#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/08/2010 08:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πανικός για τα έσοδα



Εκτακτη σύσκεψη πραγματοποιείται την Τετάρτη στο υπουργείο Οικονομικών για τα έσοδα τα οποία φαίνεται ότι δεν μαζεύονται με τίποτε. Ο Γ. Παπακωσταντίνου μάλλον βρίσκεται σε πανικό και μαζεύει ΣΔΟΕ, Σαχινίδη και άλλους εμπλεκόμενους με τη συγκέντρωση εσόδων. Στόχος να συντονιστούν μήπως και σώσουν την κατάσταση το επόμενο χρονικό διάστημα.

Φαίνεται ότι όλη η επικοινωνιακή προπαγάνδα περί σαρωτικών ελέγχων το καλοκαίρι, επιβολής προστίμων και είσπραξης μέχρι το τέλος του έτους 5 δισ. ευρώ από τους ελέγχους, όχι μόνο δεν πέρασε αλλά γελάει και ο κόσμος με όσα ακούει.

Τώρα ποια θα είναι η στρατηγική τους από εδώ και πέρα ούτε αυτοί το ξέρουν.

Η αγορά βουλιάζει, οπότε δεν μπορούν να εισπράξουν και πολλά από τους μικροεπιχειρηματίες. Ο ΦΠΑ έχει γονατίσει τα πάντα. Η υπόθεση των ημιυπαίθριων οδηγείται σε Βατερλώ και μόνη σωτηρία για το οικονομικό επιτελείο είναι η... επιβολή νέων φόρων. Κυρίως η γρήγορη μετάταξη των προϊόντων στο 23%.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 25/08/2010 09:01:17

    Αφού δεν μπορούν να καταλάβουν το στοιχειώδες, ότι δηλαδή με φορομπηξία και περικοπές μισθών και συντάξεων έσοδα ΔΕΝ μαζεύονται, ας τρέχουν τώρα να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Και ας είναι οι ίδιοι που, όταν θα καταλάβουν το τραγικό αδιέξοδο στο οποίο έχουν περιέλθει, θα αναγκαστούν να "λουστούν" τη στάση πληρωμών που αναπόφευκτα θα κηρύξουν.

    Άντε να τελειώνουμε, γιατί παρατράβηξε το παραμύθι με τη "φούσκα" του ευρώ και της "ισχυρής Ελλάδας" τόσα χρόνια...

  2. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 25/08/2010 09:05:30

    και εσύ πρωινός βλέπω..

    Εγώ πάντως βαρέθηκα στην γειτονιά να βλέπω πωλητήρια και ενοικιαστήρια μαγαζιών…

    Το ερώτημα δεν είναι ποιος κλείνει, αλλά ποιος θα μείνει ανοιχτός…
    Αν βάλουν οι φωστήρες και τον ΦΠΑ στο 23%, τετέλεσται, αλλά και για αυτούς φίλε, έχουν βαρύ χέρι οι απελπισμένοι…

  3. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 25/08/2010 09:30:56

    Λυπάμαι που το λέω, γιατί ξέρω ότι θα υποφέρουμε, αλλά σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πούμε το "αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων" και να αρχίσουμε να τους χτυπάμε με κάθε ευκαιρία, επί δικαίων και αδίκων .
    Αυτοί η δωσίλογοι πρέπει να αφανισθούν και η Ελλάδα να αποκτήσει κυβέρνηση δημοκρατική, πατριωτική και φιλολαϊκή, η οποία θα μας βγάλει από αυτόν τον εφιάλτη.
    Εάμ δεν το αντιληφθούμε αυτό όλοι μας, τότε θα εξαφανιστούμε σαν χώρα και σαν λαός.

    • Epicouros avatar
      Epicouros @ εναςάσχετος 25/08/2010 11:25:42

      Είναι καλύτερα να πτωχευσουμε επισημως ( γιατι ανεπισημως εχουμε πτωχευσει απο το μαρτιο 2010,δες συνεντευξη Ρουμελιωτη πρωην εκπροσωπο στο ΔΝΤ,) να κρεμασθουν τα λαμογια στο συνταγμα , ν αναλαβει μια αληθινα δημοκρατικη , αξιοκρατικη κυβερνησν και να αρχισουμε απο το μηδεν. Αλλωστε και το 1897 ετσι είμαστε και μετα φτασαμε στο θαυμα το 1912. θελυν να μας εξοντωσουν αλλα δε θα τους κάνουμε την χαρη.

  4. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 25/08/2010 10:10:39

    Nα τελειωσει το παραμυθι παρατραβηξε.Να επιστρεψουμε και στην δραχμη ως μοναδικη σωτηρια αναταξης της οικονομιας σε ευλογο-σχετικα-χρονικο διαστημα.Ουτε στο ευρω μπορουμε να επιβιωσουμε, ουτε βεβαιως ειναι πανακεια.Τουναντιον απεδειχθη μεγαλη παγιδα, για τα δεδομενα της Ελληνικης Οικονομιας.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ ΧΡΗΣΤΟΣ 25/08/2010 10:22:24

      Έτσι ακριβώς.
      Δεν γίνεται στο τραπέζι να παραγγέλνει ο πλούσιος και να πληρώνει ρεφενέ ο φτωχός.

      Είναι ανήθικο και αντι-λειτουργικό η Γερμανία να έχει τα μεγαλύτερα πλεονασματικά και να αρνείται κατηγορηματικά να τα μειώσει σε ανταγωνιστικά επίπεδα ενώ παράλληλα κλωτσάει και σκουντάει τον "φτωχό" να μειώσει τα ελλείματά του προκαλώντας κοινωνική έκρηξη ΕΝΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟΜΥΖΑ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ νόμιμης και μη...!!!!

      Έξω...δρόμο...καλύτερα φτωχοί κι ελεύθεροι...θα την βρούμε την άκρη.
      Η πλασματική ευμάρεια του εύκολου χρήματος αποδείχτηκε καταστροφική για πολίτες μιας μικρής οικονομίας όπως η δική μας.

      • Ολντ Τραφορντ avatar
        Ολντ Τραφορντ @ tsilivithras 25/08/2010 12:26:22

        Για τις μελλοντικές περιουσίες των γερμαναράδων, αυτές που θα έχουν πάρει για ενα κομμάτι ψωμί, υπάρχουν θαυματουργά υλικά αναβάθμισης στην αγορά για να πάρουν ακόμη μεγαλύτερη αξία. Ενα απο αυτά είναι και η νιτρική αμμωνία. Για λίπασμα of course...αν υποθέσουμε οτι θέλουν να φτιάξουν κήπο και να φυτέψουν π.χ. ραδίκια..

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 25/08/2010 13:24:41

        Αν νομίζουν ότι θα βάλουν χέρι ειρηνικά σε Ελληνική γη φίλε είναι πολύ γελασμένοι.
        Ακόμα κι αν χρειαστεί να ρίξουν όλο το λευκό φώσφορο που υπάρχει ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ.

        Θα κάτσεις εσύ να δεις το χωράφι του πατέρα σου να το παίρνει ο Γερμανός επειδή ο αβάφτιστος υπέγραψε ένα χαρτί χωρίς να αντιδράσεις;;;;;;

        Δεν νομίζω φίλε.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ tsilivithras 25/08/2010 13:33:31

        Κι όμως, μπορεί να κάτσει. Όχι εκείνος προσωπικά, όχι εσύ ή εγώ προσωπικά, αλλά υπάρχουν πολλοί που θα καθίσουν προκειμένου να (νομίζουν ότι θα) περισώσουν το επίπεδο διαβίωσης στο οποίο είχαν συνηθίσει μέχρι τώρα.

        Αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά, θα είχαμε ανατρέψει ΗΔΗ το επαίσχυντο μνημόνιο ακόμα και ξέροντας ότι θα είμαστε πιο φτωχοί. Προτιμούμε όμως να είμαστε ανελεύθεροι και να νομίζουμε ότι δεν είμαστε φτωχοί.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 25/08/2010 14:12:45

        @Αυριανιστής

        Φίλε μου έχεις δίκιο...το matrix τόσα χρόνια δούλεψε καλά και υπνώτισε κυριολεκτικά ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!
        Δεν είναι δικαιολογία...η πραγματικότητα είναι.
        Όταν βλέπεις ανθρώπους που θεωρούσες "φρόνιμους" να παίρνουν διακοποδάνεια και εορτοδάνεια τότε καταλαβαίνεις ότι ο γυαλός είναι στραβός τελικά.

        Χρόνια και χρόνια προσπαθεί το σύστημα να μας κοιμίσει.
        Στην Αμερική γίνονται πράγματα και θαύματα τώρα που μιλάμε αλλά εκεί φοβούνται ξέρεις γιατί;;;...ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΟΠΛΑ!!!!
        Τόσα χρόνια προσπαθούν να τους κοροιδέψουν και λένε ψέμματα στον κόσμο και δημιουργούν αντιπαλότητες προκειμένου να τους αφαιρέσουν το δικαίωμα της οπλοκατοχής.
        Γιατί;;;...επειδή οι κυβερνώντες τους νοιάζονται για τον κίνδυνο;;;χαχαχαχαχαχα...ΜΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΟΠΛΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΠΑΝΤΟΥ ΟΠΟΥ ΠΑΝΕ.

        Αυτό που κάνει το παγκόσμιο σύστημα ύπνωσης είναι να σου ψιθυρίζει "έχεις κοινωνικό συμβόλαιο...τι το θες το όπλο;;;... δεν με εμπιστεύεσαι;;;....να κοίτα τι ωραίες χάντρες σου φέρνω εγώ...κοίτα από την άλλη ενώ σου αδειάζω την τσέπη...κοίτα τι όμορφος που είναι ο νέος υποψήφιος...τι το θες το τζάμπα νερό;;;...αφού είναι μολυσμένο...άσε με εμένα να στο καθαρίσω και γύρνα κοιμήσου..."

        ΦΙΛΕ ΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΞΥΠΝΙΟΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΛΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ.

        Ξύπνησες;;;Ωραία...ξύπνησε κι άλλους τώρα.
        Έχει πολλούς συμπολίτες μας που θα προτιμήσουν αυτό που λες...δεν είμαστε όλοι ίδιοι...
        Υποχρέωσή μας όμως είναι να ξυπνήσουμε και να μαλώσουμε όσους κοιμούνται ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ.

        Για την ώρα σχολιάζουμε και επαγρυπνούμε.
        Αργότερα θα χρειαστεί να αναλάβουμε δράση.

  5. spiros avatar
    spiros 25/08/2010 10:17:17

    Σκεφτείτε παρακαλώ τα τερτίπια περί εισπρακτικών μέτρων για του ημιυπαίθριους πέρυσι που ανακοίνωσε η ΝΔ . Ένας χρόνος μετά δεν έχουν εισπραχθεί παρά μόνο λίγα εκατομύρια. Το ΕΤΑΚ του 2009 ακόμη έρχεται! Η ανακοπή των εισπράξεων το τέλος του 2009 και το τέλος του 2010 ακόμη γίνεται συζήτηση για το μέτρο των ημιυπαίθριων . Εν τω μέταξύ μεγάλος συνοστισμός γίνεται στις πολεοδομίες για να δηλώσουν του ημιυπαίθριους. Το ΠΑΣΟΚ είναι λοιπόν δέσμιο της πολιτικής που ακολούθησε. Πως μπορεί να εισπράξει όταν το ίδιο λέει ότι χρήματα υπάρχουν; Πως θα πείσει ότι ο φορολογούμενος πρέπει να προσέλθει και να πληρώσει όταν δεν γνωρίζει ξεκάθαρα τι μέλει γενέσθαι; Ξεκαθάρισαν πόι φόροι επιπλέον θα μπούν; Οι παλινοδίες και τα κλεισίματα των καταστημάτων δεν δημιουργούν αίσθημα αυτοσυντήρησης ; Μπορεί να πληρώσει; Ακόμη δεν έχουν καταλάβει ότι η στήριξη ή η εμπιστοσύνη περί αλλαγής νοοτροπίας απωλέσθη.

    • ΠΕΛΙΑΣ avatar
      ΠΕΛΙΑΣ @ spiros 25/08/2010 13:25:04

      Το ΕΤΑΚ - άλλη μια μηχανή κλοπής ελληνικών εισοδημάτων - για το 2009 μου ήλθε χθές. Υπολογίζει το χρέος μου ακριβώς στο διπλάσιο του 2008 με μία νυχτερινή αλλαγή της νομοθεσίας που επήλθε στην διακασία των εισπράξεων.

      Ελπίζω ότι, κάποιοι δικηγόροι-νομικοί θα πιάσουν το μήνυμα για να προβούν ,εστω και κατοπιν εοτής στις σχετικές με την αντισυνταγματικότητα κ.λ.π. της ανυποψίαστης αυτής αλλαγής.

      Όχι γιατί θα συμβεί κάτι για ο ΕΤΑΚ, αλλά μπορεί να συμβεί για παράδειγμα στην ακύρωση της κυβερνητικής εγγυήσεως των τραπεζικών καταθέσεων μέχρι 100.000 ευρώ και κάποια σιγμή να αδειάσουν όλες οι καταθέσεις με νόμο που πέρασαν νύχτα και πρίν προλάβουν οι καταθέτες να σώσουν τα λεφτά τους.

      ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν φίλοι μου. Και όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό περισσότερο αποτην δική μου γνώση τον παρακαλώ να το μεταφέρει και εδώ

      ΠΕΛΙΑΣ

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/08/2010 10:19:07

    Από που θα έλθουν έσοδα;
    1. Οι δημόσιοι υπάλληλοι έχασαν το 20 έως 30% του εισοδήματός τους.
    Δεν κάνουν τζίρο επομένως στην αγορά, τους ξεχνάμε.
    2. Οι καταστηματάρχες και οι ελευθεροι επαγγελματίες έχουν χάσει το 70% της κίνησης, κλαδεύονται ένας ένας με τη σειρά.
    Τους ξεχνάμε και αυτούς.
    3. Οι μισθωτοί είναι εξαφανισμένοι, στη χειρότερη κατάσταση όλων ασφαλώς. Τους έχουν ξεχάσει όλοι προ πολλού.
    4. Τα νοικοκυριά έχουν αρχίζει και πειράζουν τις όποιες καταθέσεις έχουν απομείνει, σπάνε και τα ασφαλιστικά συμβόλαια.

    Το επόμενο στάδιο στην κατρακύλα είναι η πώληση της ιδιωτικής κατοικίας, για να πληρωθούν υποχρεώσεις.
    Όμως η αγορά έχει παγώσει, κανείς δεν αγοράζει διότι όλοι οι "έξυπνοι" περιμένουν να "ξεφουσκώσει η φούσκα" και να πέσουν οι τιμές στο 50%.

    Πως θα "ξεφουσκώσει" όμως η φούσκα της κατοικίας με τις αντικειμενικές τιμές τόσο ψηλά και ακόμα ψηλότερα όπως προανήγγειλαν;
    Όποιος θέλει να πουλήσει σήμερα καλύτερα να βγάλει αγγελία να πει το χαρίζω.

    Η σπέκουλα και ο μαυραγοριτισμός που θα γίνεται με την κατοικία σε λίγο θα ξεπεράσει αυτά που διαβάζαμε για την κατοχή, ότι έδιναν τα σπίτια για ένα τενεκέ λάδι και ένα σακί αλεύρι.

