#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/02/2012 18:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πανστρατιά για μια Νέα Ελλάδα



Πανστρατιά για να γίνει η ΝΔ πλειοψηφικό ρεύμα μέσα στην ελληνική κοινωνία κήρυξε σήμερα από την Εκτελεστική Γραμματεία του κόμματός του ο  Αντώνης Σαμαράς.

Η Ελλάδα πρέπει να σταθεί στα πόδια μας άμεσα, είπε μεταξύ άλλων στην ομιλία του. Γι αυτό το λόγο χρειάζεται να γίνουν εκλογές μέσα στο επόμενο δίμηνο, για να αποκατασταθεί η πολιτική ομαλότητα, κι αμέσως μετά να αναζητήσουμε και να βρούμε όλα τα μέσα για να συγκρατήσουμε την ύφεση και να διατηρήσουμε την κοινωνική συνοχή.

Οι εκλογές αυτές, είπε, ακόμα "θα είναι οι πιο καθοριστικές μετά από αυτές του 74" και στόχος της ΝΔ είναι να συσπειρώσει όλες τις δυνάμεις που ζητούν να αλλάξει η Ελλάδα πορεία. για μια Νέα Ελλάδα, με σταθερότητα, ανταγωνιστικότητα, εξωστρέφεια και κοινωνική συνοχή.  Αυτό το ρεύμα θα γίνει τελικά πλειοψηφικό στην κοινωνία.

Ο κ. Σαμαράς άνοιξε επίσης παράθυρο για επιστροφή στο κόμμα των διαγραφέντων βουλευτών λέγοντας ότι " θα χαρούμε να ξαναγυρίσουν κοντά μας, εφ’ όσον βέβαια, έμπρακτα αποδείξουν, τις κρίσιμες επόμενες μέρες,  ότι συστρατεύονται με την Παράταξη...."

Στην μάχη μετά τις εκλογές θα πρέπει να είναι όλοι ενωμένοι "και όχι σκορποχώρι" είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:" Ήδη αρχίζει μια πανστρατιά της Νέας Δημοκρατίας εν όψει των εκλογών.  Και κανείς δεν περισσεύει. Αλλά πριν συστρατευθούμε όλοι, πρέπει να κλείσουμε κάθε ρωγμή. Τωρινή και μελλοντική.  Διότι δεν έχουμε μπροστά μας μόνο τη μάχη των εκλογών.

Έχουμε και την πολύ πιο σημαντική μάχη που θα δώσουμε μετά τις εκλογές, για να ξαναφτιάξουμε την Ελλάδα. Και πρέπει να είμαστε άρρηκτα ενωμένοι. Όχι «σκορποχώρι»…

 Διαβάστε ολόκληρη την ομιλία:



Για την απόφαση του Eurogroup, ο κ. Σαμαράς είπε καταρχήνότι η Ελλάδα κερδίζει χρόνο και περιθώρια να βγει από την κρίση και εξήγησε ότι  απόφαση αυτή έχει τρείς μεγάλες διαφορές από το πρώτο Μνημόνιο, και μία μεγάλη ομοιότητα:

 -- Η πρώτη διαφορά είναι ότι τώρα γίνεται «κούρεμα» δηλαδή απευθείας μείωση του χρέους. Το οποίο στο μεταξύ είχε καταστεί μη βιώσιμο.

-- Η δεύτερη μεγάλη διαφορά είναι ότι μειώνεται και το επιτόκιο δανεισμού, ενώ προηγουμένως είχε ανέβει. Και μάλιστα με τιμωρητικό τρόπο…

-- Η τρίτη μεγάλη διαφορά είναι ότι η αποπληρωμή του χρέους μετατίθεται σε βάθος χρόνου. Ενώ τότε δεν μετακινήθηκε καθόλου.

 -- Από την άλλη πλευρά, η ομοιότητα με το πρώτο Μνημόνιο, είναι ότι διατηρείται η ίδια συνταγή. Εξακολουθεί να λείπει ο τρίτος – και πιο σημαντικός πλέον – πυλώνας της Ανάπτυξης.

 Αλλά τώρα – και ανεξάρτητα από το τι περιλαμβάνει η νέα σύμβαση – υπάρχουν προοπτικές να επιτύχουμε στο μέλλον αναπτυξιακά μέτρα.

Από που θα προέλθουν τέτοιες αναπτυξιακές προοπτικές:

-  Πρώτον, από τα ευρω-ομόλογα, τα οποία ήδη συζητούνται όλο και περισσότερο. Και θεωρείται εξαιρετικά πιθανό να γίνουν τελικά, μέσα στον επόμενο χρόνο.

-  Δεύτερον, από την πολιτική πίεση που υπάρχει σήμερα στην Ευρώπη, όλο και περισσότερο, για μέτρα Ανάκαμψης, ειδικά στοχευμένα στις χώρες που πλήττονται περισσότερο, κυρίως σε Ελλάδα και Πορτογαλία. Ήδη, τουλάχιστον δώδεκα Πρωθυπουργοί της Ένωσης ζητούν άμεσα μέτρα Ανάπτυξης. Και το κλίμα αλλάζει συνεχώς.

 Τρίτον, από τις προοπτικές που δημιουργούνται πλέον, για εκμετάλλευση του υποθαλάσσιου πλούτου της Ελλάδας με την αξιοποίηση της ΑΟΖ. Η Κύπρος το κατάφερε. Πλησιάζει η ώρα να το επιτύχει και η Ελλάδα. Κατά την επίσκεψή μου στην Κύπρο, τις προηγούμενες μέρες, διερευνήσαμε τις δυνατότητες επίσπευσης του χρόνου αξιοποίησης, εκμεταλλευόμενοι και την πείρα της Μεγαλονήσου. Με την οποία θα δημιουργήσουμε μια στενή στρατηγική σύζευξη, που θα εκτείνεται και πέραν την Κύπρου.

 Όλα αυτά βέβαια, θα αρχίσουν άμεσα, αλλά δεν θα ολοκληρωθούν στο πολύ άμεσο μέλλον. Θα αρχίσουν να καρποφορούν μετά από ένα διάστημα 3 ως 5 ετών.

 Όμως, η Ελλάδα πρέπει να σταθεί στα πόδια μας άμεσα. Και γι’ αυτό χρειάζεται να γίνουν εκλογές, να αποκατασταθεί η πολιτική ομαλότητα, κι αμέσως μετά να αναζητήσουμε και να βρούμε όλα τα μέσα για να συγκρατήσουμε την ύφεση.

Οι άμεσα στόχοι μας είναι δύο: Ανάσχεση της ύφεσης και κοινωνική συνοχή.

 Η καταστροφική πολιτική των δυόμισι τελευταίων ετών έφερε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού. Τις τελευταίες μέρες αποφύγαμε τα χειρότερα: την ανεξέλεγκτη χρεοκοπία! Τώρα είναι η ώρα να ξανά-στήσουμε τη χώρα στα πόδια της.

 Στις επόμενες εκλογές, η Νέα Δημοκρατία θα συσπειρώσει όλες τις δυνάμεις που ζητούν ένα πράγμα: Να αλλάξει η Ελλάδα πορεία.

-- Να εξυγιάνει τα δημόσια οικονομικά της,

-- να ανεβάσει την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας της

-- και να μπει στο δρόμο της Ανάπτυξης.

Κι αυτά θα γίνουν:

-- Με αποφασιστικότητα από την πρώτη μέρα, γιατί δεν μπορούμε να χάνουμε άλλο χρόνο.

-- Με σταθερότητα, γιατί η αβεβαιότητα και η αστάθεια σκοτώνουν την Οικονομία.

-- Και με αποκατάσταση της κοινωνικής συνοχής. Γιατί η μονομερής λιτότητα διαλύει την Κοινωνία.

 Η Νέα Δημοκρατία θα χαράξει πορεία για μια Νέα Ελλάδα, με σταθερότητα, ανταγωνιστικότητα, εξωστρέφεια και κοινωνική συνοχή.

