#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/09/2011 20:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πανικόβλητη η κυβέρνηση τα δίνει όλα στην Τρόικα



Ούτε μια εβδομάδα δεν πέρασε από τη συνέντευξη που είχε δώσει ο κ. Βενιζέλος όπου προσπαθούσε να μας πείσει ότι όλα βαίνουν καλώς, ότι η τρόικα δεν μας τράβηξε το αυτί, ότι έφυγαν ευχαριστημένοι κι ότι η διαπραγμάτευση συνεχίζεται.

Πλήρες ξεγύμνωμα του τσάρου της οικονομίας καθώς ότι ζητούσε η τρόικα (με αντάλλαγμα προφανώς να μην ανακοινωθούν τώρα νέα φορολογικά μέτρα) το προσφέρει στο πιάτο η κυβέρνηση θέλοντας να εξευμενίσει τους τροικάνους και να μας δοθεί η 6η δόση του δανείου.

Φανερά με την πλάτη στον τοίχο, μετά τις πρωτοφανείς επιθέσεις και πιέσεις των δανειστών και τις αλλεπάλληλες προειδοποιήσεις για επικείμενη και σκληρή χρεοκοπία προχώρησε σε δραματικές ανακοινώσεις οι οποίες όμως είναι απλά... ανακοινώσεις. Δηλαδή, μέτρα που έπρεπε να έχουν υλοποιηθεί εδώ και δύο χρόνια έρχεται τώρα ο κ. Βενιζέλος να μας πει ότι θα τα κάνει αύριο, μπας και πείσει την τρόικα ότι δεν είναι εντελώς για τα... μπάζα.

Ανακοίνωσε ότι ουσιαστικά καταργείται το πασοκικό εφεύρημα της προσωπικής διαφοράς στους μισθούς, εφεύρημα που έγινε για να μην στεναχωρήσει τους εφοριακούς και τις πράσινες συντεχνίες. Θα δίνει, λέει, πριμ παραγωγικότητας σε όσους εργαζόμενους πιάνουν τους στόχους. Τώρα ποιος θα είναι αυτός που θα κανονίζει σε ποιους και πότε αλλά και πόσο θα είναι το πριμ, αυτό είναι αλλού παπά ευαγγέλιο.

Η ουσία είναι ότι θα υπάρχει ένας μισθός στο δημόσιο τομέα για τα ίδια χρόνια και τα ίδια προσόντα και καταργούνται τα διάφορα πριμ.

Από την άλλη μεριά, αυτά που «ξέχασε» να τα κάνει τόσο καιρό θα τα κάνει... αύριο στον τομέα των ιδιωτικοποιήσεων. Στόχος τα 5 δισ. για φέτος και τα 28 δισ μέχρι το 2014. ΟΠΑΠ, ΔΕΠΑ, αεροδρόμιο, ΕΛΠΕ, ακίνητα του δημοσίου βγαίνουν άμεσα στο σφυρί, χωρίς όμως να μας λέει ο υπουργός πώς θα πιάσει τους στόχους με τις αποτιμήσεις να είναι τόσο χαμηλά.

Είπε, ακόμη ότι θα καταργηθούν άμεσα κι όχι σε εννέα μήνες όπως θα μπορούσε, δημόσιοι φορείς ενώ συνενώνονται και συγχωνεύονται άλλοι. Το έχουμε δει και το έχουμε ακούσει το παραμύθι από την αρχή της θητείας της κυβέρνησης. Τι τους εμπόδιζε τόσο καιρό να το κάνουν και θα το κάνουν σε λίγες ημέρες;

Οι απολύσεις, που ζητά μετ' επιτάσεως η τρόικα, θα είναι το μενού της κυβέρνησης και άμεσα. Θα χυθεί αίμα για 150.000 δημόσιους υπαλλήλους στις ΔΕΚΟ και τα Νομικά πρόσωπα καθώς η εργασιακή εφεδρεία επεκτείνεται παντού εκτός ίσως από τους μόνιμους υπαλλήλους.

Φυσικά, λίγες ημέρες πριν τη ΔΕΘ δεν μας προϊδέασε για το αν θα ληφθούν μέτρα ώστε να καλυφθεί η μαύρη τρύπα του ελλείμματος. Είτε συμβιβάστηκε η τρόικα, πράγμα δύσκολο, είτε θα μας ανακοινώσει το πικρό ποτήρι αργότερα.

Η ουσία είναι ότι ο κ. Βενιζέλος θέλησε να στείλει ένα μήνυμα στο εξωτερικό. Ότι η κυβέρνηση δεν είναι... παγόβουνο ακούνητο. Ότι κάτι κάνει και η 6η δόση δεν πρέπει να κινδυνεύει.

Όλα είναι υπό αμφισβήτηση. Θα μπορέσουν να κάνουν όσα δεν έκαναν σε δύο χρόνια; Κι αν ναι φτάνουν για να μη χρεοκοπήσει η Ελλάδα; Διότι το πρόβλημά μας είναι το τεράστιο χρέος, το έλλειμμα που δεν μειώνεται, η έλλειψη ανάπτυξης, η πολιτική της ύφεσης.

Για όλα αυτά υπάρχουν άμεσα μέτρα; 'Η μήπως επιχειρείται ηρωική έξοδος μετά τις κοινωνικές αντιδράσεις που αναπόφευκτα θα προκληθούν;

Και μια απορία από τις έκτακτες δηλώσεις του πρωθυπουργού.... συγγνώμη του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Ευ. Βενιζέλου: Γιατί δεν μιλούσε στα αγγλικά, αφού στα μεγάλα αφεντικά μιλούσε, στην τρόικα, και προσπαθούσε να την πείσει ότι κάτι κινείται;

Τι είχε μεταξύ άλλων προηγηθεί:

Το Νοέμβριο η 6η δόση (;)

Ανεξέλεγκτη χρεοκοπία στην Ελλάδα στα μέσα Δεκεμβρίου βλέπει η RBS

Κόλαφος από το Eurogroup, πιέσεις από την Γερμανία, αδιέξοδο στην κυβέρνηση

Ανώτατος αξιωματούχος του ΔΝΤ προβλέπει χρεοκοπία μέχρι τον Μάρτιο !!!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/09/2011 20:48:59

    Τις διαταγές των τροϊκανών κατακτητών ανακοίνωσε ο αγαπημένος των εκδοτών, και το ΠΑΣΟΚ μόλις υπέγραψε τη συνθήκη της οριστικής διάλυσής του εις τα εξ ων συνετέθη.

    Καθολική εθνική αντίσταση τώρα, να γκρεμίσουμε τις μαριονέτες των κατακτητών!

    • τάσος avatar
      τάσος @ Αυριανιστής 06/09/2011 20:55:00

      άμα είναι μάγκες ας πουλήσουν τώρα σοσιαλισμό οι κούφιοι. και εθνική αξιοπρέπεια και λαϊκή κυριαρχία οι κουφάλαινες.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ τάσος 06/09/2011 20:59:26

        Τελείωσαν οριστικά. Αυτό το διάγγελμα ήταν, ουσιαστικά, η προαναγγελία της διάλυσης αυτού του 37ετούς καρκινώματος. Ποιοι θα το ψηφίζουν πια, οι ΔΥ που θα απολύσει κατά χιλιάδες;

        Από τη διακήρυξη της 3ης Σεπτέμβρη, στη διακήρυξη της 6ης Σεπτέμβρη... με 37 χρόνια διαφορά! Κάλλιο αργά, παρά ποτέ.

  2. nikos karas avatar
    nikos karas 06/09/2011 20:51:27

    θα πουλησει τα κτιρια και μετα θα τα νοικιαζει! μεγαλη επιτυχια φιλς μου!

  3. Ian Mac Os avatar
    Ian Mac Os 06/09/2011 20:54:19

    Συγγνώμη, τί άλλες εναλλακτικές λύσεις είχε μπροστά στο ενδεχόμενο διακοπής της χρηματοδότησής μας; Το ενιαίο μισθολόγιο δεν είναι δικαιότατο μέτρο; Το άνοιγμα των κλειστών; Επίσης οι απολύσεις των κοπρώσκυλων του Δημοσίου και αυτές λάθος; Για συνέλθετε ορισμένοι, ο Σαμαράς θα έκανε κάτι άλλο?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ian Mac Os 06/09/2011 21:31:34

      Πιστεύεις πραγματικά ότι θα απολυθούν τα "κοπρόσκυλα"; Πολύ Πορτοσάλτε ακούς...

    • φωνη avatar
      φωνη @ Ian Mac Os 06/09/2011 21:56:38

      Γιατί να βρισκόταν ο Σαμαράς σε αυτό το σημείο; Για εξηγησέ μου; Σαυτό το σημείο οδήγησε η δική τους πολιτική.

      Και όταν τους έλεγε πριν 2 χρόνια να κάνουν αποκρατικοποιήσεις γελάγανε. Τώρα που θα τα ξεπουλήσουν σαρέσει;

    • BlackWhite avatar
      BlackWhite @ Ian Mac Os 06/09/2011 22:04:47

      Τι λες βρε ανόητε για κοπρόσκυλα δημοσιους υπάλληλους;Νομίζεις ότι όοι παίρνουν 3000 ευρώ μηνιάτικο;Άντε γιατί έχετε ξεφύγει τελείως παπαγαλάκια του μνημονίου.Όταν ελεύθεροι επαγγελματίες,έμποροι και βιομήχανοι καθώς και οι υπάλληλοι τους μεσω των μισθών σας , στην εποχή των παχιών αγελάδων τσεπώνατε τα χρήματα των ΔΥ κανένας δεν μιλούσε για απολύσεις και εφεδρείες.Τώρα που σφίξαν τα πράγματα κοιτάμε "καθοδηγούμενοι από ΜΜΕ και τρόϊκες να ρίξουμε στον Καιάδα τους ΔΥ μπας και σώσουμε το τομαράκι μας ή για να έχουμε και άλλους να υποφέρουν μαζί μας,Αλήθεια περιμένετε όσοι είστε άνεργοι ότι θα βρήτε ευκολότερα δουλειά αν στην στρατιά των ανέργων προστεθούν και άλλοι 150-200.000 απολυμένοι ΔΥ;
      Το να χαίρεσαι όταν υποβαθμίζονται οι άλλοι,αντι να αγωνιστής να βελτιώσεις την δική σου θέση είναι μίζερο,ζηλόφθονο και μικροπρεπές.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ BlackWhite 06/09/2011 22:24:19

        Ψάχνεις λογική σε κοινωνικούς αυτοματιστές;

      • dinodamo avatar
        dinodamo @ BlackWhite 07/09/2011 00:31:14

        Μαλλον εισαι ενας μουτζουροσφραγιδακιας που αναπολεις μερες που καθοσουνα στην καρεκλα και εκατονταδες ζωα περιμεναν ορθια ποτε και αν θα γουσταρεις να υπογραψεις νομιζοντας οτι εισαι σπουδαιος και τρανος.
        Οχι ρε ανοητε δεν θελουμε τα χρηματα σου ουτε την αφεντια σου.Μπορουμε με την προοδο της τεχνολογιας να κανουμε την δουλεια χιλιες φορες καλυτερα και γρηγοροτερα κι οχι οπως γουσταρεις.Θελουμε μηδεν γραφειοκρατια και συγχρονη Ελλαδα να στηριζεται στην βιομηχανια και τις κατασκευες κι οχι αυτο το κρατος τερατουργημα με 100 χιλιαδες ταμειες και 1,5 και βαλε εκατομμυρια γραμματεις και φαρισαιους.

        • Kostas avatar
          Kostas @ dinodamo 07/09/2011 10:23:43

          Δυστυχώς φίλε, η πρόοδος της τεχνολογίας που αναφέρεις έφερε ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που όλοι περιμέναμε, οδήγησε σε υπερσυγκέντρωση πλούτου στους λίγους που δημιουργούν τεχνολογία και καταστροφή όλων των υπολοίπων.
          Ακόμα θυμάμε τα χρόνια του Δημοτικού που μας λέγανε οι δάσκαλοι πόσο τυχεροί θα είμαστε μιας και όταν μεγαλώσουμε θα δουλεύουμε 3-4 μέρες την εβδομάδα, με μερικές ώρες την ημέρα και θα ζούμε καλύτερα, μιας και όλα θα γίνονται με ρομποτ και αυτοματοποιημένα ηλεκτρονικά συστήματα!
          Περάσανε κοντά 30 χρόνια από τότε..
          Στο δεύτερο σκέλος είχαν δίκαιο, στο πρώτο όμως; Εδώ κοντεύουμε να φτάσουμε σε εργασιακά επίπεδα 1800. Γιατί άραγε;
          Γιατί να υπάρχουν διάφοροι κύριοι παγκοσμίως με περιουσίες ίσες με το ΑΕΠ ολόκληρων χωρών;
          Θα τους χρειασθούν ποτέ αυτά τα χρήματα;
          Υπήρχε τέτοια υπερσυγκέντρωση πλούτου στην προ-ΙΤ εποχή;
          Για βάλε το μυαλό σου να σκεφτεί

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Kostas 07/09/2011 11:21:59

            Ένα μυαλό καμένο από τις ιδεοληψίες της νεοφιλελεύθερης κτηνωδίας, μπορεί να σκεφτεί;

      • SERT avatar
        SERT @ BlackWhite 07/09/2011 00:55:47

        ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ....ΟΠΟΙΟΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΠΟΚΤΗΝΩΜΕΝΟΣ.....ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Α ΠΑΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ......ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ ΔΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ......ΑΦΟΥ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ.....

        • dino avatar
          dino @ SERT 07/09/2011 05:01:28

          Οντως ειναι ζηλιαρης και κακος οποιος θελει ο συνανθρωπος του που πληρωνεται για να παιζει πασιεντζα να χασει την δουλεια του.

          • Κοντη Λιζα avatar
            Κοντη Λιζα @ dino 07/09/2011 12:27:47

            Πέστα, γιατί χάσαμε την μπάλλα.

            Αναγνωρίζω ότι πολλές φορές το δημόσιο είναι ένας εύσχημος τρόπος να αποφευχθεί η ανεργία. Δέχομαι επίσης ότι μερικές ΔΕΚΟ ακόμα και ελλειματικές είναι εθνικό συμφέρον να παραμείνουν κρατικές.

            Αλλά το δικό μας το χάλι δεν το έχω δει πουθενά. Δεν θα αναφέρω τις περιπέτειές μου όπου υπόλογοι είναι αυτοί που με τόση θέρμη υποστηρίζει ο Αυριανιστής κα γιατί θα μου ανέβει το αίμα στο κεφάλι. Με δυο λόγια συνοψίζεται στο "άνθρωποι που πληρόνονται εμφαν΄ζιονται στο κοινό που υπηρετούν ως μικροί καίσαρες αλλά επί της ουσίας δεν γνωρίζουν το αντικείμενο της εργασίας τους." Το χειρότερο; Δεν μπορεί καν να τους ακουμπήσει ο πολίτης που κατέτρεξαν, ενώ αυτός που τους ελέγχει υποτίθεται (ΓΕΔΔ, ΣτΠ) κοιτάει αλλού.

            Επί της ουσίας τώρα.

            Πήγαινα κατά καιρούς να δω φίλη σε δημόσια υπηρεσία. Δίπλα υπήρχε μια μεσόκοπη κυρία η οποία ήταν στο τηλέφωνο. όπως μου είπε η φίλη και αυτό σε καθημερινή βάση μιλά με το γυιό της στο Λονδίνο.

            Πήγαίναμε να πάρουμε καφέ στο κυλικείο και η κυρία στην επιστροφή ασχολιόταν με τον υπολογιστή της.

            Τώρα μου είπε παίζει πασιέντζα στον υπολογιστή και αυτό μέχρι τις 2:30 που σχολάμε. Κατά καιρούς κανόνιζε τηλεφωνικά τις δουλειές της από το χώρο εργασίας της. Αυτό γινόταν σε καθημερινή βάση για χρόνια γιατί τώρα το άτομο έχει βγει σε σύνταξη.
            Αυτούς τους τιποτένιους γιατί θα πρέπει να τους πληρώνει ο φορολογούμενος;

        • ΣΠΥΡΟΣ avatar
          ΣΠΥΡΟΣ @ SERT 07/09/2011 07:30:05

          Ὅ ΑΨΟΓΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ
          ΝΑ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
          ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ,Ο
          ΜΙΣΘΟΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ
          ΤΗ ΤΡΙΠΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛ-
          ΜΑΤΙΩΝ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΚΙ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ
          ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ??????

          • SERTIS avatar
            SERTIS @ ΣΠΥΡΟΣ 07/09/2011 10:03:37

            γιατί πολύ απλά η πνευματική ένδεια αυτού που λέει οτι πρέπει να απολυθεί ο δ.υ δεν μπορεί να καταλάβει ότι αν πέσει ηκαταναλωτική δύναμη του δ.υ αυτός θα πληρώνει πολύ παραπάνω φόρο....γιατί πολύ απλά....οποιος βγάζει έστω και λίγα θα του τα παίρνει ο μπενι....και θα του παίρνει περισσότερα αν υπάρχουν περισσότεροι άνεργοι

          • kostas avatar
            kostas @ ΣΠΥΡΟΣ 07/09/2011 10:27:58

            Η τριπλή φορολογία υπάρχει διότι υπάρχει πενταπλή φοροδιαφυγή!
            Δεν ξέρω κανένα μικρομεσαίο που δεν κατακλέβει το κράτος, τουλάχιστον κατά ένα 30%.
            Αν ξέρεις κάποιον, παρακαλώ πες μας και εμάς για να του δώσουμε τουλάχιστο ένα βραβείο! Το όνομα του σε κάνα δρόμο για παράδειγμα..

