#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/07/2012 19:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο «τιμωρός» Χατζηστεφάνου, η θυσιασμένη Παπαχρήστου και η εξ αντιθέτου νομιμοποίηση της Χρυσής Αυγής

(ή ο αμοραλισμός των στρατεύσεων)



Πριν αρχίσει αυτό το σημείωμα, παρακαλώ αναλογιστείτε τι σημαίνει «αποκλεισμός από τους Ολυμπιακούς Αγώνες». Η Βούλα Παπαχρήστου (και η κάθε Βούλα Παπαχρήστου) είχε αποφασίσει από τα εννιά της χρόνια να αφιερωθεί στον πρωταθλητισμό – να ασχολείται με αυτό κάθε μέρα, όλη μέρα. Για να μπορέσεις να φτάσεις μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες, πρέπει να μην υπάρχει κάτι άλλο στην ζωή σου, να έχεις δοθεί ολόκληρος: αποκλεισμός (και δη με μη αθλητική αφορμή) σημαίνει την εσχάτη των ποινών, σημαίνει καρατόμηση, σημαίνει ηλεκτρική καρέκλα. Και μην βαυκαλιστεί κανείς ότι «έλα μωρέ, θα συμμετάσχει στους επόμενους»: μετά από όλην αυτήν την ιστορία μάλλον η καριέρα της έχει τελειώσει, το μεταπολιτευτικό ιερατείο την θυσίασε στον βωμό της πολιτική ορθότητας. Αλλά ακόμα και σε άλλη περίπτωση (αν κάποτε μια πατριωτική ηγεσία αναστρέψει την κατάφωρη αδικία), η διαφορά της ηλικίας των 23 με αυτήν των 27 στα ολυμπιακά αθλήματα είναι περίπου η διαφορά της 35ετίας για τους λοιπούς εργαζομένους.

Διαφαίνεται όλο και περισσότερο ο ρόλος του δημοσιογράφου Άρη Χατζηστεφάνου στην καταστροφή της ζωής της νεαρής αθλήτριας, ο δημοσιογράφος που αγλαΐζει το λειτούργημα ονομάζοντας «ντοκυμανταίρ» κάποια φιλμάκια που προβάλλουν μία αποκλειστικά άποψη, κάτι που λεξικογραφικά ονομάζεται προπαγάνδα (χωρίς κατ΄ ανάγκην αρνητική χροιά: δηλαδή, διασπορά μιας συγκεκριμένης άποψης –όπως στα λεξικά). Επίσης, διαφαίνεται ότι η αιτία του πολέμου εναντίον της δεν είναι τα… κουνούπια του Δυτικού Νείλου και οι διατροφικές τους προτεραιότητες, αλλά το μέγιστο έγκλημα: το ότι η Βούλα ευχήθηκε «χρόνια πολλά» στον Ηλία Κασιδιάρη στα γενέθλιά του. Η κατηγορία είναι σαφής και δεν επιδέχεται απολογίας: Νεοναζισμός!



Το επίμαχο tweet για τα... κουνούπια δημοσιεύθηκε στις 23 Ιουλίου. Δύο ημέρες μετά, κάποιος «σφύριξε» την φαιδρή αφορμή και πίεσε όσο δεν πάει: η Βούλα Παπαχρήστου βρέθηκε με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς απολογία αποκεκλεισμένη από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. (Σε περίπτωση Αμερικανών που ανέβαζαν φωτογραφίες με όπλα παλαιότερα, απλώς τους απαγορεύτηκε να αναρτούν μηνύματα στο twitter.) Δεν έφτανε όμως ο αποκλεισμός, ο Χατζηστεφάνου ήθελε το αίμα της: ξεκίνησε δημόσια πίεση στον χορηγό της, στον φορέα που διασφαλίζει την χρηματοδότησή της: «Αγαπητή ProcterGamble, αν υποστηρίζετε την Βούλα Παπαχρήστου ως την Ολυμπιακή σας πρέσβειρα, υποστηρίζετε τον νεοναζισμό στην Ελλάδα». Η ProcterGamble γνωρίζει το λογικό άλμα ανάμεσα στα… κουνούπια του Δυτικού Νείλου και στον ελληνικό νεοναζισμό, όμως η δημόσια δημοσιογραφική πίεση σε πολυεθνικούς οργανισμούς έχει τους δικούς της κανόνες. Ούτως ώστε να αποσυρθεί ο χορηγός και να τίθεται ζήτημα βιοπορισμού, επιβίωσης για όσους εύχονται χρόνια πολλά στον Κασιδιάρη, όχι μόνο ζήτημα αποκλεισμού.



Για να «χτενιστεί» η κοινή γνώμη, ο αποκαθιστών την δημοκρατία Χατζηστεφάνου συνεχίζει: «ιστορικά, απέναντι στον ναζισμό όσοι δεν ήταν μέρος της λύσης ήταν μέρος του προβλήματος». Όπου «ναζισμός» είναι η Βούλα Παπαχρήστου και τα κουνούπια της. Και συνεχίζει: «μετά από τόση ώρα όσοι μιλούν για αθώο σχόλιο υποθέτω αποκρύπτουν σκόπιμα τις φωτό με όπλο και το retweet Κασιδιάρη». Εδώ ο Χατζηστεφάνου δηλώνει με σαφήνεια: παιδιά, το πρόβλημα δεν είναι προφανώς τα κουνούπια και το πώς θα το πάρουν οι Αφρικανοί συναθλητές. Η κοπέλα πρέπει να αποκλειστεί, στιγματιστεί, εξαφανιστεί, εκμηδενιστεί λόγω της οποιασδήποτε σχέσης με τον Κασιδιάρη –ακόμα και ένα retweet-: όσοι έχουν οποιαδήποτε μη καταγγελτική ανάδραση με το συγκεκριμένο κόμμα του 7% δεν νοείται να βγαίνουν από τον λάκκο τους.

Απ’ ότι φαίνεται, στην Ελλάδα η δολοφονία χαρακτήρων, η ιδεολογική τρομοκρατία, η διαστρέβλωση της πραγματικότητας και άλλα ποικίλματα είναι «οκέυ» αν είσαι δημοσιογράφος και δηλώνεις αριστερός. Είναι μια «νίκη για το κίνημα», νίκη ενάντια στον φασισμό χωρίς να αντιληφθούν ότι τον αναπαράγουν επακριβώς, αλλά με άλλο χρώμα: έτσι η ΔΗΜΑΡ θα μπορεί να θριαμβολογεί με χυδαίες δημόσιες ανακοινώσεις ότι «τώρα που θα δει τους Ολυμπιακούς από το σπίτι της, μπορεί να κάνει όσα αστεία θέλει». Και ο «δεν ξεχνώ – δεν συγχωρώ» Τατσόπουλος του ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει το αίμα του πίσω για το κάποτε αρνητικό της σχόλιο γι’ αυτόν. Οι ευαισθητοποιημένοι και ενσυνείδητοι πολίτες θα γράψουν στα κοινωνικά δίκτυα «καλά να πάθει, αφού μίλαγε με τον Κασιδιάρη». Και λοιπά και λοιπά.



Αυτό που δεν καταλαβαίνουν όλοι αυτοί είναι ότι, δυστυχώς, δουλεύουν για τον Μιχαλολιάκο και στην πράξη όντως «υποστηρίζουν τον νεοναζισμό στην Ελλάδα». Έχοντας τόσες δεκαετίες τα σκήπτρα της επιβολής του δημοσίου λόγου, οι τελετάρχες του αριστερού ιερατείου αδυνατούν να αντιληφθούν ότι αυτά σταδιακά τους φεύγουν απ΄ τα χέρια και ότι ο κόσμος αντιδρά επιθετικά στην επιβολή των αντιλήψεών τους. Όπως ο κόσμος αντέδρασε στην προσπάθεια ανάδειξης της κασιδιαροχτυπημένης Κανέλλη ως περίπου θύματος του Ολοκαυτώματος (αφήστε που έτσι η έμπειρη Κανέλλη κατ΄ ουσίαν εκπαίδευσε τον άπειρο Κασιδιάρη στους κανόνες της τηλεόρασης, αφού πλέον θα είναι πιο προσεκτικός), έτσι τώρα η 23χρονη παρ’ ολίγον ολυμπιακή αθλήτρια κατέστη εθνική ηρωίδα ενάντια σε ένα καταπιεστικό «σύστημα», νομιμοποιώντας την (φερόμενη) στήριξη στην Χρυσή Αυγή από δημόσιο πρόσωπο: πλέον δεν θα είναι ταμπού. Μπροστά στην τηλεοπτική εικόνα του φωνακλά Μιχαλολιάκου με το κωμικά φαρδύ κουστούμι, οι αιμοδιψείς αριστεροί της εγχωρίου συλλογικής μας Πράβδα μοιάζουν όλο και περισσότερο επικίνδυνοι και ο Μιχαλολιάκος, δυστυχώς, όλο και πιο συμπαθής στις μάζες. Όσο η Χρυσή Αυγή αποκρύπτει το πραγματικό αποκρουστικό της πρόσωπο, τόσο η ιδεολογική τρομοκρατία αποκαλύπτει το δικό της. Έχουμε γράψει και αλλού στο Antinews ότι όλα αυτά θέτουν τις βάσεις για έναν μελλοντικό δικομματισμό ΣΥΡΙΖΑ-Χρυσής Αυγής, ο οποίος θα ήταν το χειρότερο δυνατόν σενάριο για την Ελλάδα. Η εδώ προσπάθειά μας να καταστούν σαφή τα γεγονότα δεν σχετίζεται με οποιαδήποτε δικαιολόγηση της Χρυσής Αυγής, αλλά με τον πανικό μπροστά στο ενδεχόμενο να ηγεμονεύσουν οι ελαφρώς παραλλαγμένες σβάστικες στον δημόσιο χώρο και λόγο.

