#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/08/2010 20:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΠΑΣΚΕ των μηχανοδηγών του ΟΣΕ ξεσπάει...



Τις τελευταίες μέρες εμφανίστηκαν στον έντυπο και  ηλεκτρονικό τύπο δημοσιεύματα που μιλούν για την υπογραφή νέου επικαιροποιημένου μνημονίου από  την Κυβέρνηση ,που προβλέπει μεταξύ άλλων , την μείωση του προσωπικού κατά 50% στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ την εκχώρηση του 49 %  του management σε ιδιώτη , το κλείσιμο μεγάλου μέρους του υφιστάμενου δικτύου την αύξηση έως και 60 % των τιμών των εισιτηρίων των τρένων ,  καθώς και την  κατάργηση όλων των συλλογικών συμβάσεων με ταυτόχρονη επιπλέον μείωση των βασικών μισθών των εργαζομένων κατά 20 και πλέον τοις εκατό .
Όλα αυτά αποσκοπούν στο να γίνει πιο ελκυστική  , περσότερο ευέλικτη , αλλά κυρίως κερδοφόρα όπως ευαγγελίζονται οι νεοφιλελεύθεροι ταλιμπάν  , η εταιρεία που εργαζόμαστε , προκειμένου -πολύ απλά- να εκχωρηθεί στο ιδιωτικό κεφάλαιο  . Στο βωμό αυτής της λογικής που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την ιστορία τον πολιτικό λόγο , την φυσιογνωμία , την ιδρυτική διακήρυξη της 3Ης Σεπτέμβρη , αλλά και το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ , οι σημερινοί κυβερνώντες εμπιστεύονται τις προτάσεις αυτών που ευθύνονται για την κρίση και την κακοδιαχείριση του σιδηροδρόμου .
Δυστυχώς  έχουν επιλέξει τον  ίδιο δρόμο με αυτόν  που κατήγγειλαν  μέχρι χτες . Και μάλιστα πολύ χειρότερο καθώς με τις πολιτικές που σχεδιάζουν για τον σιδηρόδρομο , οι περαστικοί από τα ρετιρέ της εξουσίας , στοχοποιούν αποκλειστικά και μόνο τους εργαζόμενους , αυτούς  που ακόμα και ο ίδιος ο εκπρόσωπος της Τρόικας δήλωσε ότι πληρώνουν για την επίπλαστη κρίση δανεισμού της χώρας , δυσανάλογο μερίδιο. Και απαιτούν από  το επιβατικό κοινό με την αύξηση των κομίστρων ,  να πληρώσει για   τις μίζες που εδώ και 20 χρόνια εκτόξευσαν το έλλειμμα σε δυσθεώρητα και δυσανάλογα ύψη.
Δηλώνουμε ότι αυτές οι πολιτικές αποφάσεις από όπου και αν προέρχονται , όποιος και αν είναι ο εμπνευστής τους , είναι καταδικαστέες στο σύνολο του κόσμου της εργασίας , ενώ καθιστούμε σαφές στην κυβέρνηση ότι ΔΕΝ έχει καμιά πολιτική νομιμοποίηση για ξεπούλημα του σιδηροδρόμου . Οι πολιτικές αυτές ΔΕΝ θα περάσουν . Θα καταργηθούν, όπως καταργήθηκαν στην πράξη με τις ενέργειες του συνδικάτου αντεργατικοί νόμοι σαν τον 3429/2005 , που οι σημερινοί κυβερνώντες ξεθάβουν για να υλοποιήσουν σε συνδυασμό με τους 3845 κ 3833 τα νεοφιλελεύθερα τους σχέδια . Αρχικά στον σιδηρόδρομο και μετά στις υπόλοιπες ΔΕΚΟ .
Στον Πρωθυπουργό και την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ , θυμίζουμε τις προεκλογικές τους εξαγγελίες και το πρόγραμμα του κινήματος για τον σιδηρόδρομο.
Κανείς από εμάς δεν αρνείται την ανάγκη εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης του μέσου . Aυτή αποτελεί νομοτέλεια την εποχή που η κοινωνία στρέφει το βλέμμα της σε μέσα μεταφοράς οικονομικά και λιγότερο ρυπογόννα. Ο σιδηρόδρομος αποτελεί το εργαλείο της νέας ανάπτυξης που θα είναι  βασισμένη στο σεβασμό των παραγωγικών  μέσων στο περιβάλλον . Ένα αιώνα μετά την βιομηχανική επανάσταση που βασίστηκε στο σιδηρόδρομο το ίδιο μέσο καλείται και έχει να δώσει τη λύση στην καταπολέμηση της ρύπανσης του πλανήτη .
Όμως  η  πολυδιαφημιζόμενη νέα σχέση κράτους πολίτη έχει πάει περίπατο, αφού οι κυβερνώντες δεν δέχονται καν να ακούσουν οποιαδήποτε άλλη άποψη. Θεωρούν ότι έχουν το αλάθητο .
Σύντροφοι , μην υποτιμάτε την οργή μας .
Οι ιδιώτες που ενδιαφέρονται για το 49 % της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,  αλλά και όσοι κόπτονται  για να  ξεπουλήσουν δημόσιο πλούτο , θα πρέπει να πάρουν πρώτα τα κλειδιά των μηχανών  . Και αυτά είναι φυλαγμένα εδώ και 100 χρόνια στα μηχανοστάσια .

Αθήνα 30/08/2010

Οι  εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚ στο σωματείο μηχανοδηγών ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Θεοδωρόπουλος Επαμ. - Πρόεδρος Σωματείου Μηχανοδηγών
Γκαντζιντικίδης Πασχάλης – Ταμίας Σωματείου Μηχανοδηγών ,
Συρόπουλος  Σπύρος – Εκπρόσωπος Εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μέλος του ΔΣ σωματείου Μηχανοδηγών
Γενιδούνιας Κώστας  -  Μέλος ΔΣ Σωματείου Μηχανοδηγών
Φιλιππόπουλος Ιωάννης –Μέλος ΔΣ Σωματείου Μηχανοδηγών .

ΣΧΟΛΙΑ

  1. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 30/08/2010 20:53:20

    Εδώ η κυβέρνηση οραματίζεται μια Ελλάδα χωρίς Έλληνες!

    Πάντως οι συνδικαλισταράδες της ΠΑΣΚΕ, ούτε σκεφτονται καν να το κουνήσουν απ το ΠΑΣΟΚ.
    Πολύ γαβ γαβ, αλλά απο δάγκωμα τίποτα.
    Δαγκώνεις ποτέ το χέρι που σε ταϊζει?

    • Orestios avatar
      Orestios @ εναςάσχετος 31/08/2010 00:24:23

      Αν έχουν τα κότσια ας παραδώσουν τις κομματικές ταυτότητές τους.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ εναςάσχετος 31/08/2010 08:02:55

      Ετσι γίνεται πάντα με τους πασόκους. Βγαίνουν κάποιες αντιδραστικές φωνές απλώς και μόνον για εκτόνωση των πραγματικά ανησυχούντων εργαζομένων. Αν ήταν παλληκάρια ας έλεγαν "τέρμα το Πασοκ".

  2. mitsosms avatar
    mitsosms 30/08/2010 21:17:51

    Εγώ ονειρεύομαι την Ελλάδα χωρίς τον ΟΣΕ να μας φεσώνει διαρκώς με χρέη.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ mitsosms 30/08/2010 22:45:27

      Ε βέβαια...
      Εμείς πάλι χωρίς Γαπ και σφογγοκωλάριους αυτού (καλή ώρα)...

  3. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 30/08/2010 21:18:44

    Σκουπίζω τα δάκρυα μου.... συγκινήθηκα... κλαίω αταμάτητα.....

