#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/12/2011 09:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παρακαταθήκες Μπεγλίτη



Αερολέσχες

Μία από τις τελευταίες αποφάσεις του κ. Μπεγλίτη ήταν η θέσπιση πληρωμής μισθώματος στο Μετοχικό Ταμείο της Αεροπορίας  από τις Αερολέσχες που σταθμεύουν τα αεροσκάφη τους σε αεροδρόμια της Πολεμικής Αεροπορίας, όπως στη Νέα Αγχίαλο, Λάρισα, Τρίπολη κλπ.

Πρώτη αντέδρασε η αερολέσχη της Μαγνησίας για την άδικη αυτή απόφαση τονίζοντας ότι είναι Αεραθλητικό Σωματείο μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα (όπως και οι άλλες αερολέσχες) με κύριους σκοπούς τον άνθρωπο και το περιβάλλον και τη διάδοση του αεροπορικού πνεύματος. Επεσήμαναν ότι τα μόνα έσοδα της αερολέσχης είναι οι προσφορές των μελών της που σε εθελοντική βάση επιπλέον προσφέρουν στους τομείς δασοπροστασίας, έρευνας και διάσωσης , εναέριες περιπολίες και κάλυψη διαφόρων εκτάκτων αναγκών. Το αεροσκάφος έχει παραχωρηθεί από την Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων με χρησιδάνειο για κάλυψη σχετικών απαιτήσεων. Και όλα αυτά όταν με αποφάσεις του Υπουργού Μεταφορών εξαιρούνται τα αεροσκάφη γενικής αεροπλοΐας της καταβολής τελών ακόμη και με ξένο νηολόγιο.

Τέλος καυτηριάζουν τον τρόπο που βρήκε να αυξήσει τα έσοδα του “ρημαγμένου” Ταμείου όταν διαθέτει δωρεάν τις ανακυκλώσιμες μπαταρίες σε ιδιώτη που θησαυρίζει αφού ο τόνος έχει 350 Ε αλλά και όταν οι Μονάδες υπό την αιγίδα του Μετοχικού Ταμείου νοικιάζουν μόνο με 30 Ε το στρέμμα  ανά έτος.

2. Διοικητής ΜΤΑ 

Η τελευταία όμως απόφαση του κ. Μπεγλίτη ήταν ακόμη πιο καταστροφική. Συγκεκριμένα υπέγραψε τη μετάθεση του μέχρι τότε διευθυντή στο Στρατιωτικό του Γραφείο για να αναλάβει τα καθήκοντα διοικητή στο Μετοχικό Ταμείο της Αεροπορίας. Ο υπόψη αξιωματικός είναι ειδικότητα Οικονομικού και είναι ο ίδιος που είχε υπογράψει το γνωστό έγγραφο που τους διέταζε να παρακάμπτουν οι υφιστάμενοι τους την Ιεραρχία και να αναφέρονται κατ’ ευθείαν στο Γραφείο του Υπουργού.  Όπως μάθαμε πήρε ο ίδιος τον φάκελο παραμάσχαλα και όδευσε την προηγούμενη εβδομάδα στο γραφείο του κ. Υπουργού, προκειμένου να του ανατεθούν οι προβλεπόμενες αρμοδιότητες. Πιστεύουμε να μην έκανε ούτε να κάνει αυτό το σφάλμα ο νέος Υπουργός, διότι θα “κλάψει” το ΜΤΑ αν προσπαθήσει να εφαρμόσει τις “περίεργες” ιδέες του “κλίματος” ΜΠΕΓΛΊΤΗ. Άλλωστε αρκετή αναστάτωση έχει ήδη προκαλέσει ως μέλος της επιτροπής χορήγησης των ΕΦΑΠΑΞ, όπου με τις μεθοδεύσεις που εφήρμοσε  για πρώτη φορά έχει καθυστερήσει να το λάβει πάνω από ένα έτος μεγάλος αριθμός αποστράτων με εξαίρεση κάποιους ανώτατους “ημέτερους”.

