#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/07/2011 18:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΠΑΣΟΚ και ΝΔ από τα "Δεκεμβριανά" στα "Ιουνιανά"



Όταν στις 6 Δεκεμβρίου του 2008 ο αστυνόμος Κορκονέας σκότωνε εν ψυχρώ τον 15χρονο Αλέξη, κανείς δεν περίμενε τι θα επακολουθούσε. Μέσα σε λίγες ώρες η Αθήνα πήρε φωτιά και για δύο εβδομάδες η πρωτεύουσα θύμιζε… Καμπούλ. Κάθε βράδυ, πολλές φορές και την ημέρα, υπήρχε κάτι σαν… ραντεβού για επεισόδια και καταστροφές. Η διάλυση της χώρας δεν άργησε να έρθει και για πολλούς εκείνη η περίοδος χαρακτηρίστηκε ως περίοδος όπου η χώρα δεν είχε κυβέρνηση και ζούσε σε καθεστώς αναρχίας.

Τότε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ουσιαστικά με τη στάση της και με την αδυναμία της να αντιμετωπίσει την κατάσταση βίας και καταστροφής, υπέγραψε τη θανατική της καταδίκη. Τα γνωστά και ως «Δεκεμβριανά» ήταν η αρχή του τέλους για την κυβέρνηση Καραμανλή η οποία άντεξε λίγους ακόμη μήνες.

Τότε όμως η αξιωματική αντιπολίτευση και ο Γ. Παπανδρέου ανακάλυψαν την πιο καλή ευκαιρία να βάλουν το μελάνι για να υπογραφεί η θανατική καταδίκη του Καραμανλή. Παρ’ ότι ήταν ένα τραγικό γεγονός, το ΠΑΣΟΚ δεν το άφησε να πάει χαμένο πολιτικά. Πίεσε τόσο πολύ, ανέδειξε τόσο δυνατά τις αδυναμίες της κυβέρνησης και κατάφερε να μετατρέψει μια δολοφονία νεαρού από αστυνομικό σε πολιτικό θέμα. Θυμόμαστε όλοι τις δηλώσεις για παραίτηση του Παυλόπουλου, τότε υπουργού Εσωτερικών αλλά και σειρά άλλων υπουργών. Όχι ότι δεν είχαν δίκιο όσοι έλεγαν ότι ο υπουργός έπρεπε να παραιτηθεί για τους λάθος χειρισμούς. Η ιστορία τους δικαίωσε. Όμως, το ΠΑΣΟΚ κατά κύριο λόγο και τα κόμματα της Αριστεράς κατά δεύτερο, μπόρεσαν να κάνουν την αδυναμία της κυβέρνησης, πλεονέκτημα για τους ίδιους.

Θυμηθείτε: 9 Δεκεμβρίου 2008 και ο Γ. Παπανδρέου λέει: «Οι πολίτες βιώνουν μια πολλαπλή κρίση και η κυβέρνηση δεν μπορεί να την αντιμετωπίσει. Στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα και τη λύση θα τη δώσει ο λαός». Ακόμα, κάλεσε τους πολίτες να κάνουν μια εκστρατεία κατά της βίας, από όπου κι αν προέρχεται, προσθέτοντας ότι «Δεν ταυτίζεται η νεολαία με αυτές τις εικόνες αγριότητας».

Ήταν η αρχή μιας επικοινωνιακής και πολιτικής στρατηγικής για την ανατροπή της κυβέρνησης Καραμανλή με φόντο τις φλόγες της Αθήνας.

Το ΠΑΣΟΚ εκμεταλλεύτηκε τις στενές σχέσεις του με τα ΜΜΕ και ανέδειξε το θέμα, προκαλώντας, όπως είπαμε, το μεγαλύτερο πλήγμα της κυβέρνησης που εκείνη την περίοδο βούλιαζε βουτηγμένη στα σκάνδαλα.