    Τους λυπάται η ψυχή μου που δεν μπαίνει μέσα τα ταμείο εκατομμύρια καθε ημέρα.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ 3birdssitting 30/08/2010 21:21:21

      Και μένα το ίδιο. Λαμόγια του κερατά που θέλουν να διατηρήσουν τα προνόμιά τους είναι.

  4. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 30/08/2010 21:20:45

    Σκουπίζω τα δάκρυα μου.... συγκινήθηκα... κλαίω ασταμάτητα.....

    Λυπάται η ψυχή μου την ΠΑΣΚΕ των μηχανοδηγών του ΟΣΕ. Τα παιδιά της ΠΑΣΚΕ υποφέρουν επειδη δεν θα μπαίνει μέσα τα ταμείο του ΟΣΕ εκατομμύρια καθε ημέρα.

    • Amartolos avatar
      Amartolos @ 3birdssitting 31/08/2010 09:43:58

      Αρχικά το ότι μπαίνει ο ΟΣΕ κάθε μέρα μέσα κάποια εκατομμύρια, τι σχέση έχει με τους υπάλληλους του ΟΣΕ αυτό ? Λέτε οι υπάλληλοι του ΟΣΕ να παίρνουν αυτά τα εκατομμύρια σαν μισθό.
      α)Ξεχάσατε τις παραγγελίες δισεκατομμυρίων από τρένα που δεν ήρθαν ποτέ στην Ελλάδα ?
      β)Ξεχάσατε τα τρένα που ήρθαν και δεν χωρούσαν στις ράγες ?
      γ) Ξεχάσατε τους εργολάβους και τις αναθέσεις έργων ?
      Ο μεροκαματιαρής που πηγαίνει 10 ώρες ταξίδι πάνω σε μια μηχανή φταίει ?
      Ξέρετε πως χαρακτηρίζουν αυτούς που διαμορφώνουν απόψεις από ότι ακούσουν στο χαζοκούτι ? με λίγα νούμερα ένα παιδάκι δημοτικού θα διαμόρφωνε πιο έγκυρη άποψη
      απλά πράγματα: ποσό μισθό περνούν όλοι οι υπάλληλοι μαζί μηνιαίος και ποσό μπαίνει ο ΟΣΕ το μηνά μέσα, κάντε μια αφαίρεση " έλλειμμα μηνιαίος μείον μηνιάτικα υπάλληλων" πιο απλά απ ότι Θα μπορούσε να τα περιγράψει η Τρέμη στο ΜEGA.

      Ξέρετε κάτι,
      1) οι Υπάλληλοι της Ολυμπιακής φταίνε για το έλλειμμα στην Ολυμπιακή. Γι' αυτό και πουλήθηκε
      2) Οι υπάλληλοι του ΟΤΕ φταίνε γιατί ο ΟΤΕ μπήκε μέσα. Γι' αυτό και πουλήθηκε
      3) Οι εργαζόμενοι στα λιμάνια φταίνε που τα λιμάνια είναι στο καταχρεωμένο χάλι σήμερα. Γι' αυτό και πουλήθηκαν
      4) Οι Υπάλληλοι στον ΟΣΕ φταίνε για το έλλειμμα του ΟΣΕ (σχεδόν και όλου το κράτους). Γι' αυτό και ο ΟΣΕ πωλείτε στους Γάλλους όπως και οι υπάλληλοι απολύονται.
      5) Οι υπάλληλοι της ΔΕΗ φταίνε για τα τεραστία χρέη της ΔΕΗ (άσχετα αν βγάζει κέρδη). Αλλά και γι' αυτό την πουλάμε και τους απολύουμε και αυτούς.
      Ξέρετε τι ? να σας βάλω και 6ο:
      6) Επειδή απεργούσαν τα φορτηγά στα μαγαζιά δεν έμπαινε κόσμος να ψωνίσει. Δεν είχε βενζίνα να μετακινηθεί. Τώρα που έληξε η απεργία , όλοι βλέπετε τρέχουν να προλάβουν να ψωνίσουν.

      Με λίγα λόγια, αυτή η κυβέρνηση , για όλα της τα προβλήματα κατηγορεί μόνο τους εργαζόμενους. Στο εξωτερικό έχει δημιουργηθεί η άποψη για τον Έλληνα λαμόγιο που κάθετε και τρώει χιλιάρικα με το τσουβάλι. Για τους πολιτικούς τίποτα. Που να μην ήταν και σοσιαλιστική κυβέρνηση, θα μας εκτελούσαν εν ψυχρό.
      Αλλά το χειρότερο είναι όλοι αυτοί που ακούν τους εκπροσώπους αυτής της κυβέρνησης κάθε μέρα στα κανάλια και η μοναδική άποψη που μπορούν να διαμορφώσουν είναι αυτή ενός "παντζαριού".

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Amartolos 31/08/2010 11:50:01

        Άσε ρε μάστορα, που είναι αθώοι, φίσκα ο ΟΣΕ με απόφοιτους Δημοτικού που παίρνουν ζεστά χιλιαρικάκια για να πατάνε ένα κουμπί. Και μη μου πεις αν είναι λίγοι ή πολλοί, θα γελάσουμε, γιατί και λίγοι να είναι (χα) οι υπόλοιποι γιατί δεν τους καταγγέλουν?

      • 3birdssitting avatar
        3birdssitting @ Amartolos 31/08/2010 18:45:51

        Ελα στα συγκαλλά σου Amartolos και μην βλέπεις αλλο βακρύβρεχτα σηριαλ στην ΤιΒι.


        Ακουσες ποτε τοσα χρονια τους αθωους (Χαχαχαχαχα) υπαλλήλους του ΟΣΕ να πουν μία φορά "ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΕΔΩ, ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΜΑΤΙΚΟΙ" ?

        Μονο ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ηξεραν να λένε, και μετά ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝ και τους υπόλοιπους απο το ΧΩΡΙΟ, που δεν ειχαν διοριστεί προηγουμένως.

  5. Gioyxoy avatar
    Gioyxoy 30/08/2010 21:26:53

    Έχετε πρόβλημα με την κυβέρνηση?
    Στείλτε τις κομματικές σας ταυτότητες στον Γιώργο και βγάλτε το στα ΜΜΕ,αλλιώς μόκο...

  6. Σχολιαστής avatar
    Σχολιαστής 30/08/2010 21:38:14

    Βεβαίως και φαντάζομαι την Ελλάδα χωρίς σιδηρόδρομο. Αν πρόκειται να πληρώνουμε τα μαλλιοκέφαλά μας για να γράφει η εγκυκλοπαίδεια ότι έχουμε 2500 χλμ σιδηροδρομικές γραμμές, να λείπει το βύσσινο.
    ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΡΑ του ΟΣΕ για 24 ώρες, απόλυση ΟΛΟΥ του κηφηναριού και επανεκκίνηση από μηδενική βάση.
    Διατήρηση 1000 χιλιομέτρων δικτύου και παραχώρηση της λειτουργίας του σε ιδιώτες που θα προσλάβουν βεβαίως όσο προσωπικό πραγματικά χρειάζεται και με μισθούς της αγοράς.
    Όποιος διανοηθεί να παρακωλύσει τη λειτουργία της νέας εταιρείας ή να κάνει δολιοφθορά θα πηγαίνει στη φυλακή και θα αποζημιώνει όλες τις ζημιές από την ατομική του περιουσία.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Σχολιαστής 30/08/2010 23:26:48

      Και όλα αυτά θα τα εφαρμόσουν οι αμόλυντοι και καθαροί πολιτικοί μας ηγέτες; Με τους έντιμους ιδιώτες μεγαλοεπιχειρηματίες εργολάβους;
      Όσο για τη φυλακή που λες, που ζεις; Καταδικασμένοι για διπλά φονικά, και κυκλοφορούν ως γκόμενοι στα νησιά με νόμιμη άδεια.

