#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/06/2012 19:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πέρασε μπροστά η ΝΔ



 

ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ EXIT POLL:

ΝΔ 28,6-30%,

ΣΥΡΙΖΑ 27-28,4%,

ΠΑΣΟΚ 11-12,4%,

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ 6,8 – - 7,8%,

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 6,5-7,1%,

ΔΗΜΑΡ 5,8-6,6%

4,8-5,6% ΚΚΕ.

ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ, ΠΡΏΤΗ Η ΝΔ

Στο 16,09% των εκλογικών τμημάτων:

ΝΔ: 31,11%

ΣΥΡΙΖΑ 25,31%

ΠΑΣΟΚ 13,62%

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ 7,25%

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 6,82%,

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ 5,92%

ΚΚΕ 4,35%

Μάχη «στήθος με στήθος» ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ στο πρώτο exit poll



Οριακή διαφορά ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ, μικρή υποχώρηση του ΠΑΣΟΚ και επτακομματική Βουλή δείχνουν οι πρώτες δημοσκοπήσεις εξόδου (exit polls) που μετέδωσαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί στις 19:00, την ώρα που έκλεισαν οι κάλπες.

Εκτός Βουλής μένουν ΛΑΟΣ, Οικολόγοι-Πράσινοι και Δημιουργία Ξανά, ενώ παρατηρείται πτώση του ΚΚΕ όπως και των Ανεξάρτητων Ελλήνων οι οποίων ωστόσο διατηρούν την τέταρτη θέση, ενώ η Χρυσή Αυγή φαίνεται να διατηρεί τις δυνάμεις της.

Στο exit poll των εταιρειών ALCO, MRB, Metron Analysis, Οpinion και ΜΑRC για λογαριασμό των καναλιών ΝΕΤ, Αlpha, ΑΝΤ1 και Μega τα κόμματα λαμβάνουν (σε παρένθεση τα αποτελέσματα των εκλογών της 5/6/2012):

Ν.Δ. 27,5-30,5% (18,85%)

ΣΥ.ΡΙΖ.Α. 27,0-30,0% (16,78%)

ΠΑ.ΣΟ.Κ. 10,0-12,0% (13,18%)

ΑN.ΕΛΛΗΝΕΣ 6,0- 7,5% (10,61%)

ΧΡ. ΑΥΓΗ 6,0- 7,5% (6,97%)

ΔΗΜ.ΑΡ. 5,5- 6,5% (6,11%)

Κ.Κ.Ε. 5,0- 6,0% (8,48%)

ΛA.Ο.Σ. 1,5- 2,0% (2,90%)

ΔΗΜ. ΞΑΝΑ 1,5- 2,0%

ΟΙΚ.ΠΡΑΣΙΝΟΙ 1,0- 1,5% (2,93%)

Λοιπά 1,5- 2,0%

Στην εκτίμηση της  Public Issue, τα ποσοστά των κομμάτων κυμαίνονται ως εξής:

ΣΥΡΙΖΑ 31-25
ΝΔ 30 – 25
ΠΑΣΟΚ 15 – 11
Αν. Έλληνες 9-6
ΔΗΜΑΡ 9-6
ΚΚΕ 7 -4
Χρυσή Αυγή 7 -4

Σύμφωνα με τη Singular Logic , η πρώτη ασφαλής εκτίμηση αναμένεται στις 21:30.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TopGunZ avatar
    TopGunZ 17/06/2012 19:18:43

    Αυτό που μπορεί να "διαβάσει" κανείς είναι πως το ΣΥΡΙΖΑ επικράτησε και πάλι στα αστικά κέντρα και αύξησε τα ποσοστά του και στην περιφέρεια μειώνοντας την διαφορά με την ΝΔ. Είμαστε αδιόρθωτοι τελικά σαν λαός. Από αύριο όλοι στις τράπεζες για αναλήψεις και στα supermarket για προϊόντα που κρατάνε καιρό...

    • GO avatar
      GO @ TopGunZ 17/06/2012 19:37:01

      Τότε, να αλλάξουμε λαό.
      Απλά, δεν πείσαμε.

      • GO avatar
        GO @ GO 17/06/2012 21:22:34

        Γ@@ώ τους δημοσκόπους και ιδιαίτερα τον Μαυρή.
        Sorry.

    • Θ.Δ avatar
      Θ.Δ @ TopGunZ 17/06/2012 20:10:15

      Φιλε μου ο σοσιαλιστικος παραδεισος πουλαει ακομα στην Ελλαδα!
      20 χρονια μετα την καταρρευση της σοβιετικης ενωσης η Ελληνοσοβιετια κραταει ακομα γερα!

  2. Σφύριζας avatar
    Σφύριζας 17/06/2012 19:19:24

    Μακάρι να κάνω λάθος αλλά δεν βλέπω καλά τα πράγματα.

    • ΑΜ Παπαιωαννου avatar
      ΑΜ Παπαιωαννου @ Σφύριζας 17/06/2012 19:35:29

      Μεγάλη σε διάρκεια νύκτα...

      Μάλλον και για την Ελλάδα.....

      Χαλάρωση από πρωτοκλασάτους και άλλους οδηγούν την χώρα στη καταστροφή. Ας πάρει ο καθένας τις ευθύνες του....

      Σώστε την Ελλάδα...

  3. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 17/06/2012 19:19:47

    Θα παραδωδεί η χώρα στον Σύριζα και τις συνιστώσες του... Καληνύχτα Ελλάδα μου... Δυστυχώς το κράτος ΠΑ.ΣΟ.Κ βρήκε νέο εκφραστή...

  4. Nikitas avatar
    Nikitas 17/06/2012 19:21:29

    Κάντε μια διόρθωση αν θέλετε. Η Public Issue τα δίνει αντίστροφα δηλ. ΣΥΡΙΖΑ 28% και ΝΔ 27,5%.

    Επίσης όπως λέει ο Μαυρής, της Public Issue ΔΕΝ είναι exit poll αλλά δημοσκόπηση της Πέμπτης.

    • chrisss avatar
      chrisss @ Nikitas 17/06/2012 19:40:37

      Του σκαι είναι δημοσκόπηση..11-14 ιουνίου λέει

  5. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 17/06/2012 19:23:27

    Σύμφωνα με τις ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ, το 27,5-30,5% των πολιτικοποιημένων πολιτών θα αποκτήσουν λευκά μαλλιά μετά την σημερινή νύχτα, το 10,0-12,0% θα χάσει 5 χρόνια απ' τη ζωή του, το 6,0- 7,5% κινδυνεύει με καρδιακὸ επεισόδιο και το 1,5- 2,0% θα μας μείνει στα χέρια...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 17/06/2012 19:36:18

      Τότε ας δώσουμε μια αισιόδοξη νότα, μπας και σώσουμε κανένα συνάνθρωπο μας ... όχι τίποτε άλλο, αν πάμε σε τρίτη εκλογική αναμέτρηση θα τους χρειαστούμε όλους !!

