04/12/2009 13:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πάμε για συγκυβέρνηση;



Όλοι αντιλαμβάνονται φυσικά ότι η κατάσταση στην χώρα δεν πάει άλλο:

Η Οικονομία βρίσκεται σε πλήρες αδιέξοδο.

Τα σύννεφα πάνω από τα Εθνικά Θέματα πυκνώνουν. Ο κ. Παπανδρέου βιάστηκε να κάνει ανοίγματα.

Μπορεί οι ημέρες διακυβέρνησης να είναι ακόμα λίγες, αλλά τα δείγματα κυβερνητικής ανεπάρκειας είναι ήδη πάρα πολλά και η οργή στο πράσινο στρατόπεδο αυξάνει καθημερινά

Οι «νταβατζήδες» συνεχίζουν να έχουν το πάνω χέρι, να διαμορφώνουν καταστάσεις και να εκβιάζουν ελέγχοντας τα ΜΜΕ.

Δεν είναι λοιπόν καθόλου τυχαίο ότι αυτές τις ημέρες κυκλοφορούν έντονα στο παρασκήνιο φήμες και δημιουργείται η αίσθηση περί συγκυβέρνησης για την αντιμετώπιση της κατάστασης και την λήψη έκτακτων μέτρων.

Οι φήμες αυτές εντάθηκαν μετά την πρόσφατη συνάντηση του Γιώργου Παπανδρέου με τον Αντώνη Σαμαρά και όσα δήλωσε ο τελευταίος (αλλού στηρίζουμε, αλλού επιτιθέμεθα).

Ποια μορφή θα πάρει αυτή η συγκυβέρνηση, ποιος θα είναι ο πρωθυπουργός και ποιο το πρόγραμμα είναι φυσικά ακανθώδη ζητήματα που αποφεύγουμε να τα θίξουμε προς το παρόν.

Το μεγάλο ερώτημα όμως είναι ένα: Μπορεί να προσφέρει κάτι μια συγκυβέρνηση;

Η  ιστοσελίδα αυτή δε έπαψε στιγμή να υποστηρίζει την ανάγκη δημιουργίας μεγάλων κομμάτων αρχών στις θέσεις του σημερινού ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ ως μόνης εγγύησης για την αντιμετώπιση της διαφθοράς και της διαπλοκής που είναι το κύριο ζήτημα. Γι αυτό το λόγο στηρίξαμε τον αγώνα του Γιώργου Παπανδρέου εναντίον του σημιτικού εκσυγχρονισμού και του Αντώνη Σαμαρά εναντίον της οικογενειοκρατίας και των διαπλεκόμενων βαρώνων.

Δυστυχώς ο κ. Παπανδρέου επαναπαύτηκε στις δάφνες του και δεν προχώρησε στην ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό του ΠΑΣΟΚ.

Αντιθέτως ο κ. Σαμαράς τόλμησε το αδιανόητο και πέτυχε.

Γιατί λοιπόν να συγκυβερνήσει με το ΠΑΣΟΚ, την στιγμή που το μέλλον του ανήκει;

Τι λέτε κι εσείς;

Η γνώμη μας πάντως είναι ότι μια μίνιμουμ συμφωνία σε θέματα όπως η διαπλοκή και η διαφθορά μπορεί να υπάρξει. Συγκυβέρνηση όχι. Θα ήταν ένα εγχείρημα καταδικασμένο εξ αρχής.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aristos avatar
    aristos 04/12/2009 13:07:59

    Τα μέτρα που ΘΑ ληφθούν για τους Φοροφυγάδες ΘΑ είναι σκληρά....