      • Lampros avatar
        Lampros @ BlackWhite 07/09/2011 09:50:22

        +10000000

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Ian Mac Os 06/09/2011 22:08:41

      Ο Καραμανλής που είχε την ειλικρίνεια να τα λέει αυτά πριν δύο χρόνια έφαγε το κεφάλι του. Προφανώς, σου αρέσει ο αρχιψεύταρος ΓΑΠ. Που και ξεπουλάει πόρους και δημόσια περιουσία στους ξένους, και δεν κάνει τίποτα για ανάπτυξη, χώρια το αντισυνταγματικό μνημόνιο και η ζούγκλα που άφησε να γίνει στον ιδιωτικό τομέα όσον αφορά τους μισθούς - και δεν του το είχε ζητήσει κανείς, ούτε η Τρόικα. Χώρια που τους 6 πρώτους μήνες διακυβέρνησης του, γνώστης της κατάστασης, δεν δανείστηκε με χαμηλότερα επιτόκια, ενώ σε πολλά υπουργεία και δημόσιους οργανισμούς δεν είχε ακόμη βάλει γενικούς και ειδικούς γραμματείς. Μας έβαλε για τα καλά σε σπιράλ θανάτου, κι εσύ αναρωτιέσαι τί μπορεί να κάνει. Ε, να φύγει!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ian Mac Os 06/09/2011 23:10:45

      IAN MAC OS
      Πως εξηγείς το άνοιγμα των επαγγελμάτων να είναι στην πραγματικότητα ο θρίαμβος του σοσιαλιστικού κρατισμού?
      Πως μια κατεξοχήν κρατικιστικης νοοτροπίας κυβέρνηση θα μειώσει το κράτος, όταν το ενισχύει????
      Από πού έβγαλες το συμπέρασμα ότι ο Σαμαράς θα έκανε τα ίδια με το ΠΑΣΟΚ????
      Με ενδιαφέρει να αναπτύξεις το σκεπτικό σου, παρά να αναμασας τη γνωστή προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ

  4. ierofantis avatar
    ierofantis 06/09/2011 20:59:07

    Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά μόλις ετέθη το διακύβευμα των επερχόμενων εκλογών...

    Ή μας ψηφίζετε για να πάρουμε τις αναγκαίες διαρθρωτικές αλλαγές που χρειάζονται, για να εξασφαλιστεί το πρόγραμμα δανειοδότησης της χώρας, ή πάμε σε χρεοκοπία.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ierofantis 06/09/2011 21:03:39

      Οι παραδοσιακοί "πελάτες" του ΠΑΣΟΚ, οι ΔΥ, δε νομίζω ότι θα το δουν έτσι τη στιγμή που οι πάλαι ποτέ νταβατζήδες τους θα ξεπουλάνε τις ζωές τους όσο-όσο στους κατακτητές.

      Για τον ελληνικό λαό, η αποψινή μέρα είναι μέρα χαρμολύπης. Λύπης για την πλήρη εξαθλίωσή του, χαράς για την απαλλαγή από το χτικιό του ΠΑΣΟΚ.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Αυριανιστής 06/09/2011 21:08:16

        Και όμως...

        Το διακύβευμα δεν αφορά μόνο τους Δ.Υ. και πάντως δεν είναι όλοι οι Δ.Υ πασόκοι.

        Το διακύβευμα αφορά όλες τις οικονομικά ενεργές κοινωνικές τάξεις της χώρας και κάθε παραγωγικό και υπεύθυνο άνθρωπο, είτε στο δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας.

        Πολυνομοσχέδιο διαρθρωτικών αλλαγών προβλέπω, αλά Εφαρμοστικός.

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ ierofantis 06/09/2011 22:21:23

          ierofantis

          Δεν πρόκειται να αφήσουν οι ξένοι να κάνει εκλογές ο Παπανδρέου.

          Από ότι φαίνεται το Πασόκ θα το πάει μέχρι τέλος το έργο που σιγά σιγά του ξετυλίγουν από έξω.

          Γνωρίζουν καλά έξω ότι τόσο πειθήνια και αδίστακτα για εξουσία όργανα δεν πρόκειται να βρουν.

          Αν τολμήσει η κυβέρνηση να παραβεί τις εντολές που παίρνει από έξω είναι πολύ εύκολο με μια απλή δήλωση της τρόικας να τους εξαφανίσουν.

          Μια δήλωση ότι η κυβέρνηση τους κοροιδεύει και ότι το Πασόκ εισηγήθηκε όλα τα μέτρα.

          Καταλαβαίνεις μετά τι έχει να γίνει.

          Από την άλλη πλευρά και η ΝΔ ευνοημένη είναι αφού το Πασόκ συγκρούεται με τον ίδο του τον εαυτό άρα είναι χαζή να θέλει τώρα άμεσα εκλογές.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Aris. A 06/09/2011 22:46:05

            Μα επειδή φίλε Άρη, όλα αυτά που λες έχουν βάση, αν ήμουν πασόκος, τώρα θα επέλεγα να πάω σε εκλογές....

            Ποιο αργά, δεν θα διασώσουν τίποτα από το σαρκίο του κόμματος.

            Ενώ αν πάνε άμεσα σε εκλογές...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ ierofantis 06/09/2011 23:31:38

      Ιεροφάντη συμφωνώ μέ τήν εκτίμησή σου.

      Η κυβέρνηση έκανε σήμερα τήν μοναδική καί σωστή κίνηση πού τής απόμενε.

      Η άλλη κίνησή της θά ήταν ο αντίποδας αυτής. Δηλ. δέν μπορώ νά πιάσω τούς δημοσιονομικούς στόχους, πιέζομαι πολιτικά καί δέν μπορώ νά εφαρμόσω τό μεσοπρόθεσμο καί γι'αυτό θέλω παράταση (όπως καί ζήτησε στήν συνάντηση Βενιζέλου μέ τήν Τρόϊκα) καί γιά τό φετινό οικονομικό αποτέλεσμα (άρα γενικότερη επαναδιαπραγμάτευση καί γιά τούς πρϋπολογισμούς τών επόμενων δύο ετών) καί γιά τίς συμφωνημένες διαρθρωτικές αλλαγές καί γιά τίς αποκρατικοποιήσεις.

      Λογική; Νά τρενάρουμε όσο μπορούμε τήν δύσκολη διαχείρηση, μπάς καί γλυτώσουμε τήν οργή, παίζοντάς το αντιστασιακοί. Βλέποντας καί κάνοντας, όπως μέχρι τώρα.

      Η αντίδραση τών σοβαρών παικτών ήταν καί άμεση καί έντονη καί απειλητική. Κάντε τά δικά σας μαθήματα (ήτοι εφαρμόστε τά συμπεφωνημένα ή αυτά πού εμείς γιά σάς αποφασίσαμε καί εσείς προσυπογράψατε καί διατυμπανίσατε ώς σωτηρία στούς ιθαγενείς), αλλιώς δέν σάς δίνουνε τήν επόμενη δόση.

      Τό δίλημμα μεγάλο. Ή τό παίζουμε ανυπότακτοι καί πάμε σέ εκλογές ή προχωράμε στήν αντεπίθεση, παίρνουμε τά μέτρα πού συμφωνήσαμε καί πάμε, εν ανάγκη σέ εκλογές.

      Από τό δίλημμα:
      Τό παίζουμε ανυπότακτοι καί πάμε σέ εκλογές θά ήταν η απόλυτη αυτοκτονία.

      Ένα κομμάτι τού κόσμου πίστευε καί πιστεύει στήν αναγκαιότητα τών μέτρων τού μνημονίου καί στηρίζει ή ανέχεται ακόμα τήν κυβέρνηση.
      Αυτό τό κομμάτι τών ψηφοφόρων θά ξεσάλωνε καί θά θεωρούσε προδοσία τήν υπαναχώρηση τής κυβέρνησης καί θά τήν μαύριζε στήν κυριολεξία. Οι υπόλοιποι αναγνωρίζουν, λίγο πολύ, τήν αναγκαιότητα τού περιορισμού τού δημοσίου, διαφωνούν όμως μέ τήν πολιτική τού μνημονίου.

      Ένα κομμάτι έχει πεισθεί από τόν Σαμαρά γιά τήν αναγκαιότητα αλλαγής τού μίγματος τής οικονομικής πολιτικής καί οι υπόλοιποι παρακολουθούν έντρομοι καί προσπαθούν νά καταλάβουν τί θά ήταν προτιμότερο νά επιλέξουν. Είναι τά άτομα, τά οποία παρασύρονται εύκολα από μιά διαφαινόμενη αλλαγή τού πολιτικού σκηνικού, είναι κατά βάση συντηρητικά , αλλά αποφασίζουν τήν τελευταία στιγμή. Η υπαναχώρηση τού ΠΑΣΟΚ στήν αναληφθείσα μνημονιακή πολιτική, θά θεωρούνταν επαρκής λόγος γιά τήν οριστική αποστασιοποίσή τους από τό κυβερνών κόμμα.

      Τό παίρνουμε τά μέτρα πού συμφωνήσαμε καί πάμε, εν ανάγκη σέ εκλογές είναι η μοναδική επιλογή τού ΠΑΣΟΚ.

      Εμπεριέχει τό στοιχείο τής σοβαρότητας (τολμήσαμε, σώσαμε, αργήσαμε αλλά βρήκαμε τόν βηματισμό μας, είμαστε η μοναδική ελπίδα πρίν τό χάος τής κατάρρευσης).

      Τού φόβου (ή εμείς ή χρεωκοπία) καί τής ελπίδας (μετά από αυτό έρχεται η ανάκαμψη).

      Έτσι μένουν ανοιχτές οι επιλογές γιά τούς αρχηγούς, επίδοξους αρχηγούς καί γνωστά κομματικά στελέχη τού κόμματος. Είναι η συνταγή Κ.Καραμανλή. Αναλόγως τού εκλογικού αποτελέσματος παίρνονται καί οι αποφάσεις τής επόμενης μέρας.

      Δέν πρέπει νά υποτιμηθεί αυτή η δυναμική από τόν Σαμαρά.

      Θέλει πολιτική σοφία καί αξιωσύνη νά αποφύγει τά διλήμματα πού θά θέσει τό ΠΑΣΟΚ.

      Τής επερχόμενης καταστροφής από τήν ανάδειξη ενός "λαϊκιστή" στήν πρωθυπουργία.

      Τήν "νομοτελειακή" καταστροφή τής χώρας μέ τήν χρεωκοπία καί τήν έξοδό της από τήν ευρωζώνη καί ενδεχομένως από τήν ΕΕ, αφού θά θεωρηθεί ώς δεδομένο η μή διάσωση τής χώρας.

      Ο Σαμαράς πρέπει νά βρεί τόν τρόπο νά πείσει τόν ψηφοφόρο, ότι αυτός είναι η ήρεμη δύναμη τής επόμενης ημέρας, ξέρει πού πατάει, δέν θά οδηγήσει τήν χώρα στόν γκρεμό, είναι συνετός καί δέν υπόσχεται ότι δέν μπορεί νά εφαρμόσει.

      Η χρεωκοπία καί η έξοδος από τό ευρώ είναι αδιαπραγμάτευτη καί τό νέο μίγμα οικονομικής πολιτικής πού υποστηρίζει είναι η μοναδική καί πραγματική ελπίδα σωτηρίας τής χώρας.

      Ίδωμεν

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ιαπετός 07/09/2011 09:37:34

        Είσαι απόλυτα βέβαιος ότι θεωρείται ακόμα από πολύ κόσμο ως "καταστροφή" η έξοδος από το ευρώ;

        Για κάνε μια ερώτηση επ' αυτού στους 800.000 ανέργους του ιδιωτικού τομέα και στους 200.000 του δημοσίου που ακολουθούν, να σου πουν αν προτιμούν δραχμή (έστω και πληθωριστική) ή ευρώ και ισόβια ανεργία και απελπισία...

      • kostas avatar
        kostas @ Ιαπετός 07/09/2011 10:35:45

        Ωραία ανάλυση και συμφωνώ απολύτως..
        Το θέμα όμως είναι ποιον θα πείσει το ΠΑΣΟΚ την στιγμή που έχει παίξει το ίδιο έργο άλλες 2 φορές προ Μνημονίου και άλλες 3 μετά!
        Μας έπιασε στον ύπνο την πρώτη, στο πρωϊνό ξύπνημα την δεύτερη, στον πρώτο καφέ την τρίτη, άντε λίγο ξύλο την τέταρτη, στις μπουνιές την πέμπτη...

        Τώρα δηλαδή τι θα θέλει; Να μπούμε στο φέρετρο οικοιοθελώς; Οικοιοθελείς θάνατος; είναι και της μόδας η λέξη δηλαδή...

  5. ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ 06/09/2011 21:01:27

    ΤΏΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ!!!!!!!
    ΣΕ ΕΦΡΕΔΡΕΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΛΕΦΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ & ΦΑΣΙΣΤΕΣ!!!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 06/09/2011 21:06:09

      Για να δούμε... θα κάνουν γενικευμένη λευκή απεργία οι ΔΥ οδηγώντας το ΠΑΣΟΚ στο γκρεμό εντός ημερών, ή θα χαψουν πάλι καμιά παραμύθα και θα κοιτάξουν ο καθένας να σώσει τον πισινό του;

      • The Saint avatar
        The Saint @ Αυριανιστής 06/09/2011 21:27:23

        Προχθές που είχε ομιλία στο στάδιο ο "πρωθυπουργος" με τί νομίζεις ότι ήταν γεμάτο; Με συνταξιούχους και ανέργους;
        Με (πολλούς -που τα τρώνε ακόμη μαζί- ) ΠΑΣ(τ)ΟΚΟΥΣ ήταν...

    • akisenv avatar
      akisenv @ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 07/09/2011 01:02:57

      Ετσι! Γιατι αυτο που εφαρμοζεται μονο σε μια αλλη χωρα του κοσμου εχει γινει. Στην Χιλη του Πινοσετ!! Η πολιτικη τους ειναι ενα διαρκες ΣΟΚ και ΔΕΟΣ μεχρι να καταφερουν να μας μετατρεψουν σε αβουλους, φοβικους πληβειους, δουλοπαροικους για αυτους, τα αφεντικα τους και τους πατρονες τους.
      Και μην εχει καμια αμφοιβολια κανεις πως ακομη και με αυτα τα επαισχυντα μετρα και με εκεινα που θα ακολουθησουν στην συνεχεια θα γλητωσουμε την χρεωκοπια. Να θυμαστε πως στοχος ειναι οχι μονο να χρεωκοπησει το κρατος αλλα να χρεωκοπησουν πρωτα οι πολιτες, ο καθενας απο μας, να χασει και να στερηθει καθε περιουσιακο στοιχειο υλικο η αϋλο, να χασει καθε κουραγιο, διαθεση και σθενος να αντισταθει προσωπικα η συλλογικα στην λεηλασια της ζωης του, να χασει την αισθηση της πραγματικοτητας και να μετατραπει σε ενα αβουλο χειραγωγουμενο εξαρτημενο απομονωμενο σχεδον κατατονικο ατομο.

  6. ierofantis avatar
    ierofantis 06/09/2011 21:05:08

    Να ρωτήσω και κάτι όλους τους αγαπητούς φίλους των Αντινέων...

    Από πότε οι αποφάσεις του Υπουργικού Συμβουλίου ανακοινώνονται από τον Υπουργό Οικονομικών; Ή οι δηλώσεις έγιναν υπό την ετέρα ιδιότητα του Αντιπροέδρου της Κυβερνήσεως;

    Ο Παραιτημένος, θα πάει τελικά στη ΔΕΘ ή η Κυβέρνηση θα εκπροσωπηθεί από τον δραστήριο Αντιπρόεδρο;

    Run Forest, run....!

    • manos avatar
      manos @ ierofantis 06/09/2011 21:21:25

      Εταίρα ιδιότητα ήθελες να πεις μάλλον.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ manos 06/09/2011 21:23:36

        Προσπάθησα να είμαι ευγενικός.

        Καταλαβαίνεις...

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ierofantis 06/09/2011 22:30:50

      ierofantis

      Τι γαιδούρια είναι οι Ευρωπαίοι να μην δίνουν στον Βαγγέλη 20 ψωρό δις ευρώ και να τον εκθέτουν.

      Δεν βλέπουν ότι τα λέει ωραία ο άνθρωπος είναι πληθωρικός κρίμα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το έλλειμα με τους ατέλειωτους μονολογούς του μόνο ευρώ θέλει η τράπεζα.

      Στον Βενιζέλο ταιριάζει εκείνη η καταπληκτική ατάκα του Φωτόπουλου προς τον Αυλωνίτη "κορόιδοοο χοντρέ".

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Aris. A 06/09/2011 22:52:06

        Πάντως είναι καταπληκτικό...

        Έβηξε ο Σόϊμπλε στη Γερμανική Βουλή, και ο δικός μας μελλοντικός ηγέτης του κινήματος, χέστηκε!