Αυτό το ρεύμα θα γίνει τελικά πλειοψηφικό στην κοινωνία.

 Ήδη, το Κόμμα μας είναι η μόνη σταθερή δύναμη μέσα στη γενική διάλυση των πάντων και την κατάρρευση του μεταπολιτευτικού συστήματος.

 Οι εκλογές που θα προκηρυχθούν αμέσως μετά την ολοκλήρωση του PSI και θα γίνουν μέσα στο επόμενο δίμηνο, θα είναι καθοριστικές για το μέλλον της χώρας.

Θα είναι οι πιο καθοριστικές εκλογές μετά το 1974.

 Ακόμα και για εκείνους τους συναδέλφους μας που εγκατέλειψαν το κόμμα, τις τελευταίες μέρες, θα χαρούμε να ξαναγυρίσουν κοντά μας, εφ’ όσον βέβαια, έμπρακτα αποδείξουν, τις κρίσιμες επόμενες μέρες,  ότι συστρατεύονται με την Παράταξη.

 Ήδη αρχίζει μια πανστρατιά της Νέας Δημοκρατίας εν όψει των εκλογών.

Και κανείς δεν περισσεύει. Αλλά πριν συστρατευθούμε όλοι, πρέπει να κλείσουμε κάθε ρωγμή. Τωρινή και μελλοντική.

Διότι δεν έχουμε μπροστά μας μόνο τη μάχη των εκλογών.

Έχουμε και την πολύ πιο σημαντική μάχη που θα δώσουμε μετά τις εκλογές, για να ξαναφτιάξουμε την Ελλάδα.

Και πρέπει να είμαστε άρρηκτα ενωμένοι. Όχι «σκορποχώρι»…

 Στην επιστολή, που έστειλα προς τους δανειστές μας, επανέλαβα, για μιαν ακόμα φορά, ότι πρέπει να θέσουμε σε προτεραιότητα την Ανάκαμψη της Οικονομίας. Δεν έχουμε καμιά αντίρρηση για τους στόχους και τις επιδιώξεις του Προγράμματος, αλλά χωρίς Ανάκαμψη δεν θα πιάσουμε τους στόχους.

-- Με τα ταξίδια μου και τις επαφές μου εκτός Ελλάδας, διερεύνησα ακριβώς αυτές τις δυνατότητες συνεργασίας για μελλοντική Ανάκαμψη.

-- Με τις εκλογές, για τις οποίες εξ αρχής πιέσαμε και τώρα όλοι πια τις αποδέχονται, ανοίγουμε το δρόμο για την αποκατάσταση της πολιτικής ομαλότητας.

-- Και με τη σκληρή κομματική δουλειά κερδίζουμε, κάθε μέρα, το στοίχημα της συσπείρωσης του ελληνικού λαού γύρω μας και της ενότητας για την Παράταξη.

 Δεν ξεχνάμε, όμως, ότι ο Ελληνικός λαός δοκιμάζεται. Και δεν ξεχνάμε την υποχρέωση να του προσφέρουμε προοπτική.

Περάσαμε πολλά τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Μείναμε όρθιοι στα δύσκολα. Δικαιωθήκαμε. Αλλά τώρα αρχίζει η μεγάλη και πιο κρίσιμη μάχη, για την Ανάκαμψη της Ελλάδας!

Θα κερδίσουμε αυτή τη μάχη, για λογαριασμό όλων των Ελλήνων. 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δικερως avatar
    Δικερως 22/02/2012 19:13:02

    "Περάσαμε πολλά τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Μείναμε όρθιοι στα δύσκολα. Δικαιωθήκαμε. Αλλά τώρα αρχίζει η μεγάλη και πιο κρίσιμη μάχη, για την Ανάκαμψη της Ελλάδας!
    Θα κερδίσουμε αυτή τη μάχη, για λογαριασμό όλων των Ελλήνων."

    Αντε λοιπον,Αντωνη,να βρεις τωρα προκομενους,λεβεντες,μερακληδες και φιλοτιμους.Ειθε.

  2. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 22/02/2012 19:15:28

    Mε πράξεις, τόλμη, έμπνευση και κύρος γίνεται η πανστρατιά.

    Ξαναφέρνω την ιδέα για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας. 30 ονόματα υποψήφιοι με τα εξής και μόνα κριτήρια:
    Έλληνες πολίτες, επιχειρηματίες, με ελληνικές επιχειρήσεις μη συναλλασόμενοι με το δημόσιο κατ΄ ελάχιστον και να είναι μέσα στους εκατό με τις περισσότερες εξαγωγές (ένα παράδειγμα εκ του προχείρου Κορρές)
    Τιμητικές υποψηφιότητες που θα εμπνεύσουν και θα πείσουν πως το απόστημα έσπασε [έχει ανάγκη ο Κορρές και ο κάθε Κορρές επιτυχημένος επιχειρηματίας να γίνει βουλευτής; όχι. Ε, έχει ανάγκη η ελληνική κοινωνία να γίνουν βουλευτές οι Άριστοι Πολίτες της! και αυτοί είναι οι Άριστοι, οι μη κρατικοδίαιτοι άνθρωποι της αγοράς που φέρνουν συνάλλαγμα στην πατρίδα, και κανείς άλλος!]

    • S.R. avatar
      S.R. @ Β.Κ.Σ. 22/02/2012 21:11:02

      Σωστος Β.Κ.Σ. ... Θα ηταν μια ενδειξη απομακρυνσης απο τον (αποτυχημενο) κρατισμο...Δεν το πολυβλεπω ομως.... Τελος παντων ,εδω ειμαστε και μακαρι...

  3. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 22/02/2012 19:37:24

    Επαφή με τον κόσμο που αισθάνεται μουδιασμένος και χαμένος και γι'αυτό , εύκολος στόχος της προπαγάνδας των κατευθυνόμενων ΜΜΕ. Αξιοι άνθρωποι με διάθεση προσφοράς και όρεξη για δουλειά, να πλαισιώσουν όχι μονο τα ψηφοδέλτια( όσο το δυνατόν) ,αλλά και το κόμμα. Πολλοί εθελοντές μπορούν να κάνουν πολλά , αν τους ζητηθεί. Και το κυριώτερο, ο ίδιος ο Α.Σ. να κατέβει στον κόσμο. Με το χάρισμα της επαφής που έχει, μπορεί και πρέπει να στηρίξει τον κόσμο. Ο κόσμος αυτόν εμπιστεύεται.

  4. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/02/2012 19:44:34

    "Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε", Λουίτζι

  5. yianna avatar
    yianna 22/02/2012 19:46:19

    Θα την κερδίσουμε τη μάχη, όλοι μαζί, γιατί πρέπει, όχι για μας, για τους νέους τους το χρωστάμε. Θα είναι η μοναδική γενιά από ιδρύσεως του Ελληνικού Κράτους που θα ζήσει, χειρότερα από την προηγούμενη. Ας αφήσουμε τα προσωπικά παράπονα και ας βοήθησουμε όλοι να ζήσουν τα παιδιά μας, σε μια καλύτερη Ελλάδα, την Ελλάδα της Αξιοκρατίας, της Αξιοπιστίας και όχι της Λαμογιάς.

