#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/10/2013 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πίσω από τον μπερντέ της Χρυσής Αυγής

Τι του λείπει του ψωριάρη; Φούντα με μαργαριτάρι!



Ακούγεται ολοένα και πιο επίμονα πως ετοιμάζεται νέο «δεξιό – πατριωτικό» κόμμα το οποίο θα καλύψει το κενό που «άνοιξε» με την δημοσκοπική και πολιτική(;) πτώση της Χρυσής Αυγής. Οι λογής – λογής απολογητές της εθνικοσοσιαλιστικής ψήφου των 500.000 «θυμωμένων, αγανακτισμένων και  μπουχτισμένων δεξιών νοικοκυραίων», άρχισαν ήδη την σπέκουλα της διαβουκόλησης των συγκεκριμένων ψηφοφόρων της ΧΑ και όσων Νεοδημοκρατών αλληθώριζαν τελευταίως προς το μέρος των νεοναζί, προς ένα (φανταστικό προς στιγμή) κόμμα: ακραιφνώς «δεξιό», πατερναλιστικώς «λαϊκό», εθνικιστικώς πατριωτικό, σφόδρα αντιμνημονιακό και εξόχως ευρωσκεπτικιστικό!

Την ίδια στιγμή, προφυλαγμένο πίσω από τον κουρνιαχτό που σηκώθηκε από τις εξελίξεις με την Χρυσή Αυγή, το «νεοφιλελεύθερο» οικονομικό επιτελείο της παρούσας κυβέρνησης, ετοιμάζεται να μας ταράξει στους φόρους, τα χαράτσια και τα τέλη. Μια οριζόντια, σκληρή, αδιαβάθμητη «νεοφιλελεύθερη» επιδρομή εναντίον όλων των «νεοταξιτών» που επιμένουν να διαθέτουν ακόμη κάποιο εισόδημα από ελεύθερο επάγγελμα, επιχείρηση ή μισθωτή εργασία στον ιδιωτικό τομέα ή των «φιλελέ» που τολμούν να κατέχουν την παραμικρή ακίνητη περιουσία είτε από νόμιμη αγορά είτε από κληρονομιά.

Θα μου πείτε, το κράτος χρειάζεται χρήματα για να πληρώσει τον τεράστιο «νεοφιλελεύθερο» δημόσιο τομέα του, όπου η παραμικρή νύξη για απόλυση έστω και των επιόρκων υπαλλήλων, ξεσηκώνει «νεοφιλελεύθερα» ρίγη ιερής αγανάκτησης στα «νεοφιλελεύθερα» κρατικοδίαιτα συνδικάτα της ΓΕΣΕΕ, της ΓΕΝΟΠ, της ΑΔΕΔΥ κ.α. Το ιερό και απαράγραπτο «νεοφιλελεύθερο» δικαίωμα στην τεμπελιά και το «νεοταξίτικο» ανέγγιχτο και ιερό ταμπού της μονιμότητας, αποτελούν ως είναι φυσικό την άμεση προτεραιότητα κάθε «νεοφιλελεύθερου» γκουβέρνου απανταχού της Γης!

Το κράτος χρειάζεται επίσης χρήματα για να συνεισφέρει στα ελλείμματα των «νεοφιλελεύθερων» κρατικών στην πλειοψηφία τους ασφαλιστικών ταμείων, που η καταραμένη «νεοφιλελεύθερη» διαχείρισή τους από τους κρατικούς και κομματικούς κομισάριους που τα διοικούσαν, με κρατικές σπατάλες, με κλοπές, με διατεταγμένες τοποθετήσεις και με διασπάθιση των διαθεσίμων τους σε υπέρογκες παροχές, αδικαιολόγητα υψηλές συντάξεις, παχυλά εφάπαξ και τεράστιες καταχρηστικές δαπάνες για φάρμακα και υγειονομική περίθαλψη, τα οδήγησαν στην κατάρρευση και την χρεοκοπία.

Χρειάζεται επίσης χρήματα το κράτος για να επιχορηγήσει τα ιδιωτικά, «νεοφιλελεύθερα» πανεπιστήμιά μας και τους μάνατζερ – πρυτάνεις που τα διοικούν (τρομάρα τους), την ώρα που στα περισσότερα από αυτά έχουν πιάσει δουλειά οι εισαγγελείς ερευνώντας κακοδιαχείριση, σπατάλες και διάφορες ρηξικέλευθες ρεμούλες «πανεπιστημιακού επιπέδου» και την ώρα που δεν έχουν καταφέρει ακόμη να εγγράψουν κάν (!) τους  φετινούς εισακτέους φοιτητές τους!

Τέλος, το κράτος χρειάζεται λεφτά για να ενισχύσει τα ευαγή αυτά ιδρύματα του «νεοφιλελευθερισμού» που ονομάζονται Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης», όπου δήμαρχοι και περιφερειάρχες – μάνατζερ με τα business – plan υπό μάλης, πρωτοστατούν αμιλλώμενοι αλλήλοις ποιος θα κερδίσει περισσότερα προς όφελος των αναξιοπαθούντων πολιτών – υπηκόων τους που θα κληθούν να πληρώσουν και πάλι τα «νεοφιλελεύθερα» καμώματά τους (ρεμούλες, κομπίνες, αναξιοκρατικές προσλήψεις, παράλογα εκλογικά έξοδα,  ρουσφέτια), μέσω των λογαριασμών της «νεοφιλελεύθερης» ΔΕΗ που το κράτος – πατερούλης φρόντισε να τους προσφέρει μονοπωλιακά και «νεοφιλελεύθερα» το ηλεκτρικό ρεύμα που έχουν απόλυτη ανάγκη για την διαβίωσή τους.

