#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/09/2011 13:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παράκρουση μεγαλείου του Βενιζέλου



Ειλικρινά θλίβομαι για το πολιτικό κατάντημα του κ.  Βενιζέλου. «Που ήσουν νιότη πού ΄λεγες πως θα γινόσουν άλλος»!

Κατ’ αρχήν αποδεικνύεται κατά συρροή …γκαφαδόρος. Δεν προλαβαίνουν οι γελοιογράφοι.

Ύστερα έχει πλήρως απωλέσει την αίσθηση του μέτρου.

Παρακολούθησα τη σημερινή του ομιλία στη Βουλή.

Είναι ν’ απορεί κανείς!

Έκανε λόγο για "απόλυτο δημοσιονομικό εκτροχιασμό"! Ποιός ευθύνεται για αυτόν τον «εκτροχιασμό» κ. υπουργέ; Εμείς οι πολίτες φταίμε που σας ξέφυγαν οι δαπάνες το πρώτο οκτάμηνο του 2011;

Υποστήριξε ότι η "χρειάζονται νέα μέτρα"! Δυο χρόνια τώρα όμως δεν έχετε πάρει μέτρα, αλλά …..χιλιόμετρα! Γιατί όλα αυτά πάνε στο βρόντο; Μπορείτε να μας διαβεβαιώσετε ότι και τα νέα μέτρα δεν θα φέρουν τα ίδια και τα χειρότερα αποτελέσματα με τα προηγούμενα; Γιατί να αποδεχθούμε τα νέα μέτρα όταν δεν μπορείτε να μας εγγυηθείτε για την αποτελεσματικότητά τους;

"Το δράμα της χώρας είναι ότι δεν μπορεί να βρεθεί λύση ούτε με δημοκρατικό τρόπο ούτε με εκλογές", είπε επίσης !!!

Τι εννοείτε κύριε Καθηγητά του Συνταγματικού Δικαίου; Και που το ξέρετε εσείς ότι δεν μπορεί να βρεθεί λύση μέσω εκλογών; Μήπως σας μπαίνουν τίποτα πονηρές ιδέες;

Ο κ. Βενιζέλος υπογράμμισε ότι «είναι αναγκαία η πλήρης εφαρμογή των μέτρων που συμφωνήθηκαν με την τρόικα, για να μην πάνε χαμένες οι θυσίες των πολιτών».

Δυστυχώς κύριε Υπουργέ, κάθε μέτρο που εισηγείσθε όχι μόνο δεν διασφαλίζει τις θυσίες του ελληνικού λαού, αλλά προετοιμάζει το έδαφος για καινούργιες. Για αυτό δεν σας εμπιστεύεται πλέον κανένας.

Εκεί,  όμως, που ο κ. Βενιζέλος …υπερέβαλε εαυτόν ήταν όταν είπε ότι : "ευτυχώς που έχουμε τεθεί υπό έλεγχο, γιατί έτσι μπορούμε να τεθούμε και υπό εθνικό αυτοέλεγχο".

Κύριε Υπουργέ, αυτή η χώρα έχει μυριάδες ηρώων, που έδωσαν τη ζωή τους για να είναι  αποτινάξει τους ζυγούς και τους ελέγχους  και εσείς κατρακυλήσατε στο σκαλί το τελευταίο και αναγάγετε τον έλεγχο της Τρόϊκας σε ….εθνικό μας πλεονέκτημα;

Πολύ φοβούμαι ότι κάποιος πρέπει να σας θυμίσει και τη λέξη αξιοπρέπεια….

Φαίνεται πως οι πολλές ώρες τηλεδιάσκεψης με υπαλλήλους διεθνών οργανισμών σας έχουν …..αποσυντονίσει.

Σιγά-σιγά θα λέτε «ναι» προτού ακόμα σας ζητήσουν κάτι…

 Αδέξιος Δεξιός 

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας,  Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ακούσαμε, σήμερα, ένα ακόμα στρατιωτικό διάγγελμα από τον αποκλειστικό εκπρόσωπο της αλήθειας σε αυτόν τον τόπο κ. Βενιζέλο, που -και πάλι- επιτέθηκε στη Νέα Δημοκρατία. Λες και είναι το οικονομικό πρόγραμμα Σαμαρά εκείνο που εφαρμόστηκε και απέτυχε.

Αυτός που, μέχρι πρόσφατα, κατηγορούσε άλλους για καταστροφολογία και απαιτούσε από όλους απόλυτη σιωπή, σήμερα, εμφανίζεται να κινδυνολογεί λέγοντας ότι η Ελλάδα “κινδυνεύει με κατάρρευση” και ότι “το πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων κινδυνεύει να αποτύχει”.

Έφτασε, όμως, και στο σημείο να πει το αμίμητο: “ευτυχώς που έχουμε τεθεί υπό έλεγχο, γιατί έτσι μπορούμε να τεθούμε και υπό εθνικό αυτοέλεγχο”.

Τελικά, ο κ. Βενιζέλος ξεπέρασε, σήμερα, κάθε όριο ασυναρτησίας και αντιφατικότητας.

Σε κάποιο σημείο ζήτησε “ενός λεπτού σιγή, για να σκεφτούμε τι λέμε”!!

Προφανώς το έχει ο ίδιος μεγάλη ανάγκη».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/09/2011 13:52:37

    Μα, εδώ έφτασε να πει "ευτυχώς που είμαστε υπό οικονομικό έλεγχο"! Ευχαρίστησε τους τροϊκανούς κατακτητές δηλαδή, όπως είχε ευχαριστήσει το 1996 τους αμερικάνους ο πολιτικός του μέντορας και υποκινητής!

  2. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 21/09/2011 14:00:13

    Θυμίζει τα διαγγέλματα του Σχη Παπαδόπουλου,του έκανε κακό η θητεία του στο ΥΕΘΑ!Ξέφυγε από τα όρια!Από το " ένας είναι ο εχθρός, ο σλαυοκομμουνισμός" της χούντας,φθάσαμε στο "ευτυχώς που υπάρχει η τρόικα" του Βενιζέλου!!!

    • ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
      ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ @ Κώστας Τ 21/09/2011 14:29:00

      ....ΤΗΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ!!

      …ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΧΑΡΜΑΝΙΑΣΕΙ ΓΙΑ “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ….

      …..ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ!

      23η Ιουλίου 1974, κι ο λαός, πεσμένος στα τέσσερα
      σούρνεται σα δαρμένο σκυλί
      χειροκροτώντας τη Δημοκρατία που φτάνει πλουμιστή,
      ντυμένη με χαμόγελα και χάρη περισσή.

      Κι είπαν τα ραδιόφωνα τα δήθεν εθνικά,
      ζήτω, έρχεται η ελπίδα μας, ζήτω, έρχεται ο σωτήρας μας.
      Ζήτω Ελλάς, ζήτω Γαλλία, Ελλάς, Γαλλία συμμαχία,
      και άλλα πολλά με πονηριά και σημασία.

      Να’ σου στο κεφαλόσκαλο μιά μάγισσα γριά,
      κουρελού και ξεδοντιάρα, παμπόνηρη και ξεμαλλιάρα,
      πουδραρισμένη και κακιά, κι αλεπουδίστικη θωριά.

