Παραίτηση Σαμαρά
05/07/2015 23:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παραίτηση Σαμαρά

Η θέση του Antinews

Όταν ένας ηγέτης, και μάλιστα ένας ηγέτης που πήρε τη Νέα Δημοκρατία διαλυμένη και από τα νύχια του Μητσοτακέϊκου και την έκανε κυβέρνηση, παραιτείται, αξίζει του σεβασμού όλων. Ο Αντώνης Σαμαράς ανέλαβε την ευθύνη για την ηχηρή επικράτηση του «όχι» και την αποτυχία του «ναι» παρά το γεγονός ότι σε καμιά στιγμή της σύντομης προεκλογικής περιόδου δεν επιχείρησε να «καπελώσει» τον αγώνα που δόθηκε. Διότι θέλησε να ψηφίσει ο ελληνικός λαός χωρίς κομματικά καπέλα και πατρωνίες.

Ως εκ τούτου, οι Νεοδημοκράτες οφείλουν ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αντώνη Σαμαρά για όσα καλά έγιναν τα τελευταία έξι και πλέον χρόνια. Η απόφαση του πρώην πλέον προέδρου της ΝΔ είναι δείγμα του θυμικού του, έγινε κάτω από τη συναισθηματική φόρτιση της ημέρας κι αφού βεβαίως κάποιοι άλλοι «λούφαξαν». Αλλά θα μιλήσουμε και γι' αυτούς...

Όμως, θα πρέπει να ασκήσουμε και αυστηρή κριτική στον κ. Σαμαρά γιατί παρέδωσε τα όπλα στην πιο κρίσιμη ώρα της μάχης. Έκανε πίσω ενώ η χώρα φλέγεται και παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε να είναι εγγυητής της ευρωπαϊκής πορείας της Ελλάδας, απλά και μόνο επειδή ξέρει πώς λειτουργεί η ΕΕ και οι ξένοι τον εμπιστεύονται ακόμη... αν και τον «άδειασαν» πριν από μερικούς μήνες. Ως εκ τούτου, μπορεί να είναι μια γενναία απόφαση ενός καθαρού πολιτικού άνδρα, αλλά είναι παντελώς άκαιρη διότι αποδυναμώνει τη ΝΔ και δίνει νέα όπλα στον κ. Τσίπρα. Την ώρα που ο πρωθυπουργός ανακοινώνει τη σύγκλιση του Συμβουλίου των πολιτικών αρχηγών και δημιουργεί ο ίδιος την πολιτική ατζέντα ο κ. Σαμαράς θα απουσιάζει και θα βρίσκεται ο κ. Μεϊμαράκης. Αυτό είναι ασυγχώρητο, όχι γιατί ο πρώην πρόεδρος της Βουλής δεν είναι ικανός αλλά γιατί το πολιτικό βάρος και η πείρα του κ. Σαμαρά θα βοηθούσαν την Ελλάδα την οποία υπηρέτησε πιστά εδώ και δεκαετίες. Από αυτή την άποψη είναι λάθος η απόφαση για παραίτηση την ώρα που οι φωτιές είναι ακόμη αναμμένες και οι επίσημοι πυροσβέστες είναι ανίκανοι.

Αυτά ως προς τον Σαμαρά τον οποίο εμείς εδώ στο Antinews στηρίξαμε ακριβώς επειδή είναι αδιαμφισβήτητος ο πατριωτισμός του. Αλλά δεν μπορούμε τώρα που έφτασε το τέλος, να μην δώσουμε ορισμένες εξηγήσεις για το πώς φτάσαμε ως εδώ. Δεν γίνεται να μην πούμε ποιοι πήραν στο λαιμό τους τον Σαμαρά. Οι μυστικοί και φανεροί σύμβουλοι του κ. Σαμαρά για τους οποίους και ο ίδιος φέρει ευθύνη για την επιλογή τους.

Στηρίχθηκε σε ένα παλαιοκομματικό πολιτικό σαν τον Σταμάτη, τον οποίο βόλεψε και στα βουλευτικά έδρανα λες και είχε καμιά προσφορά στο ελληνικό κοινοβούλιο και το νομοθετικό έργο. Είναι άραγε ένας από αυτούς που τον συμβούλευσαν να παραιτηθεί ή που τον συμβούλευσαν να ερμηνεύσει τις πολιτικές εξελίξεις διαφορετικά απ' ότι είναι; Και μέχρι πότε θα πρέπει να πληρώνει «φίλους» αν αυτοί δεν είναι στο ύψος των ιστορικών περιστάσεων και για τη χώρα και για τη Νέα Δημοκρατία;

Άραγε ο κ. Σαμαράς πληρώνει και τους άλλους συμβούλους όπως ο Γ. Μουρούτης που ασχολήθηκαν με θέματα που ουδεμιά σχέση είχαν με την ελληνική πραγματικότητα; Κάνεις πολιτική ανάλυση μέσω facebook και twitter; Ε, λοιπόν αυτό δεν είναι πολιτικός σχεδιασμός και χάραξη στρατηγικής ούτε όταν ο Σαμαράς ήταν πρωθυπουργός, ούτε και μετά. Ούτε μπορείς να περιμένεις να κάνει πολιτικό σχεδιασμό ο «πορφυρογέννητος» Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Στη Νέα Δημοκρατία έγιναν πολλά και χοντροειδή λάθη που κάποτε έπρεπε να τα πει κάποιος. Βεβαίως έχει ευθύνη ο Σαμαράς που τους διάλεξε και που τον οδήγησαν στον γκρεμό αλλά κι όλοι αυτοί οι καλοπληρωμένοι λαδοπόντικες εντός και εκτός Βουλής, εντός κι εκτός Συγγρού. Σε ανύποπτο χρόνο είχαμε γράψει για το «αεράκι» αφασίας που φυσάει εκεί στη λεωφόρο Συγγρού. Μας κορόιδεψαν, μας λοιδώρησαν, μας είπαν ότι κάνουμε προβοκάτσια σε βάρος της ΝΔ. Τώρα πού θα πρέπει να κρυφτούν όλοι αυτοί; Αλλά και όλοι οι «προδότες» που έμαθαν στα λιγοστά βιβλία που έχουν διαβάσει ότι δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται.

Βουλευτές της ΝΔ που έγιναν υπουργοί αν και δεν τους γνώριζε η μάνα τους. Και το οφείλουν στον Σαμαρά Ο Δένδιας, η Ντόρα, ο Κυριάκος και αρκετοί άλλοι οι οποίοι δοξάστηκαν κρυπτόμενοι και στη συνέχεια υπονόμευσαν το μέλλον της Νέας Δημοκρατίας.

Αυτό που θα μείνει από όλη αυτή την πορεία της ΝΔ από το 2009 μέχρι σήμερα είναι τα εξής:

1.Η ΝΔ έκανε μεγάλη προσπάθεια και έσωσε τη χώρα από τη χρεοκοπία που τώρα την οδηγεί ο ΣΥΡΙΖΑ. Ποτέ άλλοτε δεν είχαμε κλειστές τράπεζες και ουρές στα ΑΤΜ.

2.Ο Σαμαράς έδωσε αγώνα πολλές φορές μόνος ή τις περισσότερες φορές στηριζόμενος σε ανίκανους. Πλήρωσε τα λάθη του, κυρίως ως προς την επιλογή τους.

3.Οι προδότες, οι άχρηστοι και οι παραδόπιστοι εντός της ΝΔ θα το πληρώσουν. Θα τους το πληρώσει ο λαός της Νέας Δημοκρατίας.

Κάποιοι αποφάσισαν να παραδώσουν τη ΝΔ στα χέρια των Μητσοτάκηδων. Εκτός κι αν ξυπνήσει ο... ακίνητος της Ραφήνας και πάρει την κατάσταση στα χέρια του.

Antinews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βιεννεζος avatar
    Βιεννεζος 05/07/2015 23:46:06

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ...ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ...ο Αντώνης είναι κεφάλαιο για τον τόπο μας και όσοι στη ΝΔ το καταλάβουν νωρίτερα , τόσο καλύτερα...

    • pythagorean avatar
      pythagorean @ Βιεννεζος 06/07/2015 00:46:40

      Πολύ σωστά! Ο Σαμαράς ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ενεργό κεφάλαιο. Μπορεί στη ΝΔ να το καταλάβουν πολύ γρήγορα... Ίσως σύντομα μετά από την υπογραφή του Μνημονίου 3 από Τσίπρα - Μεϊμαράκη - Θεοδωράκη - Φώφη (ή κάποιον τεχνοκράτη που αυτοί θα διορίσουν πρωθυπουργό).

  2. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 05/07/2015 23:47:11

    Πραγματικά θλιβερή η είδηση της αποχώρησης του Σαμαρά από το τιμόνι της ΝΔ σε μια τέτοια κρίσιμη στιγμή για την πατρίδα. Είμαι διχασμένος αν έκανε ή όχι καλά κι ιδίως τώρα. Θα το δείξει η Ιστορία. Ωστόσο προσθέτει όπλα στη "φαρέτρα" του πολιτικού νάνου που μας κυβερνά. Ήδη στο Facebook όλοι οι όψιμοι επαναστάτες του γλυκού νερού χαιρέτισαν με θέρμη την είδηση! Λες και τους έφταιγε αποκλειστικά ο Σαμαράς για το χάλι που βιώνουμε τώρα. Ελπίζω η ΝΔ να βρει έναν άξιο αντικαταστάτη. Και θα συμφωνήσω με την τελευταία φράση: να αναλάβει δράση ο "Βούδας της Ραφήνας" και να προσέλθει για άλλη μια φορά στο ραντεβού του με την πατρίδα!

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Χαλκιδέος 06/07/2015 00:11:20

      Ακριβως αυτο αποδικνυει οτι: 1)προτιμουν να αυτοκτονησουν παρα να παραδεκτουν οτι εκαναν λαθος 2)οτι ηταν ο μεγαλος πολιτικος αντιπαλος του τσιπρα. ο λαος αποφασισε. αυτη ειναι η δημοκρατια. ο λαος δημοκρατικα αποφασισε σε 2 αναμετρησεις οτι τον ενδιαφερει το "ξερεις ρε ποιος ειμαι εγω" ; τι μπορουσε να κανει αλλο ο Σαμαρας;

  3. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 05/07/2015 23:49:25

    Ξεκινήσαμε τον αγώνα μαζί. Επέλεξες να κλειστείς στο παλάτι με τους αυλοκόλακες, τους ξενόδουλους, τους ευρωλάγνους της μικράς πλην εντίμου Ελλάδος, μέχρι που ξέχασες ποιοί και (προπαντώς) γιατί σε υποστήριξαν με νύχια και με δόντια. Κρίμα!

    • r+w avatar
      r+w @ Ο Λούμπεν 05/07/2015 23:59:14

      Σε μια τόσο μεγάλη παράταξη σαν την ΝΔ διάλεξε σύμβουλο Ρηγά .. τι να λέμε τώρα;

  4. fallen. angel avatar
    fallen. angel 05/07/2015 23:54:11

    Δεν υπάρχει Νέα Δημοκρατία χωρίς τον Σαμαρα.Δεν θα υπάρχει Ελλάδα σε λίγο καιρό χωρίς τον Σαμαρά. Η ιστορία θα γράψει ότι έφυγε πάνω στην πιο κρίσιμη ώρα. Να πάει τώρα στον λαό της Νέας Δημοκρατίας και να πάρει νέα εντολή για να το βουλώσουν όλοι!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ fallen. angel 06/07/2015 01:05:29

      Μεγάλη ἀπογοήτευση ΑΣ! Δέν σκέφθηκες τήν βάση πού σέ ἐξέλεξε;; Δέν σκέφθηκες τήν ῾Ελλάδα;; ῎Αφησες τόν τσίπρα χωρίς πολιτικό ἀντίπαλο καί τήν Πατρίδα σέ χέρια μπολσεβίκων. Θεέ μου κατάντια ἡ ῾Ελλάδα. Θέλω νά ξαναβάλης ὑποψηφιότητα γιατί ἡ βάση θά ἀπορρίψη κάθε ἄλλο ὑποψήφιο. Παρέδωσες τά ὅπλα στίς πιό κρίσιμες στιγμές, ΚΡΙΜΑ!

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ Φωτεινή 06/07/2015 10:03:21

        1)Ο Σαμαράς είναι μακράν ο καλύτερος αρχηγός που θα μπορούσε να έχει η ΝΔ
        2)Αλλά οι κραυγές ότι πρόδωσε, απογοήτευσε ή οτιδήποτε σχετικό δεν ανταποκρίνοτναι στην πραγματικότητα. Δεν ξέρουμε τι πιέσεις του ασκήθηκαν μέσα στο κόμμα και κατέληξε σε αυτήν την απόφαση. Η ΝΔ έχει έτσι κι αλλιώς παράδωση να "απολύει" ηττημένους αρχηγούς όσο καλοί κι αν ήσαν. Δεν είναι αρχηγικό κόμμα. 3)Και πρόεδρος της ΝΔ να έμενε δεν θα μπορούσε να κάνει πολλά αφού το ενδεχόμενο άμεσης επιστροφής στην εξουσία είναι τελείως απίθανο. Είχα προειδοποιήσει ότι όταν ένας λαός δέχεται εξωτερική πίεση συνήθως συσπειρώνεται γύρω από τον ηγέτη που ανθίσταται στους ξένους και ότι ο Τσίπρας ήλθε για να μείνει.

