18/04/2008 10:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πέντε «μακεδονικά» εγκεφαλικά και ένα ακόμα ..μίνι

Συνεχίζουμε εδώ με όσα αναφέρει το e-mail που αρχίσαμε να δημοσιεύουμε στο προηγούμενο post για τις προσπάθειες της Ντόρας Μπακογιάννη να αναχαιτίσει όσα γράφονται γι αυτήν στην μπλογκόσφαιρα (επειδή περί αυτού πρόκειται). Πριν όμως ασχοληθούμε με τα …έξι εγκεφαλικά που είμαστε έτοιμοι να υποστούμε με όλα αυτά,  υπενθυμίζουμε ότι στις προηγούμενες εκλογές εμφανίστηκε ένα νέο μικρό κόμμα με το όνομα ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ που υπερασπίστηκε ανοιχτά το δικαίωμα (!) των Σκοπίων στον αυτοπροσδιορισμό. Στο συγκεκριμένο κόμμα κατέβηκε υποψήφιος ο κ. Παναγιώτης Δημητράς του Παρατηρητηρίου του Ελσίνκι (βλ.George Soros) .Ο κ. Δημητράς έχει καταγγείλει την Ελλάδα (!) για ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ανθρωπίνων δικαιωμάτων της «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ» μειονότητας! Αυτονόητο είναι επίσης ότι την ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ υποστήριξε ΕΠΙΣΗΜΑ από την πρώτη μέρα και το ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ και ο κ. Βοσκόπουλος που μάλιστα αρθρογραφεί στην ιστοσελίδα της Φ.Σ e-rooster και ο οποίος επίσης έχει καταγγείλει την Ελλάδα για την «Μακεδονική» μειονότητα αλλά έχει στείλει και επιστολές σε Νίμιτς και Κοντολίζα Ράις εν καιρώ διαπραγματεύσεων προκειμένου να επηρεάσει τη διαπραγματευτική ισχύ της Ελλάδας. Σε όσους ασχολούνται με το ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ είναι ΓΝΩΣΤΑ όσα κρύβονται ΠΙΣΩ από την Φιλ. Συμμαχία, το Ουράνιο Τόξο, το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι κλπ. Και ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να ζητήσεις την άποψη για το Μακεδονικό ανθρώπων που στρατεύθηκαν ΕΠΙΣΗΜΑ με το ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ και που υποστηρίζουν ότι υπάρχει «Μακεδονική» μειονότητα στην Ελλάδα! Μετά από αυτά ας δούμε αναλυτικά ΠΟΙΑ σχέση έχουν με τα εθνικά θέματα οι ΕΚΛΕΚΤΟΙ της κας Μπακογιάννη:

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 1ον
O συμμετέχων blogger του "ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΑΙ" ήταν υποψήφιος βουλευτής της Φιλελεύθερης Συμμαχίας κι επίσης προσκεκλημένος της κας Μπακογιάννη για τα Εθνικά Θέματα. Στο blog του δεν βρήκαμε ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ για τη Μακεδονία!

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 2ον
O συμμετέχων blogger του nylon.gr επίσης δηλώνει ότι ψήφισε Φιλελεύθερη Συμμαχία και προωθεί την ιστοσελίδα της Φιλ. Συμμαχίας e-rooster αλλά και την ιστοσελίδα του γνωστού "πατριώτη" Πάσχου Μανδραβέλη.

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 3ον
Ο συμμετέχων blogger του X-blog επίσης ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ για τη Μακεδονία και το Σκοπιανό

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 4ον
Ο blogger StathisXaikalis αναφορικά με το Σκοπιανό θα προτιμούσε τον Ψωμιάδη να
ασχοληθεί με τις τουαλέτες του αεροδρομίου αντί με τα εθνικά θέματα και στον τίτλο τον συνδυάζει ανάλογα ενώ λυπήθηκε τον Σκοπιανό ελληνομαθή δημοσιογράφο που ΔΕΝ κατάλαβε τον ΛΕΞΙΛΑΓΝΟ...Ζουράρι τον οποίο ενέταξε στον φετινό καρνάβαλο.

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 5ον
Ο συμμετέχων blogger karpidis του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ BLOG σε άρθρο του ... ανησυχεί για το ασφαλιστικό περισσότερο από το Εθνικό Θέμα και ειρωνεύεται το greekalert επειδή ... γράφει στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ! Η αλήθεια είναι ότι ... με τόσους ανισόρροπους Έλληνες...που να βρούμε χρόνο να ασχοληθούμε και με τους ξένους! Η σχετική θεματολογία του ολιγοστή , άσχετη κι ανούσια.

μίνι - ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 6ον
Ο συμμετέχων blogger του metablogging.gr ασχολείται αποκλειστικά με τον κόσμο των blogs γενικά και όχι με πολιτική και ειδησεογραφία.ΚΑΝΕΝΑ σχετικό θέμα δηλαδή

και τέλος ένα μικρό φως στο τούνελ...
Η συμμετέχουσα blogger του magicasland έχει ευτυχώς ξεκάθαρες ιδέες για το Σκοπιανό (λόγω καταγωγής προφανώς) αλλά ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΘΕΜΑ εθνικού χαρακτήρα.

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ οι φωστήρες της κας Μπακογιάννη να καλούν για συμβουλές επί εθνικών θεμάτων, bloggers της Φιλελεύθερης Συμμαχίας που υποστηρίζουν τα Σκόπια στην πλαστογράφηση της ιστορίας μας και άλλους που ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ή ΑΓΝΟΟΥΝ την ύπαρξη του Σκοπιανού στην διαδικτυακή τους παρουσία; Είναι προφανές ότι οι σύμβουλοι της υπουργού κας Μπακογιάννη είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ειδικά σε τέτοιες κρίσιμες εποχές. Είναι άξιο απορίας με ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ επέλεξαν τους συγκεκριμένους bloggers αφού και οι ίδιοι απόρησαν καθότι ΑΣΧΕΤΟΙ με τέτοια θέματα! Επίσης είναι άξιο απορίας με ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ επιλέχθηκαν τα μέλη της DoraWebTeam από την κα Μπακογιάννη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 18/04/2008 10:40:47

    ποιος φωστήρας έγραψε το άρθρο? φαίνεται ότι ιστορία έμαθε από τον φίλαθλο.οι μαλακίες των εθνικιστών στα σκόπια δεν αναιρούν το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού.τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβει κανείς? εμείς είμαστε εντάξει με την ιστορία μας?για ψάξτο λίγο.¨όχι από πηγές της χρυσής αυγής όμως...

  2. ANToNIO B avatar
    ANToNIO B 18/04/2008 10:47:35

    ....Είναι προφανές ότι οι σύμβουλοι της υπουργού κας Μπακογιάννη είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ....
    Αγαπητέ μου δεν θα ξέρεις ασφαλώς ότι η κ. Μπακογιαννη έχει προσλάβει σαν σύμβουλο της τον 28χρονο υιον της Κωνσταντίνο. Οπότε τα σχόλια είναι περιττά.

  3. karpidis avatar
    karpidis 18/04/2008 10:58:59

    Βγάλε την φωτογραφία μου από το post σου γιατί θα ασχοληθώ με τα πνευματικά δικαιώματα μου αν συνεχίσεις να γράφεις βλακείες. Και ενώ σε διαβάζω συχνά την προηγούμενη φορά σου είχα εξηγήσει πως έχεις πρόβλημα ανάγνωσης και κατανόησης. Δεν ξανασχολίασα. Μην ασχολείσαι με πράγματα που δεν καταφέρνεις να κατανοήσεις. Και το ότι το ειρωνεύομαι είναι γιατί ενώ Σκοπιανοι-Μακεδόνες γράφουν στα ελληνικά για να μας εξηγήσουν την λογική τους εμείς δεν κάνουμε καμιά τέτοια κίνηση. Οκ η Μακεδονία είναι ελληνική ποιο το νόημα να επιχειρηματολογούμε μεταξύ μας. Το κατανόησαν εκατοντάδες άλλοι αλλά σίγουρα όχι εσύ. Κρίμα που είσαι ότι απέμεινε από το ΑΝΤΙ

  4. λίλυ avatar
    λίλυ 18/04/2008 11:09:48

    ΣΤΗ ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ ΤΩΝ "BLOGGERS" η Ντόρα κάλεσε και τον κ. Χαικάλη. Ο Χαικάλης είναι ¨συνεργάτης της οικογένειας Μητσοτάκη, και εργολάβος έργων του Δημοσίου! Έχει πελάτες το Υπουργίο Τουρισμού, έργα στο Υπουργείο Εργασίας και Οικονομίας και ακούστε: ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΚΡΗΤΗΣ. Α... ξέχασα, έχει πελάτη τη SHELL (πετρέλαια, άρα χρήσιμος στη Ντόρα) καθώς και(επί ΠΑΣΟΚ) την πράσινη εταιρία συμβούλων (και κολλητών) της Βάσως Plannet!