Κι από τα "Δεκεμβριανά" της ΝΔ να πάμε στα "Ιουνιανά" του ΠΑΣΟΚ. Αν και δεν μπορούν να συγκριθούν οι δύο εβδομάδες αναρχίας με τις 12 ώρες διάλυσης της Αθήνας, τα τελευταία γεγονότα είναι μια ευκαιρία να εξαχθούν συμπεράσματα για τα δύο κόμματα.

Η κυβέρνηση αντιμετώπισε την κατάσταση με μια πρωτοφανή αγριότητα. Έριξε πάνω από 2.600 δακρυγόνα, έσπασε στο ξύλο αθώους πολίτες, έριξε στη μάχη τους δικούς της κουκουλοφόρους, τραυμάτισε δεκάδες άτομα. Όπως λένε αυτόπτες μάρτυρες, ίσως είναι το χειρότερο ξύλο που έχει ρίξει κυβέρνηση σε διαδηλωτές. Αλλά έπαιξε καλά και το κομμάτι της επικοινωνίας. Μέχρι και διαρροές έβγαλαν ότι η ΕΥΠ έχει τηλεφωνικές συνδιαλέξεις ατόμων που λένε ότι θα καταλάβουν τη Βουλή κι ότι υπάρχει οργανωμένο σχέδιο. Κατάφεραν έτσι να διαλύσουν όχι μόνο τους μπαχαλάκηδες αλλά και χιλιάδες Αγανακτισμένους πολίτες που πήγαιναν με τα παιδιά τους κάθε μέρα στο Σύνταγμα.

Αν και κατά τη δική μας γνώμη τα προχθεσινά γεγονότα είναι κι αυτά το χρονικό μιας προαναγγελθείσας λαϊκής καταδίκης της κυβέρνησης, δεν μπορούμε ωστόσο να μη βγάλουμε το καπέλο στους επικοινωνιολόγους της.

Από την άλλη, τι έκανε η Νέα Δημοκρατία, πέρα από τις παρεμβάσεις του Σαμαρά στην Βουλή και τις ανακοινώσεις Μιχελάκη;  Δεν μπορεί να μην κατάλαβε τι έγινε όταν τα σχόλια στις αναρτήσεις στο antinews έδειχναν ότι όλος ο κόσμος ήθελε μια ξεκάθαρη και σκληρή καταδίκη της «πράσινης χούντας» όπως χαρακτηρίστηκε.

Καλή είναι η καθημερινή μάχη και ενασχόληση με την Οικονομία, το Μεσοπρόθεσμο και το Μνημόνιο, αλλά εδώ μιλάμε για την πραγματική δημοκρατία που κάποιοι κατέλυσαν, κι αυτή τη φορά ήταν από την πλευρά της κυβέρνησης.

Όσο ο κ. Παπανδρέου πνέει τα λοίσθια πολιτικά, καμιά ευκαιρία δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένη από τη ΝΔ.



Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ avatar
    ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ 03/07/2011 18:34:12

    Μπράβο! Οσο πιο σκληρή αντιπολίτευση, τόσο πιο καλά!

  2. ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ avatar
    ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ 03/07/2011 18:37:29

    Να κάνουν "σημαία" την παραίτηση Παπουτσή "εδώ και τώρα!".
    Εκτός κι αν σκοπεύουν να τον μιμηθούν όταν αναλάβουν τη διακυβέρνηση της χώρας...

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ 03/07/2011 18:40:52

      ΠΟΤΕ ΕΙΧΕ Η ΝΔ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ?

  3. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 03/07/2011 18:39:21

    ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2008.ΝΔ.ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΕ ΘΕΣΗ ΑΜΥΝΑΣ.
    ΙΟΥΝΙΟΣ 2011. ΜΠΑΤΣΟΚ.ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΕ ΦΟΥΛ ΕΠΙΘΕΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ.
    ΠΑΚΗ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ.

  4. Aris avatar
    Aris 03/07/2011 18:41:33

    Η ανακοίνωση Μιχελάκη για τα όσα διαδραματίστηκαν την Τετάρτη έμοιαζε περισσότερο με... χάδι, παρά με σκληρή ανακοίνωση...