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Άπαντα Επιστάμενος 06/07/2015 15:04:59

          ῾Ο τσίπρας θά φέρη νέο ΜΝΗΜΟΝΙΟ. ῎Ας ζητήσει τήν στήριξη τῆς ἀριστερᾶς πλατφόρμας νά τό περάση στήν βουλή. ῾Ο ΑΣ μᾶς ἔβγαζε ἀπό τό μνημόνιο ἀλλά αὐτοί πού ἔφεραν καταληψίες καί μπολσεβίκους (οἱ μέσα καί οἱ ἔξω) στήν ἐξουσία ἔδωσαν φροῦδες ἐλπῖδες στούς "ἀγανακτισμένους" καί ὁ ἀρχηγός τοῦ 4% ἔγινε "ἀντιμνημονιακός" πρωθυπουργός. Καλά ἔκανε ὁ ΑΣ πού παραιτήθηκε λοιπόν γιατί τήν ὑπογραφή του σέ φορομπηκτικά μέτρα δέν θά τήν ἔβαζε.᾿Εμεῖς δέν θά πληρώνωμε τό ἄνοιγμα τῆς συριζεικης ΕΡΤ καί τόν κομματικό στρατό τοῦ τσίπρα. ῎Ισω ἡ κίνηση ΑΣ νά εἶναι στρατηγική γιά ὅσα θά ἐξελιχθοῦν σύντομα. . .συριζαῖε! ῎Ας βάλει ὑποψηφιότητα γιά τήν ἀρχηγία ἡ ντόρα πού ἔσπευσε νά δῆ τόν τσίπρα γιά νά τοῦ ἐκφράση τίς ἀνησυχίες της!! Καί ὡς διά μαγείας τό ΟΧΙ ἔγινε 61%!!!!!!!!!!!! Βολεύει τόν τσίπρα ντόρα, φώφη, θεοδωράκης. ῾Ο ΣΑΜΑΡΑΣ κάνει τόν τσίπρα νά βγάζη . . .ἕρπητες.

          • ουδέτερος avatar
            ουδέτερος @ Φωτεινή 06/07/2015 19:41:42

            Ντόρες, Κούληδες και Όλγες θα είναι βούτυρο στο ψωμί των Τσίπροκαμμένων και του Μιχαλολιάκου. Τα τζάκια ήταν ο μεγάλος χαμένος του δημοψηφίσματος. Ο Στυλιανίδης λόγω ταξιδιών και τραγικής αποτελεσματικότητας στα υπουργεία του, το μόνο που πετύχαινε είναι η αναβάθμιση του Θεοδωράκη. Σουτάρατε τα τζάκια. Εκεί βρίσκονται τα βαρίδια που αρωσταίνουν εκατομμυρια νεοπτωχούς ψηφοφόρους.

  5. Γιάννης avatar
    Γιάννης 05/07/2015 23:57:33

    Μπορώ να συμφωνήσω σε πολλά αλλά και να διαφωνήσω. Θα πω όμως ξανά ότι έπρεπε να είχε παραιτηθεί στις 25 Γενάρη. Για το καλό της παράταξης και μόνο. Έτσι βοηθάς το κόμμα στην ανανέωσή του. Πρόσωπα υπάρχουν νέα και ικανά, μην εγκλωβίζεστε σε μία ή δύο οικογένειες. Αυτά είναι ξεπερασμένα πια από το λαό.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Γιάννης 06/07/2015 01:08:16

      ῞Οπως ἤθελε τό μητσοτακέικο;;

    • Άπαντα Επιστάμενος avatar
      Άπαντα Επιστάμενος @ Γιάννης 06/07/2015 10:09:59

      "Πρόσωπα υπάρχουν νέα και ικανά, μην εγκλωβίζεστε σε μία ή δύο οικογένειες..." Χα χα! Να σαι καλά μ'έκανες και γέλασα πανάθεμά σε! Ο Σαμαράς είναι ο μόνος λόγος που πολλοί δεν έχουν διαρρήξει την ήδη κλονισμένη σχέση τους με την ΝΔ.
      Ικανά στελέχη? Η Ντόρα? Ο Κυριάκος? Ο γιδοβοσκός? Ο...... Μπουμπούκος? Ο Χατζηδάκης? (καλό παιδί αλλά...δεν θέλω ου!). Ο Δένδιας ίσως να λέει κάτι. Αλλά Σαμαράς δεν είναι.

      • sad reality avatar
        sad reality @ Άπαντα Επιστάμενος 06/07/2015 10:58:04

        o Σαμαράς αποδείχτηκε και πολυσυλλεκτικός σε μια δυσκολη εποχή. μπήκαν πολλές ψήφοι από κεντρωους και πρώην πασόκους επι προεδρίας του.

        • Άπαντα Επιστάμενος avatar
          Άπαντα Επιστάμενος @ sad reality 06/07/2015 11:53:57

          Sad reality, Αν απευθύνεσαι σε μένα, δεν διαφωνω. Και μόνο που κατάφερε να μην χάνει άλλους δεξιούς, επίτευγμα ήταν, θα προσέθετα.

          • sad reality avatar
            sad reality @ Άπαντα Επιστάμενος 06/07/2015 12:07:31

            ναι. ξέρω αρκετές περιπτώσεις πρώην πασόκων που τον ήθελαν για σταθερότητα.

          • Άπαντα Επιστάμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμενος @ sad reality 06/07/2015 18:09:36

            Δίκιο έχεις ξέρω κι εγώ τέτοιους.

      • George N avatar
        George N @ Άπαντα Επιστάμενος 06/07/2015 13:42:01

        Αδιέξοδο! :-) Από τα λίγα στελέχη με θετική συνεισφορά στην κυβέρνηση Σαμαρά ήταν ο Βρούτσης. Οικονομικά και Κοινωνικά μοιάζει να τα κατέχει. Διεθνείς σχέσεις νομίζω όχι αλλά ίσως και να τον αδικώ. Θα ήταν πάντως μια μεγάλη τομή αν η ΝΔ κατέληγε σε κάποιον πιο χαμηλά στην επετηρίδα. Σίγουρα πάντως θα υπάρχουν κι άλλοι, σχετικά άγνωστοι σε εμάς που δεν έχουμε σχέση με το κόμμα.

        • ΙΦΘΙΜΟΣ avatar
          ΙΦΘΙΜΟΣ @ George N 06/07/2015 21:09:12

          Συμφωνώ!Είναι εργασιομανής (όπως και ο ΑΣ) .

        • ΠανΖ74Μεσ avatar
          ΠανΖ74Μεσ @ George N 08/07/2015 00:27:31

          Συμφωνώ και εγώ.

  6. Θετταλός avatar
    Θετταλός 05/07/2015 23:58:15

    Άξιος!!!

  7. Διογένης avatar
    Διογένης 05/07/2015 23:58:48

    Λάθος, μεγάλο λάθος. Θα το πληρώσει η χώρα, η ΝΔ, ο ίδιος. Κυρίως η χώρα.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Διογένης 06/07/2015 00:09:36

      Διογενη το οχι για πολλους σημαινει επιστροφη σαμαρα. Αποφασισαν να αυτοκτονησουν παρα να ξανα επιστρεψουν στον Σαμαρα. Αποφασισαν να αυτοκτονησουν αντι να παραδεκτουν το λαθος που εκαναν την 25 η Ιαννουαριου. Αποφασισαν οτι δεν τρεχει τιποτα εφοσων ακομα εχει ηλιο και παραλιες. Ο Αντωνης σαμαρας ο μεγαλος αυτος πολιτικος αντρας φευγει με το κεφαλι ψηλα. Δεν μπορεις να σωσεις ενα λαο ο οποιος δεν θελει να σωθει. ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

      • ευαγγελία avatar
        ευαγγελία @ Παρατηρητής 06/07/2015 08:01:10

        ΣΥΜΦΩΝΩ, ΒΑΛΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ, ΕΜΕΙΝΕ ΕΩΣ ΤΩΡΑ, ΑΠΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΖΗΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΤΗΝ 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ; ΕΝΑΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ... ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕ, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ, ΘΑ ΤΟ ΠΙΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΗΣΥΧΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ............

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Παρατηρητής 06/07/2015 08:27:19

        ΑΚΡΙΒΩΣ! Στου κουφού την πόρτα...

    • Θετταλός avatar
      Θετταλός @ Διογένης 06/07/2015 00:12:09

      " ΕΣ ΑΥΡΙΟΝ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ " Ο Αρχίας ο ολιγαρχικός άρχοντας της αρχαίας Θήβας, (4ος αι. π.Χ.) γλεντούσε στο σπίτι του έμπιστου φίλου του Φυλλίδα, όταν ένας αγγελιοφόρος που έστειλε κάποιος άλλος φίλος του, έφθασε φέρνοντας ένα πολύ επείγον μήνυμα.
      « Το πρόσωπο που σας γράφει, του λέει ο αγγελιοφόρος, σας παρακαλεί να διαβάσετε αυτό το γράμμα, χωρίς καθυστέρηση. Αναφέρεται σε μια πολύ σπουδαία και επείγουσα υπόθεση ». « Ες αύριον τα σπουδαία » απάντησε ο Αρχίας γελώντας και παραμέρισε το γράμμα. Όμως η επόμενη μέρα δεν ήλθε ποτέ για τον Αρχία. Συνωμότες, υποστηριχτές του Πελοπίδα, πολιτικού αντιπάλου του Αρχία, τις προθέσεις των οποίων αποκάλυπτε το μήνυμα εκείνο, τον δολοφόνησαν ενώ ακόμη διασκέδαζε......

      αγγελιοφόρος } Σαμαράς Αρχίας } ο ελληνικος λαος

      • ευαγγελία avatar
        ευαγγελία @ Θετταλός 06/07/2015 08:02:16

        ΣΥΜΦΩΝΩ!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Θετταλός 06/07/2015 08:27:40

        Έξοχο!

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ Θετταλός 06/07/2015 12:01:39

        Ο αγγελιοφόρος ήταν ο Λαός. Μας έστειλε μήνυμα χθες...

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Άπαντα Επιστάμενος 06/07/2015 14:17:15

          Πράγματι. Αλλά κάποιοι επιμένουν πεισματικά, να μη λαμβάνουν ούτε και σήμερα το μήνυμα.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Άπαντα Επιστάμενος 06/07/2015 19:35:54

          Ο λαός ως μάζα και επιλογές ζει μέσα στις φρούδες ελπίδες και το ψέμα που του πουλάει ο Τσίπρας και η αριστεροφροσύνη του. Δεν είναι ο αγγελιοφόρος. Ο δέκτης των ειδήσεων είναι που άλλα περιμένει και άλλα του έρχονται. Ο Σαμαράς έχει την γνώση και προειδοποίησε. Που έπεσε έξω μέχρι τώρα; Δυστυχώς θέμα χρόνου είναι και τα υπόλοιπα που είπε...

  8. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 06/07/2015 00:03:08

    Ο μπετόν αρμέ της Ραφήνας ξύπνησε μια φορά πρίν το δημοψήφισμα. Τώρα θα...πήξει μέχρι το επόμενο που θα είναι το Ναί ή Όχι στο δηνάριο του Ισλαμικού Κράτους...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 06/07/2015 01:11:29

      Κυθήριε, Διαφωνῶ κάθετα!

  9. Pier avatar
    Pier 06/07/2015 00:07:18

    Εις το επανιδείν πρόεδρε...Ένας ακούραστος εργάτης της πατρίδος και της μεγάλης ευρωπαϊκής παρατάξεως...Ολέθριο το λάθος της Ευρώπης που δε του έδωσε ελαφρύνσεις και βοήθεια το περασμένο φθινόπωρο...Η ιστορία είναι βέβαιον, ότι θα δικαιώσει πολύ σύντομα. τον πιο εργατικό πρωθυπουργό στην ιστορία του Ελληνικού κράτους.

  10. ιεραξ avatar
    ιεραξ 06/07/2015 00:09:05

    Με συγκλόνισε, τον πρώτο καιρό που ανέλαβε τη ΝΔ ο Σαμαράς, μιά άποψη που διατυπώθηκε. Οτι ο Σαμαράς είναι ικανός, πατριώτης, με ανιδιοτέλεια, με εθνικά ιδεώδη αλλά υπάρχει άραγε λαός που θα αποδεχτεί και θα του τα αναγνωρίσει αυτά; Σήμερα για άλλη μια φορά απεδείχθη. Κρίμα. Η πατρίδα έχασε τον τελευταίο ηγέτη της. Ας αρκεστούμε τώρα στους τσιπροκαμένους, τους θεοδωράκηδες, τη φώφη, τους χιτλερολιάκους. Α.. και την αγία οικογένεια. ΚΡΙΜΑ

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ιεραξ 06/07/2015 08:29:00

      Έτσι είναι δυστυχώς. Και θα πληρώσουμε όλοι τη βλακεία του κολλημένου 30% και του αδιάφορου 45%...

  11. Vassilis avatar
    Vassilis 06/07/2015 00:19:02

    Μεγαλο λαθος Αντωνη.

