#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/11/2011 14:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παραιτείται ο Παπανδρέου, μετά την δήλωση Σαμαρά



(Ανανεώνεται συνεχώς) Πληροφορίες από όλες τις πλευρές αναφέρουν ότι επίκειται η παραίτηση του Παπανδρέου μετά τη συνάντηση Παπούλια - Σαμαρά.

Από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ φαίνεται ότι το έχουν πλέον αποδεχθεί και λένε ότι ο Παπανδρέου θα το κάνει αν υπάρξει προηγουμένως συμφωνία για το πρόσωπο του νέου πρωθυπουργού. Μόλις υπάρξει συμφωνία, πρωθυπουργός δεν θα είναι ο κ. Παπανδρέου, αναφέρουν κυβερνητικές πηγές, τις οποίες επικαλείται το Αθηναϊκό Παρακτορείο. Σχολιάζοντας τη δήλωση του Αντώνη Σαμαρά περί παραίτησης του Γιώργου Παπανδρέου, οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι το θέμα δεν είναι το πρόσωπο του κ. Παπανδρέου. Το ουσιαστικό, όπως προσθέτουν, είναι η συμφωνία για το πρόγραμμα της νέας κυβέρνησης και η δέσμη των ενεργειών για την παραμονή της χώρας στο ευρώ

Το τελευταίο υπουργικό συμβούλιο της κυβέρνησης ΓΑΠ θα πραγματοποιηθεί στις 4 το μεσημέρι, δύο ώρες νωρίτερα. Μετά την ρητή και κατηγορηματική δήλωση του Σαμαρά ότι «εφόσον παραιτηθεί ο Γ. Παπανδρέου όλα θα πάρουν το δρόμο τους», το υπουργικό θα έχει τυπική μορφή.

Όλοι – δηλαδή και ο ΓΑΠ – θα δηλώσουν την παραίτησή τους και θα ξεκινήσει η διαδικασία για τον σχηματισμό νέας κυβέρνησης. Όλα θα γίνουν σύντομα. Θα επικρατήσουν οι "συναισθηματικές στιγμές" για να μην διαταραχθεί το προφίλ του "ηγέτη", αλλά οι εξελίξεις θα είναι αμείλικτες.

Τα δεδομένα όπως διαμορφώνονται αυτήν την στιγμή είναι:

-Πληθαίνουν οι πληροφορίες ότι θα συγκληθεί το συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών.

-Η ενδεχόμενη νέα κυβέρνηση θα πρέπει να εκφράζει την νέα κοινωνική και πολιτική πλειοψηφία, και όχι την ισορροπία που υπάρχει σήμερα στη Βουλή. Δηλαδή το ΠΑΣΟΚ θα έχει δεύτερο ρόλο, παρά το ότι κυρίως αυτό θα στηρίζει κοινοβουλευτικά την κυβέρνηση.

-Το μεγάλο ερώτημα είναι πως θα περπατήσει μία κυβέρνηση που το «αληθινό» ΠΑΣΟΚ θα την υπονομεύει.

-Ο Σαμαράς επιμένει, και σωστά, ότι πρώτα πρέπει να παραιτηθεί ο ΓΑΠ. Αφενός γιατί η συζήτηση πρέπει να γίνει σε καθαρό τοπίο. Και αφετέρου διότι ο ΓΑΠ είναι προβληματικό στοιχείο σε κάθε εξέλιξη. Από το εξωτερικό δεν τον θέλουν. Δεν μπορεί ένας «τελειωμένος» να ορίζει το μέλλον της χώρας, να προβάλλει απαιτήσεις, να ζητά, να προτείνει, να παίζει με τις φιλοδοξίες και τις εσωκομματικές του ισορροπίες.

-Ο Σαμαράς επιμένει και σωστά σε εκλογές. Το είπε και στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας όταν του μίλησε για «εμπιστοσύνη και ομαλότητα προς τα μέσα». Ο χρόνος των εκλογών είναι ανοικτός.

-Ο Βενιζέλος βλέπει το τρένο για άλλη μία φορά να έρχεται και να μην σταματά στην στάση του. Μόνο αν δεν συναινέσει ο Σαμαράς μπορεί να παίξει για πρωθυπουργός. Διότι το μόνο σενάριο που τον βάζει στο Μαξίμου.

-Το παιχνίδι παίζεται ανάμεσα στους μεγάλους. Είναι βέβαιο ότι ορισμένοι θα επιχειρήσουν να «καπηλευτούν» την ενδεχόμενη συμφωνία. Για παράδειγμα ο Καρατζαφέρης που συνεχίζει να συμπεριφέρεται ως «λαγός» του ΓΑΠ. Το πρωί του Σαββάτου προανήγγειλε ότι ο ΓΑΠ δεν θα είναι ο άμεσος διαπραγματευτής. Και το μεσημέρι ο ΓΑΠ αποδέχθηκε η όποια συζήτηση να γίνεται μέσω του Παπούλια, κάτι που τον εξυπηρετεί λόγω της έλλειψης εμπιστοσύνης στο πρόσωπό του. Τώρα μιλά για παρέμβαση Καραμανλή. Απλώς δεν έχει καταλάβει ότι με τον Σαμαρά δεν θα παίζει ρόλο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aggelos avatar
    Aggelos 06/11/2011 13:41:26

    ο Γαπ δεν προκειται να παραιτηθει να το δειτε..
    με φρεσκια ψηφο εμπιστοσυνης αποκλειεται..

    θα παμε βενιζελο ,και θα πεσει ξυλο..

    • Theo avatar
      Theo @ Aggelos 06/11/2011 13:44:49

      θα τα χασουν ολα!
      η τροικα του Πασοκ και πολλοι αλλοι δεν ειναι τοσο αφελεις!

      οσο για το Βενιζελο, καλα, αυτος σκοτωθηκε νωρις!

  2. stanley@gr avatar
    stanley@gr 06/11/2011 13:43:21

    πολυ καλη η δηλωση.
    εδω και τωρα παραιτηση Παπανδρεου.
    Ο μεταπολιτευτικος κυκλος ολοκληρωνεται σιγα-σιγα με καταλυτη τον Σαμαρα!

  3. ataktos avatar
    ataktos 06/11/2011 13:43:23

    http://www.youtube.com/watch?v=3NoOSO0trh0

  4. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 06/11/2011 13:43:23

    Σημασία έχει ποιος θα είναι επικεφαλής του προσωρινού σχήματος. Αν είναι πολιτικό πρόσωπο ή επιστήμονας που προέρχεται από το χώρο του ΠΑΣΟΚ, θα φέρει για ψήφιση δανειακή σύμβαση και μνημόνιο μαζί.
    Αν είναι από τα πρόσωπα που φαίνεται να προτείνει ο καρατζαφέρης (Χ.Λαζαρίδης ή Καραμανλής) αλλάζει το πράγμα.

  5. johny avatar
    johny 06/11/2011 13:46:21

    Δεν παραιτειτε. ο Σαμαράς εκανε κίνηση ΜΑΤ αναμένουμε τις εξελίξεις...

