22/08/2008 21:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πάμε για λύση, το θέλει και ο ΣΥΝ

Την ανάγκη να εξευρεθεί σύντομα λύση στο πρόβλημα του ονόματος της ΠΓΔΜ υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου του ΣΥΝ τονίζοντας πως η εκκρεμότητα αυτή δεν ωφελεί κανέναν. Γιατί, σ΄ εμάς τι κακό κάνει η εκκρεμότητα; Θα μας διώξουν από το ΝΑΤΟ; Και - θα με κακοχαρακτηρίσουν πάλι οι σύντροφοι με αυτό που θα αναρωτηθώ στη συνέχεια - αλλά δεν είναι περίεργο ότι την ίδια στιγμή, εκτός από τον ΣΥΝ, επείγεται για επίλυση του Σκοπιανού και ο …Μπους; Πάντως τα σούρτα φέρτα του Μάθιου και κυρίως το άγχος της Ντόρας (που περιγράφουμε προηγουμένως) υποδεικνύουν ότι οδεύουμε προς το τέλος της μεσολάβησης και την κατάθεση τελικής πρότασης με «Βόρεια» ή «Άνω Μακεδονία».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. John the Greek avatar
    John the Greek 22/08/2008 21:34:20

    Upper Maedonia- Άνω Μακεδονία

    Έκλεισε...

  2. Doroula avatar
    Doroula 22/08/2008 21:39:35

    "Σε γνωρίζω από την όψει
    Που…"

  3. ataktos avatar
    ataktos 22/08/2008 21:44:11

    Factorx- βλέπω την Ντορουλα μας να μαζεύει το χρήμα στην πυγή του .Λες να πάμε για εκλογές μετά το 16 έτι «πόλεμο» και την περήφανη «νίκη».

  4. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 22/08/2008 21:44:51

    REPUBLIC OF NORTH MACEDONIA.
    ένα δεν καταλαβαίνω ,πάλι η αριστερά θα γίνει δεκανίκι των Καραμανλέων....?

  5. ataktos avatar
    ataktos 22/08/2008 21:59:57

    Με το συμπάθεια διπλωμάτη και factorx – μήπως το Καραμανλεων έγινε δεκανάρα της Αριστεράς γενικά .
    Θα μας διαβάσουν οι νοικοκυραίοι και Καρατζά....
    Και θα βγουν στα βουνά με τα σπυράκια

  6. Serios avatar
    Serios 22/08/2008 22:36:29

    E αφου το λέει το Σύριζα...

  7. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 22/08/2008 23:28:01

    Και για τις αποφάσεις του ΝΑΤΟ, για τη Γεωργία, άκουσα πως ο ΣΥΡΙΖΑ έβαλε το χέρι του.
    Στην εμπάθεια και στην συκοφαντία δυσκολεύεται λίγο, αλλά που θα πάει, παρακολουθώντας τακτικά ορισμένα blogs, ίσως τα καταφέρει μελλοντικά...

  8. george avatar
    george 23/08/2008 00:40:51

    ΜΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΡΘΕΙ Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ?

    ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΟΤΑΝ ΤΟ '91 ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΜΕΤΕΙΧΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΦΡΟΝΩΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΩΝ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΑΝ "ΦΩΤΙΑ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑΝΑ ΣΚΥΛΙΑ".ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΣΥΝ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο Λ.ΚΥΡΚΟΣ ΕΛΕΓΕ ΔΗΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΚΕ " ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΠΛΗΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΩΝ".

    ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ Η FYROM ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΧΥΡΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ. Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΜΩΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΣΠΑΣΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ,ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΩΝ,ΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΒΑΣΕΩΝ,ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΧΛΕΥΣΗ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΘΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ ΤΗΝ ΣΙΓΟΝΤΑΡΙΣΕ Η Ε.Ε. (ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΛΠ)... ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΝ ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ Ε.Ε. .ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ...

    Η ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ,ΟΥΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ. ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΣΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΜΝΗΜΗ...

  9. leon avatar
    leon 23/08/2008 00:54:39

    george ---πσσσσ θα μας παρουν ολους πρεφα.
    σοβαρέψου μεγάλωσες .Τώρα πάμε με την Αλέκα .

  10. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 23/08/2008 01:01:41

    Anonymous – που το διάβασες .Μάλλον υπερβάλεις λόγο κοπώσεως .Ξεκουράσου τέκνο μου τα έχεις κάνει πάλι σήμερα θάλασσα .Κρίμα ..

  11. george avatar
    george 23/08/2008 01:26:23

    leon
    ΔΕ ΤΟ ΠΙΑΣΑ...

  12. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 23/08/2008 02:42:48

    mentor - αριστερας η ΚΚΕ ????

  13. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 23/08/2008 06:02:09

    Factorx- άιντε ξύπνα ο anonymous σε ερωτάει κάτι. Για σίγουρη και υπεύθυνοι απάντηση πάρε τηλέφωνο σε Παρακαλώ στο γραφείο τύπου του Τσίριζα ,μην εκτίθεσαι και κατηγορηθείς τζάμπα

  14. Νέος avatar
    Νέος 23/08/2008 09:24:50

    Έχει δίκιο ο ΣΥΝ. Η εκρεμμότητα δεν ωφελεί κανένα, αλλά είναι και δίκαιο η ΠΓΔΜ να ονομαστεί Άνω ή Βόρεια Μακεδονία. Αυτή είναι και η γεωγραφική πραγματικότητα. Οι εχθρότητες με τους γείτονες είναι επικίνδυνες.