    Αυστηρό μήνυμα προς όσους φορο-διαφεύγουν, αλλά, και προς εκείνους που σπαταλούν το δημόσιο χρήμα, έστειλε ο υπουργός Οικονομικών, τονίζοντας, ότι τα μέτρα που θα ληφθούν εναντίον τους, θα είναι σκληρά. Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα του ΕΚΟΦΙΝ, επεσήμανε, ότι εμπεδώνεται διεθνώς, κλίμα εμπιστοσύνης για τη χώρα μας, το οποίο όμως, πρέπει να κερδίζεται μέρα με τη μέρα. Ιδιαίτερη βαρύτητα έδωσε στη φορολογική μεταρρύθμιση, ενώ, διέψευσε κατηγορηματικά, ότι δέχεται πιέσεις από την Κομισιόν, για την κατάργηση του 13ου μισθού. Με νέα του παρέμβαση, ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, στήριξε τις επιλογές του οικονομικού επιτελείου, λέγοντας, ότι έχει πλήρη εμπιστοσύνη στην ελληνική κυβέρνηση, πως θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα.

    Σχόλια:
    Τα μέτρα που ΘΑ ληφθούν για τους Φοροφυγάδες ΘΑ είναι σκληρά....
    Πολλά ΘΑ ακούω και δεν μου αρέσει...
    Δεν θέλουμε άλλα ΘΑ, θέλουμε έργα, θέλουμε πράξεις με "σάρκα και οστά".
    Δεν θέλουμε να ακούμε μόνο δηλώσεις που είναι προς την σωστή κατεύθυνση έτσι κι αλλιώς..
    Θέλουμε να δούμε Νόμους, ρυθμίσεις, Υπουργικές αποφάσεις ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ, και ο "Κάθε Κατεργάρης στο Πάγκο του".
    Διαφορετικά θα πάτε εσείς "στον Πάγκο" και θα παίξουν "Μπάλα οι Αναπληρωματικοί"....

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/12/blog-post_3163.html

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 04/12/2009 13:13:50

    Εγώ, απλούστατα, δεν βλέπω την πρακτική χρεία μιας συγκυβέρνησης όταν υπάρχει πλειοψηφία... περιπάτου στη Βουλή. Ακόμα και σύγκληση του λεγόμενου "συμβουλίου των πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας" θεωρώ απίθανο να γίνει. Ούτε ο Γιωργάκης είναι ηλίθιος για να δώσει την εντύπωση ότι δεν μπορεί να σταθεί χωρίς ερείσματα, ούτε ο Σαμαράς για να πάει να βάλει το κεφάλι του στον ντορβά.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/12/2009 13:17:19

    Θέλω να είμαι δίκαιος. Ο ΓΑΠ προσπάθησε και έκανε μερικά βήματα. Έκανε κινήσης "κάθαρσης". Ωστόσο 50 μέρες αργότερα, τα έκανε γαργάρα, για τον απλό λόγο ότι διαχειριστικά χρειάζεται γατόνια, και γατόνια έβαλε π.χ στην Εθνική. Έβαλε όμως και περίεργους (π.χ. στην ΔΕΗ). Δυστυχώς στην Ελλάδα πάσχουμε και από έλλειψη τεχνοκρατών και από έλλειψη τιμίων και από έλλειψη αποτελεσματικών και από έλλειψη, κυρίως, κοινού νου. Όλοι με απόψεις είναι αρχής γενομένης από τα καραγκιοζάκια στα ΜΜΕ. Έτσι, ένας λαός που ψιλοντρέπεται για την κουλτούρα του, ψάχνει για συνθήματα, βορά επιτηδίων, και θύμα προδοτών. Αυτή είναι η Ελλάδα, χώρια οι πλακίτσες.

    Το έλεγε σήμερα το πρωί ο Τράγκας, από τις λίγες φορές που αυτός ο αντιπαθής έλεγε σοφίες: Μειώστε τους φορολογικούς συντελεστές, αν θέλετε να εμφανιστεί χρήμα. (Δεν το είπε ακριβώς έτσι, αλλά αυτό έλεγε).

    Και προσθέτω εγώ: για κάθε € νέο φόρο, άλλο ένα περικοπές. Για το αίσθημα του δικαίου.

