#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/06/2009 17:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παραίτηση Αλαβάνου

Η Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ δεν αποδέχεται την παραίτηση


__________________________________________________________________________________________
Την παραίτησή του από την προεδρία της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και από το βουλευτικό αξίωμα, ανακοίνωσε ο Αλέκος Αλαβάνος μια ημέρα μετά τη δήλωσή του ότι έχει και ο ίδιος ευθύνες για το κακό εκλογικό αποτέλεσμα της 7ης Ιουνίου. Η απόφασή του αιφνιδίασε τα μέλη του πολιτικού συμβουλίου και τον Αλέξη Τσίπρα, οι σχέσεις του οποίου με τον κ. Αλαβάνο είχαν φτάσει σε οριακό σημείο, ιδίως μετά την κριτική που άσκησε ο τελευταίος στον πρόεδρο του ΣΥΝ για τη χαμηλή εκλογική επίδοση του κόμματος στις ευρωεκλογές.

Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται τώρα στο ποιος θα αναλάβει επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΝ, δεδομένου ότι ο κ. Τσίπρας δεν είναι βουλευτής. Τέσσερα πρόσωπα συγκεντρώνουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες: Γιάννης Δραγασάκης, Φώτης Κουβέλης και Πάνος Λαφαζάνης. Την έδρα του κ. Αλαβάνου στην εκλογική περιφέρεια του Ηρακλείου καταλαμβάνει η συγγραφέας και οικονομολόγος Νάντια Βαλαβάνη (παλιό στέλεχος της ΚΝΕ)

O Αλέκος Αλαβάνος, 59 ετών, εξελέγη πρόεδρος του Συνασπισμού στο 4ο τακτικό συνέδριο του κόμματος το Δεκέμβριο του 2004. Από το 1981, όταν η Ελλάδα εντάχθηκε στην τότε ΕΟΚ, έως και το 2004 ήταν ευρωβουλευτής, ενώ στις εθνικές εκλογές που είχαν πραγματοποιηθεί το Μάρτιο εκείνης της χρονιάς, εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής έχοντας θέσει υποψηφιότητα στη Β' Αθηνών.

Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν οτι η Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε ομόφωνα να μην αποδεχθεί την παραίτηση του κ. Αλαβάνου, καθώς και να συνεχιστεί η συζήτηση την προσεχή Δευτέρα. Κατά τη συνεδρίαση της Γραμματείας ασκήθηκαν έντονες πιέσεις προκειμένου να μην επιμείνει στην απόφασή του και η συζήτηση για την πορεία του ΣΥΡΙΖΑ μετά το αποτέλεσμα στις πρόσφατες ευρωεκλογές, να συνεχιστεί.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 17/06/2009 17:50:31

    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ

  2. χαρα ε? avatar
    χαρα ε? 17/06/2009 17:52:21

    Χαρες ομως ε?

  3. Karmacedon avatar
    Karmacedon 17/06/2009 17:53:33

    Στο καλο και καλη ξεκουραση κ. Αλ. Αλαβάνο.

  4. χαρα ε? avatar
    χαρα ε? 17/06/2009 17:55:47

    @3 Ναι, οπως αλλωστε φαινεται απο την ιστορια μας, η χωρα εχει αναγκη απο ντουρους, "γνησιους" εθνικοφρονες Ελληναραδες.

  5. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 17/06/2009 17:56:34

    Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό;

  6. christos avatar
    christos 17/06/2009 17:57:18

    Αναμενόμενο...η πολύ κομπορρημοσύνη οδηγεί σε...παραιτήσεις...

  7. theo1611 avatar
    theo1611 17/06/2009 18:01:19

    Παραιτείται και ο αδελφός του από Πρόεδρος του ΤΕΕ?

    Γιατί σύντροφοι Αλαβάνοι παραιτείσθε?

  8. donaE avatar
    donaE 17/06/2009 18:01:36

    @ 5 Φυγα Ουτε αυτοι ξερουν για αυτο παρατηθηκε μηπως μαθουν

  9. peripeton avatar
    peripeton 17/06/2009 18:02:16

    Η γελοιότητα σε ολο της το μεγαλείο...ένας άνθρωπος βρίσκεται να αναλάβει τις ευθυνες του και να παραιτηθεί και τον βρίζουν κι από πάνω! Μα είστε άξιοι των Καραμανλήδων και των Παπανδρεϊδων που σας κυβερνούν..

  10. ataktos avatar
    ataktos 17/06/2009 18:02:27

    Πάντως μέχρι στιγμής δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο για αντικαταστατής δεν προορίζομε

  11. Orestios avatar
    Orestios 17/06/2009 18:04:39

    Καιρός να ενσωματωθούν στο ΠΑΣΟΚ. Πάει το ψιλικατζίδικο. Το έφαγε το σούπερ μάρκετ.

  12. αντί avatar
    αντί 17/06/2009 18:08:25

    @ 9

    Έτσι όπως τα λες είναι.

  13. theo1611 avatar
    theo1611 17/06/2009 18:09:05

    @peripeton

    Γελάμε οι μωροί, κάν τι μη γελοίον εί.

    Οι λόγοι παραίτησης δεν έχουν όμως ακόμη ανακοινωθεί

  14. Mao avatar
    Mao 17/06/2009 18:11:50

    Καλώς φεύγει ο Αλαβάνος, αποδέχεται απλώς ότι το σχήμα με τα τρία κέντρα εξουσίας δεν λειτούργησε.

