#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/01/2011 17:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Pretenderis παίρνει θέση στο ντιντιδοζήτημα

Περί αυγών, φιδιών, ερπετών και ερπυστριοφόρων



Ο λατρεμένος «της στήλης» Pretenderis παίρνει θέση στο ντιντιδοζήτημα: (το κείμενο δεν το έχω πειράξει καθόλου παρά τα επίμονα ορθογραφικά και άλλα λάθη):



«ΑΥΤΗ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ περί «ντιντήδων» που ξέσπασε στη Ν.Δ. έχει ασφαλώς την πλάκα της. Αλλά δεν έχει µόνο πλάκα. Πίσω από τη γελοιότητα και τη γραφικότητα που αναδεικνύει, υποκρύπτονται επικίνδυνες αντιλήψεις. Διότι τό πραγµατικό ενδιαφέρον της συζήτησης δεν βρίσκεται σε όσα λένε οι «ντιντηδοµάχοι», ούτε σε εκείνα που επιδιώκουν, αλλά σε όσα υπονοούν και, κυρίως, σε όσα προδίδουν εκείνα που υπονοούν.  τι ΜΑΣ λένέ, λοιπόν; Οτι η πολιτική δεν πρέπει να γίνεται από διάφορους «ντιντήδες» µε «αδελφίστικα κόλπα» που απευθύνονται σε έναν ανύπαρκτο «µεσαίο χώρο». Μάλιστα! Πράγµα που σηµαίνει ότι η πολιτική πρέπει να ασκείται από κάτι άντρακλες ίσαµε εκεί πάνω, µε αντρίκειες µεθόδους, και να αποτελεί µια αντρίκεια σύγκρουση µεταξύ ακραίων απόψεων. Πόλυ λΥΠΑΜΑΙ αλλά είναι ακριβώς αυτά πουέλεγε ο Μουσολίνι, τη δεκαετία του ‘20. Οταν οι άντρακλες που έσωζαν την Ιταλία φορούσαν µαύρα πουκάµισα, περιέφεραν φωνακλάδικα τον ανδρισµό τους στους δρόµους και πλάκωναν αντρίκεια στο ξύλο όποιο αδύναµο ανθρωπάκι δεν συµφωνούσε µε τις απόψεις τους ή τύχαινε απλώς να βρεθεί µπροστά τους. Πριν ΚΑΤΙ άλλοι άντρακλες, µε φαιά πουκάµισα αυτήν τη φορά, αρχίσουν να παρελαύνουν τον ανδρισµό τους στη Νυρεµβέργη κατεδαφίζοντας τη «θηλυπρεπή» και «µαλθακή» Δηµοκρατία της Βαϊµάρης – την οποία προφανώς υπηρετούσαν κάποιοι «ντιντήδες» της εποχής».



Στα συμπεράσματα είναι δυνατός ο Πρετεντέρης. Τα λογικά του άλματα μου θυμίζουν τριπλούν. Για το ατελείωτο ξεφώνημα στον Ψινάκη προεκλογικά, δεν σε είδα να κόπτεσαι Ιωάννη. Αλλά εκεί οι «άντρακλες» ήταν προοδευτικοί. Υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ συντηρητικής και προοδευτικής τεστοστερόνης;

Τον αγαπημένο σας Καρατζαφέρη δεν τον κατηγορήσατε ποτέ για εθνικισμό ή για φασισμό. Είναι υγιής πόλος του συστήματος φαντάζομαι. Άμα δεις διαχρονικά τις απόψεις του ΛΑΟΣ, ο Φαήλος είναι αρθρογράφος της ρεβιζιονιστικής Αριστεράς.

Τα δε ιστορικά παραδείγματα είναι τόσο άστοχα, όσο το τρίποντο στο τέλος του τελικού το 1987 (Γιοβάισα, δοκάρι…) Η Γερμανία και η Ιταλία του μεσοπολέμου. Μια νικήτρια και μια ηττημένη με δυσβάσταχτους όρους ειρήνης, την εποχή γνήσιας καπιταλιστικής κρίσης, που οδήγησε στην παρέμβαση των κρατών στην οικονομία. Εξυπηρετούν όμως το επιχείρημα του εκκολαπτόμενου φασισμού στις παρυφές της ΝΔ που βλέπει ευκρινώς  ο αρθρογράφος.

Και συνεχίζει το ίνδαλμα των απανταχού αρνητών της βαφής μαλλιών:

όμόλόγώ ότι δεν πίστευα πως εξακολουθούν να επιβιώνουν στη σηµερινή Ελλάδα τέτοιες αντιλήψεις. Ούτε ότι τέτοιες αντιλήψεις µπορούν να διατυπώνονται έστω και υπαινικτικά στις παρυφές ενός µεγάλου κοινοβουλευτικού κόµµατος. ΈΚΑΝΑ ΛΑΘΌΣ! Διότι για άλλη µία φορά αποδεικνύεται πως, όπως τότε έτσι και τώρα, τον εθνικισµό από τον φασισµό δεν τον χωρίζει παρά ένα βήµα. Και ότι τόσο ο εθνικισµός όσο και ο φασισµός εισβάλλουν πάντα µέσα από ένα µοντέλο βίαιης και κτηνώδους ανδροπρέπειας στο όνοµα ενός επιδειξιοµανούς δυναµισµού. μέ ΑΛΛΑ λόγια και για όσους δεν το κατάλαβαν, ο πραγµατικός αντίλογος στους «ντιντήδες» µε τα «αδελφίστικα κόλπα» της πολιτικής είναι τα Τάγµατα Εφόδου. όι ΑΠΌΨΈΙΣ αυτές, βεβαίως, δεν είναι µόνο ακραίες. Είναι και περιθωριακές. Δεν πιστεύω ότι έχουν απήχηση ούτε καν στον πολιτικό χώρο µέσα στον οποίο εκφράστηκαν. Υποθέτω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών και των οπαδών της Ν.Δ. αντιλαµβάνεται τη βαθιά ανοησία τους και τις παίρνει στο ψιλό. Αυτό, όμώσ, δεν τις καθιστά λιγότερο επικίνδυνες. Διότι σε µια περίοδο έντονης οικονοµικής αναταραχής και βαθιάς κοινωνικής ανασφάλειας, σε ένα κλίµα ευρύτατης απαξίωσης της πολιτικής και του πολιτικού κόσµου, κανείς δεν δικαιούται να παίζει µε το «αυγό του φιδιού». Και για καµία σκοπιµότητα.”

Τάγματα εφόδου, στο πλαίσιο ενός κόμματος που δεν έχει κλείσει ούτε … στάση λεωφορείου. Σε λίγο θα φορτώσουν στον Κρανιδιώτη και τη δικτατορία του Φράνκο... Η κοινοβουλευτική δημοκρατία των μοντέλων, των ηθοποιών, των ατακαδόρων και λοιπών συντελεστών της σόου μπιζ, είναι τόσο όμορφη, τόσο ανάλαφρη, τόσο τηλεοπτική, που δεν πρέπει να χτυπηθεί. Ο Ερντογάν με τον "εθνικισμό" του και το οικονομικό του πρόγραμμα έφερε 40 χιλιάδες μετανάστες πίσω από τη Γερμανία, ενώ την ίδια ώρα στην προοδευτική Ελλάδα ψαχνόμαστε για να φύγουμε.

Αν τον εθνικισμό από τον φασισμό, τον χωρίζει ένα βήμα, τον φίλαθλο από τον χούλιγκαν που πετάει μπουκάλια, πόσα; Αν υπήρχε βίντεο με τον Φαήλο να βιαιοπραγεί, θα ζητούσατε έκδοση εντάλματος σύλληψης από την Ιντερπόλ;

Αν η παρέμβαση ενός ανθρώπου που λέει τις απόψεις του δημοσίως, είχαν τόσο καταλυτικό ρόλο, ο πατήρ βουλευτού του ΛΑΟΣ με χρόνιες τηλεοπτικές εμφανίσεις θα είχε γίνει τουλάχιστον πρωθυπουργός…

Εκτός κι αν ο Γιάννης ζηλεύει τα ελληνικά, τον τρόπο σκέψης και την καταιγίδα απόψεων που αναπτύσσεται στο διαδίκτυο...

