#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/07/2010 14:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πάγκαλος και ΛΑΟΣ ανταγωνίζονται στον … αντικομμουνισμό !



Προφανώς ο κ. Πάγκαλος και το ΠΑΣΟΚ ζήλεψαν την δόξα του …ΛΑΟΣ που προκειμένου να αντιμετωπίσει τις εσωτερικές αναταράξεις (σε λίγο περισσότερα) άρχισε τις επιθέσεις στο ΚΚΕ (δείτε: Εμφυλιοπολεμικό κλίμα στην Βουλή).

Βέβαια ο πρώην κομμουνιστής κ. Πάγκαλος έχει διακριθεί και στο παρελθόν στην πολεμική του ΚΚΕ. Αυτή την φορά όμως ξεπέρασε εαυτόν: Είπε μεταξύ άλλων τις τελευταίες ώρες

«Η τακτική του ΚΚΕ μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία θυμάτων.

Η ιδεολογία της βίας του ΚΚΕ είναι ίδια με του δολοφόνου της γειτονιάς.

Το ΚΚΕ δεν αναγνωρίζει το Σύνταγμα και δείχνει να επιδιώκει 3ο γύρο στον πόλεμο.

Το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ του Τσίπρα βαίνουν προς εξαφάνιση.

Το ΚΚΕ θέλει έναν νεκρό! ….»

Το ΚΚΕ απάντησε με την σκληρότερη σχετική ανακοίνωσή του μέχρι σήμερα: «Γεννήθηκαν νέοι Γκέμπελς. Το μόνο που δεν έχει πει ακόμα η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ είναι ότι το ΚΚΕ είναι υπεύθυνο για την καπιταλιστική οικονομική κρίση. Ειδικά ο κ. Πάγκαλος με όσα είπε στην εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ” και στον τηλεοπτικό σταθμό “MEGA”, αποκαλύπτει για άλλη μια φορά με την ΚΥΠατζήδικη φρασεολογία του ότι η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ είναι έτοιμη για κάθε είδους προβοκάτσια σε βάρος του ΚΚΕ και του λαϊκού κινήματος. Είναι επικίνδυνοι, οι εργαζόμενοι πρέπει να αγρυπνούν».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ι. Αμηλίδης avatar
    Ι. Αμηλίδης 05/07/2010 14:35:58

    ΜΠΡΑΒΟ, να εξαφανιστεί η αποτυχημένη Αριστερά με τα αισχρά οράματά της.

    Κανένα έλεος στον κομμουνισμό, παρελ΄θον είναι ένα κόμμα γέρων, το μέλλον ανήκει σε εμάς και εμείς σιχαινόμαστε τον κομμουνισμό

    γεροντίλα

  2. ataktos avatar
    ataktos 05/07/2010 14:43:21

    οι πανιβλάκες και ...πανικοβλακες .. από αυτό ξεχωρίζουν .. άλλωστε

  3. aengus avatar
    aengus 05/07/2010 14:50:22

    Έχει γραφτεί και ….στιχάκι….
    ………..

    Πνευματική παχυσαρκία περιφέρει
    Με τον Καρατζαφέρη χέρι-χέρι…

  4. θανος avatar
    θανος 05/07/2010 14:51:20

    ta αισχρα αιτηματα των κομμουνιστων ειναι η ισοτητα και η κοινωνικοποιηση των μεσων παραγωγης,οχι κρατικοποιηση.ο μαρξ απεδειξε απο που βγαινει το κερδος.ορισμενοι παραμενουν αθεραπευτοι με αυτο που ηταν οι δικοι τους ,΄΄κουισλιγκ,και συνεργατες των κατακτητων της ελλαδας.φτανει πια με τους μαυραγοριτες και τους απογονους τους

  5. Misha avatar
    Misha 05/07/2010 14:52:16

    Η κυβέρνηση Σημίτη έκανε πολλαπλά εγκλήματα ενάντια στον τόπο.
    Σε δυο τρία από αυτά ήταν πρωταγωνιστής ο , κατά Στάθη, εικονιζόμενος Hippopotamus Cenyaticus.
    Το πρώτο ήταν όταν ζήτησε να αποσυρθεί η ελληνική σημαία από τα Ίμια, το δέυτερο η παράδοση του ηγετη των Κούρδων Αμ.Οτσαλάν στους Τούρκους.
    Το τρίτο ήταν η παράδοση «γης και ύδατος» στους ΝΑΤΟϊκούς για τον βομβαρδισμο του φίλου σερβικού λαού.Στις δύο τελευταίες αποστολές είχε τη σύμπραξη του σημερινού κατοχικού πρωθυπουργού.

    Αν στη χωρα βρεθεί ένας πολιτικός με άντερα θα πρέπει να τον στείλει να σαπίσει μαζί με τον Ιωαννίδη.

    • aengus avatar
      aengus @ Misha 05/07/2010 14:55:18

      Πέσ’ τα καλέ μου Misha.

    • Dal avatar
      Dal @ Misha 05/07/2010 15:08:46

      Επιπλέον αναγνώρισε τουρκικά δικαιώματα στο Αιγαίο και ότι υπάρχουν συνοριακές διαφορές με την Τουρκία. Επί πρωθυπουργίας του η διαφθορά πήγε σύννεφο ,ενώ είχε υποσχεθεί εκσυχρονισμό. Ήταν κατά την άποψή μουο χειρότερος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης.

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Misha 05/07/2010 18:04:37

      Μην ανησυχείς Misha. Ήδη το λίπος του σαπίζει εδώ και πολύ καιρό.
      Εξ ου και η μοχθηρία του.

  6. theag avatar
    theag 05/07/2010 14:53:11

    Ο Παγκαλος δεν ειναι αμοιρος ευθυνων( βλεπε ΙΜΙΑ, Οτσαλαν, κουμπαριες και κοτερα με κοκκαλη κτλ.). Αυτο ομως δε του απαγορευει να λεει και αληθειες.
    Εν προκειμένω, για το ΚΚΕ, ΑΡΙΣΤΑ τα ειπε.
    Οπως τα ειπε αριστα, και επιτελους με ονοματεπωνυμα για τις γαλαζιες λοβιτούρες στην ΑΓΡΟΓΗ.
    Μακαρι και οι 269 να ξηλωθουν!
    Μπραβο και στο Σαμαρα που δεν καλυψε τη ποντικομαμη το Χατζηδακη και τον παρεδωσε στη γνωμη του κοσμου, μιας και προσπαθουσε να δικαιολογησει τα αδικαιολόγητα.