    Όσο για άλλον έναν που προσκλήθηκε είναι ο κ. Πάτροκλος Κουδούνης (που δεν είναι Blogger) που ο μπαμπάς του ήταν πρόεδρος της Ολυμπιακής επί Μητσοτάκη, και τώρα δουλεύει ως αρθρογράφος στο SITE euro2day

    Αυτά!

  5. Factorx avatar
    Factorx 18/04/2008 11:10:44

    Δεν ξερω σε ποια φωτογραφία σουν αναφέρεσαι(επειδή καθως λές έχω προβλημα κατανόησης) αλλά θα βγάλω αυτήν που μας έστειλαν, καλού, κακού. Και με την ευκαιρία. ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΠΟ ΥΠΕΞ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ

  6. magica avatar
    magica 18/04/2008 11:26:38

    Σε ότι με αφορά...
    1. ήμουν καλεσμένη αλλά δε συμμετείχα λόγω απόστασης

    2. Με μια γρήγορη αναζήτηση γιατί βαριέμαι να ψάχνω σου βρήκα άλλα δύο

    3. Εκτός από τα blogs υπάρχει και το υπόλοιπο internet. Δε χρειάζομαι ντουντούκες.

    Εκεί έξω γίνεται πόλεμος και έχει πολύ δουλειά για όλους όσους θέλουν να βοηθήσουν.

  7. wert01gf avatar
    wert01gf 18/04/2008 12:06:40

    Σκηνές πανικού και απόλυτου χάους..

  8. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 18/04/2008 12:17:35

    Συνεχίζω το πόστ που έβαλα στην προηγούμενη σχετική είδηση, σχετικό με το γκάλοπ για την καταλληλότερη Πρωθυπουργό της χώρας μας, καθώς συνειδητοποιώ πλέον ότι,

    σύντομα φίλοι αναγνώστες θα γίνει αντιληπτό ότι, με την ειδησεογραφία και με τα σχόλια απο τα bloggs θα αποκτούν οι άνθρωποι σε όλον τον κόσμο σύντομη, σφαιρική και περιεκτική ενημέρωση και χωρίς τις παρεμβολές παραθύρων και παραθυράτων. Γιατί εκ των πραγμάτων τα bloggs, δέν σέβονται μόνο τον διαθέσιμο χρόνο του καθ'ενός μας, αλλά συγχρόνως και παράλληλα μας αποτοξινώνουν και απο την "τηλεπάθεια". Ενδεχομένως και απο την κομματική εξάρτηση, νόσο που απειλεί σήμερα εκατομμύρια ανθρώπους.

    Και στην συνέχεια θα προσθέσω ένα παλαιότερο "εγκεφαλικό", το

    ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ Νο 7

    πάσα περαιτέρω διαπραγμάτευση με την βοήθεια τρίτων υπερατλαντικών ή και "υποατλαντικών" θα έχει νόημα κυριά Μπακογιάννη μας ΜΟΝΟ, άν εξαλειφθεί απο τον χάρτη, που φέρουν τα σακκίδια όλων των Αμερικανών στρατιωτών στα Βαλκάνια, η Μακεδονία στο ίδιο αποτύπωμα και με την ίδια έκταση, που είδαμε και στο ηρώο, όπου ο Γκρούεφσκυ κατέθεσε στέφανο για το ..."ολοκαύτωμα" των Μακεδόνων απο τους Έλληνες.

    Σε λίγο μόνο διάστημα φίλοι αναγνώστες θα γίνει αντιληπτό ότι, με την ειδησεογραφία και τα σχόλια απο τα bloggs θα αποκτούν οι άνθρωποι σε όλον τον κόσμο σύντομη, σφαιρική και περιεκτική ενημέρωση και χωρίς τις σκόπιμες ή άσκοπες παρεμβολές παραθύρων και παραθυράτων. Γιατί εκ των πραγμάτων τα bloggs, δέν σέβονται μόνο τον διαθέσιμο χρόνο του καθ'ενός μας, αλλά συγχρόνως και παράλληλα μας αποτοξινώνουν και απο την "τηλεπάθεια".

    Και στην συνέχεια θα προσθέσω ένα παλαιότερο "εγκεφαλικό", το

    ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ 7

    πάσα περαιτέρω διαπραγμάτευση με την βοήθεια τρίτων υπερατλαντικών ή και "υποατλαντικών" θα έχει νόημα κυριά Μπακογιάννη μας ΜΟΝΟ, άν εξαλειφθεί απο τον χάρτη, που φέρουν τα σακκίδια όλων των Αμερικανών στρατιωτών στα Βαλκάνια, η Μακεδονία στο ίδιο αποτύπωμα με την ίδια έκταση, που είδαμε και στο ηρώο, όπου ο Γκρούεφσκυ κατέθεσε στέφανο για το ..."ολοκαύτωμα" των Μακεδόνων απο τους Έλληνες. Αν δηλαδή η καθ’ημάς Μακεδονία εξακολουθεί να αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της εθνικής και ελληνικής κυριαρχίας.

    Πρέπει δηλαδή κυρία Μπακογιάννη να σας πούμε ότι, στο Βουκουρέστι θα μπορούσε να είχε λυθεί εφ'άπαξ το πρόβλημα με την ονομασία, άν εσείς προτάσσατε και ο "φίλτατός" σας Πρόεδρος Μπούς διέταζε εκεί να εξαλειφθεί αυτό το όνειδος για την χώρα μας απο συμμάχους και συμπολεμιστές στο ΝΑΤΟ. Υποτίθεται ότι, γνωρίζετε την ύπαρξη αυτού του χάρτου στις πλάτες απο τους πεζοναύτες κυρία Υπουργέ.

    Και μετά απο την εξάλειψη αυτή να είστε βέβαιη ότι, τα Σκόπια δέν θα άλλαζαν ΠΟΤΕ το όνομά τους, γιατί ο Λευκός Οίκος θα τα αποκαλούσε με Σκόπια και ο σερ Μάθιου δέν θα έκανε βόλτες δώθε κείθε, γέρος άνθρωπος που είναι, σαν κομιστής γελοίων ονομάτων.

    Και με την ευκαιρία κυρία Ντόρα μας

    μήπως στο ΥπΕξ επαναφέρατε τα κάδρα που ξήλωσε ο Γιωργάκης, όταν ήλθε για επίσκεψη ο Τούρκος ΥπΕξ και χειροκροτητής του χορευτικού ταλέντου του στο ζεϊμπέκικο, που χόρεψε κάπου στην Τουρκία; Φυσικά κυρία Ντόρα μας θα ξέρετε ότι, πρόκειται για τα κάδρα όλων των ηρώων μας κατα την επανάσταση του 21, τα οποία ξήλωσε ο Γιωργάκης για να μην τυχόν δυσαρεστηθεί ο Τζέμ.

    Και για να μήν σας κουράζω. Τί έγινε με εκείνον τον λόχο των Αμερικανών, που δούλευαν και αμείβονταν (με ελληνικά χρήματα, δικά μας και δικά σς) παλιά σαν σύμβουλοι μέσα στο δικό μας ΥπΕξ; Έφυγαν για States ή μήπως ... Γιατί αν αυτά που διαβάσαμε για τους ηλεκτρονικούς σας συνεργάτες στο θέμα των Σκοπίων αληθεύουν, τότε που η διαφορά;

    Τώρα ασφαλώς και θα καταλάβατε φίλοι αναγνώστες, γιατί στο προηγούμενο σχόλιό μου πρότεινα γκάλοπ για την καταλληλότερη Πρωθυπουργό μας.

