αφοριστικκό πλαίσιο κινείται σε επίπεδο ιδεών και όχι πρακτικων, αναμιγνύοντας τα δύο προκειμένου να μιλήσει για το βαρύ χέρι της καταστολής-τη στιγμή μάλιστα που καταπατείται ο θεσμός της δικαιοσύνης και το ίδιο το Σύνταγμα- τότε υπάρχει θέμα αποπροσανατολισμού....είναι αλήθεια ότι σε πολλούς από αυτους σαν μιλήσεις για Ελλάδα ίσως αντιδράσουν απότομα ή και νευρικά ή και επιθετικά όμως σε αυτούς τους κύκλους δεν είναι πάντα έτσι τα πράγματα γιατί αναπτύσσονται πολλά φιλοσοφικά και ιστορκά επιχειρήματα...άλλωστε μια ματιά στην Ιστορία του Αναρχισμού επιβεβαιώνει πως ο χώρος αυτός δεν διακατέχεται απλά από ένα τσούρμο απολίτιστων και κακοηθεστάτων βαρβάρων..... όπως περιγράφεται.....από την άλλη φαίνεται να δικαιολογεί χώρους όπου ήκμασε παλαιότερα ο Σταλινισμός και ο Σοβιετισμός, όπως στο ΚΚΕ, ενώ για τους εκ της ακροδεξιάς βανδαλισμούς δεν αναφέρεται σχεδόν τπτ -καλά υπάρχουν και πρώην τσεκουράτοι μες την παράταξη-....μήπως αυτή η τοποθέτηση αποτελεί μια κομψή επίθεση φιλίας του Φαήλου και της ΝΔ, προς την άκρα δεξιά, η οποία τον τελευταίο καιρο είναι και ισχυρός -απ' ότι δείχνουν τα πράγματα-πόλος έλξεως ψηφοφόρων ;;;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Micchael 19/12/2012 11:48:27

      Θα σου κάνω δώρο μερικές τελείες. Είναι χρήσιμες, από την άκρα δεξιά, ως την άκρα αριστερά.

  19. ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ 17/12/2012 04:56:30

    Θα διαφωνήσω , οι ιδέες δεν επιβάλλονται , ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΥΟΝΤΑΙ σε όσους θέλουν και είναι ικανοί να τις ενστερνιστούν .

  20. homotsepien avatar
    homotsepien 17/12/2012 05:48:48

    Ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε και ό,τι αδράξει ο λόγος μας. Στα δύσκολα, θα βάλουμε όσα από τα παιδιά μας δεν μπορέσουμε να φυγαδέψουμε, να σφαχτούνε μεταξύ τους γιατί για μια ιδέα ζούμε.

  21. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 17/12/2012 08:15:41

    ...Ο ένοπλος αγώνας της Αριστεράς 1944-49 για κατάληψη της εξουσίας ήταν με ιστορικούς και πολιτικούς όρους επανάσταση, ήτοι ένοπλος αγώνας με μαζικό χαρακτήρα σε τμήμα του λαού, στην αρχή.. Στην πορεία εκφυλίστηκε, απομονώθηκε από τις μάζες των Ελλήνων, ειδικά με τις θέσεις περί “εθνικής αποκατάστασης” των “μακεδόνων”, την συνεργασία με το ΣΝΟΦ, τις ακρότητες και τελικά, χωρίς εφεδρείες και λαϊκή στήριξη, ηττήθηκε από έναν Στρατό στελεχωμένο κυρίως με στρατευμένους αγρότες, εργάτες, υπαλλήλους και υπό την πολιτική καθοδήγηση κυβερνήσεων με κορμό και ηγεσία το Κέντρο (Σοφούλης)...

