#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/12/2013 18:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πάλι καλά που ο Τσίπρας δεν ζήτησε Εξεταστική Επιτροπή για το θάνατο του κοριτσιού από μαγκάλι

[caption id="attachment_236850" align="alignnone" width="600" caption="φωτο από ΕΘΝΟΣ"][/caption]

Όταν κόβεται το νήμα της ζωής ενός 13χρονου κοριτσιού αλλά και γενικότερα ενός ανθρώπου, είναι τραγικό. Όταν δε ο θάνατος προέρχεται από μαγκάλι που άναψε για να ζεσταθούν οι ένοικοι ενός μικρού διαμερίσματος που δεν είχαν να πληρώσουν το ρεύμα, τότε η λέξη «τραγικό» είναι λίγη.

Όπως και στην περίπτωση των φοιτητών στη Λάρισα, οι οποίοι πάλι από αναθυμιάσεις δηλητηριάστηκαν, έτσι και το κοριτσάκι από τη Σερβία, που ήρθε στην Ελλάδα με τη μητέρα της για μια καλύτερη ζωή, βρήκε τραγικό θάνατο. Τα λόγια είναι λίγα για ένα τέτοιο δυστύχημα που σίγουρα οφείλεται στην οικονομική ανέχεια αλλά και στην άγνοια του κινδύνου. Το να ανάψεις μαγκάλι με κάρβουνα σε κλειστό χώρο, δείχνει άγνοια για τις επιπτώσεις και δυστυχώς βλέπουμε τα αποτελέσματα. Είναι ένα δυστύχημα και μακάρι να μην ξαναγίνει, όμως, σίγουρα σε κάποιο άλλο μέρος της γης, ίσως και στην Ελλάδα θα ξανασυμβεί.

Όταν, πάντως, ένας τέτοιος θάνατος γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης από πολιτικά κόμματα, τότε είναι σα να ρίχνεις μια μαχαιριά στο άψυχο κορμί της 13χρονης. Και ο ΣΥΡΙΖΑ, το δήθεν αριστερό κόμμα της ευαισθησίας, μετά από λίγες ώρες εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

«Άλλος ένας θάνατος από  αναθυμιάσεις που προήλθαν από μαγκάλι έρχεται να προστεθεί μέσα στο 2013, καταδεικνύοντας με τον πλέον τραγικό τρόπο, τις οδυνηρές επιπτώσεις της μνημονιακής πολιτικής και τη σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν χιλιάδες οικογένειες. Το δικαίωμα στη θέρμανση και στο φτηνό ρεύμα και πετρέλαιο είναι αδιαπραγμάτευτο. Αποτελεί απαίτηση της κοινωνίας το να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα εξαιτίας της κυβερνητικής αναλγησίας».

Δηλαδή το άτυχο κοριτσάκι είναι ... θύμα της κυβέρνησης και των μνημονίων. Για την Κουμουνδούρου δεν υπάρχουν δυστυχήματα και τραγικές στιγμές, για όλα φταίει ο Σαμαράς. Μόνο εξεταστική επιτροπή δεν ζήτησε και ειδικά δικαστήρια. Κάθε κυβέρνηση, σύμφωνα με τον κ. Τσίπρα, μπορεί να βρίσκεται στα 6-7 εκατ. νοικοκυριά όλης της χώρας και να λύνει τα προβλήματα. Όταν έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία δεν θα υπάρχουν πια θύματα από μαγκάλια, πλημμύρες. Θα... καταργήσει τα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα ή ακόμη και τις ηλεκτροπληξίες ο κ. Τσίπρας. Μα είναι δυνατόν; Αυτή την Αριστερά ονειρεύονται; Που σκυλεύει πάνω από το άτυχο κορμί ενός κοριτσιού;

Απαντώντας ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, δήλωσε:

 

"Για άλλη μια φορά ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να εκμεταλλευτεί ξεδιάντροπα ένα τραγικό συμβάν για τις δικές του σκοπιμότητες. Αίσχος!"

Ο ΣΥΡΙΖΑ απάντησε στον κυβερνητικό εκπρόσωπο:

"Αν ο κ. Κεδίκογλου δεν συνειδητοποιεί ούτε κατʼ ελάχιστο τις τραγικές επιπτώσεις της κυβερνητικής πολιτικής στις ζωές χιλιάδων συμπολιτών μας, καλύτερα να σιωπά."

Ακολούθησε νέα απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου, ο οποίος αναφέρει: "Η καπηλεία μίας τραγωδίας και η κομματική τυμβωρυχία δεν έχουν θέση στην πολιτική ζωή". Και προσθέτει: "Θα λέγαμε "ντροπή"", αλλά στο ΣΥΡΙΖΑ έχουν χάσει και το τελευταίο ίχνος της…".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 02/12/2013 18:51:18

    Για το θάνατο της μικρής κοπέλας ευθύνεται άμεσα η πολιτική των μνημονίων και των χαρατσιών. Το ηλεκτρικό ρεύμα_για να μπορεί κάποιος να βάλει και ένα θερμαντικό σώμα, ένα φτηνό αερόθερμο_είναι κοινωνικό αγαθό και δεν πρέπει να κόβεται από ένα φτωχό νοικοκυριό που δεν έχει να πληρώσει. Ούτε στην Αλβανία δεν κόβουν το ρεύμα(το ξέρω απόλυτα) αν δεν πληρώσεις έστω και για ένα χρόνο. Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλα ανθρώπινα πολιτισμένα κράτη. Εδώ σε εμάς ευθύνεται άμεσα η κυβέρνηση και να αναλάβει τις ευθύνες της επιτέλους. Να δώσει διαταγή στη ΔΕΗ να πάψει αυτό το όνειδος.Νισάφι πια!

  2. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 02/12/2013 19:28:21

    Η θέρμανση με μαγκάλι, ήταν ένας πολύ συνηθισμένος τρόπος θέρμανσης των φτωχών οικογενειών και των φτωχών φοιτητών από την επαρχία, στα τέλη του 40 και την δεκαετία του 50.
    Συνηθισμένοι επίσης ήταν και οι θάνατοι από το μονοξείδιο του άνθρακα που εκλύεται όταν η φωτιά δεν έχει "χωνέψει".
    Θα έλεγα ότι η επανεμφάνιση τέτοιων περιστατικών, είναι μέτρο της έσχατης εξαθλίωσης στην οποία έχει περιέλθει ένα μέρος του πληθυσμού.

  3. tpe avatar
    tpe 02/12/2013 19:35:55

    Μπορείς να απαρυθμίσεις σε ποια άλλα κράτη ΔΕΝ κόβουν το ρεύμα; Για να μην μιλάμε στον αέρα όπως ο Τσίρυζα δηλαδή...

    • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
      Βαγγέλης, Πειραιάς @ tpe 02/12/2013 21:33:50

      Στα ευρωπαϊκά κράτη που κόβουν το ρεύμα όταν δεν το πληρώνεις, δίνουν και κοινωνικά επιδόματα που επιτρέπουν στον κάθε άνθρωπο να έχει φαγητό, στέγη και πρόσβαση σε βασικά αγαθά όπως ηλεκτρικό ρεύμα, θέρμανση και νερό.
      Μέχρι και η Μ. Θάτσερ δεν τόλμησε να κόψει τα κοινωνικά αυτά επιδόματα. Άσε που ποτέ δεν υπήρξε άνθρωπος που δεν είχε πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στην θατσερική Βρετανία. Ποτέ και κανένας, καθώς το Εθνικό Σύστημα Υγείας τους ήταν πάντα για όλους του ανθρώπους και όχι ανάλογα με τα ασφαλιστικά ταμεία.
      Δεν με νοιάζει για τους μικρόψυχους που έχουν το θράσος να μιλάνε για το «σε πιο κράτος δεν κόβεται το ρεύμα», αλλά είναι κυριολεκτικά τραγικό ένα κοριτσάκι 13 χρονών να φεύγει από την ζωή έτσι, την ίδια στιγμή που τα ανίκανα βουτυρόπεδα που δεν εργάστηκαν ποτέ τους ούτε σπούδασαν και ποτέ τους κανονίζουν τώρα που θα πάνε για ski.
      Και ονόματα πολλά από αυτά τα βουτυρόπαιδα, σε όλα τα κόμματα που εφαρμόζου και στηρίζουν πολιτικές «επεκτατικής λιτότητας» .
      Ξευτίλα, κατάντια. Θα έρθει η κάθαρση όμως. Δεν αργεί πια.

      • Γεώργιος avatar
        Γεώργιος @ Βαγγέλης, Πειραιάς 03/12/2013 07:06:00

        Το να λέμε λόγια για να ησυχάζουμε τη συνείδησή μας δε λέει τίποτε , Βαγγέλη. Έζησα πολύ καιρό στο Λονδίνο σε σπίτι και σε νοσοκομείο και γνωρίζω για το πολύ καλό κράτος πρόνοιας που υπάρχει εκεί. Αν η κυβέρνηση είχε το πολιτικό σθένος να μην κόβει το ρεύμα σε φτωχούς ανθρώπους που ζουν με κεριά για μήνες δεν θα πέθαιναν τέσσερα παιδιά πέρυσι στη Λάρισα και ένα σήμερα στη Θεσσαλονίκη. Το να λες πως είναι τραγικό είναι μόνο λόγια. Πρέπει να αγωνιστείς στηλιτεύοντας τα κακώς κείμενα, δίνοντας παραδείγματα για το καλύτερο-κάτι τέτοιο δεν είναι μικρόψυχο.

        • πΔπ avatar
          πΔπ @ Γεώργιος 03/12/2013 11:46:03

          Συνήθως είμαι ευγενικός.
          Εσύ όμως είσαι ψεύτης.
          Το Βρετανικό NHS (ΕΣΥ) είναι άριστο αλλά σε σπίτι για να μείνεις χωρίς να πληρώνεις θα πρέπει να έχεις NI number χωρίς να εργάζεσαι για να λαμβάνεις το Housing Benefit.
          Αλλιώς στον δρόμο.
          Το ρεύμα ή ότι άλλο Utility αν δεν αγοράσεις μονάδες με την κάρτα δεν σου κάνει πίστωση κανένα off-license κι αν έχεις συμβόλαιο και δεν πληρώσεις στο κόβουν.

          Τα παιδιά στην Λάρισα δεν χρησιμοποιούσαν "μαγκάλι". Ψησταριά είχαν και αφού είχαν φάει τα κοψίδια τους, από άγνοια την έβαλαν μέσα στο δωμάτιο για να ζεσταθούν.
          Το γρήγορο ίντερνετ ήταν περισσότερο προτιμητέο από μία ηλεκτρική θερμάστρα.
          Φρόντισε να δεις και να ακούσεις την αξιοπρεπέστατη συνέντευξη του πατέρα που είχε χάσει το γιό του τότε.

          Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν.
          Τι να περιμένει κάποιος από τον ΣΥΡΙΖΑ.

          • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
            Βαγγέλης, Πειραιάς @ πΔπ 03/12/2013 13:20:16

            Καταπολέμηση της φοροδιαφυγής της ελίτ – Σίτιση, στέγαση θέρμανση, υγειονομική και φαρμακευτική περίθαλψη για όλους τους ανθρώπους.
            Την ιδία ώρα που πέθανε άδικα ένα 13 χρόνο κοριτσάκι, οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν κάνουν απολύτως τίποτε για την πάταξη της φοροδιαφυγής των πλουσίων στην Ελλάδα. 34 υπεράκτιες εταιρίες από ένα σύνολο 6.575 έχουν «κατάφερε» να ελέγξουν οι ελεγκτικές αρχές τη κυβέρνησης ΝΔ & ΠΑΣΟΚ. 34!
            Ενώ μεταθέτουν από την μια αρμόδια διοικητική αρχή στην άλλη αρμόδια διοικητική αρχή τον έλεγχο των υπεράκτιων εταιριών προκειμένου να μην γίνει τίποτε απολύτως. Αυτά για τα «λεφτά που λείπουν και δεν υπάρχει ένας πυρήνας ευρωπαϊκού κράτους πρόνοιας στην Ελλάδα» προκειμένου να αποφεύγονται τραγωδίες όπως του αδικοχαμένου παιδιού.
            Απλά πράγματα.

          • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
            Βαγγέλης, Πειραιάς @ πΔπ 03/12/2013 13:21:10

            Τώρα, και για να μαθαίνει και κανένας αναγνώστης που δουλεύουν τα Ευρωπαϊκά κράτη:
            (α) Στην Βρετάνια ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ National Security Numbers δίνεται σε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΣΕ ΟΛΟΥΣ, και συνήθως με ένα απλό τηλέφωνα.
            Κανένας εργαζόμενος, ανεξάρτητα από το εάν έχει ή δεν έχει άδεια παραμονής δεν μένει χωρίς National Security Number.
            (β) Οι ποινές για την περίπτωση που εντοπιστεί εργαζόμενος χωρίς National Security Number βαραίνουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τον εργοδότη. Και στην Βρετανία όπως και σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες οι ποινές επιβάλλονταν στους εργοδότες.
            (γ) Όλοι οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, είτε είναι τουρίστες, είτε είναι επισκέπτες, είτε έχουν προσωρινό National Security Number, είτε έχουν μόνιμο National Security Number. ΟΛΟΙ και με ελάχιστη ή μηδαμινή επιβάρυνση.
            Και για νa μαθαίνουν και εν Ελλάδι νεοφιλελεύθεροι που δεν έχουν εργαστεί σε ανταγωνιστικές οικονομίες , η πιο ανοικτή μορφή παροχής υγειονομικής περίθαλψης λέγεται Walking Center.
            (δ) Τα κοινωνικά επιδόματα, ενώ δεν είναι τόσο γενναιόδωρα όπως σε άλλες Ευρωπαϊκός χώρες όπως η Ολλανδία για παράδειγμα, είναι πάρα πολλά.
            Το Housing benefit το οποίο αναφέρθηκε είναι μόνο για το νοίκι. Για τα έξοδα διαβίωσης υπάρχουν πολλά κλιμακωτά επιδόματα ανάλογα με την οικονομική κατάσταση και τις ανάγκες του κάθε ανθρώπου.
            (ε) Δεν μένει κανένας στον δρόμο καθώς ακόμη υπάρχουν κοινωνικές κατοικίες σε δήμους και κοινότητες για όσους έχουν ανάγκη.
            (στ) Στον δρόμο μένουν μόνο «ειδικές» περιπτώσεις. Και για τις ειδικές αυτές περιπτώσεις ευθύνεται η αντιμεταρρύθμιση που έκανε η Μ Θάτσερ και οι οποίες διέλυσαν την ψυχική υγεία στην Βρετανία. Και ο νοών νοήτο. Από εκεί και πέρα υπάρχουν και άλλες αιτίες, όπως τα ναρκωτικά κτλ όπου και ο καθένας αναλάμβανε τις ευθύνες του.
            (ζ) Τέλος υπάρχει πλήθος πραγματικών και πολύ καλών κυβερνητικών οργανώσεων που κάνουν πραγματικό κοινωνικό έργο. Αναφέρω Shelter και Oxfam. Όλες οι μεγάλες ιδρωτικές εταιρίες, θεωρούν υποχρέωση τους να χρηματοδοτούν το έργο αυτών των οργανώσεων οι οποίες ασκούν το έργο τους ανεξάρτητα από τους χρηματοδότες τους.
            Επίσης οι ιδιώτες χρηματοδότες θεωρού υποχρέωση τους να μην διαφημίζουν τις χρηματοδοτήσεις τους, καθώς δεν τις πραγματοποιούν για λόγους προβολής αλλά για λόγους ουσίας.
            Όποιος έχει δουλέψει στο Λονδίνο καταλαβαίνει τι λέω.
            Ξεφτίλα και κατάντια για αυτούς που μιλάνε και για «ευρωπαϊκή προοπτική» και στηρίζουν τις πολιτικές» επεκτατικής λιτότητας». Να τις χαίρονται τις 6.575 υπεράκτιες εταιρίες στους. Να τις πάρουν και μαζί τους.

