22/10/2009 15:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παραίτηση Τσιατούρα και δημόσια συγνώμη Χρυσοχοΐδη



Παραιτήθηκε πριν λίγο ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ Αντιστράτηγος Βασίλης Τσιατούρας με αφορμή τα όσα έγιναν χθες στα Εξάρχεια και τις προσαγωγές στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του κ. Χρυσοχοΐδη την παραίτηση του κ. Τσιατούρα ζήτησε ο ίδιος ο υπουργός, ο Αρχηγός την υπέβαλε και έγινε δεκτή. Σε δηλώσεις του ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι λογική σερίφη και Ράμπο δεν έχουν θέση στην Αστυνομία.

Όπως είπε, ζήτησε συγνώμη από το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παπαχρήστο και τον κ. Ελληνιάδη και τόνισε ότι ζητάει δημόσια συγνώμη για τα όσα συνέβησαν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 22/10/2009 15:53:22

    ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΕΧΟΥΜΕ ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΠΟΣΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙ Ο ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΣΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΑΔΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    Ο ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΦΥΣΙΚΑ ΛΟΓΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΤΥΠΟΥ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ.
    ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΦΕΙΝΕΙΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ
    ΜΕΣΑ ΠΕΡΝΑΝ ΚΑΛΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ
    ΕΞΩ ΟΜΩΣ ....THE GAME IS OVER KAI ΟΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΙΤΕΙΑ
    ΜΕ ΚΑΜΨΗΝ ΤΩΝ ΟΣΦΥΩΝ.

  2. Μάρκος avatar
    Μάρκος 22/10/2009 15:56:29

    Δηλαδή για να καταλάβω, στην Ελλάδα το "ακαταδίωκτο" έχουν μόνο όσοι είναι στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ; Και ο υπουργός από που κι ως που "με παρέμβασή του" απελευθερώνει συλληφθέντες; Αρκεί η επίδειξη της ταυτότητας μέλους του ΣΥΡΙΖΑ για να μη συλαμβάνεται κανείς;

  3. Vachus avatar
    Vachus 22/10/2009 15:59:44

    heil Syriza!
    Heil Tsipras!
    Heil Soros!

  4. kanis avatar
    kanis 22/10/2009 16:02:16

    Δηλαδή, μπορούμε άφοβα, να ξαναπάμε Εξάρχεια για σινεμά, για ποτό, για ένα βιβλίο;
    Την παρεούλα που διέταζε τα παπαδοπαίδια, θα την δούμε ποτέ;

  5. Orestios avatar
    Orestios 22/10/2009 16:02:26

    O "καλός" προϊστάμενος και ο "κακός" υφιστάμενος. Παλιό κόλπο. Αλλά η τακτική συνηθισμένη. Ο "καλός" προϊστάμενος δεν φταίει ποτέ. Δεν δίνει εντολές. Κάνουν οι "κακοί" υφιστάμενοι κουμάντο μάλλον. Και ο προϊστάμενος το παίζει αδαής. Μήπως είναι κιόλας?
    Οι εντολές που έδωσε ποιές ήταν? Μόνος του δεν τις ανακοίνωσε?

  6. MIG-21 avatar
    MIG-21 22/10/2009 16:02:46

    Eαν το βιντεακι που έχει ανέβει στο ιντερνετ είναι έτσι όπως δείχνει και δεν υπάρχουν άλλα γεγονότα που δεν ξέρουμε……… τότε είμαι απόλυτα σίγουρος ότι είναι καθαρή προβοκάτσια.
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να είναι υπεράνω του νόμου ο οποιοσδήποτε Παπαρας επειδή έκανε κάποτε απλά το καθήκον του απέναντι στην Δημοκρατία.
    Δεν υπάρχουν εξ ορισμού αλάθητοι Παπαρες…… αλλά άνθρωποι που κάθε μέρα σε κάθε τους πράξη αποδεικνύουν όπως ο Σωκράτης ότι τίμαει και σέβεται την δημοκρατία!! (ακόμη και αν αυτή κάνει λάθος)

  7. Δημήτρης Μαγκούτης avatar
    Δημήτρης Μαγκούτης 22/10/2009 16:16:40

    Τον Δ.Παπαχρήστο στους "ταραξίες" κατέταξε μόνον η χούντα.
    Αυτήν υπερασπίζεστε; Γνωρίζετε το ποιόν και την πολιτεία του ανθρώπου αυτού και εκφράζεστε έτσι; Δεν μιλάμε γιά ασυλία. Για έλλειψη στοιχειώδους Δημοκρατίας μιλάμε.

    • EUROTSOPANHS avatar
      EUROTSOPANHS @ Δημήτρης Μαγκούτης 22/10/2009 16:24:52

      Η ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 35 ΧΡΟΝΙΑ.
      Ο ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
      ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ.
      ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ...ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ.

      ΥΓ.ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΟΤΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΙΩΧΘΗ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ.
      Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ EUROTSOPANHS 22/10/2009 17:55:35

        Προφανώς, συνωμοσία ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ! Επειδή δεν μπορούσε ο Χρυσοχοίδης να... πει "φέρτε μου τις παραιτήσεις σας". Μα τον μεγάλο Γιαεραμπή, έχετε πολύ μεγάλη πλάκα. Χαίρομαι να σας διαβάζω.

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ Δημήτρης Μαγκούτης 22/10/2009 17:17:32

      Εγω στο video ειδα εναν εξοργισμενο ηλικιωμενο να φωναζει "Σε εμενα το κανετε αυτο?Ξερεις ποιος ειμαι εγω?"Και το πληθος"Αφηστε ησυχο τον Παπαχρηστο,κτλ κτλ."Μπραβο λοιπον στους"προοδευτικους" του "Ξερεις ποιος ειμαι εγω?"Μπραβο και στους υποστηρικτες τους.
      Ποτε επιτελους θα ησυχασουμε απο τους επαγγελματιες "κυνηγημενους" και "κατατρεγμενους" της Χουντας?Ως ποτε θα βγαζουν χοντρα μεροκαματα και θα χαιρουν ασυλιας?

  8. Σαος avatar
    Σαος 22/10/2009 16:23:34

    Μήπως όλο το σκηνικό στήθηκε για να αναγκάσουν σε παραίτηση τον Βασίλη Τσιατούρα;

  9. donaE avatar
    donaE 22/10/2009 16:23:36

    Καλο ητανε να μην συλληφθει.Απο εκει και περα ο υπουργος δεν μπορει να δρα επιλεκτικα και προσωπικα.
    Ακυρωνει τους συλληφθεντες με τη προσωπικη εξυπηρετηση.
    Αλλα ακυρωνει και την δουλεια της αστυνομιας.Πως θα λειτουργησουν;

    • MIG-21 avatar
      MIG-21 @ donaE 22/10/2009 16:33:04

      ''Καλο ητανε να μην συλληφθει''

      Γιατι?

      Εγραφε στο κουτελο του οτι εχει ασυλια?
      ή μηπως για αυτο πηγε να πεταξει το κρανος του αστυνομικου?

      ΚΑΘΑΡΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΗΤΑΝ
      (εαν δεν υπαρχουν αλλα στηχεια εκτος απο βιντεακι)

      • donaE avatar
        donaE @ MIG-21 22/10/2009 16:38:20

        Μπορει να εχεις δικιο.

      • Περίεργος avatar
        Περίεργος @ MIG-21 23/10/2009 08:39:52

        Φυσικά και έχει ασυλία. Το κρατίδιο των Εξαχρείων ανήκει στο ΣΥΡΙΖΑ και οι αστυνομικοί δεν έχουν δουλειά εκεί…..

        • redteam avatar
          redteam @ Περίεργος 23/10/2009 09:35:19

          Ενώ το κρατίδιο του Κολωνακίου, με το οποίο συνορεύουν τα εξάρχεια, που ανήκει;

    • petros avatar
      petros @ donaE 23/10/2009 21:43:51

      Δεν είχε δουλειά να επέμβει ο Υπουργός. Εισαγγελέας είναι;

  10. Υ. avatar
    Υ. 22/10/2009 16:23:48

    Ετοιμάζονται για την ανακαίνιση. Είμαστε στη φάση των αποξηλώσεων.

    Το πασόκ εί-ναι εδώ,
    Ε-νω-μένο δυ-νατό.

  11. eley8eros avatar
    eley8eros 22/10/2009 16:35:53

    Φίλοι δεν με ενδιαφέρουν οι Παπαχρήστοι, στο φινάλε αν δεν ήταν αυτός καποιος άλλος θα ήταν. Το θέμα είναι ότι δεν σταματάει έτσι η βία.
    Και μιλάτε για τον Παπαχρήστο επειδή οκ είναι γνωστός σχετικά..Γιατί δεν λέτε τίποτα για τον απλό κόσμο που απλώς κάνει μια βόλτα για φαγητό στα Εξάρχεια ή για ποτό ή για ότι θέλει.Δεν κατάλαβα δηλαδή.
    Και να μην είμαστε τυφλοί..όλοι ξέρουν ότι τα Εξάρχεια η Αστυνομία τα έχει έτσι.Αν θέλανε να διώξουνε τη πρέζα( που αυτό ήταν και είναι είναι το θέμα των Εξαρχείων)θα το έιχαν κάνει, αλλά όπως πολλοί έχουν σωστά παρατηρήσει(εκτός των κατοίκων κ των επαγγελματιών εκεί που γι αυτούς πια είναι δεδομένο)όταν σλάνε μύτη οι dealers οι μπάτσοι είναι άφαντοι, όταν τελειώνουν τη δουλειά τους τότε εμφανίζονται σαν ραμπο... Γνωστή τακτική, μην κάνουμε λες και ήρ8αμε απο τον Αρη, τόσα χρόνια το ίδιο παιχνίδι.Και καθυστερημένος να είσαι θα την πάρεις χαμπάρι την αλητεία..σε όλα τα επίπεδα κιόλας....Αυτή είναι η Ελλάδα είχε πει ο ακατανόμαστος(ενας απο τους πολλούς που διαπρέψανε), ε αυτη την Ελλάδα εσείς την κάνατε έτσι χειρότερη και απο μπουρδέλο και τώρα μας τα λέτε κιόλας...
    Τη Δημοκρατία των λίγων πλούσιων, των τραμπούκων, των κλεφτών, των προδοτών του έθνους στην ουσία, των διαπλεκόμενων, των ανιστόρητων, των μασόνων "αρχόντων", της τσαπατσουλιάς, της αδικίας, της μη παιδείας και πολλών αλλων, αυτή που ονομάζετε εσείς Δημοκρατία και που κανονικά θα έπρεπε να λέγεται Ολιγαρχία και σκληρη μαλιστα, καλοί μου συμπολίτες .
    ..φιλικά πάντα..

    • Σαος avatar
      Σαος @ eley8eros 22/10/2009 16:53:05

      Εμένα μου κάνει στημένη φάση το όλο θέμα για να διώξουν τους εκλεκτούς της ΝΔ. Από εκεί και πέρα είναι γνωστό πως η αστυνομία δεν θα θίξει ποτέ τα συμφέροντα μεγαλοκαρχαριών που είναι διαπλεκόμενοι με (όλα) τα κόμματα και σίγουρα δεν θα πειράξουν τους αντιπροσώπους τους, τους πρεζέμπορους. Δεν είναι τυχαίο βέβαια που οι πιο πλούσιοι "έλληνες" κατάγονται από περιοχές που οι χασισοφυτείες είναι συνήθεις καλλιέργειες. Ονόματα δεν λέω, τα ξέρετε...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Σαος 22/10/2009 17:07:20

        Πιπέρι

  12. prm avatar
    prm 22/10/2009 16:36:34

    Βρωμάει από μακριά το στήσιμο.
    Ο κος Παπαχρήστος έχει απωλέσει την όσφρηση.
    Κρίμα. Παρελθόντα μεγαλεία.
    Ας πάει σπίτι του.
    Ο σύριζα αυτή τη φορά έχει εναντίον του το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας που δεν σκοπεύει να δει τα εφιαλτικα περισινά Δεκεμβριανά να επαναλαμβάνονται από μια χούφτα αρούγκαλους και άλλους αλλοδαπούς.