    Από που θα εισπράξει το ευφυές αυτό κράτος, με υπεύθυνους τους οποίους αν τους έβαζες να λειτουργήσουν ένα περίπτερο ή ένα μεσαίο εμπορικό κατάστημα θα "τα έφτυναν" το πρώτο 24ωρο;

    Ίσως το κεντρικότερο πρόβλημα του ελληνικού κράτους από συστάσεως του ήταν ότι οι κυβερνήσεις και ο στενός κρατικός πυρήνας αξιωματούχων ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ.

    Τώρα εκτός από εχθρικούς ΕΝΤΟΠΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥΣ αξιωματούχους μας κουβάλησαν και τον ΞΕΝΟ ΕΧΘΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ στο σπίτι μας μέσα.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ αλλενάκι 25/08/2010 12:00:42

      Δες Αλλενάκι πόσο τραγική μπορεί να γίνει η κατάσταση
      εδώ στην αγορα κατοικίας με ένα παράδειγμα...
      http://www.trulia.com/MI/Detroit/
      Detroit - USA, Μετά το κλείσιμο των
      αυτοκινητοβιομηχανιών η πόλη απαξιώθηκε πλήρως.
      Ο κόσμος δεν έχει δουλειές και φεύγει ενώ νέοι
      κάτοικοι δεν έρχονται...
      Για την εγκληματικότητα ούτε να τα ρωτάς...
      Τιμές αγοράς κατοικίας από 50 έως 500 Ευρώ το τετραγωνικό!!!
      Βρίσκεις και με 20$ το τεραγωνικό (αγορά!!!!)
      Τραγικό...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Σπύρος 25/08/2010 13:31:35

        Διότι πολλοί μιλάνε επιπόλαια και χαιρέκακα για τη φούσκα των ακινήτων η οποία πρέπει να ξεφουσκώσει, χωρίς να αναλογίζονται τι συνέπειες έχει αυτό, σε περίπτωση π.χ. ενός που έχει απολυθεί, ή που μειώθηκε το εισόδημά του κατά 30%, όπως ενός μεσαίου δημόσιου υπάλληλου και πρέπει να πουλήσει για να συνεχίσει.

  7. salmonellas avatar
    salmonellas 25/08/2010 10:32:00

    Ο ερωτας και η ανικανοτητα δεν κρυβονται.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ salmonellas 25/08/2010 10:44:50

      Και η βλακεία επίσης...όσα μουστάκια κι αν την κρύβουν, όσο αντιηλιακό κι αν πασαλειφτεί.

  8. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 25/08/2010 11:02:14

    παιδια..μη ζητατε αποδειξεις ,τραβηξτε και τα λεφτα απο τις τραπεζες

    • CRAZY DOCTOR avatar
      CRAZY DOCTOR @ CRAZY DOCTOR 25/08/2010 11:03:02

      ...ειδικα οσοι ψηφιζαν ακη-γιαννο-σουφλια-βουλγαρακη-μαγγινα....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ CRAZY DOCTOR 25/08/2010 11:16:14

      Δώσε μου έναν καλό λόγο να αφήσω σε ελληνική τράπεζα τις γλίσχρες οικονομίες που μου απέμειναν για μια ώρα ανάγκης (π.χ. αρρώστια), και πολύ ευχαρίστως να τις επαναπατρίσω. Μήπως για να σώσω τη ρευστότητα του Λάτση, του Κωστόπουλου και του Σάλλα; Όχι, ευχαριστώ.

      • CRAZY DOCTOR avatar
        CRAZY DOCTOR @ Αυριανιστής 25/08/2010 11:57:09

        ...ξερεις οταν καταρρευσουν οι τραπεζες ,θα εχουν μεγαλη αξια τα λεφτα που εχεις στο μαξιλαρι σου

      • Ολντ Τραφορντ avatar
        Ολντ Τραφορντ @ Αυριανιστής 25/08/2010 12:15:27

        Γιατί το κακό πρώτα απ εξω θα ξεκινήσει κύριε.
        Το Λονδίνο ας μην το πολυ εμπιστευόμαστε. Είναι ΣΤΟΧΟΣ.

  9. Ολντ Τραφορντ avatar
    Ολντ Τραφορντ 25/08/2010 12:12:40

    Πρεπει το Σεπτεμβρη ο Σαμαρας να βγει και να πει ΔΗΜΟΣΙΑ οτι η Κυβερνηση εχει ΑΠΟΤΥΧΕΙ.
    Ας μαζέψουν το κώλο τους γρήγορα εκεί στη ΝΔ να οργανωθούν και να προετοιμαστούν ωστε να πιέσουν τη κατάσταση για βουλευτικές εκλογές.
    Το κόσμο δεν ενδιαφέρει το πόσες δυσκολίες υπάρχουν. Δεκαετίες ολόκληρες το κόμμα, τα κόμματα, είναι στα πούπουλα, τα πρόσωπα που φιλοξενούν τα κόμματα επαναπαύονται και η βάση πάντα στενάζει. Όταν έρχονται απαιτητικοί καιροί όπως οι τωρινοί ο κόσμος περιμένει τα πρόσωπα να βγούν μπροστά και να οδηγήσουν τις εξελίξεις, οχι να κοιτούν σαν ζαβλακωμένες αγελάδες της βάση τους. ΔΙΑΟΛΕ! Μια φορα στις τόσες τους χρειάζεται πραγματικά ο τόπος. Τους υπόλοιπους καιρούς ας καθίσουν να ρουφούν το φρέντο τους, τώρα όμως τους ΄χει ανάγκη.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ, ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!

    Η ΝΔ ΘΕΛΕΙ Η ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?

    • CRAZY DOCTOR avatar
      CRAZY DOCTOR @ Ολντ Τραφορντ 25/08/2010 12:23:33

      ουτε ηθελε οπως αποδειχτηκε, ουτε θελει....το μονο που τους ενοιαζε δεκαετιες τωρα, ηταν να γινουν το μπλε πασοκ

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ολντ Τραφορντ 25/08/2010 12:26:01

      Δεν καταλαβαίνω γιατί η ΝΔ δεν μιλάει για φλέγοντα ζητήματα που είναι και πιασάρικα και εύκολα στη διαχείριση:
      Νόμος Καστανίδη για μη προφυλάκιση κακοποιών για παράδειγμα.
      Ανοχή παραεμπορίου (εδώ βέβαια υπάρχει το λαμπρό προηγούμενο Παυλόπουλου).
      Καθυστερήσεις στο διορισμό διοικήσεων σε βασικούς οργανισμούς και νοσοκομεία. Στην Αττικό Μετρό έκαναν 6 μήνες να διορίσουν διευθυντή.
      Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω την αντιπολιτευτική τακτική Σαμαρά.

      • CRAZY DOCTOR avatar
        CRAZY DOCTOR @ ΒΙΣ 25/08/2010 12:28:55

        εκανε αντιπολιτευση στη ντορα..

      • Alex avatar
        Alex @ ΒΙΣ 25/08/2010 12:32:03

        Στη συμπολιτευομενη με το ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ Ντορα....

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ ΒΙΣ 25/08/2010 13:11:09

        Να βγει και να πει σε ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ότι:

        "κύριοι αυτό το μνημόνιο σημαίνει αυτό κι αυτό...ότι τα δάνεια των τοκογλύφων έχουν υποθηκεύσει την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ όπως ο πολίτης υποθηκεύει το σπίτι του...ότι στην πρώτη κατάπτωση εγγύησης Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΡΜΑΙΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ΤΗΣ...ότι απώτερος στόχος είναι ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΤΕ ώστε το διεθνές κεφάλαιο να βάλει χέρι κοψοχρονιά σε ΕΘΝΙΚΗ ΓΗ και κύριαρχικά δικαιώματα, λιμάνια, αεροδρόμια, εταιρίες, ΔΕΚΟ, χρηματιστήριο, ορυκτό πλούτο...ότι στόχος είναι να φτωχύνει και να διαλυθεί η ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...ότι άλλα κράτη θα ακολουθήσουν γιατί το σχέδιο είναι εκπονημένο από το διεθνές κεφάλαιο και προωωθείται από ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ...


