#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/11/2011 20:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο ύμνος της 21ης Απριλίου στη Σχολή Ευελπίδων!



Ένα ρεπορτάζ που θα προκαλέσει και θα συζητηθεί δημοσιεύει το Κυριακάτικο Βήμα. Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο, στη Σχολή Ευελπίδων ο αρχηγός των τετραετών έδωσε εντολή να αποχωρήσουν από το αμφιθέατρο της Σχολής όλοι οι αλλοδαποί αλλά και οι Κύπριοι και στη συνέχεια έκανε ομιλία με μηνύματα κατά του Πολυτεχνείου και υπέρ της Χούντας, καλώντας τους συναδέλφους του να τραγουδήσουν και σχετικό τραγούδι.

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος ενημερώθηκε χθες βράδυ από τον Αρχηγό Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (Α/ΓΕΕΘΑ), για το προσβλητικό, προκλητικό και απαράδεκτο περιστατικό στη Σχολή Ευελπίδων και έδωσε εντολή να προβούν οι αρμόδιες υπηρεσίες άμεσα στις δέουσες ενέργειες.

Ο κ. Αβραμόπουλος ζήτησε από τον Αρχηγό Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας να διαμηνύσει προς το στράτευμα και να καταστήσει σαφές, ότι «δεν θα γίνεται ανεκτή οποιαδήποτε συμπεριφορά παρέκκλισης από τις αρχές της Δημοκρατίας, των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και της Ελευθερίας. Αρχές, επί των οποίων είναι θεμελιωμένη η Ελληνική Δημοκρατία και Κοινωνία».

Επειδή κάποιες εβδομάδες πριν ο κ. Παπανδρέου και οι φίλοι του έπαιξαν το χαρτί του μπαμπούλα του πραξικοπήματος για να τρομάξουν τον κόσμο δε σημαίνει πως ότι γίνεται στο στράτευμα θα πρέπει να το παρακολουθούμε χωρίς αντίδραση. Αν πράγματι κάποια σταγονίδια ακροδεξιών και χουντικών υπάρχουν θα πρέπει να παταχθούν άμεσα, το ζήτημα της Δημοκρατίας έχει λυθεί στην Ελλάδα.

Φυσικά, αν έγινε ένα τέτοιο περιστατικό δεν μπορεί να πιστέψουμε ότι απλά μερικά κακομαθημένα παιδάκια 22 χρονών αποφάσισαν να τραγουδήσουν υπέρ της Χούντας. Κάποιοι άλλοι τους έβαλαν και αυτοί θα πρέπει να λογοδοτήσουν που σπέρνουν μέσα στο ελληνικό στρατό τέτοια παράσιτα.

Η πολιτική στην Ελλάδα περνά δύσκολες στιγμές και το πολιτικό σύστημα έχει απαξιωθεί πλήρως. Άλλο όμως να πετάς γιαούρτια και να αποδοκιμάζεις τον Αηδόνι ή τον Χρυσοχοϊδη κι άλλο αφήνεις κάτι άθλια παράσιτα να μας ξαναθυμίζουν το πιο σκοτεινό παρελθόν της χώρας.

 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 26/11/2011 20:45:06

    Το πιο σκοτεινό παρελθόν είναι το "ευχαριστούμε την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών" και μετά η χούντα...

    • Διηνεκης avatar
      Διηνεκης @ Γιώργος1 26/11/2011 22:18:05

      Ακριβως γιατι το λεει η χουντοφυλλαδα δεν πιστευουμε τιποτα ψαχνουν αλλοθι

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ Γιώργος1 27/11/2011 10:39:58

      Η Κυβέρνηση Παπαδήμου δεν είναι Χούντα; ψήφισε κανένας Έλληνας τον Παπαδήμο πρωθυπουργό;

      • Ετεός avatar
        Ετεός @ ΣΠΥΡΟΣ 27/11/2011 19:36:20

        όχι δεν τον ψήφισε κανείς, απλά βάφτισαν δημοκρατία αυτόν τον υπάλληλο της Goldman Sachs οπότε είναι δημοκρατία. Αφού τον ήθελε ο jeffrey papandreou σημαίνει ότι πρέπει να τον αποδεχτούν οι Έλληνες ως δημοκρατία.
        Το θέμα πλέον είναι τι είναι δημοκρατία !!! είναι να δέχεσαι κάθε μα**κία που σου επιβάλλουν πράκτορες και προδότες .

  2. drider avatar
    drider 26/11/2011 20:52:23

    Πώς στο καλό καταλήξαμε σε αυτή τη ξεφτίλα; Ο κόσμος πάντως τους είχε καταχειροκροτήσει στην παρέλαση της Θεσσαλονίκης...

    h**p://www.youtube.com/watch?v=lR0DzwHl5Jo

  3. Enzo avatar
    Enzo 26/11/2011 20:55:38

    Και ήταν τόσο κακό αυτο τώρα;
    Ισα ισα που δείχνει ότι αρχίζουν και ανησυχούν για τις τύχες τις πατρίδας και αρχίζουν να οργανώνονται οι ανθρωποι

  4. maximos avatar
    maximos 26/11/2011 21:02:01

    Κάποιος πρέπει να πει στην "γενιά του Πολυτχενείου" ΑΕ ότι χούντα μπορεί να ήταν δικτατορία όμως ο κόσμος κοιμότανε στις ταράτσες, τις αυλές και με τις πόρτες ξεκλείδωτες, αλλά συγχρόνως αυτός ο κόσμος ήταν ελεύθερος να σκέπτεται. Έπρεπε να προσέχει τι λέει άλλα η σκέψη ήταν ελεύθερη. Η δημοκρατία 74, η μεταπολίτευση, η όπως θέλετε πες τε το επέβαλε την λογοκρισία στην σκέψη. Πρέπει να σκεφτείς πριν μιλήσεις. Υπάρχει η ελευθερία του λόγου, αλλά του μόνου λόγου που εγκρίνουν τα προοδευτικά διευθυντήρια που ελέγχουν την χώρα. Πρέπει να σκεφτείς πριν μιλήσεις για πατρίδα, θρησκεία, Έθνος και τι θα πείς. Τα πολυπολιτισμικά σκυλάκια του Παβλόφ με το άκουσμα των λέξεων αυτών θα αρχίσουν να γαβγίζουν και οι διάφοροι εγκάθετοι χωρίς κουκούλες της αριστεράς διανόησης θα σε κατασπαράξουν

    Σήμερα ζούμε την χειρότερη δικτατορία που έζησε η χώρα, την δικτατορία στην σκέψη. Σε αντίθεση με την χούντα, μην μιλάς αλλά μπορείς να σκέφτεσαι και να συλλογάσαι ελεύθερα, η Δημοκρατία 74 επέβαλε το βάρβαρο σκέψου πριν μιλήσεις.

    • saltcity avatar
      saltcity @ maximos 26/11/2011 21:32:34

      +1

    • dimitris avatar
      dimitris @ maximos 26/11/2011 22:34:03

      Aksios pesta na t akousoun oi pseftoproodeftikoi prodotes!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ maximos 26/11/2011 23:36:53

      Συμφωνῶ μαζί σου,μέ ἐκφράζει ἀπόλυτα τό σχόλιό σου,μπράβο!

    • Lakis avatar
      Lakis @ maximos 27/11/2011 01:55:08

      +10000

    • johny avatar
      johny @ maximos 27/11/2011 02:34:05

      τέτοια πέραση αυτό το σχόλιο;;;δε το περιμενα....ναι, σήμερα όντως ζούμε τη χειρότερη δικτατορία και από αυτή της χούντας,.....: ο καθένας κάθεται από το καναπέ του και γράφει στα μπλογκς ό,τι μπαρούφα του κατέβη, όντως αυτό είναι μια σκληρή δικτατορία, τουλάχιστο στην 7ετία υπήρχαν και τα ξερονήσια, σημερα είναι κομμένα κι αυτά...αναξιόπιστη η σημερινή δικτατορία...

      • ΠΑΡΙΣ avatar
        ΠΑΡΙΣ @ johny 27/11/2011 13:05:24

        Μπορείς να μας εξηγήσεις ποιες είναι οι <>;;; Όχι ότι δεν υπάρχουν και τέτοιες.
        Να το βλέπεις φίλε ότι αυτό, είναι το σημερινό-ηλεκτρονικό <> που γίνετε, λόγο τεχνολογίας, από τον καναπέ.
        Μετά θα χρειαστεί μόνο μία Σπίθα για να αρπάξει η Κηροζίνη που έχει ποτίσει ολόκληρη τη Χώρα μας για να καούν (με εισαγωγικά ή με χωρίς εισαγωγικά) αυτοί που όλοι γνωρίζουμε ……..

      • ΠΑΡΙΣ avatar
        ΠΑΡΙΣ @ johny 27/11/2011 17:17:10

        Μπορείς να μας εξηγήσεις ποιες είναι οι μπαρούφες των μπλόκς ;;; Όχι ότι δεν υπάρχουν και τέτοιες.
        Να το βλέπεις φίλε ότι αυτό, είναι το σημερινό-ηλεκτρονικό Κρυφό Σχολειό που γίνετε, λόγο τεχνολογίας, από τον καναπέ.
        Μετά θα χρειαστεί μόνο μία Σπίθα για να αρπάξει η Κηροζίνη που έχει ποτίσει ολόκληρη τη Χώρα μας για να καούν (με εισαγωγικά ή με χωρίς εισαγωγικά) αυτοί που όλοι γνωρίζουμε ……..

  5. sam avatar
    sam 26/11/2011 21:02:06

    ..απο τη χουντα των συνταγματαρχων εως τη χουντα της απολυτης αναρχιας, ατιμωρησιας και αναισθησιας που ζουμε σημερα υπαρχει μια χαωδης αποσταση.
    Καπου εκει μεσα φωλιαζει και η δημοκρατια που ολοι προσδοκουμε..

  6. sam avatar
    sam 26/11/2011 21:03:59

    +1000000
    (..με τρεις νεκρους εν καιρω ειρηνης)

    • Δημήτρης Μαγκούτης avatar
      Δημήτρης Μαγκούτης @ sam 26/11/2011 22:56:43

      Οι δεκάδες νεκροί της Χούντας, οι βασανισμένοι, ανάπηροι και διωχθέντες ήταν εν καιρώ πολέμου; Ντροπή.

      • Lewnidas avatar
        Lewnidas @ Δημήτρης Μαγκούτης 26/11/2011 23:16:16

        σιγα μην ηταν και ο πινοσετ

      • sam avatar
        sam @ Δημήτρης Μαγκούτης 26/11/2011 23:20:56

        φυσικα και δεν ηταν εν καιρω πολεμου. Αλλα με ενοχλησε και με ενοχλει απιστευτα ακομα και σημερα το ''χειριστηκαμε επιτυχως'' και το ''ευχαριστουμε'' που ακουστηκε απο το βημα της βουλης, τα περι ''ανεμου που ριχνει σημαιες'', η κουκουλα Οτσαλαν, και τοσα αλλα.
        Συμφωνουμε η οχι με τα της ''χουντας'' ας αναγνωρισουμε τουλαχιστον οτι καποιοι δικαστηκαν και καταδικαστηκαν, δεν βγηκαν οταν τους δωθηκε χαρη, δεν ειχαν φραγκο στην ακρη και η ιστορια εχει βαψει για παντα τα ονοματα τους.
        Απο την αλλη, αυτοι που σκοτωσαν και σκοτωνουν τον Ελληνα καθε μερα, λιγο λιγο και μεθοδευμενα, ειναι ακομα αντιπροεδροι κυβερνησεων η ζητανε αδεια για δικη τους παραλια...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ

        • Dimitriss2k avatar
          Dimitriss2k @ sam 28/11/2011 13:14:06

          Πες τα ρε φίλε... Γιατί μας πηδ@νε και σε λίγο θα τους ευχαριστούμε κιόλας...

      • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ Δημήτρης Μαγκούτης 27/11/2011 00:25:44

        ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΕΤΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ.....??? ΤΗΝ ΗΛΕΝΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ...????

      • ΣΠΥΡΟΣ avatar
        ΣΠΥΡΟΣ @ Δημήτρης Μαγκούτης 27/11/2011 05:28:24

        Γράψε ονόματα νεκρών........

        • papasmurf avatar
          papasmurf @ ΣΠΥΡΟΣ 27/11/2011 09:45:39

          Προς Τον κ. Προϊστάμενον της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών

          ΘΕΜΑ: «Υποβολή φακέλου ενεργηθείσης προκαταρκτικής εξετάσεως».

          Δια της υπ’ αριθμ. 1868 /5-9-1974 παραγγελίας υμών έλαβον την εντολήν όπως ενεργήσω προκαταρκτικήν εξέτασιν προς διακρίβωσιν τυχόν τελέσεως αξιοποίνων πράξεων εξ αφορμής των περί το Πολυτεχνείον γνωστών αιματηρών εκδηλώσεων του Νοεμβρίου 1973

          ΙΙ. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

          ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ

          Α. ΝΕΚΡΟΙ:

          Βαρύς υπήρξεν ο φόρος του αίματος εις νεκρούς και τραυματίας ο καταβληθείς δια την καταστολήν της εξεγέρσεως του Πολυτεχνείου. Και των μεν τραυματιών τον αριθμόν, ήγγισε, μετά βεβαιότητας μάλλον, η έρευνα. Ανεξιχνίαστος, όμως, παραμένει εισέτι ο ακριβής αριθμός των νεκρών. Σύντομοι κατεβλήθησαν προς την κατεύθυνσιν ταύτην προσπάθιαι και πέραν των αμέσως ή εμμέσως περιερχομένων εις γνώσιν μου έκκλησις δια του Τύπου δημοσία διετυπώθη, όπως καταγγελθώσιν ή αναφερθώσι περιπτώσεις θανάτων ή και εξαφανίσεων ατόμων συνεπεία των γεγονότων του Πολυτεχνείου. Και είναι αληθές ότι ουδέν περιοτατικόν κατηγγέλθη. Δεν αντλείται, όμως εντεύθεν απόδειξις περίν ανυπαρξίας τοιούτων. Διότι κατά τη διαδρομήν της ερεύνης εβεβαιώθησαν ή και απλώς επιθανολογήθησαν περιστατικά εδραιούντα παρ’ εμοί την πεποίθησιν ότι οι νεκροί εκ των γεγονότων του Πολυτεχνείου υπήρξαν περισσότεροι των επισήμως ανακοινωθέντων. Δι’ ο και κατανοώ τα ελατήρια της σιωπής των παθόντων.

          Περί πάντων τούτων, όμως, αναλυκότερων, ως ακολούθως, αφού προηγουμένως τονισθεί ότι ουδείς απολύτως εκ των σπουδαστών του Πολυτεχνείου εφονεύθη κατά το ανωτέρο τριήμερον (οράτε υπ’ αριθμ. 33437/11.10.74 έγγραφον της Συγκλήτου του Πολυεχνείου προς υμάς).

          α) Επισήμως ανακοινωθέντες νεκροί είναι οι ακόλουθοι:

          1. Διομήδης Ιωάννου Κομνηνλος, ετών 17, μαθητής. Εφονεύθη εξώθιτου Πολυτεχνείου περί ώρα 22.15΄ της 16.11.73. Βασίμως πιθανολογείται ότι δράστης του φόνου τούτου είναι ο προεκτεθείς Συνταγματάρχης.

