#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/11/2011 16:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παραμύθι χωρίς όνομα



Φίλοι του antinews, λίγο καιρό τώρα παρακολουθώ τις ανησυχίες, τις ελπίδες, τις προτάσεις σας, την προσπάθειά σας, (για άλλους με ειλικρίνεια και για άλλους όχι), συμμετοχής στην διαμόρφωση της πολιτικής στη πατρίδα μας.

Όμως, πιστεύω, λείπει από τον προβληματισμό σας η απλή, καθημερινή, ματιά στην πρωταρχική, στην γενεσιουργό αιτία της ίδιας της ύπαρξης των ανθρώπινων κοινωνιών.

Δεν είναι άλλη από την «πραγματική» οικονομία, το ταπεινό μεροκάματο, την προκοπή του καθενός μας χωριστά, την ανάπτυξη της χώρας μας γενικά.

Αντίθετα, σε αρκετά άρθρα, αλλά και σε περισσότερα σχόλια, διαπιστώνω μια «αριστοκρατική» προσέγγιση που αρνείται ουσιαστικά να ασχοληθεί με την καθημερινότητα και αναλώνεται στα πιθανά και απίθανα προβλήματα του διεθνούς τραπεζοπιστωτικού συστήματος.

Φίλοι μου υπάρχει μια πικρή αλλά απόλυτη αλήθεια, το χρήμα γεννιέται μόνο στον πρωτογενή τομέα της οικονομίας.

Φυτρώνει στο χωράφι, βγαίνει από την καμινάδα στο εργοστάσιο, μένει σαν απόνερα από το καράβι, ξεριζώνεται από τα σπλάχνα της μάνας μας της γης μέσα από τη λατομική, μεταλλευτική και εξορυκτική δραστηριότητα.

Όλες οι άλλες οικονομικές δραστηριότητες δεν δημιουργούν χρήμα, απλά αναδιανέμουν το ήδη υπάρχον.

Όσο ο πρωτογενής τομέας υφίσταται και παράγει, το εμπόριο και οι υπηρεσίες μπορούν να δραστηριοποιούνται και μάλιστα κερδοφόρα, όταν όμως «πεθάνει» και οι άλλοι τομείς, σιγά – σιγά, πεθαίνουν.

Ζούμε στην πατρίδα μας ακριβώς αυτή την απόλυτη αλήθεια.

Καταφέραμε, από τη μεταπολίτευση και μετά, να σκοτώσουμε την πάπια με τα χρυσά αυγά.

Μπροστάρηδες οι πολιτικοί μας, πάντα ανίκανοι ή και ξεπουλημένοι, πούλησαν το παραμύθι της αναπτυγμένης οικονομίας στην οποία πλέον ο πρωτογενής τομέας δεν της ταιριάζει και πρέπει να περάσουμε σε οικονομία υπηρεσιών.

Και εμείς, ο αφέντης λαός, κατάπιαμε το δόλωμα μαζί με το αγκίστρι.

Φανταστήκαμε ότι μπορούμε να βγάλουμε άκοπα μεροκάματο καθισμένοι βολικά σε κάποιο γραφείο κατά προτίμηση στο δημόσιο ή στις ΔΕΚΟ.

Μεγαλώσαμε, αυτά τα 35 χρόνια, ολόκληρες γενιές από παιδιά που μάθανε, από την πιο τρυφερή τους ηλικία, ότι το εργοστάσιο είναι ένα κακάσχημο κτίριο που μολύνει το περιβάλλον με κατάμαυρους καπνούς.

Τα παιδιά μας έμαθαν ακόμα ότι ο αγρότης είναι ουσιαστικά ένας μαζοχιστής απόκληρος πού του αρέσει να ιδροκοπάει σκάβοντας ή γενικότερα ταλαιπωρούμενος με τη γη.

Τα παιδιά μας έμαθαν ακόμα ότι, επειδή ο γονιός τους είναι «καταφερτζής», μέσα από τις διάφορες και πολύχρωμες, τοπικές και κλαδικές οργανώσεις, θα τους εξασφάλιζε την πολυπόθητη αργομισθία.

Μάθαμε σε αυτά τα 35 χρόνια τους αγρότες να παρατήσουν τις ημιορεινές και ορεινές τους καλλιέργειες και να ασχοληθούν με την επιδοτούμενη εκτατική γεωργία. Βλέπετε σε αυτή τη «δουλειά» δεν χρειάζεται να κουράζεσαι για την ποιότητα και την ποσότητα της παραγωγή σου, χρειάζεται μόνο να έχεις τις κατάλληλες «γνωριμίες», για να εισπράττεις «αυγουλεμένες» επιδοτήσεις από τα κουτορνίθια της ΕΟΚ.

Μάθαμε σε αυτά τα 35 χρόνια τους βιομηχανικούς μας εργάτες να απαιτούν την «κοινωνικοποίηση» των εργοστασίων που δούλευαν, ακόμα και αν το τίμημα ήταν αυτά να κλείσουν. Θυμηθείτε μόνο οι παλιότεροι και μάθετε οι νεότεροι πως έκλεισαν οι Pirelli, Goodyear, Namco, Πειραϊκή-Πατραϊκή, Αιγαίο, Σκαλιστήρης,Opel… και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.

Φτάσαμε στο σημείο επί «εκσυγχρονισμού» να επιδοτούμε κιόλας τις τελευταίες βιοτεχνικές μονάδες, κυρίως κλωστοϋφαντουργίας, για να μετακομίσουν στα Σκόπια και έτσι να κάνουμε, τρομάρα μας, οικονομική απόβαση στη γείτονα…

Και ενώ το Θατσερικό μοντέλο της δήθεν μεταβιομηχανικής κοινωνίας πουλιόταν από τους πολιτικούς μας και τους διάφορους νταβατζήδες, αποδομώντας την ούτως ή άλλως αδύναμη οικονομία μας, εμείς χαζοχαρούμενα στελεχώναμε το δημόσιο, τις ΔΕΚΟ και τους ΟΤΑ με δεκαπλάσιο αριθμό υπαλλήλων από τον απαραίτητο για τις όποιες λειτουργίες τους.