  6. xzetta avatar
    xzetta 06/11/2011 13:49:28

    "-Το μεγάλο ερώτημα είναι πως θα περπατήσει μία κυβέρνηση που το «αληθινό» ΠΑΣΟΚ θα την υπονομεύει."
    δεν μπορεί να περπατήσει ένα τέτοιο έκτρωμα. Γι αυτό οι εκλογές πρέπει να είναι άμεσες.

  7. Γιώργος avatar
    Γιώργος 06/11/2011 13:52:09

    Αυτό που γίνεται τις τελευταίες μέρες είναι ένα πραξικόπημα των νταβατζήδων ξένων και Ελλήνων που προσπαθούν να φτιάξουν μια κυβέρνηση προθύμων για να τους παραδώσουν τον πλούτο της χώρας για ένα κομμάτι ψωμί. Φυσικά από τα υπαλληλάκια τους θα παρουσιάζεται σαν οικουμενική κυβέρνηση συνεργασίας και σωτηρίας που υποτίθεται εκφράζει την πλειοψηφία του λαού. Αφού το λένε οι στημένες δημοσκοπήσεις γιατί να γίνουν εκλογές? Δεν ανήκω στον ιδεολογικό χώρο της ΝΔ αλλά όσο ο Σαμαράς αντιστέκεται σε αυτό το σενάριο του βγάζω το καπέλο. Μόνη λύση τώρα είναι να κατέβει μαζικά ο λαός στους δρόμους και να απαιτήσει άμεση και καθαρή λύση με ΕΚΛΟΓΕΣ .

  8. Τem avatar
    Τem 06/11/2011 13:54:43

    Μπα , αποκλείεται να παραιτηθεί ο ΓΑΠ. Μόνο οι φήμες θα μείνουν.

  9. victoria (true) avatar
    victoria (true) 06/11/2011 13:54:54

    Να προσυμφωνηθεί ημερομηνία εκλογών.

  10. man8os avatar
    man8os 06/11/2011 13:56:10

    Αν μπορουμε να κρινουμε απο τα ως τωρα στοιχεια, δε θα παραιτηθει αν δεν αρχισουν οι παραιτησεις των υπουργων. Αυτος θα παραιτηθει τελευταιος...

  11. Kargia avatar
    Kargia 06/11/2011 13:56:22

    Δηλαδή, για να καταλάβω πάλι νικητές είμαστε? Ο ΑΣ είχε πει κυβέρνηση 5-6 εβδομάδων ΜΕ ΜΗ πολιτικούς και προφανώς χωρίς ΓΑΠ. Θα γίνει το 1/3 και θα πανηγυρίζουμε? Θα έχουμε πρωθυπουργό τον Μπενίτο μέχρι τον Μάρτη και θα είμαστε ΟΚ? Έλεος!!

    • Factorx avatar
      Factorx @ Kargia 06/11/2011 14:08:56

      Μην ακούς βλακείες

    • android.K. avatar
      android.K. @ Kargia 06/11/2011 14:18:44

      πρωθυπουργος θα ειναι ο Δημας!
      ο Σαμαρας καθοριζει πλεον τις εξελιξεις!

      ο Παπανδρεου παραιτειται απο πρωθυπουργος και κραταει και το κομμα.
      Θα ελεγξει ο ιδιος τη διαδοχη του. Δαχτυλιαδια και βραχιολια που ονειρευοταν ο Μπενιτο μας τελειωσαν.
      Ο Μπενιτο εχασε για αλλη μια φορα το τραινο!

  12. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 06/11/2011 13:58:51

    Διαλογος στο υπουργικο :
    Αννουλα - Αντε Γιωργακη παραιτησου...
    Γιωργακης - Φεεεεεεεεεεεταααααα.....

  13. NONOS avatar
    NONOS 06/11/2011 14:07:48

    Δεν θα παραιτηθει θα οδηγησει τη χωρα πιο βαθιά στο χαος γιατι ειναι απλα ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ,ΑΠΑΤΡΙΣ,ΛΟΓΟΘΕΤΟΠΟΥΛΟΣ και ΣΚ@@@ΨΥΧΟΣ.
    Ο Σαμαρας αν γινει αυτό πρεπει να προχωρησει σε διακαναλικη και να πει την αληθεια στο Λαό,να μας κατεβασει στο πεζοδρομιο ,μονο απο φοβο ο Τσολακογλου και οι συν αυτώ θα την κανουν, αλλιώς ΕΛΛΗΝΕΣ μαυρη ειν'η νυχτα στα βουνά................

  14. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 06/11/2011 14:09:27

    ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΠΙΤΡΟΠΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙΑ: Παραίτηση Παπανδρέου σημαίνει να μην ψηφισθεί το μνημόνιο να καταργηθεί η επιτροπεία και να καταργηθούν και τα χαράτσια. Αν αυτά δεν γίνουν τότε μιλάμε για μια καθαρή κοροιδία.

    • Y. avatar
      Y. @ Χρήστος Δημάρης 06/11/2011 14:32:02

      "Αύξηση στους χαμηλοσυνταξιούχους και πολύτεκνου. Τίποτ' άλλο δεν υπόσχομαι..."

  15. KillTheKing avatar
    KillTheKing 06/11/2011 14:09:38

    ο,τι στοιχημα οτι δεν θα παραιτηθει
    TheKing

    • GK avatar
      GK @ KillTheKing 06/11/2011 14:23:03

      +1000000000

  16. ataktos avatar
    ataktos 06/11/2011 14:11:56

    αυτοί που χθες τον έγλειφαν . ψηφίζοντας τον .... σήμερα σύσσωμοι θα τον φτυσουν !!!1

  17. antanistimi avatar
    antanistimi 06/11/2011 14:12:19

    Εγω παντως γιατι εχω την αισθηση οτι'' μαζευονται'' στελεχη του πασοκ
    για να τον ''παραιτησουν''??

  18. S.K avatar
    S.K 06/11/2011 14:12:24

    Κι εγώ δεν πιστεύω ότι θα παραιτηθεί. Νέα ντρίπλα ετοιμάζεται από το επιτελείο του Μαξίμου. Θα πρέπει ο Σαμαράς να το έχει προβλέψει αυτό και να έχει έτοιμη στρατηγική αντιμετώπισης της νέας πρόκλησης.

  19. Factorx avatar
    Factorx 06/11/2011 14:14:22

    θα παρακαλούσα τους φίλους σχολιαστές να μην αναπαράγουν εδώ ότι βλακεία διαβάζουν ή ακούν αλλού. Για διαπραγμάτευση μιλάμε. Σκάκι είναι, ένα - ένα τα βήματα. Δεν βάζεις όλα τα θέματα το τραπέζι με την μια. Και ισχύουν όλα όσα είπε για κόκκινες γραμμές στην χθεσινή του δήλωση ο Σαμαράς. Δεν παζαρεύει μνημόνια, εκχωρήσεις κυριαρχίας κλπ κλπ.

