#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/08/2011 13:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πέντε μέτρα σωτηρίας πριν μας κάνουν όλους zombies



Έχω γράψει διάφορα εδώ από το 2008 μέχρι σήμερα, και ευχαριστώ για την φιλοξενία, αλλά πέραν της ψυχαγωγίας και της εκτόνωσης, αισθάνομαι ότι ισχύει το «στου κουφού την πόρτας όσο θέλεις βρόντα».

Από τον Δεκέμβριο του 2008 μέχρι σήμερα, η κατάσταση έχει …χειροτερέψει.  Αυτά που έλεγα τότε, και αυτά που είπα ενδιάμεσα, πιστεύω ακράδαντα ότι εάν είχαν εφαρμοστεί, δεν θα μπαίναμε στο λούκι που νομοτελειακά θα μπούμε, ή μάλλον θα μπαίναμε, αλλά θα ήταν λιγότερο επώδυνο, οικονομικά ή και «εθνικά».

Τον Ιούνιο του 2010, είχα γράψει τις τελευταίες απελπισμένες μου προτάσεις, αλλά από την μία σωτηρία στην άλλη, σιγά μην πουν πολιτικοί αλήθεια ή μην κάνουν, οι συγκεκριμένοι, ο,τιδήποτε άλλο από αυτό που τους λέει ο Γκαουλάϊτερ Καθοδηγητής τους.  Θα φανεί πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι εντολές εκτελούν τα παιδάκια που κυβερνούν – εντολές  χωρίς καν δυνατότητα ή ικανότητα κριτικής παρέμβασης .

Τώρα, τέλη Αυγούστου 2011, μιλάμε ακόμα για μισθολόγια, συγκρίνουμε ρεψίματα Φιλανδών και Αυστριακών και περιμένουμε να μας …σώσουν Γερμανοί επενδυτές.  Είπαν οι πολιτικοί μας κάτι αυτονόητο και η είδηση είναι «συναίνεση».

Θα σας πω εγώ την είδηση:  Εάν η διεθνής κατάσταση αποσταθεροποιηθεί λιγουλάκι, δεν θα έχουμε να φάμε.  Τα φωτοβολταϊκά και τα αιολικά δεν τρώγονται και θα κόβουμε το φαΐ για να τα πληρώνουμε.  Τα επιδοτούμενα αγροτικά προϊόντα που δεν τα θέλει κανείς δεν τρώγονται. Οι «Αθηναίοι» απόγονοι των γεωργών που άγχονται για τα μισθολόγια και τα επιδόματα θα γίνουν το συστατικό της κοινωνικής αναταραχής.  Οι «κακοί πλούσιοι» θα κρυφτούν όλο και πιο βαθιά.  Όσοι μπορούν, θα φύγουν.   Η «φορολογική αντίσταση» που ζητούσα σαν εργαλείο να ξεφορτωθούμε τους ψεύτες, δεν θα είναι πια πολιτική έκφραση, θα είναι de facto πραγματικότητα.  ΔΕΝ ΕΧΩ, και άντε και ….. .  Ο μεγάλος όγκος της μεσαίας τάξης θα ανακαλύψει ότι είναι ανασφάλιστοι.

Και επιμένω, αν και κανείς δεν ακούει φωνές βοώντων  εν τη ερήμω:

1) Άρετε το «πόθεν έσχες» και διασφαλίστε εχεμύθεια για τους πάντες.  Κάποτε θα έλεγα «αποκλείστε τους απατεώνες», τώρα δεν έχετε ούτε καν αυτή την πολυτέλεια.

2) Κόψτε έξοδα!  Δεν πάει άλλο.  Μετατρέψατε την μεσαία τάξη σε επιδοτούμενα ζόμπυς.  Μην το συνεχίζετε.  Θα γίνουμε ΟΛΟΙ ζόμπυς και θα τρώμε ο ένας τον άλλο.

3)  Αναγνωρίστε ότι υπάρχουν άνεργοι και άνθρωποι που θα είναι άνεργοι. Ο «λαός» θα πληρώσει τις σοσιαλιστικές ανωμαλίες από το 1981 και μετά.  Πείτε την αλήθεια. Μετρήστε την «αξιοπρέπεια» με όρους 1970, αν και είμαστε σήμερα ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΙ από το 1970 γιατί δεν πατάμε πλέον στα πόδια μας. Πόση «αξιοπρέπεια» είχαμε στην Κατοχή;

4) Εξασφαλίστε μόνο ελάχιστο επίδομα ανεργίας (είπαμε αξιοπρέπεια 1970 ή 1960) και αυτό μόνο με την προϋπόθεση ότι ο αποδέκτης πάει πίσω στο χωριό του, ή πιάσει την χειρονακτική δουλειά που κάνουν σήμερα οι διάφοροι μετανάστες.  Και όποιου δικού μας του πέφτει η μύτη, λίγη πείνα θα του κάνει καλό – αλλά να έχετε πει πρώτα την ΟΛΗ αλήθεια ειδεμή θα σας πάρει το κεφάλι.  Δεν έχω τίποτα εναντίον των μεταναστών, αλλά ο Έλληνας δεν θα πάθει τίποτα να κάνει την χειρονακτική δουλειά που κάνει σήμερα Αλβανός εργάτης,  ή ο Πακιστανός αγρότης

5) Μειώστε τους φόρους.  Μόνο το ελληνικό κεφάλαιο, κακό, ψυχρό, ανάποδο, μπορεί να περισώσει, για το ΚΕΡΔΟΣ του! – Γιατί νομίζετε ότι έρχονται οι Γερμανοί «επενδυτές»;  Ή νομίζετε ότι η Βέρμαχτ θα είναι πιο φιλική προς τον Έλληνα, από τον Έλληνα.  Τώρα εάν προτιμάτε Βέρμαχτ, τι να πώ… έχει ξαναγίνει.  Ο Μεταξάς είπε ΟΧΙ, αλλά να που το ΝΑΙ το λένε οι Σοσιαλιστές… Έχω εξ άλλου αυτή την θεωρία ότι ο Σοσιαλισμός είναι Γερμανικό αυτοκρατορικό δημιούργημα.

Πολλοί θα σκούξουν ότι λέω αντιλαϊκά,  μη ρεαλιστικά και επικίνδυνα πράγματα.  Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε και του χρόνου.

Archaeopteryx

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sawas avatar
    sawas 26/08/2011 14:04:15

    Συμφωνώ με την ανάλυση σου, διαφωνώ με τα μέτρα που προτείνεις.
    Θα επανέλθω.