          2. Βασίλειος Παναγώτου Φαμέλλος, ετών 26. Εφονεύθη εγγύς του υπουργείου Δημόσιας Τάξεως περί ώρα 22.30΄ της 16.11.1973, βληθείς προφανώς υπό τίνος των εκ του υπουργείου πυροβολούντων.

          3. Toril Engelend, σπουδάστρια, Νορβηγίς. Εφονεύθη εις την πλατείαν Αιγύπτου περί ώρα 23.30΄ της 16.11.1973 παρ’ αγνώστου δράστου.

          4. Γεώργιος Ανδρέου Σαμούρης, σπουδαστής, ετών 22. Εφονεύθη υπ’ αγνώστου εις άγνωστον σημείον εξ επαφής περί το μεσονύκτιον της 16.11 1973 και το πτώμα του μετεφέρθη και απερρίφθη εις την διασταύρωσιν των οδών Καλλοδρομίου και Ζωσιμάδων (Κατάθεσις υπ’ αριθμ. 173).

          5. Αλέξανδρος Ευστρατίου Σπαρτίδης, ετών 16, μαθητής. Εφονεύθη επί της οδού Κότσικα (παρόδου Πατησίων) την 10.20 ώραν της 17.11.1973, βληθείς υπό στρατιωτών εκ του κτιρίου του ΟΤΕ.

          6. Μάρκος Δημητρίου Καραμάνης, ετών 23. Εφονεύθη ευρισκόμενος εις την επί της οδού Πατησίων και Αιγύπτου 1 πολυκατοικίαν την 10.30 ώραν της 17.11.1973, βληθείς ομοίως υπό στρατιωτών εκ του κτιρίου του ΟΤΕ.

          7. Βασίλειος Καράκας, Τούρκος υπήκοος, ετών 43. Εφονεύθη εις την Αιγύπτου περί ώραν 13.00΄ της 17.11.1973, βληθείς υπό στρατιώτου ευρισκομένου έμπροσθεν του Ναού του Αγίου Θεράποντος.

          8. Δημήτριος Θεοφ. Θεοδώρας, ετων 6. Εφονεύθη επί της οδού Ορεινής Ταξιαρχίας Ζωγράφου περί ώραν 13.30 της 17.11.1973, βληθείς υπό στρατιώτου ευρισκομένου έμπροσθεν του Ναού του Αγίου Θεράποντος.

          9. Βασιλική Φωτίου Μπεκιάρη, ετών 17. Εφονεύθη ευρισκομένη εις την ταράτσα της επί της οδού Μεταγένους 8 – Νέος Κόσμος οικίας της περί ώραν 12.30΄ της 17.11.1973, δεχθείσα εις την κεφαλήν της βλήμα αδέσποτον άρματος.

          10.Γεώργιος Αλεξάνδρου Γεριτσίδης, ετών 48, εφοριακός υπάλληλος. Εφονεύθη ευρισκόμενος εν Ν. Λιοσίοις προς εκτέλεσιν υπηρεσίας περί ώραν 12.15΄ της 17.11.1973 δεχθείς ομοίως βλήμα αδέσποτον άρματος μάχης εις την κεφαλήν.

          11. Νικόλαος Πέτρου Μαρκούλης, ετών 25. Εφονεύθη παρά την πλατείαν Βάθης περί ώραν 11.00΄ της 17.11.1973, βληθείς εκ διερχομένου άρματος μάχης.

          12. Στυλιανός Αγαμ. Καραγεώργης, ετών 19, εργάτης. Ετραυματίσθη θανασίμως επί της οδού Πατησίων, έμπροσθεν του κινηματογράφου ΕΛΛΗΝΙΣ, περί ώρα 10.00΄ της 17.11.1973, βληθείς εκ διερχομένου άρματος και απεβίωσεν εις το ΚΑΤ την 30.11.1973.

          13. Ανδρέας Στεργίου Κουμπος, ετών 63. Ετραυματίσθη σοβαρώς διερχόμενος την οδό Καποδιστρίου περί ώρα 14.00΄ της 18.11.1973, βληθείς εκ διερχομένου άρματος και απεβίωσε εις την 30.1.1974.

          14. Μιχαήλ Δημητρίου Μυρογιάννης, ετών 20. Εφονεύθη εις την διασταύρωσιν των οδών Πατησίων και Στουρνάρα περί ώραν 13.30΄ της 18.11.73, βληθείς δια περιστρόφου εις την κεφαλήν και

          15. Κυριάκος Δημητρίου Παντελάκης, ετών 45, δικηγόρος. Ετρυματίσθη σοβαρώς επί της οδού Γλάδστωνος περί ώραν 12.40΄ της 18.11.1973, βληθείς εκ διερχομένου επι της οδού Πατησίων άρματος και απεβίωσεν την 18.12.1973.

          β) Νεκροί πλήρως βεβαιωθέντες:

          1. Σπύρος Κοντομάρης, δικηγόρος. Απεβίωσεν τας απογευματινός ώρας της 16.11.73 ευρισκόμενος επί της οδού Γεωργίου Σταύρου, συνέπεια θανατηφόρου επενέργειας των ριπτομένων της Αστυνομίας αερίων (κατάθ. υπ’ αριθμ. 93).

          2. Αικατερίνη Αργυροπούλου, ετών 75. Ετραυματίσθη σοβαρώς ενώ ευρίσκετο εις την Αγ. Αναργύροις οικίαν της περί ώραν 11.00΄ της 17.11.1973, δεχθείσα αδέσποτον βλήμα άρματος και απεβίωσεν κατά μήνα Μάιον 1974 και

          3. Δημήτριος Παπαιωάννου, ετών 60, ιδιωτικός υπάλληλος. Απεβίωσεν την μεσημβρίαν της 17.11.1973 εκ προσφάτου εμφράγματος του μυοκαρδίου κατά την ιατροδικαστικήν έκθεσιν σοβαρώς όμως, υπό της συζύγου του αμφισβητούμενης και υποστηρίζουσας ότι ο σύζυγος της απεβίωσεν είτε βληθείς δι’ όπλου, είτε υποστάστάς συγκοπήν εκ των ριπτομένων αερίων, καταθεσάσης δε ότι μόνον εις το Νεκροταφείον της επετράπη να πλησιάσει απλώς και να ατενίσει το πρόσωπον του νεκρού συζύγου της.

          γ) Νεκροί βασίμως προκύπτοντες:

          1. Ο ιατρός – χειρούργος Γεώργιος Γρηγοριάδης, μετά λόγου γνώσεως καταθέτει ότι ο ίδιος προσωπικώς αντελήφθη και διεπίστωσεν ιατρικώς τον θάνατον (2) δύο αγνώστων νέων, πληγέντων: Του μεν ενός εις την πλατείαν Βικτωρίας περί ώραν 11.00΄ της 17.11.1973 δια βλήματος περιστρόφου υπό Ανθυπασπιστού της Χωροφυλακής ριφθέντος, του δε ετέρου εις την οδόν Γ’ Σεπτεμβρίου περί ώραν 12.00΄ της 18.11.1973 δια βλήματος διερχομένου άρματος (κατάθ. υπ’ αριθμ. 25).

          2. Η μάρτυς Παναγ. Παπακυριακού καταθέτει περί θανάσιμου τραυματισμού μικράς κορασίδος ηλικίας 9 περίπου ερών, εις την γωνίαν των οδών Πατησίων και Κλωναρίδου περί ώραν 14.00΄ της 17.11.1973 εκ βλημάτων διερχομένου άρματος, εξ ων και η ιδία ετραυματίσθη βαρύτατ (κατάθ. θπ’ αριθμ. 168).

          3. Ο φοιτητής Λεωνίδας Ανωμερίτης, καταθέτει περί θανάσιμου τραυματισμού νεαράς μαθήτριας, εντός του χώρου του Πολυτεχνείου ευρισκόμενης, περί ώρα 11.45΄ της 16.11.1973, δια βλήματος ριφθέντος εκ του εκτός του Πολυτεχνείου χώρου (κατάθ. υπ’ αριθμ. 32).

          4. Ο Φαρμακοποιός Αλέξανδρος Παναγόπουλος καταθέτει ότι, ότε προ του μεσονυχτίου της Παρασκευής 16.11.1973, επεσκέφθη μετά της συζύγου του το Πολυτεχνείον προς παροχήν υπηρεσιών εις τους τραυματίας και εισήλθεν εις το αυτόθι υπάρχον πρόχειρον ιατρείον, ιδίοις όμμασιν αντελήφθη την ύπαρξιν (3) τριών εκρών και μιας γυναικός θανασίμως τραυματισθείσης, τα τραύματα των οποίων σαφώς περιγράφει. Προσθέτει δε ότι εκ μελών της Συντονιστικής Επιτροπής Φοιτητών έλαβε την πληροφορίαν ότι είχαν και οκτώ (8) εισέτι νεκρούς, τα πτώματα των οποίων είχαν τοποθετηθεί και εφυλάσσοντο εις παρακείμενον χώρον ίνα μη υποπέσουν εις αντίληψιν των σπουδαστών και προκλήθη πανικός (κατάθ. υπ’ αριθμ. 245).
          Εν Αθήναις τη 14 Οκτωβρίου 1974 Ο ενεργήσας την προκαταρκτικών εξέτασιν Εισαγγελεύς

          ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΕΒΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΥΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ

          • ΣΠΥΡΟΣ avatar
            ΣΠΥΡΟΣ @ papasmurf 27/11/2011 12:49:05

            Ευχαριστούμε,τώρα ,μήπως μπορείται
            νά απαριθμήσετε,τούς νεκρούς τής
            δημοκρατίας μας τών 2 τελευταίων ετών,από αυτοκτονίες κλπ.??

        • crisis avatar
          crisis @ ΣΠΥΡΟΣ 27/11/2011 13:13:20

          1700 νεκροι απο αυτοκτονιες επι γαπ του δολιοβλακοπρεπη πιο μπροστα απο την ελλαδα μπηκε η ουγγαρια και η ρουμανια στο δντ αλλα η ελλαδα τις ξεπερασε σε αυτοκτονιες.

      • CORMORAN avatar
        CORMORAN @ Δημήτρης Μαγκούτης 28/11/2011 08:44:18

        Χρονια τωρα ψαχνω και παντα μενω με την απορια, ποσοι και ποιοι ειναι πια αυτοι οι νεκροι του πολυτεχνειου... Μηπως ξερει κανεις;

        • CORMORAN avatar
          CORMORAN @ CORMORAN 28/11/2011 08:57:01

          "Και είναι αληθές ότι ουδέν περιστατικόν κατηγγέλθη."
          Κοντευουν σαραντα χρονια και ακομη περιμενουν...
          "..ουδείς απολύτως εκ των σπουδαστών του Πολυτεχνείου εφονεύθη κατά το ανωτέρο τριήμερον"
          Παραξενο, πολυ παραξενο!!! Και η σημαια με το αιμα των ηρωικων νεκρων;;

        • Lampros avatar
          Lampros @ CORMORAN 28/11/2011 18:05:24

          Άμα είχες κανέναν δικό σου μέσα θα ήξερες και θα παραήξερες.

          Όπως θυμούνται διάφοροι ότι την δεύτερη ξαδέρφη της γιαγιάς τους, την Λενιώ, την σκότωσαν οι κομμουνιστές στο χωριό στον εμφύλιο.

  7. Νίκος Π. avatar
    Νίκος Π. 26/11/2011 21:10:31

    Δεν βλέπω κανένα κακό σε αυτό που έγινε στη σχολή Ευελπίδων....
    Ο Αρχηγός έβγαλε έξω τους Μαύρους και τους Κύπριους,πολύ λογικό!!
    Κι έκανε μία ομιλία που πολλοί θα ήθελαν να κάνουν,κατά της γενιάς του Πολυτεχνείου,κατά του γεγονότος που οδήγησε τη χώρα στη σκλαβιά του πολιτικού συστήματος,που μας κυβερνά ακόμα-που είναι το παράλογο;
    Κι ύστερα τραγούδησαν κάτι,που δεν ήταν ο ύμνος του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ...
    Κακό είναι αυτό;;;

    • dorieus avatar
      dorieus @ Νίκος Π. 26/11/2011 23:44:35

      Πέσ'τα Χρυσόστομε !!!

    • Κακαβούλης avatar
      Κακαβούλης @ Νίκος Π. 27/11/2011 01:28:57

      Νίκο Π.
      Τους μαύρους και τους Κύπριους?
      Τί εννοείς?
      Μπορείς να μας το κάνεις λιανά?

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Νίκος Π. 27/11/2011 13:46:23

      "Ο Αρχηγός έβγαλε έξω τους Μαύρους και τους Κύπριους,πολύ λογικό!!"
      ΟΥΣΤ! Nα πλένεις το στόμα σου και να στέκεσαι προσοχή όταν μιλάς για Κύπριους που έχουν αποδείξει τι εστί να είσαι Έλληνας χιλιάδες χρόνια τώρα!

  8. ηλιας avatar
    ηλιας 26/11/2011 21:10:33

    Και αυτοί που εκλέχτηκαν δημοκρατικά τι έκαναν; Το Σύνταγμα κουρελόπανο, την εθνική κυριαρχία νεκρό γράμμα, την ελευθερία λόγου και την αντίθετη γνώμη την έπνιξαν στα χημικά, την έσπασαν στο ξύλο.

  9. ΨΧ avatar
    ΨΧ 26/11/2011 21:12:50

    Ντροπή!

    • ηλιας avatar
      ηλιας @ ΨΧ 26/11/2011 21:25:28

      ντροπή σε ποιούς ;;

  10. Orestios avatar
    Orestios 26/11/2011 21:17:07

    Το κοινωνικό συμβόλαιο έχει σπάσει

  11. giorgos avatar
    giorgos 26/11/2011 21:18:00

    "Μπορεί να διαφωνώ με αυτό που πιστεύεις αλλά θα δώσω και την ζωή μου για να έχεις το δικαίωμα να το λες και να το πιστεύεις" Βολταίρος

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ giorgos 26/11/2011 23:18:28

      Οι εξηγήσεις είναι δύο. Ή ο Βολταίρος έχει παρερμηνευθεί σήμερα βάναυσα, ή πρόκειται για μια από τις πιο μεγάλες βλακείες που φόρτωσε ο ψευτοδιαφωτισμός των Ευρωπαίων στην ανθρωπότητα.