Ειδικός Συνεργάτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. fantomas avatar
    fantomas 31/12/2011 10:26:42

    χαχαχαχαχααχαααα.......... θα σωθει το ΜΤΑ και θα εχει εσοδα απο την πληρωμή μισθώματος από τις Αερολέσχες που σταθμεύουν τα αεροσκάφη τους σε αεροδρόμια της Πολεμικής Αεροπορίας.
    Καλοοοοοοοο .................... το αλλο ανεκδοτο με τον Τοτο το ξερετε !!!!

  2. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 31/12/2011 11:48:06

    Και εσείς ονειρεύεστε εκλογές και αυτοδυναμίες.ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ!!..Το πασοκ ζει και βασιλεύει.Πήρε μόνος του λέει τον φάκελο και τα κανόνισε όλα.Την μετάθεση,τις αρμοδιότητες,τους συνεργάτες.Τον σταμάτησε κανείς;Μέσα σε εκείνο το Υπουργείο δεν είναι η τριπλή κυβέρνηση;Οχι μόνο δεν μας ρωτάνε,ούτε καν μας υπολογίζουν,ούτε καν μας φοβούνται.Ακριβώς όπως κυβερνούσαν,ετσι δρουν και τώρα.Μήπως έχει δίκιο αυτός που ρωτάει συνέχεια ΄΄πού είσαι ΑΣ;''

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 31/12/2011 12:17:24

    Στο ζήτημα των αερολεσχών, ας μην είμαστε τόσο κάθετοι.
    Απασχολούν χώρους, εγκαταστάσεις, αεροβοηθήματα, προσωπικό κλπ τόσο στα πολεμικά όσο και στα πολιτικά αεροδρόμια, και παράλληλα αν και
    «μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα», εισπράττουν χρήματα για βόλτες, για μεταφορές προσώπων, και κάποιες μάλιστα λειτουργούν και σχολές χειριστών, αλεξιπτωτιστών κλπ (με το αζημίωτο).
    Σε πολλές περιπτώσεις, επειδή τα τεκμήρια ιδιοκτησίας αεροσκαφών είναι υψηλά, διάφοροι ιδιώτες κ.ά. τα εντάσσουν στο δυναμικό αερολεσχών, για να μην πληρώνονται φόροι (πάντα με το αζημίωτο).
    Καλός ο αεραθλητισμός, αλλά κοστίζει. Και σ αυτή τη φάση, τον χρεωνόμαστε όλοι.
    Βέβαια, αν το κράτος θέλει χρήματα, ας αρχίσει να εισπράττει τα διάφορα τέλη των ξένων και ελληνικών αεροσκαφών που προσγειώνονται στα 30 ελληνικά κρατικά αεροδρόμια και τα οποία εδώ και πολύ καιρό έχουν καταργηθεί προκειμένου να αυξήσουμε, λέει, τον τουρισμό.
    Βέβαια, στο ιδιωτικό Ελ Βενιζέλος, όλα τα αεροπλάνα χρεώνονται κανονικά (και πανάκριβα).

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ Strange Attractor 31/12/2011 13:10:46