      Π.χ. είναι καλός οιωνός η αυξημένη συμμετοχή στις εκλογές.
      Αυτοί που ψήφισαν σήμερα, αλλά δεν το είχαν πράξει την 6η Μαίου, είναι πιθατότερο να στήριξαν ΝΔ, παρά ΣΥΡΙΖΑ (προσωπική μέτρηση).

  6. ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ avatar
    ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ 17/06/2012 19:29:56

    Αντώνη σώσεμας!

  7. Ενας απλός πολίτης avatar
    Ενας απλός πολίτης 17/06/2012 19:35:07

    Ενα πράγμα περιμένω από όλους του ΝεοΔημοκράτες πολιτευτές να διαλαλήσουν στα πάνελ.

    Το 40 ετών "παλαιοκομματικό κατεστημένο" κατά τους μεταλλαχθέντες πασοκοαριστεροαναρχοαυτόνομους πολιτικάντηδες, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ αρραγές , βράχος της Ελληνικής κοινωνίας , ΔΥΝΑΜΗ ευθύνης και ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ , αντιπροσωπεύοντας το μεγαλύτερο κομμάτι του Ελληνικού ΛΑΟΥ.

    Παραμένει ατόφιο, χωρίς προσμίξεις και υβρίδια, παρόλο που κοράκια από τα δεξιά (καμμένοι & σια) του τρώνε τα συκώτια όπως έκανε το πουλί στον Προμηθέα.

    Η ΝΔ είναι ΕΝΑ σώμα. Ουτε συνιστώσες ούτε διανοήσεις του τυριού και του αχλαδιού.

    Για τον ΣΥΡΙΖΑ μία ατάκα υπάρχει.

    Αλλαξε ο μανωλιός (ΠΑΣΟΚ) κι εβαλε τη σκούφια του αλλιώς.

  8. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 17/06/2012 19:37:43

    Η διαφορά θά είναι 1,5-2.3% υπέρ τής ΝΔ

  9. rasputin avatar
    rasputin 17/06/2012 19:39:10

    Έγινε αυτό που φοβόμουν . Στα αστικά κέντρα η ΝΔ διόρθωσε την εικόνα της , αλλά στην επαρχία το ρεύμα του Σύριζα έφτασε καθυστερημένα . Αυτοί που βγάλανε το ΠΑΣΟΚ δεύτερο στην επαρχία τον Μάιο , διστάζοντας τότε να εγκαταλείψουν , στράφηκαν μαζικά στον Σύριζα με την λογική ότι αυτό πλέον είναι το νέο μεγάλο κόμμα της κεντροαριστεράς .

  10. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/06/2012 19:44:56

    Αφού είσαι νέος (όπως λες), θάναι μια καλή ευκαιρία να γνωρίσεις τις δραχμές και τις φακές!
    Φιλάκια.

    • artemis avatar
      artemis @ Strange Attractor 17/06/2012 19:49:05

      μια χαρα ειναι και οι φακες κ οι δραχμες δεν μασαμε εκβιασμους ...Αξιοπρεπεια πανω απο ολα

      • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
        ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ artemis 17/06/2012 20:20:19

        Τι αξιοπρέπεια θα έχεις με τη δραχμή;;; Δεν αποτελεί εκβιασμό αυτό αποτελεί πραγματικό κίνδυνο που άτομα με μειωμένο μυαλό σαν και το δικό σου δεν καταλαβαίνουν.Όταν θα μας πάει ο Τσίπρας στην δραχμή (με ευθύνη αυτών που τον ψήφισαν ) να σε δω τότε αν θα λες για εκβιασμούς.

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ Strange Attractor 17/06/2012 19:52:59

      Οι φακές είναι μια χαρά και γεμάτες σίδηρο, αλλά τουλάχιστον να συνεχίσουμε να έχουμε τα ίδια σύνορα.

    • tryphon avatar
      tryphon @ Strange Attractor 17/06/2012 20:02:57

      Μη φοβάσε γέρο δε θα χάσεις την σύνταξη.

  11. Νικόλας avatar
    Νικόλας 17/06/2012 19:46:16

    Κι εγώ το ίδιο έκανα πάνο και όλοι οι φίλοι μου που ψηφίσαμε ΣΥΡΙΖΑ! Διαβασματάκι για εξεταστική, μπανάκι και ψήφος, ότι καλύτερο! Πιστεύω θα βγούμε εύκολα γιατί τα exit poll δε μας έχουν μετρήσει!

    • Samantha_fox avatar
      Samantha_fox @ Νικόλας 17/06/2012 20:12:43

      Aι να χαθείς τομαρι!!! Έχεις το θρασσος και λες ευθαρσώς πως ψήφισες τους Λαθρό και τους αν'ωμαλους γκει και χαίρεσαι κιόλας!!

      • Χρηστος avatar
        Χρηστος @ Samantha_fox 17/06/2012 20:23:08

        Και gay και ανώμαλος δηλαδή;

        • Samantha_fox avatar
          Samantha_fox @ Χρηστος 17/06/2012 20:26:19

          Είναι έννοιες ταυτόσημες αγαπητέ Χρήστο. Το θέμα μας είναι τι κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ που σιγοντάρει τα gay prides των οργίων και τις π***οφιλικές οργανώσεις διαφθείροντας τη νεολαία!

          • blip avatar
            blip @ Samantha_fox 17/06/2012 20:29:48

            εχω λιωσει στα γελια
            να σαι καλα ρε σαμανθα!!

          • γιάννης avatar
            γιάννης @ blip 17/06/2012 20:36:41

            γεια σου ρε σαμάνθα -ξεράθηκα στα γέλια.

      • Νικόλας avatar
        Νικόλας @ Samantha_fox 17/06/2012 20:25:33

        Οι παράγοντες που με οδήγησαν στο να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ ήταν οι εξής:

        1) Τα εμφυλιακού τύπου σχόλια εδώ μέσα.
        2) Τα ομοίου επιπέδου σχόλια στελεχών της ΝΔ στο facebook, με εκφράσεις όπως "αναρχοκουμούνια", "άπλυτοι", "συμμορίτες" κ.λ.π. όπως επίσης και η ταύτιση του ΣΥΡΙΖΑ με τον αναρχικό χώρο. Η ταύτιση αυτή δηλώνει κατ' εμέ άνθρωπο που δεν έχει περάσει απ' έξω από υψηλόβαθμο Α.Ε.Ι., καθ' ότι όποιος φοιτεί σε Ιατρική/Νομική/Πολυτεχνείο γνωρίζει πολύ καλά τις σχέσεις μεταξύ των ομάδων αυτών, τις οποίες δεν υποστηρίζω, με το ΣΥΡΙΖΑ.
        3) Η προπαγάνδα υπέρ του Σαμαρά από τα κυρίαρχα Μ.Μ.Ε. τα οποία με οδήγησαν στην επιθυμία να μειώσω την εκλογική δύναμη της Ν.Δ. και τη διαφορά της από το δεύτερο κόμμα με κάθε θυσία.
        4) Το άρθρο της γερμανικής Financial Times και της Bild.

        Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Νικόλας 17/06/2012 20:38:40

          1. Ενώ το Indymedia ας πούμε πλέκει το εγκώμιο των δεξιών.
          2. Μια χαρά τις ξέρουμε γιατί περνάμε ΜΕΣΑ από το Πολυτεχνείο.
          3. Ποια προπαγάνδα? Αστειεύεστε σαφώς. Η Αυριανή και ο Αλαφούζος υποστήριζαν Σαμαρά ας πούμε?
          4. Άρα αυτά που λέγαμε ότι η προβοκάτσια τους θα πιάσει σε κάτι ντουγάνια ήταν σωστά.

        • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
          ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Νικόλας 17/06/2012 20:46:55

          Εμφυλιακές καταστάσεις προκαλεί ο ΣΥΡΙΖΑ μην ξεχνάμε πρόσωπα του κόμματος που καλούσαν τον κόσμο να πάρουν τα όπλα.

          Επίσης ειδικά στο πολυτεχνείο ξέρουμε πολύ καλα τι γίνεται και τι μπάχαλο επικρατεί εκεί.

          Προπαγάνδα τα ΜΜΕ έκαναν συνεχώς υπερ της αριστεράς εξάλλου χρησιμοποιούσαν και ακριβώς την ίδια επιχειρηματολογία με αυτή του Τσίπρα (όλοι ίδιοι κλπ).Να γνωρίζουμε οτι η γενίκευση είναι η αρχή του φασισμού που μας το παίζεται και δημοκράτες και νοιάζεστε για τον λαό.

          Οσο για τα άρθρα της Γερμανικής FΤ και της Βild αυτά ήταν φως φανάρι για να ψηφίσουν οι άσχετοι Τσίπρα.Άλλοι επομένως είναι αυτοί που ακολουθούν τις επιθυμίες της Γερμανίας.

          • Χρηστος avatar
            Χρηστος @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 17/06/2012 21:21:45

            ε σε αλλη χώρα θα ζώ! Δεν υπα΄ρχει περίπτωση!

            Τα μμε προπαγάνδα υπέρ του σύριζα! μου α χα χα χα χα.

          • A.M. avatar
            A.M. @ Χρηστος 17/06/2012 21:27:07

            Έχει γραφτεί κατ' επανάληψη ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η συνέχεια του ΠΑΣΟΚ.
            Μέχρι ΚΑΙ η Αλέκα το κατάλαβε!
            Τι το περίεργο λοιπόν στο ότι τα μέσα προπαγανδίζουν υπέρ του;

        • alex23 avatar
          alex23 @ Νικόλας 17/06/2012 20:52:37

          να ειναι καλα αυτοι που μας επιβεβαιωνουν ποιοι ψηφιζουν και με ποια λογικη και επιχειρηματα το συριζα..

          βεβαια αν οπου ελεγαν συριζα εβαζαν πασοκ, δεν θα με ξενιζε ουτε θα αλλαζε νοημα..ιδια φιλοσοφια, ιδια επιχειρηματα..

          α. το συριζα δεν κανει προπαγανδα, ουτε σχολια 'πολεμικα' και καυστικα στα blogs, sites, social media, ουτε κρυβεται πισω απο 'αθωα' pages και ανωνυμους σχολιαστες, ουτε καν εδω μεσα..
          β. το συριζα δεν απομακρυνε ουτε αποδοκιμασε δημοσια τρομοκρατες, μπαχαλακηδες και αλλοδαπους εγκληματιες, αρα τους παρεχει πολιτικη καλυψη..μερικους μαλιστα πηγε να τους βαλει και στα ψηφοδελτια, αλλα φοβηθηκε το πολιτικο κοστος και εκανε πισω..
          γ. σιγουρα..ειδικα το σκαι και η αυριανη το πολεμησαν το συριζα..το μεγκα επαιζε συνεχεια διαφημισεις του(αν και ο τσιπρας το ειχε βαλει στον παγο, οπως ελεγε) και η σταη στην ερτ ειχε γινει συνιστωσα του συριζα και δεχτηκε ακομα και να χρησιμοποιηθει το ονομα της για να μην γινει το debate(θα μπορουσε καλιστα με μια της δηλωση να βγει απο το πλανο για να γινει το debate)
          δ. αιολο επιχειρημα..τα γκαλοπ που εβγαλε ακομα και το ''φιλο-δραχμικο" σκαι, εδειξε οτι οποτε μιλουσαν οι ξενοι εναντιον του συριζα, ηταν ολως τυχαιως οταν επεφτε η συσπειρωση του και μετα τις δηλωσεις αυτη ξαναανεβαινε..
          ειναι αστειο να πιστευει κανεις οτι η bild και οι times δεν ξεραν τα μυστικα γκαλοπ και την αντιδραση των ελληνων σε εξωτερικες υποδειξεις..

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Νικόλας 17/06/2012 21:11:51

          Το γεγονός πως είσαι κρατικοδίαιτος δεν έπαιξε κανένα ρόλο ,έτσι?

        • Ηλίας avatar
          Ηλίας @ Νικόλας 17/06/2012 21:48:26

          1. Οι εμφυλιακού τύπου συμπεριφορές είναι από το κόμμα που κάνει Υπατίες, που τρέχει στα Σκόπια για να διαδηλώσει για το δικαίωμά τους να λέγονται Μακεδονία και που επιμένει στείρα στην πρόταση για κυβέρνηση αριστεράς - άρα σε λογικές και διαχωρισμούς παρελθόντος - και όχι το κόμμα που λέει ότι συνομιλεί με όλους, αρκεί να συμφωνούν με την παραμονή στο ευρώ και με την επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου.
          2. Μη μιλάς για τα σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα, και μάλιστα τόσο μονομερώς, γιατί προφανώς δεν έχεις δει τα σχόλια των αριστερών τύπου "φασισταριά", "οι μπάτσοι είν' αδέρφια μας κι εμείς αδερφοκτόνοι", 'φασίστες, κουφάλες, έρχονται κρεμάλες" και άλλα ευγενή.
          3. Προπαγάνδα υπέρ ενός ηγέτη, την ίδια στιγμή που η συντριπτική πλειονότητα των ΜΜΕ προσπαθούσε να του εκμαιεύσει ότι, ακόμα κι αν κερδίσει, δεν θα είναι πρωθυπουργός, πρώτη φορά βλέπω.
          4. Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι τα άρθρα αυτά ήταν καθαρά προβοκατόρικα, με ευθεία στόχευση να πετύχουν το εντελώς αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που φαινόταν. Κι αυτό, γιατί, αν πράγματι οι Ευρωπαίοι εταίροι μας έχουν διαπιστώσει σε μεγάλο βαθμό ότι η Ελλάδα δεν θα αποφύγει την έξοδο από το ευρώ, προτιμούν να το ρίξουν στην πλάτη των ίδιων των Ελλήνων - άρα στην ενδεχόμενη πρωτιά και διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ - απ' ότι να αναλάβουν οι ίδιοι το βάρος μιας τέτοιας απόφασης. Ελπίζω να σε κάλυψα.