  15. rs avatar
    rs 23/08/2008 09:58:09

    Αγαπητοί συν-σχολιαστές καλημέρα,
    λοιπόν άς πετάξω και 'γω το "μπαλάκι" μήπως και ξεπεράσουμε τα 70 σχόλια.
    Τελικά οι "αρσενικές γριές" πληθαίνουν.Άντε και σε ανώτερα. Να γίνουν σαν τους γκρινιάρηδες γέρους στο Muppet Show.
    Θυμάστε μια σκηνή στο Frankenstein Junior, που όταν ο καμπούρης έλεγε το όνομα της Frau Blucher, χλιμίντριζαν τα άλογα;
    Ε!κάπως έτσι γίνεται και όταν ο (οι) Factor (ες) επιλέγουν να γράψουν για τον ΣΥΝ.
    Δεν λέω, φοβερή αξιολόγηση θεμάτων (ενίοτε, για να μην παρεξηγηθούμε) και θεμελιωδών ερωτημάτων και συσχετισμών π.χ. Μπους-ΣΥΝ.

    Y.Γ.Οφείλω να ζητήσω την κατανόησή σας για τα "άλογα" δεν υποκρύπτει κανένα υπονοούμενο,αλλά χρησιμοποιείται "ποιητική αδεία".

  16. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 23/08/2008 11:27:41

    Αμερικανοτσολιάδες ,
    απόκομμα του γιωργάκη,
    δεκανίκι του Καραμανλή,
    αρσενικές γριές,
    γκρινιάρηδες γέροι,
    Τσίριζα, κλπ, κλπ
    Όταν στην Ελλάδα (και γενικότερα) συμβαίνουν
    τέρατα και σημεία, είναι εκπληκτικό το γιατί: Σε 14 μόνο ώρες, γράφτηκαν αυτά τα άκρως πολιτικά σχόλια, για ένα κόμμα του μόλις 3-5%, που ορισμένοι μάλιστα το βλέπουν και εκτός Βουλής.

    Τόσο πολύ ενοχλούν η απήχηση και οι προοπτικές του;,
    Και ποιούς άραγε

  17. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 23/08/2008 12:31:40

    δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα στη πολιτική από το καβάλημα του καλαμιού...έτσι νεροκουβαλητές του Κωστάκη?

  18. rs avatar
    rs 23/08/2008 13:32:01

    Αγαπητέ Δημήτρη,
    λάθος εκτίμηση για τις "αρσενικές γριές" και τους "γκρινιάρηδες γέρους".

  19. Factorx avatar
    Factorx 23/08/2008 13:32:14

    @rs. Υπάρχουν εδώ δυο κατηγορίες πολιτών: Η πρώτη, στην οποία φαίνεται ότι ανήκεις κι εσύ, πιστεύει ότι ο ελληνικός λαός έμεινε έκθαμβος και άναυδος από τον πολιτικό λόγο του Alexis, του Αλέκου, του Ψαρριανού και της Λίλας Καφαντάρη και σπεύδει να συσπειρώσει μαζικά τις γραμμές του ΣΥΡΙΖΑ προς την σοσιαλιστική προοπτική. Η δεύτερη, στην οποία συγκαταλέγομαι και του λόγου μου, είναι υποψιασμένη από όλα αυτά, επειδή τους γνωρίζει και προσωπικά και φοβάται ότι όλα αυτά είναι ΚΑΙ προϊόντα στημένων γκάλοπ και εκστρατειών των διαπλεκόμενων εκδοτών (όχι μόνο αυτό, προς ΘΕΟΥ). Θα ήξερε η κυρία Μαρία της Άνω Κωλοπετινίτσας τον Τσίπρα αν δεν τον έπαιζε το ΑΛΤΕΡ, ή ο Ελεύθερος Τύπος;

    Κατανοώ απολύτως την ανάγκη των ανθρώπων να ενταχτούν κάπου με φως και ελπίδα. Εγώ όμως πιστεύω ότι αυτή η απαράδεκτη κυβέρνηση υπάρχει ακόμα μόνο επειδή αποδυναμώνουν συστηματικά το ΠΑΣΟΚ, ενισχύοντας συστηματικά και τον ΣΥΡΙΖΑ. Αν δεν εξυπηρετούσε αυτόν τον στόχο τους ούτε που θα τον ήξεραν τον Αλέξις. Και φυσικά υπάρχουν και όλα τα άλλα. Ο βρωμερός και τρισάθλιος δικομματισμός, η απάτη του ιστορικού ΠΑΣΟΚ κλπ κλπ.

    Όμως σήμερα το θέμα είναι να φύγει αυτή η κυβέρνηση. Τα άλλα θα τα βρούμε, δεδομένης της πορείας των πραγμάτων. Όσο λοιπόν ο ΣΥΡΙΖΑ αρνείται να συμπράξει σε αυτήν την λογική και να συμμαχήσει προσωρινά με το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου, εγώ θα δικαιούμαι να πιστεύω όσα ανέφερα προηγουμένως. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το ΠΑΣΟΚ. Και κάτι άλλο: Εμείς δεν διαλέγουμε πλέον αυταπάτες. Εσύ αν το θέλεις, είναι απόλυτο δικαίωμα σου. Θα σχολιάζεις όμως, εδώ, σοβαρά και όχι με βλακείες τύπου Muppet Show κλπ. Για να διαβάζουμε την άποψη σου.

  20. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 23/08/2008 14:22:30

    ... στην πιο προσεγμένη διπλωματική έκδοση απο τον συντάξαντα

    **************************************************

    Προς

    το State Department / HΠΑ

    κ. Κοντολιζα Ράϊς

    Υπουργόν Εξωτερικών

    θέμα: σεξ και πολιτική ή sex and politics

    Dear Ms Rice,

    μετά απο την συνεχή εμμονή και επιμονή σας να αλλάζετε ονόματα και ειδικά των Σκοπίων σε Μακεδονία, αποφασίσαμε με την γυναίκα μου και με την άδειά σας, να ανταλλάξουμε και το δικό της όνομά με το δικό σας.

    Έτσι κυρία Κοντολίζα μας θα μπορώ πλέον με βάση αυτό το δεδικασμένο, με ίσα και ίδια δικαιώματα και απαιτήσεις, απορρέοντα απο την μετονομασία αυτή, που σίγουρα θα καταγραφεί και στα βιβλία του ΟΗΕ, να απολαμβάνω τα συζυγικά μου δικαιώματα ασκώντας φυσικά τα συζυγικά μου καθήκοντα και μαζί σας όπως βέβαια και με την γυναίκα μου.