    • madprof avatar
      madprof @ sawas 27/08/2011 11:29:17

      Κι εγώ "Συμφωνώ με την ανάλυση, διαφωνώ με τα μέτρα που προτείνει" ο Archaeopteryx.
      Ακόμη ποιο σκληρά μέτρα για το πόθεν έσχες χρειάζονται.
      Εδώ στο ΜπουρδοΛαμογιστάν πηγαίνουν διακοπές σε 5άστερο ξενοδοχείο στην Κέρκυρα, με κουπόνια κοινωνικού τουρισμού, επιχειρηματίες(sic!) με 300 τ.μ ρετιρέ και Mercedes! και ημερήσια μικροέξοδα 100 ευρώων.
      Απίστευτο και όμως Αληθινό! Τα λέει όλα το παράδειγμά μου.

  2. Orestios avatar
    Orestios 26/08/2011 14:04:38

    Εκατομμύρια ΜΠΡΑΒΟ Αρχαίε!!!!!!!

  3. Orestios avatar
    Orestios 26/08/2011 14:06:56

    Να προσθέσω μόνο την κατάργηση χρηματοδότησης σε ΜΚΟ, ΠΑΕ και κάθε εστία διαφθοράς

  4. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 26/08/2011 14:07:12

    Αρχαίε, μή σταματάς, πές αυτά που δέν μπορούμε εμείς !

  5. Enzo avatar
    Enzo 26/08/2011 14:15:56

    Στο 4) θα πεσεις εξω.
    Ο νεοελληνας δεν εχει μαθει να δουλευει οπως οι μεταναστες.
    Κριση ξεκριση αλλα στο χαμαλικι δεν παει κανενας τους, ολοι στις καφετεριες ειναι ακομα και σημερα.

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/08/2011 14:23:54

    Συμφωνώ με όλα και, κυρίως, με την πλήρη κατάργηση του "πόθεν έσχες".

    Οι υστερικές κραυγές περί "πάταξης της φοροδιαφυγής" με κάθε τρόπο προέρχονται κυρίως από όσους έχουν μάθει να ζουν έμμεσα ή άμεσα από το δημόσιο κορβανά. Είναι πάρα πολλοί αυτοί. Πολλοί τις αναπαράγουν, που δεν ζουν από το δημόσιο κορβανά, τις αναπαράγουν από εντιμότητα, αλλά η ουσία είναι ότι το ελληνικό δημόσιο είναι ο ιδανικός τρόπος να ζουν πολλοί εις βάρος λίγων σκληρά εργαζόμενων. Ε, και τελικά αυτοί οι λίγοι σκληρά εργαζόμενοι αρνούνται να ταϊζουν τους πολλούς και φοροδιαφεύγουν.

    Τι πρέπει να κάνουμε, να τους πάρουμε το κεφάλι; Όχι, πρέπει να γίνεται σωστή χρήση των χρημάτων τους για να τους πείσουμε να τα δώσουν. Οι αναδιανομές εισοδήματος είναι καλές για όσους παίρνουν. Για όσους δίνουν δεν είναι καθόλου καλές. Και οι "φοροφυγάδες" είναι αυτοί που κυρίως δίνουν.

    Ώστε λοιπόν υποστηρίζεις τη φοροδιαφυγή; Όχι, υποστηρίζω το ηθικό δικαίωμα του φορολογούμενου να γίνεται σωστή χρήση των χρημάτων του. Να του επιστρέφονται υπό τη μορφή ουσιαστικών υπηρεσιών και να ξεχάσουν τις μπούρδες περί αναδιανομής. Ο ικανότερος, εξυπνότερος και εργατικότερος, να κερδίζει περισσότερο, και ο τεμπελότερος, ανικανότερος και λιγότερο έξυπνος να κερδίζει λιγότερα, χωρίς να είναι υποχρεωμένος να τον επιδοτεί ο περισσότερο ικανός. Άλλο το να πληρώνει περισσότερους φόρους αυτός που έχει περισσότερα, και άλλο οι μπούρδες περί "αναδιανομής".

    Πάμε τώρα στο "πόθεν έσχες". Τι σημαίνει το "πόθεν έσχες"; Φύλλο συκής για τη μη πάταξη της φοροδιαφυγής. Δικαιολόγησέ μου, λέει το κράτος, που βρήκες τα λεφτά για αγορές. Και τι κάνει ο φοροφυγάς; Πολύ απλά, ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ! Οπότε, από τη μια υποκρινόμαστε ότι καταπολεμούμε τη φοροδιαφυγή, ενώ δεν την καταπολεμούμε, ενώ από την άλλη αποτρέπουμε το χρήμα της φοροδιαφυγής να ξαναμπεί στην άσπρη οικονομία.

    Νόμιμο ξέπλυμα χρήματος; Όχι. Κοινή λογική. Αφού έτσι κι αλλιώς δεν φορολογείται το χρήμα αυτό (μια που κανείς δεν πατάσσει τη φοροδιαφυγή), γιατί να μην χρησιμοποιηθεί και να φορολογηθεί στη χρησιμοποίησή του;

    Αν νομίζετε ότι έχουμε την πολυτέλεια για (αναμφίβολα δικαιολογημένο) κοινωνικό φθόνο κατά του φοροφυγά, απατώμεθα όλοι.

    Αυτό που θέλει η φοροδιαφυγή για να παταχθεί είναι 1) καλή χρήση των χρημάτων των φορολογουμένων, 2) δίκαιο φορολογικό σύστημα (όχι αντικειμενικό και αηδίες, δίκαιο, να σου βρίσκει το πραγματικό εισόδημα) και 3) σαφή πολιτική βούληση για εφαρμογή των νόμων ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.

    Σίγουρα δεν θέλει πόθεν έσχες. Που απλώς απαγορεύει τη χρήση του χρήματος της φοροδιαφυγής, αλλά οχι την ίδια τη φοροδιαφυγή...

    • χρυσηίς avatar
      χρυσηίς @ Επώνυμος 26/08/2011 15:58:09

      "Όχι, υποστηρίζω το ηθικό δικαίωμα του φορολογούμενου να γίνεται σωστή χρήση των χρημάτων του. "

      Αυτο το ...."ηθικο δικαιωμα" δεν θα επρεπε να το εχει και ο μισθωτος ιδιωτικου τομεα ή δημοσιου ?

