#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/02/2012 18:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρατείνεται το θρίλερ - αγώνας Σαμαρά να αποτρέψει τα μέτρα



(Ανανεώνεται συνεχώς). Παρατείνεται το θρίλερ των διαπραγματεύσεων με την Τρόικα. Η σημερινή συνάντηση των πολιτικών αρχηγών με τον κ. Παπαδήμο έληξε πριν από λίγο αφού κράτησε πέντε ώρες και προηγήθηκαν πολλές αναβολές.

Το θέμα των μισθών στον ιδιωτικό τομέα και οι επικουρικές συντάξεις είναι όπως όλα δείχνουν ανυπέρβλητα εμπόδια γι’ αυτό και δεν υπήρξε συμφωνία των πολιτικών αρχηγών. Οι διαπραγματεύσεις θα συνεχιστούν και τη Δευτέρα και σε συνεννόηση με την τρόικα και τους Γερμανούς θα επιδιωχθεί να βρεθεί η χρυσή τομή ώστε να μην υπάρξει πλήρης διάλυση της ελληνικής κοινωνίας.

«Για πρώτη φορά γίνεται διαπραγμάτευση. Μας ζητούν περισσότερη ύφεση που η χώρα δεν αντέχει. Παλεύω και θα παλεύω με κάθε τρόπο για να το αποτρέψω», δήλωσε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κατά την άφιξή του στα γραφεία του κόμματος στη Συγγρού, λίγη ώρα μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών με τον Πρωθυπουργό.

Σύμφωνα με τις πρώτες δημοσιογραφικές πληροφορίες ο πρόεδρος της ΝΔ είναι ανένδοτος στον 13ο και 14ο μισθό. Δεν δέχεται επίσης τα περισσότερα από όσα προτείνει η Τρόικα για τις επικουρικές, ενώ συζητά το θέμα του κατώτατου μισθού. Δίνει επίσης τη μάχη για να μην υπάρξει αύξηση των αντικειμενικών αξιών, δηλώνουν στελέχη της ΝΔ.

Η διαπραγμάτευση θα συνεχιστεί αύριο για:

- Την μείωση του κατώτατου μισθού.

- Τις περικοπές στις ΔΕΚΟ.

-  Τις επικουρικές

- Τα νέα μέτρα για να κλείσει ο προϋπολογισμός του 2012

Ο Αντ. Σαμαράς θα έχει διαρκείς συσκέψεις με το επιτελείο του για να καθορίσει την τελική στάση του, ενώ και ο Γ. Παπανδρέου θα συγκαλέσει πολιτικό συμβούλιο για να πάρει τις αποφάσεις. Επίσης, στις 10.30,απόψε,σύσκεψη Καρατζαφέρη-στελεχών ΛΑΟΣ

Πέντε ώρες έμειναν κλειστές οι πόρτες πριν τις ανοίξει ο Α. Σαμαράς. Είναι γεγονός ότι από την αρχή η κατάσταση ήταν δύσκολη, ακόμη και για όσους έβαζαν κόκκινες γραμμές για χάρη του ελληνικού λαού και για την τιμή του πολιτικού συστήματος. Για τον Παπαδήμο φυσικά όλα είναι εύκολα, εντολές εκτελεί. Για τον Παπανδρέου δεν έχει σημασία να πούμε κάτι, αυτός μας έφερε εδώ, εγκλημάτησε και θα πληρώσει. Όσο για τον Καρατζαφέρη και που αναφέρουμε το όνομά του πολύ είναι. ” Δεν θα συμβάλω στην έκρηξη επανάστασης από εξαθλίωση που θα κατακάψει μετά την Ευρώπη”, είπε αυτός που με τη Ντόρα και τους άλλους ψήφισαν το Μνημόνιο.

Ο μόνος που μένει να παλεύει με τους απίστευτους εκβιασμούς, με τους Τόμσεν, τους Νταλάρες και τους διάφορους ναιναίκους στην Αθήνα είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Το κάνεις Κούγκι ή όχι είναι το ζήτημα;

Με δήλωση του ο  Λουκάς Παπαδήμος αμέσως μετά τη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών επιχείρησε να δημιουργήσει την εντύπωση ότι τα έχουν βρει σε όλα. Πράγμα που διαψεύδεται εκ των πραγμάτων, επειδή αν τα είχαν βρεί γιατί θα συνεχίσουν αύριο της διαπραγματεύσεις. Κατά τα άλλα η δήλωση του κ. Παπαδήμου βοηθά τις τράπεζες να μείνουν ...ανοιχτές αύριο και φυσικά το Χρηματιστήριο να μην καταρρεύσει.

Κατά τα άλλα η δήλωση του Μαξίμου αφήνει ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα και ουσιαστικά λέει ότι η διαπραγμάτευση συνεχίζεται. Φυσικά και δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε περισσότερα από τον πρωθυπουργό της τρόικας, παραδείγματος χάρη μια δήλωση σαν αυτή του Σαμαρά ότι δεν πρέπει να ληφθούν μέτρα που θα διαλύσουν τη χώρα.

Όμως, αν ερμηνεύσει κάποιος τη δήλωση, είναι προφανής η εμπλοκή κυρίως στο θέμα του 13ου και 14ου μισθού, λόγω της άρνησης Σαμαρά. Οι πληροφορίες μας λένε επίσης ότι θα περάσει μια μείωση του κατώτατου μισθού, στα επίπεδα της Πορτογαλίας και της Ισπανίας. Πολύ δύσκολο θα μπορούσε να σωθεί η υπόθεση αυτή η οποία για τους σημερινούς εργαζόμενους δεν αποτελεί μεγάλο πλήγμα, αλλά για τους νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας. Ο 13ος και ο 14ος μισθός όμως αφορούν  εκατομμύρια εργαζόμενους γι' αυτό και ο κ. Παπαδήμος αναφέρει και μείωση του μη μισθολογικού κόστους (εργοδοτικές εισφορές κλπ). Μάλλον δε φαίνεται να γίνεται τίποτε στην υπόθεση των επικουρικών συντάξεων, ίσως να επιχειρηθεί κι εκεί μια πιο λάιτ εκδοχή της περικοπής.

Τέλος, για τις τράπεζες φαίνεται να καταλήγουν στην έκδοση κοινών μετοχών με δικαίωμα ψήφου και την κρατικοποίηση, με εκλογή όμως των διοικήσεων από τους μετόχους για να μην καταντήσουν ΔΕΚΟ

Η δήλωση του πρωθυπουργού έχει ως εξής:

«Ο Πρωθυπουργός και οι πολιτικοί αρχηγοί των τριών κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση συναντήθηκαν για να λάβουν από κοινού απόφαση για το περιεχόμενο των βασικών στοιχείων της συμφωνίας με την τρόικα, όσον αφορά το νέο οικονομικό πρόγραμμα της Ελλάδας που αποτελεί προϋπόθεση για τη νέα χρηματοδοτική στήριξη της χώρας.

Ο Πρωθυπουργός και οι πολιτικοί αρχηγοί συμφώνησαν σε βασικά θέματα τα οποία, μεταξύ άλλων, αφορούν:

1) Τη λήψη μέτρων εντός του 2012 για τον περιορισμό των δημόσιων δαπανών κατά 1,5% του ΑΕΠ.

2) Την εξασφάλιση της βιωσιμότητας των επικουρικών συνταξιοδοτικών ταμείων.

3) Την αντιμετώπιση του ελλείμματος ανταγωνιστικότητας με τη λήψη μέτρων που περιλαμβάνουν ρυθμίσεις σε διάφορους τομείς, όπως η μείωση του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους, με στόχο την ενίσχυση της απασχόλησης και της οικονομικής δραστηριότητας.

4) Την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών με συνδυασμό μέσων που διασφαλίζουν την προαγωγή του δημόσιου συμφέροντος και την επιχειρηματική αυτονομία τους.

Ο Πρωθυπουργός και οι πολιτικοί αρχηγοί θα ξανασυναντηθούν αύριο προκειμένου να ολοκληρώσουν τις διαβουλεύσεις για το περιεχόμενο του προγράμματος».

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nik Ar avatar
    Nik Ar 05/02/2012 18:25:53

    Η ιστοσελίδα xrimanews έχει δημοσιεύσει εδώ και ώρες ότι ήδη έχει συμφωνηθεί να σωθεί ο 13ος και 14ος μισθός, ενώ επιμένουν στα άλλα (οι τροικανοί).

    Τώρα διαβάζω ότι μόνο αυτο το θέμα έχει τεθεί...

    Το μόνο που φοβάμαι είναι να μην παρουσιάσουν τάχα μου δήθεν, μερικές υποχωρήσεις, ως "νίκη" ή "οι τροικανοί κάνουν σε μερικά πίσω", και χτυπήσουν άλλα βασικά όπως συντάξεις και βασικό μισθό. Κλασσική τακτική, εύχομαι να μην ισχύει...

    • factorx avatar
      factorx @ Nik Ar 05/02/2012 18:32:34

      Αν ειχαν συμφωνήσει τότε γιατι το συζητούσανε επί δυο ώρες χωρίς να καταλήξουν πουθενά; Να σοβαρευτουμε παρακαλώ και να μην γράφουμε ό,τι θέλουμε.

      • Nik Ar avatar
        Nik Ar @ factorx 05/02/2012 18:40:43

        Μπορεί να το συζητανε, για να πουν μετά στον Α.Σ. "Κοίτα εμείς υποχωρήσαμε, κάνε σκόντο και εσύ τώρα".

        Δεν θα μου φαινόταν παράλογο, είναι κλασσική τακτική διαπραγμάτευσης. Ελπίζω να μην τσιμπήσει ο Α.Σ.

      • ΠΑΛΛΗΞ avatar
        ΠΑΛΛΗΞ @ factorx 05/02/2012 19:21:52

        Στο REAL FM πριν 15 λεπτά λέγανε ότι και να κρατήσουν τον 13ο και 14ο δεν έχει καμία σημασία αφού η Τροικα ζηταει 25% μείωση του κατωτατου μισθου...αν υπαρχουν τετοιες διαροές από τα ΜΜΕ εσυ τι περιμένεις οτι θα γίνει.

        Θα ήταν πολύ σοβαρό αν έχουμε τέτοια παιχνιδια τέτοιες ώρες είτε από οποιαδήποτε μερια και γινεται αυτό Φάκτορα...

      • Περιπτερας avatar
        Περιπτερας @ factorx 05/02/2012 19:24:35

        Μήπως για να μπορούν μετά να πουν «σκληρή μάχη»???

      • Ταραχή avatar
        Ταραχή @ factorx 05/02/2012 21:54:38

        Το Μαξίμου άλλα ανακοίνωσε.Τι γίνεται γ@@μώ το κέρατο μου;

      • Green St avatar
        Green St @ factorx 05/02/2012 22:52:56

        Ο Σαμαράς κάλλιστα μπορούσε να πει πάρτε το σχέδιο πίσω όπως είναι και θα επιστρέψω στο τραπέζι των συνομιλιών όταν:
        1) Δεν θα πειράξετε μισθούς, συντάξεις με κανένα τρόπο.
        2) Επιτρέψετε στην χώρα να μπορεί να δανειστεί και από άλλες χώρες.
        3) Αποσύρετε την πρόταση σας για υπαγωγή των νέων ομολόγων στο αγγλικό δίκαιο.
        4) Συμπεριλάβετε τα ομόλογα της ΕΚΤ στο PSI.
        Μόνο έτσι. Τώρα τι λές εσύ Φάκτορα για τις διαπραγματεύσεις λίγη σημασία έχει γιατί την κατάληξη την ξέρουμε πάνω κάτω όλοι μας.

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ Nik Ar 05/02/2012 20:47:42

      αυριο ολοι εξω απο το Μαξιμου!
      οπως τοτε στο Συνταγμα!

      διαδωστε το!

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/02/2012 18:29:21

    Μάλλον πάμε για εκλογές;

  3. ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
    ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 05/02/2012 18:29:58

    '''Μέχρι στιγμής μόνο αυτό το θέμα έχει τεθεί στο τραπέζι'''

    Δηλ. στα υπόλοιπα έχουμε σημφωνήσει;;;;

    • factorx avatar
      factorx @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 05/02/2012 18:30:55

      Αυτό γράφω; Μόνο αυτό συζητήσανε.

  4. KENZO avatar
    KENZO 05/02/2012 18:37:08

    Φακτορ ξ σου εχω ξαναγραψει πως αν παμε για εκλογες και πει οχι ο ΑΣ στους ανθελληνες ανοιγω σαμπανια ΜΟΕΤ....Και καλω φιλους για φαγητο στο σπιτι να γιορτασουμε...αληθεια σου λεω!

  5. Dyspistos avatar
    Dyspistos 05/02/2012 18:40:50

    Αν κάνουν δυο ώρες μόνο γί´αυτο, τότε ούτε αύριο δεν τελειώνουν. Το μαρτύριο της σταγόνας καλά κρατεί!

  6. Βαγκούκος avatar
    Βαγκούκος 05/02/2012 18:46:13

    Ο Σαμαράς τι κάθεται και συζητάει τόσες ώρες.΄Έπρεπε στο πρώτο πεντάλεπτο αφού τους ανακοινώσει τις θέσεις της Παράταξης , να τα βροντήσει και να φύγει. Ας άφηνε τους άλλους να συζητάνε. Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα , πολύ ανακατεύτηκε με τα μνημόνια ο Αρχηγός που λέει και ο Φαήλος και θα τα βρει μπροστά του.

  7. Geros avatar
    Geros 05/02/2012 18:46:30

    Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στον Σαμαρά , είμαι σίγουρος ότι και σκληρή διαπραγμάτευση θα κάνει και δεν θα ακούσει τις φωνές των θερμοκέφαλων που θέλουν να τα τινάξουμε όλα στον αέρα , να αγνοήσουμε τις θυσίες που μέχρι τώρα έχει κάνει ο Ελληνικός λαός και να πάμε στο απόλυτο μεταπολεμικό μηδέν της χρεοκοπίας.
    Ο Σαμαράς γνωρίζει ότι στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται και δεν θα επιτρέψει να δημιουργηθούν καταστάσεις που επιτήδειοι με ευρώ στα χέρια θα παίρνουν τις περιουσιες ανθρώπων που θα έχουν ανάγκη για μερικές δραχμές , και ξέρει ότι σε περίπτωση χρεοκοπίας αυτό θα γίνει.

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Geros 05/02/2012 18:55:00

      ενω αλλιως δεν θα τις παιρνουνε τις περιουσιες αυτοι με τα ευρω στα χερια!
      και ετσι χαμενοι και αλλιως χαμενοι.
      το θεμα ειναι να ειμαστε ανεξαρτητοι!
      γιατι φτωχοι θα ειμαστε ετσι και αλλιως!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Geros 05/02/2012 18:58:14

      Γέρο, ένα θα σου πω: ή έχεις πάθει αλτσχάιμερ και δε μπορείς να θυμηθείς και να συγκρίνεις καταστάσεις προ και μετά το ευρώ και προ και μετά το μνημόνιο, ή είσαι συνεργάτης των εχθρών της χώρας. Εύχομαι το πρώτο αν και η λογική μου δεν ακολουθεί την ευχή μου...

      • Geros avatar
        Geros @ Γεώργιος Τ. 05/02/2012 19:57:26

        Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω χωρίς να πέσω στο επίπεδο σου.
        Το ευρώ είναι ένα λάθος αλλά όπως κάποιος είπε όταν καταλαβαίνεις ότι έχεις μπει σε λάθος αεροπλάνο δεν είναι λύση να πηδήξεις στο κενό. Από το λάθος αυτό θα βγούμε εν καιρό συντεταγμένα.
        Το μνημόνιο δεν έφερε την κρίση , η κρίση έφερε το μνημόνιο , το 2009 με πάνω από 30 δις δανεικά (για να τονώσουμε και καλά την αγορά τρομάρα μας) ήμασταν σε ύφεση 1% !! Φυσικά και έχει λάθη αλλα το μέγα λάθος δεν ήταν γραμμένο στο μνημόνιο , ο Παπανδρέου άλλαξε την αναλογία φόρων - δαπανών όχι η τρόικα. Το να συγκρίνει κανεις την εποχή πριν το μνημόνιο και αυτήν τώρα είναι αφελές σε βαθμό ανεπίτρεπτο για ενήλικες . Όταν μπαίνει κανεις στο χειρουργείο νιώθει πολύ πιο υγιής από όταν βγαίνει , πότε όμως είναι πραγματικά πιο υγιής ? Πότε έχει περισσότερες πιθανότητες ανάρρωσης ? Αυτό μετράει.
        Τέλος για να σου πω αν είμαι συνεργάτης των εχθρών της χώρας πρέπει να μου πεις ποιους θεωρείς εσύ εχθρούς της χώρας , αν είσαι όπως νομίζω από αυτούς που η λίστα τους με τους εχθρούς έχει το μέγεθος της βιβλιοθήκης της Αλεξανδρείας τότε κάπου μέσα στους άπειρους τόμους με εχθρούς της χώρας θα βρείς και εμένα μέσα. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είμαι πραγματικός εχθρός , μόνο ότι η λίστα σου είναι υπερβολικά μεγάλη.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Geros 05/02/2012 20:14:49

          Καταρχάς στερείται οποιασδήποτε λογικής το επιχείρημα πως θα χρεοκοπήσουμε αν δε δεχθούμε τα μέτρα της τρόικας μιας και υπάρχουν εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης αρκεί να υπάρξει Έλληνας στο τιμόνι της χώρας και όχι εντολέας ξένων επιδιώξεων όπως μέχρι τώρα.