    Πιστεύω δε ότι, όχι μόνο θα σας αρέσει περισσότερο, αλλά και θα είναι προτιμότερο αυτό απο τις ανάλογες προσπάθειες του Πούτιν, που εδώ και μερικές μέρες δέν μπορείτε να αποφύγετε, όσα καλσόν και αν σκίσετε απο τα νεύρα σας.

    Εξ άλλου και με τον ήρεμο τρόπο που σας προτείνω είναι περισσότερο απο βέβαιο ότι, σύντομα θα μπορούμε να βρούμε, άν το όνομα που ταιριάζει, θα είναι και πάλι vardarska ή ακόμα καλύτερα, το mazedonia bastarda.

    Και με την ευκαιρία πείτε μας παρακαλώ, ποιόν ή ποιά θα θέλατε να κρατάει το . . . φανάρι. Τον δικό σας τον πολυταξιδεμενο και καταταλαιπωρημένο ζουμπά τον Μαθιό ή τον Ντορή μας απο το δικό μας ΥπΕξ.

    Ή μήπως, τέλος, κάνει για την δουλειά αυτή και ο Γκρούεφσκυ ή ο Μιλόσοσκι;

    Με τιμή και με την ιδιαίτερη μου συμπάθεια για τις μελαχροινούλες

    your sincerely

    ΠΕΛΙΑΣ

  21. rs avatar
    rs 23/08/2008 14:34:10

    Αγαπητέ Factor,
    δεν πιάνεσε απο πουθενά τελικά.
    Αρχικά απαντάς προκλητικά και με "χιούμορ" στο σχόλιό μου ("φαίνεται ότι ανήκεις κι εσύ, πιστεύει ότι ο ελληνικός λαός έμεινε έκθαμβος και άναυδος από τον πολιτικό λόγο του Alexis")κάνοντας και παραινέσεις για το επίπεδο της αντίληψής μου ("θα σχολιάζεις όμως, εδώ, σοβαρά και όχι με βλακείες")για να....συνεχίζεις να διαβάζεις την άποψή μου.
    Ενώ εγώ θα πρέπει να δεχθώ με τον αντίστοιχο σεβασμό την σχεδόν ευθεία συσχέτιση που κάνεις μεταξύ Μπούς και ΣΥΝ σαν βαθυστόχαστο σχόλια ή σαν...."χαριτωμενιά"
    Μάλλον έχουμε διαφορετικά κριτήρια.
    Το "δύσκολο" με την ομάδα σας είναι οτι κινήστε σ΄ένα "ευρύ φάσμα" απόψεων γεγονός που εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να παρακολουθώ. Αισθάνομαι σαν να απευθύνομαι σε εξεταστική επιτροπή.
    Ναι δεν το κρύβω οτι τοποθετούμαι στον χώρο του ΣΥΝ με αρκετές πικρίες μαζεμένες απο την εποχή ακόμη του "Ρήγα".Πολλές επιλογές με βρήκαν αντίθετο γι' αυτό και πήγα "σπίτι μου" νωρίς.
    Σε καμιά περίπτωση όμως δεν έκανα "σαλτανάτια" και "αρπαχτές" και πίστεψέ με λόγω γνωριμιών και ηλικίας (50)είχα πολλές ευκαιρίες σε όμορους χώρους.
    Την άποψή μου για τον Τσίπρα καθώς και για τον περίφημο "μεσαίο χώρο" ή και "δημοκρατική παράταξη" την εξέφρασα πολλές φορές σ' αυτό το blog και δεν νομίζω οτι εντάσσομαι στους χαζοχαρούμενους χειροκροτητές.
    θα υπερασπίζομαι πάντα κάθε άτομο που εσείς οι κατέχοντες την "αλήθεια" ονομάζετε απαξιωτικά Alexis και θα είμαι πάντα αντίθετος σε μία "προσωρινή" έστω σύμπραξη με "αυτό" το ΠΑΣΟΚ.Την ΝΔ την έφερε το ΠΑΣΟΚ ή κάνω λάθος.
    Ελπίζω και 'γω σε κάτι νέο αλλά όχι με..."όσμωση".
    Δεν καταπίνω αμάσητα ότι μου προσφέρουν και συνεχίζω να βλέπω κριτικά κάθε ενέργεια του ΣΥΝ.
    Απο την άλλη πλευρά όμως δεν δέχομαι και τον "πετροπόλεμο" (Σοράκια, Αμερικανοτσολιάδες(αν είναι δυνατόν) και "χαρούμενη" κριτική με "εξυπνάδες" τύπου ...Λαζόπουλου χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία.


    Υ.Γ.
    Κάποιο παλιόμου σχόλιο για το ΠΑΣΟΚ και τον Τσίπρα.

    "Με τέτοιο παρελθόν δεν υπάρχει μέλλον. Το ΠΑΣΟΚ ήρθε από το πουθενά με μια ιδεολογία λίγο απ’ όλα . Έκανε επιστήμη τον λαϊκισμό και τον αριβισμό, αποθέωσε τους «αγράμματους» και έκανε εθνικό σλόγκαν το «ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε ;»

    Τα πρώτα χρόνια έχτισε επάνω στην απελπισία του κόσμου που έρχονταν από τα μαύρα χρόνια της χούντας , του εμφυλίου της δεξιάς και στο τέλος έχτισε επάνω στην αρπαχτή τον χυδαίο λόγο και τρόπο ζωής του Klik του Nitro και των σκυλάδικων."