  7. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 26/08/2011 14:30:13

    ''Κάποτε θα έλεγα αποκλείστε τους απατεώνες......'' . Θα σου πω τρεις δουλειές που τις έχω γνωρίσει από μέσα και δεν υπάρχει έντιμος ,όσο και αν σου φαίνεται υπερβολικό. Η πρώτη είναι η δουλειά των πολιτικών(πολιτικός είναι και ο Γ.Γ. υπουργείου αλλά και ο Διευθ. σύμβουλος ΔΕΚΟ) , η δεύτερη των εργολάβων δημοσίων και ιδιωτικών έργων και η τρίτη των Διευθυντών και επιβλεπόντων μηχανικών των οποίων η υπηρεσία εκτελεί δημόσια έργα. Είναι τέτοια η διαφθορά
    που ΑΝ είσαι έντιμος σε βγάζουν από την διεύθυνση που εργάζεσαι και σε τοποθετούν σε άλλη που δεν έχει σχέσει με τα έργα ή σε βάζουν στο ψυγείο. Να φανταστείς για τι διαφθορά ομιλούμε οι αντίστοιχοι υπάλληλοι των πολεοδομιών
    είναι ΛΕΥΚΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ συγκρινόμενοι με αυτούς πάντα , ομιλούμε δηλαδή για εξ' επαγγέλματος αρπακτικά.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΣΠΥΡΟΣ 26/08/2011 14:55:50

      +1000

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΣΠΥΡΟΣ 26/08/2011 15:02:27

      Κι όμως, είναι τόσο εύκολο να εξαλεφθεί εκεί η διαφθορά! Που, ναι, είναι δομική. Το κλειδί είναι να γίνονται σωστές μελέτες. Τότε δεν θα μπορούν να κάνουν τίποτε. Γίνονται λάθος μελέτες, και μετά είναι όλο "συμπληρωματικές εργασίες", κάργα υπερτιμολογημένες, φυσικά, για να βγάζει όλο το σύστημα τις μιζούλες του...

      • ΣΠΥΡΟΣ avatar
        ΣΠΥΡΟΣ @ Επώνυμος 26/08/2011 16:49:08

        Όταν η εδαφοτεχνική και η γεωτεχνική μελέτη , το πόρισμά της , λέει να σκάψεις 0,50 μέτρα και εσύ σε συνεργασία με τη υπηρεσία σκάβεις
        1,0 - 1,5 μέτρα φταίει η μελέτη;

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ ΣΠΥΡΟΣ 26/08/2011 18:44:43

          Μπράβο Σπύρο, είναι αληθινές καταστάσεις αυτές που περιγράφεις.
          Μια περίπου αντίστοιχη σου σχολίασα και στο άρθρο του Φαήλου που αναφέρθηκες για τα επαγγελματικά δικαιώματα τβν μηχανικών κλπ...
          Υπάρχει πολύ σαπίλα στο σύστημα και από αυτές τις λεπτομέρειες πρέπει να ξεκινήσουμε.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Γιώργος Μεσσηνία 27/08/2011 12:18:46

            Άκριβώς έτσι είναι....όπως τα λέτε....Κομπιναδόροι στην πλάτη του ελληνικού λαού....και μιλάμε για ποσά τεράστια...

  8. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 26/08/2011 16:05:26

    Τι να πρωτοπεί κανείς;;;

    Η επέλαση του νεοφιλελευθερισμού;
    Νευροκαβαλίκεμα;
    Αέρα πατέρα και τα μυαλά στα κάγκελα;
    Το απαύγασμα της κοινωνικής αναλγησίας;
    Μιλάνε οι χορτασμένοι για τους πεινασμένους;
    Απανθρωπιά;
    Κήρυγμα μισαλοδοξίας;

    Ότι και να σκεφθείς, μέσα θα είσαι.

    Ώστε έτσι παλληκάρια θα σωθεί η οικονομία και η Ελλάδα:

    1) Αν θα αρθεί το «πόθεν έσχες», όλοι αυτοί που έχουν βγάλει το μαύρο εν πολλοίς χρήμα τους στο εξωτερικό, θα αποφασίσουν να το φέρουν στην Ελλάδα που βρίσκεται μπροστά στη πλήρη κατάρρευση; Με άλλα λόγια παρανομήστε όσο περισσότερο μπορείτε, αλλά κάποια στιγμή θα σας δοθεί ασυλία.
    2) Κόψτε τους μισθούς και τις συντάξεις όσο περισσότερο γίνεται, κατεβάστε το επίπεδο διαβίωσης των πολιτών στα τάρταρα, προκειμένου να σώσουμε την οικονομία, δηλαδή το χρηματοπιστωτικό σύστημα, τους φοροφυγάδες, τους κλέφτες, το τζογαδόρικο κεφάλαιο, αυτούς που έβγαλαν το μαύρο χρήμα στο εξωτερικό κλπ. Από ότι φαίνεται, η μείωση των μισθών και των συντάξεων και οι χωρίς κανένα όριο περικοπές που έγιναν μέχρι σήμερα και οδήγησαν την οικονομία σε μια ύφεση άνευ προηγουμένου, δεν έγινε μάθημα… Αν μειώσουμε ακόμη, θα αρχίσει η ανάπτυξη….
    3) «Ο «λαός» θα πρέπει να πληρώσει τις σοσιαλιστικές ανωμαλίες από το 1981 και μετά». «Και οι άνθρωποι θα πρέπει να μείνουν άνεργοι». «Και η αξιοπρέπεια των ανέργων και όσων θα εργάζονται με μισθούς πείνας, θα πρέπει να υπολογίζεται σε επίπεδα κατοχής». Εγώ λέω ότι επειδή πάντοτε και για όλα τα δεινά φταίει ο απλός λαός και οι μη έχοντες, καλύτερα να έχουμε και ένα πολύ βαρύ χειμώνα, να πέσει άγρια πείνα, μήπως έτσι και πεθάνουν καμιά 500, για χιλιάδες λέω, έτσι και δούμε άσπρη μέρα…
    4) Επίδομα ανεργίας σε επίπεδα 1970 (νομίζω ότι παραπάνω είπες σε επίπεδα κατοχής) και μόνο σε όσους πάνε πίσω στα χωριά τους. Αν κάποιοι δεν έχουν πλέον σπίτι και κτήματα σε χωριό, ας πεθάνουν προκειμένου να μάθουν και οι άλλοι τι σημαίνει να ανήκεις στον απλό λαό και να είσαι άνεργος… Μια ερώτηση μόνο: Παροχές υγείας θα έχουν όσοι είναι άνεργοι; Τα παιδιά τους θα μπορούν να πηγαίνουν στο σχολείο; Ρωτάω επειδή δεν ξέρω αν επιτρέπεται….
    5) Μειώστε τους φόρους για το κεφάλαιο…. Τι να πω εδώ… Τα λένε καλύτερα ο Μπάφετ και κάποιοι Γάλλοι κροίσοι. Οι πλούσιοι θα πρέπει να πληρώσουν περισσότερους φόρους; Για τον αρθογράφο, στο Ελλαδιστάν θα πρέπει να πληρώσει ακόμη περισσότερα η μεσαία τάξη, οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι και οι άνεργοι θα πρέπει να ζουν με αξιοπρέπεια κατοχής.