        Κατά τα άλλα, η Τρόϊκα αποχώρησε για να δώσει στην κυβέρνηση λίγο χρόνο να ολοκληρώσει τις τεχνικές λεπτομέρειες του προγράμματος της και οι συζητήσεις όλο αυτό τον καιρό διεξήχθησαν σε φιλικό πνεύμα συνεννόησης.

        Υ.Σ. Τα μισά από τα μέτρα, θα έπρεπε να τα είχε πάρει ελληνική κυβέρνηση προ 5ετίας τουλάχιστον και χωρίς τη δαμόκλειο σπάθη της κάθε τρόϊκας...

        Άλλο αν τώρα θα κληθούμε να τα πάρουμε βεβιασμένα, μέσα σε κοινωνική ένταση και με τους κοινωνικούς και οικονομικούς μηχανισμούς απορρόφησης των κραδασμών και των συνεπειών αυτών των μέτρων, κυριολεκτικά σμπαραλιασμένους...

  7. Takis avatar
    Takis 06/09/2011 21:13:03

    Θελω ολοι να καταλαβετε οτι οσο το τραπεζι εχει εστω και νεροβραστες φακες,και οσο βρισκοντε 2 ευρω για ενα φραπεδακι,ο Ελληνας ΔΕ ΚΟΥΝΙΕΤΕ!!!!!

    Το παμε ,το ξαναπαμε,,,εσεις εκει....αντισταση και χαζομαρες.... Αγανακτισμενος λαος με ωραριο.....Ποσο γελοιο θεαμα

    • kouvari avatar
      kouvari @ Takis 07/09/2011 08:56:35

      Σωστος....κατα καποιο τροπο ομως....Πιστευω, ομως οτι οι "απ'εξω" πιο πολυ τσαντιζονται βλεποντας μας να συνεχιζουμε τις ιδιες κρεπαλες στην ζωη μας...που λογο ιδιοσυγκρασιας του λαου μας ειναι φυσιολογικες....Δεν ειμαστε ουτε Ολλανδοι,Βελγοι(υπαρχει τετοιο κρατος..?),Αυστριακοι,Νορβηγοι,Δανοι,Σουηδοι κτλπ...να κανουμε οτι μας λενε...Και ο "φραπες" (εννοω την κρεπαλη) μορφη αντιστασης ειναι....Απλα να μαθουμε πλεον να ζουμε με λιγοτερα και οχι με δανεικα....Και ολες οι επαναστασεις σιγουρα χρειαζονται προεργασιες.....αλλα ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ φτανουν στην αποκορυφωση τους απο ενα τυχαιο γεγονος.....Αυτο να περιμενεις....

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/09/2011 21:14:34

    ...Θα δίνει, λέει, πριμ παραγωγικότητας σε όσους εργαζόμενους πιάνουν τους στόχους. Τώρα ποιος θα είναι αυτός που θα κανονίζει σε ποιους και πότε αλλά και πόσο θα είναι το πριμ, αυτό είναι αλλού παπά ευαγγέλιο....

    Μα οι τοπικές και οι κλαδικές. Το κόμμα ντε...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Strange Attractor 06/09/2011 21:43:34

      Απαπαπαπα βρε Strange, τι ασεβή λόγια είναι αυτά! Θα το αποφασίσουν οι... άσπιλες και αμόλυντες εταιρείες συμβούλων που θα προσλάβουν οι φορείς, "υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ"!

      • m.s avatar
        m.s @ Αυριανιστής 06/09/2011 22:36:27

        Μ.Κ.Ο τις λένε.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Strange Attractor 06/09/2011 23:40:01

      Τί ήταν αυτό να το πείς... αμέσως έσκασε η βόμβα!
      h__p://www.prionokordela.gr/ellada/skandalo-olkhs-h-annoula-diorise-mono-ta-dika-ths-paidia/
      και
      h__p://www.parapolitiki.com/2011/07/blog-post_9847.html

  9. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 06/09/2011 21:15:28

    ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΣ - ΑΛΗΤΕΣ - ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ. ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ.Δεν καταλαβαίνουν αλλιώς τα ΓΟΜΑΡΙΑ.

    • Sackis avatar
      Sackis @ ΣΠΥΡΟΣ 06/09/2011 22:04:35

      Ετσι Χρηστο.Ριξτα!

  10. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 06/09/2011 21:26:01

    Τα σημερινά γεγονότα αποδεικνύουν ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ η πασοκική κυβέρνηση ΥΠΟΤΙΜΑ τον Έλληνα πολίτη.Κατά τη προσωπική μου γνώμη,το παίζουν δήθεν ''ρηξικέλευθοι'',''τολμηροί'' και ''υπεύθυνοι'' πολιτικοί άνδρες που ''σκέφτονται'' μόνο το ''καλό'' της χώρας και των πολιτών της,ΕΝΩ στη πραγματικότητα ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ να σκέφτονται σαν ΑΠΟΛΥΤΑ αφεντικά με τρομερά ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ σκέψη σε συνδυασμό,φυσικά,με την ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ συμπεριφορά που διακρίνει κάθε ενέργειά τους.Συνεχίζουν την ίδια τακτική.Είναι ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ,ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΙ και ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!!!ΟΔΗΓΟΥΝ πολίτες και πατρίδα στο ΓΚΡΕΜΟ!!!

  11. Michael avatar
    Michael 06/09/2011 21:27:48

    Πολύ σωστό άρθρο.
    Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι να αντιληφθούν όλοι οι Έλληνες ότι η κυβέρνηση κ τα βρώμικα ΜΜΕ που ελέγχονται από την εγχώρια ολιγαρχία προωθούν τον κοινωνικό αυτοματισμό (κάθε μία τάξη συγκρούεται με την κοινωνία) προωθώντας τα σχέδιά της.

  12. Aris. A avatar
    Aris. A 06/09/2011 21:29:54

    Ο Βενιζέλος αποδεικνύεται η μεγαλύτερη μεταπολιτευτική πολιτική φούσκα.

    Τον τύλιξε ο Παπανδρέου σε μια κόλλα χαρτί.

    Τώρα το Πασόκ έρχεται αντιμέτωπο με τον ίδιο του τον εαυτό.

    Από τα μέτρα που παίρνονται σωστό είναι το εννιαίο μισθολόγιο και να κινηθούν προς τα κάτω κάποιοι υπερβολικά μεγάλη μισθοί δημοσίων υπαλλήλων και μιλάμε για αυτούς που είναι σε εξευγενισμένες υπηρεσίες.

    Συμφωνούμε ότι το Πασόκ δημιούργησε το τέρας αλλά γιατί να διαφωνήσουμε στο να αποκατασταθούν αδικίες ετών.

    Για παράδειγμα διαφωνεί κανείς να μην υπάρχουν οι υπερβολικές μισθοδοσίες στον ΟΣΕ.

    Βέβαια οι ανακοινώσεις δεν λύνουν ένα τεράστιο πρόβλημα του ελληνικού δημοσίου που είναι η διαφθορά και χαμηλή αποδοτικότητα.

    Το θέμα είναι μέσα από τις αξιολογήσεις της εργασίας του κάθε δημόσιου υπάλληλου μην την πληρώσουν αυτοί που δεν είναι κομματόσκυλα.

    Εκει και η ΝΔ πρέπει να προσέξει μην γίνουν αδικίες γιατί δεν έχω καμία αμφιβολία ότι το Πασόκ θα βολέψει τους δικούς του.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aris. A 06/09/2011 21:46:36

      Κι όμως Άρη, αυτοί που ΔΕΝ είναι κομματόσκυλα θα είναι και εκείνοι που θα την πληρώσουν...

  13. Γιωργος Δεβελέκος avatar
    Γιωργος Δεβελέκος 06/09/2011 21:34:34

    Με την ΔΕΗ θα δούμε επιτέλους κάποια ιδιωτικοποίηση;;;;;Με τον ΟΣΕ είπαν κάτι;;;;Θα γίνει τίποτε;;;;;Διότι από λόγια....χορτάσαμε ...Μέχρι σήμερα τα μόνα έργα που έχουμε δει ειναι η μείωση των μισθών και των συντάξεων.....Τα άλλα όμως ειναι τα πιο σημαντικά....Ο ΟΤΕ τί έπαθε που ιδιωτικοποιήθηκε;;;;;;;Οι εργαζόμενοι τί έπαθαν;;;;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιωργος Δεβελέκος 06/09/2011 22:12:30

      Οι Γερμανοί της Deutsche Telekom, αν δεν το διάβασες, ζητάνε ανοιχτά να απολύσουν τους μισούς υπαλλήλους του ΟΤΕ, και σύντομα που θα μπορέσουν, θα το κάνουν. Τότε λοιπόν θα δεις "τι έπαθαν".

      • chrisss avatar
        chrisss @ Αυριανιστής 07/09/2011 03:56:03

        Σταμάτα θα κλάψω..δεν το 'μαθες ?σε λίγο καιρό οι μισοί Έλληνες θα ναι άνεργοι..ας μείνει και κάνα πασοκόσκυλο έξω..

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ chrisss 07/09/2011 09:39:57

          Από πότε οι εργαζόμενοι μιας ιδιωτικής εταιρείας είναι κατ' ανάγκη "πασοκόσκυλα";

          • Κοντη Λιζα avatar
            Κοντη Λιζα @ Αυριανιστής 07/09/2011 12:48:38

            Και τι είναι, λοιπόν; Αν έχεις επαφή με το εμπορικό του ΟΤΕ και να μην ξέρεις θα το καταλάβεις. Τόση υπεροψία και περιφρόνηση στον πολίτη καταναλωτή σχεδόν μόνο ΠΑΣΟΚοι την έχουν. ΆΝτε και μερικές συνωμοταξίες αριστερών απατεώνων όπως οι Συριζαίοι της ΕΥΔΑΠ.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Αυριανιστής 07/09/2011 23:36:44

            Μπα, κάνατε και... μοιρασιά τώρα εσείς οι παμμέγιστοι αξιολογητές; "ΟΤΕ-ΠΑΣΟΚ", "ΕΥΔΑΠ-ΣΥΡΙΖΑ";

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Γιωργος Δεβελέκος 07/09/2011 10:05:51

      Εεεε, με μια λεπτομέρεια. Ο ΟΤΕ δεν "ιδιωτικοποιήθηκε". Πουλήθηκε στην κρατικότατη Deutsche Telekom.

      Αυτά για να μην σας φορτώνουν τα μυαλά με ψευτοφιλελεύθερες ιδεοληψίες.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 07/09/2011 10:11:41

        Η οποία κρατικότατη (στη Γερμανία) Deutsche Telekom δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να εφαρμόζει τις πιο ακραίες νεοφιλελεύθερες πρακτικές στις θυγατρικές των αποικιών της χώρας της.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Επώνυμος 07/09/2011 10:34:34

        και ΔΕΝ πουλήθηκε. Εκχωρήθηκε ο 100% έλεγχος με την μεταμεσονύκτια πώληση του 20%. Ζιμπάμπουε.

  14. antanistimi avatar
    antanistimi 06/09/2011 21:35:43

    βγαινουν οι απεξω σημερα και λενε για χρεοκωπια τον δεκεμβριο
    πριν απο καθε δοση νααα οι φοβερες και νααα οι σφαλιαρες

  15. ORIMA avatar
    ORIMA 06/09/2011 21:38:08

    Από τα πλέον επίσημα χέιλη (αλήθεια ΠΟΎ (;) βρίσκεται ο "Πρωθυπουργός") ονομάστηκαν οι παγκόσμιοι τολογλύφοι και δήμιοι, "θεσμικοί μας εταίροι". Πότε θεσμικά (με τις τρεις υπογραφές του μνημονίου 1) γίναμε "εταίροι", και μάλιστα εταίροι σε τί; Παρακαλώ διαφωτήστε με γιατί τα έχω χαμένα. Υποσχεθήκαμε (δεν το θυμάσαι Πέτρο, Γιώργο, Μαμώλη, Αννούλα, Δήμητρα - όλοι μαζί δεν είμασταν πέρυσι όταν μπροστά στους νονούς δίναμε όρκους αιώνιας άποπληρωμής, αλλίως πάρτε το το χωραφάκι), και τώρα ήρθαν τα "παιδιά" να εισπράξουν. Δεν παραχωρούμε τίποτα (έ ρε Λεωνίδα, σε βλέπω να σηκώνεσαι φάντασμα...η απλά "πωλούμε" σε discount (sic!) - σε έκπτωση 90% δηλαδή, ή (ακόμα πιο sic) δίδουμε ως "εγγύηση" μια επιταγή που με απόλυτη βεβαιότητα θα σκάσει και ο πιστωτής θα πάρει το ακίνητο σε τιμή τάφου.
    ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΆΝΟΙΑ ΑΥΤΉ ; Δεν υπήρξα ποτέ μέλος οργανωμένης νεολαίας, οργάνωσης, κάστας κλπ. εκτός από τον στρατό. Για πρώτη φορά είμαι έτοιμος να προσχωρήσω σε οργανωμένη αντίσταση για να προστατέψω τα δύο παιδιά μου.

    • Sackis avatar
      Sackis @ ORIMA 06/09/2011 22:09:29

      Πολυ σωστος.Μπραβο !!!!!

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/09/2011 21:39:41

    Kαλη ειναι η αντιπολιτευση αλλα ολα οσα εγιναν δειχνουν οτι δεν υπαρχει περιθωριο διαπραγματευσης με τους δανειστες.
    Επομενως εκτος απο το ΠΑΣΟΚ εχει να απαντησει και η ΝΔ τι θα συμβει εαν απορριψουν το προγραμμα της οι δανειστες.
    Οποιος νομιζει οτι μπορει να αποφυγει αυτο το ερωτημα δεν ειναι καλα.
    Και οποιος νομιζει οτι μπορει να πει οτι θα το παιξει "επαναστατικη αριστερα" και θα κανει σταση πληρωμων και θα ψηφισθει για το λογο αυτο παλι καπου χανει.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ψυχραιμια 06/09/2011 22:16:47

      Όπου δεν υπάρχει "περιθώριο διαπραγμάτευσης", υπάρχει η απλή Σαμψώνεια λογική. Και αφού τους πάρουμε μαζί μας, ας ψάχνονται μετά να βρουν γιατί δεν έπιασαν οι εκβιασμοί τους...

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ ψυχραιμια 06/09/2011 22:30:40

      Να μας πεις αν ξέρεις τι αναδιαπραγμάτευση έκανε η Ιρλανδία.
      Και αυτούς τους πίεζαν αφόρητα, αλλά αντιστάθηκαν, επέφεραν κρίσιμες αλλαγές στο Μνημόνιο τους και τώρα βλέπουν φως. Αν τις αμφισβητήσεις να σου δώσω καμιά δεκαριά λινκ.

      Τα του "μονόδρομου" και τα "οι δανειστές δεν δέχονται διαπραγμάτευση" είναι πασοκική προπαγάνδα. Την ξέρουμε. Μην μας την ξανασερβίρεις. Αλλιώς βγες και πες πως ο Σαμαράς που μιλάει για αναδιαοραγμάτευση( μετά από λαική εντολή) είναι πολιτικός.
      Γιατί ή ο Σαμαράς έχει δίκιο ή εσύ που λες πως δεν υπάρχει περιθώριο διαπραγμάτευσης.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ψυχραιμια 06/09/2011 22:44:50

      Φίλε μου η εντροπία του συστήματος αυξάνει με πολύ γρηγορότερους ρυθμούς απ’ ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη γιατί εδώ απλά δεν υπάρχει σύστημα.
      Η κυβέρνηση είναι ένας πολιτικός Αλέφαντος που μιλά με φούφουτους...
      πχ Ο θαπατέρο στην ισπανία, βγάζει εντυπωσιακά πρωτοσέλιδα ότι συμφωνεί να περάσει στο σύνταγμα της χώρας ο περιορισμός των ελλειμμάτων του κράτους ... αλλά αυτό θα ισχύει από το 2020 και ο στόχος του ελλείμματος θα μπορεί να αλλάζει με απλό νόμο, η Πορτογαλία έβαλε πλαφόν στις μειώσεις μισθών και συντάξεων, η Ιρλανδία διαπραγματεύτηκε και με το ELA πήγε να τινάξει το € στον αέρα...

      εμείς έχουμε μια απίθανη κουστωδία που σαν περιοδεύοντας θίασος από το μεγάλο κανάλι μας πετά διαγγέλματα τι θα κάνει για να μας πει κατόπιν τι τους είπαν να κάνουν.

      Όταν κάποιος ζητά γη και νερό και εσύ παραδίδεις και τα κλειδιά για περιτύλιγμα γιατί μια διαπραγμάτευση θα αποτύχει εκ των προτέρων;
      Ας αποτύχει , θα είναι επιλογή μας και θα πληρώσουμε τις συνέπειες.
      Καταστροφικές θα πουν πουν τα παπαγαλάκια, δύσκολα ναι αλλά ο φοίνικας αναγεννιέται από τις στάχτες και όχι από τα τηλεκοντρόλ.
      Ας προσπαθήσουμε και ίσως αποτύχουμε, αλλά να προσπαθήσουμε γαμώτο....γιατί ίσως και να πετύχουμε και σε τελική ανάλυση καλύτερα εφήμερος λύκος παρά αιώνιο πρόβατο.