Φυσικά υπήρξαν φωνές λογικής όλα αυτά τα χρόνια. Φωνές που θάφτηκαν μέσα στην κατευθυνόμενη οχλαγωγία των ελεγχόμενων ΜΜΕ.

Ενώ λοιπόν αυγάταινε το αντιπαραγωγικό πλήθος, τι πλήθος δηλαδή λεφούσι, των «εργαζομένων» στην τριπλέτα Δημόσιο – ΔΕΚΟ – ΟΤΑ, μειωνόταν ταυτόχρονα οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα.

Το γλυκό ήρθε και έδεσε το 2002 – 2003 όταν πλέον η αναλογία ήταν 3 «εργαζόμενοι» για 2 εργαζόμενους.

Φυσικά ήδη πολλά χρόνια νωρίτερα τα νούμερα δεν έβγαιναν, αλλά δεν πειράζει, κράτος – πολιτικοί και πολίτες, είχαμε πρόσωπο, δανειζόμαστε λοιπόν αβέρτα.

Παρόλο που το καρκίνωμα που περιγράφτηκε πιο πάνω οδηγεί σε θάνατο κάθε κοινωνία, τη δικιά μας δεν πρόλαβε να την σκοτώσει, την τελείωσαν τα ψιλά γράμματα, που υπάρχουν πάντα, κάτω από κάθε εφαρμογή του κρατισμού, όπου και αν αυτός εφαρμόσθηκε.

Ο τεράστιος όγκος του προσωπικού στην τριπλέτα Δημόσιο – ΔΕΚΟ – ΟΤΑ, η τεράστια εξ αυτού δύναμη των συνδικαλιστάδων, η απόλυτη έλλειψη ελέγχου, και η συνεργεία και ομερτά των πολιτικών, γέννησαν το τέρας της διαπλοκής.

Αυτό έβαλε βαθύτερα το χέρι του στα άδεια δημόσια ταμεία, και εμείς δανειζόμαστε και γι αυτό.

«Είπαμε να πάρει κάποιο δώρο αλλά όχι και πεντακόσια εκατομμύρια» είπε κάποτε ο πρωθυπουργός της αλλαγής βάζοντας και τιμολόγιο στη παλιανθρωπιά και στην υπεξαίρεση δημοσίου χρήματος.

Θα μπορούσα να συνεχίσω για ώρες, αλλά νοιώθω ήδη το στομάχι μου να σφίγγεται από την αγωνία.

Θα τελειώσω λοιπόν με μια μικρή και απόλυτα προσωπική εξομολόγηση.

Σαμαρικός δεν ήμουν ποτέ, το αντίθετο μάλιστα, μετά την ιστορία με τους Αλβανούς δεν ήθελα ούτε να ακούω γι αυτόν. Χαιρόμουν για την εκδίωξή του από την ΝΔ και για την αποτυχία της ΠΟΛΑΝ.

Αλλά ο άνθρωπος είπε τη μαγική λέξη ΑΝΑΠΤΥΞΗ!

Και στο Ζάππειο Ι και στο Ζάππειο ΙΙ και στην Θεσσαλονίκη επέμεινε.

Και επιμένει διαρκώς.

Και όσο θα επιμένει, εγώ θα του δίνω την μόνη υποστήριξη που μπορώ, την ψήφο μου.

 Λουκάς

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lampros avatar
    Lampros 30/11/2011 16:24:55

    Φιλε Λουκά.
    Θα συμφωνήσω μαζί σου στην αξία της πραγματικής οικονομίας, αυτής που τοσο αναλυτικά παρουσιζεις, όπως και στο τρόπο που εγκληματικά καταστράφηκε εκ βάθρων. Δυστυχώς όμως η ανάπτυξη δεν μπορεί να ειναι μονο μια ωραια λεξη. Χρειάζεται και θαρραλεες πράξεις, και δυστυχώς δεν εχω δεί όσες θα ηθελα.
    Για να υπάρξει ανάπτυξη πρέπει να ξηλωθεί το σάπιο απο την κοινωνία μας, και κατ επέκταση την οικονομία μας. Αυτό το σαπιο ειναι το συστημα πασόκ, και δεν θα συνεχίζει να μας ταλαιπωρεί, μέχρι την ώρα που θα δουμε τον ΓΑΠ με χειροπέδες να μπαινει στο περιπολικό.

  2. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 30/11/2011 16:26:23

    Αγαπητε Λουκα χωρις να διαφωνισω με αυτα που λες, θα διαφωνισω με αυτα που δεν λες όμως. Κια που ΟΛΟΙ στα ΜΜΕ κανουν την παπια μην τυχον και τους πουν αντιευρωπαιστες ή ΚΚεδες.

    Η αληθεια λοιπον ειναι οτι η Ε ειναι ενα ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟ κατασκευασμα που σκοπο εχει την καταστροφη και την απομυζηση των οικονομιων των μεσαιων χωρων με το κλεισιμο των παραγωγικων μοναδων τους, την εξαγορα τους, ή την εξαγορα και το κλεισιμο τους για να μειωθει ο ανταγωνισμος.

    Σε ενα εγκλημα εκ προμελετης οτι προτασεις και να κανουμε ειναι στρουθοκαμηλισμος. Σε μια ΤΕΤΟΙΑ Ευρωπη εχουμε μονο τρεις ρεαλιστικες επιλογες.

    Η μια να γινουμε από Βουλγαρια και κατω ωστε να μπορουμε να την ανταγωνιστουμε και να γινουνεδω επενδυσεις με εργασιακες σχεχεις δουλειας.

    Η δευτερη να αγωνιστουμε για την πληρη ομογενοποιηση τη Ευρωπης σε αποδοχες, δηλαδη ο Βουλγαρος, ο Ελληνας και ο Δανος να αμοιβονται το ιδιο, να εχουν τις ιδιες παροχες και ην ιδια συνταξη. Διαφορετικα θα ειναι τα δικα τους δικα τους και τα δικα μας δικα τους.