          Εν συνεχεία, ποια χρεοκοπία θα αποφύγω; Τώρα δηλαδή με 250000 συσσίτια, 1,3εκατομμύρια ανέργους και με τόσο πενιχρές απολαβές από μισθωτούς και συνταξιούχους ενώ οι φόροι και τα χαράτσια πάνε για νέες αυξήσεις δεν είναι εσωτερική χρεοκοπία; Γιατί να φοβηθώ την εξωτερίκευση της λοιπόν;

          Και τέλος, το 1938 είχαμε χρεοκοπήσει επί Μεταξά. Δεν ήρθε το τέλος του κόσμου και μπόρεσα να στείλω και τους Ιταλούς του Μουσολίνι λίγο καιρό μετά στην πατρίδα τους ηττημένους επειδή είχε ηθικό ο λαός μου. Αν υποταχθώ και εξαθλιωθώ λόγω της Τρόικας θα μπορέσω να αποκρούσω έξωθεν απειλή με το ηθικό και την ψυχολογία στο ναδίρ και μάλιστα με πρόβλημα προσωπικού σε στρατό, σχολεία, νοσοκομεία όπως αξιώνουν οι "φίλοι και εταίροι";

        • Πετρος avatar
          Πετρος @ Geros 05/02/2012 21:28:00

          Αν εχεις μπει σε λαθος αεροπλανο ολα καλα...
          Αλλα αν εχεις μπει σε χαλασμενο βαζεις ενα αλεξιπτωτο και βουτας την καταλληλη στιγμη...
          Μηπως χασουμε τη στιγμη?

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ Πετρος 06/02/2012 01:24:05

            συμφωνοι αλλα παντα με αλεξιπτωτο ..γιατι ακουω πολλους να λενε πηδα χωρις το αλεξιπτωτο για να εισαι ελαφρυτερος (να εχεις καλυτερη αεροδυναμικη, μικροτερη αντισταση του αέρα και αλλα τετοια θαυμαστα..)
            (αυτες τις παρομοιωσεις τις βρισκω συναρπαστικες..του Γερου καλυτερη ..στα σημεία)

          • Πετρος avatar
            Πετρος @ rally monkey 06/02/2012 12:27:02

            Γενικα οι παρομοωσεις ειναι λαθος προσεγγιση, οι παραβολες ειναι οι σωστες σε τετοιες περιπτωσεις οπου σου δινουν την δυνατοτητα να σκεφτεις και τελικα να αποφασισεις.
            Αλλα δεν θεωρω οτι ειμαστε σε αεροπλανο γιατι τοτε μεσα θα ηταν και οι αλλες χωρες.
            Εδω εχουμε να κανουμε με εκβιασμο οτι για να φτιαχτει το αεροπλανο βγεσ ελλαδα στο φτερο χωρις να εισαι δεμενη να βγαλεις το πουλι απο την τουρμπινα γιατι ετσι θα επισκευασουμε τον κινητηρα που σταματησε να λειτουργει...

    • abcd avatar
      abcd @ Geros 05/02/2012 20:06:46

      Geros --Μιλάς σαν να αντιγράφεις τον Βενιζέλο και τους Καψήδες.

      Είπε ο πρώτος νομίζοντας πως απευθύνετε μόνο σε πρόβατα πως αν γυρίσουμε σε δραχμή θα έρθουν όσοι έχουν βγάλει τα χρήματα τους έξω να μας τα πάρουν όλα πάμφθηνα .

      Βρε υποκριτές ,πρώτον ,τώρα αγοράζουν σε πραγματικές αξίες και ποιοι ωφελούνται ; Ο λαός ; Και δεύτερον, για να αγοράσουν προϋποθέτει κάποιος να πουλάει , γιατί να πουλήσει αν βρεθεί ηγέτης με απίδια και προστατέψει την χώρα και τον λαό της από τα κάθε είδους κοράκια ;

      Αυτό τον ρόλο θέλαμε να έχει ο Α.Σαμαράς, σε αυτόν ελπίζαμε , σήμερα η θα μας πουλήσει και αυτός η θα μας αναστήσει , είδομεν , εύχομαι να αποδειχθεί την ύστατη στιγμή ο ηγέτης που έχουμε ανάγκη !!

    • george avatar
      george @ Geros 05/02/2012 21:00:17

      geros κάθε εποχή έχει τους γερμανοτσολιάδες της...

      Όσο για το "Κούγκι" του αρχικού άρθρου, απλά δεν ισχύει. Οι τροϊκανοί μπλοφάρουν. Αλλά και αν δεν μπλοφάρουν, τη φωτιά στο φιτίλι θα την βάλουν αυτοί και όχι εμείς λέγοντας ΟΧΙ.

      Μα τίποτα δεν έχετε διδαχτεί από την ιστορία μας; Εντελώς ανιστόρητοι είναι αυτοί που διαχειρίζονται τις τύχες μας;

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ george 05/02/2012 21:20:30

        οι τροικανοι μπλοφαρουν.
        αν μπορουσαν να μας φαληρησουν θα μας φαληριζαν εδω και δυο χρονια και δεν θα μας δανειζαν για να τα παιρνουν πισω!
        μην μασατε!!!

  8. βορειος avatar
    βορειος 05/02/2012 18:50:50

    Δεν εχει νοημα ρε παιδια, σε δυο τρεις μηνες θα μας ζητησουν και αλλα μετρα, μετα απο λιγο και αλλα και παει λεγοντας.

  9. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 05/02/2012 18:55:11

    Ό,τι κι αν αποφασίσει να κάνει ο Πρόεδρος, είμαι βέβαιη πως θα είναι και το καλύτερο για την ώρα...ελπίζω ότι πάει με σχέδιο εκεί...μαζί σου Πρόεδρε και στα εύκολα και στα δύσκολα...

    • Μαχητής του Αιγαίου avatar
      Μαχητής του Αιγαίου @ ΕΥΑ 05/02/2012 19:27:43

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. STATHIS avatar
    STATHIS 05/02/2012 18:56:23

    Το κακό με τα "μνημόνια" είναι τ' ότι εύκολα μπορεί κάποιος να φανεί ΑΜΝΗΜΩΝ ή (ακόμη χειρότερα) ΑΓΝΩΜΩΝ !!
    Οι ηγέτες ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ με βάση την ένταση της αντίδρασής τους σε ΕΝΤΟΝΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ και από τη σωστή ΑΝΤΙΛΗΨΗ της κατάστασης , σε κάθε χρονικό σημείο.


    *ex mea sententia.

  11. georgios avatar
    georgios 05/02/2012 18:58:14

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ

    • monson avatar
      monson @ georgios 05/02/2012 22:30:59

      Αγαπητε φιλε ειμαστε ηδη κατεστραμενοι γιατι επελεξε ο ΓΑΠ να μας παραδωσει αμαχητη στα δοντια των γερμανοτσολιαδων απο την πρωτη μερα.

      Συνεπως απορω γιατι πραγμα παλευουν ολοι αυτοι ...πλην του Σαμαρα που απο την πρωτη μερα ειδε τι ερχοταν και μας προειδοποίησε..και αν θυμαστε....χαρυ ποτερ τον αποκαλουσαν τοτε και διαφορα αλλα κομψα ..!!

      Διαγνωσαν τον ασθενη με καρκινο στο παγκρεας του δωσαν 6 μηνες ζωη και βαλθηκατε ολοι να πιστεψετε οτι επειδη ψευτοεπιβιωσαμε για 2 χρονια....δεν θα πεθανουμε.Ειμαστε νεκροι και γιαυτο δεν θα επρεπε να δεχτουμε τους εκβιασμους τους πλεον.

      ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ αυτο πρεπει να εισπραξουν.

  12. airman avatar
    airman 05/02/2012 19:03:11

    Κάθε μάχη έχει και απώλειες. Το ζητούμενο είναι στο τέλος οι συνολικές απώλειες να μην είναι ζωτικές! Κουράγιο και δύναμη!

  13. Tabachaniotika avatar
    Tabachaniotika 05/02/2012 19:04:05

    ...Αντώνη οι πληροφορίες λένε ότι κρατάς ΓΕΡΑ
    κράτα μέχρι τέλους ,ο ΛΑΟΣ μόνο απο εσένα περιμένει!!
    ο ΛΑΟΣ διαγράφει τώρα τους!!Συνδετημόνες Σου.

  14. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 05/02/2012 19:27:50

    Όποιος κάθεται και συζητά μέτρα (πχ σώσιμο ή όχι έστω μισθών και συντάξεων) όταν η βάση της συμφωνίας είναι ότι πρώτα θα πληρώνεται το χρέος και μετά όλες (οι υπόλοιπες δαπάνες με ότι περισσεύει) δεν ξέρει όχι μόνο ιστορία αλλά δεν μπορεί και να συζητά για εμάς.

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ Ο Ιθαγενής 05/02/2012 19:46:33

      by far το καλυτερο σχολιο!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Ιθαγενής 05/02/2012 21:37:47

      Ακριβώς αυτό, Ιθαγενή. Επειδή βλέπω να έχει στραφεί το ενδιαφέρον αποκλειστικά στα δώρα, ας θυμηθούμε ότι ύφεση δεν είναι μόνο η περικοπή των δώρων.

      -Ύφεση είναι και το χαράτσι στην αγροτική γη και τα χερσα χωράφια, που έσωσαν τους παππούδες μας από την πείνα στην επαρχία κατα την πρώτη γερμανική κατοχή!
      -Ύφεση ειναι και η ετήσια αύξηση των αντικειμενικών αξιών!
      -Ύφεση είναι και η αύξηση του ΦΠΑ στα βασικά καταναλωτικά αγαθά, το ρεύμα και τα φάρμακα!
      -Ύφεση είναι και η απόλυση εκατοντάδων χιλιάδων, από δημόσιο και ιδιωτικό τομέα!
      -Ύφεση είναι οι περικοπές στην υγεία και την παιδεία!
      -Ύφεση είναι η απόλυση ενστόλων και η μείωση του αξιόμαχου των ένοπλων μας δυνάμεων!
      -Ύφεση, και παρακμή, είναι να σου κουνάνε το δάχτυλο οι ναζί και να μένεις πελιδνός και να γυρνάς και το άλλο μάγουλο για χαστούκι!
      -Ύφεση, και παρακμή, είναι να σου δίνουν ιταμές εντολές χαμηλόβαθμοι υπαλληλίσκοι και να μην τους βάζεις στο πρώτο αεροπλάνο, μέσα στο διπλωματικό σάκο!

      ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟ, ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ;

  15. Νοήμων avatar
    Νοήμων 05/02/2012 19:28:11

    Και να σωθεί τώρα ο 13ος και 140ς μισθός για την τιμή των όπλων θα εξανεμισθεί στον εκβιασμό της επόμενης ή της μεθεπόμενης δόσης . Οι άνθρωποι είναι αδίστακτα κοράκια και πραγματικοί δολοφόνοι. ΕΛΕΟΣ

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Νοήμων 05/02/2012 19:30:28

      Οι Ελληνες δεν ζητούν έλεος λένε απλά πάλι:
      Ο Χ Ι

      • Geros avatar
        Geros @ Ο Ιθαγενής 05/02/2012 20:15:54

        Ο Μεταξάς απάντησε στον Γκράτσι στα Γαλλικά "Alors , c'est la guerre" (λοιπόν αυτό σημαίνει πόλεμος).
        Όχι απάντησε μετά σε κάποιες προσπάθειες του Γκράτσι να τον μεταπείσει.
        Μπορείτε να μου πείτε με ποίους και με ποιο τρόπο προτίθεστε να πολεμήσουμε σήμερα?

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Geros 05/02/2012 20:45:29

          Στη ζωή κάνεις επιλογές εκτός της επιβίωσης (όποτε σκύβεις το κεφάλι) υπάρχει και η διαβίωση (ακόμα και όταν σκύβεις για να σκάψεις τη γη)
          Αν είναι PSI+ € με κοινωνική εξαθλίωση και εθνική αλλοτρίωση και υποταγή προτιμώ τον Χολαργό.

          ΥΓ

          Absolute priority to debt service. Greece has to legally commit itself to giving absolute priority to future debt service. This commitment has to be legally enshrined by the Greek Parliament. State revenues are to be used first and foremost for debt service, only any remaining revenue may be used to finance primary expenditure. This will reassure public and private creditors that the Hellenic Republic will honour its comittments after PSI and will positively influence market access.
          De facto elimination of the possibility of a default would make the threat of a non-disbursement of a GRC II tranche much more credible. If a future tranche is not disbursed, Greece can not threaten its lenders with a default, but will instead have to accept further cuts in primary expenditures as the only possible consequence of any non-disbursement.

          That is absolutely astonishing. These are harsher terms than the British Empire ever imposed, even backed up by gunboats and the Royal Navy.


          Λοιπόν;

  16. alakran avatar
    alakran 05/02/2012 19:29:57

    Έφτασε ο Νταλάρα στο Μαξίμου.
    Τί θα κάνουν?Μήπως να οριστικοποιήσουν τουλάχιστον το PSI, αφού τα μέτρα για τη νέα δανειακή δεν θα γίνουν αποδεκτά?Και μετά εκλογές?

  17. Νοήμων avatar
    Νοήμων 05/02/2012 19:44:40

    Αν το ''κατόρθωμα'' του Σαμαρά απόψε είναι ο 13 -14ος μισθός, οι κωλοτούμπες των Αθανασιάδη -Ρομπόπουλου - Καιλή - Γιανακά - Βούρου κλπ θα είναι παδική χαρά μπροστά σ αυτό που θα επακολουθήσει.

  18. Αλέξης avatar
    Αλέξης 05/02/2012 19:46:06

    Παιδιά ελπίζω να τα βρούνε. Ποιός να τρέχει στο ΑΤΜ νυχτιάτικα να κάνει αναλήψεις.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αλέξης 05/02/2012 20:16:27

      Είχες τόσους μήνες μπροστά σου. Πόσο τόκο πήρες που τα άφησες μέσα δηλαδή ώστε να αξίζει το ρίσκο;

  19. EU avatar
    EU 05/02/2012 19:47:15

    Ποιός λέει ότι εάν φύγει ο Σαμαράς, θα πάμε αυτόματα σε εκλογές???

    Εγώ βλέπω πολλούς πρόθυμους να συνεχίσουν να στηρίζουν την κυβέρνηση Παπαδήμου για ικανό χρονικό διάστημα. Μόνο που πλέον θα καταγγέλουν και τον Σαμαρά για "λιποταξία" (ξέρουν αυτοί).

    Ολοκλήρωση του σκοπού της κυβέρνησης Παπαδήμου και μετά εκλογές μέχρι τον Απρίλιο.
    Αυτό θα πρέπει να εξασφαλίσει ο Σαμαράς σήμερα.
    Τα υπόλοιπα (μέτρα που συνοδεύουν τη δανειακή κ.λ.π.) έπονται.
    Και μπορούν να αλλάξουν πάρα πολύ απλά και όμορφα μετά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

  20. θοδωρής avatar
    θοδωρής 05/02/2012 19:56:57

    Ας διαβάσουμε την έκθεση του ΟΟΣΑ του 96 για το πως πρέπει να περνάς τα σκληρά αντιλαίκά μέτρα , και μετά θα καταλάβουμε γιατί αυτό το θέατρο.
    Μπορεί να πίνουν τα ποτάκια τους να περάσει η ώρα για να φαίνεται ότι διαπραγματεύονται ....

  21. Νοήμων avatar
    Νοήμων 05/02/2012 20:09:00

    Έχουμε καταλάβει ποιοί συζητούν για το μέλλον μας και για τα παιδιά μας:
    Ο πιο αποτυχημένος, απαξιωμένος και δοσίλογος πρώην πρωθυπουργός.
    Ο αρχηγός της Αξ. Αντιπολίτευσης που δεν έχει πάει καν σε καμία εκλογική αναμέτρηση.
    Ο Πρόεδρος του 4% .
    Ο δοτός και διορισμένος τραπεζίτης.
    Και ρωτώ; Εξ ονόματος ποίου και με ποιά λαική νομιμοποίηση αποφασίζουν για το μέλλον της χώρας για τα επόμενα 50 χρόνια

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Νοήμων 05/02/2012 20:16:47

      Περίμενε και θα δεις. Εκλογές εν όψει

      • μχ avatar
        μχ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/02/2012 22:05:01

        ευρωεκλογές ?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νοήμων 05/02/2012 20:19:06

      Ποιος δεν έχει πάει σε εκλογική αναμέτρηση; Αν θυμάμαι καλά ο ΑΣ ως αρχηγός της ΠΟΛ.ΑΝ. έχει κατέβει σε 2 ή 3 αναμετρήσεις και μάλιστα έχει μπει στη βουλή με το ίδιο κόμμα. Ή νομίζεις πως ο Υπ.Εξ. έχει μικρή εμπειρία σε διαπραγματεύσεις; Όλοι οι φωστήρες της πολιτικής επιστήμης βαλθήκατε να κάνετε υψηλή κριτική από τον καναπέ...

      • juliet avatar
        juliet @ Γεώργιος Τ. 05/02/2012 21:24:04

        Είναι ο αρχηγός που εκλέκτηκε από τη βάση και εκείνη την ημέρα βγήκανε 800.000 στου δρόμους για να ψηφίσουν.Βγήκαν οι ξυπόλητοι κόντρα στα πολιτικά τζάκια που χρόνια πουλούσανε πολιτική και παθογένεια .Αυτοί πρέπει να ξαναβγούν ...αλλά αυτή τη φορά να γίνουν 1000.000 ,2000000 ..μαζί δεξιοί -αριστεροί όλοι .Ο εχθρός είναι κοινός ...η σπείρα της πράσινης σπηλιάς.
        Ακούω ότι η Τροΐκα επιστρέφει ,αφου έφυγαν οι αρχηγοί αρα ο Λουκάς είναι ο κομιστής .......