  17. irida avatar
    irida 06/09/2011 21:54:07

    Το ΠΑΣΟΚ είναι πρώτο στον αγώνα για επιβίωση. Έτσι έχει δείξει η ζωή μέχρι σήμερα. Οι χιλιάδες απολύσεις που έρχονται θα ρίξουν στα τάρταρα το πασοκ και δε θ αναστηθεί ποτέ ξανά. Ίσως όμως να μην παίξαν το τελευταίο τους χαρτί ακόμα. Για επιβίωση εννοώ. Μπορεί να προκαλέσουν εκλογές, θα βρουν ένα τρόπο, θα ρθει η κακιά δεξιά, θα απολύσει κόσμο κι αυτό θα διασωθεί!! Άσχετα τώρα αν οι ευθύνες είναι τεράστιες που το βαραίνουν. Για να δούμε. Πήρε είδηση ο Μπένι πως βάζει(έβαλε βασικά) το κεφάλι του στη λαιμητόμο;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ irida 06/09/2011 21:58:58

      Αυτό που μάλλον θα επιχειρήσουν, θα είναι να σκάσει η βόμβα των οριστικών απολύσεων (μετά από ένα χρόνο στην κοροϊδία της "εφεδρείας") στα χέρια του Σαμαρά. Να λένε τότε δηλαδή "να, βλέπετε; Τίποτα δεν έκανε ο Σαμαράς για να σας κρατήσει.". Γι' αυτό είναι πολυ σημαντικό να ξεμπροστιαστεί από σήμερα το ΠΑΣΟΚ στην "πελατεία" του για το ποιος είναι αυτός που τους οδηγεί στην οριστική ανεργία και στον αφανισμό.

  18. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 06/09/2011 22:00:11

    Σημερινή συζήτηση διπλανών μου στην παραλία:"Δεν με νοιάζει να παίρνω και 900 € (αφού πριν παραπονιόταν ο συγκεκριμένος τύπος ότι έπαιρνε 1200ε και του κόψανε 300€) αφού αν έρθουν οι Γερμανοί θα έχουμε κράτος, σχολεία νοσοκομεία κτλ".
    Η συζήτηση γινόταν μεταξύ ενός ζευγαριού και ενός γνωστού τους. Το ζευγάρι συμφωνούσε απόλυτα μαζί του (με την παραπάνω δήλωσή του) και η σύζυγος όντως Δ.Υ. παραπονιόταν για την μείωση του μισθού της. Ο δε σύζυγος επαύξανε και έλεγε ότι μακάρι να έρθουν οι Γερμανοί και να πέσουν και οι τιμές στα σουπερμάρκετ. Λάβετε υπόψιν ότι και οι 2 Δ.Υ. είναι διορισμένοι επί ΠΑΣΟΚ και ο πρώτος από τον κ. Βερελή στο Μετρό ή στο τραμ (δεν είμαι σίγουρος σε ποιο από τα δύο)
    Άρα συμπέρασμα πρώτο: Ο ραγιαδισμός η ξενομανία και το ¨σφάξε μου αγά να αγιάσω¨είναι δυστυχώς έμφυτα στοιχεία του Νεοέλληνα.
    Συμπέρασμα δεύτερο: Όποιος νομίζει ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι και πάρα πολλοί που σκέφτονται σαν αυτούς και έχουν κοινό παρελθόν με αυτούς (δηλαδή ΔΥ διορισμένοι από το ΠΑΣΟΚ και οι οικογένειές τούς) θα ψηφίσουν στην συντριπτική τους πλειοψηφία οτιδήποτε άλλο πλην ΠΑΣΟΚ πλανώνται πλάνην οικτράν. Το ΠΑΣΟΚ μα έτσι μα αλλιώς κάτω από 37-38% δεν πέφτει με τίποτα. "Είναι πολλά τα λεφτά Άρη¨...
    Οπότε απαιτείται τεράστια κινητοποίηση εκ μέρους όλων, του κόμματος, των στελεχών μικρών και μεγάλων, των απλών ψηφοφόρων της ΝΔ να μην λείψει κανείς από τις επόμενες εκλογές όποτε και αν γίνουν. Κάθε αμφιταλαντευόμενος,κάθε απογοητευμένος από την ΝΔ του παρελθόντος,κάθε αγανακτισμένος από όλους και όλα, κάθε αναποφάσιστος και κάθε παραπλανημένος από τα ψέμματα του ΠΑΣΟΚ που υπάρχει στο ευρύτερο περιβάλλον του καθενός μας πρέπει να προσεταιρισθεί να ενημερωθεί να καταστεί κοινωνός των ιδεών και του προγράμματος την Νέας ΝΔ υπό την ηγεσία του Αντώνη Σαμαρά. Να καταλάβουν ότι είναι η μόνη ρεαλιστική ελπίδα της χώρας του Έθνους για ανάκαμψη. Όποιος έχει ανοικτό μυαλό και στοιχειώδη λογική θα το καταλάβει. Όποιος όχι θα καταλήξει σε ένα "όλοι το ίδιο είναι και ο Σαμαράς τα ίδια θα έκανε". Ελπίζω η νέα διακυβέρνηση της χώρας από την ΝΔ να τους διαψεύσει για το καλό όλων μας!

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 06/09/2011 22:21:53

      Aγαπητε Παναγιωτη ΖΜεσ

      Ανηκω σ αυτους που δε θα ψηφισουν κανενα ''μεγαλο'' κομμα
      αλλα καποιο μικρο την ''Ενωση Κεντρωων'' συγκεκριμενα
      γιατι χαρακτηριζεται απο καποια σοβαροτητα και συνεπεια.

      Το Πασοκ φιλε πολυ δυσκολα θα επιανε 37% ,προβλεπω ενα 22%
      το πολυ 24% .
      Η ΝΔ παλι θα πιασει θα πιασει τα ιδια ποσοστα με το 2009
      Κυβερνηση μονη της δεν κανει ,μαλλον κατα Λαος μερια τη βλεπω
      Σιγουρα οι ΔΥ ειναι δυναμη για το Πασοκ ομως θα μεινει μονο
      με το σκληρο ψευτοσοσιαλιστικο τους πυρηνα.
      Το θεμα ειναι ποιος θα κληθει να κανει απολυσεις.
      Η νεα κυβερνηση που ερχεται η η σημερινη;

    • ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ avatar
      ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 06/09/2011 22:25:32

      Ξεχνάς όμως πως στο πλήθος των πρώην ψηφοφόρων της Ν.Δ βρίσκονται πλήθος Δ.Υ η Συμβασιούχων και η Ν.Δ κάνει τόσα χρόνια τα αδύνατα –δυνατά να τους απομακρύνει (stage) μόνιμους ο Παυλόπουλος έκανε όσους είχε διορίσει το πάσοκ και οι υπόλοιποι εναπομείναντες νεοδημοκράτες διώχνονται τώρα από το πασοκ για να προστατεύσουν τους δικούς τους τα πασόκια και να βάλουν δικούς τους αφελείς μέσω ΜΚΟ , οπότε καλό θα είναι να μας ξεκαθαρίσει από ποιους περιμένει ψήφους η Ν.Δ ; Από όσους δεν υπολόγισε και δεν στήριξε ποτέ ; Η από τα ξαδέρφια και τα μέλη στο σωματείο του Μίχαλου ; Αμ δε !!!!

      • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
        ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ 07/09/2011 12:16:11

        Συμφωνώ μαζί σου Παναίτιε. Η ΝΔ δυστυχώς ποτέ δεν κοίταξε τα δικά της παιδιά πάντοτε θεωρούσε δεδομένες τις ψήφους των δεξιών λόγω ιδεολογίας κυρίως. Και πάντα σε μια προσπάθεια συναίνεσης, μη ρεβανσισμού (σωστό αυτό) και κυρίως για να μην κατηγορηθεί από τα ΜΜΕ ότι κοιτάει τα δικά της παιδιά πάντα κατέληγε να ευνοεί και να βολεύει τους πάντες (πασοκους,αριστερούς) πλην των δικών της. Δεν λέω να γίνεται πογκρόμ των μη ψηφοφόρων της ΝΔ όταν αναλαμβάνει την διακυβέρνηση της χώρας ή όταν και όποτε την αναλάβει ξανά αλλά να μην φτάνουμε και στο άλλο άκρο όπως επί κυβέρνησης ΚΚ όπου όλοι οι προϊστάμενοι σε δημόσιες υπηρεσίες παρέμειναν οι ίδιοι και όλως τυχαίως ήταν σχεδόν όλοι πασόκοι. Με αποτέλεσμα στην ουσία η επιβολή μια λευκής απεργίας κυρίως σε ευαίσθητες υπηρεσίες όπως οι ΔΟΥ.Και πολύ δυναμικών απεργιακών κινητοποιήσεων και διαδηλώσεων. Γνωστά σε όλους μας είναι αυτά. Και τελειώνοντας δεν έχω τίποτα με τους ΔΥ καλά κάνουν και παίρνουν (έπαιρναν) όσα παίρνουν και μακάρι και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι να έπαιρναν τα ίδια.Ωστόσο σαφέστατα υπάρχουν πολλοί ΔΥ που δεν δουλεύουν όπως έπρεπε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να απολυθούν μερικές χιλιάδες ΔΥ προς παραδειγματισμό.Εγώ είμαι τέκνο πρώην ΔΥ και τώρα συνταξιούχου και είμαι ελεύθερος επαγγελματίας (π/κός μ/κός) άρα έχω άμεση επαφή με το δημόσιο τομέα σε μερικές από τις πιο "περίεργες" υπηρεσίες του. Πολεοδομία,διεύθυνση περιβάλλοντος κτηματική υπηρεσία Δασαρχείο κτλ. Έχω ζήσει λοιπόν το δημόσιο και από την καλή και από την ανάποδη. Και προφανώς χρειάζεται ισχυρό Δημόσιο και καλοπληρωμένοι ΔΥ για να λειτουργήσουν όπως ακριβώς πρέπει.Ως ελεγκτές και υπηρέτες του Δημόσιου συμφέροντος.

        • Κοντη Λιζα avatar
          Κοντη Λιζα @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 07/09/2011 13:07:56

          ...χρειάζεται ισχυρό Δημόσιο και καλοπληρωμένοι ΔΥ για να λειτουργήσουν όπως ακριβώς πρέπει....
          Τι μου θύμισες; Μια εκπομπή του Β. Λεβέντη για τους διακστικούς. Λέγανε να πληρώνωνται καλά για να σταματήσουν τα τσακώνουν. Έγινε αυτό μέσω του μισθοδικείου και πήραν αναδρομικά αυξήσεις μέχρι και 80%. Το ζητούμενο όμως δεν έγινε και εξακολούθησαν να τα παίρνουν. Δεν το λέω εγώ γαιτί δεν γνωρίζω πολύ καλά την πραγματικότητα αλλά ο Λεβέντης. Οπότε για την περίπτωσή μας μάλλον δεν ισχύει αυτό που λες. Ισως πριν 30 χρόνια η ποιότητα των ΔΥ να ήταν αρκετά διαφορετική αλλά σήμερα;

  19. Orestios avatar
    Orestios 06/09/2011 22:08:05

    Πόσες ημέρες ζωής δίνετε στην κυβέρνηση???????

    • Sackis avatar
      Sackis @ Orestios 06/09/2011 22:38:07

      31.-

      • Orestios avatar
        Orestios @ Sackis 06/09/2011 23:13:15

        Πολλές είναι

  20. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 06/09/2011 22:08:58

    Η μερα της κρισης πλησιαζει (επισημη χρεωκοπια) καλο να κατανοησουν οι περισσοτεροι τι θα πραξουν απο εδω και περα και να ξεκολλησουνε απο το βαθυ ληθαργο ειτε ειναι κοκκινοι , πρασινοι , μπλε , μαυροι

    Δεν εχουν κατανοησει οτι τα δανεικα μας τελιωσαν , οπως μας τελιωσε και η περιοδο χαριτος στα 9 χρονια που καταναλωναμε χωρις ανταλλαγματα (2002-2009)
    Καιρος γαρ εγγυης οι ελληνες θα κληθουν να αποφασισουν μεταξυ της εθνικης τους ανεξαρτησιας η της υποδουλωσης σε εναν υπερεθνικο οργανισμο που σκοπο εχει να μετατρεψει τα εθνη σε δουλοπαροικιες και σκουπιδαριο

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Nikos Draxma 06/09/2011 22:19:16

      Η κυβέρνηση πάντως, απόψε δήλωσε ξεκάθαρα ότι επέλεξε την υποδούλωση. Εμείς;

  21. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/09/2011 22:21:01

    Προσωπικά (και ας με διορθώσει κάποιος) δεν έχω δει τόσο σύντομη αυτοαναίρεση και αυτογελοιοποίηση πολιτικού.
    Πέντε ημέρες δεν πέρασαν που σε άλλο διάγγελμα μας μιλούσε για πολιτική διαπραγμάτευση με την Τρόικα, για προγραμματισμένες αναχωρήσεις και για το σχολιασμό του Γραφείου της Βουλής για την έκθεση που παρέθετε απλά νούμερα.
    Σήμερα μετά τα εξ εσπερίας κελεύσματα πάνε οι προσωπικές διαφορές για τους υπαλλήλους του, έρχονται οι αποκρατικοποιήσεις και οι εφεδρείες και τα νέα μισθολόγια για το δημόσιο.

    Πέρα από τις διαφωνίες στρατηγικής ή των οικονομικών επιλογών για άλλη μια φορά θα πρέπει να δούμε την ουσιαστική πηγή των προβλημάτων που βιώνουμε:

    σε δέκα ημέρες θα πρέπει να κάνει η κυβέρνηση ότι δεν έκανε από τον Ιούλιο.
    (Προσωπικά διαφωνώ και το έχω επαναλάβει σε αμέτρητες γραμμές από το βήμα που ο φίλος Φάκτορας με φιλοξενεί με μνημόνια και μεσοπρόθεσμα).
    Για άλλη μια φορά όμως η κυβέρνηση είναι ανίκανη να εφαρμόσει ένα νόμο που η ίδια έχει ψηφίσει πριν 30 ημέρες. Να υλοποιήσει ότι έχει συμφωνήσει.
    Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι, που δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι η επιλογή είναι ή η απεμπλοκή από τη δίνη της ύφεσης που μας έχουν ρίξει με τις επιλογές τους ή να υλοποιήσουν ότι πλέον είναι νόμος του Κράτους και να κριθούν από τους πολίτες στην κάλπη.
    Οι δημοκρατίες δεν έχουν αδιέξοδα και οι χώρες δεν έχουν σωτήρες.
    Έχουν Νόμους δομές και λειτουργίες και όχι τηλεοπτικά παράθυρα....όποιος δεν μπορεί ή δεν θέλει ας ιδιωτεύσει, φτάνει πια το παιχνίδι στις πλάτες των παιδιών μας και στο μέλλον της χώρας.
    Κατανοώ ότι ορισμένοι εύχονται στις εκλογές για να γλιτώσουν, εγώ αντίθετα προσδοκώ εκλογές, μήπως η δικαιοσύνη θυμηθεί ότι εκτός από τυφλή βαστά και ένα μαχαίρι και κάποτε στα 37 χρόνια της μεταπολίτευσης, η δικαστική εξουσία πρέπει να θυμηθεί τους Τερσέτη και Πολυζωίδη και όχι μόνο το εφήμερο της επιβίωσης αλλά την ευπρέπεια της διαβίωσης.

    ΥΓ

    ...αν θέλει να πουλήσει ο Αντιπρόεδρος Β΄ας αρχίσει από το ΑΚΡΟΠΟΛ.
    ...αν θέλει να κλείσει ας κλείσει την εκκαθάριση της πολιτιστικής πρωτεύουσας του 1997
    ...αν θέλουν δε οι 300 να μειώσουν ας αρχίσουν από τα προνόμια τους, τις απολαβές τους, τις συντάξεις τους, τους συνεργάτες τους, από τους μετακλητούς από τους αποσπασμένους και από τους μισθούς της Βουλής.

    Γιατί το παράδειγμα ξεκινά από τον καθρέπτη και όχι από τα τηλεοπτικά πάνελ των ανακοινώσεων.

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ Ο Ιθαγενής 06/09/2011 23:39:54

      Στην πραγματικότητα εξήγγειλε για άλλη μια φορά την εφαρμογή του νόμου που ψηφίστηκε το Μάιο του 2011, του γνωστού σε όλους μας ως Μνημόνιο. Κάποτε, όμως, πρέπει να σοβαρευτούμε.

      Αντιγράφω απ΄τον Ελεύθερο Τύπο:

      "Σε ό,τι αφορά το νέο μισθολόγιο ο κ. Βενιζέλος είπε ότι θα είναι πραγματικά ενιαίο, διαφανές και δίκαιο και πρόσθεσε ότι όπου υπάρχει θέση ευθύνης που φέρνει αποτελέσματα θα υπάρξει πριμ παραγωγικότητας.
      Επίσης πρόσθεσε ότι η «προσωπική διαφορά» θα υπάρχει εφεξής μόνο με την μορφή του πριμ παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας. Τόνισε δε με έμφαση ότι εφεξής οι δημόσιοι υπάλληλοι θα θεωρούνται υπάλληλοι του κράτους, γεγονός που ερμηνεύεται ότι μπορούν να γίνουν μετακινήσεις από υπουργείο σε υπουργείο ή από υπηρεσία σε υπηρεσία".

      Διαφωνείς σε κάτι; (σε επίπεδο εξαγγελίας βέβαια, μην πεις για πασόκους και βενιζέλους).