    • ataktos avatar
      ataktos @ theag 05/07/2010 15:09:37

      theag - μα πρόκειται για επίσημο κυβερνήτη ..και οχι για νταβατζή που ντερλίκωσε μια ακόμα κανάτα .. κόκκινο κρασί και ...δεν έσκασε

    • man8os avatar
      man8os @ theag 05/07/2010 15:27:35

      Βεβαια πρεπει να ξυλωθουν και τα 5000 βυσματα του ΠΑΣΟΚ, περα απο τους 270 της ΝΔ.
      Θα ξυλωθουν αυτα?
      Και φυσικα εχει δικιο ο Παγκαλος για το ΚΚΕ, αλλα να δουμε να ξυλωνει και τα βυσματα τυ ΠΑΣΟΚ. Μονο τοτε θα του πω μπραβο.
      Αν εχει 2 μετρα και 2 σταθμα δεν ειναι δικαιοσυνη αλλα τρανη αδικια.

  7. Greg avatar
    Greg 05/07/2010 14:55:19

    Η προβοκάτσια σε βάρους του λαού έχει ήδη συντελεστεί με τους τρεις νεκρούς στην τράπεζα. Το μόνο έγκλημα στην παγκόσμια ιστορία το οποίο έγινε μέρα μεσημέρι, στο κέντρο ευρωπαϊκής πρωτεύουσας, παρουσία χιλιάδων αυτοπτών μαρτύρων -μεταξύ των οποίων αστυνομικών και κάθε είδους κρατικών υπαλλήλων- και δεν έχει εξιχνιαστεί! Τις πταίει;

  8. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 05/07/2010 15:00:19

    Ας τελειώσει ποιά αυτή η καραμέλα με τον αντικομμουνισμό και το σύνδρομο καταδίωξης της αριστεράς....Δεν δέχονται έλεγχο στα οικονομικά τους και απο που προέρχονται τα χρήματα που κινούν τα νήματα στον Περισσό,για να μην αποκαλυφθούν τα ονόματα των δοσίλογων εμ συγνώμη των συνεργατών του κόμματος.Καταλαμβάνουν λιμάνια,κτίρια,δρόμους που σε άλλη χώρα θα θεωρούνταν ευθεία επίθεση κατά του πολιτεύματος και πραξικοπηματική πράξη....Γράφουν το σύνταγμα και τους νόμους στα παλιά τους τα παπούτσια και προκαλούν κιόλας...Είναι ένα κόμμα στα όρια της παρανομίας και όποιος τολμήσει να πεί οτιδήποτε εναντίον τους τον κατηγορούν ώς αντικομμουνιστή,φασίστα και λοιπές προπαγανδιστικές τρίχες...Και επιτέλους ας μας πεί κάποιος για το τι γίνεται στην τυποεκδοτική και τις συνθήκες εργασίας που επικρατούν εκεί.Το δουλεμπόριο του 18ου αιώνα δεν πιάνει μια,μπροστά στα όργια ανομίας της τυποεκδοτικής...Α,και να μην ξεχάσουμε την παρεμπόδιση στους ελέγχους της αστυνομίας όταν γίνονται νομότυπα έλεγχοι σε σπίτια που μένουν σαν ζώα εκατοντάδες λαθρομετανάστες και τα ευρήματα είναι πλούσια σε ναρκωτικά κ όπλα....Ο κόσμος ξυπνάει,η τελευταία κομμουνιστική χώρα της υφηλίου μας τελείωσε....Αυτοί είναι οι καλύτεροι συνεργάτες της Νέας Τάξης μαζί με τον Πάγκαλο φυσικά απο άλλο μετερίζι που μετέτρεψαν τη χώρα σε ένα απέραντο μπ....

  9. zackii avatar
    zackii 05/07/2010 15:02:21

    Ήθελα νάξερα πως σε μιά κυβέρνηση που καταρέειβγαίνουν κάποιοι γιά να υπερασπιστούν τι? Αφού στις επόμενες εκλογές-αν αργήσουν να τις κάνουν βέβαια- δεν θα βρουν ούτε το δικό τους ψήφο. Γιατί να δείχνουν τέτοιο πρόσωπο, και μάλιστα ενάντια στο ΚΚΕ, που κάνει το αυτονόητο.

  10. aengus avatar
    aengus 05/07/2010 15:05:27

    -Ο ΥΠΕΞ του Πρωτοκόλλου της Μαδρίτης που κατήγγειλε ο πατριώτης Πεπονής και πολλοί άλλοι. (Όποιος δεν ξέρει τι προβλέπει το Πρωτόκολλο της Μαδρίτης πρέπει να ντρέπεται να βγει και στη γειτονιά του)
    -O αντιπρόεδρος των Υμίων
    -Aυτός που έδωσε τον Οτσαλάν στους Τούρκους
    -Aυτός που υποσχέθηκε να παραιτηθεί αν δε βρεί αποδείξεις ότι το ΚΚΕ τα πήρε από τον Γερμανό (και βεβαίως 2-3 χρόνια μετά ποιος να θυμάται…)
    - Aυτός που απαιτούσε να ελέγξουν τις επιχειρήσεις του ΚΚΕ (902, Τυποεκδοτική, Ριζοσπάστη, Σύγχρονη Εποχή) ορκωτοί λογιστές (κάτι που γίνεται κάθε χρόνο βέβαια).
    -Αυτός που μετά τους ελέγχους δήλωσε ότι δεν μπορείς να στηρίζεσαι στο τι λένε οι ορκωτοί λογιστές. !!!!!!!