(Εν τω μεταξύ, έχει ενδιαφέρον το αδιέξοδο στο οποίο έφερε την κυβέρνηση η πρωτοβουλία του αυτοκρατορικού συζύγου Ισιδώρου Κούβελου. Αφ΄ ης στιγμής το ζήτημα βγήκε εκτός συνόρων, ήτοι μετά τον αποκλεισμό της αθλήτριας από τον Σύζυγο, ήταν ήδη χαρακτηρισμένο ως «ρατσιστικό». Αν η κυβέρνηση αντιδρούσε, τα διψασμένα για ελληνικό αίμα διεθνή ΜΜΕ θα την κατεδίκαζαν ως προκρίνουσα τον ρατσισμό και τις ακροδεξιές τάσεις. Αν η κυβέρνηση σώπαινε, και δεδομένης της έκτασης που έλαβε το θέμα στην ελλαδική κοινή γνώμη, ο Σαμαράς θα υφίστατο σημαντική προσωπική φθορά σε μια κρίσιμη στιγμή «αξιολόγησης» – γιατί ποιός θα προσλάμβανε την φθορά, ο Αβραμόπουλος, ο Παναγιωτόπουλος ή ο Λυκουρέντζος; Μία ή άλλη, ένας άνθρωπος κερδίζει μακροπρόθεσμα απ΄ όλο αυτό. Ντόρα, εσύ;)

Στο χατζηστεφάνειο “Dear @ProcterGamble, if you are supporting @papaxristoutj as your #Olympics ambassador, you support neonazism in #Greece”, το Antinews απαντά: “Dear @Debtocracy and @Catastroika fans, if you are supporting @xstefanou, you support ideological terrorism, censorship and character assasination in #Greece. @papaxristoutj”. Όχι για να πιάσει τόπο, αλλά έστω ώστε η αλήθεια να λέγεται.

 Αστυάναξ Καυσοκαλυβίτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 31/07/2012 19:42:16

    Τι να πει κανεις; Μισω τον Φασισμο και γι΄αυτο μισω και αυτους που ... εκδικηθηκαν την Παπαχρηστου. Το λεω και παντα θα το λεω, μακρυα απο μενα η Χ.Α, αλλα ειμαι πραγματι Δημοκρατης και δεν διακατεχομαι απο συνδρομα μισαλοδοξιας!!!

  2. τάσος avatar
    τάσος 31/07/2012 20:02:20

    δεν έχετε βάλει την απάντηση της procter & gamble όπου του λένε πως τερματίζουν τη συνεργασία με την παπαχρήστου.

  3. NICK avatar
    NICK 31/07/2012 20:07:51

    αιμοδιψεις δεν είναι οι αριστεροί.

    αιμοδιψείς είναι αυτοί που υπούργευαν όταν ο διαδηλωτης Κοτζαρίδης πέθανε την 20-10-2011, όταν ο διαδηλωτής Καυκάς βρισκόταν μια βδομαδα σε κώμα μετα τη γκλομπιά που δεχτηκε την 12-5-2011, όταν ο φωτορεπόρτερ Κυπραίος έχασε για πάντα την ακοή του , από τη χειροβομβίδα κρότου λαμψης που δεχτηκε καταπρόσωπο την 28-6-2011.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ NICK 31/07/2012 20:31:56

      Αυτά είναι θέσφατα για σας τους εθνομηδενιστές? Τα ίδια αναμασάτε συνεχώς. Έχετε γίνει φουλ συστημικοί. Ελπίζω σε κυβέρνηση τσίριζα, προκειμένου ο λαός να σας σιχαθεί εντελώς.

      • Ανώνυμος avatar
        Ανώνυμος @ Θησειώτης 01/08/2012 17:44:23

        Θέλεις, δηλαδή, ο λαός να γίνει εκδικητικός και να τούς ανταποδώσει το μίσος, που εκείνοι νιώθουν γι αυτόν; :-)

      • NICK avatar
        NICK @ Θησειώτης 01/08/2012 20:43:09

        εθνομηδενιστές;;;;;;;;;;;

        όταν όλοι ξερουν την ιστορία του ΕΑΜ και την ιστορία του δοσιλογικού Αστισμού;;;;;;;;;;;

        όταν όλοι βλεπουν ποιος φωναζει "έξω από την ΕΕ" και ποιοι είναι υποτακτικοί στην ΕΕ;;;;;;;;;;;;

        Μόνο σε ένα πραγμα συμφωνούμε. στην ανάγκη για κυβερνηση ΣΥΡΙΖΑ. είναι η τελευταία αυταπάτη που θα σπάσει πριν ο εργαζόμενος λαός στραφεί εκεί που είναι μόνο η λύση: στους κομμουνιστές: ΚΚΕ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ

        • Θ.Δ. avatar
          Θ.Δ. @ NICK 02/08/2012 05:06:19

          Το συστημα κομματικης προπαγανδας και πλυσεων εγκεφαλου λειτουργει τελεια!Μπραβο Αλεκα!Σου βγαζω το καπελο!Ουτε ρομποτακι να ηταν!

          • NICK avatar
            NICK @ Θ.Δ. 03/08/2012 22:16:45

            εάν το μόνο που έχεις να αντιτάξεις είναι χαρακτηρισμοί και σε όλα τα άλλα που εθιξα το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ,τότε΄απλώς αποδεικνύεται ότι το δίκιο είναι με το μέρος των κομμουνιστών .απλά πράγματα.

    • Θ.Δ. avatar
      Θ.Δ. @ NICK 31/07/2012 20:33:02

      Δηλαδη η 17 Νοεμβρη που σκοτωσε ενα σωρο κοσμο και αυτοι που εκαψαν τους υπαλληλους και το αγεννητο βρεφος στη μαρφιν ηταν δεξιοι?
      Γιατι αιμοδιψεις σιγουρα ηταν!
      Ο ΔΣΕ δηλαδη δεν ηταν αριστερος?Γιατι απο αιμα ηπιε τονους και μαλιστα με νεροσωληνα!Μαλλον ΔΣΕ θα σημαινει..."δεξιος στρατος Ελλαδος".
      Τελικα ολα εχουν μια εξηγηση!

      • NICK avatar
        NICK @ Θ.Δ. 01/08/2012 20:50:18

        1) Για 17 Ν: ο Λένιν και ο Τρότσκι, γενικά το ρεύμα του μπολσεβικισμού, είχαν απορρίψει πλήρως την ατομική τρομοκρατία, με πλήθος άρθρων και παρεμβάσεων και βεβαίως με την πρακτική τους, που προωθούσε μόνο τη συλλογική οργανωμενη παλη του εργαζομενου λαού. αυτά είναι πασίγνωστα. έπρεπε να τα ξέρεις.

        2) για τη Μαρφίν: είναι προφανές ότι επρόκειτο για προβοκατσια.

        3) για το ΔΣΕ: ήταν αναγκαστική και δικαιολογημενη επιλογή των κομμουνιστών μετά την επιλογή του αστισμού να τους κηρύξει ανελέητο εμφύλιο πόλεμο (βλ. 3 Δεκεμβρη 1944, λευκη τρομοκρατία μετά τη Βαρκιζα)

        • Θ.Δ. avatar
          Θ.Δ. @ NICK 02/08/2012 05:04:49

          1) Με ατομικη τρομοκρατια θα ασχολουνται οι μεγαλοσφαγεις?Αυτα ειναι για αποτυχημενους επαναστατες-ψιλικατζηδες σαν τον Ξηρο!Ντροπη!
          2) Κοιτα να απαλλαγεις απο την συνομωσιολογολαγνεια και να δεις την πραγματικοτητα οσο σκληρη και να ειναι.Εκτος εαν αυτο υπαγορευει η κομματικη προπαγανδα!
          3) Εδω εξηγουνται ολα!Η πλυση εγκεφαλου πετυχε απολυτως!Ακομα ενα κοκκινο ρομποτ!Ουτε η αλεκα δεν θα τα ελεγε ετσι!

          • NICK avatar
            NICK @ Θ.Δ. 03/08/2012 22:24:23

            1) στην εποχή του ιντερνετ ζούμε,με ενα γρηγορο γκουγκλαρισμα θα δεις πόσο αναίμακτη ήταν η κατάληψη της εξουσίας από τα Σοβιετ -στα οποία οι Μπολσεβικοι πλειοψηφούσαν- την 25 Οκτωβριου 1917 και θα αντιληφθείς γιατί ο όρος "μεγαλοσφαγείς" για την ηγεσία των Μπολσεβικων είναι τελειως ανιστόρητος.

            2) η πραγματικότητα είναι ότι οι κομμουνιστες είναι δίπλα στον εργαζόμενο λαό μερα νυχτα και ποτε δε θα εκαναν το έγκλημα το οποιο υπαινίσσεσαι.η πραγματικότητα είναι ότι το εν λόγω έγκλημα ωφελησε μόνο τους Μνημονιακούς. αυτη είναι η πραγματικότητα. επομενως αυτός που απογειωνεται από την πραγματικότητα και συνωμοσιολογεί είσαι εσύ ,όχι εγω.

            3) μόνο χαρακτηρισμοί. για την ουσία απολύτως τιποτα. απολύτως αποκαλυπτικό

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ NICK 31/07/2012 20:47:11

      Oταν η ζαρντινιέρα έβγαζε πρύτανη τον Μυλόπουλο...........!!!!!!!!!!!!

