#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/05/2011 15:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παπουτσής: η εγκληματικότητα στην Αθήνα μειώνεται (!!!)



Έντονες είναι οι αντιδράσεις του κόσμου στο αποτρόπαιο έγκλημα που σημειώθηκε το πρωί στο κέντρο της Αθήνας

Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής πιστεύει, όμως,  ότι μειώνεται η εγκληματικότητα στην Αθήνα!!! Και θεωρεί ότι μπορεί η άοπλη Δημοτική Αστυνομία να αντιμετωπίσει παράνομους που δολοφονούν για να κλέψουν μία βιντεοκάμερα! Έτσι, δήλωσε πριν από λίγο στη Βουλή: «Ενώνω τη φωνή μου για την αποτρόπαιη δολοφονία στο κέντρο των Αθηνών. Η αλήθεια είναι ότι οι αστυνομικές δυνάμεις στο πλαίσιο των δημοσιονομικών δυσχερειών καταβάλουν κάθε ανθρωπίνως δυνατή προσπάθεια για την προστασία των πολιτών. Απαιτείται η συνεργασία του συνόλου της πολιτείας και της τοπικής αυτοδιοίκησης αναφορικά με πρωτοβουλίες που πρέπει να ληφθούν για την προστασία και ασφάλεια στο κέντρο της Αθήνας. Η εγκληματικότητα στο κέντρο μειώνεται, αυξάνεται όμως στην υπόλοιπη χώρα κυρίως πάντως στην μικροεγκληματικότητα, που σε κάθε περίπτωση δημιουργεί αίσθημα ανασφάλειας στους πολίτες. Είμαστε αποφασισμένοι να ενθαρρύνουμε τον δήμαρχο Αθηναίων και τους συναρμόδιους φορείς για την εξασφάλιση της μεγαλύτερης δυνατής ασφάλειας των Αθηναίων πολιτών».

Η Νέα Δημοκρατία

Εκφράζουμε τα συλλυπητήρια στην οικογένεια του άτυχου 44χρονου για τον τραγικό θάνατό του. Εκεί που ετοιμαζόταν να υποδεχθεί μια ζωή, έχασε τη δική του, δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης και συνέχισε: Δυστυχώς, τέτοια περιστατικά ολοένα και πληθαίνουν. Η εγκληματικότητα παραμονεύει παντού. Έχουμε επαναλάβει πολλές φορές και έχουμε καταγγείλει την εικόνα διάλυσης του Υπουργείου, που θέλει να λέγεται Προστασίας του Πολίτη. Και οι καταγγελίες κάνουν λόγο για έλλειμμα συγκροτημένου σχεδίου, που μπορεί να αντιμετωπίσει, όχι μόνο το οργανωμένο έγκλημα, αλλά και αυτό που παραμονεύει σε κάθε γειτονιά και μπορεί να είναι απειλή για τον καθένα μας. Αντίθετα, στην έλλειψη σχεδίου περισσεύει ο κομματισμός, το είδαμε εξάλλου και στις πρόσφατες κρίσεις στην ΕΛ.ΑΣ.
Η Βουλευτής Α’ Αθηνών – Γραμματέας Μεταναστευτικής πολιτικής της ΝΔ Φ. Πιπιλή έκανε την ακόλουθη δήλωση:



Η στυγερή δολοφονία του 44χρονου ανύποπτου Αθηναίου πολίτη, πρωί πρωί στο κέντρο της Αθήνας, αποτελεί κόλαφο για την Κυβέρνηση και όλους τους Πολιτειακούς φορείς.
Απαιτείται άμεση και συνεχής κινητοποίηση για το αυτονόητο, απ’ την πλευρά των αρμόδιων Υπουργών και του Δημάρχου Αθηναίων, δηλαδή τη συστηματική αστυνόμευση.
Από σήμερα οφείλουν:
α) Να διαλύσουν τις ανεξέλεγκτες εγκληματικές συμμορίες γύρω από την Ομόνοια.
β) Να εξοντώσουν το σύστημα παράνομης πορνείας ανήλικων κοριτσιών (υπολογίζονται γύρω στις 5000) στις περιοχές 3ης Σεπτεμβρίου, Αχαρνών, Πατησίων και Πλατείας Βάθη.
γ) Nα μετεγκατασταθούν αύριο το πρωί  οι ΟΚΑΝΑ από τη πλατεία Θεάτρου, την Καποδιστρίου, την 3η Σεπτεμβρίου, την Ερεσσού και την Αβέρωφ.
δ) Να τελειώνει η ιστορία με τους εξαθλιωμένους λαθρομετανάστες  και
ε) Η δημοτική αστυνομία αντί να κόβει μόνον κλήσεις να περιφρουρεί τα δικαιώματα των Αθηναίων πολιτών.
Επιτέλους! Ας ξυπνήσει το Ελληνικό κράτος και η Κυβέρνηση για να τελειώνει το θέμα. Δικαιώματα και Αλληλεγγύη χρειάζονται και οι Μειονότητες των Αθηναίων που τόσα χρόνια η κραυγή αγωνίας τους δεν ακούγεται. Σε αντίθεση με τους απεργούς λαθρομετανάστες του Μεγάρου Υπατία, στην οδό Ηπείρου, στον ίδιο ακριβώς δρόμο που σήμερα δολοφονήθηκε ο άτυχος συμπολίτης μας.


Οι αντιδράσεις από το αποτρόπαιο περιστατικό είναι τέτοιες που ακόμα και ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης (!!!) βγήκε να κάνει αντάρτικο στο ΠΑΣΟΚ… Μιλώντας το μεσημέρι σε εκδήλωση στην σχολίασε τη σημερινή αποτρόπαια και πρωτοφανή σε αγριότητα δολοφονία λέγοντας ότι     «ο σημερινός φόνος δεν είναι μια περίπτωση απλής παραβατικότητας. Είναι εκδήλωση εγκληματικότητας που δεν είναι ανεκτή με κανέναν τρόπο…»

Πρόσθεσε ότι απαιτείται πολύ προσπάθεια από την Ελληνική Αστυνομία για να ελεγχθεί η κατάσταση και «επιτέθηκε» στον Χρήστο Παπουτσή αλλά και στον Γιώργο Παπανδρέου (ως συνυπεύθυνο) … λέγοντας ότι ενώ έχει δηλώσει κατ’ επανάληψη τη διαθεσιμότητα και τη βούληση του Δήμου να συνεργαστεί σε καθημερινή βάση με την Ελληνική Αστυνομία, στους δρόμους και τις πλατείες της πόλης σε μικτές περιπολίες και το βράδυ (Προ μηνός, είχα την ευκαιρία να επαναλάβω τη διαθεσιμότητα του Δήμου καθώς και τη βούληση του να συνεργαστεί με την Ελληνική Αστυνομία, σε σύσκεψη που διεξήχθη παρουσία των συναρμόδιων υπουργών και υπό την προεδρία του πρωθυπουργού – όπως αποκάλυψε) αλλά αγρόν ηγόραζαν

Πεταλωτής: «Ανατριχιαστικό συμβάν»

«Ανατριχιαστικό συμβάν» χαρακτήρισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιώργος Πεταλωτής, τη δολοφονία. Επεσήμανε ότι για το κέντρο της Αθήνας γίνονται, υπό τον πρωθυπουργό συντονισμένες προσπάθειες, για την αναβάθμισή του και χαρακτήρισε «άδικο και μονομερές» να επιρρίπτεται η ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί στην έλλειψη αστυνόμευσης. «Είναι ευρύτερο ζήτημα πολιτισμικό, οικιστικό και κοινωνικό», τόνισε.

Την ίδια ώρα αστυνομικοί της ομάδας ΔΕΛΤΑ κατέθεταν μήνυση σε βάρος πέντε συναδέλφων τους (!!!)

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Ν.Δ., Βουλευτής Μαγνησίας, κ. Θανάσης Νάκος, έκανε την ακόλουθη δήλωση, σχετικά με την τραγική δολοφονία συμπολίτη μας στο κέντρο της Αθήνας:



«Λίγες μόλις ώρες μετά τις διαβεβαιώσεις που μας έδινε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη από το βήμα της Βουλής, για την υψηλή αποτελεσματικότητα στην πάταξη της εγκληματικότητας (επικαλούμενος τις διενεργούμενες «επιχειρήσεις-σκούπα»), αλλά και για την ύπαρξη αγαστής συνεργασίας και «σύμπνοιας» μεταξύ των υπηρεσιών της ΕΛ.ΑΣ., τα γεγονότα τον διέψευσαν με τον πλέον δραματικό και ηχηρό τρόπο.

Ένας νέος συμπολίτης μας, που από στιγμή σε στιγμή θα κράταγε στην αγκαλιά του το νεογέννητο παιδί του, έπεσε σήμερα νεκρός στο κέντρο της Αθήνας, μπροστά στην πόρτα του σπιτιού του, από το μαχαίρι αδίστακτων κακοποιών, για μία βιντεοκάμερα!

Την ίδια ώρα, οκτώ αστυνομικοί της ομάδας ΔΕΛΤΑ κατέθεταν μήνυση σε βάρος πέντε συναδέλφων τους, μεταξύ των οποίων και ο Διευθυντής της Κρατικής Ασφάλειας, καταγγέλλοντας ότι κατηγορήθηκαν άδικα για τον ξυλοδαρμό οδηγού λεωφορείου μετά τον τελικό του Κυπέλλου στο ποδόσφαιρο, με παράνομα έγγραφα που «μπήκαν» στη δικογραφία!

Οι πολίτες αισθάνονται εντελώς απροστάτευτοι και τρομοκρατημένοι. Αντί για «σύμπνοια» στην ΕΛ.ΑΣ. επικρατεί αλληλοσπαραγμός.

Αυτή είναι η εικόνα για την οποία επαίρεται ο κ. υπουργός; Αυτή είναι η Προστασία του Πολίτη, την οποία υπηρετούν ο ίδιος και η κυβέρνηση;».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 10/05/2011 15:56:11

    Τα διέλυσαν όλα.
    Δεν είναι απλά ανίκανοι.
    Είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.

    Θέλουν να πάρουμε τον νόμο στα χέρια μας?
    Θέλει η Δικαιοσύνη να την υποκαταστήσουμε?
    Τί θέλουν?

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ Orestios 10/05/2011 19:43:43

      το χωραει ο νου σας την μερα που γενιεταν το παιδι του των σφαξαν τα ορκ

  2. KillTheKing avatar
    KillTheKing 10/05/2011 16:01:56

    αν για το κέντρο της Αθήνας γίνονται, υπό τον πρωθυπουργό συντονισμένες προσπάθειες, για την αναβάθμισή του, τοτε δεν εχετε κανενα λογο να ανησυχητε αθηναιοι. μπορειτε να κοιμαστε ησυχοι. οτι θα σας φανε λαχανο.
    TheKing

  3. TSOVOLAs DOSTAs OLAs avatar
    TSOVOLAs DOSTAs OLAs 10/05/2011 16:04:42

    άρθρο του Στάθη με τίτλο «Τα ντόπερμαν της ενημέρωσης»

    Η «πόλις» έχει αρχίσει να κόβεται στα δύο. Μας μιλούν πλέον σαν να είμαστε δούλοι -θέλουν «συμβάσεις μιας ημέρας», «απολύσεις χωρίς αποζημιώσεις», θέλουν τις κόρες μας στο χαρέμι τους, τους γιους μας στη δούλεψή τους, γιουσουφάκια.

    Αυτοί που λήστεψαν τη χώρα, αυτοί που έβγαλαν τα λεφτά τους στο εξωτερικό, θέλουν τώρα με εργαλείο την ακροδεξιά κατοχική κυβέρνηση Παπανδρέου να έχουν να διαθέτουν και να κατέχουν ανθρώπους των 500 ευρώ.

    Μας μιλούν με φερέφωνα (όπως άλλοτε με τα κατοχικά μεγάφωνα) τους καθεστωτικούς δημοσιογράφους.

    Η «πόλις» κόβεται στα δύο, το παρακάτω κείμενο δεν είναι επί προσωπικού. Είναι περί του επερχόμενου εκφασισμού...

    Τι Τρόμος είναι αυτός;!

    Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Μέγκα!

    Τι οργουελικός εφιάλτης!