  13. ΚΜ avatar
    ΚΜ 22/10/2009 16:40:51

    Ξεφτίλα. Το Συριζαριό συνιστά μια ιδιότυπη ολιγαρχία υπεράνω νόμων.

  14. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 22/10/2009 16:41:45

    Ρε ΤΣΟΠΑΝΗ τι βλακείες είναι αυτές που λες ωρέεε ??

    Ούτε στη χούντα δεν σε παίρνανε αγκαζέ για την ασφάλεια την ώρα που έπινες καφεδάκι κι εσύ τώρα υπερασπίζεσαι τι?ΤΙ ρε ΤΣΟΠΑΝΗ?

    Το δικαίωμα της αστυνομίας να μπαίνει σε καφετέριες και να σηκώνει για ανάκριση όποιον δεν γουστάρει τη φάτσα του?

    Σεβασμός όχι στον Παπαχρήστο του Πολυτεχνείου αλλά στον πολίτη Παπαχρήστο δεν σου κάνει δηλαδή?

    Μια ζωή κλασικοί κομπλεξικοί Νεοέλληνες που δεν μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει δικαίωμα και υποχρέωση των πολιτών.

    • MIG-21 avatar
      MIG-21 @ greekpoliticalreview 22/10/2009 16:50:08

      ειδες το βιντεακι?

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ MIG-21 22/10/2009 16:53:35

        και βέβαια

    • MIG-21 avatar
      MIG-21 @ greekpoliticalreview 22/10/2009 16:52:44

      εχεις κανενα βιντεακι να πινει καφε ο οποιοσδηποτε πολιτης καφεδακι και να του την πεσανε?
      Γιατι εγω και αλλοι πολλοι που ειδαν το βιντεακι αλλα ειδαν!!!

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ MIG-21 22/10/2009 16:56:04

        Δεν ξέρεις που βρίσκονταν όλοι αυτοί που βλέπεις στο βιντεάκι?

        Νομίζεις ότι βγήκαν στο δρόμο τόσοι άνθρωποι να χβαλεδιάσουν με τους αστυνομικούς?

        • MIG-21 avatar
          MIG-21 @ greekpoliticalreview 22/10/2009 17:03:24

          οπως και παραπανω ειπα....''Eαν το βιντεακι που έχει ανέβει στο ιντερνετ είναι έτσι όπως δείχνει και δεν υπάρχουν άλλα γεγονότα που δεν ξέρουμε……… '' δεν δειχνει κανενα να καθετε να πινει καφε!!!
          αντιθετος δειχνει καποιον παπαρα να πηγαινει να χτυπαει? να φασκελονει? να κανει κατι στο κρανος ενος αστυνομικου και αυτος να λεει μετα '' να συλυφθει ο κυριος'' και πραγματι να συλαμβανετε.
          Μετα απο μισο λεπτο ακουγετε μια φωνη που λεει κατι σαν '' κατσε αστους Δημητρη θα.....''

          εγω ουτε καφεδακια ουτε φαλαγκες ειδα ουτε τιποτε αλλο.

          Ολα αυτα ..... καθως και η συγνωμη του Χρυσοχουδη σημαινει ..... φοβο του Χρυσοχουδη .....μα πανω απο ολα ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ!!!!

        • greekpoliticalreview avatar
          greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 22/10/2009 17:14:54

          Το "εάν δεν υπάρχουν άλλα γεγονότα" που λες είναι πολύ αστείο.

          Όλοι αυτοί ρε μεγάλε καθόντουσαν στο δρόμο και χαιρετιόντουσαν περιμένοντας τα ΜΑΤ νομίζεις?

          Σε παρουσίαση βιβλίου ήταν οι άνθρωποι.

        • MIG-21 avatar
          MIG-21 @ greekpoliticalreview 22/10/2009 17:18:10

          δεν ειμουν εκει για να ξερω αλλα αυτο που ειδα αλλα λεει!!

        • greekpoliticalreview avatar
          greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 22/10/2009 17:20:27

          Δεν ήσουν εκεί , δεν ξέρεις κι όμως επιμένεις !!

          χαχαχαχαχα

          ωραίος είσαι συ.

        • MIG-21 avatar
          MIG-21 @ greekpoliticalreview 22/10/2009 17:25:31

          γελα οσο θες !!!
          και οι σχιζοφρενεις μονοι τους γελανε ζοσμενοι με ζουρλομαδια. δεν λεει τιποτα αυτο.
          οπως λενε οι κινεζοι.... μια φωτογραφια ισον με 1000 λεξεις!!!
          ποσο μαλλον ενα βιντεακι που δειχνει ..... που μπωρει να καταντησει ενας ανθρωπος οπως ..... πως τον ειπαμε?

        • greekpoliticalreview avatar
          greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 22/10/2009 17:33:45

          Ρε φίλε άκου , δεν με κόφτει μια για τον συγκεκριμένο τύπο του Πολυτεχνείου.

          Στη γενιά των 30 που βρίσκομαι εγώ δεν συνδέομαι ούτε καν συναισθηματικά με αυτούς τους ανθρώπους του Πολυτεχνείου , άσε που η άποψη μου για την γενιά αυτή είναι πως ήταν η πιο καταστροφική γενιά που πέρασε από τον τόπο.

          Στα λέω αυτά επειδή σε βλέπω επηρεασμένο από το ότι είναι του ΣΥΡΙΖΑ ο τύπος.

          Εμένα με κόφτει το δικαίωμά μου ως πολίτης και οι υποχρεώσεις μου.

          Αν λοιπόν επικροτείς εσύ την άποψη πως ο κάθε αστυνομικός έχει δικαίωμα δίχως λόγο και αιτία να έρθει εκεί που κάθομαι και να με σέρνει στην ασφάλεια τότε θα γελάω μαζί σου τον αιώνα το άπαντα κα μαζί κι όσοι θέλουν να ζουν αξιπρεπώς.

          Αν αυτή σου η άποψη δε εκπορεύεται από ένα κομμένο βίντεο με κάποιες σκηνές θα γελάω και στη κόλαση.

          Αλλά το θέμα μου δεν είναι να γελάω μαζί σου το θέμα μου είναι να έχω το δικαίωμα να πάω να πιω ένα καφέ χωρίς να κοιτάω πίσω μου αν έρχονται οι παρανοικοί Ματατζήδες που τους έχουν κάνει σαν τον Jason με το που δουν μούσια και μαλλιά.

        • MIG-21 avatar
          MIG-21 @ greekpoliticalreview 22/10/2009 19:36:17

          Ρε φίλε άκου και εσυ!!

          Ουτε εμενα με ενδιαφερει αυτος ο τυπος που ειναι μια καρυκατουρα του παρελθοντος. ουτε και ο συνασπισμος ή ο συριζα ή ο Λεβεντης ή κτλ..... αδιαφορω για ολους!!

          ΚΑΙ Εμένα με κόφτει το δικαίωμά μου ως πολίτης και οι υποχρεώσεις μου ΟΠΩΣ ΕΣΕΝΑ.

          Η διαφορα μας ειναι οτι εγω καθε δυο μερες περιπου πηγαινω για φαγητο μεσημερι ή βραδυ για φαγητο στα εξαρχεια (ταβερνα του μπαρμα γιαννη- στον πεζοδρομο ειναι φτηνη) και ποτε δεν με σταματησε ενας πολιτσμανος για οποιοδηποτε λογο (εκτος του οτι ως νεοελληνας παρκαρα στον πεζοδρομο παρανομα και μου την ειπε ενας τροχαιος).
          Πως εμενα δεν μου μιλαει κανενας? πως εμενα δεν με σερνουν στα τμηματα και δεν μου κανουν φαλαγκα? ή ειμαι τοσο τυχερος (οποτε να παιξω λοττο) ή δεν υπαρχουν μπλοκα οπως αυτα που εκαναν στην κατοχη οι γερμανοι!!
          ετσι δεν ειναι?

          Αλλα αυτο που μου την βαραει..... ειναι οτι διμιουργειτε κλιμα.... για αυτα που θα ζησουμε τους επομενους δυο μηνες!!

          Αυτο που με τσαντιζει ειναι οτι καποιοι θελουν να μας πεισουν οτι κανουν επανασταση απεναντι..... σε ποιους?
          Οτι σωνει και καλα θα πρεπει να βγει ο κοσμος στους δρομους ...... να καψει.....να καταστρεψει .....(εναντιων ποιον αραγες?) διοτι καταπαντουνται ταχαμου )τα ανθρωπινα δικαιωματα τους!!!
          Με τσαντιζει που δεν καταλαβαινεις οτι ολο αυτο ειναι στημενο...... ειναι προβοκατσια!!!
          και μην με ρωτησεις πως το ξερω!!!
          Διοτι θα σου απαντησω οτι ειμαι μαγος και μπωρω να προφητεψω το μελλον!!!
          Οπου θα δεις οτι ετσι θα γινει !!! τους επομενους δυο μηνες θα καει η Αθηνα!!!( για αυτο βγηκε και ο μιχαλης να ζηταει συγνωμη κτλ διοτι πηρε το μυνημα)

          καταλαβες τωρα (μιας και εισαι νεος) τι παει να πει προβοκατσια?

          ακου και κανα γερο στις προβοκατσιες!!!

        • greekpoliticalreview avatar
          greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 22/10/2009 23:29:31

          Γέρο (εσύ το πες) βλέπεις φαντάσματα.

          Λες δημιουργήτε κλίμα και προφανώς φαντάζεσαι ότι ανήκω κάπου όπου έχουμε προγραμματίσει (εγώ και άλλοι χαχαχα) να κάψουμε τη χώρα.

          Λες ,σαν κλασικός εγωκεντρικός Νεοέλληνας, πως αφού δεν συνέβη σε μένα δεν συμβαίνει και πουθενά.

          Λες πως υπάρχει συνωμοσία όπου καλεί κάποιος τον λαό να βγει και να κάψει.(το ΚΚΕ,ο Συριζα και το Πασόκ όταν αντιπολιτεύεται που το κάνουν νόμιμα από θεσμική θέση δε σου φτάνει?θες κι άλλες συνομωσίες?)

          Και στο τέλος λες μη με ρωτάς που το ξέρω είμαι μάγος !!!!

          Ε κι εγώ έπεσα στη χύτρα με το μαγικό ζωμό όταν ήμουν μικρός.

          Καληνύχτα σας κύριε.

        • MIG-21 avatar
          MIG-21 @ greekpoliticalreview 22/10/2009 23:55:55

          Bγαλε τις παροπιδες.

          Δεν ειπα οτι εσυ διμιουργεις κλιμα.
          Λεω οτι καποιοι που εχουν συμφερον το διμιουργουν και εσυ δεν το αντιλαμβανεσε. (δεν φταιω εγω που εσυ δεν καταλαβαινεις)

          Λεω οτι το κλιμα που διαμορφονετε εχει ως αποτελεσμα αυτα που θα επακολουθησουν τους επομενους δυο μηνες(εδω θα ειμαστε για να σου υπενθυμιζω οτι ειχα μαντικες ικανοτητες)

          Εγω δεν εγραψα πουθενα την λεξη ''συνωμοσία'' που εσυ την διαβασες ειναι θεμα δικο σου και του οφθαλμιατρου σου!!!

          Εαν φιλε μου εσενα σε εχει σταματησει εστω μια φορα πολιτσμανος στα εξαρχεια ..... θα πρεπει να αρχισεις να φοβασε για την γκαντεμια σου!!
          Σου επαναλαμβανω καθημερινα γυριζω στην περιοχη..... βλεπω παρα πολλους πολιτσμανους ..... αλλα ολοι ειναι βαριεστιμενοι και κοιτανε το ρολοι τους (οπως ολοι οι δημοσιοι υπαληλλοι)ποσο μαλλον να ασχοληθουν με τον καθενα!!!

          Τελος αν θυμαμε καλα πριν κατι μερες οι πολιτες αποφασισαν να μα ς κυβερνησει το ΠΑΣΟΚ, τωρα πως γραφεις οτι κανει αντιπολυτευση δεν μπωρω να καταλαβω!! μαλλον εκτος των αλλων εχεις χασει επεισοδια !!

          καλη σου νυχτα μικρε τζον μποι και ελπιζω στα ονειρα σου να δεις τα χαμενα επεισοδια!!