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/07/2015 00:20:47

    H ιστορία θα γράψει ότι ήταν από τους καλύτερους προέδρους της ΝΔ. Όμως ήταν πολύ δυσκολο να παραμείνει και μετά το σημερινό αποτέλεσμα με βάση την παράδοση της παράταξης.Δεν θα ήταν και ωφέλιμο.Κατάλαβε και ο ίδιος ότι κακώς μεν αλλά δεν έχει επιρροή στην πλειοψηφία πια.Δηλαδή και αύριο να χρεωκοπήσουμε και να πέσει πείνα θα αναζητηθεί κάποιος άλλος γιατί ο ίδιος έχει φθαρεί.Μετά από 2-3 χρόνια ανάλογα και με όσα θα συμβούν μπορεί να επανεκτιμηθεί.Τώρα είναι πολύ δύσκολο.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ψυχραιμια 06/07/2015 00:41:07

      και ως πρωθυπουργός θα δικαιωθεί - απέτυχε όμως να καταδείξει ποιοί και πώς υπονόμευσαν την Έλλαδα - το άφησε στους δημαγωγούς - και ισώς γι'αυτό δεν απέκτησε απήχηση στον κόσμο - αν είχε αφυπνιστεί ο κόσμος εγκαίρως ίσως θα μπορούσαν να αποτραπούν αυτά που έρχονται

  13. Νεύτων avatar
    Νεύτων 06/07/2015 00:21:30

    Με κόστος σε όλα τα επίπεδα, έλεγα ότι ήμουν σαμαρικός και πίστευα σε σένα Αντώνη. Θυμάμαι τις κάποιες φορές που σου μίλησα, στη Θεσσαλονίκη, εκεί στο αεροδρόμιο, με τον Strange, και προσπάθησα να σου μεταφέρω κάποια πράγματα. Θυμάμαι τις ώρες που αφιέρωσα και εδώ και στον ορθογράφο και σε άλλα sites για να υποστηρίξω τον αγώνα σου. Πιστός στο Όραμά σου, όταν οι Υπουργοί σου οι ίδιοι δεν πίστεψαν σε αυτό, παιδευόμουν να πείσω τον κόσμο για την δουλειά που έριχνες, για το πόσο πάλευες. Ακόμη και στην τελευταία ομιλία σου εδώ στη Θεσσαλονίκη, τον Ιανουάριο, δεχόμουνα τη χλεύη αυτών που είναι στο κόμμα, Νεοδημοκρατών φίλων, όταν σε χειροκροτούσα τη στιγμή που έμπαινες στην αίθουσα του Βελλίδειου για να μιλήσεις. Πίστευα σε σένα και δήλωνα σαμαρικός και όχι νεοδημοκράτης, αν και ήμουν από φοιτητής στη ΔΑΠ και στο κόμμα. Δεν μας άκουγες Αντώνη. Και εμένα, και άλλους από εδώ μέσα. Ανθρώπους που δεν ήθελαν μέρισμα στην εξουσία αλλά που ήθελαν να σε βοηθήσουν. Ίσως μας θεωρούσες λίγους, χωρίς σωστή άποψη, γνώμη, αίσθηση του τι γίνεται σε ένα κράτος που σάπιζε καθημερινά. Κρίμα. Σου είχα γράψει από εδώ μέσα για τους γενίτσαρους. Ούτε και σε αυτό έδωσες σημασία. Σου είχα δώσει memo στα χέρια σου, στο αεροδρόμιο στη Θεσσαλονίκη, ούτε και αυτά τα έδωσες καμία σημασία. Ίσως επειδή δεν ήμουν "χτυπητό" όνομα. Ίσως γιατί απλά με θεωρούσες ως ακόμη έναν απλό πορωμένο νεδοημοκράτη-σαμαρικό. Είμαι υπερήφανος που δεν κέρδισα τίποτε από εσένα, τα χρόνια που ήσουν ΠΘ, γιατί απλά ποτέ δε σου ζήτησα κάτι προσωπικό (άσε που δεν μπορούσα να το κάνω έτσι όπως σε είχαν απομονώσει οι γύρω σου). Ό,τι άλλο σου ζήτησα ήταν για σένα, την παράταξη και την Πατρίδα. Ακόμη θυμάμαι που σε είχαμε τηλεφωνήσει με τον Strange, ένα απόγευμα, παραμονή της ομιλίας σου ως ΠΘ σε μία ΔΕΘ, και σου είχαμε ζητήσει να κατέβεις και να περπατήσεις στο δρόμο, με τον κόσμο, να έρθεις κοντά τους. Δεν το έκανες. Ακόμη θυμάμαι που σου ζητούσα να κάνεις κάτι για την Ανάπτυξη, να χτυπήσεις το χέρι στο τραπέζι και να τους κάνεις να τρέχουν όλοι σαν τρελλοί να σε ακολουθήσουν στους δικούς σου τρελλούς ρυθμούς. Έφτασα στο σημείο να μαλώνω με ανθρώπους που σε στήριξαν στα πρώτα σου βήματα ως αρχηγός της ΝΔ και μετά δήλωναν απογοητευμένοι. Και επέμενα να πιστεύω σε σένα. Σε παρέσυραν Αντώνη κάποιοι. Και το κυριότερο, κάποιοι απομόνωναν εσένα, που είχες πάντα ένα προσιτό, φιλικό και άμεσο προφίλ. Δεν ξέρω ποιοι ήταν αυτοί, ξέρω όμως ότι σίγουρα δεν πίστευαν αυτοί οι ίδιοι στο Όραμά σου. Κρίμα... Εύχομαι, μία μέρα, τώρα πλέον που θα είσαι απαλλαγμένος από αυλές, τοίχους και ανθρώπους που δεν ήθελαν να ανοίγεσαι στον κόσμο, να μου δοθεί η ευκαιρία να έχω μία κουβέντα μαζί σου. Όχι στο πόδι όπως τότε στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης... Και για άλλη μία φορά δε θα είναι για να σου ζητήσω κάτι για προσωπικό όφελος, αλλά για να σε ρωτήσω και να μου απαντήσεις ειλικρινά στο "γιατί δεν τα άλλαξες όλα"...

    • Tasos avatar
      Tasos @ Νεύτων 06/07/2015 10:56:59

      Χωρίς να γνωριζόμαστε, απ' ότι φαίνεται πολλοί Θεσνικείς προσπαθήσαμε να κάνουμε αυτό που έπρεπε. Μεμονωμένα μεν, αλλά είμασταν αρκετοί και του λέγαμε το σωστό. Δεν μας άκουσε.

  14. Vee avatar
    Vee 06/07/2015 00:30:17

    Όταν το 2009 έγινε πρόεδρος ο Αντώνης, χάρηκα σαν να ήταν δικός μου άνθρωπος. Πάλεψε με νύχια και με δόντια για να σώσει τη χρεοκοπημένη μας χώρα και σχεδόν τα κατάφερε. Κανείς δε μπορεί να αρνηθεί τον πατριωτισμό του Α.Σ. Εις το επανιδείν Αντώνη. Οι Έλληνες δε σε αξίζουν!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Vee 06/07/2015 08:30:59

      Η τελευταία φράση είναι η ουσία

  15. Θανάσης avatar
    Θανάσης 06/07/2015 00:38:49

    οι μητσοτακικοί ξενιστές σήμερα ξεγυμνώθηκαν. Έβαλαν μπροστά το εγώ τους. Και την αδηφαγία τους. Δεν καταλαβαίνουν ότι η μουτσούνα του επίτιμου έστειλε 10 μονάδες στο ΟΧΙ. Δεν ξέρω ποιος θα είναι ο επόμενος, αλλά το βέβαιο είναι ότι αυτός ο κόσμος του 38%, δεν θα δει θετικά έναν άνθρωπο που ασχολείται με τη αρχομανία του την ώρα που κυριολεκτικά ο τόπος φλέγεται. Οι καραμανλικοί θυμούνται τη βρώμικη υπονόμευση του μητσοτακέικου σε Καραμανλή και Εβερτ.

  16. Θανάσης avatar
    Θανάσης 06/07/2015 00:42:18

    Ο νεαρός Μπακογιάννης δεν μπορεί να βάλει χαλινάρι στις προσωπικές του επιθυμίες και θέλει να γίνει αρχηγός;;; O Kυριάκος θα είναι απλά μια καρικατούρα, όπως η Φώφη στο ΠΑΣΟΚ

    • Άπαντα Επιστάμενος avatar
      Άπαντα Επιστάμενος @ Θανάσης 06/07/2015 12:26:24

      ++++
      Θα φρικάρω με μικρό Μπακογιάννη αρχηγό. Σία! Σία! Κράτα το παιντί απασχολημένο σε παρακαλώ!
      Είναι επικίνδυνα πράγματα τα αρχηγιλίκια για τα αμουστακα.

  17. Wolf avatar
    Wolf 06/07/2015 00:42:51

    Αγαπητό Antinews, ο Σαμαρας δεν εκανε πίσω. Τραβήχτηκε πίσω για να ανοίξει το δρόμο στον Τςιπρα να κανει συμβούλιο πολιτικών αρχηγών. Γιατί μη βρεθεί κανείς και μου πει πτι θα συγκαλουσε συμβούλιο αρχηγών αν δεν ειχε παραιτηθεί ο Σαμαρας. Όπερ και εκανε ο Τσιπρας. Συνεπώς ο Σαμαρας επέλεξε να κανει , στην πιο κρίσιμη στιγμή του τόπου, την μεγαλύτερη πατριωτική κίνηση που εχει κανει ποτέ αρχηγός κόμματος, δηλαδή, να βάλει στην τελευταία άκρη το προσωπικό του συμφέρον και να προτάξει το εθνικό όφελος. Την εθνική συνεννόηση. Οι Ηγέτες ανοίγουν δρόμους μάγκες μου, δεν κανουν διαχείριση. Και ο Σαμαρας σημερα το βραδυ έδειξε στο παγκόσμιο γιγνεσθαι οτι ειναι ο μεγαλύτερος πολιτικός ηγέτης που γέννησε η Ελλάδα. Τέλεια και παύλα.-

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Wolf 06/07/2015 05:46:23

      Εγώ νομίζω ότι θα συγκαλούσε. Σκοπός του είναι να πάρει μαζί και τους υπόλοιπους στον πολιτικό τάφο που ανοίγεται μπροστά του, ώστε να παίζει στον ίδιο τερραίν μαζί τους, κάνοντας και αυτούς συνυπεύθυνους για αυτό που έρχεται. Δεν έχουμε καταλάβει ότι είναι δεσμευτικό το δημοψήφισμα και ότι τώρα θα τους εξαναγκάσει όλους στο δημοψήφισμα να ακολουθήσουν "τη βούληση του ελληνικού λαού", δηλαδή τη δική του. Το συμβούλιο πολιτικών αρχηγών αλλάζει τα δεδομένα και αναδεικνύει ορθή την απόφαση του Σαμαρά, όχι λόγω αλτρουϊσμού, αλλά λόγω στοιχειώδους αυτοπροστασίας αυτού και της χώρας, με την έννοια ότι διασώζει τις εναλλακτικές και επιτρέπει σε όσους εξαρχής ήθελαν τόσο πολύ να πάνε με τον Τσίπρα, να πάνε επιτέλους μαζί του. Στην ουσία βέβαια έτσι μιλούμε για το τέλος της ΝΔ, αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει τελικά κανέναν, έτσι όπως έχουν έλθει τα πράγματα τώρα πια.

      • Agrios avatar
        Agrios @ Διογένης 06/07/2015 13:05:56

        ΣΥΜΦΩΝΩ

      • Vassilis avatar
        Vassilis @ Διογένης 06/07/2015 13:56:55

        Συμφωνω!!!

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Διογένης 06/07/2015 15:26:25

        ΣΥΜΦΩΝΩ!!!

      • Αστακιωτης avatar
        Αστακιωτης @ Διογένης 06/07/2015 16:12:59

        συμφωνω,οπως πάντα σωστός

      • Wolf avatar
        Wolf @ Διογένης 06/07/2015 16:36:42

        Διογένη: "κ. πρόεδρε αν -όπως λέτε- αγαπάτε και νοιάζεστε για τη χώρα, ανοίξτε μου το δρόμο με την παράιτησή σας για το Συμβ. Πολιτ. Αρχηγών"

    • ευαγγελία avatar
      ευαγγελία @ Wolf 06/07/2015 08:07:39

      ΣΥΜΦΩΝΩ

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Wolf 06/07/2015 08:31:48

      Συμφωνώ!

    • cynthia avatar
      cynthia @ Wolf 06/07/2015 08:55:41

      Συμφωνώ !

    • YPSIPYLH avatar
      YPSIPYLH @ Wolf 06/07/2015 09:08:10

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Wolf 06/07/2015 13:21:57

      Ακριβώς ! Για μια ακόμη φορά , πατριώτης . Όπως πάντα , ήταν και όπως πάντα , είναι !

    • Μεταλλωρύχος avatar
      Μεταλλωρύχος @ Wolf 06/07/2015 16:33:37

      Σωστός 100%

  18. deltaplus avatar
    deltaplus 06/07/2015 00:45:00

    ΕΥΠΑΤΡΙΔΗΣ ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΥΠΑΤΡΙΔΗΣ ΕΜΕΙΝΕΣ, ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ.δεν καταφερες ομως ποτε να γινεις λαικιστης δεν τοχες ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΤΙΜΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ.Ακομη και με την σημερινη σου πραξη εδωσες ενα ηχηρο χαστουκι στον λαικισμο, και παραμενεις ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.........

  19. Αργόστροφος avatar
    Αργόστροφος 06/07/2015 00:46:26

    ΑΙΝΤΕ, ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ. ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΘΝΑΡΧΕΣ - ΣΩΤΗΡΕΣ! ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ Ή ΔΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ. ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΤΑ: ''ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ'' ΚΑΙ ''ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΛΑΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ''.... Υ.Γ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΤΩΝΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΦΥΠΝΙΣΕΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥ. ΕΥΓΕ!