    Παντελώς αστήρικτη Αποψη επι του Εσωτερικού Εμφυλίου Πολέμου.Για τον Εμφύλιο δεν ευθύνεται μόνο το ΚΚΕ (Δέν βλέπω το λόγο γιατί στο παραπάνω άρθρο διαχωρίζεται το ΚΚΕ απο το υπόλοιπο σκέλος της Αριστεράς και εδώ ταυτίζεται).Επίσης φρόνιμο θα ήταν η στάση του ΚΚΕ να εξετασθεί σε σχέση με τα ξένα ως προς τον Ελλαδικό χώρο γεωπολιτικά συμφέροντα, τα οποία και εξυπηρέτησε και ως επίσης να γίνει κατανοητό ότι και άλλες συνθήκες έσπρωξαν χιλιάδες Ελληνες να ενταχθούν στις τάξεις του Δ.Σ. Σέ οτι αφορά τον Εθνικό στρατό ή απαρχη του σχηματισμού του χάνεται κάπου στην Μέση Ανατολή (υπο αγγλική καθοδήγηση ).Το ποιά ήταν η στάση των Αγγλων απέναντι στην Ελλάδα είναι πλέον γνωστή και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι εδραιώνεται η άποψη πως το ΚΚΕ τότε εξυπηρέτησε και Αγγλικά συμφέροντα. Η Φράση του Τσώρτσιλ «Μην διστάσετε να ενεργείτε σα να βρίσκεστε σε κατεχομένη πόλη" και η φράση "'Τα Δεκεμβριανά δεν ήταν αντίδραση κομμουνιστών. Ήταν η αγανάκτηση των παιδιών της γαλαρίας που έβλεπαν τους συντρόφους τους και τα όνειρά τους στα φέρετρα, από σφαίρες που ρίξαν δωσίλογοι και φασίστες, φορώντας γαλάζιους μανδύες εθνικοφροσύνης. Και όλα αυτά τα ελληνικά αποβράσματα με την επίσημη στήριξη του νεαρού τότε κράτους είχανε έναν εχθρό: την ψυχή των παιδιών της γαλαρίας''  του Μάνου Χατζηδάκη δίνουν το στίγμα της ποιότητας των Κυβερνήσεων που διαθέταμε
    Η Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας όπως και η κυβέρνηση του "Βουνού" δεν διέθετε καμιά νομιμότητα ή μέν ως επίτοκος του Μεταξικού Καθεστώτος ή δε ως αποτέλεσμα εκλογικής διαδικασίας της οποίας ή εγκυρότητα αμφισβητείται
    Πέρα απο όλα αυτά σε έναν Εμφύλιο Νικητής είναι ο Ξένος Παράγοντας και ηττημένοι οι Ελληνες αυτό πρέπει να αποτελέσει βασική διδαχή μας

    Σήμερα το λεγόμενο "Μακεδονικό" το συντηρούν χώρες μέλη του ΝΑΤΟ αλλα και της Ε.Ε. και δείχνει το πως η συμμετοχή μας πρέπει να γίνει στην βάση της Ισοτιμίας και όχι της Υποταγής.Ξεπροβάλλει λοιπόν πολύ έντονα και σε αυτό το ζήτημα η ανάγκη να ξεπερασθούν οι λογικές που χαράσσουν διαχωριστικές γραμμές, η ανάγκη να δούμε την ιστορία μας μακριά απο ιδεολοψίες, η ανάγκη να ξεπεράσουμε την πολυδιάσπαση της κοινωνίας μας.Η Ανάγκη αυτή άπτεται της επιβίωσης μας ως Εθνος

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δρόλαπας 19/12/2012 12:08:55