    Φιλικά

    ΠΕΛΙΑΣ

  9. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 18/04/2008 12:27:40

    Και κάτι ακόμα κυρία Ντόρα μας.

    Μήν περιμένετε να δικαιώνεσθε στα μάτς αθηναϊκών ομάδων με τον ΠΑΟΚ. Γιατί εκεί φυσικά θα ακούτε προσφωνήσεις μέχρι και ότι, όλοι οι Βούλγαροι είναι ... οπαδοί του ΠΑΟΚ. Αλλά εκεί παίζεται κλωτσοσκούφι και όχι το όνομά μας.

    Γι'αυτό πρέπει να κάνετε στην δουλειά σας επιμελή διάκριση μεταξύ αυτού, που σας ανέθεσαν να επιτελείτε και του αθλήματος της μπάλας.

    Γκέ, γκε μαντάμ;

    ΠΕΛΙΑΣ

  10. http://www.jimmy278.blogspot.com/ avatar
    http://www.jimmy278.blogspot.com/ 18/04/2008 13:51:01

    Όπως ήδη έχω γράψει στη συνάντηση των bloggers με τη Ντόρα ήμουν κι εγώ.
    Από ότι καταλαβαίνω γίνεται ένας σχετικός χαμός.
    Διάβασα και τα μπλογκ των άλλων συμμετεχόντων.
    Ας πούμε δυο λόγια λοιπόν.
    1) Η πρωτοβουλία ήταν καλή και αξιέπαινη.
    2) Έγιναν κάποια λάθη επικοινωνιακού τύπου που οφείλονται στο ότι οι πολιτικοί μας και οι ομάδες τους δεν ξέρουν πως να χειριστούν το νέο μέσο επικοινωνίας. (διαδίκτυο, μπλογκ κλπ)
    3) Ας ελπίσουμε να μην τους γυρίσει (πολύ) ανάποδα.

  11. Alkimos avatar
    Alkimos 18/04/2008 17:26:58

    Η πρωτοβουλία της Ντόρας, είναι ολοφάνερη κίνηση αντιπερισπασμού προς την απειλητική και αυξανόμενη δυναμική του blogging, έναντι της αμερικανόδουλης κυβερνητικής πολιτικής. Η επιλογή των οποιοδήποτε ατόμων (bloger) στην συνάντηση αυτή, είμαι βέβαιος ότι έγινε με στόχο την δημιουργία «δούρειων ίππων» στον κύκλο των μπλόκερς. Μη γελιέστε από την φαινομενική «αφέλεια» και δήθεν «άγνοια»… Η όλη υπόθεση που ονομάζεται σε εμάς «ΣΚΟΠΙΑΝΟ», είναι ένα καλοστημένο «κόλπο», που αποσκοπεί σε μια εθνική συσπείρωση του ελληνισμού. Είναι ολοφάνερο ότι κάτι ετοιμάζουν οι Αμερικανοί, στο οποίο θέλουν να χρησιμοποιήσουν τους Έλληνες ή σαν αιχμή του δόρατος ή σαν ασπίδα. «Η αλήθεια δεν είναι πάντοτε αυτή που φαίνεται, επιφανειακά»! Τα φαινόμενα απατούν...
    Τα δύο πιόνια που λέγονται Γκρουέφσκι και Μιλοσόσκι είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία από Αμερική και Γερμανία αντίστοιχα. Οι ίδιοι ίσως να μη γνωρίζουν τον ακριβή «στόχο», η Ντόρα όμως (όπως και ο «επίτιμος»), είμαι βέβαιος ότι τον γνωρίζει...

  12. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/04/2008 17:38:18

    O Δημητράς στην Βουλή...
    Επιτέλους και μιά γνήσια φωνή στο Κοινοβούλιο..
    Με ανθρωπιά μεράκι αγάπη για την πατρίδα τίς ΄μειονότητες΄,με τίς σωστές επιδοτήσεις...

    Διορίστε μας και εμάς ρε παιδιά σε καμιά Μ.Κ.Ο. τού Σορος που μάς έφαγε η εργασία...
    Εμπρός προλετάριοι τού Ουράνιου Τοξου...
    Στά τσακίδια και στην πατρίδα σας..

  13. kostas avatar
    kostas 18/04/2008 20:28:23

    "Εμπρός προλετάριοι τού Ουράνιου Τοξου…
    Στά τσακίδια και στην πατρίδα σας.."

    Ρε FactorX, πες μου πραγματικά: Με αυτούς τους ανθρώπους θέλεις να συντάσσεσαι;

    Κι εγώ τα έχω από καιρό παρμένα με τη Φιλελεύθερη Συμμαχία (για τη στάση της στα εργασιακά), όμως το να συντηρείς μια ακροδεξιά παραφιλολογία με συνομωσίες, Ουράνια Τόξα και Πράσινα Άλογα πού μας οδηγεί; Μάλλον στη αγκαλιά του Καρατζαφύρερ... Εκεί θέλεις να βρεθούμε;

  14. Factorx avatar
    Factorx 18/04/2008 22:11:40

    Kostas Says: “Ρε FactorX, πες μου πραγματικά: Με αυτούς τους ανθρώπους θέλεις να συντάσσεσαι;
    Κι εγώ τα έχω από καιρό παρμένα με τη Φιλελεύθερη Συμμαχία (για τη στάση της στα εργασιακά), όμως το να συντηρείς μια ακροδεξιά παραφιλολογία με συνομωσίες, Ουράνια Τόξα και Πράσινα Άλογα πού μας οδηγεί; Μάλλον στη αγκαλιά του Καρατζαφύρερ… Εκεί θέλεις να βρεθούμε;"

    ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ;

  15. fantomas avatar
    fantomas 18/04/2008 22:23:37

    factor x
    ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ : ΄΄ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ;''

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΟΤΡΙΑ !!

  16. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 18/04/2008 22:24:10

    Καθενας μας συντασσεται με καποιους με αυτα που λεει . Λεγεται ιδεολογικο στιγμα , κοσμοθεωρια , σταση ζωης, άποψη κτλ
    και ο καθενας κρινει

  17. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 18/04/2008 22:32:28

    τι ιδεολογικο στιγμα εχει ενα blog που στα τελευταια δεκα ποστ εχει πεντε για το μακεδονικο, ένα που στηριζει τον Καραμανλη, ένα που κοπτεται για το μελλον του Σαμαρα, ένα για τον κώλο της γκομενας του μπερλουσκονι και ΤΙΠΟΤΑ για κοινωνικα προβλήματα ????
    Θα μας πει ο Fantomas ή καποιος άλλος της ομάδας???

  18. Factorx avatar
    Factorx 18/04/2008 22:38:05

    Απάντηση στο sxolio.gr: ΚΑΝΕΝΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ.

  19. Factorx avatar
    Factorx 18/04/2008 22:40:52

    ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ sxolio.gr: ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΌ ΣΤΙΓΜΑ. ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΔΟΡΙΖΟΥΝ ΟΙ - ΙΣΜΟΙ (ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ, ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ, ΦΑΣΙΣΜΟΣ, ΦΙΕΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ, ΨΑΧΝΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΚΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΑΞΙΜΟ. ΜΑΤΑΙΟΣ ΛΟΙΠΌΝ Ο ΚΟΠΟΣ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΚΑΤΙ.

  20. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 18/04/2008 22:47:10

    Χαιρετισματα στον Καρατζαφυρερ λοιπον.

  21. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 18/04/2008 22:51:31

    και εχε υποψη σου οτι ιδεολογικό στιγμα ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
    Και η Espresso έχει , και εσεις εχετε και εγω. αλλο η ταυτιση με κομματα και ισμούς, άλλο η στάση απεναντι στη ζωη και στον κόσμο.