    • Ψηφοκράτης avatar
      Ψηφοκράτης @ Aris 04/07/2011 04:06:27

      500 τραυματίες...

  5. ορτικι ορτικαδ avatar
    ορτικι ορτικαδ 03/07/2011 18:49:52

    Ο Α.Σ στη βουλη εκτος που καταδηκασε τις βιαιες και απαραδεχτες πραξεις μιλησε και για ενα πρασινο παρακρατος επισημαινοντας στον κοσμο τις αθλιες τακτικες του πασοκ.θεωρω οτι το πασοκ απο ενα δημοκρατικα εκλεγμενο κομμα μετατρεπεται καθε μερα ολο και πιο πολυ σε χουντα,δικτατορια.θελει να λεγεται και σοσιαλιστικο κομμα.καμια αλλη κυβερνηση δεν επερνε τοσο αντιλαικα μετρα.προχτες προκαλεσε χαος,επικρατουσε κατασταση πολεμου οπως και στα δεκεμβριανα επισοδεια για να πεσει η κυβερνηση του καραμανλη.

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ ορτικι ορτικαδ 03/07/2011 19:56:08

      Γιά την ακρίβεια ΔΕΝ μίλησε.

  6. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 03/07/2011 18:54:21

    Αριστερέ Ψάλτη συμφωνώ απολύτως με τις διαπιστώσεις σου.
    Είναι περισσότερο φανερό ότι ενώ η ηγετική ομάδα της ΝΔ έχει ένα άριστο στρατηγικό σχεδιασμό με σταθερές θέσεις που διαρκώς δικαιώνονται στο πέρασμα του χρόνου ,ταυτόχρονα δεν αφουγκράζεται τον παλμό της κοινωνίας.
    Δεν βάζει ''πλάτη'' όσο πρέπει.
    Δεν την υπερασπίζεται όσο οι συνθήκες απαιτούν.
    Γι αυτό και αντίστοιχα η κοινωνία την αντιμετωπίζει με προφανή διστακτικότητα .
    Εκτός των άλλων αυτή η στάση (επιλογή ή αδυναμία ;) αντιφάσκει και με τον κινηματικό τρόπο ανάδειξης του ηγέτη της.

  7. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 03/07/2011 19:03:42

    Ὅσο κι ἂν αὐτὴ ἡ διαπίστωση δὲν μὲ ὁδηγεῖ στὸ νὰ συμπαθήσω τὴν διακυβέρνηση 2004-09, εἶναι ἀλήθεια ὅτι ἂν τὰ Τεταρτιάτικα γίνονταν ἐπὶ ΝΔ (...δεξᾶς), θὰ εἶχε προκηρυχθεῖ ἀμέσος ὁ Γ' Παγκόσμιος Πόλεμος. Μἐσα Μαζικῆς Ἐξημέρωσης.