      Από τα παραπάνω θεωρώ ότι αναμεταδίδεις κάποια ανακριβή πράγματα, μάλλον από κακή πληροφόρηση. Για την αποκατάσταση της πραγματικότητας σε ενημερώνω για τα παρακάτω:
      1. Έχεις κάποιο δίκιο όσον αφορά κάποιους ιδιώτες που ιδρύουν αερολέσχες (επισημαίνω ότι δε συμμετέχουν σε άλλες παραχωρόντας τα αεροσκάφη τους), ώστε να αποφύγουν τις εισφορές στην εφορεία, όμως οι Αερολέσχες αυτές είναι εμφανείς καθόσον είναι αυτές με μονοψήφιο, άντε διψήφιο αριθμό μελών, ήτοι των ιδιωκτητών και των οικογενειών τους. Συνεπώς είναι εύκολο να ελεγχθούν. Το αν και πως, δεν αφορά τις υπόλοιπες αερολέσχες αλλά τον φορέα ελέγχου.
      2. Τα αεροβοηθήμτα και το προσωπικό στα αεροδρόμια (πολιτικά και στρατιωτικά), λειτουργεί με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο, όπως προβλέπεται από το νόμο. Οι ελεγκτές εναερίου κυκλοφορίας εξυπηρετούν τους πάντες και πληρώνονται γι' αυτό (με τους πάντες εννοώ και αερολέσχες, ελληνικές και μη, καθώς και γενική αεροπορία εγχώρια και ξένη). Σε τελική ανάλυση είναιο κάπως αστείο να θεωρούμε ότι σε ένα μεγάλο αεροδρόμιο οι πέντε ή δέκα ημερήσιες αποπροσγειώσεις των αερολεσχών και λοιπής γενικής αεροπορίας αποτελούν φόρτο εργασίας. Όλες οι κινήσεις των αεροσκαφών πραγματοποιούνται εντός του ωραρίου λειτουργίας του αεροδρομίου και επιπρόσθετα, υπάρχουν αεροδρόμια στην Ελλάδα που τους θερινούς μήνες εκδίδουν NOTAMs (ειδοποιήσεις) για τον περιορισμό των πτήσεων των αερολεσχών τις ώρες αιχμής, κάτι που φυσικά εφαρμόζεται.
      Επίσης πλέον οι αερολέσχες και τα μέλη τους πληρώνουν υπηρεσίας handling στα αεροδρόμια της χώρας (επισημαίνω ότι οι εταιρίες handling είναι ιδιωτικές και τα λεφτά αυτά δεν καταλήγουν στο ελληνικό κράτος).
      Όσον αφορά το προσωπικό συντήρησης, εδώ και κάποια χρόνια, είναι υποχρεωτική η συνεργασία των αερολεσχών και κάθε ιπτάμενου φορέα, με πιστοποιημένες εταιρίες παροχής τεχνικής υποστήριξης, συνεπώς δεν απασχολείται πουθενά προσωπικό της πολεμικής αεροπορίας (εκτός αν κάποιος το κάνει εθελοντικά και εκτός ωραρίου, διότι πιθανώς είναι και αυτός μέλος της αερολέσχης).
      Σε κάθε απογείωση, τα μη μέλη αερολεσχών που πετάνε με αεροπλάνα των αερολεσχών χρεώνονται με την "ουρά"του γνωστού σπατόσημου ήτοι 12€ ανά άτομο. Τα μέλη των αερολεσχών εξαιρούνται (γιατί κυρίως είναι και οι κυβερνήτες των αεροσκαφών).
      3. Οι σχολές που αναφέρεις (αλεξιπτωτιστών κλπ), λειτουργούν στα πλαίσια του εκάστοτε ισχύοντος αθλητικού νόμου, αφού οι αερολέσχες είναι αθλητικά σωματεία. Συνεπώς οι Αερολέσχες δεν κερδίζουν κάτι από αυτές, πέραν των εξόδων λειτουργίας που απαιτούνται για τη λειτουργία τους. Προφανώς κάποια από τα αθλήματα αυτά είναι ακριβά, πχ το να γίνεις χειριστής αεροσκάφους κοστίζει πλέον αρκετά, αλλά το 80% των χρημάτων αφορά στη χρήση και τα καύσιμα του αεροσκάφους (υπολόγισε περίπου 120-130€ ανά ώρα + τον εκπαιδευτή επί 50 ώρες περίπου που απαιτούνται για την κτήση πτυχίου). Βαλε μετά βιβλία, χάρτες και μαθήματα…
      4. Τέλος θα επισημάνω ότι όντως οι αερολέσχες είναι μη κερδοσκοπικά αθλητικά σωματεία και συνεπώς βάσει και καταστατικού δεν αποβλέπουν στο κέρδος. Οι δε πτήσεις SAR (Search and Rescue), πυροπροστασίας δασών και ελέγχου θαλάσσιας ρύπανσης, γίνονται κατά κανόνα σε συνεργασλία με την Πυροσβεστική και το Λιμενικό, στις ώρες που αυτές οι Υπηρεσίες ορίζουν και με το δρομολόγιο που αυτές επιθυμούν. Αν είμαστε τυχεροί, μπορεί να λάβουμε κάποια επιχορήγηση που ποτέ (τα χρόνια που εγώ γνωρίζω και ασχολούμαι) δεν υπερέβη το 40-50% των εξόδων που αναλογούν σε αυτές τις πτήσεις (τα τελευταία 3 χρόνια δεν υπάρχουν πλεόν επιχορηγήσεις). Το υπόλοιπο ποσό το πληρώνει από τη τσέπη του ο εκάστοτε κυβερνήτης που αναλαμβάνει την υπηρεσία αυτή (εθελοντικά).
      Αυτά τα …ολίγα… (αν θέλετε επιπλέον πληροφορίες ευχαρίστων να βοηθήσω)
      Άντε και καλή χρονιά σε όλους μας
      Ο ταμίας της Αερολέσχης Θεσσαλονίκης

