#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/01/2012 22:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο τρόμος του Ειδικού Δικαστηρίου πλανάται για μια ακόμα φορά πάνω από το ΠΑΣΟΚ



Δεν έχουν τέλος οι παρεμβάσεις στη δικαιοσύνη, από τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ με αφορμή την υπόθεση της ΕΛΣΤΑΤ. Ξεχνώντας προφανώς τότε που ούρλιαζαν για την υπόθεση του βατοπεδίου που δεν πήγε στη Βουλή ή που έκλεισε το Κοινοβούλιο για να μη γίνει ψηφοφορία, το ΠΑΣΟΚ δείχνει να βρίσκεται σε κατάσταση νευρικής κρίσης.

Αλλιώς δεν εξηγούνται οι αντιδράσεις για την απόφαση των εισαγγελέων να στείλουν τη δικογραφία στη Βουλή προκειμένου να διερευνήσει ποινικές ευθύνες του Γ. Παπανδρέου και των υπουργών του.

Πρώτη έσυρε σήμερα τον χορό η Αννα Διαμαντοπούλου η οποία πήρε τη σκυτάλη από τον… μακελάρη Α. Λοβέρδο. Χαρακτήρισε ουσιαστικά την πρωτοβουλία του Πεπόνη, επικίνδυνη για τη χώρα: «Τα στοιχεία αυτά έχουν επικυρωθεί από την Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία και με βάση αυτά γίνεται η πιο δύσκολη και η πιο σημαντική διαπραγμάτευση που έκανε ποτέ η χώρα. Αμφισβήτηση αυτών των στοιχείων τινάζει στον αέρα όλη τη συζήτηση που γίνεται τώρα, ενώ δεν είναι καθόλου πειστικά τα δεδομένα του ότι για να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα δεν έκαναν τον κόπο να καλέσουν ως μάρτυρα ούτε τον πρόεδρο της Eurostat».

Σειρά πήρε ο Μ. Καρχιμάκης ο οποίος επιτέθηκε στον εισαγγελέα. Αναρωτήθηκε εάν η ενέργεια των κυρίων Πεπόνη και Μουζακίτη να φέρουν στη Βουλή τις καταγγελίες για το έλλειμμα του 2009 «πρόκειται περί επικίνδυνης συμπεριφοράς ή περί μιας καλά οργανωμένης παρέμβασης στην πολιτική και οικονομική ζωή του τόπου, που θέτει σε άμεσο κίνδυνο τα εθνικά συμφέροντα, σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία για τη χώρα και το λαό μας;»

Δηλαδή το ΠΑΣΟΚ επιχειρεί για μια ακόμα φορά στην ιστορία του να δώσει χαρακτήρα πολιτικής δίωξης προκειμένου να αποφευχθεί η αναζήτηση των ευθυνών του για την οικονομική κατάσταση της χώρας. Αυτό που φοβούνται όμως είναι ολοφάνερο: Αφενός, η ενδεχόμενη παραπομπή Παπανδρέου - Παπακωνσταντίνου θα αποτελέσει το συντριπτικό κτύπημα στο διαλυόμενο ΠΑΣΟΚ. Αφετέρου θα ανοίξει ο ασκός του Αιόλου και για άλλους συνυπεύθυνους, συμμέτοχους και πρόθυμους.

Το έλλειμμα το 2009 ήταν στο 12% και όχι στο 15%.

Στο μεταξύ παρά τις απεγνωσμένες αντιδράσεις του ΠΑΣΟΚ νέα στοιχεία προστίθενται καθημερινά στην υπόθεση. Σήμερα μιλώντας σε ραδιοφωνικούς σταθμούς η Ζωή Γεωργαντά, πρώην στέλεχος της ΕΛΣΤΑΤ, επέρριψε προσωπικές ευθύνες για τη διόγκωση του ελλείμματος στον πρώην υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου αλλά και τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Ηλία Πλασκοβίτη.