  12. XARIS avatar
    XARIS 17/06/2012 19:47:15

    SKOURA TA PRAGMATA O SYRIZA EXEI MEGALO REUMA META TIS 4

  13. giannis avatar
    giannis 17/06/2012 19:49:29

    NIKH PE MHN MASATE NIKH GIA TON SAMARA ESTO KAI ME 50PSIFOUS

    NIKH/NIKH/NIKH PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  14. irida avatar
    irida 17/06/2012 19:49:58

    Άσχετα με το αν θα βγει πρώτη νδ ή όχι. Έχει σημασία να δουν, αν το καταφέρουν, γιατί δεν μπόρεσαν να ξεπεράσουν το 30..Τι στ αλήθεια έφταιξε;Ψήφισα για ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ φορά νδ. Μετά από σκέψη. Όχι από φόβο μη κι έρθει ο Τσίπρας. Όχι. Σκεφτόμουν όμως:τον ψωμιάδη πάλι μέσα; Με ρόλο; Έναν που χασε τη θέση του για συγκεκριμένους λόγους; Τους του λάος; Τον Αρούλη; Τον Πανούλη; Τα ίδια πρόσωπα; Τα φθαρμένα; Τα αποτυχημένα; Κι άλλοι σκέφτηκαν έτσι και δεν ψήφισαν στο τέλος. Τους δικαιολογώ απολύτως!! Η νδ είτε έτσι είτε αλλιώς είναι ανάγκη να αλλάξει, διαφορετικά δεν έχει κανένα μέλλον! Μα κανένα!

    • thanas1s avatar
      thanas1s @ irida 17/06/2012 21:21:56

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ

      Να ξέρουν καλά στην Ν.Δ. ότι είναι η τελευταία φορά που έχουν την ψήφο μας χώρις να την αξίζουν. Στις επόμενες εκλογές αν δεν αλλάξουν μυαλά θα πέσουν κάτω από 10%. Δύο πράγματα να κάνουν οπωσδήποτε:

      1) Κάθαρση, οι κλέφτες φυλακή και για όσους υπάρχουν υπόνοιες σπίτι τους.
      2) Ανανέωση και ουσιαστική εσωκομματική αξιοκρατία με τερματισμό της οικογενειοκρατίας.

      Αλλιώς το κρίμα στον λαιμό τους όταν στις επόμενες εκλογές θα βγει κυβέρνηση ο Σύριζα-Πασόκ εσωτερικού με αξιωματική αντιπολίτευση την χρυσή αυγή.

  15. The Saint avatar
    The Saint 17/06/2012 19:50:17

    Παιδιά ψυχραιμία....
    Οτι και να προκύψει απόψε, θα επιζήσουμε, θα τα καταφέρουμε...
    Δεν θέλω να βλέπω μιζέριες... Χαμογελάστε, και όλα θα πάνε (κάποια στιγμή και μετά) καλά...

    • Χρηστος avatar
      Χρηστος @ The Saint 17/06/2012 20:21:12

      Επιτέλους και μια νότα αισιοδοξίας....!

  16. Navoyxodonosor avatar
    Navoyxodonosor 17/06/2012 19:50:24

    Μέσα οι γλώσσες τώρα πουλάκια μου ε?? Κελαηδούσατε μέρες τώρα, προβλέπατε ακόμη και τσουνάμι.
    Ετοιμάζουμε τα καράβια μεταφοράς κατοίκων εις τις νήσους Μακρόνησο Αι Στράτη.
    Ετοιμαστείτε για επιβίβαση....

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Navoyxodonosor 17/06/2012 20:23:17

      Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...

      Καραβακύρη Navoyxodonosor πάρε τα χαπάκια της ναυτίας, γιατί άδειος θα πας με τα καράβια σου και άδειος θα γυρίσεις..

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Navoyxodonosor 17/06/2012 20:32:08

      Μείνετε ἂσχετοι μέ τά λαθρούλια ἐσεῖς μόνοι σας,θά καλοπεράσετε...

    • alakran avatar
      alakran @ Navoyxodonosor 17/06/2012 20:50:55

      Μη βιάζεσαι.....

  17. johnylima avatar
    johnylima 17/06/2012 19:51:00

    ετοιμαστείτε για στιγμές απείρου κάλους
    αυριο στις 8.00 στις τράπεζες.

  18. TopGunZ avatar
    TopGunZ 17/06/2012 19:52:04

    Και μην νομίζεις ότι θα σου συγχωρεθεί η ευθύνη που φέρεις λόγω νεαρού ηλικίας. Όταν θα ψοφάς από την πείνα - δουλεία πουθενά και θα βλέπεις την χώρα σου να απομονώνεται διεθνώς, τον δρόμο προς τον καθρέφτη και αργότερα το μπαλκόνι ελπίζω να τον ξέρεις. Και καλά θα γίνει σε εσένα που τυχόν θα προκάλεσες αυτό, το πρόβλημα είναι ότι θα έχεις δημιουργήσει μεγάλο κακό και σε άλλους.

    • Χρηστος avatar
      Χρηστος @ TopGunZ 17/06/2012 20:46:37

      Έτσι! Να πολώνουμε το κλίμα! Ζήτω ο εμφύλιος!!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ TopGunZ 17/06/2012 20:51:18

      Υπ' όψιν το συγκεκριμένο σχόλιο δεν είναι από τον αυθεντικό TopGunZ. (δεν τα λέει κι άσχημα ο φίλος βέβαια, αλλά ας μη γίνει καμιά παρεξήγηση)

  19. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 17/06/2012 19:53:07

    Κι εγώ νέος είμαι και την έριξα καρφωτό Σαμαρά για να στείλω τον γιό του ιδιοκτήτη της κατασκευαστικής εταιρείας ΣΚΑΠΑΝΕΑΣ στον αγύριστο.

  20. Aris. A avatar
    Aris. A 17/06/2012 19:54:57

    Η ΝΔ και ο Σαμαράς πληρώνει την έλλειψη ανανέωσης σε πρόσωπα και ιδέες.

    Γνωρίζω πολλούς που ψήφισαν ΝΔ και ντρέπονται να το πουν όσο σκέφτονται ποιοι αποτυχημένοι θα κάθονται αύριο στα υπουργικά έδρανα.

    Κάνω μια πρόβλεψη ότι η διαφορά ΝΔ και Σύριζα θα είναι πάνω από 1,5% μονάδα υπέρ της ΝΔ.

    Για αυτό που προβληματίζομαι είναι πόσο μια κυβέρνηση της ΝΔ με τους γνωστούς μπορεί να αντέξει κάτω από τόσο δύσκολα προβλήματα που θα έχει να αντιμετωπίσει.

    • Σφύριζας avatar
      Σφύριζας @ Aris. A 17/06/2012 20:15:03

      Φίλε μου ο λαϊκισμός στην χώρα δεν παλεύετε με τίποτα, και ζήτημα είναι αν έχουν περάσει 2,5 χρόνια από το λευφτά υπάρχουν μην το ψάχνεις η χώρα πρέπει να πιάσει πάτο εντελώς μπας και βάλουν μυαλό οι νεοέλληνες.