  15. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 22/10/2009 16:42:16

    Αν είναι να γραφτώ και εγώ μέλος του ΣΥΡΙΖΑ να έχω και ασυλία.

  16. redteam avatar
    redteam 22/10/2009 16:56:37

    Για τον Πολύδωρα, τότε ντε με το άρθρο 16, έφταιγε ο έκνομος ΣΥΡΙΖΑ. Για τον Δεκέμβρη που συνέπεσαν από το ΚΚΕ, το ΛΑΟΣ, τον Πάγκαλο μέχρι και τον Πρετεντέρη έφταιγε ο "χαϊδεύω τους κουκουλοφόρους" ΣΥΡΙΖΑ. Τώρα με τον Χρυσοχοΐδη φταίει και την αστυνομοκρατία στα Εξάρχεια νάτος πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ. Ρε μήπως τελικά ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η μόνη αντιπολίτευση σ' ατόν τον έρμο τόπο;

    • ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ @ redteam 23/10/2009 01:57:27

      ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΣΑΣ 3-4% ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ! ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ?

      • redteam avatar
        redteam @ ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ 23/10/2009 13:30:49

        Δεν είναι ότι το παίρνουμε πάνω μας, απλά τα γεγονότα περιγράφω

    • Περίεργος avatar
      Περίεργος @ redteam 23/10/2009 08:48:40

      Με την μαθηματική έννοια του όρου…
      Μήπως απλά ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο κοινός παράγοντας σε όλα τα παραπάνω προβλήματα ???

  17. περαστικός avatar
    περαστικός 22/10/2009 16:59:14

    Τα πράγματα είναι απλά

    1. Εάν ο Παπαχρήστου προσήχθη στο τμήμα ως στέλεχος πολιτικού κόμματος, τότε πράγματι είναι δικαιολογημένη και η παραίτηση και η συγγνώμη.

    2. Εάν ο Παπαχρήστου προσήχθη στο τμήμα για άλλους λόγους (πχ, υπόνοιας των αστυνομικών οργάνων ότι συμμετείχε σε επεισόδια) και έτυχε να είναι στέλεχος πολιτικό κόμματος, τότε όχι μόνο είναι απαράδεκτη η παραίτηση και η συγγνώμη, αλλά επειδή το στέλεχος εκπροσωπεί και το κόμμα, θα περιμέναμε παραίτηση και συγγνώμη από το κόμμα αυτό για τα στελέχη του.

    • donaE avatar
      donaE @ περαστικός 22/10/2009 17:00:56

      Μαλλον προσηχθη γιατι πηγε να βγαλει το κρανος του αστυνομικου.

      • jimmy avatar
        jimmy @ donaE 22/10/2009 17:03:31

        απαγορευεται να μην φαινονται τα χαρακτηριστικα του προσωπου του μπατσου που σε ελεγχει και απαγορευεται να μην ειναι εμφανης ο αριθμος μητρωου του

        • περαστικός avatar
          περαστικός @ jimmy 22/10/2009 17:15:30

          Δεν είδα το βίντεο.

          Είναι σωστό ότι οι αστυνομικοί εν υπηρεσία πρέπει να φέρουν πάντοντε αριθμό μητρώου.

          Από την άλλη, εάν δεν τον φέρει ο αστυνομικός, δεν δικαιολογείται κανένας πολίτης να επιχειρεί να του αφαιρεί βίαια το κράνος!

          Εφόσον συνέβη έτσι, η παραίτηση και η συγγνώμη δεν θα έπρεπε να γίνουν για την προσαγωγή, αλλά για την έλλειψη του αριθμού μητρώου. Εδώ εδράζεται η ευθύνη της ΕΛ.ΑΣ. και του Υπουργού. Πάντως, ο προσαχθείς, καλώς προσήχθη, αν έτσι έχουν τα πράγματα.

        • αρχισαμε avatar
          αρχισαμε @ jimmy 22/10/2009 17:26:35

          Στο βιντεο φαινεται ΚΑΘΑΡΑ πως ολοι φορουσαν κρανη και δεν εφεραν ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ , εκτος απο κατι χρωματιστα αυτοκολλητα στο πισω μερος του κρανους μερικων, προφανως για να αναγνωριζονται μεταξυ τους.

    • Orestios avatar
      Orestios @ περαστικός 22/10/2009 17:09:02

      Το να επιχειρεί να βγάλει κράνος αστυνομικού παρεμποδίζοντας την σύλληψη κάποιων είναι πολιτική πράξη?

  18. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 22/10/2009 17:03:55

    Έχοντας δει και το βίντεο της προσαγωγής ομολογώ ότι δεν περίμενα ποτέ να μου γίνει συμπαθής ο Τσιατούρας και αντιπαθής ο Παπαχρήστου.Θαυματοποιός ο νέος υπουργός!

  19. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 22/10/2009 17:05:21

    Δεν προσήχθη μόνο αυτός Dona.

    • MIG-21 avatar
      MIG-21 @ greekpoliticalreview 22/10/2009 17:09:28

      και δυο δημοσιογραφοι που ηθελαν σωνει και καλα να αφεθει ελευθερος επειδη πριν 40 χρονια εκανε αυτο που εχει υποχρεωση να κανει καθε δημοκρατης πολιτης!!!
      πριν 40 χρονια!!

    • donaE avatar
      donaE @ greekpoliticalreview 22/10/2009 17:12:41

      Θεωρηθηκε επιθεση.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ greekpoliticalreview 22/10/2009 17:25:03

      Εμ μετά από τα προοδευτικά καντήλια που τους έχωσαν αυτό που ξέρω είναι οτι γλύτωσαν και την μήνυση, όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

  20. anagnostis avatar
    anagnostis 22/10/2009 17:06:36

    Γιατί ορισμένοι θέλουνα ξεχνούν οτι στην πρώτη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ο Παπαχρήστου ήταν δεξί χέρι του Λαλιώτη στου υφυπουργείο Νέας Γενηάς, με στόχο τον προσεταιρισμό των Εξαρχείων στο ΠΑΣΟΚ;

  21. MIG-21 avatar
    MIG-21 22/10/2009 17:07:47

    Ο αριθμος απο οτι εχω δει ειναι στους ομους του οποιουδηποτε μπατσου..... δεν ειναι στο μετωπο!!!
    φυσικα ο κυριος χχχχ,,, του συν και κατι ηθελε να διμιουργησει θεμα και το καταφερε!!

    • Factorx avatar
      Factorx @ MIG-21 22/10/2009 17:12:55

      Την επόμενη ΄φορά που θα γράψεις παπαριές σε περιμένει ο κύριος Μοντερειτορ και μετά θα διαμαρτύρεσαι στην αριστερή φράξια του σαιτ

      • «Κασσάνδρα» avatar
        «Κασσάνδρα» @ Factorx 22/10/2009 17:20:17

        σε ποιον απευθύνεσαι;

        • Factorx avatar
          Factorx @ «Κασσάνδρα» 22/10/2009 19:35:30

          Στον MIG-21 αναφέρομαι.

          • MIG-21 avatar
            MIG-21 @ Factorx 22/10/2009 19:38:41

            συντροφε χαλαρα!!!
            ΠΟΤΕ δεν εχω παραπονεθει!!!

          • sakis01 avatar
            sakis01 @ Factorx 25/10/2009 18:08:08

            Καλά χαλάρωσε λίγο... δεν σε κυνηγάει το σύστημα. Την γνώμη του λέει ο MIG-21. Ούτε αυτό δεν αντέχετε?

  22. anagnostis avatar
    anagnostis 22/10/2009 17:07:58

    Πότε ξανάγιναν με παρόμοι τρόπο αλλαγές στην ηγεσία της Αστυνομίας. Το 1985 με τα μεγάλα στημένα επεισόδια στο Πολυτεχνείο; Η κλίμακα τώρα είναι βέβαια πολύ πιο μικρή, αλλά η μέθοδος και η νοοτροπία ίδια

  23. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 22/10/2009 17:08:02

    το βίντεο:
    http://www.youtube.com/watch?v=AE4H6BLCQ_0

    Λοιπόν ότι είναι η κάμερα του γνωστού Κούλογλου από πίσω κάτι λέει ήταν σκηνοθετημένο δεν υπάρχει αμφιβολία κατά την γνώμη μου...

    Μα τον παπαχρηστο ρε παιδιά μα τον παπαχρήστο

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΝΟΜΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΥΠΟ ΑΣΥΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΚΛΙΣΗ ΟΤΑΝ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ GOLDEN MEMBER CARD ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ.

    Μα τον παπαχρήστο; τον παπαχρήστο;

  24. redteam avatar
    redteam 22/10/2009 17:10:51

    Για τον Πολύδωρα, το καλοκαίρι του 2006, τότε ντε με το άρθρο 16, έφταιγε ο "έκνομος" ΣΥΡΙΖΑ. Για το Δεκέμβρη του 2008, τότε που συνέπεσαν όλοι, από το ΚΚΕ, τον ΛΑΟΣ, τον Πάγκαλο, τον Πρετεντέρη και τον Παυλόπουλο, έφταιγε ο "χαϊδεύει τους κουκουλοφόρους" ΣΥΡΙΖΑ. Τώρα που ανέλαβε ο παρασημοφορεμένος από το FBI φταίει πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ. Μήπως τελικά κάτι τρέχει με τον ΣΥΡΙΖΑ (ως πραγματική αντιπολίτευση εννοώ);

    • Επιφυλακτικός ψηφοφόρος avatar
      Επιφυλακτικός ψηφοφόρος @ redteam 22/10/2009 18:46:57

      Λες οι ισχυρισμοί ότι επενδύει στην αποσταθεροποίηση του τόπου να έχουν βάση;

      • redteam avatar
        redteam @ Επιφυλακτικός ψηφοφόρος 23/10/2009 13:32:41

        Στην αποσταθεροποίηση του πολιτικού συστήματος που και συ το θεωρείς σάπιο, ναι. Του τόπου, όχι.

  25. mpaxalo avatar
    mpaxalo 22/10/2009 17:16:13

    Φάκτορα αυτό το είδες;

    1. troktiko (663)
    2. Indymedia Athens Newswire (320)
    3. taxalia-Τo N.1 BLOG ΤΗΣ ΘΕ... (303)
    4. PRESS-GR.blogspot.com (283)
    5. ANTI WEBLOG (283)

    http://blogs.sync.gr/and-the-oscar-goes-to/index.html

  26. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 22/10/2009 17:17:41

    Έκθετος ο απερίγραπτος Χρυσοχοείδης οι αστυνομικοί εφόσον μετα την πρόκληση-μαγιά παπαχρήστου αποφάσισαν να προσαγάγουν το ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ (μα τον ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ;;;) ο σαβουρο όχλος και συρφετός των Εξαρχείων απαιτούσε να αφεθεί ελεύθερος

    ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ=ΑΣΥΛΙΑ τέλος.

    Υ.Γ. Πάλι καλά που το στημένο της παρουσίας της κάμερας αποδεικνύει τα περί αντιθέτου.

  27. prm avatar
    prm 22/10/2009 17:23:49

    Tα χαρακτηριστικά του "μπάτσου" ΚΑΛΩΣ δεν φαίνονται, αν είναι να φαίνονται για να στήνονται άναντρες ενέδρες και τυφλά γαζώματα αμούστακων ειδικών φρουρών.
    Ο δολοφόνος του Γρηγορόπουλου συλλήφθηκε και θα τιμωρηθεί.
    Ο δολοφόνος δύο νέων αστυνομικών είναι ελεύθερος.
    Οι αλλοδαποί δολοφόνοι περιπτεράδων και "μπάτσων" ελεύθεροι.

    Υπογραφή: κάποτε παράνομος, αλλά όχι κακοποιός, νυν αριστερός πατριώτης, από οικογένεια ανταρτών. Με 1000 push ups τη μέρα για να βγάλει τα χρόνια και να "καθαρίσει". Με εύσημα από τον αντίπαλο γιατί δεν μίλησε και δεν "υπόγραψε" κανένα. Χωρίς ΑΦΜ, χωρίς ασφάλεια, χωρίς βιβλιάριο υγειας, χωρις χαρτί αποφυλακισθέντα, χωρίς χαρτί απορίας, χωρίς ιατρική περίθαλψη, με μόνη παρέα 5 εκπαιδευμένα σκυλιά-φύλακες.
    Για να συνενοούμαστε ...