    Σαν τα κοράκια παραμονεύουν οι δύο απ' τους παρουσιαστές, η κυρία Τρέμη και ο κ. Πρετεντέρης
    να αρπάξουν απ' το στόμα του καλεσμένου τους, όταν δεν είναι φιλοκυβερνητικός, την κουβέντα του, να τη δαγκώσουν, να τη διαστρέψουν, να την ανασκολοπίσουν και να του τη δώσουν πίσω να τη φάει, να τού κάτσει στον λαιμό, να πνιγεί, να σκάσει - και αυτό το λένε διάλογο, ενημέρωση, ειδήσεις.

    Τι οργουελικός τρόμος είναι αυτός! Αυτό το φρικτό δίδυμο δεν επιτίθεται με μένος Ταλιμπάν εναντίον των στόχων του μόνον με το (απύλωτο, ιταμό και υπερφίαλο) στόμα του, αλλά
    με όλη τη γλώσσα του σώματός του να κορυβαντιά, να ωρύεται, να σκούζει, να προσβάλλει, να ειρωνεύεται - είναι αυτό ειδήσεις; έστω σχόλιο μέσα στις ειδήσεις; είναι άποψη;
    Όχι, είναι τρομοκρατία! Είναι προπαγάνδα! Είναι κουστουμάτος ταλιμπανισμός, είναι φασισμός,
    είναι, ακόμα χειρότερα, εθισμός των θεατών στον φασισμό.

    Τίποτα απ' όσα γίνονται σε αυτό το δελτίο δεν έχει σχέση με τη δημοσιογραφική δεοντολογία, ρωτάνε και απαντάνε οι ίδιοι, διακόπτουν όποιον γουστάρουν και το στόμα τους στάζει μέλι μόνον μπροστά στους κυβερνητικούς και τους φίλους τους. Αλλά, το πιο θλιβερό είναι όταν για «ξεκάρφωμα» οι δύο αυτοί παρουσιαστές (των οποίων, τουλάχιστον η ταπεινότης μου δεν είναι συνάδελφος) κάνουν τάχα ζόρικες ερωτήσεις στους υπουργούς, ανάλογες με εκείνες που θα έκαναν δουλικά στους αφεντάδες τους σε άλλες εποχές.

    Δεν ξέρω αν λέει αλήθεια η AGB ή η Πωστηλέν τώρα, για τη θεαματικότητα αυτού του δελτίου, ούτε με νοιάζει αν είναι πρώτο ή έσχατο. Με νοιάζει ότι είναι όνειδος για τη δημοσιογραφία, πληγή για τη δημοκρατία, ντροπή για την πολιτική.

    Ούτε απορώ με τους πολιτικούς που πάνε και προσκυνάνε τα ξόανα της τηλεοπτικής τυραννίδας στην πιο απεχθή τους μορφή, αμφισβητώ όμως ότι οι πολίτες δεν αισθάνονται έστω κι απ' τον καναπέ τους τον κίνδυνο που πηγάζει απ' αυτήν την τηλεοπτική χούντα -αυτό το διαρκές εξουσιαστικό ξεσάλωμα του πρασινοφρουρισμού. Αυτής της ανωφελούς γλίτσας που σπαράζει τη χώρα παραπάνω από δυο δεκαετίες τώρα.

    Αυτός ο συνδυασμός γκαιμπελισμού και σταλινισμού παντός καιρού, όστις υποστήριξε υπό τη δορά του εκσυγχρονισμού με τον πιο καθωσπρεπίστικο τρόπο ό,τι πιο αισχρό μάς έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια, απ' το άγος του Χρηματιστηρίου έως την αποκοπή των μισθών και τις επιχειρησιακές ή ατομικές συμβάσεις, αυτός ο συνδυασμός, καλά οχυρωμένος από αφεντικά, χορηγούς, διαφημιστές, τραπεζίτες και συν-ένοχους δημοσιογράφους, έχει βλάψει τον λαό και το πολίτευμα περισσότερο απ' όσον έβλαψε η μαύρη πανώλη το Λονδίνο και τις τρεις φορές που το επισκέφθηκε.

    Η ενημέρωση είναι δικαίωμα του λαού.

    Το δελτίο του Μέγκα και τα άλλα δελτία όπως αυτό δεν ενημερώνουν τον λαό, τον στραβώνουν, τον αιχμαλωτίζουν, τον χειραγωγούν.

    Βγαίνουν στον αέρα, που είναι περιουσία του λαού, μόνο και μόνο για να τον τρομοκρατήσουν, για να τον κάνουν να κάθεται σούζα, οι σταθμοί αυτοί είναι η μαύρη χειρ και η σιδερένια φτέρνα των διαπλεκόμενων - είναι εχθροί του λαού με περικεφαλαία.

    Την περικεφαλαία της οίησης, του (ραγιάδικου) θράσους, του κυνισμού, του αμοραλισμού, της αναισχυντίας, της αγένειας - με έναν λόγο: μιλάνε στον λαό σαν να μιλούν σε κατσαρίδες...
    Ντροπή!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ TSOVOLAs DOSTAs OLAs 10/05/2011 20:47:17

      Το συγκεκριμένο άρθρο θα μείνει στην ιστορία. Στη λήθη θα μείνουν οι λίγοι γελοίοι δημοσιογραφίσκοι που κάνουν επιθέσεις στο Στάθη, το Φαήλο Κρανιδιώτη, το Μ.Θεοδωράκη και όποιους άλλους τολμούν ακόμα να μιλούν χωρίς δεσμεύσεις.

      Στο μέλλον κανείς δε θα θυμάται την Τρέμη, τον Πορτοσάλτε, τον Καλλίτση...

  4. pyrk@vlos avatar
    pyrk@vlos 10/05/2011 16:11:26

    Ναι βρε παιδιά ... όντως έχει δίκιο.
    Η εγκληματικότητα μειώνεται.
    ...
    ...
    ...
    Μειώνεται εκεί που κατοικεί.

    • omen avatar
      omen @ pyrk@vlos 10/05/2011 20:27:09

      Αμα συνεχίσει έτσι θα την αυξήσουμε εμείς την εγκληματικότητα στην περιοχή του.. ;-) Να ρωτήσει τον σύντροφο Ακη αν μπορούμε...

  5. Απορία avatar
    Απορία 10/05/2011 16:16:36

    Εντάξει με τον Παπουτσή τον ξέρουμε από το Σάμινα δεν περιμέναμε σήμερα τίποτα καλύτερο από αυτόν.

    Να βγει όμως κάποιος από τη ΝΔ και να μας πει γιατί δεν ονοματίζουν το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης και τι μέτρα άμεσα και πρακτικά, δηλαδή με πλάνο το πολύ εξαμήνου, σκοπεύει να πάρει η ΝΔ όταν γίνει κυβέρνηση.

    Να υπενθυμίσω ότι ο "λαγός" ή "κωλοτούμπας" και το κόμμα του έχουν πάρει σαφή θέση στο θέμα.

    • Loretta avatar
      Loretta @ Απορία 10/05/2011 18:41:39

      Nαι κοιτα δεν ειναι θεμα θα βγει ο καρατζαφερης και θα κανει αντιπροσφορα που να παραπεμπει στον πατριτισμο ΠΟΥ μονο αυτος διαθετει...!! και μετα...αντι για υποκλιση θα κανει μια κωλοτουμπα!!

  6. juliet avatar
    juliet 10/05/2011 16:33:03

    Αλληλοσπαρασμός,τους βολεύει..αλλά για δικαιοσύνη αμφιβάλλω αν υπάρχει.Ο Παπουτσής δείγματα έχει δώσει για το ποιόν του ,δεν έχει τσίπα...τώρα πια το μαύρο-άσπρο το έχουνε ανάγει σε επιστήμη.Αλοίμονο ...σε κάθε πολίτη που θα πέσει πάνω σ΄ αποβράσματα ....

    • Απορία avatar
      Απορία @ juliet 10/05/2011 16:36:46

      Ο Παπουτσής να βγει να μας πει αν η αστυνομία εξυχνίασε μετά από τοσο χρόνο το έγκλημα της ελληνίδας που βρέθηκε γυμνή και πετσοκομμένη πρωτοχρονιάτικα σε πάρκο στο γαλάτσι.

  7. Kτησίας avatar
    Kτησίας 10/05/2011 16:42:54

    Χθες το σάμενα , σήμερα ο άτυχος πατέρας ,αύριο όλοι μας ,πολλά τα κρίματα στο λαιμό του!

  8. νικη πολυκανδριώτη avatar
    νικη πολυκανδριώτη 10/05/2011 16:50:45

    Πόσοι απαιτούνται για την προστασία του κ. Παπουτσή και όλων των σωτήρων για να μπορούν να μιλάνε εκ του ασφαλούς? πίσω από την Ομονοια, καθημερινά, στον πεζόδρομο της Δορου ωσαν αγέλη Αλγερινοί, Πακιστανοί και δεν ξέρω τι άλλοι, αφού εντοπίζουν υποψήφια θύματα επιτίθενται και τα μαχαιρώνουν για οποιοδήποτε ποσό ή αντικείμενο. Για πηγαίνετε Κυριακή πρωί που είναι κλειστά τα καταστήματα κ. Παπουτσή χωρίς συνοδεία και χωρίς να εχει πέσει σύρμα "αυτός είναι δικός μας δεν τον πειράζετε" και μετά να μοιραστείτε την εμπειρία σας με όλους εμάς τους "ρατσιστές" και "κινδυνολόγους". Αυτοάμυνα σήμερα! και όταν αποφασίσουν να μας προσταστεύσουν οι εντεταλμένοι γι' αυτό φορείς μπορούμε και εμείς να επανέλθουμε στα δημοκρατικά ιδεώδη

    • Spiros Papaioannou avatar
      Spiros Papaioannou @ νικη πολυκανδριώτη 15/05/2011 02:43:49

      Νίκη , μιλάς σαν πολίτης στην πόλη ή σαν Δικηγόρος ;

  9. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 10/05/2011 16:52:07

    Δυστυχώς έχεις δίκιο...
    Ειδικά τα νέα πρόσωπα της ΝΔ θα έπρεπε να τους τρίξουν τα δόντια.
    Πρέπει να σταματήσει αυτή η ρετσινιά, ό, τι έγινε επί πάκη έγινε...
    Ας προχωρήσουν μπροστά, δε μπορεί όλος ο κόσμος να βλέπει τι συμβαίνει και να βγαίνει ανακοίνωση για ...διάλυση της αστυνομίας!
    Το κέντρο της Αθήνας είναι ΑΒΑΤΟ εξαιτίας της ανύπαρκτης μεταναστευτικής πολιτικής!
    Πως να το κάνουμε τώρα;;;
    Αυτή είναι η αλήθεια, και ούτε είπε κανείς να προβούν σε ρατσιστικά παραληρήματα και ενοχοποίηση κάθε μετανάστη όπου γης...
    Είμαστε ένα ξέφραγο αμπέλι και αυτό ενισχύει την εγκληματικότητα, είναι πασιφανές...
    Η καλύτερη εναλλακτική πρόταση αν έρθει, δεν θα προκύψει από τον κολοτούμπα, αλλά από την αξιωματική αντιπολίτευση.
    Τι φοβούνται επιτέλους;

    • Loretta avatar
      Loretta @ Γιώργος Μεσσηνία 10/05/2011 18:49:32

      Εγω πιστευω ολο αυτο πηγαζει απο το ενα βασικο θεμα που ειναι τι αστυνομια θελουμε...!! οποιος τολμησει να το ξεστομισει εχει παρει και τον κοσμο μαζι του.
      Ποιος θα τολμησει να αφησει την αστυνομια να λειτουργησει κατασταλτικα???

      Μην κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας στην ουσια αυτο λεμε ολοι...!!

      • Απορία avatar
        Απορία @ Loretta 10/05/2011 18:53:47

        Το πιανεις λάθος. Το πρόβλημα των λαθρομεταναστών δεν είναι πρόβλημα αστυνόμευσης, είναι πρόβλημα παράνομης εισόδου στη χώρα. Στα σύνορα λύνεται αρχικά αυτό το πρόβλημα.