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ Strange Attractor 31/12/2011 13:18:08

      Ξέχασα στα παραπάνω, οι σοβαρές Αερολέσχες δεν πάνε βόλτα ανθρώπους με το αζημίωτο. Εμείς προσωπικά επιμένουμε στο ότι αν κάποιος χειριστής θα πάει βόλτα κάποιον τρίτο, θα επομιστεί αναλογικά το κόστος πτήσης. Είμαστε σωματεία, όχι εταιρίες. Φυσικά και έχουμε κρούσεις (π.χ. από ζευγάρια που ο άντρας θέλει να κάνει την πρόταση γάμου στο αεροσκάφος, ή για φωτογραφήσεις μόδας), αλλά και σε αυτή την περίπτωση ζητούμε την αναλογική χρέωση του κόστους πτήσης , μεταξύ χειριστού και επιβάτη, εαν δε πρόκειται για κάοια μεγάλη εταιρία που θέλει να πληρώσει κάτι παραπάνω, αυτό γίνεται μόνο με μορφή δωρεάς, χωρίς να ορίζσουμε εμείς κάποιο ποσό και με όλα τα νόμιμα παραστατικά.

      Συγνώμη που μακρυγόρησα

    • cessnas avatar
      cessnas @ Strange Attractor 31/12/2011 23:40:56

      poly poly sosta

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ cessnas 02/01/2012 00:42:32

        Όπως βλέπω υπάρχουν και άλλοι αερολεσχίτες. Τέλος πάντων συγνώμη που άργησα να απαντήσω, αλλά σήμερα η μέρα ήταν αφιερωμένη στην οικογένειά μου.
        Strange η πρότασή μου φυσικά και ισχύει (για όλους τους ενδιαφερόμενους, εξυπακούεται). Δεν ξέρω πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε αν βρεις το χρόνο, δέχομαι προτάσεις. Θα κρατήσω στα favorites το συγκεκριμένο post για κάποιες μέρες.

        Ξανά καλή χρονιά σε όλους (γιατί αν είναι χειρότερη από το 2011, την κάτσαμε).

    • ατυχος ελληνας avatar
      ατυχος ελληνας @ Strange Attractor 19/02/2012 20:17:10

      αγαπητε φίλε καλά τα λές αλλα στο τέλος το χαλάς γιατι λες να αρχίσει απο καπου αλλού και οχι απο τις αερολεσχες.Ας αρχισει και απο τις αερολεσχες εμενα δεν με πειραζει καθόλου εσενα σε πειράζει?
      επίσης θα ηθελα να προσθεσω οτι αερολεσχες που διαμαρτυρονται για την πληρωμή parking σε αεροδρομια αρπάζουν απο τις περιφερειες 15.οοο ευροπουλάκια τον χρόνο για δηθεν πυροπροστασιες δηλαδή πετάνε 5-10 ωρες το πολυ που εχουν κοστος περιπου για την αερολεσχη 150 ευροπουλα την ωρα και τα υπόλοιπα ως τα 15.000 τι γίνονται?