  22. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/04/2008 23:21:18

    Eκπληκτικό..
    Διαφωνεί κάποιος με την Φιλελεύθερη Συμμαχία ειδικά στά εργασιακα..
    Αλλοίμονον.
    Μα οι θέσεις τής Φιλελευθερης Συμμαχίας στά εργασιακά καθορίζουν ολόκληρη τήν κοινωνία..Ολοι ανησυχούμε για τίς θέσεις τής Φιλελευθερης Συμμαχίας....Αλλοίμονον..
    Αυτές οι λεπτεπίλεπτες φωνές τών δήθεν ΄δημοκρατών΄πού έχουν διαβάσει πλήρως τίς θέσεις τού κομματιδίου καί όλως τυχαίως ΄ξεκαθαρίζουν΄ότι η διαφωνία έγκειται στά εργασιακά τού κομματος που στηρίζει ο Δημητράς..Οοοοοοοοοοοοχι στίς θέσεις του για την εξωτερική πολιτική τής Χώρας...Οοοοχι βεβαι...
    Και φυσικά βάσει τής μονίμου ΄προοδευτικής΄ευαισθησίας τους μιλάνε για τον Καρατζαφέρη-μόνιμη επωδός τών αγραμμάτων ΄πολυπολιτισμικών΄πού ότι και να γράφεται για τίς διάφορες Μ.Κ.Ο.τα θεωρούν συνωμοσίες-και έτσι θεωρούν οτι καθάρισαν...
    Φυσικά σάν γνήσιοι απόγονοι τού Βλαντά και τού Γούσια και τού Μανιαδάκη κάνουν προγραφές...
    Ρε τι θα γίνετε χωρίς Καρατζαφέρη...??
    Εάν εξαφανιστεί θα δημιουργήσετε άλλον γιά να υπάρχετε και να αλληλοσυγχαίρεστε ως ΄αντιφασίστες΄.
    Kαι επαναλαμβάνω λοιπόν ΄Προλετάριοι τού Ουράνιου Τόξου στά τσακίδια και στά σπίτια σας΄πού είναι πέραν τών συνόρων..
    Οποιος ΄καταπιέζεται΄στην Ελλάδα αλλάζει χώρα...
    Το ίδιο μπορεί να κάνει και οποιοσδήποτε προτιμά το Λιχτενστάϊν...
    Ανοικτά είναι τά σύνορα ...
    Πάντως Γκουλάγκ ΄πολυπολιτισμικά΄στην Ελλάδα δεν θα φτιάξετε...
    Αν και πολύ θα το θέλατε..
    Και η πλάκα θάταν οτι θαχατε βάλει φρουρό στούς ΄αντιφρονούντες΄τον Καρατζαφέρη...
    Μονον με αυτόν καθρεφτίζεστε και μέσω αυτού υπάρχετε...
    Σοράκια....................

  23. Factorx avatar
    Factorx 18/04/2008 23:28:06

    sxolio.gr Says:"April 18th, 2008 at 10:51 pm e
    και εχε υποψη σου οτι ιδεολογικό στιγμα ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.Και η Espresso έχει , και εσεις εχετε και εγω. αλλο η ταυτιση με κομματα και ισμούς, άλλο η στάση απεναντι στη ζωη και στον κόσμο"

    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΄ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΗΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΣΣΔ;

  24. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 18/04/2008 23:37:28

    για καινουργια και πρωτοτυπα στον σπυρο από πανω

  25. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/04/2008 23:52:24

    Μπά καμιά πρωτοτυπία.Παλιά και γνωστά εδώ και χρόνια...
    Απλή κοινή λογική...
    Οταν βαρεθείτε να θεωρείτε τούς πάντες σαν οπαδούς τού Καρατζαφέρη επειδή δεν χειροκροτάνε τον Βοσκόπουλο και τον Δημητρά και την Πανδώρα συζητάμε.
    1500 άνθρωποι στην Ελλάδα που θεωρούν εαυτούς ΄ανώτερους΄και ΄περιούσιους΄και λοιδωρούν όλους τούς υπόλοιπους γιά ΄εθνίκια΄και μύρια άλλα όσα είναι γιά φτύσιμο..
    Σιγά οι ΄Παρθενες΄πού εθίγη το δήθεν δημοκρατικό τους συναισθημα..Και πού ζητάν αποκλεισμούς απο τό blog...Αυτά στην Αυγούλα...............

  26. fantomas avatar
    fantomas 19/04/2008 00:05:22

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ sxolio.gr 21.
    ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ. ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ (ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ!)
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΖΌΡΙ ΤΡΑΒΑΣ !!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΕΛΟΙ, ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΙ, ΧΑΖΟΙ, 'Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΏΣ ΕΣΥ ΘΕΣ ΠΕΣ ΤΩ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ Ή ΝΑ ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΩΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ !
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ Ή ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ Ή ΝΑ ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΑ ?
    ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ. ΕΣΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΧΕΣΕ ΟΤΙ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΣΣΕΣΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ : ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΟΤΡΙΑ !!

  27. kostas avatar
    kostas 19/04/2008 00:09:26

    Αυτός που υπογράφει ως Φακτορίξ είναι όντως ο ίδιος; Γιατί τόσο το ύφος όσο και οι απόψεις διαφέρουν λίγο από αυτά που μας έχει συνηθίσει -επιθετικός τόνος, ειρωνεία, εξυπνάδες και ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ δεν αρμόζουν στον Φάκτορα που ξέρουμε και αγαπάμε... Καλά, για τις απόψεις δεν το συζητάμε. Όσο για τον Σπύρο, εντάξει, άσε εμάς τους αγράμματους πολυπολιτισμικούς στη μοίρα μας -μπορείς; Πάντως κάποιοι σαν κι εσένα στέλναν κόσμο στα ξερονήσια... Περαστικά σε όλους, και καλά μυαλά.

  28. Factorx avatar
    Factorx 19/04/2008 00:43:27

    Προς Kostas: Είμαι εντελώς ο ίδιος. Συγνώμην μόνο για τα κεφαλαία γράμματα, επειδή δεν πήρα μαζί μου τα γυαλιά και δεν ...βλέπω καλά απο την κούραση και τα ...άλλα. Και δεν καταλαβαίνω γιατί εγώ πρέπει να είμαι ουδέτερος και πολιτισμένος, όταν με αντιμετωπίζουν εντελώς κακοπροάιρετα.

  29. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 19/04/2008 00:58:25

    Πραγματικά παραληρηματικό ποστ. Εκτός αν ο Factorx ζήλεψε που δεν τον κάλεσαν. Πάντως ο "πατριώτης" Πάσχος Μανδραβέλης (μια από τις λίγες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα κατά τη γνώμη μου) έχει ένα ενδιαφέρον άρθρο (http://www.medium.gr/articles/120851255882383.shtml) σχετικά με τις θεωρίες (ανοησίες) συνομωσίας που αναπαράγονται με τόση ευκολία στη χώρα μας. Κρίμα για μένα που μετά το ΑΝΤΙ μου τελειώνει και το ΑΝΤΙ Weblog. Και συμφωνώντας με τον Κώστα, περαστικά σε όλους, και καλά μυαλά.

  30. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/04/2008 01:01:59

    Kostas τα ξερονήσια γεμίσανε επειδή μερικοί ινστρούκτορες σάν και σένα βρέθηκαν στην απόξω και έδιναν την γραμμή..
    Κατι σαν εκείνον τον ΄διανοούμενο΄πού έκλεισε όλους τούς αγωνιζόμενους Σέρβους στο υπόγειο στο Underground..
    Και το πιό ανατριχιαστικό είναι πού δυστυχώς άνθρωποι τής ανανεωτικής αριστεράς εάν έλθουν ποτέ στην εξουσία θα ουρλιάζουν άρον-αρον σταύρωσον αυτόν εάν δεν είναι ενημερωμένος κάποιος για την τελευταία ταινία τού Αγγελόπουλου ή θα τολμάει να μιλά γιά πατρίδα...
    Υστερικές κυράτσες σάν αυτές που καινε τα βιβλία θα κραδαίνουν ΄αποδομητές΄συγγραφείς καί θα στέλνουν για ΄πολυπολιτισμική αναμόρφωση΄ανθρώπους πού αρνούνται να δεχτούν οτι ο Σολωμός έγραψε ΄ματοβαμένο ύμνο΄.
    Αυτοί γίνατε σήμερα ,δυστυχώς...
    Απο το να ψάχνεις λοιπόν παντού γιά ΄εθνίκια΄ρίξε μιά ματιά στον καθρέφτη σου...
    Οι πραγματικοί κοσμοπολίτες πρώτα ανανεώνουν τίς ρίζες τους...
    Πώς τόλεγε εκείνος ο Γάλλος σκηνοθέτης ο Ρενουάρ??
    Οσο πιό ΄ντόπιος΄τόσο περισσότερο παγκόσμιος..
    Ψιλά γράμματα δεν λέω...