  20. ΝΤΑΗΣ avatar
    ΝΤΑΗΣ 06/07/2015 00:49:16

    ΕΛΛΑΣΕΛΛΑΣΑΝΤΩΝΗΣΣΑΜΑΡΑΣ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ

  21. Aggelis avatar
    Aggelis 06/07/2015 00:50:16

    Με αλεπάλληλα mail, προτού καν ο Πρωθυπουργός ανακοινώσει το δημοψήφισμα, πρότεινα αποχή σε "ενδεχόμενο" δημοψήφισμα με συνεννόηση με ΠΑΣΟΚ_Ποτάμι... Σήμερα θα είχαμε 100% ΟΧΙ με αποχή της τάξης του 50-60% κ μια γελοιοποίηση των ΣΥΡΙΖΟΑΝΕΛ. Αντ' αυτού δόθηκε μια μάχη εκ των προτέρων χαμένη. Μπράβο στους "αυλικούς" κ στους "στρατηγούς" της ΝΔ.... Αυτοί δεν θα παραιτηθούν;;;

    • Άπαντα Επιστάμενος avatar
      Άπαντα Επιστάμενος @ Aggelis 06/07/2015 12:39:44

      Η πρότασή σου δεν ήταν καλή. Απόδειξη ότι την κομματική γραμμή κουτσούμπα την πήρε και την σήκωσε. Γενικά η αποχή, είναι ο λάκκος που σκάβεις για το άλλον και πέφτεις μέσα ο ίδιος. Κανένας δεν θα έμενε στο πιθανό 20% αυτών που θα απείχαν αλλά στο 95% του ΌΧΙ. Αυτό που έπρεπε να γίνει ίσως ήταν να βγούν μπροστά τα κόμματα του ΝΑΙ αντί να αφήνουν το παιχνίδι στην τρέντυ αγρότισα, σε μπον βιβέρ οινοποιούς και στον Καμίνη.
      Και περισσότερη διακριτικότητα από τα κανάλια ασφαλώς...

      • Ίων και Ελευθέριος avatar
        Ίων και Ελευθέριος @ Άπαντα Επιστάμενος 06/07/2015 16:11:02

        Ειδικα το τελευταιο. Λυσσαξαν και γυρισε μπουμεραγκ. Οταν βλεπεις τον μπογδανο να κλαιει κ τα ιδιωτικα καναλια να παιζουν ναι-οχι 90-10% κ εισαι εξαθλιωμενος οικονομικα και πνευματικα...θα ψηφισεις οχι δαγκωτο. Κ οταν καπακι ερχεται ο Μητσοτακης κ η Ντορετα να αναλαβουν πρωτοβουλιες....αυτο λεγεται εκ των εσω υπομονευση. Επισης ο Αδωνις ειχε επιχειρηματα, αλλα οταν τσιριζεις αυτοισοπεδωνεσαι.

        • PKONT1967 avatar
          PKONT1967 @ Ίων και Ελευθέριος 06/07/2015 17:40:26

          μα καλά με τον ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ υπέρ του ΝΑΙ υπήρχε ελπίδα νίκης?????

          • Άπαντα Επιστάμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμενος @ PKONT1967 07/07/2015 00:37:06

            Έπρεπε να ευχηθεί υπέρ του ΟΧΙ, όπως είχε ευχηθεί "καλή επιτυχία στην πορτογαλία" το 2004?

  22. Ακριβοδίκαιος Δεξιός avatar
    Ακριβοδίκαιος Δεξιός 06/07/2015 00:51:39

    Αναμφίβολα ένας από τους ελάχιστους πολιτικούς με βάθος σκέψης και ύπαρξη οράματος. Σε αυτή την πρόσφατη παρουσία του στα πολιτικά δρώμενα της εποχής, προσπάθησε και πέτυχε να ισορροπήσει σε νέες πρωτόγνωρες για την Ελλάδα πολιτικές περιστάσεις. Φανταστείτε να κυβερνούσε αυτοδύναμος και σε άλλες εποχές. Κατά τα άλλα, διέθετε δύο βασικά μειονεκτήματα. Οι περισσότεροι εκ των συνεργατών του πολύ κατώτεροι του. Τι να πρωτοθυμηθούμε...Τον περιφερόμενο απόστρατο "σύμβουλο" του και τα καμώματα του? Α ρε Αντώνη....Τις διάφορες νεαρές σε νευραλγικές θέσεις, χωρίς συναίσθηση του χωροχρόνου? Το δεύτερο βασικό μειονέκτημα του? Απευθυνόταν σε λάθος κοινό. Δυστυχώς οι περισσότεροι στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται τις πνευματικές συχνότητες πολιτικών οραματιστών όπως ο κ. Σαμαράς. Και μην προτρέξετε να με κατηγοριοποιήσετε στους συγγενείς ή φίλους του. Καμία σχέση. Τέλος, πρέπει να του πιστώσουμε ότι κατάφερε να επαναφέρει στη μνήμη μας και να αποδείξει την γνωστή ρήση του αείμνηστου Κων/νου Καραμανλή: "Η Ελλάδα είναι ένα απέραντο φρενοκομείο". Είναι γεγονός. Επιθυμούμε όλοι την ποιότητα ζωής του καπιταλισμού της Ευρώπης και του Ευρώ, όμως δεν αναγνωρίζουμε καμία υποχρέωση μας...!!! Να του ευχηθώ καλή σύντομη ξεκούραση, διότι με αυτό τον οικονομικό αρμαγεδώνα που οδηγούμαστε στον επόμενο μήνα, ίσως υπάρξουν σημαντικότερα δρώμενα να διαχειριστούμε για την πατρίδα μας, από το να ασχολούμαστε με το ποιος ονειρεύεται την οποιαδήποτε θέση. Όπως γνωρίζετε, όλοι στην Ελλάδα θέλουμε θέσεις, ελάχιστοι όμως μπορούν και να διαχειριστούν τις ευθύνες τους και την φθορά που αυτές επιφέρουν. Ξεχνούμε όμως την Νέμεσις της ιστορίας! Εις το επανιδείν λοιπόν κ. Σαμαρά.

  23. roadrunner avatar
    roadrunner 06/07/2015 00:55:19

    Το να συμπράττει η αριστερά με την ακροδεξιά δίνοντας τέτοιο αποτελεσμα ωστε να προκαλει εξελιξεις στην μεγαλη δημοκρατική φιλοευρωπαϊκή παράταξη μονο φυσιολογικό και αυθόρμητο δεν μοιάζει.Οι καιροί ου μενετοί...Δυσαρεστη εξέλιξη...

  24. λαέρτης avatar
    λαέρτης 06/07/2015 01:13:21

    Φαήλε βάλε για πρόεδρος Με τους πορφυρογέννητους δεν θα δει προκοπή το μόνο σοβαρό πατριωτικό κόμμα στην Ελλάδα , το μόνο πραγματικά δημοκρατικό, το μόνο που πραγματικά στηρίζεται στους ανθρώπους του μόχθου και της εργασίας., το μόνο που καταλαβαίνει την εθνική συνέπεια, την αξία της οικογένειας, το θρησκευτικό αίσθημα, την σημασία της αξιοκρατίας. Το ξέρω και το ξέρεις... Γιατι δυστυχώς πλέον το πρόβλημα δεν είναι το μέλλον της παράταξης... Μακάρι να ήταν... Τώρα, αν αυτό που σου προτείνω σου φαίνεται ουτοπία και απλώς σε κάνει να χαμογελάσεις, δεν πειράζει. Μια ταπεινή προσπάθεια εκλογίκευσης στην εξέλιξη της δημοκρατικής ανέλιξης στην εξουσία στην χώρα μας έκανα, μια αποφράδα νύχτα, σε μία χώρα που από καιρό αναζητείται ο κοινός νους... Άλλωστε, φοβάμαι ότι και το διαβατήριο θα αναζητείται πλέον έξω από το συρτάρι Καλό ξημέρωμα...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ λαέρτης 06/07/2015 10:09:26

      ῾Η πρώτη μου σκέψη! ῾Υπάρχουν ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ;;

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ Φωτεινή 06/07/2015 12:30:38

        Κοιτάζω συχνά την στολή του έφεδρου υπολοχαγού και είμαι έτοιμος να πεθάνω για την ελλάδα αν και προτιμώ να σκοτώσω για την ελλάδα... Θα με έκανε ευτυχισμένο! Μετράει αυτό για πατριωτικό?

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Άπαντα Επιστάμενος 06/07/2015 13:41:29

          Πότε ἤσουν ἀξιωματικός, γιά νά ἀπαντήσω στό ἐρώτημα σου.

          • Άπαντα Επιστάμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμενος @ Φωτεινή 06/07/2015 14:00:07

            Υπηρέτησα 1999 - 2001

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Άπαντα Επιστάμενος 06/07/2015 15:10:34

            ΛΑΘΟΣ ἀπάντηση.

          • Βαγγέλης avatar
            Βαγγέλης @ Φωτεινή 06/07/2015 17:17:20

            Ποια είναι η σωστή? '46-'49 ?

          • Άπαντα Επιστάμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμενος @ Βαγγέλης 06/07/2015 18:15:48

            Χα χα!!! Μα ζει ακόμη κάποιος που υπηρέτησε πριν 69 χρόνια? Θα πρέπει να είναι ο πατέρας της κυρίας Φωτεινής και βάλε!

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Άπαντα Επιστάμενος 07/07/2015 01:49:26

            ῾Ο θεῖος μου, ὁ ἀδελφός τοῦ πατέρα μου, πολέμησε τούς προγόνους τοῦ τσίπρα στόν συμμοριτοπόλεμο. ῾Η φρίκη τῶν πράξεων τῶν μπολσεβίκων πού μᾶς περιέγραψε δέν μεταφέρεται ἐδῶ.

          • kapoios_allos avatar
            kapoios_allos @ Άπαντα Επιστάμενος 06/07/2015 17:14:38

            Ε λοιπόν, άντε να ξαναπηϋρετήσετε

          • Άπαντα Επιστάμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμενος @ kapoios_allos 07/07/2015 00:38:07

            Αυτό δεν το αποφασίζω εγώ ή εσείς, αλλά η πατρίδα.

  25. victoria (true) avatar
    victoria (true) 06/07/2015 01:46:10

    Δύσκολες στιγμές.Έκανε λάθη αλλά δεν του άξιζε η απαξίωση αυτή σε καμία περίπτωση. Υπηρέτησε την πατρίδα και αυτό θα μείνει.Πάντα λίγοι θα το καταλαβαίνουν αυτό εδώ που φτάσαμε σαν κοινωνία. Φοβάμαι. Για την Ελλάδα. Και για την οικογένειά μου, τους φίλους. Αισθάνομαι σαν Πομπηία day minus 4-5...

  26. Tom Papadopoulos, President NODE(ND) Canada avatar
    Tom Papadopoulos, President NODE(ND) Canada 06/07/2015 02:31:18

    Αγαπητοι φιλοι, Ο Αντωνης Σαμαρας εκανε αυτο που επρεπε. Εχασε δυο εκλογικες αναμετρησεις. Δεν εχει καμια σημασια το γιατι και το πως. Δεν υπηρχε καμια περιπτωση να παραμεινει. Το γιατι και το πως ειναι το ερωτημα που πρεπει τωρα να απαντησουμε ολοι εμεις μαζι και οχι μονο ο κ. Σαμαρας. Το ερωτημα ειναι ποιος νεος, αφθαρτος αλλα αρκετα δοκιμασμενος στον πολιτικο αγωνα νεοδημοκρατης μπορει να νικησει τον Τσιπρα. "Ο βασιλευς απεθανε, βρειτε τον ανταξιο για να αναφωνησουμε, Ζητω ο νεος βασιλιας". Το "βρειτε"ρητορικο ειναι, δεν βγαζω τον εαυτο μου απεξω. Ανανεωση εκ βαθρων. Εγω ειχα ηδη αποφασισει απο καιρο να κανω τοπο στα νειατα αλλα καποιοι ξεχασαν να ορισουν ημερομηνιες για εσωκοματικες εκλογες για τους αποδημους.

    • Wolf avatar
      Wolf @ Tom Papadopoulos, President NODE(ND) Canada 06/07/2015 16:38:08

      Ουδείς!!!

  27. Neodimokratis15 avatar
    Neodimokratis15 06/07/2015 03:03:50

    Αντώνη μας άφησες νωρίς! Πραγματικά χωρίς εσένα θα δυαλυθεί το κόμμα. Μην τα παρατάς, ξαναβάβάλε υποψηφιότητα και εμείς η γνήσιοι Νεοδημοκράτες θα σε στηρίξουμε!

  28. Απόδημος avatar
    Απόδημος 06/07/2015 03:43:59

    Άξιος πρόεδρε. Προσμένω στην ολική επαναφορά σου.