    Εύγε! 1000 ζήτω! Εύγε για την πρόταση επανόδου στην κατοχή!
    Εύγε και στους συμφωνούντες!
    1000 εύγε για τους επαυξάνοντες στα όσα προτείνει ο Αρχαίος!

    Και ακόμη μια παρατήρηση… Εννοείτε ότι εσείς, οι περισσότεροι, υποστηρίζετε το Σαμαρά και τη ΝΔ… Σας λέω λοιπόν ότι με αυτά που γράφετε, προσφέρετε κακή κάκιστη υπηρεσία στο Σαμαρά και στο κόμμα. Αν δεν το έχετε καταλάβει, η ΝΔ είναι το κόμμα του κοινωνικού φιλελευθερισμού… Με τέτοια μυαλά λοιπόν, νη ψάχνετε να δείτε γιατί η ΝΔ δεν κερδίζει από τη φθορά του ΠΑΣΟΚ

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αρματιστής 26/08/2011 17:05:34

      Αρματιστη, θα συμφωνήσω μαζί σου σε ολα, και ιδίως με την τελευταία παράγραφο. Και ας προσέξουν διπλά όσοι έχουν ίσως παρασυρθεί από τον προχθεσινό θρίαμβο Σαμαρά (νομοσχέδιο για την Παιδεία), γιατί πολύ εύκολα ενας θρίαμβος μπορεί να ακολουθηθεί από... πανωλεθρίαμβο αν αφεθούμε να μας παρασύρει ο ενθουσιασμός.

  9. χρυσηίς avatar
    χρυσηίς 26/08/2011 16:12:17

    "Και τι κάνει ο φοροφυγάς; Πολύ απλά, ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ! "

    • χρυσηίς avatar
      χρυσηίς @ χρυσηίς 26/08/2011 16:14:46

      “Και τι κάνει ο φοροφυγάς; Πολύ απλά, ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ! "

      Ο φοροκλεπτων εχει βρει τροπους και να το ασπριζει το μαυρο χρημα και να αγοραζει και να το ξοδευει , γνωστα αυτα.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ χρυσηίς 26/08/2011 16:15:36

      Λάθος αγοράζει.
      Απλά δίνει και μερικά για να ταΐσει τους ελεγκτές...
      Γνωρίζω εγώ φοροφυγάδες με τρελές περιουσίες, που συνεχίζουν μάλιστα να αγοράζουν, χωρίς κανένα φόβο. Και μη ξεχνάμε υπάρχουν και οι εξωχώριες...

  10. χρυσηίς avatar
    χρυσηίς 26/08/2011 16:16:01

    sorry...., φοροκλεφτης

  11. χρυσηίς avatar
    χρυσηίς 26/08/2011 16:17:39

    μπερδευτηκαμε.το ιδιο λεμε

  12. neos agrotis avatar
    neos agrotis 26/08/2011 16:43:33

    Συμφωνώ με τις διαπιστωσεις σου. Η λύση ομως ειναι μία: εθνικό νομισμα και κούρεμα 50-60% οπως μας το προτείνουν οι γερμανοί "σοφοί".

    Ολα τα άλλα ειναι αδιεξοδα.

  13. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 26/08/2011 16:51:17

    Το πρόβλημα της χώρας μας είναι τραγικά σοβαρό και δομικό, και μόνο μία εκδήλωσή του είναι το οικονομικό.
    Αλλά από την στιγμή που αυτό κυριαρχεί ας παραμείνουμε εδώ.
    Όλα αυτά που αναφέρεις Αρχαίε, είναι σωστά εάν εφαρμόζονταν σε μία χώρα όπου θα υπήρχε αρκετή εμπιστοσύνη στον χειρισμό κρίσεων από τους κρατούντες και όπου δεν θα είχε προηγηθεί η λεηλασία που έχει γίνει.
    Κανένα όμως από τα μέτρα που αναφέρεις, ακόμα και εάν εφαρμόζονταν από αύριο, δεν θα έφερναν ικανοποιητικό αποτέλεσμα, παρά πρόσκαιρη βελτίωση στην ψυχολογία ορισμένων.