    Ειδεμή παληκάρια και κοπέλες. τιραμολοειδείς και μη, μόνο η πράσινη μπογιά θα σας μείνει. Και θα σας βρίζουν στον αιώνα αμήν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ archaeopteryx 04/12/2009 13:21:09

      Τεχνοκράτες στην Ελλάδα, υπάρχουν. Απλώς, οι σοβαρότεροι εξ αυτών δεν θέλουν να έχουν την παραμικρή σχέση με αυτό που λέγεται "μετακλητές πολιτικές θέσεις" (και να κηλιδώσουν όλο τους το επαγγελματικό προφίλ πριν καλά-καλά το καταλάβουν).

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 04/12/2009 13:43:35

        Στην Ελλάδα, από τα πανεπιστήμια μέχρι τκαι τα δημοσιονομικά, αυτοί που κάνουν κουμάντο είναι τα κομματόσκυλα. Ποιοί τεχνοκράτες και πάπαλα; Εκατό Ph.D. νάχεις, αν δες χωθείς σε κόμμα εξουσίας, το σύστημα σε φτύνει. Απλά πράγματα. (Αυτό ισχύει από το 1828 και εντεύθεν).

        • Παλιός Οννεδίτης avatar
          Παλιός Οννεδίτης @ Strange Attractor 04/12/2009 14:31:12

          άστο αυτό, είδαμε και τους καθηγητές...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Αυριανιστής 04/12/2009 13:50:39

        συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλά τι να κάνουμε? να ιδιωτικοποιήσουμε την Κυβέρνηση? θα προλάβουν τα λαμόγια, πριν από μας. Με συγχωρείς, βλέπω αδιέξοδα, όχι γιατι τελειώνουν τα λεφτά, η Ελλάδα τελειώνει. Δεν είμαι ιστορικός, αλλά μου θυμίζει τα τελευταία του βυζαντίου, παραχωρήσεις σε Βενετούς και φορολογική εξαθλίωση. Βέβαια έχουμε δρόμο ακόμα, αλλά...

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ archaeopteryx 04/12/2009 14:16:58

          Όσο μεγαλώνω τόσο πιο πολύ αντιλαμβάνομαι πως δυστυχώς είμαστε ψευδοκράτος. Από κάθε άποψη.

        • ΜιχΜιχ avatar
          ΜιχΜιχ @ archaeopteryx 04/12/2009 14:25:04

          Τα περισσότερα δυτικά κράτη είναι ψευδοκράτη. Αυτό που κάνει τη διαφορά, είναι πως σε αυτή τη χώρα είμαστε βαθιά πολιτικοποιημένοι. Μπορεί οι περισσότεροι να είναι εν υπνώσει, όμως δεν τρώμε φούμο.

          Οι πεσιμιστικές κραυγές για την Ελλάδα δεν προσφέρουν κάτι.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 04/12/2009 14:30:37

          παράξενε ελκυστή, αν διαβάσεις την ιστορία της Επανάστασης από τα Ορλωφικά μέχρι την ναυμαχία του Ναυαρίνου, θα δεις με λύπη ότι μπορεί και να έχεις δίκιο. Ειδικά το αρθράκι για την "ναυμαχία Ναυαρίνου" στην wikipedia δείχνει και το Μεγάλο Παιχνίδι στο μεγαλείο του.

          Ο Κολοκοτρώνης μόνος του με το "φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους" μας εμπόδισε να υποταχθούμε στον Ιμπραήμ. Το ίδιο τον Κολοκοτρώνη λίγο αργότερα τον είχαν φυλακή και για θάνατο. Κάτι παραδοξο, νομίζω.

        • Pikaia Gracilens avatar
          Pikaia Gracilens @ archaeopteryx 04/12/2009 15:24:46

          λιγότερο κράτος ειναι η απάντηση. Οσο πιο λίγο τοσο το καλύτερο. Η Ελληνική οικονομία εξαρτάτε κατά 40% άμεσα από το δημόσιο και 80% έμμεσα. Η ΕΣΣΔ ήταν πιο φιλελευθερη.....