        Όταν αφήνεις ελέυθερη την λαθρομετανάστευση και ούτε καν αναφέρεις το όνομα του προβλήματος, σαν να πετάς τα σκουπίδια κάτω από το χαλί, κάποια στιγμή το πρόβλημα γιγαντώνεται και μετά τρέχεις χωρίς να φτάνεις πουθενά.

        • Loretta avatar
          Loretta @ Απορία 10/05/2011 20:21:25

          το θεμα της αστυνομιας κανει τζιζ...διοτι και ελεγχος συνορων να γινοταν αυστηρως σημαινει οτι και η αστυνομευση στις πολεις θα γινοταν αυστηροτερος..δεν το πιανω λαθος το θεμα...απλα κανενας δεν τολμαει να το πιασει εκει που πρεπει.

  10. vassilis avatar
    vassilis 10/05/2011 16:57:19

    Ενας Ελλην πολιτης βρηκε τραγικο τελος αφηνοντας πισω του ορφανα τα παιδια του γιατι η πολιτεια φροντισε να του φερει εκατομμυρια λαθρομεταναστων να επιβαλλουν τον δικο τους πολιτισμο στους νομιμους φορολογουμενους κατοικους.Αυτοι που ηγουνται της πολιτειας φροντισαν να επιβαλλουν το φοβο μεσω των μεταναστων για να μπορουν να κανουν ανενοχλητοι το πλιατσικο τους και δημιοουργησαν εναν ακομη εχθρο του λαου ,για να μην αντιδρα.Οταν ενας υπουργος που εχει στις περγαμηνες του το σαμινα μπορει να ξαναγινει υπουργος τοτε η χωρα δεν εχει μελλον.Η θεση επισης ολων των κομματων σχετικα με τους μεταναστες ειναι ενοχικη και παντως εχθρικη εναντι των Ελληνων .Αν σε μια οικογενεια που ισα που τα βγαζει περα τους βαλλουμε και μια ντουζινα να θρεψουν ειναι σαφες πως η οικογενεια θα βρεθει στο δρομο και οι παρεισακτοι θα παρουν το σπιτι.

  11. Απορία avatar
    Απορία 10/05/2011 17:01:03

    Να σας πω εγώ δυό άμεσα μέτρα, "χωρίς γκιλοτίνες":
    1) Άμεσο ΣΔΟΕ, πόθεν έσχες και φυλάκιση σε όσους νοικιάζουν χωρίς συμβόλαιο ή με συμβόλαια βιτρίνα τα σπίτια τους σε αλλοδαπούς χωρίς χαρτιά.
    Λεφτά δεν ψάχνουμε άλλωστε να βρούμε; Ε εδώ μιλάμε για ΠΟΛΛΑ και ΜΑΥΡΑ λεφτά.

    2) Δημιουργία νέων φυλακών.
    Δεν έχουμε την πολυτέλεια να αφήνουμε κρατούμενους ελεύθερους επειδή δεν υπάρχουν κελιά στις φυλακές. Το έχει πάρει πρεφα πλεόν η σάρα και η μάρα που έχει εισρεύσει στη χώρα και έχουν γραμμένη αστυνομία και πολιτεία στους όρχεις τους.

    Οι άνθρωποι αυτοί είναι ως επί το πλείστον αμόρφωτοι και έρχονται από χώρες με σκληρά και απάνθρωπα καθεστώτα. Την χαλαρότητα που βλέπουν στην Ελλάδα την εκλαμβάνουν ως αδυναμία.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Απορία 10/05/2011 17:09:15

      Απόλυτα σωστός στο 1, ήδη έπρεπε να έχει συμβεί και απορώ γιατί περιμένουν ακόμα, ώστε να θεσμοθετήσουν το προφανές.
      Για το 2 διατηρώ ενστάσεις, δε νομίζω πως οι φυλακές θα λύσουν το πρόβλημα, αλλά η απόκτηση παιδείας και η συνειδητοποίηση του κόσμου.
      Να μην επικρατήσει ούτε ο ρατσισμός, ούτε ο γκαιμπελίστικα διαμορφωμένος "ανθρωπισμός" που θέλει την Ελλάδα οχετό ανθρώπινων ψυχών.
      Δεν φταίνε αποκλειστικά οι μετανάστες, αλλά η ανύπαρκτη πολιτειακή οργάνωση που λειτούργησε σαν κράχτης για κάθε καρυδιάς καρύδι νόμιμο ή παράνομο μετανάστη και άφησε τους δουλεμπόρους κυριολεκτικά να οργιάζουν...

      • Απορία avatar
        Απορία @ Γιώργος Μεσσηνία 10/05/2011 17:14:35

        Γιώργο αυτή τη στιγμή που μιλάμε ελευθερώνονται εγκληματίες επειδή δεν έχουν που να τους βάλουν. Το σωφρονιστικό σύστημα είναι διαλυμένο. Οι συνθήκες διαβίωσης στη φυλακή είναι πλεόν απάνθρωπες.

        Και μην ξεχνάμε εκτός από αλλοδαπους εγληματίες στις φυλακές υπάρχουν και συμπατριώτες μας που μπορεί να έπεσαν οι δουλειές τους έξω και να είναι φυλακή γιατί χρωστάνε.

        Δεν γίνεται να έχουμε πάνω κάτω τις ίδιες φυλακές με το '80 όταν η παραβατικότητα έχει αυξηθεί πλέον εκθετικά.

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ Απορία 10/05/2011 17:16:22

          Καλά, αυτό να λέγεται...

          Υ.Γ. Ο πάκης, θα ήταν ευχής έργο αν πήγαινε στη Ντόρα, αλλά δεν είναι και τόσο κορόιδο...

        • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
          ΝΙΚΟΛΑΣ @ Απορία 10/05/2011 20:53:00

          Πρόσφατα έγινε διημερίδα για την εκπαίδευση και τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας στις φυλακές. Εντυπωσιάστηκα από το λόγο και το έργο των πρωταγωνιστών - των αποφασισμένων εκπαιδευτικών που αντί να ζητούν αποσπάσεις σε πολιτικά γραφεία, παλεύουν κάτω από αντίξοες συνθήκες στο χειρότερο δυνατόν περιβάλλον. Ε, λοιπόν, ο πόλεμος που τους γίνεται από τους φορείς του Υπ. Δικαιοσύνης δεν περιγράφεται. Ωραία... αντί να γίνονται οι φυλακές σχολεία, έχουμε καταφέρει να γίνεται το κέντρο της Αθήνας γκέτο, τα σχολεία να συγχωνεύονται και η παιδεία να συρρικνώνονται, η εγκληματικότητα να ανθεί...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Απορία 10/05/2011 17:12:54

      οχι φυλακη

      απελαση και αυτων και απελαση και των εδω κρατουμενων στις χωρες τους ως πρωτο βημα

      θα αποσυμφορηθουν οι φυλακες

      ο μισος και πανω πληθυσμος μεσα ειναι αλλοδαπος (1.5 εκ. αλλοδαποι παραγουν το 70% της βαριας εγκληματικοτητας, φονοι, ληστειες, απαγωγες, βιασμοι)

      η γερμανια απελασε 220 λιβανεζους βαριους εγκληματιες

  12. Απορία avatar
    Απορία 10/05/2011 17:03:21

    μιας και που το αναφέρεις γιατί δεν δίνουν κανένα κίνητρο στον πάκη να πάει στη ντόρα να τη βουλιάξει περισσότερο;

  13. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 10/05/2011 17:04:40

    Τι έχετε να πείτε τώρα κ.Παπούλια; κ.Ιωάννη Λιάπη;

    Αναρτήθηκε από τον/την netakias στο Μαΐου 10, 2011

    netakias.wordpress.com

    Η Σημερινή Δολοφονία του Πατέρα στο Κέντρο της Αθήνας θα βάλει επιτέλους στην θέση τους, όλους τους εξωνημένους δήθεν Αριστερούς!

    Των ΜΚΟ, των “ακτιβιστών” του κώλου.

    Η πολιτική ορθότητα πέθανε!

    Kατάλαβες γιατί ο Τάσος Μαντέλης σε έλεγε εθνικιστή, για να κυκλοφορεί ακόμη ελεύθερος.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε εθνικιστή, για να κουβαλάει βαλίτσες με ευρώ ο Τσουκάτος.

    Κατάλαβες τώρα γιατί σε λένε εθνικιστή, για να κάνουν “συναυλίες Αγάπης”;

    Κατάλαβες γιατί σε λένε εθνιπαράφρωνα, για να δίνει βήμα στον Αέρα ο Τρανταφυλλόπουλος στο Κουφωντίνα και στον Ξηρό;

    Κατάλαβες γιατί σε λένε εθνικοπαράφρωνα, για λένε τους οθωμανούς φίλους και την Ρεπούση Ιστορικό.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε ρατσιστή, για να γίνει γκέτο η Πλατεία Αγ.Παντελεήμωνα.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε ρατσιστή, για να παριστάνουν τους “καημένους” μετανάστες, αλλοδαποί στυγνοί εγκληματίες.



    Κατάλαβες γιατί σε λένε ρατσιστή, για να προσεύχονται στο κέντρο της Αθήνας μουσουλμάνοι, που θεωρούν την γυναίκα αντικείμενο.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε ρατσιστή, για να βιάζουν την 80 χρονη γιαγιά σου, μέσα στο σπίτι της.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε τεμπέλη, για να σου κόψουν το μισθό.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε σπάταλο, για να σου κόψουν την σύνταξη.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε φασίστα, για να σε σφάζουν στην μέση του δρόμου μέρα μεσημέρι.

    Κατάλαβες γιατί σε λένε ακροδεξιό, για να μοιράζουν την Ελληνική Ιθαγένια πιο εύκολα από δίπλωμα οδήγησης!

    Κατάλαβες γιατί σε λένε σοβινιστή, για να δίνει λεφτά ο Καμίνης για Gay Parade όταν η Αθήνα είναι ανοχύρωτη πόλη.

    Κυριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας περιμένουμε να πάρετε θέση.

    • juliet avatar
      juliet @ netakias.wordpress.com 10/05/2011 18:44:29

      αναμείνατε στο ακουστικό σας!!!!

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ netakias.wordpress.com 10/05/2011 19:51:09

      προσκυνώ...

  14. manos avatar
    manos 10/05/2011 17:08:59

    Ορέστιε,

    Αυτό είναι το πασοκο-κράτος.
    Ο ηλικιωμένος στην Πελοπόνησο που μπαλώταρε τους διαρρήκτες, είναι δέκα χρόνια φυλακή.
    Αφού είναι ανίκανοι, τουλάχιστον να αλλάξουν τη νομοθεσία. Να γίνει η οπλοφορία νόμιμη και να μπορούμε να υπερασπιστούμε τις ζωές μας.

    Ο Θεός ας αναπαύσει τον συμπολίτη μας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ manos 10/05/2011 17:34:14

      Το Δικαστικό σύστημα ως θεσμός παραπαίει.
      Δεν βλέπεις τί έκανε στην περίπτωση Μαντέλη?
      Προτείνω να μην λέγεται πια Δικαιοσύνη, αλλά καθαριστήριο για απατεώνες.

  15. what avatar
    what 10/05/2011 17:11:20

    Καλά, η ΝΔ με αυτή την ανακοίνωση .... πλάκα μας κάνει;

    Πράγματι, ένας Κρανιδώτης κι ένας Λαζαρίδης δεν μπορούν να σώσουν την κατάσταση. Και μη μου πουν ότι κρατάν ισορροπίες γιατί οι ισορροπίες στις γειτονιές έχουν χαθεί εδώ και καιρό.

  16. jkr avatar
    jkr 10/05/2011 17:17:41

    ΝΔ: δεν λέω κακές λεξούλες...λαθρο,προδοσία...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ jkr 10/05/2011 20:54:45

      Λαθροπολίτες όμως... το ανεχόμαστε

  17. Εχθροπαθής avatar
    Εχθροπαθής 10/05/2011 17:33:49

    Ο οργανωμένος από ξένες δυνάμεις λαθροεποικισμός συνεχίζεται.Η εγκληματικότητα σκοπίμως αφήνεται και τα θύματα φυσικά είναι οι Έλληνες.
    Αν συναντήσετε ένα ένοπλο αλλοδαπό κακοποιό(Έλληνες δύσκολο να βρείτε με τα "προσόντα" των αλλοδαπών) σκοτώστε πριν σας σκοτώσει.Αν είναι άοπλος απειλήστε και αν σας επιτεθεί ρίχτε του στα πόδια.Έπειτα εξαφανιστείτε.
    Πω πω εχθροπάθεια.