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/07/2011 19:16:38

    Διαφωνω.Η ΝΔ ειναι κομμα ταξης και νομου και μπορει καποιοι εδω να ηθελαν να υπαρξει καταδικη της αστυνομιας αλλα πολλοι ψηφοφοροι της ΝΔ ηθελαν να υπαρξει καταδικη των ταραξιων και τους καλυψε ο ΛΑΟΣ και η ΔΗΣΥ.
    Ειναι αλλο πραγμα η αντιθεση στην κυβερνηση και αλλο η ενισχυση της καταστροφης.Η ΝΔ ειναι αλλο πραγμα απο το ΠΑΣΟΚ και οποιος δεν το καταλαβαινει και προσπαθει να συμμαχησει με την αριστερα θα την πατησει.
    Ηδη ο Μιχελακης εβγαλε ανακοινωση κατα των καταδρομικων επιχειρησεων του ΠΑΜΕ στα κρουαζιεροπλοια και την εβγαλε γιατι υπαρχει προβλημα.
    Ο Σαμαρας μπορει να καταψηφιζει αλλα δεν παει σε συγκεντρωσεις οπως πηγαινε ο Παπανδρεου στο λιμανι ή την ΕΥΑΘ.
    Οσο για τα Δεκεμβριανα δεν ηταν το ναυαγιο της ΝΔ γενικα αλλα το ναυαγιο της καραμανλικης ΝΔ και της λογικης της της "εθνικης συμφιλιωσης" και αν δεν το καταλαβουν στη ΝΔ θα παθουν χειροτερα.
    Ο Καραμανλης τα εδωσε ολα στην αριστερα και εισεπραξε τα Δεκεμβριανα τα οποια θα τα εισπραξει και ο Σαμαρας στο μελλον αν δεν διαχωρισει τη θεση του απο αυτους.
    Αν εχεις δημιουργησει την εντυπωση στον κοσμο σου οτι αυτα τα φιδια ειναι "φιλοι" οταν θα σε δαγκωσουν θα ψαχνεις δικαιολογιες για εξωγηινους πρακτορες της Νεας ταξης και οχι για αδιστακτους αναρχικους και κομμουνιστες.
    Δυστυχως το μονο κομμα που δεν στεκεται υποχωρητικα απεναντι στους ταραξιες της αριστερας ειναι ο ΛΑΟΣ.
    Καιρος ομως να ρωτησω εγω τον αρθρογραφο : εαν τα Δεκεμβριανα 2008 προκαλεσαν την πτωση της ΝΔ δεν θα επρεπε να διακοψει καθε πολιτικη σχεση με τους αυτουργους τους της αριστερας μεχρι τουλαχιστον να δηλωσουν οτι ηταν λαθος;Η ΝΔ δεν θα επρεπε να εχει καμμια σχεση με τον Τσιπρα και το κομμα του.

    • aggelosview avatar
      aggelosview @ ψυχραιμια 03/07/2011 21:05:55

      Όλα τα λεφτά! Τα είπες όλα!!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ aggelosview 04/07/2011 09:05:42

        Εσύ ρε άσχετε, όταν καταλάβεις τι γίνεται στη χώρα, θα σου την έχουν ήδη πάρει.

    • ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
      ΠΕΤΡΟΣ Μ. @ ψυχραιμια 03/07/2011 21:27:28

      Ως γνωστόν οι επαγγελματίες προβοκάτορες είναι πάντα ψύχραιμοι.
      Αντίθετα εγώ την χάνω μαζί τους.
      Άι χάσου ρε Αιβαλιώτη

    • Εγώ avatar
      Εγώ @ ψυχραιμια 03/07/2011 21:50:12

      Ποιος μπορεί άραγε να είναι ο «νόμος και η τάξη» σε μια χούντα? Όταν δεν υπάρχουν ατομικά δικαιώματα και ελευθέριες, τότε πως απαιτείς ο κόσμος να έχει και υποχρεώσεις και να σέβεται ένα καθεστώς που δεν είναι δημοκρατικό?

      Όταν οι ειρηνικοί διαδηλωτές δεν προστατεύονται αλλά μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι με τους μπάχαλους από την χούντα, τότε το μόνο που θα καταφέρει το σύστημα είναι να μετατρέψει τους ειρηνικούς ανθρώπους σε βίαιους .

      Λυπάμαι αλλά εγώ είμαι υπερασπιστής της φιλελεύθερης δημοκρατίας και όχι του απολυταρχισμού όπως το ΛΑΟΣ. Μάλλον γι’ αυτό το ΛΑΟΣ πάει χέρι-χέρι με το Πασοκ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Εγώ 04/07/2011 09:11:12

        Ακριβώς! Νόμος και τάξη έπρεπε να επιβληθεί κατά του παρακρατικού ΠΑΣΟΚ που παραβίασε όλους τους νόμους για να διαλύσει μια νόμιμη διαδήλωση.