Και λίγο στα σοβαρά, αν και δεν είναι το στυλ μου. Μήπως το «αυγό του φιδιού» είναι οι χαριτωμένες μαριονέτες που εκτρέφει επί δεκαετίες το σύστημα; Οι εύπεπτες απολιτίκ απόψεις μιας βαρυστομαχιασμένης κοινωνίας μπαίνουν στο περιθώριο, όχι γιατί το γράφει ο Φαήλος, αλλά γιατί οι οικονομικές συνθήκες για το 90% του πληθυσμού άλλαξαν.

Ο ρατσισμός και ο φασισμός κυοφορούνται στις γειτονιές, λόγω άθλιων κοινωνικών και οικιστικών συνθηκών. Το παράδειγμα του Αγίου Παντελεήμονα είναι χαρακτηριστικότατο.

Έγινε αντιληπτό ότι υπάρχει ζύμωση ιδεών εντός ΝΔ και ξεσηκώθηκε το σύμπαν.  Τώρα, γιατί αύριο μπορεί να είναι αργά και ο υγιής πατριωτισμός να είναι κυρίαρχο ρεύμα.

Και κάτι τελευταίο. Δεν τα γράφω αυτά για να υπερασπιστώ τον Φαήλο. Δεν το έχει ανάγκη, δεν γνωριζόμαστε παρά μόνο διαδικτυακά, δεν ταυτίζονται καν οι απόψεις μας.

Αλλά  η διαστρέβλωση των απόψεων του θα είχε καλαμπούρι, αν δεν ήταν τόσο προκλητική, τόσο στοχευμένη, τόσο μικροκομματική.

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 04/01/2011 17:53:37

    Αν γυρναμε ,γιαννακη, στην Δημοκρατια της Βαιμαρης, για να αξιολογησουμε τον Φαηλο και τουςβψομαλλιαδες, Καηκαμε Γιαννακη.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ kiki 04/01/2011 21:09:20

      Καλώς την Κκή μας. Διακρίνω μια οικειότητα με τον Γιάννη?

  2. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 04/01/2011 17:57:52

    Λυπάμαι πολύ για την προσπάθεια του κ. Πρετεντέρη να ταυτίσει εννοιες και γεγονότα διαφορετικά. Τα λογικά άλματά του χρησιμοποιούνται σαν προπέτασμα στήριξης του σαθρού συστήματος που συνέβαλε και ο ίδιος να ανδρωθεί και που λυσσαλέα υπηρετεί. Πρέπει να λυπάται για το ολίσθημά του και ίσως χρειάζεται να προσγειωθεί.

  3. sawas avatar
    sawas 04/01/2011 18:01:21

    "Μήπως το «αυγό του φιδιού» είναι οι χαριτωμένες μαριονέτες που εκτρέφει επί δεκαετίες το σύστημα;"

    BINGO!!!!!!!

    • kiki avatar
      kiki @ sawas 04/01/2011 18:03:29

      Και το συγκροτημα

      Βινγκο

      • sawas avatar
        sawas @ kiki 04/01/2011 18:14:06

        ....μερος του συστηματος, το συγκροτημα....
        Bingo^2

      • antonio avatar
        antonio @ kiki 04/01/2011 19:45:14

        Και ο εθνικός εργολάβος!!!

  4. danaos avatar
    danaos 04/01/2011 18:02:58

    Υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ συντηρητικής και προοδευτικής τεστοστερόνης;
    Έγραψες Μικρέ!Έγινες πολύ μεγάλος!

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ danaos 04/01/2011 21:12:26

      χαχαχα να σαι καλά Δαναέ

  5. triptokarudos avatar
    triptokarudos 04/01/2011 18:08:21

    Δεν μας είπε μόνον ο συμπαθέστατος μεταξύ των συμπαθών του MEGA:

    Ποιό είναι το αυγό

    και ποιός ο όφις

  6. giannis avatar
    giannis 04/01/2011 18:09:03

    Ο Πρετεντέρης είναι σοφός άνθρωπος. Ξέρει από ντιντήδες.

    • danaos avatar
      danaos @ giannis 04/01/2011 19:07:52

      Και από όφιδες!!!!!

  7. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 04/01/2011 18:20:03

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ" ΣΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΕΙΤΑΙ.

  8. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 04/01/2011 18:21:15

    Αυτός άκουσε το "ντιντής" και μπερδεύτηκε ! νόμιζε ότι κάποιος επιτέλους ασχολήθηκε μαζί του..δεν είναι για σένα "Μέγα δημοσιογράφε" ...(τουλάχιστον ακόμα)

  9. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 04/01/2011 18:27:57

    Τό πρώτο μου σχόλιο εξαφανίστηκε !!!!!!!!
    Το επαναλαμβάνω... πιο αναλυτικά:

    Ο ανθρωπος θέλει να μας δείξει ότι υπάρχει... και μείς του κάνουμε διαφήμηση για να αισθάνεται δικαιωμένος. Την επιστήμη την έχει αφομιώσει... και επειδή δεν είναι και... τέρας της δημοσιογραφίας, επιλεκτική παρουσίαση/ανάλυση κάνει, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τον αγνοήσουμε... Δεν δίνει πεντάρα για την κατάρριψη των σαθρών επειχειρημάτων του αρκεί να βρίσκεται στην επιφάνεια... αυτό επιδιώκει άλλωστε.
    ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΝ

    Χαρίλαος

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Χαρίλαος 04/01/2011 21:44:26

      Χαρίλαε διαφωνώ. Η μη απάντηση εκλαμβάνεται ως σιωπηλή ενοχή

  10. Κρης avatar
    Κρης 04/01/2011 18:28:04

    'Οταν ομιλούσε ο Μπαμπάς της Κοπρίτισσας Δημοσίου Υπαλλήλου
    ΦΕΚ 82 τεύχος Γ' 26-03-2004
    http://is.gd/k5LDR

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=79266

    Σε ποίο γήπεδο έριχνε φιάλες νερού ο κυρ Γιάννης είπαμε ;

    @@@

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/01/2011 18:31:16

    Γειά σου Μικρέ Οδυσσέα

    Η διαδικτυακή ζύμωση ιδεών είναι γεγονός, και χωρίς να υποτιμώ καμία άλλη ιστοσελίδα, ζύμωση γίνεται κατ εξοχήν στο antinews. Και άλλες ιστοσελίδες έβγαλαν "αλήθειες" ή πρωτότυπες ερμηνείες, αλλά ζύμωση έχει γίνει εδώ.

    Έχω ακούσει σχόλια ή κριτική και εκτός διαδικτύου περί -- πως την λένε αυτή την ομάδα 21, ούτε που την ξέρω. Ούτε συμφωνώ, αναγκαστικά, με όλα όσα γράφονται ή σχολιάζονται, πιστέυω ότι χρειάζεται ξεκαθάρισμα εννοιών, και ποτέ δεν θα συμφωνήσουμε όλοι σε όλα, αλλά ακούμε, και καμιά φορά, πού και πού, συγκλίνουμε.

    Ο ΦΜΚ, πέτυχε ένα σημαντικό κομάτι σύγκλισης. Όχι με τους ντιντίδες. Αυτό ήταν απλά διασκεδαστικό. Αλλά με το ότι δεν είναι δυνατόν να ντρέπεσαι να αναφέρεις την Πατρίδα σου. Ή να αφήνεις περίεργους να παριστάνουν ότι κυβερνούν όταν απλά φουμαρολογούν, τρώνε, ή ξεπουλάνε. Μερικοί από τους αυτούς τους περίεργους είναι και οι ντιντίδες. Μερικοί άλλοι, είναι οι κατ ιδίαν συνομιλητές του κάθε Πρεντεντέρη (όχι ότι δεν ακούμε για τα δικά του καμώματα... έλα τώρα, μικρή η Αθήνα), και καρπαζοεισπράκτορες των προϊσταμένων του, έμμεσων και άμεσων.

    Οι Πρετεντέρηδες (και δεν αναφέρομαι στον συγκεκριμένο, έχει κάμποσους) δεν είναι το αυγό του φιδιού. Είναι το φίδι. Η παραπλάνηση, η κοροϊδία, η ανελευθερία, η φάρμα των ζώων πείτε το όπως θέλετε.

