#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/01/2010 21:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Παιχνιδάκια με αμερικανάκια, εβραιόπουλα και φασιστάκια…

 

Πυκνότερο προσπαθούν να κάνουν τον  πέπλο μυστηρίου που εξαρχής συνόδευε την επίθεση κατά της εβραϊκής συναγωγής στα Χανιά, οι δηλώσεις του δικηγόρου ενός εκ των κατηγορουμένων, καθώς και του Η. Καρατζαφέρη. Ως γνωστόν, ο εμπρησμός έγινε μερικές ημέρες πριν τους εορτασμούς για την επέτειο του εβραϊκού ολοκαυτώματος στην Ελλάδα και προκάλεσε ακόμα και ανακοίνωση του Στέϊτ Ντιπάρτμεντ, το οποίο αν και τα «έχωσε» χοντρά στην Ελλάδα, αφήνοντας να εννοηθεί ότι είναι αντισημιτική χώρα, στήριξε την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, εξαίροντας την άμεση κινητοποίηση και στάση της.

 Πάντως, ο δικηγόρος του 32χρονου Βρετανού, Δημήτρης Κακατσάκης, διέψευσε τον κ. Καρατζαφέρη, ο οποίος σε ερώτησή προς τον πρωθυπουργό (αν είναι δυνατόν!), επικαλούμενος δημοσιεύματα, είπε ότι οι δύο Αμερικανοί, οι δύο Βρετανοί και ο Έλληνας που συνελήφθησαν ως εμπρηστές, είχαν σχέση με την αμερικάνικη βάση της Σούδας. «Ο πελάτης μου, από όσο μπορώ να ξέρω και από όσα μου είπε –ανέφερε- δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την αμερικανοΝΑΤΟϊκή βάση. Είναι Βρετανός, βρίσκεται για μεγάλο διάστημα στα Χανιά και εργάζεται σε μαγαζί στο λιμάνι. Τώρα κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι μπορεί να συμβαίνει και τι άλλο μπορεί να υπάρχει. Πάντως, από όσα μου είπε σε εμένα και χθες που τον επισκέφθηκα στα κρατητήρια και σήμερα που ήμασταν όλο το πρωί στην ανάκριση, δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο».

 Σημείωσε όμως, όπως αναφέρει το ΑΠΕ τα εξής: «Η υπόθεση εμπρησμού της εβραϊκής συναγωγής στα Χανιά όχι μόνο είναι νεφελώδης αλλά μπορώ να πω ότι είναι σκοτεινή. Δεν αποδεικνύεται από τα αποδεικτικά στοιχεία που έχουν προσαχθεί ότι όχι μόνο ο εντολέας μου αλλά και ότι οι άλλοι έχουν διαπράξει τον εμπρησμό και πιστεύω ότι έως ότου οριστεί το δικαστήριο για να διευκρινιστεί ποιος είναι υπεύθυνος ενδεχομένως, να εμφανιστούν καινούρια στοιχεία και οι νυν κατηγορούμενοι να μην έχουν καμία σχέση με τον εμπρησμό της εβραϊκής συναγωγής». Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο δικηγόρος, προφανώς στο πλαίσιο της υπερασπιστικής τακτικής που έχει επιλέξει, μιλάει για σκευωρία. Δηλώσεις όμως, που καλό θα ήταν να μην τις «πετάει» κανείς δεξιά-αριστερά δίχως στοιχεία και, πιθανώς, με στόχο μόνον το όφελος του πελάτη του.

 Να σημειωθεί πως αντίστοιχες πληροφορίες, ότι οι συλληφθέντες δεν έχουν σχέση με την βάση, διαρρέει και η ελληνική Αστυνομία. Η ΕΛΑΣ πάντως, γνωρίζει ότι άπαντες πρόσκειται ιδεολογικά στην ακροδεξιά. Τους χαρακτηρίζουν δε, ως «χριστιανούς φονταμενταλιστές», ενώ διερευνάται εάν έχουν διεθνείς διασυνδέσεις και με ποιές φασιστικές οργανώσεις και παραθρησκευτικά κέντρα. Το ζητούμενο πλέον για την ΕΥΠ και την Αστυνομία είναι να διαπιστώσουν εάν υπήρχαν απλά προσωπικά αντισημιτικά κίνητρα, ή πίσω τους βρίσκονται μυστικές υπηρεσίες, που είτε τους πλήρωσαν είτε εκμεταλλεύτηκαν τον φανατισμό τους.