          • πΔπ avatar
            πΔπ @ πΔπ 03/12/2013 14:43:05

            Διπλή απάντηση από τον "συνήγορο" Βαγγέλη χωρίς ουσία.
            Βαγγέλη, έζησα 12 χρόνια και άφησα και μιά παραφυάδα μου στο Λονδίνο.
            Επίτρεψέ μου να ξέρω κάτι παραπάνω από τουρίστες. Εαν δεν έχεις συνεισφέρει στο N.I. σε περιθάλπτουν και μετά σου στέλνουν τον λογαριασμό επειδή σε θεωρούν Τουρίστα Υγείας.
            Θα ήθελα πολύ να μάθω μαζί με τους υπόλοιπους εδώ ποιά είναι τα βοηθήματα ανάλογα την "οικονομική κατάσταση και τις ανάγκες του ατόμου". Μην μου πείς για τα Incapacity Benefit ή το Disability Living Allowance γιατί αυτά τα έκοψε ο Cam-moron με μία υπογραφή. 81 δισεκατομμύρια Λίρες έκοψε το Φθινόπωρο του '11, από την Κοινωνική Μέριμνα -Social Care. (όσα χρώσταγε η Ελλάδα σχεδόν!)
            Τώρα με το ATOS έχει κλαδέψει πάνω από 50% πραγματικούς δικαιούχους των Κοινωνικών ευεργετημάτων. Ακόμα και το JSA αν δεν παρουσιαστής στην ώρα σου να περάσεις συνέντευξη στο κόβουν για 13 εβδομάδες!!!
            Δεν μου απάντησες επίσης για τα φώτα-νερά-τηλέφωνα.
            Είναι τσάμπα ή τα πληρώνεις σαν gay-χαρούμενο άτομο;
            Μάθε την απελπισία των Βρετανών με το 8% αύξηση στο Αέριο και στο ρεύμα.
            Κάνουν Κοινωνική Πολιτική οι Δήμοι αλλά την πληρώνεις χρυσή!
            Πλήρωνα για ένα one bedroom apartment-δυάρι το οποίο ΕΝΟΙΚΙΑΖΑ, 100 Λίρες τον μήνα ως Council Tax-Δημοτικό φόρο.
            120 Ευρώ Τον Μήνα!
            Για πες το εδώ στους ελληναράδες επαναστάτες του καναπέ, να δεις για πότε θα ξεκινήσουν την επανάσταση!
            Επειδή λοιπόν έχω λόγους να παρακολουθώ και να ξέρω τα τεκταινόμενα εις την Γηραιά Αλβιώνα, σου λέω ότι δεν το κατέχεις ή μας παραμυθιάζεις.
            Ή και τα δύο!

          • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
            Βαγγέλης, Πειραιάς @ πΔπ 03/12/2013 20:50:44

            Τα περί «άνευ ουσίας» απλά χαρακτηρίζουν τον συντάκτη ο οποίος αδυνατεί να απαντήσει για την ουσία, δηλαδή την απώλεια της φορολογητέας ύλης που συνιστούν για το ελληνικό κράτος οι υπεράκτιες εταιρίες που δεν θέλει να ελέγξει η κυβέρνηση ΝΔ & ΠΑΣΟΚ.
            Όχι ότι επηρεάζουν τις τεράστιες ευθύνες των ΝΔ & ΠΑΣΟΚ που δεν κατάφεραν να φτιάξουν εάν πυρήνα ευρωπαίου κράτους πρόνοιας στην πατρίδα μας, προκειμένου να μην χάνονται τόσο άδικα ανθρώπινες ζωές, άλλα για ενημέρωσης και του ευρύτερου κοινού μερικά επιπρόσθετα σχόλια περί Βρετανίας.
            Εάν λοιπόν έχεις ζήσει στο Λονδίνο - εγώ εκεί είμαι ακόμη - και έχεις εργαστεί εκεί, θα γνωρίζεις πολύ καλά πως εάν έχεις Προσωρινό National Security Number σε περιθάλπουν μια χαρά και δεν σου στέλνουν ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΠΟΥΘΕΝΑ.
            Με προσωρινό National Security Number έχεις απώλειες ως προς τις συνταξιοδοτικές σου απολαβές και μόνο. Απλά και ξεκάθαρα πράγματα για όποιον εργάζεται και ξέρει πόσα ψηφία έχει ο National Security Number στην Βρετανία ή ο αντίστοιχος BSN στην Ολλανδία, μιας και εκεί έχω εργαστεί για αρκετά χρόνια και στην Ολλανδία, μια χώρα όπου και τα επιδόματα είναι πλουσιοπάροχα.
            Εάν έχεις ποτέ νοικιάσει σπίτι στην Βρετανία θα γνωρίζει ποιος είθισται να πληρώνει τον λογαριασμό του νερού και αυτός είναι συνήθως ο ιδιοκτήτες του σπιτιού.
            Και θα ξέρεις φυσικά, ότι ο τρόπος που υπολογίζεται ο λογάριθμος του νερού ειδικά, γίνεται έτσι ώστε να υποβοηθά τα φτωχά νοικοκυριά δηλαδή τα νοικοκυριά που στεγάζονται σε σπίτια με περιορισμένα τετραγωνικά κτλ.
            Μια και λες ότι ήσουν εκεί 12 χρόνια, φαντάζομαι θα γνωρίζεις πόσο βοηθούσε το housing benefit τους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη και σε τι μεγάλο βαθμό κάλυπτε τις βασικές ανάγκες αυτόν που το λάμβαναν. Και εάν ξέρεις το ύψος του στο παρελθόν, πριν τις περικοπές, θα γνωρίζεις και ότι η μείωση του αποτέλεσε ομολογία αποτυχίας της νεοφιλελεύθερης στεγαστικής πολιτικής στην Βρετανία. Πολύ καλά άρθρα επί αυτού είχε δημοσιεύσει και οι The Financial Times.
            Θα γνωρίζεις λοιπόν και για την στροφή στην πολιτική στο ζήτημα της στέγης, όπου από το housing benefit πάμε πίσω στην κατασκευή ξανά κατοικιών από τις τοπικές αρχές
            Όσον αφορά το επίδομα ανεργίας καθώς και το επίδομα θέρμανσης που δίνεται σε ανθρώπους που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες, καθώς και το ύψος αυτών των επιδομάτων, φαντάζομαι δεν θα έχεις αντίρρηση ότι καλύπτουν τις βασικές ανάγκες κάθε ανθρώπου ο οποίος αναζητεί δουλεία – βασική προϋπόθεση η τελευταία παράμετρος - όπως η τραγική μητέρα της 13χρονης Σέρβας μας.
            Όσο για τα υπόλοιπα, πάντα υπάρχουν τόσο οι τοπικές αρχές που παρεμβαίνουν επί τόπου καθώς και η πολύ καλή Shelter και η Oxfam που βοηθούν ουσιαστικότατα όσους δεν έχουν για τον οποίο λόγο άλλη πηγή για να πληρώσουν το ρεύμα, την θέρμανση κα το φαγητό τους. Δεν είναι τυχαία η Shelter και η Oxfam από τα μεγαλύτερα δίκτυα κοινωνικής προστασίας στην Βρετανία και όχι μόνο. Και δεν αναφέρομαι καν στην κοινωνική προστασία που σου παρέχουν πάμπολλοι άλλοι θεσμοί στην Βρετανία, όπως συνδικάτα μέχρι… κτλ.
            Τέλος, και μιας και έρχονται Χριστούγεννα, κάνε και καμιά δωρεά σε έναν από αυτούς τους θεσμούς αφού λες ότι έζησες στην Βρετανία. Δεν μπορεί να μην έχεις ακούσει κάτι γι αυτές ούτε να μην έχεις δει με τι προσοχή ακούνε τις παρεμβάσεις τους όλα τα πολιτικά κόμματα στην πραγματική αυτή κοινοβουλευτική δημοκρατία.
            ΥΓ1: Καμιά μελέτη για τους αστέγους και τα αποτελέσματα της ψυχιατρικής αντιμεταρρύθμισης στην Βρετανία, δεν είδες 12 χρόνια στην Βρετανία; Ούτε κανένα από τα πρωτοσέλιδα που «έδινε» συνέχεια το θέμα αυτό;

          • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
            Βαγγέλης, Πειραιάς @ πΔπ 03/12/2013 21:10:18

            Για να τελειώνουμε καθώς οι υπεράκτιες εταιρίες δεν θα φορολογηθούν ποτέ από την τρέχουσα κυβέρνηση για να φτιάξουμε έναν πυρήνα ευρωπαϊκού κοινωνικού κράτους
            Το καλύτερο άρθρο που γράφτηκε σε σχέση με τις μειώσεις του housing benefit και την αποτυχία της νεοφιλελεύθερης στεγαστικής πολιτικής στην Βρετανία ήταν του Edwin Heathcote, “Down, socially cleansed and out in Paris and London”, The Financial Times, October 29, 2010.
            Τέλος, εάν πλήρωνε κάποιος 100 Λίρες τον μήνα Council Tax για οne bedroom apartment, πλήρωνε λίγα. Ειδικά για Λονδίνο , λίγα.

          • πΔπ avatar
            πΔπ @ Βαγγέλης, Πειραιάς 04/12/2013 22:38:37

            Αφού ξεκαθαρίσαμε ότι και οι δύο είμαστε Londoners, σε διαβεβαιώ ότι 100 Λίρες πλήρωνα για το Δυάρι στο South Tottenham στο επίκεντρο της εξέγερσης!
            Μονο τα δωμάτια απ' ότι ξέρω είναι all inclusive και πληρώνει τους επί μέρους λογαριασμούς ο ιδιοκτήτης. Όταν εσύ πληρώνεις για ένα μικρό δωμάτιο μα κοινόχρηστη τουαλέτα και κουζίνα, 100 Λίρες την εβδομάδα. Το επίδομα ανεργίας JSA είναι/ήταν 164 Λίρες το δεκαπενθήμερο. Χώρια ότι, επαναλαμβάνω, στο έκοβαν αν δεν είχες τουλάχιστον τρεις κατοχυρωμένες αναζητήσεις εργασίας καθημερινά. Το επίδομα θέρμανσης νομίζω ότι το παίρνουν συνταξιούχοι και ηλικιωμένοι. Όχι πάντως κάτω των 50 ετών. Άλλα επιδόματα δεν είχα ακούσει να δίνονται και επαναλαμβάνω και πάλι, ακόμα και το λιγο για σένα ποσό των 120 Ευρώ να πλήρωνα τον μήνα σαν Δημοτικό Φόρο, το διμηνο είναι 240/250 Ευρώ. Για πες μου ποιός θα ήταν χαρούμενος να πληρώνει τόσα λεφτά για να έκανε, και να την έκανε πραγματικά ο Δήμος, Κοινωνική Πολιτική;! Να πλήρωνε και την Σέρβα και όλους τους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας. Ποιός θα τα πλήρωνε αυτά τα λεφτά; ΚΑΝΕΝΑΣ.
            Κανένας παλικάρι μου. Όλοι κλαίτε για το κοριτσάκι και ψέγεται το ανάλγητο κράτος αλλά, εγώ πιστεύω, ότι κανένας δεν θα έβαζε το χέρι στην τσέπη. Η Κομματική σκύλευση είναι ανέξοδη και εκ του ασφαλούς.

          • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
            Βαγγέλης, Πειραιάς @ Βαγγέλης, Πειραιάς 09/12/2013 18:38:24

            Επί της ουσίας: στην χώρα που λέγεται Ελλάδα θα έρθει η κάθαρση και θα ελεγχτούν ΟΛΕΣ ΟΙ 6.575 ΥΠΕΡΑΚΤΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ Η κυβέρνηση ΝΔ & ΠΑΣΟΚ.
            Η κυβέρνηση ΝΔ & ΠΑΣΟκ ΕΧΕΙ ΕΛΕΞΕΙ ΜΟΝΟ 34 υπεράκτιες εταιρίες από ένα σύνολο 6.575. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΝΡΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ.
            ‘Όσο για τα υπόλοιπα, προφανώς και πληρώνω πολύ περισσότερα σε council tax όπως σχεδόν και όλοι στο Λονδίνο, και επιπρόσθετα όπως πολλοί έλληνας που εργάζονται εδώ, δίνουμε στις δομές αλληλεγγύης που δραστηριοποιούνται στις γειτονιές όπου μεγαλώσαμε - στον Πειραιά και το Κερατσίνι για εμένα - κάθε μήνα πολλά περισσότερα από όσα πληρώνεις σε council tax. Θα ήταν ντροπή μας εάν δεν το κάναμε αυτό.

            Το ίδιο κάνουμε και κάποιοι από εμάς και με την Shelter η οποία προσπαθεί να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξει ούτε ένα παιδί άστεγο σε όλη την Βρετανία αυτά τα Χριστούγεννα. Σε κάθε σταθμό του μετρό υπάρχει η απλή και ουσιαστική ρήση της Shelter “One child homeless is a tragedy, more than one is a disgrace”. Απλό και αληθινό μήνυμα που ισχύει για όλα τα παιδιά και όλους τους ανθρώπους του κόσμου, σε Αθήνα, σε Λονδίνο, Βελιγράδι και παντού.
            Ας χαρούν όσο προλαβαίνουν τα παράνομα κέρδη τους οι ιδιοκτήτες των 6.575 υπεράκτιων εταιριών καθώς και όσοι έχουν και δεν πληρώνουν φόρους (τουριστικός κλάδος κτλ). Εμείς ως μισθωτοί επιστήμονες όπου και εάν βρισκόμαστε πάντα πληρώναμε και πάντα θα πληρώνουμε φόρους. Γι αυτό και παλεύουμε για δίκαιη φορολογία. Όσον αφορά τους άλλους υπεράκτιους και φοροδιαφεύγοντες, απλά να επαναλάβω ότι η κάθαρση έρχεται πλέον, δεν αργεί πια.
            Δεν θα πεθάνουν παιδάκια και αυτοί θα συνεχίζουν να κλέβουν το κοινωνικό σύνολο σαν να μην τρέχει τίποτε, ούτε θα έχουν για πολύ ακόμη πολιτική προστασία. Και το χρήμα πάντα αφήνει «ίχνη». Να το ξέρουν αυτό. Πάντα. Και έχουμε και τα skills ένεκα της εδώ εργασιακής εμπειρίας μας να τα βρίσκουμε αυτά τα «ίχνη».

    • Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
      Βαγγέλης, Πειραιάς @ tpe 02/12/2013 21:49:47

      Στα ευρωπαϊκά κράτη που κόβουν το ρεύμα όταν δεν το πληρώνεις, δίνουν και κοινωνικά επιδόματα που επιτρέπουν στον κάθε άνθρωπο να έχει φαγητό, στέγη και πρόσβαση σε βασικά αγαθά όπως ηλεκτρικό ρεύμα, θέρμανση και νερό.
      Μέχρι και η Μ. Θάτσερ δεν τόλμησε να κόψει τα κοινωνικά αυτά επιδόματα. Άσε που ποτέ δεν υπήρξε άνθρωπος που δεν είχε πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στην θατσερική Βρετανία. Ποτέ και κανένας, καθώς το Εθνικό Σύστημα Υγείας τους ήταν πάντα για όλους του ανθρώπους και όχι ανάλογα με τα ασφαλιστικά ταμεία.
      Είναι κυριολεκτικά τραγικό ένα κοριτσάκι 13 χρονών να φεύγει από την ζωή έτσι, την ίδια στιγμή που τα ανίκανα βουτυρόπεδα που δεν εργάστηκαν ποτέ τους ούτε σπούδασαν και ποτέ τους κανονίζουν τώρα που θα πάνε για ski. Και ονόματα πολλά από αυτά τα βουτυρόπαιδα, σε όλα τα κόμματα που εφαρμόζου και στηρίζουν πολιτικές «επεκτατικής λιτότητας» .

      Ξευτίλα, κατάντια. Θα έρθει η κάθαρση όμως. Δεν αργεί πια.

      • Magganas avatar
        Magganas @ Βαγγέλης, Πειραιάς 03/12/2013 04:28:29

        Βαγγέλη δίνουνε επιδόματα γιατί έχουνε και έσοδα.
        Σε μια χώρα όπου η φοροδιαφυγή είναι στο 60%-100%, όπου το κράτος πρέπει να πληρώνει ένα εκατομμύριο μισθούς στο δημόσιο (επειδή ο κάθε βουλευτής έβαζε και από 200 άτομα), όπου το κράτος βγάζει ανθρώπους στη σύνταξη στα 45, όπου το κράτος πρέπει να ταϊζει και να περιθάλπτει 2,5 εκατομμύρια ΛΑΘΡΟμετανάστες που δεν πληρώνουν καμία εισφορά, ε αυτό το κράτος τι επιδόματα να δώσει βρε Βαγγέλη;;;

        Από πού;;;

        • Επισκέπτης avatar
          Επισκέπτης @ Magganas 03/12/2013 09:48:43

          Επιδόματα; Ας έδινε τουλάχιστον αυτά που χρωστά σε ιδιώτες, στην ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, τα ασφαλιστικά ταμεία και μετά ας απαιτούσε φορολογική συνέπεια από τους πολίτες.

          Αλλά όταν το κράτος είναι ο μεγαλύτερος μπαταχτσής-χρεώστης, τι θέλετε να κάνει ο πολίτης;

          Για να μην μιλήσουμε για τα χρέη των κομμάτων.

          • Giorgis avatar
            Giorgis @ Επισκέπτης 03/12/2013 14:03:39

            Να καταλάβω, να δώσει αυτά που χρωστά, δηλαδή λεφτά που δεν έχει και έπρεπε να δώσει, και να τα δώσει αλλού. Δηλαδή οι εναπομείναντες ιδιωτικές εταιρίες να χάσουν και την ελπίδα να υπάρχουν. Βρε παιδιά, βρήκαμε καινούργιο υπουργό οικονομικών !!!

    • Γεώργιος avatar
      Γεώργιος @ tpe 03/12/2013 06:54:51

      Ναι, μπορώ. Γνωρίζω με απόλυτη βεβαιότητα για την Αλβανία και με αρκετή βεβαιότητα για την Ουκρανία(μάλιστα εκεί η φίλη που μου το ανακοίνωσε μου μίλησε για πέντε χρόνια που είχε να το πληρώσει αυτή).
      Υποθέτω επίσης πως το ίδιο περίπου ισχύει σε πολιτισμένες χώρες όπως η Σουηδία, Βέλγιο, Αυστρία, κ.λπ. Αλλά γι' αυτές ανοίγεις το διαδίκτυο και το μαθαίνεις.

  4. factorx avatar
    factorx 02/12/2013 19:37:04

    Ασε στο χωριό μου με μαγκάλια μεγαλώσαμε - και ακόμα με αυτά ζουν. Και δεν πέθανε κανένας

  5. CHRIS avatar
    CHRIS 02/12/2013 20:00:22

    Εγώ ήξερα ότι στα χωρία έχουν τζάκια και ξυλοσόμπες, όχι μαγκάλια μέσα στο σπίτι. Το τζάκι δεν εκλύει μονοξείδιο γιατί έχει καμινάδα.

    • factorx avatar
      factorx @ CHRIS 02/12/2013 20:15:49

      Για κάνε καμια βόλτα στα βουνά αγαπητέ.Εκτός των άλλων το μαγκάλιμβγάζει και θαλπωρή. Επι της ουσίας τώρα:άλλο ο τραγικός θάνατοςε και άλλο η σκύλευσή του

      • πΔπ avatar
        πΔπ @ factorx 02/12/2013 21:11:11

        Φάκτορα στα δικά μου τα μέρη, χρησιμοποιούσαμε μαγκάλι και καίγαμε πυρήνα. Πυρήνας ήταν το χωνεμένο υπόλοιπο του καρπού της ελιάς αφού του είχαν φύγει και τα τελευταία ίχνη ελαίου.
        Μολονότι δεν παρήγαγε Μονοξείδιο, το είχαμε έγνοια να ανοιγοκλείνουμε την πόρτα της αυλής.
        Ατυχώς σήμερα καίνε κάρβουνο έχοντας την πλήρη άγνοια της επικείμενης δηλητηρίασης.

        Πονάει χέρι κόψη κεφάλι αφού όλοι έχουμε ακούσει ιστορίες για καραβάκια που λύνουν από τον ένα μόλο για να δέσουν στον επόμενο, "αδειάζοντας".
        Δεν φταίει το πρατήριο καυσίμων στο Νευροκόπι π.χ. με την δεξαμενή του ενός τόνου.
        Μην βλέπουμε την αθερίνα και χάνουμε το κήτος!
        Εν κατακλείδι, ατυχείς οι χειρισμοί και η ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ.