    Η τριτη ειναι η αποχωρηση απο το Ευρω ακομα καιτην ΕΕ ωστε σε μια οικονομια κλειστων συνορων (όπως ήταν η Αιγυπτος της οποιας της πατατες τρωμε στα Βελγικα Σουπερμαρκετ ή της Κινας, με το υπεροχο δημοκρατικο καθεστως) να δημιουργησουμε εγχωρια παραγωγη, και κυριως ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ.

    Κρατος το οποιο εχει χασει την ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ του ειναι καταδικασμενο να ψοφησει απο την πεινα. Και την παρουσα ΕΕ την αυταρκεια μας δεν προκειται να την αποκτησουμε εξ ορισμου. Καθε νεα εισοδος χωρας στην ΕΕ ειναι καταστροφικη και για μας και για εκεινους και προσθετει αλλο ενα θυμα μιας γιαφκας ανελεητων erial killers του τραπεζοεπιχειρηματικου οικοδομηματος που λειτουργει με την μεθοδο του Don Corleone αλλα στο πιο chic.

    Οι κυριοι αυτοι ευρογραφειοκρατες τον μονο ρολο που εχουν σκεφτει για μας ειναι αυτος των εκτρεφομενων χαμστερ ως τροφη για τους βοες.

  3. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 30/11/2011 16:27:38

    Αγαπητε Λουκα

    χωρις να διαφωνισω με αυτα που λες, θα διαφωνισω με αυτα που δεν λες όμως. Κια που ΟΛΟΙ στα ΜΜΕ κανουν την παπια μην τυχον και τους πουν αντιευρωπαιστες ή ΚΚεδες.

    Η αληθεια λοιπον ειναι οτι η Ε ειναι ενα ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟ κατασκευασμα που σκοπο εχει την καταστροφη και την απομυζηση των οικονομιων των μεσαιων χωρων με το κλεισιμο των παραγωγικων μοναδων τους, την εξαγορα τους, ή την εξαγορα και το κλεισιμο τους για να μειωθει ο ανταγωνισμος.

    Σε ενα εγκλημα εκ προμελετης οτι προτασεις και να κανουμε ειναι στρουθοκαμηλισμος. Σε μια ΤΕΤΟΙΑ Ευρωπη εχουμε μονο τρεις ρεαλιστικες επιλογες.

    Η μια να γινουμε από Βουλγαρια και κατω ωστε να μπορουμε να την ανταγωνιστουμε και να γινουνεδω επενδυσεις με εργασιακες σχεχεις δουλειας.

    Η δευτερη να αγωνιστουμε για την πληρη ομογενοποιηση τη Ευρωπης σε αποδοχες, δηλαδη ο Βουλγαρος, ο Ελληνας και ο Δανος να αμοιβονται το ιδιο, να εχουν τις ιδιες παροχες και ην ιδια συνταξη. Διαφορετικα θα ειναι τα δικα τους δικα τους και τα δικα μας δικα τους.

    Η τριτη ειναι η αποχωρηση απο το Ευρω ακομα καιτην ΕΕ ωστε σε μια οικονομια κλειστων συνορων (όπως ήταν η Αιγυπτος της οποιας της πατατες τρωμε στα Βελγικα Σουπερμαρκετ ή της Κινας, με το υπεροχο δημοκρατικο καθεστως) να δημιουργησουμε εγχωρια παραγωγη, και κυριως ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ.

    Κρατος το οποιο εχει χασει την ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ του ειναι καταδικασμενο να ψοφησει απο την πεινα. Και την παρουσα ΕΕ την αυταρκεια μας δεν προκειται να την αποκτησουμε εξ ορισμου. Καθε νεα εισοδος χωρας στην ΕΕ ειναι καταστροφικη και για μας και για εκεινους και προσθετει αλλο ενα θυμα μιας γιαφκας ανελεητων erial killers του τραπεζοεπιχειρηματικου οικοδομηματος που λειτουργει με την μεθοδο του Don Corleone αλλα στο πιο chic.

    Οι κυριοι αυτοι ευρογραφειοκρατες τον μονο ρολο που εχουν σκεφτει για μας ειναι αυτος των εκτρεφομενων χαμστερ ως τροφη για τους βοες.

  4. Ν.Π. avatar
    Ν.Π. 30/11/2011 16:27:58

    Μπράβο!

  5. TopGunZ avatar
    TopGunZ 30/11/2011 16:33:21

    Δύο παρατηρήσεις στο κατά τ' άλλα ωραιότατο κείμενό σας. Οι ΔΥ δεν είναι υπεράριθμοι, είναι, ακριβώς όπως το είπατε, λεφούσι. Υπάρχει τεράστια ανισότητα σε μισθούς, δικαιώματα (προνόμια στις περισσότερες περιπτώσεις), καθήκοντα και φόρτο εργασίας. Αυτό είναι που πρέπει να αλλάξει, γιατί και να απολύσουμε τους άχρηστους, πάλι μας λείπουν γιατροί, δάσκαλοι κλπ κλπ. Η δεύτερη παρατήρηση αφορά το "Αλβανούς" και τον Σαμαρά. Είναι καλό να μην αναπαράγουμε αυτήν την προπαγάνδα, γιατί υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στο "έφερε ο Σαμαράς τους Αλβανούς" και στην προσπάθεια απεγκλωβισμού της Ελληνικής μειονότητας της Βορείου Ηπείρου. Ακόμα κι αν ήταν τραγικό λάθος (που άλλωστε δεν ξεκίνησε από τον ίδιο) δεν είχε το σκεπτικό που παρουσιάζετε. Ελπίζω να σας ξανά διαβάσουμε.