  11. Orestios avatar
    Orestios 05/07/2010 15:10:10

    Οι εθνικοσοσιαλιστές σε κόντρα με τους μπολσεβίκους.
    Έχουν χάσει κάθε ψυχραιμία στο ΠΑΣΟΚ. Η διάλυση είναι προ των πυλών μάλλον.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Orestios 05/07/2010 15:13:10

      Θα αναλάβουν οι αρχειομαρξιστές οσονούπω.

    • man8os avatar
      man8os @ Orestios 05/07/2010 15:32:50

      Μου μυριει πραξικοπιμα εμενα... απο το ΠΑΣΟΚ μερια...
      Ουτε σεβονται το συνταγμα, και φροντιζουν νατο κανουν κουρελοχαρτο τοσο απο τους ιδιους οσοκαι απο τους αντιπαλους τους...
      Απλη η λογικη τους
      Πολιτειακη Κριση-Απαξιωση σταθερων-Καταστροφη του αντιπαλου-επιβολη νεου καθεστωτος

      • Orestios avatar
        Orestios @ man8os 05/07/2010 15:56:14

        Το ΠΑΣΟΚ τρέμει τις απεργείες.
        Μοναδικό σκοπό έχει να καταστείλει κάθε είδους αντίδραση.
        Όμως έχουν αποτύχει. Ο κόσμος αντιδρά στους κλεπτοκράτες.
        Η σοσιαλιστική χούντα είναι ήδη παρούσα. Το Σύνταγμα είναι κουρελόχαρτο και οι θεσμοί προσβάλλονται με τρόπο απαίσχυντο.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 05/07/2010 16:00:10

        Τις θελουν τις απεργειες...
        Για να δικαιολογησουν την αγρια καταστολη αν τα πραματα πανε ασχημα

      • Orestios avatar
        Orestios @ man8os 05/07/2010 16:11:21

        Οι απεργείες όσο ελέγχονται από κάτι τομάρια του ΠΑΣΟΚ είναι αποδεκτές. Μπορούν να ελεγχθούν και να προκληθούν νεκροί, αν το θελήσουν οι αντεξουσιαστές στην εξουσία. Ο φόβος για το ΠΑΜΕ είναι, γιατί εκεί δεν μπορούν να τρυπώσουν οι αντεξουσιαστές στην εξουσία.
        Καταστολή μπορεί να γίνει μόνο με ελεγχόμενα συνδικάτα, που δεν θα αντιδράσουν κιόλας, αφού έχουν πουλημένες ηγεσίες.
        Ουσιαστικά αυτό που ζούμε είναι η επανάληψη της χουντικής ρήσης περί "κομουνιστικού κινδύνου". Πολύ πλάκα.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 05/07/2010 16:19:45

        Ορεστιε,
        δες λιγο μακρυτερα. Οσο ελεγχονται τα συνδικατα ολα καλα και θα εχουμε απεργειες. Μολις τα πραγματα πανε να ξεφυγουν θα βγει η αστυνομια και ο στρατος στους δρομους. Δεν εχει τα δεξια κομπλεξ η κυβερνηση, δεν μασαει. Αν ο λαος παει να αντισταθει δεν θα διστασουν να κανουν το Συνταγμα Τιεν Αμεν(Αν θυμαμαι σωστα το ονομα της Κινεζικης πλατειας)

      • Orestios avatar
        Orestios @ man8os 05/07/2010 16:24:09

        Ναι, θα το κάνουν, γιατί είναι αντιδημοκράτες. Πάντα ήταν δηλαδή.
        Το σύνθημα "ο λαός στην εξουσία" έρχεται σε σύγκρουση με το "οι αντεξουσιαστές στην εξουσία". Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει δημοκρατία έτσι.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 05/07/2010 16:26:43

        Για αυτο μονο με εκλογεςκαι αναδειξη του Σαμαρα προθυπουργου μπορει να τελειωσει αυτο το κεφαλαιο χωρις να βιωσουμε καποια εθνικη τραγωδια.
        Αυτη ειναι η ταπεινη μου αποψη.

      • Orestios avatar
        Orestios @ man8os 05/07/2010 17:36:39

        Οι εκλογές πρέπει να γίνουν άμεσα και να λυθεί η πολιτική ανωμαλία. Εκτός αν το ΠΑΣΟΚ επιβάλλει χούντα.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 05/07/2010 17:38:50

        Συμφωνω

      • aengus avatar
        aengus @ man8os 05/07/2010 18:29:38

        Ο Μάρτιν Νίμελερ, ιερέας, που πέθανε στο Αουσβιτς, σχολιάζει τη στάση της «σιωπηλής πλειοψηφίας» την εποχή του Γ' Ράιχ-

        “Στην αρχή ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους.
        Δεν ήμουν Εβραίος και δεν φώναξα.
        Μετά ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές.
        Δεν ήμουν κομμουνιστής και δεν φώναξα.
        Έπειτα ήρθε η ώρα των σοσιαλδημοκρατών.
        Δεν ανήκα σ΄ αυτό το κόμμα και δεν έβρισκα λόγο να διαμαρτυρηθώ.
        Ακολούθησαν οι ομοφυλόφιλοι.
        Ούτε κι αυτό σκέφτηκα ότι με αφορούσε.
        Στο τέλος ήρθε η σειρά των τσιγγάνων.
        Ούτε και τότε βρήκα λόγια για να εκφράσω την αντίθεσή μου.

        Ο επόμενος στη σειρά ήμουν εγώ.
        Αλλά δεν υπήρχε κανείς για να φωνάξει”

  12. aengus avatar
    aengus 05/07/2010 15:14:36

    [ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ]
    VAROMETRO • 26 FEBRUARY 2010
    Απλά μαθήματα ζωολογίας
    ……….