      • Rainbow avatar
        Rainbow @ factorx 04/12/2013 10:41:15

        Η τοποθέτηση αυτή εχει δύο αναγνώσεις.Η πρώτη μας λέει οτι αφού τη δεκαετία του 50 και του 60 ο κόσμος στα χωριά ζεσταινόταν με μαγκάλια και κατάφερε να επιβιώσει αρα λοιπόν δεν τρέχει και τίποτα εαν γυρίσουμε σε τέτοια επίπεδα διαβίωσης.Μπορούν ανετα και τα παιδιά να σπουδάζουν κάτω από ενα λυχναράκι,μπορούν ανετα οι οικογένειες να ξαναγυρίσουν στον πάγο και να πετάξουν τα ψυγεία και αλλα τέτοια γραφικά.Ετσι κι αλλιώς αυτό είναι το οραμα του πολυχρονεμένου μας Αντώνη και των συν αυτώ για την κοινωνία.Επιστροφή στο παρελθόν,φτάνει να μη θιγούν οι τραπεζίτες,οι ελιτ,τα κομματόσκυλα, αυτοί τελοσπάντων που ευθύνονται για την κατάντια της οικονομίας.Να μάθει ο λαός να ζει με τα μαγκάλια.Σε δεύτερη ανάγνωση βγαίνει ο κυνισμός ενός ''επιβιώσαντα'' των ρύπων των φουφούδων,που κατάφερε να χειριστεί επάξια το ''εργαλείο'' και δεν την ''πάτησε'' οπως η ατυχη γυναίκα από τη Σερβία και οπως την είχαν ''πατήσει'' οι φοιτητές από τη Λάρισα πριν από μερικούς μήνες.Ο σεβασμός στη μνήμη αυτών των ανθρώπων προτάσσει να είμαστε περισσότερο σεμνοί και σοβαροί κύριε Φάκτορα.Είναι θέμα ανθρωπισμού πρώτα και κύρια.Η τοποθέτηση σας λοιπόν είναι εντελώς ακυρη. Και κάτι τελευταίο.Εγώ ξέρω οτι οι κοινωνίες πάνε μπροστά,βελτιώνονται οι συνθήκες ζωής των ανθρώπων,δεν γυρνάνε πίσω στην εξαθλίωση.

    • Giorgis avatar
      Giorgis @ CHRIS 03/12/2013 14:07:43

      Για πρόσεχε, γιατί του χρόνου ίσως είναι συρά σου. Το μονοξείδιο είναι βαρύτερο του αέρα και παράγειτε στο τέλος όταν σβίνουν τα κάρβουνα. Κάθε τζάκι τα παράγει αλλά όταν περπατάς σε ένα δομάτιο δεν κατακάθεται στο πάτομα, άσε που αν αερίζεται το δομάτιο, τη γλειτώνεις

  6. Magganas avatar
    Magganas 02/12/2013 20:05:11

    TPE άστον,
    σε όλες τις πολιτισμένες κι ευημερούσες ευρωπαϊκές χώρες, το ρεύμα κόβεται όταν δεν πληρώνεται.
    Τέλος

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ Magganas 02/12/2013 21:06:41

      Αυτές οι ...πολιτισμένες κι ....ευημερούσες όμως χώρες, δεν έχουνε καλπάζουσα ανεργία 30%. Έχουν; Αφήστε λοιπόν τις ισοπεδωτικές παραπλανητικές γενικεύσεις-συγκρίσεις που καταντούν ανόητες.

      • Magganas avatar
        Magganas @ Άκρη Άκρη 03/12/2013 04:24:17

        Ούτε έχουν το 10% του πληθυσμού στο δημόσιο, συνταξιούχους 45 ετών και τη φοροδιαφυγή στο 60%-100%...
        Μας έχουνε πάρει χαμπάρι στο εξωτερικό και δεν μας πιστεύει κανείς πλέον πλην Ιταλών που είμαστε una faccia una razza...

        Αφήστε την "κλάψα", δεν συγκινείτε κανέναν στα κέντρα αποφάσεων (ημεδαπά και αλλοδαπά) ούτε βοηθάτε τον εαυτό σας...

        • Άκρη Άκρη avatar
          Άκρη Άκρη @ Magganas 03/12/2013 11:36:47

          Αυτό που λέτε ''κλάψα'', είναι οργή, αηδία και υπόσχεση. Εγώ τον εαυτό μου τον ...βοηθάω μονάχα οπλίζοντάς τον με πίστη και αποφασιστικότητα.
          Τα ...''εξωτερικά κέντρα των αποφάσεων'' τώρα και οι εξαγορασμένοι υπαλληλίσκοι τους, θα λάβουν σύντομα το μήνυμα των ''σαν εμένα'', ....κύριε.
          Οι ... Μαγγανάδες, πάντα θα έχουν τους δικούς τους λόγους που τους ωθούν απεγνωσμένα, να επιβάλλουν τη συλλογική ενοχή. Αφήστε το όμως, πια δεν παίζει.....

    • Γεώργιος avatar
      Γεώργιος @ Magganas 03/12/2013 06:57:44

      Κάνετε λάθος κύριε. Μιλάω πάντα με στοιχεία και εκτός από την Αλβανία τα ίδια και καλύτερα ισχύουν για την Ουκρανία. Μετράτε πάντως τα πραγματα με τα μικρά μέτρα σας, γιατί δεν έχετε καταλάβει πως το κράτος γίνεται ανάλγητο και το έχετε αποδεχθεί. Λυπάμαι.

  7. Magganas avatar
    Magganas 02/12/2013 20:06:24

    Και με μασίνες στην Ήπειρο... :)

  8. PanPan avatar
    PanPan 02/12/2013 20:12:47

    Αναλγησία... Πόσα σπίτια δεν είχαν ρεύμα πριν δύο-τρία χρόνια και πόσα τώρα; Με κάτι τέτοια μου έρχεται στο μυαλό το γνωστό "Θα γυρίσει ο τροχός και.........." . Και ξέρετε γιατί; Γιατί η έλλειψη κατανόησης στους "από κάτω" θα τα φέρει "άνω κάτω".Η υποστήριξη μιας πολιτικής χωρίς όρους οδηγεί τη κατάσταση στο ανεξέλεγκτο.

    • Γεώργιος avatar
      Γεώργιος @ PanPan 03/12/2013 07:10:13

      Πες τα , γιατί κάποιοι εδώ νιώθουν πως έπιασαν τον ταύρο από τα κέρατα.
      Αλλά, όπως έλεγε ο Καραισκάκης στους Άγγλους Τσωρτς και Κόχραν: τον μπγα(ταύρο) τον πιάνουν απ' τα αρχ..... και παραλάει.

  9. Άκρη Άκρη avatar
    Άκρη Άκρη 02/12/2013 20:24:20

    Ντροπή, κατάντια κι απερίγραπτη ξεφτίλα. Δεν έχει νόημα η ...ανάλυση. Όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά τους φταίχτες που προσπαθούν να εκλογικεύσουνε τη φρίκη και να μας ''βοηθήσουν'' να εθιστούμε με το έγκλημα, ως λογικό επακόλουθο της οικονομικής αδυναμίας. Προσοχή, μη μείνετε άνεργοι, μη γίνετε φτωχοί. Θα σας κόψουνε το ρεύμα (πολύ φυσικό,παντού έτσι γίνεται), θα εξαθλιωθείτε κι αν τελικά πεθάνετε, θα είστε ένας ακόμη αριθμός, αμελητέος και καταχωρημένος ψυχρά στις απολύτως ανεκτές παράπλευρες απώλειες ... Ο δρόμος τους προς την ....ανάκαμψη, την φάντασμα-ανάπτυξη και την επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος, στάζει αίμα τελικά και γλιστράει....

    • Γεώργιος avatar
      Γεώργιος @ Άκρη Άκρη 03/12/2013 07:13:15

      Πολύ σωστά , Άκρη, γιατί αν λες το αυτονόητο εδώ , πως πρέπει να είμαστε άνθρωποι πάνω απ' όλα , είσαι περίπου παρείσακτος.