  7. tony avatar
    tony 30/08/2010 22:07:36

    Βεβαίως και φαντάζομαι την Ελλάδα χωρίς ΟΣΕ.Τους σιδηρόδρομους θα τους αναλάβουν σοβαρές εταιρίες που θα παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες θα κερδίζουν και θα φορολογουντε.
    Τι αμα κλείσουμε την ΔΕΗ θα μείνουμε χωρίς ρεύμα?
    ΑΜΑ κλείσουμε τον ΟΣΕ θα μείνουμε χωρίς σιδηροδρόμους?
    Η άμα κλείσουμε το κράτος θα μείνουμε χωρις κράτος?
    Εμάς μας αρέσει το χρήμα εμάς μας αρέσει το κέρδος.Ότι λειτουργεί με παθητικό κλείσιμο τώρα και τον λογαριασμό στους πρώην εργαζόμενους.
    ΑΠΛΑ.
    Εξυγίανση του καπιταλισμού.
    Αγνός ανόθευτος καπιταλισμός.
    Το μόνο υγείες οικονομικό σύστημα στον κόσμο.
    Το οικονομικό σύστημα της Δημοκρατίας.
    Ότι δεν βγάζει τα λεφτά του κλείστε το αύριο το πρωί.
    Κέρδος όχι δάνεια.

    • Tassos avatar
      Tassos @ tony 31/08/2010 12:18:45

      Orea ta les file mou, to idio kanei to IMF kai stin Roumania, mia eteria me 5000km sidirodromous tin exoun parei ypourgoi tis nin kyvernisis kai apolioun 50% oso gia service we are in Balkans min ksexnas. Ta ypolipa ta gvorozeis.

  8. paskitis avatar
    paskitis 30/08/2010 22:17:11

    σας επεισαν οτι μπαινει μεσα και μαλιστα 10 δις....χαχααχαχα
    απο τα 10 δις το 1/3 ειναι κατασκευαστικα δανεια για τα εργα που δεν εδινε το κρατος ατοκα αλλα εβαζε τον οσε να τα δανειζεται απο συγκεκριμενους...μαλιστα υπαρχει και δανειο σε ελβετικο φραγκο...λογω μιζας
    3 δις ειναι η επιδοτηση εισητηριου που φυσικα σεν εχουν δωσει ποτε εδω και 20 χρονια...να σκεφτειτε οτι στα 10 ευρω τα 7 ειναι επιδοτηση!!!!
    2 δις μονο οι τοκοι παρακαλω που τα λαμογια οι συμβουλοι εκαναν τα στραβα ματια
    λειτουργικο ελλειμα 1 δις αγαπητοι η 200 εκατ το χρονο..γιατι ομως?
    γιατι οταν ερχεται ιδιωτης να του βαλουν 3 τρενα την εβδομαδα εμπορικα για να δουνε κανα φραγκο του λενε οχι γιατι δεν υπαρχει προσωπικο
    συμβουλος ειχε αμοιβη το 1999 256.οοο.οοο εκατ δραχμες.πηρε λεφτα για 500 ατομα παρακαλω
    εγω σημερα παιρνω 1600 ευρω ο πλουσιος..το λαμογιο ..ο βολεμενος
    με 28 μερες δουλεια το μηνα και καθε μερα παιρνω τηλ τι κανω την επομενη
    ρεπο?τι ειναι αυτο?υπερωριες?υπαρχει ειδικη συμφωνια στον οσε εδω και 20 χρονια να πληρωνονται οι υπερωριες ολες με 25%.το μισο απο τον ιδιωτικο τομεα
    ολοι ισως τωρα να απορουν τι συμβαινει γιατι τοση φασαρια?γιατι λενε οτι μπαινει μεσα?αφου ειναι πολλοι στον οσε.παιρνουν πολλα κλπ
    ενα σας λεω μονο για να καταλαβετε το μεγεθος της απατης .και που πανε τα λεφτα σας
    ικανοποιητικη πληροτητα σε γραμμη ειναο το 51%.δηλαδη δεν μπαινεις μεσα
    σε μια γραμμη υπηρχε πληροτητα 70% στα πρωινα ,30% στα ενδιαμεσα, 55% απογευματινα,10% στα νυχτερινα
    τι κοψανε?το 70 και το 55 %.και τα κτελ παραγγειλαν καινουργια λεοφωρεια...
    αυτα για να μην σας πιανουν κοροιδα.εχει πεσει χρημα σε συγκεκριμενα ατομα και κανουν δουλεια
    οτι αποριες εχετε η θελετε να μαθετεη σας φαινεται παραξενο η δεν το πιστευετε εδω ειμαστε και απανταω αμμεσα
    ευχαριστω

    • Pankalos avatar
      Pankalos @ paskitis 31/08/2010 10:18:21

      Περιμένουμε!

      Θα γίνει αυτό το σχόλιο άρθρο από το αντινιουζ;

      • anonymous avatar
        anonymous @ Pankalos 31/08/2010 13:16:11

        Γιατί να γίνει; Οι κύριοι αυτοί που μας τα γράφουν αυτά πως αντέδρασαν;

  9. BlueSky avatar
    BlueSky 30/08/2010 22:30:09

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Εμπρός πασόκια, καταθέστε τις κομματικές σας ταυτότητες! Τολμάτε;; Παντελονάτα πράγματα και όχι περίσσεια υποκρισία!

  10. paskitis avatar
    paskitis 30/08/2010 22:30:39

    επισης οποιος θελει οικονομικα στοιχεια επιδοματα και συνολο αποδοχων να μου ζητησει και τα βγαζω ολα στον αερα
    θα εκπλαγειτε!!!

  11. anonymous avatar
    anonymous 30/08/2010 22:32:37

    Η Ελλάδα όσο κι αν σας φαίνεται παλαβό έχει το ίδιο μήκος με τη Γερμανία και 10 φορές μικρότερο πληθυσμό. Αυτό σημαίνει ότι μια γραμμή που θα ξεκινάει από την Καλαμάτα και θα φτάνει στην Ορεστιάδα έχει εκ των πραγμάτων τα ίδια έξοδα συντήρησης με την αντίστοιχη γραμμή της Γερμανίας αλλά το ένα δέκατο των εσόδων της αντίστοιχης γραμμής στην Γερμανία.

    Μετά μπαίνουν τα εξής ερωτήματα:
    1) Έχει πράγματα να κουβαλήσει;
    2) Ανταγωνίζονται το σιδηρόδρομο το Φορτηγά;
    3) Ανταγωνίζονται το σιδηρόδρομο τα πλοία με τα λιμάνια που έχουμε κλπ;
    4) Ανταγωνίζονται το σιδηρόδρομο τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ;
    5) Σε σχέση με το (4) ο προαστιακός πως τα πάει; Η κίνηση στο ΚΤΕΛ Κορίνθου έπεσε ή όχι;

    Κοινώς είναι ο σιδηρόδρομος βιώσιμος στην Ελλάδα;

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ anonymous 30/08/2010 22:48:08

      Φίλε μου, αν κάτι ΔΕΝ είναι βιώσιμο είναι οι αεροπορικές μεταφορές. Η Ελλάδα είναι ιδανική για μεταφορές με τραίνο. Καλό είναι να μην πετάμε ό'τι μας έρχεται στο μυαλό...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ (A)θανάσης 30/08/2010 23:06:12

        Τα νησια εχουν αναγκη απο αεροπλανα καθως τα πλοια ειναι αργα.Επισης δεχονται απευθειας τουριστικες πτησεις απο εξω.
        Ακομη η αεροπροικη συνδεση Αθηνα - Θεσσαλονικη προφανως ειναι βιωσιμη.Φυσικα αεροπορικες συνδεσεις στην ηπειρωτικη χωρα π.χ. Αθηνα - Λαρισα δεν ειναι και γενικα ειναι ελαχιστες.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ (A)θανάσης 30/08/2010 23:12:02

        Δεν μιλάω για τον ΟΣΕ. Μιλάω για ένα (σύγχρονο) τραίνο, που θα σε πηγαίνει Αθήνα-Θεσσαλονίκη ΚΕΝΤΡΟ-ΚΕΝΤΡΟ και όχι από του διαόλου τη μάνα στου διαόλου τη μάνα σε 2-3 ώρες. Υπάρχουν πολλές σχετικές μελέτες, δεν ωφελεί να το κουράσουμε. Όποιος γνωρίζει γνωρίζει.