  6. pirandello avatar
    pirandello 22/02/2012 19:47:18

    περιμένω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τον αυτοεξευτελισμό των 21 βουλευταράδων με την ψήφιση του εφαρμοστικού, θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι...
    προφανώς στους ''άριστους'' εννοούμε και μερικούς από τους 21 έτσι;
    αναρωτιέμαι πάντως πλέον τις διαφορές έχουμε από άποψη πολιτικής συνέπειας με τις υπόλοιπες δυνάμεις. Μάλλον στη ΝΔ ακολουθούμε πια βενιζελική επιχειρηματολογία: αποφασίζουμε στη βάση του κομματικού ή προσωπικού μας συμφέροντος

  7. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 22/02/2012 19:49:30

    ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΣΑΜΑΡΑ ΑΠΟ ΠΟΥ Θ'ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΟΤΑΝ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΑΡΒΑΛΩΜΕΝΟΣ;

    • yianna avatar
      yianna @ ΝΙΚΟΣ Π 22/02/2012 19:56:35

      Σωστά λες, με ποιούς δημόσιους υπαλλήλους θα κυβερνήσει? Με τους ίδιους που προσπάθησε ο Καραμανλής? Τα παθήματα δεν μας έγιναν μαθήματα. Αλήθεια αυτή η αναδιάρθρωση του Δημόσιου Τομέα, του κ. Ραγκούση, τι γίνεται? Οι Γάλλοι σύμβουλοι τι λένε?
      Ο Σαμαράς πρέπει να πάρει θέση.

      • Alilouia avatar
        Alilouia @ yianna 22/02/2012 21:05:12

        Οι Γάλλοι σύμβουλοι τι λένε?


        Πως θέλουμε Γάλλο πρωθυπουργό όχι ντόπιο υπάλληλο τους.

      • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
        ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ yianna 22/02/2012 21:14:27

        Στις πλειστες περιπτώσεις κακοδιοίκησης δεν ευθύνεται ο απλός υπαλληλος αλλά ο κομματικά διορισμένος προιστάμενός του.

    • tsechos avatar
      tsechos @ ΝΙΚΟΣ Π 22/02/2012 21:13:03

      Πολυ απλά ρε φίλε θα τους απολύσει όλους και θα τα ιδιωτικοποιήσει όλα με μισθους παντου 400 ευρω για να γινουν ανταγωνιστικά όλα. Ευχαριστήθηκες;

  8. pirandello avatar
    pirandello 22/02/2012 19:56:00

    Ανατριχιάζω με την εκφραστική σου δεινότητα Μανώλη...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ pirandello 22/02/2012 23:21:33

      Για να ένα αρχικό σου σχόλιο ήταν αυτό

  9. lornion avatar
    lornion 22/02/2012 20:00:18

    η μάχη πρέπει να κερδηθεί.Οκόσμος πρέπει να πάρει την δύναμη στα χέρια του για να αποκαταστησει την χώρα στην θέση της -και τον λαό της σε ο,τι δικαιούται πανανθρώπινα . Δεν υπάρχει τίποτα καλίτερο από μια μηχανή-κράτος που δουλεύει για τους πολίτες του και για την ύπαρξή του.Οι καθοριστικές για την τύχη του τόπου εκλογές είναι κοντά.

  10. Νικολαος avatar
    Νικολαος 22/02/2012 20:19:07

    "Θα χαρούμε να ξαναγυρίσουν κοντά μας, εφ’ όσον βέβαια, έμπρακτα αποδείξουν, τις κρίσιμες επόμενες μέρες, ότι συστρατεύονται με την Παράταξη….”Τι τους χρειαζεται αφου εχει πλεον τον Μανωλιδη και τον τσεκουρι;

  11. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 22/02/2012 20:50:50

    Αν γυρίσουν εκτείθεται το "ΟΧΙ" ή η διαγραφή;
    Ωραιότατη ομιλία και καλώς εστιάζει στην κοινωνική ομαλότητα γιατί η οικονομική θα αργήσει πολύ!.

  12. thomas avatar
    thomas 22/02/2012 21:25:51

    αν οι βουλευτες δεχθουν να ξαναγυρισουν, τοτε η εσχατη πλανη θα ειναι χειροτερη απο την πρωτη

  13. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 22/02/2012 21:37:05

    Νέα Ελλάδα με μειωμένη εθνική κυριαρχία, υποθηκευμένο δημόσιο πλούτο, επιτηρητές, και ειδικούς λογαριασμούς για να πληρώνουμε κατά προτεραιότητα τους πιστωτές; Ευχαριστούμε κύριε Σαμαρά! Κάνατε καλή δουλειά με τους πασόκους αλλα οι πολίτες μάλλον απεχθάνονται την "νέα Ελλάδα" που προδιαγράφετε...

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Evro-skeptikos 22/02/2012 22:17:37

      Παλιολαδιτης?

  14. stelios69 avatar
    stelios69 22/02/2012 21:42:15

    Να βάλουμε πλάτη να βγει η ΝΔ δυνατή αλλά μόνον εφόσον ΔΕΝ συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ μετεκλογικά. Να ξεκαθαρίσει ο Σαμαράς από τώρα εαν θα το κάνει για να δουμε και εμείς τι θα κάνουμε.

    • Y. avatar
      Y. @ stelios69 22/02/2012 22:05:46

      “…αν δεν υπάρξει αυτοδυναμία, θα ξαναγίνουν εκλογές”

      • Heaven avatar
        Heaven @ Y. 22/02/2012 22:49:50

        πόσο naive είσαι βρε Υ?
        όλα πια τα πιστεύεις;
        πρώτα με εκείνο τον μαθηματικό τύπο των εκλογών 19/02, μετά με τις μεταγραφές, ύστερα με το γραφείο τεκμηρίωσης σκανδάλων στη Συγγρού, τώρα με το “…αν δεν υπάρξει αυτοδυναμία, θα ξαναγίνουν εκλογές”!!!
        Στην αμερική λένε: wake up and smell the coffee!
        or even better, grow up kid!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. Y. avatar
    Y. 22/02/2012 21:57:30

    Business activity across the euro area contracted unexpectedly this month,.....raising doubts about the 17-nation region’s ability to avoid a recession that could further complicate the sovereign debt crisis
    h...://www.marketwatch.com/story/weak-pmi-fans-euro-zone-recession-fears-2012-02-22?siteid=nwhbefore

  16. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 22/02/2012 22:14:43

    Ανάκαμψη. Τί ωραία λέξη

    Τί χρειάζεται όμως για την Ανάκαμψη; Θα την επιτρέψει το Μνημόνιο;

    Μάλλον ναί. Διότι περιέχει στο νόημά της πράγματα και καταστάσεις που ουδόλως εμποδίζονται από την τρέχουσα οικονομική μας δυσπραγία.

    Η Ανάκαμψη της Ελλάδος, θα πρέπει να συνδέεται στο οικονομικό πεδίο, με παραγωγική δραστηριότητα, η οποία να έχει εξαγωγικό προσανατολισμό, διευκολύνοντας τις αστείρευτες δυνάμεις του Έθνους μας και αξιοποιώντας τα πνευματικά χαρίσματα και τις γνώσεις του λαού μας.

    Η Ανάκαμψη της Ελλάδος, θα πρέπει να συνδέεται στο πολιτικό επίπεδο, με ανάθεση αρμοδιοτήτων και ευθυνών σε άφθαρτους, επαγγελματικά καταξιωμένους, ηθικούς και τίμιους λειτουργούς, ανεξαρτήτως κομματικής απόχρωσης ή εκλογικής προτίμησης.

    Η Ανάκαμψη της Ελλάδος, θα πρέπει να συνδέεται στο πνευματικό επίπεδο, με την ενεργοποίηση των σημαντικότερων και πιο καινοτόμων ελληνικών μυαλών, με σκοπό την παραγωγή πνευματικών πονημάτων και έργων προοπτικής, αντί της σημερινής αφασίας και αγκύλωσης.

    Η Ανάκαμψη της Ελλάδος, θα πρέπει να συνδέεται στο διοικητικό επίπεδο, με την αξιοκρατία και τις αδιάβλητες διαδικασίες πρόσληψης, λειτουργίας, καθηκόντων και ποινών, τόσο αναφορικά με τη στελέχωση της κρατικής μηχανής όσο και τις σχέσεις της κρατικής μηχανής με τους πολίτες και ιδιώτες εν γένει.