  6. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 30/11/2011 16:33:30

    ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙA ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟY;;;;;;;;
    ΑΧ, ΑΥΤΗ Η ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ, ΑΡΙΣΤΕΡΙΖΟΥΖΑ ΚΑΙ ΔΗΜΑΓΩΓΙΚΗ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΜΑΣ ΔΙΕΛΥΣΕ........!!!!!!

  7. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 30/11/2011 16:46:15

    Λουκά, πολύ σωστά περιγράφεις το πρόβλημα της χώρας που είνα η έλλειψη της πραγματικής οικονομίας. Πριν όμως και απ'αυτό , είναι ζήτημα νοοτροπίας . 30 χρόνια είναι πολλά για να παγιώσουν το λάθος ,τη διαστρέβλωση των κανόνων της ίδιας της ζωής. Το σύστημα ΠΑΣΟΚ με τη νοοτροπία του , είναι το καρκίνωμα της χώρας που αν δεν ξερριζωθεί , μην περιμένεις τίποτα. Και βεβαίως θα συμφωνήσω με το φίλο πιο πάνω ,για την επιτακτική ανάγκη της τιμωρίας των ενόχων , αν θέλουμε ν'αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση.

  8. TopGunZ avatar
    TopGunZ 30/11/2011 16:54:51

    Από ποιες υπηρεσίες συγκεκριμένα οι 200.000? Οι κενές θέσεις σε σοβαρά πόστα (υγεία, παιδεία, ασφάλεια) θα παραμείνουν ως έχουν? Θα αναπληρώνονται οι θέσεις που αδειάζουν λόγω συνταξιοδότησης ή αν συνταξιοδοτηθεί ο δάσκαλος της Πέρα Ραχούλας θα μένει χωρίς δάσκαλο το χωριό? Τότε πως θα ξαναγεμίσει η ύπαιθρος? Και εντάξει με τα προνόμια, πρέπει να κοπούν πολλά ακόμα, συμφωνώ. Ο γιατρός όμως το να πληρώνεται παραπάνω από 850 περίπου ευρώ βασικό μισθό είναι προνόμιο? Για τον δε Σαμαρά θέλω να πω ότι είστε άδικος, γιατί είναι πιο βαρύς ο πιο αρμόζων χαρακτηρισμός. Ο Σαμαράς εξ'αρχής έχει τοποθετηθεί καθαρότατα: Το συντομότερο δυνατόν έξοδος από το μνημόνιο, εφαρμόζοντας διαφορετικό μείγμα πολιτικής, αλλά (ολόσωστα) σύμφωνα με τους στόχους που έχουν τεθεί.

  9. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 30/11/2011 16:58:39

    ''Το χρήμα βγαίνει στο χωράφι στην καμινάδα του εργοστασίου κ.λ.π.'' . Ευχαριστούμε για την πληροφορία. Το πρόβλημα φίλε μου είναι όταν δεν υπάρχουν τέτοια, όπως τώρα, τι τρως ΝΤΟΥΒΆΡΙΑ ή πηγαίνεις στα συσσίτια; η πλήρης εξαθλίωση του Ελληνικού λαού. Και να είχαμε πόλεμο ποιός θα μίλαγε, αλλά εδώ χάσαμε τον πόλεμο πριν να πιάσουμε ντουφέκι. Έχουμε συμπεριφορά που ταιριάζει
    σε βάρβαρους παρά σε ΈΛΛΗΝΕΣ.

  10. Νίκος π avatar
    Νίκος π 30/11/2011 17:00:20

    ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΕΝΑΣ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΝΔΡΑΣ ΗΡΕ ΤΗΝ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΦΕΛΟΣ Η' ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΣΥΣΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ .ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ

  11. SABI avatar
    SABI 30/11/2011 17:05:32

    Aγαπητέ Λουκά,
    Είσαι η απόδειξη οτι εμείς οι Ελληνες είμαστε καλοί άνθρωποι. Το είπε και η Γαλλίδα φιλόσοφος Jacqueline de Romilly : Οι ελληνες απο την αρχαιότητα μέχρι σήμερα παραμένουν οι καλύτεροι Άνθρωποι...Συνέπεια της καλοσύνης μας είναι να πέφτουμε συχνά θύματα...Ενας καλός φίλος μου μου το είπε απλά: "Bρίσκουνε και μας τα κάνουνε" . Οπως το λες: Mια μαγική λεξούλα στο στόμα ενός επαγγελματία πολιτικού και τον ψηφίζουμε. Θυμάσαι τον Αντρέα? ΑΛΛΑΓΗ.
    Το Μητσοτάκη? ΚΑΘΑΡΣΗ
    Το Σημίτη? ΕΚΣΥΓΚΡΟΝΙΣΜΟΣ
    Τον Καραμανλη 2? ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ
    Τον George? ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (2 λεξούλες)
    Και τώρα τον Σαμαρά ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    Ομως φίλε μου αν διαβάσεις καλά την Ιστορία μας θα δείς πως οι επαγγελματίες πολιτικοί μάλλον ζημιά έκαναν στην πατρίδα παρά ωφέλεια. Οπως είπε ενας σοφός "Οι ήρωες γίνονται ηγέτες. Οι ηγέτες δεν γίνονται ήρωες. Δυστυχώς ως υπουργός δεν έκανε κάτι που να τον ξεχωρίσει απ τους άλλους. Αν βάζει ως προυπόθεση για να σώσει το Εθνος να του δώσουμε και μάλιστα με αυτονομία την πρωθυπουργία, δεν μου φαίνεται καλός οιωνός. Αλλωστε ουσιαστικά η Ευρώπη και η Αμερική τον έχουν επι της ΟΥΣΙΑΣ αναγνωρίσει ως πρωθυπουργό αφου χωρίς την υπογραφή του μας κόβουν τη χρηματοδότηση... Το μόνο που εγώ έχω ως απαίτηση απ' τον Σαμαρά είναι να έχει λάβει τα μέτρα του να μην φαγωθούμε μεταξύ μας την ημέρα που θα φύγουμε χωρίς ή με τη θέλησή μας από το ευρώ. Πιστεύεις οτι έχει κάνει το σχετικό κουμάντο? (επάρκεια σε αλεύρι, καύσιμα τουλάχιστο για το στρατό και την αστυνομία , φάρμακα κλπ. αναγκαία?) 'Η αν δεν γίνει πρωθυπουργός θα μας πεί :"καλά να πάθετε?"
    Ανάπτυξη όσο το κράτος θα μας παίρνει πάνω από 20% ΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΜΑΓΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΠΕΛ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ δεν γίνεται . Ακόμα και ο "μαλάκ@ς" του Πάγκαλου όταν το κράτος του παίρνει πάνω απ τα μισά, δεν θα δουλέψει. Θα πεί με το δίκηο του: " Ας δουλέψει το κράτος για 'μένα και του δίνω 70%"