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ prm 22/10/2009 22:50:04

      Δεν ήξερα πως απαιτείται και βιογραφικό για να στηριχτεί μια άποψη.

    • parsifal avatar
      parsifal @ prm 22/10/2009 23:06:54

      Αν βγάζεις και 15 κάμψεις θαύμα θα είναι... Στοίχημα οτι και εσύ και τα "εκπαιδευμένα"σκυλιά είστε παραμύθα...Οποιος ειναι η υπήρξε ολα αυτά πού λές πρωτίστως δεν περιαυτολογεί !

      • prm avatar
        prm @ parsifal 23/10/2009 18:22:07

        χμμ, παρσιφαλ συνενοηθήκαμε, την επομενη φορά δεν θα είμαι ευγενικός. Δεν σεβάστηκες οτι γραφω στο μπλοκ αυτο μπας και σωθει κανας πιτσιρικάς. Σας πονα η αληθεια. Μπήκε ενα ράκος και βγήκε καθαρος και στεγνός σα σπάγγος απο τη γυμναστικη, υπήρχαν άλλοι με 3000 push ups τη μερα. Δεν το ξέρεις ... ; Τρώνε απομόνωση γι'αυτό, γιατί δίνει παράδειγμα σε όλη την ακτίνα. Το παραμυθι σου για την παραμύθα δεν εχει δράκο εδώ ...
        Διογένη η αμηχανία σου δείχνει ότι λίγο σκέφτηκες αυτά που διαβασες.
        Κάποια από τα κουτάβια απαλοτριώθηκανε όταν με σηκώσανε.

    • maquis avatar
      maquis @ prm 23/10/2009 00:10:02

      Τι μαρκα καλσον φορας prm? δε στα σκιζουν τα κουταβια σου?

  28. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 22/10/2009 17:26:54

    Κακή εξέλιξη για τη νέα κυβέρνηση. Δεν κράτησαν πολύ οι λεονταρισμοί. Έδωσαν, με την πρώτη σύγκρουση, "γη και ύδωρ" στο κράτος των Εξαρχείων. Παραλίγο να τους πίστευα ότι είχαν την πρόθεση να κάνουν δουλειά, αλλά τελικά κάποια πράγματα είναι ισχυρότερα.

    • ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ @ Blimblomblim 23/10/2009 21:58:40

      ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΣΙΟΜΑΝΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΑΓΑΘΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ.
      ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ!
      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΒΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ!

  29. Πονοκέφαλος avatar
    Πονοκέφαλος 22/10/2009 17:38:14

    Μόλις είδα όλα τα βίντεο.

    Όλη η ιστορία, σε όλα τα επίπεδα, μυρίζει σκηνοθεσία.

    Από εκεί και πέρα, Παπαχρήστος, Τσίπρας, Παπανδρέου, Μιχαλολιάκος, Μπάμπης ο Σουγιάς, δεν έχει σημασία. Αυτό που έκανε ο Παπαχρήστος δεν επιτρέπεται και δεν είναι υποχρεωμένοι οι αστυνομικοί να λειτουργούν με λογική πόρτας σε μπαρ.

  30. eley8eros avatar
    eley8eros 22/10/2009 17:56:49

    Εχετε κολλήσει με τον Παπαχρήστο και το (π)σ-ύριζα...και με το βιντεάκι που δείχνει ένα πλάνο..Ρε παιδιά δείτε το θέμα λίγο αλλιώς.
    Μήπως δεν είδατε (ίσως και όχι..) πριν λίγες μέρες πως τραβούσανε άσχετο κόσμο που απλά βρέθηκε εκεί στα Εξάρχεια και μάλιστα μέρα μεσημέρι. είδατε μήπως που γονατίζανε τον κόσμο λες και ήταν τίποτα κακοποιοί για εξακρίβωση ή τίποτα αιχμάλωτοι τρομοκράτες.....τι είναι αυτό τώρα επιχείρηση διάσωσης????
    Ισως να κυκλοφορέιται σε πιο "in" περιοχές και να μην έχετ προσωπική άποψη δε λέω...
    Αλλά αυτό το στόρυ του κάθομαι πίνω καφέ και σκάνε ματατζήδες αγενέστατοι και προκλητικοί στα καφέ και τραβάνε ανάλογα με τις φάτσες που βλέπουν το έχω ζήσει ουκ ολίγες φορές...ε αυτό είναι τρομοκρατία του πολίτη και όχι προστασία του αν μη τι άλλο.
    Εντάξει πιάστε κάνα 16χρονο με κάνα g χόρτο και βγάλτε δελτίο τυπου για την επιτυχία σας....Σπάστε κανενα παιδί επειδή έχει μαλλιά περίεργα και σκουλαρικάκι στο φρύδι και είστε για παράσημα...
    Αστεία πράγματα για κλάματα όμως φίλοι....και προσωπικά χέστηκα για τον Παπαχρήστο και όποιον Παπαχρήστο..Δεν χέστηκα όμως για τον 'οποιον πολίτη, έστω και αν λέγετε Παπαχρήστος, Παπαδόπουλος η Παπαρόπουλος..

  31. BLACK avatar
    BLACK 22/10/2009 18:09:32

    Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι αν το όργανο δεν φέρει διακριτικά, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να αποκαλυφθεί η ταυτότητα του, εκτός από την αφαίρεση του κράνους.

    Έχω πάει σε αναρίθμητες πορείες και ΠΟΤΕ δεν φοράνε διακριτικά, είναι οι αληθινοί κουκουλοφόροι.

    Φεύγοντας μερικοί εξ αυτών κάνανε το σήμα της νίκης. Αυτό κατά τη γνώμη σας δείχνει όργανα της τάξης ή ένστολους χούλιγκαν;

    ΣΚΟΠΙΜΑ φέρονται με τρόπου που εξοργίζει τους διαδηλωτές, και το φχαριστιούνται κιόλας.

    Η καθηγήτρια του Α.Π.Θ. είχε λάβει εντολή κατά την προηγούμενη θητεία Χρυσοχοίδη να οργανώσει ένα σύστημα ψυχικής στήριξης και ελέγχου των αστυνομικών σε δύσκολα και νευραλγικά τμήματα. Χρησιμοποίησε την αφρόκρεμα του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων. Είκοσι μέρες μετά παραιτήθηκαν όλοι, μαζικά, και ακόμη στο Α.Π.Θ. διδάσκουν το τί συνάντησαν και τους έκανε να τα παρατήσουν. Ένα ανατριχιαστικό μείγμα βαριάς χρόνιας ψυχοπαθολογία και κλασσικής χωροφυλακίστικης παλιανθρωπιάς.

    Το θέμα δεν είναι ποιος είναι ο Παπαχρήστος, αλλά ποιος έδωσε το θάρρος στα εν λόγω όργανα να εισβάλλουν στα καφέ και να κάνουν με προσβλητικό τρόπο και ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ εξακρίβωση στοιχείων. Επίσης, συνελήφθησαν άτομα, απλά και μόνο γιατί έγραφαν την σκηνή σε βίντεο με το κινητό. Δηλαδή ο μπάτσος κάνει ότι αυθαιρεσία θελει, και ο πολίτης δεν έχει καν ένα τρόπο να ξέρει ΠΟΙΟΣ συγκεκριμένος μπάτσος ήτανε. Αυτό λέγεται φασισμός.

    • BLACK avatar
      BLACK @ BLACK 22/10/2009 18:13:54

      παράλλειψη: ήταν η καθηγήτρια Μϊκα Φατούρου, διεθνώς πλέον αναγνωρισμένη για τις πολυετείς τις έρευνες στη Λατινική Αμερική πάνω στην προσωπικότητα βασανιστών από παλιές δικτατορίες. Αυτή η επιστήμονας, άντεξε 4 χρόνια με τους βασανιστές της Αργεντινής και μόλις είκοσι μέρες στην διευθυνση μεταγωγών Θεσ/νίκης. Αν τη ρωτήσεις γιατί, θα σου πει: οι βασανιστές με τα χρόνια καταλάβανε τι ακριβώς κάνανε. ΟΙ αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη, ενώ δέρνουν και βασανίζουν, το θεωρούν κάτι το εντελώς φυσιολογικό. ΤΙ να κάνει ο ψυχολόγος, θαύματα;

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ BLACK 22/10/2009 18:45:32

      Ενα κάρο αριστεροφολοκουλτουριάρηκες παρλαπίπες, όποιος βλέπει το βίντεο άνετα καταλαβαίνει ποιος έχει επιθετική στάση.

      Και τα καντίλια και τα χριστοπαναγια επίσης δείχνουν τον ποιον του συρφετού των Εξαρχείων

      Το καλύτερο δε όλων θα σου δείξω εγώ ξέρεις ποιος είμαι εγώ!!!

      ΠΟΙΟ ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ.

      MA τον ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ... τον ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ;;;;

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ BLACK 22/10/2009 19:44:13

      Οι κρανοφόροι με πλήρη κάλυψη του προσώπου, θυμίζοντας εξωγήινα τέρατα, εισβάλλοντας σε μια συγκέντρωση γερόντων εγκαινιάζουν σε παγκόσμια πρωτοτυπία το κράτος του μεγάλου αδελφού, αποτελώντας τον αντίποδα των κουκουλοφόρων για λογαριασμό της κρατικής τρομοκρατίας.
      Οι λεσχίτες και τα πρακτόρια του Πασόκ αποκαλύπτουν καθημερινά για λογαριασμό ποίου διαλύουν τα πάντα.

  32. ORGANOMENO avatar
    ORGANOMENO 22/10/2009 18:09:46

    ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΟΥ ΣΚΙΣΟΥΝ TΗΝ ΚΑΛΤΣΟΔΕΤΑ ΕΣΕΝΑ ΜΕ ΤΑ G

  33. zaza avatar
    zaza 22/10/2009 18:20:56

    Εγώ δεν κατάλαβα τι έγινε.
    1)Μπήκανε κατά την διάρκεια παρουσίασης στο βιβλιοπωλείο? δηλ. τους διέκοψαν? ή μετά την παρουσίαση εκτός βιβλιοπωλείου έκαναν εξακρίβωση στοιχείων?
    2) Η ερώτηση μου είναι αν κάποιος γνωρίζει, η αστυνομία έχει το δικαίωμα να σου ζητήσει τα στοιχεία σου έστω και απλά επειδή σε είδε ή πρέπει να έχει αιτιολογία?
    Γιατί πιστεύω μόνο εφόσον απαντήσουμε αντικειμενικά στο τι έχει δικαίωμα και τι επιτρέπεται να πράττει η αστυνομία θα αξιολογήσουμε την συμπεριφορά της καθώς και των πολιτών και όχι κάτω από το πρίσμα συμπάθειας ή αντιπάθειας ενός πολιτικού χώρου ή ενος θεσμικού οργάνου.

  34. tiramola avatar
    tiramola 22/10/2009 18:42:09

    @zaza
    Εγώ διάβασα κάπου ότι κυνηγούσαν ένα πιτσιρικά ο οποίος χώθηκε στον χώρο της εκδήλωσης.
    Βέβαια τώρα θα πουν κάποιοι ότι ήταν λαγός-μπάτσος...
    Από τα σχόλια κάποιων επιβεβαιώνεται ότι στη χώρα περισεύει η συνομοσιολογία.
    Σαν να ζούν μερικοί από αυτήν..
    Αν προκύψει δε κάτι καινούργιο στην υπόθεση 17Ν θα είναι η καλύτερή τους.

  35. BLACK avatar
    BLACK 22/10/2009 18:56:27

    Θα επιμείνω: ζητώ τα σχόλια των άλλων αναγνωστών: θεωρείτε αποδεκτό οι ομάδες της αστυνομίας να απαρτίζονται από κρανοφόρους χωρίς διακριτικά; δηλαδή πανοιμοιόμορφα μέλη που μπορεί το καθένα να κάνει ό,τι γουστάρει, χωρίς κανείς να ξέρει ποιος ακριβώς ήτανε; ο πολίτης ΤΙ μέσο άμυνας έχει απέναντι σε αυτό τον ολοκληρωτισμό;

    • Επιφυλακτικός ψηφοφόρος avatar
      Επιφυλακτικός ψηφοφόρος @ BLACK 22/10/2009 19:04:30

      Δεν έχει και αυτό είναι πρόβλημα. Από την άλλη είμαι σίγουρος ότι και ο κάθε αστυνομικός δεν θα ήθελε τη στοχοποίηση του από το indymedia και λοιπές "προοδευτικές δυνάμεις".