  9. koinos_nous avatar
    koinos_nous 03/07/2011 19:26:40

    factorx
    Βαλτο σε ξεχωριστο ποστ.
    απαιχτος ο τυπος ζωγραφιζει. (πιτσιρικος)
    http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=6680

  10. Δάφνις Φλιντ avatar
    Δάφνις Φλιντ 03/07/2011 20:07:16

    Ο Σαμαράς είπε αυτά που έπρεπε να πει. Τι να κάνει δηλαδή, να μπει με αντιασφυξιογόνο μάσκα μέσα στη βουλή ή να τρίβει τα δήθεν δακρυσμένα από τα δακρυγόνα μάτια του, όπως έκανε το ανδρείκελο στον Πειραιά?

    Είναι αλήθεια πάντως ότι το επικοινωνιακό επιτελείο της Ν.Δ. χρειάζεται ενίσχυση, μεγαλύτερη σαφήνεια στα μηνύματα που εκπέμπονται από τους εκπροσώπους του κόμματος και περισσότερη τόλμη στη μάχη των εμετικών ΜΜΕ. Μέχρι τώρα γίνεται σοβαρή προσπάθεια και, για να είμαστε δίκαιοι, τουλάχιστον όσον αφορά το δεύτερο, ο Μιχελάκης φαίνεται να είναι σε πολύ καλό δρόμο.

  11. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 03/07/2011 20:16:10

    Marfin, αυτοκτονίες, βόμβες στους κάδους, θάνατοι στους σκουπιδότοπους, δολοφονίες, μολότοφ στη Βουλή, ξύλο, χημικά, ξεπούλημα, απολύσεις, κλείσιμο οργανισμών κι επιχειρήσεων και τόσα άλλα σοσιαλιστικά..
    Θυμάμαι τον Παυλόπουλο στο MEGA, να του την ΄΄πέφτουν΄΄για βιαιότητα της αστυνομίας κι αυτός να λέει, ότι προχωρήσαμε σε συλλήψεις ΄΄χωρίς ν΄ανοίξει ρουθούνι..΄΄ Απολογούνταν για ποιο πράγμα, ακόμη δεν το καταλαβαίνω..

    • Εγώ avatar
      Εγώ @ ΕΥΑ 03/07/2011 22:14:23

      Μια ζωή οι εκπρόσωποι της ΝΔ απολογούνται για όλους και γι' όλα στο πασοκ και τα μμε του, με αποτέλεσμα να αφήνουν ανεξέλικτη τη χούντα του σοσιαλφασισμου. Έχουν μεγάλη ευθύνη στην ΝΔ που άφησαν να επικρατήσει αυτή η ιδεολογία του σοσιαλιστικού κορπορατισμού που μας οδήγησε στην σημερινή χρεοκοπία και που όσα χρόνια κυβέρνησαν στην ΝΔ αντί να την ανατρέψουν, τη συντήρησαν και από πανω.

      Πως άραγε μετά απαιτούν μετά από εμάς τους οργισμένους οπαδούς της ΝΔ να ψηφίσουμε ξανά τους απολογητές του πασοκ και της χρεοκοπίας του??

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ ΕΥΑ 04/07/2011 12:43:01

      « ΄΄χωρίς ν΄ανοίξει ρουθούνι..΄΄ Απολογούνταν για ποιο πράγμα, ακόμη δεν το καταλαβαίνω..»
      Μήπως ἐπειδή ἤξεραν ὅτι οἰ ἄλλοι πᾶνε γιά ...αἷμα;;;

  12. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 03/07/2011 20:28:02

    Συμφωνώ σε όλα , αλλά το ότι ο Δεκέμβρης το 2008 ήταν η θανατική καταδίκη της κυβέρνησης Καραμανλή είναι ιδιαίτερα αφελής ανάλυση