"Η όλη κατάσταση ήταν γνωστή όχι μόνο στον κ. Παπακωνσταντίνου αλλά και στον κ. Πλασκοβίτη, τον ΓΓ του υπουργείου. Τους είχαμε ενημερώσει. Ο κ. Πλασκοβίτης ήξερε τα πάντα. Δεν πρέπει να τον αφήνουμε απ΄ έξω. Είναι κι αυτός πολύ υπεύθυνος. Η ενημέρωση που του είχε γίνει, αφορούσε και τα στοιχεία του χρέους και του ελλείμματος, αλλά και ολόκληρο το στατιστικό έργο, όπως οι απογραφές. Αλλά και άλλα στατιστικά στοιχεία», είπε μεταξύ άλλων η κ. Γεωργαντά, και πρόσθεσε:

"Πιστεύω ότι έγιναν παρεμβάσεις πολύ μεγάλης κλίμακας. Αλλά οι αρμόδιοι εισαγγελείς, ευτυχώς, δεν υπέκυψαν κι αυτό τους τιμά. Θεωρώ ότι αυτές οι παρεμβάσεις έγιναν για το χρέος και το έλλειμμα. Και θεωρώ ακόμη ότι αυτές οι παρεμβάσεις ήταν το αποτέλεσμα πιέσεων από την Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία- τη Eurostat- και την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και τον Όλι Ρεν...".

Μιλώντας στο ΒΗΜΑ FM η κ. Γεωργαντά είπε: "Από το 8% το πήγαν στο 12%, μετά στο 12,7%, που το έχει υπογράψει ο κ. Παπακωνσταντίνου και ο κ. Πλασκοβίτης, και μετά το ανεβάσανε στο 13,6%, μέχρι που εμάς προσπάθησαν να μας κλείσουν τελείως το στόμα και το βγάλανε στο 15,4%, και σήμερα το έλλειμμα είναι 15,8%, δηλαδή έγινε αναθεώρηση πάλι προς τα πάνω. Το 15% ήταν το ουσιαστικό ξεκίνημα για να βρεθούμε σήμερα σε αυτή την απαίσια κατάσταση...."

Ενώ μιλώντας στο Ράδιο 9 πρόσθεσε: «Όταν το έβαλαν 13,6% το έλλειμμα, το υπουργείο, μετά το 13,6% τότε μπήκαμε στο …., μετά το 13,6%το οποίο και αυτό από πού βασιζόταν, τότε η ΕΛΣΤΑΤ λειτουργούσε με επικεφαλής τον κ. Πλασκοβίτη και το είχαν βάλει στο 13,6% ενώ ένα μήνα πριν είχαν υπογράψει χαρτιά και εκθέσεις τα οποία τα έχω εγώ, ότι ήταν 12,7%. Πως το πήγαν στο 13,6%; Ούτε δικαιολόγησαν τίποτα. Τότε μπήκαμε στο μνημόνιο. Το πιο σημαντικό ήταν ο Νοέμβριος του 2010 όπου εμάς μας είχαν εξοστρακίσει και το ήξερε ο κ. Παπακωνσταντίνου και συμφωνούσε, μας έλεγε ότι δεν πρέπει να μιλάμε και να υπογράφουμε ό,τι μας δίνει ο κος Γεωργίου και στις 15 Νοεμβρίου έβγαλαν αυτό το 15,4% το οποίο χειροτέρεψε κάθετα για τη χώρα μας, τότε ανέβηκαν τα spreads και δεν ξανακατέβηκαν.Μπορεί να υπήρχε πρόθεση, δεν μπορώ να ξέρω. Οι άνθρωποι έχουν διάφορες ατζέντες...»