    Λογικό να προκαλεί εντύπωση, στη χώρα του α-παραίτητου Παυλίδη, Βουλγαράκη, Καραμανλή, στη χώρα που ο Μανώλης απειλεί εδώ και ένα χρόνο ότι τάχα θα παραιτηθεί.
    Δεν είναι όλοι στη Βουλή το ίδιο Καραγκιόζηδες με τα στελέχη της ΝΔ (τα παράπονά σας στον Κεφαλογιάννη που όντας υπουργός μας διασαφήνισε ότι "είμαστε κυβέρνηση Καραγκιόζηδων"

    Ο Αλέκος θα έχει πάντα την ίδια αποδοχή στο χώρο στον οποίον απευθύνεται, στους πολίτες που αποδίδουν πολιτικό βάρος με βάση τη δύναμη των ιδεών και όχι τις καρέκλες και τα οικόσημα.

    Θεωρώ, όπως και ο ίδιος, κατά δηλώσεις του, ότι το εγχείρημα πρέπει να πάει όλο από την αρχή. Με την βοήθεια και της πολύτιμης πλέον εμπειρίας του τι δεν λειτούργησε καλά ως τώρα.

    Πάντα θα υπάρχει στην Ελλάδα ένα μικρό αριστερό κόμμα που δεν θα εμπνέεται από το Στάλιν.

  15. ataktos avatar
    ataktos 17/06/2009 18:11:57

    # Orestios @αντί -Αφού όλοι σας εκφράζεται και υποστηρίζεται τον Λεωνίδα έτσι θα είναι παίδες …xaxaxa

  16. admin avatar
    admin 17/06/2009 18:13:30

    Αυτό το (,) ποιος θα το πάρει???

  17. Βασίλης avatar
    Βασίλης 17/06/2009 18:15:22

    Το μοντέλο δεν τράβαγε, πάλι καλά το κατάλαβε ο Αλέκος.
    Τώρα οι μισοί θα τραβήξουν κατά ΠΑΣΟΚ μεριά.

  18. donaE avatar
    donaE 17/06/2009 18:16:06

    admin Υπαρχει και ο Τροτσκι

  19. Mao avatar
    Mao 17/06/2009 18:17:02

    Ίσως και να είναι η ώρα να ανταμώσουμε:

    η αριστερή πτέρυγα του συν
    οι άλλες συνιστώσες του σύριζα
    η ανταρσύα

    σε μια γνήσια αντικαπιταλιστική συμμαχία, που δεν θα είναι ιδιοκτήτης μεγαλο-επιχειρήσεων

  20. admin avatar
    admin 17/06/2009 18:22:11

    dona
    "Δεν γνώρισα ποτέ μια προσωπική τραγωδία, η ζωή μου ήταν γεμάτη από τις επιτυχημένες φάσεις της επανάστασης." ειχε πει ο Τρότσκι. Μάλλον ισχύει αντίστροφα για τον Αλαβάνο...

  21. Νἰκος avatar
    Νἰκος 17/06/2009 18:27:18

    Ανεξαρτητως, εγω εκπλησσομαι απο την Αλαβανεια παραιτηση διοτι τον θεωρουσα καιροσκοπο και δηλωνω οτι σεβομαι τον ανθρωπο αυτο διοτι εκανε κατι που τα εν Ελλαδι ανθρωπακια της πολιτικης ουτε που το διανοουνται.
    ΚΚ και ΓΑΠ, αυτο σημαινει να αναλαμβανει κανεις τις ευθυνες του.
    Ευγε Αλεκο, μας εξεπληξες ευχαριστα.

  22. Orestios avatar
    Orestios 17/06/2009 18:35:10

    ατακτε, για το GAP δουλεύουμε αν δεν το έχεις καταλάβει.

  23. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/06/2009 18:36:36

    Αν παραιτηθει θα ειναι ο δευτερος αρχηγος που παραιτειται οχι λογω αποτυχιας σε βουλευτικες εκλογες αλλα σε ευρωεκλογες.
    Ο πρωτος ήταν ο Ευαγγελος Αβερωφ το 1984.

  24. Odyssey avatar
    Odyssey 17/06/2009 18:37:15

    Ήταν αξιοπρεπής στάση ενός ανθρώπου, που ανέλαβε την ευθύνη των πράξεων του.
    Υπενθυμίζω την πρόσφατη δήλωση του, "δεν είμαι σίγουρος κλπ". Ευθύνεται για την καταστροφική για τον ΣΥΡΙΖΑ παράδοση του ΣΥΝ σε νεοσταλινικούς αστούς.
    Και την ανέλαβε, με τη μέγιστη δυνατή αξιοπρέπεια.
    Το σύστημα εξουδετέρωσε έναν επικίνδυνο εχθρό. Κι ας μη το κατάλαβε ούτε ο ίδιος.
    (Ποτέ δεν ήμουν με το ΣΥΝ ή τον ΣΥΡΙΖΑ).

  25. ataktos avatar
    ataktos 17/06/2009 18:39:29

    Orestios- είμαι σε αποστήσει και δεν γνωρίζω λεπτομέρειες .Θα ρωτήσω τον Λεωνίδα

  26. Orestios avatar
    Orestios 17/06/2009 18:42:26

    Ποιός είναι αυτός ο Λεωνίδας?

  27. peripeton avatar
    peripeton 17/06/2009 18:44:42

    Νίκο @21

    Αν δεις λίγο το παρελθόν και την πορεία του Αλαβάνου ως βουλευτή και ευρωβουλευτή, χωρίς παρωπίδες, τότε θα καταλάβεις πως ήταν από τους λίγους που όχι μόνο δεν ήταν καιροσκόπος (δεν το χρειαζοταν άλλωστε, λεφτά έχει και γιἀυτόν και για τα εγγονια του) αλλά πίστευε σε αυτο΄που έκανε και έχει προσφέρει έργο. Ομως άλλες οι βουλές των ΜΜΕ και του δικομματισμού

  28. ataktos avatar
    ataktos 17/06/2009 18:44:48

    χαχαχα σωστος και κυριος....