  31. nestorius avatar
    nestorius 19/04/2008 09:37:26

    Συγγνώμη είδατε από που προέρχεται το δημοσιευόμενο "e-mail"; (http://hellenicrevenge.blogspot.com/2008/04/bloggers_19.html). Πέρα από το γεγονός ότι είναι αναπόφευκτο να συμφωνώ με αρκετές από τις δημοσιεύσεις του συγκεκριμένου blog εφόσον αφορούν στην πατρίδα, που ειρήσθω εν παρόδω δεν τη χαρίζω σε κανένα πατριδοκάπηλο, αποτελεί κλασσικό τόπο ανάπτυξης εθνιστικού παραληρήματος από τους εκατοντάδες που μπορεί να βρεί κανείς. Πιστεύετε πραγματικά οτι η συγκεκριμένη πρόταση διαλόγου είναι δεκτική σοβαρού σχολιασμού; Λυπάμαι, αλλά επειδή ο καθένας σ' αυτό τον τόπο είναι ελεύθερος να λέει αλλά και να διαβάζει ό,τι θέλει σας χαιρετώ. Πάμε γι' αλλα και αλλού!

  32. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 19/04/2008 12:11:58

    Σας παρακολουθώ συνεχώς όλους και θέλω να πω λίγο την απλή γνώμη μου
    Κατ' αρχήν ποιός είπε ότι όλοι είναι τέλειοι.Ούτε καν ο Θεός ο μεγαλύτερος άδικος όλων μας!
    Τι είναι blog, μπορούμε να το σκεφτούμε λίγο καλύτερα πέρα από την τεχνολογική του σημασία;;Ένας τρόπος έκφρασης να το πούμε, τρόπος επικοινωνίας να είναι, διαμαρτυρίας, όπως το βλέπει ο καθένας αυτό νομίζω και γω ότι είναι.Αναρωτιέμα όμως τα εξής:
    @KOSTAS
    όταν κάποια εφημερίδα δημοσιεύει σχόλια και άρθρα με τα οποία διαφωνείς κάθετα, στους στέλνεις συνέχεια γράμματα κακόβουλης κριτικής και απόρριψης; Επιτρεψέμου να αμφιβάλω.Τους επικρίνεις ότι συντάσσονται με τους μεν ή τους δεν. Δεν νομίζω γιατί άλλωστε νομίζω ότι είναι πολύ μονομερής η ενημέρωσή σου κι αυτό φαίνεται κι όσο και να φωνάζεις φαίνονται επίσης και τα ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ σου την στιγμή που δεν δέχεσαι την πολυφωνία σ' ένα δημόσιο μέρος επικοινωνίας (blog).Δηλαδή το να ακούμε κι άλλες γνώμες - όποιες κι αν είναι αυτές- δεν το θέλουμε!
    Στάσου μωρέ να δείς πως το λένε αυτό....
    @sxolio.gr
    και σε σένα σε παρακολουθώ από τις πρώτες στιγμές παρουσίας σου εδώ.....έτσι και δαγκώσεις την γλώσσα σου δηλητηριάστηκες αγαπητέ μου! Καραδοκείς σαν την οχιά ΄κι επιτίθεσαι χωρίς έλεγχο. Η διαφορά σου με το καλό αυτό ερπετό είναι ότι εκείνη επιτίθεται γιατί αμύνεται αφού δεν ξέρει να ξεχωρίζει τον κίνδυνο! Εσύ γιατί επιτίθεσαι όμως!
    @factorx
    πως πίστεψες στην ελευθερία του λόγου και την άποψης χωρίς φόβο και πάθος!

    Τελικά πολύ λυπάμαι για όλους εμάς που μας δίνεται μια ευκαιρία να ενημερωνόμαστε και να εκφραζόμαστε και το μόνο που κοιτάμε μόλις διαφωνήσουμε με ένα post ή με κάποιο σχόλιο, να κατασπαραχτούμε.
    Καλή Ανάσταση στα μυαλά όλων μας!

  33. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 19/04/2008 12:30:59

    @sxolio.gr
    τι ιδεολογικο στιγμα εχει ενα blog που στα τελευταια δεκα ποστ εχει πεντε για το μακεδονικο, ένα που στηριζει τον Καραμανλη, ένα που κοπτεται για το μελλον του Σαμαρα, ένα για τον κώλο της γκομενας του μπερλουσκονι και ΤΙΠΟΤΑ για κοινωνικα προβλήματα ????
    Θα μας πει ο Fantomas ή καποιος άλλος της ομάδας???
    ----
    Σε κάποια post τύπου "μάλλον θα ψήσουμε γαλοπούλα" δεν σε είδα να σχολιάζεις ή μήπως δεν είναι post για κοινωνικά προβλήματα! Άρα ό στόχος είναι ίσως το blog αυτό και ίσως και άλλα (εσύ ξέρεις) και καλά κάνεις και ούτε με νοιάζει, αλλά κόψε λοιπόν τα λόγια τα μεγάλα και τ' ανούσια.

  34. jorge avatar
    jorge 19/04/2008 16:59:20

    σήμερα τελείωσε το anti weblog. ιστορικό post.
    κρίμα!

  35. Frixos avatar
    Frixos 19/04/2008 17:39:40

    ........!!!!!!!!!!!κι αφού έκλεισε πως γράφεις εσύ!!!!κι εγώ πάλι πως μπαίνω και διαβάζω!

  36. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/04/2008 19:13:07

    Bγήκαν οι κλαμένες χήρες και τά ορφανά και επειδή το blog δεν έγινε σάν τού Δημητρά τό κλείνουν κιόλας ....με το ζόρι..
    Ο Ναρκισσισμός και η αλαζονεία τών ΄πεφωτισμένων΄δέν αντέχει άλλες απόψεις...
    Σκέψου και να τούς δοθεί εξουσία..

  37. Factorx avatar
    Factorx 19/04/2008 20:09:32

    Σπύρο,απο ότι καταλαβαίνω έχουν πολύ μεγάλο πρόβλημα μαζί μας. Αυτό είναι καλό βέβαια, επειδή αν δεν είχαν και μας χειροκροτούσαν θα είχατε εσείς οι άλλοι πρόβλημα.

  38. fantomas avatar
    fantomas 19/04/2008 20:12:45

    ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΣΤ ΦΕΝΕΤΕ ΟΤΙ Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ.
    ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΌΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.... ΔΙΕΡΡΗΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ !!!

  39. Σπύρος avatar
    Σπύρος 19/04/2008 20:25:15

    Αγαπητέ Factor μερικοί νομίζουν ότι είμαστε χτεσινοί στο διαδίκτυο και γενικώς..
    Οπότε αφού ρίξουν λάσπη στο blog αρχίζουν και σκούζουν συνολικότερα...
    Καλά δεν τούς είπε κανείς ότι τά Σημιταίικα τελείωσαν οριστικά στην Ελλάδα και η τρομοκρατία τών ΄πεφωτισμένων΄επίσης??
    H μήπως φαντάζονται πώς η πενιχρή απήχηση πού έχουν πιά στον κόσμο και οι ρετσινιές πού ρίχνουν διαρκώς θα αποθαρρύνουν οποιονδήποτε...
    Οι εποχές πού ο Σωμερίτης και οι όμοιοί του λασπολογούσαν τούς πάντες(ως και τον αείμνηστο Παναγιώτη Κονδύλη περιέλαβαν οι αγράμματοι)έχουν περάσει ανεπιστρεπτί...
    Υπ΄όψιν ότι ουδείς απο όσους εκφράζουν τήν επιθυμία γιά μιά πατρίδα πιό ανεξάρτητη ζήτησε τόν αποκλεισμό οιουδήποτε εδώ μέσα...
    Αντιθέτως οι κλαμένες χήρες και τά ορφανά τού Ανδριανόπουλου φόρεσαν τον ΄προοδευτικό μανδύα΄και ζητούν προγραφές...
    Περαστικά τους.