  29. Ιδεολόγος avatar
    Ιδεολόγος 06/07/2015 04:37:48

    Αντώνη Σαμαρά, για πολύ καιρό πολλοί σε αποκαλούσαμε ο ''Πρόεδρος''. Πιστέψαμε σε εσένα, ακόμη και όταν όλα έδειχναν χαμένα κατά την τελευταία προεκλογική περίοδο, ακόμη και αν ιδεολογικά δεν ταυτιστήκαμε ποτέ πλήρως. Ήμουν και εγώ από εκείνους, που σε χειροκρότησαν στο Βελλίδειο τον Ιανουάριο, όταν μίλησες μπροστά μου για τελευταία φορά, ως Πρωθυπουργός της Χώρας μου. Η οικογένεια μου σε στήριξε από τα πρώτα σου βήματα στην Πύλο, την Καλαμάτα και την Μεσσηνία, όταν δεν σε ήξεραν πολλοί και όταν λίγοι πρώτοι πίστεψαν σε εσένα. Σε αντάλλαγμα δεν ζήτησε ποτέ τίποτε, ούτε όταν ήσουν Υπουργός, ούτε όταν ήσουν Πρωθυπουργός. Μέχρι και χθες η αριστερή παρέμβαση έμοιαζε να έρχεται και βαθιά μέσα μου καλλιεργούσα την πίστη, πως θα γινόσουν ξανά Πρωθυπουργός, εσύ ο μεγάλος πολιτικός αντίπαλος του Αλέξη Τσίπρα και ίσως η νέμεσις του. Μολαταύτα ο Λαός σε παρεξήγησε και μονάχα η Ιστορία θα σε δικαιώσει. Έκανες πάρα πολλά λάθη σαν Πρωθυπουργός και ακόμη μεγαλύτερες ευεργεσίες για τον Τόπο απέναντι σε εσωτερικούς και εξωτερικούς εχθρούς και ανταγωνιστές. Αλλά η Ανάπτυξη Αντώνη δεν ήρθε ποτέ πραγματικά. Γιατί πρόδωσες την παραδοσιακή βάση του κόμματος; Γιατί δεν φιλελευθεροποίησες πλήρως, όπως πολλάκις υποσχέθηκες την Οικονομία μας; Γιατί έκανες τον φοβικό ανασχηματισμό του Ιουνίου του 2014; Γιατί άφησες τον Τσίπρα να οδηγήσει το βήμα και να δώσει τον τόνο τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2015; Γιατί στήριξες τους αποτυχημένους σου, εκ των πραγμάτων, συμβούλους ξανά και ξανά ακόμη και όταν κάθε φορά τα σενάρια και οι στρατηγικές τους αποτύγχαναν; Γιατί ξέχασες την βάση; Γιατί δεν επικοινώνησες με τον Λαό σου και τον κόσμο του Κόμματος; Ίσως μία μέρα μιλήσουμε για όλα αυτά εκ του σύνεγγυς...Η Ιστορία θα σε δικαιώσει. Σήμερα, έπρεπε, να φύγεις. Διαφωνώ με το Antinews. Στη συλλογική συνείδηση των Ελλήνων πολιτών η δικαίωσή σου δεν λειτούργησε ούτε επήλθε, στη μεγάλη πλειοψηφία τουλάχιστον. Ο,τι και αν κάνει πλέον ο Τσίπρας η πλειοψηφία του λαού δεν θα φωνάξει ''ΕΛΛΑΣ, ΕΛΛΑΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ!''. Όταν σε ξεπερνά η πραγματικότητα και η κοινωνιολογική προσέγγιση φεύγεις, για να μην σε ρίξουν άλλοι, που τόσο το ήθελαν από την αρχή και σε υπονόμευσαν με κάθε τρόπο. Εις το επανιδείν, λοιπόν, Πρόεδρε...ο τίτλος αυτός πάει για μένα σε εσένα και όχι στον αποχωρητή της Ραφήνας. Το Κόμμα, η Κεντροδεξιά Αστική Παράταξη είναι εδώ, θα ανασυγκροτηθεί και είμαι σίγουρος πως την ''επόμενη μέρα'' δεν θα ακολουθήσεις τον δρόμο του ΚΚ. Μείνει ενεργός, μην αφήσεις το Κόμμα να περιέλθει σε αβλεψία και τέλμα. Εγγυήσου, εσύ, πραγματικά την επόμενη μέρα. Καληνύχτα Πρόεδρε, Καληνύχτα κ.Σαμαρά.

  30. Νικήτας avatar
    Νικήτας 06/07/2015 06:33:19

    Άντρας ο πρόεδρος. Η εκλογή ξανά από την βάση αν υπάρχει πολεμικό πνεύμα , αίσθηση και διάθεση νίκης. Κικίλιας , Φορτσάκης , μάχιμους . Τέτοιους και μόνο τέτοιους για να υπάρξει ελπίδα . Τα σόγια και οι επαγγελματίες μακρυά. Αυτά σε πρώτη εκτίμηση

    • sad reality avatar
      sad reality @ Νικήτας 06/07/2015 12:13:10

      άξιος ο Φορτσάκης αλλά οι μηχανισμοί των τζακιών στις ΝΟΔΕ και την ΟΝΝΕΔ θα τον πολεμήσουν

  31. Θανάσης avatar
    Θανάσης 06/07/2015 06:47:16

    ο κύριος Ιωαννίδης δεν πρέπει να δηλώσει παραίτηση;; είναι φως φανάρι ότι επιρροή της ΟΝΝΕΔ στη νεολαία είναι μηδαμινή. Εκεί και αν συνετρίβη το ΝΑΙ... Με νεοφιλελεύθερη νεολαία προσανατολισμένη σε παραδοσιακά τζάκια, ο νεοδημοκράτης θα γίνει είδος υπό εξαφάνιση στους ανθρώπους κάτω από 30. Οι κοινωνικές συνθήκες έχουν αλλάξει δραματικά μετά το 2010, τα βαριά πολιτικά ονόματα αποτελούν ανθρωποδιώχτες σε μια κοινωνία νεόπτωχων και απελπισμένων. Οι κοψοχέρηδες που θα πολλαπλασιάζονται τους επόμενους μήνες θα εξακολουθούν να αντιπαθούν τα παραδοσιακά πολιτικά και πάμπλουτα τζάκια. Ο πορφυρογέννητος αρχηγός θα αποτελεί τη χαρά του Κασιδιάρη στη Βαϊμάρη που ανέτειλε.

    • Μανια avatar
      Μανια @ Θανάσης 06/07/2015 09:15:36

      Συμφωνω για τον προεδρο της ΟΝΝΕΔ ! Τον εβαλαν καποιοι να ορμηξει στον Σαμαρα Τα δικα του χαλαια δεν τα ειδε

  32. YPSIPYLH avatar
    YPSIPYLH 06/07/2015 07:06:10

    ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ....ΕΝΙΩΣΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΣΟΥ....ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙΣ ΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΕΣ....ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΟΥ.....ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΒΑΘΙΑ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ...ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ....ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ......ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΧΩ ΜΕ ΓΥΠΕΣ ΚΑΙ ΟΡΝΙΑ.........ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ.....

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ YPSIPYLH 06/07/2015 14:07:32

      Ή να συνυπάρχουμε με βλήτα. Συμφωνώ σε όλα...

  33. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΩΤΣΗΣ avatar
    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΩΤΣΗΣ 06/07/2015 07:26:33

    Αντώνη Σαμαρά σε ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα...

  34. sad reality avatar
    sad reality 06/07/2015 07:53:15

    Αν δεν το καταλάβατε τα τοτέμ του Καραμανλισμού και του Μητσοτακισμού δεν έχουν απήχηση στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

  35. Φρουρός avatar
    Φρουρός 06/07/2015 07:59:11

    Ο λαϊκισμός νίκησε. Ο λαός έγινε μάζα, ο δρόμος που πήραμε σαν χώρα είναι πάρα πολύ επικίνδυνος. Ο τελευταίος ηγέτης ήσουν εσύ πρόεδρε , από δω και πέρα ούτε κόμμα θα μείνει ούτε χώρα. Σε ανάγκασαν να εγκαταλείψεις κάποιοι παρασκηνιακά, αλλά όλοι τους ξέρουμε γιατί έχουν μακρά ιστορία , θλιβερή ιστορία . Μιά ζωή σκουλίκια ήταν και πάντα έκαναν κακό σ΄αυτή τη χώρα. Ήσουν το τελευταίο αποκούμπι του λαού που ακόμα μπορεί και σκέφτεται και δεν παρασύρεται μέσα στον όχλο. Ήσουν το διαμάντι της πολιτικής, της ανθρωπιάς, του πατριωτισμού. Δεν θα βρεθεί ΚΑΝΕΝΑΣ να σε αντικαταστήσει. ΣΕ ΞΑΝΑΡΩΤΩ , ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗ ΧΑΡΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΕΣ;

  36. Θέμης avatar
    Θέμης 06/07/2015 08:06:44

    Καί κάπου εδώ φίλοι μου χωρίζουν οι δρόμοι μας.Εγώ Μητσοτακέικο δεν ψηφίζω.

    • geothe avatar
      geothe @ Θέμης 06/07/2015 10:15:09

      Συμφωνώ απολύτως. Παρά τα τεράστια λάθη σου Αντώνη Σαμαρά (ιδιαίτερα στην επιλογή των συνεργατών σου) σε χαιρετώ. Εύχομαι να μην είναι πολύ σύντομος ο χρόνος που θα χτυπάμε το κεφάλι μας στον τοίχο. Χθες έβλεπα τον Κυριάκο να λέει στο χασκογελώντα Σκουρλέτη πως "... είναι καλύτερο να απολύεις παρά να διορίζεις". Ποιος σοβαρός πολιτικός θα το ξεστόμιζε άσχετα αν το πίστευε.

      • sad reality avatar
        sad reality @ geothe 06/07/2015 10:46:26

        και ειδικά ο "αυτοδημιούργητος" Κυριάκος ..

    • sad reality avatar
      sad reality @ Θέμης 06/07/2015 12:40:32

      οφείλεις να παλέψεις για να του φράξεις το δρόμο σε εκλογές από τη βάση. δεν κέρδισε ο Σαμαράς το 2009 για να πάρουν το 2015 το κόμμα, όλοι όσοι το συρρίκνωσαν επί Καραμανλή.

  37. sad reality avatar
    sad reality 06/07/2015 08:39:15

    η Μπακογιάννη έκανε τη μεγαλύτερη πολιτική γκάφα της. Θα φέρει αρκετούς που φοβούνται για τα λεφτά τους στη κάλπη μόνο και μόνο για να τιμωρήσουν το μητσοτακέικο.

  38. fallen angel avatar
    fallen angel 06/07/2015 08:56:19

    «Ελπίζω ο Ελληνικός λαός να μην μετανοιώσει για την σημερινή του επιλογή...» Ο Γεώργιος Ράλλης, 18/10/1981, μετά τον θρίαμβο του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές. Αυτός ο λαός είναι άξιος της μοίρας του. Αντώνη δύο λύσεις: α)Ξαναγύρνα στην βάση και μετά σάρωσε επιτέλους το κόμμα από όλους τους άχρηστους β)Δημιούργησε κόμμα και πάρε μαζί σου νέους και άξιους ανθρώπους, χωρίς τα βαρίδια της ΝΔ που ποτέ δεν σε ήθελαν και πάντα σε θεωρούσαν προδότη

    • sad reality avatar
      sad reality @ fallen angel 06/07/2015 09:51:40

      τα βαρίδια και τα τζάκια φούσκωσαν το όχι. Η Δεξιά χρειάζεται όλικη ανακατασκευή και απομακρύνση του καρκινώματος των πολιτικών γόνων.

    • Τολης avatar
      Τολης @ fallen angel 06/07/2015 10:06:56

      σχετικα με το β Ποιους; τον Αδωνι και το Βοριδη; Θα σας κανει ο Μιχαλολιακος συνιστωσα του...

  39. akenaton avatar
    akenaton 06/07/2015 09:14:24

    Πρόεδρε, μονάχα όποιος δεν κάνει τίποτε δεν κάνει λάθη. Κι εσύ, έκανες τόσα πολλά για την Πατρίδα, που τα λάθη σου τα θεωρώ αμελητέα. Σου σφίγγω το χέρι και σε ευχαριστώ για όλα. Ακενατόν

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ akenaton 06/07/2015 19:45:33

      Συμφωνώ απόλυτα. Δεν έχει ξανακυβερνήσει άλλος σε τέτοιες συνθήκες, σε τέτοια συγκυβέρνηση με τους ενόχους για την κατάσταση και να πετύχει τέτοιες αλλαγές σε 2,5 χρόνια. Αν τέλειωνε η 4ετία θα εξαφανίζονταν τα μνημονιακά κόμματα εντελώς. Αλλά ο Κουβέλης με τους Συριζανέλ και ΧΑ αποφάσισαν να παίξουν με τη φωτιά. Και καίνε την Ελλάδα μας τώρα...

  40. jim avatar
    jim 06/07/2015 09:35:51

    Πιστεύω ότι ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να το ξανασκεφτεί και να θέσει εκ νέου υποψηφιότητα ζητώντας ανανέωση της εμπιστοσύνης στο πρόσωπό του από τη βάση του κόμματος η οποία τον ανέδειξε Πρόεδρο το 2009 με μεγάλη συμμετοχή και μεγάλο ποσοστό. Η βάση πρέπει να αποφασίσει ξανά! Δεν αντέχει πια ο λαός της ΝΔ, τη Ντόρα, το Δένδια και το Στυλιανίδη να πριονίζουν διαρκώς τον Σαμαρά. Αυτοί είναι υπεύθυνοι για την άσχημη εικόνα της ΝΔ στο λαό. Ποιός θα ψηφίσει ένα κόμμα που αλληλοσπαράσσεται και υπονομεύεται διαρκώς κάθε θέση του Αρχηγού του; Έχω μια απορία: Μετά το τηλεοπτικό μήνυμα Καραμανλή έγραφαν πολλές αντι-σαμαρικές σελίδες (πχ parapolitika) ότι πλέον συσπειρώθηκε η ΝΔ και σαρώνει το ΝΑΙ. Δηλαδή αν κέρδιζε το ΝΑΙ θα ήταν νίκη Καραμανλή, ενώ τώρα που έχασε είναι ήττα Σαμαρά;;; Αντώνη Σαμαρά, πιστεύω ότι οι ραγδαίες εξελίξεις θα σε δικαιώσουν πριν από την εκλογή του νέου Αρχηγού της ΝΔ και θα σε πείσουν να θέσεις εκ νέου υποψηφιότητα για την Προεδρία της ΝΔ.