      Ο όχλος ζητωκραύγαζε, άναβε και κεριά
      κι οι πόρνες της πολιτικής ανέμιζαν τις κυλόττες
      καλωσορίζαν τη γριά που ως πουτάνα και παλιά,
      ήξερε και διαφέντευε του είδους τις κοκότες.

      Κι εγώ, ούρλιαξα στη θέα της, φώναξα δυνατά.
      Όχι! Μη! Διώξτε τη Δημοκρατία αυτή του κερατά.
      Είναι φερτή, ξενόδουλη, απατηλή, μπαμπέσα,
      θα μας προδώσει σίγουρα, γιατί δεν έχει μπέσα.

      Είσαι τρελός, μου φώναζε ο γαλατάς ο γλείφτης,
      ποιός είσαι συ που διαφωνείς με ρώταγε ο χτίστης,
      για βούλωσέ το φίλε μου φώναζ’ ο σιδεράς
      γιατί θα φας τα μούτρα σου εσύ όπως το πας.

      Και μέσα στην οχλοβοή,
      ακούστηκε μιά ήρεμη, μειλίχια φωνή,
      «Άκουσε φίλε μου καλά και βάλτο στο μυαλό σου,
      αν θες να ζήσης ήσυχα, κι αυτό για το καλό σου,
      τούτ’ η πουτάνα η γριά, θα’ ρθει στο σπιτικό σου,
      θα χτενιστεί, θα στολιστεί, θα γίνει αφεντικό σου.
      Κι εσύ θα ζήσης ήσυχα μεσ’ στο φρενοκομείο
      μ’ απόλυτη τη σιγουριά πως τούτο το ξεφτέρι,
      ξέρει καλά τη τέχνη του και θα τα καταφέρει,
      να μετατρέψει μονομιάς το μέγα κυβερνείο
      σε λαϊκό πορνείο».

      Οδυσσέας Τηλιγάδας
      Από την ποιητική συλλογή ” Χωρίς ήλιο”

  3. zame avatar
    zame 21/09/2011 14:01:57

    ποιο ακριβως ειναι το ¨αθλημα" ?
    (γιατι σε αυτο που "διαπρεπει" ειναι της ξετσιποσιας & οχι μονον.)

  4. AB avatar
    AB 21/09/2011 14:02:52

    Παιδιά

    Τρέξτε να ρθουν ψυχολόγοι
    είναι σοβαροί οι λόγοι
    ο χοντρός μας ετρλάθη
    και η Ελλάδα εβουβάθη

  5. Στέργιος avatar
    Στέργιος 21/09/2011 14:08:59

    Αίσχος, αίσχος, την υποτέλεια την ονομάζουν Εθνική ανάταση, υπερηφάνεια. Κρίμα για το αίμα που χύθηκε σε κάθε σπιθαμή γης αυτού του τόπου για να είμαστε ελεύθεροι. Ντρέπομαι για τους "ηγέτες" αυτής της εποχής που κυβερνούν την πατρίδα μου.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Στέργιος 21/09/2011 16:08:31

      Εύστοχος Στέργιο...είναι κοινά σε όλους μας αυτά τα συναισθήματα!

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Στέργιος 21/09/2011 16:18:02

      Στέργιο στην "πατρίδα" σου περιλαμβάνεις και την Αθήνα;
      Την "χάμου" περιοχή κάτω από το αυλάκι την θεωρείς επίσης πατρίδα;
      Συμπάθα με αλλά έτσι στατιστικά ρωτάω.

  6. cummulus avatar
    cummulus 21/09/2011 14:14:05

    Αὀ ὅ,τι δείχνει πρέπει νά εἶναι στά ὅρια ψυχολογικῆς κατάρευσης..

  7. Aris. A avatar
    Aris. A 21/09/2011 14:15:03

    Κύριοι μην υποτιμούμε αυτά που λένε.

    Και ότι λένε και ο χρόνος που λέγεται είναι προιόν επιστημονικής μελέτης του τι τελικά έχει γίνει πιστευτό από την κοινή γνώμη μετά από την διετή εργώδη προπαγάνδα που συντονισμένα συμμετέχουν όλα τα μέσα ενημέρωσης.

    Λίγο πολύ οι πολίτες λένε "ευτυχώς που ήρθαν οι ξένοι μπας και μπει κάποια τάξη στο διαλυμένο κράτος γιατί το ελληνικό πολιτικό σύστημα αποδείχθηκε άχρηστο".

    Μιλάω με δημοσίους υπαλλήλους που πλέον το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μην χάσουν την δουλειά τους.

    Οτι τους κόπηκαν τα δώρα πριν δύο χρόνια το έχουν ήδη ξεχάσει.

    Το ότι θα γίνουν και νέες μειώσεις μισθών τους είναι αδιάφορο μπροστά στον κίνδυνο της απόλυσης.

    Πάρα πολύ άνθρωποι λένε ευτυχώς που υπάρχει το Πασόκ και περνάει τα κατάλληλα μέτρα γιατί αν ήταν η ΝΔ θα είχε γίνει εμφύλιος πόλεμος.

    Παρατηρήστε πόσο φυσιολογικά συζητούν όλοι για την επερχόμενη χρεοκοπία
    αλλά και πόσο φυσικό θεωρούν όλοι τις απολύσεις ΔΥ.

    Μιλάμε για την ποιο επιστημονική προπαγάνδα και χειραγώγηση της κοινής γνώμης που έγινε ποτέ στην Ελλάδα.

    Κάποια στιγμή κάποιος ειδικός επικοινωνιολόγος ή πολιτικός αναλυτής θα κάνει case study την προπαγάνδα που μας εφαρμόζεται και θα διδάσκεται στα πανεπιστήμια ως πρότυπο επιτυχίας πως πετσοκόβεις κάποιον χωρίς καμία αντίσταση και το ευχαριστιέται.

    Βάζουν πρώτα τα ΜΜΕ με τον κατάλληλο τρόπο να πείθουν τον κόσμο για αυτά που πρέπει να γίνουν και όταν πλέον το δουν στις έρευνες που κάνουν βγαίνουν και το λένε ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία.

    Ακόμα και όταν γίνεται κριτική στα μέτρα από την δημοσιογραφία αν προσέξουμε γίνεται με τέτοιο τρόπο όπου η κεντρική ιδέα είναι άδικα τα μέτρα αλλά αναγκαία.

    Αυτό είναι που μένει στους πολίτες.


    Εκλογές δεν πρόκειται να γίνουν.

    Θα πάμε μέχρι τέλος με αυτή την κυβέρνηση επειδή ελπίζουν ότι μετά την τελικά λύση που θα δοθεί στο ελληνικό πρόβλημακαι μετά την στοιχειώδη οικονομική ανάκαμψη που θα έχει επιτευχθεί θα παρουσιαστεί η σωτηρία και μόνο της χώρας ως επιτυχία.

    Με την βοήθεια των ΜΜΕ σε δύο χρόνια αυτό που θα μας παρουσιάζεται δεν θα είναι οι θυσίες αλλά ότι τελικά σωθήκαμε.