  40. Πλατάνης avatar
    Πλατάνης 20/04/2008 01:37:57

    Καλοπληρωτής ο Σόρος, παιδάκια;

  41. Σπύρος avatar
    Σπύρος 20/04/2008 10:15:28

    http://www.cdsee.org/

    Ρωτήστε εκεί...
    Δινουν πληροφορίες.

  42. Ο Ιδιώνυμος avatar
    Ο Ιδιώνυμος 20/04/2008 12:04:23

    Είναι ηλίου φαεινότερο FactorX, πώς οι καλεσμένοι,
    θα ήταν οι πλέον ακίνδυνοι, όπως και αρκετοί απελευθερωμένοι από Μακεδονικές αγκυλώσεις.

    Τι θα περίμενες δηλαδή? Να φωνάξουν κανέναν Βορίδη, ή κανέναν που θα έλεγε πώς είναι ΤΕΛΕΙΑ ΕΥΚΑΡΙΑ, να λυθεί το πρόβλημα της ονομασίας ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΛΕΞΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, αξιοποιώντας τη δύναμη του Βέτο ?

  43. Πλατάνης avatar
    Πλατάνης 22/04/2008 02:15:56

    Στο http://www.cdsee.org/ αναφέρονται ως χορηγοί η Κόκα Κόλα, η Hyatt Regency, η Εθνική Τράπεζα, η ALPHA BANK, η ING, ο Δήμος Θεσσαλονίκης(!), κλπ...
    Είναι ακόμη μια επιβεβαίωση για μια υποψία που γεννήθηκε εδώ και χρόνια:Γίνεται αντιληπτό ότι το κεφάλαιο (πολυεθνικές, χρηματοπιστωτικές, τράπεζες) μαζί με το κράτος(Δήμος Θεσσαλονίκης, αλλά ΚΑΙ η κυβέρνησή μας, αλλά ΚΑΙ οι κυβερνήσεις της Ευρώπης και ΗΠΑ) συμφωνούν ή/και προωθούν την ονομασία για τα Σκόπια.Υπάρχουν κι άλλα-ας συζητήσουμε γι αυτό και θα πάμε εν καιρώ και στα άλλα...
    Αφού, λοιπόν, αυτοί είναι οι εχθροί μας (εννοώ τον εαυτό μου και όποιον άλλον ΔΕΝ θέλει να πάρουν τα Σκόπια το όνομα Μακεδονία ή παράγωγό του) όσον αφορά στην ονομασία-αλλά και σε πολλά άλλα(βλ. Κύπρο, Αιγαίο, πετρέλαια, ανάπτυξη, κ.α)-θα περίμενε κανείς σύμμαχοί μας να είναι οι αναρχικοί, οι αριστεριστές, οι "προοδευτικοί" και όσοι άλλοι αυτοπροσδιορίζονται ως κάπως έτσι...Δεν είναι, όμως...Το ερώτημα είναι:Γιατί;

  44. φιλελεύθερη λαλιά avatar
    φιλελεύθερη λαλιά 24/04/2008 11:42:17

    Επειδή αναδημοσιεύσατε άρθρο σχετικά με τη συνάντηση Ντόρας Μπακογγιάννη και διαφόρων bloggers, αλλά αναφέρεται και στο κόμμα στο οποίο συμμετέχω και στηρίζω, θα ήθελα να σημειώσω τα εξής:

    Για μια ακόμη φορά αναφέρεται (και κατηγορείται…) η Φιλελεύθερη Συμμαχία για λόγους που δεν έχουν καμία σχέση με όσα λέει και όσα κάνει.

    Προς διευκρίνιση, για μια ακόμη φορά: Η Φιλελεύθερη Συμμαχία, πιστή στις αρχές και τις αξίες του φιλελευθερισμού, υπερασπίζεται το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού κάθε ΠΟΛΙΤΗ. Η Φιλελεύθερη Συμμαχία δεν αναγνωρίζει σε σύνολα (όπως κράτη, έθνη, τάξεις κλπ.) κανένα μεγαλύτερο δικαίωμα από αυτό που έχουν τα άτομα που το αποτελούν. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όσο δικαίωμα έχει ένας Έλληνας Πολίτης να πιστεύει ότι είναι Έλληνας, Μακεδόνας, Πόντιος, Αρμένιος, Κύπριος, Κρητικός, Αρειανός, Ελ, Νεφελίμ, ή οτιδήποτε άλλο, το ίδιο δικαίωμα έχει και ο κάθε άλλος Πολίτης, με το περιεχόμενο που οι ίδιοι ορίζουν για τον αυτοπροσδιορισμό τους.

    Επιπλέον, η Φιλελεύθερη Συμμαχία μιλά συγκεκριμένα για εθνικισμούς, αναγνωρίζοντας αυτό που λέμε χρόνια τώρα πολλοί: ότι οι ακραίοι υπάρχουν και στις δύο πλευρές. Το ζήτημα λοιπόν που τίθεται κάθε φορά είναι ποιες επίσημες κρατικές πολιτικές υπηρετούν τους εθνικισμούς αυτούς. Μιλά επίσης ξεκάθαρα για τους αλυτρωτισμούς. Αναγνωρίζει δηλαδή ότι ο αλυτρωτισμός είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα στο θέμα της Μακεδονίας, από όπου και αν προέρχονται (ας όψονται οι Χρυσαυγίτες και ο Άνθιμος)… Το ζήτημα για εμένα είναι και πάλι ποιες επίσημες κρατικές πολιτικές προωθούν τον αλυτρωτισμό…
    Η Φιλελεύθερη Συμμαχία μιλά ευτυχώς συγκεκριμένα για λύση στο πλαίσιο των προτάσεων του ΟΗΕ. Προτάσεις που βασίζονται σε εντολή του Συμβουλίου Ασφαλείας, με συγκεκριμένο περιεχόμενο και για τους γνωστούς λόγους αποδοχής των Ελληνικών ανησυχιών.
    Η Φιλελεύθερη Συμμαχία μιλά συγκεκριμένα για εθνικό αυτοπροσδιορισμό και για μειονότητες. Ο εθνικός αυτοπροσδιορισμός όμως δεν είναι πιο σημαντικός από οποιονδήποτε άλλου είδους αυτοπροσδιορισμό, για παράδειγμα του Μακεδόνα Έλληνα που θεωρεί ότι είναι γεωγραφικός-κοινοτικός αυτοπροσδιορισμός. Ωστόσο είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η Φιλελεύθερη Συμμαχία δηλώνει στην ουσία ότι θα προασπίσει τις μειονότητες, όπου και αν βρίσκονται, από οποιαδήποτε πλευρά των συνόρων και άρα σε οποιαδήποτε χώρα. Άρα είναι το μόνο κόμμα στην Ελλάδα σήμερα, που επίσημα θέτει, με αφορμή ένα Βαλκανικό ζήτημα, θέμα Ελληνικών μειονοτήτων συγκεκριμένα, στις χώρες των Βαλκανίων.
    Επίσης είναι σημαντικό ότι η ΦΣ αναγνωρίζει και καταγράφει το ρόλο που παίζουν όψιμοι εθνικιστές και μυστικές υπηρεσίες, διαμέσου των μειονοτήτων, στοχεύοντας στην αλλαγή των συνόρων. Μία στόχευση που απάδει των επιδιώξεων κάθε λογικού ανθρώπου στα Βαλκάνια… Επίσης πάρα πολύ σημαντικό είναι ότι εστιάζει στο κράτος δικαίου, στην ισονομία των πολιτών, στον σεβασμό των συνόρων, στις σχέσεις καλής γειτονίας,
    Τέλος χαίρομαι ιδιαίτερα που η Φιλελεύθερη Συμμαχία επιλέγει να προωθήσει το αίτημα της ενσωμάτωσης όλων των Δυτικών Βαλκανίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πρώτα από όλα γιατί έτσι θα βρεθούμε μέσα στην ΕΕ με όλους τους φίλους γείτονες, οδηγώντας νομίζω σε μια νέα, πολλά υποσχόμενη, αναπτυξιακή πορεία. Κατά δεύτερον, διότι αρχίζει και πάλι να φαίνεται ότι βασικός μοχλός της λύσης των ζητημάτων στα Βαλκάνια είναι η ευρωπαϊκή προοπτική και το ευρωπαϊκό κεκτημένο. Αυτός ήταν άλλωστε και ο βασικός λόγος που οι 15 τότε χώρες της ΕΕ συμφώνησαν στους 3 όρους για την αναγνώριση των νέων κρατών…
    Κλείνοντας, για μια ακόμη φορά: στη Φιλελεύθερη Συμμαχία θέλουμε να μας κατηγορείτε και να απολογούμαστε για αυτά που λέμε και κάνουμε, όχι για αυτά που ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι λέμε. Εγώ προσωπικά, όσο ελπίζω και το κόμμα μου, δεν θα υπερασπιστούμε το λόγο κανενός μη μέλους μας (όπως οι κ.κ. Δημητράς και Βοσκόπουλος), παρά μόνο για πράγματα που δεν έχουν να κάνουν με τις βασικές τους ελευθερίες και δικαιώματα