        • madprof avatar
          madprof @ juliet 05/02/2012 23:42:05

          juliet, προς τι τόσο μένος και πάθος; Οι ΛοβοτοΡαπτούλες, και οι Τιποτο-Αρούληδες θα χαίρουν ασυλίας και βο(υ)λευόμενης αποζημίωσης (sic!).

          • juliet avatar
            juliet @ madprof 06/02/2012 07:52:14

            madprof
            Καλημέρα,
            ίσως το πάθος ν΄όφείλεται στην κοινή καταγωγή με τους ΛοβοτΑρήδες (Πατρα)!:)
            Από μας εξαρτάται η ασυλίας τους,εξαρτάται αν η μέση από το πολύ προσκύνημα έχει πάθει αγκύλωση και δεν μπορεί ν΄επανέλθει.
            Οσο για το μένος εγώ το λέω δικαίωση .Το άλλο μου DNA φταίει....έχει πολεμιστές και μάλιστα σκληρούς....χαχαχαχα,καλη βδομάδα.

  22. Νοήμων avatar
    Νοήμων 05/02/2012 20:25:48

    Τα τέως αξιώματα και τα πτυχία τους δεν τους προσδίδουν καμία μα καμία νομιμοποίηση για αυτό που κάνουν.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νοήμων 05/02/2012 20:51:25

      Για την ικανότητα ή μη να διαχειριστούν την κατάσταση απαντώ. Μην αλλάζεις κουβέντα. Άλλο η νομιμοποίηση όπου συμφωνώ αναφανδόν για εκλογές άμεσα!

  23. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 05/02/2012 20:27:48

    Άστο καλύτερα, ο Γέροντας δεν παλεύεται. Για κάποιους έχει έρθει το πραγματικό τέλος (αυτοκτόνησαν), άλλοι βρίσκονται ήδη στους πέντε δρόμους, άλλοι στα πρόθυρα, και όσοι ακόμη έχουν δουλειά, δεν ξέρουν τι θα τους βρει πρώτο: Απόλυση λόγω έλλειψης τζίρου ή λόγω οριστικού λουκέτου της επιχείρησης, και κάποιοι άλλοι, δεν ξέρω κι εγώ από που ορμώμενοι, πιστεύουν ακόμη ότι πρέπει πάση θυσία(...) "να αποφύγουμε τα χειρότερα".

    Νομίζω πως με αυτά τα μυαλά θα φτάσουμε να λέμε "μπορεί να είμαστε στον τάφο, αλλά ευτυχώς χιόνισε και δεν ζεσταινόμαστε".

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Πεπόνης 05/02/2012 20:53:57

      Θεωρώ πως ο Γέρος αντιμετωπίζει την ελληνική πραγματικότητα, νηφάλια και στωικά.
      Επιχειρηματολογεί,και δεν υβρίζει.
      Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τον αντιμετωπίζετε
      με τόσο υποτιμητικό και προσβλητικό τρόπο.
      Δεν πιστεύω ότι διαφωνείτε μαζί του επί της ουσίας.
      Αν σταματούσατε τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς θα καταφέρνατε να βρείτε τον κοινό δρόμο,που δεν απέχει από τα λεγόμενα του Γέρου.
      Όπως και να 'χει αδέρφια,ο Γέρος
      είναι δικός μας..
      Μην τον του φέρεστε σα να'ναι
      ξένος.
      Φιλικά Μ.Θ.

      • Maria Chrysostomidu avatar
        Maria Chrysostomidu @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 06/02/2012 06:28:35

        Εδώ που φτάσαμε δεν έχει σημασία τι λέμε. Μας περιμένουν δύσκολοι καιροί και ότι και να πούμε δεν το αλλάζουμε. Μπορούμε να κάνουμε κάτι? Αν όχι ας το βουλώσουμε. Να δούμε ποιον θα ψηφίσουμε όταν και αν έρθουν οι εκλογές. Από την θέση μας μόνο κραυγές απελπισίας μπορούμε να βγάζουμε και αυτοί το ξέρουν. Έχετε καμιά πρόταση ή θα τα λέμε με το καφεδάκι μας? Όσο έχουμε για να το αγοράσουμε.

    • juliet avatar
      juliet @ Πεπόνης 05/02/2012 21:10:49

      Πεπόνη
      Καλησπέρα ,
      θα σου απαντήσω με τα λόγια του Μπέρναντ Σω:''Οι γέροι είναι επικίνδυνοι,δεν τους νοιάζει τι θα συμβεί στο κόσμο''.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 05/02/2012 21:40:21

        Υπάρχουν κι εξαιρέσεις juliet!

      • Geros avatar
        Geros @ juliet 05/02/2012 23:03:30

        Θα σας απαντήσω και εγώ με τα λόγια ενός συγγραφέα ονόματι Eric Hoffer , του οποίου το βιβλίο "The true believer" θα είναι πολύ χρησμό σε πολλούς σχολιαστές του site αν θελήσουν να κατανοήσουν τους εαυτούς τους.

        Η αγένεια χρησιμεύει στους αδύναμους ανθρώπους ως απομίμηση ισχύος .

        • juliet avatar
          juliet @ Geros 05/02/2012 23:34:02

          Θα σχολιάσω μόνο την είσοδο του ασθενή στο χειρουργείο,έχεις σκεφτεί την λάθος διάγνωση ;να έχει πάει για εγχείρηση υγιής άνθρωπος ;Αρα εξετάζεις όλες τις πιθανότητες.Και οι θεωρείες καλές αλλά στον πόλεμο δεν πας με πέτρες αλλά με όπλα.Και αν χρειαστεί θα πρέπει ν΄έχεις τη δύναμη να κάψεις και να ξαναφτιάξεις από την αρχή ,να οριοθετήσεις ,να διαγράψεις ,να προχωρήσεις .Oσο για τους αδύναμους ,αν συνεχιστεί αύτη η κατάσταση που δεν θα είμαστε αδύναμοι αλλά αδύνατοι και ανήμποροι.Η ευγένεια μέχρι σήμερα δεν ωφέλησε στο λακκό των λεόντων που βρισκόμαστε.Εχουμε πόλεμο ,όπως είπε και ο μέγιστος Γαπ.

      • Giwrgos P avatar
        Giwrgos P @ juliet 14/02/2012 23:46:09

        αυτό πραγματικά μου άρεσε!

  24. factorx avatar
    factorx 05/02/2012 20:32:40

    Μόλις τελείωσε. Πρώτος βγήκε ο Σαμαράς. Θα σας ενημερώσουμε σύντομα

  25. Νταβελιώτης avatar
    Νταβελιώτης 05/02/2012 20:40:29

    Μάλιστα.
    Όλο «σκληρές μάχες» δίνουμε τα τελευταία δύο χρόνια
    και όλο με την μούρη τριμμένη στο χώμα βρισκόμαστε.
    Μήπως να τις κόψουμε αυτές τις «μάχες» καλύτερα;
    Γιατί αν είναι να τρώς χώμα συνέχεια τι τις θές τις μάχες;

    Η μάχη που έπρεπε να δώσουμε ήταν απ' την αρχή μία και μοναδική:
    Να χρεωκοπήσουμε μόνοι μας!
    Να κάνουμε restart το σύστημα και να πάμε πάλι απ' την αρχή.
    Με το ευρώ εάν μας ήθελαν χρεωκοπημένους
    ή με την δραχμή εάν δεν μας ήθελαν στο ευρώ.
    Σάμπως τώρα που είμαστε στο ευρώ δεν καταντήσαμε αφρικανία;
    Τι σημασία έχει να είσαι στο ευρώ και να ζείς τρισχειρότερα απ' ότι ζούσες με την δραχμή;
    Να λεγόματε ευρωπαίοι και να ζούμε μέαα στην ζεστασιά της ευρωπαϊκής «αλληλεγγύης» ενώ πολλοί Έλληνες κοιμούνται με μια κουβέρτα στους δρόμους;

    Δεν μας θέλουν χρεωκοπημένους.
    Δεν μας θέλουν εκτός ευρώ.
    Μας θέλουν εντός ευρώ για υπηρέτες, για σκλάβους!
    Και ούτε θα βγούμε ούτε θα μας βγάλουν απ' το ευρώ.
    Μέσα θα μας αφήσουν αναγκάζοντάς μας να γίνουμε παραγωγικοί όπως οι κινέζοι και οι βούλγαροι και οι ρουμάνοι με 23 € μεροκάματο.
    Εκεί μας πάνε, αν δεν το καταλάβατε.
    Και είναι συμφωνημένοι όλοι οι πολιτικοί της πρώην Ελληνικής Δημοκρατίας μαζί με τους Ευρωπαίους πρώην «εταίρους» και νύν προαγωγούς.

    Ας αφήσουμε τα περί μαχών και τα παρόμοια.
    Στημένο είναι το μάτς και το ξέρουν και οι κότες.

  26. Νοήμων avatar
    Νοήμων 05/02/2012 20:47:03

    Κάθε άνθρωπος είναι τόσο μικρός όσο ο φόβος που αισθάνεται και τόσο μεγάλος όσο ο εχθρός που επιλέγει να αντιμετωπίσει.

  27. nikos17 avatar
    nikos17 05/02/2012 20:49:52

    επιτέλους. Επιθετική και αληθινή η δήλωση του Α. Σαμαρά. Έτσι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ nikos17 05/02/2012 20:52:01

      Πολύ καλά τα λέει και να συνεχίσει να κρατάει αντίσταση μέχρι τέλους!

  28. Sofaditis avatar
    Sofaditis 05/02/2012 20:52:15

    "Μοχθων δ' ουκ αλλος υπερθεν η γας πατριας στερεσθαι".
    Ο δικτατωρ Μεταξας ειπε ΟΧΙ σαν Ελλην.Οι δημοκρατες μας τι κανουν;

  29. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 05/02/2012 20:55:09

    Δεν καταλαβαίνω γιατί τα media αποκαλούν τους τρεις κυβερνητικούς συνεταίρους "πολιτικούς αρχηγούς"... Είναι αρχηγοί των τριών κομματων της συγκυβέρνησης που από τις δημοσκοπήσεις φαίνεται να εκπροσωπούν λιγότερο από 45% τον πολιτών (και σε πτώση)... Από που και ως που το υπόλοιπο 55% των πολιτών αναγνωρίζει τους τρεις σαν "πολιτικούς αρχηγούς"; Eτσι κι αλλοιως, σε λίγο οι "πολιτικοί αρχηγοί" θα ψάχνουν να βρούν την ψήφο τους...

    • βορειος avatar
      βορειος @ Evro-skeptikos 05/02/2012 21:07:20

      γιατι ακουσες να μιλα κανεις για εκλογες? ουτε προκειτε να ακουσεις.

  30. Κώστας ο Μακεδόνας avatar
    Κώστας ο Μακεδόνας 05/02/2012 20:55:41

    Πρόεδρε οι ώρες είναι δύσκολες .Επιστρατέψτε όλες σας τις δυνάμεις για τη σωτηρία του έθνους και του λαού με όρους που εσείς γνωρίζετε .Όλοι οι Έλληνες είμαστε στο πλευρό σας .Με τη βοήθεια του θεού θα τα καταφέρουμε.Οι Έλληνες και ξέρουμε και μπορούμε .

  31. victoria (true) avatar
    victoria (true) 05/02/2012 20:56:05

    Μπράβο. Ο Θεός μαζί σου.

  32. LAL avatar
    LAL 05/02/2012 20:56:40

    "Τα περιθώρια ελιγμών είναι λίγα διότι απλά αυτοί που κυβέρνησαν κι αυτοί που κυβερνούν έχουν φέρει την κατάσταση σε τέτοιο σημείο ώστε να δεθούν χειροπόδαρα ακόμη κι όσοι αντιστέκονται"

    Αυτό δεν ισχύει. Είναι μια βολική δικαιολογία για να υποχωρήσει ο Σαμαράς. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα το κάνει.

    • Νταβελιώτης avatar
      Νταβελιώτης @ LAL 05/02/2012 21:00:25

      Πολύ σωστά.

  33. 30 ΧΡΟΝΙΑ ΝΔ avatar
    30 ΧΡΟΝΙΑ ΝΔ 05/02/2012 20:57:44

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΝΤΗΞΕΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΩΡΑ!
    ΤΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ;
    ΤΙ ΛΕΓΑΜΕ 2 ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ;
    ΕΚΛΟΓΕΣ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ.
    ΑΝΤΩΝΗ ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗ ΜΑΣ ΧΑΣΕΙΣ ΑΥΡΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    30 ΧΡΟΝΙΑ ΝΔ

  34. the mechanic avatar
    the mechanic 05/02/2012 21:08:07

    Αντώνη, μην συναινείς σε τίποτα. Μην υπογράφεις τίποτα. Πάμε σε εκλογές εδώ και τώρα. Ο λαός θα αποφασίσει.

  35. Orestios avatar
    Orestios 05/02/2012 21:19:13

    Ο Παπαδήμος λέει ότι συμφώνησαν στην μείωση του μισθολογικού κόστους.

    Τί συμβαίνει??????????

    • factorx avatar
      factorx @ Orestios 05/02/2012 21:20:37

      Αυτό λέει ο Παπαδήμος. Περίμενε να δούμε και τι λένε οι άλλοι

      • Orestios avatar
        Orestios @ factorx 05/02/2012 21:21:40

        Αν λένε διαφορετικά τότε ο Παπαδήμος δεν έχει την στήριξη?????

        • factorx avatar
          factorx @ Orestios 05/02/2012 21:27:14

          Ρε Ορέστιε, δεν έχεις υπομονή να περιμένεις; Και μαθε να διαβάζεις. "Συμφωνησαν ότι ..." λέει η ανακοίνωση. δεν λεέι για μέτρα. έλεος

  36. βισάλτης avatar
    βισάλτης 05/02/2012 21:20:17

    Tο πράγμα είναι απλό...Οι τροικανοί έχουν ταυτιστεί με ανάλγητους τοκογλύφους από τον λαό ο οποίος θα αποδώσει τα σχετικά σε όσους τους είναι ευχάριστοι π.χ πασοκ-λαος. Ο Αντώνιος έχει την ευκαιρία να τους φερθεί όπως αρμόζει σε αγέλη λύκων που θέλουν να μας περικυκλώσουν...Να βρει ευκαιρία –όχι για να τα βρει- αλλά για να τα σπάσει μαζί τους ...και μάλλον υπάρχουν πολλές π.χ. η συνεχή εξαθλίωση μετά από 2 χρόνια «θεραπεία αλλά τρόικα» , να αποχωρήσει από την «συγκυβέρνηση» ΠΑΡΑΥΤΑ ώστε το σύστημα να εξαναγκαστεί να προκηρύξει εκλογές...Απορώ γιατί το σκέπτεται ακόμα...Το πασοκ στην θέση του θα παιάνιζε πατριωτικά και αντιτροικανά άσματα και θα έκανε περίπατο στις εκλογές που θα προκαλούσε...
    .Αντώνιε ...σαν να μην μας τα λες καλά....το ζητούμενο δεν είναι η υποχώρηση των τροικανών σε λεπτομέρειες αλλά περισσότερο θεμελιώδες ..αφορά την γενικότερη θεώρηση της οικονομικής πολιτικής που η ορθολογική αντίληψη την τοποθετεί σε αναπτυξιακή τριοχιά τελείως αντίθετα με την εφαρμοζόμενη από την τρόικα συνταγή ύφεσης που ακολουθείται όταν μια οικονομία έχει αναπτυξιακό «μπουμ»
    Κοντολογίς ..Τρόικα=Εχθρός-τοκογλύφαροι-ανάλγητοι εκβιαστές..
    Ευρωζώνη= Γερμανοσυμμορία
    Υπάκουος στην τρόικα= Ποτέ πρωθυπουργός
    Αξίζεις περισσότερο από τον γκιόργκος και την θεοδώρα.....Απέδειξέ το!!!!!!
    Σπάστα μαζί τους και δώσε την ευκαιρία στον λαό να δώσει λύση!!!!!.

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ βισάλτης 06/02/2012 01:49:11

      Σωστός!!!!!!!

    • juliet avatar
      juliet @ βισάλτης 06/02/2012 13:36:49

      Xαιρετώ,
      Το να περιφέρεσαι άσκοπα είναι κούραση .Το να περιμένεις την ανατολή μέσα στην ατελείωτη νύχτα είναι μαρτύριο .Το να μην τολμάς είναι δειλία .Οι δρόμοι γεμίζουν πόνο και δυστυχία .Οι καρδίες αδειάζουν.Οι κλέφτες θησαυρίζουν.Οι αναλυτές ....αναλύουν και οι δοσίλογοι κυβερνούν.
      Δυό και κάτι χρόνια είναι πολλά .Πρέπει να τολμήσει και συμφωνώ να σώσει την ευκαιρία στο λαό να δώσει λύση!

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 06/02/2012 15:15:18

        να δώσει την ευκαιρία....

  37. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 05/02/2012 21:24:44

    Π Ε Ν Τ Ε ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΩΡΕΣ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ, ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ ΔΟΣΙΛΟΓΟ, ΕΝΑ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΖΟΜΠΙ ΚΙ ΕΝΑΝ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟ ΓΛΙΤΣΑ!!! ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΣΑΙ ΤΗ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΕ ...ΧΡΙΣΟΥΝΕ ΡΙΨΑΣΠΙ ...
    Ε, ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ.
    ΤΟ ΛΕΣ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΑΪ ΣΙΧΤΙΡ !!!!
    ΠΕΣ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ. ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ.