Το χέρι λοιπόν του «νεοφιλελεύθερου» ΥΠΟΙΚ, είναι έτοιμο να χωθεί βαθιά στην τσέπη του καθένα πολίτη (ανεξάρτητα από την φοροδοτική ικανότητά του και ως εκ τούτου εντελώς αντισυνταγματικά!), με σκοπό την διάσωση του ανίερου και φαύλου «νεοφιλελεύθερου» κρατικού Λεβιάθαν που μας έχει ήδη καταστρέψει ως χώρα και μας έχει οδηγήσει στην χρεοκοπία και την οικονομική ανυποληψία. Φαίνεται λοιπόν άκρως λογικό, να σχεδιάζουμε τούτη την ώρα, την δημιουργία πολιτικών υποκειμένων και να προκρίνουμε πολιτικές που να υπηρετούν τον κρατικό πατερναλισμό, τον εθνικιστικό λαϊκισμό, την κοινωνική οπισθοπορεία και τον ευρωσκεπτικισμό!

Με άλλα λόγια: τι του λείπει του ψωριάρη; Φούντα με μαργαριτάρι!

Akenaton     

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Albert avatar
    Albert 10/10/2013 09:54:18

    Ελπίζω οι αναγνώστες να αντιλαμβάνονται ότι ειρωνεύεστε όταν γράφετε για "νεοφιλελευθερη" πολιτική.

  2. ορεσέιβιος avatar
    ορεσέιβιος 10/10/2013 09:59:26

    Τράβα κόρη(χρυσή ) τον μπερντέ..
    Δημώδες άσμα, επίκαιρον, ακενατόν.

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 10/10/2013 10:15:53

    Δεν καταλαβαίνω γιατί φοβάστε τόσο πολύ. Kαιρός δεν είναι και υμείς οι φιλελέ να ενηλικωθείτε και να αγωνιστείτε μόνοι σας στον στίβο της πολιτικής, όπως γίνεται και εις τας Ευρώπας; Είστε μεγάλα παιδιά παιδιά, "μεγαλώξατε" (κατά το πελοποννησιακόν). Εχετε και δική σας ομάδα στο Ευρωκοινοβούλιο, ως γνωστόν. Από "ξενιζόμενοι" να γίνετε, επιτέλους, κύριοι του οίκου σας και όχι πλέον του οίκου των άλλων, υποκλέπτοντες ψήφους δεξιών. Grow up! που λένε και οι Αμερικανοί...

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΒΙΣ 10/10/2013 11:26:08

      Δεν δέχομαι υποδείξεις για το δικαίωμά μου να θεωρώ "πολιτικό σπίτι" μου την Παράταξη που υποστηρίζω αταλάντευτα από το 1980 που απέκτησα δικαίωμα ψήφου, από τέως ψηφοφόρο του ΣΥΝ (κατά δήλωσή σας!) και αλληθωρίζοντα προς ΧΑ αυγή μεριά (κατά εκτίμσή μου!) μέχρι προ ολίγων ημερών αγαπητέ!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ akenaton 10/10/2013 11:59:42

        Διαπιστώσεις κάνω, αγαπητέ, όχι υποδείξεις. Τα γεγονότα θα τρέξουν μόνα τους, χωρίς εμένα και χωρίς εσάς....Θα δούμε αν έχετε εσείς δίκιο που μιλάτε για "μεγάλη γαλάζια παράταξη" ή εγώ που μιλάω για ένα fin de siècle της ΝΔ. Αν κάνω λάθος στις προβλέψεις μου, δεν θα διστάσω να το ομολογήσω, να είστε βέβαιος. Ποτέ μου δεν φοβήθηκα να παραδεχτώ λάθος μου.
        Το ότι έλεγα (επί λέξει), πολύ πριν από τη δολοφονία Φύσσα, ότι "η ΧΑ είναι ο πυρετός της αρρώστιας ενός συστήματος, όχι η αρρώστια του" και ότι "η πολιτική της ΝΔ του ΚΚ και του ΠΑΣΟΚ έναντι της λαρθομετανάστευσης έκανε τη ΧΑ κόμμα από γκρουπούσκουλο βαρεμένων με τον ναζισμό που ήταν" σας κάνει να πιστεύετε ότι επρόκειτο να ψηφίσω ΧΑ; Μα το ίδιο πιστεύω και τώρα. Επειδή το μυαλό μου δεν λειτουργεί κομματικά ("κνίτικα"), όπως το δικό σας και ορισμένων άλλων φιλελέ εδώ μέσα, θα με βγάλετε ναζιστή; Μπορείτε να το κάνετε, αν ήταν να πληρώνουμε φόρο για όσες βλακείες λέμε, θα είχαμε μείνει άστεγοι. Θα μπορούσα να ψηφίσω Κοινωνία, για παράδειγμα, αν είχα αποφασίσει να ψηφίσω ένα συντηρητικό κόμμα άλλο από τη ΝΔ. Με τη ΧΑ το πεπτικό μου σύστημα είχε δυσκολία. Άλλο που την προσδιόριζα ως σύμπτωμα της παθογένειας και όχι ως ΤΗΝ παθογένεια.
        Λοιπόν, ζω σε περιοχή όπου το θέμα της λαθρομετανάστευσης είναι δίπλα μας, για να μην πω μας αγγίζει. Μέχρι πρότινος η μοναδική κοντινή μας μικροσκοπική παιδική χαρά, σε κεντρική πλατεία του Δήμου μας, ήταν κατειλημμένη κατά το ήμισυ από τις σαβούρες ενός λαθρο-Πακιστανού "μικροπωλητή" και τους φίλους του που τού έκαναν παρέα (και μπορεί και να γούσταραν να έβλεπαν παιδάκια ή νεαρές μαμάδες εκ του ασφαλούς...). Είχα ειδοποιήσει επανειλημμένα την αστυνομία...Εσείς προφανώς δεν ασχολείστε με αυτά, είστε υπεράνω. Για τον λόγο αυτό και ασχολείστε με αυτό που γνωρίζετε καλύτερα, την πώληση ασπόνδυλης ιδεολογίας σε υποψήφιους πελάτες της "μεγάλης γαλάζιας παράταξης"...Καλό ξεπούλημα εύχομαι...