      • Θ.Δ. avatar
        Θ.Δ. @ Σχετικά Ασχετος 31/07/2012 20:56:12

        Ετσι εξηγειται και το γιατι ο Μυλοπουλος εχει γεμισει το ΑΠΘ με ζαρντινιερες και λεει πως το κανει (δηθεν) για οικολογικους σκοπους!

    • anonymous avatar
      anonymous @ NICK 31/07/2012 22:05:28

      Θ.Δ. και Θησειώτη δεν έχετε καταλάβει το εξής απλό. Η αριστερά χρηματοδοτείται από το εξωτερικό για να κρατάει τη χώρα διχασμένη.

  4. ν avatar
    ν 31/07/2012 20:25:35

    oi νεορατσιστες ( εχθρευονται οτιδηποτε εθνικο η οτιδηποτε υπονοει εθνικο) ειναι εξ ισου επικινδυνοι οσο και οι ρατσιστες

  5. sakis avatar
    sakis 31/07/2012 20:34:59

    Σήμερα λοιπόν έχοντας -υποτίθεται- επιλύσει όλα τα προβλήματα που απασχολούν τον τόπο μας και την ανθρωπότητα, βρισκόμαστε ενώπιον του φάσματος μίας «φοβερής απειλής»: του ρατσισμού και της ξενοφοβίας. Η κοινωνία μας απειλείται όχι από τη σήψη, τη διαφθορά, την ανεργία, την αναξιοκρατία, την εργοδοτική ασυδοσία, την διάλυση του κοινωνικού ιστού, την αλλοίωση της δημογραφικής σύνθεσης του τόπου μας, τις επιβουλές των γειτόνων μας, την πολιτική ρευστότητα στα Βαλκάνια, τον αμερικανικό ιμπεριαλισμό. Όχι. Δεν υπάρχουν τέτοιου είδους προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε ή τουλάχιστον δεν είναι τα πλέον φλέγοντα.
    Τα μείζονα προβλήματά μας είναι ο ρατσισμός, η ξενοφοβία, η «ομοφοβία» και πρωτίστως ο εθνικισμός (ο αλβανικός εθνικισμός αποτελεί εξαίρεση). Η οποιαδήποτε αναφορά στην πατρίδα, στο λαό ή στο έθνος μας συνιστά «ρατσισμό». Έτσι «ρατσιστές» θεωρούνται κατά κάποιο τρόπο όχι μόνον οι ακροδεξιοί ή όσοι θεωρούν ότι υπάρχουν φυλές ανώτερες και κατώτερες, αλλά και οι ανήκοντες στην πατριωτική Αριστερά. Η ύπαρξη ωστόσο οργανώσεων που όντως εκφράζουν ρατσιστικές ιδέες και κυρίως η πραγματοποίηση «ρατσιστικών» επιθέσεων κατά ξένων μεταναστών (άγνωστο από ποιους) κατά το τελευταίο διάστημα αποτελούν το άλλοθι για τη δραστηριοποίηση των λεγόμενων «αντιρατσιστικών» και «αντιφασιστικών» οργανώσεων. Τα όποια κρούσματα ρατσιστικής βίας προβάλλονται με «υπερβάλλοντα ζήλο» από τα καθεστωτικά ΜΜΕ (τη στιγμή που οι εγκληματικές πράξεις που διαπράττονται από αλλοδαπούς υποβαθμίζονται συστηματικά ή αποσιωπώνται), με σκοπό την δημιουργία ενός κατάλληλου κλίματος για τη συνεχή τροφοδότηση της «αντιρατσιστικής» εκστρατείας.
    Έτσι ακούγονται μισαλλόδοξες φωνές που λένε ότι θα πρέπει να παταχτούν οι «φασίστες» νομικά (1) ή και δια της βίας (2). Διακηρύσσουν δε το δόγμα: «καμία ελευθερία στους εχθρούς της ελευθερίας»! (Βεβαίως το ποιος ορίζεται κάθε φορά «φασίστας» ή «ναζί», από ποιόν και βάσει ποιών κριτηρίων παραμένει ασαφές και νεφελώδες...) Έτσι λοιπόν κάποιοι με πρόσχημα την καταπολέμηση του «αυγού του φιδιού» θέλουν να μας στερήσουν τα ατομικά και συλλογικά μας δικαιώματα, την ελευθερία σκέψης και γνώμης, ακόμη και το δικαίωμα του συνέρχεσθαι, κυρίως μέσα από τη διοργάνωση αντισυγκεντρώσεων
    Αλλά όλα κι όλα όταν επισκέφθηκε ο Τούρκος φασίστας,εθνικιστής των γκρίζων λύκων του 3ου κόμματος της Τουρκίας δεν ακούστηκε κάποια ανακοίνωση από τους ''υπερδημοκράτες'' ''αντιφασίστες'' της δημαρ ή του συριζα αλλος φασισμός είναι ο Τουρκικός,ο Αλβανικός και οΣκοπιανός και άλλος ο Ελληνικός;Πέφτει το δούλεμα της αρκούδας βλέπω

  6. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 31/07/2012 20:43:18

    Οι καλύτεροι "στρατολόγοι" της Χ.Α. είναι οι διάφοροι Τατσόπουλοι,Χ'στεφάνου και Κούβελοι. Η Βούλα έχει την συμπάθεια όλων μας όση χολή και να ρίξουν σε μια κοπέλα 23 χρονών που από το πρωϊ μέχρι το βράδυ επί σειρά ετών έχυσε ιδρώτα και καμμιά φορά και αίμα για πετύχει την συμμετοχή της στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός αυτό των Ολυμπιακών Αγώνων.Και έρχονται οι διορισμένοι "άρχοντες", που εντελώς τυχαία ξεχνάνε να δηλώσουν και κανένα Εκατομμυριάκι και χωρίς καμμιά απολογία γκρεμίζουν τα όνειρα ενός κοριτσιού.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Γιώργος Γκ. 01/08/2012 10:21:04

      Την δικιά μου πάντως συμπάθεια δεν την έχει κανένας ΧΑτης Στον υπόνομο και γρήγορα!

  7. Nik avatar
    Nik 31/07/2012 20:45:03

    Ωραίο! Από τα πιο εύστοχα σχόλια για την αριστεροφροσύνη που μας κρατά υπανάπτυκτους.

  8. Θ.Δ. avatar
    Θ.Δ. 31/07/2012 20:46:31

    Πισω απο αυτον τον Χατζηστεφανου και τα γραπτα του βρισκονται αλλοι.
    Ολα αυτα εχουν εντολοδοχο και χορηγο.
    Βασικα τι ακριβως ειναι ο κυριος Χατζηστεφανου?Ποια ειναι η ιδιοτητα του (εκτος απο επαγγελματιας αντι-ρατσιστης) ?
    Μην μου πειτε πως ειναι ο...καθηγητης σε ενα παρακμιακο-εκπορνευτικο και ακρως ρατσιστικο (ναζιστικης εμπνευσεως) ρεαλιτι σοου οπου οποιος δεν ηταν πανεμορφος και δεν ειχε σουπερ κορμαρα (ασχετα αμα ειχε καλη φωνη) τον ετρωγε η μαρμαγκα!
    Που φωναζε στους μαθητες του: Ξερεις ποιος ειμαι εγω ρε?
    Και εβριζε καποια κυρια ως...Βλαχαρα και εξηνταρα!Αυτο δεν ειναι ρατσισμος απεναντι στους βλαχους και τις εξηνταρες?

    • livas avatar
      livas @ Θ.Δ. 31/07/2012 23:09:37

      Μιλάτε για άλλον Χ''στεφάνου, αγαπητέ...
      Δεν είναι ο γνωστός σε εσάς από την παρακμιακή τηλεόραση, αλλά ένας γνωστός στα διεθνή μέσα 'Ελληνας δημοσιογράφος που εργαζόταν στον σκάι κι όταν κατάλαβε που πήγαινε το πράγμα σηκώθηκε κι έφυγε.
      Καλό θα ήταν -κι απευθύνομαι στον αρθρογράφο- να μην προσπαθούμε να ρίξουμε το φταίξιμο για όποια, πιθανώς, λάθος απόφαση σε έναν ιδιώτη που εξέφρασε και διατύπωσε δημόσια την άποψή του.
      Εξάλλου, απ' ό,τι φαίνεται, το κλάμα και οι συγγνώμες της Παπαχρήστου δεν απευθύνονταν σε εμάς, τους υπόλοιπους Έλληνες, αλλά περισσότερο ή και αποκλειστικά στους χορηγούς της, που έπαψαν τη χορηγία τους· και αυτό δεν περιποιεί τιμή ούτε σε αυτή, ούτε σε όσους επιχειρούν επίμονα να δικαιολογήσουν τις άτοπες για αθλήτρια, που εκπροσωπεί τη χώρα και, συνεπώς το λαό, συνεχείς αναρτήσεις της στα κοινωνικά δίκτυα.
      Εν τέλει, έπρεπε να ξέρει ότι στους ολυμπιακούς αγώνες κι αλλού στο εξωτερικό φέρει το εθνόσημο, που δεν είναι ούτε του Κασιδιάρη, ουτε της Χ.Α., ούτε της δεξιάς, ούτε της αριστεράς, αλλά όλων μας!