  38. europe avatar
    europe 05/02/2012 21:25:39

    Παιδιά δεν χρειάζεται να αγωνιάτε. Ο Σαμαράς ως υπεύθυνος πολιτικός αρχηγός έχει συμφωνήσει στα βασικά. Πολύ σωστά, έχει αποδεχθεί τις βασικές επιλογές της ηγεσίας της ευρωπαϊκής ένωσης. Οι δανεισμένοι ήμαστε , όχι οι δανειστές. Άμεση συρρίκνωση του δημόσιου τομέα, ευέλικτες εργασιακές σχέσεις στον ιδιωτικό, απεγκλωβισμός της οικονομίας από την τροχοπέδη των κεκτημένων. Αυτές είναι οι λύσεις και ο Σαμαράς τις ξέρει. Οι κραυγές των δήθεν αντιμνιμονιακών είναι το κύκνειο άσμα βολεμένων συνδικαλιστών, δημοσίων υπαλλήλων και οπαδών της παραοικονομίας. Σίγουρα αυτά τα μέτρα φέρνουν ανεργία, φτώχια, διάρρηξη του κοινωνικού ιστού. Πρέπει όμως να προσαρμοστούμε, αλλιώς θα ψοφήσουμε. Ξανά στα χωριά μας, στις κοτούλες μας , στο ΚΤΕΛ, στα χωράφια μας. Καλύτερα χορτάτοι στο χωρίο παρά πιασμένοι στην πόλη. Τέρμα τα δύο και τρία αυτοκίνητα στην οικογένεια με δανικά, σπίτια με δανικά, διακοπές με δανικά, ζωή βασισμένη στα δανικά. Αν θέλουμε να επιβιώσουν τα παιδιά μας, ας μην τα κουβαλήσουμε μαζί μας στον πάτο. Όσοι από εμάς δεν είμαστε κρατικοδίαιτοι και ξημεροβραδιαζόμαστε για την επιβίωση της επιχείρησης μας, ξέρουμε ότι πάντα αγωνιούσαμε και παλεύαμε για την επιβίωση. Δεν θα μας πάρουν μαζί τους οι βολεμένοι μέχρι χθες και θιγόμενοι σήμερα. Και ο Σαμαράς ξέρει την πραγματική οικονομία, ξέρει τι είναι ανάπτυξη και δεν θα υποχωρήσει στα κελεύσματα της κρατικοδίαιτης οικονομίας. Η Ευρωπαϊκή προοπτική είναι η λύση και όχι η μιζέρια του κρατισμού και των οπαδών του.

    • noldor avatar
      noldor @ europe 05/02/2012 21:38:14

      Ξεχώρισε πρώτα τα δανικά από τα δανεικά και μετά τα ξαναλέμε.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ noldor 05/02/2012 21:41:34

        δεν είναι αυτό το θέμα, είναι ότι η υπευθυνότητα ενός αληθινού ηγέτη τού επιβάλλει να μην δεχτεί μεγαλύτερη ύφεση από αυτήν που μπορεί να αντέξει η χώρα ακόμα κι αν απειλείται με χρεοκοπία.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ europe 05/02/2012 21:39:44

      Ναι σε ό,τι λες αλλά δεν μπορεί να δεχτεί ένας υπεύθυνος πολιτικός όπως ο Σαμαράς περαιτέρω μειώσεις μισθών, συντάξεων, αυξήσεις σε φόρους κ.λπ. που φέρνουν μόνο ύφεση την οποία δεν μπορεί να απορροφήσει η χώρα.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/02/2012 21:57:39

        Μανώλη, μέχρι πριν από λίγη ώρα ήσουν σίγουρος ότι "πάμε για εκλογές". Τι έγινε; Τις έφαγε η Μαγδάλω με το στόμα το μεγάλο;

    • βορειος avatar
      βορειος @ europe 05/02/2012 21:42:00

      Πες μου ενα κρατος, ΕΝΑ, στο οποιο πηγε το ΔΝΤ -παντα με την ιδια συνταγη- και το εσωσε? Απλα ολοι το εδιωξαν και αυτους και τους συνεργατες του.

    • βισάλτης avatar
      βισάλτης @ europe 05/02/2012 22:04:03

      "Σίγουρα αυτά τα μέτρα φέρνουν ανεργία, φτώχια, διάρρηξη του κοινωνικού ιστού. Πρέπει όμως να προσαρμοστούμε, αλλιώς θα ψοφήσουμε"
      Να προσαρμοστούμε ; γιατί αυτά που αποδέχεσαι μάλλον κοντά στην διάλυση μας πάνε.Το ότι είμαστε δανειζόμενοι δεν σημαίνει ότι θα ανεχθούμε να μας επιβάλλουν μέτρα οικονομικής πολιτικής..Οι τοκογλύφοι τα λεφτά τους θέλουν και από κει και πέρα επειδή –όπως λες ανήκεις στον ιδιωτικό τομέα και λογικά θα έχεις λακριντί με τράπεζες –έχουμε αντικρουόμενα συμφέροντα λόγω του ότι ο τοκογλύφος θέλει να σε πτωχεύσει για να σε αγοράσει κοψοχρονιά,ή τα εγγόνια σου να χρωστάνε στα εγγόνια του .
      Οι τοκογλύφοι δεν θέλουν αγαπητέ ούτε ευγένειες –υποτέλειες ούτε σεβασμό...Οεφιάλτης τους είναι να τους εξοφλήσεις νωρίτερα και να απεμπλακείς από τον ιστό τους...

    • foros avatar
      foros @ europe 06/02/2012 00:04:14

      Είσαι πολύ ευτυχισμένος στον κόσμο σου. Πραγματικά σε ζηλεύω. Σίγουρα είσαι ο ΓΑΠ.

  39. dimitris avatar
    dimitris 05/02/2012 21:35:32

    εχουμε μπλεξει ασχημα με τον παπαδημο.
    απιστευτος τυπος...
    οι γερμανοι κανουν λογο για μυστικη του συναντηση με τον ackerman (ceo της deutsche bank) σημερα το βραδυ.
    μονο αυτο(ι) τον ενδιαφερει
    και προσπαθει με τις δηλωσεις του να "καπελωσει" τον σαμαρα.
    ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ ΤΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ.

  40. factorx avatar
    factorx 05/02/2012 21:36:28

    Να δααβάζετε παρακαλώ και τις ανανεώσεις του κειμένου.

    Σύμφωνα με τις πρώτες δημοσιογραφικές πληροφορίες ο πρόεδρος της ΝΔ είναι ανένδοτος στον 13ο και 14ο μισθό. Δεν δέχεται επίσης τα περισσότερα από όσα προτείνει η Τρόικα για τις επικουρικές, ενώ συζητά το θέμα του κατώτατου μισθού.

    • amt avatar
      amt @ factorx 05/02/2012 21:43:00

      ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ ΣΤΑΔΥΟ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΖ, ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ;;;;;ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ;;;;;; ΕΧΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;;

      • ο ξένος avatar
        ο ξένος @ amt 05/02/2012 21:56:43

        Μα ο κατώτατος είναι το διακύβευμα. Γι'αυτό λυσσάξανε μια βδομάδα τα ΜΜΕ τάχα για σκληρή διαπραγμάτευση να σωθεί 13ος και 14ος (bonus αγγλιστί), προπέτασμα καπνού.

        • factorx avatar
          factorx @ ο ξένος 05/02/2012 22:05:16

          Πόσους αφορά ο κάθε μισθός; Και αν το κούρεμα θα είναι μεγάλο η μειωση για τους νεοεισερχόμενους θα είναι αμελητέα. και τίποτα δεν εμποδίζει τον Σαμαρά να την αλλάξει αυριο

          • Γιαννης Ν. avatar
            Γιαννης Ν. @ factorx 06/02/2012 01:59:14

            Αν αλλάξει ο κατώτατος π.χ. 20% όπως ακούγεται θα είναι το ίδιο (ή και χειρότερο) με το 13 και 14ο . θα το κάνω χοντρικά για να καταλάβουμε:
            Μηνιαίες απολαβές 1000 Χ 12 = 12000
            13ος και 14ος = 2000
            Σύνολο : 14000.
            με ΄κούρεμα 20% : μηνιαίες 800 Χ 12 = 9600
            13 και 14ος 1600
            σύνολο = 11200
            αν κόψουνε απλά το 13 και 14 θα είναι 12000
            ΜΗ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΤΕ. ΑΝΤΩΝΗ ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΛΑ !
            13

  41. juliet avatar
    juliet 05/02/2012 21:38:17

    Σωτηριά της χώρας σημαίνει :Εκλογές - διαχείρηση της δημόσιας περιουσίας από έντιμους Ελληνες -αξιολόγηση του πλούτου της χώρας-και δουλειά για μας - εξασφάλιση τροφής ,στέγης και αξιοπρεπής ζωής των Ελλήνων-απέλαση των λαθρο .Ξαναφτιάχνουμε την Ελλάδα ,τα λαμόγια στη φυλακή ,οι προδότες ας κρίνει ο λαός .Οποιος επαναλαμβάνει το σπορ της διαφθοράς τιμωρείται ,πληρώνει ,ανακοινώνεται το ονοματάκι του ,βλέπουμε τη φωτογραφιούλα του και αν είναι δημόσιος παύεται ,δεν επιβραβεύεται με δωράκια.Αυτά χονδρικά.......

  42. KA avatar
    KA 05/02/2012 21:38:18

    Είναι σαφές πως πρόκειται για μία πολύ δύσκολη κατάσταση, με ελάχιστα περιθώρια ελιγμών και αφόρητες πιέσεις.

    ΑΠό την άλλη, έχω τον πειρασμό να σχολιάσω πως το τεράστιο πείραμα ελέγχου της σκέψης ενός ολόκληρου λαού, που βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και δύο χρόνια, είναι εξαιρετικά επιτυχημένο. Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία! Καμμία!

    Είδα εδώ παραπάνω, κάτι που άκουσα και από τον Βενιζέλο στη Βουλή

    ("«Να βγούμε από το ευρώ για να αγοραστεί η χώρα φθηνά από αυτούς που έβγαλαν τα κεφάλαια τους από τη χώρα; ρώτησε ο κ. Βενιζέλος, εκφράζοντας την ελπίδα ο κ. Τσίπρας να μην χρησιμοποιείται συνειδητά από κάποιους ως όργανο παραπλάνησης.", λέει το ρεπορτάζ.
    "Ο Σαμαράς γνωρίζει ότι στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται και δεν θα επιτρέψει να δημιουργηθούν καταστάσεις που επιτήδειοι με ευρώ στα χέρια θα παίρνουν τις περιουσιες ανθρώπων που θα έχουν ανάγκη για μερικές δραχμές ,", γράφει ο Geros παραπάνω.).

    Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να μπαίνουν στο διάλογο τόσο ανόητα επιχειρήματα, για να το πώ με την κομψότερη λέξη που μου έρχεται. ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΗΔΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΥΡΩ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΤΕΙΝΕΤΑΙ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ! Ποιός δεν έχει ακούσει στο στενό του περιβάλλον για αγοραπωλησίες ακινήτων στα 2/3 (σε αξιοπρεπείς περιοχές), στο 50% (σε υποβαθμισμένες περιοχές) της αντικειμενικής τους αξίας; Και είμαστε ακόμα στην αρχή; Διανοείστε τι θα επακολουθήσει σε 1-2 χρόνια με τον ορυμαγδό των φόρων και την τεράστια ανεργία; Έχει σημασία αν θα αγοράζονται σε δραχμές ή σε ευρώ, οι ακίνητες και κινητές αξίες που θα ξεπουλιούνται για να βγεί η εβδομάδα και ο μήνας;

    Τι ανοησίες είναι αυτές; Τα λαμόγια που έβγαλαν τα λεφτά τους έξω θα έχουν την ευκαιρία να θησαυρίσουν (αν τους δοθεί ...) είτε εντος είτε εκτός της ευρωζώνης. Η εξαθλίωση των μεσαίων και χαμηλών στρωμάτων της κοινωνίας θα τους δώσει την ευκαιρία και όχι το νόμισμα! Τα επιχειρήματα τέτοιου είδους, μου θυμίζουν το "Και τι θέλατε; να γίνει πόλεμος;" που ξεστόμιζαν οι Πασόκοι επί χρόνια για να δικαιολογήσουν τη μεγαλειώδη επιτυχία τους στην κρίση των Ιμίων. Σε ηλιθιους απευθύνονταν, και αντίστοιχης στόχευσης είναι και το παραπάνω επιχείρημα για τα κεφάλαια που εχουν φύγει έξω και τη δραχμή.

    Αλλά, απ' ότι βλέπω, υπάρχουν πάντα πρόθυμοι να τσιμπήσουν σε τέτοια επιχειρήματα.

  43. The Don avatar
    The Don 05/02/2012 21:41:40

    Να δεχτώ ότι ο Σαμαράς κάνει ότι μπορεί... Αλλά το κλείσιμο του άρθρου ότι έτσι όπως τα έκαναν οι προηγούμενοι, μάλλον δε μπορεί να κάνει και πολλά είναι λίγο τραγικό.. Πάντα υπάρχουν άλλοι δρόμοι, αρκεί να θες να τους περπατήσεις...

  44. TopGunZ avatar
    TopGunZ 05/02/2012 21:51:22

    Υπομονή. Υπομονή. Υπομονή. Ίσως κάποιοι έχετε πολύ "λίπος" ακόμα το οποίο φοβάστε μη χάσετε, αλλά αυτοί που η ψυχή μας έχει στεγνώσει από αυτόν τον πόλεμο σφίγγουμε γερά τα δόντια και περιμένουμε. Χωρίς αλαλαγμούς, χωρίς τσεκούρια στα χέρια, χωρίς θειάφι στο στόμα και τα μάτια. Με τη σημαία στο χέρι και το σταυρουδάκι το βαφτιστικό (ότι μας έμεινε πολύτιμο) στο στήθος. Όλοι θα κριθούν όταν πρέπει. Και ο Σαμαράς. Και εμείς οι ίδιοι. Υπομονή, πίστη κι ελπίδα. Η ιστορία δεν γράφεται με τα βιαστικά "όχι". Γράφεται με τα έσχατα "όχι". Κι όποιος αρέσκεται στα "βροντήγματα" και τις γροθιές σε μαχαίρια, ας υπογράψει κι ένα χαρτί ότι φέρει αυτός την ευθύνη για ότι ακολουθήσει. Γιατί σε όσους ορέγονται μια Ελλάδα ψευτελεύθερη κι εξαθλιωμένη, εγώ παίζω τα ρέστα μου με Ελλάδα ελεύθερη, αξιοπρεπή και υπερήφανη. Όταν χάσουμε κάθε ελπίδα για αυτό, τότε γαία πυρί μιχθήτω. Όχι πιο πριν. Το χρωστάμε στους επόμενους και τους προηγούμενους.

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ TopGunZ 06/02/2012 00:15:05

      Και τι κάναμε όλοι εμείς τα χρόνια του μεγάλου φαγοποτιού για να φτάσει η ταπείνωση και η υποδούλωση της χώρας προ των πυλών;
      Τίποτα!
      Παλληκάρια ....της μιας δραχμής τα γιασεμιά...

      • Γιαννης Ν. avatar
        Γιαννης Ν. @ Περικλής 06/02/2012 02:06:49

        Εγω δεν μετείχα σε κανένα φαγοπότι και δε δέχομαι να πληρώσω το λογαριασμό κανενός!
        Αν δεν μετείχες και εσύ τότε να μην δέχεσαι αηδίες για τα χρόνια της ευμάρειας!
        Δεν υπήρξαν αυτά τα χρόνια της ευμάρειας . Για τους πολλούς.
        Από το 2001 μέχρι το 2009 οι τιμές ανέβηκαν τρεις φορές πάνω και οι αποδοχές μου μισή! Αν αυτό το λες το μεγάλο φαγοπότι τότε τι να πω.......

  45. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 05/02/2012 21:52:00

    Όλοι βγήκανε από το Μαξίμου και κάνανε κάποια δήλωση που φανερώνει τη στάση και τη διάθεσή τους.
    Εκείνος ο Γιωργάκης, 5 ώρες μέσα τι έκανε; Ροχάλιζε; Άφηνε μάλλον τον Σαμαρά να βγάλει τα κάστανα απ΄τη φωτιά και μετά ανάλογα με την έκβαση σκόπευε να κάνει τον παλληκαρά; Αλλά για κακή του τύχη, η συνάντηση θα συνεχιστεί και αύριο. Άρα κάτι πρέπει να βγεί να πει από σήμερα, π.χ. πως πέρασε αυτές τις 5 ώρες μέσα στο Μαξίμου..., τι προσπάθειες έκανε, που έβαλε κόκκινη γραμμή κλπ...
    Γιωργάκη, από σήμερα πρέπει να μας γράψεις την έκθεσή σου, με θέμα: ¨Πως πέρασα σήμερα στο Μαξίμου¨.

  46. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 05/02/2012 21:56:47

    Το έχω πεί καί παλαιότερα,γιά νά ασκήσεις πολιτική πρέπει να διαθέτεις ψυχραιμία θάρρος καί θράσος.Δέν κτυπάς γροθιά στό μαχαίρι,περιμένει ένας λαός ταλαίπωρος πίσω σου.Οποια απόφαση παρθεί θά είναι δεσμευτική.Πρέπει να σταθμιστούν όλες οι περάμετροι. Είμαστε σέ αναμονή.