    Διώχνει τον Παπανδρέου και θα διαβάζουμε αηδίες περί "υποχώρησης";

    • bromoskylo avatar
      bromoskylo @ Factorx 06/11/2011 14:31:15

      Αν παραιτηθεί ο Γιωργάκης μετά από την επίπονη απαίτηση Σαμαρά θα πρέπει να παραιτηθούν και οι 153 που τον εμπιστεύονται!

      • road runner avatar
        road runner @ bromoskylo 06/11/2011 14:40:30

        Αυτή είναι η παγίδα του ΠΑΣΟΚ. Έχει 153 και θα ξανακάνει κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ μολης τελιώσει τις δουλείες του.

      • Factorx avatar
        Factorx @ bromoskylo 06/11/2011 15:04:35

        όλη η κυβέρνηση, νομιζω. αφου ουτως ή αλλως παμε για νεα κυβερνηση

    • Ιξίων avatar
      Ιξίων @ Factorx 06/11/2011 14:33:36

      Μακάρι Φάκτορα να είναι όπως το λες.
      Εύχομαι να είναι έτσι,γιατί απο το
      πρωί διαβάζουμε κι ακούμε πολλά
      και αντιφατικά.

    • Greek Voter avatar
      Greek Voter @ Factorx 06/11/2011 15:19:17

      Συμφωνώ φάκτορα.
      Ο Σαμαράς έχει πάρει τα μηνύματά μας. Είναι ώρα να τον εμπιστευθούμε και να τον στηρίξουμε.

  20. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/11/2011 14:15:55

    Στο .............καλό ....αν γίνει με τον Παπανδρέου που δεν είναι κολλημένος.

    ΥΓ

    Πρόταση; (για να έχω στοιχήματα με τον Μ.Ο.) προτιμώ δίδυμο: Μολυβιάτη για Πρωθυπουργό και Παπαδήμο για ΥΠΟΙΟ έτσι ώστε όποιοι πάνε για διαπραγμάτευση να ξέρουν και διπλωματία και οικονομικά...και να είναι άνθρωποι που δεν κάνουν κυβιστήσεις και έχουν συνεργαστεί έξω με αυτούς που θα συνομιλήσουν.

    • Y. avatar
      Y. @ Ο Ιθαγενής 06/11/2011 14:35:59

      Πολύ καλή η πρότασή σου για δύδιμο, πρέπει να δοθεί όμως βάρος και στο επιτελείο που θα στηρίξει τεχνικά τη διαπραγμάτευση

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Y. 06/11/2011 14:59:02

        Αν τελικά παραιτηθεί...ο μη κολλημένος, δεν μπορεί η οποιαδήποτε νέα Κυβέρνησή να έχει τον Βενιζέλο ως Υπουργό Οικονομικών, μόνο και μόνο γιατί θα ταυτίζεται από τη ...ΔΕΗ έως την προηγούμενη Κυβέρνησή πχ ...ας πάει για το Εσωτερικών.

        Παπαδήμος; προσωπικά δεν τον ...πάω, αλλά λόγω της προηγούμενης θέσης του θα μιλά διαφορετικά με την ΕΚΤ.
        Δεν μπορούμε να έχουμε Υπουργό Οικονομικών το ΝΑΙ ή ΟΧΙ στο €, επειδή ξέρει τις διαπραγματεύσεις...όσα είπε για δημοψήφισμα τις ακύρωσε.

        • Y. avatar
          Y. @ Ο Ιθαγενής 06/11/2011 15:15:11

          ...και μη ξεχνάς, θα είναι και το μπακάρισμα από Σαμαρά και του επιτελείου της γραμματείας, που ενάμισυ χρόνο τώρα, έχουν δουλέψει τα νούμερα ώστε να τα κάνουν χρήση

  21. road runner avatar
    road runner 06/11/2011 14:17:32

    Ακόμα και αν παραιτηθέι ο ΓΑΠ το ΠΑΣΟΚ έχει 153. Αφου χρησιμποιήσει τη ΝΔ όπως θέλει, μετα θα ξανακάνει τα δικά του με τους 153. Αν δεχτεί οποιαδήποτε συνεργασία ο Σαμαράς, θα σκαψει το λάκο του.

    • GK avatar
      GK @ road runner 06/11/2011 14:25:38

      +10000000

  22. τινα avatar
    τινα 06/11/2011 14:19:30

    Λίγο με νοιάζει αν θα είναι κυβέρνηση πολιτικών ή τεχνοκρατών.Στη συνείδηση του κόσμου ο Σαμαράς θα είναι αυτός που ΑΝΑΓΚΑΣΕ τον Παπανδρέου να παραιτηθεί.Αυτό για όσους ανησυχούσαν για την αυτοδυναμία Σαμαρά στις επερχόμενες εκλογές.

  23. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 06/11/2011 14:22:43

    αισιοδοξία επιτέλους!!! για πρώτη φορά πιστεύω τελικά πως ο γιωργάκης μας χαιρετάει το απόγευμα! δεν τον παίρνει άλλο!! Κι ο Σαμαράς είπε να παραιτηθεί ο Παπανδρέου και τότε συζητάμε. δεν είπε ας παραιτηθεί και θα γίνουν όλα όπως τα θέλουν οι άλλοι. άλλωστε η δημοσκόπηση του mega δίνει 55% κυβέρνηση μικρού διαστήματος και εκλογές. ό,τι ζητάει και ο σαμαράς ζητάει κι ο κόσμος στην ουσία.

  24. ifer avatar
    ifer 06/11/2011 14:24:49

    Τι εννοούμε "Η ενδεχόμενη νέα κυβέρνηση θα πρέπει να εκφράζει την νέα κοινωνική και πολιτική πλειοψηφία"; Το πρόσωπο του πρωθυπουργού; Τη σύνθεση της κυβέρνησης; Αλλά το σημαντικότερο είναι να υπάρχουν περιορισμοί (όπως σωστά ζητάει ο Α.Σ.) στην ίδια την ατζέντα και στη χρονική διάρκεια της κυβέρνησης, γιατί το ΠΑΣΟΚ θα εξακολουθεί να έχει την πλειοψηφία στη Βουλή.

  25. Y. avatar
    Y. 06/11/2011 14:25:27

    Ο Σαμαράς δεν ζήτησε τη παραίτηση Παπανρέα. Την απαίτησε!

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ Y. 06/11/2011 15:47:54

      σωστά την απαίτησε!
      Αλλά και το σπουδαιότερο την επέβαλε!

  26. Aggelos avatar
    Aggelos 06/11/2011 14:27:29

    "Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες τα ονόματα για τη θέση του πρωθυπουργού που φαίνεται να είναι τα επικρατέστερα είναι εκείνα του κ. Λουκά Παπαδήμου και του κ. Π. Μολυβιάτη." γραφει ο ΕΤ

    εχουν καμια βαση τετοιες πληροφοριες?