  41. ΝΙΚ0Σ Π avatar
    ΝΙΚ0Σ Π 06/07/2015 09:49:09

    αρχισε τη π0ρεια τ0υ ως αρχηγ0ς τ0υ κ0μματ0ς με ενα βασικ0 λαθ0ς δεν καθαρισε τ0 κ0μμα απ0 τη ντ0ρα και τ0υς αυλικ0υς της ,εβαλε τις πρ0σωπικες τ0υ φιλιες 0δηγ0 στην επιλ0γη πρ0σωπων στ0 κλειστ0 κυκλ0 γυρω τ0υ ,εκανε λαθ0ς μεγαλ0 μετα τις ευρωεκλ0γες βαζ0ντας στη κυβερνηση 0τι πι0 λαικιστικ0 και αστει0 ειχε τ0 κ0μμα και τ0 τελευται0 μετα τις β0υλευτικες εκλ0γες επρεπε ν'απευθυνθει παλι στ0 λα0 της νδ π0υ τ0ν εχρισε πρ0εδρ0 για να ζητησει παλι την εμπιστ0συνη τ0υς και να κλεισει τις π0ρτες στα διαφ0ρα ν0υμερα π0υ πρ0αλειφ0νται για αρχηγ0ι {λυπαμαι για τ0 0 αλλα τ0 πληκτρ0λ0γι0 ν0σει}

  42. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 06/07/2015 09:52:54

    Καλό άρθρο. Ελπίζω να μην αναλάβει κανένα γίδι αρχηγός τώρα, γιατί υπάρχει κίνδυνος πασοκοποίησης.

  43. ΒΑΓ avatar
    ΒΑΓ 06/07/2015 10:05:54

    << Οι προδότες, οι άχρηστοι και οι παραδόπιστοι εντός της ΝΔ θα το πληρώσουν. >> ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ;

  44. Ραβινος avatar
    Ραβινος 06/07/2015 10:15:59

    Τι να πει κανεις για τον Αντωνη Σαμαρα .Δακρυσα μαζι του την τελευταια φορα που στο διαγγελμα του -προ του δημοψοφισματος - ειπε κοιτωντας το εδαφος και κομπιαζοντας απο συγκινηση '' ...εδω ειναι Ελλαδα ...''.Ξεκινησαμε εναν αγωνα επανασυστασης της παραταξης και διασωσης της πατριδας τον Νοε του 2009.Εβαλε στην ζυγαρια τις γνωσεις & εμπειρια του που τοσες φορες απεδειξε οτι διαθετει και ισιαξε τα πραγματα που εγερναν επικινδυνα προς την καταστροφη τοσο για την παραταξη οσο και προ παντος για την πατριδα . Δεν αρμοζουν μνημοσυνα στον ΑΣ αλλα ενα μεγαλο μπραβο και ευχαριστιες για ολα οσα εκανε ανιδιοτελως για τον λαο και την πατριδα .Με την αποχωρηση του ΑΣ ορφανεψε ενας λαος πελαγωμενος στον λαικισμο και τον νεοκομμουνιστικο πλαισιο επαιτειας που ολα τα θεωρει δεδομενα & κεκτημενα.Το μελλον αδηλον και τα μελουμενα θα ειναι τοσο δυσκολα που θα σκεφτουν πολλοι το που εισαι Αντωνη Σαμαρα.Ενας λαος χωρις ιδεολογια καθοδηγουμενος απο μια λαικιστικη επιθετικη επαιτεια προς φιλους και εταιρους δεν εχει καμια αξιοπρεπεια και υπερηφανεια .Θα αντιμετωπιζεται απο εχθρους και φιλους ως παριας .Αυτο θα το δουμε συντομα . Για την πολυπαθη ΝΔ τωρα ανοιγεται πεδιο δοξας λαμπρο για αγωνα στην κονιστρα της αναδειξης νεου αρχηγου με ψηφοφορια απο την βαση της .Εδω θα δουμε ποσα απιδια παιρνει ο σακκος του Μητσοτακεικου ,Δενδια ,Στυλιανιδη κα υπονομευτων της ενοτητας της.Προσωπικα θα ηθελα μια αναβαπτιση του ΑΣ απο την βαση θεττοντας υποψηφιοτητα αλα Σαρκοζι.Προς τον παρον τον αποχαιρετω με σεβασμο & αγαπη .Αντιο Αντωνη Σαμαρα .Καληνυκτα Ελλαδα .

    • Μεταλλωρύχος avatar
      Μεταλλωρύχος @ Ραβινος 06/07/2015 16:44:49

      Μακάρι να είχα το χάρισμα του δικού σου λόγου, να έγραφα αυτά και άλλα τόσα για τον Αντώνη Σαμαρά...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ραβινος 06/07/2015 19:46:55

      Πολύ σωστός!

  45. sad reality avatar
    sad reality 06/07/2015 10:17:54

    Π.Τατούλης: Στην πρώτη γραμμή της διεκδίκησης της ηγεσίας της ΝΔ - magnesianews.gr αλήθεια ποιανού είναι λαγός;;

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ sad reality 07/07/2015 01:38:32

      Τελικά τό θράσος αὐτοῦ τοῦ γυρολόγου δέν ἔχει πάτο!

  46. ΙΦΘΙΜΟΣ avatar
    ΙΦΘΙΜΟΣ 06/07/2015 10:18:35

    Πολλοί εδώ μέσα δεν έχουν ακόμη καταλάβει πόσο μεγάλος ΗΓΕΤΗΣ παραμένει ο Σαμαράς και πόσο δουλεύει για το καλό της παράταξης βλέποντας πολύ μπροστά τις κινήσεις στην πολιτική σκακιέρα. Αν είχε παραιτηθεί τη βραδιά της 25/1 (όπως κοντόφθαλμα έβλεπαν κάποιοι ως αναγκαίο, και ΠΡΙΝ έρθει η όποια τελική "λύση" από τον Τσίπρα) τότε ο νέος αρχηγός της παράταξης θα ξεκινούσε με σαφές μειονέκτημα έναντι του Τσίπρα αφού θα χρεωνόταν ΚΑΙ τα όποια λάθη που ασφαλώς υπήρξαν από τις πρόσφατο παρελθόν της Παράταξής. Δηλαδή, ο νέος αρχηγός θα χρεωνόταν ΚΑΙ τα όποια λάθη του Καραμανλή, του Μητσοτακέηκου και ασφαλώς και του ιδίου του Σαμαρά. Τώρα ο Σαμαράς "τραβάεi" πάνω του όλη την συσσωρευμένη κριτική στην Παράταξη και αφήνει το πεδίο χωρίς βάρη για τον, ελπίζω, νέο και χωρίς βαρίδια του παρελθόντος ηγέτη της Παράταξης. Θα θέλαμε καλύτερο ξεκίνημα απ' αυτό;
    Αντώνη, σ' ευχαριτώ.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ ΙΦΘΙΜΟΣ 06/07/2015 21:56:46

      Αυτο οντως εχει βαση.

  47. NONOS avatar
    NONOS 06/07/2015 10:21:06

    Δρυος πεσουσης...τα υπολοιπα γνωστα...ουδεις αμφισβητει τον πατριωτισμο του Σαμ...οπως και ολων των πολιτικων αρχηγων..αλλα για να λεμε τα πραγματα με τ ονομα τους ο Σαμ χτυπησε τη μεσσαια ταξη τους νοικοκυραιους τους παραδοσιακους δεξιους γιατι δεν ειχε τ αντερα να κανει μετερυθμισεις και γιατι το περιβαλλον του ηταν βυζαντιο....η ταφοπλακα του ηταν ο ΕΝΦΙΑ ..επρπε να παραιτηθει τον Γεναρη....τωρα φευγει με το κεφαλι κατω και δεν το αξιζει....γιατι δουλεψε οσο κανεις αλλος...αλλα επρεπε αυτο πουκανε ο πιτσιρικας σημερα να το εκανε αυτος το '12.....τωρα βεβαια ειναι αργα...η Ιστορια θα τον κρινει ....ουδεις αναντικαταστατος........

    • sad reality avatar
      sad reality @ NONOS 06/07/2015 11:52:25

      η μεσαία τάξη χτυπήθηκε επειδή ορισμένοι φιλελεύθεροι μεταρρυθμιστές τύπου Κυριάκου πάθαιναν καρδιακό επεισόδιο στη σκέψη να απολυθεί κανένας ΔΥ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ NONOS 06/07/2015 13:31:33

      Τώρα πλήρωνε ΕΝΦΙΑ ἐπ ἄπειρον πού ὁ τσίπρας θά καταργοῦσε. Φαντάζομαι θά ψήφισες ΟΧΙ, ἔ πατριώτη;

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ NONOS 06/07/2015 14:11:10

      Κανεις μεγαλο λαθος. Ο πιτιρικας εκλεισε τραπεζες , εφαγε ολα τα λεφτα απο τα ταμεια, εβγαλε γερους σε ουρες , διορισε τεμπεληδες στην ΕΡΤ και οχι μονο, διχασε τον κοσμο, επενδυσε στο θυμικο και στο κομπλεξ του Ελληνα , συζηταει για 10 δισ μετρα ενατι ενος του Σαμαρα, μειωνει για να μη πω καταστρεφει τον τουρισμο και πεταει την δυσκολη ωρα το μπαλλακι στον λαο. Τωρα ο λαος θα πληρωσει και ΕΜΦΙΑ και περισσοτερα μετρα και εχει το ρισκο της ολοκληρωτικης πτωχευσης. Ο Σαμαρας θα μπορουσε οπως και ο Κ.Κ να χαιδεψουν αυτια. Προτιμησαν να που την αληθεια. Φευγει με ψηλα το κεφαλι. Οι αλλοι θα φυγουν χωρις κεφαλι αν τα πραγματα χειριτερεψουν. Το δημοψηφισμα ΜΑΙΜΟΥ με το ακαταλαβιστικο ερωτημα δεν σημαινει τιποτα σε περιπτωση καταστροφης.

      • pikeman avatar
        pikeman @ Ρεαλιστης 06/07/2015 16:28:43

        Χαχαχα!!! Μουχαχαχα! (=πικρό γέλιο). Μα είναι καλός αριστερός. Μα μας στέλνει συγχαρίκια ο Μαντούρος και ο Κάστρος. Μα θα δακρύσομε γνήσια λαικά και θα ματώσωμε για το λαό και για τα αριστερά ιδεώδη. Αυτά που χρόνια τώρα έχουν στρογγυλοκάτσει στο σβέρκο του συλλογικού ασυνείδητου ως σωστά και καλά. Και να καταστραφούμε , και να ισοπεδωθούμε η σημερινή γενιά δεν πρόκειτε να το παραδεχτεί ποτέ ότι κάνει σφάλμα. Άρνηση. Πάντα θα πουλάνε το δημοψήφισμα και πάντα ο κόσμος θα το αγοράζει. Τέλος. Εδώ τόσα χρόνια πουλούσαν άλλα παραμύθια και αλλίμονο αν έλεγε κανείς κάτι άλλο. Να μην επεκταθώ, είναι κακοί καιροί.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ NONOS 06/07/2015 19:48:06

      Σοβαρέψου. Συγκυβερνούσε με το ΠΑΣΟΚ. Αν ήταν αυτοδύναμος θα έκανε τα ίδια νομίζεις;

  48. airman avatar
    airman 06/07/2015 11:11:48

    Όπως στη ζωή έτσι και στην πολιτική κάθε κύκλος νομοτελειακά κάποτε κλείνει, ενίοτε και άδοξα. Η πορεία που διαγράφει κάθε πολιτικός όμως είναι αυτή που αποτιμάται, κρίνεται, συγκρίνεται και στο τέλος η ιστορία γράφει. Στα εύκολα ουκ ολίγοι δοξάστηκαν, ποτέ άλλωστε δεν έλειψαν οι "καπετάνιοι του πολύ καλού καιρού". Λίγοι όμως είναι οι "καπετάνιοι παντός καιρού". Η επόμενη μέρα της παράταξης που εγγυάται την αταλάντευτη ευρωπαϊκή πορεία της χώρας, το καλό τουμ λαού και τόπου πρέπει να είναι φωτεινότερη. Και αυτό θα το διασφαλίσει ο κόσμος της σύντομα, όπως το έχει αποδείξει και στο παρελθόν.

  49. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 06/07/2015 11:48:54

    O κ. Αντώνης Σαμαράς κατά τη γνώμη μου, βρέθηκε στο προσκήνιο σε μία κρισιμότατη για την Ελλάδα και τον Ελληνικό λαό χρονική συγκυρία. Η Ιστορία τον κάλεσε το 2012 να ηγηθεί, να ενώσει ετερόκλητες και αντίρροπες δυνάμεις, να συγκρουστεί με το Ευρωπαϊκό κατεστημένο, να υπερασπιστεί την αξιοπρέπεια και το δίκιο μας, τότε που οι εκβιαστές ήταν ακόμα ανέτοιμοι και απολύτως απροετοίμαστοι να μας αντιμετωπίσουν. Αν είχε τολμήσει τότε να ερμηνεύσει διαφορετικά τις προκλήσεις ξεπερνώντας το συντηρητικό DNA του κι αν είχε επιλέξει στη σκακιέρα τις υπερβατικές κινήσεις που θα τον μετέτρεπαν από επί κεφαλής της Ν.Δ σε Εθνικό Ηγέτη, αν είχε ρισκάρει το ...''σταύρωσον'', ενός λαού που τελικά δεν είναι αγνώμων, η Ιστορία θα είχε γραφτεί πολύ διαφορετικά..... Δυστυχώς, δεν αποδέχτηκε τον μόνο ρόλο που του ταίριαζε κι έτσι η αντίστροφη μέτρηση, ξεκίνησε όσο κι αν δεν ήταν ορατό, από την ώρα της παραδοχής του ''ουδείς αναμάρτητος''. Μπορεί εδώ μέσα οι περισσότεροι να βρίσκετε την άποψή μου ‘’αιρετική’’, αλλά πιστεύω ακράδαντα πως όταν κανείς αρνηθεί την ψυχή του, αυτομάτως παραδίδει και τα όπλα του. Η Ιστορία επιλέγει τους ρόλους και όχι οι ταλαντούχοι ηθοποιοί, αναλόγως με τις ''αντοχές'' τους. Τώρα, ο Θεός μαζί μας….