      Είναι λεπτό το ζήτημα. Αυτό που απο τη μία μπορεί να ενισχύει την αστυνομική αυθαιρεσία, αποτελεί ταυτόχρονα και μέσο αυτοπροστασίας του αστυνομικού.

    • tiramola avatar
      tiramola @ BLACK 22/10/2009 19:04:33

      @BLACK
      Πρέπει να φορούν διακριτικά!
      Συμφωνώ μαζίσου.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ BLACK 22/10/2009 19:18:38

      Σε μια ευνομουμενη κοινωνια οι αστυνομικοι οφειλουν να δειχνουν παντα τα διακριτικα τους.Ωστοσο οι αντιτρομοκρατικες ομαδες σε ολο τον κοσμο τα κρυβουν ακριβως για να μην ειναι στοχος οργανωμενου εγκληματος (μεχρι και μασκοφοροι υπαρχουν).Το ιδιο αναγκαστικα συμβαινει οταν αντιμετωπιζουν οργανωμενο αντιπαλο με εκατονταδες ή χιλιαδες μελη που εχουν δυνατοτητα επικοινωνιας και συντονισμου που μπορουν να παρουν πρωτοβουλιες και να επιτεθουν οι ιδιοι στα σπιτια αστυνομικων ή στη διαδρομη τους.
      Η εκτιμηση που εχω εγω ειναι οτι υπαρχει ενας στρατος τραμπουκων καλα συντονισμενος και υποστηριζομενος απο το συμπλεγμα Ελευθεροτυπια - indymedia - ΕΑΑΚ και διαφορα αλλα φρουτα.Γνωστης του χωρου δεν ειμαι και ουτε ενδιαφερομαι αλλα η πεποιθηση μου οτι υπαρχει συντονισμος και οργανωση ειναι δεδομενη.
      Το κομμα που ψηφιζω,η ΝΔ,παρ οτι δεχθηκε πολλες επιθεσεις και στον αντιποδα του ολου χωρου απεφυγε ή απεδειχθη ανικανο να εξασφαλισει την ταξη.Οι διασυνδεσεις του Χρυσοχοιδη μεσω ευρυτερου κυκλωματος "προοδευτικων" ατομων και ο βαθμος πραγματικης αντιπαλοτητας του με το παρακρατος αυτο μου ειναι αγνωστες.
      Δεν μπορω να εκφερω γνωμη για το αν οσα γινονται ειναι ή οχι στημενα.Εκεινο που ειναι βεβαιο ειναι οτι η Ελλαδα δεν ειναι πραγματικη ευνομουμενη πολιτεια ωστε να θεωρουμε μονο προβλημα το πως φερονται οι αστυνομικοι.

      • BLACK avatar
        BLACK @ ψυχραιμια 22/10/2009 19:42:22

        Ως αντιεξουαστής (εκτός εξουσίας, φυσικά) τον περασμένο Δεκέμβρη ένιωσα βαθιά λύπη για τη στάση του κράτους. Η παθητικότητα που επέδειξε δεν είχε τίποτα το δημοκρατικό, τίποτα το προοδευτικό. Ήταν μια σκέτη αμηχανία. Αισθανόμουν βαθιά λύπη, να πολεμάω ένα κράτος που, κατά ένα τρόπο, βαριέται να με αντιμετωπίσει. Ποτέ μου δεν ένιωσα την Ελλάδα τόσο ξεπεσμένη. Περνούσα δίπλα από τους αστυνομικούς, και έκανα, δυνατά και καθαρά και επανειλημμένα, τον λαρυγγισμό που κάνει το γουρούνι. Με ακούγανε. Δεν γύριζε να με κοιτάξει κανείς. Προφανώς τέτοιες εντολές είχανε. Αυτό φυσικά δεν είναι δημοκρατία. Είναι η διάλυση της δημοκρατίας, από την ανάποδη.

        Παρ' όλα αυτά, η λύση δεν είναι να γεμίσει τους δρόμους με ανώριμα ανυπόμονα παιδαρέλια, έτοιμα να δείρουν - και να κάνουν και το σήμα της νίκης αποχωρώντας. Τώρα με κοιτάνε σαν να είμαι εκ προοιμίου εγκληματίας, δεν τολμώ φυσικά να κάνω τον ήχο του γουρουνιού. Δεν θέλω να πάω έτσι φτηνά.

        Παρ' όλα αυτά, ένα θέλω να πώ, έχοντας ζήσει τους δρόμους της Αθήνας καθημερινά και συνεχώς, τον τελευταίο χρόνο:

        Καμία κατάσταση, ούτε η περσινή διάλυση, ούτε η εφετινή υπερβολή, δεν εξυπηρετεί κανένα αγαθό κοινωνικό σκοπό. Με την αμηχανία, σε οποιαδήποτε εκδοχή της, με την εντυπωσιοθηρία (είτε του Καραμανλή που ήθελε να το παίξει αριστερούλης, είτε του Μιχάλη - ήρθα να καθαρίσω - Χρυσοχοίδη) δεν πρόκειται να πάμε πολύ μακριά.

        Διώξανε τα πρεζόνια από την Ομόνοια. Αυτά, πήγανε και κρυφτήκανε 3 στενά παρακάτω, μεταξύ Σοφοκλέους και Ευριπίδου. Φτιάξαμε λίγο τη βιτρίνα. Νοιώθετε καλύτερα;

        Ως πότε θα αντιμετωπίζουμε τα μεγάλα κοινωνικά και ηθικά ελλείμματα της χώρας με όρους χωροφυλακής; Και μάλιστα χωροφυλακής που παραπαίει ανάμεσα στην αμήχανη παθητικότητα και την ακόμη πιο αμήχανη και άστοχη υπερδραστηριότητα;

        Δημοκρατία και κοινωνική γαλήνη με τον Χριστοφοράκο να βολτάρει στο Μόναχο, ΑΥΤΗ είναι η τάξη που μπορεί να μας προσφέρει το υπάρχον πολιτικό σύστημα.

        ΟΙ αναρχικοί ας αφήσουν τις μολότωφ. Έχει αποδειχτεί ότι ο καλύτερος τρόπος να καταστρέψεις το κράτος, είναι να εκλεγείς βουλευτής. Λέω να συστρατευτώ με τη Ντόρα. Εκεί να δεις ντου που έχω να κάνω σε τράπεζες και το δημόσιο πλούτο γενικώς....

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ BLACK 22/10/2009 19:55:25

          "...Έχει αποδειχτεί ότι ο καλύτερος τρόπος να καταστρέψεις το κράτος, είναι να εκλεγείς βουλευτής. Λέω να συστρατευτώ με τη Ντόρα..."

          Πωπω, μεγάλε, έγραψες!

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ BLACK 22/10/2009 20:03:09

          Αφου κανεις γενικοτερη συζητηση τα πραγματα εχουν ως εξης : με βαση τις διεθνεις υποχρεωσεις της χωρας ειναι αδυνατη οποιαδηποτε αλλη ουσιωδως διαφορετικη οικονομικη πολιτικη.Πολυ απλα για να ηταν κατι τετοιο δυνατον θα επρεπε κατ αρχην και ως απολυτη προυποθεση να αποχωρησουμε απο το ευρω και να επαναφερουμε τη δραχμη.Αλλα μια παρομοια κινηση με βαση το γεγονος οτι η Ελλαδα ειναι μια χωρα που εισαγει σχεδον τα παντα θα οδηγουσε σε δραματικη υποβαθμιση του σημερινου βιοτικου επιπεδου και το φαρμακο θα ηταν χειροτερο απο την αρρωστια.
          Επομενως η αντιμετωπιση των κοινωνικων και ηθικων ελλειμματων πρεπει να γινει -αν ειναι δυνατον- με το υπαρχον οικονομικο συστημα.Γνωριζω οτι αυτο αναστατωνει οχι μονο τους αντιεξουσιαστες αλλα ολη την αριστερα,πλην ομως ειλικρινως δεν υπαρχει αλλη λυση και αυτο φαινεται και απο το οτι δεν υπαρχει εναλλακτικη προταση.
          Παρα τα οσα νομιζετε ισως με τα ¨αντιεθνικιστικα σας η Ελλαδα ειναι πληρως εξαρτημενη απο την ΕΕ και δεν μπορει να κανει ουτε βημα χωρις αυτην.Και στην Ευρωπη ο ανεμος ειναι δεξιοτατος-εμεις εδω ειμαστε μια εξαιρεση που υποχρεωτικα θα κινηθει στον ιδιο ρυθμο με τους αλλους.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ BLACK 22/10/2009 20:06:50

          Καλά έλεγε ο Φλωράκης ότι μας ρίξατε στον λάκκο των λεόντων.
          Φουστανάκια πότε θα μοιράσετε να βγούμε στους δρόμους, γυναίκες και άντρες με τα πόδια στους ώμους;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ BLACK 22/10/2009 20:15:24

          Τωρα μποτιλια ολοκληρη η Ευρωπη και οι αγαπημενες χωρες του Φλωρακη βρισκονται στο λακκο των λεοντων και σε πολυ χειροτερη κατασταση απο εμας γιατι εξω απο αυτον υπαρχει πεινα χειροτερη.
          Η Ελλαδα δεν ηταν υποχρεωτικο να βρεθει σε αυτη την κατασταση ,μπορουσε να εχει αλλη πολιτικη εγκαιρως και να ειναι πολυ καλυτερα.
          Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.Το οτι η Νεα Δημοκρατια εχει εκφυλισθει σε αποτυχημενο κομμα (μεταξυ αλλων και επειδη τα πιο ταλαντουχα ατομα της μεταπολιτευτικης γενιας πηγαν αριστερα)δεν αλλαζει το γεγονος οτι οπως αποδειχθηκε παντου, ο σοσιαλισμος δεν δουλευει.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ BLACK 22/10/2009 20:33:54

          Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι έπρεπε να γίνουμε Αλβανία. Με την πολιτική όμως των "καλών προστατών", τώρα πάμε για επαρχία της αλβανίας.
          Γιατί πρέπει να συνυπάρξω στο ίδιο βαρέλι με τον γερμανό, όταν αυτός νοσταλγεί τον Χίτλερ; Ή δεν βγήκαν οι εθνικοσοσιαλιστές με εκλογές; Και επειδή ο Μάρσαλ τους ξαναέφτιαξε βιομηχανία κόντρα στον Πάτον και τον Μόργκενντάου, πρέπει να βαφτίζω ποιότητα ζωής, όταν ο κοσμάκης ψάχνει στα σκουπίδια της λαϊκής;
          Και γιατί οφείλω να ζω μια ζωή δέσμιος του διλήμματος ΗΠΑ ή Ρωσία, ΕΕ. ή Ουγκάντα;
          Διέξοδος αξιοπρέπειας για ένα λαό και για μια χώρα δεν υπάρχει; Και εάν δεν υπάρχει τότε γιατί αναλωνόμαστε στα πληκτρολόγια; Να πάω να γίνω νταβατζής.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ BLACK 22/10/2009 20:40:57

          Θα υπηρχε διεξοδος αν το ΠΑΣΟΚ που απο το 1980 διαδεχθηκε τη δεξια ως κυριο κομμα εξουσιας ηταν αλλο απο αυτο που ηταν.
          Οχι σπουδαια πραγματα-κατι σαν το Σοσιαλιστικο Κομμα Ισπανιας.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ BLACK 22/10/2009 20:44:05

          Και κατι αλλο.Συνυπαρχεις με το Γερμανο αναγκαστικα γιατι δεν μπορεις να τα βγαλεις περα με την Τουρκια και οι Αμερικανοι που σε εσωσαν απο τους Γερμανους στον πολεμο σου εχουν πει οτι δεν εχουν ορεξη να τα σπασουν με την Τουρκια για λογαριασμο σου.