    "Καμία αντίρρηση για τον Τσίπρα. Και μπράβο σ’ όλους για αυτήν την εξέλιξη.
    Αλλού είναι τo πρόβλημα. Σε προτάσεις , θέσεις, ριζοσπαστικές πρωτοβουλίες και πολιτικές παρεμβάσεις.
    ....Όσο για τον Τσίπρα, για να τελειώνουμε, πιστεύω πως με τα νιάτα του αντιπροσωπεύει απόλυτα αυτό που πρέπει να είναι πάντα η Αριστερά. Νέα.
    Απομένει λοιπόν να αποδειχθεί ότι (η Αριστερά ,όχι ο Τσίπρας) φέρνει, επιτέλους, το νέο και την πρόοδο. Και στην πορεία αυτήν ας αξιοποιηθούν και ας συμβάλλουν δέκα…. «Τσίπρες».

  22. Factorx avatar
    Factorx 23/08/2008 15:03:13

    @rs. Εσυ με συγκρίνεις με άλογα και ...γριές και δεν λέω κουβέντα ο κακομοίρης. Κι εσυ διαμαρτυρεσαι επειδή ήταν λίγο έντονη η απάντησή μου; Και φυσικά δεν ενοώ την αντίληψή σου. Τους Φρανκεσταιν και τις γριές εννοούσα. Τέλως πάντων, ζητώ συγνμωη αν θεωρεις ορι σε προσβαλα σε πορσωπικό επιπεδο. Αλλά για τον Τσίπρα επιμένω και νομίζω οτι αυτα που γράφεις μοιάζουν σαν να ψάχνεις άλλοθι για τον εαυτό σου - το λέω ανευ παρεξηγήσεως, επειδή το ίδιο έκανα κι εγω σε άλες καταστασεις.

  23. rs avatar
    rs 23/08/2008 15:59:00

    Συγνώμη για το προηγούμενο Ανώνυμο, αλλά πολές φορές δεν ξέρω γιατί φεύγουν έτσι τα σχόλια.

  24. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 23/08/2008 18:06:28

    Λέει ο FactorX :

    "Όμως σήμερα το θέμα είναι να φύγει αυτή η κυβέρνηση. Τα άλλα θα τα βρούμε, δεδομένης της πορείας των πραγμάτων. Όσο λοιπόν ο ΣΥΡΙΖΑ αρνείται να συμπράξει σε αυτήν την λογική και να συμμαχήσει προσωρινά με το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου, εγώ θα δικαιούμαι να πιστεύω όσα ανέφερα προηγουμένως. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το ΠΑΣΟΚ. Και κάτι άλλο: Εμείς δεν διαλέγουμε πλέον αυταπάτες"


    Με συγχωρείτε για τη σφήνα αλλά πείτε μου παρακαλώ η ομάδα του antinews είναι υπέρ της συνεργασίας ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ ??????

  25. Africa avatar
    Africa 23/08/2008 19:30:31

    Τα ελληνικα κοματα πιστευω οτι εκροσωπουν μονο τους αρχηγους τους...οχι τους Ελληνες πολιτες, τι συζητατε για "Ανω-Κατω-Βορεια "Μακεδονια." Ρωτησατε τους Ελληνες πολιτες που δεν ειναι "χρεωκοπημενοι" απο τα δανεια και τις πιστωτικες καρτες? Ο Ελληνισμος αντισκεται στις χρεωκοπημενες επιταγες των Ελληνων πολιτικων.

  26. Factorx avatar
    Factorx 23/08/2008 21:22:43

    @greekpoliticalreview: ΝΑΙ. μόνο γι αυτό το θέμα

  27. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 23/08/2008 23:00:32

    Για να φύγει τωρινή κυβέρνηση υποθέτω ότι είναι το μόνο "θέμα" .

    Βάση αυτού υποχρεούμαι να ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ (και δεν χρειάζεται να φωνάζετε με κεφαλαία) αν και τονίζω ότι τέτοιου είδους συνεργασίες , με στόχο δηλαδή ένα τελικό αποτέλεσμα δίχως να δίνουν βάση σε βασικές ιδεολογικές συμφωνίες δεν έχουν μέλλον .

    Στόχος θα έπρεπε να είναι η δίκαια διακυβέρνηση του κράτους και κυρίως η διαίρεση των τριών κύριων θεσμών διακυβέρνησης : Νομοθετική , Δικαστική και Εκτελεστική που μέχρι τώρα όλοι μα ΌΛΟΙ μηδενός εξαιρουμένου σφυρίζουν αδιάφορα περιμένοντας την δικιά τους σειρά για να εκμεταλλευτούν .

    Φιλικά και δίχως κανένα ίχνος ειρωνείας ή εμπάθειας .

    (τα πολλά ερωτηματικά πριν ήταν δείγμα έκπληξης)

  28. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 23/08/2008 23:03:33

    factorx - Βάνε εκσυγχρονισμένο και νέας γενιάς!!!
    Διόρθωσε την νοθευμένη βενζίνη !!!
    Στο τιμόνι Σερβερς κλπ !!!
    greekpoliticalreview- αυτή την ερώτηση να την κάνεις στον Γιωργάκη Π. και Π.και τίγρης
    πρόσφατα ο Αλέκος σου απάντησε όχι εμείς εδώ
    .Μην μας τρελαίνεις οπως παλιά εργολαβικά τα ΜΜΕ τον Πρόεδρο Νίκο .
    Τώρα το πήραν πρέφα και τα παλιά μας κοράκια που έγλυψαν κατουρημένες ποδιές.
    Και παρακαλώ δεν είναι προσωπικό το θέμα .Άλλωστε χρόνο έχουμε .
    Και ομιλω προσωπικα!!

  29. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 23/08/2008 23:11:45

    Αγαπητέ Factorx

    Για μιά ακόμη φορά, ένα σχόλιο σου από "Φιλιππικός" κατά του ΣΥΡΙΖΑ (και όχι του ΣΥΝ, όπως κακώς τον αναφέρεις), παίρνει μεγάλη έκταση, που δείχνει το μεγάλο ενδιαφέρον της κοινωνίας και καταλήγει ότι: η ομάδα του antinews είναι υπέρ της συνεργασίας ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ.

    Πολλά έχω να πω για αυτή τη πρόταση, σε επόμενο όμως σχόλιο μου.