ΝΔ: Θα τα πούμε στην Βουλή

Η ΝΔ  εξαπέλυσε σήμερα διά του εκπροσώπου της σκληρή επίθεση κατά του Α. Λοβέρδου: ”Η απειλή Λοβέρδου, για μακελειό στη χώρα, στρέφεται ευθέως εναντίον της δικαιοσύνης, αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας. Δεν ξέρουμε αν τα κίνητρα του είναι ψηφοθηρικά ενόψει των εσωκομματικών διαδικασιών στο ΠΑΣΟΚ. Σίγουρα, όμως, τέτοιες απειλές, σε μια στιγμή που ο λαός υποφέρει εξαιτίας της πολιτικής τους, ξεπερνούν τα όρια της ανευθυνότητας. Ειναι εκβιαστικες, και επικινδυνες” είπε μεταξύ άλλων ο κ. Μιχελάκης.

Αναφερόμενος εξάλλου στο τεράστιο θέμα που έχει δημιουργηθεί με το φούσκωμα του ελλείμματος, ο κ. Μιχελάκης δήλωσε ότι στο πόρισμά τους οι δύο εισαγγελείς διαπίστωσαν εμπλοκή πολιτικών προσώπων, και ΝΔ θα καθορίσει την στάση της αφού ο φάκελος πάει στην βουλή και ενημερωθεί για τα στοιχεία που υπάρχουν μέσα.

Πρόκειται για πολύ μεγάλο θέμα, δήλωσε και ο υπεύθυνος του Τομέα Δικαιοσύνης της ΝΔ, Κώστας Τζαβάρας. Για να μην επαναληφθούν όμως τα λάθη του παρελθόντος με τις διάφορες Εξεταστικές Επιτροπές και προκειμένου η διαδικασία της Βουλής να έχει συγκεκριμένη κατάληξη θα πρέπει η έρευνα να γίνει σε βάθος και πλάτος, πρόσθεσε ο κ. Τζαβάρας και επανέλαβε ότι πρέπει να απομακρυνθούν από την κυβέρνηση οι εμπλεκόμενοι υπουργοί.

«Υπάρχει πολιτικό ζήτημα και το πολιτικό ζήτημα αυτό επιβάλλει να μην εξακολουθήσουν να συμμετέχουν στην κυβέρνηση πρόσωπα τα οποία επί δυο χρόνια τώρα είναι στόχος για πολύ σοβαρές παραλείψεις ή ενέργειες και αφετέρου τώρα πια έχουμε βεβαιωμένο και από μια διαδικασία που ξεκινά με πρωτοβουλία δικαστικών αρχών, ότι αυτά τα πρόσωπα φέρουν μερικές συγκεκριμένες αλλά ισχυρές ενδείξεις συμμετοχής» τόνισε

ΣΧΟΛΙΑ

  1. factorx avatar
    factorx 23/01/2012 22:42:37

    Των χθεσινών του δηλώσεων του αναφορικά με το ενδεχόμενο πολιτικής δίωξης του Γ. Παπανδρέου για τα στοιχεία του ελλείμματος του 2009 υπεραμύνεται ο υπουργός Υγείας, Ανδ. Λοβέρδος, απαντώντας στις αιχμές των εκπροσώπων της ΝΔ.

    «Δεν μετατοπίζομαι ούτε κατ’ ελάχιστο από τις απόψεις που εξέφρασα χθες. Απόψεις που υποστηρίζω όλα τα μεταπολιτευτικά χρόνια, όπου επικρατεί ο άγονος κομματικός ανταγωνισμός και ως πολιτικός, αλλά και ως επιστήμονας», ξεκαθαρίζει στην ανακοίνωσή του ο κ. Λοβέρδος.

    «Υποστήριξα και συνεχίζω να υποστηρίζω αμετακίνητα ότι κάθε απόπειρα να γίνει πολιτική εκμετάλλευση του συγκεκριμένου θέματος εναντίον του κ. Παπανδρέου, παράγει μετά απολύτου βεβαιότητος ανωμαλία», επισημαίνει ο υπουργός, προσθέτοντας ότι «η χώρα δεν χρειάζεται άλλες πολιτικές βεντέτες», αλλά «προσήλωση στη κοινή προσπάθεια να μην γονατίσει».