      Πολύ χαριτωμένο το γνωστό απόσπασμα του Μάνου Χατζηδάκη αλλά δεν αποδίδει την ιστορική αλήθεια.
      Διάβασε λίγο αληθινή Ιστορία και θα δεις πως είναι όπως τα λέω. Η Αριστερά επιδίωκε από την αρχή της σύστασης του ΕΑΜ - ΕΛΑΣ την κατάληψη της εξουσίας. Άλλωστε το ΚΚΕ ήταν επαναστατικό κόμμα. Με τόσα όπλα στα χέρια του και την απήχηση του ΕΑΜ σε μεγάλο κομμάτι του λαού θα ήταν ανόητοι και ανακόλουθοι με τις πολιτικές τους ιδέες να μην αποπειραθούν κατάληψη της εξουσίας. Το έκαναν κι έχασαν και κυρίως έχασε η Πατρίδα στο σύνολο της.
      Τα ίδια τα ηγετικά στελέχη της εποχής δεν το κρύβουν σε βιβλία, απομνημονεύματα, συνεντεύξεις.
      Ο Ελληνικός Στρατός στην Μέση Ανατολή συγκροτήθηκε από ανθρώπους που με κίνδυνο ζωής διέφυγαν από την Ελλάδα για να συνεχίσουν τον αγώνα. Τον διέβρωσε η Αριστερά με συνέπεια τα ντροπιαστικά στασιαστικά γεγονότα. Ο Ιερός Λόχος κι η Ταξιαρχία του Ρίμινι τίμησαν την Ελλάδα και την στρατιωτική της παράδοση.
      Φαιδρή η εξομοίωση της "κυβέρνησης" του ΔΣΕ με την εθνική κυβέρνηση. Που το βρήκες το ..."επίτοκος του Μεταξικού καθεστώτος"; Ποιος; Ο Σοφούλης;!;!
      ΜΙα χαρά ηταν οι εκλογές και καθόλου αμφίβολης νομιμότητας. Άλλωστε πολλοί πλέον αναγνωρίζουν πως το μεγαλύτερο στρατηγικό λάθος του Ζαχαριάδη ήταν η αποχή και η επιλογή του ένοπλου αγώνα. Έτσι καταλήξαμε να αλληλοσφαζόμαστε όταν πχ Γάλλοι και Ιταλοί ανοικοδομούσαν τις χώρες τους και η αριστερά τους συμμετείχε στις εκλογές κι αποκτούσε μεγάλη κοινοβουλευτική δύναμη κι επιρροή. Εδώ ήθελε ο ...Σιάντος να γίνει Λένιν.
      Επίσης ο τυχοδιωκτισμός και οι εθνοκτόνες επιλογές της Αριστεράς "ξέπλυναν" και πολλούς δωσιλόγους. Το αστικό καθεστώς, ειδικά στην αρχή, όπου τα πράγματα ήταν αμφίρροπα, αναζήτησε κάθε εφεδρεία για την επιβίωση του κι έτσι αντί πολλοί προδότες να στηθούν στον τοίχο, έπαιρναν τα όπλα ως "εθνικόφρονες" κατά του νέου κινδύνου και το εμφυλιακό κράτος τους ενσωμάτωνε.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2012 09:56:08

        Ο Μάνος Χατζιδάκης, δεν εκφραζόταν χαριτωμένα, ήταν ένας πραγματικός επαναστάτης σε όλα του. Οι οι θέσεις του διαμορφώθηκαν από προσωπικές εμπειρίες και όχι από το ''διάβασμα της ...αληθινής Ιστορίας''.