  9. Προφήτης avatar
    Προφήτης 31/07/2012 20:48:30

    Ρε το χρεωκρατικό κομμουνιστάκι που αγαπάει τις πολυεθνικές...
    Αγαπάει και τους Τούρκους, και πήρε μέρος στην προβοκάτσια Νταβούτογλου με το Μαβι Μαρμαρά.
    Κάτι παραπάνω ήξεραν οι μεταπολεμικοί ...

    Σύμπτωση : Όλο το δημοσιογραφικό ΚΚΕ έχει περάσει από το αλαφουζέϊκο.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Προφήτης 31/07/2012 22:00:20

      Κάτι παραπάνω ήξεραν οι μεταπολεμικοί …

      Οι μεταπολεμικοί μπορεί να ήταν σκληροί αλλά είχαν ένστικτο αυτοσυντήρησης. Τυχαίο που η Ελλάδα σημείωνε τους δεύτερους μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης παγκοσμίως με την αριστερά σε "διακοπές"; Μόλις τελείωσαν οι "διακοπές" μπήκαμε σε τροχιά χρεοκοπίας και εν τέλει χρεοκοπήσαμε.

      • antikatathlipsi avatar
        antikatathlipsi @ anonymous 31/07/2012 23:09:03

        Δεν μπορώ να αξιολογήσω το ένστικτο των "μεταπολεμικών", μπορώ όμως να καταγράψω αυτό που εισπράτω απο το ένστικτο των "μεταπολιτευτών". Ότι δεν κατάφεραν κυβερνώντας κατά μόνας το πέτυχαν όταν συνένωσαν τις δυνάμεις τους.

  10. communi avatar
    communi 31/07/2012 20:54:35

    Τον Τσίριζα τον γνωρίζουμε από το 1920, με την μορφή του ΚΚΕ πρώτα, μετά σαν ΕΔΑ, ΚΚΕ Εσωτερικού, συνασπισμός Τσίριζα. Μου προξενεί εντύπωση και πολλά ερωτηματικά ο πόλεμος από όλο το φάσμα του πολιτικού μεταπολιτευτικού συστήματος στην ΧΑ. Τουλάχιστον η ΧΑ δεν είναι ανθέλληνες όπως οι Τσιριζίτες και οι λοιπές «προοδευτικές και δημοκρατικές δυνάμεις».

    • antikatathlipsi avatar
      antikatathlipsi @ communi 03/08/2012 16:07:44

      "Συριζέοι" κ. συνάδελφε, για την ακριβή έκφραση.
      Και οι απλά φωνασκούντες ή τσιρίζωντες μπουμπούκοι και λοιπά κατάλοιπα, ας πάνε στο διάολο και ακόμα παραπέρα.

  11. Θ.Δ. avatar
    Θ.Δ. 31/07/2012 21:09:23

    Απλα η αριστερα αποτελει την "ιερη αγελαδα" του εθνους και ολοι ειναι υποχρεωμενοι να την υποστηριζουν απεναντι στους εχθρους της.
    Και η αληθεια ειναι πως την φοβουνται πολυ (ειδικα η Ν.Δ.).

  12. Ανεμομαζώματα avatar
    Ανεμομαζώματα 31/07/2012 21:17:00

    Τελικά την εντολή του αποκλεισμού περιχαρής -περιχαρής την έδωσε ο Χατσητάδε ; Αυτός αποφάσισε ; Αυτός κυβερνά ;

    Έλεος !!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ανεμομαζώματα 31/07/2012 22:54:41

      Λεγεται οτι πρωτο εθεσε ζητημα το Αλ Τζαζηρα.Αλλα ο Χατζηστεφανου ειναι συνεργαζομενος με τις αραβικες οργανωσεις λογω Γαζας και Χαμας.

  13. Aris. A avatar
    Aris. A 31/07/2012 21:23:20

    Ενας πρωθυπουργός που φοβάται να αντιπαρατεθεί με τον Χατζηστεφάνου απλά δεν κάνει για πρωθυπουργός.

    Δηλαδή με ποιον να περιμένουμε να αντιπαρατεθεί αν φοβάται τον Χατζηστεφάνου.

    Θυμάμαι ότι η περίπτωση Κεντέρη Θάνου λίγο πριν την Ολυμπιάδα του 2004 κατέδειξε τις μεγάλες αδυναμίες και τα φοβικά σύνδρομα της κυβέρνησης Καραμανλή που όλοι ξέρουμε που την οδήγησαν.

    Τότε η κυβέρνηση άφηνε επί μέρες να σέρνεται το θέμα και να σπιλώνεται η χώρα χωρίς καμία αντίδραση χωρίς να πάρει καμία πρωτοβουλία για να επιστρέψει η δημοσιότητα στην άψογη ελληνική διοργάνωση των αγώνων και στα θετικά σχόλια που έπρεπε να αποκομίσουμε ως χώρα.

    Η απραξία συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια με αποτέλεσμα κυβέρνηση και στελέχη της να γίνουν έρμαια του κάθε Αναστασιάδη.

    Κυβέρνηση και κόμμα που δεν έχει δυνάμεις και όρεξη να δώσει μικρές και μεγάλες μάχες δεν έχει καμία τύχη.

    Η ανυπαρξία της σημερινής κυβέρνησης στα μικρά δηλώνει και την αδυναμία της να συγκρουστεί αύριο για τα σοβαρότερα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Aris. A 31/07/2012 23:16:29

      Στο συγκεκριμενο τομεα δεν εχεις δικιο.Απο τη στιγμη που το θεμα εφθασε στη ΔΟΕ δεν ηταν πια εσωτερικα ελληνικο.
      Θα υπαρξουν αλλες αφορμες για συγκρουσεις και εκει θα δουμε.

  14. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 31/07/2012 21:49:46

    Συμφωνώ και επαυξάνω με (σχεδόν) όλους ειδικά με Γιώργο Γκ., Θ.Δ., Προφήτη, Communi κλπ. Ο.Κ. το θέμα με την Βούλα (δυστυχώς) έληξε,με δυσάρεστα αποτελέσματα γιά την Ελλάδα(γιά άλλη μιά φορά) Ομως έληξε. Πέστε μου τώρα τι μέλλει γενέσθαι με τον Αρμαγεδώνα τών Πολιτικών προσφύγων από Συρία πού οσονούπω θα καταφθάσουν ...Εκατοντάδες χιλιάδες πήγαν ήδη Τουρκία... Αυτό το κακό πώς μπορούμε να το προλάβουμε ;;;

  15. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/07/2012 22:28:39

    Να κατατεθεί μήνυση κατά του Άρη Χατζηστεφάνου για ψευδή καταμήνυση, για τη συκοφαντική δυσφήμιση και το διασυρμό της αθλήτριας. Αυτό απαιτεί κατάθεση της μήνυσης από την ίδια την αθλήτρια γιατί είναι αδίκημα που διώκεται κατ´ έγκληση

  16. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/07/2012 22:31:03

    Επίσης πρέπει ένας ή ομάδα με αδένες να τον καταγγείλει επισήμως στην ΕΣΗΑ ώστε να περάσει πειθαρχικό. Μην το αφήσουμε έτσι. Δεν μπορεί αυτή η κυριαρχία της αριστεράς να επιβιώνει. Να τελειώνουμε με τον αριστερό φασισμό

  17. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 31/07/2012 22:34:32

    .."..Για να μπορέσεις να φτάσεις μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες, πρέπει να μην υπάρχει κάτι άλλο στην ζωή σου, να έχεις δοθεί ολόκληρος.."
    Σοφά λόγια.

  18. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/07/2012 22:42:52

    Για να είμαστε δίκαιοι θα φανεί τι σκοπεύει να κάνει η κυβέρνηση όταν απαντηθούν σχετικές ερωτήσεις που έχουν κατατεθεί στη βουλή για το θέμα

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/07/2012 22:52:43

    Aρχικα πρεπει να πληρωσει ο Χατζηστεφανου.Ο τυπος αυτος συμμετεχει σε εκστρατειες αντιθετες με την πολιτικη της χωρας οπως στο καραβι για τη Γαζα.
    Εαν εκανε ενας δεξιος παρομοια κολπα θα ακουγαμε οτι "ασκει ιδιωτικη εξωτερικη πολιτικη".
    Την επομενη φορα λοιπον να ειδοποιηθουν οι Ισραηλινοι οτι δεν χρειαζεται να ειναι ελαστικοι μαζι του.

  20. Basilhs.p avatar
    Basilhs.p 31/07/2012 23:04:21

    Δεν ειναι μονο αυτός ο τιμωρός. Ήταν και άλλοι που έστελναν διάφορα tweets στην samsung για να αποκλείσει την αθλήτρια.

    Ειναι ο Πάνος Παπαδόπουλος που θα ξαναχτίσει την Ελλάδα
    όπως φαίνεται εδώ: h**p://www.bbc.co.uk/news/business-18101399

    Ο Πάνος Παπαδόπουλος, twitter.com/panosjee, ο επιτυχημένος προγραμματιστής και επιχειρηματίας μπορεί να...