    «Όλα τα άλλα συνιστούν απώλεια προσφάτου μνήμης που είναι κακή σύμβουλος σε όσους στρατεύονται στο αγώνα για τη στήριξη της χώρας», συμπληρώνει, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι ο ίδιος ήταν κατά της εξεταστικής επιτροπής για την οικονομία για την περίοδο διακυβέρνησης του Κ. Καραμανλή και της Ν.Δ..

    Υποστηρίζει τέλος ότι οι εισαγγελείς εφάρμοσαν το Σύνταγμα και το νόμο «στέλνοντας αμελλητί την υπόθεση στη Βουλή και αποφεύγοντας όπως όφειλαν την οποιαδήποτε αξιολόγηση για πράξεις μελών της κυβέρνησης».

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ factorx 23/01/2012 22:55:35

      Κι όμως αγαπητέ μου, αυτό ως Πολίτη με ταπεινώνει πως δεν υπάρχει Νόμος μήπε και Δημοκρατία, Ήθος και Ηθική για να μην επιτρέψει στο ΓΑΠ και στο ΝΑΠ να ασελγήσουν στην υπόληψή μου.
      Σίγουρα θυμάσαι "τη χαμένη τιμή της Κατερίνας Μπλουμ".
      Σίγουρα ξέρεις ότι Δημοκρατία χωρίς Νόμος και Ηθική δεν υπάρχει.
      Σίγουρα ξέρεις ότι η αλητεία έχει πολλά προσωπεία.
      Σίγουρα ξέρεις πως το πιο χυδαίο είναι το προσωπείο της δικολαβικής.

    • Bob ο μάστορας avatar
      Bob ο μάστορας @ factorx 24/01/2012 02:35:57

      Βουλευτής θα βγεί;

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ factorx 24/01/2012 08:51:06

      H Δικαιοσύνη δεν είναι εκ του Συντάγματος Ανεξάρτητη Εξουσία?
      Η προσβολή της Δικαιοσύνης με τον τρόπο Λοβέρδου δεν ισοδυναμεί με Συνταγματική Εκτροπή?
      Η δήλωσή του για μακελειό δεν αποτελεί παρότρυνση για εκτροπή?
      Είναι δυνατόν τέτοια συμπεριφορά από υπουργό να αντιμετωπίζεται μόνο σε επίπεδο δηλώσεων?
      Μήπως έχουμε χάσει το μέτρο?
      Μήπως πρέπει ενεργοποιηθούν διατάξεις περί προστασίας της Συνταγματικής Τάξης?

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ ΣΟΝ ΠΕΝ 24/01/2012 09:40:24

        Ναι πρέπει!
        Αλλά ποιός θα το κινήση;
        Μόνο το κίνημα των Πολιτών.

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ Μανιάτης 24/01/2012 10:03:48

          Αν πάρει κάποιος πρωτοβουλία π.χ ο Δικηγορικός Σύλλογος να μηνύσει το Λοβέρδο για τις δηλώσεις του δε θα πάρει το θέμα την άγουσα προς τη Βουλή?
          Δεν πρέπει κάποια στιγμή να μπουν κάποια όρια?
          Άκουσα π.χ από δικηγόρου κάποιου από τη συμμορία των τοκογλύφων να δηλώνει στα κανάλια όχι πως η Δικαιοσύνη κάνει λάθος σε σχέση με τον πελάτη του αλλά ότι "έτσι είναι η Ελληνική Δικαιοσύνη".
          Επιτρέπεται σας παρακαλώ αυτή η γενικευμένη απαξίωση?
          Ας βάλουμε επιτέλους κάποιον πάτο στο βαρέλι.