    Ο ρατσισμός, ο φασισμός και ο σκαταδισμός είναι συνέπεια των Πρετεντέρηδων. Γιατί όσοι δεν αντέχουν αυτό το σκηνικό καταφεύγουν σε άλλα.

    Εγώ ευχαριστώ τον factorx για την δυνατότητα σύγκλισης, εδώ, και τον ΦΜΚ για την πολύ απλή διευκρίνηση ότι όταν λέμε "Ελευθερία" με κεφαλαίο "Ε" εννούμε και, αν όχι πρώτα, την Ελευθερία της Πατρίδας. Ελευθερία σε διεθνή πατρίδα, ή σε Ηνωμένα Εθνη δεν υφίσται. Υφίσταται εδώ. Και αυτό δεν έιναι κάτι φιλοσοφικό. Είναι συνέχεια της τραγωδίας που ζούμε ...πόσα χρόνια τώρα.

    Δεν έχουμε συμφωνήσει σε αυτήν την εικονική παρέα, τι, γιατί και πώς, αλλά αράδα αράδα, συγκλίνουμε. Μακάρι να λειτουργούσαν έτσι και τα κόμματα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 04/01/2011 18:32:25

      "σκοταδισμός" εννοούσα, αλλά και ο "σκα"ταδισμός, με όλη την κοπριτολογία των ημερών, πάει.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ archaeopteryx 04/01/2011 21:24:17

      Σαφώς και γίνεται κατεξοχήν στο αντιιούζ η όσμωση. Και έχει ενδιαφέρον ότι διαφωνώντας σε πολλά μικρά, έχουμε βγάλει άκρη, υπάρχει μια συνισταμένη.
      Η εθνική ελευθερία αφορά τους μικρούς, Ο οικονομικά ισχυρός παντού ελεύθερος είναι

  12. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 04/01/2011 18:31:30

    Το κατέχει το ζήτημα 'ντιντής΄ ο Πρετεντέρ. Ρωτήστε και τον Χ΄΄λαλάκη να σας εξηγήσει...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 04/01/2011 18:32:53

      μικρή η Αθήνα, μικρή.

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 04/01/2011 19:37:57

      Τι θες να πεις επαιζαν τις κουμπαρες?

      • koinos_nous avatar
        koinos_nous @ koinos_nous 04/01/2011 19:38:31

        Αν ναι, ποιος τα φυλαγε?

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ koinos_nous 04/01/2011 19:40:23

          τόση λεπτομέρεια δεν ξέρω... lol

        • kiki avatar
          kiki @ koinos_nous 04/01/2011 20:19:13

          Ο ηλεκτρολογος

          • loretta avatar
            loretta @ kiki 04/01/2011 22:25:33

            ....τετοια τους λετε βρε ...και πεφτουν οι ασφλειες....μετα ενοειτε οτι θα καλεσουν τον...ηλεκτρολογο.

  13. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 04/01/2011 18:40:16

    Ο Pretenderis προκειμένου να το παίζει "υπεράνω" και αδέκαστος κριτής, οφείλει να ασκήσει πρώτα και κύρια κριτική στο μέσο που εργάζεται, αναφορικά με τις φασιστικές και γκαιμπελίστικες πρακτικές που ακολουθεί για την ενημέρωση των πολιτών και την στήριξη των νεοφιλελεύθερων πολιτικών της κυβέρνησης του ΓΑΠ.

    Οφείλει ακόμη να μας πει αν η μονόπλευρη στήριξη που παρέχει το ΜΕΓΚΑ και οι εφημερίδες του συγκροτήματος στη κυβέρνηση, η αποσιώπηση των εθνικών ολισθημάτων του ΓΑΠ, η απουσία σοβαρής κριτικής στις κυβερνητικές επιλογές και η χειραγώγηση της κοινής γνώμης που καθημερινά επιχειρείται από την συχνότητα του ΜΕΓΚΑ, καθώς και η τύπου ΓΚΕΣΤΑΠΟ ανάκριση την οποία εκτελούν η Τρέμη ο Καμπουράκης ο Οικονομέας και η ομάδα των ανακριτών τουςς προς όσους αντιπολιτεύονται τη κυβέρνηση, αν όλα αυτά αποτελούν έκφραση και στάση δημοκρατικής και φιλελεύθερης αντίληψης, ή φασιστικής και ακραία ολοκληρωτικής νοοτροπίας.

    Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί.

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ Αρματιστής 05/01/2011 11:10:58

      Και μάλλον θα περιμένεις πολύ ακόμα για να τον δεις να κάνει κριτική στο μέσο που εργάζεται,δεν είναι στις προτεραιότητες του δηλαδή.
      Για όσους βλέπουν το προφίλ του είναι χτισμένο με μεθοδικότητα και ο λόγος του συνηφασμένος πάντα με μια δόση πολιτικής ορθότητας.
      Είναι θέσεις κλειδιά αυτές ,κάποιοι τις θεωρούν μάλιστα και δικαιωματικά πλέον αποκλειστικό προνόμιο τους,..τι να κάνουμε..αρχικά βρήκανε και τα κάνανε,σιγά σιγά έβαλαν και τους κανόνες.

      (περίεργο, ένα πρώτο μου σχόλιο το'φαγε το μοντερεισον..)

  14. Aggelos avatar
    Aggelos 04/01/2011 18:49:19

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artId=376071&dt=03/01/2011

    δειτε σωμεριτης

    "Το πρόβλημα του κόμματος αυτού είναι ότι εκλέγοντας τον κ. Σαμαρά παραδόθηκε τόσο εύκολα σε μια νέα λαϊκίστικη ακροδεξιά πολύ πιο ανησυχητική από το καρατζαφερικό κόμμα."

    δεν κρυβονται πια..

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Aggelos 04/01/2011 22:21:36

      Αυτό φοβούνται. Το λαϊκό ρεύμα. Τη ΝΔ των "Λόρδων" την χλευάζουν, δεν τη φοβούνται

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Aggelos 05/01/2011 00:42:33

      To οποιο καρατζαφερικο κομμα συνεργαζεται αριστα με το δικο σου και ειναι και ο μονος αξιολογος συνομιλητης κατα το μη - λαικιστη Παγκαλο,τροφιμο του συγκροτηματος.

  15. Zio avatar
    Zio 04/01/2011 18:56:50

    toDoroχτύπημα ήταν αυτό λέει ο φίμωτρος?

    πωπω επίπεδο! τι λογική, τι λόγος! ανατρίχιασα!

    άξιος ο μισθός του προπαγανδιστή και εκλεκτού των τζήδων, ξέρει καλά να κάνει το άσπρο μαύρο, σ αυτούς βέβαια που θέλουν να το δουν έτσι.

    Οι υπόλοιποι, συνεχίζουν να το βλέπουν άσπρο και ΑΥΤΟ τρέμει, όχι η Όλγα, ο Ντέρης, των τζήδων ο μπροστάρης.

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/01/2011 18:59:54

    Πιο αυγο του φιδιου απο αυτα που λεει ο Παγκαλος δεν υπαρχει.
    Αν η μαχη κατα των ντιντιδων ειναι προμηνυμα φασισμου η επιθεση κατα των κοπριτων ειναι προθαλαμος του Αουσβιτς.
    Αλλα βεβαια ο Παγκαλος ειναι προνομιακος αρθρογραφος του συγκροτηματος του Πρετεντερη.Ουσιαστικα ο Πρετεντερης απαιτει να διατηρηθει το ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ στις υβρεις της δηθεν δημοκρατικης παραταξης των 5 πραξικοπηματων και 3 δικτατοριων μεταξυ των οποιων και αυτη του παππου Παγκαλου.
    Οι Παγκαλοι και οι πασοκοι μπορουν να χρησιμοποιουν αγοραιες εκφρασεις γιατι ειναι υπερανω υποψιας για φασισμο ενω οι αντιπαλοι τους αν φυγουν απο το savoire vivre του ντιντιδισμου ειναι αυτοματως υποπτοι.
    Η απαντηση μπορει να ειναι τρεχα να πουλησεις νερο του Καματερου και ασε τις κοινωνιολογικες αναλυσεις της δεκαρας πρασινοτραμπουκε.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ψυχραιμια 04/01/2011 23:09:05