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ SABI 30/11/2011 17:50:10

      Όταν λες ως υπουργός σε ποια από τις θητείες αναφέρεσαι?

  12. φωνη avatar
    φωνη 30/11/2011 17:13:19

    Δεν είναι σωστά αυτά που λες στο τέλος. Ο Σαμαράς ποτέ δεν είπε οτι μόλις γίνει η ΝΔ κυβέρνηση θα βγάλω τη χώρα από το μνημόνιο. Ο Σαμαράς από την αρχή όταν είπε ΟΧΙ στο μνημόνιο είπε θα σεβαστώ την υπογραφή της χώρας υπάρχει συνέχεια.
    Είπε οτι θα προσπαθήσουμε να βγούμε μια ώρα νωρίτερα από την επιτήρηση στην οποία μας έβαλαν.

    Από την αρχή υποστήριξαν οτι απαραίτητη προϋπόθεση γιαυτό είναι να γίνει επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας και παρουσίασαν το οικονομικό τους πρόγραμμα με το διαφορετικό μείγμα πολιτικής (Ζαππειο1,2). Την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου με στόχο την αλλαγή της πολιτικής την υποστήριζαν πάντα. Και όλοι θυμόμαστε την κριτική που δεχόταν 2 χρόνια για την οικονομική του πρόταση, για το διαφορετικό μείγμα πολιτικής και για την επαναδιαπραγμάτευση.

    Ειδικά για την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου αυτοί που στο παρελθόν την έβρισκαν αδύνατη τώρα που γίνεται δεκτή κοντεύουν να μας πουν ότι ήταν και κάτι πανεύκολο και αυτονόητο και σιγά τα αυγά!!!!! Αν είναι τώρα κάτι τόσο πανεύκολο και αυτονόητο γιατί 2 χρόνια το θεωρούσαν ανέφικτο, αδύνατον, εξωπραγματικό μέχρι και επικίνδυνο;

  13. νεφέλη avatar
    νεφέλη 30/11/2011 17:51:15

    «Είπαμε να πάρει κάποιο δώρο αλλά όχι και πεντακόσια εκατομμύρια» είπε κάποτε ο πρωθυπουργός της αλλαγής βάζοντας και τιμολόγιο στη παλιανθρωπιά και στην υπεξαίρεση δημοσίου χρήματος.

    ...γραφεις, αναπαράγεις δηλαδή μια κακοήθη ιστορία εκείνης της εποχής, χωρίς ουσιαστικό πραγματικό υπόβαθρο...

    Παράλληλα, τονίζεις την αξία της χειρονακτικής εργασίας, εν έτει 2011, όταν παραμελείς να αναφέρεις , ότι τις τελευταίες 2-3 δεκαετίες ...εκθιαζόταν και καλοπληρωνοταν μόνο....η συμμετοχή κι ανάδειξη στελεχών σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών και κυρίως εκείνων γύρω από τα ΜΜΕ!

    Παράλληλα, επιτυχημένοι, ως επιχειρηματίες και στελέχη, όλα αυτά τα τελευταία χρόνια, εθεωρούντο όλοι εκείνοι, που βρήσκαν κι εφαρμόζαν λύσεις φοροδιαφυγής και λοιπών εναλλακτικών (πχ....μετεγκατάστασης σε κράτη με φτηνά εργατικά, κλπ ) , ώστε να μεγιστοποιηθεί το κέρδος των βασικών μετόχων κι ουχί της επένδυσης σε μακροχρόνιο πλάνο....σε κέρδος της όλης επιχείρησης και εν κατακλείδι των τελευταίων και καταιδρωμένων (και σήμερα ανέργων) ...εργαζομένων!!!

    Τι μας λες λοιπόν αγαπητέ ευαγγελιστή Λουκά;
    Ου κομίζεις γλαυκα εν αθήναις...
    Μάλλον κομίζεις μόνον παρηγορητικές παρόλες για τους εν ελβετία διαφυγόντες...!

  14. peter k avatar
    peter k 30/11/2011 17:59:33

    Λουκα αυτη ειναι η αληθεια πλην της τελευταιας παραγραφου.Ο νυν προεδρος της Δημοκρατιας ως υπ.Εξωτερικων ηρε την εμπολεμη κατασταση με αλβανια.Οποτε ειναι και ο ηθικος αυτουργος της αλβανικης επελασης.

  15. alakran avatar
    alakran 30/11/2011 18:51:09

    Φίλε Λουκά,
    Συμφωνώ με το πνεύμα της ανάρτησής σου, αν και θα ήθελα να τονιστεί επίσης και η απόλυτη έχθρα του δημοσίου προς κάθε τίμιο ιδιώτη που επιθυμούσε να δημιουργήσει κάτι σε αυτή τη χώρα τα τελευταία 30 χρόνια.
    Όσο για την ιστορία με τους Αλβανούς-εδώ διαφωνούμε-ποιά ακριβώς εννοείς?
    Μήπως αυτή:http://www.antinews.gr/2010/02/09/33821/
    Είναι κρίμα μετά από τόσα χρόνια να αναπαράγεται η ίδια προπαγάνδα.
    Και για την Πολ.Αν δεν έχεις δίκιο.Σκέψου μόνο τί ζήσαμε μετά τον Μητσοτάκη και πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα, αν οι δεξιοί είχαν από τότε ακολουθήσει τον Σαμαρά.