  4. natasa avatar
    natasa 31/12/2011 14:33:01

    Σοβαρό πρόβλημα, αλλο ενα καλό αρθρο για το ποιος κυβερνάει.
    ΑΙΣΧΟΣ

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 31/12/2011 17:58:53

    ...Επίσης πλέον οι αερολέσχες και τα μέλη τους πληρώνουν υπηρεσίας handling στα αεροδρόμια της χώρας (επισημαίνω ότι οι εταιρίες handling είναι ιδιωτικές και τα λεφτά αυτά δεν καταλήγουν στο ελληνικό κράτος)...

    Πληρώνει η αερολέσχη θεσσαλονίκης (και οι άλλες τρεις ή τέσσερις που εδρεύουν στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, κάποια εταιρεία χάντλινγκ σε κάθε κίνηση αεροπλάνου της;

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ Strange Attractor 31/12/2011 20:09:27

      Το handling αφορά στο αεροδρόμιο υποδοχής όπου ο οποιοσδήποτε φορέας δεν έχει δικές του εγκαταστάσεις. Η Αερολέσχη Θεσσαλονίκης για παράδειγμα, έχει υπόστεγο και τεχνική υποστήριξη (όπως έγραψα και προηγουμένως) συνεπώς δεν πληρώνει handling στο "Μακεδονία", αφού οδηγεί τα αεροσκάφη της κατευθείαν εκεί, αλλά σε οποιοδήποτε άλλο αεροδρόμιο εκτελεί πτήσεις, όπου θα πρέπει να εξασφαλιστεί χώρος στάθμευσης και οι λοιπές εξυπηρετήσεις. Ομοίως για τους λοιπούς φορείς της γενικής αεροπορίας.

      ΥΓ. Επειδή βλέπω ότι ενδιαφέρεσαι, πολύ ευχαρίστως να βρεθούμε (δεν ξέρω καν που μένεις, αλλά εγώ κατεβαίνω συχνά στην Αθήνα), ή και να ξεναγήσουμε, εσένα και οποιονδήποτε άλλο ενδιαφέρεται, ώστε να αποκτήσεις ίδια άποψη, μιλώντας και με τους υπαλλήλους της ΥΠΑ.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Χ. 31/12/2011 21:29:02

        Ενδιαφέρουσα πρόταση.

    • nestor avatar
      nestor @ Strange Attractor 31/12/2011 20:12:58

      Οχι στην έδρα τους δεν πληρώνουν. (τι να το κανουν?).
      Σε άλλα αεροδρόμια πληρώνουν.

      http://www.aeroclub-tsl.gr/news.php?cod=308

  6. Ιπτάμενος Ολλανδός avatar
    Ιπτάμενος Ολλανδός 31/12/2011 19:43:36

    κρίμα ένα καθεστώς φιλοξενίας να μετατρέπεται σε καθεστώς αφαίμαξης με αμφίβολα αποτελέσματα. Θα σωθεί το Μετοχικό Ταμείο από το μίσθωμα των Αερολεσχών; Εγώ θα περίμενα να φιλοξενεί η Πολεμική Αεροπορία στα αεροδρόμιά της όχι μόνο τις Αερολέσχες με τα Cessna, Piper κλπ, αλλά και τα υπερελαφρά αεροπλάνα των αεραθλητικών κέντρων, άν όχι μόνιμα, τουλάχιστον για προσωρινή παραμονή. Αυτό εξ άλλου προβλέπεται στον Κανονισμό Λειτουργίας Υπερελαφρών Αεροσκαφών, απλώς με άδεια της αντίστοιχης αρχής (ΦΕΚ 1360, 2 Σεπτεμβρίου 2010).

    Η Ελλάδα με το μεσογειακό κλίμα και την καταπληκτική φύση και διαμόρφωση του εδάφους θα μπορούσε να είναι ενας παράδεισος για αεροπορικό τουρισμό, για δημιουργία αεροπορικών χωριών (υπάρχουν ήδη στη Γαλλία, Βέλγιο, Ισπανία, ακόμη και στη Σουηδία (!)), για τη διάδοση του αεροπορικού πνεύματος και, γιατί όχι, ακόμη για την παραγωγή ελαφρών αεροσκαφών. Στην υπόλοιπη Ευρώπη αλλά και αλλού γίνεται αυτή τη στιγμή μία πραγματική κοσμογονία στον τομέα αυτό. Μέχρι και ηλεκτροκίνητα ελαφρά διθέσια αεροπλάνα παράγονται, που βεβαίως προορίζονται κυρίως για σύντομες πτήσεις αναψυχής.