  10. παραμεθοριος avatar
    παραμεθοριος 02/12/2013 21:08:51

    οι δηλωσεις των εκπροσωπων ενθεν και εκειθεν ειναι για φτυσιμο και για τα πανηγυρια. Οι υπολοιποι πρεπει να κατλαβουμε χωρις να κανουμε τους εξυπνους
    πως οταν δεν υπαρχουν δουλειες δεν υπαρχουν εσοδα, και δεν μπορουν να καλυφθουν ουτε οι στοιχειωδες αναγκες των ανθρωπων.
    Τωρα αν καποιοι επιμενουν πως η υψηλη ανεργια ειναι τυχαιο και τραγικο γεγονος να το συζητησουμε, αν και θα ηταν προτιμοτερο να δουμε σαν πολιτες τι κανουμε οταν ξερουμε οτι συμβαινει διπλα μας, και τι κοινωνικες πολιτικες να επιβαλουμε ωστε κανενας να μην μηνει χωρις φως, και κανενα παιδι να μην κρυωσει μερες πουρχωνται.

  11. kapar13 avatar
    kapar13 02/12/2013 21:31:36

    Επειδή έχουμε να κάνουμε με αλήτες και πουλητάρια που δεν ορρωδούν προ ουδενός, ας κοιτάξουμε όλοι αν μπορούμε να προλάβουμε τίποτα στη γειτονιά, στην ενορία μας, στο σχολείο των παιδιών μας. Μόνοι μας. Μην περιμένετε από κανέναν άλλον.
    Με προσοχή και διακριτικά. Ποιος ξέρει πόσα άλλα τέτοια γίνονται κοντά μας;
    Εγώ ντράπηκα πολύ σήμερα.

  12. Zame avatar
    Zame 02/12/2013 21:44:17

    ε ρε κατάντια..
    η Ισχυρη Ελλαδα ..
    πραγματικά δεν έχει νόημα καμιά ανάλυση..
    οδηγεί σε παραλυτική εξουθένωση..
    εκμηδενίζει & δημιουργεί συνθήκες να μην υπάρχει ούτε κουράγιο
    ούτε ελπίδα για ανάκαμψη.
    μόνον ΓΛΙΤΣΑ πού βρωμάει.

  13. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 02/12/2013 21:49:40

    Κατάληψη τῆς ΔΕΗ, ᾿Αλέξη. :D

  14. τάσος avatar
    τάσος 02/12/2013 21:52:32

    θυμήθηκα το ποίημα πέρσι του μάνου ορφανουδάκη. έπρεπε να φτάσουμε σε τέτοιο σημείο για να γραφτεί τέτοιο ποίημα.

    http://www.poiein.gr/archives/21785

  15. Tassos avatar
    Tassos 02/12/2013 22:02:25

    Στην Σερβία απ' όπου έφυγαν έχουν μνημόνιο? Και πως αφού δεν έχουν μνημόνιο περνάν χειρότερα από μας? 300 χιλιάδες διακοπές ρεύματος έχουν με πληθυσμό 6 εκατομμύρια.

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ Tassos 03/12/2013 04:54:50

      Εμάς μας ...βομβαρδίζουν με άλλους τρόπους. Εκείνους τους κατέστρεψαν με αληθινά πυρά και τόνους χυδαιότητας. Μην είστε τόσο υποκριτής και ασεβής, εκτός κι έχετε άγνοια...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Tassos 03/12/2013 16:43:49

      Στη Σερβία ακόμη και οι απατεώνες συνεταίροι του Μιλόσεβιτς (πού άρχισαν αγκαλιά με τον Τόμσεν και τέλειωσαν όπως τέλειωσαν) ποτέ δεν ισχυρίσθηκαν ότι είναι "ισχυρή Σερβία". Ούτε έκαναν "επανίδρυση του κράτους". Ούτε "αλλαγή". Οϋτε διοργάνωσαν Ολυμπιακούς.
      Να κυττάμε τα χάλια μας, πως μας έφαγε ως χώρα η αλαζονεία και η υπεροψία του "πολυμήχανου αστού". Αποκαλούσαμε τους άλλους γείτονες "σκοτεινά φτωχά Βαλκάνια", ενώ εμείς είμασταν δήθεν City και Wall Street.
      Τρινιτάντ εντ Τομπάγκο είμασταν. Τι Τορτούγκα, τι Κρανίδι... Το 1/3. Οι λοιποί είμασταν και ειμαστε, ότι οι Σέρβοι, οι Βούλγαροι, οι Κροάτες, οι Φυρόμιοι. Ότι οι Νότιοι Ιταλοί, οι Ανδαλουσιάνοι, οι Σαρδηνοί.
      Δεν είναι κακό να είσαι Βαλκάνιος ή Μεσογειακός. Περηφάνια μας. Ευρώπη ειμαστε και μείς οι Βαλκάνιοι.
      Η καταστροφή είναι να είσαι ξιπασμένος δήθεν υπεράκτιος.
      Έστι Δίκης οφθαλμός, ός τα πάνθ' ορά.
      Το κρίμα στο λαιμό των αστών και των δούλων τους.

  16. karasumi avatar
    karasumi 02/12/2013 22:21:14

    Το να λένε κάποιοι, πόσο κακό είναι να κόβεται το ρεύμα σε όσους δεν πληρώνουν τη ΔΕΗ, δε λέει τίποτε, υποκριτικές κόρωνες είναι. Ας πούνε να μπει τώρα ένας νέος φόρος για τη χρηματοδοτηση των απλήρωτων λογαριασμών της ΔΕΗ. (Και μετά ακόμα ένας, διότι το 80% των Ελλήνων δεν θα έχουν να πληρώσουν ξαφνικά τη ΔΕΗ). Διότι στην ονειροχωρα που ζούνε, είναι προφανές ποιος μπορεί και ποιος δε μπορεί να πληρώνει, κανένας άλλος δεν σπεύδει να επωφεληθεί δηλώνοντας ψευδώς αδυναμία κι όταν κάποιος δεν πληρώνει, το ποσό αυτό το καλύπτει ο Άγιος Βασίλης.

  17. παραμεθοριος avatar
    παραμεθοριος 02/12/2013 22:26:01

    Kαταληψη οχι Φωτεινουλα, αλλα τι θαλεγες να πηγαινουν οι λογαριασμοι των πραγματικα ανεργων και φτωχων, σε κανενα κρατικο ταμειο, και να καλυπτονται απο πορους απο εκει που μπορουν να κοπουν, βουλη κομματα, 500 πιο λιγα οι βουλευτες, εισφορες απο ιδιωτες κλπ.
    Η εχεις αλλες ιδεες για ασκηση κοινωνικης πολιτικης και αλληλεγγυης;

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ παραμεθοριος 03/12/2013 00:41:01

      ῎Ε λοιπόν ντροπή σέ ὅλους πού ἐπενδύουν σέ τέτοια τραγικά γεγονότα! ῎Αγνοια, ἤ κακή στιγμή;; ῏Ηταν ἡ πρώτη φορά πού χρησιμοποίησε ἡ μητέρα τοῦ ἄτυχου κοριτσιοῦ μαγκάλι;; Οἱ γονεῖς μου ἄναβαν δύο μαγκάλια ὅταν ἤμουν πιτσιρίκι, τό ἕνα μάλιστα μπρούτζινο, φανταχτερό γιά τό σαλόνι τοῦ πατρικοῦ μου. Πάντα ὑπῆρχαν ἀτυχήματα μέ μαγκάλια, ἀλλά βλέπεις οἱ πολιτικοί τότε δέν ἔπαιζαν μέ τόν πόνο τῶν συνανθρώπων τους!!