      Συνεχίζω:

      "Για τα κλειστά επαγγέλματα, ο κ. Βενιζέλος κατέστησε σαφές ότι θα κλείσουν όλα τα κενά όπου υπάρχουν για να μην υπάρχει κανένας περιορισμός στο άνοιγμα των επαγγελμάτων.
      Επιπλέον, πρόσθεσε ότι όπου οι προθεσμίες για το άνοιγμα των επαγγελμάτων ήταν «μακρινές» αυτές έρχονται τώρα".

      Το άνοιγμα των επαγγελμάτων προβλέπεται και απ'το κοινοτικό δίκαιο, αν κάνω λάθος διόρθωσε με. Οι ταρίφες να μην κλαίνε γιατί το ήξεραν από εποχής Σημίτη ακόμη, δηλαδή εδώ και μια 15ετία. Επίσης, το "άνοιγμα" περιλαμβάνεται στα προεκλογικά προγράμματα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ο ξένος 07/09/2011 10:23:27

        Φυσικά και κάνεις λάθος. Το άνοιγμα των επαγγελμάτων δεν το προβλέπει κανένα κοινοτικό δίκαιο. Ποτέ κανένα πουλέν του ΓΑΠ δεν τεκμηρίωσε αυτή την παπαριά. Ούτε κι εσύ φυσικά μπορείς να την τεκμηριώσεις.

        Αντιθέτωψς, οι φαρμακοποιοί και οι δικηγόροι είχαν δώσει στη δημοσιότητα πλήθος αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που τους δικαίωναν.

        • ο ξένος avatar
          ο ξένος @ Επώνυμος 07/09/2011 13:36:20

          ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 22/04/2005



          Aπόφαση - βόμβα του Eυρωπαϊκού Δικαστηρίου για τους περιορισμούς που έθετε η ελληνική νομοθεσία στην ίδρυση καταστημάτων οπτικών, απειλεί να ανατρέψει το θεσμικό πλαίσιο που διέπει και άλλα κλειστά επαγγέλματα, όπως των φαρμακοποιών, των συμβολαιογράφων, των ταξί κ.ά.

          Tο Eυρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε ότι αντιβαίνει στο κοινοτικό δίκαιο ο νόμος 971/79 που δεν επιτρέπει σε διπλωματούχο οπτικό ως φυσικό πρόσωπο να εκμεταλλεύεται περισσότερα του ενός καταστήματα οπτικών ειδών. Eπίσης, ασύμβατος με το κοινοτικό δίκαιο είναι και ο νόμος 2646/98 σύμφωνα με τον οποίο μια O.E. ή E.E. μπορεί να ιδρύσει κατάστημα οπτικών, μόνο εάν η άδεια έχει χορηγηθεί στο όνομα ενός αναγνωρισμένου οπτικού/φυσικού προσώπου, το οποίο συμμετέχει με ποσοστό τουλάχιστον 50% στο εταιρικό κεφάλαιο του, αποκλείοντας τις A.E.

  22. αριστερος avatar
    αριστερος 06/09/2011 22:24:36

    τελικα Μητσοτακης και Καραμανλης αν ειχαν καταφερει να εχουν καλυτερους συνεργατες και να κυβερνησουν ,πραγματικα θα ειχαν στην κυριολεξια σωσει την Ελλαδα.
    Μια απορια για οσους με ζηλο υποστηριζουν τις απολυσεις στο δημοσιο (εγω δεν εχω καμμια σχεση με δημοσιο ,ξεκαθαριζω) εχετε φανταστει ποσο θα βουλιαξει ακομα η αγορα και οι καθε ειδους υπηρεσιες ,αν εφαρμοστουν αυτα τα μετρα?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αριστερος 06/09/2011 22:51:51

      Ουδόλως τους νοιάζει αυτό τους κοινωνικούς αυτοματιστές. Αίμα ΔΥ να δουν, κι αυτό φτάνει να τους κρατήσει ζωντανούς..

      • kouvari avatar
        kouvari @ Αυριανιστής 07/09/2011 09:55:56

        Να ρωτησω κατι...?Τι εννοειται οταν λεμε ΔΥ....?Εγω καταλαβαινω οτι πρεπει να απολυθουν δασκαλοι,καθηγητες,γιατροι,νοσοκομοι,υπαλληλοι στην καθαριοτητα,αρχαιολογοι και αναλογο ανθρωπινο δυναμικο που εγγυατε την ομαλη λειτουργια της χωρας....Η γενικευση ειναι αρχη φασισμου...

        Υ.Γ Σερβιτορος ειμαι οχι ΔΥ...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ αριστερος 06/09/2011 23:33:10

      Να το δούμε κι αλλιώς.. Όσοι βλακωδώς υποστηρίζουν άμεσες μαζικές απολύσεις Δ.Υ., έχουν αναλογιστεί ότι υπάρχουν πολλές οικογένειες όπου τώρα έχουν τον ένα γονέα απολυμένο Ι.Υ. και εξαρτάται η επιβίωση τους από το μισθό του άλλου ως Δ.Υ.;
      Η ισοπέδωση δεν κάνει καλό. Τα κρεματόρια της Τρόικας πάντα θα ζητάνε θύματα, χτές οι Ι.Υ. σήμερα η ελ. επαγγελματίες, αύριο οι Δ.Υ., έτσι μαζικά... Μα πιστεύει κανείς ότι βγάζει κάπου αυτό;
      Μια καλομελετημένη στρατηγική από νέα κυβέρνηση με αποφασιστικότητα για ρήξεις μπορεί να οδηγήσει και στις θυσίες που πρέπει καθώς και σε μια νέα ισορροπία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 07/09/2011 00:25:03

        Γίνεται να βρεθούν όσοι έχουν διαχειριστεί και καταχραστεί δημόσιο χρήμα μέχρι και σήμερα; αυτοί που ακόμα και τώρα κάνουν ''μετάγγιση'' του δικού μας αίματος στο δικό τους οργανισμό; και δε θα χρειαστεί να απολυθεί κανένας..

        • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
          ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΕΥΑ 07/09/2011 01:03:09

          Δυστυχώς, μόνο κατόπιν σύγκρουσης του παλιού με το νέο. Το παλιό το ξέρουμε, το νέο όχι ακόμη. Έχουμε δρόμο μπροστά μας μέχρι να αποδοθεί κάποια δικαιοσύνη

  23. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 06/09/2011 22:49:00

    Θα συμπληρώσω,σε ότι έγραψα παραπάνω,το εξής:Αυτά τα μέτρα είναι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!!Βιώνουμε το μεγαλύτερο μεταπολεμικό ΒΙΑΣΜΟ κοινωνίας και πολιτών!!!Είναι δυνατόν ο πασοκισμός που λήστεψε,επί τρεις δεκαετίες,τα ΠΑΝΤΑ και έφαγε με ΧΡΥΣΑ κουτάλια,να καλεί ΘΡΑΣΥΤΑΤΑ,ΝΤΑΗΛΙΔΙΚΑ και ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ να ΜΑΤΩΣΟΥΜΕ όλοι μας και να πληρώσουμε τις δικές τους ΚΛΕΨΙΕΣ,ΑΠΑΤΕΣ και ΚΟΜΠΙΝΕΣ;;;;ΑΙΣΧΟΣ!!!Έχουν σβήσει το χαμόγελο,την ελπίδα και τη προοπτική....Σκοτώνουν τα όνειρα όλων...Είναι ΤΥΡΑΝΝΟΙ!!!

    • akisenv avatar
      akisenv @ Komis Montechristo 07/09/2011 00:51:29

      Εξαιρετικα ακριβες το σχολιο σου. Για οσους δεν καταλαβαινουν ακομη αυτο που ανακοινωθηκε ειναι η ανεργια στο 25-30 % μετα τις απολυσεις που σημαινει λιγοτερο εισοδημα για καταναλωση που σημαινει καταστροφη του μικρου και μεσαιου εμποριου και δραματικη αυξηση του λαθρεμποριου (ως φυσικη συνεπεια πλεον) καταστροφη του ιδιωτικου τομεα παροχης υπηρεσιων και φυσικα της υφαρπαγη πλεον για λογους επιβιωσης της ιδιωτικης περιουσιας σε εξεφτιλιστικες τιμες.Για τον δημοσιο πλουτο, την δημοσια ακινητη περιουσια και εκεινα που παλαιοτερα ονομαζαμε δημοσια αγαθα, οχι απλα ξεπουλουνται αλλα στην κυριολεξια λεηλατουνται!!!

  24. Decodex avatar
    Decodex 06/09/2011 22:55:33

    Εδω για άλλη μια φορά έχουμε ξεβράκωμα των πολιτικών που ασκούν κυβερνητικά καθήκοντα (δεν είναι οι μόνοι όμως) αποδεικνύοντας περίτρανα την ανικανότητα τους...
    Οταν δίνεις βάρος στο τι παρλαπίπες θα πείς για να καλύψεις την αβελτηρία σου και να πείσεις ένα κατά την άποψη σου χαμηλού νοημοσύνης κοινό τότε δυστυχώς θα σε συμπαρασύρουν οι εξελίξεις. Γιατί λόγω της πολιτικής μικρόνοιας ΔΕΝ καθορίζεις τις εξελίξεις γιατί δεν έχεις τα απαραίτητα προσόντα...
    Οι πλειοψηφία των πολιτικών δεν παράγει ΕΡΓΟ...απλά αναπαράγει λόγο χωρίς νόημα, γεμίζει τον ορίζοντα γεγονότων με προσωρινές φούσκες -πομφόλυγες- μόνο και μόνο να περνάει ο καιρός και μέσω κάποιων εκδουλεύσεων να επεκτείνει το χρόνο ζωής του στο παρηκμασμένο πολιτικό σύστημα.
    Εάν ΚΑΠΟΙΟΣ έχτιζε μια ομάδα από στελέχη του ιδιωτικού και του ΚΑΛΟΥ δημόσιου τομέα (ελάχιστοι) που έχουν "ψηθεί" για χρόνια στην αρένα της αγοράς εργασίας και γνωρίζουν πως να παράγουν ΕΡΓΟ αυτά τα προβλήματα που οι "επαγγελματίες" πολιτικοί κοιτούν με δέος θα είχαν λυθεί σε ελάχιστο χρόνο.
    Και κάποια ερωτήματα:
    1. Ο Πάγκαλος που βρίσκεται; Δεν είχε αναλάβει το νοικοκύρεμα του δημόσιου τομέα σε ότι αφορά τους οργανισμούς κ.λπ; Γιατί η τρόικα τώρα μας τη λέει;
    2. Ο Alexis είπε ότι στο ΣΚΑΙ έχουν ψώνιο με τη συναίνεση...Δεν ενθυμούμαι αν το ίδιο ψώνιο το είχανε και επί ΚΚ όταν ο τωρινός ημι-πρωθυπουργός χοροπήδαγε σε κάθε νομοθετική πρωτοβουλία...Μήπως το ψώνιο ήρθε μετά ΔΗΣΥ εποχής;
    3. Η ανάπτυξη του ΠΑΣΟΚ έχει εκπληκτικά αποτελέσματα σε ότι αφορά στα ενεχυροδανειστήρια που πλέον υπάρχουν σε κάθε γειτονιά! Αυτό πως φαίνεται στον προυπολογισμό;
    4. Ο Νίκος Παπανδρέου θέλει να μας πεί ότι η τωρινή κυβέρνηση δεν κυβερνά πραγματικά; Ποιός τελικά κυβερνά τούτο τον τόπο;
    5. Την ΕΤ1 τελικά ποιός θα την πάρει; Η τρόικα ή οι Αμερικάνοι;
    6. Το μνημόνιο επενδυτικής συνεργασίας με τον Καντάφι στις 10 Ιουνίου του 2010 για τις επενδύσεις συνεχίζει να ισχύει;
    7. Τι θα πάρουμε για αντάλλαγμα για το νερό που θα δώσουμε στη Λιβύη;
    8. Ποιος θα είναι ο επόμενος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ;
    9. Επεται συνέχεια...

  25. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 06/09/2011 22:57:07

    Συμφωνώ με το δεύτερο μισό του τίτλου: 'τα δίνει όλα στην Τρόικα'. Θέμα πανικού νομίζω δεν τίθεται, συμφωνημένα είναι όλα από το πρώτο μνημόνιο, που προέβλεπε σαρωτική συρρίκνωση της οικονομίας και ήταν γεμάτο με ευχές (όπως και η περσινή έκθεση του διοικητή της ΤτΕ) για μαγικές μεταρρυθμίσεις που θα υπερκαλύψουν σταδιακά την απώλεια εσόδων από τη μείωση του εγχώριου εισοδήματος και της φορολογητέας ύλης. Επίσης, ακόμη περιμένουμε από την κυβέρνηση ή την ΤτΕ τα ποσοτικά στοιχεία σύμφωνα με τα οποία η λύση στο οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι να πεταχτούν στο δρόμο δεκάδες χιλιάδες υπάλληλοι του δημόσιου τομέα (το οποίο ζητούν και αρκετοί πολίτες, ελπίζω λόγω άγνοιας για τις συνέπειες που θα έχει κάτι τέτοιο στην εγχώρια ζήτηση, παραγωγή και απασχόληση κι όχι λόγω κακεντρέχειας).
    Παρεμπιπτόντως, πότε θα διωχθούν οι πολιτικοί και οι επιχειρηματίες που διασπάσθισαν μαζί δισεκατομμύρια από το δημόσιο ταμείο τα τελευταία τριάντα χρόνια; Πότε και πώς θα τιμωρηθούν οι πολιτικοί που αποφάσισαν ότι για να αυξήσουν τους ψηφοφόρους τους και να διασφαλίσουν την εξουσία πρέπει να δανείζονται χρήματα χωρίς κανένα μέτρο και να καταστρέψουν τις μελλοντικές γενιές; Πότε θα σταματήσει ο σοσιαλισμός να θεωρείται προοδευτική ιδεολογία;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Δημήτρης 07/09/2011 10:25:26

      Ο πανικός πιθανότατα είναι του Βενιζέλου...

  26. φωνη avatar
    φωνη 06/09/2011 23:01:44

    Δεν άρεσε το πάγωμα μισθών και συντάξεων...ήθελαν το λεφτά υπάρχουν. Να τα τώρα.
    Δωρεάν τυρί έχει μόνο η φάκα.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ φωνη 06/09/2011 23:35:15

      Νόστιμο το άτιμο..

  27. lornion avatar
    lornion 06/09/2011 23:31:21

    πίσω ολοταχώς λέει το υπουργικό ,άσε να δούμε! γιατί πουλάνε και φούμαρα. Στερούνται πίστης οι άνθρωποι του πασοκ.......

  28. NEOTERA avatar
    NEOTERA 06/09/2011 23:37:38

    Η ΝΔ που βρίσκεται, τι λέει ? Ολα τα ρεπορτάζ δίνουν τις όποιες απαντήσεις των άλλων κομμάτων της αντιπολίτευσης (που είναι γενικά, "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.."))

    • pink floyd avatar
      pink floyd @ NEOTERA 06/09/2011 23:49:56

      Βλεπει το Ελλαδα Λετονια Ειναι και αργα ασε αυριο

  29. Aris. A avatar
    Aris. A 07/09/2011 00:02:12

    ιαπετός

    Μεγάλο μέρος των πολιτών είναι συνειδητοποιημένο ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι ο δημόσιος τομέας.

    Ειδικά κάποιες υπηρεσίες εχουν μυθικές απολαβές και προνόμια.

    Μεγάλος δημόσιος τομέας και διαφθορά θα έλεγα οφείλονται για το έλλειμα.

    Πλέον το Πασόκ πάει εκεί που έπρεπε να πάει από την αρχή.

    Εξορθολογισμός του κράτους.

    Μεταξύ μας είναι ένας κρίσιμος παράγοντας στην εξίσωση της λύσης του προβλήματος μας.

    Εαν το Πασόκ τα βάλει με το δημόσιο θα βρει πολλούς συμπαραστάτες.

    Το ερώτημα είναι αν το Πασόκ μπορεί να εξυγιάνει το δημόσιο.

    Αν έχει την ηθική διάσταση που του επιτρέπει να αξιολογήσει τον κόσμο και να μικρύνει εκεί που πρέπει.

    Ολοι καταλαβαίνουν ότι το Πασόκ για μια κόμη φορά θα κοιτάξει να κάνει την δουλειά μισή και κυρίως να διαφυλάξει τον στρατό του.

    Εκ των πραγμάτων η ΝΔ κατά την γνώμη μου είναι αυτοκτονικό να διαφωνήσει με το συμμάζεμα του κράτους γιατί θεωρητικά μπορεί να κερδίσει κάποιους ψήφους από τους ΔΥ (πολύ αμφιβάλλω) αλλά από την άλλη πλευρά θα έρθει σε σύγκρουση με όσους θέλουν να μειωθεί το κράτος.

    Αυτό που κατά την γνώμη μου πρέπει να κάνει η ΝΔ είναι:

    α) Να εξηγήσει ότι με πολιτικές απατεωνιές ψευτοτσαμπουκάδες και θεατρινισμούς όπως αυτούς που κάνει η κυβέρνηση δεν λύνονται τα προβλήματα.
    Δεν μπορεί πριν τρεις βδομάδες να υπόσχεσαι την προσωπική διαφορά και σήμερα να την παίρνεις πίσω.