    Θα είμαστε σαν ένα αρτιμελή άνθρωπο που μετά από ένα ατύχημα μένει με ένα χέρι και ένα πόδι και κάνει και τον σταυρό του που σώθηκε.

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ Aris. A 21/09/2011 14:36:38

      Απλά έχουν μάθει πάρα πολύ καλά το μάθημα "Corporatocracy" και ακολουθούν τις αρχές του, προσηλωμένοι απόλυτα στις διαταγές των αφεντικών τους.
      Το ολοκληρωτικό ξεπούλημα απ' οτι έχει μείνει από την Ελλάδα και τους ανθρώπους της γίνεται όλο και με πιο γρήγορους ρυθμούς για να αρπάξουν και τα τελευταία.

    • danaos avatar
      danaos @ Aris. A 21/09/2011 20:47:03

      aris. A, μόλις ετοιμαζόμουν να γράψω ανάρτηση, αλλά τα είπες όλα σε λίγες σειρές . Ακριβώς αυτά σκεφτόμουν.Ξεκινούσα λοιπόν:
      "Μιθριδατισμός αποκαλείται η πρακτική της αυτοπροστασίας από τη δράση ενός δηλητηρίου μέσω της σταδιακής χορήγησης σε μη θανατηφόρες δόσεις. Ο όρος χρησιμοποιείται και μεταφορικά για να περιγράψει τη σταδιακή εξοικείωση και αποδοχή πραγμάτων που προηγουμένως θεωρούνταν ιδιαίτερα επικίνδυνα.
      Σχεδόν όλοι οι Έλληνες, πάσχουμε από "Μιθριδατισμό". Μας σερβίρουν εδώ και καιρό κάθε μέρα, κάθε λογής δηλητήρια, σε μικροδόσεις κι έτσι έχουμε αποκτήσει απόλυτη ανοσία. Ένα βαρέλι δηλητήριο να μας ποτίσουν, εμείς αντιδρούμε σαν να ήπιαμε νεράκι. Κι απαθείς απλώς να παρακολουθούμε". Μέχρι που φτάσαμε στο περιβόητο του Βενιζέλου:"Το δράμα της χώρας είναι ότι δεν μπορεί να βρεθεί λύση ούτε με δημοκρατικό τρόπο ούτε με εκλογές". Χούντα!!!
      Και όπως λες:"Μιλάμε για την ποιο επιστημονική προπαγάνδα και χειραγώγηση της κοινής γνώμης που έγινε ποτέ στην Ελλάδα.".
      Τελικά δεν φοβάμαι την κυβέρνηση των απατεώνων.Εμάς φοβάμαι!

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ danaos 21/09/2011 21:12:02

        Κι'εγώ, εμάς φοβάμαι...!

        • danaos avatar
          danaos @ Diamond Angel 21/09/2011 21:17:12

          Καλησπέρα Diamond Angel!Βουβαμάρα και φόβος έχει πέσει παντού!

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ danaos 21/09/2011 23:11:42

        Δαναέ

        Λόγω της δουλειάς μου μιλάω κάθε μέρα με ένα πλήθος ανθρώπων που ανήκουν σε όλα τα μορφωτικά και οικονομικά επίπεδα από βιομήχανους έως μουντζούρηδες είναι εντυπωσιακό πως όλοι μου λένε τα ίδια και σε όλους έχει επιβληθεί να σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο.

        Εγώ θα έλεγα ότι η ελληνική κοινωνία πάσχει από ¨Πασοκίτιδα".

        Σε αυτό που τους παραδέχομαι είναι για χατήρι της εξουσίας από προστάτες του λαού που διόριζαν τον κόσμο από τα παράθυρα μετατράπηκαν μέσα σε μια νύχτα με τεράστια ευκολία χωρίς να ντρέπονται να κοκκινίζουν σε εκτελεστές και δήμιοι των ανθρώπων που μέχρι χθες κανάκευαν.

        Δεν έχω συναντήσει στην ζωή μου περιπτώσεις σαν του Βενιζέλου του Λοβέρδου του Παπανδρέου του Χρυσοχοίδη που μπορούν να αλλάζουν με τόση ευκολία ρόλο και να μην ντρέπονται κατ΄ελάχιστο.

        Πραγματικά θα ήθελα μετά από 20 τριάντα χρόνια να μάθω τι θα γράφει για την θρασυτητά τους η ιστορία.

    • Ιξίων avatar
      Ιξίων @ Aris. A 22/09/2011 01:19:21

      Mόνο μπράβο μπορώ να σου πω.
      Φωτογράφισες την πραγματικότητα.
      Στο μέλλον πολλά διδακτορικά θα έχουν για θέμα,
      πως με κατάλληλες δόσεις προπαγάνδας μεταλλάσεις
      ολόκληρο λαό .

    • of8almos avatar
      of8almos @ Aris. A 22/09/2011 09:17:00

      Κατάφερες να περιγράψεις μέσα σε ένα μικρό κείμενο όλη την διαδρομή που έχουμε ακολουθήσει τα τελευταία 2 χρόνια αλλά και το που πάμε. Αυτό που δημιουργεί θλίψη βέβαια είναι ότι δείχνει και την πνευματική και πολιτική ωριμότητα των Ελλήνων, αυτή που με τις επιλογές της μας έφτασε να βρισκόμαστε στο σημείο υπό το μηδέν...

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Aris. A 26/09/2011 10:09:10

      Θα κρατήσω το παρακάτω από το όμορφο μήνυμά σου:

      Κάποια στιγμή κάποιος ειδικός επικοινωνιολόγος ή πολιτικός αναλυτής θα κάνει case study την προπαγάνδα που μας εφαρμόζεται και θα διδάσκεται στα πανεπιστήμια ως πρότυπο επιτυχίας πως πετσοκόβεις κάποιον χωρίς καμία αντίσταση και το ευχαριστιέται.

      Διαβάζοντάς το, σκέφτηκα ότι αύριο μεθαύριο, εκεί, στα "ευαγή ιδρύματα" της οδού Φυλής, οι σοδομαζό "ανακουφίστριες" θα μαστιγώνουν -κατ' επιθυμία του- τον πελάτη και αποφεύγοντας τα συνηθισμένα κλισέ "είσαι ο σκλάβος μου", "ήσουν άτακτο αγόρι κλπ" θα του φωνάζουν "Θα σου κόψω τον μισθό ρε", "θα σου περικόψω 50% την σύνταξη", "σιγά μην σου δώσω κι εφάπαξ" κλπ και ο πελάτης θα το ευχαριστιέται!