    Δάγκας (ο) – Επιστημονική ονομασία: Dagas Hellenicus Domesticus της οικογένειας των Μαστοφόρων Φασιστοειδών. Θηλαστικό που συναντάται αποκλειστικά στον Ελληνικό χώρο και παρεπιδημεί σε υπουργικούς θώκους και κυβερνητικές θέσεις. Ο ψευτο-τσαμπουκάς, η θρασυδειλία, η ψευδολογία, η συκοφάντηση, η εμπάθεια, η αυθάδεια, η αμετροέπεια, οι παλινωδίες, αποτελούν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Δάγκα του οποίου το κέντρο του εγκεφάλου που ευθύνεται για τα συναισθήματα της ντροπής, της ευθιξίας, της “τσίπας”, του φιλότιμου, είναι ανενεργό.
    Μπορεί για παράδειγμα να “γαυγίσει” και να βάλει “την ουρά στα σκέλια” μέσα στην ίδια μόνο πρόταση! “Πήραν τον ελληνικό χρυσό που βρισκόταν στην Τράπεζα της Ελλάδος, πήραν τα ελληνικά χρήματα και ποτέ δεν τα επέστρεψαν. Αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει κάποια στιγμή να αντιμετωπιστεί. Δεν λέω ότι αναγκαστικά πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα, αλλά πρέπει τουλάχιστον να πουν ευχαριστώ.” (BBC, 24/02/10).
    Μπορεί να δηλώσει πως θα αποχωρήσει από την πολιτική αν το ΚΚΕ δεν συνδέεται με τον Γερμανό και να μην φέρει ποτέ στοιχεία που αποδεικνύουν το αντίθετο, ζητώντας δε από το ΚΚΕ να αποδείξει εκείνο ότι δεν είναι ελέφαντας: “Αν αποδειχθεί ότι ποτέ δεν επένδυσε το ΚΚΕ έμμεσα ή άμεσα στον “Γερμανό”, τότε θα ζητήσω συγγνώμη από το ΚΚΕ και θα φύγω από την πολιτική ζωή του τόπου. Αυθωρεί και κατησχυμένος.“.
    Μπορεί να δηλώσει τα μύρια όσα για τον Γ. Παπανδρέου και μετά να αναλάβει αντιπρόεδρος στην κυβέρνησή του: “Εγώ δεν θεωρώ ότι ο κ.Παπανδρέου έχει τα προσόντα να γίνει πρωθυπουργός της Ελλάδας (…) θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι δεν τον θεωρώ κατάλληλο για να γίνει πρωθυπουργός, ασχέτως αν είναι σήμερα πολύ της μόδας ο κ. Παπανδρέου. Πιστεύω επιπλέον και για λόγους αισθητικούς ότι θα είναι απαράδεκτη εξέλιξη, θα είναι παλινδρόμηση, αν η χώρα πάει πίσω προς τον ανιψιό του ενός και το γιο του άλλου. Το βασικό επιχείρημα αυτών που προωθούν τον κ. Παπανδρέου είναι ότι τ’ όνομά του ενώνει. Εγώ δε δέχομαι να με ενώσει με κανέναν άλλο ένα όνομα (…). Ο Παπανδρέου, με συγχωρείτε που διαφωνώ τόσο πολύ με το συρμό, δεν είναι.” (Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, 16/09/2001).
    Μπορεί να πει σε πρωινή εκπομπή στην Τηλεόραση του ΑΝΤ1 το απίστευτο ψεύδος πως “ο Ριζοσπάστης τον έχει αποκαλέσει ομοφυλόφιλο” την στιγμή που όλα τα φύλλα της εφημερίδας είναι στην διάθεση του οποιουδήποτε να διαπιστώσει αν ισχύει κάτι τέτοιο.
    Μπορεί να παραδίδει έναν άνθρωπο στα νύχια του Τουρκικού καθεστώτος και κατά συνέπεια στην φυλακή και ίσως στον θάνατο και μετά να δηλώνει: “Είμαι υπερήφανος για τον τρόπο που χειρίστηκα το ζήτημα, γιατί απάλλαξα τη χώρα από μία τρομακτική περιπέτεια.“.
    Μπορεί να δέχεται το “γκριζάρισμα” των Ιμίων και μετά να σφυρίζει αδιάφορα στην αποκάλυψη των Έλλις και Ιγνατίου στο βιβλίο “Ίμια – Τα απόρρητα τηλεγραφήματα των Αμερικανών”: “Το “θανάσιμο μυστικό” κρατούνταν ως επτασφράγιστο μυστικό μέχρι τώρα, γιατί μας λέγανε φύγαμε και πήραμε τη σημαία μας ΑΠΛΑ για να εκτονωθεί η κρίση και ότι μπορούμε ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ να ξαναπάμε στρατό ή σημαία γιατί οι δυο αυτές νησίδες(βράχια) είναι ελληνικές όπως ήταν μέχρι την κρίση του 1996. ΤΩΡΑ πληροφορούμαστε ότι ο Θ.Πάγκαλος μαζί με τον Κ.Σημίτη – ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΣΑ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΗΠΑ – συμφώνησαν να φύγουμε από τα ΙΜΙΑ και να τερματιστεί η κρίση, υπό την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ θα ξαναγυρίσουμε στα ΙΜΙΑ!“.
    Θα μπορούσαν να λεχθούν πολλά για τον Δάγκα, το σπάνιο αυτό είδος που “κοσμεί” την πολιτική στον τόπο μας τις τελευταίες δεκαετίες, αλλά νομίζω πως αρκεί να σημειώσουμε πως αποτελεί αντικείμενο λατρείας και θαυμασμού (εκφρασμένου πολλές φορές και δημόσια) για τον Γιώργο Καρατζαφέρη…

  13. Εκηβόλoς avatar
    Εκηβόλoς 05/07/2010 15:22:32

    O Πάγκαλος διόρισε την κόρη του στη βουλή
    http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_7166.html

  14. El Gekko avatar
    El Gekko 05/07/2010 15:39:49

    Εγώ για αλλού ξεκίνησα και αλλού η ζωή με πάει...

    Άρθρο και σχόλια, όπως έγκλημα και τιμωρία

  15. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 05/07/2010 16:20:14

    Ας μας πει ο αντικειμενικός βιογράφος του Παγκάλου,
    για τις αδύναμες στιγμές του,
    τις στιγμές της προδοσίας του,
    που τον οδήγησαν, στην ευδαιμονία,
    της παχυσαρκίας του......

    • aengus avatar
      aengus @ χελιδόνι 05/07/2010 18:08:49

      Πολύ καλό….