  29. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 17/06/2009 18:48:53

    odyssey (24): Πάγκαλος προχθές : "μή επαρκώς μετανοημένοι Κνίτες"!

    Όταν θέλει...

  30. NTANTON avatar
    NTANTON 17/06/2009 18:48:57

    Sotiria Bellou - Ntalika

    http://www.youtube.com/watch?v=yRxjTyE52u8&feature=related
    -----------------------------------------------------------------------------------


    Ζόρικος κρεμανταλάς ο καιρός που κουβαλάς που κουβαλάς …

    Η ζωή σου μια νταλίκα με μπαγκάζια και με ΙΚΑ

    Τώρα απόκτησες καβούκι και αμάξι σπορ μοντέλο…

    Τώρα σκάλωσες στο λούκι και είσαι αλλιώτικο καπέλο …

    Την ζωή σου ντούμπλφας μέσω και έξω την φοράς ….

    Και η καρδούλα σου γκαζιέρα δίχως γκάζι και αγέρα …

    Μες το κόλπο είσαι χωμένος και γλιτώνεις παρατρίχα …

    Τώρα είσαι βολεμένος και σου κόψανε τον βήχα …

    ΚΑΙ ΕΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΑ ΠΑΛΙΑ – ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ¨ΜΠΛΑ-ΜΠΛΑ¨…

    Η μαγκιά σου ναφθαλίνη με κασμήρι και λουστρίνι …

    Τώρα κάνεις μαύρη πλάκα και όλο τρως από την κουτάλα…

    ΤΩΡΑ ΜΑΓΚΩΣΕ Η ΦΑΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΛΕΙΣΑΝΕ ΣΤΗΝ ΓΥΑΛΑ …

    ----------------------------------------------------------------------------------------

    Υ.Γ. Το θυμήθηκα με αφορμή την είδηση για την ενδεχόμενη παραίτηση του Α. Αλαβάνου , αλλά μπορεί και να αφορά και εμένα , όπως και τον καθένα μας …

  31. theo1611 avatar
    theo1611 17/06/2009 18:52:10

    Ο Αλέκος δεν είναι τυχαίος στην πολιτική, ούτε ο πατέρας του τον έκανε υπουργό, ούτε κάποιοι βαρώνοι τον έκαναν κληρονόμο και πρωθυπουργό, ώστε να τον ελέγχουν.

    Ακριβώς γι' αυτό το λόγο έχουμε (έχω) απαιτήσεις από τον Αλέκο. Ο Καραμανλής μπορεί εύκολα να αποχωρήσει γιατί τα σκάτωσε, κανείς δεν θα μείνει με την παραμικρή απορία. Ο Αλέκος όμως?

  32. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 17/06/2009 18:53:03

    Η μόνη και εγγυημένη λύση για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι να αναλάβει την εκπροσώπηση ...... ο Ρουσόπουλος.
    Κατ΄αρχήν δεν θα χρειαστεί να γίνει καμμία αλλαγή στον Πρόεδρο, γαιτί δε λίγο όποιος και νάναι δεν θα τον θυμάται κανένας.
    Στη συνέχεια θα αναλάβει με τα κλουβιά του και τους παπαγάλους του να διαμορφώσει την εικόνα του καταλληλότερου Προέδρου, all weather, ανίκητου κτλ, σύμφωνα με τις προδιαγραφές της τελευταίας "δουλειάς" που έκανε.
    Στο τέλος θα μεριμνήσει σε ένα βράδυ να ξηλώσει τους διαφωνούντες στο κόμμα και να βάλει στέλεχος εκλεκτόν και άφωνον. Βλέπεις ένα οργανωμένο κόμμα πάντα είναι ένας πονοκέφαλος για το ιερατείο, ειδικά δε οι συνδικαλιστές.
    Ενδιάμεσα θα στήσουμε και μερικές καλές δουλίτσες με τους στηλοβάτες της Εθνικής Οικονομίας δια την προώθηση των θέσεων και βουαλά κοντός ψαλμός οι εκλογές και η νίκη.
    Τι κάθονται και παιδεύονται οι άνθρωποι με τις ιδεολογίες και πράσινα άλογα ;

  33. ataktos avatar
    ataktos 17/06/2009 18:55:56

    τσώφλι πασατέμπου- αυτός ποια είναι μετανοημένος για Οτσαλαν ,Σημιτη, Γαπ κλπ ....
    σωστά τωρα κάνε μας μάθημα ηθικής και πολιτικής ... αχ Αριστοτέλη Σταγ. σε χάσαμε πριν μας γεννήσουν οι μητέρες μας....

  34. theo1611 avatar
    theo1611 17/06/2009 18:56:35

    Πού' σαι ρε εξαφανισμένε γάιδαρε?

    Αφήσαμε τον Chebysev στη μέση!!!

    ΥΓ: Την Τρεμουλίτσα, τον ντερμπεντεράκο και τους λοιπούς επαϊοντες των μαθηματικών προγνώσεων!!!

  35. xyz avatar
    xyz 17/06/2009 19:07:31

    Αλαβάνος, Καραμανλής, Παπανδρέου, Μητσοτάκηδες είναι παιδιά του κομματικού σωλήνα για όσους δεν το θυμάστε.
    Αφήστε να αναδειχθούν και άνθρωποι που έχουν δουλέψει στη ζωή τους.