      • Pikaia Gracilens avatar
        Pikaia Gracilens @ Αυριανιστής 04/12/2009 15:21:43

        Εχεις απόλυτο μα εντελως απόλυτο δίκιο. Γνωρίζοντας αρκετούς που νόμιζαν οτι θα προσφέρουν και μετα φτύσαν αιμα, συμφωνώ. Οι μόνοι που θέλουν κρατικές θέσεις ειναι ή άχρηστοι ή πάνε για την κουταλα και μόνο

  4. mara avatar
    mara 04/12/2009 14:16:26

    Ε! Όχι και συγκυβέρνηση! Σε καμμία περίπτωση. Συνεργασία ναι. Σε κάποια θέματα μάλιστα σοβαρά,επιβάλλεται κιόλας. Ο Πρωθυπουργός πρέπει να δεχτεί προτάσεις από την αξιωματική αντιπολίτευση και η αξιωματική αντιπολίτευση πρέπει να στηρίξει την κυβέρνηση σε υψίστης σημασίας ζητήματα, για το εθνικό συμφέρον. Παπανδρέου και Σαμαράς αν θέλουν μπορούν να γυρίσουν σελίδα στην πολιτική... που ξέραμε έως τώρα. Το θέμα είναι ΘΕΛΟΥΝ???? Για τον Σαμαρά το πιστεύω (με κάποιες επιφυλάξεις πάντα, γιατί είμαστε καμμένοι...)για τον Παπανδρέου έχω μεγάλες αμφιβολίες. Βέβαια δεν αποκλείεται τίποτα, μπορεί να κάνει την μεγάλη έκπληξη....

  5. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 04/12/2009 14:22:40

    Aς συνεργαστούν ενάντια στη διαπλοκή και την διαφθορά και θα προσφέρουν μεγάλη υπηρεσία στον τόπο. Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά μας. Δεν χρειάζονται συγκυβερνήσεις.

  6. σταμ avatar
    σταμ 04/12/2009 14:41:54

    ...η συγκυβερνηση εν ελλαδι,,,επιτυγχανεται μονο απο κομματια των δυο κομματων..

  7. Y. avatar
    Y. 04/12/2009 15:07:35

    Γράφεις ότι ο ΓΑΠ δεν προχώρησε στην ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό του κόμματος του, ενώ ο Σαμαράς το πέτυχε. Δεν βλέπω καμιά ανανέωση ακόμη. Μόνο συζητήσεις με βουλευτές που στήριξαν Ντόρα βλέπω.
    Μήπως είναι ανάρτηση, πού τη βάζεις προκαταβολικά για αυτό που θα συμβεί (ευελπιστώντας), μετά από έξι μήνες?

  8. Orestios avatar
    Orestios 04/12/2009 15:55:32

    Συγκυβέρνηση?
    Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αποδεικνύεται ότι είναι ανίσχυρος να αντιμετωπίσει την διαφθορά μέσα στο κόμμα του. Αναζητά δεκανίκι για να καρπωθεί το όποιο εγχείρημα, καθιστώντας τον συνεργαζόμενο μαζί του εξίσου ανίσχυρο με απώτερο σκοπό να παρατείνει την ήδη λίγη κυβερνητική του θητεία.
    Ο κόσμος που εμπιστεύεται την ΝΔ ψήφισε τον Σαμαρά για να καθαρίσει την ΝΔ από πλειάδα ανεπαρκών στελεχών που νεμόταν την θέση του, με σκοπό να κυβερνήσει και να εφαρμόσει την πολιτική του στο κράτος.

  9. Paraxenos avatar
    Paraxenos 04/12/2009 16:58:28

    Και έχουμε και ολική επιστροφή του εκσυγχρονισμού, Γιαννίτσης, Πασπακωνσταντίνου, Θεός, Παντελο/ΛατσόΤαμβακάκηδες, Χριστοδουλάκης, κ ένα σωρό άλλοι, κ έπεται ο τίμιος κος Γιάνος με τον εντιμότατο κύριο Στουρνάρη και στη μέση ο ψυχοπαθής uberfuhrher γνωστή νομική ιδιοφύια της κομπίνας, της μίζας, της συναλλαγής κ των offshore εταιριών να ορέγεται τις μίζες που μπορεί να εξασφαλίσει πουλώντας ότι απέμεινε από την κακόμοιρη χώρα. Μπράβο κε Παπανδρέου όταν θα σε στείλουν εξευτελισμένο στο χρονοτούλαπο της ιστορίας οι Χάρηδες και οι Δημήτρηδες όπως έστειλαν τον Καραμανλή μόνον τον εαυτό σου θα έχεις να μέμφεσαι.