  18. A.A avatar
    A.A 10/05/2011 17:36:47

    Με παραβολο 150 ευρώ (από Ιαν. 2011) για μήνυση -καταγγελία, σαφώς και στατιστικά μειώθηκε το έγκλημα (αφού δεν δηλώνεται λόγω κόστους) . Τα χέρια των δικαστών είναι δεμένα, γιατί με νόμους Καστανίδη (Δεκ 2009 και 2010) περιορίστηκε πολύ η δυνατότητα προφυλάκισης και πλέον με ποινή έως 5 έτη δεν πάει κανείς φυλακή. Επί πλέον το Πρωτοδικείο Αθήνας ειναι "βουλιαγμένο " με 5 εκατομ. κατοίκους περιφέρεια και πρέπει άμεσα να διασπαστεί για να δικάζονται οι υποθέσεις.

  19. anonymous avatar
    anonymous 10/05/2011 17:41:24

    στα αυτοφορα οι δικαστες ασχολουνται μονο με αλλοδαπους και τα κρατητηρια στα τμηματα γεματα απο αλλοδαπους

    ολος ο κρατικος μηχανισμος με τον ενα η τον αλλο τροπο εχει υποδουλωθει και εξυπηρετει αυτους

    χωρια τα νοσοκομεια και οι εφημεριες οπου δεν ακουγεται ελληνικη γλωσσα

    ο ελληνικος στρατος στα συνορα τους παιρνει απο το χερι και τους καθοδηγει στην ενδοχωρα με εισιτηριο και αδεια παραμονης λιγων ημερων

  20. A.A avatar
    A.A 10/05/2011 17:41:45

    εννοουσα ότι στατιστικά και όχι πραγματικά "μειώθηκε" το έγκλημα. Η απέλαση και αν απαγγελθεί δικαστικά ή διοικητικά (πρόβλημα πάντως με όσους έχουν κάνει έστω και προσχηματικά αίτημα πολιτικου ασύλου -που αποφαίνονται τα σχετικά όργανα μετά από έτη- που δεν μπορούν να απελαθουν) οι πρεσβείες των υπό απέλαση ατόμων δεν τους αναγνωρίζουν ως υπηκόους τους (αφού κατά κανόνα δεν έχουν χαρτιά) και δεν τους δέχονται πίσω.

  21. Tonia G avatar
    Tonia G 10/05/2011 17:42:48

    Τι να κάνει το ΖΑΠΕΙΟ ΙΙ, όταν μας σκοτώνουν στο Κέντρο της Αθήνας για μια κάμερα… και ο Νάκος με το Μιχελάκη μιλούν για τη διάλυση της Αστυνομίας!
    Αυτό το καταλαβαίνει κι ένας πολίτης μετρίων μάλιστα δυνατοτήτων….!

    Από ένα κόμμα που θέλει να έχει μάλιστα και κινηματική διάσταση (όπως θέλει ο κόσμος τη Νέα ΝΔ) άλλα θέλει ο πολίτης!
    Οπως:
    α) απαίτηση για Παραίτηση του Υπουργού Σαμίνα
    β) απαίτηση για Καρατόμηση της Ηγεσίας της Αστυνομίας
    γ) Διοργάνωση Πορείας – Συλαλλητηριου αύριο από τη βουλή προς το σημείο της Δολοφονίας.
    δ) Επίσκεψη του Προέδρου Σαμαρά στον Πρόεδρο της Δημ. για το θέμα αυτό και αίτημα για σύγκληση πολιτικών Αρχηγών.
    ε) Δέσμευση του ιδίου του Προέδρου για απέλαση όλων των παράνομων μεταναστών, ανεξαρτήτως οικονομικού και πολιτικού κόστους (οι ζωές μας νομίζω μετρούν περισσότερο).
    Αυτά θα έκανε ένα λαϊκό κόμμα με ρίζες στη κοινωνία…

  22. vonchristoforakos avatar
    vonchristoforakos 10/05/2011 17:42:54

    Εχει απόλυτο δίκιο ο Παπουτσής για τη Δημοτική Αστυνομία. Αυτός ο στρατός ρουσφετιών του εκάστοτε δημάρχου και πολιτικού που υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις και δεν κάνει τίποτε άλλο από το να κόβει κλήσεις (ας το κάνει κι αυτό, αλλά όχι μόνο αυτό) πότε επιτέλους θα αναλάβει αρμοδιότητες σε αυτη τη χώρα;

    Ομως, που ήταν τόσα χρόνια ο κ.Παπουτσής για νατους τα χώσει και ως κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ (έστω επί Σημίτη) να αλλάξει κάτι στην Δημοτική;

    Κατά τα λοιπά πάντως, είναι απαράδεκτο να καλύπτεται πίσω από τον -αλα ελληνικά- θεσμό της Δημοτικής για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Οτι δηλαδή, εξαιτίας της ολέθριας οικονομικής πολιτικής, η Ελλάδα, συνολικά ως χώρα, και όχι μόνον ο κρατικός μηαχνισμός, βρίσξκεται σε κατάσταση πλήρους αποσάρθρωσης και κοινωνικής κατάθλιψης. Και αυτό αντανακλά άμεσα και στη λειτουργία της ΕΛΑΣ.

    Ο κ.Παπαουτσής όμως, δεν μας λέει καλύτερα (μιας και αύριο είναι η πανελλαδική απεργία), θα υπάρξουν και στα ΜΑΤ κενά; 'Η εκεί θα έχει φροντίσει να είναι όλα εντάξει στην "αστυνόμευση"; Γιατί όπου γουστάρει αυτή η κυβέρνηση, και ιδιαίτερα στον τομέα της καταστολής κινητοποιήσεων και προβοκατσιών, τα πάει μια χαρά. Στον τομέα της ασφάλειας του πολίτη όμως, τα'χει κανονικά γραμμένα.

  23. anonymous avatar
    anonymous 10/05/2011 17:59:39

    Έχει φορτωθεί 82 νεκρούς από το Σάμινα και ένας εχτές το βράδυ 83. Αν προσθέσουμε και τους αστυφύλακες στο Ρέντη πάμε στους 85. Και αυτός ο άνθρωπος είναι ακόμη στην πολιτική.

  24. factorx avatar
    factorx 10/05/2011 18:02:43

    Η Γραμματέας Μεταναστευτικής πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Αθηνών, κα Φ. Πιπιλή, έκανε την ακόλουθη δήλωση :
    «Η στυγερή δολοφονία του 44χρονου ανύποπτου Αθηναίου πολίτη πρωί πρωί στο κέντρο της Αθήνας αποτελεί κόλαφο για τη Κυβέρνηση και όλους τους Πολιτειακούς φορείς.
    Απαιτείται άμεση και συνεχής κινητοποίηση για το αυτονόητο, απ’ τη πλευρά των αρμόδιων Υπουργών και του Δημάρχου Αθηναίων, δηλαδή τη συστηματική αστυνόμευση.
    Από σήμερα οι αρμόδιοι οφείλουν:
    • Να διαλύσουν τις ανεξέλεγκτες εγκληματικές συμμορίες γύρω από την Ομόνοια.
    • Να εξοντώσουν το σύστημα παράνομης πορνείας ανήλικων κοριτσιών (υπολογίζονται γύρω στις 5000) στις περιοχές 3ης Σεπτεμβρίου, Αχαρνών, Πατησίων και Πλατείας Βάθη.
    • Nα μετεγκατασταθούν, αύριο το πρωί, οι ΟΚΑΝΑ από τη πλατεία Θεάτρου, την Καποδιστρίου, την 3η Σεπτεμβρίου, την Ερεσού και την Αβέρωφ.
    • Να τελειώνει η «ιστορία» με τους εξαθλιωμένους λαθρομετανάστες και
    • Η δημοτική αστυνομία, αντί να κόβει μόνον κλήσεις, να περιφρουρεί τα δικαιώματα των Αθηναίων πολιτών.
    Επιτέλους! Ας ξυπνήσει το Ελληνικό κράτος και η Κυβέρνηση για να τελειώνει το θέμα. Δικαιώματα και Αλληλεγγύη χρειάζονται και οι Μειονότητες των Αθηναίων, των οποίων τόσα χρόνια η κραυγή αγωνίας δεν ακούγεται. Σε αντίθεση με τους απεργούς λαθρομετανάστες του Μεγάρου Υπατία, στην οδό Ηπείρου, στον ίδιο ακριβώς δρόμο που σήμερα δολοφονήθηκε ο άτυχος συμπολίτης μας».

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ factorx 10/05/2011 18:10:41

      Aντε μπράβο! Επιτέλους, η Πιπιλή λέει τα πράγματα όπως έχουν.
      Ούτε εξαθλιωμένοι είναι, ούτε τίποτα. Είναι όλοι τους τυχοδιώκτες και αρκετοί ειναι κακοποιοί και εγκληματίες. Τουλάχιστον για τους μουσουλμάνους, που είναι η πλειονότητα, αυτό ισχύει απόλυτα.
      Να πάμε όλοι αύριο, όποια ώρα μπορούμε, να ακουμπήσουμε ένα λουλούδι, ένα κεράκι, μία εικόνα, ότι θέλει ο καθένας, για τον άνθρωπο αυτό που δεν πρόλαβε να χαρεί τη γέννηση του παιδιού του.
      Εγώ θα πάω αύριο. Πρέπει να πάμε όλοι μας.

      • Loretta avatar
        Loretta @ ΒΙΣ 10/05/2011 18:52:35

        Η Κα πιπιλη παρελειψε να πει ομως οτι για να αστυνομευει η δημοτικη αστυνομια ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΠΛΟΦΟΡΕΙ.

        και λεω παλι ποιος θα τολμησει να πει επιτελους τι αστυνομια θελουμε?

        • SPYROS T. avatar
          SPYROS T. @ Loretta 10/05/2011 19:57:32

          D' Artagnagne,

          όταν λέω τί Αστυνομία θέλουμε με λες φασίστα...

          • Loretta avatar
            Loretta @ SPYROS T. 10/05/2011 20:27:02

            κανεις λαθος εγω δεν διαφωνω στο οτι θελουμε μια κατασταλτικη αστυνομια !! το απαιτω οπως εσυ και το εχω ζησει το φαινομενο juliani!! αλλα ο juliani και η λογικη του δεν εχουν καμια σχεση με αυτο που πρεσβευει ο καρατζαφερης.

          • Loretta avatar
            Loretta @ Loretta 10/05/2011 20:58:06

            ...εγω D’ Artagnagne, και εσυ φανταζομαι ο Porthos!! γιατι για Athos δεν σε κοβω :-)

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ factorx 10/05/2011 18:12:16

      Η Πιπιλή, το πιστεύω από παλιά αυτό, είναι από τις λίγες φωνές στη ΝΔ που αξίζουν να ακούγονται και δεν μασάει τα λόγια της. Συγχαρητήρια.

    • Απορία avatar
      Απορία @ factorx 10/05/2011 18:16:00

      Η ΝΔ να δώσει μέρος χρημάτων της κομματικής επιχορήγησης στην οικογένεια του αδικοχαμένου συμπολίτη μας και να προτείνει και στα άλλα κόμματα να κάνουν το ίδιο.

      Ξυπνάτε γιατί σε δέκα λεπτά θα το'χει κάνει ο "λαγός ή "κωλοτούμπας".

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ factorx 10/05/2011 18:20:23

      Αν και δεν είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση την κ.α Πιπιλή, εδώ επέδειξε σθένος και πολιτικό αλτρουισμό...
      Το παραμυθάκι των "εξαθλιωμένων" ας τελειώνει μια και καλή.
      Το ποτήρι ξεχείλισε και είναι χρέος όλων μας να μεταβούμε στο σημείο να αποτίσουμε έναν ελάχιστο φόρο τιμής στον άτυχο συνάνθρωπό μας.
      Ντροπή σε όσους κωφεύουν και προπαγανδίζουν από το χαζοκούτι υπέρ αυτής της προβοκατόρικης ασυδοσίας...