      ΥΣ: ΔΕΝ έχω πάει ποτέ σε "ευαγές ίδρυμα" της περιοχής και φυσικά δεν έχω λάβει μέρος σε τέτοια εκ του σύνεγγυς "επαφή" με ανάλογη "ανακουφίστρια". Απλά το φαντάζομαι... ;)

  8. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 21/09/2011 14:19:58

    Μετά από τέσσερις μέρες τηλεοπτικής κατατρομοκράτησης του Ελληνικού λαού, και συνεχούς διαρροής των πιο απίθανων μέτρων, θέλω να βάλω σe δημόσιο διάλογο τον εξής προβληματισμό: Δεδομένου ότι τα πράγματα έχουν φθάσει σε τόσο κρίσιμο σημείο, δεν δικαιούνται τα κόμματα της αντιπολίτευσης (ή έστω της αξιωματικής) να συμμετέχουν στο διάλογο με την τρόικα; Ώστε να έχουν πληροφόρηση από πρώτο χέρι για τα τεκταινόμενα; Ποια είναι τα δεδομένα, τι ζητούν οι δανειστές, τι αντιπροτείνει η Κυβέρνηση; Και όλη αυτή η υπόθεση να αφήνεται στο πεδίο της πιο αχαλίνωτης προπαγάνδας. Δεν μας ενδιαφέρει να ξέρουμε, π.χ., αν η τρόικα ζητά απολύσεις των 25.000 μισθοφόρων που προσλήφθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια και η κυβέρνηση απαντά: μη μου πειράζεις τους «πελάτες». Αντιπροτείνω σαν ισοδύναμο μέτρο την ένταξη 50.000 υπαλλήλων σε εφεδρεία (που όλοι μπορούμε να καταλάβουμε ότι θα επιλεγούν με τα γνωστά "αντικειμενικά" πασοκικά κριτήρια).
    Η αντιπολίτευση δικαιούται και πρέπει να πληροφορηθεί από την ίδια την τρόικα τα ζητήματα της διαπραγμάτευσης και να ενημερώσει τον Ελληνικό λαό.
    Σε τόσο κρίσιμες στιγμές δεν μπορεί να αφήνεται η ενημέρωση για τόσο κρίσιμες και δεσμευτικές διαπραγματεύσεις, στην αποκλειστική ευχέρεια μιας καθόλου νομιμοποιημένης , για τέτοιες αποφάσεις, Κυβέρνησης.

    • The Saint avatar
      The Saint @ Νίκος Α 21/09/2011 14:40:54

      "Δεδομένου ότι τα πράγματα έχουν φθάσει σε τόσο κρίσιμο σημείο, δεν δικαιούνται τα κόμματα της αντιπολίτευσης (ή έστω της αξιωματικής) να συμμετέχουν στο διάλογο με την τρόικα; Ώστε να έχουν πληροφόρηση από πρώτο χέρι για τα τεκταινόμενα; Ποια είναι τα δεδομένα, τι ζητούν οι δανειστές, τι αντιπροτείνει η Κυβέρνηση; "

      Aγαπητέ Νίκο,
      θα ηταν ίσως και συνταγματικά επιβαλλόμενο, γιά τέτοιου είδους, και κυρίως μεγέθους Εθνικές κρίσεις (ο ιδιος ο ΓΑΠ είπε ότι είμαστε σε "πόλεμο") να υπήρχε συννενόηση και συμμετοχή όλων των κομματικών παρατάξεων και όχι μόνο της αξιωματικής αντιπολίτευσης, με την Τρόικα, το ΔΝΤ, την Ε.Ε. κλπ.
      Το θέμα είναι ότι ο στόχος όλων αυτών, με την κυβέρνηση απλή εκτελέστρια, ΔΕΝ είναι η σωτηρία της χώρας αλλα το ακριβώς αντίθετο. Καθιστά δεν την παρούσα κυβέρνηση απολύτως συνένοχη στο πανεθνικό έγκλημα που συντελείται...
      Οι ίδιοι (κυβέρνηση, τρόικα, Ε.Ε.) ΔΕΝ θέλουν τέτοιου είδους συνεννοήσεις με τους υπόλοιπους...
      Και προσυπογράφω τα όσα αναφέρει ο Aris a παραπάνω...

  9. Stefanos avatar
    Stefanos 21/09/2011 14:23:38

    Μήπως ο άνθρωπος λεγόταν τελικά Τούρκογλου; Έχουμε να κάνουμε με έναν παρανοϊκό πλέον. Ήταν όμως χρήσιμο που ανέλαβε το υπουργείο οικονομικών. Τώρα είναι που έπεσε η μάσκα και είδαμε περί τίνος πρόκειται. Γιατί όσο ήταν στο Αμυνας, θεωρούνταν (πανάθεμά μας) ως ο πιο δημοφιλής υπουργός!!! Τα σχόλια μας πλέον πρέπει να σταματήσουν οριστικά. Αρκετά είπαμε, γράψαμε...Η λύση θα έρθει μόνο αν βγούμε ΟΛΟΙ στους δρόμους και τους κυνηγάμε μέχρι να βλαστημήσουν την ώρα και τη στιγμή που γεννήθηκαν. Η χούντα του Παπαδόπουλου ωχριά μπροστά στη σημερινή.

    • Giorgos oxi o GAP avatar
      Giorgos oxi o GAP @ Stefanos 21/09/2011 18:33:26

      Συμφωνώ απόλυτα.Τέτοια ασυναρτησία και μπουρδολογία που ακουσαμε απο τον ΜΠΕΝΗ μόνο απο τον ΓΑΠ έχουμε ξαναακούσει (με κακά ελληνικά βέβαια).Για ποια αξιοπρέπεια μιλάμε;Αν είχαν τσίπα πάνω τους θα μας είχαν εδειάσει τη γωνια απο καιρό.Πράγματι η Χούντα ωχριά μπροστά τους.Οι συνταγματάρχες της Χούντας ήταν αγγελούδια μπροστά τους.

  10. ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 21/09/2011 14:26:34

    ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ…
    ΕΙΠΑΜΕ ,…ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ!
    ….ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!
    ΨΗΦΙΣΤΕ “ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΙΔΗ”,….ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΡΙΣΙΩΝ !!!

    ….ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΑΚΟΜΑ???

  11. Ο Μεγάλος avatar
    Ο Μεγάλος 21/09/2011 14:27:56

    Αυτό που είπε για τις εκλογές είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Παιδιά τα πράματα είναι σοβαρά!

  12. Μιχάλης Μάλαμας avatar
    Μιχάλης Μάλαμας 21/09/2011 14:34:18

    Σας παρακαλώ σχολιάστε τη χουντική άποψη του κυρίου που παριστάνει τον Υπουργό οικονομικών όταν είπε ότι δεν πρέπει να γίνουν εκλογές επειδή οι Ελληνες έχουν αυτοκτονικές τάσεις (εφόσν βάβαια ψηφίσουν διαφορετικό κόμα πό το ΠΑΣΟΚ)

  13. βασιλης avatar
    βασιλης 21/09/2011 14:40:18

    μπα δεν αλλαξε και πολυ, τον ειχα καθηγητη στο συνταγματικο δικαιο στο ΑΠΘ το 1987, εμπαινε μεσα μιλουσε για μια ωρα ακαταπαυστα και μετα κοιτουσαμε ο ενας τον αλλον μην εχοντας καταλαβει κουβεντα απο αυτα που ειχε πει. μετα εβγαινε στο διαδρομο και επινε καφε με τις νεες φοιτητριες μπουρδωλογοντας παλι.

    • Lampros avatar
      Lampros @ βασιλης 21/09/2011 14:54:50

      Απ΄ότι φαινεται στον καφέ έμενε.
      Μονο ετσι εξηγειται η μαλα*&α που τον δέρνει.