  36. theo1611 avatar
    theo1611 17/06/2009 19:13:52

    @xyz

    Μαζί σου xyz, βλέπεις όμως να έχουν αφήσει κανένα μέσα στο υφιστάμενο σύστημα? Γιατί αν το σύστημα, όπως το έχουν διαμορφώσει, στερείται των διεξόδων που επικροτείς, το σχόλιό σου στέλενει τη μπάλα στην κερκίδα? ¨εχω άδικο?

    ΥΓ: Το ζήτημα κατά τη γνώμη μου είναι αφενός πως ξεμπλέκουμε μ' αυτούς που έχουμε, αφετέρου πως βγάζουμε στο προσκήνιο αυτούς που λείπουν και κατά τη γνώμη σου.

  37. Προφήτης avatar
    Προφήτης 17/06/2009 19:16:24

    Αυτό που έρχεται είναι χειρότερο απ' αυτό που φεύγει.

  38. Iteanet avatar
    Iteanet 17/06/2009 19:17:46

    Αν παραιτηθεί ο Αλαβάνος δίνεται θανάσιμη μαχαιριά στον ΣΥΡΙΖΑ.
    Χωρίς Αλαβάνο δεν υπάρχει ΣΥΡΙΖΑ

  39. theo1611 avatar
    theo1611 17/06/2009 19:18:57

    @Προφήτης

    Διαισθητικά συμφωνώ.

    ΥΓ: Εκτός κι αν κάνουμε κάτι να το αποτρέψουμε

  40. tiramola avatar
    tiramola 17/06/2009 19:24:02

    Στο τέλος θα μείνουμε με αυτούς που μας αξίζουν...
    Καρατζαφέρη , Καμένο , τον φαφλατά Βενιζέλο και λοιπούς ψεύτες και ηθοποιούς της Ελληνικής πολιτικής σκηνής...
    Και η πλάκα είναι ότι τα ακούει και από πάνω.
    .....

  41. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 17/06/2009 19:24:55

    η ΠΑΠΑΣ ΠΑΠΑΣ η ΖΕΥΓΑΣ ΖΕΥΓΑΣ.
    ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΑΛΕΚΟΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΙΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΤΟΥ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΤΩΡΑ;
    ΕΧΕΙ ΑΠΟΘΕΜΑ Η ΝΑΤΟΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ..

  42. theo1611 avatar
    theo1611 17/06/2009 19:33:34

    Λοιπόν αγαπητοί,

    ούτε ο Παπαντρέας θα πει ποτέ καμμιά αλήθεια, ούτε ο Καραμανλάκος.

    Δες τε το και ωφελιμιστικά.

    Ο Αλέκος μπορεί να πεί κάτι αποχωρώντας. ¨Οχι μόνο πρέπει να τον αφήσουμε να το πεί, αλλά αν δεν έχει κατασταλάξει ακόμα να του δώσουμε το χρόνο που χρειάζεται για να μας πεί, αυτό το κάτι που κανείς άλλος δεν πρόκειται.

    Έτσι ως παρακαταθήκη.

  43. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 17/06/2009 19:46:15

    Παρότι δεν έχω καμία σχέση με τον "χώρο", όταν ανέλαβε ο Αλαβάνος ήμουνα πολύ ικανοποιημένος. Γιατί διάβαζα τις απόψεις του σε διάφορα περιοδικά. Εδώ να θυμίσω ότι ο Αλαβάνος ήτανε ΚΑΤΑ του Σχεδίου Ανάν το 2004. Μην γελιέστε. Ο Κωνσταντόπουλος ήταν πρόεδρος τότε. Ο Αλαβάνος ανέλαβε τον Δεκέμβριο του 2004. Με την ανάληψη όμως του θώκου αυτού, έγινε η πλήρης μεταστροφή του Αλαβάνου. Αργά αλλά σταθερά έκανε στροφή 180 μοιρών, δυστυχώς.

  44. @νένταχτος αριστερός avatar
    @νένταχτος αριστερός 17/06/2009 19:46:23

    Ο Αλαβάνος είναι ο μόνος που μπορούσε να εγγυηθεί την ενότητα του ΣΥΡΙΖΑ. Η πολιτική ανικανότητα του Αριστερού Ρεύματος, όμως και αρκετών Συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορούσαν να προχωρήσουν παραπέρα αυτό το επιτυχιμένο ενωτικό εγχείρημα που έγινε στο χώρο της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ γιαυτό θέλουν να το τινάξουν στον αέρα. Ο κόσμος όμως του ΣΥΡΙΖΑ που είναι πολιτικά όριμος, ανένταχτος και οργανωμένος - δεν θα αφήσει διάφορους "καρεκλοκέντραυρους" να καταστρέψουν αυτή την προσπάθεια. Θα στείλει αυτούς σπίτι τους...

  45. theo1611 avatar
    theo1611 17/06/2009 20:01:13

    Ο Αλαβάνος έχει 28 χρόνια στην πολιτική ζωή της χώρας εκλεγόμενος, κάτι λιγότερο βέβαια από τα 35 χρόνια του κουνοδάχτειλου Παυλίδη.

    Ξέρει τα πράγματα και από μέσα και από έξω, στην κυριολεξία.

    Τον κόσμο εκτιμώ δεν τον ενδιαφέρει η επιλογή Τσίπρα και η συνέχειά της, καθώς είναι γνωστή.