    κοροιδεύει την Βουλα γιατί δεν ξέρει καλή ορθογραφία:

    Panos Papadopoulos ‏@PanosJee
    @YGCSterg @papaxristoutj ας γράφει πρώτα σωστά ελληνικά και βλέπουμε

    Να την κοροιδεύει οτι είναι ειναι εθνικίστρια και όπως οι περισσότεροι εθνικιστές προτιμουν τα χρήματα απο τα ψεύτικα ιδεώδη τους και για αυτό αγωνίστηκε με την Φενερ:

    Panos Papadopoulos ‏@PanosJee
    @papaxristoutj like most nationalists they prefer money than their fake ideals that’s why she joined a Turkish team h**p://www.contra.gr/Sports/TrackandField/voula-papaxrhstoy-xaroumenh-poy-tha-agwnistw-me-th-fener.1741100.html …

    Να την δινει στην Sumsung και να την κατηγορεί στην Sumsung οτι η αθλήτρια είναι ρατσίστρια και υποστηρίζει την βια γιατί είχε ανεβάσει μια φωτογραφία ενός πιστολιού με την κλασική μάρκα “Μολών Λαβε”

    Panos Papadopoulos ‏@PanosJee
    @SamsungHellas good job sponsoring a racist athlete @papaxristoutj that supports violence h**ps://twitter.com/papaxristoutj/status/225627924324290561 … cc @olympics @iocmedia

  21. elerosso avatar
    elerosso 31/07/2012 23:07:19

    Άκουσε με λίγο αγαπητέ Ελληναρά: Το πρόβλημα δεν είναι αν η Βούλα είναι ή δεν είναι ρατσίστρια ή φαν της Χρυσής Ομελέτας. Το πρόβλημα είναι ότι απλά παραβίασε έναν κανονισμό, οπότε πρέπει να υποστεί τις οποίες συνέπειες. Μόνο αυτό και τίποτα άλλο. Αν η Βούλα είναι «παιδί του στίβου» που δεν έχει χρόνο για διάβασμα ή για να καλλιεργηθεί, ή αν είναι όντως ξενοφοβική, είναι δικό της πρόβλημα το οποίο το διαχειρίζεται όπως θέλει. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως δεν το έχει η Βούλα, αλλά εσύ που δεν μπορείς με καμία Παναγία να κατανοήσεις την έννοια του «κανονισμού». Όχι αυτόν της ΔΟΕ στον οποίο εμπίπτει και ο αποκλεισμός της Βούλας, αλλά την ευρύτερη σημασία που εξυπηρετεί ένας οποιοσδήποτε κανονισμός.
    Aλιευμένο από εδώ:http://ellinaki.blogspot.gr/ και μόνο για τους πνευματικά ενήλικες...
    Ο κανονισμός, κοινός για τους 15.000 αθλητές, που συμμετέχουν παρατίθεται εδώ: http://www.olympic.org/Documents/Various/MODERATION-GUIDELINES-FOR-SOCIAL-FINAL.pdf

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ elerosso 31/07/2012 23:12:38

      Ακου και εσυ ομως εξυπνε.Δεν εγινε στο Λονδινο αυτο για να υποκειται στον κανονισμο.Εγινε στην Αθηνα πριν απο τους Αγωνες.Για ποσο χρονικο διαστημα πριν ή μετα τους Αγωνες ισχυουν οι κανονισμοι τους;Αγνωστον.
      Κανεις απο το Λονδινο δεν θα επαιρνε χαμπαρι ενα τουιττερ μιας αγνωστης αθλητριας αν δεν την καρφωνε ο ρουφιανος.

    • avanti avatar
      avanti @ elerosso 01/08/2012 10:31:36

      Πως τολμάς να μιλάς έτσι, ποιός νομίζεις ότι είσαι? Οχι δεν θα σε ακούσω αγαπητέ ανθελληναρά, γιατί απλούστατα αυτά τα οποία λες είναι το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ.

    • akenaton avatar
      akenaton @ elerosso 01/08/2012 13:31:22

      Συγνώμη αλλά διαβάζοντας για πρώτη φορά τον κανονισμό της ΔΟΕ για τους αθλητές των Ο.Α. έχω την αίσθηση πως η συγκεκριμένη αθλήτρια με τα συγκεκριμένα tweets και φωτογραφίες που ανάρτησε, τον παραβίασε σε πάνω από ένα σημείο. Αυτά.

  22. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 31/07/2012 23:18:18

    τελικά δεν είναι τυχαίο το ποιά έννοια έχει πάρει η λέξη "πουστιά" στη καθομιλουμένη.

  23. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 31/07/2012 23:21:23

    Ημαρτον

  24. Θ.Δ. avatar
    Θ.Δ. 31/07/2012 23:22:04

    Καταλαβα!Ειναι αυτος που εργάστηκε για πέντε χρόνια στην Ελληνική Υπηρεσία του BBC ως ραδιοφωνικός παραγωγός στο Λονδίνο και ως ανταποκριτής στην Κωνσταντινούπολη. Εκεί έγραψε και το βιβλίο: «Τουρκία: Ανατολικά της ΕΕ».
    Και μετα στην Ελλάδα δημοσίευσε το δεύτερο βιβλίο του με τίτλο «Δεκέμβρης ’08: Ιστορία ερχόμαστε… κοίτα τον ουρανό» για την ελληνική εξέγερση του Δεκέμβρη.

  25. Έξοδος avatar
    Έξοδος 31/07/2012 23:27:04

    Ψάξετε που πήγε πρώην πασόκα πριν τις εκλογές κ θα έχετε μία άκρη. Αντίστοιχα αναρωτηθείτε κ για την άκρα δεξιά....

  26. Εύα avatar
    Εύα 31/07/2012 23:32:38

    ''Η ηθολογία είναι ο κλάδος της ζωολογίας που μελετά τη συμπεριφορά των ζώων. Εμφανίστηκε τη δεκαετία του 1930 με τις εργασίες των ζωολόγων Κόνραντ Λόρεντς, Καρλ φον Φρις και Nikolaas Tinbergen, οι οποίοι απέσπασαν το βραβείο Νόμπελ Ιατρικής και Φυσιολογίας το 1973 για τις ηθολογικές μελέτες''...
    ...μήπως δεν ταιριάζει στην ανάρτηση; συγγνώμη...
    ΥΓ: Πολύ ωραία σύνθεση κειμένου Αστυάνακτα..

  27. Θ.Δ. avatar
    Θ.Δ. 31/07/2012 23:32:47

    Τωρα εξηγουνται ολα!Ενας ακομα επαγγελματιας αριστερος (σε ποστο δημοσιογραφου) που προστατευει τους αλλοδαπους και την ελληνικη κοινωνια απο τον ρατσισμο και την ξενοφοβια (sic)!
    Α ρε Σορος ποσους ακομα θα διορισεις σε αυτην την χωρα!
    Γιατι αποκλειεται ενας δημοσιογραφος να ασχολειται προσωπικα και να προσπαθει να θαψει μια αθλητρια κανοντας τον αγγελιοφορο των πολυεθνικων ωστε νΑ προστατεψει την φημη τους απο τον...νεοναζισμο μια κοπελας!
    Περασαμε και εμεις απο την δημοσιογραφια και ξερουμε τι εστι...αντιρατσισμος στα ΜΜΕ!

    • Εύα avatar
      Εύα @ Θ.Δ. 31/07/2012 23:41:50

      Αριστερός και πονάει για την πολυεθνική-χορηγό; πραγματικά μαχητής...

  28. George avatar
    George 31/07/2012 23:33:42

    Αγαπητέ, επειδή προφανώς θέλεις να λογίζεσαι σαν πνευματικά ενήλιξ, εξηγησέ και σε εμάς τα ανήλικα να καταλάβουμε που ακριβώς έγκειται ο ρατσισμός στο συγκεκριμένο (κακόγουστο ναι) σχόλιο της Παπαχρήστου?
    Που ακριβώς θεωρεί κατώτερους τους αλλοδαπούς μετανάστες?

  29. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ avatar
    ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 31/07/2012 23:40:05

    Τελικῶς οἱ κομμουνιστές, ἐκτὸς ἀπὸ (πλὴν ἐξαιρέσεων) φθονεροὶ καὶ κακόψυχοι (ἔχει εὐστόχως ἐπισημανθεῖ ἀπὸ μεγάλους διανοητὲς ὅτι τὸ κύριο ψυχολογικὸ ὑπόβαθρο τῆς ἰδεολογίας τοῦ κομμουνισμοῦ εἶναι τὸ κατώτερο αἴσθημα τοῦ φθόνου), εἶναι καὶ ἠλίθιοι (ἔχει ἐπίσης εὐστόχως ἐπισημανθεῖ ὅτι ἡ κυριότερη αἰτία τοῦ φθόνου εἶναι τὸ σύμπλεγμα κατωτερότητος).

    Στὰ σχόλιά μας, δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ ἐπεκταθοῦμε στὴν πολιτική, ἀλλὰ νὰ ἐμμείνουμε στὴν βρωμερή, ρουφιάνικη συμπεριφορὰ τοῦ Χατζηστεφάνου.

    Ὅσοι πάντως ἐμμένουν ἠλιθίως νὰ τονίζουν ὅτι οἱ κανονισμοὶ τῆς ΔΟΕ ἀπαγορεύουν τὸν ρατσισμό, θὰ ἔπρεπε νὰ μᾶς ποῦν, στὴν συγκεκριμένη περίπτωσι: α) ποῖος νομικὸς ὁρισμὸς τοῦ ρατσισμοῦ χρησιμοποιήθηκε, β) πῶς τὸ ἀνέκδοτο τῆς Παπαχρήστου (γιὰ αὐτὸ ἐκρίθη, ὅπως προκύπτει ἀπὸ τὶς ἀνακοινώσεις τῆς Ἑλληνικῆς ἀποστολῆς) ἐμπίπτει στὸν συγκεκριμένο ὁρισμό, γ) βάσει ποίων διαδικασιῶν καὶ μὲ ποῖον νομικὸ συλλογισμὸ ἐκρίθη τὸ (β), καί, δ) βάσει ποίων διαδικασιῶν καὶ μὲ ποῖον νομικὸ συλλογισμὸ ἐπεβλήθη ἡ συγκεκριμένη ποινὴ γιὰ τὸ (γ).