 Ο κ. Καρατζαφέρης όμως, γιατί κόπτεται για τα παρακρατικά-παραθρησκευτικά φασιστοειδή, και φτάνει στο σημείο να ερωτά τον ίδιο τον πρωθυπουργό για το θέμα; Πόσο μάλλον, όταν γνωρίζει πολύ καλά ότι το «πολιτικό πρωτόκολλο» επιβάλλει να υποβάλλει ερώτηση για ένα τέτοιο θέμα το πολύ στον κ. Χρυσοχοΐδη. Εάν διαθέτει στοιχεία ή πληροφορίες, ας τα δώσει στη δημοσιότητα, και ας σταματήσει τις φτηνές κινήσεις εντυπωσιασμού, αναπαράγοντας φήμες και πληροφορίες που δημοσιεύονται.

Είναι κατανοητό βέβαια, ότι μια «σούπα» που έχει λίγο εβραίους, λίγο αμερικάνους, λίγο φασίστες, λίγο στρατιωτικές βάσεις, λίγο παραθρησκευτικές και εμπρησμούς, είναι ιδανική και δυσεύρετη συνταγή για τον ίδιο. Όμως, θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι τα εθνικά ζητήματα δεν είναι αντικείμενο μικρο-κομματικής καπηλείας. Είναι παιχνίδι με τη φωτιά και ουσιαστικά βούτυρο στο ψωμί του αμερικανικού –και κάθε λογής άλλου ξένου- παράγοντα. Ας βγει ο κ. Καρατζαφέρης καλύτερα να κριτικάρει τον αμερικάνο πρέσβη, κ. Σπέκχαρτ που το τελευταίο διάστημα –και με συνέντευξή του στα Νέα- επεμβαίνει διαρκώς στα εσωτερικά της χώρας. Άλλοτε με συστάσεις για την οικονομία, και εμμέσως υπέρ της κυβέρνησης, εσχάτως δε, και για την τρομοκρατία. Το τελευταίο θέμα είχαμε καιρό να το ακούσουμε από τα χείλη αμερικάνου πρέσβη. Ο πρώην πρέσβης, κ. Ρίς, μάλιστα, αν και επί εποχής του η αμερικάνικη πρεσβεία επλήγη με ρουκέτα, τήρησε μετριοπαθέστατη στάση τότε και υποβάθμισε το θέμα. Γιατί άραγε τόση πρεμούρα –ξανά- για την Ελλαδίτσα και πάλι από τους αμερικάνους; Προφανώς, αυτά τα ερωτήματα τα’ χει λυμένα ο κ. Καρατζαφέρης. Ε;

 Suhoi

ΣΧΟΛΙΑ

  1. krasnajia zvezda avatar
    krasnajia zvezda 26/01/2010 21:42:50

    Οι μπάτσοι διαρρέουν ότι οι ξένοι (και ο ελληνας;) ήταν "μπράβοι" σε κέντρα στα Χανιά. Ακόμα όμως κι αν ήταν στη βάση, καλά τι θεωρεί ο Καρατζαφέρης, ότι είναι τόσο μαλάκες αυτοί στις μυστικές υπηρεσίες που θα έστελναν για μια προβοκάτσια "σημαδεμένα" άτομα που γράφουν στο κούτελό τους :"Υπηρετώ τις USA";;;;

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/01/2010 21:47:08

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11826&subid=2&pubid=9758884
    H επερωτηση βασιζεται αποκλειστικα σε αρθρο του Εθνους.
    Αρα ο ΓΑΠ που θα απαντησει ,οι συνηγοροι κλπ προοδευτικοι κυκλοι οφειλουν να διαψευσουν πρωτα πρωτα την πηγη που ειναι φιλοκυβερνητικη εφημεριδα.