        • akenaton avatar
          akenaton @ ΒΙΣ 10/10/2013 14:17:53

          Το αισθάνεσθε ως ανάγκη να προσβάλλετε τον συνομιλητή σας, έτσι δεν είναι; Να ξέρετε πως στον δημόσιο διάλογο, οι προσβολές επιστρέφουν κατά κανόνα στο αφεντικό τους.

          • Σ Μ avatar
            Σ Μ @ akenaton 10/10/2013 16:19:13

            «στον δημόσιο διάλογο, οι προσβολές επιστρέφουν κατά κανόνα στο αφεντικό τους.»

            Ἄρα τελικὰ ἐσεῖς ἀλληθωρίζετε πρὸς ΧΑ καὶ ὄχι ὁ ΒΙΣ; Ἐκτὸς ἂν τὶς ὑπόνοιες γιὰ νεοναζισμὸ δὲν τὶς θεωρεῖτε προσβολὴ ἀλλὰ νηφάλια (ἕως νηπτικὴ) πολιτικὴ ἐκτίμηση.

            [Κανένας δὲν χρειάζεται... δικηγόρο, ἀλλὰ ἀπὸ ἕναν ἀριθμὸ μέτρων&σταθμῶν καὶ πάνω ἐξεγείρεται καὶ ὁ κατὰ τ' ἄλλα σιωπηρὸς ἀναγνώστης...]

          • akenaton avatar
            akenaton @ Σ Μ 10/10/2013 18:55:22

            Δεν περίμενα από εσάς αγαπητέ Μητραλέξη να παραστήσετε τον δικηγόρο του διαβόλου, ιδίως σε τούτη την περίπτωση. Αν διαβάσετε με προσοχή το νήμα της συζήτησής μας με τον ΒΙΣ θα διαπιστώσετε πως έχετε άδικο. Η εκτίμησή μου πως αλληθώριζε προς ΧΑ (ως ψηφοφόρος) δεν τον καθιστά και νεοναζί και τεκμαίρεται άνετα από δεκάδες σχόλιά του εδώ μέσα. Άρα, όντως πρόκειται για "νηφάλια και νηπτική" όπως γράφετε πολιτική εκτίμηση. Μπορεί να σφάλλω αλλά δεν αποτελεί ύβριν. Νομίζω πως οι περισσότεροι καλόπιστοι αναγνώστες μπορούν να ξεχωρίσουν μια πολιτική παρατήρηση από ύβρεις όπως "μυαλό που λειτουργεί κνίτικα", και "πώληση ασπόνδυλης ιδεολογίας σε πελάτες...". Φοβάμαι πως εκτίθεστε κ. Μητραλέξη με τέτοιου είδους "αντιπροσωπεύσεις".

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ akenaton 10/10/2013 20:02:39

            Καλά στα γράφει.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΚΜ 10/10/2013 22:05:08

            Ο ΣΜ εννοώ ότι τα γράφει καλά, εν προκειμένω.

          • Πλαστήρας avatar
            Πλαστήρας @ Σ Μ 11/10/2013 05:09:39

            Γεμίσαμε διχασμένες προσωπικότητες!
            Σύνηθες φαινόμενο στη χώρα μας θα μου πείτε.
            Έχω αντιληφθεί ότι η απογοήτευση των δεξιών είναι πολύ μεγάλη.
            Μερικά πράματα δεν καταπίνονται πλέον και κάποια άλλα δε χωνεύονται με τίποτα.
            ΒΙΣ έχεις απόλυτο δίκιο στα θέματα των λαθρομεταναστών.
            Ανήκεις στους απογοητευμένους δεξιούς.
            Οι απαράδεκτοι δεξιοί είναι γνωστοί και θα τους τρώμε για καιρό στη μάπα.
            Σωτήρη εσύ ανήκεις στους αγανακτισμένους δεξιούς.
            Θα έρθει η ώρα που θα αναγνωριστεί η αξία σου και εύχομαι να σου δοθεί η ευκαιρία να εκπροσωπήσεις τη χώρα μας από κάποιο πόστο.
            Κράτα χαμηλά την μπάλα όμως και μην είσαι ανυπόμονος.
            Μη χαθείς κι εσύ όπως τόσα και τόσα ταλέντα.
            Εύχομαι να τα πούμε κι από κοντά στο καπηλειό του γενειοφόρου φίλου μας.

        • Κάστρα avatar
          Κάστρα @ ΒΙΣ 10/10/2013 22:10:04

          ΒΙΣ, εύγε.
          Τα είπες όλα όταν έγραψες για ασπόνδυλη ιδεολογία!

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ akenaton 10/10/2013 20:57:19

        Good on you, Akenaton. It's been a while since I wanted to make a similar comment to BIΣ!! It appears he knows everything about anything and everyone. :D

  4. George avatar
    George 10/10/2013 10:25:28

    Ως συνέπεια της σταδιακής πορείας της ΝΔ προς τον σοσιαλιστικό χώρο είναι επόμενο να έχουν μείνει ακάλυπτοι ο δεξιός και ο φιλελεύθερος. Ένα δεξιό κόμμα με στίγμα τον "πατριωτικό"/ευρωσκεπτικιστικό λόγο, την προσήλωση στο νόμος και τάξη αλλά και την δεσπόζουσα θέση του κράτους στον οικονομικό τομέα μέσω ρυθμιστικού παρεμβατισμού και συνδιαλλαγής με συντεχνίες, συλλόγους, ενώσεις ,μικρούς φόρους κτλ σίγουρα θα αντιπροσώπευε ένα σοβαρό κομμάτι της κοινωνίας μας. Αντίστοιχα ένα μικρό αλλά υπαρκτό κομμάτι της θα μπορούσε να εκφρασθεί μέσω ενός κόμματος που θέλει τον απογαλακτισμό της κοινωνίας από το κράτος αλλά και τις συντεχνίες, την έμφαση στο άτομο αλλά και την ενσωμάτωση της Ελλάδας στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι και στον παγκόσμιο καταμερισμό παραγωγής. Δίπλα σε αυτά, η ΝΔ θα συνέχιζε να εκφράζει την κεντροαριστερά/σοσιαλδημοκρατία με μεγάλο κράτος και φόρους αλλά και συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή οικογένεια. Αυτό δηλαδή που κάνει και τώρα, έχοντας σοσιαλιστή για υπουργό οικονομικών. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι τίποτα δεν περπατάει σε αυτόν το χώρο μια και τον καλύπτει η ΝΔ. Αριστερά ένα σύριζα πιο Αριστερό Ρεύμα και το ΚΚΕ θα ήταν σε αντιστοιχία με το κομμάτι του λαού που έχουν στόχο την κρατική οικονομία και την έξοδο από την ΕΕ διαφοροποιούμενα στο αυταρχικό ή όχι μιας αριστερής κυβέρνησης και στο αν θα επιτραπεί ή όχι η ύπαρξη μικρού ιδιωτικού τομέα. Όλα αυτά συμβαίνουν και τώρα αλλά με λάθος ταμπέλες, πολλή θολούρα που οδηγεί σε τερατογεννήσεις.

