#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/05/2011 11:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παραμένουν στους δρόμους οι «Αγανακτισμένοι», νέα συγκέντρωση το απόγευμα



Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αννούλα avatar
    Αννούλα 26/05/2011 11:39:38

    Ωραία όλα αυτά, αλλά μήπως αποσκοπούν αλλού;
    Σκέφτηκε κανείς ότι η τόσο μεγάλη δημοσιότητα που πήρε το θέμα, επισκιάζει άλλα γεγονότα κρίσιμα;

    Πωλούνται τα πάντα, άνθρωποι διαμαρτύρονται και κανείς δεν λέει τίποτα.
    Μήπως τελικά είναι αυτό το ζητούμενο:
    Το καπέλωμα άλλων διαμαρτυριών;

    Βάλτε μπρος τις τουρμπίνες, άντε γιατί χανόμαστε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αννούλα 26/05/2011 11:55:43

      Στο χέρι μας είναι, με τη συμμετοχή μας, να προσθέσουμε και αυτή τη διάσταση μέσα, δηλαδή το "όχι στην εκποίηση των εθνικών μας πόρων", "όχι στην απεμπόληση της εθνικής κυριαρχίας". Στο χέρι μας είναι να μη μείνει η διεκδίκηση στο (γενικόλογο και αναποτελεσματικό) "φέρτε πίσω τα κλεμμένα".

    • Axpan avatar
      Axpan @ Αννούλα 26/05/2011 11:56:47

      Για αυτό ακριβως κατεβαίνουμε ολοι στο σύνταγμα της Αθήνας μας , και σε ολές τις άλλες πόλεις , για να μην ξεπουλήσουν τα πάντα, για να μην υποθηκευσουν κι άλλο το μέλλον μας και την Πατρίδα μας...

  2. ThW avatar
    ThW 26/05/2011 12:04:13

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ , ΠΑΙΔΙΑ..... !!!! ΕΓΩ ΕΞΑΡΤΑΜΑΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ. ΚΑΙ ΟΛΗΜΕΡΙΣ !!! ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ. ΑΙΝΤΕΕΕΕΕΕ!!!!!!

  3. trelos avatar
    trelos 26/05/2011 12:09:12

    Έλα να αγανακτούμε ντάρλινγκ !
    http://ellinaki.blogspot.com/2011/05/blog-post_26.html

  4. christof avatar
    christof 26/05/2011 12:09:25

    O Αλαβανος με τους αγανακτισμενους χθες στο συνταγμα και με πανω στα ισπανικα.Η αλεπου στο παζαρι.

  5. ThW avatar
    ThW 26/05/2011 12:11:59

    Και το πιο συγκλονιστικο που θα ηθελα να δω , θα ενα " ξυπνημα " ΟΛΗΣ της ΕΥΡΩΠΗΣ. Ελλαδα , Ισπανια, Γαλλια, Βαλγιο, Αγγλια, Ιταλια, Πορτογαλια. Μια μερα ολοι κατω σε διαμαρτυρια. Το φανταζεστε.??

  6. Νίκος avatar
    Νίκος 26/05/2011 12:52:53

    ολοι στο Σύνταγμα!

  7. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 26/05/2011 16:31:28

    Εχτές κάτι άκουσα ότι ο Ραγκούσης έδωσε εντολή και έπεσε το ιντερνετ και δεν πιάναν και τα κινητα μας!!!
    Ωραία δημοκρατία έχουμε!
    Ολοι στο σύνταγμα!

    • Pilot avatar
      Pilot @ ΜΠΛΟΥΜ 26/05/2011 17:23:26

      χαλαρωσε μεγαλε. οτι ο ραγκουσης δεν κανει ουτε για δημαρχος ειναι γεγονος αλλα δεν φταιει για αυτο. οταν 50.000 ανθρωποι προσπαθουν να παρουν ταυτοχρονα τηλεφωνο απο τρις κεραιες που εξηπερετουν 1000 κωδικους δεν μπορει να δουλεψει τιποτα.

  8. Pilot avatar
    Pilot 26/05/2011 17:19:35

    Αποκτα νεα και σπουδαιοτερη βαρητητα βασει τον εξελιξεων, η σημερινη συγκετρωση.