    • krasnajia zvezda avatar
      krasnajia zvezda @ ψυχραιμια 26/01/2010 21:57:40

      ψυχραιμία,
      μάλλον τους έκαναν σηκωτούς για κανα Γκουαντάναμο. Ο όλος χειρισμός δεν δείχνει άμεση αμερικάνικη εμπλοκή στην υπόθεση. Δείχνει μεν επιχείρηση συγκάλυψης, αλλά μάλλον τους θέλουν για να τους περάσουν οι ίδιοι από κόσκινο και να βρούν τις άκρες, με ποιά ακροδεξιά κυκλώματα συνδέονται και πιθανώς ποιοί κρατικοί ή παρακρατικοί κύκλοι τους έβαλαν.Μην ξεχνάμε ότι και τα αμερικανάκια έχουν πρόβλημα ακροδεξιάς τρομοκρατίας. Πάντως, ναι, να δώσω βάση στις πληροφορίες, διότι δημοσιεύθηκαν στο Εθνος. Αν είναι πληροφορίες του Δελαστίκ, θα τις δώ με ενδιαφέρον, αν και θα μου επιτρέψει ο αγαπητός κατά τα λοιπά αρθρογράφος-αναλυτής να κρατήσω τις επιφυλάξεις μου. Εάν όμως, έχουν δοθεί από άλλο άτομο, το οποίο είναι γνωστό ότι συγγενικό του πρόσωπο έχει στενές σχέσεις με την αμερικάνικη πρεσβεία, τότε θα δώσω πολύ μεγάλη βάση στις πληροφορίες.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 26/01/2010 22:05:05

      δηλαδή θα απαντηθεί το τελευταίο ερώτημα του Δελαστίκ; χα!

      (τί έγινε; που χάθηκαν οι πρακτορίσκοι που μας βλογάγανε την εθνική μας υπερηφάνεια με αντάλλαγμα να αποσιωπούμε τα τείχη του αίσχους;)

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ψυχραιμια 26/01/2010 22:08:57

      τόχουν γυρίσει στο τσάμικο στο καλαματιανό και στο νησιώτικο Β.Κ.Σ.
      χα χα χαααα!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 26/01/2010 22:13:35

      δεν προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω αλλενάκι μου να διαβάζω! κι υποφέρω! :)

    • krasnajia zvezda avatar
      krasnajia zvezda @ ψυχραιμια 26/01/2010 22:14:00

      B.K.Σ.

      Ο ένας εξ αυτών που αναφέρει το δημοσίευμα έχει συλληφθεί Ο άλλος εκτιμάται ότι είναι στην Ιταλία. Τα ονόματά τους τα χει η ΕΛΑΣ. Συλληφθέντες είναι και οι βρετανοί. Και ο έλληνας

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ψυχραιμια 26/01/2010 22:15:37

      Σου συνιστώ να ψάξεις να διαβάσεις το τελευταίο πόνημα και μετά να μου το εξηγήσεις και μένα γιατί είναι βαθυστόχαστο...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 26/01/2010 22:17:27

      μόνον και μόνον το θράσσος της κυρίας κερατωμένης να μας κάνει ντα για αντισημιτισμό μας φθάνει και μας περισσεύει ως χώρα.
      συγνώμη δεν βγήκε να ζητήσει η μανδάμ. αλλά από πότε κατέχουν την έννοια της συγνώμης οι αγύρτες της γης;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 26/01/2010 22:18:58

      αλλενάκι θα το ξεκοκκαλίσω απόψε το αντινέα, στο υπόσχομαι!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ψυχραιμια 26/01/2010 22:20:16

      Αληθεύει ότι μεγαλοπαράγοντες μίλησαν μεταξύ τυρού και αχλαδίου για αυτονομία της νήσου;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 26/01/2010 22:23:31

      σέρνονται αυτές τις μέρες στο διαδίκτυο κάτι βαρδινογιάννηκες και λοιπές (τύπου Μητσοτάκη: η Χώρα, τάχα μου προϊόν ντοπιολαλιάς) αηδίες περί αυτονόμησης της νήσου.
      τόσα κατεβάζει η κούτρα τους, τόσα λένε.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 26/01/2010 22:31:36