  5. NK avatar
    NK 10/10/2013 11:33:29

    Απλός πατριωτισμός χρειάζεται, τον οποίο σήμερα θα όριζα ως εξής: δικαιούνται οι Ελληνες να έχουν μια πατρίδα όπως και οι Νιγηριανοί, οι Πακιστανοί, οι Ρώσοι , οι Αρμένιοι, κτλ;


    Ας ορίσουμε το μάξιμουμ ποσοστό των αλλογενών στο 15% της κοσμοκρατειρας Αγγλίας, παρά το ότι εμείς δεν είχαμε αυτοκρατορία. Αν φτάσει το 30% ασύμβατου πληθυσμού ακολουθεί λιβανικός εμφύλιος, θεωρώ.

    Τα κόμματα που θέλουν εμφύλιο ή έχουν συνείδηση μόνο ταξική, έχουν ήδη απαντήσει. Το ΠΑΣΟΚ επίσης, στην πράξη. Οπότε το ερώτημα αφορά πράγματι την ΝΔ. Μέχρι στιγμής είχαμε την κυβέρνηση ΚΚ με τα γνωστά αποτελέσματα. Η κυβέρνηση Σαμαρά ξεκίνησε με φόρα, αλλά ρετάρει. Από τους ίδιους εξαρτάται.

    Το δε ζήτημα είναι ευρύτερο από τους φόρους . Αν αποδειχτεί ότι η ΝΔ δεν θέλει ή δεν μπορεί, καλύτερα να τα μαζεύουμε απο τώρα για Κύπρο, παρά να είναι τα παιδιά μας οι πρόσφυγες του 2050 από τις μάχες του Athinabbad.

    Όσο για το κόμμα μη φοβάστε, δεν είναι ανάγκη να είναι καινούριο ή σοβαρό. Μπορεί να είναι οι ΑΝΕΛ, αν πάει να βγει πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ, για να συγκυβερνήσουν και να εμποδίσουν τα χειρότερα. Ή το ΛΑΟΣ. Ή κάτι άλλο.

    Δυστυχώς ο οικονομικός φιλελευθερισμός από μόνος του δεν αρκεί. Αν ο άνθρωπος θεωρηθεί ένας τελείως λογικός homo economicus, καταλήγει κομμουνισμός απο την ανάποδη. Καλή η μετανάστευση, αλλά σε όρια, με όρους, νόμιμη και προς το συμφέρον των ελλήνων. Καταλαβαίνω πως έχετε τους μύθους σας. Κοιτάξτε όμως την πρωτεύουσα και πείτε ειλικρινά, είναι πιο κοντά στο Μανχάτταν ή στο Μογκαντίσου;

    Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ NK 10/10/2013 14:01:36

      Η "πολιτική ορθότητα", ιδέα της οποίας κύριοι προαγωγοί είναι οι φιλελεύθεροι (αριστεροί και κεντροδεξιοί) ήδη αναφέρεται ως ¨ο κομμουνισμός του 21ου αιώνα". Βλέπω, όσο περνά ο καιρός, όλο και περισσότερες εντυπωσιακές ομοιότητες μεταξύ σταλινικής προπαγάνδας-καταστολής και φιλελέ προπαγάνδας-καταστολής. Και αδυνατώ να βρω διαφορές ουσιαστικές μεταξύ ΔημΑρ και "κεντροδεξιών φιλελευθέρων", πλην του ότι οι πρώτοι είναι, λόγω επαγγέλματος, υπέρ των προνομίων των ρετιρέ του δημοσίου, ενώ οι δεύτεροι είναι υπέρ των προνομίων των ρετιρέ του ιδιωτικού τομέα. Βέβαια, τα ρετιρέ του ιδιωτικού δεν επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό, με τη διαφορά ότι υπάρχουν πολλά ρετιρέ του ιδιωτικού των οποίων η επιβίωση εξαρτάται από τις προνομιακές σχέσεις του συγκεκριμένου ιδιωτικού τομέα με το κράτος....Και αυτό στις "ανεπτυγμένες-υπανάπτυκες" χώρες όπως η Ελλάδα είναι σύνηθες.

      • ΝΚ avatar
        ΝΚ @ ΒΙΣ 10/10/2013 16:16:10

        Δεν είναι έτσι ακριβώς. Δεν βλέπω φιλελεύθερη προπαγάνδα στην Ελλάδα, οι φιλελεύθεροι πολιτικοί είναι δυστυχώς εκτός βουλής και εκτός ΝΔ.

        Δεν είναι οικονομικός φιλελευθερισμός το να φτάνουν οι φόροι το 60% του ΑΕΠ για δίνουμε συντάξεις σε άγαμες θυγατέρες.

        Όσο για την προπαγάνδα, βλέπω κάθε μέρα απίθανους τύπους να κλαιγονται για τα επιδόματα έγκαιρης προσέλευσης. Οι επιχειρήσεις φεύγουν από την χώρα και τα ΜΜΕ λένε στο καλό και να μας γράφετε, αλήτες επιχειρηματίες. Μέχρι και το ΑΝΤΙ μεταφέρει αναποδεικτες φήμες περί χρηματοδότησης της ΧΑ απο επιχειρηματίες... Μετά ψάχνουμε τις αιτίες της ανεργίας...