        Τέτοια πράγματα να βγει να πει...ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!

        Κατοχή έχουμε ρε δεν είναι παίξε-γέλασε!!!!!!!!!
        Αυτά τα καθάρματα έφεραν την πείνα και την σκλαβιά μπροστά στην πόρτα μας.

        Τις σάρκες μας και τα παιδιά μας θα μας ζητήσουνε ρε σε λίγο...ποιο παραεμπόριο και διοικήσεις νοσοκομείων;;;;;

        Θέλει να κυβερνήσει ο Σαμαράς;;;
        Θέλει να σώσει τον τόπο;;;;
        Να βγει και να πει όλα αυτά σε εθνικό δίκτυο παρακαλώ και θα σου πω εγώ μετά πόσες ώρες θα μετράει ο τζέφρυ κι η παρέα του!!!!!

        ΠΟιος έχασε τα κάκαλα ρε να τα βρουν οι πολιτικοί;;;;;

      • Μisha avatar
        Μisha @ ΒΙΣ 25/08/2010 13:23:12

        Τσιλιβήθρα

        Ο Φαηλος έχει το λόγο και τον τρόπο.Μακάρι να γίνει .Θα είναι μεγάλο βήμα προς την απελευθέρωση.Πολύ φοβάμαι πως δεν τον αφήνουν τον Σαμαρά να τα πει αυτά ακόμα κι αν θέλει (Δημας, Αβραμό, Μηταράκης κλπ)

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ ΒΙΣ 25/08/2010 13:36:49

        Misha

        Διαφωνώ κάθετα με πολλά από όσα λέει ο κος Φαήλος αλλά σέβομαι ακράδαντα το ότι εδώ εκτίθεται επώνυμα και υπογράφει όσα λέει.

        Δεν είμαι κομματικός, σιχαίνομαι πλέον οτιδήποτε έχει σχέση με "παράταξη", συμπαθούσα τον Κ.Κ. για τις προθέσεις του και τον Σαμαρά για τον χαρακτήρα του αλλά κι επειδή ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΠΙΣΤΕΥΕ.

        Πέραν από σεβασμό όμως εδώ είναι εθνική προδοσία.
        Έχουμε κατοχή.Την έφερε ένας δικός μας.
        Όπως σου γράφω αυτή τη στιγμή ΤΡΕΜΩ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ βλέποντας στην πράξη ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΖΑΜΕ ΜΙΚΡΟΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ!!!!!
        Τρέμω πιο πολύ από ότι πεινάω σαν ελεύθερος επαγγελματίας που δεν ξέρω καν πως θα βγάλω το χειμώνα.
        ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ...!!!
        ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝΕ ΜΕ ΜΑΣ.

        Δεν μπορώ να κάθομαι και να συζητάω πόσο καλός είναι ο Σαμαράς ή ο τάδε ή ο δείνα...δεν μπορώ.

        Να βγει μπροστά να προστατέψει ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ και θα τρέξω δίπλα του πεινασμένος να δώσω ότι έχω και δεν έχω!!!

        Αλλά πρέπει ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝΑ.

        Έχουμε κατοχή.Την έφερε ένας δικός μας για να ξεπουλήσει όσα πολέμησαν οι παππούδες μας να φτιάξουν.Όλα τα άλλα είναι μπούρδες μπροστά σ'αυτό.

        Ο εχθρός είναι προ των πυλών και πρέπει να φορμάρουμε φάλαγγα πάλι..

        Τρέμω και βουρκώνω από τα νεύρα φίλε...πεινάει ο κόσμος και τρώει φιλότιμο χρόνια και χρόνια...και θα μας πει ο Σαμαράς ότι "δεν τον αφήνουν";;;

        ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΖΕΦΡΥ ΚΑΙ Η ΝΤΠ ΘΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΩΡΕΣ...ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕΡΕΣ!!!!

        "Δημοκρατικό Μανιφέστο της Ελλάδας 2010-λάθη, προδοσία και ο 21ος αιώνας στη χώρα που γέννησε το φως"

        Ούτε καν πνευματικά δικαιώματα δεν θέλω...

        ΠΑΤΡΙΔΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!

      • Μisha avatar
        Μisha @ ΒΙΣ 25/08/2010 13:48:58

        tsilivithras

        Mακάρι να εισακουστείς.
        Η καταγγελία του Κατοχικού Μνημονίου όμως πώς μπορεί να συνδυαστεί με τη δέσμευση Σαμαρά πως «θα τιμήσει τις δεσμεύσεις προς τους δανειστές»;

        Γιατί η Ααριστερά δεν προχωρά στη συγκέντρωση υπογραφών ενάντια στο άθλιο προδοτικό Μνημόνιο; Σε μερικές μέρες θα είχαν συγκεντρωθεί εκατομμύρια υπογραφών!

        Μήπως τελικά παρακολουθούμε σκιαμαχίες με μικροκομματικό χαρακτήρα στην πλάτη της πατριδας;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ ΒΙΣ 25/08/2010 14:26:44

        Εγώ να εισακουστώ φίλε Misha;;;...ΟΛΟΙ ΜΑΣ!!!!
        Εγώ βρήκα φωνές ζωντανών εδώ μέσα κι είπα να ενώσω και τη δική μου.

        Και οι Σαμαράδες όλου του κόσμου να μην ακούνε εμάς...ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥΣ...Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ!!!

        Το γραψα και αλλού...ο ηγέτης πρέπει να ακούει εθνικό ύμνο και να ΚΛΑΙΕΙ!!!!!
        ΝΑ ΚΛΑΙΕΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΥΛΟΓΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΗΓΕΙΤΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!!

        Αριστερά;;;;Σκιαμαχίες;;;;χαχαχαχαχαχαχα

        Και αναρωτιέσαι ακόμε ρε φίλε Misha;;;;

        Κάθομαι και σε διαβάζω και ζηλεύω τον λόγο σου και τις γνώσεις σου και το σθένος των απόψεών σου και πας να με βγάλεις τρελό;;;
        Ακόμα αναρωτιέσαι;;;;

        Το απόλυτο κομματικό ΤΙΠΟΤΑ μιλάει με τους ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ πολιτικούς για οτιδήποτε πέραν της ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!!!!!

        Αυτοί φταίνε για όσα περνάμε.
        Αυτοί είναι ο λόγος που έχει καταστραφεί αυτός ο τόπος.
        Αυτοί είναι ο Δούρειος Ίππος των τοκογλύφων και των απανταχού "προμηθευτών".

        Αηδίασα πια...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ ΒΙΣ 25/08/2010 14:29:02

        "Η καταγγελία του Κατοχικού Μνημονίου όμως πώς μπορεί να συνδυαστεί με τη δέσμευση Σαμαρά πως «θα τιμήσει τις δεσμεύσεις προς τους δανειστές»;"

        Όσο για αυτό Misha ας κοιτάξουμε Αργεντινή, Ισλανδία, Ουγγαρία...
        Ας στραφούνε στον Ελληνκό λαό με δημοψήφισμα.
        Και μετά ας κάνουν το καθήκον τους...να υπηρετήσουν την πατρίδα και τον πολίτη.

        ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΡΑΜΕΝΑ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ.

      • Μisha avatar
        Μisha @ ΒΙΣ 25/08/2010 14:31:15

        Mαζί σου,φίλε.

        Είθε να εισακουστεί η προτροπή από όσους βλέπουν πού μας οδηγεί η Νέα Κατοχή της ληστοσυμμορίας ΓΑΠ-ΕΕ-ΔΝΤ.