    • Orestios avatar
      Orestios @ factorx 10/05/2011 18:23:58

      Μπράβο στην Πιπιλή

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ factorx 10/05/2011 20:00:03

      "• Να διαλύσουν τις ανεξέλεγκτες εγκληματικές συμμορίες γύρω από την Ομόνοια.
      • Να εξοντώσουν το σύστημα παράνομης πορνείας ανήλικων κοριτσιών (υπολογίζονται γύρω στις 5000) στις περιοχές 3ης Σεπτεμβρίου, Αχαρνών, Πατησίων και Πλατείας Βάθη."

      Δεν θα έβλαπτε να έλεγε εγκληματικες συμμορίες ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ και πορνεία από ΛΑΘΡΟμετανάστες.

      Να τονίζεται δηλαδή καί εκεί καθαρά και με κεφαλαία γράμματα.

    • Απορία avatar
      Απορία @ factorx 10/05/2011 21:07:53

      Όπως επισήμανε σωστά και άλλος αναγνώστης, κάποιος πρέπει να πει στην κυρία Πιπιλή ότι δεν υπάρχουν αθηναίοι, θεσσαλονικείς, πατρινοί κλπ αλλά ΕΛΛΗΝΕΣ.

      Δηλαδη άλλη ψυχή έχει ο έλληνας που σφάζεται στην ομόνοια και άλλη ο έλληνας που σφάζεται στο χωράφι του στο δομοκό; Δηλαδή κινδυνεύει λιγότερο ο πατρινός που κινείται σούρουπο στον Άγιο Ανδρέα ή ο θεσσαλονικιός στο άγαλμα του αλέξανδρου;

      Το πρόβλημα της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης είναι εθνικό και όχι αθηναϊκό.

      Οι πολιτευτές της ΝΔ τουλάχιστον ας αρχίσουν να ξεχωρίζουν από αυτούς του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΚΕ και του ΠΑΣΟΚ και ας αρχίσουν να ξαναβάζουν στο λεξιλόγιο τους τη λέξη ΕΛΛΑΔΑ.

      Οι έλληνες πολιτικοί μάλλον έχουν χάσει τα αυγά και τα πασχάλια και οσονούπω θα τους πάρουν με τα αυγά και τα γιαούρτια.

  25. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 10/05/2011 18:14:41

    Μέχρι και ο Στέφανος Κασιμάτης της "Καθημερινής" (καθόλου λαϊκοδεξιός) έχει γράψει επανειλημμένα για το θέμα της λαθρομετανάστευσης και έχει αναρωτηθεί γιατί ο στρατός δεν φυλάει τα σύνορα. Ο ίδιος μίλησε για "εισβολή".
    Να καταλάβουμε ότι έχουμε πόλεμο με τους μουσουλμάνους.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ ΒΙΣ 10/05/2011 18:22:30

      Μιλάνε και άλλοι πλέον ,που δεν θα το φανταζόσουν με τίποτα.
      Με εξαίρεση φυσικά τους γνωστούς έμμισθους καραγκιόζηδες.
      Άλλωστε, εδώ που φτάσαμε πρόκειται για την επανάσταση του αυτονόητου.

      • Απορία avatar
        Απορία @ Γιώργος Μεσσηνία 10/05/2011 18:24:50

        Ο ΒΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ
        ΑΡΧΙΖΕΙ
        Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ._

    • Dora avatar
      Dora @ ΒΙΣ 11/05/2011 14:01:15

      BIΣ,
      Ολοι ξερουν οτι για εισβολη προεκειται κι ολοι ξερουν οτι με το ισλαμ εχουμε πολεμο εδω και 1400 χρονια συνεχεια.
      Απλα δεν εχουν θαρρος να πουν αφοβα τα πραγματα με τ' ονομα τους.
      Λιγοι εχουν τετοιο θαρρος κι αυτο τοχουμε δει σε ολη την ιστορια,αυτην τουλαχιστο που ειναι γνωστη στον καθενα απο μας.
      Αυτοι δηλ που στην αρχη χαρακτηριζονται τρελλοι (σημερα ρατσιστες κι ακροδεξιοι) και μετα απο πολλα χρονια,ισως μετα θανατον ,ηρωες.
      Καποιος ελεγε οτι ,οι σοφοι προσπαθουν να προσαρμοστουν στα δεδομενα,οι ηρωες ειναι οι τρελλοι που δινουν την ζωη τους για τα πιστευω τους,αλλα η προοδος της ανθρωποτητας οφειλεται στους δευτερους.

      Καλο ειναι που αρχιζουν ολοι και μιλανε σιγα, σιγα,αλλα αυτους που περιμενουν πρωτα τους αλλους να φανε στην μαπα ολα τα σκ..α και ακολουθουν μετα απ' αυτους,δεν πρεπει κανεις να τους εμπιστευεται μεγαλες υποθεσεις...

  26. Αλέκα avatar
    Αλέκα 10/05/2011 18:24:52

    Η ΝΔ θα πρέπει να ζητήσει αλλαγή του νόμου. Θυμηθείτε την περίπτωση όπου ηλικιωμένος εντός της οικίας του και αμυνόμενος επειδή μαχαίρωσε έναν κλέφτη (λαθρο-μετανάστη) μπήκε φυλακή. Τι περιμένει η ΝΔ; Κοινή λογική είναι. Δεν ζητάμε επαναφορά της θανατικής ποινής αλλά το δικαίωμα στην αυτοάμυνα εντός της οικίας μας όπως υπάρχει και στις ΗΠΑ. Δεν φτάνουν οι δηλώσεις καταδίκης περιστατικών.

  27. GiannisPar avatar
    GiannisPar 10/05/2011 18:30:27

    Είναι ηλίου φαεινότερον ότι η εγκληματικότητα έχει αυξηθεί ραγδαία , γιατί έχουμε την συνεχή και αθρόα εισροή λαθρομεταναστών. Και να ήθελαν να δουλέψουν, δουλειές δεν υπάρχουν. Επόμενο είναι να στρέφονται στο έγκλημα - δολοφονίες, ληστείες, ναρκωτικά, πορνεία , και δε συμμαζεύεται.
    Η κυβέρνηση, όπως διαλύει οικονομικά τη χώρα ( με σκληρά οικονομικά μέτρα, που δεν έχουν κανένα αποτελεσμα), έτσι διαλύει και κάθε δομή που θα έπρεπε να έχει μιά πολιτισμένη χώρα, όπως ασφάλεια, αστυνόμευση κτλ.
    -Δεν βλέπετε ότι οι ''αρμόδιοι', και συγκεκριμένα ο κ. Παπουτσής, ασχολείτο εντονότατα χτές με τις εξελίξεις στη ΔΕΗ - ενδιαφερόμενος προφανώς για την πολιτική του καριέρα, μετά από τις πρόσφατες αναταράξεις εντός ΠΑΣΟΚ- αντί με το να ασχολείται με τα θέματα του Υπουργείου του?
    Τι μπορεί να περιμένει κανείς από τέτοιους υπουργούς, αλλά και από αυτούς που τους τοποθέτησαν σε αυτές τις θέσεις?
    Αλλά , καλό θα είναι να δούμε ποιούς εξυπηρετούσε, και εξυπηρετεί, και θα εξυπηρετεί στο μέλλον, η αθρόα εισροή, και βέβαια αθρόα προσφορά εργατικών χεριών από μετανάστες στην ελλάδα...
    Το ότι οι μετανάστες γενικά πληρώνονταν λιγότερο , είναι δεδομένο (15% υπολείπεται ο μισθός μεταναστών του αντίστοιχου των Ελλήνων,ΙΝΕ/ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ 2009, σελ.204)
    Οσον αφορά την παραοικονομία?.
    Για παράδειγμα, ο Δ.Κατσορίδας (2007,σειρα 27,Μελέτες,Εκδ.ΙΝΕ/ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ) αναφέρει , πρίν ακόμα μπούμε στην οικονομική κρίση, οτι : ''η χαμηλή τεχνολογική εξέλιξη σε πεδία οικονομικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, ενέτεινε τη ζήτηση για φθηνή εργασία μεταναστών, υπό συνθήκες ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ".
    -Από αυτά, και πολλές άλλες μελέτες, ίσως βγάλουμε τα συμπεράσματα μας γιατί αυτή η κυβέρνηση, αλλά και η ΝΔ οταν ήταν κυβέρνηση, έκαναν τα στραβά μάτια για την αθρόα λαθρομετανάστευση. Προφανώς, πέρα από τους κραβγάζοντες υποστηρικτές των 'ανθρωπίνων δικαιωμάτων', είναι κι άλλοι πολλοί, υποστηρικτές των κομμάτων και της τσέπης τους, που βολεύονται με τα φτηνά εργατικά χέρια- γιατί, σε περιόδους ανεργίας, και ο Ελληνας θα αναγκαστεί να δουλεύει με λιγότερα λεφτα, αφού υπάρχει προσφορά εργασίας από ξένους.
    Αλλωστε, και η Τρόϊκα έτσι δεν είπε? Να μειωθούν τα κόστη στην Ελλάδα?

    - Τώρα βέβαια, η καλπάζουσα εγκληματικότητα που δημιουργείται, λόγω των τεράστιων αριθμων μεταναστών, καθώς και λόγω οικον. κρίσης, είναι απλά 'παράπλευρη απώλεια΄γιά τους κυβερνώντες, καθώς δεν την υφίστανται οι ίδιοι, αλλά εμείς , οι ταλαίπωροι 'ιθαγενείς΄αυτού του τόπου!

    • Απορία avatar
      Απορία @ GiannisPar 10/05/2011 18:40:17

      Ο αριθμός ικανων υπουργων που πέρασαν κατά τα χρόνια της μεταπολίτευσης μετριέται στα δάκτυλα του ενός χεριού. Όλοι οι υπόλοιποι ήταν ανίκανοι. Ο πλέον ανίκανος αυτών, είναι ο τωρινός "προστάτης του πολίτη".

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ GiannisPar 10/05/2011 18:56:28

      Οι μετανάστες πληρώνονται λιγότερο, αλλά σε τελική ανάλυση κερδίζουν περισσότερα. Ποια έξοδα έχει ένας Πακιστανός που μένει με άλλους 5; (στο χωριό του έμενε σε καλύβα με άλλους 10, άρα καλύτερα είναι εδώ). Ποιό το κόστος ζωής στο Πακιστάν; Σε τελική ανάλυση, στον πακιστανό ντελιβερά του μένουν σίγουρα καθαρά 300 ευρώ το μήνα τουλάχιστον, τη στιγμή που σε ένα Έλληνα δεν μένει σχεδόν τίποτα, έστω και αν παίρνει παραπάνω.
      Από εκεί και πέρα, είναι τεράστια ευθύνη όσων Ελλήνων απασχολούν αλλοδαπούς και δη μουσουλμάνους Ασιάτες σε θέσεις που μπορούσαν να εργάζονται Έλληνες, έστω με μεγαλύτερο (δηλ. το νόμιμο) ημερομίσθιο.
      Η απουσία ελέγχων στους χώρους εργασίας έχει κάνει τη λαθρομετανάστευση να θεριέψει. Και να λάβετε υπ' όψη ότι κάθε Αφροασιάτης που έρχεται εδώ θα φέρει και τουλάχιστον 2-3 μέλη της οικογένειάς του, σταδιακά.
      Εχουν αντιληφθεί το γεγονός ότι εδώ υπάρχει ασυδοσία, ότι ο τωρινός "πρωθυπουργός" είναι ένας cool τυπάκος με θολοκουλτουριάρικες ιδέες και αλωνίζουν.

  28. Loretta avatar
    Loretta 10/05/2011 18:44:12

    Εσυ που θα ψηφισεις χρυση αυγη αγαπητε/η να σκεφτεις και την υπολοιπη ελλαδα ...και να την φανταστεις κατω απο την μποτα του χρυσαυγιτικου φασισμου..!! Σαρεσει η εικονα? εμενα μου φερνει εμμετο.

    • manos avatar
      manos @ Loretta 10/05/2011 19:28:15

      Πιστεύω ότι ο ανώνυμος έχει φτάσει στο μη περαιτέρω Loretta.
      Το να δω μια στιγμή να μας κυβερνάει ο Adonis είναι πραγματικά για εμετό.
      Αλλά αυτό που ζούμε τώρα μήπως δεν είναι?
      Φοβάμαι ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται και ξαναζούμε την άνοδο του ναζισμού.