    προσωπικα προτιμω να μην παραιτηθει ο Γαπ,,να μην γινει κυβερνηση συνεργασιας,,και να πεσει μονο του το πασοκ.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Aggelos 06/11/2011 14:33:21

      Το ξαναλέω: δεν υπάρχει τίποτα επίσημο

  27. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 06/11/2011 14:28:10

    O Παπαδήμας πρέπει να συμφωνηθεί . Οι πασόκοι προτιμούν τον Μολυβιάτη ώστε προεκλογικά να διαφορποιόυνται από τις επιλογές της βραχύβιας κυβέρνησης

  28. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 06/11/2011 14:43:15

    O Σαμαράς καλά έκανε και μπήκε στο παιχνίδι της διαπραγμάτευσης. Εάν έμενε στο ξερό όχι μόνο θα εκτίθετο αλλά και θα ήταν ανήμπορος να επηρεάσει τις εξελίξεις. Μη ξεχνάμε ότι ο κύριος στόχος είναι να φύγει ο ΓΑΠ. Αυτό φαίνεται ότι το πετυχαίνουμε. Εάν γίνει τελικά κυβέρνηση, που νομίζω ότι θα γίνει, οι εκλογές θα ακολουθήσουν σχετικά σύντομα. Το πότε ακριβώς θα γίνουν, ένας μήνας πριν ή μετά, είναι για μένα λεπτομέρεια. Σημασία τώρα έχει να γλυτώσουμε από τον ΓΑΠ.

  29. ΤΟΜ avatar
    ΤΟΜ 06/11/2011 14:47:00

    Νομίζω ότι η κυβέρνηση συνεργασίας είναι μεγάλο λάθος. Θα βάλουν και τη ΝΔ στο κάδρο των δυνάμεων του «νέου» μνημονίου και αν καθυστερήσουν οι εκλογές (πάνω από 2 μήνες θα έχει την ίδια φθορά με το ΠΑΣΟΚ). Ο ΓΑΠ θα βγεί από το κάδρο και αν τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο (πολύ πιθανό με τις νέες ευρωπαϊκές εξελίξεις σε Ιταλία) θα έρθει στις επόμενες εκλογές λέγοντας ότι εγώ αν ήμουν θα τα είχα κάνει καλύτερα.
    Μία μονη λύση υπάρχει! Εκλογές άμεσα και ο Σαμαράς με λαϊκή εντολή Πρωθυπουργός!

    • ΤΟΜ avatar
      ΤΟΜ @ ΤΟΜ 06/11/2011 15:05:17

      Μακάρι!!
      Αν όμως πάει σε κυβέρνηση συνεργασίας μακράς διάρκειας (πάνω από 2 μήνες) φοβάμαι ότι θα είναι το μεγαλύτερο λάθος του Σαμαρά!
      Είναι τυχαίο ότι ο ΓΑΠ δεν παραιτούνταν μέχρι που δέχτηκε κυβέρνηση συνεργασίας ο Σαμαράς?! Τον βολεύει γιατί στο τέλος ο λαός θα τα ρίξει και στη ΝΔ και στο ΠΑΣΟΚ οπότε δεν θα κινδυνεύει για νέο Γουδη!!

    • Kargia avatar
      Kargia @ ΤΟΜ 06/11/2011 15:29:54

      Συμφωνώ απόλυτα. Μέγα λάθος.

  30. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 06/11/2011 14:52:00

    παιδια ο ΓΑΠ δεν προκειται να παραιτηθεί εκτός κι αν τον παραιτησουν οι δικοί του. Ο λογος που δεν παραιτειται δεν εχει να κανει με την προσκόλλησή του στην καρεκλα ουτε με τα δήθεν διαδικαστικά οτι η τυχόν παραίτησή του θα δημιουργησει κενο εξουσίας και λοιπές παπαριές.
    Ο ΓΑΠ αυτό που τρέμει ειναι το ειδικο δικαστηριο και το Γουδί! Γνωρίζει οτι ο Σαμαρας έχει δηλώσει οτι μια εξεταστικη επιτροπή θα κανει και αυτή θα ειναι για την οικονομία, το πως και γιατί φτάσαμε εδω που φτάσαμε και ποιοι ευθυνονται γι' αυτό.
    Και επειδή ο ΓΑΠ γνωρίζει οτι ο Σαμαρας δεν ειναι το ατομο που τα μασάει ή κάνει κωλοτούμπες, θα κανει πράξη οτι εχει πει. Και επειδή γνωρίζει επίσης τι προκειται να αποκαλυφτεί, οχι μόνο δεν προκειται να παραιτηθεί αλλά θα βρίσκει προφάσεις για να το αποφευγει. Ο ανθρωπος ειναι ικανος να οδηγησει την χωρα στην χρεοκοπία και την καταστροφή προκειμένου να γλυτώσει απο το πικρό ποτηρι που θα υποχρεωθει να πιει μέχρι την τελευταία γουλιά, παρα να παραιτηθεί.
    Να θυμίσω οτι στην τελευταία συναντηση στο Μαξίμου τον μόνο που ενδιέφερε τον ΓΑΠ ηταν να ζητήσει απο τον Σαμαρά να αποδοκιμάσει δηλώσεις περι Γουδιου!...

    • Y. avatar
      Y. @ Delta Lamda 06/11/2011 15:19:20

      Επειδή δεν είναι σε θέση να μη παραιτηθεί, θα κρατήσει το κόμμα, ώστε από εκεί να κάνει την άμυνα του σε αυτά που πολύ σωστά αναφέρεις ότι πρέπει να γίνουν, και θα γίνουν (ΕξΕπ)

  31. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 06/11/2011 14:55:36

    Ωραίο το ερώτημα της κεντρικής ανάρτησης.Έχω ικανό τον Παπανδρέου για όλα...Είναι ΤΟΣΟ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ....Έχω την υποψία πως θα βάλει ''προϋποθέσεις''....Για να δούμε τι θα γίνει.

    • Y. avatar
      Y. @ Komis Montechristo 06/11/2011 15:21:49

      Μην ανησυχείς, θα τον δεις να παίζει το έργο "η στρίγγλα που έγινε αρνάκι"
      Το τομάρι του θέλει να σώσει

  32. alex avatar
    alex 06/11/2011 14:59:15

    το πιθανοτερο ειναι ο βενιζελος να στριμωξει τον παπανδρεου για μια δηλωση παραιτησης -εστω και πακετο με την δημιουργια της μεταβατικης κυβερνησης για να μην εκτεθει ο παπανδρεου - αλλα ειμαι σιγουρος οτι την λεξη δεν θα την πει, θα πει κατι σαν διευκολυνση με παραιτηση ολης της κυβερνησης ή κατι παρομοιο..

  33. Quid avatar
    Quid 06/11/2011 15:08:38

    Αυτό που θα γίνει είναι κοροϊδία από την πλευρά του κου. Παπανδρέου. Παρουσιάζει την παραίτησή του ως "καρότο" στους αντιπάλους του για να κάνουν τελικά αυτό που θέλει. Ο κος. Παπανδρέου, τόσο για ίδιο λογαριασμό, όσο και για λογαριασμό των ξένων συμφερόντων που ακόμη υπηρετεί, θέλει να συνδιαμορφώσει τις εξελίξεις.