    β) Δεν μπορεί το Πασό να εξυγιάνει το δημόσιο και κατλα επέκταση την οικονομία.
    Με σκληρές κομματικές επιλογές όπως Καπελλέρη, Μίχα και καρατομήσεις ανεξάρτητων αρχών δεν μπορεί να παριστάνεις τον ζορό της κάθαρσης του κράτους.

    Δεν πιστεύω ότι το Πασόκ θα πάει σε εκλογές.

    Δεν το αφήνουν από εσωτερικό και εξωτερικό.

    Αν παραβούν τις εντολές που έχουν πάρει θα τους τελειώσουν.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Aris. A 07/09/2011 00:29:11

      Τό θέμα είναι άν τό ΠΑΣΟΚ καταφέρει νά ελέγξει τό μένος τών ΔΥ.
      Βεβαίως καί συμφωνώ, ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι ο δημόσιος τομέας. Καί βεβαίως συμφωνώ, ότι μεγάλο μέρος των πολιτών είναι συνειδητοποιημένο ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι ο δημόσιος τομέας.
      Εξ' άλλου αυτό εννοούσα μέ τήν φυγή πρός τά εμπρός τού ΠΑΣΟΚ. Είναι γνωστό ότι όταν μιλάμε γιά διαρθρωτικές αλλαγές καί μείωση ελλείμματος εννοούμε πρώτιστα τό δημόσιο μέ τούς υπαλλήλους του καί τούς κολλητούς του.
      Ή θά τά καταφέρει νά περάσει η κυβέρνηση τίς εξαγγελίες της καί θά πιστωθεί θετικά γι'αυτό ή θά κάνει ηρωϊκή έξοδο μέ εκλογές.
      Αυτό είναι καί τό νόημα τού σχολίου πού έκανα.
      Η κυβέρνηση έκανε σήμερα τήν μοναδική καί σωστή κίνηση πού τής απόμενε.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Aris. A 07/09/2011 10:28:47

      Μα δεν "τα βάζει με το Δημόσιο". Απλώς διαλύει τα πάντα. Αυτό πήγε λίγο να το κάνει ο Μητσοτάκης και δεν κατάφερε τίποτα. Ο ΓΑΠ προσποιείται ότι "τα βάζει με το Δημόσιο" για να βρει υποστηρικτές. Όμως απλώς διαλύει τα πάντα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Aris. A 07/09/2011 10:34:32

      Και υπάρχει και κάτι άλλο. Αυτή τη στιγμή δεν αντέχει η αγορά κανέναν νέο "εξορθολογισμό" ή όπως αλλιώς λέγεται η κατακρεούργηση εισοδημάτων και η ανατροπή του προγραμματισμού μιας ζωής.

      Για να καταλάβεις τι σημαίνει "προγραμματισμός ζωής": Ο άλλος έχει πάρει δάνειο με δόση 1000 ευρώ το μήνα, διότι σου λέει, είμαι εφοριακός, παίρνω 3000 το μήνα, με τα υπόλοιπα 2.000 τα βγάζω πέρα.

      Τώρα έρχεται η τρόικα και του λέει "Όοοοχι. 3000 είναι πολλά. Θα παίρνεις κι εσύ 1300 όπως οι άλλοι".

      Μετά δεν θα μπορεί να πληρώσει το δάνειο, θα του πάρουν το σπίτι, που σιγά να μην μπορέσει να αποπληρώσει το δάνειο η μειωμένη αξία του, και τελικά θα αυξηθούν τα NPLs των τραπεζών με αυτόν τον τρόπο κι άλλο, θα μειωθεί κι άλλο η εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία και θα βυθιστούμε ακόμη περισσότερο στον φαύλο κύκλο της ύφεσης.

      Ας μην μιλήσουμε για τις κατεστραμμένες ζωές.

      Πολύ απλά: ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΤΥΠΗΘΕΙ ΑΛΛΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

      Κάθε "εξορθολογισμός" είναι απλώς έγκλημα.

  30. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 07/09/2011 00:07:06

    Μέρα άρσης της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη σημερινή...
    Σε δύο επίπεδα:
    -Στο επίπεδο του πολιτικού λόγου..πλέον, τα άσπρα είναι άσπρα και τα μαύρα εντελώς κατάμαυρα..το ΠΑΣΟΚ, παρ' όλη την πολιτική πείρα επιβίωσης που έχει, δεν καταφέρνει τελικά να μην ανακοινώσει αυτό που έντεχνα κρύβει εδώ και δύο χρόνια...η χρεοκοπία είναι προ των πυλών..δεν υπάρχουν κεκτημένα, δεν υπάρχουν δικαιώματα..τα δίνουμε όλα για να πάρουμε τη δόση..τελικά είμαστε χώρα "πρεζάκι" και όχι μια από τις 20 πλουσιότερες (για να μην τρελαθούμε κιόλας)...
    -Στο επίπεδο του Σοσιαλισμού, που "πρεσβεύει" την κοινωνική δικαιοσύνη, η άρση της υποκρισίας γίνεται ακόμα πιο εκκωφαντικά..η κοινωνική αδικία αποτελούσε το ιδανικό σύνθημα στα χείλη συνδικαλιστών και κομματόσκυλων..δυο χρόνια τώρα, και πολλά περισσότερα στο παρελθόν, η αδικία που ζούν οι ΙΥ αφορά τους κομματάνθρωπους μόνο ως θεωρητικό κοινωνικό γεγονός, που θεωρητικά πολεμά ο Σοσιαλισμός..στην πραγματικότητα, ο εν Ελλάδι σοσιαλισμός, όπως εκφράζεται από το ΠΑΣΟΚ, απλώς προασπίζει τα συμφέροντα των φερέφονών του..τώρα, που η στάθμη της κατσαρόλας των ΔΥ και λοιπών κρατικοδίαιτων κομματόσκυλων αρχίζει να χαμηλώνει, έρχεται το τέλος του Κόσμου..σίγουρα του σοσιαλιστικού, γιατί ο υπόλοιπος κόσμος, ο κόσμος των ΙΥ ή έχει τελειώσει ήδη ή είναι στα στερνά του...

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Φακ Κωστας 07/09/2011 00:27:44

      ...."φερέφωνών του"....

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Φακ Κωστας 07/09/2011 00:46:56

      Δυστυχώς, πρίν αλέκτωρ λαλήσει τρείς, έχουμε καί τήν επόμενη είδηση.
      Θράσος αμέτρητον.

      Από "ελευθεροτυπία" σήμερα:

      Μόνο σε εταιρείες, ΕΠΕ ή Α.Ε. που θα συσταθούν για την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών θα χορηγούνται άδειες κυκλοφορίας ταξί σύμφωνα με το προσχέδιο νόμου που πέρασε από το υπουργικό συμβούλιο. Θα έχουν διάρκεια τρία χρόνια και θα είναι αμεταβίβαστες, ενώ οι οδηγοί των ταξί θα περνούν από εξετάσεις για να πάρουν το δίπλωμα. Παράβολο μαμούθ που φτάνει έως και τις 40.000 ευρώ προβλέπει το σχέδιο νόμου γεγονός που καθιστά την ενασχόληση με τα ταξί, δραστηριότητα μόνο για τους έχοντες.

      .....Σχεδόν ποτέ δεν ανακαλείται η άδεια
      Η άδεια παροχής υπηρεσιών μεταφοράς θα ανακαλείται εάν καταδικαστεί σε οποιαδήποτε ποινή τελεσιδίκως ο διευθύνων σύμβουλος ή μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ανώνυμης εταιρείας ή ο διαχειριστής ΕΠΕ και δεν αντικατασταθούν εντός δεκαπέντε ημερών από την έκδοση της απόφασης για ένα από τα αδικήματα:

      τέλεσης ή απόπειρας, συγκρότησης ή ένταξης ως μέλος σε εγκληματική οργάνωση, παραχάραξης, κυκλοφορίας παραχαραγμένων νομισμάτων, πλαστογραφίας, πλαστογραφίας και κατάχρησης ενσήμων, δωροδοκίας, ανθρωποκτονίας με πρόθεση, ληστείας, αρπαγής, βιασμού, κατάχρησης σε ασέλγεια, αποπλάνησης παιδιών, διευκόλυνσης ακολασίας άλλων, πορνογραφίας ανηλίκων, μαστροπείας, εκμετάλλευσης πόρνης, σωματεμπορίας, ασέλγειας με ανήλικο έναντι αμοιβής, κλοπής, υπεξαίρεσης, εκβίασης, απάτης, απιστίας, παράβασης της νομοθεσίας περί όπλων, εμπορίας και χρήσης ναρκωτικών, παράβασης των διατάξεων του νόμου για την πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες, παράνομης μεταφοράς λαθρομεταναστών, λιποταξίας, ανυποταξίας και παράνομης απασχόλησης εργαζομένων.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ιαπετός 07/09/2011 10:09:32

        Γιατί διαμαρτύρεσαι, αγαπητέ; "Μείωση του δημοσίου" με το στανιό δεν είναι το πρώτο μέλημα πολλών εδώ μέσα; Να τη λοιπόν, μόνο που η διεύρυνση και ενίσχυση του ιδιωτικού τομέα θα είναι υπέρ εταιρειών. Όχι υπέρ μεμονωμένων φυσικών προσώπων που θα ήθελαν να διεκδικήσουν στον ήλιο μοίρα (π.χ. με μία άδεια ταξί).

  31. ios avatar
    ios 07/09/2011 00:14:19

    Κάποιοι χαίρεστε για την εργασιακή εφεδρεία και τις απολύσεις. Αναρωτηθήκατε άραγε από ποιους θα λείψουν τα χρήματα που θα χάσουν οι απολυμένοι; Μα από σας χαιρέκακοι φίλοι μου ελεύθεροι επαγγελματίες. Τίνος ανταγωνιστές θα είναι αύριο στην αγορά εργασίας; Μα δικοί σας άτυχοι φίλοι μου άνεργοι, με όλο το σεβασμό που σας αξίζει.
    Χαίρεστε επίσης και για το ενιαίο μισθολόγιο που σημαίνει βεβαίως εξίσωση μισθών αλλά προς τα κάτω.
    Είναι προφανές λοιπόν ότι η κρίση μας πάσχει. Την έχει αλλοτριώσει η ασύστολη προπαγάνδα του καθεστώτος. Το σύστημα είναι από τα πολύ παλιά χρόνια.
    Λέγεται διαίρει και βασίλευε. Και συ εμποτισμένε με το δηλητήριο της προπαγάνδας νεοέλληνα χαίρεσε όταν το μέτρο αφορά τους άλλους. Και επιχειρηματολογείς κι από πάνω υπέρ του μέτρου. Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι το μέτρο αφορά και σένα εμμέσως. Λυπάμαι πολύ για την κατάντια σου.

    • φωνη avatar
      φωνη @ ios 07/09/2011 00:37:44

      Γιατί δε λες και το άλλο. Αναρωτήθηκαν μερικοί που θα βρεθούν τα χρήματα για μισθούς αν κλείνουν οι επιχειρήσεις;

      Είδα ένα σχόλιο να λέει ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ.
      Γιατί ως τώρα τι είχαμε, ειρήνη; Προφανώς...για κάποιους.

      Καταλάβαιναν δηλαδή οι δημόσιοι υπάλληλοι ότι η αύξηση των φόρων είναι εναντίον τους εμμέσως ε;

      Αν δεν ξεβολευτούμε οι ίδιοι προσωπικά δεν παίρνουμε χαμπάρι τίποτα....πες αυτό και μη λες τίποτα άλλο.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ ios 07/09/2011 00:41:27

      Και αυτή τη στερνή ώρα σκέφτεσαι τους επαγγελματίες που θα κάνουν μικρότερο τζίρο εξαιτίας των απολυμένων ΔΥ...και τους ανέργους που θα έχουν μεγαλύτερο ανταγωνισμό λόγω των καταρτισμένων απολυμένων ΔΥ...
      (ποτέ κανείς ΔΥ δεν πρότεινε αντίστροφα την πρόσληψη όλων των ανέργων, ώστε και να καταναλώνουν και να αυξάνει ο τζίρος των επαγγελματιών)...
      Υποκρισία..στο μέγιστο βαθμό..

      Πες την αλήθεια: "ξεβολεύομαι, αλλιώς τα είχα σχεδιάσει"...μη πουλάς τσάμπα κοινωνική αλληλεγγύη...δε σε πιστεύει κανείς ότι νοιάζεσαι για κανέναν άλλον πλην του εαυτού σου...

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Φακ Κωστας 07/09/2011 09:04:49

        Λιτός και περιεκτικός.

        Αυτή η ιστορία με την ιερή αγελάδα του πιο γελοίου δημοσίου του σύμπαντος, με αφισοκολλητές που πήραν με βύσμα απολυτήριο και κάθονται να τα ξύνουν σε μια καρέκλα σκαλίζοντας τη μύτη τους (ας μην αναφέρουμε άπειρες προσωπικές καταστάσεις που έχει βιώσει ο καθένας μας), με τρελαίνει.

        Και θέλουν λέει και πριμ παραγωγικότητας, για να κάνουν το αυτονόητο, τη δουλειά τους δηλαδή, αυτή που προσπαθούμε να κάνουμε όλοι καθημερινά, χωρίς πριμ και άλλες παπάρες.

        Πρέπει λέει να τους δώσουμε ΚΙΝΗΤΡΟ για να κάνουν τη δουλειά τους!!!! Χωρίς ΚΙΝΗΤΡΟ δηλαδή, στα τέτοια τους, μας κάνουν και χάρη που πάνε στα γραφεία τους. Τέτοιο κλάμα για το ΑΝ τελικά θα απολυθεί κάποιος Δ.Υ. δεν έχω ξαναδεί. Για τους χιλιάδες Ι.Υ. που είδαν πάντως εργοστάσια να κλείνουν, εταιρίες να βάζουν λουκέτα, μαγαζιά να κατεβάζουν στόρια το ένα μετά το άλλο, δεν είδα και καμιά φοβερή ανησυχία, μόνο τυπικές απλές αριθμητικές αναφορές ανέργων που προστίθεται στον ΟΑΕΔ. Αλλά ΟΤΑΝ και ΑΝ πέσει ηρωικά μαχόμενος ο πρώτος ΔΥ προβλέπω πρωτοσέλιδα και ίσως και εμφύλιο.

      • kouvari avatar
        kouvari @ Φακ Κωστας 07/09/2011 10:01:35

        Ποιοι ειναι ρε παιδια αυτοι οι ΔΥ....?Ονομα δεν εχουν....?Ειναι οι δασκαλοι.....?Ειναι οι καθηγητες.....?Ειναι οι σκουπιδιαρηδες.....?Ειναι οι γιατροι.....?Ειναι οι νοσοκομοι....?Ειναι οι αρχαιολογοι....?Ειναι οι πυροσβεστες...?Ειναι οι αστυνομικοι....?ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ.....?
        Ονοματα.....
        Η γενικευση ειναι αρχη φασισμου.....

  32. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 07/09/2011 00:19:20

    απλα τα πραγματα μαλλον παμε για εκλογες . εκλογες διληματων. το πασοκ ξερει απο αυτα . ο σημιτης κερδισε εκλογες βαζοντας διληματα. το πασοκ λοιπον θα θεσει το εξης διλημα. ή με ψηφιζεται για να μπορουμε να εφαρμοσουμε το προγραμμα μας για να μπορουμε να δανειζομαστε ή χρεοκοπια με τη ν.δ.
    ισως δημιουργηθει ενα στημενο σκηνικο ρηξης με την τροικα για να παμε σε εκλογες. τωρα για ολα τ αλλα αποκρατικοποιησεις ενιαια μισθολογια κλπ. μετα τις εκλογες. δεν εφαρμοζεται αυτο το προγραμμα χωρις εκλογες. το ξερουν καλα στο πασοκ.

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ mhtsos karditsa 07/09/2011 10:38:59

      συμφωνώ..για αυτό και αρχισαν οι πασοκοι να υποστηριζουν οτι ο Σαμαρας δεν θα μπορεί να κυβερνήσει γιατί στην ευρώπη δεν θελουν ουτε να τον δουν..

  33. ios avatar
    ios 07/09/2011 00:53:25

    Φωνή εσύ αναρωτήθηκες ποτέ πως γεννούν χρήμα οι επιχειρήσεις; Εκτός βέβαια από τις εξαγωγικές που είναι και μικρή μειοψηφία. Όσο για την φορολογία πάντα έλεγα ότι πρέπει να μειωθεί στις επιχειρήσεις και ότι πρέπει το δημόσιο να κάνει επενδύσεις για να ενισχύσει την απασχόληση και γενικά τον ιδιωτικό τομέα. Και δεν είμαι βολεμένος όπως λες. Κι εγώ από τον ιδιωτικό τομέα προέρχομαι. Απλά δεν είμαι μικρόψυχος και φθονερός. Και για μένα σημασία έχει η κοινωνική συνοχή πολύ περισσότερο σήμερα από κάθε άλλη φορά. Συμφωνώ ότι ο δημόσιος τομέας χρειάζεται εξορθολογισμό αλλά όχι σε μια μέρα. Χρειάζεται μεταβατική περίοδος. Και κάτι ακόμα που δείχνεις να αγνοείς. Στον ιδιωτικό τομέα δεν έχουν κατασπαταληθεί τεράστιοι όικονομικοί πόροι του δημοσίου; Γι αυτό σου λέω. Βλέπεις την ακίδα που υπάρχει στο μάτι του άλλου και δεν μπορείς να δεις το δοκάρι που υπάρχει στο δικό σου μάτι.