    Τον κόσμο ενδιαφέρει όλη η διαδρομή, οι λόγοι της αποχώρησης και κυρίως η εμπειρία από τη διαδρομή, θετική και αρνητική. Και τί προτείνει για τη συνέχεια, κυρίως!!!

  46. xyz avatar
    xyz 17/06/2009 20:01:25

    @34 theo1611

    Το κατεστημένο της κληρονομικότητας των θέσεων (βλέπε τζάκια) και οι αχυράνθρωποι (βλέπε πολιτικό μέσον) που εγκαταστάθηκαν στο δημόσιο βίο εδώ και μερικές γενιές μας μαρτυρούν μια δημοκρατία που δεν ελκύει δυναμικούς ανθρώπους στην πολιτική, ανθρώπους οι οποίοι από ιδεολογίας είναι ανεξάρτητοι και όχι ανδρείκελα όσων τους ευνόησαν με ένα πόστο. Διότι η χειραφέτηση προϋποθέτει και άμεση ανταπόδοση οπότε αδυνατείς να ολοκληρώσεις ελεύθερα ένα έργο. Βλέπεις τα μυαλά ενός τόπου είτε να ξενιτεύονται και να τους εκμεταλλεύονται πιο σοβαρά κράτη ή να στρέφονται στον ιδιωτικό τομέα σε ένα κυνήγι εγωιστικού πλουτισμού πολλές φορές. Δεν ασχολείται κανείς με τα κοινά και την πολιτική παρά μόνο με τον κομματισμό σε κλίμα οπαδού ομάδων ποδοσφαίρου.
    Νομίζω ότι η οικογενειοκρατία και ο νεποτισμός είναι στοιχεία των μεσογειακών λαών βαθιά μέσα στην κουλτούρα τους (π.χ. Ιταλία).

    Το βλέπεις από το δημόσιο όπου οι πελατειακές σχέσεις δημιούργησαν μία ογκώδη και αντιπαραγωγική
    δημόσια διοίκηση. Ο άνθρωπος σπανίως εκτιμά ή κάνει καλή χρήση μιας θέσεως όταν την κληρονομεί ή όταν του χαρίζεται. Το βλέπεις από τους ανθρώπους στο δημόσιο τομέα όπου καίτοι είναι οικονομικά πιο εύρωστοι από αρκετούς συμπολίτες που ζουν "φτωχοί", έχουν ένα βλέμμα οκνηρίας και μεμψιμοιρίας διότι ουδέποτε εκτίμησαν κάτι για το οποίο δεν αγωνίστηκαν να το κερδίσουν.

    Το ζήτημα αυτό έχει να κάνει με την παιδεία του τόπου και δεν εννοώ μόνο να ζητάμε να είναι δωρεάν αλλά το περιεχόμενό της να σε μαθαίνει μερικές βασικές αρχές αξιοκρατίας στη ζωή σου ώστε από ένα καλώς εννοούμενο σύστημα να ευνοούνται πρώτα όσοι προσπαθούν. Τα υπόλοιπα είναι εύκολα, εφόσον ο καθένας θα προσφέρει ότι μπορεί από το πόστο του για να διακριθεί και για να νιώσει την ικανοποίηση της προσφοράς στον συνάνθρωπό του. Τότε η κοινωνία θα κάνει άλματα γοργά.

  47. dionysos avatar
    dionysos 17/06/2009 20:03:51

    Ο Αλέκος έχει ήδη κολοσσιαία προσφορά στο προοδευτικό κίνημα της χώρας. Απορώ με τα σχόλια σκοπιμότητος που δείχνουν επιπόλαιες απολιτές κακιούλες. Αν ο Αλέκος και οι απόψεις του τις νοιώθει παροδικά μπροστά στα ηγετικά κλιμάκια στο Σύριζα,ας μπουν οι σαχλαμάρες περι ευρωπαικής αριστεράς και του περιφήμου θέματος "εξουσίας" στο κόσμο κάτω στη βάση, δεν ακολουθεί κανείς τον Κουβέλη και τον κυρκο στην κατηφόρα προς σοσιαλδημοκρατία με πράσινα παλιάλογα

  48. theo1611 avatar
    theo1611 17/06/2009 20:08:28

    @46 xyz

    Καταπέλτης!!!

    Συμφωνώ και επαυξάνω!!!

    Απλά θέλω να επισημάνω ότι οι μάγκες μας έχουν κλείσει το δρόμο στους άξιους και ικανούς της ζωής!!! Αυτούς πως τους αντιμετωπίζουμε?

  49. Orestios avatar
    Orestios 17/06/2009 20:30:28

    @ 46 xyz
    Όπως είπαν πρόσφατα σε πανεπιστημιακό ίδρυμα, όπου κανείς δεν είναι τυχαίος,: Ας κερδίσει ο καλύτερος.

  50. Νἰκος avatar
    Νἰκος 17/06/2009 20:52:32

    Και μονο οτι παραιτηθηκε τον ανεβασε στην εκτιμηση μου. Η αληθεια να λεγεται. Ο κ. Αλαβανος απεδειξε, παρ'ολες τις αδυναμιες του (λαικισμος, στειρος μηδενισμος στην αντιπολιτευτικη τακτικη κλπ) , οτι ειναι και κυριος και συνετος πολιτικος. Δεν εχω πεισθει οτι ειναι και ΕΥΠΑΤΡΙΔΗΣ. Αυπατριδες μας λειπουν.