        Για τα νησιά πάσο φυσικά...

      • anonymous avatar
        anonymous @ (A)θανάσης 31/08/2010 00:34:35

        Εγώ για να κάνω 250 χλμ στο εξωτερικό με τα γρήγορα τραίνα που έχουν εκεί χρειάζομαι 2 ώρες χωρίς μετεπιβίβαση. Μιλάμε για απευθείας. Αθήνα Θεσσαλονίκη είναι 500 χλμ άρα μιλάμε για 4 ώρες τουλάχιστον με όρους Β. Ευρώπης.

        Για να πάει καλά το τραίνο πρέπει:

        1) Να υπάρξει σύγχρονος -οι εμπορευματικός -οι σταθμός -οι μεταφόρτωσης για να αντικατασταθούν τα φορτηγά στις εθνικές οδούς. Τα φορτηγά θα πρέπει να υπάρχουν μόνο για τοπικά δρομολόγια
        2) Να υπάρξουν γρήγορες σιδηροδρομικές συνδέσεις κορμού με ανταποκρίσεις λεωφορείων για να μεταφέρεται γρήγορα ο πληθυσμός.

      • anonymous avatar
        anonymous @ (A)θανάσης 31/08/2010 00:57:06

        Το ερώτημα δεν είναι αν η Ελλάδα είναι ιδανική για σιδηροδρομικές μεταφορές αλλά αν αυτές είναι βιώσιμες αφού ληφθεί υπόψιν ο ανταγωνισμός από τα λεωφορεία και τα φορτηγά καθώς και ο ανταγωνισμός από τα λιμάνια.
        Με άλλα λόγια για να είναι βιώσιμο το τραίνο πρέπει να επανασχεδιάσουμε τις μεταφορές και πάλι δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχουμε τη βιωσιμότητά του. Έτσι όπως έχουν τα πράγματα δεν είναι βιώσιμο.

        Δες κι εδώ http://www.macephemera.gr/news.php στο chatbox πως κοροϊδεύουν το τραίνο οι πιτσιρικάδες. Ελπίζω να μείνουν τα μηνύματα στο chatbox μέχρι αύριο να τα δεις.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ anonymous 30/08/2010 23:03:54

      Eιναι σιγουρα η γραμμη Πατρα - Αθηνα - Θεσσαλονικη,ισως και Θεσσαλονικη - Αλεξ-πολη γιατι κατα μηκος κατοικει το 90% του πληθυσμου.
      Τα αλλα παιζονται.Σιγουρα δεν ειναι η γραμμη Δυτικης Ελλαδος που σχεδιαζοταν.

      • Σχολιαστής avatar
        Σχολιαστής @ ψυχραιμια 31/08/2010 00:05:53

        Το Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη ξέχνα το. Αν κοιτάξεις το χάρτη θα δεις ότι κάνει ολόκληρη κοιλιά. Βλέπεις τότε υπήρχε ενδεχόμενο πολέμου με τη Βουλγαρία και η γραμμή πέρναγε κοντά στα σύνορα για να μεταφέρει στρατεύματα!
        Αντίθετα η Εγνατία πηγαίνει σχεδόν ευθεία Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη! Πώς να ανταγωνιστεί λοιπόν το τρένο τα ΚΤΕΛ;
        Για να μη μιλήσω για τα ΙΧ, που είναι η πραγματική ταφόπλακα του τρένου, αλλά κανείς δεν τα αναφέρει.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ ψυχραιμια 31/08/2010 00:17:59

        Μόλις μπούν τα διόδια στην Εγνατία, θα παρακαλάμε για τραίνο...

  12. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 30/08/2010 22:53:01

    Πρώτα φύγετε απ' το Πασόκ, συνδικαλιστές της μαύρης συμφοράς, και μετά κράξτε τους όσο θέλετε.

  13. paskitis avatar
    paskitis 30/08/2010 23:16:21

    φιλε γιαννη.και αυτο εγινε μην ανησυχεις καθολου για αυτο.μεχρι ξυλο επεσε και ο ξυνιδης ετρεμε σαν το ψαρι!!ηρθε η αστυνομια και τον εβγαλε
    για να δειτε σε τι σκοταδι σας εχουν ομως...
    ο προαστιακος εκλεισε πριν 2 χρονια.αυτο που βλεπετε δεν ειναι ο προαστιακος αλλα κατι αλλο
    πριν 15 μερες ξενοικιασαν και το κτιριο στην κοτζια
    παθατε σοκ?θελετε λεπτομερειες?

  14. antiochos avatar
    antiochos 30/08/2010 23:18:32

    Οποιος συνδικαλοφαγανοπασοκος ειναι υπερβαρος, ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ,γιατι κινδυνευει με εκτροχιασμο.

  15. ανώνυμος avatar
    ανώνυμος 31/08/2010 00:38:23

    Η λύση είναι μια φύγετε από το ΠΑΣΟΚ, συστρατευθείτε στο ενιαίο ανιμνημονιακό μέτωπο

  16. parsifal avatar
    parsifal 31/08/2010 01:35:11

    Η τελευταία (απειλητική) παράγραφος περί κλειδιών και μηχανοστασίων τους οδηγεί ευθέως στην αρμοδιότητα του κ. Χρυσοχοίδη. Αρκετά με τους συμμορίτες - εκβιαστές ! Τα κλειδιά ανήκουν σ'αυτούς που πληρώνουν τόσα χρόνια αυτούς τους κηφήνες και θα τους αφαιρεθούν με ΚΑΘΕ νόμιμο μέσο.

  17. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 31/08/2010 09:46:52

    Να δωσουν τον ΟΣΕ στους εργαζομενους 51%. Θελουν?