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ ψυχραιμια 22/10/2009 20:55:04

        Το ότι δεν μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα με την Τουρκία, οφείλεις πρώτα να το αποδείξεις. Εγώ ξέρω ότι λόγω των ΗΠΑ χάσαμε την μισή Κύπρο, δεν μας επιτρέπεται να αντλήσουμε τα πετρέλαια του Αιγαίου, ένεκα των πολυεθνικών κλιμακώνεται η αμφισβήτηση στο Αιγαίο και ότι οι κύριοι της Μπίλντερμπεργκ καταργήσανε το Μακεδονίας, Θράκης, Αιγαίου και αποεθνικοποίησανε την παιδεία. Η ΕΕ. μας γέμισε λαθρομετανάστες (και όχι ο ΓΑΠ) που οι ΗΠΑ έθεσαν σε κίνηση με τους πολέμους σε Ιράκ, Αφγανιστάν και Πακιστάν.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 21:23:27

          Aυτη τη συζητηση την εχω κανει χιλιαδες φορες στα νιατα μου με τους πασοκους και τους αριστερους της εθνικης ανεξαρτησιας και τωρα που ολοι αυτοι εγιναν διεθνιστες την κανω με τους αντιντορικους του κομματος μου.Δε θα βγει ακρη-πολυ απλα :
          1) τη μιση Κυπρο τη χασαμε επειδη χασαμε τον πολεμο με την Τουρκια το 1974.
          2) Πετρελαιο δεν μπρουμε να βγαλουμε γιατι ο Ανδρεας στο Νταβος υπεγραψε ετσι.
          3) Γκριζες ζωνες υπαρχουν γιατι οι Σημιτης,Λυμπερης,Αρσενης τα θαλασσωσαν στα Ιμια.
          4) Τον Οτσαλαν τον δωσαμε γιατι φοβηθηκαμε τον πολεμο με την Τουρκια.Για τον ιδιο λογο δεν παμε στα 12 μιλια.
          5) Τα ονοματα των υπουργειων δεν τα καταργησε η Μπιλντεμπεργκ αλλα το νεο ΠΑΣΟΚ ως κτυπημα κατα του ¨εθνικισμου" της ΝΔ οπως και τα ειχε δημιουργησει το παλιο ΠΑΣΟΚ ως κτυπημα κατα του "ενδοτισμου" τοτε της ΝΔ και δεν εχει καμμια πραγματικη σημασια.
          6) Η συνθηκη του Δουβλινου της ΕΕ περι ασυλου και μεταναστων φερει την υπογραφη του ΓΑΠ ως ΥΠΕΞ.
          Η αποψη μου ειναι οτι η αποδοση ευθυνων σε μεγαλες Δυναμεις ειναι αποφυγη της αληθειας και φυσικα ειναι μειοψηφικη.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 21:42:35

          1) Ποιον πόλεμο χάσαμε στην Κϋπρο; Αυτόν που δεν δώσαμε; Τον πόλεμο τον "χάσαμε" γιατί αρνηθήκαμε να πολεμήσουμε και αρνηθήκαμε γιατί μας απαγόρεψαν να πολεμήσουμε οι Αμερικανοί και οι Άγγλοι.

          2) Πετρέλαιο δεν βγάζουμε διότι το υπέγραψε, εκτός από τον Ανδρέα, και ο Καραμανλής στη Βέρνη.

          3) Δεν έκανε κανένας τίποτα για να αλλάξει η κατάσταση των Ιμίων. Αντιθέτως, έχουμε κήρυγμα εμβάνθυνσης της υποταγής.

          4) Δεν είναι ανάγκη να κάνουμε πόλεμο. Ας καταρρίψουμε κανένα αεροπλάνο τους πρώτα και ας δούμε πού θα πάει η μαγκιά τους. 9 στις 10 αερομαχίες τις παίρνουμε. Για να μην τυχόν και τα καταρρίπτουν οι πιλότοι μας πάνω στην ένταση (και φύγουν από κει που ήρθαν οι Τούρκοι), βάζουν οι "ηγέτες" μας τους ανθρώπους του ΕΛΙΑΜΕΠ να κάνουν σεμινάρια στους πιλότους μας για το πόσο κακό θα είναι αν κάνουν καμιά "ανοησία"!

          Για κάνε καμιά κατάρριψη με την έγκριση της ηγεσίας που θα εμφανιστεί ως "ατύχημα" και θα σου πω εγώ τι θα γίνει μετά στο Αιγαίο, στην Κύπρο κι όπου θέλεις.

          Θέμα ωρών είναι να επαναφέρουμε την ισορροπία, με μερικές καταρρίψεις. Αλλά πού μυαλό, που διάθεση αγωνιστική, πού λίγος, τόσος δα ηρωισμός στην ηγεσία.

          Αν σκεφτόταν ο Παλαιολόγος όπως εσείς η Πόλη θα είχε παραδοθεί.

          Αν σκεφτόταν ο Λεωνίδας όπως εσείς δεν θα είχαμε μεγαλουργήσει ποτέ ως έθνος. Ό,τι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα το οφείλουμε σε εκείνον τον έναν Λεωνίδα και στους 300 του. Γιατί εκείνη η νίκη, η ηθική νίκη του Λεωνίδα, έδωσε την τελική νίκη στα πεδία της μάχης.

          Εμείς όμως είμαστε "σώφρονες". Αλίμονό μας αν ήταν σώφρων και ο Λεωνίδας.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 21:47:12

          Δεν γνωρίζω να έγινε πόλεμος επίσημα με την Τουρκία το 74. (Γνωρίζω όμως ότι πέρασαν κάποιοι δικοί μας αυτόβουλα στην Ανατολική Θράκη και τους λιανίσανε). Αυτό που γνωρίζω είναι, ότι οι αμερικανόδουλοι της χούντας κλιμάκωσαν πραξικόπημα ανατροπής της νόμιμης Κυπριακής κυβέρνησης, παραβιάζοντας τις διεθνείς συνθήκες (και εάν δεν είχε αποσύρει ο Παπαδόπουλος την μεραρχία, για αυτόν ακριβώς τον λόγο, η ανατροπή θα είχε επιχειρηθεί πιο πριν - γι αυτό την πλήρωσε).
          Κατά τα άλλα, ούτε ο Αντρέας Παπανδρέου ήταν άνθρωπος της Αράμκο, ούτε ο Καραμανλής (γέρος) είχε μυηθεί από τον Αντρέα στα αντίστοιχα σενάρια.
          Ούτε ο ΓΑΠ, ούτε ο Αλογοσκούφης, ούτε ο Πάγκαλος, ούτε η Διαμαντοπούλου, ούτε ο Μητσοτάκης πέρασαν ποτέ από την Μπίλντερμπεργκ. Όλοι "Έλληνες" πολιτικοί είναι.
          Πέρασε βέβαια και ο Καραμανλής Β΄. Τα αποτελέσματα όμως της ανυπακοής τα είδαμε. Και ας βγει κάποιος να πει ότι αυτός δεν κινητοποιήθηκε υπέρ της Ελλάδος.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 21:50:55

          1) Oχι,αρνηθηκαμε να πολεμησουμε γιατι οι αρχηγοι Ενοπλων Δυναμεων φοβοντουσαν οτι θα χασουμε και ελλαδικα εδαφη και μετα αυτοι θα περναγαν στρατοδικειο και οχι ενας ταξιαρχος.
          2) Μη μου πεις αγαπητε blim οτι ησουν το 76 με τον Ανδρεα που ηθελε να βυθισει το Χορα.
          3) Δεν εκανε γιατι φοβουνται μια συρραξη.
          4) Δεν ξερεις την εξελιξη ενος θερμου επεισοδιου.Εκεινο που ξερεις ειναι ακομη και αν νικησεις στο Αιγαιο θα χασεις την υπολοιποη Κυπρο.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 21:55:33

          Τα Ελληνικά πλοία που πλησιάσανε με στρατό την Κύπρο τα γύρισε πίσω ο έκτος στόλος. Τους στείλανε στην Ρόδο, που όπως μου πιστοποίησε ο εξαδελφός μου, "φχαριστηθήκανε ψάρι" από την αλληλεγγύη των Ροδίων.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 21:59:09

          Η κριση στην Κυπρο δεν ξεκινησε στις 15 αλλα στις 2 Ιουλιου 1974 οταν ο Μακαριος με ανοιχτη επιστολη απαιτησε την απομακρυνση των Ελληνων αξιωματικων απο την Εθνικη Φρουρα.Δεδομενου οτι τοτε δεν υπηρχαν Κυπριοι αξιωματικοι αυτο σημαινε διαλυση της Εθνικης Φρουρας ενω υπηρχε κριση στο Αιγαιο.
          Στο μυαλο των χουντικων αυτο ηταν απαραδεκτο και προχωρησαν σε πραξικοπημα.
          Η μεραρχια ειχε αποσυρθει υστερα απο επιθεση της Εθνικης Φρουρας στην Κοφινου και τελεσιγραφο της Τουρκιας.
          Για τον Καραμανλη το Β΄ εχω να πω οτι οταν δεν εχεις δυνατο εσωτερικο μετωπο δεν μπορεις να δινεις μαχες εξω.Εσυ μπορεις να μου εξηγησεις γιατι ολοι οι αριστεροι του "εθνικη ανεξαρτησια-λαικη κυριαρχια" μετατρaπηκαν ξαφνικα σε αντιεθνικιστες;

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 22:00:26

          1) Οι αρχηγοί των επιτελείων τους πήρε ο Τάσκα στην πρεσβεία και τους έπεισε να μην κάνουν τίποτα, ενώ στη σύσκεψη που είχε προηγηθεί μια χαρά είχαν συμφωνήσει όλες τις πολεμικές ενέργειες. Και, συγγνώμη, αλλά μόνον η εκεχειρία να μην είχε συμφωνηθεί οι Τούρκοι θα είχαν εξωπεταχτεί από την Κύπρο χωρίς καν να γίνει ελληνοτουρκικός πόλεμος. Ας σταματήσουμε πια να τρώμε το επίσημο παραμύθι της υποταγής και ας σταματήσουμε να το αναπαράγουμε.

          2) Φτάνει πια με τη μαξιμαλιστική ειρωνεία σας όλων εσάς των υποταγμένων! Πολύ κακώς δεν το βυθίσαμε το Χόρα. Τότε είχαμε και καθαρή υπεροπλία. Σήμερα μας λέτε ότι θα χάσουμε τον πόλεμο. Τότε μας λέγατε άλλα!

          3) Μήπως είναι καιρός εμείς όλοι να σταματήσουμε να φοβόμαστε και εσείς όλοι να σταματήσετε να κηρύσσετε το φόβο; Όση ζημιά κάνετε εσείς οι υποταγμένοι, δεν την κάνουν πολλές εχθρικές μεραρχίες.

          4) Πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι θα χάσεις την υπόλοιπη Κύπρο; Καταρχάς αυτό δεν είναι δυνατόν πολιτικά να συμβεί, διότι οι Άγγλοι θέλουν Έλληνες και Τούρκους να σφάζονται στο νησί και όχι ένα έθνος κυρίαρχο.

          Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι υπάρχουν Έλληνες που κάνουν συνειδητά τόση ζημιά στο ηθικό μας όσο εσύ!