    Τέλος προς αποκατάσταση των λεπτομερειών: Ο κ. Δημητράς συμμετείχε στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΦΣ ως συνεργαζόμενος, παρά την έντονη αντίθεση αρκετών εξ υμών. Αντίδραση νομίζω δικαιολογημένη από φιλελεύθερης πλευράς, μιας και ο κ. Δημητράς κινείται δικαστικά εναντίον πολλών που, παρότι προσωπικά δεν συμπαθώ, απλώς έχουν αντίθετες από τις δικές του απόψεις. Και εμείς σεβόμαστε την άποψη και την ελευθερία του λόγου απεριόριστα.

    Επιπλέον ο κ. Βοσκόπουλος ποτέ δεν παρέστη σε συνέδριο της ΦΣ. Δεν υπάρχει επίσημη συνεργασία της Φιλελεύθερης Συμμαχίας με το κόμμα «Ουράνιο Τόξο» ούτε με κανένα άλλο κόμμα. Το e-rooster δεν είναι site της Φιλελεύθερης Συμμαχίας αλλά ένα ομαδικό φιλελεύθερο blog. Σε κανένα κείμενο της Φιλελεύθερης Συμμαχίας δεν αναφέρεται ότι η λέξη Μακεδονία είναι το όνομα που δικαιούται η ΠΓΔΜ.

    Με εκτίμηση,

    Θοδωρής Καραουλάνης

  45. Πλατάνης avatar
    Πλατάνης 30/04/2008 20:52:54

    Ωραία, εγώ αυτοπροσδιορίζομαι ως αυτός που του χρωστάς 1 εκατομμύριο ευρώ.Πότε να περάσω για είσπραξη;Και μην μου ζητήσεις χαρτιά και αποδείξεις και τέτοια, γιατί όπως φαίνεται ο αυτοπροσδιορισμός αρκεί-για σένα...Από την άλλη, αν αποφασίσεις κι εσύ να αυτοπροσδιοριστείς ως αυτός που του χρωστάω εγώ 2 εκατομμύρια ευρώ, να ξέρεις ότι εγω βασίζομαι σε γραπτά και ιστορικά στοιχεία...εντάξει;Οπότε, θα πρέπει να προσκομίσεις τα αντίστοιχα έγγραφα.Κι όταν αναφέρεσαι σε ακραίους κι από τις δυο πλευρές, μην αναφέρεις μόνο την μια( Χρυσαυγίτες και Άνθιμος)...Να αναφέρεσαι και στις διώξεις και το ξύλο και τους εκφοβισμούς που υφίστανται οι Έλληνες στα Σκόπια...

  46. Άρης avatar
    Άρης 01/05/2008 22:51:33

    ΕΞΑΡΧΕΙΑ

    Όταν, γοργά ο Χρόνος ως τραβά
    τελειώνοντας μαζί του όλα πάρει-
    κράτη και μπάτσους κι όλα τα στραβά-
    κι αδειάσει απ’ όλα η Πλάση μας τα βάρη,

    κι όταν θα σβύσουν των ανθρώπων οι φωνές
    κι η γη μας ούτε μνήμη πια δε θα ’ναι,
    τότε ως του Ακρόκοσμου τις εσχατιές
    τα Σύμπαντα «ΕΞΑΡΧΕΙΑ» θ’ αντηχάνε.

    Και πια, σαν μύρου αθέρας, σαν αχός
    Και σαν οράματος κι ονείρου δόξα
    «ΕΞΑΡΧΕΙΑ» ο Έρως θα ’ναι ο μοναχός
    Του Χάους για Κείνον που θα οργούν τα Τόξα.

    Κι από τα Σύμπαντα όταν, που βογγούν
    Νιο Κόσμο η Νια Βουλή γεννοβολήσει
    ΕΞΑΡΧΕΙΑ από τη Μήτρα τους θα βγουν
    Κι ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ο Κόσμος θα γεμίσει.

    Άρης







    (Θέλουν να πάρουν τη ΔΕΗ από τη Νεμέα)


    ΝΕΜΕΑ ΚΑΙ ΔΕΗ
    ΚΑΙ ΛΟΓΙΑ ΕΥΚΛΕΗ

    Ρε Καραμανλή της πλάκας, πώς σου μπήκε στο τσερβέλο
    Κι έτσι με το «άστε ντούε»-κι έτσι με το «έτσι θέλω»
    Τη ΔΕΗ πας και μας παίρνεις που ’δώ πέρα είχαμε πρώτα,
    Δηλαδή πας και αλλάζεις των Νεμεατών τα φώτα;

    Πώς θα βλέπουν τα παιδιά μας να μαθαίνουν στο σχολείο
    Ότι ένα κι ένα κάνουν όχι τρία, παρά δύο;
    Πώς στο στόμα θα οδηγούμε όταν τρώμε,το πηρούνι
    Και αυτό δε θα πηγαίνει προς τ’ αυτιά ή το πηγούνι;
    Πώς το βράδυ εφημερίδα ο καθείς μας θα διαβάζει
    Και τα μάτια του απ’ την τόση την προσπάθεια δε θα βγάζει;
    Πώς θα βλέπουμε αν το χέρι που το χρήμα μας μάς παίρνει
    Το γαλάζιο έχει το χρώμα ή αισίως πρασινοφέρνει;

    Και δεν έχει και μεγάλη σημασία ποιος μας κλέβει
    Μα να μη και μια σαν τούτη απορία μας παιδεύει.
    Φτάνουν όσες απορίες η κυβέρνηση μας δίνει
    Που απ’ το τόσο ν’ απορούμε έχουμε άποροι όλοι γίνει:
    Πώς γεννάει σοφίες τόσες το μυαλό του Αλογοσκούφη
    Αφού τόσο του ’χει δώσει ο θεός όσο του Γκούφη;
    Πού οι βουλευτές μας βρίσκουν και δυο δυο τις βίλλες έχουν
    Κι όλοι πάνω σε Μερσέντες και Φερράρι μόνο τρέχουν;
    Πόσα σώβρακα ν’ αλλάζεις άραγε την κάθε μέρα
    Όταν πας προσκεκλημένος απ’ τον Μπους στις ΗΠΑ,πέρα,
    και ο πλανητάρχης στρέφει προς εσένα τη ματιά του
    γρήγορα αν δεν καταφέρεις να κρυφτείς κάπου μακριά του;
    Πώς μπορείς και καταφέρνεις και τη φτώχεις την πληθαίνεις
    Ενώ η κλίκα η δική σου και ο ίδιος συ πλουταίνεις;
    Γιατί άραγε το βέτο που στα Σκόπια είχες βάλει
    Πως στα «συν» μετράει νομίζει το αδειανό σου το κεφάλι-
    Και γυρνάς πίσω σα να ’σουν ήρωας ή και θεός
    Κι όχι ό,τι τώρα είσαι: ηττημένος και φαιδρός.
    Κι η μεγάλη απορία που ολουνούς εμάς κατέχει
    Είναι πώς,με τόση φόρα που η κυβέρνησή σου έχει
    Και πηγαίνει από τονα το κακό στο παραπέρα,
    Το καράβι πάνω ακόμα δεν το έριξες σε ξέρα...