  10. undercover gpr avatar
    undercover gpr 25/08/2010 12:42:17

    Η ιδιωτική μικρομεσσαία οικονομία είναι είναι ο τελευταίος πυλώνας που συγκρατεί τη χώρα από την επίσημη πτώχευση και πρέπει να βρει ρευστό.

    Οι "ιδιωτικές" τράπεζες είναι οι μόνες (προς το παρόν) με πρόσβαση σε ρευστό χάρη στις εγγυήσεις του Ελληνικού λαού.

    Εάν το κράτος δεν επιβάλλει με κάποιο τρόπο το ρευστό αυτό (που ουσιαστικά παρακρατήται από τις τράπεζες) να διοχετευτεί στην αγορά σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει μικρομεσσαία επιχειρηματικότητα (η δομική βάση της Ελληνικής οικονομίας) άρα και μεγάλο μέρος των κρατικών εσόδων.

    Σύνολο 78 δις (!!) σε ρευστό και εγγυήσεις από τα πρώτα 28 του ΚΚ και μετά έχουν αντλήσει αυτοί οι κύριοι με τις πλάτες του Ελληνικού λαού και έχουν το θράσος να λένε ότι φταίει η έλλειψη χρηματοδότησης από τη διεθνή διατραπεζική και η Κατσέλη για τον νόμο περί δανειοληπτών.

    Σιωπή από παντού όμως , περιέργως κι από τα μπλογκς εκτός ελαχίστων.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ undercover gpr 25/08/2010 12:49:01

      Δεν θέλουν να υπάρχουν μικρομεσαίες-οικογενειακες επιχειρήσεις.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Γιάννης 25/08/2010 12:58:09

        Υπερβολές , απλά η τραπεζοκρατία καλά κρατεί και επί βαρβαροειδούς σοσιαλισμού.Οι λόγοι είναι λίγο πιο περίπλοκοι με κύριους τα σκληρότερα λογιστικά πρότυπα,την αστάθεια στις αποτιμήσεις ακινήτων και τις επερχόμενες συγχωνεύσεις.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Γιάννης 25/08/2010 13:59:18

        @ undercover gpr

        "Η ιδιωτική μικρομεσσαία οικονομία είναι είναι ο τελευταίος πυλώνας που συγκρατεί τη χώρα από την επίσημη πτώχευση και πρέπει να βρει ρευστό."

        Η ιδιωτική μικρομεσαία επιχείρηση είναι ο πυλώνας κάθε μικρής οικονομίας.Παράγει πλούτο, θέσεις εργασίας, υπεραξία προιόντος και επενδύει/καταναλώνει το χρήμα που κερδίζει εγχώρια.
        Επί πλέον στηρίζεται ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και την στηρίζει με την σειρά του.
        Έχω παλιότερα άρθρα στην βιβλιοθήκη μου που μιλάνε για τον ρόλο της οικογένειας στην ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση και το πως στηρίζει τα παιδιά της να κάνουν "προκοπή".
        Το πως ολόκληρες οικογένειες ζουν από μια μικρή επιχείρηση και δυναμώνουν τους συνετκικούς τους δεσμούς ενώ μπαίνοντας σε δεύτερη και τρίτη γενιά δημιουργούν ολοένα και μεγαλύτερες επιχειρηματικές οντότητες.
        Πως σε περιόδους σαν αυτή που περνάμε η οικογένεια στερείται και υπομένει προκειμένου να βοηθήσει την επιχείρηση και θα κάνει οτιδήποτε για να την προστατεύσει.
        Πως το σύγχρονο κεφάλαιο βλέπει τέτοιες εμπορικές οντότητες και ξερογλύφεται (μιλάμε γι αυτές που πέρασαν σε μεγαλύτερη κλίμακα κερδοφορίας) αλλά δυσκολεύεται τα μέγιστα να τις αγοράσει από τους ιδιοκτήτες τους.
        πως το σύγχρονο κεφάλαιο σιχαίνεται οτιδήποτε επιχειρηματικό λειτουργεί προς ώφελος της "διάρκειας" και επιθυμεί να λειτουργεί με όρους χρηματιστηριακούς δλδ "αγόρασε σπάσε σε κομμάτια και πούλα".
        Πως η παραδοσιακή μικρομεσαία επιχείρηση δημιούργησε αποταμιεύσεις και δημιούργησε μικροιδιοκτήτες ακινήτων ΑΜΦΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΧΤΥΠΗΘΗΚΑΝ ΒΑΝΑΥΣΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ!!!!

        Όπως δεν θέλουν πατρίδες, δεν θέλουν θρησκείες, δεν θέλουν ισχυρούς συνεκτικούς δεσμούς που κρατάνε σε εγρήγορση και αφυπνίζουν έτσι δεν θέλουν και τους μικρομεσαίους που είναι η βασικότερη πηγή εσόδων μιας μικρής οικογενειακής οικονομίας όπως η Ελληνική και μια από τις βασικότερες πλατφόρμες παραγωγής και παράδοσης Ελληνικής κουλτούρας.

        Όλα τα άλλα που λες (σωστά) είναι τα εργαλεία του συστήματος ώστε να πετύχει το σκοπό του.

    • Μisha avatar
      Μisha @ undercover gpr 25/08/2010 13:02:06

      96 φτάσανε τα δις ...
      gpr, το σχέδιο λέει να κλείσουν όλοι οι μικρομεσαίοι για να πάει όλο το χρήμα στις πολυεθνικές.Μετά θα μας πτωχευσουν και επισήμως.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Μisha 25/08/2010 13:28:47

        28 του ΚΚ + 25 του Παπακ. + 10 του ταμείου χρηματοπιστωτικής σταθερότητας + 15 κρυμμένα στο μνημόνιο (απ' ότι λέει ο Techie).

        Για άλλα δεν γνωρίζω αν και ποτέ δεν ξέρεις με αυτούς.Παρακαλώ για update αν έχω μείνει πίσω.

      • Μisha avatar
        Μisha @ Μisha 25/08/2010 13:54:21

        δες αυτό

        h--p://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=796:-96-1&catid=92:er-apasxolisi&Itemid=275

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Μisha 25/08/2010 14:05:32

        Μάλιστα.Είναι συνολικό το νούμερο αυτό.Δανείζονται και με δικές τους εγγυήσεις (όπως π.χ με αγορασμένα Ελληνικά ομόλογα ή τραπεζικά ομόλογα).

        Ο λαός δια του κράτους έχει παραχωρήσει εγγυήσεις και ρευστό σύνολο 78 σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία.

      • Μisha avatar
        Μisha @ Μisha 25/08/2010 14:09:55

        το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως οι «ιδιωτικές» τραπεζες λειτουργούν έξω από κάθε κανόνα «ελεύθερης οικονομίας.»
        Ααν ήταν κρατικές επιχειρήσεις θα μας πίεζαν να τις ιδιωτικοποιήσουμε! Τωρα όχι μόνο αυτο δνε κάνουν αλλά και τις επιδοτούν σκανδαλωδώς!
        Γιατί ήταν «παράνομες» οι κρατικές επιδοτησεις σε Ολυμπιακή ή ΟΣΕ , ενω οι τραπεζες τρωνε συνεχώς και χορτασμός δεν έχουν και δεν τιθεται ζήτημα;

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Μisha 25/08/2010 14:24:22

        Αυτό που τρέμουν όλοι στα επιτελεία είναι μην τυχόν και καταρρεύσει καμιά από δαύτες και χρειαστεί να κρατικοποιηθεί.

        Στη περίπτωση δε φαινομένου ντόμινο της Ελληνικής διατραπεζικής (κάτι όχι τόσο απίθανο λόγω του ιδιαιτέρως βραχυχρόνιου δανεισμού από την ΕΚΤ) το Ελληνικό κράτος κληρονομεί ένα ποσό της τάξεως των 300δις ως χρέος αφού δεν θα έχει άλλη επιλογή από την κρατικοποίηση όλου του τραπεζικού συστήματος.