  14. Θετταλός avatar
    Θετταλός 21/09/2011 14:45:11

    Αν ήμουν τροϊκανός θα τον ρωτούσα :
    Μr. B. 16 εκατομμύρια τουρίστες ήρθαν στη χώρα σας φέτος, δεν έφαγαν, δεν ήπιαν, δεν ψώνισαν, δεν διασκέδασαν;;;Που είναι τα έσοδα από αυτούς, που πήγαν τα euro τους;;;;
    Mr. B. τα ολυμπιακά έργα πόσο υπερτιμήθηκαν αλλά και κάθε δημόσιο έργο στη χώρα σας;;;
    Μr. B. πόθεν έσχες για όλους σας, πριν από την πολιτική σας σταδιοδρομία και μετά μέχρι τώρα;;;;

  15. berbantis avatar
    berbantis 21/09/2011 14:54:35

    Εξέγερση εδώ & τώρα!!!! όλοι σοτυς δρόμους!!!

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ berbantis 21/09/2011 20:57:43

      Mην λαϊκίζετε...Πολιτικός πολιτισμός...

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ Dark Angel 26/09/2011 10:14:08

        Ναι ναι... Μόνο που τα γομάρια δεν παίρνουν από πολιτισμό αλλά από βούρδουλα...

  16. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 21/09/2011 14:59:25

    Έτος Παπαδιαμάντη φέτος και θα δανειστώ , αναδρομικά , δύο εκφρασεις του ΑΓΙΟΥ των γραμμάτων μας , που περιγράφουν φαινόμενα και ανθρώπινους τύπους της εποχής του, που όμως και σήμερα παραμένουν επικαιροι.Το ΠΑΣΟΚ, το διαχρονικό αυτό κίνημα θα μπορουσε άνετα να διεκδικήσει το τίτλο :"ΧΑΛΑΣΟΧΩΡΗΔΕΣ", ενώ ο Βενιζέλος αυτόν του "ΦΟΡΑΜΠΑΛΑ".

  17. φωνη avatar
    φωνη 21/09/2011 15:02:12

    Τον Βενιζέλο τον μαμάει η τροικα και μετά συμπλεγματικά βγαίνει και μαμάει το λαό, το κοινοβούλιο, όλους τους δημοκρατικούς θεσμούς, την ελευθερία του λόγου, την ίδια τη δημοκρατία.

    Μη δίχνετε ανοχή σε αυτές τις φασιστικές απόψεις όσοι εκφράζετε δημόσιο λόγο (πολιτικοί, δημοσιογράφοι, ακαδημαϊκοί, καλλιτέχνες, πολίτες). Προσωπική μου άποψη είναι, ότι όποιος είναι ελέυθερος άνθρωπος πρέπει να τον διαλύσει δια του λόγου. Άξιος δημόσιας διαπόμπευσης, δημοκρατική υποχρέωση η δια του λόγου δημόσια διαπόμπευση του φασίστα.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ φωνη 21/09/2011 17:06:14

      Φωνή,όπως ακριβώς τα λες!! Αρκεί να προσέξεις το βλέμμα του ,πόσο γλοιώδες και δουλικό είναι όταν βρίσκεται ανάμεσα σ' αυτούς τους οποίους θεωρεί ανώτερους. Ενας συμπλεγματικός φασίστας!! Και στην πρώτη δημόσια διαπόμπευση , θα καταρρεύσει γιατί δεν έχει συνηθίσει ως προερχόμενος από το ασφαλές πανεπιστημιακό περιβάλλον.

      • φωνη avatar
        φωνη @ Diamond Angel 21/09/2011 17:12:19

        Τα προσέχω και το βλέμμα και τον τόνο της φωνής και τον τρόπο που "χτυπάει" τις λέξεις στο στόμα του. Λέει την φράση "κοινωνική αλληλεγγύη" και τη λέει με εκφορά, τόνο, ένταση, χρώμα και ύφος που είναι σα να λέει "στους φούρνους όλοι να γίνετε σαπούνια"

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ φωνη 21/09/2011 18:20:13

          Μέσα στο μυαλό μου είσαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 21/09/2011 15:23:10

    Η κυβέρνηση, από όταν ανέλαβε δεν πήρε κανένα αναπτυξιακό μέτρο.
    Αν έπεφταν οι συντελεστές φορολήγησης και σταματούσε το παρεμπόριο (τη δουλειά αυτή μπορεί να την κάνει η δημοτική αστυνομία) θα σταματούσε και ο κατήφορος. Το ξεμπρόστιασμα Βενιζέλου είναι μια παράταση στο αναπόφευκτο.

    Οι αποφάσεις δεν είναι κυβερνητικές, κάπου αλλού λαμβάνονται...
    Άνθρωποι αυοκτονούν, η ακρίβεια αυξάνεται, η φορολήγηση γονάτισε τα νοικοκυριά.
    Πιστεύω ότι η απόφαση για εξαφάνιση της Ελλάδας πάρθηκε μαζί με την εμφάνιση της Νέας Τάξης, κάπου το 95. Είναι το δεύτερο σχέδιο μετά τη φούσκα του χρηματιστηρίου. Δεν υπάρχει κυβέρνηση στον κόσμο, μετά την Μπολσεβίκικη, που να έχει εξαθλιώσει τον ίδιο της το λαό.

  19. k269 avatar
    k269 21/09/2011 15:38:28

    ....φασολάδα τρομερή
    κάθε βήμα και πορδή
    και άμα βάλεις και καρότο
    κάνει και μεγάλο κρότο......

  20. kp8 avatar
    kp8 21/09/2011 15:48:48

    Πώς ακριβώς θα γίνει αυτό ? Δηλαδή να εξαναγκαστούν σε εκλογές ? Οι ίδιοι το αποκλείουν όπου σταθούν κι όπου βρεθούν. Από την αντιπολίτευση έχει ζητηθεί,αλλά ουδεμία άλλη κίνηση δεν έχει γίνει με επίσημα κοινοβουλευτικά μέσα. Ο κόσμος απ' ότι φαίνεται το κατεβάζει σιγά σιγά το αγγούρι, διότι όλοι γαυγίζουν αλλά πέραν αυτού ουδέν. Αρα πώς το βλέπεις ότι "θα τις έχει τις εκλογές το παλιοτόμαρο" ? Ρωτάω γιατί πολύ μ' ενδιαφέρει και δεν το βλέπω να γίνεται.

  21. αριστερος avatar
    αριστερος 21/09/2011 15:49:15

    παραρηλημα μεγαλειου ,νομιζω λεγεται...

    • factorx avatar
      factorx @ αριστερος 21/09/2011 15:54:33

      Μπράβο. Μου θύμισες έναν παλιό τίτλο στο "Αντι": Παράκρουση μεγαλείου του Βενιζέλου

  22. Lampros avatar
    Lampros 21/09/2011 15:58:19

    O μακαρίτης ο Παππους μου, έλεγε πως τον άνθρωπο τον καταλαβαινεις όταν αναλαμβάνει εξουσία. Τότε βγάζει το πραγματικό του πρόσωπο. Εγω μενω στο σημειο "Το δράμα της χώρας είναι ότι δεν μπορεί να βρεθεί λύση ούτε με δημοκρατικό τρόπο ούτε με εκλογές"
    Οι "πονηρές ιδέες" που σχολιάζει ο αρθρογράφος ειναι αυτές που πρεπει να μάθουμε...
    Αν αυτό δεν ειναι συνταγματική εκτροπή ποιό θα ειναι? Μας απειλει με κάτι?