  12. maximos avatar
    maximos 26/11/2011 21:19:28

    Η Ελλάδα για 36+1 χρόνια ζει την βαρβαρότητα της "επαναστατικής" μεταπολίτευσης, της αριστερας χουντας .Η αριστερά χούντα γεμάτη βαθύτατη, υπεροπτική και κυνική περιφρόνηση προς τους Ελληνες και το μέλλον τους, με τρόπο αγύρτικο, δημαγωγικό και παραπλανητικό επέβαλε την θέληση της με την απροκάλυπτη βία.
    Η σημερινή χούντα είναι της αριστεράς. Της αριστεράς που έχει πετάξει το προσωπείο και εμφανίσει το πραγματικό της πρόσωπο, αποδεικνύοντας πόσο μισάνθρωπη, μισαλλόδοξη και μισελληνική είναι και θα είναι πάντα. Από τα πειθήνια 45άρια της "17 Νοέμβρη", τα μολότοφ του αντι εξουσιαστικού Gladio, το μαρξιστικό καθηγηταριό με την κούφια ρητορεία που προσπαθεί να βρεί μία αρρενωπή συντροφικότητα μέσα από την "κινηματική βία" του Βέλτσου, μέχρι τις αριστερές συμμορίες των παρακρατικών που λυμαίνονται τα πανεπιστήμια και τα έχουν μετατρέψει σε άντρα ανομίας, κρανίου τόπο μοιράζοντας "συγκεκριμένα ποσά βίας" σε όποιον τολμήσει να φέρει εμπόδιο στην ποικίλη και σκοτεινή συναλλαγή φοιτητικών παρατάξεων και κομμάτων με την διοίκηση των πανεπιστημίων.
    Η σημερινή χούντα είναι της αριστεράς, όλης αυτής της καμαρίλα που συμπεριφέρεται σαν να είναι όχι μόνο το κράτος, αλλά ολόκληρη η ελληνική κοινωνία δική της.
    Αυτή είναι η σημερινή χούντα,της αριστεράς των βανδάλων, των κουκουλοφόρων, των καλάσνικοφ. Οι άνθρωποι της καίνε βιβλιοπωλεία, χτυπούν καθηγητές μέσα στις αίθουσες των Πανεπιστημίων,κάψανε την Ελλάδα τον Δεκέμβρη 2008, καταστρέφουν τα πανεπιστήμια, την χώρα και από τις εφημερίδες και τα ΜΜΣ(κοταδισμού) λοιδορούν και βρίζουν όποιον τολμήσει να εκφράσει αντίθετη άποψη.

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ maximos 27/11/2011 04:00:41

      +1000000000

  13. manos avatar
    manos 26/11/2011 21:22:10

    Αυτό που πρέπει να μας φοβίζει δεν είναι ο ύμνος της 21 Απριλίου.
    Να φοβάστε τον "ύμνο" της 27ης Οκτωβρίου και τον ηγέτη που δεν ψηφίσαμε.

  14. Θέμις avatar
    Θέμις 26/11/2011 21:24:09

    Αλήθεια το ζήτημα της δημοκρατίας έχει λυθεί στην Ελλάδα; Όπως επίσης και ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας; Με πρωθυπουργό τον Παπατέτοιο που δεν εξέλεξε κανείς; Και με υποταγή στο "ιερατείο των Βρυξελλών" που δεν αποφάσισε κανένας 'Ελληνας πολίτης; Και τελικά τι προσέφερε στη χώρα η γενιά του Πολυτεχνείου που τόλμησε χθες να πιάσει στο στόμα του ο αρχηγός των τετραετών, σύμφωνα με την ανάρτηση; Χάριν ποιας δημοκρατίας πρέπει να μένουν όλοι αυτοί στο απυρόβλητο; Αυτής που βιώνουμε από τον 10ο του 2009 έως σήμερα; Να μένει! Η δημοκρατία των media και των αλλοδαπών επιτρόπων που αποφασίζει αν πρέπει ή όχι να γίνουν εκλογές για "το καλό της οικονομίας"; Ή μέσα σ' αυτό το πλαίσιο δεν ήταν αναμενόμενο να υπάρξουν και τέτοιες τάσεις, αφού η σημερινή "δημοκρατία" αδυνατεί να προσφύγει στη λαϊκή βούληση;

  15. Aris. A avatar
    Aris. A 26/11/2011 21:27:06

    ψυχραιμία παιδιά.

    Δεν κινδυνεύει η δημοκρατία από τα συγκροτήματα τύπου και τα θαλασσοδάνεια που έχουν πάρει και κινδυνεύει από 24 χρονα.

    Μπράβο ρε υπουργάρα όταν είναι έξω όλοι οι μεγαλέμποροι όπλων όλοι οι πολιτικοί που τα πήραν όλοι οι μεγαλοδημοσιογράφοι που σιτίζονταν με τις μίζες που έπεφταν χαλάζι εσύ ασχολείσαι με τα αμούστακα που μπορεί να είπαν και μια κουβέντα παρακάτω.

    Μπράβο και στο Βήμα που ανακάλυψε τον εχθρό τώρα που έφεραν στο σωστό δρόμο τον Βορίδη και τον Αδωνη ανακάλυψαν και πρωτοσέλιδο.

    35 χρόνια κάνουν καριέρα πουλώντας δημοκρατικοφροσύνη οι υμνητές του καθυστερημένου και ο Αβραμόπουλος τσίμπησε.

    Τι να περιμένεις από έναν Μήτσο.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Aris. A 26/11/2011 23:19:51

      Έλα ρε που σου φταίμε οι Μήτσοι. Επειδή "βίασε" το όνομά μας ο Φαλτσόπουλος? Άλλο τώρα οι Τάκηδες ;)

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ TopGunZ 26/11/2011 23:37:10

        To παίρνω πίσω.

        Ευτυχώς που υπάρχουν και αρκετοί που σώζουν την τιμή του ονόματος είναι λεβέντες και πατριώτες.

        Αυτός ο Αβραμόπουλος πάντως αντανακλαστικά ρίγος με έπιασε από την ανακοινωσή του.

        Συγκινήθηκα.

        Δόξα το θεό που υπάρχει και ο Δολ με τον Ψυχάρη και θα σωθεί η δημοκρατία.

        Βάζει και το χέρι του ο Αβραμόπουλος βέβαια.

        Να είναι καλά οι άνθρωποι.

        • ΣΠΥΡΟΣ avatar
          ΣΠΥΡΟΣ @ Aris. A 27/11/2011 12:53:55

          Η ζημιά πού έκανε στήν ΝΔ ο αβραμόπουλος είναι
          ανυπολόγιστη.
          Ο κόσμος δέν συγχωρεί τέτοιου είδους ενέργεις σέ
          βάρος τών Ενόπλων δυνάμεων.....

  16. peter k avatar
    peter k 26/11/2011 21:28:33

    Καλα σας πειραξε τι εκαναν η τι ειπαν κατι 22χρονα και δεν σας πειραζη που η πρασινη χουνταρα σας εχει παρη τα σωβρακα σκωτωνει εν καιρω ειρηνης.Τι ωραια δημοκρατια.

  17. βαγόνι avatar
    βαγόνι 26/11/2011 21:29:26

    Tο πιό σκοτεινό παρελθόν είναι η προδοσία της Κύπρου, η φίμωση
    του λαού απο αγράμματα ακροδεξιά τσακάλια καί..καί..καί !
    Οι σημερινοί, τουλάχιστον,ακούν καθημερινά εξάψαλμο...και
    διαχειρίζονται,με τις όποιες δυνατότητες έχουν , μια ασταθή
    οικονομία σε περίοδο πρωτόφαντης διεθνούς κρίσης.....αυτό μας έλειπε!
    να σκάνε χαιρέκακη μύτη οι ...νοσταλγοί!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ βαγόνι 26/11/2011 22:39:36

      Όταν λες προδοσία της Κύπρου φαντάζομαι αναφέρεσαι πρωτίστως στα αριστερά πρακτοράκια της προβοκάτσιας του Πολυτεχνείου που καταφέρανε να αντικαταστήσουν τον Παπαδόπουλο με τον Ιωαννίδη που ήταν πιο βολικός για τους Αμερικάνους. Για τη δε αμορφωσιά, εδώ γελάμε, είδαμε τη μόρφωση του αριστερίζοντος σκυλολοίου των χτισμένων πρυτάνεων, των σκυλάδικων (trademark του "αριστερού" ΠΑΣΟΚ των 80's), του εθνομηδενισμού και των Λαζοπουλαρβύλιδων.

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ TopGunZ 27/11/2011 07:12:05

        Η προδοσία της Κύπρου είχε ήδη συντελεστεί, όταν
        απεσύρθη η μεραρχία τον Δεκέμβρη του '67...εδώ
        φτάσαμε: να ακούμε τα γνωστά χουντικά σενάρια
        για το ρόλο του.... Πολυτεχνείου στην Κυπριακή
        τραγωδία...τέτοια ντόπα!
        Δεν πρόκειται να υπερασπιστώ τη σημερινή
        "εμφάνιση" του πολιτικού συστήματος αλλά δεν
        υπάρχει σύγκριση με τον εσμό της "7ετίας"!
        Τα δύο κόμματα εξουσίας, απο ένα σημείο και
        πέρα, τα θαλάσσωσαν και η "αριστερά" είναι
        κολλημένη σε αδιέξοδες φαντασιώσεις....τη λύση
        θα την δώσει όμως ο λαός,ασκώντας τα
        αυτονόητα δικαιώματα του αλλά και αναλαμβάνοντας τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες
        που του αναλογούν!
        Ο στρατός ανήκει στο ΄Εθνος και όχι στις
        εσωτερικές του κάστες....τα όνειρα αντιδημοκρατικών εκτροπών δεν περνάνε!
        Συμφωνώ απολύτως με το πνεύμα της ανάρτησης.

        • Ετεός avatar
          Ετεός @ βαγόνι 27/11/2011 19:32:41

          και πάλι αποδεικνύεται οτι δεν τα ξέρεις καλά !!! όσον αφορά την Κύπρο ,είχε σχεδιαστεί πρίν την δεκαετία του 60 και χτίστηκε πάνω στις προδοτικές συνθήκες με τις οποίες μέχρι και οι τούρκοι απορούσαν και έλεγαν ότι θα το εκμεταλλευτούν !!! όσον αφορά την μεραρχία , ο Παπαδόπουλος εκβιάστηκε στις αρχές της επανάστασης από αμερικάνους και άγγλους με απεσταλμένο του μηνύματος το βασιλιά για επικείμενη απόβαση των τούρκων στους οποίους είχε δοθεί το δικαίωμα από τις προδοτικές συνθήκες που υπέγραψαν ποιοί?ο στρατός ήταν διαλυμένος τότε και αν έκαναν οι τούρκοι κίνηση θα είχαμε πάθει μεγάλη ζημιά,οι πολιτικοί που ήταν στο προσκήνιο ήταν ότι χειρότερο όπως αποδεικνύει η ιστορία .Ο Παπαδόπουλος φυλακίστηκε από τον Ιωαννίδη ήδη από την πρώτη μέρα του πραξικοπήματος 25 Νοε 1974 το οποίο πραξικόπημα έγινε με δικαιολογία την αναστάτωση της πρωτεύουσας από τα συμβάντα του Πολυτεχνείου.Ο Παπαδόπουλος είπε στον Ιωαννίδη ότι θα καταστρέψει την Ελλάδα με αυτά που κάνει αλλά η εντολή ήταν να εξοντώσουν τον Παπαδόπουλο διότι δεν ήταν άνθρωπος των ανθελληνικών κέντρων.

          Σε παρακαλώ πήγαινε διάβασε τίποτα σχετικό για την πολιτική Ιστορία της περιόδου για να μην χαρακτηρισθείς δικαίως ως ΒΛΑΞ (με κεφαλαία)

          • βαγόνι avatar
            βαγόνι @ Ετεός 27/11/2011 21:44:37

            'Eχουν περάσει τόσα χρόνια και
            μυαλό δεν βάλατε!

  18. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 26/11/2011 21:32:04

    Το σύστημα δεν συγχωρεί στο μικρό το ότι έμεινε στην παρέλαση στη Θεσσαλονική.

  19. ηλιας avatar
    ηλιας 26/11/2011 21:33:19

    Μην λές τέτοια λόγια για την αγία, ηρωική, δημοκρατική κλπ κλπ κλπ γενιά του "Αγίου Πολυτεχνείου" !!! Αυτή η γενιά πρόσφερε πολλά στον τόπο. Αναδιένειμε τον πλούτο. Έφτιαξε μια νέα γενιά πλουσίων. Έφτιαξε μια νέα ελίτ. Και στο τέλος χρεωκόπησε την χώρα !!!

  20. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 26/11/2011 21:37:12

    Και γιατί πρέπει να γίνεται τελετή για το Πολυτεχνείο στην σχολή Ευελπίδων;

    Μήπως πρέπει να σταματήσει και αυτό το καρναβάλι;

    Εύκολο είναι να αναθεματίζουμε τους παλαιοχουντικούς, αλλά τι γίνεται με την νέα χούντα;

    Τότε έκαναν χούντα με τα τανκς, σήμερα κάνουν χούντα με “δόσεις”.

    Τότε η χούντα ήταν εθνική, σήμερα είναι καθ' υπαγόρευση του ευρωπαϊκού διευθυντηρίου.

    Τότε ήταν ο κομμουνιστικός κίνδυνος, σήμερα είναι ο κίνδυνος εξόδου από το ευρώ...

    Οι πρωταίτιοι της παλαιάς χούντας σάπισαν στην φυλακή αφού ανέλαβαν τις ευθύνες τους, ενώ σήμερα.... ;;;;

    • JOHN avatar
      JOHN @ Professor Moriarty 27/11/2011 18:20:22

      @Moriarty.Η ιδια γευση φιλε μου και διαφορετικοι στοχοι.Καταπατηση του συνταγματος τοτε καταπατηση και σημερα.Εχθρος της χουντας του 67 η δημοκρατια και οι ελευθερες εκλογες,εχθρος και σημερα.ΕΑΤ-ΕΣΑ τοτε,χαρατσια φοροαρπαχτες και απολυσεις σημερα και παει λεγοντας.Και κατι τελευταιο,τη χουντα των συνταγματαρχων ακολουθησε η Κυπριακη τραγωδια,η σημερινη χουντα σε τι ειδους τραγωδια μας οδηγει,μηπως στη ολικη καταστροφη;

  21. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 26/11/2011 21:38:41

    το τελειο σχεδιο απο το βαθυ Πασοκ κυριοι....

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Δραγουμης 26/11/2011 21:55:49

      Ειδες αντανακλαστικά ο Αβραμό αμέσως την πάτησε την μπανάνα.

      • Enjoy Capitalism avatar
        Enjoy Capitalism @ Aris. A 26/11/2011 22:20:36

        A! γειά σου !
        Λέω και γώ...κανένας δεν θα σχολιάσει τον κύριο Τίποτα;

  22. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 26/11/2011 21:39:07

    !!!

  23. A.M. avatar
    A.M. 26/11/2011 21:40:00

    Μια χαρά!

    Όταν μετά από 38 χρόνια «δημοκρατίας»...

    ...απαγορεύουν στην αστυνομία να φοράει εθνόσημο
    ...οι γερμανοί ξανάρθαν και έστησαν φρουραρχείο
    ...την Ελλάδα την ξεφτίλισαν διεθνώς οι πολιτικάντηδες
    ...οι εθνικοί εργολάβοι διοικούν την χώρα
    ...τα πάσης φύσεως και χρώματος αλλοδαπά και ημεδαπά εγκληματικά στοιχεία κάνουν ό,τι γουστάρουν
    ...φοβάσαι να κυκλοφορήσεις μετά την δύση του ηλίου στα γνωστά γκέτο και όχι μόνον
    ...οπλοφορούν όλοι πλήν του κάθε Έλληνα νομιμόφρονα πολίτη
    ...τα σύνορα της χώρας έχουν εκ των πραγμάτων καταργηθεί
    ...η Θράκη και το μισό Αιγαίο κινδυνεύουν να χαθούν και οι πολιτικοί μασάνε τσίχλα
    ...οι Έλληνες κοιμούνται στα παγκάκια και τρώνε απ τα σκουπίδια
    ...οι διάφορες «Μ»ΚΟ κάνουν ό,τι γουστάρουν!
    ...όποιος τα βάλει με το κατεστημένο δεν φιμώνεται, πυροβολείται! (βλέπε Γκόλιας κλπ)
    ...το φακέλωμα είναι χιλιάδες φορές πιο προχωρημένο απ το φακέλωμα του Παπαδόπουλου
    ...η «δικαιοσύνη» ελεγχόμενη απ τα πάσης φύσεως λαμόγια

    ...όταν ...όταν ...όταν.... (τι να πρωτογράψει κάποιος!)