      • Άκρη Άκρη avatar
        Άκρη Άκρη @ Φωτεινή 03/12/2013 04:51:48

        Δε γίνεται να συγκρίνουμε το 2013 με το 1950. Είναι λάθος. Εκατό χρόνια πριν μαγκάλια, σήμερα καλοριφέρ, ηλεκτρικά σώματα, αίρ κοντίσιον. Όταν μιά πολιτεία είναι ανίκανη να εξασφαλίσει τα στοιχειώδη στους πολίτες της (είτε αυτό είναι η δυνατότητα εργασίας είτε η επιδοματική στήριξη της ανεργίας), δεν έχει νόημα να ανατρέχουμε στις τρυφερές παιδικές μας ...μνήμες για να διακαιολογήσουμε τ΄αδικαιολόγητα. Εδώ δεν πρόκειται περί...ρομαντικής αναπαράστασης της παρελθούσας ζωής της υπαίθρου, στην πόλη. Γι απόγνωση πρόκειται. Τα μαγκάλια είναι πρωτόγονη κι επικίνδυνη μέθοδος ....θέρμανσης κι ο καταναγκασμός στην εξ απελπισίας καταφυγή σ΄αυτήν, είναι κα τά ντια. Τα υπόλοιπα νομίζω περισσεύουν.

  18. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 02/12/2013 22:52:20

    Όχι, στην Σερβία "από όπου έφυγαν" είχαν ΝΑΤΟ και "ανθρωπιστικούς βομβαρδισμούς" εξ ου και η οικονομική κατάρρευση της πατρίδας τους.
    Γλύτωσε η Μάνα από το ΝΑΤΟ, για να χαθεί στην Ελλάδα του Μνημονίου και της «επεκτατικής λιτότητας».

    Όσο για τα αλλά, ποτέ τα «ευρωπαϊκά» κόμματα δεν κατάφεραν 30 χρόνια τώρα να φτιάξουν στην Ελλάδα τον πυρήνα τουλάχιστον ενός ευρωπαϊκού κοινωνικού κράτους. Κατά τα προτάσσουν την Ευρωπαϊκή προοπτική … αξίες κτλ
    Ξεφτίλα και κατάντια. Ξεφτίλα και κατάντια.

  19. Magganas avatar
    Magganas 03/12/2013 04:54:32

    Είχα έρθει στην Αθήνα τον περασμένο μήνα για ένα ραντεβού με πελάτη. Το απόγευμα μετά το ραντεβού μου (ήταν Πέμπτη), δώσαμε ραντεβού με συγγενικό μου πρόσωπο στις καφετέριες στο Μαρούσι που είναι εκεί στον ηλεκτρικό στη σειρά.
    Ε λοιπόν και οι 5-6 καφετέριες πόσες είναι εκεί, ήτανε πίτα!
    Δεν έβρισκες να κάτσεις πουθενά! Είχανε βάλει κι έξω αυτά τα ψηλά τα θερμαντικά με τη μπουκάλα πετρογκαζ (δεν ξέρω πως λέγονται στα ελληνικα) γιατί ήταν και έξω γεμάτα! Λαοθάλασσα!
    Ο καφές 4 Ευρώ!

    Εγώ εκεί δεν είδα ούτε τον Κοπελούζο, ούτε τον Βαρδή, ούτε τον Πολέμη. Είδα κόσμο νορμαλ.
    Θα πρέπει αυτός ο κόσμος λοιπόν να καταλάβει, ότι οι εργαζόμενοι (ιδιωτικοί και δημόσιοι) σε όλες τις πολιτισμένες και ευημερούσες χώρες της Ευρώπης (και μάλιστα με μισθούς πολύ μεγαλύτερους από τους ελληνικούς), περιμένουνε το Σαββατοκύριακο για να βγούνε έξω να πιούνε καφέ.
    Ε, με αυτήν την ιδέα πρέπει να συμφιλιωθούνε και οι Έλληνες εκεί πέρα.
    Δεν μπορεί να βγαίνεις 15-20 μέρες το μήνα στις καφετέριες, να πληρώνεις 60-80 Ευρώ για καφέδες και μετά να φωνάζεις για το λογαριασμό της ΔΕΗ που ήρθε π.χ. 50 Ευρώ.
    Ο καφές με 4 Ευρώ στην καφετέρια είναι (τουλάχιστον τις καθημερινές ημέρες) "έξτρα" δεν είναι νορμαλ.
    Εμείς μια ζωή στο εξωτερικό, δουλεύουμε 14 ώρες το 24άωρο επί σειρά ετών για να έχουμε τα ανάλογα εισοδήματα ώστε να πίνουμε καφέδες και να τρώμε έξω και τις καθημερινές κι όποτε θέλουμε.
    Στην Ελλάδα, οι άνεργοι, οι εργαζόμενοι με 500 Ευρώ το μήνα και οι δημόσιοι υπάλληλοι με 800 ευρώ το μήνα, ΔΕΝ μπορούνε να πιούνε καφέ τις καθημερινές με 4 Ευρώ. Τελεία και παύλα.
    Αν το κάνουν, η ΔΕΗ θα κόψει το ρεύμα και πολύ καλά θα κάνει...

  20. αέρας avatar
    αέρας 03/12/2013 10:21:28

    Όλα αυτά τα σχόλια διαιρωτούμαι αν τα διαβάζουν και οι ΥΠΑΙΤΙΟΙ που με τα χρόνια έφεραν τον λαό και την χώρα σε αυτή την τραγική -άθλια κατάσταση.

  21. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 03/12/2013 16:32:09

    Δεν χρειάζεται εξεταστική, έκαναν όλοι μαζί (Τσίπρας και ΝΔΣΟΚ) "προανακριτική" - για τη λίστα "Λαγκάρντ".
    Το κρίμα για το κορίτσι στο λαιμό τους, στους πολιτικούς - δούλους της παρασιτικής πλουτοκρατίας. Δημόσια έσοδα από την ανάκτηση μικρού μέρους της φοροδιαφυγής 2000 - 2008, θα ήταν υπεραραρκετά για μέσα κοινωνικής προστασίας των αφυνατων.
    Κατά τα άλλα φταίει η ..τροικα. Οι εγχώριοι πολιτικοί, οι Χατζηαβάτηδες της πλουτοκρατίας με 10 υποκλίσεις την ημέρα, και τα τσιράκια τους στα ΜΜΕ πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα.
    Η Ελληνική πολιτική τάξη βρωμάει ολόκληρη. Όσοι είχαν υπεύθυνες θέσεις 1990 - 2008 να φύγουν, όλοι μαζί, δεν τους χρειαζόμαστε. Δεν πρόκειται να γίνουν πιστευτοί ούτε το 2050.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Uncle Stgm 04/12/2013 00:37:55

      "Η Ελληνική πολιτική τάξη βρωμάει ολόκληρη. Όσοι είχαν υπεύθυνες θέσεις 1990 – 2008 να φύγουν, όλοι μαζί, δεν τους χρειαζόμαστε. Δεν πρόκειται να γίνουν πιστευτοί ούτε το 2050."

      Δέν βρωμοῦσε πρίν τό 90; :D ᾿Αθεράπευτα ρομαντικός καί ἀνδρεοσοσιαλιστής; ᾿Επιτέλους μήν μᾶς προκαλεῖτε μέ ἐπιλεκτικές μνῆμες !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.