    Θα λέει λοιπόν "παραιτούμαι αν βρούμε πρώτα το πρόσωπο του νέου πρωθυπουργού". Επιδίωξή του είναι, να βάλει τον κο. Σαμαρά από τώρα σε διαδικασία διαπραγμάτευσης, ΧΩΡΙΣ αυτός να έχει παραιτηθεί προηγουμένως. Θα προσποιείται τον παραιτημένο, όπως το πρωί της Πέμπτης, που εκμαίευσε το "ναι" του κου. Σαμαρά στη δανειακή, όταν όλοι νόμιζαν ότι είχε παραιτηθεί και μετά βγήκε και από πάνω χασκογελώντας ότι "όλα αυτά έκανα για τη συναίνεση της αντιπολίτευσης που επιτέλους την πήρα".

    Δεν πρέπει να ξανασυμβεί το ίδιο. Θα είναι πολύ χοντρό αν ξανασυμβεί ακριβώς το ίδιο πράγμα με διαφορά μερικών ημερών. Ο κος. Σαμαράς θα πρέπει να φανεί περισσότερο "ξεροκέφαλος" από τον κο. Παπανδρέου, αφού μάλιστα έχει και το χρόνο να κυλάει υπέρ του (υπέρ του κου. Σαμαρά).

  34. Factorx avatar
    Factorx 06/11/2011 15:08:45

    Δεν ξέρω τι θα κάνει ο Σαμαράς και κανείς δεν πρέπει να ξέρει τέτοιε στιγμές. Νομίζω όμως οτι η κόκκινη γραμμή είναι: να φυγει ο ΓΑΠ, προσωρινη υπηρεσιακή κυβερνηση για εκλογές, οχι εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας, οχι νέα μέτρα. Τα άλλα ειναι δευτερεύοντα.

    • ΤΟΜ avatar
      ΤΟΜ @ Factorx 06/11/2011 15:17:16

      Συμφωνώ απόλυτα!
      Η κόκκινη γραμμή είναι: να φύγει ο ΓΑΠ, προσωρινή υπηρεσιακή κυβέρνηση για εκλογές (το πολύ σε 2 μήνες), όχι εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας, όχι νέα μέτρα!

  35. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 06/11/2011 15:18:10

    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΑΝΤΩΝΗ: Παιδιά το πράγμα είναι εξαιρετικά απλό. Μοναδική μας ελπίδα είναι να είναι ο Αντώνης πατριώτης και φίλος του λαού. Αν δεν είναι τότε την πατήσαμε γι άλλη μια φορά και μάλιστα χοντρά. Γι αυτό ας μην κρίνουμε τους επί μέρους χειρισμούς του και ας περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα των χειρισμών του. Και μέχρι τότε ας του ευχηθούμε κάθε επιτυχία. Καλή τύχη Αντώνη!!!

  36. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 06/11/2011 15:22:09

    Εἶναι ΚΑΙΡΙΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ἡ ἐπερχόμενη κυβέρνηση νὰ εἶναι ΕΞΟΧΩΣ ΒΡΑΧΥΒΙΑ καὶ νὰ ὁδηγηθοῦμε τὸ συντομώτερο σὲ ἐκλογές. Μέχρι τὸ Φεβρουάριο ποιός ζεῖ καὶ ποιός πεθαίνει!

    Καλὸ θὰ ἦταν νὰ ἔχουμε ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ κυβέρνηση μπαίνοντας στὸ 2012. Ἴδωμεν.

  37. Σιωπηλός avatar
    Σιωπηλός 06/11/2011 15:24:22

    Απ' ό,τι φαίνεται πάμε για παραίτηση ΓΑΠ και κυβέρνηση συνεργασίας. Εάν ο Σαμαράς δεν επιβάλλει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας αλλά και στην μετέπειτα κυβέρνηση ένα minimum ΓΡΑΠΤΩΝ εγγυήσεων, (ας το ονομάσουν Memorandum of Understanding ή όπως αλλιώς θέλουν) τότε είναι χαμένος από χέρι. Το Πασοκ ξέρει καλά το "παπατζήδικο" παιχνίδι και θα κάνει τα πάντα για να υπονομεύσει και εν τέλει να καταστρέψει τον Σαμαρά, είτε πριν, είτε και κατά την διάρκεια της κυβέρνησης συνεργασίας.

    Όσο δύσκολο και αν είναι, όσο και αν δεν υπάρχει χρόνος, αυτός ο όρος είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση τους εγχειρήματος και την σωτηρία της πατρίδας. ΓΡΑΠΤΩΣ όλα ώστε να αποκαλύπτεται κάθε στιγμή η ύποπτη συμπεριφορά του Πασοκ! Ο αγαπητός Φαήλος, ως νομικός ξέρει την σημασία των εγγράφων συμφωνιών. Ελπίζω να μην πέσει ο Σαμαράς στην παγίδα της προφορικής συμφωνίας, γιατί τότε δυστυχώς έχει χάσει. Και μαζί με αυτόν και εμείς όλοι.

  38. Factorx avatar
    Factorx 06/11/2011 15:24:29

    Να διαβάζετε παρακαλώ και τις ανανεώσεις για να μην ανεβάζουμε διαφορετικές αναρτήσεις για το ίδιο θέμα.

    Παρελθόν ήδη ο ΓΑΠ

    Μόλις υπάρξει συμφωνία, πρωθυπουργός δεν θα είναι ο κ. Παπανδρέου, αναφέρουν κυβερνητικές πηγές, τις οποίες επικαλείται το Αθηναϊκό Παρακτορείο.

    Σχολιάζοντας τη δήλωση του Αντώνη Σαμαρά περί παραίτησης του Γιώργου Παπανδρέου, οι ίδιες πηγές σημείωνουν ότι το θέμα δεν είναι το πρόσωπο του κ. Παπανδρέου. Το ουσιαστικό, όπως προσθέτουν, είναι η συμφωνία για το πρόγραμμα της νέας κυβέρνησης και η δέσμη των ενεργειών για την παραμονή της χώρας στο ευρώ

  39. ataktos avatar
    ataktos 06/11/2011 15:29:18

    πέρασαν 2 ώρες οπού .. η εποχές τον Παπατζηδων έληξε άδοξα .. και τα ΜΜΕ ΔΕΝ το κατάλαβαν ακόμα τίποτα ..χιχχι αυτο θα πει δημοσιογραφία ..χιχχι

  40. Nikolaos avatar
    Nikolaos 06/11/2011 15:30:53

    Το βαθύ πασοκ δεν παραιτείται. Ο Σαμαράς δεν πρέπει να υποχωρήσει άλλο. Ο όρος που έβαλε για παραίτηση είναι σωστός. Μέχρι εκεί. Κυβέρνηση και Βουλή μόνο για τη διεκπεραίωση των υποχρεώσεων της χώρας και αμέσως μετά εκλογές. Πιστεύω ότι θα κερδίσει και αυτός και η χώρα. Και να μαζέψει τα περιφερόμενα (endotika) ρετάλια.