    τότε...

    ..Εύγε στον Αρχηγό και σε όσους τον ακολούθησαν!

    Είναι ελπιδοφόρο το ότι κάποιοι μέσα σε αυτό το σάπιο και διαλυμένο σύστημα που ονομάζεται κατ' ευφημισμόν «κράτος» - το «ελληνικό» μας τελείωσε εδώ και καιρό - τολμούν και εκφράζουν την ΕΛΛΗΝΙΚΌΤΗΤΆ τους!

    Είναι παρήγορο.

    Και ναί! και χωρίς κανέναν απολύτως ενδοιασμό!

    ΑΝ έχω να διαλέξω ανάμεσα στην σημερινή χούντα και στην χούντα του Παπαδόπουλου επιλέγω Παπαδόπουλο!

    Με τα χίλια!

    Και μην τολμήσει να μου πεί κανένας τις μπούρδες περί δημοκρατίας γιατί θα του υπενθυμίσω ότι σήμερα εν έτει 2011 την Ελλάδα την κυβερνάει ΜΉ εκλεγμένος απ τον λαό «πρωθυπουργός»!

    Και αυτό είναι η χειρότερη μορφή δικτατορίας επειδή φοράει και προσωπείο «δημοκρατίας».

    Αντιπαράθεση εννοείται πως δέχομαι ΜΌΝΟΝ από όποιον είναι σε ηλικία να έχει ζήσει και να θυμάται την Ελλάδα και επί Παπαδόπουλου!
    Οι μικρότεροι ΔΕΝ έχουν την δυνατότητα σύγκρισης και άρα ούτε και την δυνατότητα να εκφέρουν τεκμηριωμένη άποψη επειδή πολύ απλά τα μυαλά τους τάχουν κάνει κουρκούτι οι «δημοκράτες» της γενιάς του Πολυτεχνείου με τα ελεγχόμενα απ αυτούς μέσα αποβλάκωσης.

    Εύγε Νέοι Έλληνες!
    Η Ελλάδα του μέλλοντος σας ανήκει!

    Τα ψοφίμια της μεταπολίτευσης όπου νάναι αποσυντίθενται.
    Το διαφθαρμένο σύστημα βγάζει ήδη τον επιθανάτιο ρόγχο του.

    Να είστε έτοιμοι!
    Επί των επάλξεων!

    Και αφήστε τους «Αβραμόπουλο υς» και τους «Μπεγλίτηδες» να νομίζουν ότι μπορούν να ελέγξουν το μέλλον που έρχεται με διαταγές.
    Οι διαταγές για να εισακουστούν πρέπει να έχουν αντίκρυσμα στην καρδιά αυτού που τις ακούει κύριοι υπουργοί άμυνας.
    Αν δεν έχουν τζάμπα λέγονται.

    • dorieus avatar
      dorieus @ A.M. 26/11/2011 23:49:56

      Ἔχεις δίκηο.Εὖγε !!!

    • Dr. Jones avatar
      Dr. Jones @ A.M. 27/11/2011 04:24:10

      Ρε γαμώτο......υπάρχει ακόμα ελπίδα.....τα πάντα καταρρέουν γύρω μας...δεκαετίες πλύσης εγκεφάλου...και υπάρχει ακόμα ελπίδα....χειροπιαστή.......χαμογελώ.....
      τελικά είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει;;;;;;;;;;;;;;;
      Σίγουρα ναι..!!!!!!!!!!!!!!!

    • Dimitriss2k avatar
      Dimitriss2k @ A.M. 28/11/2011 13:33:36

      Αν όλοι οι Έλληνες σκεφτόμασταν έτσι δε θα είχαμε φτάσει εδω που είμαστε! Εύγε φίλε!

  24. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 26/11/2011 21:40:14

    Ο αποπροσανατολισμός σ' όλο του το μεγαλείο...

  25. A.M. avatar
    A.M. 26/11/2011 21:41:31

    Σωστός!

  26. ΨΧ avatar
    ΨΧ 26/11/2011 21:42:46

    Ντροπή στους νεαρούς που έκαναν την συγκεκριμένη πράξη στην Σχολή Ευελπίδων, αλλά και σε όσους τους επικροτούν, πιστεύοντας πως ένα κακό (τα σημερινά χάλια με την παράδοση της χώρας στους δανειστές της) δικαιολογεί ένα άλλο κακό (την χούντα που, αν μη τι άλλο, πούλησε την μισή Κύπρο).

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΨΧ 26/11/2011 21:45:43

      Η Χούντα την πούλησε ενώ η Δημοκρατία την προστατεύει την Κυπρο εδώ και 36 χρόνια.

      Κάποια στιγμή ας κάνουμε σοβαρό υπολογισμό και όχι όπως τον απαιτούν οι Ψυχάρηδες.

      • ΨΧ avatar
        ΨΧ @ Aris. A 26/11/2011 21:54:45

        Αγαπητέ Άρη, το ότι η χούντα φέρει τεράσυια ευθύνη για τα γεγονότα του 1974 στην Κύπρο αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός. Από εκεί και πέρα, τα περί Ψυχάρηδων κ.λπ. είναι μάλλον άλλα λόγια... (Αλήθεια, γιατί ο αρχηγός των 4ετών ζήτησε να βγουν έξω και οι Κύπριοι πριν αρχίσει τον δεκαρικό του για την «Επανάσταση»;)

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ ΨΧ 26/11/2011 22:03:50

          Eαν πρέπει να τιμωρηθούμε για τις υπερβολές που κάναμε στα 24 εγώ τουλάχιστον έχω 5 χρόνια φυλακή.

          Από εκεί και πέρα σήμερα το βασικό πρόβλημα της χώρας είναι ο ααρχηγός της ΣΣΕ για να γίνεται πρωτοσέλιδο στο Βήμα.

          Ακόμα δεν έχουμε πάρει χαμπάρι τον ρόλο του ΔΟΛ και τσιμπάμπε.

          Θα μας πουν για τα λεφτά που φαγώθηκαν και ποιο είναι το μερτικό που πήραν.

          Αρνούμαι και εξοργίζομαι οι εκπορνευτές της χώρας να δίνουν μαθήματα δημοκρατίας.

          Σιγά μέσα σε αυτό το κωλοχανείο που ζούμε το πρόβλημα που δημιουργηθήκε στην ΣΣΕ.

        • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
          ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ ΨΧ 27/11/2011 00:31:41

          ΕΥΘΥΝΗ ΦΕΡΝΕΙ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΤΤΙΛΑ 1. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΤΤΙΛΑ ΔΥΟ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΕΙ Η ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ 'Η ΑΛΛΙΩΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.

          ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ Η 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΒΑΘΕΩΣ.....

          ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΚΥΠΡΟΣ" ? ....ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ...."ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ 74 Α.Ε." ΚΑΙ ΠΕΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ...? ΛΕΩ ΕΓΩ.....

    • A.M. avatar
      A.M. @ ΨΧ 26/11/2011 21:46:30

      Ντροπή!

      Σε όλους όσους οδήγησαν την χώρα εδώ που βρίσκεται σήμερα!

      Σε αυτούς ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ ΚΑΙ ΜΌΝΟΝ ανήκει ΌΛΗ η ντροπή και σε κανέναν άλλον!
      Απολύτως σε κανέναν άλλον!

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ ΨΧ 27/11/2011 10:49:20

      Η Χούντα δεν πούλησε την Κύπρο. Χούντα υπήρχε πρίν τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.Μετά υπήρξε κυβέρνηση Ιωαννίδη που ήρθε στα πράγματα με την βοήθεια των αριστερών και σοσιαλιστών του Πολυτεχνείου και της γενιάς του 1.1.4. Αυτών δηλαδή που ήρθαν στην εξουσία το 1981 στην εξουσία και καταλήστεψαν την Ελλάδα.Βέβαια σε αυτό συνετέλεσαν και τα παιδιά της 17 Νοέμβρη όπως όλοι θυμόμαστε , αφού το ΠΑΣΟΚ κυβερνούσε δεξιούς σκότωναν , εκδότες, πολιτικούς , φυσικά ΕΝΤΕΛΏΣ ΤΥΧΑΊΑ.

  27. Aris. A avatar
    Aris. A 26/11/2011 21:49:09

    Είδες ο Μητσαρας αμέσως αντέδρασε μην αφήσει τους ψευτοπροδευτικούς παραπονούμενους.

    Που πας ρε Σαμαρά με αυτούς που έχουν κόμπλεξ κατωτερότητας επειδή είναι νεοδημοκράτες και δεξιοί.

    Σαν τον Καρμανλή θα πας αδιάβαστος.

    Περιμένω δηλώσεις αποκήρυξης από Σπηλιωτόπουλο και Βαρβιτσιώτη για να σιγουρευτώ ότι η ΄παράταξη είναι στο σωστό δρόμο της κεκαλυμένης αριστεροφροσύνης.

    • λέων avatar
      λέων @ Aris. A 27/11/2011 12:02:38

      +1000000

  28. Apatsi avatar
    Apatsi 26/11/2011 22:02:57

    Καλά, υπάρχει περίπτωση να έχει και ίχνος αλήθειας το άρθρο του βήματος? Το αποκλείω καθέτως και οριζοντίως. Όλα αυτά είναι ξαναζεσταμένα πασοκικά κόλπα, τα οποία τα τραβήξαμε χρόνια τώρα.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Apatsi 26/11/2011 22:05:16

      πέστα ρε απατσι ακόμα τσιμπάνε μερικοί.

    • v for vendeta avatar
      v for vendeta @ Apatsi 27/11/2011 17:43:04

      επειδη ειμαι σπουδαστης στην ευελπίδων σας διαβεβαιώνω πως όντως ισχύει.

  29. ΑπυΘια! avatar
    ΑπυΘια! 26/11/2011 22:08:18

    Ετσι λοιπόν!
    Καποιος μίλησε για την "Μπουρδα" του ΠολειταιΧανείου και τον "δείξανε" με το δάχτυλο!
    Το χειρότερο απ΄ όλα, είναι ότι ο ρουφιάνος βρέθηκε EKEI, ανάμεσα σε Ευέλπιδες, για να δείξει τον "ένοχο"!
    Κατα την παγία λογική λοιπόν, "ρουφος" είναι ο΄καταταδίδων αριστεράτζα! Ενώ ο καταδίδων δεξιάτζα είναι ...δημοκράτης!
    Εχω την απόλυτη βεβαιότητα ότι το θέμα είναι άλλο απο το ρουφιανευόμενο ως ύμνος στη Χουνδα! Το πολύ πολύ που θα είπε ο αρχηγός της σχολής- και όποιος ξέρει τί σημαίνει, μπορεί και να καταλαβει την έννοια του όρου "Αρχηγός της Σχολής Ευελπίδων"- θα είναι αυτό που λέμε όλοι!
    Οτι η περιλάλητη γενειά του ΠολυταιΧανείου "ολοκλήρωσε" το έργο της και κατέστρεψε την Ελλαδα! Κατι που -ουτε ο χειροτερος εχθρός της- δεν μπορεί να χρεώσει στην Χουνδα!
    Ολος αυτός ο συρφετός της άνθελληνικότητας και ελληνοβασίας, που σπυρί σπυρί, κακό σπυρί, καλλιεργήθηκε και κάρπισε και θερίστηκε και τάισε τους Ελληνες , αυτά τα δυστυχα χρόνια, ήταν οι απόλυτοι άρχοντες στα χρόνια της Μεταπολίτευσης!!!
    Και ιδού το έργο τους!
    Ατελειωτα χρόνια εκβιασμών και εγκλημάτων, υποδούλωσης και εθνοκτονίας είχαν σαν άλλοθι την εφτάχρονη εκτροπή, που στο κάτω κάτω υπέστη την τιμωρία και την αποβολή της από τον κοινωνικό ιστό!
    Ποιος σήμερα μπορεί να δείξει ΕΝΑΝ, ΕΝΑΝ, ΕΝΑΝ, που εγκλημάτισε εναντίον αυτής της χώρας και πλήρωσε με μια μέρα φυλακή;;;;;
    Σας δηλώνω και να το θυμηθείτε! Μη πιστεύτε τιποτα απ΄ όσα το σύστημα-Βημα, λέει εναντίον των Ευέλπιδων! Μη πιστεύετε ότι έγιναν έτσι τα πράματα, οπως το ....εγκυρο Βημα και οι ...εγκυροι δημοσιογράφοι του, μυθοπλάττουν!
    Εχουμε χίλια παραδείγματα εντεταλμένων μυθευμάτων από τα μαλάκια που πελαγοδρομουν σε σκοτεινές θάλασσες και βούρκους! Και έχουν ως εργαλείο το ...μελάνι τους!
    Μπραβο στον "ρουφιάνο" που μετέδωσε την είδηση και στους κατασκευαστές που της έδωσαν βάθος και στόχο! Τον αρχηγό των Ευέλπιδων, αυτον που έδωσε το συνθημα στην παρέλαση να τραγουδηθεί η οργή μας!
    Ο Κουκουρακης και τα ογλάνια της συνασπισμένης η μή, κακαράτζας, κατάφεραν, μετά από τόσες προσπάθειες , να διαλύσουν τις παρελάσεις και ο λαός που βρέθηκε εκεί, στοιχήθηκε να παίξει ο κομπάρσος, εναν όχλο που τόσο καλά ξέρει και μεταχειρίζεται η αριστεράτζα !
    Ρίζες, κλαδια, παρακλάδια, φυλλα και φυλαράκια ενός δέντρου , του ιδιου δέντρου! Συκιές στα χαλάσματα, στις πυρπολημένες ζωες μας, κατάλληλες για κρεμάλες και ιούδες!
    Μη πιστεύετε τίποτα αν δεν ακούσετε το ίδιο το παλληκάρι!
    ΝΑ πει, τι είπε και τί δεν είπε! Να πει, τί τραγουδησε και τι βλαστήμησε!
    Μη και ανακαλύψετε ότι και τα τραγούδια του και τις βλασήμιες του τις ξερνάμε καθε μέρα όλοι μας!
    Ο τυπάκος που μοιρασε τον ...Ορφέα με την Βουλγάρα που τον διεκδικούσε πριν μερικά χρόνια, δεν είναι από τους πιο ενδεδειγμένους για τιμωρός ...εκτροπής! Το θέμα δεν επιδέχεται ....Σολομώντες και, κυρίως, ξενες "μητέρες" να δεχονται το σφάξιμο των παιδιών μας.
    Μη βιαστείτε να δείτε θιασώτες της Χουνδας σ΄ οποιον κρινει και συγκρίνει!
    Ιδιώς σε παιδιά 20 χρονών που καταφέρνουν να "βλέπουν" το καταντημα της χώρας μας εκεί που ΕΜΕΙΣ σκιαζόμαστε να μολογήσουμε πως ο ...Κομματάρχης, ο ...Δημοκράτης, ο ...Εκλεγμένος, ο.... επαναστάτης, ο ....ΠολυταιΧανίτης, δεν είναι απλά γδυτός!
    Ειναι ξεβράκωτος στ΄ αγγούρια! Σε κάτι αγγούρια ναααααααααααααα! Που τάχει σπείρει μόνος του!