    Ἡ σταλινικὴ ἀπόφασις τῶν ἱεροεξεταστῶν τῆς πολιτικῆς ὀρθότητος μπάζει ἀπὸ παντοῦ, μὲ κάθε κριτήριο τοῦ εὐρωπαϊκοῦ νομικοῦ πολιτισμοῦ.

    (Κρίμα ποὺ ἡ κοπέλα δὲν ἔχει γνωστοὺς νομικούς. Ἡ ἀθλιότητα Χατζηστεφάνου, μάλιστα, δὲν εἶναι ὑπόθεσις ἁπλῶς γιὰ φτύσιμο, ἀλλὰ γιὰ ξεγυρισμένη ἀγωγὴ μὲ πολλὰ ψηφία στὸ ποσόν. Ἀλλὰ αὐτὲς εἶναι οἱ ἀγκυλώσεις τῆς κεντροδεξιᾶς. Ἐὰν θιγόταν ἡ ὑπόληψις κανενὸς ἀριστεροῦ θά ᾿χαν ξεσπαθώσει οἱ Κούρτοβικ καὶ οἱ Δημητράδες...)

  30. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ avatar
    ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 31/07/2012 23:44:41

    Ὅσο γιὰ τὴν πολιτικὴ διάστασι τοῦ πράγματος, μεταφέρω λόγια φίλου (καὶ προσυπογράφω):

    Mην υποτιμάς την υπόθεση.
    Χρησιμοποιούνε το κορίτσι σαν
    παράδειγμα εκφοβισμού.
    Να τι παθαίνεις όταν
    συμπαθείς την Χρυσαυγή.
    Απευθύνονται στην νεολαία -
    που τους μουτζώνει.
    Και επειδή δεν έχουν ούτε
    ένα επιχείρημα -
    ούτε έναν τρόπο να πείσουνε
    ότι μπορούνε
    αυτοί να αλλάξουνε τα
    πράγματα -
    να δώσουνε λόγο και νόημα
    στην οργή -
    καταφεύγουνε -
    όπως πάντα - σε αυτήν
    την χυδαία
    επίδειξη δύναμης και εξουσίας.
    Επειδή οι ίδιοι
    ξεβρακώνονται μπροστά στην
    εξουσία -
    νομίζουνε ότι και οι νέοι
    το ίδιο.
    Θα τρίβουνε τα μάτια τους με
    αυτό που έρχεται -
    για το οποίο είναι μόνοι
    υπεύθυνοι.

  31. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 01/08/2012 00:10:54

    Aγαπητέ,
    είσαι σε πλήρη αδυναμία να καταδείξεις με απλά λόγια που έγκειται το ρατσιστικό του σχολίου(δηλαδή που ενυπάρχει υποτίμηση των αφρικανών, εκτός αν αποτελεί υποτίμηση η διαπίστωση πως είναι πολλοί στην Ελλάδα οπότε έχουμε πρόβλημα συνεννόησης με βάση την κοινή λογική) και κατά συνέπεια η παραβίαση των κανονισμών .
    Πέραν αυτού , εντελώς υποκριτικά παραβλέπεις πως ο κ. Άρης Χατζηστεφάνου έδρασε ως κοινό καρφί. Και παραβίασε έναν άγραφο κανονισμό. Το παραβλέπεις. Γιατί το παραβλέπεις; Και η ηθική καταδίκη των καρφιών θα ξέρεις ασφαλώς πως είναι δεδομένη ανεξάρτητα από το ποιόν καρφώνουν.
    Ο κ. Χατζηστεφάνου καταγράφηκε ως "καρφί" και αυτή η ταμπέλα θα τον ακολουθεί για το υπόλοιπο της ζωής του.

  32. anonymous avatar
    anonymous 01/08/2012 00:22:17

    Αν ήθελε η κυβέρνηση να καλύψει θα κάλυπτε όπως άλλες κυβερνήσεις καλύπτουν τους αθλητές τους. Και το θέμα στη ΔΟΕ το στείλαμε εμείς με τα καμώματά μας.

  33. Nietzsche avatar
    Nietzsche 01/08/2012 01:03:50

    ΓΙΑΤΙ είναι αράνομη η απόφαση αποκλεισμού:

    Η επιβολή της ποινής του αποκλεισμού από την Ολυμπιακή Επιτροπή σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ε.Ο.Ε. έγινε από το Αρχηγείο της Ολυμπιακής Αποστολής στο Λονδίνο. Αυτό το Αρχηγείο δεν υφίσταται σαν διοικητικό όργανο και είναι ανίκανο να επιβάλει κυρώσεις.

    Σύμφωνα με την Αρχή της Νομιμότητας, η διοίκηση έχει μόνο τις αρμοδιότητες που της έχουν ανατεθεί. Από πουθενά δεν προκύπτει ότι στο Αρχηγείο της εκάστοτε Ολυμπιακής Αποστολής έχει ανατεθεί η αρμοδιότητα να αποκλείει αθλητές επειδή θεωρεί ότι προσβάλουν το Φίλαθλο ή το Ολυμπιακό ή το Άγιο Πνεύμα. Η απόφαση αποκλεισμού εξεδόθη από αναρμόδιο όργανο αν όχι καλύτερα ανυπόστατο όργανο κατά νόσφιση αρμοδιότητας και είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ. Αν θα έπρεπε να επιβληθεί ποινή αυτή θα έπρεπε να την είχε επιβάλει η Ε.ΦΙ.Π. και μετά την τήρηση των αρχών της προηγούμενης ακρόασης (αρ. 20 παρ. 2 Συντάγματος).

    Τι σημαίνει δηλαδή Αρχηγείο Ολυμπιακής Αποστολής;
    Από ποία διάταξη νόμου έχει προβλεφθεί η λειτουργία του.
    Πότε συγκροτήθηκε σε σώμα;
    Ποια διάταξη νόμου προβλέπει την επιβολή ποινών από αυτό;
    Ποία διάταξη προβλέπει τις παραβάσεις επί των οποίων επιβάλει ποινές;
    Με ποία προδικασία;
    Πότε συνεδρίασε;
    Με ποία μέλη;
    Πόσα ήταν παρόντα;
    Με ποία πλειοψηφία αποφάσισε τον αποκλεισμό;
    Τηρήθηκε η Αρχή της προηγούμενης ακρόασης;

    h**p://www.protagon.gr/?i=protagon.el.anagnwstes&id=17075

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ Nietzsche 01/08/2012 04:01:43

      Να προσθέσω κάτι που ξέχασα:

      Αν δεν ήταν τόσο όμορφη κοπέλα, δεν θα γινόταν τόσο ντόρος.

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Nietzsche 01/08/2012 17:49:55

        Λέω κι ἐγώ, θὰ τὸ σχολιάσει κανεὶς αὐτό;

      • Ανώνυμος avatar
        Ανώνυμος @ Nietzsche 07/08/2012 11:24:56

        Φρειδερίκο,

        Άρχισες να παρατηρείς τα κάλλη του ωραί(οτατ)ου φύλλου (τονισμένου και άνευ εισαγωγικών, λόγω Βούλας); Εσύ, ο μισογύνης; Τα ύστερα του κόσμου! :-)

  34. kommenos avatar
    kommenos 01/08/2012 04:42:35

    Παρόλο που έχω εκφράσει την αντίθεσή μου στη διαδικασία αποκλεισμού της αθλήτριας, επειδή έγινε με τον τρόπο που έγινε, ενώ η ίδια η Επιτροπή μας έπρεπε να είχε υψώσει ένα προστατευτικό τείχος για να μη συμβεί το γεγονός ή πάρει τέτοια διάσταση, δεν συμφωνώ και με την άλλη πλευρά, να μην πάθει δηλαδή τίποτα που μας εξέθεσε σαν χώρα.

    Δεν μπορώ να υιοθετήσω την άποψη "να μην υποστεί καμία ποινή" επειδή μια τέτοια άποψη μου φέρνει στο νου τον Κεντέρη το 2004. Μου φέρνει στο νου το επεισόδιο της μοτοσυκλέτας, μου φέρει στο νου τις ιαχές των φιλάθλων στο Ολυμπιακό Στάδιο "ΚΕΝΤΕΡΗΣ-ΚΕΝΤΕΡΗΣ" που έκαναν τους ξένους δρομείς προτού ξεκινήσουν, να απορούν αν αυτό ήταν "αποδοκιμασία" τους ή όχι. Ήταν τα αισθήματα ντροπής για τη στάση των συμπατριωτών μας, επειδή αυτό που μέτραγε γι' αυτούς ήταν "να τρέξει ο Κεντέρης". Αυτό θέλαμε, μετάλλια. Τα άλλα δεν μας ένοιαζαν.

    • DexMax avatar
      DexMax @ kommenos 01/08/2012 11:24:53

      Η κοπέλα δεν παρέβη κανέναν κανονισμό για να τιμωρηθεί...μεγάλη διαφορά με τους Θάνου-Κεντέρη που παρέβησαν τον κανονισμό για υποχρεωτικό dopping control όποτε και εφ' όσον ζητούταν...
      Εξάλλου δεν ήταν και η παμμέγιστη ελπίδα της Ελλάδος για κάποιο μετάλλιο σε αντίθεση με την ξεφτίλα του ντοπαρίσματος του πρωταθλητή Χονδροκούκη την υποθέση του οποίου επιμελώς και κακώς υποβάθμισαν...μία κοπέλα ήταν που θα πήγαινε και θα έδινε τον αγώνα της και ό,τι κατάφερνε...
      Όσο για το ποιος εξέθεσε τη χώρα ας ρωτήσουμε καλύτερα τον ρουφιάνο που έγειρε ολόκληρο θέμα εκ του μη όντος...
      Αλλά είπαμε οι αριστεροί ως μη κατέχοντες εθνική συνείδηση είναι πρόθυμοι να καταγγείλουν την Ελλάδα παντού και πάντα επί δικαίων και αδίκων θεμάτων...