  16. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 30/11/2011 19:01:51

    Σωστά Peter, ο κ. Παπούλιας έδωσε τέλος στην εμπόλεμη κατάσταση με την Αλβανία και επί υπουργίας Σαμαρά έγινε και επίσημα, καλώς βέβαια, διότι με γείτονα χώρα δε μπορεί να είσαι 40 χρόνια μετά τον πόλεμο σε ..εμπόλεμη κατάσταση.
    Τώρα γιατί οι κυβερνήσεις Σημίτη στη συνέχεια, άφηναν τα λεφούσια να περνούν τα σύνορα ανεξέλεγκτα και κάθε καρυδιάς καρύδι να χώνεται στο σπίτι μας από καμινάδα μεριά, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, δεν είναι (και αυτά) στραβά κουλούρια του Σαμαρά.
    Και όσοι κακοπροαίρετοι, θα δυσκολευτείτε και δε θα βρείτε τελικά πολιτικά «ανομήματα», ακόμη ακόμη και λάθη θα τολμήσω να πω, μιας και σ όλη την πολική του διαδρομή τον διέπει Ελληνικότατο πνεύμα και συνείδηση , καλό είναι που και που να σκεφτόμαστε και να κρίνουμε με καλή προαίρεση.
    Υ.γ. ας μου δείξει κάποιος μια εναλλακτική πέραν του Σαμαρά σήμερα, έτσι για να έχω ένα μέτρο σύγκρισης ρε αδερφέ, και να’χουμε να λέμε δλδ!

  17. ΠΑΝΟΣ avatar
    ΠΑΝΟΣ 30/11/2011 19:08:48

    Δηλαδή Νεφέλη είναι επίσης "κακοήθης ιστορία εκείνης της εποχής" ότι για να καλυφθεί το πόθεν έσχες του πρωθυπουργού κατέφυγε ο δυστυχής σε "άτοκο δάνειο" από "φίλους"? Θύμάστε ποιοί ήταν οι "φίλοι"
    Ετσι λοιπόν δίνεται δια του παραδείγματος του "ηγέτη" το παραθυράκι του νόμου για να το χρησιμοποιήσει και ο καθένας πικραμένος μετά.
    Τα ζήσαμε και τα λουστήκαμε.

  18. theo1611 avatar
    theo1611 30/11/2011 19:10:16

    +1.000.000.....0

    Πρωτογενής-Δευτερογενής Τομέας = παράγω = αφεντικό από οποιοδήποτε μετερίζι
    Τριτογενής Τομέας = υπηρέτης = δούλος ως επί το πλείστον, αεριτζής και λαμόγιο πολλάκις, υπηρέτης ως ενδυναμωτής της παραγωγής σπανιότερα.

    Σημείο μηδέν και ξεκινάμε από την αρχή.

  19. sam530 avatar
    sam530 30/11/2011 19:40:45

    τελικά ρε παιδιά για όλα φταίει το δημόσιο.
    παρ' όλου που για μισθούς και συντάξεις σαν ποσοστό του ΑΕΠ είμαστε
    κάτω από το μ.ο όρο της ευρωζώνης.
    και για να μην αναρωτιέστε, ναι είμαι Δ.Υ με 28 χ.υ και έχω 11 μέρες αναρρωτική άδεια, δεν έχω κλέψει, πληρώνω την εφορία και νοιώθω ότι υπηρετώ ευόρκως.
    Τώρα βέβαια που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πάω σπίτι μου, θα σωθεί και
    ο κουρέας της γειτονιάς μου και ο ψιλικατζής και ο κάθε επαγγελματίας στον οποίο κατέθετα το μεγαλύτερο μέρος του μισθού μου.
    μα παν' απ' όλα θα σωθεί το κράτος από την μη δυνατότητα μου πλέον να καταθέτω στην ελβετία και τις off shore εταιρείες που η Βουλή των Ελλήνων
    νομοθέτησε για μένα και τους συναδέλφους μου.
    το ότι είχαμε ένα καθεστώς αρκετά καλύτερο από αρκετούς συναδέλφους του
    ιδ. τομέα δεν μας κάνει αυτόματα και το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδος.
    το ότι έπρεπε να διορθωθούν καταστάσεις υπερβολικές, σαφώς και έπρεπε.
    αυτά, και να θυμάστε το διαίρει και βασίλευε ποιόν ωφελεί.

  20. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 30/11/2011 19:59:25

    Όσο θα κυνηγάμε μάγισσες, το πράγμα θα χειροτερεύει.

    Όλα χρειάζονται σε μια οικονομία: Και οι υπηρεσίες- και η πρωτογενής παραγωγή, και ο ιδιωτικός τομέας -και το δημόσιο. Απλά, όσο δεν κάνουμε τον διαχωρισμό "λαμόγια" εναντίων "τίμιων", θα συνεχίσουμε να είμαστε έρμαια των Γιωργάκηδων και των Κωστάκηδων.

    Ο κοινωνικοοικονομικός μας ρατσισμός είναι που μας έχει μετατρέψει σε σκελετό οικονομίας.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ (A)θανάσης 30/11/2011 21:08:23

      +++

  21. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 30/11/2011 20:09:28

    Σωστος ο φιλος Λουκας, πλην ομως λιγος...

    Ναι Λουκα, αναπτυξη αλλα πως ? Και οχι μονο με τι λεφτα αφου υπαρχουν (εστω στην Ελβετια) αλλα με τι εργατικα χερια???

    Το χειροτερο που εχει κανει το Π.Α.Σ.Ο.Κ. ειναι οτι αλλιωσε το εργατικο φιλοτιμο του ελληνα εργαζομενου και φοβαμαι σε σχεδον μη αναστρεψιμο βαθμο....