    Εν αντιθεσει, ο ΓΑΠ και οι χαλιφιδες του τι εκαναν μετα τις εκλογες; Ιδου τι λεει ο Πολιτης:

    Από τις πρώτες δηλώσεις του Προέδρου του ΠαΣοΚ, αλλά και των στελεχών του, διέκρινα ( και το έγραψα εδώ) ότι αυτό το ...SMS δεν παρελήφθη από την Ιπποκράτους.

    Συνεδρίασε λοιπόν το Πολιτικό Συμβούλιο και αφού τα αποτελέσματα ανά νομό και δήμο αναλύθηκαν διεξοδικά, στο ΠαΣοΚ κατέληξαν στη μαγική λέξη στην οποία πρέπει να επενδύσουν για να σιγουρέψουν την... αυτοδυναμία : αριβισμός.

    Έγινε λοιπόν χθες σύσκεψη υπό τον κ. Γ. Παπανδρέου για τα επόμενα αντιπολιτευτικά βήματα του ΠαΣοΚ.

    Αυτό που υπαγορεύει η πολιτική λογική είναι ότι θα τους εδίδοντο σαφείς εντολές για να αναδείξουν την κυβερνητική πρόταση του ΠαΣοΚ, ότι δηλαδή είναι ικανοί να πορεύονται με μοναδική πυξίδα την υπευθυνότητα και ότι μπορούν να διαχειριστούν τη μεγάλη διεθνή κρίση και τις συνέπειές της.

    Αυτό δηλαδή που ζητούσαν μέσω του ηχηρού μηνύματός τους γενικά οι πολίτες , και ειδικά οι απέχοντες ψηφοφόροι τους (850.000 ψήφους λιγότερους από τις εκλογές του 2007).

    Αλλά..φευ! Οι οδηγίες που τους εδόθησαν από τον κ. Παπανδρέου ήταν ότι: «Η αξιωματική αντιπολίτευση θα κινηθεί σε δύο μέτωπα -οικονομία και σκάνδαλα- προσπαθώντας με συνεχείς ψηφοφορίες να δοκιμάζει σε όλη τη διάρκεια του θέρους την οριακή πλειοψηφία της ΝΔ στη Βουλή».

    Προσέξτε ! Εν μέσω της μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης που γνώρισε η σύγχρονη ανθρωπότητα οι εντολές είναι :Όχι έργο, όχι προτάσεις , αλλά...συνεχείς και ανελέητες ψηφοφορίες και σκανδαλολογία για να ....δοκιμάζουν την οριακή πλειοψηφία της ΝΔ .

    Ανοίξτε τώρα τα λεξικά σας. Αριβισμός: Η χρησιμοποίηση κάθε μέσου (θεμιτού και αθέμιτου) για την γρήγορη ανάδειξη σε διαφόρους χώρους (πολιτική κλπ). Συνώνυμα: καιροσκοπισμός, τυχοδιωκτισμός.

    Είπαμε, αυτά δεν λέγονται , αλλά ...τα ανακαλύπτετε επί του πρακτέου.

  51. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 17/06/2009 21:06:06

    Τα λαθη πληρωνονται. Αλλα η παραιτηση του τον τιμα.

  52. Νἰκος avatar
    Νἰκος 17/06/2009 21:10:10

    Ατακτε, (ελπιζω να μην εισαι και στο νου τοιουτος) ειμαι περιεργος να δω τι χαρακτηρισμο θα μου κολλησεις.
    Ανελυσε σε παρακαλα τα ως ανω (αδιαμφισβητητα) δεδομενα. Τι συμπερασμα βγαζεις;

  53. Νἰκος avatar
    Νἰκος 17/06/2009 21:13:41

    peripeton, #27, λες οτι ο,τι εκανε ο κ. Αλαβανος το εκανε απο πιστη σε αυτο. Ουφ, καλως λοιπον παραιτηθηκε διοτι αν δεν με απατα η μνημη μου μια απο τις διεθνιστικες-ανθρωπιστικες του θεσεις ηταν οσοι λαθρομεταναστες μπαινουν στην ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ και ΗΘΙΚΑ αφυλακτη χωρα να νομιμοποιουνται ΚΑΙ να τους δινεται η υπηκοοτητα !!!
    Μαλιστα, οπως λεμε "ἑξεγερση" με κυριο αιτημα τα δωρεαν Αιποντς, και απο εναν Υ/Η για καθε αργοσχολο.

  54. Serios avatar
    Serios 17/06/2009 21:14:04

    Κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Δεν τους έχω για άτομα που παραιτούνται έτσι εύκολα τους Συριζαίους. Έχουν αρκετό θράσος και αλαζονεία γι αυτό. Κάτι άλλο γίνεται.

    Με τους Οικολόγους να δούμε τι θα γίνει, το άλλο θρασύτατο alter ego τους.