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/08/2010 13:08:08

    Δεν θέλουν μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά η υπερσυγκέντρωση είχε ξεκινήσει επί Σημίτη αργά αργά, τη δεκαετία του 90 και ολοκληρώθηκε τη δεκαετία του 2010.

    Η τρόικα γνωρίζει πολύ καλά την ελληνική επιχειρησιακή χαρτογράφηση:
    τη συνολική αναλογία ξένων προς ελληνικών,
    την αναλογία των εγχώριων προς τα ξένα καρτέλ,
    το ποσοστό των μικρομεσαίων ελληνικών, των καταστημάτων, των υπηρεσιών.

    Αυτό το εναπομείναν ποσοστό των Ελλήνων μικρομεσαίων πρέπει να εξαφανισθεί.

    Αν ήθελαν θα μας είχαμε αφήσει να υπάρξουμε.

    Διάβασα σήμερα μια είδηση και δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή να προβληματισθω.

    Σκοπιανές εφημερίδες γράφουν ότι την 1η Σεπτεμβρίου ο πρωθυπουργός θα παραστεί στα εγκαίνια του τεράστιου εμπορικού κέντρου του Βερόπουλου στα Σκόπια.
    Να είναι αλήθεια άραγε;

    Και αν είναι αλήθεια τι σηματοδοτεί η παρουσία του εκεί;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 25/08/2010 13:11:50

      Μα, προφανώς, την ηδονή του για το "θάνατο του εμποράκου", υπό το μανδύα της δήθεν "ελληνικής οικονομικής επέκτασης" στη γείτονα.

      Εδώ είναι που ταιριάζει γάντι το "τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι"...

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ αλλενάκι 25/08/2010 13:16:51

      Ότι σηματοδοτεί η επαφή με Νετανιάχου και τα κολητιλίκια με Ερντογάν.
      Διάβασε την ανάρτηση “Να γιατί οι ξένοι θεωρούν τον Γιώργο σαν “τον ανθρωπό τους” – “Ακάλυπτη” η Ελλάδα, “καλυμμένοι” οι ΕΚΤ, ΔΝΤ & ΕΕ !!” στο olympia.gr

      ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΑ...ΟΛΑ!!!!!

      Έρχεται διεθνής σύσκεψη για διεθνή/εθνικά θέματα Νοέμβριο-Δεκέμβριο και μέχρι τότε θέλουν όλα να ναι συμφωνημένα.
      Η πυραυλική ασπίδα πρέπει να τελειώνει τώρα που ο γιάνκης την κάνει από το Ιράκ και οι σιωνιστές γλύφουν τα δάχτυλά τους κοιτώντας προς τους Πέρσες...!!!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ tsilivithras 25/08/2010 13:29:37

        Τα εγκαίνια αν αληθεύουν, δεν σχετίζονται με κολλητιλίκια με Bibi. Σηματοδοτούν ρευστά βαλκανικά σύνορα. Πιο ωμά δεν γίνεται.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 25/08/2010 13:40:40

        Βρε αλλενάκι και τα ρευστά σύνορα δλδ τι σηματοδοτούν;;
        Ό,τι και τα υπόλοιπα.
        Δες το bigger picture.

        Δεν υπάρχει αυτοτελές κεφάλαιο στο εγχειρίδιο της ΝΤΠ.
        Όλα συνδέονται κάτω από τον ίδιο σκοπό.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ tsilivithras 25/08/2010 13:50:39

        Συμφωνώ, χτυπούν πολλοί σε πολλαπλά σημεία, τώρα πιάσαμε ένα μείζον, τη Μακεδονία μας.

    • Μisha avatar
      Μisha @ αλλενάκι 25/08/2010 13:20:04

      Αλλενάκι , πέρα από την πλάκα, για εναν συνταξιουχο συμφέρει να πάει να ζήσει σε Βουλγαρία ή Σκόπια.
      Ήδη δεκάδες χιλιάδες ανθρώπων περνάνε σε Βουλγαρία για βενζίνη και ψώνια.Πολλοι περνάνε από τα νησιά και στην Τουρκία , για ρούχα, επισκευές αυτοκινήτων κλπ
      Πάμε, κανονικά, προς πλήρη διάλυση.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Μisha 25/08/2010 13:29:27

        Βεβαίως και συμφέρει. Ποιος συνταξιούχος όμως μπορεί να μάθει βουλγάρικα στα γεράματα, ώστε να μπορεί στοιχειωδώς να κινείται για τις καθημερινές του δραστηριότητες στη χώρα αυτή;

  12. undercover gpr avatar
    undercover gpr 25/08/2010 13:44:03

    Το επιχείρημα ότι δεν θέλουν μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι λίγο γενικόλογο και αόριστο.

    Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλουν μικρομεσαίες επιχειρήσεις μόνο για τους κλάδους που τους ενδιαφέρουν (και δεν έχουν μείνει και πολλοί με τα κατάλληλα περιθώρια κέρδους) διότι και οι ίδιοι ξέρουν πολύ καλά πως καμμία οικονομία/κράτος δεν επιβιώνει μόνο με κρατικά έσοδα προερχόμενα από πολυεθνικές και εγχώρια groups.

    Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως ο κλάδος των κατασκευών έπαψε να τους ενδιαφέρει και οι τράπεζες με το που ακούνε κατασκευές κρύβονται.Ένα άλλο ενδεικτικό στοιχείο είναι η στόχευση των κρατικών πληρωμών προς τις ξένες προμηθεύτριες εταιρίες φαρμάκων και εξοπλισμών.

    Γενικά ο στόχος είναι σίγουρα (όπως λέει κι ο Θείος) το ξεφούσκωμα αλλά πίσω από αυτήν την γενική στόχευση παίζονται πολλά παιχνίδια μεταξύ "μεγάλων" και τραπεζών στα οποία κανένας κρατικός θεσμός δεν μπορεί να παρέμβει.

  13. Orestios avatar
    Orestios 25/08/2010 15:17:05

    Και το spread ΣΤΙς 950 μονάδες.
    Μπράβο στο οικονομικό επιτελείο και τους πανάκριβους συμβούλους του GAP.
    Είναι άξιοι και ικανότατοι!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Orestios 25/08/2010 15:26:03

      Ειλικρινά απορώ τι ασχολείστε ακόμα με το spread. Είπαμε, ΔΕΝ πρόκειται να πέσει, θα μας κατασπαράξει όταν τελειώσουν τα δάνεια του ΔΝΤ. Μακάρι να έχουμε κηρύξει νωρίτερα τη στάση πληρωμών, να γλιτώσουμε.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Orestios 25/08/2010 16:20:32

      Το spread αφορά μόνον τη δευτερογενή αγορά ομολόγων, δηλαδή τρίτους που θέλουν ν' αγοράσουν ομόλογα ή να πουλήσουν από αυτά που κατέχουν πριν τη λήξη τους. Δηλαδή σπεκουλαδόρους, όσους έχουν απομείναι ν' ασχολούνται με Ελληνικά ομόλογα (έχουν απομείνει;).
      Το Ελληνικό Δημόσιο δεν προβλέπεται να δανειστεί με έκδαση ομολόγων μέχρι το τέλος του 2012. Μόνον βραχυπρόθεσμα έντοκα γραμμάτια θα εκδίδονται, τα οποία είναι εντελώς άλλη ιστορία.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Θείος 25/08/2010 16:22:01

        Όλα καλά λοιπόν. χαχαχαχαχα

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 25/08/2010 16:27:12

        Κάκιστα, που το είδες το καλά. Επειδή το βόïδι δεν μπορεί να κολυμπήσει, έκατσε στον πυθμένα της λίμνης και αναπνέει με καλάμι. Τεχνητή αναπνοή, το καλάμι λέγεται ΕΚΤ και ΔΝΤ.
        Φυσικά η άλλη "λύση", της στάσης πληρωμών, ήταν να το δώσουν κατευθείαν στο χασάπη.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 25/08/2010 16:31:57