    -Στην κατάργηση του πόθεν έσχες, θα απαντούσαν με δυσπιστία στην τήρησή του μετά από ένα δύο χρόνια. Η μόνη διασφάλισις επιτυγχάνεται Συνταγματικά, κάτι το οποίο αποκλείεται να συμβεί. Η νομοθετική διασφάλισις απλά δεν υπάρχει, διότι αλλάζει με άλλο νόμο. Η διά βίου «συγχώρεση», όσων έκλεβαν θα παραμείνει ως ένα αγκάθι που θα συνεχίσει να κυκλοφορεί μέχρι να φθάσει στην καρδιά.
    -Το να κόψουνε τα έξοδα σημαίνει ότι θα τα αναγνωρίσουνε ως ένα από τα βασικά στοιχεία της κατάστασης που βρισκόμαστε και άρα την ευθύνη που τους διέπει.
    Αντίστοιχα όμως, θα τους στερήσει την δυνατότητα να χρηματοδοτούν την δυνατότητα παραμονής τους στην κυβέρνηση.
    -Εάν πραγματικά τους ενδιέφερε η ανεργία, αυτό θα σήμαινε ότι σκέφτονται ανθρώπινα και όχι μηχανιστικά. Τα κολπάκια που πάνε να εφαρμόσουν για την μερική απορρόφησή της τα είδαμε.
    -Εδώ τα πράγματα σκουραίνουν. Τα επίπεδα δεν τα καθορίζουν οι εποχές αλλά οι πραγματικές ανάγκες. Για να μπορεί να εφαρμοσθεί ένα τέτοιο μέτρο, θα πρέπει ταυτόχρονα να δεσμευθούν, λέμε τώρα, για αυστηροποίηση των ελέγχων στις ανατιμήσεις των ειδών που επηρεάζουν βασικές πτυχές της αξιοπρεπούς διαβίωσης, αν και αυτό είναι αντίθετο με την νοοτροπία αυτών που καθορίζουν τις τιμές, άρα και το κέρδος τους.
    Δεν μπορείς να πείσεις κάποιον να γυρίσει σε ένα περιβάλλον που ούτε καν το έχει ζήσει, και μάλιστα παίρνοντας την θέση κάποιου αλλοδαπού, στο όνομα μίας αβέβαιης διεξόδου.
    Δεν είναι τόσο θέμα νοοτροπίας και ελιτισμού, που υπάρχει, αλλά στο ότι και εκεί να στραφεί δεν πρόκειται να αποδώσει.
    Λες βέβαια, άστον τότε να πεινάσει. Μα πριν φθάσει στο σημείο να πεινάσει, θα έχει γίνει ήδη σκιά, με ότι συνέπειες μπορεί αυτό να επιφέρει στην συνοχή της κοινωνίας.
    Επίσης σημαίνει, ότι σταματάς την ασυδοσία στις εργασιακές σχέσεις, ως αντάλλαγμα της μείωσης της φορολογίας.
    -Εδώ θα συμφωνούσα απόλυτα και ιδιαίτερα με τον Επώνυμο που φωνάζει εδώ και πολύ καιρό για την στοχοποίηση αυτών που έχουν την ικανότητα να κερδίζουν περισσότερα από τους υπόλοιπους. Και δεν είναι όλοι απατεώνες και κρατικοδίαιτοι.
    Αλλά, έχουμε να κάνουμε με ένα κεφάλαιο που έχει αποδείξει, στην κορυφή του, ότι δεν λειτουργεί με ανάλογους κανόνες. Αντιθέτως εκμεταλλεύεται στο έπακρο την όποια χορηγία του κράτους προς όφελός του σε συντριπτική αναλογία.
    Και όλα αυτά διότι όχι μόνον διότι δεν ελέγχθηκε ποτέ, αλλά αντίθετα πριμοδοτήθηκε στο να λειτουργεί τοιουτοτρόπως.
    Άρα και εδώ χρειάζεται συμφωνία του τύπου, σου δίνω μου δίνεις.

    Συμπεράσματα.
    Η Ελλάδα έχει σταματήσει προ πολλού να παράγει εισόδημα, ανάλογο των δαπανών της αλλά και των δυνατοτήτων της.
    Και αυτό συμβαίνει και σε δημόσιο αλλά και σε ιδιωτικό επίπεδο.
    Αποτέλεσμα της τακτικής ξεπουλήματος και πλουτισμού από το δημόσιο και της τραγικά ιδιοτελούς αλλά και κακής διαχείρισης από τον ιδιωτικό τομέα.
    Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, το διακύβευμα δεν θα είναι πως θα δημιουργήσουμε νέο εισόδημα, αλλά πως θα διατηρήσουμε έστω και το υπάρχον.
    Κατ’ αρχάς χρειάζεται απαραίτητα νέα κυβέρνηση, που θα έχει το θάρρος να υιοθετήσει εφικτές και πραγματικές προτάσεις προεκλογικά και να τις εφαρμόσει μετεκλογικά.
    Είναι δε, κάτι περισσότερο από απαραίτητο, να επαναλειτουργήσει η σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ κράτους και πολιτών, πράγμα το οποίο η παρούσα όχι μόνο δεν το μπορεί, αλλά και δεν το θέλει.
    Βασική πτυχή της λύσης του προβλήματος, είναι η επανεργοποίηση των τομέων που έχουμε πλεονεκτήματα και ενεργοποίηση των τομέων που έχουμε μείνει πίσω παγκοσμίως.
    Επίσης είναι απαραίτητη, η ανάγκη συνειδητοποίησης από ΟΛΟΥΣ, ότι η διεκδίκηση σε «ατομικό» επίπεδο των δικαιωμάτων τους, είναι καταδικασμένη είτε να αποτύχει είτε να επιτύχει μερικώς και να προσκρούσει σε δικαιώματα άλλων.
    Συλλογική λοιπόν κινητοποίηση με απαίτηση όχι ουτοπικών, για τα σημερινά δεδομένα, διεκδικήσεων, αλλά εφικτών, με ταυτόχρονη απαίτηση ανάλογης συμπεριφοράς από το κράτος.
    Το ποιος φταίει, λίγο πολύ το ξέρουμε.
    Το ποιος θα τα πληρώσει όμως, ας φροντίσουμε να μην το επιβεβαιώσουμε.

  14. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 26/08/2011 17:49:37

    Μή σταματάς Αρχαίε, μήν τους κάνεις τη χάρη.

  15. danaos avatar
    danaos 26/08/2011 19:38:33

    Αντί σχολίου ας σας χαλαρώσω λιγάκι:
    www.youtube.com/watch?v=Uv5wF-E9D8Y

  16. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 26/08/2011 21:03:55

    Αρχαιοπτέρυγα. Γενικά συμφωνώ.
    Λές: Κόψτε έξοδα! Δεν πάει άλλο. Μετατρέψατε την μεσαία τάξη σε επιδοτούμενα ζόμπυς.
    Επειδή πολλοί (και πολλοί εδώ στο Antinews) επιμένουν ότι η ραχοκοκκαλιά τής χώρας είναι η μεσαία τάξη και επιμένουν σε γενική αντίσταση περικοπής των κεκτημένων της, ώστε να μπορέσει να επιβιώσει. Οτι αυτή η μεσαία τάξη είναι τα επιδοτούμενα ζόμπυ του παπανδρεϊσμού και ζεί ακόμα απο την αφαίμαξη των υπολοίπων (κλέβοντάς τους τα υπάρχοντα και αυτά που τους χρεώνουν) κανείς δεν θέλει να το δεί.
    Φυσικά και χρειάζεται η χώρα μεσαία τάξη. Είναι αναγκαιότητα εθνικής ύπαρξης. Κάποιοι πρέπει να συνδέουν τα συμφέροντά τους με τον ελλαδικό χώρο και την οικονομική του ανάπτυξη.
    Χρειάζεται να δημιουργηθεί, επειγόντως, μια νέα μεσαία τάξη. Παραγωγική. Με εξωστρέφεια. Μεσαία τάξη πού να δημιουργεί πλούτο στο εσωτερικό και να φέρνει υπεραξία απο το εξωτερικό. Μεσαία τάξη, πού να διαχειρίζεται τον παραγώμενο και εισαγώμενο πλούτο και να μην αφήνει ανοιχτό δρόμο υφαρπαγής του απο τα διεθνή μονοπώλια. Ετσι μόνο μπορούμε να πετύχουμε και διάχυσή του στην ελληνική κοινωνία, ξεφεύγοντας απο την επέρχουσα βαρβαρότητα.
    Μιά, τέτοιου είδους, μεσαία τάξη μπορεί να απαιτήσει και λιγότερη φορολογία και πραγματικό έλεγχο στην κρατικαδίαιτη ασυδοσία.
    Ελπίζω, ότι ο χαρακτηρισμός της ΝΔ του Σαμαρά ως λαϊκού κόμματος, αυτή την στρατηγική στόχευση υπηρετεί.
    Οταν το εγχώριο και εισαγώμενο αίμα τελειώσει, θα πεθάνουν και τα ζόμπι.
    Θα επιβιώσουν μόνο τα αρχιζόμπι. Περαστικά είναι απο την χώρα και έχουν προ πολλού αλλάξει διαμονή. Μόνο για καμμιά αιμοαρπαχτή πετιούνται.