      Τα περί αυτονομίας της Κρήτης σέρνονται εδώ και δύο χρόνια στο διαδίκτυο. Η Κρήτη είναι το στρατηγικότερο σημείο της Ελλάδας. Γι αυτό έχουν εκεί βάση οι Αμερικάνοι. Ενδιαφέρει τους πάντες να την αποσπάσουν από την Ελλάδα.
      Πέρα των διεθνών συμφερόντων υπάρχουν και τοπικά συμφέροντα. Κάποιες οικογένειες θέλουν να μετατρέψουν τη νήσο σε ατομικό τους τσιφλίκι και να διακινούν από όπλα και ναρκωτικά μέχρι να κάνουν ότι λαθρεμπόριο και παρανομία μπορείς να φανταστείς. Κοινώς να την μετατρέψουν σε ένα σύγχρονο νησιωτικό Κόσσοβο.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ψυχραιμια 26/01/2010 22:41:18

      και στο μεγαλύτερο αεροπλανοφόρο του Αρχιπελάγους

  3. krasnajia zvezda avatar
    krasnajia zvezda 26/01/2010 22:14:54

    B.K.Σ.
    αν δεις τη φωτό οι μπάτσοι σέρνουν τους τρείς

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ krasnajia zvezda 26/01/2010 22:20:59

      ως Ελληνίδα πολίτης θέλω τους δύο Αμερικανούς στο λιμάνι των Χανίων να περάσω να τους φτύσω, και να στείλουν και τον φωτογράφο του Νιουσγουήκ να το καταγράψει!

  4. Jasmin avatar
    Jasmin 26/01/2010 22:26:04

    Για να ξέρουμε πού φτύνουμε (δε μας φταίνε οι αστυνομικοί σε τίποτα,
    ίσα-ίσα έκαναν πολύ καλά τη δουλειά τους)
    Με τις κουκούλες πάνω είναι οι Βρετανοί.
    Με το τζην μπουφάν είναι ο Έλληνας.
    Με το γκρι είναι ο Αμερικανός.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Jasmin 26/01/2010 22:31:08

      οι Βρεττανοί πληρωθήκαν, ο Έλληνας ομοίως. η βάση πλήρωσε, τα αμερικανάκια δώσαν τα λεφτά, αυτά θα πάρουν και το φτύσιμο και ήταν δύο και όχι ένας. να τον φέρετε και τον άλλο πίσω, έχω περίσσευμα στο σάλιο.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Jasmin 26/01/2010 22:47:08

      Συμφωνώ και επαυξάνω. Και δεν έφτασε η πρώτη απόπειρα.
      Λογικά έπρεπε η αστυνομία διακριτικότατα να φυλάξει καλύτερα το χώρο: Επ' αυτοφώρω θα τους έπιανε! Κάλλιο αργά παρά ποτέ, όμως!
      Μόλις δε, είδα τη δήλωση του State Dept. αναρωτήθηκα γιατί τους έπιασε ξαφνικά η προκοπή... Και αν πρόσεξες στη σχετική ανάρτηση
      που είχε γίνει πριν τους πιάσουν δεν σχολίασα τίποτα σχετικά.
      Οι αμερικανοί έχουν γίνει ανερυθρίαστα φιλό-τουρκοι πλέον

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Jasmin 26/01/2010 22:52:16

      και εσύ βρε παιδί μου, σου υπογράφω ότι ούτε εβραίος, ούτε αμερικάνος, ούτε άγγλος είσαι. Μεμέτης. Τουρκάκι ή Σκοπιανός.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Jasmin 26/01/2010 22:58:34

      Είναι απλό:
      Αντί για την συκοφαντία που για ακόμα μια φορά
      εκτοξεύεις για μένα
      -παρά το ότι γνωρίζεις ότι είναι ψευδής, οπότε πλέον μιλάμε για συκοφαντική δυσφήμιση,
      μάλλον ισχύει ότι το IQ σου δε φτάνει τους 90 βαθμούς

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Jasmin 26/01/2010 23:00:38

      90; χαχαχα... Ούτε 70! Αλλά εσύ όζεις.