  55. xyz avatar
    xyz 17/06/2009 21:50:05

    @48 theo1611

    Αρχικά ο καθένας μας πρέπει να παραβάλει την ικανότητα του με την ικανότητα αυτών και τότε αντιλαμβανόμαστε ότι μπορούμε να τους περάσουμε. Πόσες φορές δεν γνωρίσαμε ανθρώπους σε μεγάλες και εξαιρετικές θέσεις και έκπληκτοι είδαμε δεν πρόκειται περί εξαιρετικών ανθρώπων αλλά πνεύματα περιορισμένα, απλούς εγωιστές και πολλές φορές... τενεκέδες ξεγάνωτους.
    Ο Λεόν Ντωντέ είχε ψυχολογήσει καλά τους ανθρώπους και είχε πει πως δεν εύρισκε καμία διαφορά μεταξύ ενός ευγενούς και ενός καστανά. Ο ίδιος αναφέρει ότι σε μια επαρχία γνώρισε ένα φτωχό κουρέα ο οποίος είχε ευγενική ψυχή σαν του Τολστόι και εξέφραζε τα αισθήματά του με θαυμάσιο τρόπο. Η συμβουλή του διακεκριμένου συγγραφέα έχει αξία διότι δεν πρέπει επ' ουδενί λόγω να πιστεύουμε ότι όποιος έχει τίτλους είναι ανώτερός μας. Εφ' όσον ένας απλοϊκός κουρέας μπορεί να είναι η πλέον ενδιαφέρουσα φυσιογνωμία σε ένα μέρος, δεν υπάρχει λόγος και εσείς να μην είστε ένας όμοιος του. Δέον λοιπόν είναι τα αισθήματα της κατωτερότητας και του φόβου να εξαλειφθούν. Ας μάθουμε να θέλουμε πράγματα για τους εαυτούς μας.
    Το πρόσωπο το οποίο εργάζεται για τους άλλους και μοχθεί πάντοτε στο τροχό της ζωής δεν σκέπτεται. Οι ώμοι του σκέπτονται για αυτόν και αν αντέξει για μεγάλο διάστημα κάθε δύναμη του πνεύματος εξασθενεί και πεθαίνει διότι δεν χρησιμοποιήθηκε.

    Ο καθένας έχει ατομική δύναμη αρκετή να αντιμετωπίσει τις αντιξοότητες και να διακριθεί στο επάγγελμα που διάλεξε. Ακόμη και αν αποτύχει μια φορά πρέπει να ξαναπροσπαθήσει και να το βλέπει όχι σαν μια ήττα αλλά σαν μια καθυστέρηση.
    Το πρόβλημα με τις μάζες είναι ότι είναι αδρανείς. Δεν έχουν τη συνείδηση της δυνάμεως τους και αντιλαμβάνονται μόνο τα σφάλματά τους. Καμία ανώτερη σκέψη δεν τους οδηγεί σε μια προσπάθεια να αποκτήσουν μεγαλύτερη οικονομική ανεξαρτησία. Δεν γνωρίζουν ότι περισσότερο αυτές παρά οι κύριοι τους κατασκευάζουν τα δεσμά τους. Με μια λέξη, βρίσκονται σε πλήρη άγνοιας της εξελιγμένης τους κατάστασης.
    Δεν καταλαβαίνουν ότι το παν σε κάθε άνθρωπο εξαρτάται από την προσωπικότητά του και ότι η προσεχτική χρησιμοποίηση της προσωπικότητας θα τους δώσει ό,τι επιθυμεί. Προτιμούν τις αντιλογίες και αλίμονο τη βία! που δε βασίζονται στην ατομική ανάπτυξη αλλά αντίθετα είναι συγχεχυμένα συμπεράσματα των εσφαλμένων δοξασιών της ζωής.

    Θα ξόδευα πολλές σελίδες αν ήθελα να επεκταθώ κι άλλο. Θα ξεφεύγαμε κατά πολύ από το θέμα της είδησης. Αν πιστέψουμε στους εαυτούς μας και παλέψουν για αυτά που θέλουμε να επιτύχουμε τότε τα πράγματα θα αρχίσουν να πηγαίνουν προς το καλύτερο. Τα εμπόδια που μας θέτουν θα είναι λόφοι για εμάς αντί για βουνά και θα τα χρησιμοποιούμε τα ίδια τα εμπόδια σαν ευκαιρίες για να γίνουμε καλύτεροι. Τότε αυτοί που μας πολεμούν δε θα μπορούν να μας βλάψουν διότι θα βρισκόμαστε πάνω από τη διαφθορά, πάνω από την κακία, την ανηθικότητα και το ψέμα.

    Θα επανέλθω κάποια στιγμή επί του θέματος αυτού.

  56. peripeton - μετανάστης avatar
    peripeton - μετανάστης 17/06/2009 21:53:08

    Kai profanws to sxolio gia to antinews kai thn elleipsh ey8i3ias gia osa grapsate gia ton ALabano ex8es, to kopsate...mprabo sas...eley8erotypia

  57. Factorx avatar
    Factorx 17/06/2009 22:01:55

    @peripeton - μετανάστης: εκτός απο ψεύτης (όλο σε κόβουμε) δεν βλέπεις κιόλας και είσαι και ανορθόγραφος. "Αριστερούλης" μετανάστης είσαι προφανώς και σε καταλαβαίνω. Για διάβασε ομως καλύτερα τι γράφαμε χθες. Μήπως λέγαμε απο χθες αυτό που έπρεπε να κάνει σήμερα ο Αλαβάνος;

  58. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 17/06/2009 22:47:52

    «Μη αποδεκτή» η παραίτηση Αλαβάνου

    Η Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε ομόφωνα να μην αποδεχθεί την παραίτηση του προέδρου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Αλέκου Αλαβάνου και επίσης αποφάσισε να συνεχιστεί η συζήτηση την προσεχή Δευτέρα.

    Ο κ. Αλαβάνος αιφνιδίασε το σύνολο των στελεχών του Συνασπισμού και του ΣΥΡΙΖΑ, εκδηλώνοντας το απόγευμα την πρόθεσή του να παραιτηθεί, τόσο από την προεδρία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, όσο και από βουλευτής. Κατά τη συνεδρίαση της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ ασκήθηκαν έντονες πιέσεις στον κ. Αλαβάνο να μην επιμείνει στην απόφασή του και η συζήτηση για την πορεία του ΣΥΡΙΖΑ μετά το αποτέλεσμα στις πρόσφατες ευρωεκλογές, να συνεχιστεί.