  41. ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ avatar
    ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ 06/11/2011 15:32:18

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΕΙΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΜΠΕΝΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ

  42. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 06/11/2011 15:33:08

    Θα συμφωνήσω με τις παραπάνω επισημάνσεις που αναφέρονται στη κόκκινη γραμμή.Μακάρι να διατηρηθεί μέχρι τέλους και ν'αναπνεύσει η χώρα!!

  43. ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 06/11/2011 15:35:16

    Οχι στην προφορικη συμφωνια αυτη ειναι μονο για ανδρες με αξιοπρεπεια._

  44. Factorx avatar
    Factorx 06/11/2011 15:37:51

    Με συχγωρείτε, αλλά αρχίσατε την αποπληροφόρηση; ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΙΛΑΜΕ

  45. eco avatar
    eco 06/11/2011 15:43:12

    Όλος ο κόσμος περιμένει παραίτηση του ΓΑΠ στο υπουργικό.

  46. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 06/11/2011 15:44:09

    Στις ευρωπαϊκές χώρες με παράδοση κυβερνητικών συνασπισμών, οι τελευταίοι προκύπτουν από διαπραγμάτευση η έκβαση της οποίας αποτυπώνεται εγγράφως κι αποτελεί τον μπούσουλα εφαρμογής του συμφωνημένου κυβερνητικού προγράμματος.
    Θεωρώ ότι ο Αντώνης Σαμαράς όταν είπε ότι δε δίνεται "λευκή επιταγή" τα εννοεί όλα αυτά.

  47. Aggelos avatar
    Aggelos 06/11/2011 15:46:12

    εγω συνεχιζω να πιστευω οτι δεν θα παραιτηθει

    εκτος και αν βαλει πρωθυπουργο το βενιζελο ή αλλο πασοκα..

  48. eco avatar
    eco 06/11/2011 15:48:43

    Δεν έχουν μπέσα!
    ο λαός ζητά καθημερινά να φύγουν !
    Μας εχουν φτωχείνει.
    Πασοκ ΤΕΛΟΣ
    Ωρα Σαμαρά να εκφράση τηνκοινή γνώμη.
    Εκλογές τώρα!!

  49. Ηλίας avatar
    Ηλίας 06/11/2011 15:54:22

    Nα βγει να κανει επισημη δηλωση η νδ οτι παραιτηθηκε ο γκαπ και οτι ανεμενει την επισημη ανακοινωση του μαξιμου για να προσελθει σε συζητησεις.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ηλίας 06/11/2011 16:03:43

      Ηλία, αυτές τις συμβουλές να τι; λες σε παρακαλώ στον Αλέξη (με όλη την εκτίμηση)

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ Factorx 06/11/2011 16:41:49

        xaxaxaxaxaxxaxaxaxaxa

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Factorx 06/11/2011 16:55:08

        Μου το κρατας βλεπω...δεν πειραζει. ο κοινος εχθρος παραμενει. [με ακομα μεγαλυτερη εκτιμηση]

  50. Deksios avatar
    Deksios 06/11/2011 15:57:40

    Ο πρόεδρος της ΝΔ τελείωσε με συνοπτικές διαδικασίες τον ΓΑΠ... Ότι και αν κάνει πλέον ο τελευταίος θα γευτεί τις συνέπειες τις πολιτικής που επέλεξε να ακολουθήσει.

  51. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 06/11/2011 16:06:40

    Δεν θα παραιτηθεί δυστυχώς. Διότι 11/11/11 λήγει η θητεία του ως Προέδρου του ΠΑΣΟΚ αν δεν είναι εν ενεργεία Πρωθυπουργός. Οπότε ξέροντας ότι δε θέλει να αφήσει το πασοκ σε κανέναν, δεν φεύγει. Πρώτα το ΠΑΣΟΚ και μετά η χώρα για το παπανδρέϊκο.

    • knight rider avatar
      knight rider @ Βεντούζα 06/11/2011 16:38:05

      Σωστός προσέχεις τις ημερομηνίες και τα καταστατικά!

  52. Γιωργος Χ. avatar
    Γιωργος Χ. 06/11/2011 16:31:27

    Τελικα οδευουμε προς κυβερνηση συνεργασιας με πολιτικα προσωπα?

    Οι θεσεις Σαμαρα
    1. Την Πεμπτη ελεγε μεταβατικη κυβερνηση με τεχνοκρατες οχι πολιτικα προσωπα και ορισμενου συντομου χρονου για να περασει την δανειακη συμβαση και επειτα εκλογες.
    2. Την Παρασκευη το βραδυ ελεγε ''πεσαν οι μασκες,εκλογες τωρα''
    3. Το Σαββατο ειπε οτι η προταση για μεταβατικη ισχυει αλλα συνεχισε να δινει εμφαση στις εκλογες.
    4. Σημερα Κυριακη λεει να παραιτηθει ο ΓΑΠ και τα υπολοιπα τα βρισκουμε.(ουδεμια λεξη ομως για εκλογες)

    Μπερδεμενα πραγματα...

    • grnik avatar
      grnik @ Γιωργος Χ. 06/11/2011 16:53:32

      Εάν αυτό νομίζει ότι ει΄ναι στρατηγική πάντως, κάνει μεγάλο λάθος. Η εντύπωση που δίνεται είναι πως δεν ξέρει πραγματικά τι ακριβώς θέλει ούτε προς τα που βαδίζει. Ντροπή...

  53. nick avatar
    nick 06/11/2011 16:31:59

    Τον διέλυσε τον ΓΑΠ ο Σαμαράς. Δεν ξέρει τι να κάνει...

  54. Καθένας avatar
    Καθένας 06/11/2011 16:37:09

    Τόσο "δούλεμα" του λαού δεν έχει ξαναγίνει!
    Αυτή η κυβέρνηση μέσα σε 2 χρόνια μας έχει φέρει 70 χρόνια πίσω, στο καιρό της κατοχής.
    Και όχι μόνο δε παραιτείται, αλλά ζητά συνεργασία στο έγκλημα που έχει ξεκινήσει!

  55. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 06/11/2011 16:37:39

    Μόλις άκουσα τις δηλώσεις Καστανίδη και Πετσάλνικου.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ!!!Αυτοί λένε το ανάποδο!!Είναι ποτέ δυνατόν να προχωρήσει μια κατάσταση χωρίς να έχει παραιτηθεί ο νυν πρωθυπουργός;;;Μας δουλεύουν ψιλό-γαζί!!Η δήλωση Σαμαρά είναι ΣΑΦΗΣ,ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΑΤΗ και ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΗ.ΠΡΩΤΑ παραίτηση Παπανδρέου!!!