  30. A.M. avatar
    A.M. 26/11/2011 22:10:55

    Ότι πατριωτικό > στην πυρά!
    Ότι Ελληνικό > στην πυρά!
    Ότι εθνικό > στην πυρά!
    Ότι αντινεοταξικό > στην πυρά!
    Ότι πραγματικά δημοκρατικό > στην πυρά!
    Ότι ελεύθερο > στην πυρά!

    Έχουν όμως οι καιροί κάτι γυρίσματα!
    που ούτε να τα φανταστεί κάποιος μπορεί!
    Και μερικοί το ξεχνάνε αυτό νομίζοντας πως πάντα θα ελέγχουν τα πάντα.
    Αμ δέ!

    30 χρόνια πλύσης εγκεφάλου και το «Έλληνας!» με την αγνή του και άδολη έννοια ζεί και βασιλεύει νεοταξικά σκυλιά!

  31. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 26/11/2011 22:12:46

    Όταν το σύστημα εκδικείται!!!
    Ο Εύελπις που κατηγορείται είναι ο ίδιος, ο οποίος, ως Αρχηγός της 4ης Τάξης, μετά την ματαίωση της παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου, οδήγησε συντεταγμένα το τμήμα των Ευέλπιδων σε αποχώρηση, ψάλλοντας όλοι μαζί την «Μακεδονίτισσα» στην παραλία της Θεσσαλονίκης!

    http://www.youtube.com/watch?v=lR0DzwHl5Jo&feature=player_embedded

  32. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 26/11/2011 22:15:05

    Δημήτρη Αβραμόπουλε, τα "μπεγλιτάκια" σου έστρωσαν την μπανανόφλουδα και εσύ ασμένως την πάτησες...Είναι οι ίδιοι που ζητούσαν την αποπομπή του Αρχηγού Τάξεως μετά τα όσα διαδραματίστηκαν στην Παραλιακή της Θεσ/νίκης ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου.Ασε τις "μικρές δεξιώσεις" για τους διαπιστευμένους (πάντως σε παραδέχτηκα έτσι όπως έκοψες την όρεξη του Δήμου Βερ.) και δες τι θα κάνεις γιατί το επόμενο διάστημα απαιτεί αυξημένη επαγρύπνηση (δύο αεροπλανοφόρα στην Α.Μεσόγειο, απόφαση Δικαστηρίου Χάγης για F.Y.R.O.M.-εξελίξεις σε Α.Τουρκία/Συρία)

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 26/11/2011 22:43:58

      Αμα το έλεγε η ψυχή του θα έπρεπε ήδη να είχε φέρει την προηγούμενη ηγεσία των ενόπλων δυνάμεων που αποστρατεύθηκε συκοφαντημένη για μικροπολιτικούς λόγους.

      Αυτά Κώστα όμως θέλουνε καρύδια και πίστη σε αρχές και τσαμπουκά και τσαγανό.

  33. Φειδίας avatar
    Φειδίας 26/11/2011 22:19:38

    Συμπεράσματα: α) Ἐν ἔτει 2011, στὴν Σχολὴ Εὐελπίδων διοργανώνονται ἑορταὶ καὶ ἐκδηλώσεις τῆς χρεωκοπημένης κομματο-«δημοκρατίας» γιὰ τό... Πολυτεχνεῖο, καὶ ὅποιος εὔελπις δὲν τραγουδᾷ τὰ λαϊκὰ ἐπαναστατικὰ τραγουδάκια, ἀβάντι πόπολο παντιέρα ρόσα..., σὰν καλὸ παιδάκι, ἀποτάσσεται αὐτοστιγμεὶ καὶ δρακοντίως ἀπὸ τὸν προστάτη τῆς Δημοκρατίας στρατάρχη Ἀβραμόπουλο καὶ τοὺς λοιποὺς μεγαλόσχημους κουραμπιέδες. β) Ἡ καρατόμησις γιὰ λόγους πολιτικῶν φρονημάτων εἶναι τὸ ἀπαύγασμα τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων καὶ τῆς ἐλευθερίας τῶν ἰδεῶν στὴν «δημοκρατικὴ» Ἑλλάδα. (Κανένας Δημητρᾶς δὲν θὰ προσφύγῃ βεβαίως στὸ εὐρωπαϊκὰ δικαστήρια γιὰ τὸ παλληκάρι αὐτό...) γ) Ἡ «δημοκρατικὴ» Ἑλλάδα δὲν θέλει γιὰ ἀξιωματικὸ τὸν πρῶτο ἀξιοκρατικῶς καὶ μὲ σκληρὲς δοκιμασίες, τὸν ἀρχηγὸ τῆς Σχολῆς, τὰ παλληκάρια μὲ αὐτὸ τὸ φρόνημα· θέλει τοὺς ὀσφυοκάμπτες καὶ χαμερπεῖς, ποὺ δὲν ἔχουν τὴν παρρησία νὰ ἐκφρασθοῦν σὰν ἄνδρες, ἀλλὰ καρφώνουν δειλὰ καὶ ὕπουλα (ἀδιανόητο γιὰ ἀξιωματικό). δ) Ἡ ἐντύπωσις γιὰ τὴν βρώμικη καὶ ὕποπτη συμπεριφορὰ αὐτοῦ τοῦ Μπεγλίτη, δὲν προκύπτει ἀπὸ τὸ συγκεκριμένο περιστατικό, ἀλλὰ ἀπὸ ὅλη τὴν δράσι του ἐδῶ καὶ καιρό.

  34. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 26/11/2011 22:23:39

    Ευκαιρία για τον κύριο Τίποτα (aka Καγκελλάριο) να αναμορφώσει το στράτευμα....

  35. stamoschios avatar
    stamoschios 26/11/2011 22:25:34

    ο Αβραμόπουλος να μην παίζει το παιχνιδάκι της διαπλοκής και των άπλητων θολοκουλτουριαρέων που μας πρήζουν τόσα χρόνια με τα μυθεύματα και τα ψέματα για το πολυτεχνείο. Καταρχάς δεν ξέρουμε αν όντως το άσμα ήταν για την επταετία ή κάποιο εθνικιστικό= πατριωτικό. Πάντως για την Κύπρο "κρείττον το σιγάν του λαλείν", διότι στον Αττίλα δύο ποιός ήταν πρωθυπουργός; Ποιός είπε η Κύπρος είναι μακριά; ποιός κράτησε τους Αραπάκηδες στα γενικά επιτελεία; ποιός έκανε ΓΕΕΘΑ τον Ντάβο; ποιός ορκίσθηκε στον Γκιζίκη; Άντε γιατί παραγίναν φλώροι ορισμένοι εξ ημών. Να ξέρετε ότι υπάρχουν δεξιοί που αν αποτύχει ο Αντώνης να δώσει ελπίδα στο έθνος (βέβαια έβαλε ήδη ταφόπλακα στον εσμό των τριών φαμελιών=σαρκοφάγων του ελληνισμού και τον ευχαριστούμε άπαντες) που προτιμάμε τους λοχίες από τους παπαδήμους.

  36. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/11/2011 22:26:18

    Αυτοί δεν είναι οι Ευέλπιδες που αποθεώθηκαν στη Θεσσαλονίκη γιατί παρέλασαν την 28η Οκτωβρίου;
    Τους τη φύλαγαν οι χαρτογιακάδες... Είναι και η Ανάγνωση του Ψηφίσματος των Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων στο Συνταγμα...

    Είναι και το Κόμμα των Αποστράτων "Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας" που παρουσιάστηκε και ψιλοζορίζει...

    Η μεταπολιτευτική "δημοκρατία" ποτέ δεν ένοιωσε καλά με το Στράτευμα...

    Την Ενότητα Λαού-Στρατού όμως την είδαμε όλοι στους δέκτες.

    Είναι ΑΡΡΗΚΤΗ.

    • A.M. avatar
      A.M. @ αλλενάκι 26/11/2011 22:45:03

      «Είναι και το Κόμμα των Αποστράτων “Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας” που παρουσιάστηκε και ψιλοζορίζει…»

      Μια ΠΟΛΎ καλή επιλογή για ψήφο στις επόμενες εκλογές.
      ΑΝ βέβαια (προλάβουν να) γίνουν ποτέ και ΌΤΑΝ γίνουν...

  37. Κυναίγειρος avatar
    Κυναίγειρος 26/11/2011 22:29:32

    τουλάχιστον οι αξιωματικοί είχαν τον ανδρισμό να διαβούν τις πύλες των φυλακών, όχι σαν τους πολιτικάντηδες ληστές του κοινού ποινικού δικαίου, που ταλανίζουν τον τόπο τριάντα επτά χρόνια τώρα.

    • dorieus avatar
      dorieus @ Κυναίγειρος 26/11/2011 23:52:31

      +1000000 ἀλλά στοῦ κωφοῦ τήν πόρτα...

  38. phoivos avatar
    phoivos 26/11/2011 22:34:07

    Kυρ- Σταυρε... ειναι ωρα να αλαξεις καλτσες... μυριζουν πολυ !!!!

  39. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 26/11/2011 22:38:45

    Εγώ την έζησα την χούντα ήταν κακή κάκιστη .Όχι μόνον δεν μπορούσες να μιλήσεις δεν μπορούσες να ενημερώθείς ύπηρχε λογοκρισία δέν μπορούσες να άκουσεις άκομη και τη μουσίκη πού προτιμούσες . Όσο για την τραγωδία Κύπρου αύτη είναι η αλήθεια η Χούντα ήταν υπεύθυνη. Όμως κανείς δεν ανησυχούσε άν θα πληρώθει τον επόμενο μήνα και η ανεργεία ήταν σχεδόν μηδενική στην βιομηχανία που εργαζόμουν παρακαλούσαν για εργάτες και σήμερα για να σε προσλάβουν για να καθαρίζεις βρωμοκάναλα πρέπει να έχεις βίσμα από υπουργό και πάνω δυστυχώς.

  40. A.M. avatar
    A.M. 26/11/2011 22:40:13

    Διαβάζω ότι πάνε πειθαρχικό τον Αρχηγό με το ερώτημα της αποπομπής του απ' την Σχολή!!!!!
    Μιλάμε για τον καλύτερο μαθητή της Σχολής!

    Μερικοί παραχαλάστηκαν φαίνεται για την παρέλαση της 28ης.

    Ξεκλήρισαν την ηγεσία των ενόπλων δυνάμεων.
    Τώρα διώχνουν τον Αρχηγό της Σχολής Ευελπίδων.

    Αυτή η εξέλιξη ΔΕΝ προμηνύει τίποτε καλό για τα πάσης φύσεως λαμόγια που λυμαίνονται τα τελευταία 30 χρόνια την χώρα ούτε βέβαια για τους πολιτικούς τους υπαλλήλους της βολής.

    Κάποιοι ΔΕΝ κοιμούνται καλά τα βράδυα.

    • Μπούφος avatar
      Μπούφος @ A.M. 27/11/2011 01:13:01

      Εμείς πάντως τους καμαρώσαμε την 28η Οκτωβρίου. Είπαμε, μέσα στη διάλυση, υπάρχει και μία αξία που έχει μείνει ελληνική. Μπράβο τους. Ας ακουστεί κάλεσμα ελληνικό κι εμείς μαζί τους. Γιατί αν αγαπάει κανείς την Ελλάδα και νοιώθει υπερήφανος Έλληνας σημαίνει πως είναι επικίνδυνος εθνικιστής χωρίς δημοκρατικά φρονήματα; Έχω επιστρέψει από μακροετή θητεία στο εξωτερικό, στο οποίο πολλοί αλλοεθνείς δήλωναν το σεβασμό τους για την καταγωγή μου. Δεν ματανοιώνω που παλλινόστησα στην πιο δύσκολη για την πατρίδα μας εποχή. Δεν είναι ειρωνεία που για την αγάπη μου αυτή χαρακτηρίζομαι ΕΔΩ εθνικιστής;;;

  41. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 26/11/2011 22:44:13

    Έχω πολλές απορίες...!!!;;;

    Είναι δυνατό ο αρχηγός της σχολής, δηλαδή ο καλύτερος μαθητής, ο σημαιοφόρος της πολεμικής σημαίας της ΣΣΕ, o κατά τεκμήριο ευφυέστερος των άλλων, να είναι τόσο αφελής ή τόσο βλάκας που, ανεξάρτητα από το τι πιστεύει, έκανε μια τόσο μεγάλη πατάτα παρουσία μάλιστα όλων των μαθητών;;;

    Μου φαίνεται απίστευτο.

    Και πως είναι δυνατό αυτό να συνέβη την 17/11 και να γίνεται γνωστό τώρα;

    Περιμένω να μάθω περισσότερες πληροφορίες... και μέχρι να μάθω, μένω με τα ερωτηματικά μου.

    Κατά τα άλλα θα ήθελα να πω, ότι ο σεβασμός στο δημοκρατικό μας πολίτευμα, περνά πρώτα από τη πιστή τήρηση και εφαρμογή του συντάγματος. Που δυστυχώς, οι πολιτικές ελίτ το έχουν κάνει κουρελόχαρτο. Χωρίς ποτέ κανένας πολιτικός να έχει παραπεμφθεί σε πειθαρχικό συμβούλιο με το ερώτημα του ισόβιου αποκλεισμού του από τη πολιτική. Και δεν χρειάζεται να μιλήσω για τα μπλε ψηφοδέλτια, την γενικευμένη αναξιοκρατία και την καταστρατήγηση των αρχών της δικαιοσύνης, της ισότητας και της ισονομίας.

    Σήμερα, τώρα, έχει καταργηθεί η βασικότερη αρχή της δημοκρατίας. Αυτή της λαϊκής κυριαρχίας. Η τοποθέτηση ενός εξωκοινοβουλευτικού προσώπου στη θέση του πρωθυπουργού προκειμένου να λάβει τις πιο δύσκολες αποφάσεις για τη πορεία της χώρας μετά το 1974, μολονότι υπάρχει βουλή και κόμμα που διαθέτει τη δεδηλωμένη, η οποία μάλιστα επιβεβαιώθηκε πρόσφατα, τι άλλο μπορεί να σημαίνει εκτός από τη κατάφωρη παραβίαση της αρχής της λαϊκής κυριαρχίας; Και μην αρχίσετε να μου λέτε ότι ο επελέγη αυτή η λύση προκειμένου να γίνουν εκλογές στις 19/2/2012... Η κυβέρνηση Παπαδήμου, από ότι φαίνεται θα μακροημερεύσει. Και να αποσύρει την εμπιστοσύνη της η ΝΔ, θα στηριχθεί από τις ψήφους του πασόκ και του κωλοτούμπα.

    Και ακόμη, σήμερα, τώρα, το σύνταγμα παραβιάστηκε από ένα δήθεν "ακαδημαϊκό δάσκαλο του συνταγματικού δικαίου", ο οποίος με περισσή αλαζονεία και αφάνταστη σκληρότητα, επέβαλε ένα βαρύτατο χαράτσι στους ιδιοκτήτες κατοικίας και απαίτησε να πληρωθεί εδώ και τώρα από όλους τους Έλληνες, έχουν δεν έχουν, διότι διαφορετικά θα καταδικάσει σε θάνατο και θα εκτελέσει με συνοπτικές διαδικασίες όσους δεν πληρώσουν. Ουσιαστικά αυτούς που δεν έχουν. Το σύνταγμα όμως προβλέπει τη προστασία της ζωής της τιμής και της αξιοπρέπειας όλων των Ελλήνων πολιτών, ειδικά των αδύναμων. Αν αυτό το μέτρο της εκτελεστικής εξουσίας, δεν αποτελεί παραβίαση του συντάγματος και ακραίο ολοκληρωτισμό, τι άλλο μπορεί να είναι;

    • A.M. avatar
      A.M. @ Αρματιστής 26/11/2011 22:46:56

      Σωστότατος Αρματιστή!

