#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/01/2010 00:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρενέβη άλλος ...πρωθυπουργός για να ανοίξουν τα σύνορα !!!

 



Είναι δυνατόν; Ο Βούλγαρος Πρωθυπουργός παρενέβη για να ανοίξει το μπλόκο στα σύνορα με την Βουλγαρία.

Να’ ναι καλά ο άνθρωπος,  πετάχτηκε με ελικόπτερο, καθάρισε και πέρασαν τα φορτηγά..


Ние благодарим на Presiden на България

(Ευχαριστούμε τον Πρόεδρο της Βουλγαρίας)

ή μεσολάβησαν οι Αμερικάνοι και για αυτό;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 23/01/2010 02:01:31

    Εντάσσεται προφανώς κι αυτό -τουλάχιστον σε επίπεδο συμβολισμών- στο πλαίσιο της απώλειας κυριαρχικών δικαιωμάτων η οποία έχει ξεκινήσει. Αλλά τουλάχιστον να το βρίσκαμε από κανα Γερμανό, να το καταλάβω. Από Βούλγαρο όμως;

    • Justin Case avatar
      Justin Case @ Αυριανιστής 23/01/2010 02:20:59

      Δρυός πεσούσης πας γείτων ξυλεύεται...

    • Σαος avatar
      Σαος @ Αυριανιστής 23/01/2010 15:00:05

      Κοίτα, εσωτερικά θα μας διοικούν οι αλβανοί και μέσω αυτών οι Ιταλοί (όλοι τους ναζίδες του κερατά). Θα έχουμε και παρουσία Βουλγάρων-Σκοπιανών (ως γνωστόν η Κατοχή της Ελλάδας κατά τον 2ο ΠΠ ήταν τριμερής, Γερμανοί-Ιταλοί-Βούλγαροι) και βέβαια δεν θα μείνουν εκτός οι Τούρκοι (που έμειναν εκτός 2ου ΠΠ, όταν κατάλαβαν πως η Γερμανία τα είχε «βάλει» με πολύ κόσμο). Έφεραν και τους ισλαμιστές Πάκις που είναι υμνητές της Ναζιστικής Γερμανίας (βλέπε, λόγω Ισραήλ). Μην ξεχνάμε πως το Mein Kampf είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Τουρκία. Άντε, καλή λευτεριά από την Νεοκατοχική κατάσταση...

  2. popolaros avatar
    popolaros 23/01/2010 08:11:09

    To τραγικό είναι ότι είχε ήδη μιλήσει με ΓΑΠ και του είχε δώσει το ο.κ
    Με τις ευλογίες του ΓΑΠ δηλαδή.

  3. vas avatar
    vas 23/01/2010 10:29:31

    μας πήραν χαμπάρι οτι δεν υπάρχει κυβέρνηση ,υπουργοί ,πολιτικοί,κράτος

  4. popolaros avatar
    popolaros 23/01/2010 10:54:28

    Το είχε πεί το GAP.
    "Θα φέρω ανθρώπους από έξω να βοηθήσουν".
    Παρεπιμπτόντως, η τουρκία θέλει πολύ να μας 'βοηθήσει'...εδώ και 10ετίες.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ popolaros 23/01/2010 16:13:03

      χαχαχα! καλό!

  5. Ι Δ. avatar
    Ι Δ. 23/01/2010 11:36:05

    Όλλοι εσείs νομίζετε ότι ο ΓΑΠ είναι μόνο έναs καλόs ποδηλάτηs. Κάνετε λάθοs .Είναι και οξύνουs και έχει πρόγραμα. Αυτό τηs αποδόμησηs τηs Ελληνικήs κοινωνίαs .Ακόμη και αυτή η ενέργεια με τον βουλγαρο πρωθυπουργό σε αυτά τα πλαίσια εντάσεται.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Ι Δ. 23/01/2010 16:14:36

      Όχι, όχι... Εντάσσεται στο πλαίσιο της δημιουργίας μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας.

  6. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 23/01/2010 16:07:07

    Kαι έχεις και τον πρωθυπουργό να κάνει έκκληση στον πατριωτισμό των αγροτών...

    ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΘΕ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΤΕ ... ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ!!!!

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/01/blog-post_2310.html

  7. trellakias avatar
    trellakias 23/01/2010 16:21:27

    Με το γνωστό ψυχισμό που έχει ο ανικανότατος να φορτώνει σ' άλλους τις "κακοτοπιές" τις μακακίες που η κυβέρνηση του κάνει, το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει υπουργός εξωτερικών για να "ζητήσει" τον λόγο της φοβερής αυτής πράξης, εκτός κι αν κοιτάξει τον...... καθρέπτη του!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. rizitis avatar
    rizitis 23/01/2010 17:03:37

    Οι αγρότες του Προμαχώνα που έκαναν τέτοια κίνηση μόνο ως μπετόβλακες μπορούν να χαρακτηριστούν.
    Απλά ξεφτίλισαν τον αγώνα τους.