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 22:14:59

          Θα ξεκινήσω από το τελευταίο: Επειδή έχω συμμετάσχει σε κάποια πράγματα, γνωρίζω ότι (τουλάχιστον) τα 2/3 από τα κουμάντα της αριστεράς είναι χαφιέδες. Αυτό φάνηκε καθαρά σε όλες τις φάσεις. Εύγε στην αστική τάξη και στην ασφάλεια. Κάτι σωστό δεν είναι σε θέση να κάνουν, αλλά στην ζημιά είναι αποδοτικότατοι. Το ίδιο ζήσαμε και διεθνώς με τους χαφιέδες Λένιν, Στάλιν και Τρότσκι.
          Όσο αφορά τα υπόλοιπα, η διχοτόμηση δεν έγινε μέσα σε ένα μήνα. Κλιμακώθηκε χρόνια και καιρούς. Τα γεγονότα τύπου Κοφίνου κλιμάκωσαν την δημιουργία των θυλάκων, την όξυνση ανάμεσα στις κοινότητες και τον τεχνητό χωρισμό τους. Η απομάκρυνση των Ελλαδιτών αξιωματικών ζητήθηκε επειδή ακριβώς σχεδιαζόταν πραξικόπημα. Το σχέδιο της διχοτόμησης είχε δυο σκέλη: 1. Πραξικόπημα, 2. Εισβολή

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 22:17:14

          1) O Tασκα εκανε τη δουλεια του που ηταν να αποφευχθει η διαλυση του ΝΑΤΟ.Οι στρατηγοι ομως πηραν τις αποφασεις τους με βαση τους προσωπικους τους υπολογισμους και ευθυνες.
          2) Επι τελους ενας Νεοδημοκρατης οπαδος του Ανδρεα.
          3) Αλλο φοβος και αλλο ρεαλιστικος υπολογισμος.
          4) Ειναι δεδομενος ο δυσμενης συσχετισμος στην Κυπρο.
          Δεν το καταλαβαινω αυτο,εγω δεν ειπα ποτε να δωσουμε πραγματα που μπορουμε να κρατησουμε.Με το να πατας στην πραγματικοτητα δε σημαινει οτι γκρεμιζεις το ηθικο.Αν θελεις την τελικη γνωμη μου η Ελλαδα πρεπει να εχει σταση παρομοια με αυτη εναντι της Ιταλιας το 1940.Οχι αερομαχιες αλλα ολοκληρο πλοιο βυθισαν οι Ιταλοι και το καναμε γραργαρα.Πολεμησαμε μονο οταν δεχθηκαμε απευθειας επιθεση και το ιδιο πρεπει να κανουμε και τωρα.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 23:59:40

          Καλά, ψυχραιμία, ξέρουμε ότι την υποχωρητικότητα και το φόβο δεν τα λέτε με το όνομά τους, αλλά τα λέτε "ρεαλιστικό υπολογισμό". Καλά σου λέει ο Blimblomblim, ότι αν έκανε τέτοιους "ρεαλιστικούς υπολογισμούς" ο Λεωνίδας και ο Παλαιολόγος, σήμερα δεν θα υπήρχαμε ως έθνος.

          Τι είστε εσείς ρε;

      • Επιφυλακτικός ψηφοφόρος avatar
        Επιφυλακτικός ψηφοφόρος @ ψυχραιμια 22/10/2009 21:04:49

        Ετσι ακριβώς. Κι εγώ αυτό ήθελα να επισημάνω.

        • Επιφυλακτικός ψηφοφόρος avatar
          Επιφυλακτικός ψηφοφόρος @ Επιφυλακτικός ψηφοφόρος 22/10/2009 21:06:21

          Το σχόλιο μου αφορά το σχόλιο του/ης "ψυχραιμία" στις 7:18 pm.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ BLACK 22/10/2009 20:12:08

      Φίλε black, μια που ζητάς τα σχόλια μας, ας σου πω κι εγώ το δικό μου.

      Σε ένα ευνομούμενο κράτος, όχι, σαφώς και όχι, δεν είναι αποδεκτό. Το πρόβλημά μας είναι ότι το κράτος μας δεν είναι ευνομούμενο και ο καθένας κάνει γενικώς ό,τι του γουστάρει. Και οι αντιεξουσιαστές και οι αστυνομικοί.

      Αν είχε καταφέρει ο Παπαχρήστος να βγάλει το κράνος του αστυνομικού, αυτουνού του ανθρώπου αύριο θα κινδύνευε σοβαρά η ζωή του, αλλά και η ηθική του υπόσταση από διασυρμό σε όλη την Ελλάδα για εβδομάδες, μήνες, χρόνια. Θα ήθελες να ήσουν στη θέση του;

      Η αστυνομική αυθαιρεσία, για μένα, δεν συγκρίνεται με την αυθαιρεσία των αντιεξουσιαστών. Ποιοτικά, η αυθαιρεσία των αντιεξουσιαστών και των Μέσων, που τους προστατεύουν πολιτικά και ηθικά, είναι πολύ μεγαλύτερη.

      Απέναντι στους αστυνομικούς έχω ελπίδα: την πολιτική ηγεσία, την οργανωμένη αντίδραση των πολιτών, την πειθαρχική αναφορά, τη μήνυση για κατάχρηση εξουσίας. Ας λέμε "ποιος τρέχει" αν τα κάνεις όλο και θα ψάχνονται, όλο και θα τρομάξουν, κι ας μην τιμωρηθούν στο τέλος.

      Απέναντι στην ηθική και ίσως και φυσική εκτέλεση που θα γινόταν, αν είχε καταφέρει ο Παπαχρήστος να βγάλει το κράνος (σημειώνουμε ότι ήρθε ΠΙΣΩ από την κάμερα να βγάλει το κράνος, ήταν στημένο), ποιος θα προστάτευε το συγκεκριμένο αστυνομικό;

      Πώς να του ζητήσεις να φέρει διακριτικά; Θα έπρεπε, αλλά πώς να του το ζητήσεις; Για να "τελειώσει" μια για πάντα;

      Πριν διαβάσω τον Τιραμόλο για το άτομο που κρύφτηκε στην εκδήλωση, ήμουν σίγουρος μέσα μου ότι κάτι τέτοιο θα έγινε.

      Δεν είναι παραπληροφόρηση να λένε συνεχώς ότι "πήγαν σε μια παρουσίαση βιβλίου"; Καταδιωκόμενο άτομο αναζητούσαν. Δεν πήγαν από μπατσιλίκι, από τσαμπουκά. Τη δουλειά τους έκαναν.

      Γιατί η παραπληροφόρηση, γιατί ο προπηλακισμός, γιατί η ηθική και ίσως και η φυσική εκτέλεση; Δεν αντιλαμβάνεται ο κόσμος των αντιεξουσιαστών ότι γίνεται χειρότερος από τους μπάτσους;

      Αυτές είναι οι σκέψεις μου.

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ Blimblomblim 22/10/2009 20:22:50

        Συγκρίνεις την αυθαιρεσία των αστυνομικών με αυτή των κουκουλοφόρων. Αυτά τα πράγματα είναι για κλάματα. Επειδή οι δεύτεροι ροκανίζουν το κλαρί της νομιμότητας, πρέπει να αποδεχθούμε το ίδιο και από το κράτος;
        Γιατί δεν πάνε πάνε οι μασκοφόροι του Χρυσοχοΐδη να συλλάβουν κανένα ντίλερ μερικά μέτρα πάρα κάτω;
        Και γιατί θα αποτελούσε διασυρμό για ένα κρατικό λειτουργό η αποκάλυψη του προσώπου του, ενώ αυτός επιτελούσε το καλώς νοούμενο καθήκον του; Την ευγνωμοσύνη και την αλληλεγγύη της κοινωνίας δικαιούται σε μια τέτοια περίπτωση.
        Οι κουκουλωμένοι όμως που προπηλακίζουν γριούλες είναι κατάπτυστοι. Και ακόμη περισσότερο κατάπτυστοι είναι αυτοί που τους βάλανε.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 20:25:01

          Γιατι μπορει η Σεχτα Επαναστατων να τον σκοτωνε.
          Σκοτωσε ηδη εναν το καλοκαιρι ενω ο αλλος το χειμωνα γλυτωσε απο ιατρικο θαυμα.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 20:44:24

          Και ποιος μου λέει ότι την Σέχτα δεν την ενεργεί, αυτός που συμπληρώνει την κατάλυση της νομιμότητας με τους κουκουλοφόρους της κρατικής τρομοκρατίας, όταν τα πρωτοπαλίκαρα ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΟΙ της 17 Ν. πίνουν αυτή την στιγμή ανενόχλητοι το κεφεδάκι τους στην Πλατεία Κολωνακίου;
          Δεν νομίζεις ότι ζωγραφίζοντας τον σατανά στο τοίχο τερατολογείς;
          Αν ισχύουν αυτά που γράφεις, κανένας Υπουργός, κανένας εισαγγελέας κανένας από τους επικεφαλείς της αντιτρομοκρατικής, κανένας αστυνομικός, κανένας της ΕΥΠ δεν θα έπρεπε να δημοσιεύει το όνομά του και να κυκλοφορεί χωρίς μάσκα.
          Γιατί στηρίζεις τότε Ντόρα και όχι Ψωμιάδη και το Ταξικό Κίνημα Ελλήνων Ζορό;

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 20:45:41

          Η όταν φοράει κάποιος κουκούλα δεν τον πιάνουν τα βόλια;

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 21:07:39

          Αγαπητέ Μποτίλια, τις μεθόδους συγκρίνω και όχι την ίδια την αυθαιρεσία. Καμία δεν είναι αποδεκτή και η μία δεν νομιμοποιεί την άλλη. Η μία όμως προκαλεί την άλλη. Η αστυνομική αυθαιρεσία προκαλεί την αντιεξουσιαστική βία και η έλλειψη μέτρου από την πλευρά των αντιεξουσιαστών (περιλαμβανομένων και των ΜΜΕ) αυξάνει κι άλλο την αστυνομική αυθαιρεσία.

          Αυτό που λέω, αυτό που συγκρίνω, είναι: Ο Κορκονέας είναι φυλακή και δικάζεται. Οι δολοφόνοι των αστυνομικών τους είδε κανείς πουθενά να δικάζονται; Τους ξέρουμε; Όχι μόνον δεν δικάζονται, αλλά η ηθική ασυλία που απολαμβάνουν είναι απλώς εξωφρενική.

          Από αυτή την άποψη είναι χειρότερο αυτό που κάνουν.

          Δεν ζεις στην Ελλάδα και δεν ξέρεις τι συμβαίνει στα Μέσα με κάθε αστυνομικό που υποτίθεται ότι αυθαιρετεί έναντι αντιεξουσιαστή. Πρόκειται για μεθόδους πραγματικού παρακράτους.

          Αν δείρουν κανένα πρεζόνι δεν τρέχει τίποτα. Μόλις πειράξουν αντιεξουσιαστή, τρέχουν όλοι πίσω τους. Αδιανόητα πράγματα.

          Τα βόλια τον πιάνουν και με κουκούλα. Απλώς δεν θα του τη στήσουν εκεί, θα του τη στήσουν άλλη μέρα και αλλού. Με μια λέξη: θα τον προγράψουν.

          Κι από αυτή την προγραφή, σωτηρία δεν έχει. Αυτό είναι το θέμα.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 21:31:00

          Ο Κορκονέας είναι στην φυλακή και το γνωρίζω. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι κατά πόσο ο δολοφόνος του Γρηγορόπουλου βρίσκεται στην φυλακή, ο οποίος ενεργήθηκε προφανώς από τις ίδιες δυνάμεις που ενεργούν την σέχτα και οργάνωσαν τα έκτροπα τον Δεκέμβριο. (Περί αυτού έχει δαπανηθεί εδώ αρκετό ηλεκτρονικό μελάνι, πριν ξεκινήσεις να συμμετέχεις στα σχόλια).
          Δεν είμαι εναντίον της αστυνόμευσης, αντιθέτως την απαιτώ. Όμως γνήσια και όχι εικονική. Αποτελεσματική και όχι προβοκατόρικη. Με πιστικό τρόπο, προς όλες τις κατευθύνσεις του εγκλήματος.
          Για το ότι η τρομοκρατία έχει ξεχειλώσει στην Ελλάδα, ευθύνεται βασικά το κράτος, που επισταμένα και εκ συστήματος αρνείται να την εξαρθρώσει. Και γι αυτό έχει χυθεί καντάρια μελάνι εδώ.
          Ο κ. Χρυσοχοΐδης με τις μεθόδους που εφαρμόζει, εκθέτει την αστυνομία έναντι πληθώρας νομιμοφρόνων και με δημοκρατικά αισθήματα πολιτών. Φτάσαμε ακόμη και ο Τιραμόλα να διαμαρτύρεται εδώ για τα πεπραγμένα στα Εξάχρεια. Με τέτοιες πρακτικές εκτίθεται η αστυνομία και τα μέλη της κινδυνεύουν περισσότερο, χωρίς πρακτικό όφελος για την δημόσια τάξη.
          Επανειλημμένα έχω συνεργαστεί με την γερμανική αστυνομία για την πάταξη του εγκλήματος, σε θέματα που δεν με αφορούσαν άμεσα. Επανειλημμένα έχω προασπιστεί αστυνομικούς εδώ στα σχόλια. Απαιτώ να μπορώ να το πράττω και στο μέλλον.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 21:32:03

          Δεν ξερω αν πινουν καφεδακι οι στρατολογοι στο Κολωνακι.Ξερω οτι η ΝΔ ως κομμα των θυματων της τρομοκρατιας οφειλε να πολιτικοποιησει το ζητημα και να αντιπαρατεθει και ιδεολογικα με τους τρομοκρατες.
          Δεν το εκανε γιατι φοβαται γενικως την αντιπαραθεση.
          Ουτε μνημοσυνα των θυματων δεν κανει οταν οι αριστεροι κανουν ακομη πορειες για το Λαμπρακη και το 1963.
          Η Ντορα και η φιλελευθερη πτερυγα απλως ψελλιζουν ενιοτε και κατι.