        ‘’ Όχι, βέβαια, ότι ο Χατζιδάκις δεν συμπάσχει. Κι αυτό, μαζί με την οξυδέρκειά του, αναγνώρισε ένα άλλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας, που εκτίμησε την πολιτική του κρίση, ακόμα κι όταν διαφώνησε μ' αυτή. Μοιράζεται, άλλωστε, μαζί του, τα αναπάντητα ερωτήματα που, 19χρονος μόλις, καταγράφει με αγωνία στο ημερολόγιό του. Ήταν Δεκέμβρης του 1944:Αδερφοσύνη, αισθήματα, συνθήματα, αντιδράσεις: πάμφθηνα εμπορεύματα χυμένα στα πεζοδρόμια, μαζί μ' αληθινό αίμα αληθινά κορμιά νεανικά, αληθινά στόματα ανθρώπων που κραυγάζουν (...) Οι Ιερείς κι από τις δυο μεριές, μονοπωλούσαν τον Χριστό κι εξασφάλιζαν την συνδρομή του, οι μεν για το έθνος και οι άλλοι για τον Λαό (...). Με ποιους αλήθεια είν' ο Χριστός; -Με σένα, ακούω μια φωνή πλάι να με χαϊδεύει. Είμαι πάντα μ' αυτούς που ερωτούν.
        Μόλις τον επόμενο χρόνο, νεαρόςΕΠΟΝίτης ακολουθεί το νεανικό κλιμάκιο των Ενωμένων Καλλιτεχνών ως ακορντεονίστας αλλά και συνθέτης της μουσικής τους Θάψτε τους Νεκρούς του Ίρβινγκ Σο. Μετά την πρώτη παράσταση στη Λάρισα, Αλφαμίτες -η τότε στρατιωτική αστυνομία- ρίχνονται στους ηθοποιούς και τους ξυλοκοπούν- μαζί και τον Χατζιδάκι
        Ένας άλλος ασφαλίτης του κόβει το δρόμο λίγο αργότερα στην Αθήνα. Το σοκ είναι μεγαλύτερο, καθώς ο 20χρονος Μάνος αναγνωρίζει στο πρόσωπό του έναν παλιό ΕΛΑΣίτη, που άλλοτε παινευόταν για τα κατορθώματά του:πόσους σκότωναν και πώς τους σκότωναν (...) Τώρα τον έβλεπα μπροστά μου. Αστυφύλακα στην Ασφάλεια, να ζητάει ταυτότητα ειρωνικά, χωρίς βέβαια να μ' αναγνωρίσει (...) Άρχισα να βλέπω πως η Πατρίδα μου δεν είναι τόσο τίμια και καθαρή και αποφάσισα να έχω τα μάτια μου ανοιχτά.
        Και να τι είδε: Μετά τον πόλεμο η παραδοσιακή Δεξιά με το πρόσχημα του ‹κινδύνου› από ένα αμετανόητο 11% της Αριστεράς, χάρισε στον τόπο άγρια τρομοκρατία υπηρετώντας τα συμφέροντα μιας ύποπτης ντόπιας νομενκλατούρας, κυρίως βασιζόμενη στον δοσιλογισμό, στην προδοσία και στην μικροαστική ηθική των απερχομένω
        Έτσι, στ' όνομα μιας ειδεχθούς εθνικοφροσύνης γνώρισε ο τόπος την πιο ξέφρενη επιβίωση των άρρωστων φασιστικών στοιχείων, που αντί να υποστούνε τιμωρία, ανακάλυψαν τους εαυτούς τους ‹εν δυνάμει›, σχηματίζοντας μάλιστα και τα πρώτα έμβρυα της δικτατορίας και της ιωαννιδικής τρομοκρατίας του '67.
        Η πολιτική τρομοκρατία είχε και την αισθητική της έκφραση: Η χώρα ήταν κατεστραμμένη (...) και το επίσημο ελληνικό κράτος εκείνου του καιρού χτυπούσε κάθε τόσο ένα τεράστιο γκονγκ από το ραδιόφωνο για να μας θυμίζει, με βροντερή φωνή, πως είμαστε τριών χιλιάδων χρόνων γέροι, λες κι ήταν φάρμακο ή συνταγή για ανοικοδόμηση. Ο Χατζιδάκις ήταν από τούς πρώτους που αντέδρασαν: Έτσι λοιπόν γεννήθηκε η ανάγκη για ό,τι μικρό, αληθινό και ταπεινό: αντίδραση υγιής, των φωτισμένων, στον φανφαρονισμό και στον επίσημο προγονόπληκτο σκοταδισμό’’.

  22. stamoschios avatar
    stamoschios 17/12/2012 10:06:03

    Κύριε Κρανιδιώτη πάρα πολύ σωστά τα γράψατε. Ο μετεμφεμφυλιακός όρος μιάσματα, (δυστυχώς) νομίζω ότι εκφράζει πλήρως την αριστερά και τους θιασώτες της στις μέρες μας.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ stamoschios 21/12/2012 08:28:15

      Συγνώμη κύριε, αλλά να ξέρατε πόσο μα πόσο ΑΣΤΕΙΟΣ ακούγεστε!!!! Σήμερα είναι 2012. ''Μιάσματα'' ???? :-) :-) :-) Ελάτε στην πραγματικότητα!!!!

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ BLACKQUEEN 21/12/2012 09:16:06

        Όπως είπες κι εσύ, είναι 2012 σήμερα. Δεν είναι 2008.

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ ΚΜ 21/12/2012 10:07:14

          Aν διέθεταν τα απαιτούμενα @@ το 2008 οι άχρηστοι, δειλοί, ριψάσπιδες ''ηγέτες'', δεν θα επέτρεπαν σε απολύτως κανέναν να διανοηθεί .....εκτροπή. Απλούστατο !!

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ BLACKQUEEN 21/12/2012 12:35:28

            Εγώ δεν αναφέρθηκα στους ηγέτες της εποχής (και οι οποίοι σίγουρα δεν φταίνε περισσότερο από όσους εσύ έμπρακτα διακονείς εδώ μέσα και που ζητούσαν νεκρούς μπάτσους).