  42. torn avatar
    torn 26/11/2011 22:45:07

    Λοιπόν, κακή ψυχρή και ανάποδη η δικτατορία αφού επιβλήθηκε δια της βίας αν και από όσο γνωρίζω, ειδικά τα πρώτα χρόνια δεν υπήρξε καμιά σοβαρή αντίδραση του λαού, μάλλον σιωπηλή ανοχή. Τώρα ευτυχώς έχουμε δημοκρατία, αποφασίζει ο λαός...ή μήπως όχι. Πόση σχέση έχει η προγραμματική βάση την οποία επιβράβευσε το εκλογικό σώμα τον Οκτωβρίο του 2009, με την πολιτική που ακολουθήθηκε στη συνέχεια. Και η πολιτική ουδέποτε ακολουθήθηκε, και τελικά καταλήξαμε μετά από σφαγή της μεσαίας και χαμηλότερης τάξης, να έχουμε πρωθυπουργό διαφορετικό από τον εκλεγέντα, επιβληθέντα από εξωθεσμικά κέντρα και να είμαστε και πανευτυχείς. Στην πραγματικότητα τίποτα πλέον δεν είναι θέσφατο. Τα πολιτεύματα επιβάλλονται από το εκάστοτε κρατούντα. Σήμερα έχουμε δικτατορία των διεθνών αγορών με επίφαση δημοκρατίας. Τώρα για πόσο καιρό θα εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η επίφαση, μάλλον όχι για πολύ.

  43. apis22 avatar
    apis22 26/11/2011 22:47:45

    Ώστε έτσι έγραψε η φυλλάδα, ε;

    Εκείνη η συνάντηση Καραμανλή - Ερντογάν έγινε τελικά ή ήταν αποτέλεσμα της φαντασίας του συντάκτη του ρεπορτάζ;

    h**p://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=5790

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ apis22 27/11/2011 00:02:37

      Χαχα, που το θυμήθηκες αυτό; Ο συντάκτης μας μετέφερε και το... κλίμα! Και δεν είναι μες στη φυλακή για εσκεμμένη παραπληροφόρηση, αυτός και ο εκδότης... Αχ!

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ apis22 27/11/2011 12:58:47

      Η θλιβερή φυλλάδα,τό καθεστωτικό γκόλουμ ,πεθαίνοντας θέλει πολλούς
      μαζί του..!!!!!

  44. TopGunZ avatar
    TopGunZ 26/11/2011 22:48:40

    Ας μην παίζουν μερικοί με τους θεσμούς γιατί θα εκπλαγούν μια μέρα από τα πιθανά αποτελέσματα τέτοιων ενεργειών. Έτσι όπως έχει φτάσει στην απόγνωση ο κόσμος, πιο πιθανό είναι να ξυπνήσουν φιλοχουντικά συναισθήματα αν παρουσιάζεται το μέλι και το γάλα των Ελλήνων ως έχοντες τέτοιες απόψεις, παρά να χαλάσει η γνώμη του κόσμου για το στράτευμα λόγω αυτών. Όσοι συναναστρέφονται κόσμο πέρα από tennis clubs ή ψευτοπροοδευτικά chatrooms θα εκπλαγούν με το πόσοι νοικοκυραίοι δεν τραβάν και ιδιαίτερο ζόρι πλέον με χούντες και λοιπές τέτοιες φιέστες σε σχέση με το σημερινό ρεντίκολο. Αρκετά έχουνε ξεφτιλίσει τα ιδεώδη της Δημοκρατίας, μην φιτιλιάζουν περαιτέρω τον κοσμάκη...

  45. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 26/11/2011 22:52:39

    Δεν μπορεί να έγινε αυτό που δημοσιεύει το βήμα!Ο Αρχηγός Τάξεως δεν είναι τρελός,είναι ο κορυφαίος μαθητής της Σχολής,μεταξύ των πρώτων πέντε ελλήνοπαίδων της χρονιάς που γεννήθηκε!
    Ένα κορυφαίο μυαλό δεν κάνει λάθη τακτικής σε τόσο απλά θέματα,μάλλον πληρώνει την Πατριωτική του στάση κατα την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου!Διεξάγεται ΕΔΕ,ας περιμένουμε το πόρισμα!Αλήθεια σε ποιά εφημερίδα γράφτηκε ρεπορτάζ για την επίσκεψη Ερντογάν,η οποία δεν έγινε ποτέ;

    • Σίχαμα avatar
      Σίχαμα @ Κώστας Τ 27/11/2011 00:09:27

      Τα ιδια λενε ειχε κανει και ο μπαμπάς του το 1982.

  46. μεσολογγίτης avatar
    μεσολογγίτης 26/11/2011 23:00:04

    Πρωτοσέλιδο ξεκαρφώματος.
    Δημοσίευμα που στηρίζεται στο ψευδές γεγονός ότι η Ευελπίδων έκανε παρέλαση.
    Παρατηρώντας το σχετικό βίντεο εύκολα διαπιστώνουμε ότι η διαταγή να τραγουδήσουν οι εύελπιδες " τη Μακεδονία " αποσυμφόρησε το τεταμένη κλίμα.
    Όπως επίσης εύκολα διαπιστώνεται ότι ένα ανάλογο βίντεο που διοχετευτηκε μετα την 28η. Είναι περσινό αφού φέτος οι εύελπιδες έφεραν οπλισμό μ4 ενώ στο σχετικό βίντεο είχαν g3.
    Όσον αφορα το υποτιθέμενο περιστατικό στο χώρο της σχολής είναι προφανές ότι γίνεται υπερβολική παρουσίαση αλλά και προσέγγιση όσων είπε ο Αρχηγός των ευέλπιδων.
    Και πολυ δε περισσότερο μάλλον απίθανο είναι να τραγούδησαν οι εύελπιδες εν χορωδία το τραγούδι της χούντας.
    Τέλος για τους γνωρίζοντες του στρατεύματος το συμβάν αυτο εκτός των άλλων σκοπών που εκυπηρετεί ο τρόπος παρουσίασης του έχει και χαρακτήρα ρεβανσισμού και λείανσης εδάφους ενόψει κρίσεων.

  47. Kostaz avatar
    Kostaz 26/11/2011 23:00:27

    Να λοιπόν που βρίσκονται τα ακροδεξιά σταγονίδια όσο κι αν θέλουν κάποιοι να τα ψάχνουν στη ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά! Εξάλλου ένας απ' τους πρώτους που τον ακολούθησαν επί Πολιτικής Ανοιξης ακόμα ήταν ο Ανδρέας Λεντάκης που βασανίστηκε απ' τη χούντα..

  48. Μπούφος avatar
    Μπούφος 26/11/2011 23:10:07

    "Το πιο σκοτεινό παρελθόν της χώρας;" Προσωπικά θεωρούσα ότι το πιο σκοτεινό παρελθόν της χώρας ήταν ο εμφύλιος. Αν σκοτεινή είναι μία περίοδος κατά την οποία καταλύεται η δημοκρατία, τότε ας μου εξηγήσει κάποιος σε τι διαφέρει το σήμερα που η χώρα μου κυβερνάται από έναν πρωθυπουργό που δεν ψήφισα; Αν η χούντα είναι τόσο σκοτεινή, μην πατάτε τους δρόμους, μην πηγαίνετε στα νοσοκομεία και μην στέλνετε τα παιδιά σας στα σχολεία που ο πρωτεργάτης της σκοτεινής εκείνης περιόδου κατασκεύασε. Ευέλπιδες, αμύνεσθαι περί πάτρις.

  49. Orestios avatar
    Orestios 26/11/2011 23:12:43

    Ευτυχλως που η νέα γενιά δεν έχει προσκυνήσει την χυδαία γενιά του πολυτεχνείου.
    Υπάρχει ελπίδα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Orestios 26/11/2011 23:27:05

      Σε αυτό μην ανησυχείς αγαπητέ, πέρα από μερικά λοβοτομημένα εκ γενετής στρατιωτάκια των ΕΑΑΚ, ΠΣΚ και λοιπών παιδικών χαρών και ορισμένων ΠΑΣΟΚων (για ξεκάρφωμα αυτοί), ούτε καν οι συνειδητοποιημένοι αριστεροί νέοι δεν υμνούν το παραμυθάκι της Δαμανάκη.

    • juliet avatar
      juliet @ Orestios 27/11/2011 09:30:34

      Οrestios
      Και κάποιοι απο εκείνη τη γενιά ,δεν προσκύνησαν και ας τους ποδοπάτησαν και έμαθαν και τα παιδιά τους να μη προσκυνάνε ακόμη και αν τώρα φεύγουν απο τη Πατρίδα .Αλλά θα την σώσουμε ,βρε φίλε τη Ελλάδα μας!!!!!!

  50. A.M. avatar
    A.M. 26/11/2011 23:15:41

    FactorX: κοίτα να δεις: αυτά που ξέρεις αλλού. θες να γράφεις εδώ; θα είσαι κόσμιος και κύριος. Δεν θες την βόλτα σου; Αντε γιατί πήξαμε στην ...

    • A.M. avatar
      A.M. @ A.M. 26/11/2011 23:52:11

      Πολύ σωστός! factorx..
      (χωρίς ίχνος ειρωνείας)

  51. Aris. A avatar
    Aris. A 26/11/2011 23:18:02

    Kαλά ο αντιστασιακός πρόεδρος της δημοκρατίας δεν έχει κάνει ακόμα δήλωσει να καταγγείλει την συνταγματική εκτροπή.

    Να βάλει το στήθος του μπροστά για μια ακόμη φορά να προστατέψει την δημοκρατία από τον χαβαλέ των Ευέλπιδων.

    Ο μεγαλοσοσιαλιστής Παπανδρέου που είναι να σώσει και αυτός την δημοκρατία.

  52. ΑΠυΘια! avatar
    ΑΠυΘια! 26/11/2011 23:29:12

    Ο στόχος αυτός, οι στρατιωτικές σχολές, είναι η τελευταία γραμμή αμυνας!
    Στις 28 Οκτωβρίου διαπιστώθηκε ότι η σχολή Ευελπίδων όπως και η ΣΣΑΣ, δεν είχαν διαβρωθεί στο βαθμό που θα ήθελαν και περίμεναν οι Αποδομητές και τα μπουζούκια τους!
    Θα τους τσάκιζαν! Όσοι "ξέρουν", το ήξεραν!
    Αυτό το παιδί δεν έπρεπε να μείνει στις τάξεις του στρατού!
    Συντονίστηκε και πλήχθηκε το ...αντιχουνδικόν αίσθημα !
    Τα "παράσιτα" πρέπει να παταχθούν! Εχουν διαλέξει άλλοι, τους "σωτήρες" μας! Στους μολοτοφόρους ανθέλληνες που κρατούσαν πρώτα σαρανταπεντάρια, μετά αμφο και τώρα καλάσνικωφ, μολότωφ και αρ-πι-τζι!
    Ετσι, έτσι, μπράβο! Θυμώστε!
    - Κωλόπαιδο, που μούθελες και "Μακεδονία ξακουστή!".
    Ηθελα να ξερα! θα βρεθεί κοπρίτης που να φορά αστέρια και να πιστοποιήσει ως αληθές, ότι ο αρχηγός ήξερε και τραγούδησε τον ...υμνο της 21ης Απριλίου;;;;;;;
    Θα βρεθεί;;;;;;;;;;
    Απ όσους ήταν ενήλικες η ανήλικοι τότε, ύπάρχει κανένας που να θυμάται αυτό το πράμα;;;
    Εναν ήχο εναν στίχο;;
    Η μηπως ο εύελπις είναι ο ...τρισέγγονος του ΠΑτακού;;;
    Ελεος!
    "Αθλια παράσιτα", ε;





    Δεν μπορεί!Καποιος θα μάθει το όνομα του ...δημοκράτη που "περιέγραψε" το γεγονός! Για να τον ξέρουν και να μαντέψουν την Τζογανική, μετέπειτα, πορεία του!

  53. ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
    ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 26/11/2011 23:33:01

    Η συγκεκριμένη ανάρτηση προκάλεσε το πιο αποκαλυπτικό στρίπτιζ της ψυχής του antinews!
    Και του χρόνου!!!!!!!!

    • factorx avatar
      factorx @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 26/11/2011 23:54:51

      Σιγά ρε απόγονε του αριστοτέλη μην σκίσεις κανένα καλσόν. Κάτι σαν και σένα χρησιμοποιούσε πάντα το σύστημα για να χρεώνει το πραξικόπημα στην δεξια

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 27/11/2011 00:00:28

      Γιατί ασχολείσται τόσο με το antinews τελευταία.

      Ξέρετε κάτι που δεν ξέρουμε για την επιρροή του.

  54. Lewnidas avatar
    Lewnidas 26/11/2011 23:37:47

    η χουντα του βηματος και του ΔΟΛ της σαπιας μεταπολιτευσης τους που την εστεισαν πανω στους αντιστασιακους των παρισιων, του βερολινου και της αγγλιας ενισταται για τον λογο ενος ευελπι.
    αχ καημενοι μου δεν καταλαβαινεται οτι ο κοσμος αναπολει την χουντα! τοσο αποτυχημενο ειναι το πανηγυρακι σας. Η γενια μου(απο το 79 και μετα) δεν εζησε καμια χουντα των συνταγματαρχων-εζησε την χουντα του σοσιαλισμου σας. Εζησε την χουντα του πρασινιφρουρου αφισοκολλητη, της κλαδικης και της τοπικης.





    για αυτο ο μπαρμπα σταυρος θα βλεπει την πλατη απο τα ντι-βι-ντι του θεμου. Σε αλλο χωροχρονικο πλαισιο κινηται ο δυσμοιρος

  55. Kostaz avatar
    Kostaz 26/11/2011 23:44:39

    Κάτι μπουμπούκια που φυτρώνουν σ' αυτή τη σχολή...
    τύπου Καντάφι...

  56. ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ 26/11/2011 23:54:41

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΕΝΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΡΘΙΟ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΟΠΥΡΓΙΟ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ ΑΣΧΕΤΑ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ.
    ΤΟ ΟΤΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΟ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ.

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ 27/11/2011 13:00:41

      Μάς λέει νά μήν αγοράσουμε ποτέ πιά αυτές τίς καθεστωτικές φυλλάδες.