    Kathimerini gr 21:47

  59. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 18/06/2009 00:01:48

    ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ
    ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ...ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ , ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ.
    ΚΟΛΠΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΧΤΗΣΕΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥς ΛΕΕΙ ΕΧΩ ΑΠΟΔΦΑΣΙΣΕΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

  60. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 18/06/2009 00:06:02

    προκειται για εναν τακτικιστη , που απλα αν του περασουν οσα θελει δεν θα παραιτηθει. μακροπροθεσμα θα φαει τον τσιπρα και θα ετοιμασει την δικη του ολικη επαναφορα η αλλη λυση της αρεσκιας του.
    θα παραιτηθει μονο αν δεν γινουν δεκτοι οι οροι του -ολα αυτα δνε εχουν καμια σχεση με αναληψη ευθυνης για το αποτελεσμα

  61. Keep Talking avatar
    Keep Talking 18/06/2009 00:22:53

    Καλα, ο Τσιπρας δεν εγινε προεδρος μια και ο Αλαβανος ηθελε απο τοτε να παραιτηθει γενικα και πολιτικα; Κατι για λογους υγειας (ελεγαν) τοτε. Τελικα ο Αλαβανος παρεμεινε, ο Τσιπρας ανελαβε, ο Αλαβανος δεν το αντεξε - γιατι ειδε οτι ο νεος ειναι ωραιος αλλα δεν τραβαει, δοκιμασε το συστημα της δυαρχιας και τωρα την κανει με ελεφρα πηδηματακια.

    Απετυχαν ευροεκλογικως και παταγωδως αφου καταναλωσαν 1,5 χρονο στο να συμφωνησουν μεταξυ τους οι διαφορες συνιστωσες και ξεχασαν οτι οι ψηφοι ερχονται απο τον κοσμο και οχι απο τις "συνιστωσες" .

    Η διαλυση ειναι θεμα χρονου και και ο τελευταιος να κλεισει την πορτα, παρακαλω!

  62. lolos avatar
    lolos 18/06/2009 03:08:24

    akatanohtos k apsyxologhtos, epikoinwniaka omws melethmenos...
    einai gates oi anarxoaplytoi s afta...
    m aresei pantws to glwssario tous.
    agwnes, synistwses, taksikh palh, syriza, antarsia..
    papapa....poly aima vre paidi mou...

  63. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 18/06/2009 03:30:23

    teo1611 @36 kai 48: Κανεις λαθος, φιλτατε. Με την μοιρολατρεια δεν βγαινει τιποτα. Πρεπει να δοκιμασουμε και δοκιμη εν προκειμενω ειναι να καταψηφισουμε, να μαυρισουμε κυριολεκτικως και τους 297 της Βουλης που χρειαζονται τον σταυρο μας για να εκλεγουν. Και να ψηφισουμε οσους θα περιλαμβανονται στους συνδυασμους του κομματος που προτιμαει ο καθενας μας, επιλεγοντας εκεινους που κατα την εκτιμηση καθε ψηφοφορου ειναι οι καλυτεροι. Βεβαια, κι' αυτοι προιοντα του κομματικου σωληνα θα ειναι, αλλα: Πρωτον, μπορουμε να αποδειξουμε οτι μετραει η ψηφος μας. Δευτερον, ενδεχεται μεταξυ αυτων των νεων που θα εκλεξουμε να υπαρχουν ικανοι και αξιοι ανθρωποι που τους ειχαν καταχωνιασμενους η κομματικη νομενκλατουρα και ο ηγεμονισμος και ετσιθελισμος των δοτων αρχηγισκων, και, Τριτον, να δωσουμε παραλληλα και ενα ισχυρο ραπισμα, θα ελεγα ενα πολυ δυνατο χαστουκι στους παντος ειδους και επιδιωξεων νταβατζηδες που θα εχει την εννοια οτι το νταβατζηλικι τελειωσε. Πρεπει ομως να δοκιμασουμε.

  64. pan1781 avatar
    pan1781 18/06/2009 09:03:50

    Να συσπειρωθούν όλες οι αντικαπιταλιστικές δυνάμεις και να αφήσουν όσους θέλουν να πάνε με το Πασοκ..να πάνε....ΠΕΡΙΣΣΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΗΑ ΥΛΙΚΑ.....

  65. lazos avatar
    lazos 18/06/2009 15:29:24

    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΖΕΙ Κ 8Α ΖΕΙ.ΜΑΥΤΟ Η ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ.ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ.ΔΙΟΤΙ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟ.ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΗΓΕΣΙΕΣ ΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΑΥΤΕΣ.ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΛΑΖΟΝΕΙΕΣ.Ο ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΙΣ 11 ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Κ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΚΑΝΕΝΟΣ!

  66. ataktos avatar
    ataktos 18/06/2009 16:09:53

    O κύριος Martin Schulz επικεφαλής τον «σοσιαλιστών» στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έκανε δηλώσεις συνεργασίας με τους «νεοφιλελεύθερους» .Αυτά βλέπει και έβλεπε και εδώ ο λαός και τους έφτυσε .ΓΑΠ πρόεδρος είσαι και εκεί τι λες εσύ …..μουκου …

  67. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 18/06/2009 16:39:47

    Το πρόβλημα είναι του ΣΥΝ με τους "ανανεωτικούς"
    που σαμποτάρουν συνέχεια τον ΣΥΡΙΖΑ και την αριστερή στροφΉ είναι εντυπωσιακή η στηριξη που παρέχει σε αυτούς το ΣΥΣΤΗΜΑ...συγκρότημα MEGA κλπ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.