  10. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 04/12/2009 17:08:36

    Συγκυβέρνηση με το σύστημα ΠΑΣΟΚ είναι ευθεία αυτοαναίρεση της διακύρηξης του Αντώνη για κόμμα που θ' αναγεννηθεί με τη δύναμη των ιδεών.

    Η δύναμη, των ιδεών που θ' απελευθερώσουν την "ΝΕΑ" ΝΔ, είναι ασύμβατη με συγκυβέρνητική ισχύ!

    Θα μπορούσε να ήταν συμβατή, αν και μόνο αν, ο Γιωργάκης είχε "επιβάλει" την δύναμη των ιδεών του σοσιαλιστικού ΠΑΣΟΚ, όπως ευαγγελίζονταν και ο ίδιος!
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει! Βρίσκεται στην εξουσία για να προετοιμάσει το έδαφος!
    Ας ελπίσουμε να μείνει μόνο στη προετοιμασία και νη προχωρήσει στη "μείωση" του "ελληνικού εδάφους"!

  11. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 04/12/2009 17:16:19

    Γιατί χρειάζεται συγκυβέρνηση;
    Ἂν τὸ κυβερνῶν κόμμα, εἴτε τώρα εἴτε κάποια στιγμὴ στὸ μέλλον, κρίνει ὅτι δὲν μπορεῖ νὰ κυβερνήσει, νὰ ξανακάνει ἐκλογές, θέτοντας μὲ εἰλικρίνεια τὰ ζητήματα ἐνώπιον τῆς κρίσεως τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ καὶ ἐξηγῶντας τοὺς λόγους γιὰ τοὺς ὁποίους δὲν μπορεῖ νὰ ὑλοποιήσει αὐτὰ ποὺ ὑποσχέθηκε. Περίπου ὅ,τι ἔκανε καὶ ὁ Καραμανλῆς. Νὰ ξαναγίνει, νὰ τεθοῦν ξανὰ καὶ ξανὰ τὰ ζητήματα, ὅσο χρειάζεται μέχρι νὰ καταλάβει ὁ λαὸς, καὶ νὰ δώσει τὴν ἐξουσία θετικὰ μακρὰν λαϊκισμῶν, ὑποσχέσεων, κλπ.
    Αὐτὸ εἶναι ἡ Δημοκρατία.

    • Pikaia Gracilens avatar
      Pikaia Gracilens @ Κοινὸς νοῦς 04/12/2009 17:38:47

      Επιτέλους και κάποιος που γράφει πραγματικά Ελληνικά. Εύγε. Το έγκλημα που έγινε στην γλώσσα μας πρέπει κάποτε να το διορθώσουμε.

      • Fotini avatar
        Fotini @ Pikaia Gracilens 04/12/2009 23:48:36

        Επρεπε να ειχα καμμια παλaια manual γραφομηχανη εδω στις ΗΠΑ για να γραφω σαν κι σενα, Κοινε Νου!

        Αυτα ειναι τα γνησια Ελληνικα που κανανε τους μαθητες πραγματικα να σκεπτωνται και οχι να κατασκευαζουν βομβες μολοτωφ! Οτι ωραιο ειχε η Ελληνικη γλωσσα το καταστρεψανε οι εκσυγχρονιστες της δεκαρας. Ασε μην κουραζωμε τα παιδια με δασειες, οξειες και πολυτονικα, αυτα ειναι ξεπερασμενα!

