#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/06/2012 19:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παραιτήθηκε ο Β. Ράπανος

Παραιτήθηκε από τη θέση του τελικά ο υπουργός Οικονομικών κ. Βασίλης Ράπανος, μόλις λίγες μέρες μετά την τοποθέτησή του. Επίσημη δικαιολογία της παραίτησης δεν έχει υπάρξει ακόμη, πάντως δεν συνδέονται με το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε καθώς οι εξετάσεις του βγήκαν όλες πολύ καλές.

Ωστόσο, -όπως έγραψε και νωρίτερα το antinews- αιτία είναι η μη υπουργοποίηση των κ.κ. Στουρνάρα και Γιαννίτση, και επιπλέον, -όπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε- και η διαφωνία του σχετικά με τις προτεραιότητες της κυβέρνησης.

Το θέμα είναι τώρα ποιος θα είναι ο νέος υπουργός, αν θα προέλθει από μια νέα συνεννόηση των πολιτικών αρχηγών ή θα επιλέξει πρόσωπο από το χώρο της Ν.Δ. ο Πρωθυπουργός.

Η επιστολή παραίτησης:



Στην επιστολή του προς τον κ. Βασίλη Ράπανο ο Πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς αναφέρει τα εξής:

Κύριο Βασίλη Ράπανο

Πρόεδρο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος

Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε,

Θέλω πριν απ’ όλα να σου ευχηθώ περαστικά για το πρόβλημα της υγείας σου. Σε ευχαριστώ για την προθυμία με την οποία αποδέχθηκες το ρόλο που σου ανέθεσα, και εύχομαι να ανακτήσεις σύντομα τις δυνάμεις σου και να προσφέρεις στην εθνική προσπάθεια.

Ξέρω ότι μπορούμε να υπολογίζουμε στις πολύτιμες υπηρεσίες σου και σε ευχαριστώ που, παρά την περιπέτεια σου, δηλώνεις «παρών».

Και πάλι με τις καλύτερες ευχές μου και τις ευχαριστίες μου.

Ο Πρωθυπουργός

Αντώνης Σαμαράς.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 25/06/2012 19:12:38

    Δήμας. Η καλύτερη πλέον λύση.

    • νταβελης γιωργος avatar
      νταβελης γιωργος @ Κώστας ΜΠ 25/06/2012 20:52:28

      Γιατι ετρεξε πολυ στις εκλογες και πρεπει να τον επιβραβευσουμε?Ψαξτε να δουμε που πηγε και ποσο βοηθησε στην εκλογικη μαχη.Αμετοχος προσπαθωντας να το παιξει υπερανω .

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/06/2012 19:18:00

    Αναφέρει στην επιστολή του λόγους υγείας.

  3. man8os avatar
    man8os 25/06/2012 19:21:43

    Εγω βλεπω λογους δειλιας.
    Οι λογοι υγειας συντρεχουν και αυτοι οχι ομως στην εκταση που λενε τα ΜΜΕ.

  4. Anedaxtos avatar
    Anedaxtos 25/06/2012 19:28:33

    Ο Δήμας έχει σειρά; (Ο Σταύρος, οχι ο Πύρρος...)

  5. pg avatar
    pg 25/06/2012 19:29:10

    ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ. ΚΑΛΟΠΙΣΤΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Ο ΥΠΕΞ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΚΟΡΥΦΗΣ, ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ή ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΚΟΡΥΦΗΣ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ; ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ; ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ pg 25/06/2012 22:17:43

      Καθόλου λάθος δεν κάνεις! Υποτίθεται πως από αυτές τις αστοχίες όφειλαν να τον προστατεύουν αυτοί που βρίσκονται εκεί για να σκέφτονται και να ξέρουν, ή να φροντίζουν να μαθαίνουν όσα δεν πρόλαβαν να μάθουν, το διάστημα που διαγκωνίζονταν για να μπουν στο τιμ! Τώρα, τί θα πρέπει να υπολογίσω; Πως ξεχάστηκαν, πως είναι ενδεχομένως ανεπαρκείς, ή πως είχαν σοβαρότερα ζητήματα να ασχοληθούν από τη σύνοδο κορυφής;

  6. ΚΜ avatar
    ΚΜ 25/06/2012 19:31:00

    Σιγά μην κάτσει επιμεριστεί ευθύνες το νεοταξικό κόμμα-σκουπίδι του Κουβέλη - αυτά είναι για τους ηλίθιους πατριώτες. Μόνο να επιχειρεί να δημιουργεί προσκόμματα στην πάταξη της λαθρομετανάστευσης ξέρει (αλλά δεν θα τους περάσει!).