  21. πανος avatar
    πανος 17/06/2012 19:55:04

    "Όταν πηγαίνεις σε μια διαπραγμάτευση και εκ των προτέρων δηλώνεις ότι σκοπός σου είναι να είσαι μέσα στο ευρώ, δεν ακολουθεί διαπραγμάτευση. Απλά οι άλλοι σου επιβάλουν τους όρους τους" Μιχαήλ Ηλιάδης Πρόεδρος παράταξης κοινωνία


    Σαμαρας Ζιμενς Ντορα Ζιμενς
    Αδωνις Βοριδης και παει λεγοντας
    Αυτο δεν ειναι πατριωτικο κομμα

    Οι πατριωτες δεν ειναι δουλοι της Μερκελ

    Να ευχεστε να βγει Συριζα γιατι αμα ερθει ΝΔ πρωτη θα αναγκαστει να εφαρμοσει τα μετρα και τοτε στις επομενες εκλογες Συριζα 60% και ΝΔ παρεα με Πασοκ

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ πανος 17/06/2012 19:59:14

      Φαντάζομαι πόσο καλό πουγκί θα έχεις στο εξωτερικό για να χαίρεσαι τώρα...

    • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
      ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ πανος 17/06/2012 20:07:15

      Ανθέλληνες και εθνομηδενιστές δεν είμαστε για να ευχόμαστε να έρθει πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ.Και αν δεν σ'αρέσουν τα μέτρα ανάπτυξης που θέλει ο Σαμαράς ,πάρε τα μέτρα εθνικής καταστροφής που θα ακολουθήσει ο Τσίπρας.Τότε όμως δεν θα υπάρχει καμία δικαιολογία και καμία κατηγορία προς τον Σαμαρά.Ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του και όταν εξαιτίας του Τσίπρα θα επικρατεί μπάχαλο μην κλαίγεστε μετά.Όταν θα μας πάει στην δραχμή δηλαδή καθόλου μισθοί και υψηλοί φόροι ,τότε μην παραπονιέστε .

      • Δ-Β avatar
        Δ-Β @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 17/06/2012 21:43:50

        @πανος Συμφωνώ και επαυξάνω. Ιδού και ο πατριωτισμός του σε επιστολή του το Φεβρουάριο: "Αν η Νέα Δημοκρατία κερδίσει τις επόμενες εκλογές στην Ελλάδα, θα παραμείνει προσηλωμένη στους στόχους και τις βασικές πολιτικές του Προγράμματος, όπως περιγράφονται στο Μνημόνιο και τη Χρηματοπιστωτική Συμφωνία."

  22. Ιππολάριος avatar
    Ιππολάριος 17/06/2012 20:04:10

    Μεγάλος αρχηγός είπε:

    Σαμάρι χoρέψει καλαματιανό γύρω τραπέζι.
    Κερδίσει 0,5%

    Εάν χoρέψει τσάμικο γύρω τραπέζι βρέξει χαλάζι.

    ΑΟΥΓΚ.

    Υ.Γ. Το πόστ μου δεν έχει σκοπό το εκνευρισμό μερικών αλλά την διασκέδαση.
    Και εγώ ΝΔτης είμαι από τα γεννοφάσκια μου.
    Πότε δεν βγήκα από το «μαντρί». Είναι η πρώτη φορά που δεν ψήφισα διότι
    ζώ στο εξωτερικό.Πρέπει να πώ πώς για πρώτη φορά δεν με στεναγχωρεί
    εάν είναι αυτό το αποτέλεσμα.
    Λυπάμαι μόνο την καιμένη την μάνα μου που έτρχε για τον Σαμαρά στις εσωκομματικές.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ιππολάριος 17/06/2012 20:35:15

      Ἀγαπητέ μου,τή μάνα σου νά τήν λυπᾶσαι περισσότερο ἀπό αὒριο...

  23. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 17/06/2012 20:06:39

    Καλά θα κάνετε να συννενοηθείτε σε ένα πρόγραμμα ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ.
    Πατριωτικό ΔΕΝ είναι να ξεπουληθούν οι πόροι της Πατρίδος (νερά, ρεύμα, ορυκτά, υδρογονάνθρακες) έναντι πινακίου φακής και με το πρόσχημα οτι αυτό είναι "σωτήρια αποκρατικοποίηση" Αυτό θέλουν όλοι εκείοι που πρόθυμα δάνειζαν ένα διεφθαρμένο κράτος επί τόσα χρόνια, τέτοια θηριώδη ποσά. Αυτός ήταν ο σκοπός τους εξαρχής: Η μέρα της αποπληρωμής με τον τρόπο που αυτοί εφάρμοσαν και άλλες πολλές φορές, σε άλλες χώρες, όπου άφησαν νεκρούς, ετοιμοθάνατους και αποκαίδια.

    Δεν είναι σενάριο συνωμοσιολογίας αυτό που λέω, δεν είναι αυθαιρετο συμπέρασμα δεν είναι σενάριο, εικασία. Μελετήστε την ιστορία της Αργεντινής. Αυτό έγινε και μετα, εξαθλιωμένη, αφέθηκε η χώρα αυτή στην άτακτη χρεοκοπία.
    Μην αφήσετε να μας κάνουν ότι και στην Αργεντινή.

  24. Θ.Δ avatar
    Θ.Δ 17/06/2012 20:06:42

    Εχει ελεγξει καποιος ποσοι ελληνοποιηθεντες αλλοδαποι ψηφισαν σε αυτες τις εκλογες?Μηπως ανερχονται σε αρκετες χιλιαδες?

    Το θεμα ειναι οτι η σκληρη δουλεια της αριστερας μετα το 1974 για να παρει την ρεβανς του εμφυλιου φαινεται οτι αποδιδει καρπους!

    Σε αυτο βοηθησε φυσικα και η Ν.Δ. οταν αριστεριζε τοσα χρονια για να τσιμπησει ψηφοφορους απο τον ανυπαρκτο χωρο του "κεντρου" αλλα το μονο που καταφερε ηταν 1) Να κανει μαγκα τον Καρατζαφερη 2) Να βαλει στην βουλη την χρυση αυγη 3) Να κανει τον κοσμο θετικα προσκειμενο προς την αριστερα με αποτελεσμα πολλοι που φηφιζαν Ν.Δ. να ψηφισουν τωρα συριζα.

    Η μεταπολιτευση δεν θα τελειωσει εαν δεν καταρρευσουν οι μυθοι της αριστερας περι ελληνικου σοσιαλιστικου παραδεισου (χωρις δανεικα)!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Θ.Δ 17/06/2012 21:47:46

      Οι εκλογικοί κατάλογοι αναθεωρούνται 2 φορές το χρόνο. Αυτοί που ψήφισαν είναι οι ελληνοποιηθέντες προ εξαμήνου.

  25. alex23 avatar
    alex23 17/06/2012 20:17:48

    εκτος απο το διαχρονικο σταθερο ποσοστο του συριζα, το βαθυ πασοκ(συνδικαλιστες, 'πατριωτικο' πασοκ του λαλιωτη), οι ελληνοποιημενοι (ακομα και οι νομιμοι λογο του φοβου της χρυσης αυγης) και οι αντιδραστικοι αναποφασιστοι(που πχ οι κρυφες δημοσκοπησεις εδειξαν οτι οταν αρχισαν οι 'επιθεσεις' απο το εξωτερικο στο συριζα, αυτο ξανασυσπειρωθηκε), ψηφισαν δαγκωτο συριζα

    η επαρχια ομως δειχνε οτι σε σχεση με τις προηγουμενες εκλογες, εχει ανοιξει την ψαλιδα υπερ της νδ και η αθηνα ειτε ειναι στα ιδια, ειτε εχει μαζευτει καπως η διαφορα.. να τολμησω και να προβλεψω, οτι το τελικο εξιτ πολ, θα εχει καλυτερους δεικτες υπερ νδ..