    Προς το παρόν περιορίζομαι να ρωτήσω καλόπιστα, δύο πράγματα:

    1. Πως συμβιβάζεται τέτοια ισοπεδωτική και απαξιωτική κριτική στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ & ΣΥΝ, (που δεκάδες φορές διαβάζουμε στις αναρτήσεις σου), και από την άλλη η πρόταση για συνεργασία για να φύγει(μόνο) η δεξιά;

    Έτσι χωρίς κανένα πρόγραμμα, χωρίς στόχους, χωρίς προοπτικές, χωρίς τίποτε, τα οποία και... "θα τα βρούμε, δεδομένης της πορείας των πραγμάτων"!!.., όπως λες.
    Και πιστεύεις αλήθεια, ότι θα πεισθούν πολλοί Έλληνες για μιά τέτοια στον αέρα συνεργασία;
    Αρκεί να φύγει η δεξιά;....Και νάρθει τί; Ο Άκης, Ο Βερελής, Ο Μπίστης, Ο Χριστοδουλάκης, Η Παπανδρέου, Ο Παπαδόπουλος;

    2. Με τέτοιο ειρωνικό και απαξιωτικό λόγο, και όχι για πρώτη φορά,: "ελληνικός λαός έμεινε έκθαμβος και άναυδος από τον πολιτικό λόγο του Alexis, του Αλέκου, του Ψαρριανού(...) και σπεύδει να συσπειρώσει μαζικά τις γραμμές του ΣΥΡΙΖΑ προς την σοσιαλιστική προοπτική, είναι δυνατόν να επιδιώκει κανείς, (αλλά και πείσει), για συνεργασίες μαζί τους; (τη Λ. Καφαντάρη δεν την βάζω γιατί σου διέφυγε ότι ανήκει στο ΚΚΕ.

    Και αν το παράδειγμα του ΚΚΓαλλίας, που σχεδόν διαλύθηκε, ή της Κομουνιστικής Επανίδρυσης Ιταλίας τα ίδια, που συνεργάστηκαν με τα αντίστοιχα ΠΑΣΟΚ, δεν σου λέει τίποτε,
    στη συντριπτική πλειοψηφία της βάσης και των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, λένε πολλά και δεν θέλουν "να κατέβουν στον Άδη", όπως είπε και ο Α. Αλαβάνος.

    Γι'αυτό, τώρα συντάσσουν το πρόγραμμα εξουσίας, προετοιμάζονται για τους αγώνες που έρχονται, και περιμένουν πως οι Έλληνες πολίτες θα βάλουν τέλος στον χρεοκοπημένο δικομματισμό.
    Και τότε εδώ είμαστε....

  30. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 23/08/2008 23:37:04

    Βάνε εκσυγχρονισμένο και νέας γενιάς ABS 6-7 ΓΕΝΙΑΣ!!

  31. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 23/08/2008 23:39:40

    ΑΦΗΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΝΑ ΑΝΘΗΣΟΥΝ!!

  32. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 23/08/2008 23:47:25

    κ. Αθανάσιε πραγματικά δε σε πιάνω .

    Προφανώς και δεν κατάλαβες το πνεύμα της απάντησης μου αλλά δεν με πειράζει .

    Πρόσεξε να δεις τι παίζει τώρα σε όλη την υπόθεση :

    Προσωπικά είμαι ψηφοφόρος του Σύριζα χρόνια τώρα πολύ πριν "γίνει της μόδας" αλλά πάντα μα πάντα ήμουν με το μισό πόδι απ έξω ειδικά επί Νίκου που λες κι εσύ . Όταν ανέβηκε ο Αλέκος στο τιμόνι είπα τώρα θα πάμε καλύτερα . (μάλιστα ήλπιζα κρυφά ως πολίτης ότι θα καταφέρει στο τέλος να κάνει τη σύγκλιση με το ΚΚΕ για να πάνε μαζί ως τρίτος πόλος προς την "εξουσία") .

    Αντ' αυτού αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε με :

    1. επικοινωνιακές τακτικές "τρίτου τύπου" .
    2. μηδενική αριστερή ρητορική που να εμπνέει τους σοβαρούς πολίτες
    3. το κ. Τσίπρα να μην έχει καταφέρει ΑΚΟΜΑ ελπίζω να φέρει κάτι καινούργιο σε ότι αφορά την πρακτική αντιπολίτευση πέρα από αντιeurovision και "προεδρικές εμφανίσεις" (που δεν τις κρίνω αρνητικά αλλά...)

    και το σπουδαιότερο

    4. ακόμα κανείς δεν ξέρει γιατί ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ !

    Το πρόγραμμα φίλε Δημήτρη καλό είναι και ακόμα καλύτερο θα είναι αν τύχει εφαρμογής (αν και το βλέπω λίγο δύσκολο βάση πραγματικότητας) αλλά μη ξεχνάμε ότι ο κόσμος στο Ελλαδιστάν ποτέ μα ποτέ δεν ψήφισε βάση προγράμματος .

    Το ζητούμενο είναι να καταφέρει ο Σύριζα ή όποιος Σύριζα να εκπαιδεύσει τους πολίτες να κρίνουν με πολιτικά κριτήρια και μέχρι τώρα πολιτικό λόγο προσωπικά δεν έχω ακούσει από τον κ. Τσίπρα παρά μόνο τσιτάτους τίτλους για πρωτοσέλιδα .

    Και μέσα σε όλα αυτά μη ξεχάσουμε ότι ο κόσμος υποφέρει , οι κλέφτες κλέβουν αβίαστα χωρίς κανείς να ενδιαφέρεται , η οικονομία καταρρέει και οι πολιτικοί μας περί ανέμου ομιλούν !

    Εκεί είναι αγαπητέ κύριε Αθανάσιε όλο το ζουμί της αριστεράς και της προόδου .

    Βάση αυτών και αν (προσοχή) ως ΜΌΝΟ στόχο θέσουμε την αλλαγή διακυβέρνησης ο μόνος τρόπος είναι μια συνεργασία . Πρακτικά μόνο έτσι βγαίνει .

