#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/08/2010 14:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΠΑΣΟΚ: Άλλα λέμε κι άλλα κάνουμε

Να που όσο περνάει ο καιρός τόσο αποδεικνύεται ότι αυτοί οι πολιτικάκηδες άλλα λένε κι άλλα κάνουνε.
Η θεωρία ως γνωστόν απέχει πάρα πολύ από την πράξη...
Γ.Μ.


ΣΧΟΛΙΑ

  1. klausevitz avatar
    klausevitz 13/08/2010 16:39:07

    Στα νομικά λέγεται "διάσταση δηλώσεως και βουλήσεως".
    Η, κατα Τριβωνιανόν, "reservatio mentalis".
    Στην πολιτική, το προαναφερθέν "άλλα λέμε κι άλλα κάνουμε" και
    στη ζωή "μας τη φόρεσαν δικέ μου, κι άντε να ξεμπλέξουμε"!

  2. F avatar
    F 13/08/2010 16:51:42

    Εἶναι στὸ DNA τοῦ Πασόκ, ἀπὸ τὴν ἵδρυση του...

  3. Μisha avatar
    Μisha 13/08/2010 17:10:50

    H κατάσταση ειδικά με τους κουλοχέρηδες πρέπει να αντιμετωπισθεί με καταδρομικές επιχειρήσεις.Σπάσιμο στα μηχανήματα, κατέβασμα των διαφημίσεων τους και απαξίωση στους ιδιοκτήτες των λεσχών.
    Σκοπός τους είναι να μας κάνουν εξαρτημένους σε κάτι ώστε να ξεχνάμε τα χάλια τους.Μην αφήσουμε την κατεχόμενη πατρίδα να γίνει και μπαρμπουτιέρα.

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ Μisha 13/08/2010 17:32:11

      Αϊ γειά σου !

  4. akis avatar
    akis 13/08/2010 18:43:22

    afou exoune sxedio ...orama ta paidia........tha sosoune tin xora...........autoi pou tosa xronia dn mas sozane....etsi ...ti?..dn jeroune autoi?...to kalo mas?...aporo me ton kosmo pou gkriniazei.

  5. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 13/08/2010 18:55:06

    Ο λόγος μας συμβόλαιο....

    ΠΑΣΟΚ

    Υ.Γ Περαστικά σας.

  6. μοναχός ρουσσόπουλος avatar
    μοναχός ρουσσόπουλος 13/08/2010 19:18:21

    ΝΔ: λεμε οτι ναναι-δεν κανουμε τιποτε -πεταμε τη βομβα στον επομενο-επιχαιρουμε με την καταστροφη

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ μοναχός ρουσσόπουλος 13/08/2010 20:08:37

      μοναχός ρουσσόπουλος:μυαλά φραπέ-λογική μηδέν-μισθός από Ιπποκράτους-γλώσσα οξυγονοκολλημένη στα οπίσθια του ΓΑΠ

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/08/2010 22:01:00

    Τόση δημοκρατία, είχαμε να δούμε απ` την εποχή της χούντας!

  8. Maya avatar
    Maya 13/08/2010 22:02:30

    Homo Megasocialicius Pasokus.

  9. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 14/08/2010 00:34:42

    Δεν ντρέπονται και δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Για όσο διάστημα τα κανάλια τους στηρίζουν και προπαγανδίζουν υπέρ τους.