        Παράφαγε το βόïδι, επί δεκαετίες. Μασέλλα Γιάννου και λιπο-σαμπρέλλα Κωστάκη. ΚΑι από μυικό σύστημα, σαν του Κινέζου από το Κορακοχώρι της Ηλείας.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Θείος 25/08/2010 16:33:55

        http://www.zerohedge.com/article/morgan-stanley-says-governments-will-default-only-question-how#comment-542674

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Θείος 25/08/2010 16:34:35

        Με το GAP θα σωθούμε. χαχαχαχαχα

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 25/08/2010 16:37:11

        "Ισχυρή Ελλάδα", χα χα, ο καρχαρίας της Μεσογείου (κατά το Κελτική Τίγρις, του αδελφού pig Ιρλανδίας)!
        Και "επανιδρυμένο κράτος", ενισχυμένο με κοκορέτσι Μπαιρακτάρη και αστακομακαρονάδες Ραφήνας!
        Και ο Γιάννος με τη μασέλα να δαγκώνει σίδερα1

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Θείος 25/08/2010 16:39:55

        Ας δοξάσουμε το GAP που έφερε το ΔΝΤ και σε καμιά περίπτωση δεν θα γίνουμε σαν την Αργεντινή. χαχαχαχαχα

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 25/08/2010 16:42:05

        Καλά Orestios, ο GAP καμμία σχέση: Είναι γυμνασμένος και fit. Όλα αυτά τα χρόνια που οι άλλοι το κάνανε ιπποπόταμο το βόïδι, αυτός ασχολούνταν με extreme αθλήματα. Δεν ήξερε, και που να βρεί καιρό να ρώταγε.

      • Μisha avatar
        Μisha @ Ο Θείος 25/08/2010 16:48:42

        Γιατί Θείο είναι «άλλη ιστορία»; τα βραχυχρόνια δειχνουν πού θα κυμανθούν και τα μακροχόνια.Δανειστηκε ο ΓΑΠ προσφάτως με 6% για εξάμηνης διάρκειας.Σκέψου τι θα γίνει μεθαύριο...Δε χρειάζονται σοφίες.Πάμε για φούντο στοχευμένα και προμελετημένα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 25/08/2010 16:51:17

        Τα defaults πάλι, Μούντιδες και τα λοιπά, είναι αγγλοσαξωνικά εργαλεία, αδερφίστικα πράγματα. Απορώ τι είστε ακόμα κολλημένοι με τους φλώρους.
        Του λόγου μου Orestios, δεν το έκρυψα ποτέ, δεν τους πάω: Προτιμώ Γαλάτες και Γότθους.
        Άν έχεις παρέα τον Γαλάτη-Μαγυάρο-Καρντάση Οβελίξ και την Βαλκυρία κομμουνίστρια κόρη του παπά, αποκλείεται να φάς ξύλο.
        Που πάτε ρέ, δεν καταλάβατε ακόμα ότι σήμερα δεν τη βγάζεις καθαρή με παρέα Αμερικανάκια;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Θείος 25/08/2010 17:01:50

        Ε, αφού είναι slim fit τότε μια χαρά τα πάει το GAP θειέ. χαχαχαχαχα

        Το default έρχεται με ορμή και θα σαρώσει.
        Τα τρένα θα ταξιδεύουν πάλι για την Γερμανία.
        Και θα κλαίνε οι κεσέδες

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 25/08/2010 17:07:13

        Σοβαρά τώρα, όχι πλάκα, θέλετε όντως να χρεωκοπήσουμε; Να το σκάψουμε το σπίτι, να το κάνουμε οικόπρδο, για το "κόμμα";
        Αλλά τι λέω, οι άλλοι σκάψανε το γήπεδό τους με τρακτέρ. Για τή "φανέλλα".
        Υπάρχουν πολλοί ζουρλιάρηδες σ' αυτή τη χώρα. Άν είχα φτιάξει βιοτεχνία με ζουρλομανδύες, θα ήμουν τώρα Ωνάσης.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Θείος 25/08/2010 17:09:28

        Θειέ θέλουμε να μας σώσει το GAP. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
        Και ισχυρίζεται πως μπορεί. χαχαχαχαχαχαχα
        Έχει φέρει και τους ικανότερους άχρηστους μετά από αυτόν για να πραγματώσει το όραμα του σοσιαλισμου.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 25/08/2010 17:17:16

        Καλά, αυτός είναι ακόμη ερασιτέχνης στις ζημιές, έχει μέλλον, αλλά εσείς οι επαγγελματίες σπάστε εν τω μεταξύ και τίποτα δοκάρια! Με Ευρωπαικές "κοινές διοργανώσεις" θ' ασχολούμαστε τώρα;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Θείος 25/08/2010 17:24:20

        Και η ΕΕ από κοινού με το GAP θα μας σώσει. χαχαχαχαχαχα
        Και το ΔΝΤ θα μας σώσει. Όλοι θα μας σώσουν τώρα που έχουμε το GAP. Τίποτα δεν μας σταματά από την σωτηρία. χαχαχαχαχα
        Όλα πάνε μια χαρά.
        Πες μας κι άλλα θχιέ

  14. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 25/08/2010 15:32:13

    Ερχεται σοσιαλισμός με μεγάλες δρασκελιές όσο επιτείνεται η βαρβαρότητα. Μακάρι αυτή τη φορά να έρθει μαζύ με δημοκρατία, γιατί αλλιώς ....

    • Orestios avatar
      Orestios @ http://neotera.wordpress.com 25/08/2010 16:23:32

      Ο σοσιαλισμός είναι ήδη εδώ και φανερώνει την πραγματικά βάρβαρη φύση του.
      Αυτό που θα ακολουθήσει στην αντίδραση στον σοσιαλισμό θα είναι περισσότερη βαρβαρότητα και κατάργηση της δημοκρατίας για προστασία του σοσιαλισμού.

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 25/08/2010 16:15:28

    Το φορολογικό ζήτημα και τα ελλείμματα
    του Ναπολέοντος Μαραβέγια, "Κυρ. Ελευθεροτυπία" 14/08/2010