    Ούτε μένα μ αρέσει η εικόνα Βερελής και Μπίστης στο ίδιο υπουργικό συμβούλιο με τον Κουβέλη αλλά αλλιώς ο κοσμάκης θα πρέπει να περιμένει , έτσι όπως το κόβω εγώ , καμιά 15ετία για να δει το πρόγραμμα του Σύριζα αυτούσιο να εφαρμόζεται .

    Φιλικά .

  33. george avatar
    george 23/08/2008 23:55:09

    Ο ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΣΗ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ.
    ΤΑ ΚΕΣ ΕΙΝΑΙ "ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ" ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ ΣΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ. Ο ΧΑΤΖΗΣΩΚΡΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΕΚΦΡΑΣΕΤΕΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ. ΕΒΡΙΖΑΝ ΤΟ ΚΚΕ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΠΑΛΕΥΕ ΤΙΣ ΙΔΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΕΚΟ.ΣΤΑΘΗΚΕ ΣΘΕΝΑΡΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ " ΜΕΡΙΚΗ ΜΕΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ". ΟΠΟΥ ΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ (ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΚΟΙΝΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΜΕΤΟ ΠΑΣΟΚ) ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΜΕ ΒΑΡΒΑΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ STAGE ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ ΚΟΡΩΝΕΣ ΤΗ ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ. ΓΙ ΑΥΤΟ Ο ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑΛΑΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ G700 , ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ. ΑΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΥΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...ΑΣ ΤΟ ΛΥΣΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΡΑΪΣΜΟΥ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ,ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΩΛΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ,ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΥΛΑΤΗΣ -ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΠΝΕΥΣΤΗΣ ΨΕΥΤΟΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙ...
    ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΔΕΧΤΗΚΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ. ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΑ ΑΝΤΙ-ΝΕΑΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ " ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΧΘΡΙΚΟΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ" KΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ ΤΟΝ CHE GUEVARA ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΗ. ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ-ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ.
    ΟΙ ΑΠΛΟΙ ,ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΔΕ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗ ΛΟΥΜΠΑ ΤΗΣ ΔΟΓΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ trendy ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΑΧΤΑΡΜΑ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΕΝΟΣ - ΠΑΝΤΑ ΠΑΣΟΚΟΣ.
    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  34. george avatar
    george 24/08/2008 00:09:28

    Ε ΠΩΣ? Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ...ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ...ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΟ,ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΣ... ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ... ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η "ΑΡΙΣΤΕΡΑ" (ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ) ΤΟΥ ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ.

  35. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 24/08/2008 00:10:48

    georg +anonymous -πατε χερι-χερι .Καλο!!!

  36. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 24/08/2008 00:19:45

    Αγαπητέ greekpoliticalreview.

    Συμφωνώ σε πάρα πολλά,>80%.
    Ιδίως στο: "ο Σύριζα να εκπαιδεύσει τους πολίτες να κρίνουν με πολιτικά κριτήρια", όμως τόσο απλό,εύκολο και σύντομο το βρίσκεις ;
    Από το 5% είναι δυνατόν σε μηδέν χρόνο να φτάσουμε σε 15-20%, και μάλιστα με συνειδητοποιημένους ψηφοφόρους; Δεν χρειάζεται κάποιος χρόνος; Και τι να κάνουμε; Ιδίως, όσοι είμαστε πάνω από τα 60;
    Νομίζω, να αγωνιζόμαστε, να προσπαθούμε, να αισιοδοξούμε και να ....περιμένουμε.
    Άλλωστε η Ιταλία δεν είναι μακρυά, ενώ η Γερμανία μάλλον κοντύτερα.

    Και ας μη ξεχνάμε: Η αντιπολιτευτική, διεκδικητική, "αντιστασιακή", εικόνα που εμφανίζει ο χώρος τα τελευταία χρόνια, είναι ο βασικός λόγος της αυξημένης απήχησης του.
    Ο κόσμος που προστρέχει στο ΣΥΡΙΖΑ και δίνει μεγάλες ελπίδες, πως οι μεταβολές συσχετισμών δεν θα αποδειχθούν μάταια όνειρα, προφανώς και δεν στοχεύει σε άμεση επίλυση του "προβλήματος διακυβέρνησης", αφού τέτοιο πρόβλημα δεν υφίσταται προσώρας.
    Ενώ υφίσταται το πρόβλημα, της μη μαζικής εκπροσώπησης των κατωτέρων τάξεων και μερίδων στο πολιτικό πεδίο, που πρέπει να λύσουμε γρήγορα.
    Μακάρι μιά συνεργασία να τάλυνε όλα.
    Μόνο παράφρονες δεν θα την ήθελαν.
    Νομίζω ότι δεν αρκεί, χρειάζονται και πολλά άλλα που θα τα ξαναπούμε, σύντομα, να είμαστε καλά.
    Σημείωση: Λίγη ανοχή στο νεαρό και περισσότερη πίστωση χρόνου. Αξίζει πολλά, πίστεψε με φίλε μου.

  37. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 24/08/2008 00:35:05

    Αγαπητέ κ. Δημήτρη ,

    εκπαίδευση πολιτών δεν γίνεται με εφήμερες τακτικές μιντιακού εντυπωσιασμού . Λυπάμαι πραγματικά που το λέω αλλά έτσι είναι .

    Πολιτικό λόγο ζητώ λιτό , ρεαλιστικό και αριστερής ρητορικής .

    Επιμένοντας σε αυτό (όπως κάνει και το ΚΚΕ αλλά μάλλον λίγο αναχρονιστικά) δείχνεις και στους πολίτες προς τα που να κινηθούν . Έτσι μπορεί ένας πολιτικά σκεπτόμενος πολίτης να σε ακολουθήσει και να σε βοηθήσει να διευρύνεις τη βάση σου . Αλλιώς όλοι μα όλοι κάποια στιγμή θα σε εγκαταλείψουν και θα ξαναγυρίσουν στην "ιδιώτευση" της ψήφου κάτι που οι Νεοέλληνες κάνουν από το 1830 .