        Δεν είναι φιλελεύθερη πολιτική το να συνεχίζονται οι προσλήψεις στο δημόσιο. Φιλελεύθερη πολιτική είναι αυτό που συμβαίνει στις ΗΠΑ: δεν έχουμε λεφτά, δεν πληρώνουμε τους ΔΥ μέχρι νεωτέρας.

        Η ιδεολογική ηγεμονία στην Ελλάδα ανήκει στην άκρα αριστερά. Απο ολόκληρο το ευρωπαϊκό λαϊκό κόμμα, μόνο η ΝΔ δεν καταδίκασε τα εγκλήματα του κομμουνισμού.

        Χρειάζεται οικονομικός φιλελευθερισμός στην Ελλάδα. Αλλά δεν αρκεί. Αυτό λέω.

        • Μανώλης Πετράκης avatar
          Μανώλης Πετράκης @ ΝΚ 10/10/2013 21:24:38

          Αυτό που συμβαίνει στις ΗΠΑ είναι απλά πολιτικό θέατρο σκιών. Πραγματικός οικονομικός φιλελευθερισμός υπήρχε μόνο στην Αγγλία του 18ου/19ου αίωνα και στην Αμερική τα πρώτα 50-60 χρόνια μετά την ανεξαρτησία. Τα τελευταία 100 χρόνια δεν υπάρχει πλέον παγκοσμίως πουθενά πραγματικός οικονομικός φιλελευθερισμός, το ιδεώδες αυτό το προσεγγίζουν μόνο κράτη τύπου Σιγκαπούρη, Ελβετία, Χονγ Κογκ και ακολουθούν πιο μακριά Ιρλανδία, Εσθονία, Χιλή και ακόμα πιο μακριά ΗΒ, ΗΠΑ, Ν. Ζηλανδία, Αυστραλία κλπ. Και φυσικά όλα αυτά τα κράτη, ιδίως στις δύο πρώτες κατηγορίες, είναι πλούσια ή ραγδαία αναπτυσσόμενα με σχεδόν μηδενική ανεργία και εξωτερικό χρέος. Εμείς εδώ κάτι δεν καταλαβαίνουμε. Μας έλκουν καταστάσεις Β. Κορέας, Κούβας, Βενεζουέλας, κ.λπ. Ο λόγος είναι απλός. Σε ένα πραγματικά οικονομικά φιλελεύθερο περιβάλλον οι πολιτικοί δεν έχουν ουσιαστική ισχύ για ρουσφέτια, βολέματα, μίζες κ.λπ. γιατί ο ρόλος του κράτους στην οικονομία είναι μηδαμινός. Ενώ οι Τσιπροπαπανδρέου έχουν άπειρη ισχύ σε χώρες τύπου Β. Κορέα και Κούβα. Για αυτό τον λόγο όλα τα πολιτικά κόμματα πολεμούν λυσσαλέα την φιλελευθεροποίηση της οικονομίας. Και μαζί τους και τα βολεμένα σοβιέτ του δημοσίου.

  6. Αρκάς avatar
    Αρκάς 10/10/2013 12:40:16

    Συνετιστείτε..., συμμορφωθείτε...., πρέπει να είστε στρατιωτάκια αμίλητα, ακούνητα, αγέλαστα...
    Και αν ελπίζουν κάποιοι σε κατι άλλο για να μην ρίξουν την ψήφο τους σε ΧΑ ή στο γάμο του ...καραγκιόζη, όοοοοχι... δν πρέπει..., δν κάνει θα διασαλευτεί η πορεία της χώρας.
    Ηρεμείστε λίγο κύριε.
    Μάλλον δεν έχετε ιδεα το τί γίνεται στην κοινωνία, ειδικά μετά τις τελευταίες εξελίξεις...

  7. Hawk avatar
    Hawk 10/10/2013 13:05:42

    Εθνικισμός = μια ζεστή φωλιά για να ακουμπήσει ο απελπισμένος & ανασφαλής σήμερα άνθρωπος που είδε με μιάς να γκρεμίζονται τα πάντα γύρω του.
    Τελικά οι άνθρωποι είτε στην Ελλάδα της μεγάλης κρίσης είτε στην ΕΕ δεν είμαστε και τόσο ξέγνοιαστοι καβαλάρηδες όσο νομίζαμε πριν και κρίνοντας από την ραγδαία αύξηση των εθνικιστικών - πατριωτικών κομμάτων ή και κινημάτων, διαπιστώνουμε ότι τελικά μας έχει τρομάξει η παγκοσμιοποίηση, μας έχουν τρομάξει όλοι αυτοί οι εισβολείς από τις ξένες χώρες και σε καμία περίτπωση δεν είμαστε έτοιμοι να τους αποδεχθούμε ή και να τους εντάξουμε στην κοινωνία μας, μας έχει τρομάξει η οικονομική κρίση και ζητάμε περισσότερη προστασία από το κράτος....

  8. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/10/2013 14:58:41

    Είναι αργά για δάκρυα Στέλλα...
    Το 2000, το 2004, το 2007, όταν όλες οι τρόμπες δούλευαν νυχθημερόν στο φούλ με τριπλοβάρδιες, "νεο-ταξίτες", "νεο-τανξίτες","φιλελέδες" και "νεο-φιλελέδες", χαιρόταν, χαμογελούσαν και τραγουδούσαν σε δυσαρμονική αλλά βροντόφωνη χορωδία "είναι βαρειά, είναι βαρειά η φούντα του τσολιά".
    Παραφράζοντας τον Αίσωπο, ένας κυνικός θα έλεγε, "έ, άς χορεύουν τώρα".
    Το πρόβλημα είναι, τι φταίξαμε οι υπόλοιποι, που και τότε, ούτε χαιρόμασταν, ούτε χαμογελούσαμε, ούτε χορέψαμε μέσα σε άμυαλη χαρά.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 10/10/2013 16:27:55

      Θέλω να πώ, η αυτοκριτική για την "εθνική" έπαρση (απέναντι π.χ. στους συν-Βαλκάνιους) και η μεγαλομεσαία ταξική αλαζονεία (απέναντι στους λοιπούς, πλήν μεγαλο&μεσαίων Έλληνες πολίτες), δηλαδή η Ύβρις, η υπεροψία της εποχής των παχειών αγελάδων, πότε θα γίνει;
      Υπάρχει Νέμεσις τελικά...