    Η Ανάκαμψη της Ελλάδος, θα πρέπει να συνδέεται στο δικαστικό επίπεδο, με πλήρη επιτέλους ανεξαρτησία της δικαιοσύνης αλλά και με νομοθέτηση σε κωδικοποίηση, απλών, κατανοητών και απολύτως σεβαστών νόμων από όλους τους κοινωνούς, ώστε να δημιουργηθεί αίσθημα δικαίου αλλά και επιβολής ποινής στους παραβάτες των νόμων μιας, κατά τα άλλα κατ' ευφημισμό, πολιτεία δικαίου.

    Η Ανάκαμψη της Ελλάδος, θα πρέπει τέλος να συνδέεται στο ψυχολογικό επίπεδο, με την δημιουργία του αισθήματος στους πολλούς, ότι ο Ηγέτης που επιχειρεί να ηγηθεί αυτής της προσπάθειας, είναι ένας άνθρωπος σαν και εμάς, με αγάπη για την Πατρίδα, με στόχο και όραμα για αυτή, με επίγνωση των προβλημάτων και των απαιτήσεων της δουλειάς και με ιστορική συνείδηση των θυσιών που απαιτούνται από εμάς και των προσδοκιών που τρέφουμε για το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας.

    Το έχω ξαναγράψει παλαιότερα εδώ.

    Το όραμα ενός Έθνους που είναι τόσο ιστορικό και παλαιό σαν το δικό μας δεν είναι ούτε μπορεί ποτέ να γίνει η επιτυχία του PSI, ή η απομείωση των επιτοκίων μακροχρόνιου δανεισμού από τους εταίρους μας. Το όραμα των Ελλήνων πρέπει να είναι κάτι υπερβατικό, κάτι τόσο δυνατό που θα είναι αρκετό για να ενεργοποιήσει απίθανες δυνάμεις του Έθνους μας που κρύβονται και λουφάζουν, άλλοτε γιατί κουτουλάνε άτσαλα πάνω στους τοίχους της νεοελληνικής γραφειοκρατείας και του κρατισμού, και άλλοτε διότι συγκεκριμένες και πολιτικά δεσπόζουσες μειοψηφίες τις κρατούσαν αλυσσοδεμένες στα Τάρταρα της οικονομικής και πολιτικής ζωής του τόπου.

    Και ποιο είναι το όραμα των Ελλήνων;

    Δεν ξέρω.

    Ξέρω όμως ποιο είναι το όραμα το δικό μου.

    Θέλω να ζω υπερήφανος και ασφαλής στη Χώρα μου, να γίνομαι σεβαστος από τους φίλους μου, να με τρέμουν οι εχθροί μου και να απολαμβάνω το μέρισμα και την επιτυχία των προσπαθειών μου, σε μια χώρα δικαίου και δημοκρατίας.

    Για αυτή την Ανάκαμψη είμαι διατεθειμένος να παλέψω. Για καμία άλλη.

  17. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 22/02/2012 22:18:13

    Οι πολυπόθητες εκλογές πλησιάζουν. Η ΝΔ είναι επιτακτική ανάγκη να επιταχύνει τις εσωκομματικές της διαδικασίες ανά την επικράτεια ώστε να παρουσιάσει στον κόσμο ψηφοδέλτια αντάξια των περιστάσεων και των προσδοκιών μας. Η ανανέωση δεν διαπραγματεύεται· είναι υψίστης σημασίας να βρεθούν άνθρωποι άφθαρτοι, νέοι, δημιουργικοί και επιτυχημένοι, δυναμικοί Έλληνες με πνευματική φρεσκάδα και καθαρό βλέμμα, με αμόλυντη διάθεση να προσφέρουν στον τόπο και στην παράταξη. Το νέφος της παλαιοκομματικής μούχλας σκεπάζει δυστυχώς και το οικοδόμημα της Νέας Δημοκρατίας, γι’ αυτό και ο Σαμαράς πρέπει να κάνει το γενναίο αλλά υπεραπαραίτητο βήμα της ανακαίνισης, χωρίς να διστάσει να πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων εισηγήσεις περί τοπικών ισορροπιών και λοιπών φαιδρών κριτηρίων. Είναι ήδη ο ηγέτης που μέχρι τώρα παλεύει απελπιστικά μόνος απέναντι στο εγχώριο δουλικό καθεστώς και στις αποικιακές ορέξεις των ξένων. Η χώρα όμως δεν ανανεώνεται με πολιτικά ρετάλια, με μικροσκοπικούς Τριμαλχίωνες καταδικασμένους στο χθες των περασμένων φαύλων μεγαλείων τους: της ακόρεστης εξουσίας, του ανταποδοτικού βολέματος, τον εθισμό σε παγωμένα χαμόγελα και χειραψίες με εγκλωβισμένους χαμερπείς ψηφοφόρους. Ελπίζουμε σφόδρα το κάλεσμα για πανστρατιά να μην διολισθήσει ποτέ ξανά σε άλλοθι αυτοκτονικής διάσωσης των κομματικών εξαμβλωμάτων, αλλά να σηματοδοτήσει εν τοις πράγμασι την είσοδο στην πολιτική σοβαρών και ικανών «κανονικών» ανθρώπων, που προέρχονται από την πραγματική κοινωνία, την πραγματική οικονομία, την πραγματική ζωή.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Τιγράνης 22/02/2012 22:19:52

      Ω!Ρισπεκτ!

    • pirandello avatar
      pirandello @ Τιγράνης 22/02/2012 22:39:46

      Η πολιτική μας συνέπεια δηλαδή προς το παρόν περίπατο έτσι;
      Η ΝΔ δεν ήταν αυτή που έβγαζε non paper και μιλούσε για προσωπική επιλογή των βουλευτών να ψηφίσουν όχι, για κίνδυνο ύπαρξης βουλευτών δυο ταχυτήτων, για φθηνό λαικισμό κτλ κτλ...Κοντή μνήμη μου φαίνεται έχουμε...
      Το διακύβευμα δεν είναι μόνο τα πρόσωπα είναι και η συνέπεια που δείχνουμε στις επιλογές που στηρίζουμε. Ακόμα και η αρχή της ευελιξίας έχει όρια τα οποία όταν τα ξεπερνούμε απλώς αυτογελοιοποιούμαστε...
      Όσο για τα πρόσωπα, για ποιά πρόσωπα μιλάμε αλήθεια; Για απογυμνωμένες πολιτικά προσωπικότητες ή συχνά και πολιτικά απολιθώματα, για επαγγελματίες ανειδίκευτους, για κοινωνικές μετριότητες,για ιντριγκαδόρους, γλύφτες και κομματικούς διαπλεκόμενους; Ποιές εσωκομματικές διαδικασίες αλήθεια; τις καταθέσεις βιογραφικών στην Αθήνα; την κατάστρωση των ψηφοδελτίων από τα κλειστά γραφεία της Συγγρού;
      Δεν υπήρξε ποτέ μέχρι σήμερα αγαπητέ Τιγράνη ιδιαίτερα στα κομματικά όργανα οποιαδήποτε αξιολόγηση ή ανάδειξη στελεχιακού δυναμικού τέτοια που να δημιουργεί ένα διαφορετικό κλίμα εκλογικής αισιοδοξίας. Ηχρησιμοποίηση άλλων προσώπων, νέων, άφθαρτων, με πολυσχιδή γνώση, με πολιτική άποψη, με ήθος και μεράκι για προσφορά ήταν πάντα το βασικό ζητούμενο σε κάθε εκλογική μάχη. Ακόμα και η συζήτηση για τα ψηφοδέλτια στις κατά τόπους περιφέρειες ήταν θέμα ταμπού. Μην λοιπόν νομίζετε οτι το να γράφετε με γλαφυρό τρόπο όμορφες προτάσεις με μεθυστικά συνθήματα θέτετε σε εγρήγορση τον κόσμο της παράταξης. Ο κόσμος μας είναι διψασμένος για πρόσωπα που απλώς δεν τα βλέπει. Και αυτό που ζητάει πλέον είναι πράξεις και αλήθεια, όχι λόγια και υποσχέσεις...