      Συμφωνώ. Ο Πρετεντέρης είναι ένας έξυπνος πασόκος προπαγανδιστής. Μην του δίνετε σημασία. Σε λίγο καιρό θα καταrρεύσει το συγκρότημα και αυτός μαζί, γειά σου Γιάννη και να μας γράφεις

  17. Σταύρος avatar
    Σταύρος 04/01/2011 19:00:15

    Έγραψε κάποια λόγια ο κ. Κρανιδιώτης για τα οποία δεν ίδρωσε αυτί στην ΝΔ και τώρα έχει γίνει μέγα θέμα τα λόγια που γράφουν άλλοι προς απάντηση.
    Όλο λάδι κι από τηγανίτα τίποτα!
    Έργα βρε. ΕΡΓΑ!
    Λέγεται, ακούγεται και γράφεται ότι ο γιος της Μάμυ θα ξεπουλήσει το Αιγαίο και τον πλούτο του στους Τούρκους.
    Αν αυτό είναι ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, η ΝΔ το στηρίζει με την υπογραφή της ή το καταγγέλλει;
    Αν οι "ντιντήδες" και τα παλικάρια που γίνανε μαλλιά-κουβάρια στην ΝΔ δεν μπορούν να βρουν σκάλα για να βγουν στα κεραμίδια και να φωνάζουν, να είναι απόλυτα σίγουροι ότι θα βρεθεί μια τόση δα μικρούλα για να τους ανεβάσει στο ικρίωμα!

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Σταύρος 04/01/2011 23:52:47

      Έχει καταγγείλει μυστική διπλωματία, τη συγκυρία των επισκέψεων Ερντογάν τις δηλώσεις για περιορισμένη εθνική κυριαρχία κτλ

  18. Zio avatar
    Zio 04/01/2011 19:01:20

    "Pretedator IV, Fovu tus Danaus kai toDora ferontas" soon on a TV near u, around 8 ο κλοκ, σαρπ.

  19. "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
    "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 04/01/2011 19:03:06

    Λυπάμαι, αλλά είστε, άπαντες, άδικοι! Ο κ. Πρετεντέρης δεν είναι τίποτ' άλλο παρά μια παράμετρος του πολιτικού συστήματος που μας (α)κυβέρνησε τα τελευταία 30 χρόνια! Αν δεν υπήρχαν οι "Πρετεντέρηδες" κάθε παραμέτρου το συγκεκριμένο πολιτικό σύστημα θα ήταν πολύ καλύτερο και κατά πάσαν πιθανότητα δε θα είχε καταρρεύσει! Το σύστημα, όμως, είχε προνοήσει και κατασκεύασε τους "Πρετεντέρηδες", σε όλες τις βαθμίδες, σε όλους τους "πυλώνες" της Δημοκρατίας σε όλα τα Κόμματα! Με τη μεθοδολογία αυτή, επιτεύχθηκε ο σκοπός! Ανδρώθηκαν τα οικονομικά "Νέα τζάκια", παγιώθηκαν τα μεταπολιτευτικά πολιτικά "τζάκια" και εξουδετερώθηκε οικονομικά ο λαός!
    Δυστυχώς είναι πολλοί και ζούν ανάμεσά μας!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 04/01/2011 23:10:51

      σωστός

  20. Στέργιος avatar
    Στέργιος 04/01/2011 19:04:21

    Μικρέ Οδυσσέα, συμφωνώ με όσα λες. Έχω μια ένσταση, όμως, εκεί όπου αναφέρεσαι στα "λογικά άλματα" τού Πρετεντέρη. "Άλματα" μπορεί να είναι, "λογικά" πάντως όχι:
    "Η Στοκχόλμη είναι πρωτεύουσα της Σουηδίας άρα η Λαίδη Γκάγκα έφαγε κρουασάν με μαρμελάδα για πρωινό".

  21. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 04/01/2011 19:11:13

    Ο Πρετεντέρης έχει αρχίσει (κάλλιο αργά παρά ποτέ) να υποψιάζεται αυτό που έρχεται. Και δεν του αρέσει καθόλου. Γι αυτό προσπαθεί να το συκοφαντήσει, μπας και το ξορκίσει, αλλά...

    • sawas avatar
      sawas @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 04/01/2011 19:30:29

      Μοιάζει με κύκνειο άσμα του συστήματος……

  22. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 04/01/2011 19:19:35

    Εγώ θα έλεγα να πάει ο κ. Πρετεντέρης να ζήσει μια εβδομάδα με έναν συνταξιούχο του ΟΓΑ των 300 ευρώ το μήνα σε ένα απομακρυσμένο χωριό της χώρας,
    με τους λαθρομετανάστες να περνούν καθημερινά γύρω από το φτωχόσπιτο και να κλέβουν ότι βρουν.
    Αν το κάνει θα μπορούσα να λάβω υπόψη τη γνώμη του, τώρα είναι αδιάφορος.
    Μ αρέσει που η γραμματεία πολιτικού σχεδιασμού της ΝΔ προτείνει να τον διαβάζουν τα στελέχη της ΝΔ

  23. anonymous avatar
    anonymous 04/01/2011 19:43:31

    Παλιότερα είχα διαβάσει ένα παρόμοιο άρθρο του Πρετεντέρη για τη Γιουγκοσλαβία και το Μιλόσεβιτς. Το σχολίασα καταλλήλως αλλά βέβαια δεν ίδρωσε το αυτί του.
    Πριν από καμιά βδομάδα διάβασα ένα παρόμοιο άρθρο του Σωμερίτη για την Εκκλησία αλλά βαρέθηκα να το σχολιάσω.
    Όταν το διάβασα έμοιαζε με το παλιό του Πρετεντέρη για τη Γιουγκοσλαβία και μου έκανε εντύπωση.
    Σήμερα βγαίνει το παραπάνω άρθρο του Πρετεντέρη και μοιάζει στην τεχνική του με τα άλλα δυο.
    Προσωπικά θέτω το ερώτημα, αν αυτός ο τρόπος γραφής είναι μια συγκεκριμένη τεχνική, κάλπικης μορφής, ή αν έχουν τον ίδιο βοηθό που τα γράφει και τα δημοσιεύουν με το όνομά τους πότε ο Σωμερίτης και πότε ο Πρετεντέρης.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ anonymous 04/01/2011 23:13:09

      Δεν είναι αυτό. Απλά δεν έχουν φαντασία, διότι δεν πιστεύουν σε κάτι πέραν από το βόλεμά τους και καταφεύγουν σε κλισέ τρόπους αποδόμησης της αντίθετης γνώμης

  24. φωτεινη avatar
    φωτεινη 04/01/2011 19:46:59

    πολυ ορθα μιλαει ο κ.πρετεντερης.μονο που εγω δεν βρηκα ορθογραφικα λαθη,βρηκα εννοιολογικα και λογικης συνοχης.1.ντιντηδες με αδερφιστικα κολπα...σε εναν ανυπαρκτο μεσαιο χωρο...αρα για τον κυριο πρετεντερη υφισταται ο μεσαιος χωρος,και ανηκει στους ντιντηδες με τα αδερφιστικα κολπα.λαθος μεγαλο.ακομα κιαν υφισταται ο μεσαιος χωρος ,δεν ανηκει σ αυτους.στην συγκεκριμενη κατηγορια ανηκει ενδεχομενως ακραιος χωρος.ακραιος,διοτι μπορει να εχουν μεγαλη αναγνωρισιμοτητα λογω του οτι ανηκουν σε κατηγοριες που προβαλονται τα μεγιστα,αλλα ουτε πολυπληθης ειναι ,ουτε διατρεχουν οριζοντιως την κοινωνια.η κοινωνια δεν ειναι η αθηνα,η συγκεκριμενα στεκια της αθηνας,υπαρχει και η υπολοιπη ελλαδα,υπαρχει η επαρχια.ιδου πεδιο λαμπρον για δημοσιογραφικη ερευνα.2.αναμεσα στους γνωστους ντιντηδς με τα αδερφιστικα κολπα και τους αντρακλες με τις αντρικειες μεθοδους, ισαμε εκει πανω, που στην ουσια ειναι οι δυο οψεις του ιδιου νομισματος, διοτι αποτελουν τη φαινομενολογια της υστεριας και κατεχουν τη θεση ενδειξεων διαταραχης της προσωπικοτητας,κατηγοριοποιημενης στο dsm,υπαρχουν και οι αντρες,απλοι ,καθημερινοι αντρες.γιατι ο κ.πρετεντερης τους προσπερναει,διχως καν να αντιληφθει την υπαρξη τους;3.σε οσα προδιδουν εκεινα που υπονοουν...τι μας λενε;σε μενα ,οπως εξηγησα πριν,δειχνουν το αγορι της διπλανης πορτας ,στους υπολοιπους εξαρταται.ετσι κι αλλιως ειναι γνωστον οτι τα ερεθισματα στον θαλαμο για την επεξεργασια των μηνυματων,προερχονται κατα 90 τοις εκατο απο το φλοιο του εγκεφαλου και το 10 τοις εκατο απο το οπτικο νευρο.με αλλα λογια ο καθενας βλεπει αυτο που σκεφτεται,που αναμενει οτι θα δει.4.κανεις να παιζει...με το αυγο του φιδιου.μια κουβεντα ειναι αυτη .διοτι το θεμα ειναι που βρισκεται το αυγο του φιδιου,και ποιος παιζει μαζι του .διοτι μπορει να βρισκεται στους μελανοχιτωνες του μουσολινη,αλλα μπορει να βρισκεται και στα trendy μεταξωτα πουκαμισα του ανδρογυνικου προτυπου της παγκοσμιοποιημενης ομογενοποιησης.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ φωτεινη 04/01/2011 21:49:35