    • aengus avatar
      aengus @ χελιδόνι 05/07/2010 18:38:54

      Κ. ΚΑΒΑΦΗΣ- «Ας φρόντιζαν»
      ……………………………………………..

      (…)Θ’ απευθυνθώ προς τον Ζαβίνα πρώτα,
      κι αν ο μωρός αυτός δεν μ’ εκτιμήσει,
      θα πάγω στον αντίπαλό του, τον Γρυπό.
      Κι αν ο ηλίθιος κι αυτός δεν με προσλάβει,
      πηγαίνω παρευθύς στον Υρκανό.

      Θα με θελήσει πάντως ένας απ’ τους τρεις.

      Κ’ είν’ η συνείδησίς μου ήσυχη
      για το αψήφιστο της εκλογής.
      Βλάπτουν κ’ οι τρεις τους την Συρία το ίδιο.

      Aλλά, κατεστραμένος άνθρωπος, τι φταίω εγώ.
      Ζητώ ο ταλαίπωρος να μπαλωθώ.
      Aς φρόντιζαν οι κραταιοί θεοί
      να δημιουργήσουν έναν τέταρτο καλό.
      Μετά χαράς θα πήγαινα μ’ αυτόν.

  16. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 05/07/2010 17:02:37

    Το αν λέει κάποιες βλακείες, δεν σημαίνει πως δεν λέει και κάποια σωστά.

    Εδώ όσα είπε για την Αγρογή και τα προεκλογικά ρουσφέτια ανειδίκευτων:

    http://www.youtube.com/watch?v=H8s24kmaog8

  17. panos33 avatar
    panos33 05/07/2010 17:30:56

    Η κυβερνηση επιθυμει αιμα...σας το λεω μετα λογου γνωσεως,το κρατος επιθυμει την διαλυση της κοινωνικης ειρηνης,της ανθρωπινης λειτουργιας,ο αντιπροεδρος σημερα μας εδειξε αναγλυφα τους στοχους-ρολους που εχουν αναλαβει εδω και εννεα μηνες.προανηγγειλε αιμα που θα χυθει,πολλυ φοβομαι οτι δεν θα γινει προφητης αλλα δημιουργος,μια τετοια κατασταση βολεβει το συστημα που εντεχνος ηρθε στην ζωη μας και γινωμαστε κοινωνοι του αθελα μας...ο κ.παγκαλος μας μιλησε για τρομοκρατια και για τανκς που θα βγουν για τις χωματερες(στα τανκς και τις χωματερες βαλτε διπλα και οποια οποια δραστηριωτητα)διοτι δεν εχει σημασια κυριοι πλεον,ο δρομος ειναι ενας...ο αφανισμος των σκεπτωμενων και ελευθερων ψυχων και το μεγαλειο των ναζι θα αναβιωσει και παλι στις μερες μας συνγχρονο,θυμηθειτε την βομβα πριν λιγες μερες(ωωω του θαυματος δεν υπαρχει πλεον σε κανενα καναλι,κηδευτικε αραγε το θυμα του νεο γκεμπελισμου)?θελουν να ισοπεδωσουν τις αξιες μας και τρομοκρατημενοι απο τις κραυγες τους να λουφαξουμε στην τρυπα μας,να παρακαλαμε απλα για επιβιωση και οχι για ζωη και αξιες...μιλαει ο κ.αντιπροεδρος για 265 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ(δεν μ ενδιαφερει η κομματικη προσεγγιση-προελευση)με απιστευτο πεζοδρομιακο τσαμπουκα και επαρση πως θα τους απωλησει....ρε πας καλα?ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ με οτι κακο και αν εκαναν, οσες ποδιες κατουρημενες και αν φιλησαν... δεν ηταν της συντεχνιας σου οι ποδιες?και πιος σε ορισε συνταγματικα και κοινωνικα-ανθρωπολογικα ανωτερο να μπορεις κατ επιλογη να περνεις το αυριο(να μην πω το τωρα)απο ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ με ονειρα,παιδια,κατακητους γερους....και απηλει μετα απο την απιστευτη αυτη τρελα και τον νερωνισμο για τανκς....κυριες κυριοι,δεν απειλει,το νεο μοντελο εξουσιας θελει το αιμα για να μπορεσει να επιβαλει ολωκληρωτικα τους κανονες του..ποια η διαφορα με την β.κορεα?μαλλον καμια μονο που εκει λενε οτι δεν πρεπει να μιλας εδω σου λενε να μην σκεφτεσαι.μην σκεφτεσαι μην νιωθεις και θα σε αφησω να ζησεις....και πιος σου εδωσε την δυναμη,την εξουσια να καθορισεις εσυ αν ζησω?απο που παιρνετε αυτο το αποκλειστικο δικαιωμα της θεοτητας και το χρησιμοποιητε?η αντιδραση ειναι μονο μια...αρνηση με πληρη συνηδηση, αποχη και ανυπακοη στο εξωθεν ιερατειο που βαζει εδω τα φερεφωνα-ανδρεικελα και με ελληνικα μας μεταφερουν τις εντολες....ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,δεν χρειαζετε βια, τροφη τους δινουμε μονο......
    1.εχω ξανα αναφερει οτι η ΕΛΛΑΣ πρεπει να πεθανει με βαση το σχεδιο των νεο εποχιτων,ο λογος ειναι καθαρα συμβολικος,η ΕΛΛΑΣ μανα της επιστημης,της τεχνης,της σκεψης,της φιλοΞΕΝΙΑΣ,ΜΑΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,θεμελιωσε εναν κοσμο εδω και χιλιαδες χρονια στηριγμενο σε αυτο το μοντελο με κεντρο τον ανθρωπο,η νεα ταξη πραγματων(για την πραγματικη μεταφραση ειναι νεος κοσμος)αυτος ο νεος κοσμος πρεπει να καταστρεψει τον παλιο και στα ερειπια να στησει τον καινουργιο κοσμο διοτι οσο υπαρχει εν ζωη ο “παλιος κοσμος”γεματος ελευθερια και ανθρωπια οι ανθρωποι θελουν να παραμηνει.....ΑΝΥΠΑΚΟΗ_ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ

    Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ι Α!!!!!!!!!!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ panos33 05/07/2010 17:35:11

      Ο Πάγκαλος πολύ σωστά προανήγγειλε θανάτους. Οι μπαχαλάκηδες αντεξουσιαστές τρομοκρατούν βγάζοντας νεκρούς από το ντουλάπι.