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Τιγράνης 22/02/2012 22:44:28

      Η άποψη που υπάρχει σε πολλούς, είναι ότι δεν χτίζεται κάτι καινούριο με παλιά υλικά.
      Μέχρις ενός σημείου είναι μια σωστή άποψη. Με μια ένσταση μόνο. Πως η αρχιτεκτονική αισθητική έχει πολλές άλλες απόψεις.
      Υπάρχουν νέα αριστουργήματα, μοντέρνα και σύγχρονα, κατασκευασμένα με ό,τι πιο καινούριο υλικό, υπάρχουν όμως και αριστοτεχνικές αναπαλαιώσεις –χωρίς να στερούνται των στατικών προδιαγραφών- ακόμα και χτίσιμο εκ θεμελίων με τα παραδοσιακά υπάρχοντα υλικά, αρκεί αυτά να ελεγχθούν από τους ειδικούς!
      Όπως βεβαίως συμβαίνει και το αντίθετο. Είναι λοιπόν θέμα των ειδικών αν θα κατασκευάσουν ένα έργο τέχνης ή ένα ανοσιούργημα.
      Έτσι και στην περίπτωση της Ν.Δ. που σαν οικοδόμημα έχει παλιώσει, γιατί δεν έγιναν όλα αυτά τα χρόνια οι απαραίτητες επιδιορθώσεις, προτείνουμε εμείς, σαν ειδικοί, στο Σαμαρά να την γκρεμίσει και να την χτίσει απ’ την αρχή με νέα υλικά.
      Να συμφωνήσω; Εντάξει.
      Όμως αυτή τη στιγμή δεν προέχει η ανακατασκευή ενός πολιτικού χώρου ,αλλά η σωτηρία της πατρίδας μας.
      Η Ν.Δ. με το Σαμαρά έχει μεγάλη ευθύνη για το σκοπό αυτό, γιατί απ’ ότι φαίνεται θα αναλάβει σε λίγο τη διακυβέρνηση της χώρας, κάτω απ’ τις χειρότερες ίσως συνθήκες από συστάσεως του Ελληνικού Κράτους.
      Σε μια τέτοια στιγμή κρίσιμη για το μέλλον αυτού του τόπου, που οι εξελίξεις τρέχουν ανεξέλεγκτα, είναι πρώτιστο ο Σαμαράς να γκρεμίσει το σαράβαλο; Έχει έτοιμο καινούριο;
      Στο μυαλό του ναι! Στην πράξη όχι.
      Γι αυτό προσπαθεί να στερεώσει το παλιό με τσιμεντενέσεις και όταν με το καλό βάλει κι αυτή τη χώρα σε κάποιον δρόμο θα ασχοληθεί και με τα του οίκου του.
      Εξ άλλου όπως είναι γνωστό ένα οικοδόμημα δέχεται δύο ειδών μεγάλες φορτίσεις. Το ίδιον φορτίο -της ίδιας του της υπόστασης και τα εξωτερικά φορτία. Τώρα ο σκελετός πρέπει να αντέξει και στα δύο. Αλλιώς θα καταρρεύσουν όλα και δε θα υπάρχει κανείς να παραλάβει το νέο.
      Αυτήν τη στιγμή κινείται επάνω σε τεντωμένο σκοινί και αντιστέκεται.
      Το χειρότερο που μπορούμε να του κάνουμε, είναι να απαιτούμε να πετάξει όλα τα παλιά. Και αυτό σιγά- σιγά αρχίζουν να μας περνάνε κάποιοι που δεν το θέλουν κυβερνήτη. Και πέφτουμε στη λούμπα.
      Θέλουμε την αποδόμηση ενός μεγάλου κόμματος εξουσίας αυτή τη στιγμή; Θα τους κάνουμε το χατίρι να βουλιάξει κι άλλο η χώρα; Όχι δα!
      Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι, με την ψήφο μας εμείς οι ίδιοι, να του εξασφαλίσουμε τα καλύτερα παλιά και νέα υλικά, έτσι ώστε να τον διευκολύνουμε στο έργο του.
      Θα έχει τότε όλον το χρόνο μπροστά του και με τη συμβολή μας να φτιάξει το καλύτερο δυνατό.
      Προέχει όμως η σωτηρία της Πατρίδας. Ας βοηθήσουμε. Εξ άλλου βλέπετε άλλη λύση αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή;
      Υ.Γ. Δεν είμαι ούτε μηχανικός ούτε αρχιτέκτονας. Μεταφέρω απλά τις κουβέντες που κάνω με την παρέα μου με τους γνωστούς μου. Και είναι πολύ καλό πολιτικό βαρόμετρο οι γνώμες τους!

      • pirandello avatar
        pirandello @ Δαναός 22/02/2012 23:00:31

        Δαναέ λύση άλλη δεν βλέπω αυτή τη στιγμή όμως ο λαός ακόμα δεν μίλησε. Ας μην προκαταβάλουμε λοιπόν τη θέλησή του. Εξάλλου ο λαός δε μιλάει μόνο στις εκλογές. αυτό να το θυμόμαστε. Με τόσο βαθιά κρίση στη λειτουργία των δημοκρατικών θεσμών δεν απέχουμε από ανεξέλεγκτη κοινωνική έκρηξη και υποκινούμενη εκτροπή.
        Όσο για τα υπόλοιπα ρομαντικά που γράφεις, παραδέχομαι οτι όντως ακούγονται πειστικά, απέχουν όμως από τη λαική θέληση όπως εκδηλώνεται από την απαξίωση του πολιτικού προσωπικού. Αν εσύ τώρα και οι παρέες σου βρίσκεται μεταξύ των 21 και "άριστους" να μας τους ονοματίσετε για να τους αναδείξουμε. Βαρέθηκα όπως και πολλοί άλλοι να επιδεικνύουμε κομματική νομιμοφροσύνη σε εξόφθαλμα κάκιστες πολιτικές επιλογές χάριν της ενότητας της παράταξης.

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ pirandello 22/02/2012 23:12:17

          pirandello δες τι γράφω: "Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι, με την ψήφο μας εμείς οι ίδιοι, να του εξασφαλίσουμε τα καλύτερα παλιά και νέα υλικά, έτσι ώστε να τον διευκολύνουμε στο έργο του."
          Πού διαφωνούμε;