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Άλυτη Εξίσωση 06/07/2015 17:16:27

      Δεν ειναι ¨αιρετικη¨ ειναι απλα λαθος. Γιατι το ευκολο για να γινεις συμπαθης ειναι να δημιουργησεις ρηξη. Βλεπε V . Αλλα δες ποσοι απολυονται απο την περασμενη εβδομαδα στον τουριστικο τομεα. Δες τις ουρες των συνταξιουχων και το παγωμα της αγορας? Τον Σαμαρα τον ενδιεφερε τον τον Αλεξη και τον Γιαν(ν)η ΟΧΙ. Μη κοιτας τα αποτελεσματα τα χθεσινα. Προερχονται απο ζαλισμενο κοσμο, με ασαφες ερωτημα και αγνοια στα οικονομικα. Σε 24 ωρες αν δεν βρεθει λυση ολοι αυτοι θα φωναζουν σταυρωσον αυτον . Και φυσικα η λυση θα ειναι πολυ πιο σκληρη απο αυτην του Σαμαρα.

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Ρεαλιστης 06/07/2015 17:27:52

        Το ''λάθος'' και το ''σωστό'', υποκειμενικά. Είναι απλά ζήτημα θεώρησης και διαφορετικής εκτίμησης των γεγονότων, των δυνατοτήτων και των προοπτικών. Δεν θα υπεισέλθω, γιατί η διαφωνία μας είναι ...πυρηνική κι απλώς θα χάσουμε την ώρα μας :-).

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Άλυτη Εξίσωση 06/07/2015 18:12:09

          Υποκειμενικες ειναι οι απολυσεις? Υποκειμενικες και φανταστικες εικονες ειναι οι κλειστες τραπεζες? Η υποκειμενικες ειναι οι ακυρωσεις των τουριστων? Και ολα αυτα για να ειναι καποιος αρεστος ?

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Ρεαλιστης 06/07/2015 19:16:04

            Υποκειμενική είναι η ...επιλεκτική στεναχώρια όσον αφορά τις απολύσεις, όπως και η μη παραδοχή του οτι δεν είναι μόνον οι εκβιαστικά κλειστές Τράπεζες, που προκαλούν προβλήματα σε επιχειρήσεις και ακυρώνουν κρατήσεις. Όσον αφορά δε την ερμηνεία του σκοπού, αυτή κι αν είναι υποκειμενική! Γι αυτό σας λέω. Δεν έχει νόημα να το κουράζουμε.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Άλυτη Εξίσωση 07/07/2015 01:09:07

            Μη το κουραζουμε , αληθεια. Διαφορετικα τα βλεπει ενας ΙΥ σαν εμενα και ενας ΔΥ σαν εσενα

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Ρεαλιστης 07/07/2015 08:53:07

            Τα έχουμε πεί όλα αυτά. Δεν είμαι πελάτης-οπαδός και Δ.Υ. Επιμένετε να το κουράζετε όμως....

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Άλυτη Εξίσωση 07/07/2015 10:32:49

            Η επιμονη ομως αλλα λεει...

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Ρεαλιστης 06/07/2015 19:50:06

            Ο λαϊκισμός είναι δηλητήριο αδερφέ. Άοσμο. Και να το έχεις πιει δε το καταλαβαίνεις. Μόνο όσοι δεν το ήπιαν. Μη χάνεις το χρόνο σου...

          • Το τζίνι avatar
            Το τζίνι @ Γεώργιος Τ. 07/07/2015 08:48:27

            Δεν είσαστε όμως και πολλοί τελικά, εσείς που δεν το ήπιατε το ...δηλητήριο. Άκυρη η παρομοίωση, πέτα τις παρωπίδες, η αυλαία έπεσε.

    • airman avatar
      airman @ Άλυτη Εξίσωση 07/07/2015 06:26:41

      "... αν είχε επιλέξει στη σκακιέρα τις υπερβατικές κινήσεις που θα τον μετέτρεπαν από επί κεφαλής της Ν.Δ σε Εθνικό Ηγέτη, αν είχε ρισκάρει το ...''σταύρωσον'', ενός λαού που τελικά δεν είναι αγνώμων, η Ιστορία θα είχε γραφτεί πολύ διαφορετικά..... " Κι όμως, έδωσε την ευκαιρία στο σημερινό Πρωθυπουργό, ξεκινώντας από καλύτερη αφετηρία, να πετύχει να αλλάξει την ιστορία! Μακάρι οι εξελίξεις να μην το επιβεβαιώσουν! Από αύριο τα σπουδαία!

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ airman 07/07/2015 08:44:09

        Δεν είναι καθόλου καλύτερη η αφετηρία, αν λάβουμε υπόψη μας πως σήμερα πια οι μικροσυμφεροντολόγοι τοκογλύφοι που παριστάνουν τους ...εταίρους, έχουνε εν τω μεταξύ θωρακιστεί και μας κοροϊδεύουν. Η Ευρώπη κάποια μέρα θ' αλλάξει, γιατί δεν γίνεται να πάει μακριά έτσι καθώς πορεύεται, μη σεβόμενη και μη βοηθώντας τους λαούς της να ζήσουν ανθρώπινα. Το κακό είναι πως η τύχη της χώρας μας κρίνεται σήμερα, που την Ευρώπη οδηγούνε ασήμαντοι υπάλληλοι συμφερόντων, πολιτικοί νάνοι κι αισχροί εκβιαστές.

  50. alex avatar
    alex 06/07/2015 11:55:18

    Κυριε Αντωνη Σαμαρα σ'ευχαριστω για οσα εκανες για την μεγαλη παραταξη !!! Please come again. Captain Alexios

  51. petros avatar
    petros 06/07/2015 12:21:43

    ΑΝΤΩΝΗ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΣΑΜΑΡΙΚΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ. Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.-

  52. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 06/07/2015 12:32:52

    Ευχαριστούμε τον Αντώνη Σαμαρά για το σταμάτημα της ύφεσης (παρέλαβε -7 παρέδωσε +0.8), για την αρχή της μείωσης της ανεργίας, την (οριακή) αύξηση του μέσου μισθού ΙΥ, το πρωτογενές πλεόνασμα, την κερδοφορία σε ΟΣΕ, ΕΑΒ, ΕΥΔΑΠ, κλπ, την υψηλότερη απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων (ΕΣΠΑ) στα χρονικά, την άνοδο του τουρισμού στα 22 εκατ. αφίξεις, τις στοχευμένες κινήσεις ανταγωνιστικότητας (μείωση εισφορών, μείωση ΦΠΑ σε ετσίαση και τουρισμό), την κατάργηση του νόμου περί Ιθαγένειας και την ραγδαία μείωση (επί των ημερών του) της εισροής λαθρομεταναστών. Τώρα, αυτό που μένει είναι να βρεθεί ο άξιος αντικαταστάτης του, που όχι μόνο θα συσπειρώσει τους δεξιούς ψηφοφόρους, αλλά θα φέρει και πολλούς από το κέντρο, χωρίς να ανήκει απαραίτητα σε αυτό, ενώ η ηλικία του θα προσελκύσει και πολλούς νέους, που αμφιταλαντεύονται μεταξύ ποταμιού και άλλων χώρων... Ο Βασίλης Κικίλιας ίσως...

  53. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 06/07/2015 12:45:39

    Λυπαμαι για τον Αντωνη αλλα νομιζω εφταιξε και ο ιδιος... 5 λεπτα μετα την προκηρυξη του Δημοψηφισματος απο τον ολιγιστο ακροαριστερο τσιπρα, του εστειλα προσωπικα στο ΤWEETER του τρεις λεξεις 'ΑΠΟΧΗ-ΑΠΟΧΗ-ΑΠΟΧΗ' και 'Αντωνη αστον να ψηφισει μονος του και να αναλαβει τις ευθυνες του'... ΣΗΜΕΙΩΝΩ οτι αν ειχε διαλεξει ο Αντωνης την αποχη σημερα το Δημοψηφισμα θα ηταν ακυρο (αφου χρειαζεται 40% ψηφοφορων και τελικα ψηφισε μολις το 60%..) ο ιδιος θα ηταν ακομη αρχηγος στην ΝΔ και ο μικρος Ναπολεοντισκος θα εμενε εκθετος ... Αλλο λαθος ηταν η συγκρουση με τους ψηφοφορους της ΧΑ και οχι η πολιτικη επαναπατρισμου των... Τελος παντων νομιζω οτι δεν χανει ο Αντωνης με την παραιτηση του αλλα η Ελλαδα, και αυτο με πονα περισσοτερο. σσ Υποψηφιότητες τύπου Τατουλη, Ντορας, Δενδια,Στυλιανιδη σημαίνουν γελοιοποίηση της παρατάξεως και σιγουρη ΔΙΑΛΥΣΗ της... Kαι μια προβλεψη....αυτη η κυβερνηση δεν φτανει στην παρελαση της 28ης Οκτωβριου ουτε με τανκς...αρα γρηγορα εκλογη Προεδρου ΝΔ και σηκωμα μανικιων να φυγει αυτη η επικινδυνη ακροαριστερη δρακα τσογλαναρεων.

  54. cobalt avatar
    cobalt 06/07/2015 13:19:06

    Ουδέν κακόν αμιγές καλού. Χαίρομαι που θα ξαναρχίσω να ελέγχω το Antinews, για πληροφόρηση και για τα σχόλια πραγματικά ενημερωμένων πολιτών που απαρτίζουν το αναγνωστικό του κοινό και τους σχολιαστές του τόπου, εφόσον ελπίζω ν' απαγκιστρωθεί απο το στρατόπεδο που είχε διαλέξει και ξαναγίνει ένα αμιγώς ενημερωτικό site. Ο Σαμαράς είναι απώλεια για τη Ν.Δ. κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει καθώς είναι ο τελευταίος των μεγάλων πολιτικών, των ανθρώπων του πολιτικού ποπλιτισμού και της πολιτικής ως επιστήμης. Όλοι οι υπόλοιποι που έχουν μείνει είναι δικολάβοι και κατασκευαστές επιχειρημάτων. Ταυτόχρονα όμως ο Σαμαράς απέτυχε παταγωδώς όταν άλλαξε στρατόπεδο και εντάχθηκε στην καταστροφική συγκυβέρνηση. Ακόμα και τώρα που έχουμε "αντιμνημονιακή" κυβέρνηση γιατί "έτσι", ο Σαμαράς είναι αυτός που είχε τα πραγματικά επιχειρήματα εναντίων των αποφάσεων που μας έφεραν σε αυτό το χάλι και του τότε Σαμαρά ήταν η φωνή που τριβέλιζε στο κεφάλι πολλών δεξιών/πατριωτών που ψήφισαν εναντίων των μέτρων στο πρόσφατο δημοψήφισμα. Είναι κι αυτό μια ένδειξη του πολιτικού μεγέθους του ανδρός. Οπότε κρίμα και στο καλό.

  55. θεσσαλος avatar
    θεσσαλος 06/07/2015 13:19:21

    προεδρε σε ευχαριστουμε για την προσφορα σου!σωστη επιλογη για παραιτηση..ισως αν την εκανες μετα τις εκλογες τωρα να ησουν πρωτος μαγκας..ο ανεκδιηγητος προεδρος της οννεδ εκτεθηκε..και επειδη πολλοι χλευασαν το 28% του ιανουαριου οι δενδιομητσοτακηδες θα το δουν αυτο το ποσοστο με τα κιαλια!

  56. blackunder avatar
    blackunder 06/07/2015 13:27:29

    Παίδες. Καλός και άγιος ο Σαμαράς, όμως δεν στηρίχθηκε στη βαση του κόμματος που τον ψήφισε. Με τις ρήξεις πετυχαίνεις. Αντιθέτως: Δεν απέβαλε τα βαρίδια από το κόμμα. Δεν προχώρησε σε μεταρρυθμίσεις στο κράτος. Δεν αντιμετωπισε με πυγμή την αριστερα. Καλές οι προθέσεις του, αδιαμφισβητητη η ποιοτική του διαφορά, αλλά μπορούσε πολύ καλύτερα...

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ blackunder 06/07/2015 14:12:42

      Δεν αντιμετωπισε με πυγμή την αριστερα. Εισαι σιγουρος? Ισως να μην το καταλαβες γιατι ο Σαμαρας ειναι/ηταν σκυλος που δεν γαυγιζει. Σιγουρα θα μπορουσε πολυ καλυτερα, αλλα ηταν ενας για ολους...αλλα οχι ολοι για εναν.