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ Ιαπετός 26/08/2011 21:50:31

      "Χρειάζεται να δημιουργηθεί, επειγόντως, μια νέα μεσαία τάξη. Παραγωγική. Με εξωστρέφεια. Μεσαία τάξη πού να δημιουργεί πλούτο στο εσωτερικό και να φέρνει υπεραξία απο το εξωτερικό."
      Με νομισμα το ευρω αυτό μπορει να γίνει αφου μειωσουμε τους μισθούς σε επίπεδα κίνας και μειώσουμε δραστικά τις δημοσιες δαπάνες. Μάλλον απίθανο.

      Σίγουρα θέλουμε εξαγωγές αλλά σε πρώτη φάση αν μπορούσαμε να αντικαταστήσουμε τις εισαγωγές με εγχώρια παραγώμενα προιοντα (σε κλάδους που έχουμε την δυνατότητα) θα ήταν μια πρώτη ανάσα για restart της οικονομίας. Και βέβαια αν μπορούσαμε να αυξήσουμε και τον τουρισμό μας κατα 30-40% τα πράγματα θα ήταν πολύ ευκολα.
      Ονειρα? Καθόλου. Με εθνικό νόμισμα τα πιο πάνω ειναι επιτευξιμα αμμεσα και θα έχουμε μια νέα μεσαία τάξη.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ neos agrotis 26/08/2011 22:07:49

        Αυτό προϋποθέτει την υποτίμηση της νέας δραχμής κατά 70%.
        Πολλοί μιλούν για κινέζικους μισθούς. Ετσι θα τούς ξεπεράσουμε.
        Η οικονομία είναι και λογιστικό μέγεθος. Και το χρέος μας να το περικόψουν κατά 70%, θα χρωστάμε -αναλογικά πρός την οικονομική μας δύναμη- όσα χρωστούμε σήμερα. Δεν το θεωρώ λύση.
        Αν κινδυνεύεις να πέσεις στην δεύτερη κατηγορία, φρόντισε να σωθείς στούς αγώνες μπαράζ.
        Μετά θα σου φύγουν και οι παίκτες και οι παράγοντες και θα λείψει τελείως το μαλλί.
        Εἰπαμε να προσπαθήσουμε να σωθούμε. Οχι να αυτοχειριασθούμε.

        • neos agrotis avatar
          neos agrotis @ Ιαπετός 26/08/2011 22:23:21

          Αν πιστεύεις οτι μπορούμε να σωθούμε με τα νούμερα του χρέους μας σίγουρα αποτελείς εξαίρεση. Η αριθμιτική δεν ειναι με το μέρος σου.
          Θα χρωστούμε, ισως οσο σήμερα, αλλά θα έχεις την μηχανή που θα "παράγει" δραχμές δεν θα έχεις ανεργια και τέλος πάντων δεν θα πεινάσει ο λαος σου.
          Οι παράγοντες και οι παικτες δυστυχως μα πήραν το μαλλί και φτάσαμε στο σημείο που είμαστε σήμερα. Μπορουμε και χωρις αυτούς. Μάλλον δεν εχεις αντιληφθει τις συνέπειες της παραμονής της χώρας μας στην ευρωζωνη.

  17. juliet avatar
    juliet 26/08/2011 21:52:34

    Πριν απο χρόνια ,μου δώσανε έναν νέο να τον εκπαιδεύσω .Είπα, εντάξει το πρόγραμμα ήτανε πρωΐ στη ΜΑΚΡΟ Ρέντη.
    Ημουνα Μπένκιζερ ,για ''καλή του'' τύχη έπρεπε να στήσουμε και μια προβολή,αν δεν την είχε φτιάξει το κατάστημα,που συνήθως δεν τις έφτιαχναν.
    Μετά απο μιά ώρα ,μου είπε ,ότι θέλει να φύγει ....δεν μου είπανε ότι θα κάνω και αυτή την δουλειά.Και έφυγε!Και να σκεφτείτε ότι είχε παρακαλέσει για να τον πάρουνε,αλλά δεν ήθελε και την πολλή δουλειά.

  18. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 26/08/2011 21:59:31

    Είπε ο Αρχαίος: Εξασφαλίστε μόνο ελάχιστο επίδομα ανεργίας.
    Συμφωνώ. Για να μπορέσει και αυτόν και τον επόμενο χρόνο να διασφαλισθεί η πληρωμή του.
    Θα πρότεινα πλαφόν στο επίδομα ανεργίας και μάλιστα ισόποσο για όλους τούς άνεργους. Και για δημόσιους υπάλληλους, πού μπαίνουν στην εργασιακή εφεδρεία.
    Θα πρότεινα μέγιστη διάρκεια επιδόματος ανεργίας ένα χρόνο και στην συνέχεια προνειακό επίδομα.
    Το προνειακό επίδομα να δίνεται μόνο σε όσους εργαζόμενους είχαν νόμιμη απασχόληση και είχαν και έχουν το νομικό δικαίωμα απεριόριστης παραμονής στην χώρα. Προϋπόθεση για την καταβολή του θα είναι η μή ύπαρξη άλλων πόρων βιοπορισμού.

  19. neos agrotis avatar
    neos agrotis 26/08/2011 22:13:32

    Μα για ποιο ελάχιστο επίδομα ανεργιας μιλάμε?
    Εδώ μέχρι τέλους του χρόνου δεν θα πληρώνονται συντάξεις και μισθοί του δημοσίου. Τα ταμεία ψάχνουν για δανεικά, ο κόσμος δεν έχει να πληρώσει ή δεν πληρώνει άλλους φόρους, σιγά μην βρεθουν χρήματα για τους ανεργους.
    Οι τράπεζες μας τελείωσαν, η χώρα εχει χρεωκοπησει, πρέπει να καταλαβουμε ολοι οτι μόνο με ριζοσπαστικές λύσεις μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση. Τα ημίμετρα θα μας οδηγούν σε "μέτρα" μέχρι την οριστική πτωση.