    ΠΠ

  18. paskitis avatar
    paskitis 31/08/2010 11:38:58

    γεια χαρα σας
    ειδα τα σχολια σας.αλλα νορμαλ αλλα επικριτικα
    1.οι εμπορευματικες μεταφορες στην ελλαδα με τρενο ειναι 1%!!
    2.ολες οι επιβατικες μεταφορες μπαινουν μεσα πανευρωπαικα!!τα κερδη ερχονται απο τα εμπορικα που συντηρουν τα επιβατικα
    3.γρηγορο τρενο στην ελλαδα...λοιπον οταν παραδοθουν οι 2 γαλαριες το αθηνα θεσ/κη θα γινεται 3ωρες και 15 λεπτα.σημερα ειναι 4.30 ωρες
    4.εχω παει στην γαλλια.διαδρομη αντιστοιχη με TGV β θεση 180 ευρω παρακαλω!!!
    κοστος γραμμης TGV ανα χιλιομετρο στα 3 δις!!!νομιζω οτι τα ποσα ειναι τεραστια και εχουν γινει ολα απο ευρωπαικα κεφαλαια.αυτα εδω ειναι αδυνατο να γινουν.σημερα ειμαστε στα 160χιλ ταχυτητα συντομα θα παμε στην τελικη ταχ των 200 και εκει ειμαστε οκ
    5.λοιπα δικτυα.που μπαινουν μεσα κλπ
    1.πελοπ.σος.πηγαν στην ιαπωνια απο τον οσε γιατι το μετρικο δικτυο εχει ταχυτητα 90 χλμ.οι ιαπωνες εχουν φορεια τεχνολογιας tilting τα οποια εκτοξευαν την ταχυτητα στα οσα θελαμε διχως να κανουμε το παραμικρο .
    μαντεψτε τι εγινε.το κοστος ηταν πολυ καλο εως προκλητικα χαμηλο.οι χρονοι ταξιδιου θα επεφταν στο μισο.
    επεσαν οι παρεμβασεις μην τα παρετε θα κλεισουν οι αλλοι...κλπ.αυτα μεχρι απο βουλευτες που σημερα δειχνουν με το δαχτυλο τον οσε και οι ιδιοι εβαζαν τρικλοποδια!!!
    για κηφηνες κλπ οτι θελετε .εδω ειμαστε.αν θελετε να πειτε κατι συγκεκριμενο η εχετε καποιο παραπονο θελω να δωσω εξηγησεις
    να θυμαστε οτι η μεγιστη καταστροφη στον οσε εγινε απο 2 εταιρειες
    η μια ειναι η ζημενς η αλλη ελληνικη
    περιμενω παραπονα

    • anonymous avatar
      anonymous @ paskitis 31/08/2010 13:10:25

      καλά όλα αυτά για το κόστος και τα συναφή. Δε θα διαφωνήσω.

      Θα σε ρωτήσω όμως ένα πράγμα:

      Εσείς τι κάνατε για να αποτρέψετε ή να δημοσιοποιήσετε αυτές τις τρικλοποδιές;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ paskitis 31/08/2010 14:24:51

      Εαν υπαρχει θεμα τεχνολογιας που δεν μπαινει λογω συμφεροντων υπαρχουν και συλλογοι π.χ. "Φιλοι του Σιδηροδρομου" αλλα και ευρυτερα κοινωνικα στρωματα περαν των εργαζομενων του ΟΣΕ που θα εκαναν ζητημα αρκει οι αποψεις να ηταν τεκμηριωμενες.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ ψυχραιμια 31/08/2010 14:55:48

        Ε, όχι βέβαια! Αυτό θα μπορούσες να το πεις για ό'τι αντίστοιχο τα τελευταία 20 χρόνια!

        Μην τρελλαθούμε!

  19. ΒΑBIS & BABIS avatar
    ΒΑBIS & BABIS 31/08/2010 11:41:01

    Μέχρι σήμερα οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ & ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ έχουν διαλύσει τις δημόσιες επιχειρήσεις. Οι πολιτικές διοικήσεις του ΟΣΕ τον έχουν κατακλέψει και κανένας δεν έχει φυλακιστεί. Όλοι είναι έξω με τις μεζονέτες τους στα βόρεια προάστια και με τις καταθέσεις στην Ελβετία. Τι να πω για τις προμήθειες που όπως ξέρετε υπάρχει και το 10% που παίρνουν όσοι πηγαίνουν τις παραγγελίες στις εταιρείες. Τι να πω για τα ανταλλακτικά τι να πω για τις αγορές των αυτοκινήτων τι να πω για τις αναθέσεις των έργων. Λοιπόν μην τα βάζουμε με το προσωπικό όχι πως αυτοί ήταν άμοιροι ευθυνών γιατί τουλάχιστον οι συνδικαλιστές τους τα έβλεπαν και δεν έκαναν τίποτα. Είναι το ίδιο όπως και οι πολιτικοί μας.

  20. paskitis avatar
    paskitis 31/08/2010 13:03:06

    απλη επισημανση για το αποφοιτους δημοτικου υπαλληλους...
    οι μισοι εχουν πτυχιο και οι αλλοι ειναι του λυκειου ιεκ κλπ
    επισης ολοι οι μηχανοδηγοι ειναι τεχνικης σχολης και ανω.μηχανικοι ηλεκτρολογοι κλπ
    που ειναι του δημοτικου?
    μην τα παραλετε... παρχει οργη για την κακοδιαχειριση αλλα το παταμε ενα κουμπι ειναι το απολυτο ψεμα.οποιος θελει ερχεται ταξιδι μαζι μου.
    οποιος ειναι πολυ τολμηρος ερχεται εμπορικο μαζι μου
    να δςσω 2 στοιχεια για τις μηχανες.δεν μπορει να ακουσει ο ενας τον αλλο απο τον θορυβο.κανουμε παντομιμα
    και επισης η ζεστη μεσα ειναι τετοια που το κλιματιστικο το οποιο ειναι ..κρατηθειτε...24.000 btu δεν κανει τιποτε.ενα 24αρι παγωνει ολοκληρο σπιτι και δεν κρυωνει εκει μεσα 2 τετραγωνικα
    αν ειναι κανεις ηλεκτρολογος η κατι σχετικο.εντος θαλαμου κατω απο δικτυο με ταση και την μηχανη να κινειται δοκιμαστικο κατσαβιδι αναβει στον αερα!!!
    ηρθε πανεπιστημιο πατρων για μετρηση κραδασμων και ηταν εκτος κλιμακας!!!!
    επισης εχουμε πολλους νεκρους και εδω παρακαλω λιγη κατανοηση ας μην κανετε σχολιο.οταν χανεται καποιος τι να πεις.....
    επισης αναρωτιεμαι σε μας δεν χωραει οχι.τι να πω?δεν οδηγω το τρενο?δεν παω?να αρνηθω?πως να μην δουλεψω?δεν μπορω αυτη ειναι η δουλεια...
    ειστε λιγο αδικοι.αλλου εχετε δικιο αλλα δεν το βλεπετε.
    ελπιζω συντομα ολα να γινουν κατανοητα
    ευχαριστω

    • anonymous avatar
      anonymous @ paskitis 31/08/2010 13:20:06

      Επαναλαμβάνω άλλη μια φορά. Εσείς και οι εκπρόσωποί σας πως αντιδράσατε και πως αντιδράτε; Τα ξέρετε όλα, και τους κλέφτες τους ξέρετε και τα πάντα τα ξέρετε. Τι κάνατε;

      • 11888 avatar
        11888 @ anonymous 31/08/2010 14:08:11

        Μηπως οι επικεφαλης συνδικαλιστες κρατανε και το καρπουζι και το μαχαιρι και ειναι κομματακι δυσκολο για εναν απλο εργαζομενο να διαμαρτυρηθει με το φοβο της μεταθεσης σε απομακρισμενη βραχονησιδα?
        Απο την αλλη θα συμφωνησω με αποψεις που γραφτηκαν παραπανω.Ειναι δυνατον να υπαρχουν ΔΥ που να εχουν ακομα κομματικη ταυτοτητα και να την προσκυνανε με ευλαβεια σαν να προκειται για ιερη αγελαδα?.
        Δηλαδη πρεπει να γινουμε Μπαγλα-ντες για να καταλαβουν μερικοι την βρωμια και το ψεμα του συνδικαλισμου(πρασινης αποχρωσης κυριως αν λαβουμε υποψιν τα ποσοστα τους στις συνδικαλιστικες εκλογες)και την καταστροφη που εχει φερει στην χωρα?
        Εχω την τρομερη περιεργεια να μαθω τι ακριβως σας ταζουν οι κομματικοι αρχηγοι σας και σας εχουν δεμενους στο αρμα.