  57. Sofie avatar
    Sofie 06/07/2015 13:34:42

    Δεν είμαι υπερ καμίας παράταξης γιατί πιστεύω ότι το βουλευτιλίκι δεν θα έπρεπε να αμοίβεται και να έχουν ουσιαστικά ακριβωππληρεμένους εκλεγμένους δημοσίους υπαλλήλους που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η καρέκλα τους και ο μισθουλάκος τους. Η αλήθεια είναι ότι δεν τον είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση (τον Σαμαρά) , ωστόσο δεν μπορώ να παραβλέψω το γεγονός ότι στάθηκε αξιοπρεπής και σεβάστηκε πάνω απ'όλα τον εαυτό του. Μπράβο του

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Sofie 06/07/2015 19:54:40

      Τα πρώτα που έγραψες για καρέκλες και μισθούς επιβεβαιώνουν το γιατί ο Σαμαράς αξίζει μεγάλου σεβασμού. Δεν έχει ανάγκη τα χρήματα και όταν έκανε ρήξη με τον Μητσοτάκη για το όνομα της Μακεδονίας ήταν ο επόμενος αρχηγός της ΝΔ. Έχασε 10 χρόνια μακριά από την πολιτική λόγω του πατριωτισμού του. Πότε και ποιος άλλος έκανε τόσα για την Ελλάδα χωρίς να κερδίσει τίποτα που να του χρειάζεται;

  58. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 06/07/2015 13:47:11

    Στάθηκες παλληκάρι στα δύσκολα , κρατώντας τη χώρα σε κρίσιμη στιγμή . Το τίμημα που πλήρωσες βαρύ , αλλά το φιλότιμο και το ήθος σου , δεν σ' άφησαν ούτε μια στιγμή να κάνεις πίσω . Η σκέψη σου , η καλλιέργεια , το πάθος σου , αλλά και η μεγάλη ψυχή σου , σ' έκαναν πάντα να ξεχωρίζεις και θα είναι η απουσία σου έντονη , τώρα που τα χειρότερα έρχονται . Τώρα , που πλέον τίποτα δεν θα είναι πια το ίδιο , θέλω μέσα από την καρδιά μου να πω σ' έναν πολιτικό , σ' έναν ηγέτη , σ' έναν άνθρωπο , σ' έναν αληθινό Κύριο : Αντώνη , σ' ευχαριστώ !

  59. Amfidexia avatar
    Amfidexia 06/07/2015 13:52:04

    O κ. Αντώνης Σαμαράς κατά τη γνώμη μου, βρέθηκε στο προσκήνιο σε μία κρισιμότατη για την Ελλάδα και τον Ελληνικό λαό χρονική συγκυρία. Η Ιστορία τον κάλεσε το 2012 να ηγηθεί, να ενώσει ετερόκλητες και αντίρροπες δυνάμεις, να συγκρουστεί με το Ευρωπαϊκό κατεστημένο, να υπερασπιστεί την αξιοπρέπεια και το δίκιο μας, τότε που οι εκβιαστές ήταν ακόμα ανέτοιμοι και απολύτως απροετοίμαστοι να μας αντιμετωπίσουν. Αν είχε τολμήσει τότε να ερμηνεύσει διαφορετικά τις προκλήσεις ξεπερνώντας το συντηρητικό DNA του κι αν είχε επιλέξει στη σκακιέρα τις υπερβατικές κινήσεις που θα τον μετέτρεπαν από επί κεφαλής της Ν.Δ σε Εθνικό Ηγέτη, αν είχε ρισκάρει το ...''σταύρωσον'', ενός λαού που τελικά δεν είναι αγνώμων, η Ιστορία θα είχε γραφτεί πολύ διαφορετικά..... Δυστυχώς, δεν αποδέχτηκε τον μόνο ρόλο που του ταίριαζε κι έτσι η αντίστροφη μέτρηση, ξεκίνησε όσο κι αν δεν ήταν ορατό, από την ώρα της παραδοχής του ''ουδείς αναμάρτητος''. Μπορεί εδώ μέσα οι περισσότεροι να βρίσκετε την άποψή μου ‘’αιρετική’’, αλλά πιστεύω ακράδαντα πως όταν κανείςαρνηθεί την ψυχή του, αυτομάτως παραδίδει καιτα όπλα του.Η Ιστορία επιλέγει τους ρόλους και αναθέτει τα καθήκοντα. Δεν επιλέγουν ποτέ οι ταλαντούχοι ηθοποιοί, αναλόγως με τις ‘’αντοχές’’ τους. Ο Θεός μαζί μας….

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Amfidexia 06/07/2015 15:16:27

      ῎Εχεις τήν ἐντύπωση ὅτι ἄν ἔκλειναν οἱ τράπεζες τό 12, θά εἶχε τήν ἴδια ἀντιμετώπηση καί ἀνοχή πού ὑπάρχει τώρα μέ τσίπρα πρωθυπουργό;;;

      • Amfidexia avatar
        Amfidexia @ Φωτεινή 06/07/2015 15:29:37

        ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΟ 2012, ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΝΩΜΕΝΕΣ, Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΔΗΛΑΔΗ, ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΟΧΙ ΜΕ 60%, ΑΛΛΑ ΜΕ 80% ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΝ Α.ΣΑΜΑΡΑ.

        • pikeman avatar
          pikeman @ Amfidexia 06/07/2015 16:32:21

          Ε ρε γλέντια αν έκλειναν οι τράπεζες επί ΝΔ. Όχι εμφύλιος. Διαγαλαξιακή σύγκρουση θα είχε προκλήθεί. Αλλά τώρα το παιδί δεν έκλεισε τις τράπεζες. Ο κακός λύκος σόιμπλε ον ανάγκασε. Δεν πειράζει θα μάθει... το άπειρο παιζάκι.

          • Amfidexia avatar
            Amfidexia @ pikeman 06/07/2015 16:56:40

            Ό,τι γινόταν, θα γινόταν ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗ Ν.Δ, αλλά από το ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ-ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ. Δεν γυρίζει ο χρόνος πίσω ώστε ν΄αποδειχτεί, αλλά αυτό δεν καμουφλάρει, ούτε και δικαιώνει τη δεδομένη ατολμία.

          • pikeman avatar
            pikeman @ Amfidexia 06/07/2015 17:16:17

            Εγώ συμφωνώ.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Amfidexia 06/07/2015 19:56:25

            Ατολμία λες εσύ. Ο Ερντογάν έδωσε γραμμή υπέρ του όχι για χθες. Αυτή η απειλή δεν μετριέται με τα ευρώ και τις δραχμές. Ούτε επιτρέπεται να ρισκάρει κάποιος με την εδαφική ακεραιότητα της Πατρίδας. Εκτός αν μετράμε τα πάντα με την τσέπη...

  60. Διογένης avatar
    Διογένης 06/07/2015 14:45:33

    Θα συνυπογράψει ο Μεϊμαράκης τις προτάσεις Τσίπρα προς την Ε.Ε.; Πρόκειται για μεγάλο πολιτικό λάθος. Τεράστιο. Θα του το χτυπάει μια ζωή. Να γιατί ήταν επιβεβλημένη η παρουσία του Σαμαρά μετά την 25η Ιανουαρίου, για να σώζει την παράταξή του και τη χώρα από κάτι τέτοια. Βέβαια, δεν υπήρχε η παραμικρή αποτελεσματικότητα, δυστυχώς. Ο κόσμος πείστηκε από τον Τσίπρα και εξακολούθησε να πείθεται από τον Τσίπρα. Να, μέχρι και ο Μεϊμαράκης τώρα πάει να πεισθεί από τον Τσίπρα, δείχνοντας αμέσως πόσο δυσαναπλήρωτο είναι το κενό του Σαμαρά. Ίσως βέβαια γι' αυτό να φαγώθηκαν να τον φάνε κάποιοι, προκειμένου να πιέσουν να "βοηθήσει" η ΝΔ τον Τσίπρα, τάχα για το "καλό της χώρας". Τρίχες! Δεν θα βοηθήσει κανέναν και τίποτε αυτό, δεν θα είναι για το "καλό της χώρας". Αντιθέτως, θα δώσει στον Τσίπρα τον αέρα να κάνει ακόμη μεγαλύτερη την καταστροφή της χώρας. Δεν ξέρω αν είναι ο Βαρουφάκης πολιτικός τζογαδόρος, πάντως ο Τσίπρας είναι. Κάθε φορά ποντάρει όλο και περισσότερα στην επόμενη κίνηση. Να δούμε τι τύχη θα έχει και αυτή η κίνηση τώρα, της πανικόβλητης προσέγγισης με τους "θεσμούς". Έχω την εντύπωση ότι είναι too little too late και στο κάτω κάτω, ο Τσίπρας και όχι ο Βαρουφάκης προκήρυξε το δημοψήφισμα. Δηλαδή, και που θα τους δώσει κατά πώς φαίνεται γη και ύδωρ η ΝΔ τάχα για τη "συμφωνία", η καταστροφή θα έλθει ούτως ή άλλως. Δεν έχει νόημα. Επίσης, δεν είναι υπέρ μας το ότι υπάρχουν πια πολλές ίσως και ανυπέρβλητες εσωτερικές αντιθέσεις. Το μόνο που θα συμβεί τελικά με τέτοιες διαφωνίες θα είναι "να σαπίσουμε στο ευρώ", χωρίς να έχουμε τη δυνατότητα ούτε καν να πάμε σε δραχμή. Με τον Σαμαρά υπήρχε θεωρητικά μια προοπτική, κάτι να άλλαζε, κάπως να λειτουργούσε καλύτερα επικοινωνιακά, να άλλαζε το επιτελείο του. Τώρα η μόνη προοπτική είναι να έλθει η πλήρης καταστροφή αναπόφευκτα κάποια στιγμή για να αναγκαστεί να φύγει ο Τσίπρας. Έχουν κατσικωθεί και δεν τα βλέπω καθόλου καλά τα πράγματα... Και αν δεν θα υπάρχει αντιπολίτευση από σήμερα, που και μόνον που υπήρχε ο Σαμαράς, έστω και χωρίς να δραστηριοποιείται όσο και όπως έπρεπε, υπήρχε αντιπολίτευση, καληνύχτα...

    • intruder avatar
      intruder @ Διογένης 06/07/2015 23:06:08

      Συμφωνώ . Κάποια άλλη στιγμή θα γράψω περισσότερα για τον Σαμαρά.Τον δικό μου άνθρωπο.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Διογένης 06/07/2015 23:56:47

      Πιάνω τα Άπαντα σήμερα να ξεχαστώ (κυρίως από την παραίτηση Σαμαρά που με μπλόκαρε πλήρως)... Κι ανοίγει αυτόματα το βιβλίο μου στη στροφή "σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος...".. Κι ήταν αυτός ο στίχος η αλήθεια: ο αληθινος ηγέτης ξέρει πότε να κανει τις πολιτικες κινησεις του, οσο κι αν αυτο μας λυπεί...Προέχει το τρεχον συμφερον του τοπου. Οι πολιτικες εξελιξεις θα καθορισουν και το μελλον αυτης της παραταξης και τον ρολο του καθε ενός.. .

  61. νικος avatar
    νικος 06/07/2015 14:46:40

    Αυτη τη στιγμη που μιλαμε θα μπορουσε η ν.δ. να πληρώσει τον Τσιπρα με το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΟΜΙΣΜΑ.Να βγει ο Βαγγελας και να πει " ΒΕΒΑΙΩΣ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΡΚΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ". Αυτο θα ήταν το ιδανικό.Τολμάνε οι δικοί μας να το κάνουν; Kαι θα βγουν πρώτοι μάγκες,αρκει να τολήσουν..

  62. COSTAS avatar
    COSTAS 06/07/2015 16:27:30

    Tα πιο πολλά επιχειρήματα του λεγομένου Ευρωπαϊκού Τόξου, στην πρόσφατη πολιτική πραγματικότητα έπειθαν μόνον τους πεπεισμένους. Και ήταν ξεκομμένα από την υποβόσκουσα κοινωνική ώσμωση που έδινε ταξικές διαστάσεις στην κρίση. (Εγώ δεν έχω λεφτά άρα ψηφίζω ΟΧΙ αντί του ορθολογικού ψηφίζω ΝΑΙ μήπως και σωθώ) Η ανάγνωση του ευρωπαϊκού τύπου το τελευταίο μήνα, οι στραβοτιμονιές της κυβέρνησης, τα άτομα του επαγγελματικού μου περιβάλλοντος μου (μας) είχαν δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι το ΝΑΙ θα έπαιρνε 70% γιατί αυτό επέβαλε το ένστικτο της αυτοσυντήρησης του λαού. Όμως η πραγματικότητα, εκεί έξω, άλλα τυρβάζει. Φίλοι, την πατήσαμε.! Ο Σαμαράς παραμένει πολιτικό κεφάλαιο, σημείο αντιλεγόμενο και περιέρχεται σε αγρανάπαυση, κακώς για μένα και για πολλούς άλλους. Τώρα σειρά έχει ο Γουλιμής…

  63. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 06/07/2015 16:40:42

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!! Ο ΜΟΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

  64. ΙΦΘΙΜΟΣ avatar
    ΙΦΘΙΜΟΣ 06/07/2015 16:48:00

    "Η δημοκρατία και το δίκιο είναι με το μέρος μας. Είμαι, βέβαιος, ότι θα τα καταφέρουμε". Καλά, με αυτόν τον αγράμματο θα τα καταφέρουμε; Κανείς εδώ στα ΑΝΤΙΝΕΑ δεν παρατήρησε την αγραμματοσύνη του Αλέξη όταν στην πρόταση τοποθετεί το επίθετο βέβαιος εντός κομμάτων;

  65. pan avatar
    pan 06/07/2015 17:00:09

    Η Πατρίδα θα χρειαστεί τον Αντώνη στο άμεσο μέλλον.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ pan 06/07/2015 19:57:42

      Το Θεό θα χρειαστεί πια. Μόνο Αυτός θα την σώσει έτσι που τα κάναμε οι Έλληνες με τις επιλογές μας...

  66. Δημητρης avatar
    Δημητρης 06/07/2015 22:18:12

    Η πολιτική που ακολούθησε ο Σαμαράς θα δικαιωθει αλλα οταν το καταλαβουν οι Ελληνες θα ειναι πολύ αργά.

  67. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 07/07/2015 01:49:39

    Ο πιο αποτελεσματικος και εργατικος Πρωθυπουργος.Πατριωτης πολιτικος με αδιαμφισβητητες ηγετικες ικανοτητες .Ενα μεγαλο ευχαριστω Α.Σαμαρα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.