      Τους 4 τόνους σε κάθε λέξη τους βλέπω μόνο εγώ?
      κατά τα λοιπά διευρύνεις το σερί εύστοχων και καλοδιατυπωμένων σχολίων

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ φωτεινη 04/01/2011 23:14:53

      Μπράβο φίλε είσαι εύστοχος!

  25. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/01/2011 19:53:54

    Η τυπική λογική όπως διατυπώθηκε από τον Αριστοτέλη θεμελιώνεται πάνω στις εξής αρχές:
    1) Στο νόμο της ταυτότητας
    2) Στο νόμο της αντίφασης
    3) Στο νόμο της του τρίτου απόκλισης και
    4) Στο νόμο του αποχρώντος λόγου
    Η συλλογιστική του εν λόγω κυρίου καταρρίπτει και τους τέσσερις νόμους της λογικής!
    Για άλλη μια φορά οι λογικές ακροβασίες αυτής της σχολής σκέψης κατατείνουν στο συμπέρασμα ότι όποιος δεν συμφωνεί με την δική της "πολιτικά ορθή" αντίληψη, είναι απλά φασίστας. Συγχέονται σκόπιμα οι έννοιες έθνος, εθνικισμός, πατρίδα, φασισμός, αναμιγνύονται στη εκσυγχρονιστική μαρμίτα και το αποτέλεσμα είναι η ενοχοποίηση του πατριωτισμού και η ταύτισή του με τον ολοκληρωτισμό. Συνεπώς, όσοι αναφέρονται σε αυτές τι έννοιες είναι τουλάχιστον απόγονοι των Ιταλών Μελανοχιτώνων ή των Sturm Abteilung. Τα επιχειρήματα αυτά - στη βάση της πιθικίζουσας μετανεωτερικότητας αλά γκρέκ εκσυκχρονιστίκ - δεν αντέχουν πια σε σοβαρή κριτική και δεν έχουν πέραση.

    Εύγε Οδυσσεύ

    • Zio avatar
      Zio @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/01/2011 20:48:10

      αν πείς στον Pretedator "Το Έθνος σε χρειάζεται", θα πάρει τηλέφωνο τον Μπόμπολα για να του δώσει τιμή/λέξη.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/01/2011 22:00:04

      Γιάννη ο Αριστοτέλης ως δάσκαλος του Μ. Αλεξάνδρου είναι κατξοχήν εθνικιστής. Μη μπερδεύεις τον Γιάννη με το μεταμοντέρνο. Θα διαβάσει Ντεριντά και θα χάσει το στυλ του

  26. Aris. A avatar
    Aris. A 04/01/2011 20:04:22

    Μιλάνε οι φερετζέδες της διαπλοκής.

    Οι στυλοβάτες του μεταμοντέρνου Αυριανισμού που λόγω μόρφωσης γράφουν δύο αράδες καλύτερα από τον αγράμματο Κουρή.

    Οι καφενόβιοι των οκτώ που εκτελούν με ακρίβεια τις παραγγελιές πάσης φύσεως εργολάβων προμηθευτών και λοιπών τροκτικών του δημοσίου.

    Οι αβανταδόροι της κρεατομηχανής της χρηματιστιαριακής φούσκας του 2000

    Οι εκπρόσωποι του πλέον χυδαίου και σκοταδιστικού είδους δημοσιογραφίας.

    Οι πλουτίζοντες από πολιτικά και επιχειρηματικά συμβόλαια εκτέλεσης των αντιπάλων των αφεντικών τους.

    Τσου βρε Γιαννάκη.

  27. theo1611 avatar
    theo1611 04/01/2011 20:07:54

    Good Night and Good Luck, Γιάννη

  28. apo exoteriko avatar
    apo exoteriko 04/01/2011 20:29:54

    «Όταν ο εχθρός προελαύνει, υποχωρώ. Όταν ο εχθρός στρατοπεδεύει, τον ενοχλώ. Όταν ο εχθρός εξαντλείται, τον σφυροκοπώ. Όταν ο εχθρός υποχωρεί, τον καταδιώκω».

  29. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/01/2011 20:31:48

    που πηγε το σχολιο μου??? το εφαγε ο Γιαννακις?? χαχαχα
    δεν ειναι να φευγει κανεις...
    ΠΠ

  30. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/01/2011 20:39:51

    ΤΩΡΑ !! ΑΛΤΕΡ.. Λεει ο Πρωτοπαππας.. " θα απαντησω σε οτι θελω εγω !! " " σε σχολιαζω, εγω " αλλος Παγκαλος μας βρηκε!! στρογγυλευει.. φταιει το πολιτικο συστημα.. χαχααα
    τελικα απανταει σε οτι θελει αυτος !! παιζει την κασετα... χχαααα

    ΠΠ

  31. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/01/2011 20:42:56

    ΜΕΓΚΑ.. ΤΩΡΑ.. Παπουτσης.. "" Η Ελλαδα δεν αντεχει αλλο ".. τι λες ρε μεγαλε!! μπραβο που το καταλαβες. Τη FRONTEX την εφερες Ελλαδα για να δωσει τα περασματα στους Τουρκους??

    ΠΠ

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/01/2011 20:49:19

      Χάος...

      Να δεις που εκτός από τους εξαγριωμένους Πασόκους, θα χάσουν και τους λάθρο ψηφοφόρους...

  32. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 04/01/2011 20:44:29

    Ο ντιντης προδοθηκε. Ο εν λογω αποκαλυψε οτι ειναι ενας κενος δηθεν , ενας Hiw master Voice, o οποιος οπως και πολυ ομοιοι του χορευουν καθε βραδυ στις πλατες των καναπεδατζηδων χανων.

  33. ierofantis avatar
    ierofantis 04/01/2011 20:47:14

    Pretender(is) έφα:
    "Οι απόψεις αυτές, βεβαίως, δεν είναι µόνο ακραίες. Είναι και περιθωριακές. Δεν πιστεύω ότι έχουν απήχηση ούτε καν στον πολιτικό χώρο µέσα στον οποίο εκφράστηκαν. Υποθέτω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών και των οπαδών της Ν.Δ. αντιλαµβάνεται τη βαθιά ανοησία τους και τις παίρνει στο ψιλό."

    Γιάννη, έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να κάνεις λάθος...;

    • anonymous avatar
      anonymous @ ierofantis 04/01/2011 21:10:03

      Κάποιες απόψεις που εκφράζονται κατά καιρούς είναι όντως ακραίες ή εκφράζονται με ακραίο τρόπο και δεν τις αποδέχεται ο μέσος ΝΔημοκράτης. Φαίνεται αυτό σε εκλογές κλπ. Άλλο αυτό όμως και άλλο οι αρλούμπες του Γιαννάκη.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ anonymous 04/01/2011 21:21:22

        Χμμ, θα συμφωνήσω. Ας πούμε, η άποψη ότι η αστυνομία έπρεπε να κρατήσει αμυντική στάση στα Δεκεμβριανά του 2008, τη στιγμή που καιγότανε το πελεκούδι από τους αναρχο - λάθρο, ήταν κομματάκι ακραία...