  57. factorx avatar
    factorx 26/11/2011 23:59:45

    Διαβάστε στη νέα ανάρτηση, την θέση μας για το θέμα:
    http://www.antinews.gr/2011/11/26/135515/

    Τώρα για τους φίλους (παλαιούς, καινούργιους και όψιμους) σχολιαστές που έσπευσαν να γράψουν διάφορα έχω να πω το εξής: Το δικό μας ρεπορτάζ επιβεβαιώνει ότι υπήρξε η αφορμή για να γράψει το Βήμα. Στόχος του οποίου είναι βεβαίως να πληγει το πατριωτικό κίνημα. Και να μην ξεχνάμε και το παρελθόν του εκδότη του. Όμως άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Άφρονες ακροδεξιοί χρησιμοποιούνται αθελά τους ή οχι αδιάφορο, σαν αφορμή για να χτυπηθεί το πατριωτικό κίνημα, αυτό δηλαδή ποθυ τρομάζει πραγματικά το σύστημα. Και να μην ξεχνάμε: μια ζωή η πατριωτική και λαική δεξιά δεν μπορουσε να σηκώσει κεφάλι επειδή απολογείτο για τις ηλιθιότητες των συνταγματαρχών

    • Μπούφος avatar
      Μπούφος @ factorx 27/11/2011 00:34:26

      Γιατί ξαφνικά ο πατριώτης επονομάζεται ακροδεξιός και επομένως επικίνδυνος, ενώ πριν από μερικές ώρες έπαιζαν τα μεγάφωνα στο Πασαλιμάνι το "Ένα το χελιδόνι" σαν κάτι το φυσιολογικό; Παρόμοια και ακόμη πιο ακροαριστερά άσματα (αν και δεν συμφωνώ με τον κομματικό χρωματισμό της μουσικής) παίζονται από τα μεγάφωνα πολλών δήμων, και όχι μόνο προεκλογικά. Όπως το "Θα σημάνουν οι καμπάνες-αυτό το χώμα είναι δικό τους και δικό μας" σαν να είναι ύμνος της δημοκρατίας; Ντροπή μας. Οι δεξιοί πρέπει μονίμως να απολογούμαστε ενώ οι οπαδοί της Αλέκας είναι μονίμως θύματα και επομένως αγωνιστές της δημοκρατίας; Μιλήστε τους για θρησκεία, κρυφό σχολειό, το ρόλο του στρατού στα χαρακώματα με τους Αλβανούς, Ιταλούς, Γερμανούς, για την Ελλάδα-Πατρίδα μας. Ας μην μας το παίζουν και υπερασπιστές της Ελλάδας οι ξενόφερτοι γραμματείς του Λένιν.

      • Aίθρα avatar
        Aίθρα @ Μπούφος 28/11/2011 11:36:33

        Μα γιατί το "Ένα το χελιδόνι" το χαρακτηρίζετε ακροαριστερό; Του Ελύτη είναι το ποιήμα και δεν έχει να κάνει με την άκρα αριστερά ή οτιδήποτε τέτοιο...

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ factorx 27/11/2011 14:34:24

      +100000000000000

  58. Believer avatar
    Believer 27/11/2011 00:23:47

    Ο ύμνος της Επταετίας και το κράξιμο στα λαμόγια του Πολυτεχνείου μας μάρανε. Η απορία είναι άλλη. Οι απαραδες τι δουλειά έχουν στην Σχολη Ευελπίδων;;

    • dim avatar
      dim @ Believer 27/11/2011 00:53:30

      εσυ τι δουλεια εχεις στον πλανητη μου ;

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ Believer 27/11/2011 01:15:41

      Νεοναζί της Μέρκελ είσαι;

      • ΣΠΥΡΟΣ avatar
        ΣΠΥΡΟΣ @ καθηγητής 27/11/2011 13:02:34

        Οι αλλοδαποί τί δουλειά έχουν στή σχολή Ευελπίδων.????

  59. Επαναστάτης avatar
    Επαναστάτης 27/11/2011 00:25:45

    Το θέμα είναι πάρα πολύ απλό. Διαβάστε λίγο πως ανέβηκε ο Ι. Μεταξάς στην εξουσία. Με ψήφο των δύο μεγάλων κομμάτων. Έτσι και ο Παπαδήμος. Τί ήταν ο Μεταξάς μέχρι τότε; αρχηγός ενός μικρού κόμματος "των ελευθεροφρόνων", που έβγαζε πότε 5, πότε 10 και πότε 15 βουλευτές. Ανήκε και αυτός σε πολυκατοικία. Έτσι και ο Καρατζαφέρης. Συμπέρασμα: δεν ξέρω αν ο επόμενος πρωθυπουργός της Ελλάδος θα λέγεται Σαμαράς, ο μεθεπόμενος όμως θα λέγεται σίγουρα Καρατζαφέρης. Και θα κυβερνήσει σαν Καρατζαφύρερ. Κρατήστε αυτό στην πίσω πλευρά του μυαλού σας.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Επαναστάτης 27/11/2011 00:44:19

      Ατυχης η συγκριση μεταξυ των ανδρων.
      Ο Μεταξας ηταν,εξω απο την κριτικη,ενας λαμπρος ανωτερος επιτελικος αξιωματικος,εμβριθης και σιγουρα οξυδερκεστερος του Καρατζαφουσκα.
      Πιστος βασιλοφρων,αρα καθεστωτικος,και αρκουντως ευφυης(αποδειξη
      η μη προσηλωση του στο ιδεολογοπολιτικο συστημα που πρεσβευε).
      Ο Καρατζαferries,αντιθετως,ειναι ενας κοινος οπορτουνιστης,γνωστης
      βεβαια του συστηματος,ο οποιος παρ'ολη την επιτηδειοτητα και την
      κουτοπονηραδα του δεν αποφευγει τον χαρακτηρισμο του κοινου
      λαγου(η' της παπιας)που απλως εμπλουτιζει τον πολιτικο μας κοσμο
      (οσον αφορα την βιοποικιλοτητα ασφαλως).

  60. ΠυΘια! avatar
    ΠυΘια! 27/11/2011 00:38:39

    Αγαπητέ Φακτορα, πότε οι δεξιοί υπεράσπισαν την ιδεολογία τους; Πότε τίμησαν τους νεκρούς τους; Πότε υπήρξαν, εκτός από ενοχικοί καρπαζοεισπράκτορες, ορθοί απέναντι σε κείνους η ιστορία απέδειξε "διεθνιστές" και στρατιώτες άλλων πατρίδων;
    Όσοι μιλάμε το κάνουμε όχι γιατί ανακαλύπτουμε τα δίκια της χούντας -άλλωστε οι περισσότεροι είμαστε αγέννητοι η νήπια τότε- αλλά γιατί ζήσαμε την μεταπολίτευση τόσο των "δεξιών" όσο και των αριστερών!
    Καιρός είναι, όσους μας δίδαξε η ιστορία και η εμπειρία, να μας ακούσουν οι υποτιθέμενοι δεξιοί, αδέξιοι κι ενοχικοί, που δεν ανέχονται τις φωνές μας!
    Η "αλήθεια" στις μέρες μας μετριέται! Μπαίνει στη παλάντζα της ιστορίας και ζυγιάζεται! Λάθη, εγκλήματα, σκοπιμότητες, νταβατζηλίκια, λουριά, λέσχες, δειλία, ωχαδερφισμός, ανάσταση νεκρών κατ΄ επανάληψιν και άνευ απολογίας, δίνουν το κέρδος και τη ζημιά!
    Μην θεωρείς αίσχος την κριτική και την σύγκριση! Και μαζί τους, την στοιχειώδη Λογική!
    Κάποιοι τοτε ήταν "ηλίθιοι η πουλημένοι"!
    Σε ποιούς σήμερα δεν θάβαζες την ίδια ακριβώς διλημματική διάσταση;
    Ηλίθιοι η πουλημένοι;;;;;

  61. μετάφραση avatar
    μετάφραση 27/11/2011 00:53:54

    Μπορεί οι πολιτικοί να έχουν κάνει ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ όμως:
    1-Στο στράτευμα υπάρχουν σταγονίδια που μεγαλοφώνως ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ 'ΠΑΛΙΕΣ ΔΟΞΕΣ ' και ΘΡΟΝΟΥΣ.
    2-Τα παιδιά των στρατιωτικών 'ΚΑΛΟΠΕΡΝΟΥΝ' ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ.
    3-Οι ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΟΝΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ή αυτοί που πηγαίνουν με το ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ στη σχολή ΞΕΒΡΑΖΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΩΝ ΚΑΨΩΝΙΩΝ.
    4-Στη Θεσσαλονικη φαίνεται ότι υπήρξε ' ΑΝΟΧΗ ' στο ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ.
    ΤΩΡΑ.....ΠΟΙΟΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΙΟΝ......
    Το εκκρεμές ταλαντεύεται..........μπορεί να κολλήσει και σε κανένα ΑΚΡΟ.
    Τα γεγονότα επαληθεύουν σχολιασμούς χρόνων πριν την κριση εδώ.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ μετάφραση 27/11/2011 01:01:04

      Πεφτεις στην παγιδα να αντιπαραβαλλεις τους πολιτικους με τους
      στρατιωτικους.Δεν μπορεις να το κανεις γιατι δεν υφισταται η ιδια
      κρισιμη σχεση στην ισχυ και στην αποφαση,με λιγα λογια οι
      στρατιωτικοι ειναι υπαλληλοι των πολιτικων και συνεπως,ως υφισταμενοι
      εχουν σαφως μικροτερη ευθυνη για το μπαχαλο στο οποιο ζεις.

  62. Θεσσαλονικιά avatar
    Θεσσαλονικιά 27/11/2011 01:13:04

    Ρε παιδιά, ποιός είναι ο ύμνος της 21ης Απριλίου;

    Γιατί εμείς οι νεότεροι δεν τον έχουμε ακούσει ποτέ στην δημοκρατική μας χώρα;

  63. μετάφραση avatar
    μετάφραση 27/11/2011 01:38:07

    @Δικερως
    Έτσι πρέπει ή υποτίθεται ότι είναι.Αν κάνεις μια ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ όσων γράφεις για την ισχυ και την απόφαση
    είσαι στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ!

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ μετάφραση 27/11/2011 01:50:18

      Αγαπητε-η,
      σε καταλαβαινω αλλα η αναλυση ειναι λαθος γιατι γενικευει.
      Ο χωρος της αμυνας ειναι πολυ ευαισθητος,οσο και ευθραυστος,
      γι'αυτο πρεπει να μην απλοποιουμε.
      Εξ'αλλου αυτο που μου λες αναφερεται στην ουτοπια και επ'ουδενι
      στην ισχυ η' την αποφαση.
      Αλλωστε οι στρατιωτικοι ειναι παιδια του λαου μας,φιλοι στις
      γειτονιες,συγγενεις οπως και υπηρετες μας και ισως ειναι οι
      λιγοτερο ουτοπικοι στην κοινωνια μας.
      ''Η ηδονή, η ισχύς, η ουτοπία''Κονδύλης, Παναγιώτης
      η':http://kondylis.wordpress.com/

  64. Δικερως avatar
    Δικερως 27/11/2011 02:09:35

    Κανεις πραγματικος δεξιος δεν λατρευει την χουντα.
    Εξ'αλλου δεν υπαρχει ιδεολογικη κοινοτητα των δυο χωρων.
    Η υπαρξιακη αγαπη για την ελευθερια ενος πραγματικου
    δεξιου,οπως και ο ανθρωπισμος που τον διακρινει,δεν εχει
    τιποτα κοινο με τον Νασσερ των Βαλκανιων οπως απεκαλειτο
    ο δικτακτορας.Ισως βεβαια να υπαρχουν παρανοησεις και
    στρεβλες γνωμες,αλλα αυτες περιοριζονται σε ανθρωπους
    απλους χωρις πολιτικο αισθητηριο.
    Χαλαρωσε λοιπον και μην σκιαμαχεις.
    Χρειαζομαστε ολες τις αισθησεις μας οξυμενες γιατι ο διχασμος
    ευνοει αυτους που κατηγορεις.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Δικερως 27/11/2011 14:05:12

      +1000000
      Η χούντα είναι μία αριστερόστροφη ή δεξιόστροφη. Στο τέλος την πληρώνει ο λαός. Χαλαρώστε, δεν είναι καιρός για εμφύλιο που άλλωστε αυτό είναι και το ζητούμενο πολλών εχθρών της χώρας.

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ daughter of mercy 27/11/2011 14:42:09

        Εκτεταμένη κάλυψη του θέματος Λαμπράκη στην Κύπρο
        http://www.antinews.gr/2011/03/18/91796/

  65. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 27/11/2011 02:15:07

    Μετά τους "πραξικοπηματίες αρχηγούς" ήρθε αυτό.
    Το ανθελληνικό σύστημα Μπεγλίτη-Γαπ προσπαθεί να απαξιώσει και το στράτευμα.΄
    Τα παπαγαλάκια στα κανάλια έβαλαν μπροστά.Mε πρώτο τον γραφικό βερύκοκο που μίλησε για φασίζουσα νοοτροπία στην παρέλαση επειδή τραγούδησαν οι ευέλπιδες το "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ"!!!
    Έλεος πια.

  66. a.p. avatar
    a.p. 27/11/2011 02:26:45

    Μια ειναι η χουντα και αυτη εινα των ΜΜΕ ολα τ'αλλα ειναι για να τσιμπανε τα χρυσοψαρα......που στην χωρα μας απ' οτι φαινεται ειναι ουκ ολιγα...........

    • Γιωργος Π. avatar
      Γιωργος Π. @ a.p. 27/11/2011 08:52:55

      +10000000000000

  67. Επαναστάτης avatar
    Επαναστάτης 27/11/2011 03:34:51

    Όντως ατυχές το παράδειγμα. Διορθώνω λοιπόν: δεν ξέρω αν ο επόμενος πρωθυπουργός της Ελλάδος θα λέγεται Σαμαράς, ο μεθεπόμενος όμως θα λέγεται σίγουρα Παπαδήμος (!). Πάντως το νόημα του σχολίου ήταν ότι αν σε άλλες εποχές χρειαζόντουσαν τάνκς σε γιά να περάσουν τα μέτρα που περνάνε, το σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα τα χρειασθούν. Και τότε ίσως έχουμε χούντα με κοινοβουλευτικό μανδύα. Κάτι σαν το Μεταξά.

  68. Kostaz avatar
    Kostaz 27/11/2011 03:36:46

    Ψάξ'το στο google.. κάπου θα το βρεις..
    Δεν ξέρεις τι χάνεις...

  69. Επαναστάτης avatar
    Επαναστάτης 27/11/2011 03:39:33

    Μια και έθεσες θέμα περί νοσταλγών του θρόνου, άλλη θα ήταν η μοίρα της Ελλάδας αν το αποτέλεσμα του Δημοψηφίσματος του 1974 ήταν υπέρ της Βασιλευομένης Δημοκρατίας. Διαφωνείς;

  70. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 27/11/2011 07:25:58

    Η θλιβερή φυλλάδα,τό καθεστωτικό γκόλουμ,γιά νά κρύψει τίς καινούργιες
    περικοπές μισθών καί συντάξεων,τά βάζει μέ τή Σχολή Ευελπίδων.
    Δέν τής βγήκε τό πραξικόπημα τού μπεγλίτη καί προβάλλει τά πολιτικά φρονή-
    ματα τού πρώτου Αξιωματικού,τού Αρχηγού τής Σχολής.
    Δέν συγχώρεσε ποτέ τή παρέλαση τής 28ης Οκτωβρίου τής Θεσ/νίκης,τής Σχολής
    Ευελπίδων.
    Δέν συγχώρεσε ή <> φυλλάδα τήν απουσία ανάρτησης, στή ΣΣΕ
    αφισσών τού τσέ γκεβάρα,ίσως καί τού βελουχιώτη καί δέν ακούστηκαν λαικά
    επαναστατικά τραγουδάκια όπως τό αβάντι πόπολο παντιέρα ρόσα..
    Αιδώς αχρείοι δημοσιογραφίσκοι....