    • panos33 avatar
      panos33 @ panos33 05/07/2010 18:24:36

      http://www.youtube.com/watch?v=WFyTsoAYMIc

  18. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 05/07/2010 17:34:34

    Προτείνω να καταργηθεί το ενοχλητικό Κ.Κ.Ε. ,μαζί και ο ΣΥΡΙΖΑ ,εξάλλου τι τους θέλουμε ,να κατεβαίνουν στο πεζοδρόμιο να μας χαλάνε την ηρεμία και την αισθητική .Για την προάσπιση των δικαιωμάτων μας έχουμε τον ΓΑΠ ,τα εξαπτερυγά του (ΛΑΟΣ και ΘΕΟΔΩΡΑ η μεγάλη)και τον οσή παρών ΑΝΤΩΝΗ τον μεσσήνιο ,με τέτοια ομαδάρα τι τους θέλουμε τους φωνακλάδες του ΠΑΜΕ δεν τους στέλνουμε και στα ΓΙΟΥΡΑ για διακοπές .
    Πάντως οργίζομε διαβάζοντας τα σχόλια διαφόρων εδώ μέσα δεν διαφέρουν εξάλλου από τον αντικομουνισμό του ΠΑΓΚΑΛΟΥ ,με μια διαφορά μόνο ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ το κάνει βάση σχεδίου θέλοντας να διαβάλει το μοναδικό κόμα που την συγκεκριμένη στιγμή αγωνίζετε με όλες του τις δυνάμεις υπέρ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ λαού,αναρωτηθείτε εσείς οι τζάμπα επικριτές του γιατί το κάνετε.
    Πάλι με βάλατε να υποστηρίξω ένα κόμα που δεν το ψήφησα ποτέ, αλλά η αλήθεια είναι μόνο μία.

    • man8os avatar
      man8os @ ΓΙΩΡΓΟΣ 05/07/2010 17:36:53

      Και ο μπακλαβας γωνια.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ man8os 05/07/2010 19:03:28

        ΜΑΝΟΣ μόνο ο μπακλαβας είναι γωνία

  19. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 05/07/2010 17:38:09

    Ας λέει ότι θέλει. Δεν είναι τίποτα παραπάνω απο ένα βουνό απο λίπος.
    Με τη ζέστη θ αρχίσει να μαζεύει και μύγες.

    Και μιά παλαιότερη γελιογραφία που τα λέει όλα!
    http://plaka-kaneis.blogspot.com/2009/05/blog-post_17.html

    • Orestios avatar
      Orestios @ εναςάσχετος 05/07/2010 18:01:51

      Εξαιρετική γελειογραφική απόδοση του τι έστι Πάγκαλος.

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ Orestios 05/07/2010 18:05:53

        Νομίζω, η καλύτερη μέχρι τώρα!

      • aengus avatar
        aengus @ Orestios 05/07/2010 18:16:21

        Ειδικά αφιερωμένο
        ……………………
        ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ - «ΕΠΙ ΑΣΠΑΛΑΘΩΝ»

        Ήταν ωραίο το Σούνιο τη μέρα εκείνη του Ευαγγελισμού."
        πάλι με την άνοιξη.
        Λιγοστά πράσινα φύλλα γύρω στις σκουριασμένες πέτρες
        το κόκκινο χώμα και οι ασπάλαθοι
        δείχνοντας έτοιμα τα μεγάλα τους βελόνια
        και τους κίτρινους ανθούς.
        Απόμερα οι αρχαίες κολόνες,χορδές μιας άρπας που αντηχούν
        ακόμη...
        Γαλήνη
        -Τι μπορεί να μου θύμισε τον Αρδιαίο εκείνον;
        Μια λέξη στον Πλάτωνα θαρρώ,χαμένη στου μυαλού
        τ'αυλάκια.
        τ΄όνομα του κίτρινου θάμνου
        δεν άλλαξε από κείνους τους καιρούς.
        Το βράδυ βρήκα την περικοπή:
        "τον έδεσαν χειροπόδαρα" μας λέει
        "τον έριξαν χάμω και τον έγδαραν
        τον έσυραν παράμερα τον καταξέσκισαν
        απάνω στους αγκαθερούς ασπάλαθους
        και πήγαν και τον πέταξαν στον Τάρταρο κουρέλι".
        Έτσι στον κάτω κόσμο πλέρωνε τα κρίματά του
        Ο Παμφύλιος ο Αρδιαίος ο πανάθλιος Τύραννος

        (31 του Μάρτη 1971)

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ Orestios 05/07/2010 18:31:42

        aengus.
        Καλό-πολύ καλό.
        Εκφράζει πλήρως τις διαθέσεις μου και πιστεύω και πολλών άλλων!

      • aengus avatar
        aengus @ Orestios 05/07/2010 19:23:39

        Έτσι για να ΄χουμε το νου μας….
        Το διδάσκουν και στα Λύκεια νομίζω αυτό (ή το δίοδασκαν…)

  20. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 05/07/2010 17:52:56

    Πολύ απελπισία ρε Πάγκαλε. Κάποτε το έπαιζες πιο έξυπνα το χαρτί. Τόσο πολύ έχουν στριμώξει τα πράγματα; Και που είσαι ακόμα...

  21. aengus avatar
    aengus 05/07/2010 18:07:11

    Ο και Μεγάλος Τραγουδιστής επιλεγόμενος προσκαλείται στην αυριανή συναυλία, λόγω της αθέλητης συμβολής του στην επιτυχία της. (Εκεί που θα την παρακολουθούσε Α αριθμός ατόμων, τώρα θα την παρακολουθήσει 5ΧΑ).
    …………
    Την Τρίτη 6 Ιουλίου, στις 7 το απόγευμα, το ΠΑΜΕ μαζί με τον ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ και το ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ, καλούν στη μεγάλη συγκέντρωση - συναυλία στο Σύνταγμα, στην οποία συμμετέχουν σημαντικοί καλλιτέχνες που θέλουν να ενώσουν τη φωνή τους με τη φωνή αντίστασης και αγώνα των εργαζομένων.