  47. Σ.ΕS avatar
    Σ.ΕS 05/02/2012 21:59:39

    Χάρη στον ΓΑΠ και την «παιδική χαρά του»,ότι πάθαμε το πάθαμε και δυστυχώς τίποτα δεν αλλάζει.
    Το διακύβευμα αυτή την στιγμή είναι το μέλλον των παιδιών μας,που κάποιοι τεχνοκράτες και αποτυχημένοι πολιτικάντηδες θέλουν να τα καταστήσουν σύχρονους είλωτες,στερώντας τους το δικαίωμα στο όνειρο της ζωής.
    Γιατί, τί όνειρα να κάνουν με 400 ευρώ,αν είναι τυχερά και βρουν μια δουλειά,με την ύφεση που θα υπάρχει;
    Οπότε σχετικά με την απορία σου για το Κούγκι,το κάνεις.

  48. steven avatar
    steven 05/02/2012 22:00:28

    ΕΙΠΑΜΕ ...

    ................."ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ".........


    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΑΞΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕ........ "ΓΑΜΠΡΟΣ"........

  49. Σ.Ε avatar
    Σ.Ε 05/02/2012 22:01:32

    Χάρη στον ΓΑΠ και την «παιδική χαρά του»,ότι πάθαμε το πάθαμε και δυστυχώς τίποτα δεν αλλάζει.
    Το διακύβευμα αυτή την στιγμή είναι το μέλλον των παιδιών μας,που κάποιοι τεχνοκράτες και αποτυχημένοι πολιτικάντηδες θέλουν να τα καταστήσουν σύχρονους είλωτες,στερώντας τους το δικαίωμα στο όνειρο της ζωής.
    Γιατί τι όνειρα να κάνουν με 400 ευρώ,αν είναι τυχερά και βρουν μια δουλειά,με την ύφεση που θα υπάρχει.
    Οπότε σχετικά με την απορία σου για το Κούγκι,το κάνεις.

  50. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 05/02/2012 22:02:02

    Απόψε θα είναι μια μεγάλη νύχτα.Κανείς δεν γνωρίζει ούτε μπορεί να προβλέψει με ασφάλεια και ακρίβεια τι θα ξημερώσει αύριο.Κάθε ανάλυση είναι παρακινδυνευμένη.Η αγωνία ΟΛΩΝ μας παρατείνεται.Αύριο,πλέον,είναι η κρίσιμη και καθοριστική ημέρα.Πάντως,δυο στοιχεία είναι σίγουρα:Πρώτον η ανακοίνωση Παπαδήμου.Δεν συμβαδίζει σε τίποτα με τη δήλωση Σαμαρά,έξω από τα γραφεία της ΝΔ στη Συγγρού.Υπάρχει αναντιστοιχία.Το πρόσωπο του Σαμαρά έδειχνε πολλά.Δεύτερον,όποια και να είναι η τελική έκβαση της αυριανής ΟΡΙΑΚΗΣ συνάντησης,σίγουρα θα τρέξουν μεγάλες εξελίξεις από δω και στο εξής.....

  51. TARAMAS avatar
    TARAMAS 05/02/2012 22:03:30

    Κάποιοι θα καταλάβουν κάποια στιγμή ότι τέρμα το φαγοπότι. Μόνη τους ελπίδα είναι η έξοδος από το ευρώ και την ΕΕ και η διαιώνιση ενός σάπιου τριτοκοσμικού συστήματος, όπου οι ημέτεροι και οι αφισοκολλητές απομυζούν τις παραγωγικές δυνάμεις του τόπου καθώς οι παρασιτικοί εσμοί των κομμάτων με τη σειρά τους εναλλάσσονται στην εξουσία. Όπως κάθε θηρίο όταν στριμωχτεί στη γωνία γίνεται πιο άγριο, έτσι και αυτοί υβρίζουν και λοιδορούν οποιαδήποτε ορθολογιστική άποψη είναι αντίθετη με τις επιδιώξεις τους. Κι εδώ πλάκωσαν πολλοί τέτοιοι. Με το ευρώ η χωρίς όμως οι μέρες τους τελειώσαν. Το κακό είναι ότι μαζί με τα ξερά καίγονται πολύ περισσότερα χλωρά.

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ TARAMAS 06/02/2012 00:12:45

      Η ύφεση της οικονομίας αποθαρρύνει τις επενδύσεις, αλλά βάζει πάγο και σε αυτές που ήδη είχαν γίνει και τώρα φεύγουν. Η κατάρρευση αυτή των μισθών μάς φέρνει πολλές δεκαετίες πίσω, μας ξαναγυρνά στο '50. Δεν έχει καμιά σοβαρή δικαιολογία αυτό που γίνεται, δεν λέω ότι είναι χωρίς ηθική και ένα αντικοινωνικό μέτρο, που είναι, αλλά είναι τελείως αναποτελεσματικό. Δεν βελτιώνονται ούτε το έλλειμμα ούτε το χρέος. Τα έσοδα του Δημοσίου καταρρέουν, το δε χρέος συσσωρεύεται. Το μεγάλο ζητούμενο είναι ότι ο κόσμος βλέπει ότι ο ίδιος καταστρέφεται, χωρίς κάτι να βελτιώνεται στην οικονομία. Θα δέχονταν όλοι τη θυσία αν είχαν την αίσθηση ότι κάτι πηγαίνει προς το καλύτερο, αν υπήρχε έστω μια μικρή ελπίδα γι' αυτό.

  52. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 05/02/2012 22:05:05

    Πρέπει να συλληφθεί ως ένοχος εσχάτης προδοσίας τώρα η Ντόρα Μπακογιάννη. Το αδίκημα δεν παραφράφεται.
    Οι πολιτικοί αρχηγοί, η ηγεσία της χώρας-δεν μπαίνω στα πρόσωπα- κάνει για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ διαπραγμάτευση. Και αυτή ως πιστή υπηρέτης της Γερμανίας παίρνει σβάρνα τα ραδιόφωνα και δηλώνει:
    "Αν δεν συμφωνήσουν με την τρόικα θα ευθύνονται για την χρεοκοπία"
    Δηλαδή σπάει, υπονομεύει και σαμποτάρει την όποια εθνική προσπάθεια με επίσημες δηλώσεις απειλώντας την ηγεσία που κάνει διαπραγματεύσεις.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κώστας ΜΠ 06/02/2012 01:35:25

      Δεν είναι η πρώτη φορά που με λόγια και πράξεις υπονομέυει τα συμφέροντα της πατρίδας. Θυμάται κανείς τη στάση της στο σχέδιο Ανάν και τα λόγια της για Πούτιν ενώ ο ΚΚ ήταν σε συζητήσεις για αγωγούς και λοιπά; Στο ίδιο σκαμνί με τους πασόκους τη θέλω όταν έρθει η ώρα...

  53. γρ.αν. avatar
    γρ.αν. 05/02/2012 22:05:36

    υπαρχει πιο επισημη πληροφορηση απο την επισημη δηλωση του πρωθυπουργου?

  54. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ-ΔΑΣΚΑΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ-ΔΑΣΚΑΛΟΣ 05/02/2012 22:13:06

    Aντωνη μην ενδωσεις.
    Η μονη λυση ειναι oι εκλογες αυριο!
    Ολα τ΄αλλα θα σε πανε πολυ πισω και την παραταξη μας επισης.
    Μην δωσεις τη χαρα στους πασοκους να σε αποκαλουν απο αυριο
    -οπως αρχισαν ηδη -κωλοτουμπα η κομανετση!

  55. dirty harry avatar
    dirty harry 05/02/2012 22:13:41

    Δηλαδη βρε παιδια,παραλιγο σημερα στη θεση του διαπραγματευτη θα ηταν ο ...Πετσαλνικος ? ! ? !

    • Y. avatar
      Y. @ dirty harry 05/02/2012 22:27:18

      !!!

  56. george avatar
    george 05/02/2012 22:15:19

    Τελείωσε. Έχουν συμφωνήσει σε όλα και συνεδριάζουν για το πώς θα το πλασάρουν. θα ανακοινώσουν ότι "κάτι έσωσαν" π.χ. 13-14 μισθό, που πότε στην πραγματικότητα δεν υπήρχε θέμα. Η Ελλάς υποδουλώθηκε.

    Πλέον μόνο οι Έλληνες και το άρθρο 120 είναι η τελευταία ελπίδα.

  57. 114 avatar
    114 05/02/2012 22:15:43

    Εν εξελίξει ψηφοφορία στο in.gr
    Τι πιστεύετε ότι πρέπει να πράξει η κυβέρνηση υπό τον Λ. Παπαδήμο;

    -Να υπογράψει τη νέα δανειακή σύμβαση 2769 35.83%
    -Να κηρύξει η χώρα στάση πληρωμών 4451 57.59%
    -Δεν ξέρω / Δεν απαντώ 509 9%
    Σύνολο:7729

    Η ουσία δεν βρίσκεται στο κόψε -ράψε με εγκάθετους εντολοδόχους .
    Δεν υφίσταται καμιά νομιμοποίηση να αποφασίσουν αυτοί για το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας.
    Ούτε η παρούσα βουλή.
    Πρόκειται για επί της ουσίας συνταγματική εκτροπή.
    Μόνη διέξοδος : Εκλογές τώρα
    Οτιδήποτε άλλο θα καταστεί άκυρο και οι συμμετέχοντες θα λογοδοτήσουν.

    • ΑπόΜηχανήςΦτωχός avatar
      ΑπόΜηχανήςΦτωχός @ 114 06/02/2012 03:10:49

      Αν αληθεύει είναι τρομακτικό. 35% σκυφτούληδες.

  58. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 05/02/2012 22:16:12

    Αυτό που με εκνευρίζει με τους έλληνες πολιτικούς είναι τα επικοινωνιακά τους παιχνίδια. Αφού στο τέλος τα μέτρα θα τα ψηφίσουν, τι κάθονται και μας λένε ότι θέλουν. Η διαπραγμάτευση έπρεπε να είχε γίνει πριν 2 χρόνια τότε που και ένα φτέρνισμα της μικρής Ελλάδας προκαλούσε τρόμο σε Γερμανία και Γαλλία. Αλλά τότε είχαμε την ατυχία να έχουμε τον ΓΑΠ. Τώρα τέλος. Έχουν θωρακιστεί και ήρθαν για την ρεβάνς κύριοι. Έαν χρειάζεται κάτι πλέον η χώρα είναι τα εξής και με την αυστηρή σειρά που τα γράφω:
    1. Παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων της καταστροφής.
    2. Να αποκατασταθεί το αίσθημα δικαίου στους πολίτες σε όλους τους τομείς.
    3. Καταπολέμιση της αλλοδαπής εγκληματικότητας-ασυδωσίας.
    Η χώρα πρέπει να μπει σε φάση ανοικοδόμισης. Καλό σας βράδυ και καλό κουράγιο σε όλους και όλες.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ H pena tis orghs 06/02/2012 01:46:45

      Ναι σε Όλα

  59. geosid avatar
    geosid 05/02/2012 22:16:47

    ΚΑΝΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΥΣ?ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΟΤΑΝ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΝΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ.ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.

  60. mx avatar
    mx 05/02/2012 22:21:29

    Θα χρεοκοπήσει η Ελλάδα αν δεν συμμορφωθεί

    Ακόμη και ο νηφάλιος πρόεδρος του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ απειλεί την Ελλάδα με χρεοκοπία...
    Τον κίνδυνο "χρεοκοπίας" της Ελλάδας τον Μάρτιο, αν οι μεταρρυθμίσεις, που απαιτούν οι πιστωτές της, δεν πάνε καλά, επισείει ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, σε συνέντευξη στο εβδομαδιαίο περιοδικό Der Spiegel.
    "Αν χρειαστεί να διαπιστώσουμε ότι όλα παίρνουν τον κατήφορο στην Ελλάδα, τότε δεν θα υπάρξει καινούριο πρόγραμμα" αναχρηματοδότησης της χώρας που να της επιτρέπει να τιμήσει τις υποχρεώσεις της, δήλωσε ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου. "Αυτό θα σήμαινε μια χρεοκοπία τον Μάρτιο", πρόσθεσε.
    "Η Ελλάδα πρέπει να γνωρίζει πως δεν θα κάνουμε πίσω στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων", συνέχισε ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, εκφράζοντας λύπη που υπάρχουν "στοιχεία διαφθοράς σε όλες τις βαθμίδες της διοίκησης" στην Ελλάδα.

  61. ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ 05/02/2012 22:25:25

    ΚΟΥΓΚΙ ..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  62. Y. avatar
    Y. 05/02/2012 22:26:24

    Αντώνη, για σκάκι δε μιλάγαμε? Αύριο λοιπόν κινήσεις φουλ επίθεσης, στείλ’ τους αδιάβαστους με ρουά-ματ τις άμεσες εκλογές, ώστε ο λαός να αποφασίσει, ποιός θα αποφασίζει για το μέλλον του

  63. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 05/02/2012 22:28:21

    Στη θέση του διαπραγματευτή όχι. Στη θέση του πρωθυπουργού ναι.

  64. LAL avatar
    LAL 05/02/2012 22:28:33

    Το ΟΧΙ πρέπει να είναι συνολικό. Τι να τον κάνω τον 130 και 14ο μισθό αν πρέπει να πληρώσω φόρους με υπερβολικά μεγάλες αντικειμενικές αξίες ενώ παίρνω 3 και 60 ή είμαι άνεργος. Ή αν καλούμαι να πληρώσω για το χωράφι του παππού μου που κληρονόμησα.

    Δεν μου άρεσε η συμπεριφορά Σαμαρά, αλλά θα περιμένω μέχρι αύριο για την τελική κρίση.

  65. factorx avatar
    factorx 05/02/2012 22:28:55

    Δηλαδή μέχρι τώρα το Μαξίμου έπαιζε καθαρό παιχνίδι; Και γιατί αφού τα βρήκαν όλα οι διαπραγματεύσεις συνεχιζονται αύριο; Μην ξεχνάς και τις Τράπεζες που πρέπει να ανοίξουν άυριο

  66. Pit avatar
    Pit 05/02/2012 22:33:34

    Μην ξεχνάμε ότι ο βασικός μισθός χρησιμοποιείται ως βάση για τον υπολογισμό και άλλων πραγμάτων, όπως είναι οι επικουρικές κλπ. και μείωση του συνεπάγεται πολλά.

  67. factorx avatar
    factorx 05/02/2012 22:37:03

    Τι να κάνουμε τώρα; να απαντάμε και σε κάθε κανάλι; και χθες έλεγε διάφορα η Σπυράκη στο ΜΕΓΑΚ και βγήκε και την διέχευσε on line ο Μιχελάκης. Γιατί δεν καταλαβαίνουμε ότι Η ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ , ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙ;

  68. Έλληνας avatar
    Έλληνας 05/02/2012 22:39:36

    Ακόμα κι αν το ρεπορτάζ σας αποδειχτεί απολύτως ακριβές, τα. νέα αυτά μέτρα σίγουρα εντείνουν την ύφεση και επομένως ο Σαμαράς τελικά το μόνο που θα καταφέρει είναι να ισχυρίζεται πως χάρη σ' αυτόν αποφεύχθηκαν τα χειρότερα. Εκεί που έχει φτάσει όμως πρέπει να τους αναγκάσει να παραδεχτούν πως είναι αποικιοκράτες.

  69. γρ.αν. avatar
    γρ.αν. 05/02/2012 22:41:19

    εχεις πολυ καλυτερη πληροφορηση απο μας γι'αυτο και σε παρακολουθουμε.απλα καπου παιζεται ενα παιχνιδι.η δηλωση παπαδημου θα μπορουσε να καθυστερησει(ή ενα απλο "οι συζητησεις συνεχιζονται") μιας και στις δεκα θα ξαναβλεπε την τροικα και εκει θα ανακοινωνε τις ενστασεις των πολ.αρχηγων.ετσι τους κρεμασε κανονικα.

  70. βορειος avatar
    βορειος 05/02/2012 22:43:56

    Αν θυμαμαι καλα ο κυριος Σαμαρας ειχε πει οτι αυτη η κυβερνηση δεν μπορει να λαβει νεα μετρα καθ οτι ειναι μεταβατικη και ενος συγκεκριμενου σκοπου, και εδω μιλαμε για νεα μετρα του 2012.

  71. nostos avatar
    nostos 05/02/2012 22:47:57

    Y. Θυμάσαι που μετρουσες ανάποδα τις μέρες ως τις 19;...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ nostos 06/02/2012 01:37:06

      Εδώ ο κόσμος καίγεται...

  72. factorx avatar
    factorx 05/02/2012 22:48:29

    Ο,τι ξέρω το γράφω. Υπομονή. Και αύριο μέρα είναι.

  73. 114 avatar
    114 05/02/2012 22:48:59

    Αν ο ΑΣ συνυπογράψει αυτή την παρωδία , το 8,7% της ΠΟΛ.ΑΝ. των ευρωεκλογών του '94 , θα φαντάζει άπιαστο όνειρο.
    Και οι τρεις μαζί 20% .
    Ο επόμενος Πρωθυπουργός πάντως , μνημόνιο δεν θα έχει υπογράψει.
    Θυμηθείτε το.

  74. nostos avatar
    nostos 05/02/2012 22:53:12

    Να ζήσουμε να θυμόμαστε και την ανεξάρτητη Ελλάδα και τις ελεύθερες εκλογες.

  75. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/02/2012 22:56:52

    Πες και για το 60% της αριστεράς αθροιστικά, που όπως φαίνεται κάποιοι "σώφρονες" βιάζονται να της το προσφέρουν στο πιάτο...

    Αν δεν ήταν τραγικό για την Ελλάδα, θα είχε μεγάλη πλάκα.