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ Blimblomblim 22/10/2009 21:49:58

        Εγώ το γνωρίζω, τους έχω προειδοποιήσει δημόσια και έχω αποφασίσει να να μην υποχωρήσω από την απειλή μου.

        • zaza avatar
          zaza @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 22:03:07

          !!!!!!!!!!!!!!!!!!
          αν εσυ γνωρίζεις πόσο μάλλον καποιοι άλλοι ε?
          άρα μας δουλεύουν υπερ-κομματικα διαγωνίως και καθετως, εντος εκτος και επι τα αυτά

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 22:22:50

          Στο χέρι μας είναι και με την βοήθεια του Θεού να σταματήσει το δούλεμα. Ίσως χρειαστεί ακόμη κάποιος χρόνος. Καλό είναι όμως αυτοί οι κύριοι (ή ορθότερα βρικόλακες της αριστεράς και μη) σιγά-σιγά να συμμαζεύονται. Γιατί όταν πέσει η τσεκουριά θα πονέσουν πολύ.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 22:28:00

          Την απειλή μου διευρύνω και για κάποιους εμπρηστές δασών. Ειδικά υπόσχομαι στον "συντονιστή" Κηφισιά-Δροσιά δεν θα βρίσκει μέρος να πατήσει. Ε, φιλαράκι;

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ BLACK 22/10/2009 21:53:44

      Είναι πολύ πιο επικίνδυνος ο αστυνομικός με κουκούλα απο τον διαδηλωτή με κουκούλα.
      Το πρόβλημα όμως είναι, ότι ο κουκουλοφόρος διαδηλωτής που προξενεί καταστροφές ανοίγει το δρόμο για τον κουκουλοφόρο αστυνομικό και τον νομιμοποιεί στις συνειδήσεις των πολιτών.

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ εναςάσχετος 22/10/2009 21:58:17

        Γι αυτό φωνάζω ότι κάποιοι ταγοί εξομολογούνται στον Παπά Γκαπόν.

  36. aris53m avatar
    aris53m 22/10/2009 19:27:54

    Άξιος διάδοχοσ του Μαρκογιαννάκη Τι άλλο να πεις?

  37. nikolaelf avatar
    nikolaelf 22/10/2009 19:29:38

    Αν και όλα αυτά τα βλέπω με απίστευτη επιφυλακτικότητα δεν μπορώ να πω ότι δεν χάρηκα με την παραίτηση. Αν και χρειάζεται πολλή δουλειά ακόμα για να πούμε ότι 'έγινε δουλειά' και οι μπάτσοι έχουν καταλάβει ποιος είναι ο ρόλος τους.

  38. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 19:47:21

    Γράφεις παραμύθια. Εάν το κράτος δεν είναι σε θέση να υπερασπίσει τον εαυτό του σεβόμενο τα δημοκρατικά πλαίσια, να πάει στα κομμάτια.

    • Επιφυλακτικός ψηφοφόρος avatar
      Επιφυλακτικός ψηφοφόρος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 20:59:22

      Πες το και θα γίνει. Στην Ελλάδα ήδη γίνεται. Πάει στα κομμάτια. Μόνο μη φωνάζετε τον Δεκέμβριο αν οι κουκουλοφόροι κάνουν το κρατίδιο θερινό!

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 22/10/2009 21:11:56

      Άλλο οι εξυπνάδες, άλλο τα επιχειρήματα. Δεν χωράει στο μυαλό σου ότι όταν οι κουκουλοφόροι της αστυνομίας προπηλακίζουν γριούλες, οι μόνοι που κερδίζουν (εκτός από τον φασισμό) είναι αυτοί που στρατολογούν πιτσιρικάδες και θολωμένους μηδενιστές για τις δυνάμεις της ανωμαλίας που διεκπεραιώνουν τα έκτροπα;
      Εάν μιλήσεις με σοβαρό επιτελικό δυνάμεων διαφύλαξης της τάξεως, σε χώρα που αυτές οι δυνάμεις λειτουργούν, θα σου εξηγήσει ότι η καταστολή συνδυάζεται πάντοτε με μέτρα εκτόνωσης των κρίσεων.
      Η πολιτική πριμοδότησης του μπάχαλου έχει δυο τρόπους:
      1. Αδράνεια των δυνάμεων διαφύλαξης και αποκατάστασης της τάξεως.
      2. Να χύνεται χωρίς ουσιαστικό λόγο και με προκλητικό τρόπο λάδι στη φωτιά.

  39. zorro avatar
    zorro 22/10/2009 19:47:28

    χωρίς διακριτικά, με κουκούλες, προκλητικοί, χυδαίοι με τα κοριτσάκια που πάνε φροντηστήριο, 2500 καταστηματάρχες και επιχειρηματίες υπογράφουν κείμνο ουστ από εδώ κωλόπαιδα, μας έχετε διαλύσει την γειτονιά... Αυτή είναι η κατάσταση 20 μέρες στα Εξάρχεια. Ντου σε μπαράκια και σπίτια Συλλήψεις από τον σωρό, με τα όπλα προτεταγμένα. 100 συλλήψεις, εκτός από 2 δύστυχα πρεζόνια. Τρομοκράτη δεν βρήκαν, δεν πάνε σε κυριλέ μπαράκια, φρικιό δ πιάσανε, στόχος τους είναι να τα εξαγριώσουν ώστε να γίνει μακελειό τον Νοέμβρη και τον Δεκέμβρη, να έχετε να ασχολείστε με τον ΣΥΡΙΖΑ και όχι τον λογαριασμό που θα σας στείλει ο Παπα κωνσταντίνου. Έλεος με τις θεωρίες συνομωσίας, όποιος θέλει αστυνόμευση στα Εξάρχεια θα την κάνει με τον σωστό τρόπο. Με τρομοκρατία στους περίοικους να το ξεχάσει, με τσαμπουκάδες σε μαθήτριες να το ξεχάσει, αν θέλει πόλεμο η αστυνομία να πάει στο Παγκράτι που κάναν μακελειό τα χουλιγκάνια αλλά το Παγκράτι δεν έγινε Λωρίδα της Γάζας, ούτε περικυκλώθηκε. Να φύγετε ρε, να πάτε αλλού, βαρεθήκαμε την χημειοθεραπεία σας, θα μείνουμε η μόνη γειτονιά που όλοι γνωριζόμαστε, που οι μπράβοι της νύχτας δεν ελέγχουν κανένα μαγαζί, που περπατάς ελεύθερος στις 5 το πρωί παρέα με φρικιά, φοιτητές, εργάτες που πάνε στην δουλειά. Συνομωσιολογήστε κι άλλο. Χέστηκε ο πρωθυπουργός για το πως θα φάει τον Τσιατούρα, κάλεσε τον Παπαχρήστο και έκαναν κολπάκια. Ξυπνάτε, έρχεται ο λογαριασμός και οι απολύσεις. Αλλά και τότε ο ΣΥΡΙΖΑ θα σας φταίει.

  40. Orestios avatar
    Orestios 22/10/2009 20:21:17

    Μετά τις εξηγήσεις του Υπουργού ΠΡΟ-ΠΟ δεν υπάρχει αμφιβολία πως πρόκειται για προβοκάτσια το όλο ζήτημα

    • fantomas avatar
      fantomas @ Orestios 22/10/2009 20:42:59

      συμφωνω!!

  41. fantomas avatar
    fantomas 22/10/2009 20:25:31

    Όσο και να καλοπιάνει ο Μιχαλακης τους μπαχαλακιδες , θα του το κάψουν το μαγαζί!!

  42. Νίκος avatar
    Νίκος 22/10/2009 23:05:27

    Χαχαχαχαχα! ποσες φορες δεν εχω πει και εχει μαλλιασει η γλωσσα μου. Εχουμε ενα ιδιαζον ειδος βλακειας στην ελλαδα. Κοινωνικοι καννιβαλοι. Απλα ζητηματα που εουν λυθει αλλου, εδω προκαλουν κοινωνικη αναταραχη. ειμαστε ο ιδεολογικος οχετος της χερσονησου του Αιμου. η χωματερη του κοινωνικου πολιτισμου.

  43. Νίκος avatar
    Νίκος 23/10/2009 00:02:02

    Μποτιλια, "Δεν γνωρίζω να έγινε πόλεμος επίσημα με την Τουρκία το 74".

    ΟΧΙ, η τουρκια δεν κηρυξε ποτε πολεμο. αυτη ειναι η ιστορικη αληθεια.

  44. sakis01 avatar
    sakis01 23/10/2009 00:05:22

    Εναντίον του έχει το υπόλοιπο 92 % Μια απλή αφαίρεση είναι... Έλεος δηλαδή με τους "υποστηρικτές της Δημοκρατίας" σ' αυτήν την Χώρα. Γελοία υποκείμενα κάθε λογής Παπαχρήστοι που παρουσιάζουν εικόνα θρασύτατης φενάκης και αλαλαζουσας αγέλης σκύλων υπηρετώντας αγόγγυστα το σύστημα... Να χαίρεστε τους Αγωνιστές σας, εσείς οι υποστηρικτές των...

  45. sakis01 avatar
    sakis01 23/10/2009 00:19:52

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    Με αφορμή τα γεγονότα που απασχόλησαν την επικαιρότητα (σύλληψη Αγωνιστή ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ)εντέλλονται τα ακόλουθα :
    - Άπαντα τα μέλη, τα στελεχή και οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ (προερχόμενα από όλες αναιξερέτως τις συνιστώσες) από Δευτέρα 25/10, θα προμηθευτούν ειδικό αυτοκόλλητο σήμα του Κόμματος, το οποίο θα επικολληθεί στο κούτελο του φέροντος, ως αποδεικτικό των Αγώνων μας για την Δημοκρατία.
    - Μετά την επικόλληση του ως άνω σήματος, α π α γ ο ρ ε υ τ α ι η σύλληψη, προσαγωγή ως και η απλή παρατήρηση από οιοδήποτε όργανο καταστολής.
    - Για το ενιαίο της εφαρμογής, η επικόλληση του σήματος στο κούτελο θα πραγματοποιηθεί με νεότερη όμοιά μας

    • Edo avatar
      Edo @ sakis01 23/10/2009 00:32:23

      @sakis01

      Τώρα, τι να σου πεί κανείς. Οτι αν η μ...α είχε αξία θα ήσουν πάμπλουτος;

      • sakis01 avatar
        sakis01 @ Edo 25/10/2009 18:03:53

        Πάμπλουτος είμαι ήδη φίλε μου...

  46. 321 avatar
    321 23/10/2009 00:27:23

    Τώρα που θα είναι συνταξιούχος ο τέως Αρχηγός, θα έχει χρόνο για να πάει και σε καμιά παρουσίαση βιβλίου! Έτσι θα καταλάβει τι γίνεται σε με τέτοια εκδήλωση.

    • Edo avatar
      Edo @ 321 23/10/2009 00:30:40

      @321

      Μπά, μάλλον θα πάει να δουλέψει σε καμμιά πολυεθνική ή σε κανέναν μεγαλοδιαπλεκόμενο, όπως έκαναν και κάποιοι από τους απόστρατους που γύρισε ο Χρυσοχοΐδης στην ΕΥΠ. Μέχρι και αρχηγός της Πολεμικής Αεροπορίας πήγε και δούλεψε σε ελληνα έμπορο όπλων που πουλούσε αμερικάνικα όπλα στον Ελ.Στρατό.

  47. redteam avatar
    redteam 23/10/2009 09:30:15

    Δεν είναι θέμα να το παίρνουμε πάνω μας. Τα γεγονότα παραθέτω.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.