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Komis Montechristo 06/11/2011 16:43:28

      Και κάτι ακόμη:ΑΡΙΣΤΑ πράττει η Νέα Δημοκρατία και ΔΕΝ έχει ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη στο πασοκισμό-παπανδρεϊσμό!!ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ!!Ο Παπανδρέου ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ τα πάντα και η παραίτησή του τείνει να γίνει συνταγματικό θέμα!!!ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ!!!Εύχομαι στο τέλος να παραιτηθεί ΔΙΟΤΙ διαφορετικά ΑΝΟΙΞΑΝ οι ασκοί του Αιόλου......

  56. axis avatar
    axis 06/11/2011 16:38:17

    Όπως τους βλέπω, ο Παπανδρέου και οι πασόκοι υπουργοί δεν θα παραιτούνταν με τίποτα αν δεν τους έβαζε το μαχαίρι στο λαιμό ο Σαμαράς.

  57. Y. avatar
    Y. 06/11/2011 16:40:31

    Όλοι έχουν πέσει πάνω στο Βενιζέλο, να τον πείσουν να υπαναχωρήσει σε 'οτι συμφώνησε με το Παπαντρέα
    Τον ρίξαν το Μπενίτο

  58. Nikolaos avatar
    Nikolaos 06/11/2011 16:40:51

    Προς factorx
    Ακούσατε πριν από λίγο τις δηλώσεις των πασοκοϋπουργών. Δείτε το ανωτέρω σχόλιό μου. Ισχύει στο ακέραιο. Χρειάζεται προσοχή.

  59. Καθένας avatar
    Καθένας 06/11/2011 16:42:22

    ΕΡΩΤΗΜΑ:
    Πόσα κρατικά κανάλια έχουμε;
    Γιατί παρακολουθώντας τις εξελίξεις, "τα γνωστά ιδιωτικά κανάλια" ακολουθούσαν την ίδια γραμμή με τη ΝΕΤ.

  60. andreas avatar
    andreas 06/11/2011 16:45:01

    Μεγα λαθος Σαμαρα.Θα τον εγκλωβισουν κι αλλο απο οτι τον εγκλωβισαν γιατι η κυβερνηση συνεργασιας εγκλωβισμος ειναι και το φυσικο επακολουθο αυτης μετα το περας της θα ειναι η ενδυναμωση της αριστερας.

  61. ataktos avatar
    ataktos 06/11/2011 16:53:32

    η ώρα είναι 17 ..γιωργο ακόμα ... αφού δήλωσες ... "δεν με ενδιαφέρει η εξουσία "χιχχι

  62. pride avatar
    pride 06/11/2011 17:14:20

    factorx, ίσως σωστά λες να μην αναπαράγει ο καθένας ότι ακούει ή διαβάζει. Σκέψου όμως ότι τον τελευταίο καιρό βρισκόμαστε όλοι σε μία δίνη εξελίξεων και συνταρακτικών γεγονότων πολλά από τα οποία φέρνουν τη σφραγίδα του "στημένου". Έχει λοιπόν ο καθένας το δικαίωμα να λέει τι γνώμη του, ακόμη και αν αυτή δεν είναι χρήσιμη αυτήν την ώρα, όχι γιατί θέλει να σπείρει ζιζάνια, αλλά γιατί αγωνιά για το μέλλον της χώρας του. Μου επιτρέπεις να ρωτήσω, εφόσον υπάρξει η παραίτηση ΓΑΠ, αναλάβει μεταβατική κυβέρνηση, ψηφιστεί η δανειακή σύμβαση, γίνουν εκλογές και εκλεγεί ο ΑΣ, πώς ξέρουμε οτι μετά από λίγο καιρό δεν θα ληφθούν νέα μέτρα; Η ερώτηση δεν είναι παγίδα προς τον ΑΣ. Κι εγώ θέλω να πιστεύω οτι είναι περισσότερο πατριώτης και λιγότερο ανάξιος και λαμόγιο από όσους κυβέρνησαν μέχρι σήμερα. Εν ολοίγοις, θέλουμε τη δανειακή σύμβαση, ΟΚ, αλλά μετά τι; Εντάξει, δεν θα χρεοκοπήσουμε, αλλά μπορεί ο ΑΣ να αντιταχθεί απέναντι στις επιταγές της Τρόικα και να πει φτάνει, μέχρις εδώ; Αυτή είναι η αγωνία μου, και ειλικρινά, αγαπώ βαθιά τη χώρα μου και θλίβομαι αφάνταστα με όσα συμβαίνουν.

  63. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 06/11/2011 17:17:41

    Μερικές απλές σκέψεις.
    Ύστερα από δύο καταστροφικά χρόνια στα οποία υπήρξαν δέκα φορές τα "τελευταία μέτρα" και παρά τη θηριώδη στήριξη των νταβατζοΜΜΕ το κίνημα "κατοχή και νομή της εξουσίας", έπεσε πάνω στο εμπόδιο εξέγερση του λαού. Ο Πρωθυπουργός εδώ και ένα χρόνο κυκλοφορεί μόνο συνοδεία διμοιριών των ΜΑΤ, οι Βουλευτές του εδώ και μήνες δεν μπορούν να ξεμυτίσουν, το πράγμα πήρε ανεξέλεγκτη έκταση στις παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου.
    Κολλημένος στον τοίχο κάνει το απονενοημένο διάβημα του δημοψηφίσματος. Ξεφτιλίζεται και επιστρέφει τελειωμένος από τις Κάνες. Οι εξελίξεις ανεξέλεγκτες. Και κει που πήγαιναν για ελεύθερη πτώση και εκλογές με τους χειρότερους για το ΠΑΣΟΚ όρους, πέφτει στο τραπέζι η πρότασή μας για μεταβατική κυβέρνηση ( δεν θέλω να σχολιάσω παραπέρα τη σπουδή της). Το "σύστημα" πιάνεται απ΄ αυτό το αναπάντεχο σωσίβιο και ακούμε τρεις μέρες για πολιτικά πρόσωπα και όχι τεχνοκράτες, Μάρτιο κ.λ.π., κ.λ.π.
    Βασικός στόχος: απομάκρυνση όσο γίνεται των «ολέθριων» εκλογών.
    Ακολουθεί η απόρριψη στη Βουλή, το οι μάσκες έπεσαν, χτες η ανακοίνωση (με του αντιπροέδρους), ενδιάμεσα σενάρια για Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ Καρατζαφέρη, αποστασία των πέντε κ. ά.
    Και κει που περιμένεις αταλάντευτο το αίτημα για εκλογές τώρα με τις χειρότερες συνθήκες για το ΠΑΣΟΚ (άρα τις καλύτερες για την Πατρίδα) , βρεθήκαμε σχεδόν μέσα στο «κάδρο».
    Σίγουρα δεν μπορούμε να ξέρουμε όλα τα δεδομένα.
    Αλλά έξω κερδίζει έδαφος η καθαρή λύση των εκλογών (άλλη ανάρτηση). Ο ΓΑΠ είναι τελειωμένος. Αν θέλει να συνεχίσει τυχοδιωκτικά με τον κωλοτούμπα, τι καλύτερο για μας, αφού θα τελειώσει πολιτικά ο θυρωρός της πράσινης πολυκατοικίας που το παίζει συγκάτοικος στη κεντροδεξιά. Αν φύγουν και οι πέντε πρόθυμοι ξεβρωμάει το μαγαζί. Και σε λίγο καιρό αφού καλέσουμε τον κόσμο στις πλατείες, έλθουν οι εισφορές με την ΔΕΗ, προχωρήσει ο χειμώνας με το 1€ πετρέλαιο, αρχίσουν οι εφεδρείες στο Δημόσιο καθαρίζει ο τόπος με πανηγυρική αυτοδυναμία μας.
    Ή τώρα εκλογές, λοιπόν, ή αφήστε τους να συνεχίσουν μόνοι. Γιατί να μπούμε στο «κάδρο».
    Κάποιοι, μάλιστα, θεωρούν νίκη ότι στην Κυβέρνηση που θα υπογράψει, την αναγκαία, πιά, δανειακή σύμβαση, Θα είναι Πρωθυπουργός από την πλευρά μας. Φαντάζεστε και το ΠΑΣΟΚ που μας έφερε εδώ να κάνει αντιπολίτευση.