  5. Orestios avatar
    Orestios 26/01/2010 22:36:45

    Παρακαλούνται οι αμερικανοί τουρίστες να μην προτιμήσουν την Κρήτη γιατί είναι πεδίο δράσης ριζοσπαστικών αμερικανικών και βρετανικών στοιχείων.

  6. perdos avatar
    perdos 26/01/2010 22:49:49

    @ B.K.Σ. 22.18

    Πρόσεχε καυμένη μη βαρυστομαχιάσεις μοναχά και σε τρέχουμε στην Αλεξάνδρας στο α' βοηθειών βραδιάτικα μωρέ.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ perdos 26/01/2010 23:15:18

      τουλάχιστον έχεις την αυτογνωσία στο παρωνύμιό σου! ή μόνον αυτό ήθελες να γράψεις και θα χάσουμε την χάρη σου;
      μας τό ΄χετε εκπαιδεύσει βρε με το "ήθος" σας το στομάχι μας και σας αντέχουμε παντός καιρού. μη σκας.

  7. papayiannis avatar
    papayiannis 26/01/2010 22:59:38

    Συνελήφθη και ο καταζητούμενος Αμερικανός για τον εμπρησμό, αλλά...
    http://taxalia.blogspot.com/2010/01/blog-post_4819.html

  8. perdos avatar
    perdos 26/01/2010 23:34:09

    @ B.K.Σ. 23.15

    γιατι "καλή" μου αρπάχτηκες, πλάκα δεν κάνουμε;
    Tο παρωνύμιό μου τι το κακό έχει, ξέχασα το κενό per dos είναι.
    Για τα υπόλοιπα άστο καλύτερα. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ. Μα καμία όμως.

    Δεν ήθελα να γράψω μόνον αυτό, ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις κάτι για ένα περίεργο φαινόμενο, αλλά άλλη φορά.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ perdos 26/01/2010 23:39:43

      πέρδε, πέρδεσαι κι επειδή είμαι παληά στο διαδίκτυο και επώνυμη ως γνωστόν, προφανώς από την επιλεκτική και εξαίφνης στοχοποίηση -μεταξύ μας τώρα έτσι;!- ανήκεις στους γνωστούς ανώνυμους που εμείς οι ατίθασοι σας καθόμαστε στο στομάχι, και όλο και κάποια απαξιωσούλα μαγειρεύετε για να το παρηγοράτε.
      και όπως είπες η αλλενάκι Ευθύς Ελληνικός Λόγος. τό ΄χεις; εμ, δεν τό ΄χεις!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ perdos 26/01/2010 23:56:06

      B.K.Σ. άστο να το πάρει το ποτάμι, διασώζεται από την αμφισημία του nick, σε αντίθεση με άλλα nick που άλλο αναδίνουν και άλλο είναι...

      μπορεί ο φίλος αν θέλει να το αλλάξει και να προσθέσει το κενό διάστημα...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ perdos 27/01/2010 00:07:37

      αλλενάκι εξ αρχής το σχόλιό του ήταν προσβλητικό για όλους όσους διαβάζουν το Αντινέα. μπορώ να φαντασθώ από ποιόν μπορεί να είναι αλλά αυτό είναι δευτερεύουσης σημασίας. Δεν με αφορά προσωπικά το σύστηλα του ρεσιτάλ ντερμπεντέρικων εξυπνακίστικων παρόλων, είναι άσφαιρο για μένα, ξέρω όμως πόσο ύπουλα και πρόστυχα δουλεύει. τελικά πλάκα πλάκα συνδιαλέγομαι μαζί του διαδικτυακά οκτώ χρόνια, και πλέον έχει αποθρασυνθεί, ίσως επειδή τα φερέφωνά του έχουν αντιληφθεί πως αντιδρούμε, λες και δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι σημαίνει ένστικτο επιβίωσης! αλλά θα μου πεις πού να το πάρουν; μέσα στη γυάλα;
      (και αν ήταν per dos θα είχε γραφτεί έτσι εξαρχής, δεν ψήνει με τίποτα!, αυτά είναι συνηθισμένες τσιριμόνιες τους όταν τους το γυρίζεις μπούμεραγκ! σαφώς και το επέλεξε με δόλιο τρόπο και το στρίβει στο κενό μετά... ωωω τους βαρέθηκα!)