      • Loretta avatar
        Loretta @ manos 10/05/2011 20:17:46

        ναι δεν διαφωνω οτι το προβλημα ειναι σοβαρο και θεμα ζωης και θανατου ομως αυτο δεν σημαινει οτι θα επαναφερουμε το φασισμο στο προσκυνιο προκειμενου να λυθει μονο το μεταναστευτικο.

        μην παρανοησουμε τελειως.

  29. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 10/05/2011 19:07:07

    Η ΜΑΜΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΗ ΟΤΙ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΤΟΥ ΜΕ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ...ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝ...
    Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;;

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/05/2011 19:13:01

    ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ.
    ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.

    Σύμφωνα με δύο εκθέσεις: “Έρευνα για το πρόβλημα της Παράνομης Μετανάστευσης στην Ελλάδα” και “Οι Διαστάσεις της Παράνομης Μετανάστευσης στην Ελλάδα” “οι αλλοδαποί ΥΠΕΡ-εκπροσωπούνται στο πεδίο της λεγόμενης σοβαρής (ΒΑΡΙΑΣ) εγκληματικότητας σε σχέση με την αναλογία τους στον πληθυσμό της χώρας και η αύξηση της συμμετοχής τους στο έγκλημα είναι ραγδαία“. Πηγή: Εγκληματικότητα
    Πρόκειται για δύο πολυσέλιδες εκθέσεις για την παραβατικότητα των ξένων συγκριτικά με αυτή των Ελλήνων κακοποιών -όπως αυτή καταγράφεται στις στατιστικές επετηρίδες- μέσα από τα στοιχεία δύο ΑΠΟΡΡΗΤΩΝ εκθέσεων που συντάχθηκαν για την αστυνομία.
    Τα συμπεράσματα συγκλίνουν στις διαπιστώσεις τους και υποβλήθηκαν στις αρχές Νοεμβρίου του 2010, σε μια προσπάθεια “χαρτογράφησης” του μεγέθους της λαθρομετανάστευσης, σε συνάρτηση με τα προβλήματα που απορρέουν εξ αυτής στην ελληνική κοινωνία εξ αιτίας της παρουσίας των “ΕΠΗΛΥΔΩΝ” που κυκλοφορούν ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ στη χώρα μας.
    Σύμφωνα με τους συντάκτες των εκθέσεων, “οι αλλοδαποί μετανάστες υπερεκπροσωπούνται στο πεδίο της λεγόμενης σοβαρής (βαριάς) εγκληματικότητας σε σχέση με την αναλογία τους στον πληθυσμό της χώρας, είτε ο υπολογισμός γίνει με τους επίσημους αριθμούς της απογραφής του έτους 2001 (761.813 αλλοδαποί), είτε γίνει με την αυθαίρετη εκτίμησή μας ότι αυτοί είναι περί το 1.500.000“.
    Και μια και ο λόγος για τη βαριά μορφή της εγκληματικότητας, αξίζει να μείνουμε σήμερα στους αναλογικούς δείκτες που διαμορφώνουν το αδίκημα της ανθρωποκτονίας, από το 1991 μέχρι και το δεκάμηνο του 2010, υπό το πρίσμα πάντοτε της ανάλυσης και των δικών τους συμπερασμάτων.
    Το αδίκημα της ανθρωποκτονίας, σημειώνουν “εμφανίζει ΧΑΜΗΛΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ αριθμό υποθέσεων και ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ.
    Παρατηρείται ΡΑΓΔΑΙΑ αύξηση της συμμετοχής των ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ δραστών στις ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΕΣ. Έτσι, ενώ το έτος 1991 οι αλλοδαποί δράστες αποτελούν το 10,92% και το έτος 1995 το 14,95% των δραστών, το ποσοστό της συμμετοχής τους αυξάνεται ΡΑΓΔΑΙΑ και φτάνει το έτος 2009 στο 33,33% και το ΔΕΚΑΜΗΝΟ Ιανουάριος- Οκτώβριος του έτους 2010 στο 40,86%!!!

    Σε απόλυτους αριθμούς αυτό μεταφράζεται
    σε -25- αλλοδαπούς δράστες το έτος 1991,
    σε -40- το έτος 1995
    σε -124- το έτος 2009
    σε -143- το δεκάμηνο Ιανουάριος- Οκτώβριος του έτους 2010.
    Από τα στοιχεία της έκθεσης συνάγεται, ότι παρότι κάθε χρονιά η επιβάρυνση στη συγκεκριμένη κατηγορία από ΕΛΛΗΝΕΣ γκάγκστερ και υπό συνθήκες δολοφόνους παραμένει ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ, καθώς οι αριθμοί διακυμαίνονται ΣΤΑΘΕΡΑ μεταξύ των 185 συλληφθέντων δραστών (2001) και 248 (2009), η αντίστοιχη στήλη με τους αλλοδαπούς δράστες ανθρωποκτονιών, παρουσιάζει προϊούσα ΑΝΟΔΙΚΗ πορεία, με ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ μάλιστα πρόοδο.

    Με δυό λόγια: Μας έχουν οδηγήσει να συγκρίνουμε ποσοστά.
    Αλλά, αν ΔΕΝ υπήρχαν οι αλλοδαποί ΔΕΝ θα υπήρχαν τα ΕΠΙΠΛΕΟΝ εγκλήματα. Τέλος!

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/05/2011 19:17:59

    Δεν υπάρχει άλλη λύση από το να αρχίσει ένα πρόγραμμα απελάσεων, μεθοδικά και συστηματικά σε βάθος χρόνου, αρχίζοντας από τους ξέμπαρκους, τους υποπέσαντες σε αδικήματα έγκλειστους, και κλιμακώνοντας.
    Με αντικίνητρα εργασίας και παραμονής.

    Να μείνουν μόνο οι πολύχρονα π.χ. δεκαπέντε χρόνια π.χ. διαμένοντες βαλκάνιοι και πολύ μικρό ποσοστό αφροασιατομπαγκρεμπιανών.

    Σε 9 εκατομμύρια πληθυσμό το ποσοστό αλλοδαπών θα έπρεπε να είναι 250.000 το πολύ.

    Διαφορετικά, αν δεν γίνουν αυτά σημαίνει ότι το ΠαΣοΚ ΕΚΤΕΛΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΜΑΣ ΕΚΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΡΟΣ.

  32. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/05/2011 19:21:10

    Ο υπουργός κάθε τρεις και λίγο συναντιέται με τους εκβιαστές της Υπατίας και τους ικανοποιεί τα αιτήματα.

    Η κυβέρνηση αυτή δεν δουλεύει για τους Ελληνες, είναι προσκυνημένη στον Νεο-Οθωμανισμό.

    Δίνει αποδείξεις καθημερινά.

  33. Κάποιος avatar
    Κάποιος 10/05/2011 19:31:07

    Η εγκληματικότητα δεν έχει ράτσα, θρησκεία και ιδεολογία.
    Το γενικό πρόβλημα εφαρμογής των νόμων και της ανοργανωσιάς που χαρακτηρίζει την χώρα μας, είτε αφορά την αστυνόμευση , είτε τον έλεγχο των μεταναστών και την ασφάλεια των συνόρων δίνει την ευκαιρία στους εγκληματίες και τους παρανομούντες να αλωνίζουν.

    Η αδυναμία αυτής και της προηγούμενης κυβέρνησης να ρυθμίσει το πρόβλημα έχει καταστρεπτικές συνέπειες στο βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων αλλά και όλων των μεταναστών που δεν υιοθετούν παραβατικές συμπεριφορές και κάνει κάποιες υστερικές ρατσιστικές και φασιστικές κραυγές να ακούγονται εντονότερα, όπως για παράδειγμα αυτές των "χρυσών αυγών".

    Συλλυπητήρια στην οικογένεια του αδικοχαμένου συμπολίτη μας.
    Το κράτος πρέπει να σταθεί δίπλα στην ορφανεμένη οικογένεια, να βρει τους δράστες και να τους τιμωρήσει παραδειγματικά και να βάλει επιτέλους τάξη στο χάος για το οποίο οι ίδιοι οι κυβερνώντες είναι οι κατεξοχήν υπεύθυνοι.
    Αν δεν μπορούν να το πράξουν να μας αδειάσουν την γωνιά άμεσα, γιατί θα μας πάρουν όλους στο λαιμό τους.

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ Κάποιος 10/05/2011 19:53:00

      Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα κάνουμε;

    • Dora avatar
      Dora @ Κάποιος 11/05/2011 14:13:17

      Η εγκληματικοτητα δεν εχει ρατσα αλλα θρησκεια εχει.
      Στο ισλαμ η ζωη των αλλοθρησκων εχει πολυ μικροτερη αξια απο την ζωη των μουσουλμανων κι ο ιδιος ο "προφητης" το απεδειξε αυτο τοσο με εργα οσο και με σουρες.
      Την δε εφαρμογη του την βλεπουμε σε καθημερινη βαση στις χωρες του ισλαμ.
      Δεν ειδαμε δε να εχουν κρεμασει η λιθοβολισει κανενα μουσουμανο επειδη βιασε η εκλεψε η σκοτωσε χριστιανο.
      Ο ιδιος "προφητης" βιαζε τις αιχμαλωτες και ζουσε απ' τα κλοπιμαια των αλλοθρησκων που κατακτουσε.
      Το να κλεψεις αλλοθρησκο δεν σου κοβουν το χερι γιατι ο ιδιος δεν θεωρειται της ιδιας αξιας μ'ενα μουσουλμανο.
      Οτι πιασει το δεξι σου χερι στην χωρα των απιστων ειναι δικο σου.Αυτη ειναι η διδαχη του πολιτικοοικονομικου αυτου ολοκληρωτισμου που κρυβεται πισω απο την λεξη ισλαμ.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Dora 11/05/2011 21:28:37

        Μεγάλη εγκληματικότητα έχουν και αρκετές χριστιανικές χώρες.
        Ο ισχυρισμός σου καταρρίπτεται από τα στοιχεία.
        Για παράδειγμα θα δεις στην λίστα παρακάτω, ότι ο αριθμός των ανθρωποκτονιών από πρόθεση είναι πολύ μεγαλύτερος στην χριστιανική Κεντρική, Νότια και Βόρεια Αμερική απ'ότι στην μουσουλμανική Μέση Ανατολή και Ασία.

        Intentional homicide rates per 100,000 population by region and subregion, 2004

        Southern Africa 37.3
        Central America 29.3
        South America 25.9
        West and Central Africa 21.6
        East Africa 20.8
        Africa 20
        Caribbean 18.1
        Americas 16.2
        East Europe 15.7
        North Africa 7.6
        World 7.6
        Central Asia and Transcaucasian countries 6.6
        North America 6.5
        Europe 5.4
        Near and Middle East/South-west Asia 4.4
        Oceania 4
        South Asia 3.4
        Asia 3.2
        South-east Europe 3.2
        East and South-east Asia 2.8
        West and Central Europe 1.5

        h**p://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate

  34. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/05/2011 19:41:06

    Στο έντυπο της έωλης απογραφής ᾱνάκρισης (η οποία θα καταπέσει ούτως ή άλλως, και ΔΕΝ είναι υποχρεωτική όπως δήλωσε κατηγορηματικά ο Παπαδάκης το πρωί στον ΑΝΤΕΝΑ, χωρίς η παριστάμενη γραμματέας του υπουργείου εργασίας /υγείας να ψελλίσει λέξη για να τον αντικρούσει!) ΔΕΝ υπάρχει τετραγωνίδιο ή πεδίο να συμπληρώνεις τουλάχιστονΈλληνας ή αλλοδαπός, ενώ υπάρχουν εκατοντάδες προσωπικές ανακριτικές ερωτήσεις.

    Σε γνωστούς που απογράφησαν σήμερα δεν ζήτησαν να τους πουν αν ήταν Έλληνες ή αλλοδαποι.
    Δεν γίνεται ΚΑΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. Ούτε για τη σύζυγό τους.

    Ο στόχος προφανής.

    Η νομιμοποίηση του χυλού ιδίως μέσα στην Αθήνα.
    Το ανακάτεμα Ελλήνων, ξένων και λαθραίων στα χαρτιά!