  26. rasputin avatar
    rasputin 17/06/2012 20:18:16

    Ηρεμήστε , όλοι Έλληνες είμαστε . Απλά οι νεαρότεροι ας είναι λίγο πιο επιφυλακτικοί για το ορθό των επιλογών τους . Αφού οι πιο πολλοί δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με την πολιτική , είναι περίεργο να πιστεύουν ότι ψηφίζουν με καλύτερο τρόπο από τους πατεράδες τους .
    Ότι έγινε έγινε , ο καθένας έκανε τις επιλογές του και θα τις λουστεί .
    Ελπίζω να μπορούμε να πάμε και του χρόνου για μπάνιο . Αν πέσει πραγματική πείνα , θα δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος . Είναι εύκολο να μιλάς για αξιοπρέπεια όσο ζεις από αυτά που σου δίνουν οι γονείς σου .

  27. πανος avatar
    πανος 17/06/2012 20:19:15

    Βεβαια να εχουμε τα ιδια συνορα
    Καπως μειωθεικαν τα συνορα αλλα τοτε δεν υπηρχε Συριζα αλλα ΝΔ
    και επεφτε μακρια η Κυπρος

    Επισης συνορα ανοιξε ο Σαμαρας και επι Καραμανλη ο Παυλοπουλος ευχαριστουσε μεταναστες

    Στο θεμα μας τωρα οικονομολογοι οπως ο βαρουφακης και πολλοι αλλοι που δεν δειχνουν τα καναλια λενε αλλα απο αυτα που θελει να εφαρμοσει η ΝΔ
    η ΝΔ βασιζεται στο φοβο για αυτο ο κοσμος ψηφισε ετσι
    Διαβαστε τα νεα μετρα που θα εφαρμοστουν οπως λενε και οι Ευρωπαιοι και σε μερικους μηνες αμα βγει δηλαδη ΝΔ σημερα εδω οι ιδιοι θα μουτζωνεται τον εαυτο σας

    Θα παει ο Σαμαρας στη Μερκελ και θα πει η αλλαζεις μνημονιο η εγω...τι?θα φυγω?δεν το λεει

    Οποτε η Μερκελ θα παει Αντωνακι κατσε καλα εφαρμοσε το μνημονιο
    Ερχεται Σαμαρας πισω και λεει τελικα δεν αλλαζει η το εφαρμοζουμε η βγαινουμε απο Ευρωπη

    και εκειι να δω αμα γινουν ετσι τα πραγματα τι θα πειτε εσεις οι Νδκρατες?τι θα θελετε

    • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
      ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ πανος 17/06/2012 20:35:31

      Αμόρφωτε και ανιστόριτε άνθρωπε ο Σαμαράς δεν άνοιξε τα σύνορα διότι δεν είχαν κλείσει ποτέ με ευθύνη του Παπούλια .Και για την φύλαξη των συνόρων δεν είναι υπεύθυνος ο υπουργός εξωτερικών αλλά ο υπουργός προστασίας του πολίτη.Η ασχετοσύνη σου δεν έχει όρια.

      • Δ.Β avatar
        Δ.Β @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 17/06/2012 21:59:20

        @πανος Κοντός ψαλμός αλληλούια.

  28. Samantha_fox avatar
    Samantha_fox 17/06/2012 20:20:09

    Μη φοβάστε, η Ν.Δ. θα βγει!! Η επαρχία καλά κρατάει!

  29. ΝΙΚΟΣ ΝΔ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΝΔ 17/06/2012 20:21:39

    Μακάρι να βγεί ο συριζα! Μαγκάκια 2 πράγματα θα γίνουν
    1ον: Ο συριζα ακολουθεί αυτό που λέει και τότε όχι μπανακια φραπέ και φακές δεν θα έχετε αλλά ούτε παντεσπάνι!
    2ον: Συνεχίζει αναγκαστικά την πολιτική που υπάρχει και συνεχίζουμε στο ευρώ (το πιθανότερο)!
    Οπότε μαγκάκια του φραπέ του καναπέ και της παραλίας και στις 2 περιπτώσεις, για να μιλησω την γλώσσα σας, μενεται με τον π......ο στο χέρι! Φιλιά!

  30. alex23 avatar
    alex23 17/06/2012 20:24:17

    μην 'τσιμπατε' απο τους επαγγελματιες bloggers του συριζα..
    αυριο με αλλα ονοματα και ηλικιες θα φαζουν φυτιλιες για να μαλωσουν μεταξυ τους μεσα στην νδ..

    τουλαχιστον να πληρωνονται τα παιδια και να μην το κανουν τζαμπα..

  31. ΝΙΚΟΣ ΝΔ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΝΔ 17/06/2012 20:28:04

    Σύμφωνα με πληροφορίες γνωστού μου κατα 90% η ΝΔ πρώτο κόμμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Κρατάω βεβαία μικρό καλάθι ακόμη!!!!!!

  32. kapar13 avatar
    kapar13 17/06/2012 20:31:01

    Κανένα σχόλιο/ανάλυση/ανάρτηση για το πως ψήφισαν οι ηλικίες από 18 έως 50 υπάρχει;
    Γιατί εγώ βλέπω στο h++p://www.enikos.gr/ekloges-2012/53637,Etsi_yhfisan_oi_hlikies_apo_18_ews_50.html
    ότι ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει εκεί 32,8%, η ΝΔ 22,7% και το ΠΑΣΟΚ 6,9%.
    Ρωτάω, διότι δεν συνάδει με διάφορα σχόλια ότι η βαθιά διαπλοκή πήγε εν σώματι στον ΣΥΡΙΖΑ...
    Εκτός, πάλι και αν η διαπλοκή αρχίζει στην προσχολική ηλικία...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ kapar13 17/06/2012 20:41:01

      Γιατί δεν αναφέρεσαι και στο ποσοστό που πήρε στους νέους η ΧΑ?

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ TopGunZ 17/06/2012 21:14:09

        Έχεις δίκιο.
        Σε αυτό ακριβώς το ποσοστό αποτυπώνεται η παταγώδης αποτυχία των κομμάτων που διαμόρφωσαν το σύστημα (πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, κλπ) της μεταπολίτευσης.
        Δεν μοιράζονται στη μέση οι ευθύνες; Συμφωνώ.
        Επειδή, όμως, διαβάζω τις αναρτήσεις σου και σε πολλές συμφωνώ με το σκεπτικό σου, μη μου πεις ότι δεν έχεις διαπιστώσει τον εκπασοκισμό και της ΝΔ.