        Όπως επίσης και η άλλη, πως ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό. Έτσι όπως εκφράστηκε ήταν ακραίο...

        Επειδή ζούμε σε ακραίες εποχές, με ακραία μέτρα, που παίρνουν ακραία αντιδημοκρατικοί κυβερνώντες, προσωπικά, βαρέθηκα τις νουθεσίες του Πρετεντέρη και άλλων, για moderation στις αντιλήψεις μου.

        Μήπως είμαι ακραίος;

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ anonymous 04/01/2011 21:35:09

        To 90% του δεξιού κόσμου θα συνυπέγραφε το κείμενο του Φαήλου για τους ντιντήδες.

        • anonymous avatar
          anonymous @ ΒΙΣ 05/01/2011 13:40:08

          Αν το συνυπέγραφε θα είχε εκλεγεί στην κεντρική επιτροπή.

  34. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 04/01/2011 21:05:04

    Το έγραψα και για τον ΠΑΓΚΑΛΟ, μου αρέσει ο Πρετεντέρης.
    Τι να κάνει;
    Πετά μπουκάλια στο γήπεδο, εργάζεται και κατά συνέπεια αμείβεται σε κανάλι εργολάβων που εκπέμπει σε ψηφιακή συχνότητα χωρίς να έχει πληρώσει, το ταμείο του και ο κλάδος του είναι οι θεραπαινίδες της εξουσίας και έχει αποτυχίες στις προσωπικές του επιλογές. Τι να κάνει λοιπόν; Υποστήριξε τον Κινέζο των εργολάβων; Έχασε. Υποστήριξε τον Βενιζέλο; έχασε από έναν φραπέ. Υποστήριξε την Ντόρα; ξανά έχασε.
    Οι προσωπικές επιλογές που καταλήγουν σε αποτυχίες είναι που πληγώνουν. Εξάλλου εμείς τον πληρώνουμε, το κοινωνικό σύνολο. Το κόστος των διαφημίσεων στη τιμή του προϊόντος δεν μετακυλίεται;
    Αφήστε που δεν ... εξαιρούνται τα ΜΜΕ και από φόρο επί των διαφημίσεων, απλά αναβάλλεται η εφαρμογή.
    Μην ασχολείστε με τον υπάλληλό μας, κλείστε το Mega. Αρκεί.
    Αλλάξτε κανάλι, όποτε μιλά.
    Οταν συνειδητοποιήσει τη δύναμη του δάκτυλου, ο κάθε υπάλληλός μας, τότε υπάρχει ελπίδα.Χαίρομαι πχ για κάθε ΜΜΕ και εφημερίδα που κλείνει.
    Στο κάτω κάτω της γραφής δεν εργαζόταν σε αυτά και κανένας ...ιρλανδός δημοσιογράφος. Μόνο απλά παπαγαλάκια .
    Η δυστυχία να ζηλεύεις δημόσια το τι δεν μπορείς να είσαι, γιατί δεν" θες" είναι αρκετό.

  35. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/01/2011 21:30:55

    "Πριν ΚΑΤΙ άλλοι άντρακλες, µε φαιά πουκάµισα αυτήν τη φορά, αρχίσουν να παρελαύνουν τον ανδρισµό τους στη Νυρεµβέργη κλπ κλπ"
    Ιωάννης Πρετεντέρης, ΤΑ ΝΕΑ,
    04-01-2011 (ΠΡΩΙ)

    "Προφήτη περιμένω ονομαστικό κατάλογο Νδκρατών ντιντίδων.
    Για να δείξεις και πόσο άντρακλας είσαι".
    τιραμόλα, αντινιουζ,
    04-01-2011 (ΜΕΣΗΜΕΡΙ)

    (h**p://www.antinews.gr/?p=78537#comment-602335)

    Θέλετε εξήγηση από πού παίρνει γραμμή ο πράσινος φίλος μας;
    Ή γιατί τα γράφει αυτά ο Πρετεντ. ;

    Το "Σύστημα ΠΑΣΟΚ" φίλοι μου είναι οργανωμένο καθεστώς. Γιαυτό κυβερνά 30 χρόνια.

    Οι "κεφαλές" δίνουν "γραμμή" και οι φαντάροι εκτελούν την αγγαρεία, την προπαγάνδα στην κοινωνία.

    Παλιά ήταν οι "πράσινοι" συνταξιούχοι στα καφενεία, στα ΚΑΠΗ και σε κάθε μαζικό χώρο (ο πατέρας του τιραμόλα, συνταξιούχος, ακόμα κάνει προπαγάνδα στα καφενεία), οι "πράσινοι" δημόσιοι υπάλληλοι στις υπηρεσίες κ.α.

    Τώρα που ο κόσμος δεν πολυσυζητά δια ζώσης πολιτικά θέματα είναι οι διαδικτυακοί "εργάτες"-προπαγανδιστές.

    Αλλά, τιραμόλα, μη μάς φύγεις και μην μπαίνεις με άλλο νικ όταν δραπετεύσει ο Γιώργος. Φτάνει κινδυνεύουμε να μάς φύγει ο Σισέ.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Προφήτης 04/01/2011 23:22:47

      Κανένας δεν πρόκειται να δραπετεύσει σαν τον αρχιντιντή που μέχρι πρότινως ήταν το δυνατό χαρτί της παράταξης σου.
      Ο Πρετεντέρης δεν μπορεί ακόμα να συνέλθει από τη φάπα του Γιώργου όταν νίκησε τον εκλεκτό χοντρό του.
      Πράσινος φαντάρος εγώ? Γαλάζιος υποδεκανέας εσύ.
      Από τότε που σε γνώρισα στο αντινιούζ βρίζεις χυδαία όχι μόνο τους πολιτικούς πασόκους αλλά και τους απλούς ψηφοφόρους, σχεδόν δηλαδή τους μισούς Έλληνες.
      Το "άντρακλας" το είχα γράψει πριν τον Πρετεντέρη σε σχόλιο όταν με αφορμή το ιστορικό άρθρο Κρανιδιώτη ξεκίνησε ο εκ βαθέων ιδεολογικός διάλογος εντός ΝΔ...
      Για τον Σισέ δεν ανησυχώ.

      • Enzo avatar
        Enzo @ tiramola 04/01/2011 23:28:32

        γεια σου λασιχενιε αρχοντα ξανα! εγω εσας θα ψηφισω στις επομενες εκλογες, ειστε πολυ μπροστα σαν κομμα. θα ερθω να μαθω πως ειναι να εισαι πασοκος, να ψηφιζεις πασοκ, να σε βριζει η ηγεσια, να σου παιρνουν τους μισθους, να σου παιρνουν τις συνταξεις απο την μανα σου και τον πατερα σου, να σου παιρνουν τα δωρα σου, να δινεις το Αιγαιο, να κανεις τους αλλοδαπους ελληνες για τους ψηφους τους (ουφ βαρεθηκα να γραφω αλλα) , να σε κλεβουν κ.α και μετα να βγαινεις να τους ξαναψηφιζεις και να τους λες και ευχαριστω! πρεπει να το μαθω! πρεπει να γινω πασοκος για μια στιγμη στην ζωη μου μεχρι να πεθανω, πρεπει καπως να το κανω! θα σκασω! θα ψηφισω Πασοκ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ να δω πως θα αισθανθω!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 04/01/2011 23:41:42

        Άρα, είσαι πιο μπροστά και από τον Πρετεντέρη.

        Προφήτη, όπως έλεγα και μερικές μέρες πριν, από αυτό (καθώς και από άλλο πολλά) καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ο Τιραμόλα είναι ΜΕΣΑ στο προπαγανδιστικό κέντρο του συστήματος ΠΑΣΟΚ-ΔΝΤ. Πιο μπροστά και από τον Great Pretender.

        Κάποτε μας δούλευε ότι τάχατες είναι κοψοχέρης. Τώρα μας δουλεύει ότι τάχατες η εταιρία του τον έχει (το δυστυχή...) τρεις μήνες απλήρωτο. Φτηνά κολπάκια για να δώσει "αξιοπιστία" (ο δύστυχος) στο λόγο του.