  64. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 06/11/2011 17:21:26

    Αυτό που πρέπει να προσεχθεί δεν είναι η όποια ¨μεταβατική¨ κυβέρνηση συνεργασίας ( όπου βέβαια τα πρόσωπα παίζουν μεγάλο ρόλο , Μολυβιάτης και Παπαδαδήμας δεν έχουν οπωσδήποτε το καλλίτερο καθαρό ποινικό μητρώο του ¨πρώτερου έντιμου βίου , όχι για μεγάλη μερίδα του λαού τουλάχιστον ), ΑΛΛΑ Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΥΤΗΣ

    Ο Αντώνης Σαμαράς ζήτησε αρχικά κυβέρνηση ενός μηνός ( εκλογές στις αρχές Δεκέμβρη )

    Το Γερμανικό / ¨Ευρωπαϊκό ¨ - Διευθυντήριο αντέδρασε έντονα και ανταπάντησε για μια ¨συγκυβέρνηση ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΗ ΤΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ...

    Και ο Μυνχάουζεν του ΠΑΣΟΚ , Βαγγέλης Βενιζέλος , ¨υποσχέθηκε ¨ στην Βουλή τουλάχιστον μέχρι τον Φεβρουάριο ...

    ΕΚΕΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ και δευτερευόντως στην ¨σύνθεση¨ της κυβέρνησης , που ορισμένοι το αναγάγουν σε ¨ κυρίαρχο ζήτημα¨ , ίσως για να συσκοτίσουν ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ .

    Ο ι Γερμανοί και ο Άξονας - 5η Φάλαγγά τους ¨ στην Ευρώπη ευελπιστούν σε μια όσο το δυνατό μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ¨συγκυβέρνησης ¨ , πιστεύοντας πως όσο θα περνά ο χρόνος , ¨δεν μπορεί , όλο και κάποιο νέο ¨μνημόνιο ¨ θα ψηφίσει σε εφαρμογή της ¨Δανειακής Σύμβασης της 26ης/10¨, για την οποία ο Αντώνης Σαμαράς έχει δηλώσει τελευταία - πως δεν περιέχει άλλα ¨πρωτόκολλα¨ ( μνημόνια ) εφαρμογής της ,αλλά μόνο το ¨κούρεμα¨ και το νέο δάνειο + την εκταμίευση της 6ης δόσης. Ο ¨ ξένος παράγοντας¨ όμως επιμένει όμως η ¨Συμφωνία της 26ης /10 ¨ , σαφώς περιλαμβάνει ΟΡΟΥΣ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΥΛΟΠΟΗΣΗΣ ΤΗΣ - ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ - ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ¨ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΒΛΗΤΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ¨ . Επίσης το Διευθυντήριο ¨ευελπιστεί ¨ πώς όση μεγαλύτερη διάρκεια θα έχει αυτή η ¨Κυβέρνηση Γερμανικής και Τραπεζιτικής Σωτηρίας ¨ , πέρα του σωστού , των 30 - 40 ημερών , τόσο μεγαλύτερη ¨όσμωση ¨ του ¨Άστικού Μπλοκ ¨ ( όπου είναι και το βασικό ζητούμενο των Προστάτιδων Δυνάμεων τον τελευταίο χρόνο ) μπορεί να προκύψει , κυρίως εάν χρειαστεί να επέμβουν βίαια στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα ενάντια σε λαϊκές αντιδράσεις ανυπακοής και κινητοποιήσεων. Δεν μπορεί , σκέπτονται μάλλον , ¨εάν κτυπήσουν οι συνεργαζόμενες δυνάμεις μαζί τον λαό ¨ ή εφαρμόσουν μαζί , έστω και στο ελάχιστο αντιλαϊκά νομοσχέδια , ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ¨ΚΟΙΝΗΣ ΕΝΟΧΗΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ¨ και θα επέλθει το ¨ απαιτούμενο μπλοκ εξουσίας ¨ ενάντια στον λαό ¨.

    Γι΄αυτό πιστεύω ότι εάν ο κ. Σαμαράς , επιδιώξει μόνο ¨επιτυχίες¨ σε ότι αφορά την σύνθεση της νέας ¨μεταβατικής¨ κυβέρνησης ¨ εθνικής¨ σωτηρίας , χωρίς να επιμένει στην αρχική του τοποθέτηση για βραχεία κυβέρνηση 30 - 40 ημερών , τότε θα υποστεί μια δεύτερη πολιτική ήττα , μετά από αυτή της 3/11 με την αποδοχή ¨δανειακής σύμβασης της 26ης/10 ¨ , ΗΤΤΑ ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΠΟΦΕΥΧΘΗΚΕ - ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΜΜΟΝΗΣ ΤΟΥ Γ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΜΗ ΤΩΝ ΠΑΤΡΟΝΩΝ ΤΟΥ - ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΟΥΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ

    Συνεπώς , ναι μεταβατική κυβέρνηση 30 - 40 ημερών για την διενέργεια εκλογών , όσο ¨ελεύθερες¨ μπορεί να είναι αυτές με τα εξευτελιστικά διλήμματα που υποβάλουν στον Ελληνικό λαό ( ¨Μνημόνια - Ράιχ -χενμπάχ Η Θάνατος ¨ ).

    Κυβέρνηση , έστω και δύο - τριών μηνών θα υποδουλώσουν και καθ υποτάξουν τον Ελληνικό λαό ΚΑΙ τον Αντώνη Σαμαρά , ακόμα περισσότερο.

    Καλή τύχη σε όλους μας .

  65. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 06/11/2011 18:40:01

    Μόλις τους είδα να βγαίνουν απ' το υπουργικό. Άμα βλέπατε την φάτσα του Καχριμάκη θα νοιώθατε ότι είναι αποφασισμένοι για το χειρότερο, κατά του λαού που τους έφτυσε με το μεγαλειώδες ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.