  20. juliet avatar
    juliet 26/08/2011 22:34:17

    Απο που θα βρεθούνε τα χρήματα να πληρωθούνε όλοι αυτοί οι άνεργοι ,οι δημόσιοι; δηλ.το κράτος θα τρώει τις σάρκες του;
    Τα ταμεία γεμίζουνε απο τις ελεύθερες παραγωγικές τάξεις ,αυτές που είναι σήμερα;οι μικρές βιοτεχνίες κλείνουνε ,τα καταστήματα το ένα μετά το άλλο βάζουνε λουκέτο ,άρα έσοδα μηδέν.Οι περισσότεροι εμπόριο λιανικό-χονδρικό.Παραγωγή μηδενική ή σχεδόν.Αρα έξαρτώμαστε απο εξωγενείς παράγοντες ,αυξάνουν τις τιμές -αυξάνουμε και εμείς έχουμε δεν έχουμε.
    Φόροι ,τι φόρο να πάρεις απο τη στιγμή που οι πωλήσεις του έχουνε πέσει και αγωνίζεται για να πληρώσει το ενοίκιο ,κανένας δεν θέλει να νερώσει το κρασί του και να μειώσει τα ενοίκια.
    Θα παρακαλάμε το κράτος να δανειστεί για να μας πληρώσει,άρα φτάσαμε στο τελευταίο σκαλοπάτι ; και μετά τίποτε;

  21. ο ξένος avatar
    ο ξένος 26/08/2011 23:55:12

    Πόσο δίκιο έχεις! Αλλά διαβάζοντας τα σχόλια, μελαγχολείς. Ανθρώπων μάλιστα σοβαρών, όπως φαίνονται από απόψεις τους που έχω παρακολουθήσει. Ηθικολογούν και θεωρητικολογούν, λες και το πρόβλημα δεν είναι εδώ, τώρα, υπαρκτό, φλέγον, λες και γράφουν έκθεση σε πανελλήνιες, λες και μιλούν στα παιδιά τους για το σωστό, το λάθος και το νόημα της ζωής.
    Διαισθητικά, θεωρώ ότι όσοι διαφωνούν με τον Αρχαίο είναι όσοι δεν έχουν πρόβλημα! Γιατί τα έχει κι αυτά η κρίση:"Να κλαίνε οι χήρες, να κλαίνε κι οι παντρεμένες".

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ο ξένος 27/08/2011 07:38:51

      Επειδή από ότι φαίνεται ο μόνος διαφωνών είμαι εγώ.

      Όποιος υποστηρίζει τη διατήρηση αυτού του "πόθεν έσχες" που υφίσταται, όπως υφίσταται και για όσους υφίσταται, είναι βολεμένος;
      Και αυτοί που υποστηρίζουν τη κατάργησή του, είναι όσοι δεν έχουν στον ήλιο μοίρα;

      Και ακόμη
      Όποιος προτείνει μέτρα που οδηγούν σε προγράμματα λιτότητας επιπέδου "κατοχής", προτείνει εκτόπιση των ανέργων στην επαρχία προκειμένου να τους δοθεί το θλιβερό επίδομα ανεργίας που θα αρκεί όμως μόνο για να αγοράζουν λίγο λάδι και πλιγούρι, προτείνει μέτρα που οδηγούν σε κοινωνικούς αποκλεισμούς και κοινωνικό μεσαίωνα, προτείνει μέτρα μείωσης και περικοπών που οδηγούν ακόμη σε μεγαλύτερη ύφεση, είναι από αυτούς που δεν έχουν. Τους αβόλευτους δηλαδή...
      Ενώ όποιος αντιτίθεται στα παραπάνω, είναι βολεμένος!!!

      Και όποιος προτείνει κατάργηση του αναδιανεμητικού συστήματος, που ισχύει ακόμη και στα ακραία καπιταλιστικά συστήματα και προτείνει όπως οι εξυπνότεροι και ικανότεροι και οι έχοντες να ζήσουν, ενώ οι αδύνατοι δεν πειράζει και αν πεθάνουν, δεν έχει πέτρα να ακουμπήσει!!!

      Και όποιος προτείνει τη μείωση του φόρου στο κεφάλαιο, (πόσο να μειωθεί ακόμη άραγε), δεν έχει να φάει.

      Εγώ αγαπητέ μου, ο βολεμένος, είμαι κάθετα αντίθετος σε αυτές τις ακραίες και άθλιες εν πολλοίς απόψεις, που δεν τις εκστομίζουν ούτε οι γνησιότεροι εκπρόσωποι του νεοφιλελευθερισμού. Πιστεύω ότι υπάρχουν άλλες λύσεις και άλλες δυνατότητες για την έξοδο από τη κρίση, τη σωτηρία της πατρίδας και τη διάσωση του κοινωνικού ιστού.

      Πιστεύω ότι στην Ελλάδα, στη πραγματικότητα δεν εφαρμόζεται κανένα πόθεν έσχες. Η δια νόμου κατάργησή του όμως, θα ανοίξει τις πύλες της κολάσεως.΄Όλα πλέον θα είναι νόμιμα. Θα ισχύουν μόνο νόμοι και κανόνες μαφίας... Μπορείς να δεις κάποιες χώρες, ειδικά της νότιας και κεντρικής Αμερικής που βρίσκονται.

      Θέλω να πιστεύω ότι η ΝΔ είναι ένα φιλελεύθερο κόμμα, το οποίο όμως πιστεύει στη κοινωνική δικαιοσύνη και στη σημασία που έχει μια υγιής ελεύθερη και δυνατή κοινωνία για την πρόοδο και τη προκοπή του έθνους και της πατρίδας.

  22. East avatar
    East 27/08/2011 01:28:41

    Το πρόβλημα είναι ότι δεν παράγουμε.

    Και δεν παράγουμε, διότι δεν συμφέρει να παράγουμε.

    Και δεν συμφέρει να παράγουμε διότι έχουμε έλλειψη ανταγωνιστικότητας.

    Για να έχουμε ανταγωνιστικά προιόντα και υπηρεσίες χρειαζόμαστε:

    1.Φθηνό εργατικό δυναμικό(εισαγωγή μεταναστών).