  71. Ρίσκος avatar
    Ρίσκος 27/11/2011 09:05:08

    Περίεργη, ιδιότυπη αντίληψη της δημοκρατίας στην χώρα μας... απόψεις και δράσεις όπως των τουρκογενών μουσουλμάνων ή των εισβολέων μουσουλμάνων ή των εν πλήρη συγχίσει σκοπιανών και άλλων ... (εδώ η "αφροδίτη" έχει άποψη και το δικαίωμα να την διατυπώνει και να προσπαθεί να την επιβάλλει) τις ανεχόμαστε λοιπόν, τις θεραπεύουμε, παρα τους κινδύνους για τον Ελληνικό λαό, ενώ κάποιες άλλες τις διώκουμε.

    Περίεργοι καιροί; ή απολύτως κατανοητές καταστάσεις για την ουσιαστική, ξενόδουλη δικτατορία, κατ'επίφαση μόνον δημοκρατία που ζούμε.

  72. Giorgos_B avatar
    Giorgos_B 27/11/2011 09:51:29

    Αυτο ειναι ενα απο τα τεχνασματα που χρησιμοποιει το πασοκ για να καταστρεψη τον Σαμαρα.
    Το πρωτο ηταν το θεμα της συνεναισης.

  73. Makis avatar
    Makis 27/11/2011 11:54:23

    Με ποιο δικαίωμα αντιδρά ο κ. Αβραμόπουλος όταν στην κυβέρνηση τής οποίας είναι υπουργός, συνυπουργεύει κομματικό στέλεχος της ΕΠΕΝ;
    Θα ασκήσει δίωξη εναντίον τού ευέλπιδα και μετά θα πάει στο Μαξίμου για καφέ και κοζερί με τον Βορίδη;

  74. kastroHEL avatar
    kastroHEL 27/11/2011 12:14:16

    το παρακατω link απο το blog του Σαββα Καλεντεριδη οπου δημοσιευει επιστολη του Σπύρου Σταματόπουλου Συνταγματάρχη ε.α.
    h--p://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/11/k.html#more

    οι στιχοι που τραγουδηθηκαν ηταν οι
    «Μεσ' στου Νοέμβρη τη γιορτή, το μέλλον χτίζει η νιότη
    με εργάτη αγρότη φοιτητή και πρώτο το στρατιώτη
    αδελφωμένοι δυνατοί για μια Ελλάδα πρώτη»

    που τα βλεπουν τα σταγονιδια ενας θεος ξερει...παντως και ο Χαβαη 5-0 δεν μας τα λεει πολυ καλα!!!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ kastroHEL 28/11/2011 10:14:22

      Αυτό το ηλίθιο παλαιοκομμουνιστικό έκτρωμα τους βάζουν να τραγουδούν; Θαύμα, έκτακτα! Φάτε τώρα μεταπολιτευτικοί αριστερούληδες μια χρεωκοπία και μερικά χαράτσια και μία γερμανική μπότα στο σβέρκο σας, έτσι που καταντήσατε την Ελλάδα. Μόνο που δεν είναι μόνο στο δικό σας σβέρκο, που σας άξιζε με χίλια (και λίγο είναι), αλλά είναι και στο σβέρκο των υπολοίπων που δεν γούσταραμε την παρακμιακή μεταπολιτευτική αριστεράντζα να μας κάνει κουμάντο.

  75. XZ avatar
    XZ 27/11/2011 14:04:25

    δυιλιζουμε τον κονοπα και καταπινουμε την καμηλα,με αλλα λογια το βημα "δέχθηκε" να μας κυβερνά ένας μπουμπουκος ένας Αστεριος(ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΟΜΑΡΙΑ...ΝΤΕ ΑΥΤΟΣ)και αλλες δημοκρατικες δυναμεις με τσεκουρια και με ροπαλα..με αρχηγο καποιον που φωναζε ελατε σε μενα ολοι οι χουντικοι ..ολοι οι βασιλικοι(οχι το φυτο)..δεχθηκαμε να βγαινουνε καποιοι τυποι σαν τον ψαριανο και να λεν για τον βοριδη ...ειναι πρωην ακροδεξιος,,,αλλα τη να κανει και αυτος με τον κουβελη α,,αφου δεν τους προτειναν να ειναι στην κυβερνηση..και ολοι τα βαλανε με εναν 21χρονο που ακομα και δικαστηριο αν τον δικαζε θα δεχονταν σαν ελαφρυντικο της μεταεφηβικης ηλικιας..αλλα επειδη ειμαστε στην Ελλαδα και οχι στην Αγγλια να δειτε που στο δελτιο του μεγκα οι γνωστη παρεα με τσιμα- πρετεντερη και φυσικα τον αρχηγο καρατζαφερη θα ζητουν το κεφαλι αυτο του κυριου ευελπη ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΒΑΛΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ αν υπαρχει ανθρωπος που να πιστευει οτι οι ειδησεις του mega δεν κανουνε ακριβως τη δουλεια που εκανε H YENEΔ παρακαλω να μου το πει εδω

  76. crisis avatar
    crisis 27/11/2011 14:08:40

    αγενεστατε ψυχαρη και εσυ ησουν μεσα στα πραγματα με την επταετια των συνταγματαρχων. ψυχαρη την επομενη κυριακη στο βημα της κυριακης να εχεις πρωτοσελιδο Ο ΨΥΧΑΡΗΣ ΣΤΑΓΟΝΙΔΙΟ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΙΚΗΣ ΕΠΤΑΕΤΙΑΣ μπας και πουλησεις καμια φυλλαδα παραπανω κατηγοροντας το εαυτουλη σου μην ξεχας και η εφημεριδα σου το βημα τα νεα συνεργαστηκε με τους γερμανους στα εκτυπωτηρια σου τυπωνατε μαζι με τους γερμανους προπαγανδιστικα φυλλαδια που προοριζονταν για τη μεση ανατολη αυτο ακριβως κανει σημερα ειναι υπερ της εκχωρησης της εθνικης κυριαρχιας και προπαγανδιζει υπερ της τροικας του δντ.

  77. nikos1969 avatar
    nikos1969 27/11/2011 14:46:03

    ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΤΙΣΑ?
    ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΣΟΥΝ?
    ΔΑΚΡΥΖΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ?
    δε διαδιδουμε οτι εψαλαν τον υμνο τησ χουντας...να τους εξαφανισουμε???
    αντε να αποδειξεισ οτι δεν εισαι ελεφαντας.!!!
    μα ειναι 20 χρονων...
    λεπτομερεια...βασανιστης της χουντας ...τον ειδα να δερνει στη μακρονησο
    φημες λενε πως ηταν στο τανκ που μπηκε στο πολυτεχενειο
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ...
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ μα ακομα κ αν υπηρχε υπαρχει περιπτωση να κανουν πραξικοπημα???
    ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ....ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ....ΚΑΙ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΑΡΑΤΣΙ

  78. Παναγιώτης Δούμας avatar
    Παναγιώτης Δούμας 27/11/2011 16:26:12

    Προσωπικά, αδυνατώ να πιστέψω ότι ένας αρχηγός τάξεως θα έκανε κάτι τέτοιο, ασχέτως με το αν συμφωνώ ή όχι με αυτό. Πιστεύω ότι αφενός τον είχαν στο μάτι λόγω της παρελάσεως και αφετέρου ότι κάποιοι καλοθελητές εκβιάστηκαν για να τον πουλήσουν. Η στάση του Αβραμόπουλου είναι αναχρονιστική και μαρτυρά πόσο εκτός τόπου και χρόνου βρίσκεται ο τύπος, όπως και πολλά άλλα από τα παλαιά στελέχη της ΝΔ. Μαρτυρά όμως και γενικότερα έλλειψη ιδεολογικοπολιτικής συνοχής στην αξιωματική αντιπολίτευση. Σίγουρα, θα μπορούσε να κάνει γαργάρα το θέμα, ενώ η ζημιά στην βάση του κόμματος δεν είναι ευκαταφρόνητη. Θα συμφωνήσω με όσους λένε ότι κάποιοι έψαχναν την ευκαιρία να κάνουν την τρίχα τριχιά και ο Αβραμόπουλος τους την σέρβιρε στο πιάτο.

  79. Κλεοπομπος avatar
    Κλεοπομπος 27/11/2011 18:50:48

    Το ψωμι - παιδεια - ελευθερια , μετασχηματιστηκε σε ευρω- μπριοςκαι εξουσια απο την λεγομενη γενια του Πολυτεχνειου.Μου ελεγε καποιος φιλος οτι η μεγαλυτερη ληστεια που πηγε να γινει ηταν του Βεναρδου[ο ληστης με τιςγλαδιολες] ,τωρα ποσες γινονται το 24ωρο?Ποιος αισθανεται ασφαλης ?Ποσοι ειναι οι ανεργοι σημερα?Ποιος ψηφιζει τους νομους που εξαιρει ολο το συστημα?Διαβασα αρθρο του καθηγητου Τ. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ που μιλουσε περι κοινοβουλευτικης χουντας.Βεβαιως και οι χουντες ειναι ανεπιτρεπτες, αλλα αδυνατω να πιστεψω οτι ο αρχηγος της Σ.Σ.Ε ηταν σε παρακρουση ,η μεθυσμενος , κατι αλλο συνεβη που αδυνατω να καταλαβω.

  80. Panayiotis avatar
    Panayiotis 28/11/2011 00:09:59

    Ο στρατος κοντα στο λαο! Ο λαος υποφερει απο πολιτικους οχι μονο αχρηστους αλλα και υποτελεις.......

    • CORMORAN avatar
      CORMORAN @ Panayiotis 28/11/2011 08:58:04

      +1000

  81. Ignoramus avatar
    Ignoramus 28/11/2011 09:10:40

    οσοι αναπολουν χουντες να ξερουν οτι μια χουντα θα καταργουσε και το ιντερνετ και δε θα μπορουσανε να το πεζουν εκ του ασφαλους πλικτρολογοι επαναστατες

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Ignoramus 30/11/2011 22:12:48

      Τα φωνηεντα βρε,τα φωνηεντα.

  82. georgek avatar
    georgek 28/11/2011 09:22:01

    Για πια ''σταγονίδια'' μιλάμε? Εδώ έπιασε μπόρα...ΔΕΞΙΟΣ ΕΙΜΑΙ, αλλά όχι ξεφτίλας χουντικός...Στην επιστράτευση ούτε σφαίρες να ρίξουν είχαν εξασφαλίσει οι καραγκίοζηδες ''επαγγελματίες''...Ντροπή

  83. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 28/11/2011 09:31:36

    ΥΑΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Σχολή Ευελπίδων!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  84. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 28/11/2011 10:10:08

    Βρέθηκε το μέγα πρόβλημα και ζήτημα της Ελλάδας: Ο χουντικός ύμνος στη Σχολή Ευελπίδων, που προοιωνίζει πραξικόπημα (χαχα!). Και όλα αυτά, εν μέσω
    της χρεωκοπημένης μεταπολιτευτικής Ελλάδας, που εξακολουθεί να γιορτάζει τη "μεγαλειώδη παλλαϊκή εξέγερση" του Πολυτεχνείου (που απ' έξω είναι παζάρι λαθροαφρο-ασιατών και από μέσα αρχηγείο αναρχικών) και που μαθαίνει στα παιδάκια του σχολείου ότι το Πολυτεχνείο έρριξε τη χούντα!
    Ο Ελληνας που πληρώνει τα μαλλιοκέφαλά του σε χαράτσια, "έκτακτα" βεβαίως-βεβαίως, και που κινδυνεύει να μείνει χωρίς δουλειά, ανακάλυψε ξαφνικά τα "σταγονίδια" που θα τον κάνουν να ξεχάσει το θλιβερό παρόν....
    Η γερμανοφυλλάδα "Το Βήμα" ανακάλυψε τη βαθιά κρυμμένη "προοδευτική" της φύση....
    Tελικά πόσο ηλίθιοι είμαστε;

  85. Dimitriss2k avatar
    Dimitriss2k 28/11/2011 13:10:14

    Αλλη μία απόδειξη πως διαστρεβλώνεται η αλήθεια από τη χόυντα των ΜΜΕ! Ας κοιτάξει κανείς τους στίχους του τραγουδιού και ύστερα ας βάζει ταμπελάκια για σταγονίδια και λοιπές π@π@ριές!

  86. Μιχάλης Σατυριανάκος avatar
    Μιχάλης Σατυριανάκος 28/11/2011 16:18:32

    Ας μην υιοθετούμε αβασάνιστα τέτοια ρεπορτάζ,ειδικά όταν προέρχονται από πηγές τόσο ύποπτες όσο οι φυλλάδες του συγκροτήματος!
    Τέτοιες εποχές ,τέτοιες πηγές πληροφοριών πρέπει a priori να θεωρούνται ύποπτες και να οφείλουν να αποδείξουν την αλήθεια των ισχυρισμών τους.
    Λαμβάνοντας υπόψη τις κινήσεις -δηλώσεις Μπεγλίτη και Παπανδρέου ,για δήθεν απειλές πραξικοπήματος,το πραξικόπημα της αλλαγής της ηγεσίας των Ε.Δ παραμονή της αλλαγής κυβέρνησης αλλά και τα χρόνια κόμπλεξ δημοσιογραφικών και πολιτικών κύκλων απέναντι στις Ένοπλες Δυνάμεις, μόνο προβοκάτσια μου θυμιπζει η όλη ιστορία!

  87. "O Κρητικός" avatar
    "O Κρητικός" 29/11/2011 14:03:15

    Οι πολιτικοί καλό είναι να βρούν τους προδότες που φέρανε την Ελλάδα σ'αυτό το σημείο μετά από τόσα χρόνια στην εξουσία, να φέρουν πίσω τα κλεμμένα και να τους πάνε φυλακή. Ανθρώπους που δίνουν και το αίμα τους ανα πάσα ώρα και στιγμή για την Ελλάδα, όπως οι Ευέλπιδες , να τους αφήσουν ήσυχους.Η ΣΣΕ είναι ψηλά και ο εκάστοτε Αρχηγός Εύελπις δεν μπορεί να πιάνεται στο στόμα του καθενός για πολικές σκοπιμότητες και για κομματικά συμφέροντα. Για όσους δεν το ξέρουν , να πάνε και να δουν στα Χανιά στο Κολυμπάρι που πέσανε οι Ευέλπιδες, όπου πήγαν οικειοθελώς στον 2ο παγκόσμιο πόλεμο κατά των Γερμανών! Μακρυά τα χέρια από τη ΣΣΕ και τους αυριανούς ΗΓΕΤΕΣ! Γιατί εδώ μιλάμε για ΗΓΕΤΕΣ!

  88. Ζαν Κλωντ Τσασφούκας avatar
    Ζαν Κλωντ Τσασφούκας 31/12/2011 18:29:14

    Ο Ύμνος της 21ης Απριλίου είναι παγανιστικός ή σιιτικός ; Μάλλον είναι το πρώτο, διότι θυμάμαι ότι έχει Acid House εισαγωγή με 3πλά τηλεοπτικά κανάλια σπόνσορες στο γενικό δείκτη ανάπτυξης.

  89. Stefanos avatar
    Stefanos 28/01/2012 19:04:23

    Τελικά ο νεαρός 4ετής Εύελπις απαλλάχθηκε από τις κατηγορίες που τον βαρύναν απ' ότι διάβασα και σε άλλα blogs. Ειλικρινά χάρηκα που κατέρρευσε η σκευωρία αυτή. Η Πατρίδα χρειάζεται τέτοιους στρατιωτικούς ηγήτορες σαν το παλληκάρι αυτό που αθωώθηκε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.