    Kαι από τα χαρτιά ξεκινά η δημιουργία μειονοτήτων και ο διαμελισμός.

    Η μόνη ερώτηση που έχει προς αυτή την κατεύθυνση είναι “που βρισκόταν η μητέρα σου όταν σε γέννησε;” από εκεί θα εξάγουν το συμπέρασμα, ενώ δεν γνώρίζουμε πως θα καταγραφεί αυτό, διότι οι λαθρομετανάστες ΔΕΝ χρειάζεται να έχουν ούτε καν ταυτότητα μαζί τους, ούτε να δηλώσουν όνομα και χώρα καταγωγής!

    ΚΑΙ ΕΤΣΙ Ο ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΓΕΝΝΗΣΕ!

    Γι αυτό έχω προτείνει μποϊκοτάζ αυτής της απογραφής και διαχωρισμό της. Χωριστή ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ όλων των αλλοδαπών με το έντυπο αυτό, με πλήρη παράθεση των χαρτιών τους και των στοιχείων τους, είναι ευκαιρία να τους μετρήσουν και να τους καταχωρίσουν με όνομα, προέλευση και χώρα καταγωγής ΜΙΑ ΚΙ ΕΞΩ!

    Αλλά δεν το κάνουν!!!

    Και η απογραφή των Ελλήνων ξεχωριστά, μπορούν να περάσουν να μας αφήσουν το έντυπο, να συμπληρώσουμε στοιχεία πραγματικής απογραφής, δηλαδή πόσα μέλη είμαστε στην οικογένεια, Έλληνες την καταγωγή, μόνιμοι κάτοικοι και τέρμα.
    Αυτό σημαίνει απογραφή, όχι φακέλωμα οικιών και χώρων και συνηθειών και διανυκτερεύσεων!

    Στο διεθνές δίκαιο υπάρχει προηγούμενο ντε φάκτο δημιουργίας μειονοτήτων μέσα από απογραφές που έγιναν ΕΠΙΤΗΔΕΣ all together για γηγενείς και ξένους.

    Πόσο μάλλον που εδώ δεν έχουμε να κάνουμε απλως με ξένους εργάτες, πρόκειται για έποικους εισβολείς.

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ αλλενάκι 10/05/2011 19:59:14

      Όπως και με το θέμα του διαμελισμού σωμάτων και "δωρεάς" οργάνων εκτιμώ πως έχεις απόλυτο δίκιο.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ο ξένος 10/05/2011 21:05:40

        σε ευχαριστώ

  35. TDOs avatar
    TDOs 10/05/2011 19:49:13

    ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΕ ΚΑΛΟΝΤΥΜΕΝΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ

    ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ ΑΠΟ ΚΛΟΠΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ..

    ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗΝΟΣ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΑΠΟΓΡΑΦΕΑΣ..,
    ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΣΑΚΙΣΟΥΝ ΣΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ
    ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΕΤΑ.

    ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΤΕ Η ΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ
    ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΕΦΙΑ..

  36. ο ξένος avatar
    ο ξένος 10/05/2011 20:19:22

    Σίγουρα...Όμως, το θέτω σε "πρώτο πληθυντικό".

  37. omen avatar
    omen 10/05/2011 20:21:19

    100 μέτρα από την Υπατία έγινε η δολοφονία....

    Ηθικοί αυτουργοί πολιτικές τύπου Ραγκούση και τύπου Παπουτσή....

    Υπουργάρες μου!!!!!

  38. ο ξένος avatar
    ο ξένος 10/05/2011 20:27:10

    Διαβάζω στη διπλανή στήλη ότι "τα πολιτικά κόμματα θορυβήθηκαν από την ψυχρώ δολοφονία 44χρονου πολίτη στο κέντρο της Αθήνας". Απορώ γιατί θορυβήθηκαν, δεν έχουν τη δική τους φρουρά; Ουπς! για κάτσε, η Πιπιλή το προχώρησε, είπε, λέει, "δολοφονία Αθηναίου". Αθηναίος; Καλά, σιγά-σιγά, έτσι όπως πάμε, κάποιος ακροδεξιός, θα φτάσει να μιλήσει στο τέλος και για δολοφονία Έλληνα.

  39. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 10/05/2011 20:33:03

    Οταν το πλοίο βυθιζόταν ο Παπουτσης κοιμωταν,

    Οταν το κρατος υποχωρεί στην Κερατέα ο παπουτσης κανει γαργάρες,

    Οταν οι λαθραίοι δολοφονουν για ψύλου πήδημα, ο Παπουτσης βαυκαλίζεται.

    Ας παραιτηθει ο φαιδρός υποκόμος που χαριεντίζεται στο Υπ. ΠροΠο.

  40. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 10/05/2011 20:54:42

    Αυτή τη στιγμή μιλάει ο Καμίνης στο Μέγα και λέει ένα κάρο μ.........
    Ντροπή! Έπρεπε ήδη να είχε παραιτηθεί.
    Και θα θέσω ξανά το ερώτημα: μας πληρώνουν για να τους κρατάμε εντός των συνόρων;;;;;;;;;;;;;;;

  41. anonymus avatar
    anonymus 10/05/2011 21:09:57

    τουλαχιστον να ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ

  42. Νίκος avatar
    Νίκος 10/05/2011 21:58:54

    Δεν έχω κουράγιο να διαβάσω όλα τα προηγούμενα σχόλια, θεωρώ όμως ότι κινούνται όλα προς την ίδια κατεύθυνση...

    Ας πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας... κανείς δεν ενδιαφέρεται για εμάς, πώς είναι δυνατόν οι βολεμένοι των βορείων προαστίων, υπουργοί της πλάκας και γελοίοι δημοσιογράφοι, να καταλάβουν τι γίνεται σε όλη την υπόλοιπη χώρα...;

    Αν αυτοί που μας σκοτώνουν βρίσκουν τόσο εύκολα όπλα, το ίδιο εύκολα μπορούμε να τα βρούμε κι εμείς... κι αν είναι να τελειώσει η ζωή μας στη φυλακή επειδή καθαρίζουμε υπανθρώπους πριν μας καθαρίσουν, γένοιτο... στα 65 μου, πια, δεν ξέχασα ποτέ μια σοφή κουβέντα του Κεφαλλονίτη παππού μου: Καλύτερα να σε πάει ο χωροφύλακας, παρά ο παπάς...

    Φυλακή όλοι οι Έλληνες, λοιπόν, παρέα στον άλλο παππού, που καταδικάστηκε πριν από κάνα μήνα, 10 χρόνια φυλακή, επειδή καθάρισε το υπάνθρωπο πράμα που μπήκε νύχτα στο σπίτι του με τη μαχαίρα... να λέμε παρεούλα ιστορίες για τα χρόνια που η Ελλάδα ήταν Ελλάδα, και όχι παράρτημα της Αλβανίας, της Ρουμανίας, της Βουλγαρίας, του Πακιστάν ή του Αφγανιστάν...

  43. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/05/2011 22:09:54

    Αν κάποιος δεν μένει στο κέντρο
    Αν κάποιος δεν δουλεύει στο κέντρο
    Αν η κοινωνία πλήρωνε για να φυλάνε εμένα, το χώρο εργασίας μου,το σπίτι μου και τις βόλτες μου
    Αν η βόλτα στο πρόβλημα γινόταν υπό ...αυθόρμητες κάμερες και φλας

    Δεν θα μπορούσα και εγώ να καταλάβω, σαν την Αντουανέτα πχ, γιατί φωνάζει κάποιος.

    Αυτό είναι το πρόβλημα των πολιτικών των δημοσιογράφων και των ...επώνυμων: ζούνε σε άλλες πραγματικότητες.

    ΥΓ


    ...είναι καλό να υπάρχουν τέτοιες δηλώσεις.
    Ιδιαίτερα μετά από ένα νεκρό και τις συνθήκες για τις οποίες έγινε το έγκλημα.
    Αποδεικνύεται ότι ο Αϊνστάιν είχε δίκαιο ...

  44. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/05/2011 22:38:32

    Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
    Για τον Ηρακλή τον Πανιώνιο ή οποιαδήποτε άλλο χρωματιστό σώβρακο θα διαδηλώναμε.
    Για το αυθαίρετο θα σπάζαμε κεφάλια.
    Για τις ζωές μας και για τα παιδιά μας ανοίγουμε την τηλεόραση.

    Θα πρέπει στην κηδεία να είναι κόσμος.
    Με γιαούρτια για κάθε πολιτικό που θα εμφανιστεί.

    ΥΓ

    ...ελπίζω και το λέω γιατί έχω αφενός δύο μικρά παιδιά και αφετέρου γιατί αγαπάω τη χώρα μου, να χρεοκοπήσει η Ελλάδα.
    Μόνο με φωτιά και τσεκούρι μπορείς να χτίσεις
    Ο καναπές φέρνει άραγμα και ζώα για άρμεγμα.
    Εχουμε αποδεχτεί: υπάλληλοι να εγκρίνουν τους Νόμους και η Βουλή να τους επικυρώνει, να υποθηκεύουμε τα κόκαλα των παππούδων που μας έδωσαν χώρα και παραδίδουμε ενυπόθηκα δάνεια στα εγγόνια τους, να μας σφάζουν, να ζητούν την ΑΟΖ και συνεκμετάλλευση και εμείς να χειροκροτούμε πλαστικές σημαιούλες... η δική μου σημαία είναι μια, γαλανόλευκη , ποτισμένη με αίμα δάκρυα και ιδρώτα και στολισμένη με τα όνειρα της χώρας που θέλω και αξίζω να ζω και να πεθαίνω για αυτή.
    Χρυσαυγίτες, "αριστεριστές", λαθρομετανάστες, "πολιτικοί" μπορούν να μας θάψουν για επιδιώξεις και σκοπιμότητες, αλλά όρθιους ρε και όχι στα τέσσερα στο καβούκι του ο καθένας.
    Η χώρα που γέννησε πολίτες δεν μπορεί να πεθάνει με ιδιώτες.
    Έχουμε ΧΡΕΟΣ
    Έχουμε ΚΑΘΗΚΟΝ
    Έχουμε ΕΥΘΥΝΕΣ
    ...για τον εαυτό μας για τα παιδιά μας για τη χώρα μας.

  45. η Dimi avatar
    η Dimi 11/05/2011 00:17:48

    Αποσπάσματα από το Δελτίο Εγκληματικότητας Αλλοδαπών:

    "ΡΕ ΠΑΠΟΥΤΣΗ, ΤΙ ΕΓΙΝΕ Ο ΦΡΑΚΤΗΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ;
    ΤΟΝ ΠΗΡΕ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΟΠΩΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΙΜΙΑ;

    «Θα φτιάξουμε φράκτη στον Εβρο! Οι δε λαθρομετανάστες θα φύγουν με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο» ~Βαρυσήμαντη δήλωση του υπουργού προ.πο.

    Τι σας είχα υποσχεθεί εγώ; Σας είχα υποσχεθεί ότι θα βγώ γυμνός στο Σύνταγμα εάν ο Παπουτσής φτιάξει φράκτη και διώξει έστω και έναν λαθρομετανάστη... Ξέρω με τι καρνάβαλους και πολιτικούς απατεώνες έχω να κάνω, εσείς ξέρετε;"

    ΚΑΡΑΒΑΝΙΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟΝ ΕΒΡΟ! ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΑΘΗΝΑ!

    ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ! ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΤΑΣΕΙ ΔΙΜΟΙΡΙΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ!

    Εκατοντάδες Έλληνες βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο σημείο δολοφονίας από τα όρθια ζώα του 40χρονου που δεν πρόλαβε να δεί την γυναίκα του να γεννάει το δεύτερο τους παιδί. Κόσμος συνεχίζει να συρρέει προς το σημείο από κάθε γωνιά της Αθήνας. Το ποτήρι ξεχείλισε...

    ΑΝΝΑ ΝΤΑΛΑΡΑ: «ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΟΜΟΥΣ» ΝΤΑΛΑΡΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΥΤΑ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΕΡΓΑ. Ο ΛΑΟΣ ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΟΒΕΡΔΟΥ ΣΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!
    Εξώφθαλμα προκλητική υπέρ των ΛΑΘΡΟμεταναστών η πολιτική του ΠΑΣΟΚ σε όλα τα επίπεδα!