    • φωνη avatar
      φωνη @ ios 07/09/2011 01:06:05

      Ξαναδιάβασε το κείμενο σου το πρώτο και δες τι είπες.
      Δες αν αυτά που είπες δείχνουν άνθρωπο που έχει στο μυαλό του την κοινωνική συνοχή όταν μιλάει.

      Αλλαγές στο δημόσιο πρέπει να γίνουν, απλά πρέπει να γίνουν με τρόπο που και θα μειώνει τις δημόσιες δαπάνες και δε θα δημιουργήσει περισσότερη ύφεση.

      Η εφεδρεία δεν είναι ένα ακραίο μέτρο. Αλλά έπρεπε να είχε γίνει 2 χρόνια πριν και σταδιακά η όλη αναδιάρθρωση του δημοσίου και παράλληλα να υπήρχε μια πολιτική ανάπτυξης στον ιδιωτικό.

      Τώρα το παρουσιάζουν σα να αναγκάζονται να το κάνουν σε μια νύχτα (αν το κάνουν τελικά) και όταν όλος ο ιδιωτικός τομέας έχει βυθιστεί. Αλλά αυτό είναι ευθύνη της Κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και μόνο.

  34. ios avatar
    ios 07/09/2011 01:20:29

    Και βέβαια με ενδιαφέρει ο εαυτός μου και η επιβίωση της οικογένειάς μου.
    Αλλά αυτό δεν επιτρέπω να μου αφαιρεί και το ενδιαφέρον για τους άλλους.
    Για τους επαγγελματίες και τους ανέργους ενδιαφέρομαι επίσης και για ένα πρόσθετο λόγο. Ήμουν κάποτε ΄΄ενας από αυτούς. Και επειδή γράφεις προσβλητικά πράγματα για μένα θέλω να σε στενοχωρήσω επισημαίνοντάς σου ότι είναι προφανές ότι εσύ δεν σκέφτηκες ποτέ τους άλλους πλην του εαυτού σου.
    Προφανές από τα γραφόμενά σου εννοώ. Απεναντίας για μένα προβαίνεις σε κατάπτυστες εικασίες. Και γιατί είναι κακό το ότι ξεβολεύομαι; όλη η κοινωνία ξεβολεύεται και συ χαίρεσαι. Το ότι εσύ είσαι μικρόψυχος άνθρωπος της ως άνω περιγραφόμενης από σένα τον ίδιο υποστάθμης, δεν σημαίνει ότι και μεις οι υπόλοιποι είμαστε σαν και σένα. Αυτά προς το παρόν και μην ξανατολμήσεις να πεις υποκριτή κάποιον που δεν γνωρίζεις.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ ios 07/09/2011 02:09:25

      Εσύ με λες μικρόψυχο..εγώ σε λέω υποκριτή..ψευδώνυμος διάλογος είναι..θα ήταν προσβολή το σχόλιό μου αν σε γνώριζα προσωπικά..

      Όσο για την δική σου εικασία είναι απολύτως σωστή...ναι, εγώ νοιάζομαι για μένα και την οικογένειά μου...και δεν έχω καμία διάθεση να στερώ την οικογένειά μου για να πληρώνω έκτακτες εισφορές και νέους φόρους σε ήδη φορολογημένα εισοδήματα για να συντηρήσεις εσύ τη δική σου...
      το παραδέχομαι, προτιμώ την δική μου ζωή και οικογένεια, δεν είμαι "σοσιαλιστής"...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Φακ Κωστας 07/09/2011 02:36:38

        Δεν προκύπτει από κάποιο ιστορικό δεδομένο ότι σοσιαλιστής σημαίνει ανθρωπιστης.
        Οι μεγαλύτεροι σοσιαλιστές ήταν καθάρματα. Στάλιν, Χίτλερ, Πολ Ποτ μερικοί.
        Συνεπώς μάλλον είσαι σοσιαλιστής για να μην πω πιο σοσιαλιστής σύμφωνα με όσα υποστηρίζεις.

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Orestios 07/09/2011 02:57:36

          Υποθέτουμε λοιπόν ότι γνωρίζεις όλες τις ιστορικές πηγές και προσχωρώ στην άποψη σου..

          Το "κάθαρμα" το δέχομαι...το "σοσιαλιστής" να το πάρεις πίσω..(επομένως στην περίπτωσή μου αυτά δεν ταυτίζονται)..

          Έρχεται "μπόρα διαρκείας", Ορέστιε...δεν θα σου αρκούν οι ύβρεις, κοίτα να προμηθευτείς "ομπρέλες"..οι υπόλοιποι "οι βρεγμένοι" έχουμε μάθει κολύμπι...

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ ios 07/09/2011 02:39:18

      Εγώ πάντως σου επιτρέπω να μην ενδιαφέρεσαι για μένα.
      Το ενδιαφέρον των άλλων τόσα χρόνια μόνο κακό μου έκανε...

  35. Αννούλα avatar
    Αννούλα 07/09/2011 01:57:13

    Η Ελλάδα με τους Έλληνες καταποντίστηκε και καταξεφτιλίστικε.
    Η ιστορία τουλάχιστον θα είναι αμείλικτη.

    Κάποιοι θα πάρουν τα δωράκια τους κι οι υποστηρικτές επίσης.
    Το μεγαλύτερο όμως δώρο θα το πάρει ο Καρατζαφέρης.

    Αυτός θα έχει το τζαμί που τόσο πόθησε αφού τόσα πρόσφερε στην κυβέρνηση και στον καταποντισμό των Ελλήνων.

    Κύριε Καρατζαφέρη, καλορίζικο το τζαμί των Αθηνών κι οσονούπω κι αλλ(αχ)ού.

  36. The Saint avatar
    The Saint 07/09/2011 02:08:44

    Δημόσιοι υπάλληλοι.... Μάλιστα....
    Αμ, δε.
    Δεν μπορώ να γράψω όπως θα τα έγραφα και δεν θα ξαναμιλούσε κανείς υπέρ των δημοσίων υπαλλήλων....
    Γιατι θα πατήσει το Delete ο Παράγων-Χ...
    Θα πώς μόνο τούτο...
    Εσείς οι Δ.Υ. νομίζετε, ότι όλοι οι άλλοι εχουν γεννηθεί και στο μέτωπο τους γράφει "Μ@λ@κ@$"
    Δε θα σας κάνουμε τη χάρη, όσα γραφικά περί "κοινωνικών αυτοματιστών" κλπ και αν γράψετε...
    Και γιά να μη νομίζετε ότι είμαι θύμα των περιστάσεων, για τον εργασιακό "βίο και πολιτεία", τα υπερπρονόμια, και γενικότερα γιά το "χάιδεμα" των Δ.Υ. "φωνάζω" εδώ και πολλά χρόνια...
    Απο εποχής υπερ-παχέων αγελάδων...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ The Saint 07/09/2011 09:59:13

      Έννοια σου, και μαζί με τη "δίκαιη" (κατά την άποψή σου) επιδρομή κατά των ΔΥ έρχονται κι άλλα μέτρα, που θα αφορούν όλους. Δραστική μείωση παροχών υγείας, βύθιση του επιπέδου της παρεχόμενης εκπαίδευσης, αναθεώρηση επί τα χείρω των αναπηρικών συντάξεων κ.λπ. Φαντάζεσαι -λέμε τώρα- κάποιον που παίρνει αναπηρική σύνταξη να του πουν "η πάθησή σου εξαιρείται, βγες να αντιμετωπίσεις τους 800.000(+200.000 από το δημόσιο) υγιείς και αρτιμελείς ανέργους για να βρεις δουλειά στα 55 σου";

      Αυτά τα ολίγα, γιατί η εξαθλίωση δεν αφορά ποτέ μόνο μία μερίδα πληθυσμού, όπως βαυκαλίζεστε εσείς οι κοινωνικοί αυτοματιστές...

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Αυριανιστής 07/09/2011 10:18:38

        Αυριανιστή, σωστά!
        kouvari
        κάποιοι μιλούν για όσους δεν έχουν αντικείμενο εργασίας κι απλώς είναι ΔΥ..κάποιοι μιλούν για τα ''άλλα'' παιδιά..κάποιοι δεν καταλαβαίνουν ότι ο φασισμός που γράφεις είναι ήδη πραγματικότητα και μας αφορά όλους, είτε είμαστε ΔΥ, είτε ΙΔ..

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ΕΥΑ 07/09/2011 10:23:10

          Ατιθάσευτο πάθος ο φθόνος, Εύα... και ειδικά στην Ελλάδα, που έχουμε συνηθίσει να χώνουμε τη μύτη μας στο τι κάνει ο δίπλα μας, δεν αφήνει χώρο ούτε καν για μια νηφάλια θέαση των πραγμάτων...

      • The Saint avatar
        The Saint @ Αυριανιστής 07/09/2011 13:43:03

        Αγαπητέ Αυριανιστή, είτε αδυνατείς, είτε ΔΕΝ θελεις να καταλάβεις, ότι τουλάχιστον απο τη μεριά μου, δεν υφίσταται κανένας φθόνος κατα των Δ.Υ.
        Αυτό το οποίο καυτηριάζω και έχω επισημάνει σε άλλη ανάρτηση εδώ, είναι ότι το καθεστώς αυτό είναι υπεύθυνο γιά το γεγονός ότι το ΠΑΣΟΚ (γιά το οποίο όλοι εδώ μέσα φωνάζουμε να φύγει) βρίσκεται, και πολυ πιθανόν θα εξακολουθήσει να βρίσκεται στην εξουσία.
        Δεν είναι δυνατόν απο την άλλη να παραβλέψω τα υπερπρονόμια, (μην τα απαριθμώ πάλι, τα έχω πεί χίλιες φορές) αλλά και την ιδιαίτερη μεταχείρηση που έχουν τύχει μέχρι τώρα, γιά να μην χαθούν οι ψήφοι του ΠΑΣΟΚ. Το αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών είναι φρέσκο.
        Δεν θα ξανα-αναφερθώ στο θέμα, κατάλαβε όμως κατι:
        ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ!
        Ο ΤΕΤΖΕΡΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ, Ο ΕΝΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.
        ΑΝ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΘΙΓΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (και δεν είναι ανάγκη να είναι αποκλειστικά απολύσεις, μιά δραματικη μείωση του μισθού τους φθάνει και περισσεύει) ΤΟΥΣ Δ.Υ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ!!!

        σ.σ. Οσον αφορά τα όσα έγραψες γιά τις αναπηρικές συντάξεις, ότι εγώ προσωπικά το περιμένω ότι θα βάλουν χέρι και εκεί. Αν και η πρόσφατη αναθεώρηση που ανακοινώθηκε έχει να κάνει με τις συντάξεις μαιμούδες, και όχι με τους πραγματικά ανάπηρους. Εν τούτοις αν ΔΕΝ ξεσηκωθούμε ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ τότε λυπάμαι, αλλά δεν πρόκειται να πετύχουμε τίποτα...

    • kouvari avatar
      kouvari @ The Saint 07/09/2011 10:04:16

      Ποιοι ειναι αυτοι οι ΔΥ....Ονοματα δεν εχουν....?Ειναι οι δασκαλοι....?Ειναι οι καθηγητες....?Ειναι οι αστυνομικοι....?Ειναι οι πυροσβεστες....?Ειναι οι γιατροι....?Ποιοι ειναι.....?
      Η γενικευση ειναι αρχη φασισμου....

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ kouvari 07/09/2011 10:06:56

        Είναι εκείνοι που μπήκαν -και, πλέον, μετά από 17 χρόνια ΑΣΕΠ, οι περισσότεροι αξιοκρατικά- εκεί όπου δεν μπορούσαν να μπουν με τα προσόντα τους κάποιοι κοινωνικοί αυτοματιστές.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Αυριανιστής 07/09/2011 10:50:32

          Μάλιστα. Θα μιλάς φαντάζομαι για τη χοντρή κυρία, δικαστική υπάλληλο της Θεσσαλονίκης, που είχα την ατυχία να πρέπει να κάνω δουλειά και να πέσω πάνω της -προ δύο εβδομάδων- και την οποία έπρεπε να κυνηγώ σε όλο το δικαστικό μέγαρο γιατί και τις δύο φορές που πήγα στο γραφείο της βρήκα χαρτάκι στην πόρτα 'επιστρέφω σε 5'' και τελικά αν δεν την έσερνες μόνος σου, ψάχνοντάς την ΠΑΝΤΟΥ, δεν θα επέστρεφε ποτέ. Και που καπνίζοντας στα μούτρα σου, σου λέει κιόλας 'πάλι καλά που με βρήκες στο κτίριο'. Ο ενικός, κανόνας, έτσι ;

          Θα μιλάς για τους υπαλλήλους στα σκουπίδια που την ίδια ώρα και μέρα και από το πρωΐ μέχρι το μεσημέρι (ορκίζομαι σε ό,τι έχω ιερότερο) έπιναν καφέ και επειδή τυχαίνω να τους γνωρίζω όταν τους ρώτησα "άδεια, παιδιά ;', μου απάντησαν 'όχι, αλλά με αυτά που μας κόβουν σιγά μην πάμε στο γραφείο'.

          Δύο απλά καθημερινά και πρόσφατα παραδείγματα ανθρώπων που μπήκαν αξιοκρατικά και σ' έχουν και μ' έχουν γραμμένο εκεί που δεν πιάνει η μελάνη. Αυτούς θα ήθελα να φάω ζωντανούς, αυτούς και όσους είναι σε κάτι ανύπαρκτους οργανισμούς και δεν πατάνε ποτέ το πόδι τους, εγώ, ο κοινωνικός αυτοματιστής ή πες με όπως θέλεις, οι ετικέτες είναι το τελευταίο που με συγκινεί. Εσένα ; Σου αρέσει αυτή η κατάσταση ; Προκειμένου να μην πειράξουμε τρίχα προτιμάς να δανειζόμαστε ή να φορολογούμαστε για να τους πληρώνουμε και να τους ταΐζουμε ; Γι' αυτούς μιλάει ο περισσότερος κόσμος όταν κάνει λόγο για 'κοπρόσκυλα' και δεν τους παίρνει σβάρνα όλους. Πίστεψέ με πάντως, δεν είναι και λίγα τα 'κοπρόσκυλα'.

  37. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 07/09/2011 02:31:21

    Να το δούμε κι αλλιώς.. Όσοι βλακωδώς υποστηρίζουν άμεσες μαζικές απολύσεις Δ.Υ., έχουν αναλογιστεί ότι υπάρχουν πολλές οικογένειες όπου τώρα έχουν τον ένα γονέα απολυμένο Ι.Υ. και εξαρτάται η επιβίωση τους από το μισθό του άλλου ως Δ.Υ.;
    Η ισοπέδωση δεν κάνει καλό. Τα κρεματόρια της Τρόικας πάντα θα ζητάνε θύματα, χτές οι Ι.Υ. σήμερα η ελ. επαγγελματίες, αύριο οι Δ.Υ., έτσι μαζικά… Μα πιστεύει κανείς ότι βγάζει κάπου αυτό;
    Μια καλομελετημένη στρατηγική από νέα κυβέρνηση με αποφασιστικότητα για ρήξεις μπορεί να οδηγήσει και στις θυσίες που πρέπει καθώς και σε μια νέα ισορροπία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

    Σωστος

    Οι απολυσεις των 300.000 ιδιωτικων υπαλληλων στους 17 μηνες του μνημονιου , οφειλωνται κυριως στο μεγαλο αριθμο αχρηστων επιχειρησεων που ανοιξαν στα μεσα της δεκαετιας του 90 (μεταπωλητες ξενων προιοντων) , οπως οι αλυσιδες ηλεκτρονικων πχ
    Ειχανε μαθει αυτοι οι κυριοι να τα παιρνουνε απο τον κοσμακη , αφου ο τελευταιος καταναλωνε σαν αφιονισμενος αχρηστα προιοντα στην δεκαετια του ευρω
    Επισης στους καθε λογης επιχειρηματιες που ειχαν ανοιξει εταιριες παροχης υπηρεσιων στο τραπεζικο τομεα , στο χρηματιστηριο με τις ΕΛΔΕ , οπως επισης χιλιαδες γραφεια συμβουλευτικου χαρακτηρα για την διαθεση κοινωτικων κονδυλιων , επιδοτουμενα γραφεια ευρεσεως εργασιας κλπ


    Και οσο δουλευε το συστημα και ψωνιζαν ολοι και ερεαν τα κρατικα επιδοτουμενα κονδυλια και τα δανεικο χρημα απο τραπεζες ηταν ολοι αγαπητοι ,ακομα και οι ΔΥ

    Τωρα που μας τελιωσε το παραμυθι και εκλεισαν οι στροφιγγες , απο τις χρεωκοπημενες τραπεζες και ο κοσμος σταματησε να παιρνει δανεικα σε συνδιασμο με την μειωση των μισθων του δημοσιων και ιδιωτικων υπαλληλων με τα μετρα λιτοτητος (φορολογια - φπα )
    Μας κατσικωθηκε το τερας του στασιμοπληθωρισμου που κατατρωει τα εισοδηματα και εδεσε το γλυκο


    Και αντι να κατανοησουνε αυτη την λογικη συνεχεια που περιγραφει η οικονομικη επιστημη , στρεφονται εναντιον αλλων κοινωνικων ομαδων και ζητανε το αιμα τους ως εκδικηση γιατι αραγε?