    Ο τρόπος κατανομής των φορολογικών βαρών και των δημόσιων δαπανών μεταξύ των κοινωνικών τάξεων αποτελεί το σημαντικότερο κριτήριο για το ιδεολογικό στίγμα της πολιτικής εξουσίας σε κάθε εποχή και ιδιαίτερα στις σύγχρονες κοινοβουλευτικές δημοκρατίες.
    Ταυτόχρονα, η φορολόγηση των πολιτών, έμμεσα και κυρίως άμεσα, προκαλεί μεγάλες αντιδράσεις. Πάντοτε οι φορολογούμενοι αντιδρούν στην απόσπαση μέρους του εισοδήματός τους από το κράτος. Προσπαθούν να αποφύγουν αυτή τη συνεισφορά θεωρώντας ότι είναι άδικη και συχνά άσκοπη. Εξάλλου, απέκτησαν και θεωρητική υποστήριξη με τις νεοφιλελεύθερες απόψεις που κυριάρχησαν κυρίως στον αγγλοσαξονικό χώρο.
    Οι απόψεις αυτές θεωρούν ότι η φορολογία πρέπει να μειωθεί για να απελευθερωθούν οι δυνάμεις της αγοράς, με στόχο τη μεγαλύτερη οικονομική ανάπτυξη, ενώ ταυτόχρονα και οι δημόσιες δαπάνες πρέπει να περιοριστούν στο ελάχιστο, διότι δεν έχουν κανένα παραγωγικό αποτέλεσμα. Τα τελευταία χρόνια οι νεοφιλελεύθερες απόψεις εφαρμόσθηκαν και στη χώρα μας, μόνο κατά το σκέλος της ελάφρυνσης της φορολογίας και κυρίως της κρατικής ανοχής στη φοροδιαφυγή, με ταυτόχρονη όμως αύξηση των δημόσιων δαπανών (οι οποίες, ενώ εθεωρούντο αντιπαραγωγικές, ήταν εξαιρετικά χρήσιμες για εκλογικούς λόγους), με αποτέλεσμα την αύξηση του δημοσιονομικού ελλείμματος. Στη σημερινή παγκόσμια οικονομική κρίση η αύξηση των δημόσιων δαπανών για τη στήριξη της οικονομικής δραστηριότητας δημιούργησε δημοσιονομικά ελλείμματα σε όλες σχεδόν τις χώρες, με αποτέλεσμα να μετριαστούν οι νεοφιλελεύθερες απόψεις περί φορολογίας, προκειμένου να καλυφθούν τα ελλείμματα αυτά.
    Στη χώρα μας ο προαναφερόμενος ιδιότυπος συνδυασμός στην εφαρμογή μέτρων νεοφιλελεύθερης πολιτικής οδήγησε την ελληνική οικονομία στα πρόθυρα της χρεοκοπίας.
    Η σημερινή κυβέρνηση βρέθηκε συνεπώς μπροστά στην ανάγκη να μειώσει τις δημόσιες δαπάνες και ταυτόχρονα να αυξήσει τη φορολογία, προκειμένου να περιορίσει το τεράστιο δημοσιονομικό έλλειμμα και ταυτόχρονα να ικανοποιήσει τους δανειστές της χώρας μας στο πλαίσιο του μνημονίου.
    Οπως φαίνεται, όμως, η μείωση των δαπανών αποδεικνύεται «ευκολότερη» υπόθεση, πολιτικά και διοικητικά, απ’ ό,τι η αύξηση της φορολογίας και κυρίως η αντιμετώπιση του χρόνιου προβλήματος της φοροδιαφυγής, πολύ περισσότερο όταν οι φοροδιαφεύγοντες έχουν εθισθεί στην κρατική ανοχή τα τελευταία χρόνια.
    Προφανώς οι διοικητικές και οργανωτικές καθυστερήσεις δεν είναι άμοιρες της μεγάλης δυστοκίας στην αύξηση των φορολογικών εσόδων, χωρίς να υποτιμάται και η αντικειμενική δυσκολία άντλησης φόρων από τους πολίτες όταν βρίσκονται σε οικονομική δυσπραγία λόγω της κρίσης και της ύφεσης στην οικονομική δραστηριότητα.
    Ομως το φορολογικό ζήτημα αποτελεί το σημαντικότερο κριτήριο για την πολιτική επιτυχία του δύσκολου εγχειρήματος της εξυγίανσης των δημόσιων οικονομικών και γενικότερα της ελληνικής οικονομίας. Η μεγάλη πλειονότητα των πολιτών θεωρεί ότι είναι δυνατή η φορολόγηση των μεγάλων εισοδημάτων που συστηματικά φοροδιαφεύγουν, αν σθεναρά επιχειρηθεί.
    Μια τέτοια προσπάθεια ίσως επιφέρει εξισορρόπηση στην οικονομική πίεση που υφίστανται τα μικρά και μεσαία εισοδήματα, τόσο από την ύφεση της οικονομίας (και συνεπώς από τη μείωση των αμοιβών τους) όσο και από την ήδη αυξημένη φορολογία, ιδίως των μισθωτών, του δημόσιου αλλά και του ιδιωτικού τομέα.
    Η φορολόγηση εξάλλου των εισοδημάτων που διαφεύγουν μπορεί να αποτελέσει και τη μοναδική δυνατότητα αύξησης εσόδων (δεδομένου ότι οι μισθωτοί του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα δεν ξεπερνούν το 50% του συνόλου των εργαζόμενων στη χώρα μας), ενώ ταυτόχρονα θα προσδώσει πολιτικό και ιδεολογικό περιεχόμενο στη σημερινή προσπάθεια.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Ο Θείος 25/08/2010 17:06:22

      Δηλαδή τι προτείνει;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Γιάννης 25/08/2010 17:10:15

        Αφαίμαξη επειγόντως στους "έχοντες κατέχοντες" (μη πάει και η πίεση τους 20). Και Σουηδική γυμναστική, με ψηλό συντελεστή και αντικειμενικά τεκμήρια, να κάψουν τα περιττά λίπη. Σαν ιπποπόταμοι έχουν γίνει.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Γιάννης 25/08/2010 17:26:03

        Δεν φαντάζομαι να εννοείς τον Πάγκαλο και το Βενιζέλο.
        Γιατί ο Άκης είναι ΣΥΛΦΊς, όπως και ο Γιάννος, ο μεγ΄λαλος αγωνιστής του σοσιαλισμού. Το GAP είναι μεγαλύτερος και ο μοναδικός σωτήρας. Και μπατηράκιιιιιιιι!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Γιάννης 25/08/2010 17:49:06

        Ά, όλα κι όλα, του Γιάννου μόνο καθαρισμός οδοντοστοιχίας του πρέπει!
        Ο Βαγγελάρας και ο Θόδωρας Σουηδική, ενισχυμένο πρόγραμμα (μαζί με τον Κώστα, μικτή διακομματική ομάδα). Και νηστεία 2x40 ημερών (επιτρέπεται μόνο κρασί παραγωγής του πρώτου).
        Ο ΓΑΠ προπονείται μόνος του.
        Ο Άκης δίαιτα Καραïβικής, με βάση το ρούμι (μπάς και θυμηθεί μέσα στη ζάλη, τους χρηματοδότες).

  16. Άργος avatar
    Άργος 26/08/2010 10:54:49

    Σύνοψη:
    1) Δεδομένη η πρόγνωση ότι θα προχωρήσουμε σε default. (Με τα τωρινά δεδομένα, πλησιέστερη πιθανή ημ/νία Μάιος '11.)
    - Πόσο λάθος η αιτίαση ότι τούτη η περίοδος χρησιμεύει στις Τράπεζες να μαζέψουν ό,τι μπορούν; - Συμβιβασμοί χρεών, πώληση χρεών σε ξένες εισπρακτικές κλπ.
    - Άρα πρόκειται για διάσωση του τραπεζικού συστήματος, όχι της χώρας.
    2) Ανάγκη να φορολογηθούν οι έχοντες ώστε και οι στόχοι να επιτευχθούν και η λαϊκή δυσαρέσκεια να μείνει ανενεργή.
    - Πόσο εφικτό όταν η ελίτ θέλει να μένει στο απυρόβλητο;
    - Δεν προδιαγράφει η στάση τους ότι δεν θα πληρώσουν οι έχοντες;
    - Άρα θα συμπιέζεται βαθμιαία ο μέσος πολίτης με την έμμεση κι έκτακτη φορολογία και παράλληλα θα εκποιείται περιουσία.
    3) Δεν είναι ανάγκη να συμμαζευτούν οι καθιερωμένες παρατυπίες (κομψά) κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος _ταυτόχρονα_; Δηλαδή να αλλάξει νοοτροπία και λειτουργία όλο το Δημόσιο κι ο ευρύτερος δημόσιος τομέας.
    - Πόσο εφικτό;
    - Δεν γίνεται κάτι στην κατεύθυνση αυτή. ΑΥΤΟ δείχνει ότι δεν ενδιαφέρει η εξυγίανση του Δημόσιου διαχειριστικού τομέα. Μάλιστα, έτσι διευκολύνεται το πέρασμα στον ιδιωτικό τομέα αφού ο πολίτης πια δει ότι δεν δουλεύει τίποτα - παιδεία, υγεία, υποδομές.

    Ίσως βέβαια, κάνω λάθος.

    - Άργος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.