  76. samarikos avatar
    samarikos 05/02/2012 23:00:58

    Ο Παπαδήμος εαν μεταφέρει προσωπικές απόψεις και φαντάζεται συμφωνίες αυτό θα πρέπει να ενεργοποιήσει τον επικοινωνιακό μηχανισμό της Ν.Δ.Αν δεν φανεί κάποια οργισμένη αντίδραση τότε η υπόθεση αρχίζει να γίνεται ύποπτη,τι σημαίνει στα βασικά συμφωνήσαμε?Το ποιός μας δουλεύει θα φανεί σήμερα-αύριο.Ο πρόεδρος πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη του πως το κάθε μέτρο ξεχωριστά θα πλήξει διαφορετικές κοινωνικές ομάδες εκτός από το αποτέλεσμα της ύφεσης που θα πλήξει όλους.Στη περίπτωση που αύριο τα χέρια δώθουν και οι μάσκες πέσουν ακόμα και μικρές παραχωρήσεις καλές κάλπες σε ολά τα κορυφαία στελέχη της παράταξης.

  77. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 05/02/2012 23:01:06

    Μπράβο στον Α. Σαμαρά που διαπραγματεύεται όπως δείχνουν τα πράγματα.
    Όμως αυτό που θα μετρήσει είναι μόνο το τελικό αποτέλεσμα.
    Όταν έχεις στηρίξει την πολιτική σου στην επαναδιαπραγμάτευση είναι πρόδηλο ότι προεξοφλείς κάποια θετικότερα αποτελέσματα από όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής.
    Όμως όποιος πιθανόν νομίζει ότι θα καρπωθεί κέρδη επειδή απλώς διαπραγματεύτηκε ενώ τελικά υποχώρησε κάνει πολύ μεγάλο λάθος.
    Αν θεωρούμε πως ό,τι προτείνει η Τρόϊκα είναι καταστροφικό, τότε είμαστε υποχρεωμένοι να το αρνηθούμε μέχρι τέλους, αρνούμενοι τους εκβιασμούς.
    Τελικά ας πάμε σε εκλογές.
    Ας αποφασίσει ο Ελληνικός Λαός αν επιλέγει το δρόμο της υποταγής ή της αντίστασης.
    Κανείς δεν έχει δικαίωμα να τον υποκαταστήσει σε μια περίοδο που οι αποφάσεις θα κρίνουν το μέλλον του για δεκαετίες.
    Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τον ...σώσει.
    Προλαβαίνουμε να κάνουμε εκλογές σε 30 ημέρες.
    Τα 15 δις που χρειάζονται για πληρωμή της δόσης του Μαρτίου για το χρέος μπορούν να βρεθούν.
    Ας κρατηθούν εν ανάγκη χρήματα από μισθούς και συντάξεις πάνω από κάποιο ποσό με προοπτική να δοθούν μετά τις εκλογές.
    Το θέμα είναι ότι πρέπει αυτή τη φορά ή να υπερισχύσει η άποψη του Σαμαρά στις διαπραγματεύσεις ή να πάμε σε εκλογές.
    Οποιαδήποτε άλλη λύσει δε θα τη συγχωρήσει ο Ελληνικός Λαός.

    • Geros avatar
      Geros @ ΣΟΝ ΠΕΝ 05/02/2012 23:53:44

      Νομίζω ότι σε αυτό μπορώ να είναι απόλυτος και κάθετος , εκτός αν ο Θεός κατεβει στην γη και μας δανείσει , λεφτά για την δόση Μαρτίου δεν υπάρχουν . Βάζω δέκα υπογραφές . Δεν είναι μαρουλόφυλλα παιδιά τα δισεκατομμύρια. Αν από σήμερα μέχρι τις 20 Μαρτίου το δημόσιο ξεζουμίσει τους πάντες με κάθε τρόπο πάνω από 7-8 δις δεν μαζεύει , οπότε και να μην πληρωθεί ούτε ένας μισθός , ούτε μια σύνταξη , ούτε μια υποχρέωση θα λείπουν στο δημόσιο τα μισά λεφτά . Μην λέτε κουβέντες έτσι , δείτε λίγο τα νούμερα.
      Τώρα αν νομίζει κανείς ότι σε 20 μέρες από τώρα θα δώσει η Ρωσία και η Κίνα καμιά δεκαριά δις για να βρίσκονται και μετά τις εκλογές θα δώσουν μερικές δεκάδες ακόμα για τις επόμενες δόσεις τότε συγγνώμη αλλα δεν βρισκόμαστε στον ίδιο πλανήτη. Στον πλανήτη που ζω εγώ υπάρχει κάτι που το λένε πραγματικότητα.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Geros 06/02/2012 02:02:13

        με 7-8δις κανεις μια χαρα super-εθελοντικο-PSI ..
        50% haircut, και ο ΝτΑλλαρας ανοιγει σαμπανιες..
        τους αλλους (που κανουν παιχνιδι τωρα) με τι ακριβως θα τους πληρώσεις δεν ειναι ξεκάθαρο..αυτι ειναι και το πρόβλημα..

        Η στιγμη ειναι κομβική.. οι τοποθετησεις των περισσοτερων σχολιαστών (χρεωκοπία τώρα) και οι στοχοι της Τροικας να συμπίπτουν.

  78. svetlana avatar
    svetlana 05/02/2012 23:01:17

    Che fece... il gran rifiuto
    Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μιά μέρα
    που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
    να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
    έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα
    πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.
    Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Αν ρωτιούνταν πάλι,
    όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει
    εκείνο τ' όχι -το σωστό- εις όλην την ζωή του.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

    Αφιερωνεται εξαιρετικά στον Α.Σ.
    Είναι δύσκολες οι ώρες για το ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ...

  79. Νοήμων avatar
    Νοήμων 05/02/2012 23:03:16

    Όποιος υπογράψει νέα μέτρα θα πάει στο διάολο και ακόμα παραπέρα. Να ετοιμάζονται για πολύ αλεύρι και γιούχα στην παρέλαση.

  80. factorx avatar
    factorx 05/02/2012 23:03:19

    Αν είχαν συμφωνήσει γιατί ο ΓΑΠ συνεδριάζει;

    Σε εξέλιξη βρίσκεται στα γραφεία του κόμματος στην Ιπποκράτους, η έκτακτη συνεδρίαση του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ υπό την προεδρία του Γιώργου Παπανδρέου, με τη συμμετοχή πλειάδας υπουργών και άλλων κορυφαίων στελεχών του κινήματος.

    Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Πάνος Μπεγλίτης, η συνεδρίαση συγκλήθηκε καθώς ο πρόεδρος του κόμματος Γιώργος Παπανδρέου επιφυλάχτηκε να διαβουλευτεί με τα στελέχη του κόμματος, πριν δώσει την οριστική του απάντηση στο πακέτο των απαιτήσεων της τρόικας.

    Σύμφωνα με τον κ. Μπλεγλίτη, τα δύο κεφάλαια στα οποία ο κ. Παπανδρέου εκφράζει επιφυλάξεις αφορούν στα εργασιακά και τον τρόπο ανακεφαλαίωσης των τραπεζών. Πάγιες θέσεις του ΠΑΣΟΚ είναι εξάλλου είναι να γίνει η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών με κοινές μετοχές, να μην κοπεί ο 13ος και 14ος μισθός στον ιδιωτικό τομέα και να μην μειωθεί ο κατώτατος μισθός.

    Ο κ. Μπεγλίτης διαβεβαίωσε ότι θα καταβληθεί προσπάθεια να συγκληθεί εάν καταστεί δυνατόν αύριο και η Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, αν και κάτι τέτοιο φαντάζει μάλλον δύσκολο και υπογράμμισε ότι η στάση του ΠΑΣΟΚ είναι «πατριωτικής ευθύνης». Παράλληλα, αρνήθηκε να προβεί σε οποιοδήποτε σχόλιο για την στάση της ΝΔ και του ΛΑΟΣ.

    Παρόντες στη συνεδρίαση είναι μεταξύ άλλων, οι Ευάγγελος Βενιζέλος, Δημήτρης Ρέππας, Ανδρέας Λοβέρδος, Αννα Διαμαντοπούλου, Μιχάλης Χρυσοχοίδης και Γιώργος Κουτρουμάνης.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    • Νοήμων avatar
      Νοήμων @ factorx 05/02/2012 23:12:31

      Αυτοί θα ξαναβγούν να το παίξουν πατριώτες και σωτήρες και ο Σαμαρας πάρει όλο το ανάθεμα μιας κυβέρνησης παρωδία με Βενιζέλο Κουτρουμάνη Γιαννίτση , Πάγκαλο ,Πεταλωτή, Καψή, Τσόδρα και άλλα μπουμπούκια.

      • Ανδρομέδα avatar
        Ανδρομέδα @ Νοήμων 05/02/2012 23:20:33

        Ποιο θα το παίξουν πατριώτες; Το ΠΑΣΟΚ με τον υπουργό οικονομικών Βενιζέλο που μέχρι χθες μας έλεγε "ολα πρέπει να έχουν τελειώσει αύριο (δηλαδή Κυριακή βράδυ) δεδομένου ότι λήγει το ομόλογο το Μάρτιο"; Αυτοί επομένως που δε θέλουν ούτε μια μέρα παραπάνω να διαπραγματευτεί η χώρα μέσω του Σαμαρά θα το παίξουν και πατριώτες....έλεος.

  81. Γιώργος Χανιώτης avatar
    Γιώργος Χανιώτης 05/02/2012 23:04:35

    Προεδρε ΡΙΞΕ αυτη τη ψευδοκυβερνηση εδω και τωρα, και τοσο που εχεις μεινει να τη στηριζεις ειναι εγκληματικο, αν δε το ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ουτε το ψηφο σου δε θα παρεις...... προεδρος ΝΟΔΕ ειμαι και ομως πρπει να μιλησουμε ΑΝΟΙΧΤΑ πλεον ριξε τη ψευτοκυβερνηση και θα ανεβεις σε μια ωρα 5 μοναδες...αλλιως bye bye

  82. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 05/02/2012 23:06:44

    Είναι κωμικοτραγική η κατάσταση.

    Δεν πιστεύω τίποτε από όσα διαρρέουν.

    Στο τέλος θα βγει ο κάθε πολιτικός αρχηγός και θα πει ότι “έσωσε” κάτι. Ο Σαμαράς τον 13ο και 14ο, ο Καρατζαφέρης τους Υπαξιωματικούς και τους Πυροσβέστες και ο ΓΑΠ την Ελλάδα και την Ευρώπη!

    Όλα όμως έχουν ένα όριο, και αφού κανείς δεν έχει τα cojones να βάλει ένα τέλος στην αηδία, είτε πολιτικός αρχηγός, είτε ο λαός βγαίνοντας στους δρόμους, το μόνο που μένει να ελπίζω είναι ότι θα απαυδήσει η Μέρκελ και θα πει “άι σιχτίρ, κάντε εκλογές για ξέρω με ποιους “διαπραγματεύομαι” ” (εντός, ή εκτός εισαγωγικών)...

    • factorx avatar
      factorx @ Professor Moriarty 05/02/2012 23:13:54

      Προφέσορα, τα λόγια είναι ευκολα, για τον λαό κυρίως. Είδες πόσοι μαζεύτηκαν σήμερα στο Σύνταγμα; 10; 20;30;
      Δεύτερον, όλοι μιλάνε εδώ και αλλού για το τι λέει ο Παπαδήμος ή τα ΜΜΕ που τον στηρίζουν. Πόσες όμως φορές έχουν διαψευστεί μέχρι σήμερα;
      Γιατί δεν καταλαβαίνουμε το απλό: οτι γίνεται ακόμα διαπραγμάτευση, η μπίλια δεν έχει κάτσει και η κάθε πλευρά παίζει τα δικά της χαρτιά;
      Μόνο σε ένα θα συμφωνήσω. Οτι τελικά ο Παπαδήμος δεν λειτουργεί ως εντολοδόχος αλλά διαπραγματεύται με τους εντολές του. Γι αυτό και πρέπει να τελειώνει σύντομα αυτή η κωμωδία

      • Νοήμων avatar
        Νοήμων @ factorx 05/02/2012 23:24:46

        Αν τη μή διαμαρτυρία του λαού την εκλαμβάνουν ως συμφωνία ή αδυναμία ή ανοχή πλανώνται πλάνην οικτρά.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ factorx 05/02/2012 23:29:16

        Δεν βλέπω να διαφωνούμε σε κανένα σημείο!

        Για τον λαό και την περίεργη παθητικότητά του στην απίστευτη αυτή κατάσταση (και σε αντιδιαστολή με την παιδική χαρά των βανδάλων του Δεκέμβρη του '08) έχω γράψει πολλές φορές τις απόψεις μου. Ρητορικό μάλλον σχήμα ήταν η αναφορά.

        Συμφωνώ περισσότερο στο τελευταίο σημείο, όπου λες (αν κατάλαβα καλά) ότι ο Παπαδήμος διαπραγματεύεται με τους πολιτικούς αρχηγούς ως διαμεσολαβητής τρίτων, (δηλ. της τρόικας και του Γερμανικού - και ολίγον Γαλλικού – άξονα). Ποιος όμως θα βάλει τέλος στην κωμωδία;

  83. Γιώργος Χανιώτης avatar
    Γιώργος Χανιώτης 05/02/2012 23:10:17

    Η αποφαση ειναι ΜΙΑ εκλογες τωρα Προεδρε...παρτο χαμπαρι εκτος να θες να σε ταυτισουνε με τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ πυ εχεις παρεα στη κυβερνηση...παρτο χαμπαρι..μαζι σου ειμαστε μεχρις εδω ομως....οχι αλλοι συμβιβασμοι δωσε γροθια στο μαχαιρι ΟΣΟ και αν ποναει αυτο

  84. 114 avatar
    114 05/02/2012 23:10:21

    Δεν υπάρχει τίποτα πιο τραγικό για ένα Έθνος από την εκχώρηση της εθνικής του κυριαρχίας και αξιοπρέπειας.

  85. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/02/2012 23:10:22

    χα χα...

    είναι προφανές ότι εδώ έχουμε το κλασικό δίλημμα του φυλακισμένου...

    ποια πόρτα οδηγεί στην ελευθερία ή τι πρέπει να ΜΗΝ μολογήσουμε (στην περίπτωσή μας ποιος θα τη βγει πιο "αντιμνημονιακά" από τον άλλο και ταυτόχρονα να ΜΗΝ είναι για ΚΡΕΜΑΛΑ)

    χα χα...

    • factorx avatar
      factorx @ αλλενάκι 05/02/2012 23:15:23

      Καλά γέλα εσύ. Μην βγει ο ΓΑΠ και πει ¨ρίχνω την κυβέρνηση Παπαδήμου" να δεις τι γέλιο έχει να πέσει

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ factorx 05/02/2012 23:19:50

        αυτό ακριβώς λέω...

        στο τσακ! ποιος θα ξεμυτίσει πρώτος!

  86. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/02/2012 23:11:05

    "Ο Έλληνας πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος δεν πέτυχε στο να συμφωνήσουν οι αρχηγοί των κομμάτων στην αποδοχή σκληρών όρων σε αντάλλαγμα του σχεδίου διάσωσης των 130δις Ευρώ, ωθώντας την Αθήνα πιο κοντά σε μια άτακτη χρεοκοπία τον επόμενο μήνα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός έθεσε διορία στους τρεις αρχηγούς να τον ενημερώσουν αν συμφωνούν επί της αρχής με τα νέα μέτρα λιτότητας μέχρι αύριο το μεσημέρι, πριν από τη νέα τους αυριανή συνάντηση"

    Αυτά λένε μεταξύ άλλων οι Financial Times
    h--p://www.ft.com/intl/cms/s/0/cf397bb8-5003-11e1-8c9a-00144feabdc0.html#axzz1lXkxeh4X

  87. Εμμ avatar
    Εμμ 05/02/2012 23:15:07

    george, πότε θα καταλάβεις ότι όποιος χρησιμοποιεί το άρθρο 120 αντιμετωπίζει τα ΜΑΤ και τρώει ξύλο;

  88. factorx avatar
    factorx 05/02/2012 23:22:26

    Τα πράγματα είναι πολύ θολά ακόμα.

  89. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/02/2012 23:23:39

    είναι τόσο αμοραλιστές που ναι, μπορεί και να το κάνουν...

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 05/02/2012 23:32:35

      Συμφωνώ αλλενάκι, είναι τόσο αμοραλιστές κι ακόμη περισσότερο

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ αλλενάκι 05/02/2012 23:33:13

      Ότι θέλουν μπορούν να λένε, πάντα αυτό κάνουν. Όπως και να χει όμως να θυμόμαστε οτι ο Υπουργός Οικονομικών (μαζί με τα παπαγαλάκια του) χθες και στην πιο κρίσιμη στιγμή για τη χώρα, έλεγε ψέματα και έβαζε χρονικά τελεσίγραφα ώς προς το χρόνο των διαπραγματεύσεων!!!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Ανδρομέδα 05/02/2012 23:37:33

        βρε, κολυμπάνε στα ψέματα, αλλά τι να το κάνεις...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 05/02/2012 23:37:35

      Το χειρότερο, αλλενάκι, είναι ότι ο αμοραλισμός τούς βγαίνει συνήθως, και έτσι θα τους βγει και τώρα. Μη σε παραξενέψει αν ο Σαμαράς βγει και συμφωνήσει κι αυτοί μετά βγουν... αντιμνημονιακά. Δεν έχουν πια άλλη λύση αν θέλουν να διασώσουν ακόμα κι αυτό το 12-15%, και είναι διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα. Ας το έχει υπόψη του ο Σαμαράς πριν βιαστεί να δώσει παράταση ζωής σ' αυτό το καρκίνωμα.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 05/02/2012 23:51:01

        αν δεν έχει καταλάβει ότι αντιμετωπίζει ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΥΠΟΚΟΣΜΟ που όμοιό του η Μαφία ωχριά μπροστά του τι να πω...