    Η κυβέρνηση Καραμανλή έπεσε όταν η διαχειριστική της ικανότητα ειδικά στον οικονομικό τομέα έφτασε στο αποκορύφωμά της το 2009 και η Τράπεζα της Ελλάδος διαμήνυσε στο αυτί ότι το έλλειμμα είχε ξεφύγει παντελώς.
    Θα "έπρεπε "να παρθούν αμεσα μέτρα και να πάμε στο ΔΝΤ και χωρίς εκλογές αυτό δεν γινόταν.
    ΙΣΩΣ να μη γινόταν αυτό να πραγματοποιηθεί από δεξιά κυβέρνηση και έπρεπε να ντυθούν με τον μανδύα της ψευτοδημοκρατικής παράταξης. Να θυμηθούμε και τις δηλώσεις Σουφλιά και των αλλων στελεχών της ΝΔ κατά την προεκλογική περίοδο που περιείχαν εναν (οψιμο) ρεαλισμό σε πλήρη αντίθεση με το "λεφτά υπάρχουν"

  13. karamanlikos avatar
    karamanlikos 03/07/2011 22:33:20

    Καλή η προσπάθεια για σύγκριση των δύο αυτών γεγονότων, αλλά αποτυγχάνει παταγωδώς διότι η στόχευση είναι πράγματι "αριστερή", αριστερού γκρινιάρη που θέλει να πορεύεται με τον Αντώνη, αλλά να του επιβάλλει και τ' αριστερά μονοπάτια!

    Αγαπητέ ψάλτη η αλήθεια είναι μία:
    Και στις δύο περιπτώσεις έδρασε το ΙΔΙΟ παρακράτος, με τον ΙΔΙΟ τρόπο, αλλά ΑΛΛΗ στόχευση!
    Το Δεκέμβρη βγήκε οργανωμένος στρατός να κάψει και να καταλάβει Κυβερνητικά κτίρια, ώστε να οδηγήσει σε άμεση πτώση της κυβέρνησης Καραμανλή...
    Τον Ιούνιο βγήκε οργανωμένος στρατός για να ΜΗΝ καούν και να ΜΗΝ καταληφθούν Κυβερνητικά κτίρια, ώστε να ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙ η κυβέρνηση Παπανδρέου...
    Το αποτέλεσμα και στις δύο περιπτώσεις το ΙΔΙΟ: ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!

    Αντί λοιπόν να γκρινιάζεις και αφού θέλεις να πορεύεσαι με τη δεξιά του Αντώνη, ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ να καταλυθεί αυτό το παρακράτος!
    Το κέρδος για τη χώρα θα είναι ασύληπτο!!!
    Θα σας ευγνομωνούμε εμείς τα παιδιά μας και όλες οι επόμενες γενιές!!!

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ karamanlikos 04/07/2011 15:52:38

      ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ !!!

  14. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 03/07/2011 22:41:17

    Δεν υπάρχει ΝΔ...Ο Σαμαράς ειναι μόνος του...
    Ελπίζω στις εκλογές που έρχονται να στείλει σπιτάκι τους φαύλους, δηλ. περιπου το 90% των βουλευτών του...να αναδείξει νέους, άφθαρτους και Έλληνες...

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Φακ Κωστας 03/07/2011 23:52:45

      ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ..................

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 04/07/2011 01:22:28

      Αυτό θα πει συνέπεια λόγων-πράξεων σε όλα, Κώστα. Εκτός από τις 200.000 απολύσεις στο δημόσιο, θέλεις τώρα και απολύσεις ευρείας κλίμακας στην... ΚΟ της ΝΔ!

  15. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 03/07/2011 23:25:37

    ......που εκείνη την περίοδο βούλιαζε βουτηγμένη στα σκάνδαλα.......
    Σαν πασοκικός δεν μοιάζει ο ψαλμός;

  16. qwerty avatar
    qwerty 04/07/2011 01:12:00

    Δεν έπεσε άμεσα ο Καραμανλής λόγω του Δεκέμβρη. Απλά ζήτησε συναίνεση από την αντιπολίτευση για να προωθήσει μέτρα λιτότητας και περιορισμού των δαπανών, για να μην φτάσουμε στην χρεοκοπία και στο ΔΝΤ. Το Πασοκ αρνήθηκε και τότε αναγκάστηκα οδηγηθήκαμε σε εκλογές, με το ένα κόμμα να λέει την αλήθεια και το άλλο να λέει "λεφτά υπάρχουν". Και μετά ξέρεις...