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΚΜ 26/06/2012 11:48:15

      Αρκετά έκραξες για τον Τελείως καμμένο, οι εκλογές τελείωσαν.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Ο Θείος 26/06/2012 14:55:38

        Ορίστε; Ποιός είναι ο «τελείως καμμένος» και τί σχέση έχω εγώ με αυτόν; Σου θίξαμε τα ινδάλματα και απαντάς ό,τι να'ναι;

  7. Kargia avatar
    Kargia 25/06/2012 19:32:34

    Αστεία πράγματα! Δεν ξεκινήσαμε καθόλου καλά.

  8. Spirit avatar
    Spirit 25/06/2012 19:32:34

    Τους ξέκανε και τους δύο ο νρτάκουλα! :lol:

  9. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 25/06/2012 19:45:05

    Οντως δεν ξεκινήσαμε καλά. Η επόμενη φυσιολογική επιλογή είναι ο Στουρνάρας. Ίδομεν

  10. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 25/06/2012 19:51:48

    Κάπου εδώ, στην αρχαία Ελλάδα οι ιερείς ενημέρωναν τον βασιλιά ότι οι οιωνοί είναι γ@μησε τα.

  11. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2012 20:12:40

    Εντάξει παιδιά. Περαστικά στον άνθρωπο και δεν πειράζει. Για το μόνο πράγμα που δεν υπάρχει αμφιβολία είναι ότι δεν υπάρχει έλλειψη ικανών ανθρώπων σε αυτή τη χώρα. Η παραίτηση Ράπανου είναι ΗΤΤΑ της διαπλοκής. Η επιλογή του αντικαταστάτη του θα δείξει αν θα είναι και οριστική, τουλάχιστον για τώρα. Η επιλογή Δήμα, κατά την άποψή μου, έχει επίσης αδυναμίες. Διότι ο συμπαθής πρώην επίτροπος είναι άχρωμος, άοσμος και άγευστος. Και, αν θυμάστε, έπαιζε κάποτε ως εφεδρεία της διαπλοκής. Είναι χρέος του πρωθυπουργού να επιλέξει ένα, δυναμικό και ικανό γνώστη των οικονομικών που δεν θα διακατέχεται από τις εμμονές του Μίλτον Φρήντμαν και της απορρύθμισης. Μου είναι αδιάφορο αν θα είναι "παιδί της παράταξης" και άλλα τέτοια γραφικά. Μου αρκεί να κάνει τη δουλειά του.

    • tpe avatar
      tpe @ Γιάννης Φαίλτωρ 25/06/2012 20:41:01

      Κι οπαδός του Κέινς;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ tpe 25/06/2012 21:35:25

        Ναι, γιατί όχι. Απεδείχθη πολύ σοφότερος από τους μεταγενέστερους.

        • Απορών avatar
          Απορών @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/06/2012 09:10:36

          Στην Ελλάδα του σήμερα, η οποία δεν μπορεί να ασκήσει νομισματική πολιτική, ένας οπαδός του Κέυνς θα μας τάραζε στους φόρους για να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη... Αντίθετα ένας οπαδός του Φρίντμαν θα προσπαθούσε να άρει τα εμπόδια στην επιχειρηματικότητα και θα μείωνε τους φόρους. Ψηφίζω Φρίντμαν δαγκωτό για ότι έχει να κάνει με το ελληνικό κράτος και Κέυνς για ό,τι αφορά τους ευρωπαϊκούς θεσμούς (π.χ. ECB). Τουλάχιστον μέχρι να ισορροπήσουμε και από σοβιετικό κράτος να γίνουμε ας πούμε σοσιαλδημοκρατικό. Μετά το ξανασκεφτόμαστε.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Απορών 26/06/2012 11:51:50

            Θα ΤΟΥΣ τάραζε στους φόρους. Ευτυχώς. Αλλά όχι εμένα και τους ομοίους μου.
            Άντε μαζί με τον Φρίντμαν, ψήφισε και την σοβιετοθρεμμένη Μέρκελ και τον Βέστερβέλε.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Απορών 26/06/2012 12:00:25

            Χα χα, "Φρίντμαν δαγκωτό για ότι έχει να κάνει με το ελληνικό κράτος και Κέυνς για ό,τι αφορά τους ευρωπαϊκούς θεσμούς (π.χ. ECB)"!!!
            Αυτό ακριβώς ψήφιζαν οι Ελληνάρες για 30 - 35 χρόνια: Προς τα έξω ζήτηση, μέσα προσφορά.
            Μέσα στην Ελλάδα ήθελαν, αλά Φρίντμαν, να κινεί τα πράγματα η προσφορά (από το Δημόσιο προς τους ιδιώτες). Προς τα έξω όμως ήθελαν τη ζήτηση αλά Κέυνς: Ζήτηση δανείων και Κοινοτικών πόρων, για να τα μοιράζουν μέσα στους καλούς καταναλωτές αστούς και κομματικούς πελάτες.
            Και σκεπάστηκαν τα βουνά από βίλλες και μεζονέτες.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 26/06/2012 12:33:28