    Αφού ο τουρισμός και ιδιαίτερα ο εξειδικευμένος τουρισμός (ο αεροπορικός τουρισμός είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα) αποτελεί στρατηγικό προιόν, σκόπιμο θα ήταν να ενισχυθούν όλοι οι φορείς που υποστηρίζουν τη γενική αεροπορία. Οι αερολέσχες είναι από τους στυλοβάτες αυτής της προσπάθειας. Έχω μία μικρή συλλογή από άρθρα σε ξένα αεροπορικά περιοδικά όπου οι ερασιτέχνες χειριστές που επισκέφτηκαν την Ελλάδα εκφράζονται με τα καλύτερα λόγια για την ανιδιοτελή υποστήριξη που βρήκαν από τις τοπικές αερολέσχες.

    • fantomas avatar
      fantomas @ Ιπτάμενος Ολλανδός 31/12/2011 20:21:10

      Ax.................. για δες
      http://www.peipsady.gr/html/epikaira.php

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ Ιπτάμενος Ολλανδός 31/12/2011 21:00:25

      Τι τους χρειαζόμαστε τους πιλότους και τις αερολέσχες;

    • nestor avatar
      nestor @ Ιπτάμενος Ολλανδός 31/12/2011 21:04:10

      Ασχετο αλλα δεν είχα που αλλού να το κολλήσω, εχει αεροπλάνα μέσα πάντως.
      Πουλήθηκαν τα 4 Airbus A 340 προς 40 εκ USD (30 εκ EUR)
      Απο ένα πρόχειρο ψαχτήρι στο γουγλη ίδια αεροπλάνα πουλιούνται τόσο το ένα οχι τα τέσσερα.
      https://www.aircraftonsale.com/details.php?id=1028

  7. nestor avatar
    nestor 01/01/2012 01:32:33

    Εγώ θέλω να σε πετάξω..χεχε
    Θα έχει πλάκα.
    (εκτός αν έχεις καλύτερη επαφή με το αντικείμενο και μας κάνεις πλάκα εσύ)

  8. Ιπτάμενος Ολλανδός avatar
    Ιπτάμενος Ολλανδός 01/01/2012 04:30:47

    Φαντομά, μιά και είχες την καλοσύνη να με παραπέμψεις στον ιστότοπο, που λέει αρκετά για τον αεροπορικό τουρισμό, να σου πώ τί φρονώ για την υπόθεση του αεροπορικού τουρισμού στην Ελλάδα, που προς το παρόν αποτελεί μία τεράστια χαμένη ευκαιρία.