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ perdos 27/01/2010 00:18:28

      Έχεις δίκιο Β.Κ.Σ. αλλά είναι βαρετοί, πράγματι...

  9. perdos avatar
    perdos 26/01/2010 23:50:50

    Β.Κ.Σούλα, καλά τα λέει "η" Αλλενάκι, αλλά τι σχέση έχει το perdos (per dos) με το περδος, πέρδεσαι.
    Μπορει να είσαι πιο παληά στο διαδίκτυο, αλλά και στους παλιούς διαφεύγουν πολλά μερικές φορές. Βλέπεις η παλιοεπιστήμη προχω-ράει.

    Για τα υπόλοιπα Losec, καταπληκτικό κάνει και για τις ξυνίλες.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ perdos 26/01/2010 23:55:29

      μόνον και μόνον αγαπητέ μου που γνώριζες εξαρχής πως πίσω από το ΒΚΣ υπάρχει γένος θηλυκό σε κατατάσσει αυτομάτως από το ήθος της γραφής σου στους Λοσεκομανείς (έχουν βγει και νεώτερης γενηάς να το ανανεώσεις)

  10. perdos avatar
    perdos 27/01/2010 00:17:54

    Β.Κ.Σ

    κάνεις ένα λάθος παρόλη την αδιαμφισβήτη γνώση σου. Το Αntinews έχει αναγνώστες και σχολιαστές. Ανήκω σχεδόν αποκλειστικά στην πρώτη ομάδα.
    Έτσι λοιπόν κατά πως έχεις δηλώσει εσύ, είσαι γένους θυλυκού όπως και το Αλλενάκι βεβαίως κι επειδή διαθέτω μνήμη καμήλας, το θυμάμαι και γι αυτό απευθύνθηκα σε σένα.
    Σαν γυναίκα προς γυναίκα.


    Per Dos

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ perdos 27/01/2010 00:23:49

      συνεπώς για να το κλείσουμε κατά διαπίστωσή σου βαρυστομαχιάζεις καθημερινά διαβάζοντας το Αντινέα!
      γιατί δεν το κόβεις να ηρεμήσεις;
      και ξαφνικά σα Γυναίκα προς Γυναίκα, καίτοι αναγνώστρια σού ΄ρθε να με προστατεύσεις και εμένα από την δική σου βαρυστομαχιά κι αποφάσισες να γράψεις;! και μετά να κάνεις και πλάκα τύπου ντερμπεντέρηδων, ουπς νταλικιέρηδων ήθελα να πω....
      να συγκινηθώ; ή να τ΄ αφήσω για μια άλλη φορά;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ perdos 27/01/2010 00:28:37

      και όπως φυσικά διαπίστωσες και το φυσάς και δεν κρυώνει, το ΒΚΣ είναι μια άριστη μπανανόφλουδα για τους έχοντες κακή προαίρεσην. και μιας είμαι και των τύπων: ώρα σου καλή και αέρα στα πανιά σου "αγαπητή".

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ perdos 27/01/2010 00:54:29

      Βασιλική Καλησπέρα.
      Σαν γνήσια Μπιζτουνιώτισα που είσαι, σε χαίρομαι γιατι δε μασάς.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ perdos 27/01/2010 00:56:49

      Βασιλική Καλησπέρα.

      Σαν γνήσια Μπιζτουνιώτισα που είσαι, σε χαίρομαι γιατι δε μασάς.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ perdos 27/01/2010 01:02:41

      Καλησπέρα Πέτρο.
      Δυστυχώς για κάποιους το Αντινέα και οι σχολιαστές του (δεν με συμπεριλαμβάνω και λόγω συχνότητας και λόγω εκτοπίσματος) ενοχλεί πλέον πολύ.
      Ε, ας έχουν τα μπρίκια να το γράφουν στα ίσια. Εμείς οι ηπειρώτες, είμαστε συντηρητικοί άνθρωποι και δεν μας αρέσουν οι παρενδυματικές συμπεριφορές.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ perdos 27/01/2010 01:12:44

      Μην δίνεις και πολλή σημασία στους διάφορους που "στη λένε" εδώ μέσα. Δεν αξίζει τον κόπο.