  90. factorx avatar
    factorx 05/02/2012 23:25:08

    Ναι γι αυτό δεν ξέρει αν θα είναι αύριο αρχηγός του κόμματος. Τελικά απορώ με αυτα που γράφεις `'φίλε του λαο'υ". Προφανώς είναι τόσο θολωμένος ο λαός που έχουν συγχυστεί και οι φίλοι του.Εγώ παρακαλώ να το κάνει, για να πέσεις πολύ γέλιο

  91. sitting duck avatar
    sitting duck 05/02/2012 23:29:10

    Πράγματι αυτά γράφουν οι FT και μιλούν περί αδιεξόδου. Το ερώτημα είναι ο θείος Λουκάς, βγάζει ότι ανακοινώσεις θέλει; Δεν ρώτησε πριν τους πολιτικούς αρχηγούς για το...καθησυχαστικό δελτίο, δια χειρός Καψή, που θα εξέδιδε; Και αν δεν τους ρώτησε οι αρχηγοί και ειδικά ο Αντώνης, δεν είχαν την πρόνοια να προβλέψουν την προβοκάτσια και να απαιτήσουν από πριν να γνωρίζουν το περιεχόμενο της ανακοίνωσης; Δυστυχώς έτσι χάνεται το επικοινωνιακό παιχνίδι και άντε μετά να πείσουμε τον κόσμο ότι ο Σαμαράς..."παλεύει".

    • Orestios avatar
      Orestios @ sitting duck 05/02/2012 23:33:46

      Το ίδιο λέει και το zerohedge
      Δεν υπάρχει καμία συμφωνία.

      Άρα ο Παπαδήμος λέει ψέματα με την ανακοίνωσή του για συμφωνία.

      • factorx avatar
        factorx @ Orestios 05/02/2012 23:43:45

        με συγχωρείς αδελφέ Ορέστιε, αλλά τι έλεγες προηγουμένως;

        • Orestios avatar
          Orestios @ factorx 05/02/2012 23:46:39

          Φάκτωρα, πληροφορούμαι, δυστυχώς, από το εξωτερικό για το τί γίνεται στο εσωτερικό.

        • Orestios avatar
          Orestios @ factorx 05/02/2012 23:50:47

          Δεν φταίω για το media blackout.
          Το μήνυμα του Παπαδήμου στόχευε στις αγορές μάλλον.

          Αυτή η ιστορία με την κυβέρνηση Παπαδήμου πρέπει να τελειώνει πολύ γρήγορα.

    • factorx avatar
      factorx @ sitting duck 05/02/2012 23:43:16

      Γιατί, στο τέλος δεν ξυρίζουν τον γαμπρό όπως έχουν πει πολλοί εδώ μέσα;

  92. Εμμ avatar
    Εμμ 05/02/2012 23:29:19

    Όπου και να καταλήξουν οι πολιτικοί αρχηγοί με τον Παπαδήμο και την Τρόικα ένα είναι σίγουρο, φτώχια, φτώχια και φτώχια!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Εμμ 05/02/2012 23:56:58

      Αδερφέ, ο ελεύθερος φτωχός μπορεί να βγάλει τα φυσικά αέρια και το μαύρο χρυσό και να γίνει δυνατός και ανεξάρτητος. Ο σκλάβος θα μείνει φτωχός μέχρι να πεθάνει. Σκεφτείτε και λίγο που σας έχει μαυρίσει η μελαγχολία και τη σκέψη εκτός της καρδιάς!

  93. pink floyd avatar
    pink floyd 05/02/2012 23:36:58

    Σημασια δεν εχουν οι διαροες αλλα οι επισημες ανακοινωσεις και αυτα που κρυβονται πισω απο αυτες . Ειναι πεντακαθαρο οτι υπαρχει πληρη συμφωνια σε οτι θελουν και επιβαλλουν οι ξενοι. Δεν υπαρχει λεξη για βρετανικο δικαιο απο κανενα υπαρχει μειωση ετησιων αποδοχων 25% στον ιδιωτικο τομεα δηλαδη 40% απο την αρχη της κρισης ισοποση με αυτη των δημοσιων υπαλληλων. Αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα καταρευση των συνταξεων λογω μειωσης των εισφορων κατα 15 με 20 τοις εκατο ( ψαξτε ποσο παιρνουν οι Πορτογαλοι συνταξιουχοι ) μεσα στους επομενους μηνες. Οι τραπεζες με εμεσο τροπο θα παραμεινουν σε εκεινους που τις χρεοκοπησαν διοτι οι Ακερμαν ειναι φιλοι τους.Η ανεργια θα φτασει στο επισημο 22% και 150.000 δημοσιοι υπαλληλοι θα πρεπει να σκεφτουν την επιβιωση των ιδιων και των οικογενειων τους. Ετσι αφου φτασουμε στο τελικο στοχο τη βουλγαροποιηση μας θα αρχισουμε γυρω στο 2015 να εχουμε αναπτυξη δηλαδη οπως επι Σημιτη περισσοτερα κερδη για τους διαπλεκομενους και τους ξενους που θα εχουν παρει οτι πιο ζωτικο κοματι της οικονομιας.Δεν ξερω αν τοτε ο πρωθυπουργος θα λεγεται Σαμαρας Διαμαντοπουλου Παπαδημος η Προβοπουλος πρακτικα δεν θα εχει σημασια διοτι και αυτος υπαλληλος θα ειναι οπως οι σημερινοι αρχηγοι.Και ολοι εμεις οι αστοι θα δινουμε μαχες στα πληκτρολογια και στο ιντερνετ για μια καλλιτερη Ελλαδα με στιχους ποιητων λογια των ηρωων μεγαλες λεξεις κενου περιεχομενου ανημποροι να καταλαβουμε για το τι συνεβη απο την εποχη Σημιτη και μετα. Βλεπεις κανεις μας δεν κοιταει το μελλον παρα μονο το σημερα και η αξιοπρεπεια δεν τρωγεται ουτε καταναλωνεται παρα μονο προφερεται και ανεμιζει παρωχημενη μπροστα στους ρεαλιστες σωτηρες αυτου του τοπου

    • factorx avatar
      factorx @ pink floyd 05/02/2012 23:42:24

      Δηλαδή ερμηνεύεις την πραγματικότητα με τα ΔΕΝ που περιέχουν οι ανακοινώσεις; Γιατι δεν περιμένεις μέχρι άυριο;

  94. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 05/02/2012 23:41:30

    Nαι, για πρώτη φορά γίνεται διαπραγμάτευση.
    Αλλά διαπραγματεύεται ο αρχηγός του πρώτου (δημοσκοπικά) κόμματος και όχι ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς που πήρε τις εκλογές του Νοεμβρίου 2011, όταν το πασόκ ψυχοραγούσε. Με δυό λόγια, όσοι εισηγήθηκαν συμμετοχή στο έκτρωμα Παπαδήμου διέπραξαν εγκληματικό λάθος. Nα το παραδεχθούν επιτέλους!
    Η ανακοίνωση Παπαδήμου λέει πως συμφώνησαν στην μείωση του μισθολογικού κόστους!!! Ενώ η ΝΔ διατράνωνε πως το μισθολογικό κόστος και η συμπίεσή του δεν θα συμβάλλουν στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας. Και η ΝΔ δεν αντιδρά! Άρα: ή υπάρχει αναξιοπστία της ΝΔ ή φοβούνται να συγκρουστούν με τον Παπαδήμο, που προβοκάρει.
    Υπάρχει σειρά δηλώσεων του ΑΣ που δυστυχώς( τα γράφω με πόνο ψυχής) μας εκθέτουν: "Εκλογές ΠΑΣΗ θυσία" τον 11/2011( και μετά... Παπαδήμος), " τα νέα μέτρα θα πάρει η επόμενη κυβέρνηση" κλπ.
    Τον Νοέμβριο του 2011 δεν τελείωσε απλά το ΠΑΣΟΚ. Τελείωσε και η αυτοδυναμία της ΝΔ με την ολέθρια απόφαση. Και το κυριώτερο έσβησε η ελπίδα για μια ουσιαστική και από θέση σχετικής ισχύος( με λαική εντολή) αναδιαπραγμάτευση, όταν η χώρα θα είχε προετοιμαστεί και για την εναλλακτική λύση της στάσης πληρωμών.
    Κρίμα. Το καλοκαίρι πάλι κυβέρνηση συνεργασίας θα έχουμε. Κρίμα για τον Αντώνη, κρίμα και για τη χώρα πάνω άπο όλα.
    Και όταν γράφαμε κάποιοι-μετά την συμμετοχή στο αίσχος Παπδήμου-ετοιμαστείτε για νέο 1958 με την Αριστερά παντοδύναμη κάποιοι ενοχλήθηκαν. Χωρίς τη συμμετοχή στην συγκυβέρνηση η Αριστερά δεν θα καρπώνοταν παρά ελάχιστα. Τώρα θα την ψηφίσουν για διαμαρτυρία και όσοι αισθάνονται-καλώς ή κακώς- προδομένοι, ενώ θα έχουμε και τα παρακμιακά φαινόμενα της ενίσχυσης κομματιδίων των άκρων.
    Μακάρι να κάνω λάθος.

    • vagkalf avatar
      vagkalf @ Κώστας ΜΠ 05/02/2012 23:47:06

      τοσο χορτο????

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κώστας ΜΠ 05/02/2012 23:52:46

      Κώστα, "παρακολουθώ" εδώ και λίγες μέρες τα γραφόμενά σου και σε συγχαίρω που μπορείς να συγκεράσεις μαχητικότητα με νηφάλια ανάλυση των πραγμάτων. Μακάρι να είχαν κι άλλοι, αρμοδι

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ Αυριανιστής 06/02/2012 00:16:25

        Aυριανιστή,
        εγώ σε ευχαριστώ για την "παρέα" χθες το βράδυ και για τη συναντίληψη. Θα ήθελα την άποψή σου:
        Θεωρείς πως υπάρχει ελπίδα; Εγώ, φίλε, δεν το θεωρώ.
        Δεν είναι πολιτική στρατηγική αυτή.
        Καλά, τις θέσεις, τις δηλώσεις και την όλη στρατηγική του Enda Kennie στην Ιρλανδία δεν την μελέτησαν καθόλου στη Συγγρού;

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ Κώστας ΜΠ 06/02/2012 00:03:44

      Πολύ απλουστευτική λογική ανάλυσης!
      Κρίνεις τα ιστορικά γεγονότα εκ των προτέρων κι a priori με θεολογική προσέγγιση.

  95. factorx avatar
    factorx 05/02/2012 23:44:44

    Ο,τι πεις

  96. vagkalf avatar
    vagkalf 05/02/2012 23:45:34

    ....ο σαμαρας απλα δεν μπορει να πει το οχι......η εξουσια ειναι γλυκια και οχι μοναχικη.....εχει και τους παρατρεχαμενους.......τα ιδια λιγουρια με αλλες φατσες....και οσο εμεινε σε αυτην την κατασταση εχασε τον ελεγχο....θα πινω τσιπουρα την ωρα των εκλογων.....

  97. ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ 05/02/2012 23:49:20

    "Μας ζητούν περισσότερη ύφεση που η χώρα δεν αντέχει. Παλεύω με κάθε τρόπο για να το αποτρέψω", δήλωσε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαρας.
    Tι εγινε τελικα σημερα Ελληνες ; Ειπωθηκε ΟΧΙ, ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΜΙΣΟ ΟΧΙ, ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΟΥ ΟΧΙ;
    Η ιστορια ισως και να μην ασχοληθει καθολου με τα σημερινα και τα αυριανα!!!
    Ένα είναι σιγουρο. Τελικα είναι καλυτερα να’σαι φτωχος παρα σκλαβος των ξενων.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΥΡΙΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΣΑΜΑΡΑ ΡΙΨΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΚΑΤΟΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!
    ΟΛΑ Τ’ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 06/02/2012 00:00:15

      Μαζί σου κοπελιά! Δεν πάει άλλο ο εκβιασμός από τους απατεώνες που μας εγκλώβισαν με αλλοιωμένα στοιχεία και μετά τολμούσαν να μας βρίζουν ως σπάταλους και διεφθαρμένους. Πρέπει να φύγουν με τις κλωτσιές! Έχουμε και αξιοπρέπεια ως έθνος και μια Ιστορία μοναδική με πάμπολλες φορές που ενώ πήγαμε κόντρα στον ρεαλισμό, νικήσαμε!

  98. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/02/2012 23:53:23

    η λιγουριά της νεοταξίτικης αριστεράς μπροστά στα πασοκόσκυλα είναι απίστευτη...

    μόνο και μόνο γι' αυτό το ΚΚΕ είναι πολύ πιο συγκροτημένος πολιτικός αντίπαλος

  99. Pluto avatar
    Pluto 05/02/2012 23:54:58

    Mην στηρίζετε τις ελπίδες σας στον ουρανό,γιατί κι ουρανός πουθενά δεν στηρίζεται...

  100. τινα avatar
    τινα 06/02/2012 00:00:10

    Ο χρόνος μέχρι αύριο το μεσημέρι είναι απίστευτα συμπυκνωμένος.Παίζονται τα πάντα.Πρέπει όλοι να κάνουμε υπομονή.Καλώς ή κακώς αυτή τη στιγμή πρωθυπουργός είναι ακόμα ο Παπαδήμος.Η ανακοίνωση που έβγαλε είναι σκόπιμα ασαφής και ανοιχτή σε πολλές αναγνώσεις.Μην ξεχνάμε οτι αύριο ανοίγουν οι τράπεζες.Σε κρίσιμες στιγμές όπως η σημερινή ανακοινώνονται μόνο όσα πρέπει.Δεν θα βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας.Υπομονή λοιπόν.

  101. Νίκος Π. avatar
    Νίκος Π. 06/02/2012 00:04:08

    Άξιος ο αγώνας του Σαμαρά,αλλά μας εγγυάται ότι δε θα ζήσουμε στο μέλλον κάτι τέτοιο http://blackmailmagazine.blogspot.com/2012/02/blog-post_8195.html ???

  102. Λόγιος Σ. avatar
    Λόγιος Σ. 06/02/2012 00:09:05

    "Συνεργάτες του υπουργείου Οικονομικών ανέφεραν ότι το ζήτημα του 13ου/14ου μισθού έχει "κλείσει" εδώ και δύο ημέρες και ως εκ τούτου δεν ετέθη τέτοιο θέμα στη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, αφού δεν επιμένει επ΄ αυτού η τρόικα."

    Ποιόν να πιστέψουμε τώρα... ρε φάκτορα μήπως σε παραμυθιάζουν οι σύμβουλοι του Αρχηγού;

    • factorx avatar
      factorx @ Λόγιος Σ. 06/02/2012 00:39:20

      Δηλαδή εσύ πιστεύεις τον Βενιζέλο;
      Ακατάλληλος για τις διαπραγματεύσεις ο Βενιζέλος, λένε υπουργοί της Ευρωζώνης !!!
      http://www.antinews.gr/2012/02/05/146355/

  103. Θετταλός avatar
    Θετταλός 06/02/2012 00:25:12

    Εμένα αυτές οι συναντήσεις και οι διαπραγματεύσεις και αυτό το πάρε-δώσε κόψε-ράψε κτλ. . . μου θυμίζουν αυτό το βιντεάκι που σας προτείνω να δείτε. Troikans - Homo Hellinicus (όπως πάμε έτσι θα καταντήσουμε).


    http://www.youtube.com/watch?v=_cYC7BJ0Zc8

  104. dimitris karditsa avatar
    dimitris karditsa 06/02/2012 00:26:48

    τα λεει ολα η ανακοινωση του παπαδημου. οι πολιτικοι αρχηγοι συμφωνησαν
    σε νεα μετρα εντος του 2012. αυτη ειναι η ουσια. τωρα καθε κομμα προσπαθει μεσω διαρροων να πεισουν τους ψηφοφορους τους οτι κρατησαν σθεναρη σταση , οτι διαπραγματευτηκαν οτι οτι οτι. κολοκυθια τουμπανο.
    και τα νεα μετρα θα ψηφιστουν και η δανειακη υπαγομενη στο αγγλικο θα ψηφιστει. ολα θα ψηφιστουν. και αυριο παλι τα ιδια θα μας λενε τα κομματα, ενω θα εχουν συμφωνησει σε ολα. ουτε καμια κυβερνηση θα πεσει ουτε εκλογες θα γινουν.

    • factorx avatar
      factorx @ dimitris karditsa 06/02/2012 00:37:52

      Δεν διαβάζεις καλύτερα εδω;: http://www.ft.com/intl/cms/s/0/cf397bb8-5003-11e1-8c9a-00144feabdc0.html#axzz1lXvpAAxq

    • epi avatar
      epi @ dimitris karditsa 06/02/2012 01:37:54

      Σωστός. Η ανακοίνωση Παπαδήμου δείχνει ότι μας κοροϊδεύουν οι πολιτικοί. Έχουν συμφωνήσει σε όλα. Παράδοση άνευ όρων. Το αν θα διατηρηθεί ο 13ος και 14ος είναι αδιάφορο αφού θα πέσει πολύ ο κατώτατος. (150-200 Ευρώ περίπου). Η τρόικα χρησιμοποιεί το γνωστό κόλπο. Βάζω εξωφρενικούς όρους στο τραπέζι για να φανώ ότι υποχωρώ μετά στην διαπραγμάτευση.

      • Κωσταντινος Π. avatar
        Κωσταντινος Π. @ epi 06/02/2012 01:46:49

        μην αγχωνεστε για το αν θα διατηρηθεί ο 13ος και 14ος σε αυτη τη φαση. Θα τους διασωσουν μεχρι το Μαιο. Τοτε θα ερθει η σειρα τους.
        Αυτο το "παιχνιδι" δεν εχει τελος!!!!!!!!