    Η μόνη δυνατότητα που βλέπω εγώ στην Ελλάδα είναι οτιδήποτε αεροπορική δραστηριότητα βασίζεται στο κανονιστικό πλαίσιο του Κανονισμού Λειτουργίας Υπερελαφρών Αεροσκαφών (ΦΕΚ 1360, 2 Σεπτεμβρίου 2010). Οι λόγοι είναι πολλαπλοί. Πρώτο και κύριο, τα δυσβάστακτα έξοδα κίνησης και συντήρησης των πιστοποιημένων αεροσκαφών τύπου Cessna, Piper κλπ, συμπεριλαμβανομένου και του γεγονότος ότι θεωρούνται τεκμήρια. Παρεμπιπτόντως, το τεκμήριο υπερελαφρού αεροσκάφους είναι μόνο 20.000 €, πολύ χαμηλότερο από το τεκμήριο που ισχύει για Cessna κλπ. Δεύτερον, τα υπερελαφρά επιχειρούν από τα λεγόμενα αεραθλητικά κέντρα, των οποίων η αδειοδότηση είναι κατά πολύ απλούστερη από την αδειοδότηση των αεροδρομίων. Μπορούν όμως, υπό κανονικές συνθήκες, να χρησιμοποιούν και τα αεροδρόμια. Τρίτο, τα υπερελαφρά δεν εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα αεροπορικής βενζίνης 100LL, γιατί χρησιμοποιούν απλή αμόλυβδη. Πρόσφατα δε τακτοποιήθηκε νομικά και το θέμα του ανεφοδιασμού των υπεραλαφρών με αμόλυβδη από κάνιστρα στην πίστα των αεροδρομίων. Τέταρτο, τα υπερελαφρά μπορούν να εφοδιάζονται με βαλλιστικό αλεξίπτωτο (αυτό είναι ένα αλεξίπτωτο προσαρμοσμένο στο αεροσκάφος), γεγονός που τα κάνει πιό ασφαλή, όχι μόνο για τους χειριστές, αλλά και για τους εν δυνάμει επιβάτες που πιθανόν έχουν ενδοιασμούς λόγω ασφαλείας. Οι λόγοι δεν τελειώνουν εδώ, αλλά μία ματιά στον κανονισμό πείθει:

    http://www.prel.gr/images/stories/MainPageDocs/kanonismos.pdf

    Εξ άλλου, εγώ που ζω εκτός Ελλάδος, βλέπω ότι σε ολόκληρη την Ευρώπη η τάση είναι να κινούνται οι πιλότοι από τα Cessna κλπ προς τα υπερελαφρά και προς αεροσκάφη με τεχνολογία παρόμοια με των υπερελαφρών.

  9. ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ avatar
    ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ 02/01/2012 15:27:10

    Ο κύριος αυτός που τοποθετήθηκε στο ΜΤΑ, γνωστός ρεβανσιστής και σκληρή γραμμή Μπεγλίτη, ποία πολιτική θα εφαρμόσει στο Ταμείο.... Αβραμόπουλου ή Μπεγλίτη. Ήδη περηφανεύεται ότι οι πολιτικοί του αντίπαλοι είναι "κότες" και δεν τον έπαιρνε τον νέο Υπουργό να μην υπογράψει τα καθήκοντα του. Καταλαβαίνετε την συνέχεια.....

  10. ΑΚΑΛΥΠΤΟΣ avatar
    ΑΚΑΛΥΠΤΟΣ 04/01/2012 10:38:07

    Τι αεραθλητικα σωματεια και πρασινα αλογα η αερολεσχη Αθηνων στο ΤΑΤΟΙ
    ειναι γραφειο ενοικιασεων αεροπλανων κανονικη επιχειρηση , παρανομη ομως διοτι κλεβει το κρατος διοτι δεν αποδιδει ΦΠΑ και την κανει κουμαντο χρονια τωρα ενας υπαλληλος της αεροποριας μηχανικος αεροσκαφων που δουλευει διπλα στην ΜΑΕΔΙ. Απο ποιον κρατικο φορεα ελεγχονται ?? Απο κανεναν!!!
    Χρονια τωρα το μαγαζι αυτο το λιμενονται πρωιν αποστρατοι και μη της αεροποριας και το μονο που τους ενδιαφερει ειναι η κονομα και το τελευταιο ειναι
    δηθεν η αναπτυξη του αεροπορικου πνευματος. Ως αναφορα για τις εκλογες που γινονται καθε χρονο σχετη παροδεια, παντα εκλεγονται οι ιδιοι και οι ιδιοι
    με μικρες παραλαγες,αυτη την στιγμη προεδρος της αερολεσχης Αθηνων ειναι ο καψυμιτζης [καφετζης] ο οποιος ειναι υπαλληλος στην διπλα απο την αερολεσχη μοναδα της αεροποριας ΜΑΕΔΙ, και υποτακτικος του ανωτερω μηχανικου. Αυτα τα λιγα για την ωρα για την αποκατασταση της αληθειας
    με την αερολεσχη Αθηνων. Ομως με αυτο δεν παει να πει οτι ολες οι αερολεσχες λειτουργουν παρανομα οπως η ανωτερω.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.