    Σίγουρα ο Καραμανλής έκανε πολλά λάθη στην θητεία του, αλλά τουλάχιστον στο τέλος έδειξε υπεύθυνη στάση.

  17. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/07/2011 09:05:09

    Πόσο ακόμη θέλεις να κάνεις το άσπρο μαύρο;

    Είχαμε ή δεν είχαμε εδώ, την Τετάρτη, οργανωμένο σχέδιο διάλυσης της πορείας; Για ποιους ταραξίες μιλάς; Για 500 παρακρατικούς που μπήκαν και ξεκίνησαν τα επεισόδια για να δώσουν αφορμή στα ΜΑΤ του ΠΑΣΟΚ να επέμβουν και να διαλύσουν τη θέληση του κόσμου να διαδηλώσει ΕΙΡΗΝΙΚΑ;

    Μας έλεγες προχθές, σαν καλός προβοκάτορας, ότι τα ΜΑΤ προστάτεψαν "το δικαίωμα της Βουλής να ψηφίσει". Και δεν έπιασα προχθές τον πυρήνα της προπαγάνδας σου: ΠΟΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΟΙ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ;;; Απέναντι σε όσους (λίγους) είχαν τέτοιες προθέσεις, η αστυνομία είχε δημιουργήσει έναν προστατευόμενο διάδρομο, από τον οποίον μπήκαν και βγήκαν οι Βουλευτές πίσω από τη Βουλή. ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ!!! Κι εσύ τώρα έρχεσαι και μας λες ότι ήταν αναγκαία η καταστολή για να λειτουργήσει η Βουλή! Δεν ντρέπεσαι λιγάκι, παλιοψεύτη;;;!!!

    Προχθές διαδήλωνε Ο ΚΟΣΜΟΣ. Του τα έκαναν μπάχαλο 500 παρακρατικοί για να μην διαδηλώνει. Το "Δεκέμβρη" διαδήλωναν οι παρακρατικοί και όλο το παρακράτος ξεσήκωσε τους μαθητές για να προκαλέσουν την πτώση της κυβέρνησης ΝΔ. Ξαμολήθηκαν μετά και κάποιοι άλλοι παρακρατικοί σαν και του λόγου σου για να ρίξουν στάχτη στα μάτια και να μπερδέψουν τον ΝΔτη.

    Ξεχνάς όμως κάτι σημαντικό: Η δράση των παρακρατικών τότε στόχευσε στο να διογκώσει τις διαδηλώσεις, ενώ τώρα να τις αποτρέψει.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Επώνυμος 04/07/2011 12:39:04

      ΑΨΟΓΟΣ!!!
      Αὐτό εἶναι τό παρακρατικό ΠΑΣΟΚ.
      ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ...!

    • aggelosview avatar
      aggelosview @ Επώνυμος 04/07/2011 14:43:11

      Are you talking to me? Πας καλά;

  18. Γιώργης avatar
    Γιώργης 04/07/2011 12:46:14

    «...βόλικα ψεματάκια;;;»
    Μάλλον δἐν βλέπεις τήν τύφλα σου γὐρω σου...
    (ἠθελημένα...)

    • qwerty avatar
      qwerty @ Γιώργης 04/07/2011 15:14:48

      Αυτο το επιχηρημα Γιωργη ταιριαζει γαντι στους Πασοκους σαν του λογου σου και ο νοων νοειτω...

      • Γιώργης avatar
        Γιώργης @ qwerty 04/07/2011 17:04:10

        Μήπως καλύτερα νά διαβάζεις προσεκτικότερα τά σχόλια καί ΠΟΥ άπευθύνονται πρίν ξεστομίσεις κι ἄλλες μ$%...ες...;;;
        Μήπως λἐω...;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.