            Η δομή της ελληνικής κοινωνίας είναι τέτοια ώστε να μην μπορεί να εφοραμοστεί εξ ολοκλήρου ουδεμία οικονομική θεωρία! Αυτό δεν το καταλάβαν, παραδόξως, οι εν Ελλάδι μαρξιστές. Επίσης το ίδιο δεν αντιλαμβάνονται και οι οπαδοί της Σχολής του Σικάγο (με αφορισμούς του τύπου πουλήστε τα όλα), αλλά και οι Κενσυανιστές (που νομίζουν ότι οι δημόσιες σπατάλες είναι εργαλείο τόνωσης της ζήτησης). Με λίγα λόγια, η παρασιτική τάξη των μαυραγοριτών της οικονομίας και της πολιτικής επιβιώνει φορώντας κάθε φορά το κουστουμάκι (οικονομική θεωρία)που της ταιριάζει.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/06/2012 13:07:46

            Η κρίση πάντως, επαν-ενεργοποίησε και τη συζήτηση για το συστημικό, πλανητικό background:
            h**p://www.antinews.gr/2012/06/24/167940/#comment-1004046
            Μια συζήτηση που υπερβαίνει πιά τα σύνορα διαφορετικών οικονομικών θεωριών.
            Επιτέλους συζητούν πιά νεο-Κευνσιανοί όπως οι Roubini και Stiglitz, νεοκλασικοί όπως ο Rogoff, ευρω-μονεταριστές όπως ο Η. W. Sinn, μαρξιστές όπως ο Altvater και "διασυνοριακοί" όπως ο Münchau των FT.

          • Απορών avatar
            Απορών @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/06/2012 13:08:25

            Θα συμφωνήσω με αυτό αλλά γενικότερα τα μοντέλα όταν καταντούν ιδεοληψία δεν δουλεύουν στον πραγματικό κόσμο. Για αυτό είπα μέχρι να ισορροπήσουμε: μετά βλέπουμε... Το θέμα είναι να το αναδεύεις το πράγμα μια Φρίντμαν μια Κέυνς, αλλιώς θα κολλήσουν τα μακαρόνια όπου και αν είσαι... το που βρισκόμαστε εμείς και που πρέπει να πάμε σήμερα είναι αυτονόητο νομίζω...

          • Απορών avatar
            Απορών @ Ο Θείος 26/06/2012 13:04:41

            Ε όχι και Φρίντμαν στην Ελλάδα του ΠΑΣΟΚ που δεν μπορείς να κάνεις μια επιχείρηση εκτός και αν φοροδιαφεύγεις που και αυτό να κάνεις σε τρώει η γραφειοκρατεία! Στην Ελλάδα είχαμε Κευνς από μέσα Κευνς απέξω και αυτό ήταν το πρόβλημα: το κράτος έκανε τον μεταπράτη χωρίς να απελευθερώνει την αγορά ώστε η προερχόμενη από την ΕΕ προσφορά να γίνει επιχειρήσεις και όχι κατανάλωση!
            Προφανώς και χρειαζόμαστε Φριντμαν μέσα, δεν είναι στο χέρι μας άλλωστε πλέον: με Κέυνς θα μείνουμε βαλτωμένη να κρατάμε ελλειματικές επιχειρήσεις λόγω ιδεοληψίας. Ισορροπία πρέπει να βρίσκεις και με Κέυνς στην Ελλλάδα δεν θα βρούμε ισορροπία σήμερα. Για την Ευρώπη δεν ψηφίζουμε θα πρέπει να θέλουμε πάντα Κέυνς εκεί όσο είμαστε σε αυτήν την κατάσταση, την Ελλάδα μπορούμε μόνο να αλλάξουμε σοβαρά...

          • Απορών avatar
            Απορών @ Απορών 26/06/2012 13:06:29

            Και να προσθέσω ότι η απέχθεια για το Φρίντμαν στην Ελλάδα ήταν που ο Κέυνς δούλευε πολύ καλά για τη Γερμανία, γιατί η ζήτησή μας στρεφόταν εκεί και όχι εσωτερικά... και αυτά τα λέω εγώ ένας ΔΥ...