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Δαναός 22/02/2012 23:57:42

        Δαναέ, όταν γράφω για παλαιοκομματική μούχλα είναι σαφές ότι δεν θέτω ζήτημα αισθητικής στην αποτελεσματικότητα. Αφορμώμαι από διάφορα που ακούγονται σε ουκ ολίγες εκλογικές περιφέρειες και που εν πολλοίς έχουν μία κοινή συνισταμένη: άνθρωποι ικανοί, νέοι (καινοί) και άφθαρτοι έχουν πράγματι δηλώσει παρών αψηφώντας το προσωπικό κόστος σε μια τέτοια δυσμενή για τον κάθε πολιτευτή περίοδο, αλλά δέχονται πόλεμο από τα ίδια και τα ίδια αιωνόβια κοράκια, που γαντζώθηκαν παρασιτικά στο σβέρκο μας και δεν λένε να ξεκολλήσουν. Οι στιγμές που περνάμε είναι όχι απλώς δύσκολες, είναι τραγικές. Ας μην γελιόμαστε λοιπόν. Ο Σαμαράς μέχρι τώρα τράβηξε κουπί κόντρα στο ρεύμα και με την αρωγή ελαχίστων μονάχα, σώζοντάς μας την ύστατη ώρα από τον καταρράκτη της χρεοκοπίας. Ο ελληνικός λαός, με όσο πράσινο κουτόχορτο κι αν έχει υποσιτιστεί τα τελευταία 35 χρόνια, θα τον ανταμείψει, όχι από ευγνωμοσύνη θαρρώ αλλά κυρίως από το ένστικτο της αυτοσυντήρησης, με εκλογική νίκη, ίσως δε και αυτοδυναμία. Τότε λοιπόν θα κληθεί μια στρατιά υπουργών, υφυπουργών, γραμματέων, ανώτερων και κατώτερων πολιτικών αξιωματούχων να διαχειριστεί όχι μόνο την έξοδο από το χάος αλλά και την επανάκτηση της εθνικής αξιοπρέπειας μέσω της παιδείας και του οράματος για επανελλήνιση της κοινωνίας. Από πού θα προκύψουν όμως αυτοί οι Μυρμιδόνες; Από το στελεχιακό δυναμικό της παράταξης προφανώς, και δη από τους εκλεγμένους. Πόση λοιπόν διάκριση απαιτείται για να προεξοφληθεί η επιτυχία ή η αποτυχία ενός εγχειρήματος, όταν οι εκλεγμένοι αποτελούν σε μεγάλο βαθμό καρικατούρες της κοινωνίας, απορρίμματα ενός μεταπολιτευτικού καθεστώτος που εξαθλιώνει και εξηλιθιώνει καθημερινά τους πολίτες του; Ξέρω καλά ότι υπάρχουν παλιά σκαριά σ΄ αυτήν την παράταξη που δεν μπορεί να βρεθεί ούτε κουνούπι που να τους εγκαλέσει για έλλειμμα ήθους, αξιοπρέπειας κι αξιοσύνης. Δεν μιλώ γι΄ αυτούς, αναφέρομαι μόνο στους άλλους, τους περισσότερους, που υπήρξαν συνειδητά ή ασυνείδητα οι πιο καλοί μαθητές του παπανδρεϊκού αμοραλισμού, κατάπτυστοι μα και προβεβλημένοι. Το παλιό ως φορέας εμπειρίας και σοφίας, ως πρότυπο ζωής και ως αξιακό ανάχωμα είναι θείο δώρο. Το παλιό ως ξεφτισμένο σκύβαλο, ως ενθύμιο έσχατης παρακμής και ως επαίσχυντο σύμβολο πολιτισμικής τυραννίας είναι η χειρότερη κατάρα.

  18. maria avatar
    maria 22/02/2012 22:32:19

    ΠΡΩΤΕΥΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΞΑΓΓΕΛΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
    Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΑΠΟΘΕΣΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΕΤΑΞΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ.ΑΣ ΕΛΕΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΙΣΩΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..

  19. Anestis avatar
    Anestis 22/02/2012 23:01:28

    Νέα Ελλάδα με πολίτες φαντάσματα. Δεν υπάρχει ντροπή;
    Δέστε παρακάτω τι ψήφισαν και θα ξαναψιφίσουν από βδομάδα οι θιασώτες της Νέας Ελλάδας

    "Από την 1η Μαρτίου οι εργοδότες θα μπορούν, χωρίς να είναι υποχρεωτικό, να προβαίνουν σε μειώσεις των μισθών ανειδίκευτων εργαζομένων κατά 22%, σύμφωνα με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή και αναμένεται να ψηφιστεί μέχρι την προσεχή Τρίτη. Διευκρινίσεις έδωσε για τις εργασιακές αλλαγές ο υπουργός Εργασίας, Γ. Κουτρουμάνης, τονίζοντας ότι «η μείωση είναι δικαίωμα αλλά όχι και υποχρέωση του εργοδότη». Διευκρίνισε ότι το επόμενο διάστημα θα ξεκαθαρίσει τι θα γίνει με 20 παροχές που το ύψος τους συνδέεται με το κατώτατο μισθό και εάν και ποιες θα μειωθούν. Έχουν ήδη εξαιρεθεί από τη μείωση το επίδομα απόλυτης αναπηρίας και το εξωϊδρυματικό επίδομα.
    Σύμφωνα με τον υπουργό Εργασίας, οι κλαδικοί μισθοί διατηρούνται στα σημερινά επίπεδα χωρίς τις ωριμάνσεις, ενώ καταβάλλεται προσπάθεια εκτός από το επιδόματα τέκνων, πολυετίας, επιστημονικό και ανθυγιεινό να διατηρηθεί και το επίδομα γάμου. Το νομοσχέδιο προβλέπει την λήξη των κλαδικών συμβάσεων το αργότερο σε ένα έτος από την ψήφισή του. Η μετενέργεια των κλαδικών συμβάσεων περιορίζεται στους τρεις από τους έξι μήνες. Μετά την πάροδο των τριών μηνών της μετενέργειας, οι αμοιβές των εργαζομένων επανέρχονται στον βασικό μισθό και διατηρούν μόνο , εφόσον υπάρχουν, τα επιδόματα ωρίμανση, τέκνων, εκπαίδευσης και βαρέων επαγγελμάτων. Καταργούνται μια σειρά επιδομάτων που έπαιρναν οι εργαζόμενοι και η τυχόν επιπλέον αμοιβή που έχει συμφωνηθεί μεταξύ εργοδότη και εργαζόμενου. Ουσιαστικά μετά τη λήξη της μετενέργειας, θα ισχύσει η ατομική σύμβαση εργασίας, χωρίς την σύμφωνη γνώμη του εργαζομένου. Επίσης, η προσφυγή στη διαιτησία δεν είναι πλέον εφικτή, καθώς απαιτεί πλέον την σύμφωνη γνώμη και των εργοδοτών εκτός από των εργαζομένων .

    Οι αλλαγές αυτές περιλαμβάνονται στον νέο εφαρμοστικό νόμο ενώ αναμένεται να εξειδικευθούν με ερμηνευτικές εγκυκλίους.
    Επίσης περιλαμβάνονται η ενοποίηση των επικουρικών ταμείων και οι μειώσεις σε κύριες και επικουρικές συντάξεις, ενώ οι αλλαγές στις συλλογικές συμβάσεις θα διευκρινιστούν με εγκυκλίους. Πάντως ο κ. Κουτορυμάνης, δεν απέκλεισε νέες μειώσεις στις επικουρικές συντάξεις."

    Ξαναλέω: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ;;;

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Anestis 22/02/2012 23:02:43

      Ιχνος ντροπης απο ποιους?

      • Anestis avatar
        Anestis @ Δικερως 22/02/2012 23:09:12

        Ήμουν σαφής. Aπ' όσους, ενώ ευαγγελίζονται μια νέα ελλάδα, τη στέλνουν (με την ψήφο τους στο Μνημόνιο 2) βαθιά πίσω στο μεσαίωνα, όπου οι κλαδικές ή οι συλλογικές συμβάσεις ήταν διασκεδαστικό παραμύθι σε σουαρέ φεουδαρχών.

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Anestis 22/02/2012 23:25:44

          Κανεις δεν εγκρινει τα βαρβαρα μετρα που
          υποχρεωθηκε να εγκρινει η Βουλη.
          Δεν σε ενδιαφερει,ομως, η αιτια?
          Ντροπη,λοιπον φιλε, πρεπει να νιωθουν οι καλοπερασακηδες επιτηδειοι που επετρεψαν, δεκαετιες τωρα,την αποψιλωση της Λογικης στην Πατριδα μου.Αυτοι που πουλουσαν την ιδεολογικη τους πρεζα στους προθυμους πελατες τους.Οι πατριαρχες της απωλειας ΜΑΖΙ με τους εγωκεντρικους τζαμπατζηδες ψηφοφορους τους.
          Τι λεω,ποιους ψηφοφορους,τους μπατακτσηδες
          δανειστες του μελλοντος των παιδιων μας.
          Σου λεει κατι?

  20. Φιρικι avatar
    Φιρικι 22/02/2012 23:19:26

    Μην φάτε.. Έχουμε γλαροσουπα.
    Νέα Ελλάδα σίγουρα... Με διαλυμενους ανθρώπους και υπο κατοχή. Πανηγυριζετε όσο υπάρχουν δημοσκοπήσεις...