      • anonymous avatar
        anonymous @ anonymous 31/08/2010 15:01:20

        Και τους επικεφαλής συνδικαλιστές ποιος τους ψηφίζει; Αν μέσα σε μια εταιρία με μερικές εκατοντάδες προσωπικό δε μπορούν να βρουν 5 σοβαρούς και να περάσουν μια γραμμή τότε γιατί μιλάμε;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ paskitis 31/08/2010 18:57:58

      Επειδή εγώ ανέφερα τους αποφοίτους δημοτικού, τις προάλλες είχα άτομο που μου τα έλεγε πως βάζανε και από το παράθυρο συγγενείς και φίλους (ο ίδιος το παραδέχτηκε ότι ήταν απόφοιτος δημοτικού), με 1% εμπορευματική κίνηση, πως δικαιολογούνται 5000 υπάλληλοι? Και μη μας αρχίζετε το παραμύθι με τους πτυχιούχους και αυτούς που εργάζονται κλπ. εννοείται πως υπάρχουν και αυτοί, αλλά με την πλέμπα τι κάνουνε που βάζει μέσα και αυτή (όχι μόνο αυτή, συμφωνώ) τον ΟΣΕ? Πόσους από αυτούς ζητήσατε να τους πετάξουνε?

  21. paskitis avatar
    paskitis 31/08/2010 14:18:23

    προσεξε με τωρα για αντιδρασεις που λες
    1.οσοι αντεδρασαν μετατεθηκαν.αθηναιοι μετατεθηκαν στην λαμια για 3 χρονια παρακαλω
    2 υπαρχει ειδικη υπηρεσια ιατρικη στον οσε.ενα ατομο το κατεστρεψαν ολοκληρωτικα οι αρχιατροι
    3υπαρχει σωρος εξωδικα.να σταματησουντα 10ωρα και να δινονται ολα τα ρεπο
    (στον οσε κατι που δεν ξερει ο κοσμος δεν υπαρχει 8ωρο και πενθημερο ακομα και τωρα)
    επισης το προγραμμα ειναι ημερησιο επιτηδες για να σε εκβιαζει η διοιηκηση
    καθε μερα παιρνεις τηλ μετα τις 17.00 τι κανεις αυριο
    σου δινουν ετσι μεχρι και 5 ρεπο ενα ενα για να στην σπασουν
    σε εβαζαν συνεχεις διανυκτερευσεις εκτος αθηνων για 15 μερες και βαλε
    και αν δεν επιαναν αυτα τοτε ελεγχαν τις ταχυτητες και για 1χλμ σε εσκιζαν στα προστιμα
    μερικοι ακομα και σημερα ειναι αλυγιστοι.δεν παραδοθηκαν ποτε...λιγοι ομως και περασαν δυσκολα.μεχρι 2 δουλειες εκαναν
    επισης στον οσε υπαρχει πλαφον μισθου εδω και χρονια .αναλογα τα χρονια υπηρεσιας παει.ετσι σε εβαζαν επιτηδες να δουλευεις καργα και ερχοταν το πλαφον και στο τελος τα επαιρνε και τα λεφτα αυτα δεν στα δινουν.ουτε ξερουμε ακομα που πανε
    ολα αυτα τα εκαναν οι μηχανικοι του οσε αγαπητε και κατι λαμογια εξωτερικοι συνεργατες
    τους οσετζηδες τους πνιγει το δικιο....οσο και να βαρανε τα καναλια φιλε μου.και δεν πρεπει να πειραξουν τρενα που ειναι περιουσια του λαου αλλα να κανουν εισβολη και να κοψουν τα χερια μερικων διεθυντων..διχως οικτο
    τετοια αλητεια σε βαρος εργαζομενων ...δεν εχω ξαναδει.μονο απο το κομμα μου θα γινοταν.αν τα εκανε αυτα η νδ θα ειχαμε νεκρους στο συνταγμα
    ετσι για παραδειγμα για να δεις τι ρεμουλες ειναι τα αφεντικα αλλα και να σου σηκωθει η τριχα
    στα τμηματα γραμμης αφαιρεσαν τα εργαλεια και προσωπικο
    σε ενα σημειο η γραμμη χαλασε (βυθιστηκε)και τα τρενα αντι για 160 περναγαν με 40
    φωναξαν εργολαβο και ζητησε 80 χιλ ευρω για καθε ρευμα κυκλοφοριας και 15 μερες δουλειας
    ενας τιμιος διευθυντακος την ψιλιαστηκε και φωναζει ενα συνεργειο οσε να παει στο σημειο.το μαθαινει το αφεντικο καιφευγει σφαιρα με το πρωτο τρενο να παει να κανει αυτοψια δηλ να τους σταματησει στην πραγματικοτητα
    φτανει εκει κατα τις 10 το πρωι και βλεπει τους εργατες να καθονται και τους βαζει τις φωνες......παει ο αρχιεργατης και του λεει...εχουμε τελειωσει ετοιμο .το φορτηγακι περιμενουμε να φυγουμε....
    κοκκαλο το αφεντικο...βρεγμενη γατα.....παει η μιζα!!!
    αυτοι ειναι φιλε μου .εχουν ασυλια απο τα αλλα τα αφεντικα
    νευριασες καθολου η ακομα?

    • 11888 avatar
      11888 @ paskitis 31/08/2010 14:41:40

      Ολα αυτα που γραφεις ειναι κατανοητα και προκαλουν οντως οργη.Αλλα αφου ειστε τοσο πολλοι οι διαμαρτυρομενοι γιατι δεν φτιαξατε τοσα χρονια ενα δικο σας συνδικαλιστικο οργανο απαλλαγμενο απο κομματισμο και σκοπιμοτητες,με στοχο την καλυτερευση του ΟΣΕ που απο οτι φαινεται αγαπατε.Τι ακριβως φοβηθηκατε?
      Οσο δινετε την ψηφο σας στη ΠΑΣΚΕ και καθε ΠΑΣΚΕ που δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο ενα οργανο που εξυπηρετει τα συμφεροντα του κομματος και οχι τα δικα σας,τοσο η χαοτικη κατασταση στον ΔΤ θα διαιωνιζεται.
      Σας ξεγελανε με χαντρες και καθρεφτακια και για την παρτη τους κρατανε τα εξοχικα με πισινα και τις παχυλες καταθεσεις στην Ελβετια.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ 11888 31/08/2010 14:59:36

        Καλώς ήλθες στην Ελλάδα!

        Φοντάν?

  22. paskitis avatar
    paskitis 31/08/2010 14:57:23

    11888 αυτο το ερωτημα ειναι που με βασανιζει
    και πιστεψε με ειναι μεγαλο προβλημα να γκρεμιζεται η ζωη γυρω σου και να εχεις και τετοια ζητηματα να σε τιμωρουνε καθε βραδυ
    μαλλον αυτη ειναι και η τιμωρια η πραγματικη.ο λαθος τροπος δρομος ανθρωπος κατεληξε στο αδιεξοδο
    θα τα σπασω τα δεσμα μου ομως οσο και αν πληγωσω τον εγωισμο μου
    και οπου βγει
    αυτο ειναι δεσμευση

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ paskitis 31/08/2010 15:29:47

      Μιας και μιλάς για «δρόμο»: «Αυτή δεν είναι οικογένεια. Η ΜΟΜΑ είναι, που μια φορά και ένα καιρό άνοιγε τους δρόμους. Ο Πατέρας “ανακάλυψε” τον αξέχαστο τρίτο δρόμο για τον σοσιαλισμό (τον δρόμο της λαμογιάς και της ρεμούλας) κι ο γιός τώρα τον τέταρτο! Μόνο που δεν μας είπε πως αυτός (ο τέταρτος) περνάει μέσα από την κόλαση.» (ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ)

  23. Socialista avatar
    Socialista 31/08/2010 15:04:38

    ΕΝΑ και μόνο ερώτημα .
    Αυτό το δελτίο τύπου έχει σταλεί σε όλα τα ΜΜΕ και σε όλους τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ .

    Μπορείτε να μου πείτε γιατί παίζεται μόνο απο blogs?

    Αυτή είναι και η απάντηση σε όσους νομίζουν ότι οι εργαζόμενοι δεν αντιδρούσαν σε όλα όσα γίνονταν.
    Πολύ απλά η φωνή τους δεν βγαίνει προς τα έξω.

    Πόιός έχει τις συμβάσεις για τα μεγάλα έργα του ΟΣΕ ?
    Στην προανακριτική της Siemens ποιου οργανισμού οι προμήθειες δημιουργούν σάλο ?
    bingo ! ΟΣΕ !

    Είναι σεβαστές οι απόψεις όλων .

    Ωστόσο σε αυτούς που ζητούν να καταθέσουμε τις κομματικές μας ταυτότητες , νομίζω ότι με την υπογραφή μας στην ανακοίνωση κάνουμε ακριβώς αυτό.Η ΠΑΣΚ όμως δεν είναι ΠΑΣΟΚ όπως νομίζουν ορισμένοι .

    Και ηθικό χρέος όσων έχουν εκλεγεί με αυτήν είναι να θυμίζουν στο ΠΑΣΟΚ
    ότι οι δρόμοι του σοσιαλιστικού και εργατικού κινήματος είναι ταυτισμένοι .
    Και σίγουρα η Κεντρο αριστερά θα βρεί νέους τρόπους έκφρασης αν το ΠΑΣΟΚ δεν συνειδητοποιήσει την κρίση πολιτικής υπόστασης που περνάει .

  24. undercover gpr avatar
    undercover gpr 31/08/2010 15:21:30

    Βγάλτε το paskiti στο ΜΕGA τώρα!!

    Ξέσκισέ τους όλους φίλε , όλους του πρασινο-μπλε ποντικούς.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ undercover gpr 31/08/2010 15:42:23

      θα το βγάλουμε στα μπλογκ

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ αλλενάκι 31/08/2010 15:47:05

        Κάποτε νόμιζα ότι μετρούσε για βραχυππρόθεσμα αποτελέσματα ,πλέον και μετά απ'όλα αυτά που έχουν γίνει αμφιβάλλω.Μακάρι να μετρήσει μακροπρόθεσμα.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 31/08/2010 15:54:11

        Δεν έχει σημασία, πρέπει να γίνει επειδή είναι η επόμενη ομάδα που θα δεχθεί μεγάλα χτυπήματα. Διάβασα προχθές ότι σε μια χώρα είχαν κατεβάσει το στρατό να φυλάξει τους σιδηροδρόμους από μια απεργία, θα ψάξω να το βρω.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 31/08/2010 15:55:33

        Έχουν σαλαμοποιήσει την κοινωνία και εκτελούν έναν έναν ξεχωριστά. Γι αυτό αδυνατούμε να αντιδράσουμε έγκαιρα.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 31/08/2010 15:58:10

        Και αν δεχθούμε ότι το 20% από κάθε κοινωνική ομάδα είναι αυτό που "κάνει τη ζημιά", που είναι δλδ. "υπεύθυνο για το φόνο", αυτό το 20% δυστυχώς συμπαρασύρει το υπόλοιπο 80% να συκοφαντείται μαζί.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ αλλενάκι 31/08/2010 16:11:36

        Ο Χάρυ Τρούμαν είχει διατάξει το στρατό να αναλάβει τον έλεγχο όλων των μεγάλων σιδηροδρομικών εταιριών τον Αύγουστο του 1950. Επρόκειτο να γίνει μια πολύ μεγάλη εθνική απεργία των σιδηροδρομικών υπαλλήλων σε όλες τις ΗΠΑ και δεν ήθελε με κανένα τρόπο να διακοπούν οι εμπορευματικές μεταφορές, ο κύριος όγκος των οποίων διεξαγόταν με το τραίνο.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 31/08/2010 16:23:17

        Ναι, μόνο που εδώ θέλουν από τα 2.500 χιλιόμετρα δικτύου θελουν να κόψουν τα 1500 και να μείνουν τα 1.000.
        Ασχέτως της κακοδιαχέιρισης και των αμαρτιών των συνδικαλοκεφαλών, μια χώρα πρέπει να πορεύεται αναπτύσσοντας στο μέγιστο όλες τις δυνατότητες της για παραγωγή έργου.

        Και ο σιδηρόδρομος είναι μία από αυτές.

  25. Αριστερός avatar
    Αριστερός 31/08/2010 16:08:54

    Συμφωνω απόλυτα με τον Undercover! Να βρουν ενα τρόπο οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ να βγουν στα καναλια! Εχουν χρέος να ενημερώσουν τους πολίτες!!

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ Αριστερός 31/08/2010 16:22:29

      Το πρόβλημα είναι ότι αυτοί που θα βγουν στα κανάλια θα είναι της άλλης πλευράς, της ποντικίσιας.Το 20% θα κάτσει και θα τους βλέπει από το σπίτι και θα δαγκώνεται αποκλεισμένο.

  26. undercover gpr avatar
    undercover gpr 31/08/2010 16:19:28

    Δεν έχει σημασία το μακροπρόθεσμα συμφωνώ απλά ο κυνικός ρεαλισμός σε κάνει μερικές φορές να μην μπορείς ούτε να ελπίζεις.

    Υποχρέωσή μας είναι η προσπάθεια, έστω και μακροπρόθεσμα.

  27. Minnie avatar
    Minnie 31/08/2010 16:23:50

    Εχω μια απορια και ισως εδω υπαρχουν ανθρωποι που γνωριζουν και μπορουν να μου απαντησουν.

    Ακουω για τα δισεκατομμυρια που μας βαζει μεσα ο ΟΣΕ και ολοι εστιαζουν αποκλειστικα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ.
    Με την ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ, την ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ και την ΕΔΙΣΥ ΑΕ τι γινεται?
    Ειναι υγιεις? ειναι κερδοφορες? γιατι ποτε δεν αναφερονται απο κανεναν?

  28. paskitis avatar
    paskitis 31/08/2010 16:49:30

    Aυτη ειναι η πικρη αληθεια δυστυχως.οποιο φακο και να βαλουμε στα ματια μπλε πρασινο κοκκινο μαυρο το αποτελεσμα ειναι ιδιο
    ξεπουλανε την ελλαδα
    η ελλαδα θελει φτιαξιμο οχι διαλυση.πρεπει να τραβηξουν το αυτι στον δημοσιο υπαλληλο που ειναι καταδιαολου.πρεπει να επιβραβευσουν τον υπαλληλο που τραβαει μπροστα μπας και τραβηξει και τους αλλους
    οχι να κοβουν τον μισθο και σε αυτον που το παλευει το πραγμα
    εχω τραυματιστει στην δουλεια απο συγκρουση εχω απογοητευτει απο λαθη εχω κουραστει οταν με ξεχασαν να δουλευω 20 μερεςνυχτες και οτι αλλο φανταστειτε που θαβλεπατε ταινια του χολυγουντ
    ακομα και ανθρωπο να τρεχει προς το τρενο για να αυτοκτονησει.κοριτσι να πηδαει απο γεφυρα στις ραγες και οτι αλλο βαζει το μυαλο σας
    δεν λιγοψυχησα ουτε λεπτο.ουτε τωρα θα κανω πισω
    μεχρι τελους
    κοντρα στο συστημα που θελει το τρενο να μην ξανασφυριξει
    οσο υπαρχουν μηχανοδηγοι καλοι κακοι μπλε πρασινοι κοκκινοι θα υπαρχει και αγωνας για το αυριο
    δειξτε λιγη εμπιστοσυνη και βοηθηστε τον αγωνα για ναναι το τρενο για ολους.και ασ κοψουν και επιδοματα και οτι αλλο τους κατεβει
    οχι ομως απο τα λεφτα του κοσμακη να θυσαυρισουν τα λαμογια και τα κορακια
    εγω το μισθο μου τον δινω μονο στον κοσμο οχι στον παπανδρεου.αρκει να εχει η θρακη τρενο η πελοπον και οπου υπρχει γραμμη
    ειμαστε ανθρωποι οχι αριθμοι