        Τα σχολια σου τα διαβαζω παντα με τοση ευχαριστηση και μου ειναι πιο ευκολο να τα διαβαζω απο οτι των αλλων. Ακομα γραφω πολυτονικα (τα χειογραφα μου) αφου οταν εφυγα το συστημα δεν ειχε "εκσυγχρονισθει." Αληθεια ποιος ηταν ο δημιος της Ελληνικης γλωσσας;

        ΥΓ Ολα τα ρηματα που τελειωνουν σε "ο" γραφωνται με "Ω" Η προπαραληγουσα παντοτε παιρνει οξεια--καλα τα θυμαμαι;

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Fotini 04/12/2009 23:53:10

          Fotini, νομίζω ότι το pc σου έχει από την μαμά του polytonic greek. Θέλει λίγη εξάσκηση και δεν είναι όλα τα fonts ωραία (δοκίμασέ τα). Control panel, language settings και για την διαρύθμιση του πληκρτολογίου google greek polytonic. Αν μπλέξεις με οξείες και βαρείες θα παιδευτείς.

          O δήμιος; Μήπως οοι εκτυπωτικές μηχανές για τις σύγχρονες εφημερίδες; κάποιος άλλος εδώ θα ξέρει σίγουρα.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Fotini 04/12/2009 23:54:12

          Το μονοτονικο καθιερωθηκε απο την πρωτη κυβερνηση του ΠΑΣΟΚ.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Fotini 05/12/2009 00:00:38

          λογικό... είχα ακούσει ότι το Εθνος το είχε προωθήσει.

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ Fotini 05/12/2009 00:04:34

          εύπεπτη γλώσσα, εύπεπτα μαθηματικά, εύπεπτοι άνθρωποι....

  12. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/12/2009 18:37:35

    Θα πρέπει να η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού να καταλάβει ότι το πρόβλημα δεν είναι η ανικανότητα του πρόσκαιρου καταλληλότερου ηγέτη αλλά η θέληση.
    Γκρινιάζουν ορισμένοι κουνώντας σημαίες κομμάτων ή απαιτώντας συγκυβερνήσεις.
    Ερωτώ λοιπόν οι ίδιοι δεν θα είναι;
    Θα εισάγουμε πολιτικούς για συγκυβερνήσεις ή ο κ Σαμαράς θα κάνει άλλους Υπουργούς;
    Αν δηλαδή αύριο το πρωί ή το 2008 ή το 2018 τα πολιτικά μας κόμματα κάνουν συγκυβέρνηση τι θα αλλάξει;

    -θα καταργηθεί πχ η αυτοτελή φορολόγηση των εφοριακών ή των ελεύθερων επαγγελματιών πχ των μηχανικών;
    -θα μηχανογραφηθεί το σύστημα υγείας;
    -θα μηχανογραφηθεί το ασφαλιστικό καφενείο της χώρας;
    -θα δοθούν άδειες στα ΜΜΕ;
    -θα πιαστούν τα μαύρα;

    Θα μπορούσα να γράφω ένα ατελείωτο κατάλογο.
    Αλλά θα πρέπει να εμπεδώσουν όλοι ότι δεν θέλουν.
    Μερικοί κατηγορούν το Δημόσιο και άλλοι τον ιδιωτικό τομέα.
    Θα πρέπει να αντιληφθούν ότι δεν υπάρχουν στεγανά παρά μόνο ομάδες πίεσης και η δύναμη να υπερασπίζονται τα κεκτημένα συμφέροντα τους.
    Οταν λοιπόν υπάρχουν μισθωτοί στο Δημόσιο που τα εισοδήματά τους δεν μπαίνουν σε κλίμακα, ελεύθεροι επαγγελματίες που φορολογούνται με συντελεστή 26% στο καθαρό ανεξάρτητα ύψους και ελεύθεροι επαγγελματίες που δεν δηλώνουν τίποτα και ζουν πλουσιοπάροχα, απλά αιθεροβατούμε...
    Επιθυμούμε να γίνουμε Δανία χωρίς να σπάσουμε τα αυγά για την ομελέτα...
    Δεν θέλουν λοιπόν και οι πολιτικοί μας και οι κάστες μας να γίνουμε ....Ευρώπη.
    Γιατί βολευόμαστε από τα μαύρα και η μόνη αγωνία ορισμένων είναι μην καταρρεύσει ο πύργος και ξεμείνουν από μαύρα...

