#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/06/2011 19:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παραιτήθηκε ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ για το μεσοπρόθεσμο; !!!



Χολωμένος έως και απογοητευμένος με την μη υπουργοποίησή του φέρεται ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ανδρέας Μακρυπίδης. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας παραιτήθηκε από εισηγητής της πλειοψηφίας για το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, ενώ την Παρασκευή θα έρθει το νομοσχέδιο σε δεύτερη ανάγνωση στην επιτροπή οικονομικών υποθέσεων της Βουλής.

Όταν μάλιστα ρωτήθηκε ο Γραμματέας της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ Βασίλης Έξαρχος προσπάθησε να κρύψει τον εκνευρισμό του και δεν το διέψευσε

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/06/2011 19:55:19

    Άλλος ένας αλητήριος που ενδιαφέρεται μόνο για την θεσούλα του. Δεν παραιτήθηκε για τα αίσχη του αηδιαστικού κόμματός του, αλλά γιατί δεν έγινε υπουργός... Υπάρχει και για σένα θέση κύριε Μακρυπίδη....

    • madprof avatar
      madprof @ Γιώργος 21/06/2011 21:31:30

      Συνδικαλιστής δεν ήταν και αυτός ο βολεμένος ? Πω πω πω !

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ madprof 21/06/2011 21:51:30

        Οπως Πρωτόπαπας, όπως πρόεδροι ΓΣΕΕ, όπως Κουτσούκος, νυν υφυπουργός. Εμετός....

  2. Orestios avatar
    Orestios 21/06/2011 20:06:48

    Σε πόσα κομμάτια θα σπάσει το ΠΑΣΟΚ?

  3. adidrust avatar
    adidrust 21/06/2011 20:11:52

    2ψήφιο νούμερο :-)

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/06/2011 20:21:17

    Σας εχω.. πει !! θα το ψηφισουν με 120-130 κουκια !!!
    πραξικοπηματικα !

    ΠΠ

  5. Geoz avatar
    Geoz 21/06/2011 22:32:52

    Ό,τι και να γίνει ο συγκεκρίμενος θα το ψηφήσει.. Είναι ένα κλασσικό πράσινο στρατιωτάκι - προβατάκι!!! Απλά τώρα θέλει να πιέσει μήπως πάρει κανα άλλο ξεροκόμματο...!

  6. δημης avatar
    δημης 21/06/2011 23:08:14

    ΣΥΓΝΩΜΗ...ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ;;;;;;
    ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΟΝ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;;;;;;;;

  7. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 21/06/2011 23:12:21

    ΟΛΟΦΤΥΣΤΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ . ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ,
    ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ,ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡ'ΟΛΙΓΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ.
    ΕΧΕΙ ΧΙΛΙΑ ΔΙΚΙΑ ΒΕΒΑΙΑ .
    ΓΙΑΤΙ ? Ο ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑΣ η Ο ΚΟΥΣΕΛΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ?

  8. Σπύρος avatar
    Σπύρος 22/06/2011 16:25:23

    Βλέπετε πως τα έχετε κάνει καταφέρει όλοι εσείς τα κοτοπουλάκια του ΠΑΣΟΚ?. Και μια στα χίλια να παραιτήθηκες κε Μακρυπίδη μου λόγω ευαισθησίας για το έκτρωμα που θα έπρεπες να εισηγηθείς δεν σε πιστεύει κανείς. Όλοι για την θεσούλα που δεν πήρες, λένε ότι το κάνεις. Καλά να πάθεις! Και κερατάς και δαρμένος ...