  2. Y. avatar
    Y. 23/01/2012 23:05:14

    Ώπα τις...? Φρασεολογία του παππού του χαλίφη του, χρησιμοποιεί ο βεζύρης,.”.. πολιτική ανωμαλία”

  3. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 23/01/2012 23:22:45

    Ο Λοβέρδος εξακολουθεί να κινδυνολογεί και να προκαλεί.Είναι αμετανόητος,όπως και ο φορέας που εκπροσωπεί.Στόχος του είναι να συσπειρώσει τ'απομεινάρια του πασοκισμού που συρρικνώνεται.Το χειρότερο,όμως, είναι άλλο και αξίζει να το σκεφτούμε όλοι.Ο πασοκισμός δεν θα διστάσει να δημιουργήσει,με ΧΥΔΑΙΟ τρόπο,εκρηκτικό κοινωνικο-πολιτικό κλίμα,με μόνον ένα σκοπό:Να εκφοβίσει τη δικαιοσύνη και να τρομάξει τους δικαστές.Θέλει να δημιουργήσει κλίμα ''εμφυλίου'' μεταξύ των Ελλήνων.Και προκειμένου να σώσουν τους εαυτούς τους,ΔΕΝ θα διστάσει να κάνει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ...Η πορεία του πασοκισμού από την ίδρυσή του,το 1974,μέχρι σήμερα,φανερώνει πολλά....Φυσικά,θα ισχυριστεί κάποιος πως οι σημερινές πολιτικές συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές σε σχέση με το παρελθόν.Δεν θα διαφωνήσω.Όμως,ο πασοκισμός,έστω και συρρικνωμένος,παραμένει εξαιρετικά επικίνδυνος και ιδιαίτερα ύπουλος.Γι'αυτό,και θα το επαναλάβω γι'άπειρη φορά,ας είμαστε ΨΥΧΙΚΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ στις τελευταίες ξεψυχισμένες κραυγές του ημι-διαλυμένου πασοκικού φορέα που ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ τη χώρα και ΠΥΡΠΟΛΕΙ,εδώ και τριάντα χρόνια,όλους μας....

  4. ΜΠ avatar
    ΜΠ 24/01/2012 00:47:30

    Το ΠΑΣΟΚ διαλύεται. Όχι λόγω μνημονίου - είναι τόσο αυτάρεσκοι και νάρκισσοι όλοι τους που δεν έχουν χρόνο να δουν αν καταστρέφεται η χώρα. Το ΠΑΣΟΚ διαλύεται γιατί ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ διάδοχη κατάσταση, και ο ΓΑΠ το ξέρει αυτό. Απλά δεν το ξέρουν οι γύρω του, οι δελφίνοι, που θεωρούν εαυτούς τους σωτήρες της παράταξης και συνεχιστές της παράδοσης του κόμματος, σε μεταμοντέρνο πλαίσιο. Διαλύεται επίσης για έναν ακόμη σοβαρότερο λόγο: διαλύεται ο κομματικός στρατός του Δημοσίου, κάτι που δεν το είχαν πιστέψει ότι θα συμβεί ή δεν είχαν καταλάβει ότι θα συμβεί, με το μνημόνιο που το υπέγραψαν μέσα σε τρεις ώρες από την ώρα που το πήραν οι βουλευτές του στα χέρια τους. Αδιάβαστο το υπέγραψαν και για αυτό πάνε και οι ίδιοι Αδιάβαστοι !!!!!!!

  5. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 24/01/2012 01:31:09

    ΜΠ,
    είναι απίστευτοι... Η δεύτερη τη τάξει υπουργός επί των οικονομικών δήλωσε ότι ένα Σάββατο πρωί της έδωσαν το Μνημόνιο και πρόλαβε να διαβάσει για 3 ώρες πριν το ψηφίσει και προφασίστηκε το κατεπείγον της υπόθεσης. Κατά τα άλλα διαπραγματεύτηκαν τους όρους του μνημονίου... Να δούμε πότε θα τους κοπεί αυτό το σαρδόνιο γελάκι των βολεμένων.

  6. ΜΠ avatar
    ΜΠ 24/01/2012 01:35:02

    Παρατηρητή
    Για αυτό ακριβώς θα πάνε ΑΔΙΆΒΑΣΤΟΙ !!!
    Φάκτορα, αν έχεις φώτο κανένα θυμιατήρι χρησιμοποίησέ την. Θα τους χρειαστεί.