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ Απορών 26/06/2012 16:42:10

            Ο Κέϋνς προυπέθετε Σύνορα (δασμούς) και Νόμισμα, που μας λείπουν αμφότερα. Συνεπώς, ο "πολλαπλασιαστής" του αναζητεί λύση στον μιγαδικό χώρο -όπερ άτοπον.
            Σήμερα, η μόνη βραχεία προσέγγιση των θεωριών του, που κάποτε έσωσαν και δέσποσαν στον κόσμο, θα ήταν οι κρατικές επιδοτήσεις σε ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ επιχειρηματικές προτάσεις, που θα ωδηγούσαν σε υψηλότερες συνολικές εγχώριες προστιθέμενες αξίες κάποιους κλάδους της οικονομίας μας, ώστε, τουλάχιστον τα λεφτά να διαγράψουν τον πρώτο τους κύκλο εντός χώρας -κι έχει ο Θεός....

  12. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 25/06/2012 20:21:35

    Όχι σε άχρωμη και άγευστη επιλογή τύπου Δήμα, ούτε σε παλαιοκομματική τύπου Λυκουρέντζου. Χρειάζεται ένας ικανός τεχνοκράτης με κοινό νου και βαθιά γνώση. Αδιάφορο το πού ανήκει πολιτικά.
    Ελπίζω ο Πρωθυπουργός μας να μας εκπλήξει θετικά...

  13. roadrunner avatar
    roadrunner 25/06/2012 20:57:51

    Περαστικά στον άνθρωπο, αλλά αυτή η εξέλιξη (της παραίτησής του εννοώ) με κάνει να πιστεύω ότι ο νέος ΥΠΟΙΚ μπορεί να είναι μια πολύ καλύτερη επιλογή..

  14. kapar13 avatar
    kapar13 25/06/2012 21:20:58

    Μετά τα (αυτονόητα) περαστικά, μία λίγο "κακή" ερώτηση:
    Τα προβλήματα υγείας θα του επιτρέψουν να παραμείνει στο τιμόνι της Εθνικής;

  15. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 25/06/2012 22:56:55

    Επειδή κάποια στιγμή πρέπει να τολμούμε και να βάζουμε τον δάκτυλον εις τον τύπον των ήλων, θα τολμήσω να πω τούτο, χωρίς να σημαίνει πως δεν σέβομαι την υγεία του ανθρώπου.
    Εάν ο κ. Ράπανος δεν παραιτηθεί και από τη θέση του στην Εθνική Τράπεζα, τότε η αρρώστια του έχει περισσότερο τα χαρακτηριστικά της πολιτικής ίωσης, δηλαδή της ξεκάθαρης εναντίωσής του προς τις αποφάσεις συγκρότησης της κυβέρνησης και η παραίτησή του δεν είναι παρά ένα άδειασμα του νέου πρωθυπουργού! Με δεδομένο πως η κυβέρνηση δεν έχει πάρει ακόμα την ψήφο εμπιστοσύνης, η ενέργειά του αυτή αποκτά πολύ μεγαλύτερη σημασία και ίσως υποκρύπτει και άλλα πράγματα. Μακάρι να πέφτω πολύ-πολύ έξω!

  16. Iωάννης33 avatar
    Iωάννης33 26/06/2012 00:11:16

    Οποιος αντέχει και όποιος μπορεί....
    Σίγουρα είναι σημαντικό να επιλέγεις εσύ τους κοντινούς συνεργάτες σου,αλλά θα πρέπει όλοι να καταλάβουν οτι σε μια τέτοια κυβέρνηση αυτήν την χρονική στιγμή,δεν γίνεται όλοι να θέτουν και απο 2,3 όρους συμμετοχής.
    Οποιος αντεχει και όποιος μπορεί!

    • Iωάννης33 avatar
      Iωάννης33 @ Iωάννης33 26/06/2012 00:13:34

      Αλήθεια γιατί σε χαρτί με το λογότυπο της Εθνικής η παραίτηση;
      Ακόμα και το χαρτί της επιστολής βαραίνει τον Ελληνα φορολογούμενο;

  17. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 26/06/2012 01:27:22

    Εμενα γιατι δεν μου βγαινει απο το μυαλο οτι με το που ανακοινωθηκε οτι θα ειναι αυτος ο ΥΠΟΙΚ μπορει να επεσαν τετοιες πιεσεις και απειλες απο εξω που τον εκαναν να μην μπορει να αναλαβει; Δεν ειναι και το πιο ευκολο να εισαι Ελληνας ΥΠΟΙΚ τωρα που ισορροπει στο βελονι τοσο η Ελληνικη νομισματικη και Ευρωπαϊκη προοπτικη και η εσωτερικη σταθεροτητα, οσο και η παγκοσμια οικονομια με την παρουσια καιρδοσκοπων που πονταρουν στην καταρρευση του Ευρω.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.