        Έννοια του και το μόνο που καταφέρνει είναι να επιβεβαιώνει τον τίτλο του διανοητικού και ηθικού κατακαθιού για όλους τους ομοίους του.

        ΠΑΣΟΚ να 'ναι και ό,τι να 'ναι.

        Μακάρι να είχε η δεξιά "υποδεκανείς" στο δικό μας στύλ. Δεν θα υπήρχατε τότε εσείς, θα είχατε εξαφανιστεί ήδη από πολύ παλιότερα. Επειδή δεν ήμασταν ποτέ σε θέση ικανή να σας ξεσκεπάσουμε, τους πράσινους απατεώνες, στο σύνολο του κόσμου, παρά μόνον τα λέγαμε χαμηλόφωνα μεταξύ μας, γι' αυτό και κυριαρχούσατε, τα πράσινα ανθρωπάκια, εις βάρος της ελληνικής κοινωνίας.

        Τώρα όμως τα πράγματα αλλάζουν. Κι αυτό ακριβώς ενοχλεί τον Great Pretender, εσένα, και όλους τους ομοίους σας.

        Το τέλος σας είναι κοντά, αλλά θα κάνετε κι άλλη ζημιά στην Ελλάδα πριν αφήσετε πίσω σας τα ερείπια. Αυτό είναι το χειρότερο από όλα. Επειδή δεν ξέρουμε ακόμη πώς ακριβώς θα μπορούσαμε να αποτρέψουμε να κάνετε ακόμη μεγαλύτερη ζημιά από όση ήδη κάνετε.

  36. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/01/2011 21:33:08

    Ο Πρετεντέρης είναι γνωστός σημιτικός. Η επιβολή της δικτατορίας της μεταμαρξιστικής "πολιτικής ορθότητας" στην Ελλάδα και ο στιγματισμός ακόμα και της πιο νηφάλιας πατριωτικής φωνής ως "εθνικιστικής" είναι γεννήματα του σημιτισμού. Βλέπετε Πρετεντέρη, Ψυχογιό, Σωμερίτη, Τσίμα, βλέπετε Τάκη Καμπύλη και τους κολλητούς του, Γιώργο Καμίνη και Νίκο Αλιβιζάτο.
    Η πρόστυχη αντίδραση του Πρετεντέρη, που διαστρέφει παντελώς την πραγματικότητα, δείχνει ότι το μεταμαρξιστικό καθεστώς της ροζ Αριστεράς που επιβλήθηκε από τον Σημίτη, πνέει τα λοίσθια, οπότε αντιδρά και άγαρμπα, όπως το πληγωμένο φίδι.
    Δεν χρειάζεται να μιλάμε για εκκόλαυση αυγού φιδιού. Το αυγό του φιδιού εκκολαύθηκε από τον Σημίτη, όταν ανέδειξε όλη τη φουρνιά των παλιών Εσωτερικάκηδων και κάτι παλιών κουκουέδων που "ανένηψαν". Αυτοί φρόντισαν να στιγματίσουν συλλήβδην κάθε υγιή πατριωτική φωνή, όπως αυτή του Φαήλου, ως ρατσιστική, εθνικιστική, κλπ. Ο Σωμερίτης μέχρι και Γιανναρά είχε αποκαλέσει "φασίστα".
    Προφανώς βλέπουν ότι κείμενα όπως του Φαήλου έχουν απήχηση στη συντριπτική πλειονότητα των πολιτών που έχει σιχαθεί Αρούληδες και Λούληδες. Αυτό τους φοβίζει.

  37. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 04/01/2011 21:54:08

    Πολύ σωστό, και καθόλου παράδοξο, αν σκεφθείς ότι ο πατέρας του κινέζου ήταν ο διανοούμενος που διαφώτιζε τον λαό από τα μπαλκόνια της δυτικής Πελοποννήσου όταν κατέβαινε ο Άρης Βελουχιώτης (κάνοντας ‘εθνική αντίσταση’) και και έσπερνε τον θάνατο και τον όλεθρο στους ‘αλλοθρήσκους’!

  38. φωτεινη avatar
    φωτεινη 04/01/2011 21:55:32

    το political correct εκπροσωπει πλεον την καινουργια μορφη του ρατσιστοφασισμου.αυτη η μορφη ,εχοντας δυσκολιες να επιβληθει στις ευρειες μαζες,λογω εγγενων δυσκολιων που οφειλονται στην πληρη αντιθεση του ως προς τη φυση και τις πρωταρχικες ανθρωπινες δομες ,σε στιγμες κρισεις καταρεει,ενω η προκλητικοτητα η οποια επιδυκνυει καθοριζουν η οχι την στοχοποιηση του.με αλλα λογια ο καθε κατεργαρης στο παγκο του ,η καθε ψαρι στον καιρο του κι ο κολλιος τον αυγουστο. τωρα ειμαστε τελος φθινοπωρου προς βαθυ χειμωνα γι αυτο δεν ειναι εποχη για κολλιους .του χρονου παλι αμα θελει ο θεος.

    • Νασος avatar
      Νασος @ φωτεινη 05/01/2011 00:11:40

      Εσεις εδώ έχετε πάρει φόρα και όλα τα σφάζετε, όλα τα μαχαιρώνετε!

      "αυτη η μορφη ,εχοντας δυσκολιες να επιβληθει στις ευρειες μαζες,λογω εγγενων δυσκολιων που οφειλονται στην πληρη αντιθεση του ως προς τη φυση και τις πρωταρχικες ανθρωπινες δομες ,σε στιγμες κρισεις καταρεει"

      Προσέξτε μόνο γιατί από την πολύ "ζύμωση" (άλλο και τούτο) θα ξεφουσκώσει το κέικ!

  39. φωτεινη avatar
    φωτεινη 04/01/2011 22:42:12

    προς μικρο οδυσσεα ξερεις ποσα χρονια ειχα να γραψω ελληνικα;και ναι τους βλεπεις μονο εσυ.ενας ειναι.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ φωτεινη 04/01/2011 23:01:18

      " όμόλόγώ " άπό το κείμενο του Τζων. Έναν τόνο βλέπεις. Πάντως κι αν είχες χρόνια να γράψεις ελληνικά μια χαρά σε βρίσκω. Ο συλλογισμός κι όταν δεν εκφράζεται, ελλοχεύει εις τη μητρική γλώσσσα.
      Μην μου απαντήσεις 40 χρόνια, γιατί θα αρχίσω τους πληθυντικούς

  40. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 04/01/2011 23:22:30

    Χτυπάνε το Φαήλο για να χτυπήσουν τη ΝΔ. Δεν μπόρεσαν να ελέγξουν την εκλογή του προέδρου της κι ανησυχούν τι θα γίνει αν οι Έλληνες όντως πιστέψουν στον Σαμαρά. Φοβούνται την απήχηση που θα έχει ο Σαμαράς και τις δυνάμεις που θα αφυπνίσει, δυνάμεις εγγενείς στον ελληνικό πολιτισμό, αν αποφασίσει όντως να ξεκαθαρίσει το κόμμα του από τους άχρηστους και τους δειλούς. Για αυτό επέλεξαν το συγκεκριμένο άρθρο του Φαήλου. Επειδή αυτό ακριβώς υπονοεί, τη μετατροπή της ΝΔ σε ένα πατριωτικό κόμμα που θα αναλάβει να σώσει την Ελλάδα από τις βδέλες. Τη συλλογιστική του Πρετεντέρη δε θα επιχειρήσω να την αντικρούσω. Είναι αχτύπητη. Οι αναλογίες που χρησιμοποιεί προϋποθέτουν άριστη γνώση της ιστορίας, των κανόνων της λογικής και του παρόντος.
    Πέραν τούτων, είναι φανερό ότι το σύστημα ανησυχεί. Μέχρι τώρα κρυβόταν κι ευδοκιμούσε πίσω από την αποχαυνωτική καταναλωτική ευμάρεια στην οποία είχε βυθιστεί μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας. Τώρα όμως πολύς κόσμος αναγκαστικά θα ξαναρχίσει να σκέφτεται και να προβληματίζεται. Θα ψάξει να βρει πώς έφτασε η χώρα στα χάλια της. Κι όταν φτάσει στα αίτια της καταστροφής, θα αποφασίσει να αλλάξει οριστικά τρόπο ζωής. Για να επιβιώσει με αξιοπρέπεια. Και μέσα στη νέα κατάσταση που θα προκύψει τα σαπρόφυτα δε θα έχουν καμιά θέση. Οι προπαγανδιστές της ιδεολογίας του τίποτα και της φασιστικής πολιτικής ορθότητας δε θα μπορούν να κάνουν αυτό που απολαμβάνουν μέχρι σήμερα: να ελέγχουν τη σκέψη του Έλληνα και να καταστρέφουν την κριτική του ικανότητα. Θα χάσουν τη δύναμή τους. Και αυτό τους ενοχλεί πολύ.
    Όσο κι αν σας ενοχλούμε κύριε Πρετεντέρη δε θα γίνουμε ποτέ τυφλοί ούτε ψεύτες.