  105. TARAMAS avatar
    TARAMAS 06/02/2012 00:28:13

    Ο Σαμαράς θα κάνει αυτό που πρέπει γιατί και πατριωτισμό και γνώση των πραγμάτων έχει. Ξέρει τι διακυβεύεται και ούτε πιέσεις αφενός ούτε κραυγές κομματόσκυλων και υστερικών άσχετων αφετέρου μπορούν να τον αποτρέψουν από το να κάνει αυτό που η συνείδησή του θα του επιβάλει. Αύριο ξέρει ότι οι πράξεις του καθενός από τους πρωταγωνιστές θα καθορίσουν το μέλλον αυτής της χώρας. Και ο καθένας θα φέρει τις ευθύνες του για όσα λέει και όσα κάνει.

  106. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 06/02/2012 00:30:27

    κατα βαθος ειμαστε ολοι πασοκοι δεν εξυγηται αλλιως (το κομμα και οι δανειστες πανω απο ολα)

  107. ΧΠ avatar
    ΧΠ 06/02/2012 00:39:24

    Νομίζω ότι κάποιοι έμπλεξαν τον Σαμαρά με την ψήφο εμπιστοσύνης. Αν κάνει αύριο ΛΑΘΟΣ ,Καλημέρα Ακροδεξιά-Αριστερά ! Διότι και ο κόσμος θα πεί ότι τον κοροιδεύουν και Τόμσεν δεν θα κουνάει το δάχτυλο στους υπουργούς ...ισως το τοποθετήσει αλλού..

  108. Μπούφος avatar
    Μπούφος 06/02/2012 00:43:05

    Να με συγχωρεί η χάρη σου φάκτορα, αλλά η μείωση του κατώτατου μισθού δεν αφορά μόνο τους νεοπροσληφθέντες. Αφορά όλους μας. Με βάση αυτόν τον νέο πια κατώτατο, θα πέσει ποσοστιαία όλων ο μισθός αλλά και οι συντάξεις. Αφού θα πέσει ο κατώτατος κατά 25%, είναι καλό τουλάχιστον που διαπραγματευόμαστε ακόμη για τον 13ο και 14ο μισθό! ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ ΌΛΟΥΣ!!! Μας πάνε στη λαιμητόμο κι εμείς συζητάμε για τον καιρό!

  109. rrrt avatar
    rrrt 06/02/2012 00:55:09

    η θεση της ΝΔ για την ανακεφαλαιοποιηση των τραπεζων ποια ειναι;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ rrrt 06/02/2012 01:15:35

      Καλό ερώτημα

    • Μπούφος avatar
      Μπούφος @ rrrt 06/02/2012 01:24:39

      Από όλα όσα διακυβεύονται σήμερα, εσένα αυτό σε νοιάζει; Χ@@στήκαμε για τις τράπεζες! Αν το δημόσιο αποκτήσει τον έλεγχό τους, πόσο καλά θεωρείς ότι θα τις χειριστεί;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Μπούφος 06/02/2012 01:42:42

        Είδαμε και τους τραπεζίτες ανά την υφήλιο που είναι έτοιμες για χρεοκοπία επειδή δάνειζαν επισφαλέστατα...

        • Θέμις avatar
          Θέμις @ Γεώργιος Τ. 06/02/2012 01:50:37

          Oι gay τραπεζίτες να δεις με τι διαφανή κριτήρια θα δανείζουν μόλις κρατικοποιηθούν!

  110. Μπούφος avatar
    Μπούφος 06/02/2012 01:05:39

    Το χειρότερο θα ήταν να την εκχωρήσει σ' αυτούς που δεν έχουν ιδέα, αλλά και δεν τους ενδιαφέρει η λέξη "εθνική". Δυστυχώς έχω να αναγνωρίσω ότι έχω ακούσει πολλά σωστά σχόλια από αριστερά κόμματα τον τελευταίο καιρό. Αλλά σταυρό σε "γραμματείς" και εκπροσώπους μιας ιδεολογίας που δεν αναγνωρίζει έθνος πατρίδα και θρησκεία, δεν θα βάλω ποτέ. Από αριστερά και "πρόοδο" χορτάσαμε. Κάποιον Έλληνα που να σέβεται το έθνος και την πατρίδα του θέλουμε.

  111. panos-1924 avatar
    panos-1924 06/02/2012 01:27:36

    Τελικά, όπως πάνε τα πράγματα, το μεσαίο δάχτυλο, που όλοι μας επιθυμούμε σφόδρα να επιδειχθεί στην Τρόικα και το ΔΝΤ, θα το δείξει πραγματικά και τεράστιο αργά η γρήγορα η επόμενη κυβέρνηση την οποία θα στηρίξει μαζικά ο εξοργισμένος και εξουθενωμένος, οικονομικά και ηθικά, ελληνικός λαός.
    Και δεν θα αποτελεί πια καμιά έκπληξη για κανέναν μας πως αυτή θα απαρτίζεται απο κόμμα ή κόμματα και ανθρώπους που στην τεράστια πλειοψηφία τους δεν θα έχουν ποτέ κυβερνήσει μέχρι τότε...
    Όπως και να'χει, θα είναι μια μέρα χαράς...
    Όπως και να'χει, θα είναι μια νέα μέρα...
    Όπως και να'χει...

  112. Ταραχή avatar
    Ταραχή 06/02/2012 01:56:09

    Αν έχετε κουράγιο ψάξτε στο δίκτυο και βρείτε δηλώσεις του Σαμαρά αμέσως μετά την εξαγγελία του δημοψηφίσματος από τον ΓΑΠ έξω από το προεδρικό μέγαρο μέχρι σήμερα.Αυτό είναι το κριτήριο που θα σας δώσει να καταλάβετε αν κράτησε τις περίφημες πια κόκκινες γραμμές του.
    Εγώ το έκανα και πάνω κάτω δείτε επιγραμματικά τι διαπίστωσα.
    Εκεί λοιπόν δήλωνε πως το μόνο πράγμα που ζητούσε ήταν εκλογές άμεσα και μάλιστα είχε τονίσει πως έχει και τον τρόπο να τις επιβάλει.Μετά πήγαμε στην συγκυβέρνηση...Αυτή λοιπόν η κυβέρνηση κατά την συμφωνία είχε ΑΠΑΡΑΒΑΤΟ όριο ζωής την 19 Φεβρουαρίου του 2012.Και το έργο της της ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ θα ήταν:
    1)Η καταβολή της 6ης δόσης.
    2)Το περίφημο PSI
    3)Η υπογραφή της νέας δανειακής σύμβασης.
    4)Να οδηγήσει την χώρα σε εκλογές.
    ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
    Ούτε μέτρα,ούτε πιέσεις από την τρόικα,ούτε επικουρικές,ούτε κατώτατοι μισθοί,ούτε δώρα,ούτε απολύσεις,ούτε μαύρες τρύπες, ΤΙΠΟΤΕ ΜΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ δεν είχε αρμοδιότητα να ασχοληθεί και να αποφασίσει γιατί έλεγε,θα ΔΕΣΜΕΥΕ την επόμενη κυβέρνηση και αυτό δεν ήταν αποδεκτό μιας και η αυτοδυναμία ήταν στο τσεπάκι του.
    Αυτά,ΑΝ θα υπήρχαν μέτρα, θα ήταν της αρμοδιότητας την νέας κυβέρνησης που θα προέκυπτε μετά τις εκλογές.
    Η συνέχεια γνωστή,και τα συμπεράσματα δικά σας.
    Αλλά για να είμαστε δίκαιοι ας θυμηθούμε και την άλλη πλευρά...Τον άνθρωπο που έχει βάλει ως τώρα από το καλοκαίρι 3 η 4 φορές πάτο στο βαρέλι.Τον επίδοξο νέο αρχηγό του ΠΑΣΟΚ εννοώ.Τα δύσκολα μέτρα έλεγε μέχρι πριν τις γιορτές, είχαν παρθεί είχαν ψηφιστεί είχαν αποφασιστεί με το μεσοπρόθεσμο μετά με το πολυνομοσχέδιο, μετά με τον προϋπολογισμό του 2012 και πάει λέγοντας.Και χθές μας έκανε ψυχολογικό πόλεμο για την κόλαση της χρεωκοπίας για κρίσιμη καμπή της ιστορίας και τέτοιες ανοησίες για να μην αντιδράσουμε στην δική του κόλαση που μας ετοιμάζει σε συνεργασία με την συγκυβέρνηση.
    Για τόσο κοντόμυαλους μας έχουν έτσι μας συμπεριφέρονται.
    Αφού τους ανεχόμαστε πολύ καλά μας κάνουν.

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Ταραχή 06/02/2012 02:04:37

      Πώς θα είχαμε σωθεί...:
      http://www.antinews.gr/2011/11/01/130882/

      Τώρα είναι αργά για δάκρυα. Επενέβησαν οι...σοφοί συμβουλάτορες.

  113. Δήμος avatar
    Δήμος 06/02/2012 02:34:18

    Σας έχω ένα πικάντικο. Σαν σήμερα, 6 Φεβρουαρίου, ενθρονίστηκε ο Όθωνας!

  114. βασιλης avatar
    βασιλης 06/02/2012 02:37:35

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΑΚΙΣΤΗ ΗΘΟΠΟΙΙΑ

  115. Γιάννης_Άλιμος avatar
    Γιάννης_Άλιμος 06/02/2012 02:45:19

    Καληνύχτα Ελλάδα και Καλή Λευτεριά...

  116. rally monkey avatar
    rally monkey 06/02/2012 02:54:17

    ..ανεξαρτητα απο το τι εγινε στο Μαξιμου οι Τροικανοι-δανειστες θα το εμηνευσουν ως ελλειψη συμφωνιας αναμεσα στους Ελληνες 'πολιτικους αρχηγους',
    ακομα και στην περιπτωση συμφωνιας, οι τροικανοι θα φροντισουν να δημιουργηθει αλλη εμπλοκή παρακάτω..
    δεν ειναι τυχαιο ότι θετουν στοχους και όρους ανεφάρμοστους,
    Αυτοι ειναι που επιδιωκουν π6λεον χρεοκοπία της Ελλαδας το Μαρτιο, ακομα και η ανεξελεγκτη χρεωκοπια θεωρειται απο μερους τους διαχειρίσιμη.

  117. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 06/02/2012 03:46:59

    Υπάρχει και μία άλλη παράμετρος, που όσο περνάνε τα υφεσιακά μέτρα και μας χλευάζουν κι από πάνω, τόσο καταδεικνύει το αποκρουστικό της προσωπείο: ο ευρωπαϊκός μονόδρομος και ειδικά η ευρωζώνη με το καπέλωμα από τη Γερμανία και την υποταγή του Νότου θυμίζει όλο και περισσότερο ένα φασιστικό και ολοκληρωτικό καθεστώς παρά μία ένωση λαών με ίσα δικαιώματα. Μία ένωση που στηρίζεται στο αξίωμα ¨ο θάνατός σου, η ζωή μου ¨ δεν έχει μέλλον.

    Πολλά από αυτά που κατηγορούν την Ελλάδα ισχύουν και στο πυρήνα της ΕΕ ακόμα και σε χειρότερη μορφή : ο κορπορατισμός, η γραφειοκρατία των Βρυξελλών, η διαφθορά, η αδιαφάνεια, η ισχύς των λόμπι, το μαγείρεμα των στοιχείων ή αλλιώς δημιουργική λογιστική ( άλλωστε και ο Σημίτης από συμβούλους από ΗΠΑ και ΕΕ την αντέγραψε ) , κ.ο.κ.

    Επικρατεί όμως η πολιτική του ισχυρού και η Γερμανία μετά από δύο χαμένους παγκόσμιους πολέμους προσπαθεί να υποδουλώσει την Ευρώπη μέσα από το €.
    Τελικά δεν έμαθαν τίποτα μετά από τόσα εκατομμύρια νεκρών και τόση δυστυχία.

  118. Pluto avatar
    Pluto 06/02/2012 05:56:32

    Mην πιστεύετε οτι Ελληνική ασύντακτη χρεοκοπία στις 20 Μαρτίου ή καί νωρίτερα είναι πολιτικά (ή καί οικονομικά) διαχειρίσιμη από Βρυξέλλες καί Βερολίνο.Την θεωρούν άλμα στο κενό γιά το οποίο ακόμη δεν είναι έτοιμοι!Ολοι οι διπλωμάτες τους καί λοιποί τεχνοκράτες προειδοποιούν τις ηγεσίες τους γιά απρόβλεπτες συνέπειες στις ευρωπαίκές Τράπεζες που θα εξανεμίσουν την δημοτικότητά τους...
    Εδώ που έχει φθάσει η Ελλάδα, η χρεοκοπία της είναι αναπόφευκτη!Ομως, δίχως PSI καί νέα δανειακή, η ασύντακτη χρεοκοπία είναι θανάσιμη απειλή γιά τις πολιτικές φιλοδοξίες Μέρκελ καί ιδίως Σαρκοζύ, που δεν θα εκλεγεί εν τω μέσω νέας τραπεζικής κρίσης.Η συγκυρία βραχυπρόθεσμα είναι ευνοϊκή για ν` αποκρούσουμε τις καταστροφικές απαιτήσεις Γερμανο- Τρόϊκας, να μην χρεοκοπήσουμε στις 20/3 καί να πάμε άμεσα σε εκλογές 5/3!
    Χρειάζονται παίκτες ικανοί να παίξουν τέτοιου είδους αιμοβόρα μπάλλα!Ας ελπίσουμε ότι ο ΑΣ θέλει,οπότε καί μπορεί!
    ΥΓ : δεν είναι δυνατόν να έχω εγώ ,όπως καί αρκετοί άλλοι επαγγελματίες την διασταυρωμένη πληροφόρηση γιά τις αντοχές καί τους φόβους των εταίρων μας καί να μην την έχει ο Σαμαράς! Αν δεν την έχει, "ας πρόσεχε!", που λένε καί στο στράτευμα...

  119. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 06/02/2012 06:20:10

    Πρέπει να τελειώνει σύντομα αυτή η κωμωδία.
    Aν είναι δυνατόν σήμερα.

  120. RRRT avatar
    RRRT 06/02/2012 09:45:29

    αγαπητε ``μπουφος`` η ανακεφαλαιοποιηση θα γινει με τα δικα μας χρηματα.αρα νομιζω οτι ειναι σοβαρο το ερωτημα.θα γινει με το νομο αλογοσκουφη δηλαδη κοινες μετοχες με ψηφο του κρατους η προνομιουχες; ο τσαρλς νταλαρα χτες με τους αρχηγους τι νομιζεις οτι συζηταγε...
    αν γνωριζει καποιος για τη θεση της
    ΝΔ ας ενημερωσει.ο γιωργακης λεει κοινες με ψηφο αλλα αυτον κανενας δεν τον παιρνει στα σοβαρα.
    ευχαριστω.

  121. Kennan avatar
    Kennan 06/02/2012 14:02:37

    Να με συγχωρούν όλοι οι όψιμοι επαναστάτες αλλά συνειδητά ή ασυνείδητα παίζουν το παιχνιδάκι του ΠΑΣΟΚ “όλοι ίδιοι είναι”. Διαβάστε τι γράφει το site του Βενιζέλου (και εκείνων που υπονόμευαν συστηματικά τον Καραμανλή ) και θα καταλάβετε:

    “Σε παιχνίδι εντυπώσεων επιχειρούν να μεταβάλουν τις κρίσιμες διαπραγματεύσεις για το μέλλον της χώρας οι πολιτικοί αρχηγοί. Δραματοποιούν ακόμη περισσότερο την κατάσταση θέλοντας να αποκομίσουν εκλογικά οφέλη και να δημιουργήσουν το κλίμα εκείνο που θα συσπειρώσει τις κοινοβουλευτικές τους ομάδες για να ψηφίσουν τα επώδυνα μέτρα τα οποία απαιτεί η Τρόικα…”
    http://www.iefimerida.gr/news/

  122. factorx avatar
    factorx 06/02/2012 14:14:56

    Ο Σαμαράς δεν κάνει τίποτα άλλο από αυτό που υποσχέθηκε από την πρώτη στιγμή: ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ. Πριν από λίγους μήνες όταν στην επιστολή του προς την Τροίκα άλλαξε για λόγους τακτικής το "επαναδιαπραγμάτευση" με το "τροποποίηση" πέσανε να τον φάνε. Τώρα που διαπραγματεύεται και σέρνει και τον Καρατζαφέρη μαζί του, λένε ότι "όλοι ίδιοι είναι".
    Κερδίζουμε λίγα προς το παρόν; θα συμφωνήσω. Αλλά κερδίζουμε. Δεν παραδινόμαστε αμαχητί. Και με τις εκλογές και ως κυβέρνηση θα διαπραγματευτούμε καλύτερα και περισσότερα. Η συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου αυτό εξυπηρετούσε αυτό: να φτάσει ο Σαμαράς να διαπραγματευτεί ο ίδιος, αλλά όχι με οδοφράγματα και ποτάμια αίματος στους δρόμους, αλλά με τακτικές κινήσεις. Όποιος έχει κάτι καλύτερο να προτείνει, εδώ είμαστε να το δημοσιεύσουμε.

  123. Θανος avatar
    Θανος 06/02/2012 23:37:35

    Μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα κατά 22% του συνόλου των μισθών, όχι μόνο των κατώτατων. Είμαστε σοβαροί? Σε αυτό συμφώνησε ο Σαμαράς ? Αυτό πέτυχε στη διαπραγμάτευση?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.