  11. perdos avatar
    perdos 27/01/2010 00:48:47

    β.κ.σ. 0.28


    δεν σε πιάνω καλά, ούτε το φυσάω, ούτε το κρυώνω, διαπίστωσα όμως

    Διεστραμμένη φύση κι' ευερέθιστος χαρακτήρας φέρνουν δυστυχία
    ΚΙΚΕΡΩΝ

    per dos

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ perdos 27/01/2010 00:51:38

      τα ρέστα τους οι γυναίκες συνήθως τα ρίχνουν με Λακάν, με Κικέρωνα πρώτη φορά μου τυχαίνει!
      μερσί μπωκού!

  12. t avatar
    t 27/01/2010 02:05:04

    Τι λέτε, μοιάζει με τα Χανιά ή όχι ???


    http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8407832.stm

    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1134687.html

    http://www.jpost.com/Israel/Article.aspx?id=166903

    .

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/01/2010 09:20:55

    "Ο Ερντογαν αντισημίτης" είναι στην 1η σελίδα της Καθημερινής. Ποιός οφελείται με το να φαίνεται ΚΑΙ η Ελλάδα "αντισημίτης"? Όχι το Ισραήλ, όχι η Ελλάδα, όχι η Αμερική. Η Τουρκία οφελείται. Τι ρόλο παίζουν οι Άγγλοι δεν ξέρω

    • gretel avatar
      gretel @ archaeopteryx 27/01/2010 10:23:13

      Ε, αρχαίε, δε δικιολογείσαι να μην ξέρεις… Δεν πιστεύω να κυριολεκτείς. Μάλλον αμήχανος θα είσαι!Αλλά πάλι, δεν έχεις λόγο να είσαι αμήχανος –είσαι ευφυής…

  14. Νίκος avatar
    Νίκος 27/01/2010 10:17:41

    "Με τις κουκούλες πάνω είναι οι Βρετανοί.
    Με το τζην μπουφάν είναι ο Έλληνας.
    Με το γκρι είναι ο Αμερικανός".

    Μπραβο Ιασμίνη, ακριβεις πληροφοριες βλεπω. Το κλιμακιο της -πως την λενε αυτη την υπηρεσια με την "μονιμη παρουσια" στην Κρητη;- κανει καλα τη δουλεια του βλεπω.

  15. remali avatar
    remali 27/01/2010 10:32:29

    που εισαι Jasmin? κρυφτηκες στο ανθελληνικο λαγουμι σου?
    χαιρετισματα στο μικτο κλιμακιο των υπηρεσιων!
    ακομα δεν απαντησες στο ερωτημα
    ποια πατριδα αγαπας περισσοτερο?

    περιμενω...

  16. katerina avatar
    katerina 27/01/2010 10:37:03

    Κι εγώ ήθελα να ρωτήσω ξέρει κανείς αν οι Έλληνες εβραίοι έβγαλαν ανακοίνωση για τις επιθέσεις που δέχθηκε η Ελλάδα για το θέμα της συναγωγής στην Κρήτη?

  17. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 27/01/2010 11:33:13

    http://www.petitiononline.com/chasynag/petition.html

  18. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 27/01/2010 15:40:30

    @Νικος
    @remali
    Να λεμε Δοξα τω Θεω που υπαρχει το γραμμοφωνο των υπηρεσιων για να μαθαινουμε
    απο πρωτο χερι.

  19. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 27/01/2010 16:01:46

    Η Τουρκία έχει όφελος γιατί ίσως φοβάται μήπως καί τά βρούν Ελλάδα καί Ισραήλ;

    ΑΝ,ανεξαρτητοποιηθή ή Κρήτη,μάς υπόσχεται ότι θά πάρη πίσω ΟΟΟΟΛΗ τήν αγία οικογένεια;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.