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Uncle Stgm 10/10/2013 18:24:43

        'Οταν ναυαγεί το μεσαίο ή το μεγαλομεσαίο "ντρήμ",
        οι ακροδεξιές επιλογές είναι,περίπου,ιστορικός
        κανόνας...κι'αρχίζει η προσφυγή στο κλειστό έθνος,
        του οποίου την παράδοση και τις αυθεντικές στιγμές
        είχαν γραμμένες στα παλαιότερα των υποδημάτων στις
        εποχές της "αφθονίας' και της κατανάλωσης....απέναντι
        στον καιροσκοπισμό της εξουσίας,ο καιροσκοπισμός των
        μαζών είναι σαρωτικότερος!

  9. Petronius avatar
    Petronius 10/10/2013 15:48:11

    Κάτι διασκεδαστικό από το σημερινό Έθνος:

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63900721

    • George avatar
      George @ Petronius 10/10/2013 16:49:12

      Άμεση αντίδραση στα μηνύματα της αγοράς! Μακάρι και κάποιοι άλλοι να είχαν ανάλογα αντανακλαστικά :-)

  10. Σ Μ avatar
    Σ Μ 10/10/2013 16:24:48

    Δεξιὸ κόμμα; Συντηρητικό; Μὲ σοβαρὰ καὶ ἀξιόπιστα πρόσωπα ὅπως τὰ διαρρεύσαντα; Μὲ στάση ἔναντι τῆς Εὐρώπης τόσο φιλευρωπαϊκὴ ἀλλὰ καὶ τόσο μὴ ἀνεπιφύλακτη ὅπως τὸ πανευρωπαϊκὸ ΑECR; Μὲ νοοτροπία ἄλλη ἀπὸ τὰ ὑπεραιωνόβια μεταπολιτευτικὰ μαντριά; Μὲ ἀξίες καὶ ζώπυρα ποὺ κάνουν τοὺς φιλελευθέρους νὰ φρίττουν καὶ νὰ μὴν τὸ σκέφτονται ὡς ὑποψήφιο ξενιστή; Ποὺ θὰ ξεφορτώσει ἀπὸ τὴ χώρα τοὺς ἀσόβαρους ΑΝΕΛ καὶ τοὺς ἐπικίνδυνους ΧΑ; Δὲν εἶν'κακό, δὲν εἶν'καθόλου κακό. Γιὰ τὴ χώρα. (Γιὰ τὴ ΝΔ τῶν δεινοσαύρων καὶ τῶν νεαρῶν τους κλώνων, φυσικά, εἶναι...)

    • akenaton avatar
      akenaton @ Σ Μ 10/10/2013 19:11:29

      Καλή τύχη νάχετε κ. Μητραλέξη με το νέο σοβαρό, συντηρητικό και μισο-ευρωσκεπτικιστικό κόμμα που ονειρεύεστε. Μια ερώτηση μονάχα: τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα "μαγνητίσει" ένα τέτοιο σοβαρό και αξιόπιστο κόμμα τους ψηφοφόρους των ΑΣΟΒΑΡΩΝ Ανελ και των ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ χα; Νομίζετε πως αναζητούν κάτι σοβαρό και αξιόπιστο εκεί που ψηφίζουν;

      • Σ Μ avatar
        Σ Μ @ akenaton 10/10/2013 19:20:34

        Δὲν ἔχω ἀπολύτως καμμία βεβαιότητα γιὰ ἀπολύτως τίποτα (καὶ γιὰ νὰ εἶμαι εἰλικρινής, δὲν πολυπροσβλέπω στὶς διαφαινόμενες ἐξελίξεις - σκοτοῦρες γάρ). Αὐτὸ ποὺ γνωρίζω ἐπώδυνα καλὰ εἶναι ὅτι ἡ παρούσα ἐναλλακτική, ἡ... «μεγάλη γαλάζια ἀγκαλιά», δὲν μὲ ἐνθουσιάζει καθόλου μὰ καθόλου. Νὰ μιὰ βεβαιότητα. Ὅσο κακὸ κόμμα καὶ νὰ δημιουργηθεῖ, ὅσο φριχτὰ στελεχωμένο ἢ ὀμιχλωδῶν κινήτρων, ὁ ἀνταγωνισμὸς μὲ τὴν ΝΔ γιὰ τὸ «χρυσὸ βατόμουρο» χειρότερης ταινίας θὰ εἶναι πάρα μὰ πάρα πολὺ σκληρός. Στῆθος μὲ στῆθος.

        Αὐτὰ δὲν εἶναι καινούργια συμπεράσματα. Τὸ Antinews ἔγραφε ἀνέκαθεν ὅτι ἡ ΝΔ εἶναι ἕνα φρικῶδες κόμμα γιὰ τοὺς (α)(β)(γ)(δ), ἀπολύτως καταδικασμένο στὴν κοπροδόχο τῆς Ἱστορίας ἂν δὲν κάνει (ε)(ς)(ζ)(η). Ἔ... δὲν τὰ ἔκανε! Ἡ πιστότητα σὲ ἐκεῖνα τὰ ἐπαναλαμβανόμενα κείμενα δὲν εἶναι ἀλλαγή, δὲν εἶναι κωλοτοῦμπα. Sola scriptura Antinewsis, διότι τὰ scripta manent τ' ἄτιμα. Αὐτὰ γιὰ τοὺς παῖκτες, ὁπότε κάτσε νὰ δοῦμε καὶ τὸν πάγκο.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Σ Μ 10/10/2013 19:29:16

          Ούτε εμένα με ενθουσιάζει η παρούσα ΝΔ αγαπητέ. Επιλέγω όμως να αγωνιστώ για την αλλαγή της εκ των έσω, επειδή θεωρώ πως σε θέματα αρχών και ιδεών με καλύπτει σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Όπερ εστί μεθερμηνευόμενον άλλοι είναι οι "ξενιζόμενοι" και άλλοι οι "ξενιστές" κατά ΒΙΣ παραπάνω.
          ΥΓ. Όσο γι αυτό με το "χρυσό βατόμουρο" μην βάζετε και στοίχημα τελικά, φιλική συμβουλή.