    Κατσε φιλε αναγνωστη σε μια καφετερια οπου συχναζουν νεοι και ακου τις κουβεντες τους.... Θα φριξεις !!!

    Ουτε σπασικλας ημουν (θου κυριε) ουτε αρνηθηκα ποτε γλεντια και χαρες...Αλλα ειτε νεος σε δυσκολες δουλειες ειτε μεγαλυτερος σε υπευθυνη θεση παντα σεβομουν οσους μου εδειναν δουλεια οπως και το ιδιο απαιτω απο αυτους σε οποιους δινω εγω με την σειρα μου....

    Αυτο με εδιωξε απο την Ελλαδα και οχι μονο εμενα...Αυτο εδιωξε - δυστυχως για καποια χρονια - και την προοπτικη απο την πατριδα μου...

    Ειθε ο Αντωνης που αγαπω να πετυχει....Αλλα...

  22. SABI avatar
    SABI 30/11/2011 20:32:33

    TopGunZ,
    Αναφερομαι σε όλες τις θητείες του και κυρίως την τελευταία . Αν είχε κάνει κάτι σημαντικό θα το θυμόμασταν όπως θα θυμόσταν και τη θητεία του. Πχ. ακόμα κι όσοι μισούμε το ΠΑΣΟΚ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ θυμόμαστε οτι Μελίνα έθεσε ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ το θέμα των μαρμάρων του Παρθενώνα ως υπουργός πολιτισμού και δεν έγινε και πρωθυπουργός (αν και κατα τη γνώμη μου άξιζε πολύ περισσότερο απο τον Αντρέα ή τον George). Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ως υπουργός πολιτισμού ?

  23. Φρίξος Γιαννιός avatar
    Φρίξος Γιαννιός 30/11/2011 21:37:38

    Αγαπητοί φίλοι τα πράγματα είναι τόσο απλά αλλά δυστυχώς δεν θέλουμε να τα κατανοήσουμε.
    1. Η τοποθέτηση του Λουκά είναι προς τη σωστή διάγνωση αλλά δεν αρκεί χρειάζεται και περαιτέρω εξειδίκευση.
    2. Η επίκληση της έννοιας ανάπτυξη δεν αρκεί χρειάζεται στόχους, κανόνες, μεθοδικότητα, κατευθύνσεις με προεξέχοντα τον ιδιωτικό τομέα και το δημόσιο θεσμικό επιτηρητή και σκληρό τιμωρό των παρανομιών εντός ελάχιστου χρονικού ορίου από το δικαστικό σώμα..
    3. Απόλυση όλων των Δ.Υ. που δεν μπορούν να τεκμηριώσουν την κατεχόμενη περιουσία τους τα τελευταία 30 χρόνια και άμεση δήμευση της μη τεκμαιρόμενης περιουσία τους, όσοι είναι συνταξιούχοι μείωση της σύνταξης στο κατώτερο όριο διαβίωσης και δήμευσης της μη τεκμαιρόμενης περιουσίας τους. Το αυτό για όλους τους Γιατρούς, δικηγόρους, αρχιτέκτονες, πολιτικούς κ.λπ. που έχουν εργασθεί στο δημόσιο για μεγάλο χρονικό διάστημα.
    4. Σχεδιασμός ενός επαναστατικού φορολογικού συστήματος με απλές διαδικασίες και μπόνους ( μείωση φόρου) για τους επιχειρηματίες που προσλαμβάνουν κάθε χρόνο νέα άτομα παράλληλο μπόνους ( μείωση φόρου) σε αυτούς που δίνουν μέσο μισθό που υπερβαίνει το μέσο όρο ανά κατηγορία κ.λπ. επιδότηση στην επιστροφή φόρου σε αυτούς που υλοποιούν πραγματικές εξαγωγές προσφέροντάς τους και τόκους για την καθυστέρηση επιστροφής με αυξημένο επιτόκιο.

    Δεν θέλω να γράψω παραπάνω διότι ιδέες υπάρχουν αλλά κάποιο αόρατο πνεύμα δεν θέλει να υλοποιηθούν διότι εάν εφαρμοστεί ένα αυστηρό σύστημα με μεγαλύτερη ισονομία τότε οι άχρηστοι θα αποβληθούν από το ίδιο το σύστημα και αυτοί που είναι αυτή τη στιγμή στην εξουσία γνωρίζουν πόσο άχρηστοι είναι γι΄αυτό εξωθούν τα ικανά νέα φυντάνια της δημιουργίας να απευθυνθούν στο εξωτερικό για εύρεση εργασίας δεν τους θέλει το σύστημα στα πόδια του αυτή είναι η αλήθεια.

    • ΠΑΝΟΣ avatar
      ΠΑΝΟΣ @ Φρίξος Γιαννιός 30/11/2011 23:17:48

      Συμφωνούμε όλοι σε βασικές αρχές που είναι αυτονόητες.
      Πρέπει να εφεύρουμε νέο φορολογικό συστημα από το μηδέν? Υπάρχουν έτοιμα σε διάφορες χώρες και δοκιμασμένα. Μπορείς να τα τροποποιήσεις στα μέτρα και τις ιδιαιτερότητες της χώρας.
      Το πρόβλημα στην κατάστασή μας είναι , νομίζω, η εφαρμογή , η πολιτική βούληση για δουλειά και εφαρμογή.
      Φτάνει το τζάμπα management του καφενείου και η "φτηνοφιλοσοφία" των πολιτικών ανδρών χωρίς ούτε ένσημο που πειραματίζονται στου "κασίδη το κεφάλι" με το αζημίωτο φυσικά.

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ ΠΑΝΟΣ 01/12/2011 08:57:25

        “Φτάνει το τζάμπα management του καφενείου και η “φτηνοφιλοσοφία” των πολιτικών ανδρών χωρίς ούτε ένσημο που πειραματίζονται στου “κασίδη το κεφάλι” με το αζημίωτο φυσικά.”