  21. Y. avatar
    Y. 23/02/2012 00:08:38

    Λοιπόν, επειδή επαναλαμβάνεις το ίδιο σχόλιο σου επάνω σε δικό μου, και επειδή μάλλον δε σε κάλυψε η απάντησή που σού ‘δωσα εκεί, να σου ξηγηθώ διαφορετικά εδώ
    1. Θα μπορούσες να αυτοσχεδιάσεις, και να πεις τη δεύτερη φορά κάτι άλλο. Μάλλον σου λείπει η δημιουργική ικανότητα και φαντασία.
    2. Το πόσο ναΐβ είμαι και τι πιστεύω ή όχι, το ξέρουν αυτοί που με τιμούν να ντιλάρουν μαζύ μου, και τους τιμώ να ντιλάρω μαζύ τους
    3. Στο αμέρικα επίσης λένε, γκετ δε μανυ εν ραν. Δεν ανήκω σ ‘αυτή τη συνομοταξία (..εσύ?), γιαυτό και όταν τη πέφτω για ύπνο, στα 30 δεύτερα, έχω χαθεί.
    4. Με τους δυό απανωτούς, διπλούς πρωϊνους ελληνικούς, τη καταβρίσκω. Πάντοτε έχω φρεκοκομμένο, άρα μοσχοβολούν
    5. Για τη τελευταία σου γραμμή, γουστάρω το χαρακτηρισμό που δώσαν στο Σαμαράκη. Αν δε ξέρεις ποιός είναι, πάνε στο γκουγκλ να τον βρεις, ή ακόμα καλύτερα, διάβασε κανα βιβλίο του. Σου συστήνω το, “Ζητείται Ελπίς”

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Y. 23/02/2012 00:11:46

      Εξηγησε του πως ο Σαμαρακης δεν ειναι ο
      Σαμαρας οταν ηταν μικρος.
      Προς αρσην πασης παρεξηγησεως.

      • Y. avatar
        Y. @ Δικερως 23/02/2012 00:41:21

        Σωστός. Παράληψή μου

  22. Δαναός avatar
    Δαναός 23/02/2012 00:16:37

    Τιγράνη, κατ' αρχάς το σχόλιο μου δεν ήταν απάντηση στο δικό σου με το οποίο βέβαια συμφωνώ.Παραλλήλως γράφτηκε!
    Και με το δεύτερο επίσης συμφωνώ. Γι αυτό έγραφα ότι με την ψήφο μας θα του δώσουμε εμείς τα υλικά.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Δαναός 23/02/2012 00:38:16

      Είθε! Είθε η ψήφος μας, ως χώρα, έστω για μία και μόνη φορά, να κατευθυνθεί με κριτήρια αξιοσύνης. Ίσως τότε η θηλιά της χρεωκοπίας μεταρσιωθεί σε τρόπαιο εθνικής ανάστασης. Είθε το μέτρο κρίσης για την επιλογή υποψηφίων ένθεν κακείθεν (από τα κόμματα δηλαδή πρωτίστως και από τους πολίτες ακολούθως) να είναι το δικαίωμα στο όνειρο…

  23. ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
    ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 23/02/2012 00:23:47

    Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι (ότι όπως με πληροφόρησαν φίλοι από το Κιλκίς) ο γνωστός Συμπιλίδης ανακοίνωσε επίσημα πριν 1-2 βδομάδες ότι κατεβαίνει υποψήφιος με την Ν.Δ ξανά.
    Αφού, δηλαδή, επί 20 σχεδόν χρόνια ήταν σε προσωποπαγή θέση Δ/ντού του ΕΣΥ στο Θεαγένειο (με το γνωστό νόμο των μη επανεκλεγέντων γιατρών) και αντιπολιτευόταν τη Ν.Δ ακόμα και στις Νομαρχιακές εκλογές (το 2006) , τώρα επανακάμπτει για να την ξανασώσει.
    ΚΑΙ αυτούς προφανώς καλεί ο Πρόεδρος.
    Αν αληθεύει Περαστικά μας.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 23/02/2012 01:10:09

      Ο Συμπιλίδης στο Κιλκίς έχει αρκετά μεγάλο κύκλο σοβαρών ανθρώπων κοντά του. Επειδή κρατάω από την περιοχή και έχω γνωστούς, μην ξεχνάτε ποτέ πόσο εσωστρεφώς κινείται ο μικρόκοσμος του εκάστοτε μέρους. Καλώς ή κακώς δεν ξημεροβραδιάζονται όλοι με την πολιτική και αν κάποιος έχει αγκιστρώσει πάνω του κάποιους ανθρώπους που αξίζει να προσεταιριστεί η παράταξη τότε δεν πρέπει ανερυθρίαστα να τον απορρίπτουμε. Δεν προκαταβάλλω την αξία του να επιστρέψει ο Συμπιλίδης, δεν γνωρίζω τόσο καλά την επιρροή που τυχόν έχει, απλά ας έχουμε τις κεραίες μας σε mode ανίχνευσης.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 23/02/2012 01:24:59

      Παρόμοια μηνύματα, υπό μορφή τοπικών φημών και δημοσιευμάτων, έρχονται γενικά από την περιφέρεια.
      Παλαιο-παλαιο-κομματικοί, αστείοι και αμφιλεγόμενοι σπεύδουν.

      Τελικά, σαν το σκορπιό δεν μπορούν να αλλάξουν τη φύση τους.

      Εκείνος ο Γιοβανούδας που είναι;

  24. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 23/02/2012 00:24:46

    Pirandello αλήθεια, που διαφωνείς; Ρωτώ επειδή μου φαίνεται ότι το σχόλιό σου τίθεται ως αντίλογος. Επί του συγκεκριμένου, το ίδιο περίπου λέμε. Με μία απαραίτητη διευκρίνιση όμως: Στην παρούσα συγκυρία μου είναι αδιάφορη η τύχη της οποιασδήποτε παράταξης, πολλώ δε μάλλον του κατ΄εσέ ραθυμούντα κόσμου της. Με φλέγει όμως η τύχη της πατρίδας μας, του έθνους μας, της μνήμης μας – άρα και της α-λήθειας μας. Σε αυτήν μου την συντριπτική αγωνία συντάσσομαι με τον Σαμαρά όχι γιατί είναι ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας αλλά γιατί εκτιμώ ότι διαθέτει αδιαπραγμάτευτη ελληνικότητα, σπάνιο ήθος και παιδεία, σπουδαίες πολιτικές ικανότητες και βαθιά στρατηγική σκέψη. Όπερ εστί μεθερμηνευόμενον πως τα στοιχεία αυτά τον καθιστούν αυτομάτως τη βέλτιστη λύση για τη σωτηρία της πατρίδας, τον άνθρωπο που μπορεί να οδηγήσει τη χώρα στη Νέα Μεταπολίτευση.

    • pirandello avatar
      pirandello @ Τιγράνης 23/02/2012 00:59:04

      Σε περιεχόμενο λίγο πολύ εκφράζουμε τις ίδιες σκέψεις. Διαφωνώ στο ύφος που χρησιμοποιείς και τη μεσσιανική αντίληψη για το ρόλο Σαμαρά στη Νέα Ελλάδα. Είναι κάτι που με ενοχλεί προσωπικά, όχι από έλλειψη εκτίμησης προς το πρόσωπό του ή απουσίας ηγετικών ικανοτήτων τις οποίες διαθέτει, αλλά κυρίως ως τρόπο προσέγγισης της πολιτικής πραγματικότητας και ερμηνείας των πολιτικών συμπεριφορών- επιλογών. Είναι ένδειξη κομματικής καμαρίλας με αρνητικά τελικά αποτελέσματα από τα προσδοκώμενα.
      Τώρα, το ότι σου είναι αδιάφορη η τύχη της παράταξης μπορώ να σου απαντήσω ότι δε χρειαζόταν να το αναφέρεις κάν, εξάλλου η διαδρομή του καθενός είναι γνωστή και αυτό δεν αποτελεί μομφή για εσένα γιατί απλούστατα δεν γνωριζόμαστε. Όμως προσωπικά ανήκω στην κατηγορία αυτών που έχουν υψηλή παραταξιακή συνείδηση και σε αντίθεση με αυτό που γράφεις για τον ράθυμο κόσμο της παράταξης σου ανταπαντώ οτι μέσα σ` αυτόν τον κόσμο υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που έχουν αντίστοιχα χαρακτηριστικά με τον Σαμαρά, απλώς λειτουργούν μονίμως σαν αφανείς ήρωες.
      Αποδεχόμενος οτι την ιστορία την γράφουν παρέες , σ` αφήνω να κάνεις το κομμάτι σου μιας και ήρθε η σειρά της δικής σου παρέας για την εξουσία. Εύχομαι βέβαια και ολόψυχη επιτυχία για να μην παρεξηγούμαστε