  33. nikos avatar
    nikos 17/06/2012 20:31:16

    ρε παιδια μήπως εγώ τα βλέπω λάθος?? σε μεγάλες Αθήνας και Πειραιά κλείνουμε την ψαλίδα και στην επαρχία στους περισσότερους νομούς διευρύνουμε τη διαφορά σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές!!
    νομίζω ότι θα πάμε καλά

  34. panos avatar
    panos 17/06/2012 20:31:49

    Τα παιδακια του συριζα που μπηκαν εδω μεσα για να κανουν πλακα θα τα συμβουλευα να ρωτησουν το μπαμπα τους που σιγουρα ειναι πασοκοι και τωρα πανε παρειτσα στο συνοθηλευμα της αριστερας ποιος κυβερνουσε την ΕΛΛΑΔΑ 30 χρονια και τη καναντησε μπ......λο. Ετσι ειναι τα κεκτημενα σε αυτη την αμοιρη χωρα που τη διελυσε το πασοκ και τωρα θελει να αποτελειωσει ο συριζα. Βαλτε και μια ταμπελιτσα ΠΕΛΑΤΑΚΙΑ της διαφθορας και κλεψιας του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

  35. aggelosview avatar
    aggelosview 17/06/2012 20:33:45

    Ζούν δίπλα μας και ψηφίζουν Καμμένο!!! Έλεος!!!

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ aggelosview 17/06/2012 21:09:44

      Nεφελήμ.........

      • aggelosview avatar
        aggelosview @ Σχετικά Ασχετος 17/06/2012 21:57:33

        Τη ζημιά την έκαναν. Σε έξι μήνες θα είναι στο 2% και θα παρακαλάνε να γυρίσουν. Αν σέβεται η ΝΔ στοιχειωδώς τον ίδιο της τον εαυτό, θα πρέπει να στείλει τον Καμμένο και τα πρωτοπαλίκαρά του στη λήθη.

        • Tassos avatar
          Tassos @ aggelosview 17/06/2012 23:44:31

          Αυτός δεν έλεγε ότι θα μας κρεμάσει, θα μας στείλει στο Γουδί? Για καλό και για κακό να μην τις ξεστήσουν. Εκτός κι αν φωνάξουμε τον μπόγια για το τρελλάδικο.

  36. vlgeor avatar
    vlgeor 17/06/2012 20:36:00

    Εαν επιβεβαιωθεί το αποτέλεσμα των exit poll είναι καιρός να βάλουμε μια και καλή ένα τέλος στη ΜΟΔΑ ΤΣΙΠΡΑ. Δεν έχει ούτε ρίζες ούτε σταθερές θέσεις. Πρέπει να αποδομηθεί όπως ακριβώς κάναμε με ΛΑΟΣ, ΔΗΜ Συμμαχία, ΠΑΣΟΚ.

  37. Samantha_fox avatar
    Samantha_fox 17/06/2012 20:36:08

    ΠΡΩΤΗ Η ΝΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!! 3 ΜΟΝΑΔΕΣ στο ΕΧΙΤ!!!

  38. giannis avatar
    giannis 17/06/2012 20:38:18

    opos ipa prin re adelfia NIKH/NIKH/NIKH/NIKH

    PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  39. chris avatar
    chris 17/06/2012 20:40:52

    28.6-30 nd
    27.0-28.4 syr

    2o exit poll
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  40. ΝΙΚΟΣ ΝΔ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΝΔ 17/06/2012 20:41:08

    Κυβέρνηση ΝΔ μετά από 2,5 χρόνια χάους! Ελπίζω ο Σαμαράς να τηρήσει τις υποσχέσεις του και να δώσει ανάσα τόσο στον λαό όσο και στην αγορά στους ελεύθερους επαγγελματίες στα μαγαζία που έχουν ανάγκη! Αν γίνουν αυτά η επόμενη κυβέρνηση ΝΔ θα είναι με 45%! ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

  41. Ηλίας Κοντάκος avatar
    Ηλίας Κοντάκος 17/06/2012 20:46:47

    Υπάρχει ένα και μόνο ασφαλές συμπέρασμα από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα: Παρέχεται από το εκλογικό σώμα στον Σαμαρά η δυνατότητα να κυβερνήσει. Εκτιμώ ότι το ποσοστό του δεν είναι μεγαλύτερο λόγω μιας γενικευμένης καχυποψίας για το αν ο Σαμαράς εννοεί αυτά που υποσχέθηκε, ότι δηλαδή θα επαναδιαπραγματευτεί το μνημόνιο, ότι θα συγκροτήσει κυβέρνηση που θα έχει πολλούς εξωκοινοβουλευτικούς (άρα όχι φθαρμένους και αποτυχημένους πολιτικάντηδες), ότι το υπουργικό σχήμα θα είναι ολιγομελές και ότι θα προχωρήσει στις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις. Αν ο Σαμαράς δει το εκλογικό αποτέλεσμα ως ευκαιρία να απομακρύνει όλους αυτούς που μας πίκραναν και που σκυλοβαρεθήκαμε να τους βλέπουμε προεκλογικά και ως ευκαιρία να αναδείξει ορμητικούς, δυναμικούς και νέους πολιτικούς που θα εκφράσουν τους νεότερους ψηφοφόρους και τις υπό κατάρρευση παραγωγικές τάξεις, θα έχει την ευτυχία στο μέλλον να αυξήσει πολύ σημαντικά τα ποσοστά του. Αν παραμείνει στη λογική του συμψηφισμού και των συμβιβασμών που σε μεγάλο βαθμό έχει ακολουθήσει μέχρι σήμερα εσωκομματικά, τότε αυτή θα είναι η μοναδική του ευκαιρία να γίνει πρωθυπουργός της χώρας.

  42. ΝΙΚΟΣ ΝΔ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΝΔ 17/06/2012 20:56:14

    Παιδιά ενημερώστε μας και εσείς αν ισχύει κάτι τέτοιο που μου μεταφέρουν! Η ΝΔ μπροστά τελικά με περίπου 2,5 έως 3% πιθανότερο το 3%!!

  43. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 17/06/2012 20:57:59

    Πρώτη η ΝΔ στην Επικράτεια (με ενσωμάτωση 5,75%). Η διαφορά είναι περίπου στο 5,4%.

  44. panos avatar
    panos 17/06/2012 21:01:03

    Εχουν γνωση οι φυλακες για ολο το κατεστημενο και τα ΜΜΕ αλλα εδω σε θελω τωρα ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ να τους περιποιηθεις αναλογως.

  45. kwstas avatar
    kwstas 17/06/2012 21:02:18

    Έχω περάσει, έχω σπουδάσει και διδάσκω εδώ και σχεδόν 20 χρόνια σε υψηλόβαθμο ΑΕΙ, παρόλα αυτά δηλώνω δεξιός αναρχικός από τότε(1983). Τους Financial Times-D & τη Bild τους χέζω κανονικά, κι υποχρεωτικά μια και δε διαβάζω γερμανικά άνετα. Ο επηρμένος ψευτοεπαναστατισμός του ΣΥΡΙΖΑ και οι γελοίες συνιστώσες του μπορούν να πάνε να ...