    Μόλις σήμερα ο άλλος ευαίσθητος της "σοσιαλιστικής" κυβέρνησης -που καλούσε τους συνταξιούχους να... πεθάνουν για να μειωθούν τα έξοδα του δημοσίου και να τρώνε οι φαταούληδες πολιτικάντηδες μέχρι να σκάσουν- ανακοίνωσε ότι θα εκκενωθούν τα κτίρια του Λαυρίου στα οποία στεγάζονται λαθρομετανάστες, στην πλειοψηφία τους Κούρδοι.

    Ο υπουργός δεσμεύτηκε για τις 60 από τις 130 οικογένειες να μεταστεγαστούν σε κτίριο του Δήμου Λαυρίου! Οι υπόλοιποι θα μπορούν προσωρινά να μείνουν σε κοντέινερ, τα οποία θα τοποθετηθούν σε διπλανό οικόπεδο!

    Οι Κούρδοι αρνούνται να εγκαταλείψουν το κτίριο, καθώς εκτιμούν ότι δεν είναι επικίνδυνο. Παράλληλα, παραπονέθηκαν στον υπουργό Υγείας για την ποσότητα και την ποιότητα του φαγητού που τους δίνεται από τις υπηρεσίες Πρόνοιας!!! Τι άλλο θα δούμε σε αυτή τη χώρα...

    ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΟΠΛΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΑΣΤΕΣ
    Εκρηκτικές διαστάσεις παίρνει το θέμα των 200.000 λαθρομεταναστών της Αθήνας, δημιουργώντας άμεσους κινδύνους για αιματηρά επεισόδια μεταξύ επαγγελματιών εμπόρων και κατοίκων του κέντρου της Αθήνας με τους αλλοδαπούς, οι .....οποίοι έχουν μετατρέψει πλέον σε δικό τους γκέτο αρκετά σημεία του κέντρου της πρωτεύουσας.

    Κάτοικοι και καταστηματάρχες του κέντρου της Αθήνας, αλλά και...... άλλων περιοχών (Άγιοι Ανάργυροι, Κυψέλη, Πλατεία Κουμουνδούρου και Βάθη, Κεραμεικός και Βοτανικός) ζητάνε με αιτήσεις τους στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη άδειες για χρήση και κατοχή όπλων προς αντιμετώπιση των κινδύνων που έχουν καθημερινά με τους οικονομικούς μετανάστες.

    Μέχρι στιγμής οι αιτήσεις αυτές έχουν ξεπεράσει τις 3.000, αλλά οι άδειες για όπλα δίνονται με μεγάλη φειδώ και προσοχή από την αστυνομία που φοβάται έκρηξη φαινομένων αυτοδικίας σε βάρος των λαθρομεταναστών από τους θιγόμενους Αθηναίους.

    ΟΙ ΛΑΘΡΟMETANAΣΤΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΤΟΥΣ ... ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙ!

    ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ. ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΥΝΟΥΝ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΡΕΙΕΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΠΑΧΑΛΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ!

    Κυκλοφοριακό χάος προκάλεσαν περίπου 250 ΛΑΘΡΟμετανάστες από το Ιράκ και το Αφγανιστάν στη συμβολή της Λεωφόρου Κατεχάκη με τη Μεσογείων, όπου συγκεντρώθηκαν για να διαμαρτυρηθούν για την μεταναστευτική πολιτική της κυβέρνησης.

    Παρά την αποχώρησή τους από το οδόστρωμα και λόγω της ώρας, Μεσογείων και Κατεχάκη θύμιζε για αρκετή ώρα ένα απέραντο πάρκινγκ αυτοκινήτων, με τους οδηγούς να δοκιμάζουν τα νεύρα τους.

    ΛΑΜΙΑ: ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΒΙΑΣΟΥΝ 17ΧΡΟΝΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

    Την άρπαξαν με βία, σύμφωνα με τo LamiaReport, την κόλλησαν σ΄ένα τοίχο, της έκλεισαν το στόμα και άρχισαν να τη φιλούν και να τη δαγκώνουν στο λαιμό. Η 17χρονη αντέδρασε και κατάφερε να χτυπήσει με το γόνατο, τον έναν από τους δύο, βρίσκοντας έτσι την ευκαιρία να ξεφύγει τρέχοντας.

    Η 17χρονη έκανε λόγο στην αστυνομία για αλλοδαπούς, αδύνατους και ψηλούς που όμως δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα χαρακτηριστικά τους, αφού όλα έγιναν τόσο γρήγορα και μέσα στο σκοτάδι.

    XOΛΕΡΑ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
    Απίστευτες και τραγικές καταστάσεις ζούνε οι κάτοικοι του Αγίου Παντελεήμονα και γενικότερα του κέντρου των Αθηνών. Απροσπέλαστο το κέντρο ακόμα και μέρα μεσημέρι, ούρα, κόπρανα, Ναρκωτικά, ληστές πορνεία, καταστάσεις που κανείς μας δεν θα μπορούσε να σκεφτεί ότι θα περιέλθει το ιστορικό (και όχι μόνο) κέντρο των Αθηνών.

    Κλασσική Η θέση των επαγγελματιών "αντιρατσιστών" να κάνουν το μαύρο άσπρο ,σαφώς ούτε μια καλή κουβέντα για τους Έλληνες που "βιάζονται" καθημερινά από τούς εισβολείς.

    ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΛΟΙΜΩΔΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΠΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    Πακιστανοί και Ινδοί μετανάστες, οι οποίοι εισέρχονται ανεξέλεγκτα στη χώρα, κουβαλούν μαζί τους το μικρόβιο της ασθένειας, όπως και άλλων ξεχασμένων στη Δύση ασθενειών, αφού στις χώρες τους η λέπρα βρίσκεται σε έξαρση. Το υπουργείο Υγείας ΔΕΝ εξετάζει τους μετανάστες -πώς να το κάνει άλλωστε αφού εισέρχονται παράνομα και κρύβονται χωρίς να δίνουν τα στοιχεία τους- ενώ την ίδια ώρα υπάρχουν ακόμα χανσενικοί που ζουν σε απομονωμένα χωριά.

    Τη στιγμή μάλιστα που ειδικοί μιλούν για «ξεχασμένους» ασθενείς, οι οποίοι αρνούνται να υποβληθούν σε θεραπεία, οι αρμόδιες υγειονομικές αρχές δηλώνουν ότι δεν έχουν στοιχεία για τη νόσο διότι αυτή θεωρείται πλέον πολύ περιορισμένης μεταδοτικότητας. «Η νόσος του Χάνσεν ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται στις περίπου 50 ασθένειες που πρέπει να δηλώνονται στο Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων βάσει της σχετικής ευρωπαϊκής οδηγίας!!!

    O Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) είχε δεσμευτεί για την εκρίζωση της νόσου μέχρι το 2000, χρονολογία η οποία έλαβε παράταση μέχρι… νεωτέρας. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, πλήττει τουλάχιστον 500.000 ανθρώπους κάθε χρόνο, με το 12% εξ αυτών να είναι ανήλικοι.

    «ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ» ΑΠΕΙΛΗΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΝΑΙΜ ΕΛΓΑΝΤΟΥΡ!!

    ΣΟΥΒΛΙΣΑΝ ΘΑΝΑΣΙΜΑ 35χρονο ΑΛΒΑΝΟ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ (πηγή: CrimeOnAir)
    Απίστευτο! Αγνωστοι φαίνεται ότι “σούβλισαν” Αλβανό στα Χανιά! Ο ίδιος λέει ότι υπέστη ατύχημα στην τουαλέτα αλλά οι γιατροί που τον εξέτασαν βρήκαν μέσα του κομμάτι από σκούπα και συμπέραναν ότι άγνωστοι του έβαλαν σκουπόξυλο στον πρωκτό που έφτασε μέχρι το ημιθωράκιο!

    Ομως ούτε ο ίδιος ο Αλβανός, ο οποίος επέζησε του μαρτυρίου, ηλικίας κατά πληροφορίες 35 ετών ούτε κανένα άτομο του περιβάλλοντός του δεν μιλάει στην Αστυνομία, που έχει αναλάβει τη διερεύνηση της υπόθεσης....

    «Γιώργο, σ’ευχαριστούμε πολύ» 24/2/11 islam.gr

    Γιά καταγγελίες ενοικιάσεων σπιτιών σε ΛΑΘΡΟμετανάστες:
    ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ (ανώνυμα) 1539 (Διαδώστε το. Μάς αφορά Ολους)
    ♠♠

    • Dora avatar
      Dora @ η Dimi 11/05/2011 14:20:04

      Dimi,
      Πηγαινε στα χαλια για να δεις τι γραφει η Αφροδιτη Αλ Σαλεχ στο φεης μπουκ της.
      Δεν αντεχω Θεε μου,θα ξερασω.Θα την καλεσει κανεις ν'απολογιθει για ρατσισμο εναντιων των ελληνων?Κι ολ'αυτα σε μια μερα που οι ομοθρησκοι της διεπραξαν ενα τετοιο αχαρακτηριστο εγκλημα μισους?????

      • Dora avatar
        Dora @ Dora 11/05/2011 14:20:32

        απολογηθει

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Dora 11/05/2011 20:21:50

        Dora, δεν πρόκειται να ξανασχοληθούμε με το ΛΑΘΡΟ του ιμπραήμ από τη συρία, με το κατά δήλωσή της μεταπτυχιακό στο: Global Migration. Και πρώην σύμβουλο υφυπουργού του δύσμοιρου (α)προ.πο. Και η οποία κατηγορεί τις Ελληνίδες ότι «φταίνε που τις βιάζουν οι μουσουλμάνοι» και η οποία «προοδευτικά» πασχίζει να μάς πείσει ότι στο οριζόντιο με άλλους δύο δεν είναι παρέα και με άλλους τρεις δεν είναι πλήθος. Προφανώς, ακόμα δεν συνήλθε από τη περυσινή χιονοστιβάδα αντιδράσεων και την οικονομική ζημιά που προκαλέσαμε με την υποχρεωτική διακοπή της «ψυχαγωγικής και επιμορφωτικής τηλεοπτικής» εκπομπής/σκάνδαλο: «Οι Φυλές της Αθήνας» της ΕΡΤ, προς €14,000 ανά επεισόδιο. Δηλαδή, με τις δικές μας θυσίες και στερήσεις, με τα δικά μας δανεικά λεφτά, να τη πληρώνουμε αργομισθίες γιά να καθυβρίζει τους «κωλοέλληνες» και ταυτόχρονα και «προοδευτικά», να πατρονάρει τους «δύστυχους» ΛΑΘΡΟεποίκους.

        Και σύμφωνα με τους νεοταξικούς κώδικες, οι γυναίκες οι οποίες δεν είναι πολύχρωμα «προοδευτικές», είναι συμπλεγματικές και ζηλιάρες, επειδή δεν έχουν τις δικές της σωματικές αναλογίες (πρώην «Penthouse» playmate). «Φτου σου! Ρεζίλη», όπως λέει ο Χάρρυ Κλυνν.

  46. Στέργιος avatar
    Στέργιος 11/05/2011 11:34:40

    Η εγκληματικότητα ΟΝΤΩΣ μειώνεται στατιστικά, γιατί απλούστατα, δεν καταγράφεται! Γίνεται διάρρηξη στο σπίτι σου με αντικλείδι, φωνάζεις την αστυνομία, και αυτή σου λέει, δεν ερχόμαστε γιατί δεν υπήρξε παραβίαση κλειδαριάς!
    Ίσως και το χθεσινό στυγερό έγκλημα να μην καταγράφηκε, γιατί οι οικείοι τού θύματος βρίσκονται στο μαιευτήριο και, προς στιγμήν, έχουν άλλες προτεραιότητες.

  47. ANNITA avatar
    ANNITA 12/05/2011 09:14:45

    δεν θέλω να εκφραστώ για την δήλωση Παπουτσή περί εγκληματικότητας, γιατί θα εκφραστώ πολύ άσχημα. Ας πάει να ζήσει αυτός στο κέντρο της Αθήνας να γευτεί την γλύκα της ζωής εκεί ακριβώς που κυβερνά ο φόβος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.