    Συμμετοχή έχουν δηλώσει μέχρι στιγμής οι: Βαγγέλης Κορακάκης, Βασίλης Λέκκας, Παντελής Θαλασσινός, Χρήστος Θηβαίος, Γιάννης Κούτρας, Αφροδίτη Μάνου, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Μίλτος Πασχαλίδης, Λάκης Παπαδόπουλος, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Φίλιππος Πλιάτσικας, Μάνος Πυροβολάκης, Λάκης Χαλκιάς, Ευσταθία.


    Σε κείμενο που υπογράφουν οι ηθοποιοί σημειώνουν, μεταξύ άλλων: «Νιώθοντας ότι η θέση μας είναι δίπλα στους εργαζομένους, δηλώνουμε και το δικό μας "παρών" στον αγώνα κατά της βαρβαρότητας» και των μέτρων «που απειλούν να σαρώσουν κάθε δικαίωμα στην ανθρώπινη ζωή.» Οι εργαζόμενοι «μπορούν, αρκεί να το θέλουν, να σταματήσουν τη βαρβαρότητα».

  22. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 05/07/2010 18:25:35

    Μπα μίλησε ο Αντιπρόεδρος;
    ή ο συνταξιούχος δικηγόρος;
    ή ο αν κυβερνήσει ο Γιώργος θα φύγω μετανάστης θα πάω στα ξένα;
    ή ο χαμένος από τον κύριο τίποτα;

    Πάντως η ζωή έχει χιούμορ Πάγκαλος και ΛΑΟΣ να συστρατεύονται πίσω από το λάβαρο του μνημονίου;

    Σεβαστέ και αξιότιμε κύριε Αντιπρόεδρε να σας θέσω το ζήτημα σε μια άλλη βάση για να μην μπερδεύεστε:

    ή είστε Αντιπρόεδρος σε εκτελεστική κυβέρνηση και θα πρέπει να φροντίζετε για την τήρηση των νόμων και την εφαρμογή δικαστικών αποφάσεων
    ή πάτε σπίτι σας

    Το να δημιουργείται θόρυβο που μπορεί να προκληθεί και από άλλες σωματικές δραστηριότητες (...πέσιμο πχ μην παρανοήσετε έχει και ζέστη) απλά μιλώντας ενώ έχετε ταχθεί σε καρέκλα για να ενεργείτε (...μην παρανοήσετε πάλι να εφαρμόζετε δικαστικές αποφάσεις πχ) δεν ωφελεί παρά μόνο ικανοποιεί τον εγωισμό και την ματαιοδοξία κάθε ομιλητή παραθύρων

    • aengus avatar
      aengus @ Ο Ιθαγενής 05/07/2010 19:21:33

      Άψογος ! :)

  23. δημητρης avatar
    δημητρης 05/07/2010 18:28:13

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ ΕΚΦΡΑΖΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΙΚΟΙΛΟΝΥΜΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ Ο ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΟ Κ.Κ.Ε.
    Η ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΕΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΣΚΗΨΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ. Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΛΑΟΣ, ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΗ ΤΑΞΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΑΤΟ.
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ ΛΥΣΣΩΔΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΤΙ ΠΟΙΟ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΑΠΙΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ.ΕΝΕΝ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΑΝΔΡΙΚΕΛΛΟ.
    ΠΡΩΗΝ ΜΑΟΙΚΟΣ, ΠΡΩΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ, ΒΡΗΚΕ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΦΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΤΟΝ ,ΚΑΤ ΕΠΙΦΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ, ΑΛΛΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ Ο ΛΑΓΟΣ Η ΠΡΟΒΟΚΑΤΕΡΑΣ ΩΣ ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΔΟΡΑΤΟΣ.
    ΟΜΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΓΕΝΑΤΕ Η ΑΠΟΡΙΑ:
    ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΤΡΕΦΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΝΙΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε;
    -ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ;
    -ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ "ΚΑΤΙ" ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ Η ΚΝΙΤΗΣ ΣΤΑ ΝΕΙΑΤΑ ΤΟΥ;
    -ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΕΙ Η CIA;

    ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ Ο ΤΡΟΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ.
    ΚΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙΕΝΑΣ : ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΣΤΟ ΚΚΕ.

  24. δημητρης avatar
    δημητρης 05/07/2010 18:32:05

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ ΕΚΦΡΑΖΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΙΚΟΙΛΟΝΥΜΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ Ο ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΟ Κ.Κ.Ε.
    Η ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΣΚΗΨΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ. Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΛΑΟΣ, ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΗ ΤΑΞΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΑΤΟ.
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ ΛΥΣΣΩΔΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΤΙ ΠΟΙΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΑΠΙΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ.ΕΝΑΝ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΑΝΔΡΙΚΕΛΛΟ.
    ΠΡΩΗΝ ΜΑΟΙΚΟΣ, ΠΡΩΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ, ΒΡΗΚΕ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΦΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΤΟΝ ,ΚΑΤ ΕΠΙΦΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ, ΑΛΛΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΩΣ ΛΑΓΟΣ Η ΠΡΟΒΟΚΑΤΕΡΑΣ, ΩΣ ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΔΟΡΑΤΟΣ.
    ΟΜΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΓΕΝΝΑΤΑΙ Η ΑΠΟΡΙΑ:
    ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΤΡΕΦΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε;
    -ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ;
    -ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ "ΚΑΤΙ" ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ Η ΚΝΙΤΗΣ ΣΤΑ ΝΕΙΑΤΑ ΤΟΥ;
    -ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΕΙ Η CIA;

    ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ Ο ΤΡΟΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ.
    ΚΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ : ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΣΤΟ ΚΚΕ.