  7. ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 24/01/2012 02:31:11

    Εισαγγελέας Ιωάννης Σακκάς σημερα στο ''ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ'' στο extra 3 : '' Ποινικώς κολάσιμα τα όσα έχουν πεί τα στελεχη του ΠΑΣΟΚ , σε βάρος των Οικονομικών Εισαγγελέων Πεπόνη και Μουζακίτη '' ...

    Κάντε μια φορά την δουλειά σας κύριοι Δικαστές , έστω απο εγωισμό !

    Πως αντέχετε τα νταηλίκια των κλεφτών πολιτικάντηδων ...

    Στην ψειρού τον ΓΑΠ και τον Παπακωνσταντινου ...

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 24/01/2012 10:06:26

      Βασίλη Παπαγεωργίου

      Συμφωνώ! Δεν είχα διαβάσει το σχόλιό σου και έγραψα σχετικά παραπάνω.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 24/01/2012 10:10:47

        Γιατί ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου δεν εξετάζει αν οι σχετικές δηλώσεις Λοβέρδου είναι ποινικώς κολάσιμες?
        Έλληνα Ντελ Πιέτρο μ'ακούς?
        Δώσε λύση.
        Μόνο εσύ μπορείς να βάλεις πάτο στο βαρέλι και να προλάβεις τον ανεξέλεκτο ξεσηκωμό.

  8. anideos avatar
    anideos 24/01/2012 02:47:14

    Η θεση της ΝΔ πρεπει να ειναι κοντα στη δικαιοσηνη.
    Αυτη η προσπαθεια των εισαγγελεων πρεπει να στηρηχθει εστω και αν δεν υπαρχει τιποτε το μεμπτο.
    Η προσπαθεια και μονο φιμωσης της δικαιοσηνης πρεπει να τιμωρηθει.
    Αληθεια ο Κιμων τι εγινε αραγε;

  9. Paliogeorge avatar
    Paliogeorge 24/01/2012 03:33:32

    Πρέπει οπωσδήποτε να λάμψει η αλήθεια η οποία λίγο πολύ όλοι υποψιαζόμαστε ποιά είναι.. Η απομάκρυνση των εμπλεκομένων από την κυβέρνηση είναι κομβικής σημασίας!!!

  10. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 24/01/2012 09:37:48

    Είναι Εθνικό καθήκον η δημιουργία κινήματος προστασίας της Δικαιοσύνης.
    Η παράλυση της δικαστικής εξουσίας είναι εσκεμμένη.
    Πρόκειται για διαρκές εθνικό έγκλημα.
    Είναι το κύριο πρόβλημα της χώρας μας. Όλα τα άλλα είναι επακόλουθα.
    Όχι πολλά πολλά λόγια. Πράξεις. Τα λόγια μπορεί και νάναι η μοναχική εκτόνωση...
    Ας το ξεκινήσουμε από εδώ.
    Πάμε;

  11. ΜΠ avatar
    ΜΠ 24/01/2012 10:28:07

    Σον Πεν
    Αν θέλουμε μία Δικαιοσύνη άμεμπτη, αδέκαστη και χωρίς παρεμβάσεις στο έργο της, θα έπρεπε ειδικά το Υπουργείο Δικαιοσύνης να αποσχιστεί και να είναι ανεξάρτητη Δημόσια Αρχή η οποία δεν εξαρτάται από τον εκάστοτε Υπουργό τοποθετημένο από την εκάστοτε κυβέρνηση.
    Θα έπρεπε ως αυτόνομη Αρχή να διοικείται από τους ίδιους τους λειτουργούς της οι οποίοι θα εκλέγονταν μέσα από τον Άρειο Πάγο, με χρονικό ορίζοντα κάθε θητείας την πενταετία, ώστε να λογοδοτεί για τις προθεσμίες παραγραφής των αδικημάτων.
    Δεν θα πρέπει δε να υπάρχει "εποπτική αρχή" έξω από τους κόλπους της.
    Θα είναι δε αρμόδια να παρεμβαίνει στο κυβερνητικό έργο, όταν θα διακρίνει συνταγματικής μορφής αποκλίσεις, και θα ζητάει τη συμμόρφωση στο Σύνταγμα.
    Το δε Σύνταγμα θα αναθεωρείται κάθε 10 χρόνια από την ίδια την αρχή και θα επικυρώνεται από τη Βουλή των Ελλήνων μετά από ψηφοφορία των μελλών της.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ ΜΠ 24/01/2012 17:29:02