    • Πρέσβης avatar
      Πρέσβης @ Lampros 21/09/2011 16:18:43

      Έχεις ακουστά κάτι για "παγκόσμια διακυβέρνηση"; Το έχει αναφέρει πολλές φορές ο πρωθυπουργός...Αυτό θα λύσει όλα τα προβλήματά μας, τα οποία οι εθνικές κυβερνήσεις αποδείχθηκε (όπως μας λένε) ότι δεν μπορούν να τα λύσουν.

  23. kp8 avatar
    kp8 21/09/2011 16:08:57

    Ε και βέβαια μας απειλεί, δεν είναι φανερό ?

  24. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 21/09/2011 16:12:14

    Χαχαχαχα! Θα έλεγα ότι ο Βενιζέλος είναι σε λάθος επάγγελμα. Στη σουρρεαλιστική επιθεώρηση έπρεπε να είναι.
    Έχουν αναγάγει την εθνική αναξιοπρεπεια σε άθλημα.

  25. Γεώργιος Λάζος avatar
    Γεώργιος Λάζος 21/09/2011 16:18:36

    Παιδιά γειά σας.Σας αποκαλώ έτσι γιατί μπορούσα να ήμουν κι ο παππούς σας!!!Παρακολουθώ τις αναλύσεις σας και τις σκέψεις σας με ενδιαφέρον.Θα σας ρωτήσω μόνο το εξής,μήπως πίσω από το κυνηγητό αυτό κρύβεται κάτι βαθύτερο,που μπορεί να φθάνει μέχρι την Αρχαία Ελλάδα?Εχετε διαβάσει Ζαχαρία Σίτσιν,David Icke,βιβλία του Κρύων,του Γερ.Καλογεράκη?Εχετε ψάξει το σάιτ της Urantia?Για ψαχθείτε κι αλλοιώς.

  26. popolaros avatar
    popolaros 21/09/2011 16:27:53

    Μein Sozialist Kampf

    Μπέννι,
    οι όμορφοι δελφίνοι, όμορφα καίγονται.

  27. avanti avatar
    avanti 21/09/2011 16:54:38

    Πότε και πως κρίθηκε η Ελλάδα ως το ιδανικό πειραματόζωο προς παραδειγματισμό των υπολοίπων εταίρων της ευρωζώνης? Πως είναι δυνατόν να μην συνειδητοποιούν στο ΔΝΤ και στην Γερμανία ότι με την καταστροφική πολιτική της λιτότητας και την λεηλασία του κράτους και των πολιτών δεν υπάρχει πλέον μέλλον? Γιατί όμως επιμένουν σε αυτόν τον καταστροφικό για μας δρόμο?
    Μόνη ελπίδα πλέον είναι η αντίδραση μεγάλου μέρους των πολιτών.

  28. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 21/09/2011 16:55:06

    Ο Μπένυ Χιλ λέει όσα λέει έχοντας ως ελαφρυντικό ότι το λίπος τού έχει ανέβει στον εγκέφαλο.
    Οι άλλοι εθνοπατέρες που τον ακούν και δεν τον πετάνε έξω από τη Βουλή με τις κλωτσιές, τι σόι αξιοπρέπεια έχουν;
    Ή μήπως κάνουν υπομονή για να σώσουν και αυτοί τη χώρα;
    Βέβαια, απότομες κινήσεις μπορεί να έχουν απρόβλεπτα αποτελέσματα :
    Φεύγουν πόντοι από τα καλσόν.

  29. Orestios avatar
    Orestios 21/09/2011 17:21:49

    Εκτός από το παραλήρημα μεγαλείου, ο Βενιζέλος έχει και αυτιστική συμπεριφορά.
    Σαν να βρίσκεται εκτός του κόσμου που η κυβέρνηση δημιούργησε

  30. gianni avatar
    gianni 21/09/2011 17:36:32

    Ασχετως του γεγονοτος οτι ο Βενιζελος μου ειναι βαθεια αντιπαθης και καθηγητης της τεχνης του ψευδους, ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ σ' αυτο που ειπε!
    Ειπε πολυ απλα και καθαρα την αληθεια! Ειπε, Ευτυχως που εχουμε την τροικα να μας επιβαλει να δειωξουμε εστω και λιγα δημοσια κομματοσκυλα στην πλειοψηφεια Πασοκοι, να σταματησουμε να προσλαμβανουμε χιλιαδες νεα κομματοσκυλα και να αρχισει η εξουσια πλεον να κυβερνα με διαφανεια σεβομενη τον ιδρωτα του ελευθερου επαγγελματια,του εργαζομενο στο ιδιωτικο τομεα και ολων των Ελληνων που αγωνιζοντε για να πληρωνουν τα δημοσια καρκινωματα .
    ΤΕΛΟΣ!
    ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΕΙ, ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΕ.

  31. Orestios avatar
    Orestios 21/09/2011 17:56:32

    Είπε με άλλα λόγια ότι κι ο Πάγκαλος πριν ένα χρόνο, πως "το μνημόνιο είναι ευτυχία"

  32. gianni avatar
    gianni 21/09/2011 18:24:32

    letta
    Δεν ξερω αν εχει νοημα να σου επεξηγησω αλλα το ρισκαρω.
    Ποτε δεν ειπε ο Βενιζελος οτι θα απολυσει ολο τον κοσμο,
    Εγω ποτε δεν υποστηριξα κατι τετοιο , ειπε ο Βενιζελος ,ευτυχως που υπαρχει η Τροικα που μας αναγκαζει να μειωσουμε το κρατος τερας,το κρατος νταβαντζη ,καταφυγιο του καθε ανικανου με την κομματικη ταυτοτητα .και συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
    Εσυ μπορεις να μας πεις γιατι μεσα στο 2010 εχασαν την δουλεια τους περιπου 200 000 Ελληνες στον ιδιωτικο τομεα ΜΟΝΟ και μονο γιατι τα λεφτα πυ δανειζομαστε πηγαινουν στους τοκους και στα δημοσια κοπροσκυλα?
    Μπορεις να μας εις γιατι να υπαρχει τεραστια ανεργια και καθημερινες απολυσεις στον ιδιωτικο τομεα δηλαδη απολυοντε οι πιο φτωχοι η μη προνομιουχοι και ΔΕΝ πρεπει να απολυθει κανεις ανικανος,γλυφτης,αναξιοπρεπης,τεμπελης,κομματοσκυλο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ?
    Δηλαδη εσεις οι ΔΥ τι ειστε ? ΟΙ ηλιθιοι που βολευτηκαν και νταβατζωνουν τους πολλους ? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ??????????