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ paskitis 31/08/2010 19:02:21

      Φίλε μου δεν αμφιβάλλω για τις προθέσεις σου και τους αγώνες σου. Αυτό όμως το ψευδώνυμο που έχεις, αν όντως ισχύει, απλά ξεφτιλίζει τους αγώνες σου. Φτύνει κατάμουτρα τους κόπους σου και την όποια αγάπη σου για τη δουλειά σου. Όταν γίνει proin paskitis και ανακοινώσεις ΕΝΑ όνομα λαμόγιου υπαλλήλου του ΟΣΕ που παίρνει τζάμπα λεφτά μαζί σου κι εγώ, χίλιες φορές.

  29. 11888 avatar
    11888 31/08/2010 18:18:50

    Παντως δεν ειναι τυχαια η λυσσα για ιδιωτικοποιηση ολων των μεταφορικων και ενεργειακων υποδομων της χωρας.Το ΔΝΤ οπου χωνεται ειναι το πρωτο μελημα του.Ισως να παιζει και τεραστιο ρολο η cosco που βλεπει τα ελληνικα λιμανια ως πυλες=τεραστια μπιζνα προς την Ευρωπη.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ 11888 31/08/2010 19:03:17

      Στο θέμα της cosco όμως τσιμπάμε τζάμπα λιμανάκι και στάνταρ ζεστό χρηματάκι φραπ κάθε χρόνο.

  30. Αριστερός avatar
    Αριστερός 31/08/2010 19:09:38

    Τσαμπα και εξαιρετικα κερδοφορο λιμανακι ειχαμε πριν.Μονο αφελης πιστευει οτι το κρατος κερδισε μακρπροθεσμα απο την συμφωνια με τους Κινεζους.

  31. paskitis avatar
    paskitis 31/08/2010 21:15:31

    λιμενας.....αλλη πικρη ιστορια
    αν σας ενοχλει ο οσε ....εδω βαζετε τα κλαμματα
    μεγαλη απατη
    πολλα γιγα λεμε

  32. theod avatar
    theod 31/08/2010 21:42:08

    To 1993 έλεγαν τα ίδια οι ΠΑΣΚίτες του ΟΤΕ. Με αποτέλεσμα μετά οι ίδιοι να γίνουν Γεν. Διευθυντές, κλπ., να υπογράψουν προγραμματικές συμφωνίες κι ένας να βρεθεί με 8 εκατ. Ευρώ στο λογαριασμό του και να κυκλοφορεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. Γιαυτό ΠΑΣΚίτες κρατηθείτε και μην μας χρεώνετε άλλο και μην χύνετε κροκοδείλια δάκρυα. καλή η σοσιαλ(η)στική σας φρασεολογία αλλά η δεξιά τσέπη πολύ καλλίτερη.

  33. paskitis avatar
    paskitis 31/08/2010 22:44:51

    δηλαδη ολοι οι πασκιτες τα παιρνουν?και ολοι εχουν 8 εκατ ευρω στην τραπεζα?
    και ολοι τοποθετηθηκαν διευθυντες?
    νομιζω οτι ολα αυτα ειναι υπερβολικα.ουτε 20 χιλιαρικα δεν εχω στην τραπεζα κ μενω στο ενοικιο φιλε μου.και δεν με εβαλαν διευθυντη ακομα
    προς φιλο που λεει για τους 5000 υπαλληλους
    1%=εσοδα απο εμπορευματικη κινηση στο συνολο των εσοδων οχι των τρενων
    το 1%εσοδα ειναι πολλα τρενα με αποθηκες κλειδουχους σταθμαρχες μιλαμε για πολυ κοσμο
    αν παει στο 10% μπορει τα τρενα να μην αυξηθουν παρα πολυ αλλα σιγουρα θα ειναι πιο πολλα . τα εσοδα στο 10% απο εμποριο σημαινει καλυτερες συμφωνιες γρηγορη παραδοση λιγες φθορες κλπ.ειναι πολλοι παραγοντες
    βγαλε απο το μυαλο σου την εικονα του ωχ αδερφε στα εμπορικα.εκει ολα λειτουργουν με αλλο καθεστως ακομα κ ετσι οπως ειναι πιο σφιχτα
    σημερα εχουμε 450 δρομολογια για 450 μηχανοδηγους!!δεν βγαινει η δουλεια με τιποτε και χανουμε και εσοδα λογω των ζωων με πτυχιο που ειναι σε ποστο
    οι αποφοιτοι δημοτικου που λες ειναι εργατες γραμμης ζυγιστες κλπ που δεν χρειαζονται πτυχιο.ουτε ζημιωσαν τον οσε δις με τις υπογραφες τους οπως αλλοι με πτυχια
    ειχαμε το πλαισιο το λιντλ και αλλες πολλες εταιρειες και οι συμβουλοι εδιναν χρονο παραδοσης στο βαγονι αθηνα θεσκη....30 ημερες!!!!!!αντι για 30 ωρες και εφυγαν ολοι
    καταλαβαινετε το μεγεθος της προδοσιας?
    θελουν σκοτωμα οι αλητες.ο οσε επρεπε να εχει δις αποθεματικο και υπαλληλους και να λιωνουν οι ραγες απο τα εμπορικα και τα επιβατικα
    και τι εχει τωρα?προδοτες αφεντικα

    • theod avatar
      theod @ paskitis 31/08/2010 23:53:23

      Προφανώς και όχι όλοι - αλλοιώς το 42% θα είχε αρκετές καταθέσεις. Αλλά ο συν-πασκίτης Σκ...έλης έχει 8 μυριούνια, όπως έχει γραφεί - άλλωστε μόλις έφυγε από τον ΟΤΕ αγόρασε εναλλακτικό πάροχο που μεταπώλησε σε αργότερα σε ταπητουργό (ο νοών νοείτω). Πως μαζεύονται αυτά τα πλατανόφυλλα? Και μιας και σε τσίμπησε η μύγα τσετσέ πες μας: για τον Μαντέλη και τις προεκλογικές χορηγίες, τον Ακη και τα 15 ακίνητα, τους δωρητές του Ανδρέα (Παπούλια, κλπ.) για το φτωχόσπιτο της Εκάλης, κλπ. Πες μας και πόσοι κατηγορούμενοι για τα βλήματα των Μιράζ επέζησαν με σκλήρυνση κατά πλάκας και γλύτωσαν τη φυλάκα (Λούβαρης κι ο ΑΕΚτζής Ψωμιάδης). Αυτή είναι η Ελλάδα και γιαυτό φτάσαμε εδώ: από τους κλέφτες Πολιτικούς μας.

  34. paskitis avatar
    paskitis 31/08/2010 23:12:30

    http://www.youtube.com/watch?v=19LB5MCJ9vY&feature=player_embedded
    edw koitate ti leei to atomo

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.