#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/01/2011 18:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πέντε τράπεζες υποβάθμισε η Fitch



Οπως αναμενόταν, μετά την υποβάθμιση της ελληνικής οικονομίας κατά μία βαθμίδα, η  Fitch προχώρησε σήμερα στην υποβάθμιση πέντε τραπεζών και συγκεκριμένα της πιστοληπτικής ικανότητας για τις Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank, EFG Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς και η ATEbank. Η βαθμολόγηση κατέβηκε σε «BB+» από «BBB-» και της βραχυπρόθεσμης σε «B» από «F3».

Το ζήτημα δεν είναι αυτό, άλλωστε και η αγορά είχε προεξοφλήσει την υποβάθμιση. Το ζήτημα είναι ότι ειδικοί του διεθνούς πιστοληπτικού οίκου πιέζουν για νέες μεταρρυθμίσεις της ελληνικής οικονομίας αλλιώς πολύ σύντομα θα έλθει και νέα υποβάθμιση που θα μας πάει ακόμη και κάτω από τα σκουπίδια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 17/01/2011 19:09:38

    Μα γιατί?
    Αφού το GAP έσωσε την χώρα.
    Γιατί?

  2. φωτεινη avatar
    φωτεινη 17/01/2011 19:23:02

    μα γιατι το gap ξεπουλαει τη χωρα?

  3. Εnzo avatar
    Εnzo 17/01/2011 19:25:09

    για το 2011 η εκθεση του ΔΝΤ λεει οτι η Ελλαδα θα ειναι η τελευταια χωρα στον κοσμο σε αναπτυξη. που ειναι εκεινος ο τιραμολας?

    • Orestios avatar
      Orestios @ Εnzo 17/01/2011 20:58:20

      Τελευταίοι κι από τους τελευταίους.
      Πιό τελευταίοι δεν γίνεται.
      Ακόμα και τα σκουπίδια έχουν περισσότερη αξία από την Ελλάδα του ΠΑΣΟΚ.
      Αποκλειστικό έργο GAP η αποδόμηση

  4. ierofantis avatar
    ierofantis 17/01/2011 22:09:07

    Bravo Giorgos...!

  5. Sofie avatar
    Sofie 17/01/2011 22:23:04

    Μην ανησυχείτε τα αρπακτικά παραμονεύουν.....άλλωστε επενδύσεις με μεγαλύτερο ρίσκο έχουν και τις μεγαλύτερες αποδόσεις....

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 17/01/2011 22:25:56

    Δεν ανησυχώ θα δανειστούμε και άλλα για να τις σώσουμε και καμία κινδυνέψει της χαρίζουμε και το ΤΤ.

  7. theos avatar
    theos 18/01/2011 00:03:15

    Ελληνικέ λαέ ...κοιμήσου.....Καληνύχτα σας..!!!

  8. hasu avatar
    hasu 18/01/2011 06:24:30

    Όσο παιρνάνε οι μέρες πλέον τόσο περισσότερο φαίνεται όλο αυτό το scheme.
    Εδώ είμαστε και σας βλέπουμε πλέον.

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/01/2011 07:48:43

    Μα τι λενε?? Το ΓΑΠ εμαθε το γιατριλικι απο τον φιλο του τον Στρος Καν και, εγινε Γιατρος!! ΝΑΙ... αρρωστησαν οι Τραπεζες.. καλεσαν το ΓΑΠ κ αυτος εκανε ενεση 55 Δις Ευρω... απο τα $$ μας.. τα ρεστα μας διλαδη..
    Θα γιανουν ??
    ΟΧΙ
    Οι Μεγαλογιατροι του εξωτερικου ηρθαν εξετασαν τον ασθενη και τον βρηκαν ετοιμο για διασωληνωση. Ο σωληνας ειναι χοντρος και μακρυς. Εφεραν και βαζελινη μαζι.. και ξυλοκαινη... προσεκτικοι.. καλοι γιατροι..

    ΠΠ

    • Misha avatar
      Misha @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 18/01/2011 11:33:01

      110+25 (τα προχτεσινά ) = 135 δις σε ενάμιση χρόνο.
      Εκεί πάνε όλα τα λεφτά, στους αδηφάγους τραπεζίτες.
      Γι αυτό πεινά ο κόσμος , για χάρη τους η ανεργία εκτινάσσεται στο 22%...