    Και λοιπόν αφού βουλή σου είναι να μας ξεφωτίσεις
    Άκου λίγες από κείνες που ’χω εγώ ακόμα ερωτήσεις:
    Πώς θα βλέπουμε σαπούθε πέφτει τάχα η Ραφήνα
    Να σου στέλνουμε τα πέντε φάσκελά μας κάθε μήνα
    όταν παίρνουμε τους λόγγους, τις πλαγιές και τα ρουμάνια
    Της ΔΕΗ για να ξοφλάμε τους λογαριασμούς, με δάνεια,
    Που οι τόσες τράπεζές σου μας παρέχουνε αβέρτα
    Για να παίρνουν μας κατόπι φαγητό, σπίτι, κουβέρτα;

    Κι αν αισχρέ Κωστάκη ξέρεις και από μυθολογία
    Πρόσεξε σωστά των μύθων να διακρίνεις την ουσία
    Και τον κάθε μύθο στα όρια τα σημερινά να φέρνεις
    Άμα θέλεις φουκαρά μου να επιζείς να καταφέρνεις.
    Γιατί σήμερα δεν είναι το λιοντάρι της Νεμέας
    Παρά η φτώχεια που ’χεις δώσει της Ελλάδας μας της νέας.
    Κι αν εσύ αυτόν το λιόντα Ηρακλής σα νέος να ’σουν
    Δε σκοτώσεις, τα σαγόνια τα γερά του θα σε χάσουν.
    Κι είναι κρίμα η Ελλάδα τον δυνάστη της να χάσει-
    Τέτιοι σπάνια δυνάστες φανερώνονται στην Πλάση.

    Και ποιος πια θα μας ρουφάει με το καλαμάκι το αίμα;
    Ποιος οι εκλογές σα φτάνουν θα μας πνίγει μες στο ψέμμα;
    Ποιος σαν κλώσα θα κλωσάει και θα βγάζει κλεφταράδες;
    Ποιος ομόλογα θα φτιάχνει να πουλάει κατά δεκάδες;
    Ποιος θα κλέβει τον κοσμάκη; Μαχαιριές ποιος θα του δίνει;
    Ποιος θα χτίζει εκκλησίες και νοσοκομεία θα κλείνει;
    Ποιος στο θειο του θα δίνει να φυλάει τα κλεψιμέικα
    Ώστε όταν σπίτι πάει να περνάει πλέον μπέικα,
    στο τιμόνι ενώ όταν είναι της Ελλάδας της καυμένης
    με το «πόθεν» του το «έσχες» δείχνει άκληρος και πένης;

    Μα οι απορίες μας όλες δε θα βρουν ποτέ τους λύση
    Αφού όλα της Νεμέας συ τα φώτα θα ’χεις σβύσει.
    Και με ολόκλειστα τα μάτια μεις μονάχα θα μπορούμε
    Άλλο τίποτα όχι πάρα, μοναχά να θυμηθούμε
    όσα βλέπαμε σαν ήταν ο καλός παλιός καιρός-
    δηλαδή ο καιρός εκείνος που η Νεμέα είχε φως.

    Θα θυμόμαστε ας πούμε μια σκηνή που όλη εκφράζει
    Την αισχρή σου την ουσία και σα γάντι της ταιριάζει.
    Τότε που όντας με τους άλλους τους μεγάλους ΝΑΤΟικούς
    Σε μια πόλη της Ευρώπης, έβλεπες κατά τον Μπους
    Σαν μικρούλα πουτανίτσα στο μεγάλον μπρος «προστάτη»
    Καρτερώντας να γελάσει-σε «αστείο» που είπες κάτι.
    Απ’ το ψεύτικο το γέλιο που γελούσες βλέποντάς τον
    Ώστε σα σε δει να ξέρει πως γελάς λατρεύοντάς τον,
    Οι γωνιές του στόματός σου ως τ’ αυτιά σου είχανε φτάσει
    Και η φάτσα σου είχε χρώμα παντζαριού που ’χει ωριμάσει.
    Κι όταν κείνος με την άκρη μόνο σ’ είδε του ματιού του-
    Κι όταν είδε έναν που πάντα ήταν κι είναι του χεριού του
    Και σ’ αγνόησε όπως κάνει ο ελέφας με μια μύγα,
    Τότε πίσω όπως στεκόσουν απ’ τον ατσαλένιο γίγα
    Αξιολύπητος τόσο ήσουν να μαζέψεις σα ζητούσες
    Του εαυτού σου τα κομμάτια-κι ούτε αυτό δεν το μπορούσες…

    Και σου λείψαν πια εκείνες οι φιλόδοξές σου τάσεις
    φιλικά με πλανητάρχες να ποθείς να κουβεντιάσεις
    για να δείξεις ότι τάχα έγινες κι εσύ ένας κάποιος
    επειδή σ’ έχει ψηφίσει άμυαλος λαός και σάπιος.
    Κι από τότε φέρεσαι όπως κάθε φέρεται ανάξιος-
    Σαν φελλός που ούτε μια λέξη να του πουν δεν είναι άξιος΄
    ή σαν πρόθυμη κοττούλα που όλο λέει στον πετεινό:
    «Όποτε με θέλεις έλα-για σε πάντα ειμ’ εδώ.»

    Θα θυμόμαστε πως βγήκες σαν τη γάτα τη βρεγμένη
    Να «επιθεωρήσεις» τάχα τη Ζαχάρω την καημένη
    και να δείξεις με το ύφος που γελοία είχες παρμένο
    πως εσύ δε φταις καθόλου για ό,τ’ ήταν γινωμένο.

    Θα θυμόμαστε και κείνο το «σεμνά και ταπεινά» σου.
    Αν αλήθεια εννοούσες ότι πρέπει τα σκυλιά σου
    Να δαγκώνουνε μα δίχως, όπως πριν να μας γαυγίζουν,
    Το κατάφερες΄ και τώρα με μπαμπάκι μας ξεσχίζουν.

    Θα θυμόμαστε όσα κάνεις για τον καπιταλισμό
    Ενώ πάντα για τη φτώχεια φέρνεις τον κατακλυσμό.

    Θα θυμόμαστε πως έχεις την Παιδεία καταρρακώσει,
    Πως στην άσφαλτο δεκάδες ως τα τώρα έχεις σκοτώσει,
    Οι φτωχοί πως επληθύναν, πως η Υγεία έχει ρέψει
    Και πως έχεις της πατρίδας την περφάνεια σακατέψει.

    Θα θυμόμαστε πως έχεις διαλυμένο πια το κράτος
    Η αξιοπιστία πως έχει της Ελλάδας πάει πάτος,
    Οι αλλοδαποί πως έχουν πια ζητιάνοι καταντήσει,
    Πως της ΕΟΚ ζήτουλας είσαι, πως την Κύπρο έχεις πουλήσει.
    Τις χαρές που είχες κάνει οι δικοί σου όταν όλοι
    Τ’ ασφαλιστικό ψηφίσαν καθώς γνήσιοι χαχόλοι.

    Κι ας μην έχεις διόλου τσίπα κι αξιοπρέπεια καμμιά,
    Μα μπορείς χωρίς καθόλου να σου γίνει εσέ ζημιά
    Τη ΔΕΗ να μη τη διώξεις απ’ την πόλη της Νεμέας-
    Τη ΔΕΗ τη για την πόλη του Ηρακλέους αναγκαίας.
    Ώστε φώτα έχοντας πάλι,να θυμόμαστε πιο λίγο
    Και να έχουμε το νου μας στων αμπέλων μας τον τρύγο
    Κι όχι στις βρωμιές τις τόσες που από δαύτες όλος ζέχνεις
    Μιας και κόσκινο αυτές είναι παλαιάς για σένα τέχνης…

    1-5-08
    Άρης

  47. Έξω πάμε καλά? avatar
    Έξω πάμε καλά? 19/09/2008 10:15:55

    με αγάπη!


    http://www.youtube.com/watch?v=sZxg2o7YB3g

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.