    • φωνη avatar
      φωνη @ gianni 21/09/2011 18:30:37

      Εσύ μπορείς να μου πεις αφού το ΠΑΣΟΚ και ο Βενιζέλος έφεραν πριν 2 χρόνια την τρόικα να συμμαζέψει το κράτος, όπως λες εσύ, δεν έκαναν τίποτα 2 χρόνια για το συμμάζεμα του κράτους, αντιθέτως το κράτος μεγάλωνε και επιπλέον τσακίσανε την αγορά με φόρους και ΟΔΗΓΗΣΑΝ τον ιδιωτικό τομέα στην καταστορφή και τους εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα στην ΑΝΕΡΓΙΑ, με αποτέλεσμα τώρα να μην μπορεί να παραλάβει ο ιδιωτικός τομέας το ανθρώπινο δυναμικό του δημοσίου;

      • gianni avatar
        gianni @ φωνη 21/09/2011 21:59:52

        φωνη
        Για να σου απαντησω συμφωνα με τους βασικους κανονες της κοινης λογικης θα πρεπει να μου κανεις σαφες ερωτημα.
        Σε οτι λες συμφωνω απολυτα, τι να πω.
        Εγω αλλο λεω , λεω οτι οι Ελληνες πολιτικοι απεδειχθησαν ανικανοι,λιγοι,εως απατεωνες και κλεφτες γεμισαν και ενα δημοσιο με 1.100.000 τεμπελοσκυλα χωρις αξιοκρατια και τωρα συμφωνω σε οτι ειπε ο καθηγητης του ψευδους Βνιζελος οτι ευτυχως που ηρθαν οι ξενοι να μας βαλουν μια ταξη δηλαδη τ πρεπει να ευχομαι σαν Ελληνας να συνεχιζουν να κυβερνανε τα κοπροσκυλα και να υποθηκευουν τις ζωες των επομενων γενεων και να εξαφανιστει και η Ελλαδα ? δεν καταλαβα.

        • φωνη avatar
          φωνη @ gianni 22/09/2011 00:49:14

          Σε πείθει δηλαδή ο Βενιζέλος,που έκανε τα παραπάνω που σου ανέφερα να μη στα ξαναλέω, ότι μας βγήκε σε καλό η επιτήρηση της τροίκα και ότι η επιτήρηση της τρόικα σε συνδυασμό με την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ μας έβαλε σε εθνικό αυτοέλεγχο;

          Σε πληρη αταξία βρισκόμαστε άνθρωπέ μου ποιά τάξη και ποιός έλεγχος; Οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά είμαστε εκτός ελέγχου εξαιτίας αυτής της πολιτικής.

  33. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 21/09/2011 18:27:11

    ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΡΩΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΑΥΣΩ... ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΜΙΛΟΥΣΕ ΕΠΙ 70' ;;;...!!!

    • tpe avatar
      tpe @ ΜΑΝΙΑ 21/09/2011 18:47:39

      Σιγά μωρέ. Μέχρι να φτάσει το σύντροφο Φιντέλ έχει καιρό ακόμα. Μάλλον γιατί δεν έχει τη σωστή φυσική κατάσταση :)

  34. Orestios avatar
    Orestios 21/09/2011 18:32:46

    Αυτό που είπε για τις εκλογές δείχνει και τον καιροσκοπισμό της πολιτικής τους σταδιοδρομίας.
    Ναι. Μπορούμε να μιλάμε πια για πολιτικούς τσαρλατάνους.

  35. NONOS avatar
    NONOS 21/09/2011 18:57:04

    Ο ενας χοντρός ευχαριστησε μεσω του τοτε πρωθυπουργού του τους Αμερικανους για τα Ιμια, ο δευτερος χοντρός αναβει λαμπάδες στην τρόικα που μας ξεσκίζει, ενα ομως ειναι σίγουρο οτι η θεια δίκη ερχεται και το Γουδί παραμενει εκει στον τοπο του και τους περιμενει, και θαναι ολεθριο λαθος του Σαμαρά αν δε τους δικασει για εσχατη προδοσία .

  36. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/09/2011 19:55:25

    Διαχειριστική ικανότητα ή ψέματα;

    “απόλυτο δημοσιονομικό εκτροχιασμό“...

    Κύριε Υπουργέ τι διαφορετικό έλεγε η έκθεση του Γραφείου προϋπολογισμού της Βουλής;
    Την οποία ξηλώσατε.
    Ρωτώ κύριε Υπουργέ πότε λέγατε ψέματα;
    Οταν αντιδράσατε στην έκθεση της 30ης Αυγούστου ή σήμερα;
    Διαφορετικά θα πρέπει να είστε ο μοναδικός Υπουργός που εκτροχιάστηκε (υπό την ηγεσία σας) η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας εντός 15 ημερών....γιατί να ισχύουν και οι δηλώσεις οι σημερινές και η διάλυση του εν λόγω γραφείου την 31η Αυγούστου δεν γίνεται.

  37. ορτικι ορτικαδ avatar
    ορτικι ορτικαδ 21/09/2011 20:46:40

    ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ

    Ακουσαμε απο τον 1ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ(Παγκαλος)

    1.1)Η Δημοκρατια στην Ελλαδα εγκαθιδρυθηκε το 1981.

    1.2)Την απειλη 'Μεσοπροθεσμο η Τανκς'

    Ακουσαμε απο τον 2ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ (Βενιζελο)

    2.1)Η Αντιπολιτευση ωφειλει να συναινει με στρατιωτικη πειθαρχια.

    2.2)Η διαφορετικη γνωμη της Αντιπολιτευσης ,των δημοσιογραφων ,αναλυτων,επιχειρηματιων και Ακαδημαικων βλαπτει τα εθνικα συμφεροντα της χωρας και αρα δεν πρεπει να διατυπωνεται.

    2.3)Σημερα 21-9-2011 ακουσαμε και το ανηκουστο και μαλιστα απο τα εδρανα της Βουλης (οτι ευτυχως που ειμαστε υπο διεθνη ελεγχο......και οτι ο λαος με την ψηφο του οδηγει σε αδιεξοδο).Δηλαδη ο ενας αναγορευει τον εαυτο του υπερανω της ετημυγοριας του λαου(υποκαθιστα την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ).

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:

    1)Δεν μπορει να ισχυρηστει κανεις οτι δεν ειδα ,δεν ακουσα,δεν καταλαβα....

    2)Με τα πιο πανω εθιζεται η κοινη γνωμη στον περιορισμο δικαιωματων,ελευθεριων,γνωμης,κλπ.

    3)Δεν αποκλειεται μετα το ερχομενο ταξιδι του Αντιπροεδρου στις ΗΠΑ να ακουσουμε οτι αναστελονται οι πολιτικες ελευθεριες των Ελληνων πολιτων ,δημοσιογραφων,αναλυτων,επιχειρηματιων,συνδικαλιστων και Ακαδημαικων εως οτου οι Εθνοσωτηρες ολοκληρωσουν το θεαρεστο εργο τους(μη ξεχνατε οτι το 'Δογμα της μειωμενης Κυριαρχιας το διατυπωσε ο Προεδρος τους ΓΑΠ).

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:Επειδη βλεπω απροθυμους τους βουλευτες να ερμηνευσουν το φαινομενο παρακαλω την ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ να παραλαβει σκυταλη.

  38. Orestios avatar
    Orestios 21/09/2011 21:02:10

    Βενιζέλος: L'Etat c'est Moi
    Μπεγλίτης-Μαρία Αντουανέτα: Πρέπει να φτωχύνει ο Ελληνικός Λαός.