    (δεν έχω χρόνο τώρα για συνέχεια του πολύ ενδιαφέροντος διαλόγου αλλά θα επανέλθω)

    Φιλικά .

  38. Factorx avatar
    Factorx 24/08/2008 00:55:10

    1. Το γεγονός και μόνο οτι ένα "παραπολιτικό" με την λογική του Τύπου σχόλιο μου με λίγο ή αρκετό δούλεμα για τον ΣΥΝ (συγνώμη ΣΥΡΙΖΑ) θεωρείται "Φιλιππικός" δείχνει δυστυχώς οτι ο χώρος με την μία ή την άλλη ενδυμασία του δεν αντέχει την κριτική.

    2. Το θέμα μιας πρόσκαιρης συνεργασίας με ένα μινιμουμ στόχο την απομάκρυνση αυτής της κυβέρνησης απο την εξουσία την έχουμε αναπτύξει πάλι. Ή την δέχεται κανείς και κατανοεί την αναγκαιότητά της, ή δεν την δέχεται. τα υπόλοιπα είναι περιττά.

    3. Για να υπάρξει όμως οποιαδήποτε συνεργασία, πρέπει να είναι και προγραμματική, όπως σωστα επισημάνθηκε. Και εδω ειναι το πρόβλημα. Οτι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν διαθέτει πρόγραμμα ΑΚΟΜΑ.

    4. Δεν μας κάλεσαν να στηρίξουμε τον Τσίπρα βάσει ενός προγράμματος αρχών που εκπροσωπεί, αλλά επειδήξ είναι νέος και ωραίος. Στη βάση λοιπόν αυτή, εγώ απαντω οτι δεν με ενδιαφέρουν τα κάλη του και οτι θεωρώ οτι ο κ. Τσίπρας ανακαλύφθηκε κυρίως για να στριμωχτεί το ΠΑΣΟΚ αστη γωνία.

    5.Όποιος δεν έχει απωλέσει την σκέψη του, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει οτι ο κ. Τσίπρας (και ο εγκέφαλός του ο Αλαβάνος) δεν κάνει τίποτα άλλο απο το αναπαράγει τον βερμπαλισμό και την εικονολατρία του Ανδρέα Παπανδρέου

    5. Αν όλα αυτα που σηυμβαίνουν στην Αριστερα ηταν αποτέλεσμα κυρίως μαζικών διαδικασιών και οχι ΚΑΙ συμφωνιών σε σαλόνια διαπλεκόμενων εκδοτών (όπως πολύ φοβάμαι) δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να ανακαλυψω κι εγώ τον κ. Τσίπρα και να τον στηρίξω

  39. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 24/08/2008 02:22:09

    Φίλε Factorx

    1. Όταν η συνεχής και επαναλαμβανόμενη απαξίωση του ΣΥΡΙΖΑ και των στελεχών του θεωρείται "παραπολιτικό" σχόλιο, τότε μιλάμε πράγματι άλλη γλώσσα. Η δε καραμέλλα για τη μη αποδοχή κριτικής έλιωσε και δεν πείθει πιά.

    2. Πρόσκαιρες συνεργασίες με ένα μινιμουμ στόχο την απομάκρυνση αυτής της κυβέρνησης, μάλλον με ανέκδοτο ακούγεται, παρά για αναγκαιότητα. Συμφωνώ, ότι τα υπόλοιπα είναι περιττά.

    3. Είπαμε και ξαναλέμε, ότι το πρόγραμμα ετοιμάζεται. Είναι άλλωστε ένας συνασπισμός κομμάτων λίγων μηνών. Είδαμε άλλωστε την τύχη άλλων προγραμμάτων (και τα χαΐρια τους) .

    4. Δεν θυμάμαι να κάλεσε ο Σύριζα κανέναν να στηρίξει κανένα Τσίπρα. Ούτε επειδή είναι νέος και ωραίος, όπως απαξιωτικά και αποδομητικά χρησιμοποιείται. Εκλεχτηκε με το 70% των στελεχών του, που δεν φημίζονται για τα τόσο ρηχά τους κριτήρια (γωνίες το ΠΑΣΟΚ, κλπ.)
    Άλλωστε, το ποιός ήθελε ανέκαθεν να βάλει και ποιόν στην γωνία, το γνωρίζουμε όλοι.
    5. Ούτε βερμπαλισμούς λοιπόν, ούτε εικονολατρίες Α. Παπανδρεόυ διαθέτει ο ΣΥΡΙΖΑ.

    Η συγκρότηση μιάς ανατρεπτικής-ταξικής Αριστεράς, που θα εκπροσωπεί τον συγκεκριμένο πλειοψηφικό κόσμο, την απασχολεί και τίποτε άλλο.

    Και είναι λάθος να επαναλαμβάνεται, η απλουστευτική και απαξιωτική θέση, του δήθεν εγκεφάλου (Αλαβάνος), και του ενεργούμενου (Τσίπρας), και θα αποδειχθεί σύντομα με την αυξανόμενη απήχηση τους

    6. Αν μην ανησυχεί κανείς: Όλα αυτα που συμβαίνουν στην Αριστερα είναι αποτέλεσμα μαζικών και βασανιστικών διαδικασιών και όχι συμφωνιών σε σαλόνια διαπλεκόμενων εκδοτών, που όλοι γνωρίζουμε ποιούς υποστηρίζουν ανέκαθεν.

    Φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης; Δεν ξέρω. Γεγονός παραμένει πως Κανένα ΒΗΜΑ -ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ Κανένα MEGA-ANT1-ALTER κλπ, δεν υποστηρίζουν, ούτε πρόκειται να υποστηρίξουν ΣΥΡΙΖΑ, γιατί ξέρουν πως το λαϊκίστικο παπατζιλίκι δεν είναι αυτό που τον χαρακτηρίζει.