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ pirandello 23/02/2012 01:24:53

        Φοβάμαι ότι δεν συνεννοούμαστε. Γράφεις σε σχόλιο απάντηση προς εμένα: «Μην λοιπόν νομίζετε οτι… θέτετε σε εγρήγορση τον κόσμο της παράταξης». Απαντώ επεξηγηματικά ότι «μου είναι αδιάφορη η τύχη της οποιασδήποτε παράταξης… Με φλέγει όμως η τύχη της πατρίδας μας» και ανταπαντάς ότι «δε χρειαζόταν να το αναφέρεις… γιατί απλούστατα δεν γνωριζόμαστε». Και από τη μια ενώ δεν χρειαζόταν να το αναφέρω εσύ μας λες ότι «προσωπικά ανήκω στην κατηγορία αυτών που έχουν υψηλή παραταξιακή συνείδηση»· από την άλλη δε, ενώ δεν γνωριζόμαστε εντοπίζεις σε εμένα ίχνη «κομματικής καμαρίλας»! Και στο τέλος μου επιτρέπεις «να κάνω το κομμάτι μου μιας και ήρθε η σειρά της δικής μου παρέας για την εξουσία».

        Είναι σαφές ότι κάτι δεν πήγε καλά σε αυτήν την συνομιλία. Δεν πειράζει φίλε pirandello, κάποια άλλη φορά, με περισσότερη διαύγεια ίσως και με διάθεση αληθινής επικοινωνίας…

        • pirandello avatar
          pirandello @ Τιγράνης 23/02/2012 01:37:08

          Τεχνητές παρανοήσεις Τιγράνη, τίποτα παραπάνω, για να μην πω σκόπιμες.
          Είναι σαφές αυτό που είπα και προφανώς το κατάλαβες, δεν μπορώ να εξηγήσω όμως γιατί πρέπει να κάνουμε και δομική ανάλυση των εκατέρωθεν τοποθετήσεων.
          Επειδή δεν μιλάω κακόπιστα ούτε πρόθεσή μου είναι να σε προσβάλλω με όσα γράφω, με έχει καλύψει η έξοχη τοποθέτηση που έκανες παρακάτω.

  25. pirandello avatar
    pirandello 23/02/2012 01:02:38

    Τώρα μάλιστα. Έξοχη τοποθέτηση. Είσαι για πολλά respect..

  26. TopGunZ avatar
    TopGunZ 23/02/2012 01:04:55

    Ο Σαμαράς δεν έταξε τίποτα. Αποτύπωνε την κατάσταση και τι μπορεί να γίνει, επισημαίνοντας κάθε φορά τη δυσκολία και τον κόπο που απαιτείται. Άλλο αν μερικοί είδαν στο πρόσωπό του την πραγμάτωση των φαντασιώσεών τους, άλλοτε καλόβουλων (βλέπε γιαταγάνια και τσεκούρια στα λαμόγια), άλλοτε εαυτουλίστικων (επιστροφή στην επίπλαστη ευμάρεια των προηγούμενων χρόνων).

  27. nestrom avatar
    nestrom 23/02/2012 01:14:49

    Όλοι περιμένουν, ελπίζουν, προσεύχονται να έρθει η ανάπτυξη.

    Για να επανεκκινήσει η Ελλάδα πρέπει να μπεί ταφόπλακα σε κάθε τι παλιό. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την τιμωρία των φαύλων. Δεν μπορεί να μένουμε στις διαπιστώσεις. Οι κλέφτες να αναγκαστούν να επιστρέψουν τα λεφτά. Αν δεν γίνει αυτό μην ονειρεύεστε πανστρατιές.

    Αν ο Σαμαράς δεν προτείνει κάτι καινούργιο και μείνει σε επιχειρήματα ΓΑΠ τον βλέπω να είναι ο πιο σύντομος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ nestrom 23/02/2012 01:28:26

      +1000
      Αφού πρακτικά χορηγούν συγχωροχάρτι στους πασόκους ας ζητήσουν τη ψήφο τους

  28. Λεωνίδας Σάρρος avatar
    Λεωνίδας Σάρρος 23/02/2012 01:36:37

    Αντώνη μη μας προδώσεις!
    Μην προδώσεις τον ελληνικό λαό!

  29. Monte avatar
    Monte 23/02/2012 01:44:02

    Επειδή η πραγματικότητα είναι πάντα εδώ, ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης, Θ. Πάγκαλος, δήλωσε φεντεραλιστής (παιδιόθεν) και ως εκ τούτου υπέρ της απώλειας εθνικής κυριαρχίας -στο γαλλικό ραδιόφωνο Europe 1:

    http://prezatv.blogspot.com/2012/02/blog-post_1.html

    Πώς θα αντιδράσει η Νέα Δημοκρατία σε αυτό?

  30. tak avatar
    tak 23/02/2012 08:23:15

    Αντώνη, σε λίγες μέρες μπαίνουμε στην Άνοιξη! Νομίζω πως είναι η ώρα, όπως θα σου έλεγε ο Μεγάλος Ποιητής...

  31. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 23/02/2012 09:47:35

    Κύριε Σαμαρά για τις γερμανικές αποζημιώσεις τι θα πράξεις? Για τους λαθροεισβολείς? Αυτά είναι νομίζω δύο από τα θέματα που πρέπει να ξεκαθαριστούν προεκλογικά. Ειτε κυβερνήσεις είτε όχι καμία σημασία δεν έχει εαν αποδειχτείς ενας ακόμα διαχειριστής (στην καλύτερη περίπτωση).

  32. GreekInLux avatar
    GreekInLux 23/02/2012 13:08:13

    παράνοια είναι επίσης να επιμένεις να ακούς μόνο αυτά που θές ακόμα κι αν έχει μαλλιάσει η γλώσσα του άλλου να σου εξηγεί τις διαφορές...και "save" τις υποτιμιτικές προσφωνήσεις του τύπου "Antonis". Ο μόνος που θα μπορούσες να αποκαλέις ξενικά αποτελέι πλέον (ζοφερό?) παρελθόν.

  33. κέφαλος avatar
    κέφαλος 23/02/2012 20:25:57

    τα είπες όλα Θάνο !
    θα΄θελα νά ΄ξερα πως μπορεί κάποιος να έχει εμπιστοσύνη στον ΑΣ,ύστερα απο όλα αυτά. Δυστυχώς οι κινήσεις του αποδεικνύουν ότι μόνο το πρωθυπουργιλίκι τον ενδιαφέρει και τίποτε άλλο και ως προς την κατεύθυνση αυτή κινείται.
    ΑΣ οι δημοσκοπήσεις πλέον δεν είναι με το μέρος σου και η κατηφόρα δεν έχει τέλος..

  34. akenaton avatar
    akenaton 24/02/2012 00:22:20

    Οι εκλογές πιστεύω εκτός απροόπτου πως θα γίνουν στις 6 Μαίου και το δίλημμα που θα τεθεί θα είνα αυτό:
    "Μια νέα Ελλάδα εντός της ζώνης του Ευρώ και της ΕΕ με τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αυτό συνεπάγεται ή μια απομονωμένη Ελλάδα μακριά από τον φυσικό της χώρο με "στενάχωρη" δραχμή και αβέβαιο μέλλον".
    Καλό βόλι συνέλληνες!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.