      Δεν είναι ακριβώς έτσι.
      Είναι δε τύπου πασοκισταν η έκφραση: "αν θέλουμε να...τότε πρέπει..."
      διότι δίνει το ελεύθερο να διατηρηθεί η σάπια κατάσταση μέχρι την ανέρευση της ορθής λύσης.

      Βέβαια, το πασοκιστάν διέφθειρε τη συνείδησή μας σε τέτοιο βαθμό που δεν είδα διαδήλωση και συλλογική απαίτηση για ισόνομη και ηθική λειτουργία των θεσμών της Πολιτείας.
      Είδα μόνον διεκδικήσεις για το χρήμα και μόνον. Κι αν δεν ήταν η κρίση κι ο κίνδυνος, και σήμερα θα κλείναμε κουτοπόνηρα το μάτι στο άκουσμα σκανδάλου. Και μαζί ένα υπόγειο φοβισμένο ερωτηματικό: "μη είμαι εγώ, μην είναι ο ξάδελφος ή ο κουμπάρος"

      Ποιός πριν την κρίση έθετε ζητήματα σεβασμού των θεσμών;
      Κι αν έβγαινε κάποιο σκάνδαλο, σκοπός ήταν να πουληθεί...

  12. Νικήτας avatar
    Νικήτας 24/01/2012 12:29:32

    Να μην αφεθούν αλώβητοι ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ, ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ, ΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ .

    Η δικαιοσύνει ΟΦΕΙΛΕΙ να εκμηδενίσει -μια και καλή- την κραυγαλέα αλητεία που έβαλε την χώρα στο μνημόνιο. ΣΤΟΙΧΕΙΑ υπάρχουν και αν γίνει σοβαρή έρευνα θα βρεθούν και άλλα. Υπερσπιστείτε τους πραγματικούς εισαγγελείς και αυτούς που τιμούν τους θεσμούς.

    ΕΥΓΕ ΣΤΟΝ εισαγγελέα ΠΕΠΟΝΗ (καλά οι άλλοι τι κάνουν);

  13. juliet avatar
    juliet 24/01/2012 12:44:59

    ''Η δικαιοσύνη δίχως τη δύναμη είναι ανήμπορη-η δύναμη δίχως τη δικαιοσύνη είναι τυραννική''.
    Μπλαιζ Πασκαλ

  14. Νικήτας avatar
    Νικήτας 24/01/2012 14:04:00

    διόρθωση: δικαιοσύνη.
    ---------------------

    juliet καιρός για μια πραγματική δικαιοσύνη και όχι κατ' όνομα που εξυπηρετεί τους φαύλους.

    αν εθιστεί μια κοινωνία στο δίκαιο η δικαιοσύνη αποκτά δύναμη.
    Νικήτας (ποιος Μπαλζάκ :-)

  15. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 24/01/2012 15:00:25

    ΜΠ
    Συμφωνώ, πλην μπορούν και τωρα αν καταλάβουν και πιστέψουν οτι ο Ελληνικός Λαός θα τους στηρίξει.
    Η Δικαιοσύνη ειναι η μονη δύναμη που μπορει να καθαρίσει την κοπρο του Αυγεια.

    • Μαρία Πολύζου avatar
      Μαρία Πολύζου @ ΣΟΝ ΠΕΝ 24/01/2012 15:38:44

      +100000000000

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.