          • Σ Μ avatar
            Σ Μ @ akenaton 10/10/2013 22:00:54

            Προσοχή, διότι ὁ ἀγωνιστὴς γίνεται ἐνίοτε «πάροχος ἄλλοθι», ἄθελά του. Ὅσο περνᾶ ὁ χρόνος, τόσο καὶ περισσότερο...

            Ὅσο περισσότερο διαφωνεῖ κανεὶς μὲ αὐτὰ ποὺ «ἀγωνίζεται ἀπὸ τὰ μέσα νὰ τὰ ἀλλάξει» (καὶ δὲν ἀμφισβητῶ τὴν ἐντιμότητα), τόσο μεγαλύτερο τὸ ἄλλοθι ποὺ τοὺς παρέχει.

        • MantisKalhas avatar
          MantisKalhas @ Σ Μ 10/10/2013 20:47:57

          Διακρίνω μια πικρία για ιδιοτέλεια ή μου φαίνεται;

  11. ΧΚΟ avatar
    ΧΚΟ 10/10/2013 19:45:51

    Κάποιοι αντί να δουν το φεγγάρι συνεχίζουν να κοιτούν το δάχτυλο, ίσως γιατί το δάχτυλο μπορείς να το βουτάς στο μέλι....

    Νορβηγία, Αυστρία, Γαλλία, Ελβετία ....η κυρίαρχη τάση πηγαίνει δεξιά...τώρα αν υπάρχουν κάποιοι που πιστεύουν ακόμα ότι ο Αντώνης Βενιζέλος είναι δεξιά ο καιρός θα το δείξει και για τους χειροκροτητές και για τους επικριτές.

    Καταλαβαίνω την αγωνία που βλέπουν το ανέκδοτο της ΧΑ να μην εξαφανίζεται δημοσκοπικά (κάτω από το εκλογικό τους ποσοστό) αλλά όπως πολλές φορές πολλοί έχουν πει η ΧΑ δεν είναι η αιτία αλλά το σύμπτωμα καθώς το Μνημόνιο, η ανεργία(...ωραία τα ποσοστά του Ιουλίου;), η οικονομία (ΔΝΤ, γραφείο Βουλής, ΤτΕ και άλλοι πλην ....χειροκροτητών) λουκέτων, αυτοκτονιών, συσσιτίων κλπ κλπ κλπ την ανέδειξαν, αλλά θα πρέπει να προσεύχονται που υπάρχει ....γιατί αν υπήρχε σοβαρό κόμμα με προτάσεις στο χώρο της δεξιάς ....θα γινόταν ότι στην Νορβηγία Αυστρία Ελβετία Γαλλία και τα ...παλαμάκια με τους ηγέτες θα εξαφανίζονταν.

    ΥΓ

    όσοι ακόμα χρησιμοποιούν τα χέρια τους για να χειροκροτούν την κυβέρνηση ας τα χρησιμοποιήσουν να ξεφυλλίσουν το προσχέδιο του προυπολογισμού ...που δεν θα είχε νέους φόρους και ας περιμένουν τις αναλογιστικές για τις συντάξεις πριν πάρουν το πλεόνασμα των ...3 δις του Σεπτεμβρίου που έγινε ...εκατομμύρια ως πρόβλεψη ...αλλά μάλλον τα χέρια τους θα κρατιούνται από την απογείωση ....μάλλον ....που να διαβάζουν.

  12. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 10/10/2013 20:24:44

    Πίσω από τον μπερντέ κρύβονται τα μέλη μιας παρέας εκβιαστών της νύχτας, του λαθρεμπορίου και της παρανομίας που επί σοσιαλιστικής 30ετίας έκοψαν πολύ χρήμα. Σήμερα η κρίση έπληξε τα κέρδη και ο Σαμαράς δεν αστειεύεται. Έκαναν λοιπόν ένα κόμμα οργής για να πιέσουν. Θα χάσουν. ΤΥΦΛΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΣΑΜΑΡΑ.

  13. akenaton avatar
    akenaton 10/10/2013 21:44:53

    Ευχαριστώ αγαπητή και πάντα ευπρεπέστατη, κοσμιώτατη και νουνεχέστατη Φωτεινή!

  14. Σ Μ avatar
    Σ Μ 10/10/2013 21:58:38

    Ἂ τώρα ὅσοι ἐξανίστανται ἐκτὸς ἀπὸ καμμενοσυριζοντοράκια εἶναι καὶ ἰδιοτελεῖς; Χειροτερεύει τὸ πρᾶγμα - σὲ λίγο ὅποιος διαφωνεῖ θὰ ἐγκαλεῖται γιὰ... κανίβαλος!

  15. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/10/2013 00:00:37

    Η αλήθεια είναι ότι γράφω μόνο για ζητήματα και πρόσωπα που θεωρώ ότι γνωρίζω. Για ζητήματα που δεν γνωρίζω, δεν γράφω. Οπότε μάλλον με έχεις παρερμηνεύσει.

  16. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 11/10/2013 08:39:07

    Αγαπητέ Akenaton ως γνωρίζει η Ελλάδα ως χώρα υπο διεθνή επιτροπεία δεν μπορεί να ακολουθήσει πολιτικές τις οποίες οι διεθνείς χρηματαγορές δεν θα τις εισπράξουν ως φιλικές. Πολύ ορθρά επισημαίνεις πως θα πρέπει μέσα από αυτές τις δράσεις να εξυπηρετούνται και εθνικοί σχεδιασμοί.