  41. Orestios avatar
    Orestios 04/01/2011 23:37:30

    O καημένος ο Γιάννης!
    Τα έκανε σαλάτα!

  42. ANTIrisias avatar
    ANTIrisias 05/01/2011 00:50:02

    Η Ν.Δ. για να επανέλθει στην Κυβέρνηση τους θέλει όλους.
    Κατά τούτο έχει δίκιο ο Πρετεντέρης (κατ΄εμέ ο πιό καλός
    αρθρογράφος σήμερα και από τους ελάχιστους με επιχειρήματα
    κατά του μνημονίου)

  43. δημης avatar
    δημης 05/01/2011 01:01:55

    Όταν ένα ΑΡΘΡΟ γίνεται καθρέφτης που τόσοι πολλοί αναγνωρίζουν τον... εαυτό τους .......(Γι΄αυτό άλλωστε μυγιάζονται..)

  44. φωτεινη avatar
    φωτεινη 05/01/2011 01:08:56

    καλα ειπαμε ντε ,αλλα μην το παρακανουμε.και για να μην ενοχλω το νασο που απο την πολυ ζυμωση του ξεφουσκωνει το κεικ ,αποδεικνυοντας στην πραξη τα λεγομενα του φαηλου,θα τα κανω ποιο λιανα.η αλεπου στον υπνο της κοκοροπουλα εβλεπε.οπου αλεπου οποιος στα λεγομενα του φαηλου βλεπει αντρακλες με αντρικειες συμπεριφορες,ισα με κει πανω,και διαφορα αλλα παρεμφερη και κοκοροπουλο ο φαηλος κρανιδιωτης,ανεξαρτητα απο τι λεει.και τιποτα να μη λεει αντρακλα τον βλεπουν.εχει το κατι και εμπνεει αντριλικι στις αλεπουδιτσες.και αυτο το στηριζω στο χαμο που εγινε ,που τι ειπε;ντιντηδες και καμαριλες.ο γιωργακης ο παπανδρεου που εδω και ενα χρονο τι οπλα,τι κουμπουρια βαζει στα τραπεζια,τι ετοιμος να πυροβολησει,τι ολα τα σφαζει ολα τα μαχαιρωνει ,τι μας εχει κανει την ευρωπη far west και δεν βρεθηκε ενας οχι αντρακλα ,οχι μελανοχιτωνα,οχι βαιμαρες και κουραφεξαλα να σκεφτει αλλα τουλαχιστον να διαμαρτυρηθει για αναρμοστη ασκηση λογου.

  45. φωτεινη avatar
    φωτεινη 05/01/2011 01:23:17

    α,ξεχασα το βιαιης και κτηνωδους ανδροπρεπειας κατα το αρχετυπο της«η ωραι α και το τερας»βαλε φαηλο κρανιδιωτη υποψηφιοτητα στις εκλογες ,πρωτος σε σταυρους βγηκες.και θα ειναι απιστευτο απο που θα τους παρεις.

  46. Κώστας avatar
    Κώστας 05/01/2011 01:33:22

    Πρετέντερης, Πολίτης, Τσίμας και λοιποί "δημοσιογράφοι" του ΔΟΛ και του MEGA δεν αξίζουν πλέον τίποτα . Εχουν τόση αξιοπιστία όσο και η επίσημη κομματική εφημερίδα του ΠΑΣΟΚ Εξόρμηση. Ουδείς τους λαμβάνει στα σοβαρά.
    Θα συνεχίσουν αδιάλειπτα την πορεία προσωπικού ευτελισμού τους στα παράθυρα του ΜEGA και στις στήλες του Βήματος, παίζοντας με όλο και μεγαλύτερο φανατισμό τον ρόλο του μπράβου του ΓΑΠ. Τους τυφλώνει το πάθος και δεν τους εμποδίζει να γράψουν την πιο εξόφθαλμη αρλούμπα,όπως η αναφορά του Πρετεντέρη σε μελανοχίτωνες και λοιπές γελοίες ύπουλες νοηματικές διασυνδέσεις, αντάξιες αρθογράφου του ΔΟΛ . Ο ΔΟΛ θα συνεχίσει να θητεύει στο μεγάλο σχολείο του γκεμπελισμού. Το καθημερινό Βήμα έκλεισε. Το κυριακάτικο αποτελεί μία θλιβερή Pravda του παπανδρεικού καθεστώτος.
    Βυθισμένοι στην αναξιοπιστία είναι οι ΔΟΛιοι και δεν πρέπει να ασχολείται κανείς μαζί τους πλέον. "Ο Πρετεντέρης έγραψε την τάδε γκεμπελίστικη ανάλυση". Ε και; Καμία σημασία δεν έχει, αφού ο Πρετεντέρης την έγραψε...

  47. thouthou avatar
    thouthou 05/01/2011 07:55:09

    Συμφωνώ με το κείμενο, με μια μικρή όμως διαφορά. Στα περί Καρατζαφέρη.
    Ο πρετεντέρης, και όλοι οι ανάλογοι εντός εκτός και επί τα αυτά, τον μπαμπουλοποίησαν τόσα χρόνια, τον λοιδόρησαν, τον "ακροποίησαν", με αποτέλεσμα σήμερα να έχει ταβάνι στην επιρροή, και να ελίσσεται ανάλογα με αυτό. Άρα πλέον δεν είναι επικίνδυνος.....
    Τώρα, σειρά έχουν οι επόμενοι... Οι οποίοι πρέπει να τύχουν της ίδιας επιτυχημένης συνταγής, για να περιοριστούν στην ακίνδυνη ακρούλα της συστημικής πολιτικής σκηνής...
    Το "δεν κατηγορήθηκε" είναι λαθεμένο, γιατί το πρετεντερικό κείμενο είναι αντιγραφή αυτών πριν 2-3-5 χρόνια, μόνο ο στόχος αλλάζει...
    Δεν χρειάζεται μάστερ για να προβλέψει κάποιος τις μεθόδους του συστήματος.
    Να που ήρθε και ο καιρός, ο mainstream πατριωτισμός να μπαμπουλοποιηθεί όπως ο "αντιαισθητικός"... Ήταν θέμα χρόνου....

  48. Misha avatar
    Misha 05/01/2011 10:17:08

    Ταλιμπάν ο μητροπολίτης Πειραιώς επειδή μίλησε για τις σκοτεινές μασωνικές στοές και τον εγκληματικό σιωνισμό.
    Εθνικιστής και ρατσιστής ο Φαήλος επειδή είχε κοντραριστεί με τους σημιτοφύλακες όταν κατέδωσαν τον Οτσαλάν , επειδή τα έβαλε με τα πουλέν τους, τους ιστοριογράφους της συμφοράς τύπου Δραγώνα και Ρεπούση.

    Μπήκε τελευταια και ο επιφανής Εβραίος Βίκτωρ Ρέστης στο κόλπο και έδεσε το ΔΟΛιο παντεσπάνι.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Misha 05/01/2011 10:26:44

      FRONTEX στην μπλογκοσφαρια, ΤΩΡΑ !! χαχαα
      Φραχτης στα πληκτρολογια, ΤΩΡΑ !!

      ΠΠ

  49. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 05/01/2011 11:33:20

    Δεν είμαι ο διαχειριστής αγαπητέ. Έχεις μπερδευτεί. Κατά τα λοιπά μπορώ να ζήσω, έστω κι αν θεωρειίς βλακείες τα γραφόμενα μου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.