            Αναφέρθηκα στο ότι, άν το να αποκαλεί κάποιος «μίασμα» το πολιτικό μόρφωμα που αβαντάρεις ήταν ανεπίκαιρη μέχρι τον Νοέμβρη του 2008, έκτοτε έπαψε να είναι. Καλώς ή κακώς, τέτοιο το θεωρεί η πλειοψηφία του λαού. Στο βαθμό που επιλέγεις να ταυτίζεσαι κι εσύ μαζί του, δικαιούσαι να μυγιάζεσαι.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΚΜ 21/12/2012 12:36:40

            ορθή επανάληψη:

            ... ανεπίκαιρη άποψη ...

  23. roadrunner avatar
    roadrunner 17/12/2012 19:06:36

    Προσφέρεται για άφθονο προβληματισμό, το συγκεκριμένο άρθρο σας κ. Κρανιδιώτη.
    Τόσο που αναρωτιέμαι: μήπως αργήσαμε κάποιες δεκαετίες να κατανοήσουμε το ρόλο του, εν Ελλάδι, αριστερισμού; Μήπως η κεντροδεξιά ήταν υπερβολικά υπεράνω, και εθελοτυφλούσε, υποτιμώντας ή αδιαφορώντας, για τις συνέπειες της διείσδυσης των «αριστεριστερούτσικων» αντιλήψεων, σε κάθε χώρο ; Και αν ναι, το έπραξε μόνο λόγω «ενοχικών συμπλεγμάτων» ("ενοχική δεξιά") ή ενίοτε και κάποιοι δεξιούληδες, βολεύονταν ;
    Μια εναλλακτική λέξη, που νομίζω, χαρακτηρίζει, απόλυτα, την αριστερίζουσα νοοτροπία , είναι η λέξη «Ισοπέδωση». Η ισοπέδωση, που επιχειρεί αυτή η «ημιτασιόν αριστερά», ως αντίποδας και ολοκληρωτική κατάργηση της διαφορετικότητας, είναι εγγύηση ότι ποτέ δεν θα επέλθει η αξιοκρατία, και συνεπώς, η πρόοδος, η προκοπή, η εξέλιξη στον τόπο.
    (την Ισοπέδωση των αριστεριζόντων την βλέπουμε "ιδίοις όμμασι" και στα βίαια επεισόδιά τους, της φωτιάς και του λοστού, που έχουν ως αποτέλεσμα, να τα κάνουν όλα «Ίσιωμα», να τα αφήσουν καμμένα-σπασμένα-κατεστραμμένα-ισοπεδωμένα.)
    Η Ισοπέδωση, που επιδιώκει η αριστερίζουσα νοοτροπία, αφορά φυλετικά, εθνικά, θεσμικά, αξιακά και ιδεολογικά χαρακτηριστικά, πάντα όμως, "ΕΝΤΟΣ των ορίων της ελληνικής επικράτειας". Η παραπάνω ισοπέδωση των ειδοποιών διαφορών μας (πχ ως έθνους), που επιχειρείται, αποκλειστικά εντός των ορίων της χώρας, προσδίδει στους Έλληνες, ένα συγκριτικό μειονέκτημα. Γιατί μειονέκτημα ; Επειδή, αυτή η «ντόπια αριστερίζουσα νοοτροπία» είναι απομονωμένη, ξεκομμένη και ασύνδετη, χωρίς συμμάχους και αντίστοιχα φαινόμενα σε άλλες χώρες, ευρωπαϊκές ή μη. Για τους αριστερούς της Γερμανίας, δεν ισχύει η ισοπέδωση των εθνοτικών διαφορών που επιβάλλει πχ ο ΣΥΡΙΖΑ στη δική μας χώρα. Πρόσφατο παράδειγμα, που αποδεικνύει την απομόνωση και το καινοφανές της ύπαρξής τους, δεν είναι άραγε, η εναντίωση του Die Linke (γερμανικού σύριζα), στην διάσωση της Ελλάδας;
    Τελικά, εφόσον η ισοπέδωση των πάντων, αυτής της «εγχώριας ημιτασιόν αριστεράς», υπάρχει για να εμποδίζει την αξιοκρατία, και την πρόοδο στον τόπο, δεν θα μπορούσε να αποτελεί έναν ελκυστικό και βολικό σύμμαχο, για κάθε εξωτερικό παράγοντα, με κοινά συμφέροντα στην καθήλωση της χώρας ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.