    ΚΑΙ ΑΥΤΟΊ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΞΈΡΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ !!!!...
    Άρα άδικα οι ανησυχίες σας, αγαπητέ Factorx .

  40. ataktos avatar
    ataktos 24/08/2008 07:11:26

    mentor-Σε διαβάζω .Κάθε μέρα .Έχεις και χρησιμοποιείς μεγάλες φράσεις στο blog

  41. rs avatar
    rs 24/08/2008 08:29:04

    Αγαπητέ Factor, καλημέρα,
    Λόγω Σαββατοκύριακού δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω την εξέλιξη της συζήτησης. Σχετικά λοιπόν με το τελευταίο σχόλιό σου

    1.Τα «παραπολιτικά» σχόλια που ξεκίνησαν με τον Μικροπολιτικό των ΝΕΩΝ και έκτοτε τα υιοθέτησαν όλα τα έντυπα με ονόματα όπως Σίβυλλα, Πανδώρα, Διόδωρος, αλλά για ν’ αναφερθώ και σε ποιο οικεία σου, Ημεροδείκτης έως και το τελευταίο το πιο θλιβερό με τον Α. Διαμαντή, είναι στην πλειοψηφία τους, κατά την ταπεινή μου γνώμη, «φαιά» δημοσιογραφία, χτυπήματα κάτω από την μέση και κυνικές κακεντρέχειες φτηνού χιούμορ. Κάπως έτσι την «πάτησε» και το ΑΝΤΙ με τον Φυσήρα ή κάνω λάθος;
    Όλα τα παραπάνω δεν έχουν λοιπόν καμία σχέση με κριτική, αλλά μόνο με «κακίες»
    «αρσενικών γριών» σε στυλ….Τασσώς Καββαδία.
    Και μην αναφερθεί σαν επιχείρημα ότι αρκετές φορές τέτοιου είδους σχόλια βοήθησαν στην αποκάλυψη σκανδάλων (π.χ. Κοσκωτά) για τι σηκώνει πολύ συζήτηση.

    2. Προσκαιρη Συνεργασία; Καλό. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;
    Όσες φορές τόχουμε φάει στην «μάπα» αυτό από το ’40 ακόμα κατέληξε σε τραγέλαφο. Τελευταία, μετά την μεταπολίτευση, έχει παρουσιασθεί με πιο «προσωπική» μορφή με «διαπηδήσεις»….. ονομάτων πλέον. Τυχαία αναφέρω,
    Ζίγδης, Μπούτος, Γλέζος, Θεοδωράκης, Ανδρουλάκης, Δαμανάκη, Ανδριανόπουλος, Μάνος κλπ.
    Εάν οι κομματικές ηγεσίες είχαν την δυνατότητα να καταλάβουν τι ζημιά κάνουν δεν θα προχωρούσαν σε τετοιου είδους συνεργασίες. Τα γκάλοπ στο κέντρο των Αθηνών δεν καθορίζουν το κλίμα.

    3. Πρόγραμμα; Χλωμό. Και δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Αλλά πιο κόμμα έχει πρόγραμμα; Μην τρελαθούμε τώρα. Ίσως εξαιρείται το ΚΚΕ, αλλά αυτό είναι εκτός συναγωνισμού.
    Όλα τα προγράμματα γίνονται γιατί ….πριν τις εκλογές πρέπει να βγεί και ένα φυλλάδιο με τον τίτλο Πρόγραμμα. Την κατρακύλα του ΠΑΣΟΚ την εμπόδισε το πρόγραμμα;

    4.Πράγματι αυτήν την εικόνα παρουσίασαν τα ΜΜΕ και μάλλον έπεσε στην «λούμπα» ο ΣΥΝ. Δεν έχω δεί μέχρι τώρα πραγματικές πρωτοβουλίες και προτάσεις παραμόνο τις απαραίτητες εμφανίσεις σε διάφορα γεγονότα οι οποίες συνοδεύονται με τις αντίστοιχες δυστυχώς «ότι θέλει ο λαός» δηλώσεις. Ένα ανώδυνο σχετικά παράδειγμα. ΟΣΕ. «Δεν πρέπει να χάσει κανείς εργαζόμενος. .μπλα μπλα ..»
    Εντάξει δεν κρίνουμε τις ενέργειες τις ΝΔ, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα διαφθοράς και μπάχαλου; Όλοι είναι αμέτοχοι; Έτσι πρέπει να λειτουργεί μία σωστή εταιρία;

    5. Νάσαι καλά μ΄ έκανες και γέλασα. Καταρχήν ο Ανδρέας θα παραμείνει «αξεπέραστο μέγεθος». Την Αριστερά μπορείς να την προσάψεις βερπαλισμό μόνο στην φρασεολογία για τα … «δίκαια του λαού». Εδώ όμως έχει το άλλοθι ότι ποτέ δεν κυβέρνησε.

    6. Εδώ δυστυχώς, λόγω και εμπειριών, … «απορία ψάλτου, βήξ»
    Δευτερεύον πρόβλημα πλέον είναι οι διαδικασίες. Το πρώτο είναι πως θα πείσουν τον κόσμο να … προσέλθει στις διαδικασίες. Με internet και άλλα παρόμοια; Κλαυσίγελως θα έλεγα. Η συμμετοχή του κόσμου έχει …. συρρικνωθεί στην ψήφο και πέρα τούτου ουδέν. Και καλά να λέμε διότι όπου νάναι μπορεί να καταλήξουμε «όπως Αμερική».
    Αυτά τα ολίγα και …συγνώμη για το σεντόνι.

  42. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 25/08/2008 01:50:41

    @rs: μη ζητάς συγνώμη για τα σεντόνια, φίλε! Αλλιώς, θα ανταλλάσαμε μηνύματα κινητών, ή χρησμούς. Τα σεντόνια κάνουν την διαφορά. Αρκεί να "λένε". Και να υπακούουν στο "μηδέν άγαν", -εννοείται. Keep Writing! Κάνει καλό.-

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.