  35. petros avatar
    petros 01/08/2012 08:54:45

    Ένα είναι το βασικό συμπέρασμα από όλα αυτά, γνωστό άλλωστε από την αρχαιότητα: Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της!

  36. kapavita avatar
    kapavita 01/08/2012 09:10:17

    Αντί να απολαμβάνουμε στους στίβους το γελαστό αυτό κορίτσι, μας επιβάλλουν τα μούτρα τους, όλοι αυτοί οι βλαμμένοι, που δεν λένε να φύγουν από το κάδρο της επικαιρότητας και μας "συντροφεύουν" ντε και καλά, με την γλοιώδη καραμουτσουνάρα τους. Ουστ ρε κοπρόσκυλα, τα βάλατε με την Ελληνίδα, πατριώτες της προοδευτικούρας, αιώνιοι σαχλαμάρες!

  37. Kimon avatar
    Kimon 01/08/2012 09:18:08

    Ρατσισμός είναι η θεωρία η οποία ισχυρίζεται ότι οι άνθρωποι κατηγοριοποιούνται βάσει των γονιδίων τους. Η κ. Παπαχρήστου δεν ανέφερε στο σχόλιο της κάτι σχετικό με την πνευματική κατάσταση των μαύρων. Συνεπώς είναι ψευδές και παραπλανητικό ότι πρόκειται για ρατσιστικό σχόλιο. Η αθλήτρια παρουσίασε την πραγματικότητα, ότι δηλαδή στην Ελλάδα η πληθυσμιακή σύνθεση αλλάζει και για αυτό την εξαφάνισαν. Στην αριστερό-φασιστική Ελλάδα, σκοπίμως οι δημοσιογράφοι, η «πνευματική» ελίτ και η πολιτική «ηγεσία», συγχέουν τις γονιδιακές ρατσιστικές θεωρίες με τον εθνικισμό. Ο εθνικισμός θεωρεί τις «κοινές πολιτιστικές αξίες ενός συνόλου ανθρώπων ως την υψίστη πολιτική αρχή» και δεν έχει καμία σχέση με τις γονιδιακές θεωρίες υπεροχής. Η κύρια πολιτική θέση του ναζισμού είναι ο αντιεβραισμός. Ο δημοσιογράφος λοιπόν από την στιγμή που συμμετείχε σε μουσουλμανική εκστρατεία, (έστω και με αμοιβή), εναντίον του Ισραήλ είναι εξ ορισμού ναζί και ρατσιστής. Κατ΄ αντιστοιχία, η αριστερά στην Ελλάδα και η διεφθαρμένη διεθνιστική μεγαλοαστική τάξη (Κούβελος), βάσει των δηλώσεων τους και των πράξεων τους, είναι εξ΄ ορισμού ρατσιστικά ανθελληνικές, έχοντας αναγάγει τον ανθελληνισμό σαν την βασική ιδεολογική τους θέση.

  38. Kimon avatar
    Kimon 01/08/2012 13:05:30

    H Sigrid Hunke (1913-1999) υπήρξε ναζί διανοούμενη που έγινε γνωστή με ένα ογκώδες βιβλίο που εκδόθηκε το 1960 με τίτλο «Ο Ήλιος του Αλλάχ φωτίζει την δύση». Σε αυτό παρουσιάζεται ένας δυτικός κόσμος διεφθαρμένος από τον ιουδαιοχριστιανισμό και ο οποίος οφείλει την επιστημονική του γνώση στον μουσουλμανικό κόσμο. Στην δεκαετία του 1940 ο H. Himmler την έφερε σε επαφή με τον μεγάλο μουφτή των Ιεροσολήμων Al-Huseini θαυμαστή των ναζί, ο οποίος οργάνωσε και τα τάγματα των Παλαιστινίων που φόρεσαν την στολή της Βέρμαχτ και που υπηρέτησαν στην Ελλάδα. Μάλιστα, το τάγμα που ευθύνεται για την σφαγή του Διστόμου επανδρώθει από αυτούς τους εθελοντές Παλαιστινίους. Η Hunke, εμπνευσμένη από έντονο αντι-ιουδαϊσμό είδε το Ισλάμ σαν ένα συνδυασμό στρατιωτικής ισχύος και πολιτισμικής εκλέπτυνσης. Στις δεκαετίες του 1960-1980 από φίλη του Himmler έγινε η πνευματική ηγέτης ακροαριστερών ομάδων στην Ευρώπη και ουσιαστικά η πνευματική της παρακαταθήκη, όπως βέβαια και άλλων αριστερών διανοητών, επέτρεψε την μαζική μετακίνηση του Ισλάμ στην Ευρώπη με την ενδυνάμωση της οριενταλιστικής θέσης μίας Ευρωπαϊκής ταυτότητας στενά συνδεδεμένης με το Ισλάμ, θέση βέβαια που από το 1980 η αριστερά στην Ευρώπη, ιδίως η Ελληνική αριστερά, υπερασπίζετε σθεναρά μαζί με την εκδήλωση ενός έντονου ανθελληνισμού, παρόμοιου με τον αντιιουδαισμό των ναζί. Από την μία πλευρά λοιπόν η ναζιστική ιδεολογία είναι έντονα αντιιουδαιστική και συμμαχεί με το Ισλάμ και από την άλλη πλευρά η Ελληνική αριστερά είναι έντονα ανθελληνική και προωθεί τον εποικισμό της Ελλάδος με μετανάστες από το Ισλάμ. Βλέπουμε λοιπόν στο βάθος του χρόνου βίους παράλληλους δύο ιδεολογιών που ισχυρίζονται ότι διαφέρουν. Οι "αριστεροί", όπως ο "υπερευαίσθητος" δημοσιογράφος, θα πρέπει να διερωτηθούν μήπως με τις θέσεις και πράξεις τους υιοθετούν όλο και περισσότερο την ιδεολογία αυτών που αντιμάχονται.

  39. Λίνα avatar
    Λίνα 01/08/2012 13:18:06

    Συμφωνώ αλλα βρίσκω την ιστορία πολύ ανόητη. Μετά δε απο την συνέντευξη Κακλαμανάκη, κατα την οποία αποκάλυψε οτι ειχε αποκλειστεί γιατί προωθήθηκε άλλος, της αυλής Τσοχατζόπουλου,ή κάτι τέτοιο, μήπως ο αποκλεισμος της έγινε για τους ίδιους λόγους; Ποιος πήρε την θέση της;

    • Λίνα avatar
      Λίνα @ Λίνα 01/08/2012 14:11:06

      Η απάντηση ειναι στον Λιβας 11.09. Δεν ξέρω πως κατέληξε εκεί κάτω.

  40. Θ th avatar
    Θ th 01/08/2012 16:33:46

    Μήπως πρέπει να καταργηθεί το γέλιο;? ιεροεξεταστές?;

    Ρέπουσα, η κα Ρεπούση, προς στα εθνομηδενιστικά, και
    τερψιπρώκτια, ίσως, ιδίως στα φιλολογικά και πολιτιστικά ζητήματα, ξεχνά ότι:
    δεν γίνετε ανέκδοτο χωρίς: ποντίους, ξανθές, μπεκρίδες, ζηλότυπους ή κερατάδες.
    Για να κάνεις “χιούμορ”, έχεις ανάγκη έναν λόγο, που έστω υπαινικτικά, μπορεί να εκληφθεί ως ρατσιστικός. Και ο “Θέμος”, το ’χε πεί, κι΄ ο Αριστοφάνης το ’κανε. Μήπως πρέπει να καταργηθεί το γέλιο;?

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Θ th 01/08/2012 17:01:36

      Ποιος να το ΄λεγε ότι στην Ελλάδα του 2012 το ρόλο του υπερσυντηρητικού δολοπλόκου Χόρχε από το όνομα του Ρόδου θα τον έπαιζαν οι δημοκράτες της καθ΄ημάς Αριστεράς…

  41. ΚΜ avatar
    ΚΜ 01/08/2012 17:40:12

    Τους παίρνει τους αριστερούς ιεροεξεταστές και τα κάνουν! Όσο δεν επιμερίζεται σε αυτούς κανένα κόστος, θα συνεχίζουν απτόητοι! Ας βρούμε λοιπόν έναν τρόπο (νόμιμο) να επιμερίσουμε στο καρφί τον Χατζηστεφάνου (και στον κάθε ομοειδή αριστερό εξουσιαστή) το αναλογούν κόστος! Να παγώσουμε (νόμιμα) το ειρωνικό του χαμογελάκι για πάντα.

    Τονίζω και πάλι: Όχι με φάπες (γιατί θα ήταν βούτυρο στο ψωμί του!). Νόμιμα, αλλά εξίσου επώδυνα.

    • Εύα avatar
      Εύα @ ΚΜ 01/08/2012 19:38:33

      Ηθικόν δίδαγμα..στο κράτος αρέσουν οι σπιούνοι...

  42. fredouchino avatar
    fredouchino 02/08/2012 01:09:57

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΕΝΩΘΕΙΤΕ!

    Πολύ θόρυβο για το τίποτα προκάλεσαν πάλι Έλληνες υποκριτές με αφορμή ένα αστείο (θέλετε κακόγουστο; οκ) που έκανε η Ελληνίδα αθλήτρια του τριπλούν Βούλα Παπαχρήστου.

    Το πρωί της Τετάρτης, η Βούλα Παπαχρήστου έγραψε στο twitter: “Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα, τουλάχιστον τα κουνούπια του Δυτικού Νείλου θα τρώνε σπιτικό φαγητό”.
    Την ανάρτηση αυτή στο Twitter έσπευσαν άμεσα να εκμεταλλευτούν αρκετά social media ζητώντας ακόμα και την απόσυρση της αθλήτριας από τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου!

    Στην υπόθεση έφτασε να εμπλακεί και πολιτικό κόμμα ζητώντας μάλιστα με ανακοίνωση την ανάκληση της Παπαχρήστου από τους Oλυμπιακούς Αγώνες!

    Έλεος πια! Σ' αυτή τη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας περισσεύει η υποκρισία! Κανείς ποτέ δεν έκανε ρατσιστικό αστείο! Κανείς ποτέ δεν άκουσε ή δεν είπε ποντιακά ανέκδοτα! Κανείς ποτέ δεν αστειεύτηκε με τον τόπο καταγωγής κάποιου, ποτέ με το χρώμα του δέρματος, ποτέ με τα ατομικά χαρακτηριστικά!

    Γι' αυτό προτείνω η αθλήτρια εκτός του να αποσυρθεί από τους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου, να μαστιγωθεί δημόσια στο Σύνταγμα προς παραδειγματισμό και στη συνέχεια να εξωστρακιστεί στο Αφγανιστάν για να ζήσει σε περιοχή ελεγχόμενη από τους Ταλιμπάν!

    "Ο καναπεδάτος"

    http://kanapedatos.blogspot.com

  43. Stratis avatar
    Stratis 02/08/2012 07:21:49

    Θα ήθελα να ξέρω πως θα αντιδρούσαν οι σφαγείς των Ελλήνων αριστεροί αν η κοπέλα είχε γράψει ότι ο Στάλιν δεν ήταν εγκληματίας ούτε ο Μάρκος και λοιποί φονιάδες της αριστερής βαρβαρότητας και ασχετοσύνης

  44. ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. 02/08/2012 13:03:14

    ''Tα διεθνή ΜΜΕ διψούν για ελληνικό αίμα''. Αυτή η ελληναράδικη κορώνα σάς εξέθεσε, αγαπητέ μου. Ο λέων κρίνεται εξ όνυχος και το άρθρο σας δεν είναι λιγότερο προπαγανδιστικό από του Χατζηστεφάνου. Παρεμπιπτόντως, είμαι κατά της αποβολής της Παπαχρήστου από τους αγώνες, υιοθετώντας το σκεπτικό του Γιατρομανωλάκη στο ΒΗΜΑ της περασμένης Κυριακής.

    • Άδης avatar
      Άδης @ ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. 02/08/2012 15:10:28

      Ατυχές το σχόλιό σου που δείχνει το επίπεδό σου, την αντίληψή σου και το μέγεθος του κόμπλεξ και της μεροληψίας σου. Ούτως ή άλλως έχουμε "χορτάσει" από τύπους σαν του λόγου σου και η παρηκμασμένη κοινωνία μας είναι μια απόδειξη. Το "σχόλιό" σου είναι η απόδειξη ότι η πολλή "θολοκουλτούρα" βλάπτει σοβαρά την αντιληπτική ικανότητα του ατόμου.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. 02/08/2012 16:39:24

      Ἡ ἐνασχόληση τῶν διεθνῶν μέσων ἐνημέρωσης μὲ τὴν ἑλληνικὴ περίπτωση εἶναι αὐταπόδεικτη, κουκιὰ μετρημένα, δὲν εἶναι θέμα ὀπτικῆς γωνίας.

      ΥΓ Τὸ «ἐξ ὄνυχος τὸν λέοντα» ἔχει ἄλλο νοηματικὸ περιεχόμενο ἀπὸ αὐτὸ ποὺ τοῦ ἀποδίδετε.

  45. χριστίνα avatar
    χριστίνα 02/08/2012 16:17:57

    Η αθώα Βούλα. Μόνο και μόνο που είπε χρόνια πολλά σε αυτόν τον Κασσιδιάρη, χαίρομαι που κόπηκε από τους Ολυμπιακούς, και από τις χορηγίες.
    Να γίνει παράδειγμα σε όσους νομίζουν ότι η δημοκρατία είναι ξέφραγο αμπέλι, και μπορούν να κάνουν ότι θέλουν και να λένε ότι τους κατέβει. Η αθώα Βούλα ψηφίζει, δεν έχει πάει καν λύκειο, και αύριο την βλέπω να πολιτεύεται μαζί με τον Κασσιδιάρη.

    Από την στιγμή που πρεσβεύει την Ελλάδα θα έπρεπε να προσέχει τα λόγια της.
    Ελλάδα η γενέτειρα της δημοκρατίας και ισοκρατίας, αλλά όχι του φασισμού.
    Η δημοκρατία στην Αρχαία Αθήνα έχει κανόνες ένα κάδρο, και αν τολμαγες να προωθήσεις τον φασισμό ολογαρχία-μοναρχία σε στέλνανε πακέτο εκτός πόλης.

    Αρκετά με τους φασίστες, που επικαλούνται τα δημοκρατικά δικαιώματα μόνο όταν τους στριμώξουν.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ χριστίνα 02/08/2012 16:42:44

      «Μόνο και μόνο που είπε χρόνια πολλά σε αυτόν τον Κασσιδιάρη, χαίρομαι που κόπηκε από τους Ολυμπιακούς, και από τις χορηγίες.
      Να γίνει παράδειγμα σε όσους νομίζουν ότι η δημοκρατία είναι ξέφραγο αμπέλι, και μπορούν να κάνουν ότι θέλουν και να λένε ότι τους κατέβει.»

      Μ' ἀρέσει ΠΑΡΑ πολύ -ΠΑΡΑ πολύ!- τὸ περιεχόμενο ποὺ ἀποδίδετε στὴν ἔννοια δημοκρατία καὶ τὸ πόσο ἀνύποπτη τυγχάνετε γιὰ τὴν ἐνσάρκωση τῆς φασιστικῆς νοοτροπίας ποὺ ἀποπνέει τὸ σχόλιό σας...

      Νὰ προσεύχουμε σὲ ποιόν εὐχόμαστε, γιὰ νὰ μὴν μᾶς περιλάβει ἡ τιμωρὸς τῆς Δημοκρατίας «χριστίνα» καὶ μᾶς στείλει, δημοκρατικά, ἐκτὸς Πόλεως!

    • Άδης avatar
      Άδης @ χριστίνα 02/08/2012 17:02:52

      Το "σχόλιό" σου είναι "ΜΝΗΜΕΙΟ" ΦΑΣΙΣΜΟΥ/Ναζισμού! Χαίρομαι που βγήκατε από τις τρύπες σας ορφανά του Λένιν, του Μαρξ και του Πολ-ποτ για να βλέπει ο κόσμος τις "προοδευτικές" ιδέες των "προοδευτικών αριστερών".
      Και πάλι μπράβο που ξεβρακώνεστε δημοσίως. Θέλει η π###άνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.

  46. sakis avatar
    sakis 02/08/2012 17:30:08

    Φαντάζομαι Χριστίνα το δικαίωμα σε μια δημοκρατία να συναναστρέφεται με όποιον θέλει δεν το συμμερίζεσαι ή εκτός αν ζούμε σε ολοκληρωτικό,φασιστικό καθεστώς τύπου Β.κορέας και Ιράν να επιδεικνίουν πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων.
    Ενώ φαντάζομαι αν έστελνε χρόνια πολλά στον Κουφοντίνα ή τον Ξηρό ή στον άλλο υπερασπιστή της ''δημοκρατίας'' τον Μαζιώτη φαντάζομαι θα ζητούσες να την έστηναν άγαλμα στο σύνταγμα εγώ ένα πράγμα ξέρω ότι ο ακροαριστερός και ο ακροδεξιός φασισμός ανήκουν στον ίδιο κύκλο που στο τέλος ενώνονται.

  47. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 03/08/2012 12:24:47

    Το σχόλιο της Βούλας δεν εμπεριέχει ίχνος ρατσισμού.Δέν θίγει απολύτως τίποτα.Δηλαδή να πιστέψω ότι εάν ένα παρόμοιο αστείο αναφερόταν π.χ. σε Γερμανούς η Αμερικάνους θα γινόταν τέτοιος ντόρος, θα αποκλειόταν από τους αγώνες η αθλήτρια και και θα διαμαρτυρόταν ο Χατζηστεφάνου; Για κανένα βραβείο από Τσίπρα - Καμμένο και Παπαρήγα θα το έβλεπα.

  48. ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. 03/08/2012 14:11:24

    ''Εξ όνυχος τον λέοντα'' σημαίνει, αγαπητέ μου, ότι από μια λεπτομέρεια μπορείς να καταλάβεις τον χαρακτήρα του άλλου. Εν προκειμένω, την ιδεολογία του άλλου. Ταιριάζει, λοιπόν, απολύτως. Εσείς έχετε την εντύπωση ότι όλα τα διεθνή ΜΜΕ κοιμούνται και ξυπνάνε έχοντας στον νου τους πώς θα βλάψουν την Ελλάδα και τους Έλληνες. Κάπως υπερβολικό, δεν νομίζετε;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.