  25. αντισταση avatar
    αντισταση 05/07/2010 18:33:20

    οσα ομορφα ειπε ο Παγκαλος σήμερα
    http://www.youtube.com/watch?v=xxJikq0cZX8

  26. αφισοκολλητης avatar
    αφισοκολλητης 05/07/2010 18:49:36

    φαντασου να πεθανει απο το καπνισμα η Λιανα...θα κατηγορησουν τον παγκαλο και θα γινει ηρωίδα του βουνου

  27. ΠΕΡΙΚΛΗΣ avatar
    ΠΕΡΙΚΛΗΣ 05/07/2010 19:10:03

    Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΘΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ

  28. ΠΕΡΙΚΛΗΣ avatar
    ΠΕΡΙΚΛΗΣ 05/07/2010 19:14:38

    Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΝΕΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ ΑΝΗΛΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΝ ΠΑΝΕ ΣΤΑ 65 ...ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΦΑΝΤΑΡΟ ΣΤΑ 68

    • αφισοκολλητης avatar
      αφισοκολλητης @ ΠΕΡΙΚΛΗΣ 05/07/2010 19:32:01

      τραβα και τις καταθεσεις σου για να καταρευσουν οι ελληνικες τραπεζες

      • panos33 avatar
        panos33 @ αφισοκολλητης 05/07/2010 20:42:52

        βρε εν χριστο αδερφε εχεις καταλαβει τον κοσμο που ζεις?κρινεις εξ ιδιων τ αλλωτρια?δεν εχω καταθεσεις(φανταζωμαι και ο αλλος συν ανθρωπος)σου εχει δωσει καποιος το δικαιωμα του κρινην?μπορεις λιγο να μην εχεις αυτη την εσωτερικη ανασφαλεια που πρεπεπει να ειναι καθοδηγουμενη απο καποιο κομμα, θες ανθρωπο .....βρε φιλε εισαι ανθρωπος,αν κοψεις το χερι σου θα σταξει απο μεσα το ιδιο χρωμα,το ιδιο υγρο,γιατι ολα πρεπει να περιστρεφονται γυρω απο την ανασφαλεια μας και την αναγκη υπαρξης καποιου που θα πρεπει να ακολοθησουμε?γιατι ειναι υποχρωομενα τα παιδια σου (και αν εχεις προβλεψει εχει καλως)η τα εγγονια σου να περιμενουν απο φωστηρες που μες την αδυναμια σου τους μετετρεψες σε θεους?και το πιο αστειο....γιατι πρεπει να σε ακουν και να σε πιστευουν και να σε ακολουθουν ολοι οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ?(δεν σου μιλω προσωπικα,επιασα την κουβεντα σου)

  29. aengus avatar
    aengus 05/07/2010 19:18:21

    Πέρα από μια σχεδόν καθημερινή ατραξιόν της μπουμπουκοπαρέας, οι πολιτικές χυδαιότητες τύπου Μεγάλου Τραγουδιστή, Κωλοτούμπα και ΣΙΑ πρέπει να εξετασθούν σε σχέση και με τη συνέντευξη του GAP στην «K.E.” (που σχολιάζεται σε άλλη ανάρτηση). «Είναι προφανές ότι οι άνθρωποι δεν υπολογίζουν τίποτα!»...

  30. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/07/2010 20:08:33

    Ελεγχομενη παπαρολογια χρεοκοπημενη..
    Απραξια στην Αταξια.

    ΠΠ

  31. Dragon avatar
    Dragon 05/07/2010 23:13:30

    Η σημερινή δήλωση είναι ΥΠΟΠΤΗ. Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή από όλους όσοι συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις.

    Όσοι, πάντως, βρίζουν τον Πάγκαλο για την δράση του αλλά λένε ότι για το ΚΚΕ έχει δίκιο μάλλον πάσχουν από Μανδραβελίτιδα, Πορτοσαλτισμό και Μπαμπισμό.

    • panos33 avatar
      panos33 @ Dragon 06/07/2010 02:44:00

      αντε ρε παιδια!!!!καλημερα,λετε να ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ κατι?να θελουν το κακο μας?απαπα...πιπερι... πιπερι!!

  32. warum nicht? avatar
    warum nicht? 05/07/2010 23:24:54

    Μάλλον ΚΚΕ και ΠΑΣΟΚ στήνουν εμφυλιοπολεμικό κλίμα, το μεν ΠΑΣΟΚ για να δείξει οτι είναι κυβέρνηση και ελέγχει τη χώρα το δε ΚΚΕ για να συσπειρώσει τους οπαδούς που αμφισβητούν την ως τώρα έλλειψη αποτελεσμάτων με την παρούσα φιλοσοφία των κινητοποιήσεων, όμως και τα δυο κόμματα αποδεικνύουν οτι είναι τσιμενταρισμένα σε μια στείρα φιλοσοφία που δεν έχει να επιδείξει τίποτε καινούριο έστω και στην ύστατη στιγμή για τον τόπο.

  33. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/07/2010 02:32:22

    Η δήλωση περί νεκρού είναι παντελώς επικίνδυνη..
    Τοχω ξαναγράψει.
    Αυτοί δέν χτυπάνε τό ΚΚΕ ή τόν ΣΥΡΙΖΑ ειδικά.
    Θέλουν μαζί μέ τά παπαγαλάκια τους νά τρομοκρατήσουν κάθε αντιφρονούντα και ανττιθέμενο στό Μνημόνιο τής Υποδούλωσης..
    Είναι ικανοί νά οδηγήσουν όντως σέ νεκρούς μπάς καί κλείσουν τόν κόσμο σπίτι του..
    Οι τύποι είναι επικίνδυνοι και ολισθαίνουν σέ έναν ιδιόρρυθμο φασισμό πού μολύνει τήν πολιτική ζωή τού τόπου.

  34. δημητρης avatar
    δημητρης 06/07/2010 10:54:20

    ΜΕ ΠΟΣΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ;

    • panos33 avatar
      panos33 @ δημητρης 06/07/2010 14:25:49

      με 10 εκατομμυρια ΕΛΛΗΝΕΣ?ο μπιλντεμπερκ σοσιαλισμος μετα ειναι πιο ευκολος.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.