    2.Φθηνή ενέργεια(και όχι την "πράσινη" ενέργεια που κοστίζει 12 φορές περισσότερο από τον εγχώριο λιγνίτη).

    3.Δραστική μείωση φορολογίας/γραφειοκρατίας/πολυνομίας/απαγορεύσεων.

    4.Υποδομές, δίκτυα τρένου-ΤΡΑΜ για όλη την Ελλάδα, σύνδεση τρένων/λιμανιών/αεροδρομίων/ΤΡΑΜ/προαστιακών/λεωφορείων/δρόμων μεταξύ τους και με Βαλκάνια-Ευρώπη-Ασία, φράγματα, άρδευση για όλα τα χωράφια, κτλ κτλ.

    5.Κρατικοποιήσεις.

    Για να υπάρχει "εμπιστοσύνη" πρέπει να κρατικοποιηθούν τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρίες, και να κυκλοφορήσει -παράλληλα με το ευρώ- χρυσό νόμισμα.

  23. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 27/08/2011 02:12:23

    East είπε:
    Το πρόβλημα είναι ότι δεν παράγουμε.
    Και δεν παράγουμε, διότι δεν συμφέρει να παράγουμε.
    Και δεν συμφέρει να παράγουμε διότι έχουμε έλλειψη ανταγωνιστικότητας.
    Για να έχουμε ανταγωνιστικά προιόντα και υπηρεσίες χρειαζόμαστε:
    1.Φθηνό εργατικό δυναμικό(εισαγωγή μεταναστών).

    Στο 1. θέλω να παρατηρήσω ότι το 90% της εργατικής δύναμης του πλανήτη είναι απόλυτη εργατική σκλαβιά. Είμαστε μια μικρή χώρα με αρκετά μορφωμένο εργατικό δυναμικό. Τα ανταγωνιστικά προϊόντα και οι υπηρεσίες δεν είναι θέμα φθηνής εργασίας, αλλά τα προϊόντα αυτά καθ'ευτά. Μπορούμε να είμαστε και στην παραγωγή προϊόντων και στίς υπηρεσίες ανταγωνιστικοί και με υψηλούς εργατικούς μισθούς. Οι προϋποθέσεις υπάρχουν και είναι θέμα θέλησης της κοινωνίας για στρατηγική επιλογή συγκεκριμένου τύπου ανάπτυξης. Εδώ καλείται η πολιτική να οριοθετήσει τήν προσδοκία και να την επιβάλλει!! Κόντρα στην παρασιτική κοινωνική δόμηση και στην απόλυτη ασυδοσία οργανωμένων ομάδων, πού λυμαίνονται στο όνομα υποτιθέμενων κεκτημένων ότι προσπαθεί να σταθεί όρθιο σε αυτή την χώρα. Είναι τα ζόμπι, όπως εύστοχα περιγράφει ο αρχαιοπτέρυξ. Ολοι τα ξέρουμε και όλοι κλείνουμε τα μάτια, τα αυτιά και το στόμα, απο φόβο μην χάσουμε την Μπανάνα, πού μας κουνάνε. Και αυτή εικονική και προσωρινή είναι. Πρέπει να αντιδράσουμε γρήγορα και χωρίς καθυστέρηση. Χωρίς υστερισμούς και μεγαλοστομίες. Μπορούμε και τώρα. Ηγεσία πού να σκέφτεται τον τόπο και την υστεροφημία της χρειαζόμαστε και όχι πλαστικά πολιτικά ανθρωπάρια.

    2.Φθηνή ενέργεια(και όχι την “πράσινη” ενέργεια που κοστίζει 12 φορές περισσότερο από τον εγχώριο λιγνίτη).

    Στο 2. συμφωνώ απολύτως.

    3.Δραστική μείωση φορολογίας/γραφειοκρατίας/πολυνομίας/απαγορεύσεων.

    Στο 3. συμφωνώ. Είναι όμως σαν τον γόρδιο δεσμό και έχει σχέση με τα προηγούμενα. Δεν λύνεται. Κόβεται. Ζητείται πολιτική τόλμη.

    4.Υποδομές, δίκτυα τρένου-ΤΡΑΜ για όλη την Ελλάδα, σύνδεση τρένων/λιμανιών/αεροδρομίων/ΤΡΑΜ/προαστιακών/λεωφορείων/δρόμων μεταξύ τους και με Βαλκάνια-Ευρώπη-Ασία, φράγματα, άρδευση για όλα τα χωράφια, κτλ κτλ.

    Στο 4. Θεωρητικά σωστό. Πολλά τα λεφτά της επένδυσης και άδηλη στο μέλλον η πιθανή ύπαρξή τους. Σαν στόχος σωστός, αλλά πάς πολύ μακριά.

    5.Κρατικοποιήσεις.

    Στο 5. διαφωνώ. Φτού και απο την αρχή ή όπως λέγει το ανέκδοτο: "Το διάλειμμα τέλειωσε, μέσα τα κεφάλια". Σκέφθηκε κανείς το γεγονός, να πλήρωναν όλοι το φόρο πού τούς αναλογεί, όπως ορίζει η κρατική εξουσία και να είχαμε μηδενική φοροδιαφυγή, πού θα είμασταν σήμερα; Διπλοί μισθοί στο δημόσιο, διπλό χρέος και απόλυτη φτώχια.
    Τόν αράπη κι άν τον πλένεις, το σαπούνι σου χαλάς.

    Για να υπάρχει “εμπιστοσύνη” πρέπει να κρατικοποιηθούν τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρίες, και να κυκλοφορήσει -παράλληλα με το ευρώ- χρυσό νόμισμα.

  24. Ραμφοπλής avatar
    Ραμφοπλής 27/08/2011 12:38:21

    zombies

    επιστρέψτε πρώτα της κρατήσεις υπέρ ΟΑΕΔ από συστάσεώς του, σε όλους τους έλληνες εργαζόμενους και μετά μπορείτε να μειώσετε ή να κόψετε το επίδομα ανεργίας αλλά και να πάτε να πνιγείτε γιατί δεν νομίζω πως σας αξίζει κάτι καλύτερο

    Ραμφοπλής

  25. Μνημόνιος Τσιφτετέλληνας avatar
    Μνημόνιος Τσιφτετέλληνας 27/08/2011 17:22:10

    ΚΑΛΕΣΑΤΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΤΟΝ ΑΣΤΟΓΙΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ ΡΑΦΗΝΑΤΟ, ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.