  46. A.M. avatar
    A.M. 17/06/2012 21:04:13

    Αν ο ΣΥΡΙΖΑ βγεί πρώτο κόμμα δεν θα αλλάξει τίποτε.
    Θα κάνει μία κωλοτούμπα αλά μακαρίτη Αντρέα Παπαντρέου το '81 κσι θσ γίνει το νέο ΠΑΣΟΚ, καθαρά αστικό κόμμα, μέσα στο ευρώ, εντός της ΕΕ και μνημονιακό με κουκούλα αντιμνημονιακού.
    Θα «ξεφορτώσει» τις ακραίες συνιστώσες του που θα ζητάνε ασυμβίβαστα πράγματα με το νέο προφίλ του και θα κυβερνήσει για άλλα 30 χρόνια την Ελλάδα υπηρετώντας τα αμερικανικά σχέδια σαν γνήσιο «ΠΑΣΟΚ».
    Τις πολιτικές που θα εφαρμόσει τις έχουμε δεί επί δεκαετίες.
    Θα συνεχίσουμε να τις βλέπουμε.
    Μην ανησυχείτε για τις καταθέσεις σας (όσοι έχετε ακόμα), δεν θα πάθουν τίποτε.
    Αν γίνει κυβέρνηση...

    Σε αντίθετη περίπτωση δηλ. με κυβέρνηση ΝΔ τα γνωστά με τους γνωστούς.

    Χαλαρώστε όλοι και οι του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ.
    Εδώ θα είμαστε οι περισσότεροι και αύριο και χρειάζεται να ζήσουμε μαζί στον ίδιο χώρο (κατά ΓΑΠ) ή στην ίδια χώρα όπως το ξέρουμε οι περισσότεροι.

    Τον ίδιο πανικό θυμάμαι και το '81 όταν βγήκε το ΠΑΣΟΚ πρώτο αλλά τελικά δεν ήρθε η ....δευτέρα παρουσία!
    Ήρθε μια περίοδος ευδαιμονίας που απλά μας οδήγησε στην ..κόλαση! :lol:

    Be cool...
    Life is just a game.

    Καλή διασκέδαση μέχρι το ξημέρωμα..

    h**p://www.youtube.com/watch?v=_dm-jabNORE

    Αφιερωμένο σε νικητές και ηττημένους...

  47. Γιάννος avatar
    Γιάννος 17/06/2012 21:27:00

    Το πουλέν του Αλαφούζου δεν τα καταφέρνει....

  48. blue nile avatar
    blue nile 17/06/2012 21:30:26

    Η στεναχώρια στο ΠΑΣΟΚ είναι τεράστια και δεν μετριάζεται από το γεγονός της μη δυνατότητας της ΝΔ να συμπράξει μόνο με την ΔΗΜ.ΑΡ . Κάτι που μπορεί να τους δώσει μετεκλογικό ρόλο.
    Κάποιοι στο πράσινο στρατόαπαιδο παγώνουν με την ιδέα ότι είναι πάρα πολύ πιθανό να χάσουν την πρωτοκαθεδρία στην κεντροαριστερά νυν και αεί.
    Οι περισσότεροι εκεί καταλαβαίνουν ότι έπρεπε να πετάξουν το βάρος του μνημονίου γρηγορότερα.
    Αν την άνοιξη του 2011 είχαν αφήσει τον ΓΑΠ να παραιτηθεί και να πηγαίναμε σχετικά σύντομα σε εκλογές, θα τις είχαν χάσει αλλά δεν θα είχαν πάει στο 12% με το ΣΥΡΙΖΑ να τους ρίχνει 17 μονάδες στ'αυτιά.
    Όμως εκείνη τη φορά τους πρόδωσε το ασίγαστο πάθος τους για παραμονή στην εξουσία με κάθε τίμημα. Ξεπέρασαν το μέτρο και καταποντίζονται.
    Τώρα το μόνο που τους μένει είναι να στηρίξουν Σαμαρά για να μπορούν να έχουν κάποιο ρόλο.
    Προσωπικά θα προτιμούσα ΝΔ και ΔΗΜΑΡ μόνο.
    Στις συγκυβερνήσεις είναι καλό το ένα κόμμα να είναι μεγάλο (σε ποσοστά) και το άλλο μικρό.
    Αν μπλέξουν δύο μεγάλα (έστω το ένα πρώην μεγάλο) ποιος μας εγγυάται ότι ο Μπένυ δεν θα βάζει συνεχώς τρικλοποδιές επιθυμώντας μόνο και μόνο την ναρκοθέτηση της ΝΔ και την ανάκαμψη του ΠΑΣΟΚ;
    Είναι σα τις γκόμενες η κατάσταση. Πολλές φορές η ωραία κάνει παρέα με μια εμφανώς υποδιέστερη από την οποία δεν έχει φόβο. Η κατώτερη στοχεύει στον μεγάλο κύκλο θαυμαστών που θα περιστοιχίσουν την ωραία από τον οποίο κύκλο μπορεί να βολευτεί και η ίδια. Σίγουρα πάντως μέσω της ωραίας θα γίνεται αποδεκτή και θα κοινωνικοποιείται ευκολότερα.
    Αν είναι δυο ωραίες γκόμενες μαζί είναι πολύ πιθανό να βγάζουν τα μάτια τους, οπότε η παρέα δεν θα κρατήσει πολύ.
    Τώρα στην περίπτωση που το ΠΑΣΟΚ δεν θελήσει να συγκυβερνήσει χωρίς το ΣΥΡΙΖΑ το πράγμα μπλέκεται.
    Ξεκινάω με την πεποίθηση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα συμπράξει.
    Στην εξίσωση με αγνώστους τα μελλοντικά πεπραγμένα των: ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ η μόνη δεδομένη παράμετρος είναι η πατριωτική στάση του Σαμαρά.
    Το τι μέλλει γενέσθαι τώρα...γρίφος...και δε μου'ρχεται κάνα παράδειγμα πάλι με γκόμενες να λύσω τη σπαζοκεφαλιά...

  49. η Dimi avatar
    η Dimi 17/06/2012 21:33:17

    ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ: "Πράκτορες των ΗΠΑ οι Παπανδρέου και ο Τσίπρας!"
    http://www.inews.gr/141/amvrosios-praktores-ton-ipa-oi-papandreou-kai-o-tsipras.htm

    Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου: "Hθελα σε μιά 4τία να αλλάξω συθέμελα την Ελλάδα" http://topontiki.gr/article/36907

    "Ο Βασίλης Κόκκινος, πρώην πρόεδρος του Αρείου Πάγου, ζητά τη ποινική δίωξη Παπανδρέου" http://exomatiakaivlepo.blogspot.gr/2011/10/blog-post_6575.html

  50. Αντρίκος avatar
    Αντρίκος 17/06/2012 21:33:30

    Το θέμα είναι κυρίως να μπει ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση. Φανταστείτε σε μερικά χρόνια, τον ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση με 40%.

    Περιμένουμε πρόταση από το ΚΚΕ στην Βουλή σχετικά με την καταγγελία του Μνημονίου, για να τους κάψει

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.