    Θέλετε να πιάσει αύριο το πρωί την μαύρη οικονομία η κυβέρνηση;

    -κατάργηση αυτοτελούς φορολόγησης σε όλους (δημόσιο και ιδιωτικό τομέα)
    -κάθε συναλλαγή πάνω από 300 € μέσο πιστωτικής κάρτας με άρση τραπεζικού απορρήτου για το κράτος.

    ....και το παιχνίδι κερδήθηκε κατά το ήμισυ...

    Αλλά εμείς θα έχουμε εργασία και αγορές με μαύρα, γκρίνια για το Δημόσιο Τομέα (πάντα θα πρέπει να υπάρχει δράκος στα παραμύθια, όχι ότι το Δημόσιο λειτουργεί καλά απλά κάποιοι θέλουν Γερμανικό Κράτος και Ελληνική πραγματικότητα), μιζέρια για τους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα (οι μόνοι που έχουν δικαίωμα να μιλούν) και συνέχιση του παραμυθιού.
    Αν τώρα υπάρχουν αφελείς που πιστεύουν ότι οι πολιτικοί μας είναι ανίκανοι και τα προβλήματα της χώρας δεν είναι προβλήματα θέλησης δικαίωμά τους.
    Αλλά μην δουλευόμαστε μεταξύ μας.....απλά ας κοιτάξουμε στον καθρέπτη και στον κοινωνικό μας περίγυρο.

  13. Fotini avatar
    Fotini 05/12/2009 03:13:40

    @ archaeopteryx, ψυχραιμια,

    Ευχαριστω!

    Εχω βρει το software Virtual Keyboard 3 με EL GR (polytonic), αλλα δεν μπορω να χρησιμοποιησω ολους τους τονους. Γι΄ αυτο δεν χρησιμοποιω το πολυτονικο συστημα. . .Το ΠΑΣΟΚ ξερει μονο πως να κατεδαφιζει γλωσσες, θρησκειες, ιστοριες, και οτι το Ελληνικο.

  14. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 05/12/2009 14:02:33

    Έχει ήδη αρχίσει ο επαναπατρισμός των πικραμένων, τόσο από το Πασόκ όσο και από το Λάος.
    Με όποιον μιλάω τα ίδια πράγματα ακούω!
    Μου έχει κάνει εντύπωση πόσο πολλοί άνθρωποι που ψήφισαν πρόσφατα πασόκ είναι πολύ πολύ προβληματισμένοι από τις εξελίξεις στα οικονομικά.
    Όλοι αισθάνονται προδομένοι.

  15. ident avatar
    ident 05/12/2009 21:47:41

    Έχοντας στην Ελλάδα δύο μεγάλα πολυσυλλεκτικά κόμμματα εξουσίας μια συγκυβέρνηση υπό τις παρούσες συνθήκες θα εμφανιζόταν (και όχι αδίκως) ως μια εκ των άνω επιβολή αποφάσεων στην κοινωνία. Πιθανότατα έτσι οι αντιδράσεις σε σκληρά μέτρα θα ήσαν σφοδρότερες από όσες εάν τα εφήρμοζε μια μονοκομματική κυβέρνηση. Προϋπόθεση για συγκυβερνήσεις είναι το κάθε ένα από τα δύο κόμματα (είτε είναι στην κυβέρνηση είτε στην αντιπολίτευση) να κάνει μόνο του την προσπάθεια να συζητήσει με την εκλογική και κοινωνική του βάση πώς σχεδιάζει να πορευθεί. Όταν τα δύο κόμματα λειτουργήσουν αμφίδρομα έναντι της κοινωνίας, δηλαδή και ως ακροατές αλλά και ως καθοδηγητές, τότε και μόνο έχει νόημα μια πρόταση συγκυβέρνησης.

  16. asxetos avatar
    asxetos 06/12/2009 00:55:32

    ο ιθαγενης πρακτικα εντοπισε το προβλημα ... κατα τη ταπεινη μου γνωμη βεβαιως

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.