    Αυτοι αναρωτηθηκανε τοσο καιρο γιατι δεν φωναζαν?
    Αναρωτηθηκανε οτι καποτε τα ΔΑΝΕΙΚΑ ευρω θα μας τελιωναν? Αναρωτηθηκανε οτι με αυτες τις σαπιες εξουσιες θα βρησκαμε το μπελα μας ?
    Διαβασαν καμια σοβαρη οικονομικη μελετη να ενημερωθουν για τις αιτιες του προβληματος?


    Οι υπερμαχοι του κοινωνικου αυτοματισμου αποτελουν τους χρησιμους ηλιθιους του συστηματος και την καταστροφη της κοινωνιας , αφου δεν μπορει να συσπειρωθει για να αντιμετωπισει απο κοινου τον εχθρο (κυβερνωντες)
    Η τακτικη του εμφυλιου ειναι η αγαπημενη του συστηματος , αυτος ειναι ενας απο τους σοβαρους λογους που δεν εχει εξεγερθει ακομα ο κοιμωμενος ελληνας


    Δεν υπαρχει καμια οικονομικη θεωρια , η σε βιβλια που να λεει οτι συνταγη αναπτυξης ειναι η εσωτερικη υποτιμηση , τα μετρα λιτοτητας , ο στασιμοπληθωρισμος και οι απολυσεις
    Ολες αυτες οι πολιτικες που εφαρμοζωνται σημερα απο το ΔΝΤ ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ σε οποια χωρα και αν εφαρμοστηκαν

    http://www.dimokratianews.gr/content/1097/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%BD%CF%84-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%BF-%CE%B4%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%82


    Και μην απορειτε για τις δηλωσεις του γιωργακη και τα ψεματα του , διοτι στον τομεα του κοινωνικου αυτοματισμου το πασοκ εχει κανει διανα αφου πολλοι υιοθετουν τις αποψεις του ανεξαρτητως πολιτικης θεσης (απολυσεις εκατονταδων χιλιαδων , ξεπουλημα ορυκτου πλουτου)

  38. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 07/09/2011 07:28:13

    Στην υπέροχη χώρα μας, ως γνωστον, όποιος πτωχεύει δεν είναι ΠΟΤΕ φτωχός! Οι μεγάλες κατηγορίες των μεγαλοοφειλετών που διοικούν σταθμούς και επιχειρήσεις με πολυπροσωπο εργατικό και υπαλληλικό δυναμικό (πού εδω και καιρό απασχολείται χωρίς να αμείβεται) ΟΥΤΕ ΚΑΤ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ απειλούνται απο την Κυβέρνηση... Σκέφθηκε κανείς οτι μόνο απο την είσπραξη τέτοιων οφειλών πρός το δημόσιο θα μπορούσε να συγκεντρωθεί μεγάλο μέρος απο τα 5 δις που απαιτούνται μέχρι τέλος του έτους? Τολμά όμως το Υπουργείο Οικονομικών να τους ... ενοχλήσει? Αρκέστηκε ο κ. Βενιζέλος να μας ανακοινώσει οτι έχουμε.. άνισο οικονομικό ΠΟΛΕΜΟ!!!

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ ελιζα βοζεμπεργκ 07/09/2011 09:24:02

      Φυσικά και το έχουμε σκεφθεί αυτό που λέτε. Εσεις όμως έχετε πολύ πιο δυνατή φωνή, μπορείτε να αναφέρετε και ονόματα και να πιέσετε. Ηδη ένας από τους σταθμούς στους οποίους προφανώς αναφέρεστε είναι έτοιμος να κλείσει και παίζει μόνο πρόγραμμα κονσέρβα αφού οι υπάλληλοι είναι απλήρωτοι κοντά ένα χρόνο. Πλην όμως κάποιων μπλογκς δεν έχω δει να γίνεται αναφορά. Υποθέτω λοιπόν πως για κάθε -κυρίως μεγάλο- κόμμα είναι ζόρικο να πιέσει κάποιο Μ.Μ.Ε. γιατί μπορεί να το βρει μπροστά του σύντομα. Εκτιμώ λοιπόν κ. Βόζεμπεργκ πως αυτή η σωστή κριτική που κάνετε, γίνεται πολύ πιο εύκολα και αναίμακτα από τη θέση της αντιπολίτευσης.

      Φυσικά δεν είναι μόνο οι εκδότες μεγαλοοφειλέτες αλλά πήρα αφορμή από την ιστορία του ΑΛΤΕΡ που είναι επίκαιρη.

    • ο νοών...νοείτω avatar
      ο νοών...νοείτω @ ελιζα βοζεμπεργκ 07/09/2011 10:49:58

      Πραγματικά αξίζει τον κόπο να σας παρακολουθεί εσάς τους πολιτικούς ο πολίτης. Είναι σαν να βλέπει ντοκιμαντέρ για την φύση του χαμαιλέοντα.
      Αναλόγως του περιβάλλοντος που βρίσκεστε (κυβέρνηση-αντιπολίτευση) λαλάτε αναλόγως.
      Έχετε εκπαιδευτικό περιεχόμενο.
      Από πολιτικό όμως, αφήστε να πάνε.

      • ελιζα βοζεμπεργκ avatar
        ελιζα βοζεμπεργκ @ ο νοών...νοείτω 07/09/2011 12:41:41

        προφανώς αναφέρεσθε σε πολιτικούς παλιάς κοπής του κομματικού σωλήνα και της οικογενειοκρατίας. Εν προκειμένω συνομιλείτε με βουλευτή νεοεκλεγείσα μετά απο 28 χρόνια επαγγελματικ'ής διαδρομής στη μαχόμενη δικηγορία. Δεν είναι συγκρίσιμες οι νοοτροπίες. Σας ευχαριστώ για την επικοινωνία

  39. Ian Mac Os avatar
    Ian Mac Os 07/09/2011 09:57:08

    Συγγνώμη - δεν καταφέρθηκα εναντίων όλων των ΔΥ αλλά, sorry και όλας, δεν μπορεί να φορολογούνται τα πάντα , να έχει διαλυθεί ο Ιδιωτικός τομέας για να πληρώνουμε τους αφισοκολλητές του 80 στις, πχ εφορίες, να το ξύνουν. Για την διευκόλυνση της συζήτησης προτείνω να μην απολυθεί κανένας ΔΥ και να προσλάβει ο Σαμαράς όταν με το καλό εκλεγεί άλλους 200.000! Αυτοί από πού θα πληρώνονται; Δεν θα πρέπει να αυξηθεί η φορολογία; Έλεος λοιπόν με ορισμένους Μαυρογιαλούρους, δεν ήμουν ποτέ ΠΑΣΟΚ και την θεωρώ άθλια την κυβέρνηση, όμως σε αυτό το σημείο που φτάσαμε όποιος και αν είναι στην κυβέρνηση έχει να επιλέξει : Ή νοικύρεμα. ή χρεωκοπία και δραχμή, αυτό θα είναι και το δίλημμα του Σαμαρά ώς Πρωθυπουργός, αν ο Σαμαράς πιστεύει ότι εκτός ΕΕ με δραχμές θα τα καταφέρει καλύτερα εμένα μου περισσεύει!

  40. φαυλος σαν κι αυτους avatar
    φαυλος σαν κι αυτους 07/09/2011 10:04:51

    Η Ελλαδα ανηκει στιυς Ελληνες.ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ιδιο συνδικατο.Κυριαρχος ΛαοςΠερηφανα νειατα τιμημενα γερατεια.Οπου ναναι μπορει να ακουσομε το ΓΑΠ να λεει Βυθισατε την τροικα.Τετοιος λαος τετοιους θελει.Κατα τη σαλα και τα επιπλα.

  41. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 07/09/2011 10:59:37

    Όπως έγραψα και προηγουμένως , για να πούμε την αλήθεια, τα όσα εξαγγέλθηκαν χθές είναι σωστά, είτε αρέσουν στους Δ.Υ και σε άλλες συντεχνίες που θίγονται ,είτε όχι..

    Τα προβλήματα είναι ότι, πρώτον, για να μπορέσει πραγματικά να τα εφαρμόσει η κυβέρνηση, μπροστά στις αντιδράσεις που θα ακολουθήσουν, θα έπρεπε να έχει αυτό που στη μητρική γλώσσα του Τζέφρυ ονομάζεται…brass balls. Και ούτε κατά διάνοια δεν τα έχει.

    Δεύτερον ,θα έπρεπε να έχουν εφαρμοσθεί άμεσα με το ξεκίνημα της κρίσης , ΠΡΙΝ η βλακώδης φορομπηχτική πολιτική εξοντώσει τον ιδιωτικό τομέα και ρίξει την οικονομία στην ύφεση.

  42. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 07/09/2011 11:14:54

    Όχι, δεν μιλάω γι' αυτούς, που συμφωνώντας μαζί σου θα πω ότι "δεν είναι και λίγοι". Και μένα με εξοργίζει όταν έρχομαι αντιμέτωπος με τέτοια παραδείγματα. Δεν είναι ο κανόνας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα έπρεπε να υπάρχουν. Νομίζεις όμως ότι στον "άμεμπτο" ιδιωτικό τομέα δεν ζούμε όλοι μας πλείστα όσα τέτοια παραδείγματα, απότοκα φαβοριτισμού;

    Για να επιστρέψω όμως στο δημόσιο τομέα, πίστεψέ με κι εσύ ότι αυτή η "χοντρή κυρία, δικαστική υπάλληλος", οι λουφαδόροι υπάλληλοι καθαριότητας και όλοι οι συναφείς, επειδή προφανώς -φαίνεται από τη νοοτροπία- ανήκουν σε μια άλλη γενιά προσληφθέντων, που ουδόλως αξιοκρατικά μπήκαν, έχουν μεριμνήσει (ως προϊστάμενοι ή/και ως μέλη υπηρεσιακών συμβουλίων) να βγάλουν στις αξιολογήσεις τους εαυτούς τους πάνω από τους άλλους. Και κατά συνέπεια, το μόνο που θα "κερδίσεις" θα είναι να απολυθούν οι άξιοι και ευσυνείδητοι που μέχρι τώρα έβγαζαν τη δουλειά, κι εσύ, εγώ, να εξακολουθούμε να "εξυπηρετούμαστε" από τέτοιους σαν το παράδειγμά σου.

  43. webteam-www.efsimopoulos.gr avatar
    webteam-www.efsimopoulos.gr 07/09/2011 12:18:23

    Επί δυο χρόνια η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δημιούργησε μια αναστάτωση και δεν προχώρησε σε τίποτα ουσιαστικό. Οι δηλώσεις Βενιζέλου ήταν ομολογία αποτυχίας. Εμμέσως παραδέχτηκαν και οι ίδιοι πως το Μνημόνιο κινείται σε λάθος κατεύθυνση, οι στόχοι του είναι ανέφικτοι και απαιτείται επαναδιαπραγμάτευση.
    Τώρα καλούνται σε διάστημα λίγων ημερών να κάνουν όσα έπρεπε να έχουν υλοποιήσει εδώ και μήνες.
    Η κυβέρνηση προσχωρεί αποσπασματικά και χωρίς πρόγραμμα σε κάποιες θέσεις της ΝΔ, αλλά επιχειρεί να τις «τρέξει» σε λάθος χρόνο.
    Μεγαλύτερο παράδειγμα οι αποκρατικοποιήσεις. Άποψη μας είναι πως στη δεδομένη οικονομική συγκυρία, οι όποιες κινήσεις γίνουν θα είναι αποτέλεσμα της πίεσης των δανειστών μας, δεν θα προσφέρουν σημαντικά χρήματα στα κρατικά έσοδα, ενώ ούτε λόγος δεν γίνεται για την ύπαρξη αναπτυξιακού σχεδιασμού.

  44. avanti avatar
    avanti 07/09/2011 12:46:32

    ΤΕΛΙΚΑ Ο ΓΑΠ & ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ, ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΙΔ. ΤΟΜΕΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜ. ΥΠΑΛ., ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ, ΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΕΧΕΙ ΞΕΣΗΚΩΣΕΙ .... ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΠΡΩΤΙΑ ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΣ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ, Η ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ ΠΑΡ' ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ. ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ? ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ? ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΛΥΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ 'Η ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΑΜΑΤΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ? ΛΕΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ, ΚΛΑΙΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΥΜΕΝΟ ΓΑΛΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΑ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΗ ... ΜΕ ΑΡΧΕΣ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΕΡΠΕΤΟ.

  45. Joao avatar
    Joao 07/09/2011 14:27:05

    Αιμοσταγές ευρω-παρακράτος
    Μέσα σε μία εβδομάδα μάθαμε ότι μάλλον το Συμβούλιο της Επικρατείας θα κρίνει συνταγματικό το Μνημόνιο (ν. 3845/2010), ότι η αστυνομία γνωρίζει πολύ καλά πως να χρησιμοποιεί με τον χειρότερο τρόπο τα όπλα που της έχει δώσει η κοινωνία, ότι το ΠΑΣΟΚ πέρασε και το μεσοπρόθεσμο πλαίσιο κι ότι δυο μέρες απεργίας είναι αρκετές για να αδειάσουν οι αποθήκες δακρυγόνων της ΓΑΔΑ. Υπάρχουν όμως ακόμα πράγματα που δε μάθαμε και τα οποία ξεσκεπάζουν το καθεστώς της κοροϊδίας στο οποίο ζούμε.

    Πράγματι, από τα λεφτά που πληρώνουμε σε άμεσους και έμμεσους φόρους, εισφορές και χαράτσια κάποια πάνε και εδώ...
    -40 εκ ευρώ στο ΝΑΤΟ ετησίως
    -35 εκ ευρώ μέχρι στιγμής στον πόλεμο στη Λιβύη
    -30 εκ ευρώ ετησίως η παρουσία μας στο Αφγανιστάν και το Κόσοβο
    -20 εκ ευρώ ετησίως πρόστιμα από την Ε.Ε. για μη έγκαιρη ενσωμάτωση οδηγιών στο ελληνικό δίκαιο
    -28 εκ ευρώ ετησίως πρόστιμα από την Ε.Ε. για τις ρυπογόνες χωματερές και ΧΥΤΑ μας
    -22 εκ ευρώ για τρεις ιστοσελίδες στο υπουργείο υποδομών φέτος
    -2 εκ ευρώ για εφημερίδες στο υπουργείο Άμυνας φέτος
    -1,5 εκ ευρώ τουλάχιστον στις πτήσεις του κυβερνητικού αεροσκάφους
    -5 εκ ευρώ για την Προεδρία της Δημοκρατίας
    -200 εκ ευρώ ο προϋπολογισμός της Βουλής
    -200.000 ευρώ για κουρτίνες στο υπουργείο Παιδείας

    Ενώ την ίδια στιγμή...

    -90 εκ ευρώ χρωστούν τα ΜΜΕ μόνο στα ασφαλιστικά ταμεία
    -70 εκ ευρώ χρωστά στο Δημόσιο η ΑΕΚ
    -48 εκ ευρώ χρωστά στο Δημόσιο ο ΠΑΟΚ

    Θέλετε να δείτε πόσα θα μαζεύαμε αν η ηγεσία του τόπου είχε πυγμή και αληθινή βούληση να "σώσει" τον ελληνικό λαό συγκεντρώνοντας μόνο τα παραπάνω -που σίγουρα είναι ελάχιστα μπροστά στο όργιο σπατάλης υπέρ ιμπεριαλιστικών-νεοφιλελεύθερων βωμών και των εστιών τους στην Ελληνική Πολιτεία; 600 εκατομμύρια ευρώ ή απλά 75.000 συντάξεις των 800 ευρώ κάθε μία!
    Τα παραπάνω, που είναι λόγος αγανάκτισης για τους Έλληνες, επιβάλλουν στην πολιτική ελίτ να σκληραίνει την καταστολή των αντιδράσεων. Φυσικά αυτό δε στεναχωρεί καθόλου τους "φιλελεύθερους"-"φιλοδημοκράτες" εταίρους μας, αφού αγοράζουμε "αντιδιαδηλωτικούς" φράχτες από την Γαλλία και δακρυγόνα από την Γερμανία και το Ισραήλ. Παλιά όποιος έλεγε τα λεφτά ή την ζωή σου ήταν εκβιαστής. Τώρα, που το κράτος λέει: και τα λεφτά και την ζωή σου είναι... σωτήριο

  46. τανια avatar
    τανια 07/09/2011 17:00:08

    Αφου κ.Παπανδρεου κυβερνατε (ο θεος να το πει!!!)μια διεφθαρμενη χωρα δεν φευγετε στο αγυριστο να μας αφησετε στην ησυχια μας!!!ημασταν μια χαρα πριν απο εσας θα ειμαστε και μετα πιστεψτε με!!!!!!!!θα την βρουμε την ακρη εμεις οι νεοι εχουμε ορεξη για δουλεια και αγαπαμε αυτην την "διεφθαρμενη" χωρα!!!δεν θα σου κανω την χαρη να τα παρατησω,ουτε θα μεταναστεψω θα κατσω εδω μεχρι τελους και πιστεψε το αργει!!!αντε στο καλο!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.