        Από «αμπελοσοφία», πολλά παχιά λόγια, αναλύσεις βαρύγδουπες για εντυπωσιασμό αλλά στο τέλος μια πρόταση για το «δια ταύτα», τίποτα. Και ξέρετε κάτι, θα το πω με πόνο ψυχής γιατί στο antinews συμμετέχω και εγώ, αυτό είναι κοινό χαρακτηριστικό όλων των αναλύσεων που αναρτώνται στο site αλλά και αλλού.
        Υπάρχουν δυο μαγικές λέξεις: BEST PRACTICE και ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

        Η πρώτη σημαίνει ότι ψάχνουμε και ανακαλύπτουμε τι καλύτερο υπάρχει και εφαρμόζεται στον υπόλοιπο κόσμο, το αντιγράφουμε, το μαθαίνουμε, το φέρνουμε εδώ και το εφαρμόζουμε. Όταν πετύχουμε αργότερα και αν μπορούμε το βελτιώνουμε. Παραδείγματα: Ιαπωνία και Κίνα. Η TOYOTA πριν το Β΄ παγκόσμιο πόλεμο έφτιαχνε αργαλειούς και κάτι σακαράκες φορτηγάκια για τους αγρότες. Μετά τον Β παγκόσμιο πόλεμο ενθουσιάστηκαν με τη λειτουργία του αμερικάνικου supermarket και το εφάρμοσαν μαζί με αλλά που αντέγραψαν από τις αμερικάνικες αυτοκινητοβιομηχανίες στη παραγωγή αυτοκίνητων. Αποτέλεσμα η μεγαλύτερη σε πωλήσεις αυτοκινήτων στο κόσμο εταιρεία. Την τακτική αυτή εφαρμόζουν κατά κόρο οι Τούρκοι.

        Το δεύτερο είναι η σκληρή δουλειά. Τίποτα δεν γίνεται χωρίς σκληρή δουλειά. Με αέρα κοπανιστό, ελληνική μαγκιά και ας τους άλλους να κουρεύονται αφού εγώ τα κονομάω, η χώρα θα πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο και θα κάνουμε μετά παρακλήσεις να μας βοηθήσεις ο Θεός.

  24. Φρίξος Γιαννιός avatar
    Φρίξος Γιαννιός 01/12/2011 08:19:34

    Αγαπητέ φίλε υπάρχουν φορολογικά συστήματα προσαρμοσμένα στην παραγωγική κατάσταση, την αναπτυξιακή προοπτική, την ιστορία και τις διαρθρωτικές υποδομές κάθε χώρας, το κάθε κράτος από εκεί μπορεί να αντλήσεις εμπειρίες αλλά η πλήρη εφαρμογή ενός συστήματος προϋποθέτει και τις ανάλογες υποδομές, την ανάλογη φιλοσοφία και την ανάλογη ιδιοσυγκρασία του λαού. Για το λόγο αυτό και λόγο εμπειρίας δεν πιστεύω πως ένα οποιοδήποτε σύστημα μπορεί να το εφαρμόσεις παντού. Μπορείς φυσικά να αποσπάσεις αυτοτελή τμήματα, αφού τα ελέγξεις και να τα εφαρμόσεις σε ένα άλλο σύστημα αφού τα προσαρμόσεις στο περιβάλλον εφαρμογής. Τόσο εύκολα δεν είναι όλα, αλλά το πιο σπουδαίο από όλα είναι η εφαρμογή του συστήματος να διασφαλίζει ισονομία, αυτό είναι το ζητούμενο και παράλληλα στην δική μας περίπτωση πρέπει να αποκαθιστά και αδικίες του παρελθόντος αυτό είναι και το δυσκολότερο, το οποίο όμως θα ενισχύσει τη συνοχή της κοινωνίας η οποία είναι απαραίτητη στην παρούσα συγκυρία. Για δες τους Ιταλούς βιομήχανους οι οποία βγήκαν στην αγορά και αγοράζουν ιταλικά ομόλογα για να στηρίξουν το κράτος τους και ισχυρίζονται καλλίτερα να αγοράζουν αυτοί τα ομόλογα στην δευτερογενή αγορά παρά η ΕΚΤ . Για πες μου πόσοι Έλληνες επιχειρηματίες ή κεφαλαιούχοι κάνανε κάτι τέτοιο τι μηνύματα έχει περάσει ο ΣΕΒ π.χ. σε αυτή την κατεύθυνση? Οι Ιταλοί το κάνουν γιατί εμπιστεύονται το κράτος τους και τη δημόσια διοίκηση εμείς γιατί δεν το κάνουμε μήπως δεν είμαστε πατριώτες ? όχι φίλε μου εάν υπήρχε πίστη από τον ελληνικό λαό στη δημόσια διοίκηση και στους νόμους θα το κάναμε και εμείς αλλά αυτό δεν υπάρχει έχει διαρραγεί η πίστη στο κράτος, στη δημόσια διοίκηση και στην εκτελεστική εξουσία από το 1981 και μετά αυτό είναι το μεγαλύτερο και τραγικό αμάρτημα της ελληνικής κοινωνίας και αυτό θα πρέπει να αποκατασταθεί.

  25. sceptic avatar
    sceptic 01/12/2011 08:42:34

    Συμφωνώ σε ένα μεγάλο μέρος των απόψεων του αρχικού σχολίου αλλά θέλω να σημειώσω ότι όλοι συμφωνούν δεξιοί και αριστεροί ότι χρειάζεται την λεγόμενη Ανάπτυξη η Ελλάδα για να μπορέσει να ξεφύγει από το τέλμα της ύφεσης που έχει πέσει.
    Ομως αγαπητοί μου θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι υπάρχει Ανάπτυξη τύπου Κίνας αλλά και Ανάπτυξη τύπου Σουηδίας.
    Οι δύο επιλογές σημαίνουν τελείως διαφορετικά πράγματα για τους πολίτες αυτής της χώρας και πρέπει όλοι μας να κατανοήσουμε τι εννοεί πραγματικά ο κάθε Πολιτικός που μιλά για αυτήν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.