  9. "ΟΦΙΣ" avatar
    "ΟΦΙΣ" 23/01/2010 17:05:12

    Κύριοι, δεν καταλάβατε!Πρό ημερών ο κύριος ο οποίος γλείφεται για ΥΠΕΞ, το είπε ξεκάθαρα:Τώρα η εξωτερική πολιτική της χώρας καλπάζει!Καινοτομούμε!Βάζουμε τους γείτονες να μας λύσουν τα προβλήματά μας!πως λύνουμε εμείς τα διεθνή, μέσω της Σοσιαλιστικής Διεθνούς!Κάπως έτσι!Για βιβλίο Γκίνες είμαστε!

  10. karenin avatar
    karenin 23/01/2010 17:11:49

    Ο βούλγαρος πρωθυπουργός συναντήθηκε με ενιαμελή αντιπρωσοπεία ελλήνων
    αγροτών στα Κούλατα. Τώρα εσείς τι μας λέτε εδω, ότι κακώς η κυβέρνηση επετρεψε στον βούλγαρο πρωθυπουργό να μετακινηθεί εντός της χώρας του ;

  11. Orestios avatar
    Orestios 23/01/2010 17:49:33

    Η ανικανότητα του πρωθυπουργού είναι πλέον εμφανής. Όσο ήταν στην αντιπολίτευση είχε δικαιολογία. Τους τλευταίους 4 μήνες όμως κυβερνά την Ελλάδα. Σε αυτούς τους 4 μήνες, πέραν της κατρακύλας στην οικονομίας από την ανύπαρκτη πολιτική του, η πρωτοφανής στα χρονικά της πρόσκλησης για διευθέτηση ενός εσωτερικού προβλήματος στον Βούλγαρο πρωθυπουργό θα πρέπει να μα κάνει να αναρρωτηθούμε κατά πόσο τόσο ως πρωθυπουργός όσο και ως Υπεξ είναι το GAP ικανό να υπερασπιστεί τα συμφέροντά μας αλλά και να υποστηρίξει διακιώματα. Το ίδιο είπε ότι παράγει πολιτική. Το μόνο που είδαμε είναι η πλήρης απουσία παραγωγής πολιτικής και η πραγματική πολιτική να παράγεται από Βούλγαρους, Τούρκους κτλ. Επιπλέον ενώ είναι ανίκανο και ασήμαντο, τελικά, το GAP επιστρατεύονται οι γλύφτες του για να μας πείσουν πως για ότι συμβαίνει φαίνε όλοι οι άλλοι εκτός από το ίδιο το GAP.
    Ας το δεχτούμε λοιπόν, ότι φταίνε όλοι οι άλλοι. Και αφού τους στοχοποιήσουμε και τους σύρρουμε τα εξ αμάξης είναι απορίας άξιο γιατί δεν βελτιώνεται η κατάσταση. Δεν θα υπήρχε βελτίωση εφ'όσον βρήκαμε τους φταίχτες? Έλα όμως που τα πράγματα είναι αλλιώς και οι πραγ,ματικοί φταίχτες είναι η ανικανότητα, η ανεπάρκεια και η χαμηλή ποιότητα του GAP. Γιατί αυτό το ίδιο, κατά τα λεγόμενά του, είναι που δίνει τον τόνο στην χώρα, που χαράσει πολιτική.

  12. ataktos avatar
    ataktos 23/01/2010 17:49:48

    Ένα θαύμα!!! ...
    Επικυρώθηκε από τον Αρειο Πάγο η ποινή φυλάκισης 4 μηνών που έχει επιβληθεί στον πρώην υπουργό Ι. Κεφαλογιάννη για τη γνωστή υπόθεση των Ζωνιανών.
    Το Ποινικό Τμήμα, υιοθετώντας την εισήγηση του αντεισαγγελέα Ν. Παντελή, έκρινε ότι πρέπει να απορριφθούν, εν μέρει, οι αναιρέσεις που είχαν υποβάλει ο Κεφαλογιάννης και ο Α. Σπανουδάκης, πρόεδρος της ΝΟΔΕ, κατά της απόφασης του Πλημμελειοδικείου Ρεθύμνης που τους καταδίκασε σε φυλάκιση 5 μηνών και 3 μηνών με τριετή αναστολή, αντίστοιχα. ...>>>>>