  39. BlueSky avatar
    BlueSky 21/09/2011 21:17:32

    Άθλιο αμερικανάκι ε' κατηγορίας!

    • Panagiotis avatar
      Panagiotis @ BlueSky 21/09/2011 22:00:26

      ΗΣΥΧΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!

  40. αεροπόρος avatar
    αεροπόρος 21/09/2011 23:51:05

    Κάποιοι μπλέκουν το Σχη Παπαδόπουλο με τον Τούρκογλου..... Μα είναι δυνατόν!!!!. Καμία σχέση Κύριοι, απολύτως καμία.

  41. danaos avatar
    danaos 22/09/2011 00:04:54

    Αri, τουλάχιστον ας το φωνάξουμε ότι η ελληνική κοινωνία πάσχει από ¨Πασοκίτιδα"!Μπας και βρεθεί κάποιος να μας δώσει το κατάλληλο αντιβιοτικό και ας έχει και παρενέργειες! Μόνο να σωθούμε απ'τη χολέρα!!!

  42. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 22/09/2011 00:16:40

    ......Οι ίδιοι (κυβέρνηση, τρόικα, Ε.Ε.) ΔΕΝ θέλουν τέτοιου είδους συνεννοήσεις με τους υπόλοιπους…....

    Νόμιζα πως είναιφανερό, ευνόητο, ότι δεν μιλώ για να μας καλέσουν, μιλώ για το ότι δικαιούμαστε και να απαιτήσουμε ενημέρωση. Οι ίδιοι φυσικά θέλουν να διαπαραγματεύονται εν κρυπτώ μόνο με τους "σταλμένους".

  43. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 22/09/2011 00:28:04

    Η τρόικα έφυγε και θα επιστρέψει...
    Θα κάνουμε ένα ντου να μαζέψουμε το χαράτσι και το 2012 θα έχουμε δημοσιονομικό περίσσευμα....
    Πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι που έχουμε την τρόικα....
    Βρισκόμαστε σε απόλυτο δημοσιονομικό εκτροχιασμό......

    Είναι λόγια του ίδιου ανθρώπου. Του υπερτιμημένου Βαγγέλα... Μέσα σε λίγες μέρες.... Αυτού που ανέλαβε να μας σώσει... Του σωτήρα... Που δεν βλέπει κανένα άλλο που μπορεί να σώσει την Ελλάδα, εκτός από αυτόν τον ΓΑΠ και το Μόσιαλο... Και δεν έχει άδικο... Τουλάχιστο σωστή διάγνωση από ένα παντελώς άχρηστο.... Ένας άχρηστος, μαζί με άλλους άχρηστους, θέλουν να μας σώσουν... Αυτοί που μας οδήγησαν στον απόλυτο δημοσιονομικό εκτροχιασμό, πιστεύουν και ευαγγελίζονται ότι θα βάλουν το τρένο στις γραμμές ....

    Θυμάστε το έργο με τον Αλεξανδράκη τον Κωνσταντίνου και το ποιητή Φανφάρα;
    Χαίρε μέγα συνταγματολόγε Φανφάρα. Τελικά είσαι μια φούσκα πληθωρικού λόγου, χωρίς ουσία

    Τι τρέλα είναι αυτή που ζούμε;;;

    Δυστυχώς φίλοι μου, δεν έχω λόγια. Αισθάνομαι μεγάλη απογοήτευση για αυτά που συμβαίνουν στη πατρίδα μας. Και δεν βλέπω κανένα φως. Δεν υπάρχει κανένα μήνυμα που να δίνει κάποια ελπίδα. Δυστυχώς

  44. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/09/2011 00:51:17

    Και ηθικά...

  45. φωνη avatar
    φωνη 22/09/2011 08:28:47

    Σίγουρα και ηθικά. Ο gianni νομίζει ότι γλείτωσε από τους απατεώνες πολιτικούς χάρη στην τρόικα. Τι έχει συμβεί στα μυαλά μας ;

    Νομίζεις ρε gianni ο Παπανδρέου μας έβαλε σε επιτήρηση έτσι αφιλοκερδώς; Δεν έχει πάρει κανά ψίχουλο από όλη αυτήν την κούρσα των spreads που προκαλούσε με δηλώσεις του;;;Δεν έχει πάρει ούτε τη χρυσόσκονη στον αέρα από το χρυσάφι που κέρδιζαν οι φίλοι του από τα ups and downs; Ποιός ξέρει τι τους έχουν υποσχεθεί, τι έχουν πάρει και τι και πόσα, ακόμα, περιμένουν τα καθίκια του ΠΑΣΟΚ.

  46. giatros avatar
    giatros 22/09/2011 10:03:20

    #ΣΦΑΞΕΜΕ ΑΓΑ ΜΟΥ#
    ΡΕ ΣΥ ΑΔΕΞΙΕ ΤΕΤΟΙΕ ΟΛΟ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ ΕΙΣΑΙ.ΤΟΝ ΜΠΕΝΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΝ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΡΑΠΗΣ ΚΑΙ ΨΙΛΟΓΙΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ).ΝΑΙ ΑΡΓΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΕΛΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ?ΟΤΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Η ΤΡΟΙΚΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΕΛΛΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ?ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΕΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΣΦΟΡΩΝ 58ΦΟΡΕΣ!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΕΒΑΛΕ.ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ? ΣΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 40?ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ Μ@Λ@ΚΙΕΣ ΓΙΑ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ!ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕ (Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΙΛΟΤΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ)ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΙ ΣΤΑ 38 ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΗΝ TWA? ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΔΑΦΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 60 ΤΟΥ.ΤΟΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΣΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ TWA?ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ?
    Η ΑΛΛΗ ΛΕΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 50 ΛΟΓΩ ΑΝΉΛΙΚΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ?ΤΙ ΛΟΓΙΚΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ?ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΓΕΝΝΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΑ 50 ΤΟΥΣ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 30-35.ΕΤΣΙ ΘΑ ΦΤΑΝΑΜΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 50 ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΥΛΕΣ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Η ΤΡΟΙΚΑ!
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΞΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΛΩΡΑ.

  47. ataktos avatar
    ataktos 22/09/2011 12:00:12

    Ανέκδοτο (;) που κυκλοφορεί: Ποια είναι η ενδεδειγμένη λύση για τα περιττά κιλά του Βενιζέλου; Λιποαναρρόφηση με... μπαλτά!!!

  48. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 22/09/2011 17:23:52

    ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΤΑΧΑ ΠΕΙ ΟΛΑ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ
    ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΚΑΦΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ
    ΚΑΨΙΜΟ ΤΟΥ ΣΑΝ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟΥ ΔΕΛΦΙΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
    ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ.
    ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ ΕΞΟΡΓΙΖΟΝΤΑΙ. ΙΔΩΜΕΝ

  49. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 26/09/2011 09:31:20

    ...και μετά λέγανε ότι ο Πολύδωρας αμόλαγε ασυναρτησίες. Μπροστά στον χοντρό ο Πολύδωρας είναι ...μαθητούδι της Α' Δημοτικού!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.