    Ομως κατά την ταπεινότητα που ακολουθείς και εσύ μια λανθασμένη λογική. Η λογική αυτή εγκλωβίζεται στο σχήμα "Κρατικού" Λεβιάθαν και φοροδοτικής και φοροεισπρακτικής ικανότητας. Γνωρίζουμε άπαντες τον ταξικό χαρακτήρα του Ελληνικού κράτους, ως γνωρίζουμε επίσης τον ρόλο της πολιτικής γραφειοκρατίας , δύο σημαντικοί παράγοντες που προκάλεσαν απο το 1947 και ένθεν σοβαρές στρεβλώσεις σε όλα τα επίπεδα της Ελληνικής Κοινωνίας.

    Κατά συνέπεια η όποια λύση δεν βρίσκεται σε αυτό το επίπεδο.Η λύση βρίσκεται στην αντιστροφή της πορείας που παρήγαγε την πολυεπίπεδη κρίση της Ελληνικής Κοινωνίας

    Εχω μάθει μέσα απο την ανάλυση να εντοπίζω θετικά στοιχεία ακόμη και απο δράσεις σχημάτων όπως το νεοναζιστικό μόρφωμα της Χ.Α. Η Χ.Α. κατέδειξε πως μπορούν δίπλα στο "βαθύ κράτος" ( σύμπλεγμα κρατικών και παρακρατικών δομών) να λειτουργήσουν παράλληλες δομές οι οποίες και να ικανοποιούν σημαντικό τμήμα κοινωνικών αναγκών.

    Να τονίσω πως το όνειρο Ελληνοτουρκικής ομοσπονδίας αποτελούσε διακαή πόθο του Ασβού , του πρώτου πράκτορα της CIA ο οποίος και σε συνέντευξη του στην Μιλλιέτ στον απόηχο της Συμφωνίας Κεσάνης-Αλεξανδρούπολης το είχε καθαρά αναφέρει.Να τονίσω πως ο Ασβός δημιούργησε την ΕΠΕΝ μέσα απο την οποία ξεπήδησαν οι Κοι Μιχαλολιάκος και Βορίδης και να επισημάνω και το δημοσίευμα της ισραηλινής εφημερίδας HAARETZ την πρώτη μέρα επίσκεψης του Κου Σαμαρά στο Ισραήλ το οποίο ήταν άκρως επικριτικό για τον Κο Γεωργιάδη μάρτυρα υπεράσπισης του Κου Πλευρη ο οποίος και αρνείται το ολοκαύτωμα και για τον Κο. Βορίδη ο οποίος παρείχε πολύ καλή φιλοξενία στους εβραίικης καταγωγής συμφοιτητές του.

    Θεωρώ κατά συνέπεια πως το παράδειγμα της επικράτησης των ισλαμιστών έναντι των κεμαλικών μπορεί να προσφέρει με τις κατάλληλες προσαρμογές σημαντικά διδάγματα. Ακολουθώντας την τακτική σπίτι προς σπίτι, γειτονιά πρός γειτονιά, χωριό προς χωριό και πόλη προς πόλη διαμόρφωσαν μια δομή βασιζόμενη στην κοινωνική αλληλεγγύη η οποία και επίτρεψε την εύκολη αποδόμηση της κρατικής πολιτικής γραφειοκρατίας και των όσων αρνητικών παράγει η δράση της.Είναι χαρακτηριστικό το πώς και μέ πόση ευκολία οι τοπικές κοινωνίες υποβοήθησαν την επενδυτική δραστηριότητα να ξεφύγει απ οτον θανάσιμο εναγκαλισμό της πολιτικής κεμαλικής γραφειοκρατίας.

    Μέσα απο νόμιμες διαδικασίες πράγμα πρωτόφαντο για την Τουρκία αναδείχθηκαν νέα στελέχη άφθαρτα τα οποία και επάυξησαν το κύρος των ισλαμιστών.Την ίδια ώρα με την ενσωμάτωση δυτικών στοιχείων οι νεωτεριστές ισλαμιστές επικράτησαν των παραδοσιακών ισλαμιστών σχολής Ερμπακάν.Το "οικονομικό" θαύμα της Τουρκίας έχει βασιστεί στις πλάτες των μισθωτών και των εργαζομένων, φυσικά ότι παράγει το επικαρπούται μια συγκεκριμένη ελίτ και έτσι στην κοινωνία δεν επιστρέφουν και πολλά.

    Η Ηγετική ομάδα της Ν.Δ. διαθέτει εκείνη την εμπειρία και την θεωρητική κατάρτιση η οποία και της επιτρέπει να κατανοήσει πως η ειρηνική επανάσταση στην Ελληνική Κοινωνία με την ανατροπή της καχεκτικότητας δύναται να πραγματοποιηθεί μόνο μέσα απο την Λαική Κινητοποίηση με την κατάλληλη, μεθοδική σκέψη και συστηματική δράση.Αυτό θα αποτελέσει και χτύπημα στον Φατριασμό και σε κάθε συντεχνιακή λογική όπου κι αν αναπτύσσεται.

    • George avatar
      George @ Δρόλαπας 11/10/2013 22:52:29

      Ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Για την Τουρκία πάντως ίσως πρέπει να δείτε και την κληρονομιά της οθωμανικής αυτοκτατορίας που έχει περάσει στους ισλαμιστές πχ κοσμοπολιτισμός, αριστεία στην διοίκηση(ulama), πραγματισμός στην οικονομία, ανοχή στο διαφορετικό, μεταρρυθμιστική διάθεση κτλ. Μια κληρονομιά που είχε απαρνηθεί το κεμαλικό (μείγμα φασιστικού-μπολσεβικιστικού) κράτος με αποτέλεσμα την καθήλωση της χώρας για δεκαετίες. Δεν νομίζω ότι μια τέτοια ελίτ υπάρχει στην Ελλάδα-σε αντίθεση με την Τουρκία- για να δράσει ως φάρος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.